Beetje flauw, Darkadon zit in GoT II, en ik kan strakkies niet eens terug aanvallen omdat ik dan jullie allemaal over me heen krijgEen vijandige vloot van speler darkadon van planeet darkadon place [3:247:11] nadert planeet Aragnia[x:xxx:x] De missie is aanvallen
Linor het heeft btw niet echt veel zin om de coordinaten te hiden
Op je username of op je planeet kan je zoeken en dan heb je ze ook ^^
Op je username of op je planeet kan je zoeken en dan heb je ze ook ^^
Verwijderd
Ja dat bedacht ik me ook net .. had ik maar niet dezelfde username moeten gebruiken
Ach ja .. resources zijn bijna op .. nog paar minuutjes en dan kan ik ook de overige resources opgebruiken .. daarna ff productie op 0% totdat de aanval voorbij is ..
Haha, zo te zien zal hij weinig bij je kunnen halen. Afhankelijk van z'n vloot schiet je waarschijnlijk zelfs meer kapot als wat hij weg kan halen.
[18:54] <Prammenhanger> |HunterPro|eet
[18:55] <Prammenhanger> lijkt best op
[18:55] <Prammenhanger> |HunterProFeet
Verwijderd
Kon mooi mn resources kwijt in het bouwen van lasers, en de rest in research .. alleen nog wat deuterium dat ik niet kwijt kan .. maarja.
Ach dat kleine beetje. Daar kan hij toch ook maar hooguit de helft van meenemen. Hij zou niet eens vrachtschepen mee hoeven te sturen, lichte gevechtsschepen lijken me voldoende om alles wat er nog ligt mee te kunnen nemen.
Wat bedoel je met catan idee?marzzman schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:58:
Noem het trouwens alsjeblieft geen noobstatus, dat slaat nergens op. Dat kan ook zijn omdat jij ze "bashed" constant, heeft ook een negatieve context en klinkt nietszeggend stoer.
Overigens heb ik net mn eerste gevecht afgeleverd. 3 kleine gevechtsschepen en 3 kleine vrachtschepen verslaan 2 raketwerpers en nemen ongeveer 4k metaal, 6k crystal en 1k mee. Vooral dat crystal was ik enorm blij mee. Ik probeer ruilcontacten aan te leggen met Esvier (MauS) uit de GoT alliance, maar hij lijkt niet te reageren. Mn kolonisten van catan idee moet wel ff uitkomen.
En wat bedoel je met ruilen? Ik ben zeker geinteresseerd in een ruilhandeltje
Edit @ hier onder!
[ Voor 18% gewijzigd door Steffy op 24-10-2005 16:53 ]
Steffy, wat bedoel je met zevende positie?
Ik kan je scannen en zie je ingame niet op de ranking.
Jij kan mij scannen (en hoe vind je het er uit zien?)
[ Voor 6% gewijzigd door Silent7 op 24-10-2005 16:52 ]
Verwijderd
De verdediger heeft het gevecht gewonnen!
De aanvaller heeft een totaal van 8000 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 0 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 1500 Metaal en 900 Kristal.
De verdediger heeft een totaal van 0 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 1500 Metaal en 900 Kristal.
4 scheepjes gesloopt zo te zien :-)
Dat komt omdat hij in GoT II zit, niet in GoT ISilent7 schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:52:
Steffy, wat bedoel je met zevende positie?

Woohoo, mijn eerste raid.
De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt 2592 Metaal, 1481 Kristal en 0 Deuterium.
Was al ff inactief en al paar keer aangevallen. Dus ff 1 klein vrachtschip er naar toe gestuurd
Is niet veel, maar elk klein beetje helpt. Heb er nu eentje met Metaal: 15670 en Kristal: 9436. Wel clan member, een paar leden gelukkig
, maar ook weer inactief de afgelopen twee weken. Mijn aanvallende sondes werden niet kapot geschoten, dus ook voor deze volstaan enkel 3 vrachtschepen.
Als ik wat meer verdediging en vloot heb kunnen we eens wat anders gaan raiden
Hij steelt 2592 Metaal, 1481 Kristal en 0 Deuterium.
Was al ff inactief en al paar keer aangevallen. Dus ff 1 klein vrachtschip er naar toe gestuurd
Als ik wat meer verdediging en vloot heb kunnen we eens wat anders gaan raiden

If you'd ask me what's more important you or my life; I'd answer my life and you'd walk away without knowing that you are my life!
Verwijderd
ik vind het raar maar ik heb al 176 punten terwijl ik nog maar 1 schip heb en 2 raket installaties en 2 kleine lasers als verdediging.
mijn metaal mijn is level 13
kristal mijn level 12
deut mijn level level 7
voor de rest heb ik nog niet zoveel research gepleegd
mijn metaal mijn is level 13
kristal mijn level 12
deut mijn level level 7
voor de rest heb ik nog niet zoveel research gepleegd
Per 1000 grondstoffen dat je uitgeeft krijg je 1 punt. Dus voor een level 12 kristal mijn heb je al behoorlijk wat uitgegeven, vandaar die score
kheb vandaag voor het eerst geraid
2 keer hetzelfde planeet
dit waren de uitslagen:
Hij steelt
1647 Metaal, 1647 Kristal en 1647 Deuterium
Hij steelt
4188 Metaal, 4188 Kristal en 1688 Deuterium
2 keer hetzelfde planeet
dit waren de uitslagen:
Hij steelt
1647 Metaal, 1647 Kristal en 1647 Deuterium
Hij steelt
4188 Metaal, 4188 Kristal en 1688 Deuterium
Verwijderd
weet je wat me trouwens opvalt als je kijkt bij de statistieken van allianties dat GOT en GOT II veruit de meeste leden hebben dus als we lang genoeg doorgaan gaan we echt ownen
Impuls motor niveau 3, done. Damn, dat heeft me een hoop grondstoffen gekost
(8k metaal, 16k kristal en 2,4k deut).
Nog even doorbijten voor niveau 4, dan kan ik kruisers bouwen
Nog even doorbijten voor niveau 4, dan kan ik kruisers bouwen
gisteravond heb'k wel iets stom gedaan...
ik wist dat'k vandaag pas laat in de middag kon opnieuw kijken, heb'k een KV + spionage drone naar een GoT member gezonden (fleetsave) op 10% snelheid...
de tijd voor een tripje stond op 17h
en ik dacht toen dat het door en terug was
moet ik tot morgenochtend wachten tot ie trug is
ik wist dat'k vandaag pas laat in de middag kon opnieuw kijken, heb'k een KV + spionage drone naar een GoT member gezonden (fleetsave) op 10% snelheid...
de tijd voor een tripje stond op 17h

en ik dacht toen dat het door en terug was
moet ik tot morgenochtend wachten tot ie trug is
ASSUME makes an ASS out of U and ME
Verwijderd
lekker ben ik. tot een uurtje geleden had ik de hele 'verdediging' pagina over het hoofd gezien. Ik begon me al af te vragen waar ik de raketlanceerders kon bouwen. Gelukkig staat mn werf de komende 3 uur 19 van die apparaten te bouwen. Ik voel me meteen al stukken veiliger
Hoe voeg je iemand aan de vriendenlijst toe?
/edit
Heb het al
/edit
Heb het al
[ Voor 22% gewijzigd door XWB op 24-10-2005 20:13 ]
Verwijderd
Haha 99999 zware gevechtsschepen hebben 0% kans om te winnen tegen 1 'ster-des-doods'.
(volgens speedsim)
Ik mag hopen dat de .abc. die dingen niet hebben want dan gaan we dood ben ik bang.
(volgens speedsim)
Ik mag hopen dat de .abc. die dingen niet hebben want dan gaan we dood ben ik bang.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 20:11 ]
Verwijderd
Ja werkt hetzelfde als een normale energie centrale alleen gaat er nu ook zoveel deut af.Hacku schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 20:40:
Hoe werkt die fusie centrale? Wordt de productie per uur opgeteld bij je energie?
Mja, maar dat valt best mee. Het komt allesinds goedkoper uit dan een zonne energie centrale niveau 15.
Even mijn schild techniek updaten naar niveau 6: kosten: 6.400 metaal en 19.200 kristal.
Maar als dit klaar is kan ik wel een grote schildkoepel om mijn planeet bouwen

Een weekendje weg doet wonderen voor je grondstoffen als je geluk hebt en niet wordt lastig gevallen
. Helaas is het grootste deel ook alweer snel opgegaan aan onderzoek en gebouwen
.
Vanaf welk level (grondstoffen en gebrouwen) zijn jullie zo'n beetje begonnen met het bouwen van een fatsoenlijke vloot?
Vanaf welk level (grondstoffen en gebrouwen) zijn jullie zo'n beetje begonnen met het bouwen van een fatsoenlijke vloot?
M'n kan toch geen gebouwen op een planeet vernietigen, wat is dan het nut van een schild rond je planeet?Snowwie schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 22:19:
Even mijn schild techniek updaten naar niveau 6: kosten: 6.400 metaal en 19.200 kristal.![]()
Een vloot bouw je niet in 1 keer, dat gaat meestal stapsgewijs.
Verwijderd
Ja, maar vanaf wanneer begin je ongeveer met het maken van schepen?
Ik ben nu 12-9-8-13 en twijfelde steeds of ik schepen zou bouwen, (maar stak het toch steeds in de productie)
Ik ben nu 12-9-8-13 en twijfelde steeds of ik schepen zou bouwen, (maar stak het toch steeds in de productie)
Met het piraten leven ben ik begonnen bij 8-8-6-11 ik zou er niet telang mee wachten alle upgrade's worden goed duur.Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 23:16:
Ja, maar vanaf wanneer begin je ongeveer met het maken van schepen?
Je kan beter ff boodschappen doen bij de buren gaat sneller
3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0
Demonfreak. Ik ben al dan niet net begonnen, maar dan nog kan ik niet begrijpen, hoe je nou 19K kristal in een onderzoek kan pompen
. Welk mijnen level heb jij wel.
Ik zit nu op 12,12,8,14 en nog mot ik 6 uur wachten om een scheepje te bouwen

"Is your mother proud of you ?"
Hij heeft kolonies en doet veel aan raiden volgens mij.
Verwijderd
Nou met een lvl12 mijn produceer ik toch 1100 metaal/uur hoor. (da's een scheepje elke 2 uur als het moet)12,12,8,14 en nog mot ik 6 uur wachten om een scheepje te bouwen
edit: Ja, ok je hebt ook grotere schepen natuurlijk
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 23:46 ]
Metaal 15spider schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 23:26:
Demonfreak. Ik ben al dan niet net begonnen, maar dan nog kan ik niet begrijpen, hoe je nou 19K kristal in een onderzoek kan pompen. Welk mijnen level heb jij wel.
![]()
Kristal 13
Deut 11
Zonneenergie 15
Fusie 5
Werf 6
..en inderdaad ik raid heel veel, mijn vloot heeft nooit rust
Maar die kolonies kosten in 1e instantie klauwen met grondstoffen.victenn schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 23:34:
Hij heeft kolonies en doet veel aan raiden volgens mij.
Eén kolonisatieschip kost 10k - 20k - 10k
[ Voor 23% gewijzigd door Snowwie op 25-10-2005 00:14 ]
Dat valt best mee hoor, een dagje ontginnen en je hebt die grondstoffen.Eén kolonisatieschip kost 10k - 20k - 10k
Overdag naar school of gaan werken + slapen en de tijd vliegt voorbij
Dat aancvallen gaat hier op dit moment bijna TE goed
Ik heb eem paar half inactive spelers in mijn zonnestelsel en een naburig zonnestelsel gevonden met beiden +- 70K aan metaal ed. Ze lijken t ook niet erg te vinden dat ik ze raid , want dat heb ik al een paar keer gedaan
Helaas valt een van hun nu weer onder de beginnersbescherming
dus dat is jammer.
Sommige mensen lol, en ik kan me niet voorstellen dat ik met 179 punten bij iemand met 334 punten in het groen sta. Daar zie ik geen factor 5 verschil tussenSteffy schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:37:
[...]
aaaaaah zelf ook nog je naam in het groen, sommige mensen kunnen echt geen humor waarderen he maar goed omdat mensen zich aangesproken voelen zal ik het wel een andere benaming geven.
Ben er trouwens achter dat er hele stelsels leeg zijn, daar kan ik mooi in beginnen, ideaal alles voor jezelf, misschien geen planeten om te raiden maar wel keuze uit mooi planeetjes

Maar genoeg gezeik en ontopic. Ik heb deuterium fabriek op level 11, dus die fusiecentrale zit ook al op 4

Overigens demonfreak, ik voeg je even toe aan mn buddylist, vooral ook omdat ik je dan snel kan vinden en messagen, ik heb namelijk van twee planeten al diverse keren een paar lieve spionnen gehad (nog geen erntige acties ofzo).
Vallen we trouwens leden van allianties aan? Er zit iemand in mn gal van "nellen" alliantie, die lijkt me niet echt supergroot?
De meeste mensen deugen!
Mega damm. Ik gisteren een sweet planet ontdekt. 75k M, 55K K, 20K deut met 4 raketwerpertjes.
Dus ik de gehele vloot er op gestuurd. Peace of cake dacht ik. Had van te voren al berekend dat het lukte en dat ik geen damage kreeg. Ook zou het 15 tripjes worden voordat ik hem kaal had geplukt.
En inderdaad de eerste aanval luktje. Kreeg 8k M, 8K K en 4 K Deut binnen (voor de kenners 4kv)
enkel daarna had die minder prettige speler noob protect.
Erg jammer, want zulke getallen zijn altijd al lekker om te hebben. Had in gedachten het al uitgeven.
Het is dus niet uitgeven maar ook winnen van spullen, die je puntjes omhoog duwed (ik kreeg er 20 puntjes bij)
En voordat de vraag komt. Nee de coordinaten zijn nog effe geheim. Speler is al een tijdje niet actief. Dus ik wacht effe op de i, zodat ik hem leeg kan raiden.
Dus ik de gehele vloot er op gestuurd. Peace of cake dacht ik. Had van te voren al berekend dat het lukte en dat ik geen damage kreeg. Ook zou het 15 tripjes worden voordat ik hem kaal had geplukt.
En inderdaad de eerste aanval luktje. Kreeg 8k M, 8K K en 4 K Deut binnen (voor de kenners 4kv)
enkel daarna had die minder prettige speler noob protect.
Erg jammer, want zulke getallen zijn altijd al lekker om te hebben. Had in gedachten het al uitgeven.
Het is dus niet uitgeven maar ook winnen van spullen, die je puntjes omhoog duwed (ik kreeg er 20 puntjes bij)
En voordat de vraag komt. Nee de coordinaten zijn nog effe geheim. Speler is al een tijdje niet actief. Dus ik wacht effe op de i, zodat ik hem leeg kan raiden.
ehmn ik kan nu een fusie centrale bouwen, maar deze neemt ook deut in.
wat kan ik doen als ik volgende heb.
metaal mijn = lvl 7
kristal mijn = lvl
deut mijn = lvl 6
zonne energy centrale = lvl 9
fusie centrale = lvl 1
kan ik nu beter door gaan met zonne energy of fusie centrale.
(24/479 energy status)
wat kan ik het beste doen?
temp van planeet is 29 - 69 graden
wat kan ik doen als ik volgende heb.
metaal mijn = lvl 7
kristal mijn = lvl
deut mijn = lvl 6
zonne energy centrale = lvl 9
fusie centrale = lvl 1
kan ik nu beter door gaan met zonne energy of fusie centrale.
(24/479 energy status)
wat kan ik het beste doen?
temp van planeet is 29 - 69 graden
[ Voor 6% gewijzigd door Griffin op 25-10-2005 10:09 ]
Snowwie schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:09:
[...]
Metaal 15
Kristal 13
Deut 11
Zonneenergie 15
Fusie 5
Werf 6
..en inderdaad ik raid heel veel, mijn vloot heeft nooit rust
[...]
Maar die kolonies kosten in 1e instantie klauwen met grondstoffen.
Eén kolonisatieschip kost 10k - 20k - 10k

Iemand zo aardig om mede alliantie genoten wat info te sharen om wat extra inkomsten te krijgen
[ Voor 8% gewijzigd door Steffy op 25-10-2005 10:43 ]
Verwijderd
JOngens great alert ik word binnen 23 min aangevallen door Rubby van de WOEF alliantie en hij komt met 8 schepen aan plz send help ik ben al bezig om een vette verdediging op te bouwen 
edit: kunnen we de WOEF alliantie niet dik gaan aanvallen met z`n allen???
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 11:06 ]
check ff de alliantie regels....Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:04:
JOngens great alert ik word binnen 23 min aangevallen door Rubby van de WOEF alliantie en hij komt met 8 schepen aan plz send help ik ben al bezig om een vette verdediging op te bouwen

Dit is niet de bedoeling en er is duidelijk aangegeven hoe te handelen
Verwijderd
die kerel heeft me al aangevallen en ik wil wraak!!!!!!! ik heb geluk dat ik het merk dat hij er aan komt want ik heb nog dik 20 min dus ik bouw wat scheepjes enzo

edit: zijn 4 kleine lasers en 2 raket werpers + 1 licht gevechtschip geod genoeg tegen 8 schepen waar ik niet weet wat het zijn?
edit: zijn 4 kleine lasers en 2 raket werpers + 1 licht gevechtschip geod genoeg tegen 8 schepen waar ik niet weet wat het zijn?
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 11:14 ]
ik kan je helaas niet helpen (nog beginneling),Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:09:
die kerel heeft me al aangevallen en ik wil wraak!!!!!!! ik heb geluk dat ik het merk dat hij er aan komt want ik heb nog dik 20 min dus ik bouw wat scheepjes enzo
maar hoezo wraak, gewoon zorge dat ie nix krijgt en hem dus helemaal afmaken, en daarbij mogen andere Gotters toch wel helpen, zolang we zijn planeet maar niet aanvallen.
edit op jouw edit.
zoals ik al zei ben ik nog beginnelin (noob) maar t lijkt me niet dat dat genoeg is, als je niet weet wat eraan komt.
PS: heeft iemand nog antwoord op mijn vraag? over de fusie centrale of de zonne centrales
[ Voor 20% gewijzigd door Griffin op 25-10-2005 11:15 ]
Verwijderd
ik heb nog 13 min en ik heb al een behorelijk verdediging gebouwt 5 kleine lasers en 2 raketten + 1 schip ik hoop dat het genoeg is 
hij heeft de aanval af geblazen
hij heeft de aanval af geblazen
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 11:18 ]
Wat een actie hier allemaal
sorry ik kan ook niet helpen ben ook nog noob
maareh kan iemand mij vertellen hoe ik ongeveer kan zien wat ik per uur binnenkrijg? kan ik wat gaan rekenen enzo.
sorry ik kan ook niet helpen ben ook nog noob
maareh kan iemand mij vertellen hoe ik ongeveer kan zien wat ik per uur binnenkrijg? kan ik wat gaan rekenen enzo.
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Verwijderd
Urbania 2:495:8
speler Rubby en hij zit in de WOEF alliantie!
maak hem af voro mij jongens!!!!
edit: hoor net van hem dat hij word aangevallen door 1 van ons binnen 2 uur en 30 min
speler Rubby en hij zit in de WOEF alliantie!
maak hem af voro mij jongens!!!!
edit: hoor net van hem dat hij word aangevallen door 1 van ons binnen 2 uur en 30 min
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 11:33 ]
Steffy schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:16:
Waar ligt zijn planeet dan stuur ik mijn gehavende vlootje wel ff langs om het af te leren
I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)
Als ik een vloot van 8 naar iemand stuur dan zijn dat 4 zware gevecht schepen en 4 kleine transport schepen. En dan heb je echt niks aan je 4 kleine lasertjes.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:09:
Beter kan je nu asap kv bouwen en je prut op weg sturen en na de aanval terug roepen. Zorg in ieder geval dat je alles bouwt om je resource level zo laag mogelijk te houden. Na de aanval kan je research en gebouwen cancelen om je prut weer te rug te krijgen.
Stuur hem een mailtje dat je dit gaat doet, zodat hij inziet dat het geen zin heeft.
Als je hem een leuke buit geeft, kan hij nog wel eens terug komen.
Met spionage level 4 kan je kijken wat op je afkomt
Op geen van beiden valt wat te halen wat dat betreft maar ik val toch ff aan, kijken wat ie daar van vind, hopelijk blijft zijn vrachtschip daar achter dan vernietig ik die wel ff10-25 11:23:52 Vloot beheer Spionage rapport van Urbania [2:495:8]
Grondstoffen op Urbania [2:495:8] op 10-25 11:23:52
Metaal: 13134 Kristal: 336
Deuterium: 6834 Energie: 1564
Vloten
Spionage sonde 4 Zonne-energie satelliet 1
Verdediging
Raket lanceerder 10 Kleine laser 2
Kans op contraspionage:5%
Kolonie
10-25 11:20:34 Vloot beheer Spionage rapport van Leovardia [2:495:14]
Grondstoffen op Leovardia [2:495:14] op 10-25 11:20:34
Metaal: 2100 Kristal: 1432
Deuterium: 529 Energie: 272
Vloten
Klein vrachtschip 1
Verdediging
Kans op contraspionage:1%
@ hieronder, gaat om het idee ik haak straks wel af hoor, kijken of ie bang wordt, misschien haakt ie nu wel af met zijn eigen aanval dan is het probleem gelijk opgelost
[ Voor 74% gewijzigd door Steffy op 25-10-2005 11:34 ]
Ik hoor hier allemaal revange verhalen dat we woef eens gaan pakken.
Maar was het niet zo dat je geen members van een andere alliantie mag aanvallen, als demonfreak hier geen toestemming voor gegeven heeft.
Dus mischien moet je dit eerst even overleggen met de grondlegger van de alliantie, voordat we een clan oorlog hebben.
Maar was het niet zo dat je geen members van een andere alliantie mag aanvallen, als demonfreak hier geen toestemming voor gegeven heeft.
Dus mischien moet je dit eerst even overleggen met de grondlegger van de alliantie, voordat we een clan oorlog hebben.
Verwijderd
oke sorry maar het was maar een suggestie en ik hou vanaf nu af aan m`n resources level zeer laag.
vroeger liet ik dat na omdat ik graag grote dingen wou kopen
vroeger liet ik dat na omdat ik graag grote dingen wou kopen
Heeft ie aangevallen of niet? Zo niet dan is er geen reden om door te zetten dan laten we ze eerst maar met rust.
Edit: Mooi dan laten we het eerst maar zo, ik denk dat we toch wel mogen aanvallen als 1 van onze alliantie geplunderd wordt, dan begint het niet van onze kant.
Edit2: Meesterlijk zeg, gelijk bang berichtje ontvangen, toch wel grappig dat ze gelijk bang zijn
Edit3: Omg wat een hond, nu wil ie mij aanvallen volgens mij want dit is binnen een kwartier al de 2e spionage poging
Edit: Mooi dan laten we het eerst maar zo, ik denk dat we toch wel mogen aanvallen als 1 van onze alliantie geplunderd wordt, dan begint het niet van onze kant.
Edit2: Meesterlijk zeg, gelijk bang berichtje ontvangen, toch wel grappig dat ze gelijk bang zijn
Edit3: Omg wat een hond, nu wil ie mij aanvallen volgens mij want dit is binnen een kwartier al de 2e spionage poging
[ Voor 75% gewijzigd door Steffy op 25-10-2005 11:55 ]
Verwijderd
hij heeft me nog niet aangevallen want ik bouwde op eens vet veel verdediging en m`n resources level was laag maar daarvoor had ik iets van 20000 metaal en 10000 kristal en 2k deut
edit: ze moetten ook bang zijn GOT II en GOT zijn de grootste allianties kwa leden en als we kwa levels hoger komen dan zijn we niet meer te houden!!!!!
edit: ze moetten ook bang zijn GOT II en GOT zijn de grootste allianties kwa leden en als we kwa levels hoger komen dan zijn we niet meer te houden!!!!!
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 11:50 ]
Is abc en abc.w niet de grootste ?Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:43:
hij heeft me nog niet aangevallen want ik bouwde op eens vet veel verdediging en m`n resources level was laag maar daarvoor had ik iets van 20000 metaal en 10000 kristal en 2k deut
Oooo, dat duurt dan nog een weekje en dan zijn wij de ruler of the galaxyVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:07:
niet kwa leden wel kwa punten
Verwijderd
yeaa we gonnna own!!!!!! holland will rule the galaxy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

edit: GoT staat al op de 4e plek van de galaxxy
edit: GoT staat al op de 4e plek van de galaxxy
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 12:14 ]
Zo zo wat een wraak zeg.
Als ik de stats so bekijk dan denk ik dat GOT II niet hoog van de toren moet blazen. Weinig punten per speler, dus ik zou niet zo snel met wraak komen. Ik neem aan dat jullie weten dat .ABC. voor een vergoeding vergeldingsacties uitvoeren? (kijk daar zou ik nou bang voor zijn.)
Ik wil nog niet bij GOT II omdat je dat teveel in de kijker zet.
(Ik wil er in uni3 snel bij zijn, want ik merk wel dat hoe eerder je erin stapt hoe makkelijker het gaat (kijk naar Deamonfreak.) Alles dat hoger is qua positiesnummers is na je begonnen en als je het slim speelt dus raid-material, terwijl iemand die nu instapt weet ik veel hoeveel spelers voor zich heeft. Ik vind die 20%/500% regel dus erg goed.)
En kom op zeg het gaat om raiden. Je hebt verdediging gebouwd en de aanval is afgeblazen, dan ga je toch niet lopen kermen op dit forum, je had al veel eerder lasers of rls (liefst beidde) moeten hebben dan was ie nooit gekomen.
Ik weet wel dat ik nog even wacht met de alliantie joinen, want als ik moet opdraaien voor ontactische beslissingen van mede-a- leden dan wacht ik wel even tot iedereen de basics kent en balans tussen sparen en bouwen kent.
Als ik de stats so bekijk dan denk ik dat GOT II niet hoog van de toren moet blazen. Weinig punten per speler, dus ik zou niet zo snel met wraak komen. Ik neem aan dat jullie weten dat .ABC. voor een vergoeding vergeldingsacties uitvoeren? (kijk daar zou ik nou bang voor zijn.)
(Ik wil er in uni3 snel bij zijn, want ik merk wel dat hoe eerder je erin stapt hoe makkelijker het gaat (kijk naar Deamonfreak.) Alles dat hoger is qua positiesnummers is na je begonnen en als je het slim speelt dus raid-material, terwijl iemand die nu instapt weet ik veel hoeveel spelers voor zich heeft. Ik vind die 20%/500% regel dus erg goed.)
En kom op zeg het gaat om raiden. Je hebt verdediging gebouwd en de aanval is afgeblazen, dan ga je toch niet lopen kermen op dit forum, je had al veel eerder lasers of rls (liefst beidde) moeten hebben dan was ie nooit gekomen.
Ik weet wel dat ik nog even wacht met de alliantie joinen, want als ik moet opdraaien voor ontactische beslissingen van mede-a- leden dan wacht ik wel even tot iedereen de basics kent en balans tussen sparen en bouwen kent.
Verwijderd
genoeg gelul GOT II word grootSilent7 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:15:
Zo zo wat een wraak zeg.
als we het overleven tenminste want je hebt wel gelijk dat een grote alliantie met veel spelers met weinig punten je te veel in de kijker zet
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 12:22 ]
Ben benieuwd of we over een maand nog steeds zoveel actieve leden hebben ?
Misschien moeten we een wat bredere verdedigings/aanvals groep hebben, misschien moeten de mensen die wat meer te verspijkeren hebben investeren in de kleineren om deze wat mogelijkheden te geven zich iets sneller te ontwikkelen. Als ik kijk naar mijn meinen enzo, 11:11:10, dat lijkt aardig maar wil je echt wat beginnen moet je die toch echt allemaal op 15 hebben, misschien moeten we van bovenaf investeren tot iedereen iets van lvl15 mijnen heeft, ik ben best bereid om met een grote productie en een redelijk vloot te investeren in anderen, zie het als een renteloze lening, als je zelf genoeg hebt dan betaal je het weer terug. Demonfreak redt zichzelf wel, nou zal ik ook wel aardig meekomen maar er zijn genoeg mensen die wel een zetje kunnen gebruiken ook om de interesse in het spel niet te verliezen natuurlijk
Jeetje mina, ik scannen op een target vanochtend vond ik het volgende -->
Grondstoffen op (censuur) [3:xxx:x] op 10-25 09:33:50
Metaal: 22417 Kristal: 19728
Deuterium: 12891 Energie: 1037
Kans op contraspionage:2%
Afijn ik kreeg dus helemaal geen info over zijn gebouwen/verdediging/vloot, maar zag dat hij wel meer dan energie had (ik heb iets meer maar toch) en begreep dat hij geen kleintje was. Het was echter vroeg in de ochtend dus ik ging ervoor
!
Afijn --> onderweg waren 2 kleine gevechtsschepen en 3 kleine vrachtschepen (mijn keilieve minivlootje
). Jammer de bammer hij is vast wakker geworden
, hier het gevechtje
-->
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-25 11:37:36 , toen het tot een gevecht kwam::
---------------------------------------------------------------------------------
Aanvaller Cassius (3:140:9)
Wapens: 0% Schilden: 0% Romp beplating: 20% Soort K.Vrachtschip L.Gevechtsschip
Aantal 3 2
Wapens: 5 50
Schilden 10 10
Romp 480 480
Verdediger Flinsa (3:xxx:x)
Wapens: 0% Schilden: 0% Romp beplating: 0% Soort K.Vrachtschip Raketten
Aantal 4 2
Wapens: 5 80
Schilden 10 20
Romp 400 200
De aanvallende vloot vuurt een totaal van 5 keer met een kracht van 115 op de verdediger. De verdediger zijn schilden absorberen 35 schade punten
De verdedigende vloot vuurt een totaal van 6 keer met een kracht van 180 op de aanvaller. De aanvaller zijn schilden absorberen 30 schade punten
---------------------------------------------------------------------------------
Aanvaller Cassius (3:140:9)Soort K.Vrachtschip L.Gevechtsschip
Aantal 3 2
Schilden 10 10
Romp 480 480
Verdediger Flinsa (3:xxx:x) Soort K.Vrachtschip Raketten
Aantal 4 2
Schilden 10 20
Romp 400 200
De aanvallende vloot vuurt een totaal van 5 keer met een kracht van 115 op de verdediger. De verdediger zijn schilden absorberen 35 schade punten
De verdedigende vloot vuurt een totaal van 6 keer met een kracht van 180 op de aanvaller. De aanvaller zijn schilden absorberen 30 schade punten
Aantal 3 2
Schilden 10 10
Romp 480 480
Aantal 4 2
Schilden 10 20
Romp 400 200
De verdedigende vloot vuurt een totaal van 6 keer met een kracht van 180 op de aanvaller. De aanvaller zijn schilden absorberen 25 schade punten
Aantal 3 2
Schilden 10 10
Romp 480 480
Aantal 4 2
Schilden 10 20
Romp 400 200
De aanvallende vloot vuurt een totaal van 5 keer met een kracht van 115 op de verdediger. De verdediger zijn schilden absorberen 20 schade punten
De verdedigende vloot vuurt een totaal van 6 keer met een kracht van 180 op de aanvaller. De aanvaller zijn schilden absorberen 40 schade punten
Aantal 2 2
Schilden 10 10
Romp 480 480
Aantal 4 2
Schilden 10 20
Romp 400 200
De aanvallende vloot vuurt een totaal van 4 keer met een kracht van 110 op de verdediger. De verdediger zijn schilden absorberen 40 schade punten
Aantal 2 2
Schilden 10 10
Romp 480 480
Aantal 4 2
Schilden 10 20
Romp 400 200
De aanvallende vloot vuurt een totaal van 4 keer met een kracht van 110 op de verdediger. De verdediger zijn schilden absorberen 30 schade punten
De verdedigende vloot vuurt een totaal van 6 keer met een kracht van 180 op de aanvaller. De aanvaller zijn schilden absorberen 25 schade punten
Aantal 1 2
Schilden 10 10
Romp 480 480
Aantal 3 2
Schilden 10 20
Romp 400 200
Het gevecht eindigt in remise - allebei de overblijvende vloten keren terug naar hun thuis planeten.
De verdediger heeft een totaal van 4000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 1800 Metaal en 1800 Kristal.
Echter! nu vraag ik mij af waarom ik geen resources kan stelen, er zijn wat dingen kapoet gegaan en ik heb nog een vrachtscheepje over, maar neemt hij niets mee dan
? Ik vond het wel lachen zo'n lang gevecht en heb hem dan ook "good fight mate" gemessaged waarop hij ook goed reageerde
.
Grondstoffen op (censuur) [3:xxx:x] op 10-25 09:33:50
Metaal: 22417 Kristal: 19728
Deuterium: 12891 Energie: 1037
Kans op contraspionage:2%
Afijn ik kreeg dus helemaal geen info over zijn gebouwen/verdediging/vloot, maar zag dat hij wel meer dan energie had (ik heb iets meer maar toch) en begreep dat hij geen kleintje was. Het was echter vroeg in de ochtend dus ik ging ervoor
Afijn --> onderweg waren 2 kleine gevechtsschepen en 3 kleine vrachtschepen (mijn keilieve minivlootje

De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-25 11:37:36 , toen het tot een gevecht kwam::
Aanvaller Cassius (3:140:9)
Wapens: 0% Schilden: 0% Romp beplating: 20% Soort K.Vrachtschip L.Gevechtsschip
Aantal 3 2
Schilden 10 10
Romp 480 480
Verdediger Flinsa (3:xxx:x)
Wapens: 0% Schilden: 0% Romp beplating: 0% Soort K.Vrachtschip Raketten
Aantal 4 2
Schilden 10 20
Romp 400 200
Aantal 3 2
Schilden 10 10
Romp 480 480
Aantal 4 2
Schilden 10 20
Romp 400 200
Aantal 3 2
Schilden 10 10
Romp 480 480
Aantal 4 2
Schilden 10 20
Romp 400 200
Aantal 3 2
Schilden 10 10
Romp 480 480
Aantal 4 2
Schilden 10 20
Romp 400 200
De aanvallende vloot vuurt een totaal van 5 keer met een kracht van 115 op de verdediger. De verdediger zijn schilden absorberen 20 schade punten
De verdedigende vloot vuurt een totaal van 6 keer met een kracht van 180 op de aanvaller. De aanvaller zijn schilden absorberen 40 schade punten
Aantal 2 2
Schilden 10 10
Romp 480 480
Aantal 4 2
Schilden 10 20
Romp 400 200
De aanvallende vloot vuurt een totaal van 4 keer met een kracht van 110 op de verdediger. De verdediger zijn schilden absorberen 40 schade punten
Aantal 2 2
Schilden 10 10
Romp 480 480
Aantal 4 2
Schilden 10 20
Romp 400 200
De aanvallende vloot vuurt een totaal van 4 keer met een kracht van 110 op de verdediger. De verdediger zijn schilden absorberen 30 schade punten
Aantal 1 2
Schilden 10 10
Romp 480 480
Aantal 3 2
Schilden 10 20
Romp 400 200
Het gevecht eindigt in remise - allebei de overblijvende vloten keren terug naar hun thuis planeten.
De verdediger heeft een totaal van 4000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 1800 Metaal en 1800 Kristal.
Echter! nu vraag ik mij af waarom ik geen resources kan stelen, er zijn wat dingen kapoet gegaan en ik heb nog een vrachtscheepje over, maar neemt hij niets mee dan
[ Voor 14% gewijzigd door Cassius op 25-10-2005 13:00 ]
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
man hoeft niet....Steffy schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:43:
Misschien moeten we een wat bredere verdedigings/aanvals groep hebben, misschien moeten de mensen die wat meer te verspijkeren hebben investeren in de kleineren om deze wat mogelijkheden te geven zich iets sneller te ontwikkelen. Als ik kijk naar mijn meinen enzo, 11:11:10, dat lijkt aardig maar wil je echt wat beginnen moet je die toch echt allemaal op 15 hebben, misschien moeten we van bovenaf investeren tot iedereen iets van lvl15 mijnen heeft, ik ben best bereid om met een grote productie en een redelijk vloot te investeren in anderen, zie het als een renteloze lening, als je zelf genoeg hebt dan betaal je het weer terug. Demonfreak redt zichzelf wel, nou zal ik ook wel aardig meekomen maar er zijn genoeg mensen die wel een zetje kunnen gebruiken ook om de interesse in het spel niet te verliezen natuurlijk
ik heb ze op 16-14-11
Gaat Got in Universem 1 nou nog door of niet lijkt me leuk.
Ik heb me ook ingeschreven. Eens zien hoe ver we raken
M'n laatste webbased game was bots2 
Ik snap nog niet alles maar ik heb wel begrepen dat er geen gebouwen kunnen vernietigd worden? Is het dan aangeraden om zoveel mogelijk te bouwen zodat mijn hoeveelheid grondstoffen laag blijft?
Ik snap nog niet alles maar ik heb wel begrepen dat er geen gebouwen kunnen vernietigd worden? Is het dan aangeraden om zoveel mogelijk te bouwen zodat mijn hoeveelheid grondstoffen laag blijft?
[ Voor 8% gewijzigd door D-Three op 25-10-2005 12:54 ]
Dat is er al, heet het adoptie topicSteffy schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:43:
Check
http://ogame.omfgnoob.com/index.php/topic,472.0.html
je kan je dan koppelen aan een beginnende speler en zorg dragen dat je samen met hem, zijn basis naar een standaard beginners hoogte zet.
Is erg cool. Maar moet je wel lekker wat hebben.
Ik kan wel wat missen, maar niet constant, dus mischien 3 man koppelen aan 1 man. Dan is het te doen. Dus wie doet er met mij mee ?
[ Voor 13% gewijzigd door spider op 25-10-2005 13:04 ]
Ow esvier, you've got mail. Samen wat damage doen aangezien ik mn resources heb omgezet in een vloot van 10 stuks (jippie enzo
) lijkt me gaaf, let me know
.
De meeste mensen deugen!
@marzzman: als je weer zoiets gaat doen en je ziet niks, vraag dan ff of een ander ff een sonde wil sturen. Wat je meenam was echt vééél te licht .. 3 lasers en alles was weggevagen!
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Verwijderd
Dat is inderdaad niet echt veel Marzzman, ik ga met dat al naar een inactieve planeet toe 
Mijn aanval was vandaag een feit!
Een van je vloten (Klein vrachtschip:1 Licht gevechtsschip:1 ) keert terug van 2:XXX:XX naar Lonely Planet [2:XXX:XX] . De vloot levert 3254 metaal, 223 kristal en 0 deuterium af
Niet veel maar toch
Meteen een aantal punten gestegen dus dat aanvallen blijf ik doen 
Alleen het duurt zo verrekte lang! Heeft het opvoeren van de snelheid echt zoveel nut of valt dat nog wel mee?
Verder gaat alles best lekker en het aanvallen gaat zo overschakelen naar ene fatsoenlijke tegenstander en met een beetje geluk krijg ik dan meer
/me out
Een van je vloten (Klein vrachtschip:1 Licht gevechtsschip:1 ) keert terug van 2:XXX:XX naar Lonely Planet [2:XXX:XX] . De vloot levert 3254 metaal, 223 kristal en 0 deuterium af
Niet veel maar toch
Alleen het duurt zo verrekte lang! Heeft het opvoeren van de snelheid echt zoveel nut of valt dat nog wel mee?
Verder gaat alles best lekker en het aanvallen gaat zo overschakelen naar ene fatsoenlijke tegenstander en met een beetje geluk krijg ik dan meer
/me out
Je KV is heel traag vergeleken met de rest, het beste is impuls motor op 6 dan gaan je KV volgens mij 2 keer zo snel, tot die tijd zou ik maar weinig uitgeven aan verbrandings motor, dan maar wat langer reizen, KV is volgens mij een stuk goedkoper, zou het laatste benodigde onderzoek aan verbrandingsmotor doen maar heb er vanaf gezien, toch maar upgrades gekocht in de mijnbouw want ik kan toch weinig raiden.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:49:
Dat is inderdaad niet echt veel Marzzman, ik ga met dat al naar een inactieve planeet toe
Niet veel maar tochMeteen een aantal punten gestegen dus dat aanvallen blijf ik doen
/me out
Zit nu zelf op 6-2-1-6.
Ben nu bezig een metaalmijn te bouwen, maar dat duurt toch al weer 20 min.
Jammer dat je geen meerdere dingen tegelijk kunt bouwen. Travian bouwtijden duurden ook altijd wel lang en dat is ook een reden dat ik daarmee gestopt ben.
Het sfeertje van Ogame bevalt me wat beter.
Trouwens wat is verstandiger om eerst te bouwen: Onderzoekslab, of robotfabriek voor werf enzo?
Ben nu bezig een metaalmijn te bouwen, maar dat duurt toch al weer 20 min.
Jammer dat je geen meerdere dingen tegelijk kunt bouwen. Travian bouwtijden duurden ook altijd wel lang en dat is ook een reden dat ik daarmee gestopt ben.
Het sfeertje van Ogame bevalt me wat beter.
Trouwens wat is verstandiger om eerst te bouwen: Onderzoekslab, of robotfabriek voor werf enzo?
'I'm nearly thirty you know. I'm not 15. By now I should be able to talk to a woman without accidentally saying "nipples" or "gusset". Or, or, "Did you know you can make candles out of human fat"'
Verwijderd
Wel een goede tip inderdaad maar impulsmotor kost zoveel kristal...
Maar een goed idee inderdaad, dat ga ik wel doen. Maar over je raid probleem. Wacht een dag en je kan weer klein beginnen. Ik zou zelf wat verdediging gaan bouwen zodat je zelf in ieder geval niet geraid gaat worden. En mss is er wel een medegotter in de buurt die je kan helpen
@StefSoft: Ik zou gaan voor de robotfabriek omdat daarmee de bouwtijd ook verkort wordt. Maar ga gewon een spelletje doen en je komt een uurtje later terug. Heb je aardig wat materiaal erbij en je kunt weer bouwen. Net zo makkelijk.
Ontwikkelingen en gebouwen kun je trouwens ook tegelijk doen. Later ook nog schepen erbij kopen enzo. Het kan allemaal!
Maar een goed idee inderdaad, dat ga ik wel doen. Maar over je raid probleem. Wacht een dag en je kan weer klein beginnen. Ik zou zelf wat verdediging gaan bouwen zodat je zelf in ieder geval niet geraid gaat worden. En mss is er wel een medegotter in de buurt die je kan helpen
@StefSoft: Ik zou gaan voor de robotfabriek omdat daarmee de bouwtijd ook verkort wordt. Maar ga gewon een spelletje doen en je komt een uurtje later terug. Heb je aardig wat materiaal erbij en je kunt weer bouwen. Net zo makkelijk.
Ontwikkelingen en gebouwen kun je trouwens ook tegelijk doen. Later ook nog schepen erbij kopen enzo. Het kan allemaal!
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 15:08 ]
Mja, maar impuls motor 6 kost echt heel veel kristal. Ik wil nu een niveau 4 voor kruisers, maar dat kost al 32k aan kristal. Wat moet een lvl 6 wel niet kostenSteffy schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:57:
[...]
Je KV is heel traag vergeleken met de rest, het beste is impuls motor op 6 dan gaan je KV volgens mij 2 keer zo snel, tot die tijd zou ik maar weinig uitgeven aan verbrandings motor, dan maar wat langer reizen, KV is volgens mij een stuk goedkoper, zou het laatste benodigde onderzoek aan verbrandingsmotor doen maar heb er vanaf gezien, toch maar upgrades gekocht in de mijnbouw want ik kan toch weinig raiden.

Helaas ben alleen, niet echt iemand bij mij in de buurt jammer genoeg, ik ga voor morgen 6 Zwaar gevechtsschepen bouwen zodat ik wat extra vuurkracht heb om toch wat planeetjes te kunnen raiden.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:06:
Wel een goede tip inderdaad maar impulsmotor kost zoveel kristal...
Iemand die wat gegevens kwijt wil over mogelijke goudmijntjes? Ben echt op zoek naar een inactieve speler die redelijk wat grondstoffen heeft als het maar 5k per soort wat ik kan raiden dan ben ik al blij .
Edit:
Heb trouwens wel 5K deut over, wie wil het ruilen voor 2500/2500 metaal/Kristal!
[ Voor 16% gewijzigd door Steffy op 25-10-2005 15:27 ]
Verwijderd
Zo ja daar zal het wel mee lukken gok ik
Ik ben ook van plan daar alvast he tonderzoek voor te gaan beginnen zodat ik daar in iede rgeval de mogelijkheid toe heb.
Verde rwil ik de spionage ook omhoog werken zodat ik wat meer informatie krijg aangezien ik binnenkort van plan ben wat hogere mensen te gaan raiden. Helpt wel met de voorbereiding neem ik aan
Verde rwil ik de spionage ook omhoog werken zodat ik wat meer informatie krijg aangezien ik binnenkort van plan ben wat hogere mensen te gaan raiden. Helpt wel met de voorbereiding neem ik aan
Zo, die zonne-energie centrales zijn niet goedkoop zegZonne-energie centrale (Niveau 14 )
Zonne-energie centrales converteren foton energie naar electrische energie voor gebruik door vrijwel alle gebouwen en structuren.
Benodigd: Metaal:21.894 Kristal:8.757
Productie tijd: 2u 27m 07s
Nog even sparen voordat ik dat bij elkaar heb.
Hehe, ga me even aanmelden voor GotII allience, begin eindelijk een soort van ergens te komen 
Ik druk net op melkweg en zie dat ik een GotII buurman heb
11 [GoT II] dark maze ( solomo )
12 Rotarium ( UltimateB )
\o/
\o/
"True skill is when luck becomes a habit"
SWIS
cool een buurmanUltimateB schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:38:
Hehe, ga me even aanmelden voor GotII allience, begin eindelijk een soort van ergens te komen
\o/
Hey stef wat noem jij flink raiden, want ik BLIJF zoeken, wordt er helemaal niet jofel van
. Zoek je alleen naar inactieve mensen of vooral mensen met veel resources die iets zwakker zijn? En hoe doe je het met tijden, net voor de nacht aanvallen of in de vroege ochtend? Ik zal je eens toevoegen
.

De meeste mensen deugen!
beste lieden die samen in een alliantie zitten. Ik heb een ideetje hoe je de zwakkeren kan helpen.
Als een sterke speler op raiden gaat mag hij toch maar 50% ophalen en er blijft dus een hoop grondstoffen en weinig verdediging ove. Dus als een sterke speler een zwakke inseint en die zijn vloot even na de sterke laat aankomen dan hebben de twee profijt en grondstoffen (en een hele zwakke speler met een enkel vrachtschip en licht gevechtschip zou eventueel als derde er nog eens achter aan kunnen gaan._) Lullig voor de geraidde maar goed voor de rest en als de sterke het niet red dan was dat sowieso het geval maar nu kan de rest zich nog terugtrekken.
(als de GOT II moet gaan rulen dan moet dit toch wel te regelen zijn zou ik zo denken en als het niet te regelen is dan verdient GOT II het niet om .ABC, van de troon te stoten
Als een sterke speler op raiden gaat mag hij toch maar 50% ophalen en er blijft dus een hoop grondstoffen en weinig verdediging ove. Dus als een sterke speler een zwakke inseint en die zijn vloot even na de sterke laat aankomen dan hebben de twee profijt en grondstoffen (en een hele zwakke speler met een enkel vrachtschip en licht gevechtschip zou eventueel als derde er nog eens achter aan kunnen gaan._) Lullig voor de geraidde maar goed voor de rest en als de sterke het niet red dan was dat sowieso het geval maar nu kan de rest zich nog terugtrekken.
(als de GOT II moet gaan rulen dan moet dit toch wel te regelen zijn zou ik zo denken en als het niet te regelen is dan verdient GOT II het niet om .ABC, van de troon te stoten
[ Voor 13% gewijzigd door Silent7 op 25-10-2005 18:24 ]
Vooral om 11 uur vlak voor dat je op bed gaat ( ben ik nou vroeg, naja het is vakantie wel optimaal genieten van de nachtmarzzman schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:18:
Hey stef wat noem jij flink raiden, want ik BLIJF zoeken, wordt er helemaal niet jofel van. Zoek je alleen naar inactieve mensen of vooral mensen met veel resources die iets zwakker zijn? En hoe doe je het met tijden, net voor de nacht aanvallen of in de vroege ochtend? Ik zal je eens toevoegen
.
Edit:
Meerdere vloten kan ook handig zijn hoor, als je 2 zwakke met elk een K of 6 tot 8 van een grondstof op zak kunt vinden splits je je vloot op en pak je van beiden wat met 2KVs, het hoeft natuurlijk niet 1 vloot te zijn he.
Maar stuur maar ingame want om hier nu alles in te gooien, ben er vanaaf niet, heb het druk maar morgen de hele middag natuurlijk
Edit2:Voor de liefhebber, wie meldt
Grondstoffen op Manaan [1:471:7] op 10-25 18:44:27
Metaal: 91778 Kristal: 59140
Deuterium: 29864 Energie: 1253
Vloten
Licht gevechtsschip 33
Verdediging
Raket lanceerder 13 Kleine laser 3
Kans op contraspionage:16%
[ Voor 26% gewijzigd door Steffy op 25-10-2005 18:55 ]
Je hebt juist niet veel tijd nodig, je bouwt iets kijkt hoe lang je moet wachten en komt tegen die tijd weer eens kijken.
Jezus, 5 vlootplaatsen en allemaal de hele tijd vol. Dan gaat er wel veel tijd inzitten hoor, als jij je fleet fatsoenlijk wilt managen (wat heel rendabel is aangezien je er best wat resources voor terug krijgt) gaat daar veel scout/vlieg/raid/bla tijd inzitten
.

De meeste mensen deugen!
ik ben ook maar even begonnen en ik kom er achter dat ik bij een GoT II in het melkweg zit 
ik zal me zelf ff toevoegen aan de GoT alliantie
ik ben nu naar aanleiding dan deze thread hele tijd mijn kristal en metaal mijnen aan het upgraden met natuurlijk de nodige energie, maar wat kan i kdaarna beetje bouwen? Meteen mijn werf? ik dacht ik bouw eerst een robot fabriek voor snellere stuff
ik ben nu naar aanleiding dan deze thread hele tijd mijn kristal en metaal mijnen aan het upgraden met natuurlijk de nodige energie, maar wat kan i kdaarna beetje bouwen? Meteen mijn werf? ik dacht ik bouw eerst een robot fabriek voor snellere stuff
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Als je mijnen beetje op nivo zitten dan moet je klein vrachtschip en spionage lvl 2 hebben om aan te vallen. Wat je daarvoor nodig hebt zie je onder technologie.Wiebbe schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:05:
ik ben ook maar even begonnen en ik kom er achter dat ik bij een GoT II in het melkweg zit
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
Verwijderd
Zo heb ik het ook gedaan, eerst een robotfabriek en dan pas echt verder gaan bouwen.
Heeft er ook iemand last dat de tijd opeens terugdraait ofzo. Lijkt net zo of ik heb pas een uur geleden ee nvloot gestuurd. Lijkt me sterk maar dan ben ik het al vergeten
Maar dat raiden is op zich best lekker. Puntjes gaan ook echt heel hard nu.
Heeft er ook iemand last dat de tijd opeens terugdraait ofzo. Lijkt net zo of ik heb pas een uur geleden ee nvloot gestuurd. Lijkt me sterk maar dan ben ik het al vergeten
Raiden gaat wel lekker inderdaadVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:03:
Hij steelt
13785 Metaal, 14151 Kristal en 849 Deuterium
De aanvaller heeft een totaal van 0 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 28000 Eenheden verloren.
In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3
En jullie maar lekker zitten opscheppen over jullie vloot... Ik zit nog steeds mijntjes te bouwen
Verwijderd
Kristal wordt voor mij nu al ook een groot probleem. Overal zit ik op kristal te wachten en heb minimaal 6 keer zoveel metaal. Heb 10k metaal en 1,5 k Kristal... Kan het dus ook niet uitgeven voor iets fatsoenlijks...
Ik ga gewoon voor meer kristal mijnen!
Ik ga gewoon voor meer kristal mijnen!
Even een vraagje begin nu eindelijk zo ver te zijn dat ik een kleine raid party kan sturen heb al een planeet gescand bij een stelsel naast mij. (binnen me eigen is er niks te halen, tenminste wat ik mag halen door beginners bescherming). Maar dan staat er dat de vloot er 2:02:08h over zou doen. Is dit nou 2 dagen, 2 uur en 8 minuten of zoals ik hoop
2 uur, 2 minuten en 8 seconden?
Is namelijk nogal een verschilletje...
Is namelijk nogal een verschilletje...
Die tweede optie, dus 2 uur, 2minuten en 8 seconden
ok thnx vannavond eens voor de eerste keer me vloot weg sturen...victenn schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:39:
Die tweede optie, dus 2 uur, 2minuten en 8 seconden
Dit topic is gesloten.