GoT II Alliance: Ogame - Universum

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 4.476 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik ga niet in meer uni's zitten hoor, lekker 1 planeetje in 1 universum, veel fijner (en minder tijdrovend :) ).

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ow en andyy, je bent wel klein he? Ik ga je niet scannen omdat je mischien 5k van mij krijgt terwijl je al 400 punten hebt ofzo :/ .

Sorry, had mn bovenste post beter kunnen editten. Maar uhm, jij hebt al bijna 200 punten en ik net 250, heb jij niets over :X ? Die vloot komt terug, stuur mij maar wat kristal aub :9~ .

[ Voor 54% gewijzigd door Cassius op 26-10-2005 17:53 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-06 15:21

Steffy

Ayreonaut

Grrrrrene schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 17:44:
Wanneer ben je begonnen dan? Al die figuren die net zijn begonnen zitten dicht bij mij in de buurt. Ik heb alleen nog niet de inkomsten om anderen te ondersteunen, maar dat komt wel :) Tegen die tijd zal de rest ook wel veel verder zijn qua inkomsten en zal ik ook uren moeten reizen om een beginner te ontmoeten :)
Begon 2 weken geleden, de vrijdag dus speel nu bijna 2 weekjes. Er zitten bij wel 2 mensen van GoT in de buurt maar heb nog maar 2 keer op echt enorme afstanden een GoT2 member gezien, ik hoef volgens mij niet op veel steun te rekenen als er iets gebeurt, ik lig echt veel te ver uit de buurt :P Maar gelukkig is het hier ook rustig, 2 van de 5 members inc mezelf actief in dit stelsel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
sHELL schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 17:45:
Universum 3 open op vrijdag 28-10-2005, uni3 heeft ACS _/-\o_

Allied Combat System!!! _/-\o_
Stoer :) Kan er geen upgrade voor de eerdere universa (?) komen?

[ Voor 63% gewijzigd door Grrrrrene op 26-10-2005 17:58 ]

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

En mensen maar zitten te zeuren dat gamen te duur wordt.
Damn..Ogame is echt verslavend :9 . Hoef voorlopig geen game meer te kopen/downloaden :P

Ben gisteravond begonnen toen ik dit topic zag
Helaas ben ik een beetje door mijn resources heen..hehe.. donaties zijn dus van harte welkom.

Planeet Yellownecks
Coordinaten 1:155:12
Nodig Vooral Metaal, daarna Deuterium en Kristal mag ook wel, maar heb ik niet zoveel van nodig.
Alliantie GoTII

Metaalniveau 4
Kristalniveau 3
Deuteriumniveau 1
Zonne Energieniveau 4

Iemand dicht in de buurt? :P Heb zelf wel even gekeken in de Melkweg, maar ben nog een beetje aan het uitvinden hoe het inelkaar zit, met aantal melkwegen , zonnestelsels enzo :O Kan nu helaas niet meer in de melkweg kijken..deuterium is op :P

Wat kun je btw met die Sondes? Als je dus op Melkweg klikt, kun je op Sondes klikken bij elke deelnemer. Of wordt hiermee de spionagesondes bedoeld?

[ Voor 39% gewijzigd door Yellowneck op 26-10-2005 18:21 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
sHELL schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 17:45:
Universum 3 open op vrijdag 28-10-2005, uni3 heeft ACS _/-\o_

Allied Combat System!!! _/-\o_
En dat betekent?

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jozz
  • Laatst online: 19-05 10:26
Aanvallen samen met je allies(alliance) maybe :?

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 25-06 13:48
Steffy schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 17:51:
[...]

Begon 2 weken geleden, de vrijdag dus speel nu bijna 2 weekjes. Er zitten bij wel 2 mensen van GoT in de buurt maar heb nog maar 2 keer op echt enorme afstanden een GoT2 member gezien, ik hoef volgens mij niet op veel steun te rekenen als er iets gebeurt, ik lig echt veel te ver uit de buurt :P Maar gelukkig is het hier ook rustig, 2 van de 5 members inc mezelf actief in dit stelsel
Ik zit met nog een aantal got 2'ers bij mij in de buurt dus opzich kunnen we straks wel wat doen/elkaar helpen enz. :) Het raiden is trouwens wel aardig maar je bent lang op zoek naar een geschikte planeet. Wat betekent trouwens het aantal minuten achter een planeet??? Vaak een inactieve... De tijd die verstreken is na de raid van iemand anders ofzo?

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napp
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-07-2021
YellowNeck schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 17:59:
En mensen maar zitten te zeuren dat gamen te duur wordt.
Damn..Ogame is echt verslavend :9 . Hoef voorlopig geen game meer te kopen/downloaden :P

Ben gisteravond begonnen toen ik dit topic zag
Helaas ben ik een beetje door mijn resources heen..hehe.. donaties zijn dus van harte welkom.

Planeet Yellownecks
Coordinaten 1:155:12
Nodig Vooral Metaal, daarna Deuterium en Kristal mag ook wel, maar heb ik niet zoveel van nodig.
Alliantie GoTII

Metaalniveau 4
Kristalniveau 3
Deuteriumniveau 1
Zonne Energieniveau 4

Iemand dicht in de buurt? :P Heb zelf wel even gekeken in de Melkweg, maar ben nog een beetje aan het uitvinden hoe het inelkaar zit, met aantal melkwegen enzo :O Kan nu helaas niet meer in de melkweg kijken..deuterium is op :P

Wat kun je btw met die Sondes? Als je dus op Melkweg klikt, kun je op Sondes klikken bij elke deelnemer. Of wordt hiermee de spionagesondes bedoeld?
??? Yellowneck ???

Dat is een bekende naam toch niet die van de IA CPU Coolers of wel ik ben trouwens napp in die IA.
afijn leuk je hier te zien en als wat over het straks ik ga namelijk mijn eerstte kolonie maken zal ik wat grondstoffen op sturen.

3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

napp schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 18:21:
[...]

??? Yellowneck ???

Dat is een bekende naam toch niet die van de IA CPU Coolers of wel ik ben trouwens napp in die IA.
afijn leuk je hier te zien en als wat over het straks ik ga namelijk mijn eerstte kolonie maken zal ik wat grondstoffen op sturen.
offtopic:
Ja..die Yellowneck ja :P. Heb jouw watercoolingproducten nog niet ontvangen, mocht je daar benieuwd naar zijn!

Bedankt alvast! :)

[ Voor 5% gewijzigd door Yellowneck op 26-10-2005 18:34 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik moet het echt weten -->

Een sterretje achter iemand zijn naam betekent? Vloot activiteit?
Wat betekent een T achter iemand zijn locatiegetal, dus 5 T .... :/ ?
Wat betekent een aantal minuten achter iemand zijn naam (ook bij alliantie lijst!) ?
Ik heb al wel 40 melkwegen gezien, maar niemand heeft I, alleen maar i ... wordt je dan niet verwijderd ofzo?
Kan iemand een kleine intro geven met speedsim, ik snap helemaal niets van dat programma :( ..

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napp
YellowNeck schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 18:31:
[...]

offtopic:
Ja..die Yellowneck ja :P. Heb jouw watercoolingproducten nog niet ontvangen, mocht je daar benieuwd naar zijn!

Bedankt alvast! :)
Okay was eigenlijk niet mijn bedoeling omdat te vragen hoor maar wel leuk dat je me zo op de hoogte hou ;)
Maar ik zal wel blij zijn als alles binnen is kan ik eindelijk beginnen met de waterkoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03:13

rapture

Zelfs daar netwerken?

Grrrrrene schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:59:
't Is inderdaad wel lullig dat xxfile pas van 1 persoon metaal opgestuurd heeft gekregen, terwijl ik zelfs al 1k deuterium opgestuurd krijg (komt over exact een uur aan) ;) Kan ik dan weer mooi opmaken aan een robotfabriek :)
Er is een klein vrachtschip vol metaal vertrokken richting xxfile, in het begin zit je vooral met metaal tekort, wat later pas met kristal of deut tekort.

Ik ben bezig met wat kristal te sparen voor spionageupgrade zodat ik gewone planeten ipv inactieve veilig kan raiden.

[ Voor 23% gewijzigd door rapture op 26-10-2005 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:35

Turfschipper

Hup NAC

Als je een grote schildkoepel hebt, is het dan van waarde als je ook een kleine schildkoepel hebt of is die dan nutteloos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 17:53
Hallo allemaal..

ben al een weekje of 3 aan het spelen maar heb me zojuist geregged op het forum.
zat al een tijdje in de GoT 1 alliance.

I want to live forever, so far.. so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loogie
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 23-06 18:56
Zo ik heb me vanmiddag maar eens aangemeld. Eens even kijken of ik me hier mee kan vermaken! Ben gelijk maar aan de bouw van mijnen en energiecentrales begonnen, want anders schiet het echt niet op. ;)

Hulp is welkom @ 3:492:12 :P

[ Voor 9% gewijzigd door Loogie op 26-10-2005 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
Ik zit me ook een beetje in die schildkoepels te verdiepen en volgens mij is het zo dat je er twee kan hebben. Ze ondersteunen de verdediging.
Ik denk echter dat ik er niet onderzoeken voor ga plegen, als ze het begeven kan je het niet terugbouwen.
Dus als het over een paar weken zo is dat ik het kan bouwen doordat ik per ongeluk de onderzoeken heb gedaan en grondstoffen in huis heb en iemand valt me aan die sterk is tja dan komt er misschien wel 1.

Toch wel vaag dat je m maar 1 keer bouwen kan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

En bij dat spionage level staat dat je schepen enzo kan zien, maar het gaat me erom --> wanneer zie ik iemand zijn verdediging en gebouwen, nu zie ik alleen zijn vloot. En wanneer gaat dat contraspionage inkicken? Ik heb nu spionage niveau 3, maar dat is niet genoeg. Weet iemand (maus?) vanaf wanneer je ook daadwerkelijk goede info krijgt voor het raiden (jij misschien rapture?).

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 23:35

Turfschipper

Hup NAC

Volgens mij kan je een spionage sonde naar een planeet sturen, en dan krijg je een verslag met de verdediging, mits je techinek beter is dan de planeet die je wil gaan spioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napp
marzzman schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 18:43:
Ik moet het echt weten -->

Een sterretje achter iemand zijn naam betekent? Vloot activiteit?
Wat betekent een T achter iemand zijn locatiegetal, dus 5 T .... :/ ?
Wat betekent een aantal minuten achter iemand zijn naam (ook bij alliantie lijst!) ?
Ik heb al wel 40 melkwegen gezien, maar niemand heeft I, alleen maar i ... wordt je dan niet verwijderd ofzo?
Kan iemand een kleine intro geven met speedsim, ik snap helemaal niets van dat programma :( ..
Okay onder tussen heb ik uit kunnen vissen waar die T voor staat als er een gevecht heeft plaats gevonden dan blijft er schroot achter metaal en kristal hier kan je recycle naar toe sturen om het op te pikken.
l en i heb ik hier en daar ook gezien maar ik heb geen idee waar dat voor staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
napp schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 19:11:
[...]

Okay onder tussen heb ik uit kunnen vissen waar die T voor staat als er een gevecht heeft plaatst gevonden blijft er schroot achter metaal en kristal hier kan je recycle naar toe sturen om het op te pikken.
l en i heb ik hier en daar ook gezien maar ik heb geen idee waar dat voor staat.
Er staat onder zo een zonnestelsel vaak een legenda. Dat houdt in langer dan 2(i) of 4 (I) weken inactief. Iemand die de tijd die vaak bij inactieve spelers er achter staat nog kan uitleggen? Ik vermoed dat het te maken heeft met de laatste aanval of iets in die richting. Want vaak zie je ook een sterretje bij een inactieve speler.. wat duidt op (vloot) activiteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:D Omg wat machtig zeg, wordt hier ff lekker afgezeikt door iemand die het niet kan hebben dat ik net zijn planeetje leegrip, omg wat meesterlijk zeg ik lig in een deuk :'( :D . Hij dreigt gelijk met z'n vrienden en andere planeetjes, volgens mij heeft ie niet eens meer dan dit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Stef, daar krijg je later nog spijt van (serieus). Ik zeg altijd na een raid (win/draw/verlies): "Good fight mate" of zoiets, niet dat jij ook zoiets moet doen, maar wie goed doet goed ontmoet right. Zo lok je het zelf uit. En je kan 10 keer zo groot zijn, maar als zij met zn 20'en zijn wordt het lastiger :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Steffy schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 19:26:
:D Omg wat machtig zeg, wordt hier ff lekker afgezeikt door iemand die het niet kan hebben dat ik net zijn planeetje leegrip, omg wat meesterlijk zeg ik lig in een deuk :'( :D . Hij dreigt gelijk met z'n vrienden en andere planeetjes, volgens mij heeft ie niet eens meer dan dit :P
Je hoeft maar te roepen en ik stuur er 2kv en 2 kleine gevechtsschepen op af.... :P :+

Daar hebben we een alliantie voor... :)

PS wel even wachten tot ze terug zijn van hun missie, maar daarna!!!

Hehe denk niet dat het erg veel impact zou maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Tsja dat zie ik dan wel weer, sorry hoor het is een spelletje als mensen zo reageren ga ik morgen gelijk nog ff 2 keer, er valt wel wat te halen dus ach. Plus hij is alleen, als het nu iemand van een alliantie was ok maar dit, en als het zijn hoofdplaneet niet is dan is volgens mij geen probleem om zijn 2e kolonie wat armer te maken, dan moet je er maar een vlootje plaatsen om te beschermen. Er ligt opgeteld dik 20K nou voor 2 uurtjes vliegen is een opbrengst van 10K het meer dan de moeite waard.

Plus dat mensen het morgen alweer vergeten zijn, of je moet niet helemaal 100% zijn en erg haatdragend ofzo maar dan heb ik eerder medelijden met ze omdat ze zo zielig zijn dan dat ik ze plunder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Mwah, dan kijk je er denk ik te eenvoudig tegenaan. Als iemand jou op zo'n manier afslacht en je voor de lol een dag of wat later nog 's raid, denk je niet dat je dan hulp in zou schakelen?

* Grrrrrene maakt wel de kanttekening dat hij net begonnen is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Grrrrrene schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 19:40:
Mwah, dan kijk je er denk ik te eenvoudig tegenaan. Als iemand jou op zo'n manier afslacht en je voor de lol een dag of wat later nog 's raid, denk je niet dat je dan hulp in zou schakelen?

De meesten die geraid worden, zij diegene die te weinig defense hebben. Het is erg belangrijk zo gauw mogelijk wat defense op te werpen als afschrikking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-06 02:16
Eén vrachtscheepje met 3k metaal, 1k kristal en 1k deut is onderweg naar 3:370:4 naar xxfile. :)

Als iedereen een beetje doneert kan ze haar planeetje ook mooi inrichten. Een gordijntje hier, een paar kaarsjes daar. :) :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
* Grrrrrene zou ook wel wat kristal kunnen gebruiken op 3:359:4, aangezien ik zometeen over anderhalf uur met 10k metaal en 0 kristal zit :+ Ik wil er zodra ik een werf heb best wat voor teruggeven, maar ik schijn zonder werf niet te kunnen handelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:P Lol hij lulde maar door maar hij is sinds vanmiddag lid van een alliantie 8)7 , ik raide vanochtend nog en toen was ie niet lid, had appart zitten zoeken naar alliantie lozen, naja heb um tot de laatste 10 seconden in spanning gehouden en toen toch maar terug getrokken, straks ben ik weer degene die alles gedaan heeft O-)

Edit:
Grrrrrene schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 19:40:

Ik slachte niks af, sorry hoor maar er stond maar een paar gebouwen op het ding, tsja dan raid je het in de veronderstelling dat het ondertussen een inactieve speler is sinds een paar dagen omdat er redelijk wat grondstoffen opzitten, die laat je dan niet zomaar achter of je ontwikkeld er verder mee maar je spaard het niet op zodat anderen het raiden. En idd na enig zoek werk blijkt dat ie idd nog een andere planeet heeft, zal zijn naam onthouden zodra ik wat sterker ben ga ik die nog eens bezoeken :Y)

Edit2:
OMG wat stom, 4 sondes naar de klote, zou ff wat bekijken klik ik kennelijk aanvallen aan in plaats van spioneren, alle 4 weg lekker is dat :( :(

[ Voor 70% gewijzigd door Steffy op 26-10-2005 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118269

Haha, als iedereen zo gemats wordt is he twel leuk :) Misschien later als er meer mensen zijn met een standaard inkomen van 10k :P

Hier gaat het op zich wel ok, 2 grote aanvalsschepern en 1 kv en 1 klein aanvalsschip, Dus ga maar weer wat leuks alvast uitzoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Vincentio schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 19:43:
[...]De meesten die geraid worden, zij diegene die te weinig defense hebben. Het is erg belangrijk zo gauw mogelijk wat defense op te werpen als afschrikking.
Zoals hiero, momenteel:

- 54 raketlanceerders
- 78 kleine lasers
- 6 grote lasers
- 4 ion kanonnen
- kl. planetair schild

..en heb over een half uurtje genoeg middelen voor energie techniek 6, als dat klaar is kan ik
een Gauss kanon bouwen..... })

hehe ze komen maar...dat geeft lekker veel puin voor mijn recyclers. :)

[ Voor 13% gewijzigd door Snowwie op 26-10-2005 19:55 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Snowwie schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 19:54:
[...]

Zoals hiero, momenteel:

- 54 raketlanceerders
- 78 kleine lasers
- 6 grote lasers
- 4 ion kanonnen
- kl. planetair schild

..en heb over een half uurtje genoeg middelen voor energie techniek 6, als dat klaar is kan ik

Hoe kom je in godsnaam aan al die grondstoffen, ik worstel nog steeds om een fatsoenlijke productie op te bouwen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Snowwie schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 19:54:
[...]

Zoals hiero, momenteel:

- 54 raketlanceerders
- 78 kleine lasers
- 6 grote lasers
- 4 ion kanonnen
- kl. planetair schild

Ze vallen denk ik nog eerder Phaseshifter aan dan jou denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-06 01:05
Wiebbe schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:27:
ik ben nu 1 dag aan het spelen en heb dit al klaar staan:
Metaal Mijn (Niveau 9 )
Kristal Mijn (Niveau 6 )
Deuterium fabriek (Niveau 4 )
Zonne-energie centrale (Niveau 9 )
Robot fabriek (Niveau 2 )
Werf (Niveau 1 )
Onderzoeks lab (Niveau 1 )
Hier volledig idem! :P
The_Cook schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 17:19:
Nou marzzman, dan hou ik me aanbevolen :) , alle beetjes helpen. Nickn kookgek, planeet Truffel ( :P ) Positie 3:430:4
Aha! Dus jij bent mijn buurman! :D (ik bedoel in het nabije zonnestelsel 3:429 ;))

[ Voor 6% gewijzigd door D-Three op 26-10-2005 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-05 16:19

Cramthabam

Leef en laat leven

Wiebbe schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:57:
[...]

zomg!!

ik zit in GoT II en niemand geeft me wat ;)

stelletje slijmjurken bij de Mods van GoT >:)
Omdat je zo zielig bent :P
Er is een vrachtje deut onderweg. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbid2002
  • Laatst online: 23-06 12:28
ben ook net bezig +/- 4 uurtje :-). Kan ook wel wat hulp gebruiken qua grondstofjes :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Steffy schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:00:
[...]

Hoe kom je in godsnaam aan al die grondstoffen, ik worstel nog steeds om een fatsoenlijke productie op te bouwen :/
Raiden, raiden en nog eens raiden, maar sinds kort ook 2 recyclers, kun je mooi puin mee ophalen.

En wat de verdediging betreft, bouw elke keer als ik grondstoffen over heb 2 tot 4 nieuwe lasers/raketlanceerders. Dat loopt na verloop van tijd aardig op, en serieus, geen hond die gaat
proberen door zo'n verdediging te breken.

...en er zullen steeds meer bij komen.. :)

[ Voor 31% gewijzigd door Snowwie op 26-10-2005 20:18 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Morbid2002 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:13:
ben ook net bezig +/- 4 uurtje :-). Kan ook wel wat hulp gebruiken qua grondstofjes :Y)
Moet je uiteraard wel je coördinaten geven :P

Ik zoek ook nog steeds steun :P, heb alleen het gevoel dat ik een beetje ver weg van de rest zit. 1:155:12 ... de meesten zitten in melkweg 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Snowwie schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:16:
[...]

Raiden, raiden en nog eens raiden, maar sinds kort ook 2 recyclers, kun je mooi puin mee ophalen.
Raiden zegt, deed niks anders tot dat alles ineens een Beschermstatus kreeg en mensen die je kunt raiden je bekant de dood inwensen omdat je een planeetje van ze leegrooft.

Naja zal wel geduld moeten hebben tot ik wat meer per uur binnen krijg want momenteel schiet het niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Btw grrrrrene en xxfile, er wacht een buddylist request, wel blijven opletten he :7 . Ik ben in dubio, nu spionage techniek 4 doen of een groot gevechtschip. Heb de eerste nodig voor solide data en de laatste voor lekkere raids. Moeilijk moeillijk :P

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Snowwie schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:16:
[...]

En wat de verdediging betreft, bouw elke keer als ik grondstoffen over heb 2 tot 4 nieuwe lasers/raketlanceerders. Dat loopt na verloop van tijd aardig op, en serieus, geen hond die gaat
proberen door zo'n verdediging te breken.

...en er zullen steeds meer bij komen.. :)
En waar vind jij dan zoal planeten die je kan raiden? Gewoon willekeurige planeten?

[ Voor 3% gewijzigd door XWB op 26-10-2005 20:21 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morbid2002
  • Laatst online: 23-06 12:28
Jaja coords vergeten te posten :-) Mocht iemand zich geroepen voelen om wat steun te geven, mijn coords zijn 4:2:12 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

marzzman schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:18:
Btw grrrrrene en xxfile, er wacht een buddylist request, wel blijven opletten he :7 . Ik ben in dubio, nu spionage techniek 4 doen of een groot gevechtschip. Heb de eerste nodig voor solide data en de laatste voor lekkere raids. Moeilijk moeillijk :P
Ik zou eerst die spionage doen, anders zit je zoals ik met schepen, terwijl je minder zekerheid hebt tijdens het raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
marzzman schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:18:
Btw grrrrrene en xxfile, er wacht een buddylist request, wel blijven opletten he :7
Waar vind ik die :?

[ Voor 28% gewijzigd door Grrrrrene op 26-10-2005 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Vriendenlijst en dan onder aanvragen (even op klikken)
Duurde ook een uur voordat ik het uitgevolgeld had :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Hacku schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:21:
[...]
En waar vind jij dan zoal planeten die je kan raiden? Gewoon willekeurige planeten?
Niet helemaal, planeten tot 40 zonnestelsels van mijn eigen af. Maar ook planeten in mijn eigen zonnestelsel. Heb de helft van de alliantie (Maxa One) bestaande uit 8 leden murw gebeukt, en die lui hadden lekker veel resources liggen.

Ik zit soms zo een dik uur te zoeken naar de juiste planeten.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Snowwie schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:34:
Niet helemaal, planeten tot 40 zonnestelsels van mijn eigen af. Maar ook planeten in mijn eigen zonnestelsel. Heb de helft van de alliantie (Maxa One) bestaande uit 8 leden murw gebeukt, en die lui hadden lekker veel resources liggen.

Ik zit soms zo een dik uur te zoeken naar de juiste planeten.
Dus we mogen officieel de leden van Maxa One raiden???

De 2 van 4 mijn vlootsloten zijn bezet door metaaldonaties, 3de slot met een raidvlootje en 1 vrij om te kunnen scannen.

[ Voor 13% gewijzigd door rapture op 26-10-2005 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik heb er ook altijd 1 vrij voor scanmogelijkheden. Ik heb er nu 1 op raid, 1 op donatie en 1 komt er terug van grrrrrene, grrr die deed er eeuwig over ;) ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, die komt rond middernacht terug geloof ik? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-06 16:50
ja hee nu ga ik ook ff bedelen :D

-> 2:193:7

mag van alles zijn :P

zit nu op

metaal : 5
kristal : 3
deut : 1
zon : 4

voor de rest nog niks want heb te weinig crystasks :( duurt een beetje lang :)
Ik stuur je wel een scheepje met metaal, je zit tenminste nog in de zelfde melkweg. Ik kan je helaas geen kristal geven want daar heb ik zelf ook een chronisch tekort in (niet vreemd als op 1 dag 9 scan probes vernietigd worden :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
marzzman schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 21:00:
Ik heb er ook altijd 1 vrij voor scanmogelijkheden. Ik heb er nu 1 op raid, 1 op donatie en 1 komt er terug van grrrrrene, grrr die deed er eeuwig over ;) ?
2 op trade tour, 1 op donatie tour naar xxfile en straks 1 op raid tour :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Grrrrrene schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 21:11:
Ja, die komt rond middernacht terug geloof ik? :D
idd, wanneer een klein vrachtschip bij xxfile langs gaat, dan keert mijn andere klein vrachtschip terug. Tegen die tijd zal mijn spionage sondes beter werken om te gaan raiden en mijn eerste raid op een actieve planeet zal dan ook terugkeren (en resources dumpen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
rapture schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:48:
[...]
Dus we mogen officieel de leden van Maxa One raiden???
Ga je gang, het gros er van heeft toch al beginnersbescherming gekregen t.o.v. mij.
Ik kan ze dus niks meer maken (helaas, helaas).

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Wie scant er even 3:140:4 heel goed voor me, ik zou graag weten of ik kans maak met 5 kleine gevechtsschepen en 5 kv's :) . Ik wacht hier wel :+ .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Ligt het nou aan mij of is dit een bug?

Afbeeldingslocatie: http://img413.imageshack.us/img413/7664/ogame9fp.png

48+11+11 = 70

Mijn energie centrale heeft een capaciteit van 79. Dan moet er toch bij totaal 9 komen te staan en niet 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Snowwie schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 21:23:Ga je gang, het gros er van heeft toch al beginnersbescherming gekregen t.o.v. mij.
reistijden :X
marzzman schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 21:34:
Wie scant er even 3:140:4 heel goed voor me, ik zou graag weten of ik kans maak met 5 kleine gevechtsschepen en 5 kv's :) . Ik wacht hier wel :+ .
Over 2,5 uur heb ik spionage level 4 en 3:140:4 heeft beginnersbescherming tov mij.

[ Voor 37% gewijzigd door rapture op 26-10-2005 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

magnifor, dat klopt. Heeft iedereen last van. Het getal dat klopt is de productiefactor. Dus als jij waar nu die 8 staat -1 hebt staan en 0 hebt staan rechtsboven in je overzicht scherm, dan zit je gewoon op productie factor 1 en dus prima :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126

10-26 21:43:53 Vloot beheer Spionage rapport van marklar [3:140:4]

Grondstoffen op marklar [3:140:4] op 10-26 21:43:53
Metaal: 29422 Kristal: 13028
Deuterium: 4371 Energie: 553
Vloten
Zonne-energie satelliet 1
Verdediging
Raket lanceerder 3 Kleine laser 2
Gebouwen
Metaal Mijn 8 Kristal Mijn 7
Deuterium fabriek 5 Zonne-energie centrale 10
Robot fabriek 3 Werf 2
Onderzoeks lab 2
Kans op contraspionage:0%

Hmm als het niet zover van me vandaan was zou ik er even langs gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
marzzman schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 21:38:
magnifor, dat klopt. Heeft iedereen last van. Het getal dat klopt is de productiefactor. Dus als jij waar nu die 8 staat -1 hebt staan en 0 hebt staan rechtsboven in je overzicht scherm, dan zit je gewoon op productie factor 1 en dus prima :) .
Oke, bedankt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-06 20:05
Omdat ik als beginner via dit topic begonnen ben heb ik ook en beetje gedaan wat hier voorgesteld werd. Dus veel metaalmijnen bouwen, maar begin nu steeds meer een tekort aan kristal te krijgen,

metaal :11
kristal :10
deuterium :8
energie :13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

The_Shadow, ik ben al onderweg mate, thnx :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Magnifor, ik zou pas in deuterium gaan investeren als je je andere mijnen lvl 6/7 hebt, deuterium heb je in het begin nog niet zoveel nodig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Snowwie schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 21:23:
[...]

Ga je gang, het gros er van heeft toch al beginnersbescherming gekregen t.o.v. mij.
heh na 1 sonde gestuurd te hebben kreeg ik meteen al dit:
Afbeeldingslocatie: http://vangisbergen.demon.nl/pieter/mapje/bericht.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Anoniem: 147126 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 21:52:
Magnifor, ik zou pas in deuterium gaan investeren als je je andere mijnen lvl 6/7 hebt, deuterium heb je in het begin nog niet zoveel nodig :)
Inderdaad. Die fout heb ik in het begin ook gemaakt. Ikzelf zit momenteel met een groot tekort aan metaal :( Had ik het geweten, dan had ik nog niet onmiddellijk een werf en onderzoekslab gebouwd. Niet dat die dingen zoveel kosten maar zolang je niet genoeg grondstoffen hebt, kan je er toch niks mee doen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Nee, inderdaad, deuterium krijg je pas na een paar lvl 5 mijnen ongeveer (zeker als je een beetje hulp van anderen krijgt in de vorm van schenkingen ;)). Ik heb nu lvl 4/6/1/6 en heb een uurtje terug ofzo 1k deuterium gekregen. Dat heb ik gebruikt voor een robotfabriek en die ga ik zometeen uitbouwen naar lvl2. Daarna wil ik een werf bouwen en dan m'n mijnen verder uitbreiden. Aangezien ik 2x5k metaal heb gekregen en niet weet wat ik daar momenteel mee moet (als in: ik heb echt wel ff genoeg), heb ik vooral in kristal geinvesteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
Mocht je echt niet weten wat je er mee moet doen... O-) Ah ja, ik wacht wel een beetje totdat m'n grondstoffen terug op peil zijn. En misschien begin ik vrijdag wel in uni3. Hoe vroeger, hoe beter zeker?

En dit begint hier echt op slowchatten te lijken :D

[ Voor 104% gewijzigd door D-Three op 26-10-2005 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
aapenootjes schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 21:57:
[...]

heh na 1 sonde gestuurd te hebben kreeg ik meteen al dit:
Afbeeldingslocatie: http://vangisbergen.demon.nl/pieter/mapje/bericht.png
Lache...die arme stakkers hebben al zoveel te verduren gehad.. :) ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Snowwie op 26-10-2005 22:10 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Hm, ik moet uitkijken naar iemand uit m'n zonnestelsel. Hij heeft me vandaag al 2x gescand en heeft het waarschijnlijk in de gaten dat ik kristal aan het sparen ben. (moet nl impuls motor 4 hebben)

Die dude zit op 3:13:11 en zit bij de GGA alliantie.

[ Voor 20% gewijzigd door XWB op 26-10-2005 22:11 ]

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Laagvliegerke schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 22:07:
Mocht je echt niet weten wat je er mee moet doen... O-) Ah ja, ik wacht wel een beetje totdat m'n grondstoffen terug op peil zijn. En misschien begin ik vrijdag wel in uni3. Hoe vroeger, hoe beter zeker?

En dit begint hier echt op slowchatten te lijken :D
O-) Geen slapende honden wakker maken hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
@ demonfreak

Ja wat heb jij bij ze uitgehaalt? :P

Hij zei ook daarna ook nog dat hij nog niet eens een maand speelde, ik ook niet >:)

Nouja ik wacht nog heel even tot vannacht met aanvallen, ik moet nodig mijn vloot aansterken (alles wat ik scan heeft voor mij te veel defense om aan te vallen).

[ Voor 4% gewijzigd door Aapenootjes op 26-10-2005 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
Anoniem: 147126 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 21:52:
Dan laat ik de fabriek op 30% werken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
magnifor schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 22:19:
[...]

Dan laat ik de fabriek op 30% werken. :)
Ik zou dat alleen doen als je een stroomtekort hebt, deuterium kan later altijd nog van pas komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
Ja, maar deuterium oppotten is ook weer niet verstandig, 't is toch een beetje de ruwe olie van het universum :X Daar komen vast sterkere planeten op af :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Laagvliegerke schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 22:07:
En misschien begin ik vrijdag wel in uni3.
Hoezo komt er al een uni3 dan? 2 zit nog lang niet vol...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Metaal: 15665 Kristal: 6945
Deuterium: 1491 Energie: 1253
Vloten
Verdediging
Gebouwen
Metaal Mijn 14 Kristal Mijn 12
Deuterium fabriek 7 Zonne-energie centrale 15
Robot fabriek 2 Werf 2
Onderzoeks lab 2
Onderzoek
Pantser techniek 2 Energie techniek 2
Verbrandings motor 3 Impuls motor 1
Laser techniek 3
Kans op contraspionage:0%
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-26 22:21:53 , toen het tot een gevecht kwam::

Aanvaller Rapture GoT II (3:152:8)
Wapens: 0% Schilden: 0% Romp beplating: 40%
Soort K.Vrachtschip Z.Gevechtsschip
Aantal 2 2
Wapens: 5 150
Schilden 10 25
Romp 560 1400

Verdediger
Wapens: 0% Schilden: 0% Romp beplating: 20%
Vernietigd

De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
4726 Metaal, 3476 Kristal en 746 Deuterium

De aanvaller heeft een totaal van 0 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 0 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 0 Metaal en 0 Kristal.
Mijn eerste raid op een actieve planeet van vergelijkbare score/level als de mijne (14-12-10-16).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Ik zit op het moment met 13-11-8-14-3. Heb ook al een paar scheepjes. Ik denk dat ik 14-12-10 van ga maken voordat ik echt al mijn resources stop in mijn vloot voor een week ofzo :)

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn eerste raid op een actieve planeet van vergelijkbare score/level als de mijne.
Wat zijn de coördinaten? dan ga ik er morgen ook even langs :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Grrrrrene schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 22:26:
Ja, maar deuterium oppotten is ook weer niet verstandig, 't is toch een beetje de ruwe olie van het universum :X Daar komen vast sterkere planeten op af :/
Daar heb je weer je verdediging voor, en ik had in het begin ook veel deuterium gespaard maar ben (gelukkig?) niet aangevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grrrrrene
  • Niet online
OK, naja, dan zie ik morgen wel wat er is gebeurd :P Ik bouw zometeen over een half uurtje m'n eerste werf, daarna kan ik pas aan verdediging beginnen geloof ik?

[ Voor 52% gewijzigd door Grrrrrene op 26-10-2005 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Grrrrrene schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 22:48:
OK, naja, dan zie ik morgen wel wat er is gebeurd :P Ik bouw zometeen over een half uurtje m'n eerste werf, daarna kan ik pas aan verdediging beginnen geloof ik?
Eventjes bij technologie kijken wat je voor levels je nodig hebt.

Zo en nu gaat ik slapen.

[ Voor 3% gewijzigd door harry64 op 26-10-2005 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Laatst online: 23:39

Rmg

Laagvliegerke schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 22:00:
[...]

Inderdaad. Die fout heb ik in het begin ook gemaakt. Ikzelf zit momenteel met een groot tekort aan metaal :( Had ik het geweten, dan had ik nog niet onmiddellijk een werf en onderzoekslab gebouwd. Niet dat die dingen zoveel kosten maar zolang je niet genoeg grondstoffen hebt, kan je er toch niks mee doen. :/
Heb ik ook gedaan geen problemen met resources gewoon 3 kv's en 5 lg's en dan gaan raiden op inactieve planeetjes :)

iemand met dit gevonden

Metaal: 69525 Kristal: 23065
Deuterium: 12699 Energie: 753
Vloten
Klein vrachtschip 1
Verdediging
Raket lanceerder 1

Alleen mijn vloot komt pas over 1 en 2 uur terug :( ( dat word wekker zetten :D )

[ Voor 22% gewijzigd door Rmg op 26-10-2005 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

even een vraagje: Stel ik stuur mijn vloot weg op 50% snelheid naar een planeet, komen ze dan wel op 100% snelheid weer terug?

(Ik stuur nu weg naar een inactieve speler en wil dat ze daar zo laat mogelijk aankomen zodat de opbrengst het hoogst is, maar ze moeten morgenvroeg wel weer terugzijn natuurlijk :) )

edit: laatmaar, weet het antwoord al: 50% heen, 50% terug...

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 147126 op 26-10-2005 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellowneck
  • Niet online

Yellowneck

Damn..verslavend. Iemand dit geprobeerd te spelen via zijn/haar PSP.
Dat lijkt me pas chill. Heb helaas nog geen accesspoint of iets dergelijks, dus kan het helaas niet testen op mijn PSP.
Denk dat ie door al die plaatjes wel de "Cache is vol" melding geeft, ja of je moet ze uitzetten, maar das ook nix aan :P

Still need resources, where the hell are they :P, noobie needs support @ 1:155:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Woei! Mijn hele vloot is op weg naar een 30k target, wordt wel knokken, hij heeft 3 lasers en 3 raketten, ik heb 4 kleine vrachtschepen, 4 kleine vechters en 1 groot gevechtsschip. Speedsim zegt dat ik wel zou winnen, maar ik snap dat hele programma niet. Informatie vul ik in, zie ik daaronder gewogen? Geen idee, slaat nergens op :p ! Kan iemand het fatsoenlijk invullen :x ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• magnifor
  • Niet online
harry64 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 22:22:
[...]

Ik zou dat alleen doen als je een stroomtekort hebt, deuterium kan later altijd nog van pas komen.
Ik heb idd stroomtekort. Zodra ik meer vermogen heb, verhoog ik de aantal procenten. :)

Naar 50% ofzo. :)

[ Voor 4% gewijzigd door magnifor op 27-10-2005 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
aapenootjes schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 22:13:
@ demonfreak

Ja wat heb jij bij ze uitgehaalt? :P

Hij zei ook daarna ook nog dat hij nog niet eens een maand speelde, ik ook niet >:)

Nouja ik wacht nog heel even tot vannacht met aanvallen, ik moet nodig mijn vloot aansterken (alles wat ik scan heeft voor mij te veel defense om aan te vallen).
Niks, alleen een stuk of 5 a 6x flink geplunderd evenals een ander lid van die alliantie een paar zonnestelsel verderop. :)
Niemand van GoT speelt dit spel al langer dan een maand (op een enkeling na), want de 1e topic over deze game was pas op 8 oktober (= 19 dagen geleden, dus * Snowwie is nu 19 dagen bezig met Ogame )

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
@Demonfreak, heb jij soms impuls motor lvl 6 :p ?
Anoniem: 147126 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 22:27:
[...]

Hoezo komt er al een uni3 dan? 2 zit nog lang niet vol...
Uit de FAQ: "Het volgende universum gaat van start zodra het oude universum vol is met spelers. Dit betekent zo om en nabij 10.000 accounts."

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

marzzman schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 23:52:
Woei! Mijn hele vloot is op weg naar een 30k target, wordt wel knokken, hij heeft 3 lasers en 3 raketten, ik heb 4 kleine vrachtschepen, 4 kleine vechters en 1 groot gevechtsschip. Speedsim zegt dat ik wel zou winnen, maar ik snap dat hele programma niet. Informatie vul ik in, zie ik daaronder gewogen? Geen idee, slaat nergens op :p ! Kan iemand het fatsoenlijk invullen :x ?
Volgens Speedsim ziet het er niet gezond uit:
Veel kans dat je 2 kleine vrachtschepen en 2 kleine vechters verliest, je buit zal kleiner zijn dat je verliezen.

Ik kan morgen van 2 naar 4 zware vechters gaan, dan zal ik z'n defense afbreken met 1 kleine vrachtschip verlies. De buit is wel groot genoeg om het rendabel te houden, wel mijn volledig vloot opeisen.

[ Voor 17% gewijzigd door rapture op 27-10-2005 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 17:38

Wiebbe

<none />

Cramthabam schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:10:
[...]

Omdat je zo zielig bent :P
Er is een vrachtje deut onderweg. O-)
w00t,

hardstikke bedankt man :D

Een vriendelijke vloot van speler Cramthabam van planeet Bamske [3:151:10]Verstuur bericht nadert planeet Belnazar II[3:296:9] De missie is transport

Kan ik ook nog zien hoe lang het duurt of is dat niet mogelijk?

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Hacku schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 00:34:
@Demonfreak, heb jij soms impuls motor lvl 6 :p ?
Nee, niveau 4 :)

Heb ik weer, val ik mijn buurman op planeet 9 aan, had ie lekker veel resources, bleek dat ie toch
nog wakker was. Krijg ik het volgende bericht van hun leider:
10-27 00:49:13 wizard [1:284:5]

waarom val je 1 van me leden aan als ik vragen mag

gr wizard

leider van v.s
Ik antwoordde: "Omdat hij de enige is in ons zonnestelsel die ik nog niet heb aangevallen" :)
Ik wist dat deze alliantie, bestaande uit 10 man niet zo heel veel voorsteld, bovendien ben
ik niet bang voor wraakacties, er staat tenslotte een heel batterij aan verdedigingswerken op
mijn planeet. Wel jammer van die resources, had 20k metaal en 20k kristal kunnen jatten. :(

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
  • Laatst online: 25-02 03:16
10-27 02:21:26 Ruimte controle Spionage aanval
Een buitenlands vloot van planeet Rapturesplace [3:152:8] werd opgemerkt bij je planeet atlantis [3:158:5]. Kans op contra espionage: 1 %

Zou je zo vriendelijk willen zijn dat heel snel uit je hoofd te zetten? ;)

Ik spel het spel dus ook, nog niet zo lang heb nu 408 punten.

User: Skimovic,

Diameter 12800 km ( 68 / 163 velden )
Temperatuur ongeveer. 28°C tot 68 °C
Positie 3:158:5
Score 408 (rang 2519 van 10329)

Ik zit nog niet in de alliantie, ik wil eerst wat groeien en afwachten.

[ Voor 36% gewijzigd door Skimovic op 27-10-2005 02:35 ]

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture

rapture

Zelfs daar netwerken?

Skimovic schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 02:32:
10-27 02:21:26 Ruimte controle Spionage aanval
Een buitenlands vloot van planeet Rapturesplace [3:152:8] werd opgemerkt bij je planeet atlantis [3:158:5]. Kans op contra espionage: 1 %

Zou je zo vriendelijk willen zijn dat heel snel uit je hoofd te zetten? ;)

Ik spel het spel dus ook, nog niet zo lang heb nu 408 punten.

User: Skimovic,

Diameter 12800 km ( 68 / 163 velden )
Temperatuur ongeveer. 28°C tot 68 °C
Positie 3:158:5
Score 408 (rang 2519 van 10329)

Ik zit nog niet in de alliantie, ik wil eerst wat groeien en afwachten.
Metaal: 48205 Kristal: 11921
Deuterium: 4996 Energie: 1615
Der ligt daar bakken resources :9~

[ Voor 7% gewijzigd door rapture op 27-10-2005 02:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skimovic
  • Laatst online: 25-02 03:16
rapture schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 02:36:
[...]

[...]

Der ligt daar bakken resources :9~
Ja nog even wachten en dan kan ik mn kristalmijn weer upgraden, heb wel een klein metaaloverschotje :)

Abit nf7-s, Amd xp 2800+ Barton, 1024mb DDR400 Dualchannel (2*512), 200gb 7200rpm 8 mb cache + 2* 120gb 7200rpm 8 mb cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Hacku schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 00:34:
@Demonfreak, heb jij soms impuls motor lvl 6 :p ?[...]
Uit de FAQ: "Het volgende universum gaat van start zodra het oude universum vol is met spelers. Dit betekent zo om en nabij 10.000 accounts."
Er zijn 9 melkwegen, met elk 500 zonnestelsels, met gemiddeld 7 spelers per zonnestelsel.
Dat zijn in totaal 31.500 planeten, dan gaat men er zeker van uit dat voor iedere spelers minimaal 2 plekken beschikbaar moet blijven voor 2 kolonies.

[ Voor 4% gewijzigd door Snowwie op 27-10-2005 05:34 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

rapture schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 00:40:
[...]
Volgens Speedsim ziet het er niet gezond uit:
Veel kans dat je 2 kleine vrachtschepen en 2 kleine vechters verliest, je buit zal kleiner zijn dat je verliezen.

Ik kan morgen van 2 naar 4 zware vechters gaan, dan zal ik z'n defense afbreken met 1 kleine vrachtschip verlies. De buit is wel groot genoeg om het rendabel te houden, wel mijn volledig vloot opeisen.
Aanvaller Cassius (3:140:9)
Soort K.Vrachtschip L.Gevechtsschip Z.Gevechtsschip
Aantal 3 4 1
Wapens: 5 50 150
Schilden 10 10 25
Romp 520 520 1300

Verdediger marklar (3:140:4)
Vernietigd

De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
6481 Metaal, 6481 Kristal en 2336 Deuterium

Woei! Maar 1 kleine vrachtschip verloren terwijl speedsim toch wel heel anders voorspelde. Ik kan er nu niet meer heen, dat is een beetje raar, ikzelf heb 15 meer punten, maar hij verliest toch geen punten door een aanval? Zonde, maar is goed.

En esvier/MauS uit de GoT II alliance in mijn melkweg bespioneerde mij met 3 sondes en die schoot ik allemaal uit de lucht, dat deed ie om 3 uur in de nacht, ik niet helemaal begrijp :/ . Morgen heb ik mijn eerste grote laser, niet verkeerd :) !

[ Voor 3% gewijzigd door Cassius op 27-10-2005 09:08 ]

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Omg Ace heeft zijn dagje niet!! was gister aan het kolonisren is die planeet ineens in bezet OMG hoe lame ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SiNNeR-Ism
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 27-05 17:37

SiNNeR-Ism

DMFD

jongens ik wil ook graag joinen. ben nu al enige tijd bezig en ben lekker op weg en wil bij deze alliance.

Mijn locatiegegevens zijn 2:436:9 ...

Disproportionately disappointed in the human beings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik denk dat je toch echt een GoT-ter moet zijn voor de alliance sinner, en omdat dit je eerste post is denk ik niet dat je hier al bijhoort. Misschien eerst even kijken wat GoT nog meer te bieden heeft? Heb je al gehoord van ons brede assortiment harde waren topics? Lieve moderators zijn er om je duwtjes in de rug te geven en het rozenplaatje is compleet als ik vertel dat je als je hier wat langer bent misschien zelfs een huiskamer inmag, vrouwen, drankjes, openhaard, woei ;) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

Anoniem: 109640 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:31:
Omg Ace heeft zijn dagje niet!! was gister aan het kolonisren is die planeet ineens in bezet OMG hoe lame ;(
Over ruim 4,5 uur is mijn impulse lvl 3 klaar en kan ik ook een kolonie schip bouwen, ik zat te denken om hem maar in zelfde systeem als mijn hoofdplaneet te stoppen want de kortere reisteiden zijn toch wel lekker.

/edit maar heb wel gigantische moeite met verbrandingsmoter lvl 6, 20k deut is echt veel. Ik wil een gr. vrachtschip! :(

[ Voor 14% gewijzigd door Cryonist op 27-10-2005 11:07 ]

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.