GoT II Alliance: Ogame - Universum

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.473 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik denk dat je toch echt een GoT-ter moet zijn voor de alliance sinner, en omdat dit je eerste post is denk ik niet dat je hier al bijhoort. Misschien eerst even kijken wat GoT nog meer te bieden heeft? Heb je al gehoord van ons brede assortiment harde waren topics? Lieve moderators zijn er om je duwtjes in de rug te geven en het rozenplaatje is compleet als ik vertel dat je als je hier wat langer bent misschien zelfs een huiskamer inmag, vrouwen, drankjes, openhaard, woei ;) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Anoniem: 109640 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:31:
Omg Ace heeft zijn dagje niet!! was gister aan het kolonisren is die planeet ineens in bezet OMG hoe lame ;(
Over ruim 4,5 uur is mijn impulse lvl 3 klaar en kan ik ook een kolonie schip bouwen, ik zat te denken om hem maar in zelfde systeem als mijn hoofdplaneet te stoppen want de kortere reisteiden zijn toch wel lekker.

/edit maar heb wel gigantische moeite met verbrandingsmoter lvl 6, 20k deut is echt veel. Ik wil een gr. vrachtschip! :(

[ Voor 14% gewijzigd door Cryonist op 27-10-2005 11:07 ]

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Nou, 'k heb de nacht overleefd :) Inmiddels is xxfile me wel hopeloos voorbij gestreefd in ontwikkeling, maar goed :P Het gaat best aardig. 'k Heb nu 2 raket verdedigingsdingen en m'n mijnen zitten op 8/8/2 en m'n energiecentrale zit op niveau 8. Dat is te laag, maar momenteel heb ik zoveel metaal dat ik dat wel ff op een lager % kan zetten :)

Oh, ff een tip voor de "grote jongens". Ik ben ontzettend dankbaar voor alle grondstoffen die ik gisteren heb gekregen, maar qua metaal was het wel een beetje teveel van het goede :D Ik heb iets van 12k metaal en 1k kristal gekregen, wat tot gevolg heeft dat je met zo'n 10k metaal de nacht in gaat en de metaalproductie maar beter op 0 kunt zitten omdat die nergens meer voor nodig is ;)

'k Wil dus verder niet ondankbaar klinken :*

[ Voor 41% gewijzigd door Grrrrrene op 27-10-2005 10:54 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schroei
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 30-05 12:18
GoUdViS schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 10:42:
[...]

Over ruim 3,5 uur is mijn impulse lvl 3 klaar en kan ik ook een kolonie schip bouwen, ik zat te denken om hem maar in zelfde systeem als mijn hoofdplaneet te stoppen want de kortere reisteiden zijn toch wel lekker.
Heeft het eigenlijk nog voor of nadelen om een nieuwe kolonie in je eigen stelsel te bouwen of is het maar net wat je te pakken kan krijgen

Edit: niet dat ik daar al aan toe ben, over een uur heb ik genoeg om een werf te bouwen

[ Voor 9% gewijzigd door schroei op 27-10-2005 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbid2002
  • Laatst online: 23-06 12:28
Grrrrrene schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 10:51:

Oh, ff een tip voor de "grote jongens". Ik ben ontzettend dankbaar voor alle grondstoffen die ik gisteren heb gekregen, maar qua metaal was het wel een beetje teveel van het goede :D Ik heb iets van 12k metaal en 1k kristal gekregen, wat tot gevolg heeft dat je met zo'n 10k metaal de nacht in gaat en de metaalproductie maar beter op 0 kunt zitten omdat die nergens meer voor nodig is ;)

Aha Grrrrrene, aangezien je het toch over hebt, stuur het dan maar naar mij, kan ik ook ff wat sneller opbouwen ;) gaat me allemaal veels te traag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Als ik een vrachtschip had, wilde ik dat best doen, maar bij gebrek aan vrachtschepen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbid2002
  • Laatst online: 23-06 12:28
Grrrrrene schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 11:14:
Als ik een vrachtschip had, wilde ik dat best doen, maar bij gebrek aan vrachtschepen... :P
Hier. Nu verschepen die troep en rap een beetje

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist

Cryonist

- Something clever -

schroei schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 10:51:
[...]

Heeft het eigenlijk nog voor of nadelen om een nieuwe kolonie in je eigen stelsel te bouwen of is het maar net wat je te pakken kan krijgen

Edit: niet dat ik daar al aan toe ben, over een uur heb ik genoeg om een werf te bouwen
Het heeft als voordeel natuurlijk zo kort mogelijke reisteiden, en als het bij je hoofdplaneet zit kunnen ze makkelijker een aanval op alletwee uitvoeren zegt men. Maar de kortere reisteiden zijn voor mijn eerste kolonie wel makkelijk aangezien je vaak resources zal uitwisselen.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23-06 08:58
als iemand nog wat resources over heeft ik zit in 3:463:12

heb nu

metaal niv 7
kristal niv 6
deut niv 3
energie lev 8

heb desprete metaal nodig..

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Morbid2002 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 11:17:
[...]

Hier. Nu verschepen die troep en rap een beetje

_/-\o_
Bij nader inzien heb ik al dat metaal toch wel heel hard zelf nodig. Om m'n kristal mijn te upgraden van lvl8 naar lvl9 ben ik 2061 metaal en 1030 kristal kwijt :X En om de metaalmijn van lvl8 naar lvl9 te verhogen ben ik 1537 metaal en 384 kristal nodig. Daar moet ik een paar uur voor produceren :D

Maar goed, 't spel leent zich natuurlijk uitstekend om op de achtergrond door te laten draaien en na een paar colleges of een tentamen (wat ik vanmiddag heb) weer ff bij te werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:28

rapture

Zelfs daar netwerken?

Ik stel voor dat we donaties moeten coordineren, dat de verhouding tussen de grondstoffen ok is. 10k metaal is nogal veel, de buren vinden dat op een planeet zonder defense interessant.

[ Voor 9% gewijzigd door rapture op 27-10-2005 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basszje
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:22

Basszje

Reisvaap!]

rapture schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:34:
[...]

Ik stel voor dat we donaties moeten coordineren, dat de verhouding tussen de grondstoffen ok is. 10k metaal is nogal veel, de buren vinden dat op een planeet zonder defense interessant.
Ga je nooit lukken volgens mij. Metaal is zo veel sneller gemaakt dan kristal bijvoorbeeld. Ik kan rustig 5k aan metaal weggeven voordat ik de benodigde 20k aan kristal binnen heb :{

Beware of listening to the imposter; you are undone if you once forget that the fruits of the earth belong to us all, and the earth itself to nobody.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16:41

FlashBang

Hoi.

Basszje schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:39:
[...]

Ik kan rustig 5k aan metaal weggeven voordat ik de benodigde 20k aan kristal binnen heb :{
* FlashBang voelt zich geroepen :P

ik ben net ook maar eens begonnen, kheb nu 2-2-0-3, ik ga vooral mijn metaal mijn upgraden denk ik, kristal heb ik aardig wat van in verhouding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-06 02:16
Nou, 'k heb de nacht overleefd :) Inmiddels is xxfile me wel hopeloos voorbij gestreefd in ontwikkeling, maar goed :P Het gaat best aardig. 'k Heb nu 2 raket verdedigingsdingen en m'n mijnen zitten op 8/8/2 en m'n energiecentrale zit op niveau 8. Dat is te laag, maar momenteel heb ik zoveel metaal dat ik dat wel ff op een lager % kan zetten :)

Als je teveel metaal hebt op een bepaald moment bouw dan raketlanceerders, elke keer als je wat grondstoffen over hebt uitgeven aan defense. Dat schrikt de meeste potentiele goudzoekers wel af ;)

Inmiddels heb ik ook de beschikking over grote vrachtschepen, heb er inmiddels nu 3, en die dingen zijn wel een zegen. Ze vliegen 25% sneller dan een klein vrachtschip en kunnen 5x zoveel lading meenemen, terwijl ze maar 3x zoveel kosten. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Basszje schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:39:Ga je nooit lukken volgens mij. Metaal is zo veel sneller gemaakt dan kristal bijvoorbeeld. Ik kan rustig 5k aan metaal weggeven voordat ik de benodigde 20k aan kristal binnen heb :{
Ik kan hier ook gemakkelijk 5k metaal weggeven, maar het is niet de bedoeling dat er een grote groep vrachtschepen naar een nieuwe speler gaat, terwijl andere nieuwe spelers zonder donaties moeten doen. Bovendien is het riskant om helemaal in het begin 10k of meer resources te hebben, de buren hebben interesse in resourcesplaneten zonder defense.
Snowwie schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:52:Inmiddels heb ik ook de beschikking over grote vrachtschepen, heb er inmiddels nu 3, en die dingen zijn wel een zegen. Ze vliegen 25% sneller dan een klein vrachtschip en kunnen 5x zoveel lading meenemen, terwijl ze maar 3x zoveel kosten. :)
Kleine vrachtschepen met impulsmotor level 5, vliegen nog sneller om lange afstandstransporten te doen. De grote vrachtschepen zijn nodig om goed te kunnen raiden.

[ Voor 30% gewijzigd door rapture op 27-10-2005 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28278

Wat moet ik hier nu mee? Aan de ene kant is het wel erg zielig natuurlijk .. Maar ik wil ook wel weer grondstoffen hebben })

10-27 13:22:33 xxxxx [x:xxx:x] NIET AANVALLEN!!!!!!!
please

voor de duidelijkheid ik heb nog geen verdediginswereken

dus niet aanvallen!!!!

groetjes (als je me niet aanvalt) Jim

10-27 13:18:06 xxxxx NIET AANVALLEN!!!!!!!
wil je me asjeblieft niet aanvallen!!!!!!!

ik ben nog heel slecht en heb amper verdedigingen!!
please
ik weet niet hoe ik je kan overhalen niet aan te vallen.
ZEG HET MAAR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNNeR-Ism
  • Laatst online: 27-05 17:37

SiNNeR-Ism

DMFD

marzzman schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:58:
Ik denk dat je toch echt een GoT-ter moet zijn voor de alliance sinner, en omdat dit je eerste post is denk ik niet dat je hier al bijhoort. Misschien eerst even kijken wat GoT nog meer te bieden heeft? Heb je al gehoord van ons brede assortiment harde waren topics? Lieve moderators zijn er om je duwtjes in de rug te geven en het rozenplaatje is compleet als ik vertel dat je als je hier wat langer bent misschien zelfs een huiskamer inmag, vrouwen, drankjes, openhaard, woei ;) .
yea kwam er wat later achter dat het langer geregistreerd staan etc ook onderdeel is van het kunnen joinen... mijn fout :). maar ben hard op weg een regelmatig poster te gaan worden hehe ...

Disproportionately disappointed in the human beings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Anoniem: 28278 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:37:
Wat moet ik hier nu mee? Aan de ene kant is het wel erg zielig natuurlijk .. Maar ik wil ook wel weer grondstoffen hebben })

please

dus niet aanvallen!!!!

ik ben nog heel slecht en heb amper verdedigingen!!
please
ik weet niet hoe ik je kan overhalen niet aan te vallen.
ZEG HET MAAR
Genadeloos zijn, gewoon aanvallen. Eigen schuld imho :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Anoniem: 28278 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 14:37:
please

dus niet aanvallen!!!!

Die moet maar niet een hoop resources opstapelen terwijl die geen verdediging heeft, raiden maar. Als hij paar bouwsels neerzet en wat researcht, dan is er niks meer over voor de raiders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 28278

Beetje jammer, hij had 7 racketlanceerders neergegooid .. gelukkig zag ik 't net op tijd (2 minuten voor de aanval ofzo), dus toch maar afgeblazen die hap .. wel jammer, had me een hoop resources op kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renechaos
  • Laatst online: 21-06 20:01
gewoon niet aanvallen. Ik bedoel we zijn nou eenmaal volwassen mensen...
Moet natuurlijk wel wat tegenover staan om hem te sparen.. beetje resources ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 17:38

Wiebbe

<none />

smerig ;)

Ik zit nu echt te kutten met me resources :P
kristal is oppeens hardstikke nodig blijkt voor research en de latere gebouwen. Heb ik wel lekker 8k metaal heb ik totaal geen kristal meer :P

Wel lekker 3k deut gehad dus ik kan wel relaxed door researchen :)

Door gebrek aan resources is mijn eerste raket gebouwtje nu pas in aantocht. Wat denken jullie liever een licht vechtship of raket verdediging?

Nog 1x researchen en ik kan mijn fusie gebouw, want DAMN die solar dingen worden duur..
[edit] Damn wat komt dat kristal er langzaam bij :P echt vervelend want ik heb nu voor alles meer dan 1k nodig. terwijl ik maar 300 per uur krijg ofzo.

[ Voor 7% gewijzigd door Wiebbe op 27-10-2005 15:19 ]

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
10-9-7-12 en eindelijk mijn eerste raid actie :p (inactieve speler) Hopen dat het wat oplevert want het duurt nogal lang :7

Ik ga iig Universum 3 ook spelen, want nu loop ik gewoon een maand achter merk ik wel. Heel GoT II is ook wat jonger dan de GoT I of ABC spelers bijv, gaat er dus ook een GoT team allemaal tegelijkertijd op vrijdag om 12:00 registreren voor uni3 :7 ?

[ Voor 52% gewijzigd door flashin op 27-10-2005 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:48
flashin schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:46:
10-9-7-12 en eindelijk mijn eerste raid actie :p (inactieve speler) Hopen dat het wat oplevert want het duurt nogal lang :7

Ik ga iig Universum 3 ook spelen, want nu loop ik gewoon een maand achter merk ik wel. Heel GoT II is ook wat jonger dan de GoT I of ABC spelers bijv, gaat er dus ook een GoT team allemaal tegelijkertijd op vrijdag om 12:00 registreren voor uni3 :7 ?
Opzich zou dat wel leuker zijn... dat je gelijk begint maar ik ga toch verder met Uni2 en GoT 2 omdat ik geen zin heb in 2 planeten en ook geen zin om dit weer over nieuw te spelen.

Maar wordt het eigenlijk opgenomen in de de andere melkwegen... ? Dus dat je er naar toe kunt vliegen of is het een nieuwe server waar dus alles apart staat?

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Hm ok.. Ik ga dus wel voor 2 planeten.

Nee het wordt niet erbij opgenomen, het is een apart spel eigenlijk :). Wat ook wel leuk is aan Uni3 is dat ze die nieuwe AGS (AlliantieGevechtsSysteem) erin hebben zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wing_xD
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:22
ik ga iig ook Universum 3 meespelen. Gelijk vanaf de start, ben je ook lekker sterk en loop je geen achterstand op zoals in Uni 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
flashin schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:59:
Hm ok.. Ik ga dus wel voor 2 planeten.

Nee het wordt niet erbij opgenomen, het is een apart spel eigenlijk :). Wat ook wel leuk is aan Uni3 is dat ze die nieuwe AGS (AlliantieGevechtsSysteem) erin hebben zitten
Ik denk niet dat verstandig voor mij is om dat te doen... Ik wordt nu al eens gefrustreerd als ik pas na een lange tijd weer kan controleren, en dan ook nog eens 2 planeten (en vooral 2 accounts) wordt mij teveel van het goede. Dan loop ik maar achter... Ik haal ze nog wel eens in :*)

-tenminste dat hoop ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist

Cryonist

- Something clever -

Ik blijf ook in Uni2, ik steek liever mijn tijd in 1 game dat het daar ook goed gaat dan in 2 games die allebei wat minder gaan omdat je tijd moet spreiden.

Wie heeft 30k deut over? Wil een Kolonisatie schip (10k deut) en verbrandingsmoter lvl 6 (20kdeut). De rest van de resources zit wel goed maar heb maar 1800 deut :(.

D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Hey 30k deut, sure, schud ik ff uit mn mouw :p lol. Ikzelf ga weer eenzelfde target raiden, lekker boring, maar moet iets. Het spel is nu eigenlijk te rustig, moet steeds enorm lang wachten. Man ik moet 16.000 metaal dokken wil ik zelfs een energieding opwaarderen :'( ! Ow en nogmaals, ik blijf alleen in uni 2, ik hoef niet perse "mee te gaan met de rest". Ik heb hier nu veel tijd in gestoken en ga dit tot een goed einde brengen :) .

[ Voor 25% gewijzigd door Cassius op 27-10-2005 16:43 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synthesix
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09-2017
GoUdViS schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:28:
Ik blijf ook in Uni2, ik steek liever mijn tijd in 1 game dat het daar ook goed gaat dan in 2 games die allebei wat minder gaan omdat je tijd moet spreiden.

Wie heeft 30k deut over? Wil een Kolonisatie schip (10k deut) en verbrandingsmoter lvl 6 (20kdeut). De rest van de resources zit wel goed maar heb maar 1800 deut :(.
Ik speel het spel net maar ik vind het allemaal hardstikke traag gaan, volgens mij heb ik prima tijd voor 2 accounts want je kan toch maar eens in de zoveel tijd iets doen, omdat je eerst weer resources moet hebben en dat soort shit...

Dat idee heb ik tenminste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126

Wacht maar tot je een beetje een vlootje enzo hebt, dan heb je echt je handen vol hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik heb 300 punten, 6 raketten, 8 kleine lasers, 2 gg, 4kg en 4kv ... ik ben heel nieuwsgierig of dat verhoudingsgewijs goed is :) . Iemand meer inzicht daarin?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist

Cryonist

- Something clever -

Ik heb nu 523 punten :)(15de plaats in GoT II), maar daar komt nog 50 bij ongeveer van wat ik nu aan het bouwen ben. Over 3 uur heb ik 12 kl vrachtschepen, 11 kl gevechschepen, 9 grote gevechschepen en heb voor defence 12 kleine lasers, moet nog beetje upgraden maar heb op moment nooit resources liggen dus boeit toch niet zo.
Ik speel nu ook voor het eerst dus zou niet weten wat de optimale verhoudingen zijn maar zo gaat het wel lekker. Lvl 3 wapens, pantser en computer techniek en lvl 4 spionage. Hiermee kom ik met een klein gedeelte van mijn vloot al door een paar turrets heen, dus verdeel ik regelmatig mijn vloot over meerdere planeten als ik aanval, ben nu ook met 3 aanvallen tegelijk bezig. Je krijgt mischien wel wat minder per aanval maar is wel flexibeler en verdient wel lekker.

Mijnen: 13:12:9:15, is het handig die nog te upgraden?

[ Voor 7% gewijzigd door Cryonist op 27-10-2005 17:19 . Reden: typo ]

D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napp
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-07-2021
marzzman schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:57:
Ik heb 300 punten, 6 raketten, 8 kleine lasers, 2 gg, 4kg en 4kv ... ik ben heel nieuwsgierig of dat verhoudingsgewijs goed is :) . Iemand meer inzicht daarin?
Eeh ligt er aan wat 2 gg en 4kg is wat 4 kv is weet ik wel.
ziet er verder wel aardig uit je score.

verder ik sta op 273 punten, 1 raket, 7 kleine lasers, 4kv, 2lg en ik sta op het punt mijn eerstte kolonisatie schip te bouwen.

9-11-10-14

Robot fabrieken 3
werf 4
lab.3

niet slecht dacht ik, voor 10 dagen gamen

3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16:39
marzzman schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 16:57:
Ik heb ongeveer evenveel punten alleen heb ik minder raketten en meer lasers. Ook heb ik net mijn eerste zg / gg gebouwd. Ook de andere schepen komen overeen.

Ik blijf trouwens ook alleen in uni2 spelen vind het al druk genoeg, wil ook wat tijd voor mijn studie overhouden.

[ Voor 41% gewijzigd door victenn op 27-10-2005 17:12 ]

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
GoUdViS schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:07:
Mijnen: 13:12:9:15, is het handig die nog te upgraden?
Mijnen upgraden is altijd handig, op korte termijn kost het klauwen met geld, maar op lange
termijn gaat het wel werken. Zeker als je 2k productie per uur hebt. :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nou, je bent toch sneller door je metaal heen dan ik dacht :P M'n metaal is nu op, maar heb ik weer kristal en deuterium over 8)7 Naja, over, genoeg iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Ik heb een robot fabriek gebouwd. Het is mij opgevallen dat de fabriek niet bij grondstoffen staat. Maar een robot fabriek moet toch ook energie gebruiken enzo, kun je nog ergens zien hoeveel energie mijn fabriek verbruikt (dus bijv net als de Deuterium fabriek)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3828

Ik wil nu zo'n kleine verdedings schild koepel dinges bouwen.
Heeft dat nu echt zin.
In de help staat ook niet werkelijk wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Anoniem: 3828 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 18:17:
Ik wil nu zo'n kleine verdedings schild koepel dinges bouwen.
Heeft dat nu echt zin.
In de help staat ook niet werkelijk wat.
Doe maar :P kijk maar hoeveel verdedigings punten die heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
                                                                                     Energie  
Basis Inkomsten                             
Metaal Mijn (niveau 16)           2084                                      694/735                                
Kristal Mijn (niveau 14)           1005                                      502/531                                
Deuterium fabriek (niveau 12)  400                                        640/677                         
Zonne-energie centrale (niveau 16)                                       1470                         
Zonne-energie satelliet (hoeveelheid 16)                                368                    
Opslag capaciteit 200k 150k 150k -  

Totaal: 2104 1015 400 -1

Gaat lekker :7

[ Voor 44% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 27-10-2005 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:57
wat heb ik nodig om 10 raketlanceerders en 6kleine lasers aan te vallen?

https://wren.co/join/Devian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Devian schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 18:25:
wat heb ik nodig om 10 raketlanceerders en 6kleine lasers aan te vallen?
Volgens SpeedSim, 10 zware gevechtsschepen met 2 verlies, om exacter te weten moet je ook de wapen, schild en pantsertechnieken vergelijken. Maar als het mijn 10 zware gevechtsschepen zijn, dan is er zelfs geen verlies.

[ Voor 28% gewijzigd door rapture op 27-10-2005 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlashBang
  • Laatst online: 16:41

FlashBang

Hoi.

http://www.speedsim.de.vu/eng

kijk daar eens Devian :)

edit: rapture was sneller :P

[ Voor 23% gewijzigd door FlashBang op 27-10-2005 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Heb net mijn eerste grote aanval gestart, volgens speedsim ga ik winnen. Hopelijk bouwd ie in de tussentijd niks op. Ga natuurlijk nog wel even scannen van te voren.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Mijn 1e GAUSS kanon is over een klein uurtje een feit :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126

Snowwie schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 19:10:
_/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grooviee17
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-06 19:00
Vandaag ook maar begonnen, maar zit toch te denken om morgen dan maar over te stappen op Universum 3. Leuk spel en ik vermaak me wel op 4:60:7 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-06 15:21

Steffy

Ayreonaut

:) Zo he, ff dagje naar Den Haag en Scheveningen geweest (voor mij als Fries een hele kermis, blij dat ik niet in die drukte woon zeg 8) ), maar ik om terug en mijn halve stelsel hun noob-status is opgeheven das goed nieuws voor mij want dat word raiden vanaaf :Y)

vb van een buurman:
Metaal: 38067 Kristal: 11881
Deuterium: 13993 Energie: 966
Vloten
Licht gevechtsschip 6 Zonne-energie satelliet 3
Verdediging
Gebouwen
Metaal Mijn 9 Kristal Mijn 9
Deuterium fabriek 8 Zonne-energie centrale 13
Robot fabriek 2 Werf 2
Onderzoeks lab 1
Onderzoek
Computer techniek 1 Energie techniek 3
Verbrandings motor 1 Laser techniek 1

[ Voor 64% gewijzigd door Steffy op 27-10-2005 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06 22:12

Erikie

www.erikie.nl

jep, denk da'k morgen ook maar begin in uni 3 :) zit nu wel op 9 / 8 / 3 / 9 maarja, dit stelt nog niks voor volgens mij :p

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist

Cryonist

- Something clever -

Hm, die zou ik ook wel willen aanvallen :P, maar heb al een anders target gevonden, ook mijn buurman :). Zodra mijn 3 vloten terug zijn met 21k metal. 7k kristal en 1,5 k deut. Daarna moet mijn buurman eraan geloven, en dan zou ik genoeg geld moeten hebben voor een kolonisation ship. Als ik eventueel deut tekort komt dan rip ik dat gewoon van een andere buurman, hij heeft wel 10 raket en 2 laser defence maarja daar verlies ik maar 1 light figther op.

[ Voor 53% gewijzigd door Cryonist op 27-10-2005 20:56 ]

D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-05 20:00
AAARGH net mijn hele vloot verloren omdat ik een planeet aan wou vallen.
mijn spionage sondes gaven geen verdedeging aan oid alleen wat hij had qua grondstoffen :S
gwn 1kv 2lg( lichte gevechtschepen :| ) en 2zg (zware gevechtschepen :| ) verloren :|
owjah misschien leuke doelwit voor jullie
Grondstoffen op DC [3:116:4] op 10-27 21:05:59
Metaal: 12226 Kristal: 2037
Deuterium: 16 Energie: 1289
})

[ Voor 24% gewijzigd door andyy op 27-10-2005 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-06 22:12

Erikie

www.erikie.nl

is het zelfs zo dat je je buurman van de kaart kan vegen??? da's nie leuk toch :P tenmisnte, als ik die noob zou zijn :). moet je dan weer helemaal opnieuw beginnen?

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nee, je gebouwen hou je, alleen je verdediging raak je kwijt. Ook kunnen ze (geloof ik) niet meer dan de helft van je grondstoffen roven, tenminste, dat hoorde ik op IRC :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat is imho ook het leuke aan dit spel, het gaat om economie, niet om dat je een zo sterk mogelijk leger bouwt (al draagt het natuurlijk wel bij ;) ) Bij de meeste spellen van dit type die ik gespeeld heb ( Starkingdoms Raginguniverse ed) werd je gewoon gesloopt als je niet genoeg verdediging had.

Wat ik ook leuk vind is dat ze verdediging en aanval apart hebben, je kunt gewoon gerust je hele vloot wegsturen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Kan je vloot niet meehelpen verdedigen dan? * Grrrrrene heeft nog geen vloot :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143962

Al is je vloot gewoon bij je planeet en je wordt aangevallen helpt die ook verdedigen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Grrrrrene schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:06:
Nee, je gebouwen hou je, alleen je verdediging raak je kwijt. Ook kunnen ze (geloof ik) niet meer dan de helft van je grondstoffen roven, tenminste, dat hoorde ik op IRC :)
Klopt je kan nooit meer dan de helft meenemen. (helaas soms) :P

Ik ben net ook alweer 3 spionage sondes verloren.. :( Jammer dat je dat voortijdig niet kunt zien.
Bv, door een spionage voor de spionagesondes te versturen.. ;)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 15:46

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Snowwie schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 19:10:
nééénénénénénéééé .. mijnes is vann8 om 01:00 uur al een dag oud :P

ervaring heeftie ook al .. vanavond een sonde omlaag gehaald met in totaal 4000+ vuurkracht! :o

hoezo overkill? :+

Als je nog een dag w8 heb ik er ook één op me kolonie 8-)

[/ stoer-doe-mode]

tip: steek ff wat tijd (en deut) in het zoeken van een JACKPOT PLANEET !! ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Alfa Novanta op 27-10-2005 21:34 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Laatst online: 23-06 01:05
Zit er dan zoveel verschil in die planeten? Ik zou ook wel eens op onderzoek willen uitgaan maar ik zit nog steeds te wachten totdat mijn grondstoffen hoger zijn om dan het onderzoek te starten naar energie techniek. Want ik wil een fusiecentrale bouwen aangezien ik energie te kort heb. En aangezien ik energie te kort heb, gaat het minen zeeeeeer traag. En aangezien ik zit te wachten op grondstoffen... Stomme vicieuze cirkel!! :( :P

[ Voor 84% gewijzigd door D-Three op 27-10-2005 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:Y)
De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
7145 Metaal, 6188 Kristal en 7119 Deuterium

De aanvaller heeft een totaal van 0 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 30000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 5400 Metaal en 3600 Kristal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

* Cassius zoekt in het stelsel van stef >:) !

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

>:) Straks nog een rondje, de enige verdediging die er was is verpletterd en nu heb ik vrij spel, ideaal dat raiden, vooral bij dit soort mensen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Laagvliegerke schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:57:
Zit er dan zoveel verschil in die planeten? Ik zou ook wel eens op onderzoek willen uitgaan maar ik zit nog steeds te wachten totdat mijn grondstoffen hoger zijn om dan het onderzoek te starten naar energie techniek. Want ik wil een fusiecentrale bouwen aangezien ik energie te kort heb. En aangezien ik energie te kort heb, gaat het minen zeeeeeer traag. En aangezien ik zit te wachten op grondstoffen... Stomme vicieuze cirkel!! :( :P
Zet ze dan even wat lager... Bij grondstoffen kan je het percentage verlagen en de daarbij horende energiekosten.

Heb trouwens net wel aardig raidje gedaan, 2 kv helemaal vol het was wel iets van 3 uur heen en dan weer 3 uur terug. Maar dat is beter dan al die bagger (inactieve) planeetjes bij mij zelf in de buurt...

En ik blijf denk ik toch maar gaan voor zonne-energie vind fusie eigenlijk best duur als je kijkt naar uur productie, weet natuurlijk niet wat het bouwen zelf kost maar vind het zonde om mijnen te moeten bouwen (die energie kosten) om aan energie te komen... Dan toch maar de duurdere zonne waar ik geen omkijken naar heb... :)

[ Voor 16% gewijzigd door Banjy op 27-10-2005 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Stef die kerel heeft 30k, ik ben onderweg harr harr ;) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Die satelieten zijn niet verstandig om te nemen he? Maar ga je eeuwig door met zonne-energie, of is fusie later goedkoper per energiepunt? Of komen er nog andere vormen van energie? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Grrrrrene er zijn 3 vormen, fusie, satteliet en centrale. Sattelieten gaan echt enorm snel kapot bij een aanval, volgens mij zijn die al stuk als iemand er langs vliegt :/ ... niet doen. Plus vallen ze op bij spionage rapporten. Fusie is echt tof, maar boven een bepaald niveau niet meer rendabel, dan ben je namelijk meer energie kwijt aan deuterium opwekken dan dat je terug krijgt. Die dingen vreten boven niveau echt deut en dat is duur spel verder in het spel!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

marzzman schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:09:
Stef die kerel heeft 30k, ik ben onderweg harr harr ;) .
:P Dat had ie idd maar doe geen moeite tegen de tijd dat jij er bent is alles al weg :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Banjy schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:09:
Zet ze dan even wat lager... Bij grondstoffen kan je het percentage verlagen en de daarbij horende energiekosten.
Dat weet ik en dat heb ik ook gedaan. Het metaal heb ik net iets minder dringend nodig dan mijn kristal en deut dus heb ik de productie gehalveerd. Maar aangezien ik straks dan toch weer metaal zal nodig hebben voor de bouw van een centrale is het gewoon een put vullen door een andere te maken :)
Ah ja... Gewoon enkele uren geduld hebben zeker? Door al die snelle PC's en games ben ik niet meer gewoon te wachten :)

[ Voor 16% gewijzigd door D-Three op 27-10-2005 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Steffy schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:15:
[...]

:P Dat had ie idd maar doe geen moeite tegen de tijd dat jij er bent is alles al weg :D _/-\o_
Bitch :>

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
andyy schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:01:
mijn spionage sondes gaven geen verdedeging aan oid alleen wat hij had qua grondstoffen :S
gwn 1kv 2lg( lichte gevechtschepen :| ) en 2zg (zware gevechtschepen :| ) verloren :|
})
en wat had die dan voor verdediging, ik heb ook twee zware gevechtschepen en ik ben benieuwd wat die nu neer kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Laagvliegerke schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:16:
[...]

Dat weet ik en dat heb ik ook gedaan. Het metaal heb ik net iets minder dringend nodig dan mijn kristal en deut dus heb ik de productie gehalveerd. Maar aangezien ik straks dan toch weer metaal zal nodig hebben voor de bouw van een centrale is het gewoon een put vullen door een andere te maken :)
Oh ok.. :) Maar hoe komt het dan dat je zo een groot energie tekort hebt opgebouwd... zo gauw het fout gaat (altijd even van te voren ook rekenen) dan bouw je toch eerst weer een centrale...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
andyy schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:01:
})
Heb ik ook al voorgehad.
Waarom laat een spionage sonde soms wel de verdediging zien en soms niet?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

*danst een rondje door de kamer*

net een berg grondstoffen gekregen, wat fijn zeg en morgen ochtend heb ik nog veel meer :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UniCache2
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-06 08:25
Bij deze meld ik mij aan:

Gebruikersnaam: Pietor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Hacku schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:27:
[...]

Heb ik ook al voorgehad.
Waarom laat een spionage sonde soms wel de verdediging zien en soms niet?
Hoeveel je ziet is afhankelijk van hoeveel sondes je stuurt en wat het verschil is met jouw spionage techniek tegen de zijne.
Als je iets ziet staat het er altijd bij, alleen als hij niks heeft staat er gewoon verder niks ingevuld. Maar je ziet dan altijd: vloot, verdediging

Vergeet ook niet voor touchdown nog even te scannen in case hij gebouwd heeft.

[ Voor 25% gewijzigd door Vincentio op 27-10-2005 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Banjy schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:21:
[...]

Oh ok.. :) Maar hoe komt het dan dat je zo een groot energie tekort hebt opgebouwd... zo gauw het fout gaat (altijd even van te voren ook rekenen) dan bouw je toch eerst weer een centrale...?
Een beetje te enthousiast op "bouwen" geklikt waardoor de energievraag gestegen is zonder te kijken of er nog voldoende energie voor handen was. En dat was er niet :) En al even enthousiast op en "onderzoek" geklikt waardoor mijn voorraad grondstoffen erg snel gezakt zijn :P
Gewoon ff wachten dus. M'n groei gaat minder snel dan verwacht maar ik ben in een drietal dagen toch al aan 10-7-7-10 geraakt.

[ Voor 3% gewijzigd door D-Three op 27-10-2005 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Is er een uur bekend wanneer uni 3 morgen opengaat? Of is dat om middernacht al :p ?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139094

Op zich gaat het wel lekker met mn planeetje

Metaal Mijn (niveau 11)
Kristal Mijn (niveau 10)
Deuterium fabriek (niveau 8)
Zonne-energie centrale (niveau 14)

alleen wordt ik steeds aangevallen, dus krijg nie echt de mogelijkheid om dingen te upgraden. :Z
Hopenlijk gaat het vanacht beter als al die aso's die mij zitten te atacken zitten te ronken :+ :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Hacku schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 23:20:
Is er een uur bekend wanneer uni 3 morgen opengaat? Of is dat om middernacht al :p ?
Er staat 12:00 dus dat zal op het middaguur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Ik ga zometeen mijn werf bouwen. :)

Kan niet wachten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Je zou denken dat het best snel is om nu al uni3 te openen maar ik zie net dat ze op ogame.de maar liefst 43 41 universums hebben!

edit: Blijkbaar zijn er 41 universums want uni6 en uni24 bestaan daar niet.

[ Voor 26% gewijzigd door D-Three op 28-10-2005 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist

Cryonist

- Something clever -

magnifor schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 23:41:
Ik ga zometeen mijn werf bouwen. :)

Kan niet wachten. :)
Ik ga zometeen een Kolonie Ship bouwen :), en kan ook niet wachten. Heb al een gezellig plekje uitgezocht naast mijn hoofd planeet. :*)

D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Moeten we ook een GoT alliantie stichten in Universum 3?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Lijkt me niet gek :) Ik denk niet dat ik in uni 3 ga spelen, maar aan de andere kant is het wel 's leuk om als een van de eersten daar te beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Volgens het Ogame forum gaat ie morgen om 12:00 uur van start.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Is het niet interessanter om de huidige eerst goed uit te bouwen? De GoT allianties hebben wel veel leden maar stellen uiteindelijk weinig voor. GoT II heeft maar liefst 168 leden maar het gemiddeld aantal punten per lid is maar 280. De alliantie op nummer 1 heeft 840 punten per lid en alliantie S.180 heeft een gemiddelde van meer dan 7500 punten. Dan is GoT nog steeds een kleintje :)

[ Voor 54% gewijzigd door D-Three op 28-10-2005 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
* XWB is het eens met Laagvliegerke

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Dat is zo, maar op de wat langere termijn gaat onze meerderheid toch tellen.

Vergelijk het maar met W.O. II, Russische T34 tanks waren inferieur aan de Tiger/Panzers van de Duitsers, en toch wonnen ze door hun aantallen.

Ik zal vast gaan werken aan deel 2 van dit topic :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

xxfile

\/ It's me \/

Woei, ook mijn planeetje gaat als een tiet :P

Metaal gaat morgenochtend gelijk naar niveau 10
Kristal gaat nog maar ff een ronde (eerst zonneenergie en dan weer 2 mijnen/fabrieken) door op niveau 9
Deuterium gaat morgen ook gelijk naar niveau 4
Zonne-energie staat te pruttelen op 11

Gaat lekker zo, thanks nog voor de donaties :*

* xxfile gaat weer lekker verder :)

Nieuw, nu met Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Wij krijgen inderdaad meer inkomsten en ontwikkelen meer (daar staan we zelfs op 1 geloof ik). Bovendien zijn er veel mensen net begonnen die het gemiddelde omlaag trekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Snowwie schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:23:
Dat is zo, maar op de wat langere termijn gaat onze meerderheid toch tellen.

Vergelijk het maar met W.O. II, Russische T34 tanks waren inferieur aan de Tiger/Panzers van de Duitsers, en toch wonnen ze door hun aantallen.

Ik zal vast gaan werken aan deel 2 van dit topic :)
Dit kan je moeilijk vergelijken :) GoT II is inderdaad groot door zijn aantal leden. Maar net daardoor is GoT II veel te log. Er is geen enkele mogelijkheid om snel alle leden te bereiken en om zo gecoördineerd een actie uit te voeren.
Grrrrrene schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:25:
Wij krijgen inderdaad meer inkomsten en ontwikkelen meer (daar staan we zelfs op 1 geloof ik). Bovendien zijn er veel mensen net begonnen die het gemiddelde omlaag trekken ;)
Daarom waren andere wervingsvoorwaarden interessanter geweest. Bijvoorbeeld een minimum aantal punten nodig is vooraleer men mag joinen. Dat legt de drempel wel hoger maar het zorgt er wel voor dat er minder kans is op inactieve leden aangezien je er toch al wat tijd moet in stoppen. En het trekt ook het gemiddeld aantal punten omhoog.

[ Voor 33% gewijzigd door D-Three op 28-10-2005 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Inactieve mensen kun je altijd nog uit je alliantie kicken na herhaaldelijk vragen of ze nog meedoen, daarna raiden en je hebt weer meer resources voor jezelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Ik ben blij dat het joinen van GoT II een laag niveue heeft, waarom? ... omdat er ook iets als beginners is...als je in een topper squaredon wil zitten die met 30 tools en 12 andere websites oorlogen coördineert... damn... dat zou ik nooit van GoT II willen!

Ik heb utopia verlaten juist daarom, te veel extra programma's websites waar je *moet* registreren van je koning/koninging etc..etc..

Dit ziet er pur sang genoeg uit om lekker te spelen!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Dat wil ik ook niet hoor want dan zou ik ook afhaken! Het moet relaxed blijven.
Maar bijvoorbeeld 50 punten is toch geen hoge drempel? Ik heb nu in 3 dagen een score van 44 dus het moet toch goed te doen zijn om in een weekje 50 punten te halen? Maar lager kan ook. Als je iedereen toe laat, zijn er ook velen die eens "proberen" en het na 2 dagen al opgeven. En dan zit je natuurlijk met een hoop inactieve leden. Doneren van hogere leden naar lagere leden vind ik ook geen optie. Voor mezelf is het nu vervelend omdat ik weinig grondstoffen heb. Maar nu weet ik dat ik eerst moet leren wandelen voordat ik kan lopen. Ik wil onderzoeken uitvoeren en een werf bouwen... Maar dat moet nu maar wachten... Eerst het energieniveau en de productie van grondstoffen op peil brengen. En zo leer je het spel dus kennen waardoor nieuwe leden meteen al ervaring hebben. Weliswaar maar een minimale ervaring maar het is toch al iets. Dit is volledig mijn mening natuurlijk :)
Ik zit trouwens nog steeds niet in GoT II ;)

[ Voor 29% gewijzigd door D-Three op 28-10-2005 01:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Zo mijn grondstoffen zijn op, en ik heb een dubbele aanvalsgolf naar een leuk planeetje gestuurd.
Ik ga lekker maffen en morgen staan er weer veel grondstoffen op me te wachten als alles goed gaat.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Kunnen we in deel 2 verdergaan? Ik heb inmiddels deel 2 klaargestoomd :)

GoT II Alliance: Ogame - Universum Deel 2

Wie plaatst een slotje op dit topic?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Topic report doen: Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif
En vragen of er een slotje op gezet wordt :)

[ Voor 50% gewijzigd door D-Three op 28-10-2005 01:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Oke done.

Mijn YouTube Channel

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.