Nope, de settings stel je vantevoren in. Je kunt ze hooguit eerder terugroepen .. en dan opnieuw met andere settings wegsturen.Silent7 schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:26:
Helaas ben ik nog lang bie toe aan schepen bouwen maar toch even en paar vraagjes.
1 als je en schip of vloot wegstuurt, kan je dan de snelheid aanpassen terwijl ze onderweg zijn?
Jup.2 Als je een schip of vloot wegstuurt kan je hem dan ook terughalen nog voor de bestemming bereikt is?
Ik heb geeeeeeeeeen idee wat je hiermee bedoelt?!(ik las op het forum dat er lieden zijn die een vloot achter je aan sturen die dan net achter je aankomt door de snelheid te vertrgen draai je het om.)
3 Zie uitleg bij 1, hoe weten ze dat je weggaat en waar je naartoe gaat?
Zodra iemand de opdracht geeft tot aanvallen, ontvangt die andere partij op datzelfde moment een bericht.4 Hoe weet jij of er een vloot naar je op weg is?
Dat zal gebeuren als de spionerende partij minder ver ontwikkeld is qua spionage dan te bespioneerde partij. Door spionage verder te ontwikkelen, kun jij bij anderen beter bespioneren, maar zie je dus ook eerder dat jij bespioneerd wordt.(ik heb enkel kunnen vinden dat als je verdediging hebten dieschiet een spion uit de lucht dt er dan naar je ekeken is en je dan dus een vloot kan verwachten.)
Zo loopt 1 spionage sateliet minder kans opgemerkt te worden dan wanneer je 5 verstuurd. Echter, wordt er niets tegen ondernomen, kun je met 5 spionage satelieten wel meer zien als jouw niveau te laag is.
Jup. Weldegelijk! Binnen de GoT alliantie hanteren we 1 raket werper op 4 lasers. Als je Speedsim enige simulaties laat uitvoeren maken die lasers nogal een verschil. Ik weet echter niet hoe dat verderop in het spel zal zijn ..5 Volgens mij kan ik bijna een kleine laser maken, heef het zin er 1 op te hangen?
per eenheid. Zodra je de opdracht aan het configureren bent, zie je precies wat dat gaat nemen.6 als je bij echnologie kijkt zie je hoeveel een schip verbruikt, maar is dat per reis, of heen of weer of per enheid?
Bijvoorbeeld 1 klein vrachtschip naar een planeet naast je, 1 deut. Doe je een melkweg opzij, dan 2 deut .. ga je wat verder .. 4 deut. Valt best mee dus
Ik vermoed wel dat de grotere schepen aanzienlijk meer zullen gaan zuipen though
Hoeveel interessant is, is helemaal afhankelijk van diens niveau. Iemand met Metaal mijn 4 zal 300 metaal lekker vinden, maar als je zoals ik Metaal mijn niv. 12 hebt, is 3000 pas lekker.7 wat is een lekker aantal voor een raider om bij je langs te komen? (Dus oeveel metaal, kristal en deut is interessant voor een raider? dan weet ik een beetje of het slim is een onderzoek te staren of te sparen voor een upgrade. Zo heb ik nu 668 metaal, 736 kristal en 244 deut, zou en raider hier op af komen?)
Daarnaast moet je gewoon niet teveel voorraden houden. Lekker uitgeven, kunnen ze het ook niet stelen!
geen dank.bedankt!
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2