GoT II Alliance: Ogame - Universum

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 4.385 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Wrecker
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 17-05 14:28

The Wrecker

Networking Rulez

Hoe zit dat toch met dat energie ik snap dat nog niet zo goed. Ik heb er in elk geval wel genoeg van nu. Me fabriekjes draaien ook op 100% maar goed ik ga het proberen uit te zoeken. Hij zegt dat ik 4 energie gebruik, maar heb 48 tot mijn beschikking ofzo?

Laat maar ik snap het al. Die 4 is wat je over houd aan energie!

[ Voor 12% gewijzigd door The Wrecker op 20-10-2005 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 18-05 19:50
Even een vraagje: Je leest vaak dat je moet fleet en grondstof saven als er een grote aanvaller komt. Houd dat in dat je dat eigenlijk alleen maar kan verliezen? Kunnen er geen gebouwen gesloopt worden bijvoorbeeld? Dus dat je weer opnieuw kan beginnen met je mijnen... Verdediging schijnt bij 70% te stoppen maar herbouwd deze dan automatisch na de aanval, ook al heb je verloren?

Photography Portfolio Straaljager filmpje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-05 01:57

Turfschipper

Hup NAC

Volgens mij......

Gebouwen kunnen niet gesloopt worden bij een aanval.

Verdediging na een verloren aanval staat op 0, en herstelt automatisch naar het nivo van 70% van voor de aanval.

(kan het mis hebben, ben ook pas een paar dagen bezig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-05 16:33

Steffy

Ayreonaut

Waar kun je eigenlijk zien of je aanval geslaagd is en wat je buit gemaakt hebt?

Edit: laat maar, weet het al. Mooi ff 1666:1666:1666 buitgemaakt :Y) Iemand hier die dit net kwijt geraakt is? >:) :P Kwam er trouwens achter dat ik alleen mijn vrachtschip op pad gestuurd heb, kennelijk heb ik iets vergeten bij het samen stellen van de vloot.

Dit spel wordt steeds leuker zeg, nu je eenmaal wat kun aanvallen etc is het best wel interessant, echt geweldig dit, voor het eerst dat ik een webbased game leuk vind want Kings of Choas kwam je op het laatste de neus uit, iedereen die gore kut linkjes spammen enzo maar dit is echt fijn om te spelen en het kost maar weinig tijd vergeleken met andere games die ik wel geprobeerd heb :)

Edit2: Gelijk nog maar ff een KV gebouwd zodra ie klaar is is de andere net terug, dan beiden nog maar een rondje :Y)

[ Voor 116% gewijzigd door Steffy op 20-10-2005 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 06-04 13:49
Steffy schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 19:50:
Waar kun je eigenlijk zien of je aanval geslaagd is en wat je buit gemaakt hebt?

Edit: laat maar, weet het al. Mooi ff 1666:1666:1666 buitgemaakt :Y) Iemand hier die dit net kwijt geraakt is? >:) :P Kwam er trouwens achter dat ik alleen mijn vrachtschip op pad gestuurd heb, kennelijk heb ik iets vergeten bij het samen stellen van de vloot.

Dit spel wordt steeds leuker zeg, nu je eenmaal wat kun aanvallen etc is het best wel interessant, echt geweldig dit, voor het eerst dat ik een webbased game leuk vind want Kings of Choas kwam je op het laatste de neus uit, iedereen die gore kut linkjes spammen enzo maar dit is echt fijn om te spelen en het kost maar weinig tijd vergeleken met andere games die ik wel geprobeerd heb :)

Edit2: Gelijk nog maar ff een KV gebouwd zodra ie klaar is is de andere net terug, dan beiden nog maar een rondje :Y)
Wow ik lig echt dubbel van het lachen :D Dat alleen een KV genoeg is om iets te kunnen jatten zeg, briljant :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:9 Ondertussen is een 2e volbewapende vloot van 2KV en 1 kruiser onderweg, morgen maar ff wat onderzoeken voor GK zodat ik nog veel meer kan meenemen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Best een geinig spel indd, speel het nu een dag. Maar ik moet nu echt al lang wachten voordat een gebouw gebouwd is... 21 minuten voor een energie centrale niveau 8.. Das opzich niet erg, maar wel als je een heleboel grondstoffen hebt (bijvoorbeeld na een nacht) en dan dat dus ff wil uitgeven. Aan de andere kant geeft het het spel wel meer 'soul' en haal je er meer voldoening uit als je het dan eindelijk hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

XWB

Devver
En dat is nog maar het begin :p Ik moet nu een energie centrale niveau 13, duurt 1h 48min en kost bijna 10k aan metaal :p

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cramthabam
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-05 16:19

Cramthabam

Leef en laat leven

Hacku schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 21:28:
En dat is nog maar het begin :p Ik moet nu een energie centrale niveau 13, duurt 1h 48min en kost bijna 10k aan metaal :p
Nah wat is bijna bij mij kost die 7.7k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157788

Ik neem even aan dat het hier om een zonne-energie centrale gaat. Nou bij mij gaat hij iig 9.730 aan metaal kosten, bijna 10k dus.
Zou het niveau van je robot fabriek er dan toch iets mee te maken hebben? ( bij mij is deze op dit moment op niveau 2)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ja, een zonne-energie centrale dus :)

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-05 12:50
Bij mij valt het wachten nog wel mee, en als het te lang gaat duren ga ik gewoon mijn robot fabriek upgraden. Tot nu toe vind ik het spel erg leuk na 2 dagen maar ik kan niet wachten totdat ik kan gaan aanvallen en veel meer gebouwen heb.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:01
Snowwie in "GoT II Alliance: Ogame - Universum"

[ Voor 98% gewijzigd door Snowwie op 22-10-2005 01:24 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

InFra-WiZ :D _/-\o_ Die zit bij mij, volgens mij doet ie niet zoveel, zal morgen wel eens kijken wat ie allemaal heeft om te stelen >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Steffy op 20-10-2005 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Laatst online: 08:18

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Anoniem: 157788 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 21:41:
Ik neem even aan dat het hier om een zonne-energie centrale gaat. Nou bij mij gaat hij iig 9.730 aan metaal kosten, bijna 10k dus.
Zou het niveau van je robot fabriek er dan toch iets mee te maken hebben? ( bij mij is deze op dit moment op niveau 2)
Niveau van robot-fabriek heeft te maken met de snelheid waarmee die gebouwd wordt. Zonne-energie-centrale leveltje 13 kost gewoon 9730 aan metaal, maar bij mij duurt-ie maar 1u05m om te bouwen >:)
(Robotfabriek leveltje 4)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-05 18:20

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Snowwie schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 21:52:

Van de volgende medeleden heb ik nog geen gegevens terugontvangen:

Het gaat in totaal om 20 van de 126 (huidige) leden die nog niet zijn bevestigd.

- Qui-Gon Jinn
- Imation
- Kanter
- robby
- master-DC
- Boomz
- GJ-tje
- grit
- Peut
- Rex
- dragon9112
- Bangkirai
- Tyr
- Lobotron
- Slyo
- InFra-WiZ
- Cheizz
- Lex
- xxxMaverick
- Similar

Sta jij in deze lijst, stuur zo spoedig mogelijk je GoT Username + GoT ID nummer toe!
Het liefst gewoon in Ogame zelf en dan sturen naar "Demonfreak" :)

[afbeelding]
.. dus deze mogen we zometeen gaan raiden?! :)

post je dan ook ff hun coördinaten? :Y) :9

[ Voor 109% gewijzigd door Alfa Novanta op 20-10-2005 21:59 ]

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143962

ing._Buttje schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 21:59:
[...]

.. dus deze mogen we zometeen gaan raiden?! :)

Die kan je zien in de alliance leden lijst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:Y) Nog 5 minuten dan komt er weer wat binnen, 2 VK's dus lekker veel ;)
De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
3333 Metaal, 3333 Kristal en 3333 Deuterium
goudmijntje dus :9~

Edit: Kun je de snelheid van je schepen trouwens ook verhoogen?

[ Voor 67% gewijzigd door Steffy op 20-10-2005 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Steffy schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:10:
:Y) Nog 5 minuten dan komt er weer wat binnen, 2 VK's dus lekker veel ;)

[...]

goudmijntje dus :9~

Edit: Kun je de snelheid van je schepen trouwens ook verhoogen?
Verbrandingsmotor upgraden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napp
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-07-2021
Ik heb nu eindelijk een werf.
Ik kan nu een Zonne-energie satelliet bouwen maar hoeveel stroom leverd deze eigenlijk ik kan er zo snel niks over vinden

3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• purge
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Na het lezen van de beginner faqs meteen aangemeld en inmiddels al een lvl4 metaalmijn (en energie centrale lvl 3). Best veel mogelijkheden voor zover ik nu kan zien, erg leuk.
Uiteraard ook aangemeld bij de tweede alliance :)
Eerst een kleine fout gemaakt door na het bouwen van een metaalmijn ook een kristal mijn te bouwen, die had best wat later gebouwd kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

napp schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:45:
Ik kan nu een Zonne-energie satelliet bouwen maar hoeveel stroom leverd deze eigenlijk ik kan er zo snel niks over vinden
Je Max temperatuur op je planeet / 4 en dat + 20 en de maximale stroom die die kan leveren is 50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napp
Anoniem: 143962 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:53:
[...]

Je Max temperatuur op je planeet / 4 en dat + 20 en de maximale stroom die die kan leveren is 50.
Okay in mijn geval is dat dus 35

Temperatuur ongeveer. 23°C tot 63 °C

[ Voor 8% gewijzigd door napp op 20-10-2005 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
napp schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:45:
In de startpost staat trouwens dit:

Een aantal tips/opmerkingen:
■ Bouw GEEN zonne-energie satelliet, deze kosten relatief gezien meer en trekken
te veel aandacht.

Dus volgens mij kan je beter die zonne-energie satteliet niet bouwen, gewoon veel Zonne-energie centrales bouwen.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Zonne satellieten moest je toch niet bouwen omdat ze teveel aandacht trokken en niet rendabel waren? Info :p ?

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• napp
victenn schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 23:01:
[...]

■ Bouw GEEN zonne-energie satelliet, deze kosten relatief gezien meer en trekken
te veel aandacht.

Dus volgens mij kan je beter die zonne-energie satteliet niet bouwen, gewoon veel Zonne-energie centrales bouwen.
Ik vind ze trouwens ook te duur aan grondstoffen

Metaal:0 Kristal:2.000 Deuterium:500 Energie:0

die kan ik wel ergens anders beter aan besteden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

te veel aandacht.

Al zit je op een warme planeet 100+ graden zijn ze wel handig hoor want om bijv zonnenergie centrale naar lvl 20 te doen kost Metaal:166.262 Kristal:66.505 en geeft dan 325 stroom erbij en dat staat dan gelijk aan ongeveer 7 zonneenenergie sattelleiten en die kosten dan bij elkaar 14k kristal en 3.5k deut. Alleen een nadeel is wel al wordt je aangevallen dan zijn ze heel snel kapot, maarja dan maar zorgen voor genoeg verdediging en dat er niet al teveel grondstoffen op je planeet staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Diameter 12800 km ( 40 / 163 velden )
Temperatuur ongeveer. -8°C tot 32 °C
Positie bla
Score 45 (rang 4223 van 8908)

Heb ik iets aan die temperaturen waar ik in positieve zin rekening mee kan houden? Die velden of temperatuur dan :) . En MauS lukt het allemaal nog ;) ? Je gaat harder dan ik, al steek ik er niet veel echte tijd in, kijk een keer in de zoveel uur en zet dingen aan, toch leuk!

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

marzzman schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 23:09:
Diameter 12800 km ( 40 / 163 velden )
Temperatuur ongeveer. -8°C tot 32 °C
Positie bla
Score 45 (rang 4223 van 8908)

Heb ik iets aan die temperaturen waar ik in positieve zin rekening mee kan houden? Die velden of temperatuur dan :) . En MauS lukt het allemaal nog ;) ? Je gaat harder dan ik, al steek ik er niet veel echte tijd in, kijk een keer in de zoveel uur en zet dingen aan, toch leuk!
Het is voor jou volgens mij niet echt effectief om zonnenenergie sattletien te bouwen
Nog iets belangrijks dat jullie moeten weten hou kouder het op je planeet is hoe meer deut je deuterium fabriek produceert!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
[...]In de startpost staat trouwens dit:

te veel aandacht.

+ het feit dat ze vaak vernietigd worden bij een aanval.
Je zou maar ineens 500 aan energie te kort komen..
ing._Buttje schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 21:59:
[...].. dus deze mogen we zometeen gaan raiden?! :)

Kun je dan proberen, maar het feit dat ze zich hier nog niet gemeldt hebben zegt niet over hun defentie. U bent gewaarschuwd B)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Anoniem: 143962 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 23:06:
[...]

Al zit je op een warme planeet 100+ graden zijn ze wel handig hoor want om bijv zonnenergie centrale naar lvl 20 te doen kost Metaal:166.262 Kristal:66.505 en geeft dan 325 stroom erbij en dat staat dan gelijk aan ongeveer 7 zonneenenergie sattelleiten en die kosten dan bij elkaar 14k kristal en 3.5k deut. Alleen een nadeel is wel al wordt je aangevallen dan zijn ze heel snel kapot, maarja dan maar zorgen voor genoeg verdediging en dat er niet al teveel grondstoffen op je planeet staan.
wat dacht wwat die krengen kosten bij lvl 24 pffffffffffffffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Hmm, leuk dat iedereen dit topic gebruikt, maar misschien een idee als mensen in de GoT 1 & 2 alliance ook het forum gebruiken daarvan? Ik denk dat dit topic meer gezien moet worden als een algemeen OGame topic en de GoT 2 zaken enzo op 'ons' eigen forum thuis horen.

Verder zijn die satelliet gevallen in het begin overbodig. Kosten teveel kristal en deut, en ze zijn zeer makkelijk kapot te maken. Nu zullen een paar van die dingen niet zo snel gesloopt worden, want het levert niet genoeg schroot op, maar een vloot van die zut is vragen om problemen. Vooral als je nog geen verdediging hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snowwie schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 23:28:
[...]

+ het feit dat ze vaak vernietigd worden bij een aanval.
Je zou maar ineens 500 aan energie te kort komen..
Dan zou je altijd nog een fusie centrale kunnen bouwen om terug op te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loque
  • Laatst online: 08-07-2023

Loque

^^^^^

Vraagje ik ga geloof ik niet helemaal goed:

Metaal 109
Kristal 436
Deuterium 0
Energie -97/0

Gebouwd:

Metaal, Kristal en Deut allen op Niveau 2

Ik wek geen energie op maar weet ook niet hoe dat moet, eerder is gezegt dat je geen zonne energie centrale's moet bouwen. Maar hoe kom ik dan aan de benodigde energie?

I'm not in denial, im just selective in the reality I choose to believe. (Calvin & Hobbes)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Je kan wel een zonne-energie centrale bouwen,maar je moet geen zonne-energie satteliet bouwen. Dus het eerste wat je moet doen is zonne-energie centrales bouwen. En let er ook op dat je in het begin meer metaal als kristal nodig hebt dus bouw ook wat extra metaal fabrieken.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
Het niveau van spionage techniek bepaalt eveneens de hoeveelheid details over een inkomende vloot:
- Niveau 2 voegt het totaal aantal schepen toe aan de informatie over de vloot.
- Niveau 4 voegt vervolgens de types van de inkomende schepen toe.
- Niveau 8 voegt uiteindelijk gegevens over het type en het aantal inkomende schepen toe.

Dit vind ik als uitleg bij Spionage techniek en ik snap het voordeel van niveau 8 niet zo dat heb je toch bij 4 al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 3828

Is het beter om een fusie centrale te bouwen of je zonne-centrale te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silent7
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 12-12-2024
stel dat iemand je aanvalt met een spion, en je hebt een raketlanceerder hangen, ziet hij dan waar je die mee uit de lucht schiet? (En als je er twee hebt, ziet hij dan dat je er twee hebt?)

@tasker, een fusiecentrale kost deut een zonnefact niet, maar een fusiereactor levert wel weer meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad Marty
  • Laatst online: 08:18

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Anoniem: 3828 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:43:
Is het beter om een fusie centrale te bouwen of je zonne-centrale te upgraden.
Omdat deuterium minder makkelijk te verkrijgen is, is het beter om een niet te grote fusiecentrale te bouwen; je kunt je deuterium wel beter gebruiken. Zonne-centrales worden vrij duur, maar je hebt geen bijkomende kosten per uur. Sommige mensen gebruiken fusiecentrales als backup; ikzelf ga er zo een (nog even een energie-techniekje researchen, maar moet nog even deut sparen) bouwen, tot level 3 ongeveer, omdat mn zonnecentrales een beetje prijzig beginnen te worden. Bouw dus eerst wat fusie-centrales en gebruik die om mn mijnen weer uit te breiden, zodat ik later meer metaal/kristal heb en de zonnecentrales een wat minder gat in mn resources slaan :)

Rail Away!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Mad Marty schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:53:
[...]

Omdat deuterium minder makkelijk te verkrijgen is, is het beter om een niet te grote fusiecentrale te bouwen; je kunt je deuterium wel beter gebruiken. Zonne-centrales worden vrij duur, maar je hebt geen bijkomende kosten per uur. Sommige mensen gebruiken fusiecentrales als backup; ikzelf ga er zo een (nog even een energie-techniekje researchen, maar moet nog even deut sparen) bouwen, tot level 3 ongeveer, omdat mn zonnecentrales een beetje prijzig beginnen te worden. Bouw dus eerst wat fusie-centrales en gebruik die om mn mijnen weer uit te breiden, zodat ik later meer metaal/kristal heb en de zonnecentrales een wat minder gat in mn resources slaan :)
Hoezo als een reserve? Ik begreep uit eerdere verhalen dat je gebouwen zelf niet vernietigd konden worden, slechts de verdediging naar 70% en max de helft van je grondstoffen buit gemaakt. Of kan je dus wel degelijk gebouwen verliezen? In dat geval begrijp ik de back-up wel...

Heb net eens een werf gebouwd. Om te kijken naar verdediging, een simpele raket lanceerder is echter al 2000 metaal. Heb ik wel maar kan het nu denk ik beter gebruiken aan andere investeringen. Dacht alleen dat het handig was om er 2 te bouwen bijvoorbeeld omdat je dan denk ik wel met rust wordt gelaten in het begin... Maar ja me gebouwen worden ook alweer wat duurder dus dat metaal overschot wat ik had gaat langzaam weer gelijk :) Het begon op te hopen en dacht straks wordt ik aangevallen... :o

Ik gok dus maar dat dat voorlopig niet gebeurd zodat ik me economie nog meer kan versterken.

[ Voor 48% gewijzigd door Banjy op 21-10-2005 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Banjy schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:26:
[...]

Hoezo als een reserve? Ik begreep uit eerdere verhalen dat je gebouwen zelf niet vernietigd konden worden, slechts de verdediging naar 70% en max de helft van je grondstoffen buit gemaakt. Of kan je dus wel degelijk gebouwen verliezen? In dat geval begrijp ik de back-up wel...

Heb net eens een werf gebouwd. Om te kijken naar verdediging, een simpele raket lanceerder is echter al 2000 metaal. Heb ik wel maar kan het nu denk ik beter gebruiken aan andere investeringen. Dacht alleen dat het handig was om er 2 te bouwen bijvoorbeeld omdat je dan denk ik wel met rust wordt gelaten in het begin... Maar ja me gebouwen worden ook alweer wat duurder dus dat metaal overschot wat ik had gaat langzaam weer gelijk :) Het begon op te hopen en dacht straks wordt ik aangevallen... :o
Het is een reserve voor als je zonnenergie sattleteiten worden vernieitfd bij een aanval

Raket Lanceerders kan je better niet bouwen, ze zijn nuteloos want al heel snel hebben schepen er snelvuur op. Je kan better met kleine lasers als verdediging beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Banjy
Anoniem: 143962 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:37:
[...]

Het is een reserve voor als je zonnenergie sattleteiten worden vernieitfd bij een aanval

Raket Lanceerders kan je better niet bouwen, ze zijn nuteloos want al heel snel hebben schepen er snelvuur op. Je kan better met kleine lasers als verdediging beginnen
Oh ok :) Dan begrijp ik het wel. Ik hoorde al dat lasers beter waren, maar er hoeft nu maar een klein vrachtship te komen en ik ben de helft kwijt... Terwijl als er dan een raketlanceerder staat...Maar ja, dan roep ik wel de hulp in van GOT II ;)

Ik begrijp dat snelvuur ook niet helemaal, houdt het in dat als hij gaat schieten tegen dat bepaalde doel hij dan XX meer keer mag schieten dan de ander? Dus stel dat een laser 20 heeft tegen een bommenwerper dan kan hij 20 x 100 schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Ondertussen al dik 10K metaal en kristal gestolen en 6K deuterium, gaat de goeie kant op. Wat ik me afvraag is of je ook vloot tegen vloot kunt vechten, gewoon ergens in open space of is het puut bij planeten :?

[ Voor 4% gewijzigd door Steffy op 21-10-2005 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

^ met stom :?

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Anoniem: 143962 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:37:
Je moet ook geen satellieten bouwen. Ik denk meer dat het een back-up is voor de kosten van de zonne-energie centrales. Vanaf lvl 11 gaan die namelijk een halve dag of meer aan productie kosten, dus dan is een lvl 3 fusie iets goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Steffy schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:44:
Ondertussen al dik 10K metaal en kristal gestolen en 6K deuterium, gaat de goeie kant op. Wat ik me afvraag is of je ook vloot tegen vloot kunt vechten, gewoon ergens in open space of is het puut bij planeten :?
Denk het niet. Alleen bij planeten. En dan zelfs nog weet ik niet zeker of als beide partijen een vloot naar een lege planeet sturen, die 2 vloten elkaar aanvallen.
Silent7 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:36:
Het niveau van spionage techniek bepaalt eveneens de hoeveelheid details over een inkomende vloot:
- Niveau 2 voegt het totaal aantal schepen toe aan de informatie over de vloot.
- Niveau 4 voegt vervolgens de types van de inkomende schepen toe.
- Niveau 8 voegt uiteindelijk gegevens over het type en het aantal inkomende schepen toe.

Dit vind ik als uitleg bij Spionage techniek en ik snap het voordeel van niveau 8 niet zo dat heb je toch bij 4 al?
Bij lvl 8 krijg je per type het aantal schepen.

Voorbeeld:
lvl 2 meldt 20 schepen in totaal
lvl 4 meldt dat er van die 20 schepen een LG en een KV zijn, je weet echter dus niet wat de verhouding is
lvl 8 vermeldt dat het 14 LG en 6 KV zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 11:37
Ik heb nu deze Stats :

Metaal Mijn (Niveau 8 )
Kristal Mijn (Niveau 7 )
Deuterium fabriek (Niveau 4 )
Zonne-energie centrale (Niveau 7 )

Nu ga ik maar eens even wat meer DEUT fabrieken bouwen en meer zonne-energie Central's.
Alleen wat ik raar vind. ( heb mijn DEUT niveau 4 al een tijdje )
is dat ik totaal geen DEUT van die dingen krijg. :S..
Waar ligt dit aan ?
---------
Diameter 12800 km ( 25 / 163 velden )
Temperatuur ongeveer. 30°C tot 70 °C
Positie ????
Score 8 (rang 5334 van 8902)
---------

EDIT *

Zie het al,
Ik had mijn DEUT Energie op 0% staan.

Heb nu trouwens in 1x wel heel weinig energie ;) LOL

EDIT 2 *
Hoe vaak per uur krijg je je productie binnen ? ( ben productie lvl 1 )

[ Voor 24% gewijzigd door Vecodo op 21-10-2005 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-04 18:34

Nvidiot

notepad!

Even naar grondstoffen gaan en je deut fabriek op 100% zetten :) Dat gaat je uiteraard wel energie kosten per uur, dus let daar even op :)

Edit: per seconde. Dit spel werkt niet met ticks oid :)

[ Voor 18% gewijzigd door Nvidiot op 21-10-2005 13:13 ]

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motrax
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Motrax

Profileert

Per uur denk ik dat je bedoeld :P

☻/
/▌
/ \ Analyseert | Modelleert | Valideert | Solliciteert | Generaliseert | Procrastineert | Epibreert |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja het staat er wat je per uur verdient maar het komt er elke seconde bij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-04 12:42
oeh bijna tegen de 500 posts :P nog maar 50 te gaan en we moge deel 2 openen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
andyy schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:19:
Nee, dit is geen HK topic hoor. Ik meen dat je tegen de 1000 moeten zitten voor een deel 2 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
andyy schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:19:
offtopic:
Dat is pas bij 1000 posts

Spuit 11 |:(

[ Voor 4% gewijzigd door RoD op 21-10-2005 14:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postman
Anoniem: 143962 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:50:
Ja het staat er wat je per uur verdient maar het komt er elke seconde bij ;)
Klopt helemaal. Maar pas als je 3600 per uur produceert krijg je ook elke seconde iets :P

Kunt beter naar minuten kijken, bij 120 / uur krijg je elke halve minuut 1 resource erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126

Ik ben ook maar begonnen met dit spelletje (for the sake of GoT zullen we maar zeggen :) )
Ik heb nu binnen 1 dag mijn productie opgeschroefd naar 6-3-1-6 7-4-1-7 :), dus het gaat al best goed moet ik zeggen.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 147126 op 21-10-2005 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Gaat wel goed, erg leuk als je eenmaal kunt aanvallen, vlootje er op uit sturen, alles rippen en dan terug komen en gelijk weer Energie upgraden, Mijn bouwen of nieuwe technieken ontwikkelen, bij terug komst trouwens gelijk waar een vloot uitsturen naar een andere planeet om de bezettingsgraad optimaal te houden ;) :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Standeman
  • Laatst online: 08:35

Standeman

Prutser 1e klasse

Ik heb me net aangemeld... ben nu druk bezig m'n eerste Zonne-energie centrale te bouwen... en natuurlijk permissie gevraagd om GoT II te joinen... Ik zit trouwens op 3:309:6

ben benieuwd hoe deze game is... (ben namelijk al 1337 darktrhone speler B) )

p.s.

Per wanneer kan je verwachten geripped te worden als beginner? Hoeveel metaal / kristallen kan je hebben voordat je volledig leeggeroofd wordt?

[ Voor 47% gewijzigd door Standeman op 21-10-2005 16:12 ]

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-05 05:12
Als je een klein vrachtschip kunt vullen is het interresant om iemand te raiden die geen verdediging heeft. Je moet je daarbij wel bedenken dat je maximaal de helft van iemand z'n recources kunt stelen bij elke aanval. Dus als je vaker 10k recources op voorraad hebt is het aan te raden om wat verdediging op te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist
  • Laatst online: 23-12-2024

Cryonist

- Something clever -

aapenootjes schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:36:
Als je een klein vrachtschip kunt vullen is het interresant om iemand te raiden die geen verdediging heeft. Je moet je daarbij wel bedenken dat je maximaal de helft van iemand z'n recources kunt stelen bij elke aanval. Dus als je vaker 10k recources op voorraad hebt is het aan te raden om wat verdediging op te bouwen.
Ik heb nu 2 kleine vrachtschepen en een licht gevechtschip dus ga straks lekker wat suckers van hun grondstoffen beroven, enige wat me nog tegenhoud is dat ik nog geen spionage tech heb, die kan ik over een half uurtje bouwen.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Ik denk dat je met 1 licht gevechtschip het toch al gauw moet hebben van totaal onverdedigde planeten. Ik heb namelijk tot nu toe nog geen planeten gezien met 1 enkele racket lanceerder of kleine laser, de mensen die verdediging hebben hebben meestal meer dan 2 racket lanceerders (bij mij in de buurt dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Bij mij is er 1 planeet compleet onverdedigd met dik 40/30/10K aan materiaal, ondertussen niet meer natuurlijk, ik merk ook dat mede zonnestelsel genoten er rustig op los plunderen maar vooral in de ochtend is het kassa met 4 KV's en 4 LG's en een kruiser :Y)

Edit: er komt net weer een vrachtje binnen, niet veel maar iets van 2500 van elk maar toch weer mooi meegenomen.

[ Voor 25% gewijzigd door Steffy op 21-10-2005 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben net begonnen met dit spel hoor, maar kun je geen gebouwen vernietigen?!?!
Wat een suf spel is het dan, hoe kun je dan ooit iemand uitroeien / planeten overnemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
@ steffy, niet toevallig in 470?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

472, hoezo, ben ik jou aan het plunderen? Zeg het anders ff dan stop ik maar met die planeet, heb ondertussen toch al weer een rijk anders persoon gevonden, helaas wel wat minimale verdedingen maar dat moet moet wat extra vuurkracht wel klein te krijgen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147126 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:12:
Ik ben net begonnen met dit spel hoor, maar kun je geen gebouwen vernietigen?!?!
Wat een suf spel is het dan, hoe kun je dan ooit iemand uitroeien / planeten overnemen?
je kan zijn fleetcrashen ...... en je wilt niet weten hoelang het duurt om dan weer een leuke vloopt te bouwen:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:27:
[...]

je kan zijn fleetcrashen ...... en je wilt niet weten hoelang het duurt om dan weer een leuke vloopt te bouwen:P
Ja maar ik kan dus niet iedereen uit mijn zonnenstelsel uitmoorden om dat voor mezelf te hebben? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
472, hoezo, ben ik jou aan het plunderen? Zeg het anders ff dan stop ik maar met die planeet, heb ondertussen toch al weer een rijk anders persoon gevonden, helaas wel wat minimale verdedingen maar dat moet moet wat extra vuurkracht wel klein te krijgen zijn
Ik wist wel dat je op 472 zat, had ook al een aanval op je gepland voordat ik me bedacht dat jij het was :P
Ik wou 470:8 raiden, ik had mijn vloot gestuurd maar tussendoor is daar nog iemand langs geweest, nouja raid gaat nog steeds door maar de opbrengst is wat minder nu.

(ps. voor de mensen die het niet weten, steffy zit niet in een alliantie ;) )

[ Voor 7% gewijzigd door Aapenootjes op 21-10-2005 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

aapenootjes schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:45:
[...]

Ik wist wel dat je op 472 zat, had ook al een aanval op je gepland voordat ik me bedacht dat jij het was :P
Ik wou 470:8 raiden, ik had mijn vloot gestuurd maar tussendoor is daar nog iemand langs geweest, nouja raid gaat nog steeds door maar de opbrengst is wat minder nu.

(ps. voor de mensen die het niet weten, steffy zit niet in een alliantie ;) )
:P Een aanval op mij was karig geweest, er valt niet veel te halen bij mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• andyy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-04 12:42
Postman schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 14:23:
[...]

Nee, dit is geen HK topic hoor. Ik meen dat je tegen de 1000 moeten zitten voor een deel 2 :P
offtopic: wat is HK ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Ik heb nog niet eens spionage sondes, al wel 2 raketten en 2 kleine lasers, mooie stuff :) . Komt wel goed, maar heb nog geen spionage sondes, dus kan niet goed scouten, denk dat ik dat eerst moet hebben voordat ik aan een raid ga beginnen :) .

De meeste mensen deugen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Nog steeds niet thuis, maar wel de beschikking over een computer.

Heb nu opdracht gegeven voor het bouwen van 2 kruisers ;)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NakedOne_NL30
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20-02 12:45
Ik speel inmiddels ook, ook al GoT 2 gejoined.
Loc 3.139.7
Zal me best is gaan doen om snel te groeien.

IdieAloth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Snowwie schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 22:53:
Heb nu opdracht gegeven voor het bouwen van 2 kruisers ;)
_o_ held _o_

@Demonfreak: *klik*
specs maar ff verplaatst naar HK, je weet maar nooit wie allemaal mee leest :o

[ Voor 93% gewijzigd door Alfa Novanta op 21-10-2005 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en wie kan er trouweens al kolonisere??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Anoniem: 109640 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:47:
Ik, over 3 uur 18 minuten wanneer de upgrade van Impulsmotor niveau 3 klaar is :)

edit: finished 8-)
Afbeeldingslocatie: http://ogame307.de/epicblue/gebaeude/208.gif

Het kolonisatie schip is een goed bepantserd schip geschikt voor een doel: het mogelijk maken om een koninkrijk uit te breiden en nieuwe werelden te koloniseren. In een slim moment bedacht: de structuur van het schip wordt op die plek gebruikt voor grondstoffen en om de eerste structuren te bouwen op de nieuwe planeet. Een koninkrijk kan maximaal acht kolonies hebben buiten de hoofd planeet.

[ Voor 102% gewijzigd door Alfa Novanta op 22-10-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist

Cryonist

- Something clever -

Voor mij nog een verre droom maar vandaag wel mijn eerste aanval gepleegt :P. Zo succesvol dat ik hem nog maar een keer ga rippen >:)

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

*knip*

offtopic:
grmpf .. flap verbinding :X

[ Voor 80% gewijzigd door Alfa Novanta op 22-10-2005 00:11 . Reden: dubbelpost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Snowwie in "GoT II Alliance: Ogame - Universum"

[ Voor 149% gewijzigd door Snowwie op 23-10-2005 16:01 ]

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Ik heb ook al de optie tot het bouwen van een kolonisatieschip. Maar dat teringding is duur.
10.000 metaal, 20.000 kristaal en 10.000 deuterium moet ie kosten.

Maar ik vraag me af, planeet 8 in mijn zonnestelsel is niet bezet, kan ik daar zo heen gaan?
Of is er een max. aantal spelers per zonnestelsel?

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Lekker dan kom je terug uit de kroeg en wil je gaan bouwen maar dan krijg ik dit:

10-22 00:15:50 Ruimte controle Gevechts rapport [x:xxx:xx] (V:0,A:0)
10-21 20:25:01 Ruimte controle Spionage aanval
Een buitenlands vloot van planeet Gii [3:129:x] werd opgemerkt bij je planeet ----- [x:xxx:xx]. Kans op contra espionage: 0 %
10-21 20:03:07 Ruimte controle Spionage aanval
Een buitenlands vloot van planeet Gii [3:129:x] werd opgemerkt bij je planeet ------ [x:xxx:xx]. Kans op contra espionage: 0 %

Ik maak me grondstoffen op en ga lekker slapen en morgen zie ik wel weer verder, maar het blijft vrij kl*te :(

Zodra ik ook kan aanvallen dan ga ik me resources terug jatten helaas heb ik nu nog geen vloot en geen verdediging :'(

edit:even de coordinaten weggehaald.

[ Voor 17% gewijzigd door victenn op 22-10-2005 10:50 ]

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Snowwie schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 01:53:
[...]

Ik heb ook al de optie tot het bouwen van een kolonisatieschip. Maar dat teringding is duur.
10.000 metaal, 20.000 kristaal en 10.000 deuterium moet ie kosten.

Maar ik vraag me af, planeet 8 in mijn zonnestelsel is niet bezet, kan ik daar zo heen gaan?
Of is er een max. aantal spelers per zonnestelsel?
Al is plek 8 niet bezet kan je er zo heen gaan ja. Max per zonnestelstel is 15 en dat is ook hoeveel planeeten en zijn ;)
Let ff hierop bij kolonisers:
pos 1:gemiddeld: 64 :kans: 60% tussen 48 en 80 velden
pos 2:gemiddeld: 68 :kans: 60% tussen 53 en 83 velden
pos 3:gemiddeld: 73 :kans: 60% tussen 54 en 82 velden
pos 4:gemiddeld: 173:kans: 60% tussen 108 en 238 velden
pos 5:gemiddeld: 167:kans: 60% tussen 95 en 239 velden
pos 6:gemiddeld: 155:kans: 60% tussen 82 en 228 velden
pos 7:gemiddeld: 144:kans: 60% tussen 116 en 173 velden
pos 8:gemiddeld: 150:kans: 60% tussen 123 en 177 velden
pos 9:gemiddeld: 159:kans: 60% tussen 129 en 188 velden
pos 10:gemiddeld: 101:kans: 60% tussen 79 en 122 velden
pos 11:gemiddeld: 98 :kans: 60% tussen 81 en 116 velden
pos 12:gemiddeld: 105:kans: 60% tussen 85 en 129 velden
pos 13:gemiddeld: 110:kans: 60% tussen 60 en 160 velden
pos 14:gemiddeld: 84 :kans: 60% tussen 42 en 126 velden
pos 15:gemiddeld: 101:kans: 60% tussen 54 en 149 velden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Heb ondertussen al dik over de 30K met metaal gezeten, volgens mij is er maar 1 iemand actief in mijn sector, de Gotter doet niet zoveel meer want die heeft al 2 dagen dezelfde uitkomst na een spionage aanval 8)7 dus ik kan lekker plunderen.
victenn schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 04:57:
Lekker dan kom je terug uit de kroeg en wil je gaan bouwen maar dan krijg ik dit:

10-22 00:15:50 Ruimte controle Gevechts rapport [x:xxx:xx] (V:0,A:0)
10-21 20:25:01 Ruimte controle Spionage aanval
Een buitenlands vloot van planeet Gii [3:129:x] werd opgemerkt bij je planeet ----- [x:xxx:xx]. Kans op contra espionage: 0 %
10-21 20:03:07 Ruimte controle Spionage aanval
Een buitenlands vloot van planeet Gii [3:129:x] werd opgemerkt bij je planeet ------ [x:xxx:xx]. Kans op contra espionage: 0 %

Ik maak me grondstoffen op en ga lekker slapen en morgen zie ik wel weer verder, maar het blijft vrij kl*te :(

Zodra ik ook kan aanvallen dan ga ik me resources terug jatten helaas heb ik nu nog geen vloot en geen verdediging :'(

edit:even de coordinaten weggehaald.
Wat lasers moet je wel kunnen kopen toch, stuk of 2 a 4 zorgt er al voor dat je flink wat fighters mee moet nemen wil je het redden, dan laten ze je eerst wel met rust en KL kosten helemaal niet zoveel.

[ Voor 77% gewijzigd door Steffy op 22-10-2005 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

DemonFreak:
die 3 die eruit geflikkerd zijn, mogen die aangevallen worden ?

[ Voor 36% gewijzigd door H!GHGuY op 22-10-2005 11:13 ]

ASSUME makes an ASS out of U and ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Maar wat ik me ondertussen zit af te vragen, als je nu aanvalt tegen een planeet met wat lasers etc, die hebben een kracht van 100 en een kruiser 400, als die planeet dan 4 lasers heeft legt die kruiser het dan af tegen die 4 lasers of hoe zit dat nu precies, ik heb nog 4 KV erbij dan kom ik op 420 schade dan moet je het dus winnen van die 400 volgens mij logica of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet ook niet precies hoe het zit maar dit is een site die dat voor je uitrekent: http://drago-sim.com/index.php?lang=dutch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
HIGHGuY schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:12:
DemonFreak:
die 3 die eruit geflikkerd zijn, mogen die aangevallen worden ?
Wat mij betreft wel, maar aangezien ze 0 punten hebben, is het nog maar de vraag of ze veel grondstoffen hebben. :)
Steffy schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 10:57:
Wat lasers moet je wel kunnen kopen toch, stuk of 2 a 4 zorgt er al voor dat je flink wat fighters mee moet nemen wil je het redden, dan laten ze je eerst wel met rust en KL kosten helemaal niet zoveel.
Hehe, mijn verdedigingsbolwerk bestaat nu uit 40 raketlanceerders,16 kleine lasers,4 grote lasers en een kleine schildkoepel, dus ze mogen het proberen bij mij :P

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Snowwie schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:07:
[...]

Wat mij betreft wel, maar aangezien ze 0 punten hebben, is het nog maar de vraag of ze veel grondstoffen hebben. :)
[...]

Hehe, mijn verdedigingsbolwerk bestaat nu uit 40 raketlanceerders,16 kleine lasers,4 grote lasers en een kleine schildkoepel, dus ze mogen het proberen bij mij :P
>:) Ik kom eraan, waar moet ik wezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• victenn
Steffy schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 10:57:
Was juist aan het sparen voor energie techniek 2 dat was de reden dat ik iets meer grondstoffen had als normaal. Pas als ik die heb dan kan ik laser techniek onderzoeken en lasers maken. Maar dat is dus wel mijn doel. Maar ik heb nu wat raket lanceerders gemaakt ik zit toch altijd met een metaal overschot. Dus ik denk dat het voorlopig wel is opgelost.

Last FM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxMaverick
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-05 10:25
Snowwie schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 01:23:
En we schuiven deze melding wederom een paar pagina's op (Zodat het niet vergeten wordt) :)

Er is tevens een poll geplaatst op het GoT Ogame forum, aangaande of Gotters met 0 berichten
toegevoegd mogen worden in de alliantie. Graag jullie stem. Klik hier om naar dat topic te gaan.

Van de volgende medeleden heb ik nog geen gegevens terugontvangen:

Het gaat in totaal om 19 van de 127 (huidige) leden die nog niet zijn bevestigd.

Stuur s.v.p. zo spoedig mogelijk je GoT gegevens naar mij op.

- Qui-Gon Jinn
- Imation
- Kanter
- robby
- master-DC
- Boomz
- GJ-tje
- grit *
- Peut *
- Rex *
- dragon9112
- Bangkirai
- Tyr
- Lobotron
- InFra-WiZ
- Cheizz
- Lex
- xxxMaverick
- Similar

* Deze 3 spelers hebben tot op heden nog geen punten gehaald, en zijn sinds hun toevoeging in
de alliantie continue non-aktief geweest. Ze zijn verwijderd uit de alliantie.

Sta jij in deze lijst, stuur zo spoedig mogelijk je GoT Username + GoT ID nummer toe!
Het liefst gewoon in Ogame zelf en dan sturen naar "Demonfreak" :)

[afbeelding]
xxxMaverick, GoT id=1448

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Uit de lijst verwijderd.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

omfgnoob forum is nogal extreem traag / ligt plat

[ Voor 4% gewijzigd door H!GHGuY op 22-10-2005 12:58 ]

ASSUME makes an ASS out of U and ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:30

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

Anoniem: 143962 schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 09:59:
[...]

pos 11:gemiddeld: 98 :kans: 60% tussen 81 en 116 velden
gelukkig heb ik toch maar 163 velden op die plek :)
ik ben nog steeds een beginner, wel verkeerd begonnen trouwens, ik ging te snel dingen proberen te ontwikkelen terwijl ik daar nog niks aan had.

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cryonist

Cryonist

- Something clever -

Smuggler schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:02:
[...]

gelukkig heb ik toch maar 163 velden op die plek :)
ik ben nog steeds een beginner, wel verkeerd begonnen trouwens, ik ging te snel dingen proberen te ontwikkelen terwijl ik daar nog niks aan had.
Ik had ook te snel schepen ontwikkeld en toen kwam ik tot de ontdekking dat ik nog wel ruim een dag nodig had de benodigde spionage te researchen, gelukkig kon Cramthabam voor mij wat scannen en sindsdien gaat het een stuk sneller :). Gister mijn eerste scheepjes gebouwt en nu heb ik 4 kl vrachtschepen en 4 kl gevechtschepen :). Ik ben nu ff iemand aan het leegrippen in 2 aanvallen van zijn deut want ga nu voor mijn fusie centrale :P.

D3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
Hehe, dit is wel grappig. En hij is niet echt een vijand, kennisje van me, was even te nieuwsgierig. :)
Kostte hem 3 spionagesondes.

De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-22 13:04:39 , toen het tot een gevecht kwam::

Aanvaller Hilbrand (2:218:9)
Wapens: 50% Schilden: 20% Romp beplating: 50% Soort Spionage Sonde
Aantal 3
Wapens: 0.015
Schilden 0.012
Romp 150

Verdediger Demonfreak (2:266:6)
Wapens: 40% Schilden: 30% Romp beplating: 50% Soort K.Vrachtschip Z.Gevechtsschip Kruiser Spionage Sonde Raketten K.Laser G.Laser K.Koepel
Aantal 8 5 2 5 40 16 4 1
Wapens: 7 210 560 0.014 112 140 350 1.4
Schilden 13 32.5 65 0.013 26 32.5 130 2600
Romp 600 1500 4050 150 300 300 1200 3000

De aanvallende vloot vuurt een totaal van 3 keer met een kracht van 0 op de verdediger. De verdediger zijn schilden absorberen 0 schade punten
De verdedigende vloot vuurt een totaal van 147 keer met een kracht van 15072 op de aanvaller. De aanvaller zijn schilden absorberen 3 schade punten

Aanvaller Hilbrand (2:218:9)
Vernietigd

Verdediger Demonfreak (2:266:6)Soort K.Vrachtschip Z.Gevechtsschip Kruiser Spionage Sonde Raketten K.Laser G.Laser K.Koepel
Aantal 8 5 2 5 40 16 4 1
Wapens: 7 210 560 0.014 112 140 350 1.4
Schilden 13 32.5 65 0.013 26 32.5 130 2600
Romp 600 1500 4050 150 300 300 1200 3000

De verdediger heeft het gevecht gewonnen!

De aanvaller heeft een totaal van 3000 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 0 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 0 Metaal en 900 Kristal.

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

:9 Weer een goudmijntje ontdekt, deze wordt ook kaal geplukt zonde om 40k aan M 35 K en 10K D te laten liggen. Elke keer als ik weer wat binnen heb kan ik weer nieuw onderzoek doen, eerst lijkt het langzaam te gaan maar eenmaal in de lucht dan haal je bergen grondstoffen binnen. Met iets meer dan 4 uurtjes heb ik mijn eerste GV en heb al 3 KV, 2 Kruisers en 4 KG, redelijk vlootje dus :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Snowwie schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:19:
Hehe, dit is wel grappig. En hij is niet echt een vijand, kennisje van me, was even te nieuwsgierig. :)
Kostte hem 3 spionagesondes.

[...]
hoe werkt dit dan? Als ik ga spioneren selecteer ik spionage en komen ze keurig terug .. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowwie
ing._Buttje schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:45:
[...]
hoe werkt dit dan? Als ik ga spioneren selecteer ik spionage en komen ze keurig terug .. :?
Verdedigingswerken vanaf een bepaald niveau schieten ook spionagesondes neer.
Ik denk zelf dat het de 2 kruisers waren die nog bij mijn planeet hingen, want volgens de gegevens
vuren kruisers met een snelvuur van 5 tegen spionagesondes.

Eh Steffy, met hoeveel schepen ga jij maximaal op pad dan als je zo'n goudmijntje gevonden hebt?
Ik altijd met 14 vrachtschepen (heb er nu 16), en een paar gevechtsschepen :)

Mijn YouTube Channel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ing._Buttje schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:45:
[...]

Al krijg je een spionage rapport dan staat onderaan de contra spionage dat is de kans dat je spionage sondes ontdekt worden en dus aangevallen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Dan denk ik toch dat de aanvaller per ongeluk op aanvallen heeft geduwt ipv spionage, vooral omdat in het rapport staat dat de sondes eerst vuurden.

Het is trouwens volgens mij wel zo dat je spionage sondes kapot geschoten kunnen worden ook al stuur je ze uit op spionage en niet op aanvallen.
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.