My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Uhm, Maakt dat uit?aapenootjes schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:50:
Ik bedenk me net dat van de 6 medespelers in mijn zonnenstelsel de helft gebanned is
Zo houd ik eigenlijk dus maar 1 speler over om eventueel te raiden. (1 andere zit in een alliantie en de laatste is groen)
Je kan toch gewoon de volgende melkweg of zonnestelsel in varen...
En er zijn ook zat Allianties met maar 1 persoon...
Daar ben ik niet bang voor...
Und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal,
und jeden Tag versagen wir ein weiteres Mal.
Wenn ich Du wär, lieber Gott,
und wenn Du ich wärst, lieber Gott,
glaubst Du, ich wäre auch so streng mit Dir?

AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Hier idem, zal wel even uit de lucht zijn..ing._Buttje schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:57:
Weet iemand wat er met http://ogame.omfgnoob.com/ aan de hand is? Kom er niet op ..
[ Voor 127% gewijzigd door Snowwie op 18-10-2005 21:23 ]
me userid is 73811
[ Voor 37% gewijzigd door EvilWhiteDragon op 18-10-2005 14:15 ]
DoneWing_Xd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:14:
@Demonfreak, ik had het gister al naar je gestuurd me gegevens...maargoed...heb het nu nog een keer gestuurd...kijk maar bij je ingame berichten
DoneVerwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:17:
DevZero meld zich met planeet Zero en UserID : 29894
DoneEvilWhiteDragon schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:14:
* EvilWhiteDragon aka Evil_White_Dragon meldt zich
me userid is 73811
[ Voor 19% gewijzigd door Snowwie op 18-10-2005 14:26 ]
Did you know that IF is a middle word in life. "Ja maar wie ben ik om aan mezelf te twijfelen"
[edit]Ik ben trouwens een echte n00b
Ik ben nu wel eerste bezig om me resources flink te gaan opbouwen zodat ik straks goed wat kan gaan bouwen maar wat zijn nou beetje begin stats qua gebouwen.
[ Voor 70% gewijzigd door 4Real op 18-10-2005 14:31 ]
Username got: Spider
ID: 36757
E-mail, die hou ik voor me zelf. Stuur anders maar een Persoonlijk bericht.
Vraag,
Je geeft aan dat je eerst moet concentreren op de bouw van je resources.
Ik las ergens op pagina 2 dat 10,8,7,13 de begin waardes moeten zijn
voordat uberhaut moet denken aan ander dingen.
Ik ben er nog niet, zit nu op 8,7,1,7 maar wanneer de tijd zover is, wat is dan de volgende stappen die je ons kan aanraden (ik neem aan dat er meerdere mensen sinds 2 dagen van start zijn gegaan)
Geef eens een paar adviesen, moet je bv dan een robot fabriek gaan bouwen of moet je je concentren op de researce. Waar moet je dan onderzoek naar doen.
Is een vloot het beste, of moet je gaan denken aan verdediging (is dat uberhout handig, want ik las op de verslagen, dat alle defence altijd redelijk makkelijk de wereld uit te helpen is.)
Anyway, noob needs advice.
"Is your mother proud of you ?"
ik zit nu op 7-8-1-9
Ik heb nu 8-5-4-9, een robot fabriek niveau 2 en een onderzoeks lab.
Momenteel 8:7:5:10 das dat gaat wel goed
Ok, jij stond niet in mijn checklist.
Dat is per speler verschillend, de één wil zich graag ingraven (turtle) en de ander wil lekker aanvallen. Maak eerst je keus daaruit. Zelf heb ik combinatie van vloot en verdediging, dan kan ik altijd 2 kanten op. Kijk eens onder de knop technologie en ga voor jezelf na wat je nodig hebt.
Ik heb nog geen aanmelding van je ontvangen4Real schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:29:
Pakspul meld zich met planeet WorldOfCookies en UserID : 25148
[ Voor 59% gewijzigd door Snowwie op 18-10-2005 14:58 ]
Waar moet je die hebbenSnowwie schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:55:
[...]
Ik heb nog geen aanmelding van je ontvangen
Knop "Allianties", en dan zoeken naar "GoT II" dan aanvragen.
6:5:3:7
Ben nu aan het sparen voor wat onderzoek. Wil toch snel aan mijn verdediging beginnen. Er valt nu wel niets te halen maar dat zal niet zo blijven
Was ik maar een punt dan was ik het einde
Bouw dus eerst vooral metaal en energie zodat je het later kunt veroorloven om dan veel deuterium mijnen te bouwen en dan met voldoende grondstoffen aan je onderzoek te beginnen.
Ikzelf heb nu 10 metaal, 8 kristal, 4 deuterium en 10 zonnecentrales en de eerstvolgende uitgaven worden een nieuwe energiecentrale (over 5 uur heb ik de grondstoffen) en dan vanavond heel laat een extra metaal.
Ow nee dat begrijp ik ook wel, maar het viel me gewoon op in mijn zonnenstelselUhm, Maakt dat uit?
Je kan toch gewoon de volgende melkweg of zonnestelsel in varen...
En er zijn ook zat Allianties met maar 1 persoon...
Daar ben ik niet bang voor...
(en die andere alliantie val ik niet aan, is namelijk redelijk groot)
Ik zit nu op 11-9-6-12-2-1 en mijn lab ook op 1
Maar ik ga toch nog even door met mijn mines uitbreiden (heb wel eerst weer een nieuwe solar plant nodig).
ziet er gaaf uit.
Gefeliciteerd. Je bent nu een lid van de alliantie [GoT II]
[ Voor 36% gewijzigd door napp op 18-10-2005 16:44 ]
3240 watt 12 x trina solar 270WP mono met een Delta Solvia 5.0
Ik geen zin om steeds in te loggen, dus effe de source gezien om te kijken of ik die login form in the login url kan dumpen en daar een favoriet van kan maken.
Onderstaande dacht ik dat het het was, maar hij verdomd het.
http://www.ogame.nl/game/...usernaam"&pass="password"
Iemand die nog een poging wilt wagen
Alliantie aanvraag is de deur uit!
naam: Rutal
planeet: saackir
got-nick: Rutal
Got-id: 116445
Goede ideeën zijn altijd tijdelijk van aard...
[ Voor 24% gewijzigd door 4Real op 18-10-2005 17:03 ]
User ID: 52987
[ Voor 31% gewijzigd door Twixxx op 18-10-2005 17:23 ]
With an eye made quiet by the power of harmony, we see into the life of things
Dat zijn ongeveer de waardes die je moet hebben voor je aan andere dingen gaat denken (ik zelf had 10 - 8 - 11) Daarna een robot fabriek naar niveau 2, en een onderzoekslab opzetten. Ondertussen steeds je mijnen blijven opbouwen, en als je na een nieuw gebouw nog een beetje over hebt, ondezoek doen. Als eerste moet je onderzoek doen naar energie techniek, en daarna naar de verbrandingsmotor. Ondertussen je onderzoekslab nog wat upgraden, en zorgen dat je onderzoek naar spionage techniek doen.spider schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:31:
Vraag,
Je geeft aan dat je eerst moet concentreren op de bouw van je resources.
Ik las ergens op pagina 2 dat 10,8,7,13 de begin waardes moeten zijn
voordat uberhaut moet denken aan ander dingen.
Het volgende wat onderzocht moet worden is spionage sondes. En daarna de grote vrachtschepen. Wat je daarvoor nodig hebt, staat bij technologie.
Als je deze onderzocht hebt, moet je daarna alleen nog maar onderzoek doen naar computertechniek en spionage techniek. Deze twee heb je namelijk heel hard nodig als je aan wilt vallen.
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Iemand geintereseerd of niet?Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:13:
Ik vroeg me af of iemand hier geintreseerd was in een ruil:
Sinds ik niet meer speel op uni2 heb ik daar grondstoffen over, als er iemand is die grondstoffen over heeft in uni1 dan kan die die mij sturen en dan stuur ik hem grondstoffen in uni2..
Iemand geintresseerd??
Wat is er mis meeHexley schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:46:
[...]
Zie dat SoldierJ bij die TZnl alliantie zit....![]()
En als ik ergens een hekel aan heb....
ASSUME makes an ASS out of U and ME
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:28:
[...]
Wat is er mis meeIk zit/zat in uni2 in Uc maar ben er uit gegaan omdat ik geen zin had in uni2 en daarom heb ik het aanbod wat hierboven staat..
[...]
Iemand geintereseerd of niet?
/me springt, schreeuwt, huppelt, danst ..ing._Buttje schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 09:48:
Heb ik geen problemen mee
Alle donaties @ 2:16:10 zijn van harte welkom
.. kan ik tenminste een beetje serieuze vloot gaan bouwen om mijn buur te raiden
zie je me nou?
[ Voor 14% gewijzigd door Alfa Novanta op 18-10-2005 20:43 ]
Gebruikers-id 132176
Wat duurt wachten lang als je geen grondstoffen meer hebt.
Ik heb nu een kristalmijn metaalmijn en een energiecentrale alle drie op niveau2
[ Voor 111% gewijzigd door Snowwie op 19-10-2005 14:25 ]
Volgens mij had ik deze al naar je toegestuurd. Hierbij dus nogmaals mijn gegevens :Snowwie schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:22:
Van de volgende medeleden heb ik nog geen gegevens terugontvangen:
Het gaat in totaal om 32 van de 93 (huidige) leden die nog niet zijn bevestigd.
Stuur s.v.p. zo spoedig mogelijk je GoT gegevens naar mij op.
- KickerDude
Sta jij in deze lijst, stuur zo spoedig mogelijk je GoT Username + GoT ID nummer toe!
Got
User-id : 106290
Username : pizzaboertje
[ Voor 6% gewijzigd door pizzaboertje op 18-10-2005 21:44 ]
Oke bevestigdpizzaboertje schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:32:
[...]
Volgens mij had ik deze al naar je toegestuurd. Hierbij dus nogmaals mijn gegevens :
Got
User-id : 106290
Username : pizzaboertje
Universum 2
Username : Kickerdude
Planeet : Matrix (3:151:8)
* Snowwie is happy heeft een "Jackpot planeet" gevonden
Voor wie niet weet wat dat is, dat is een planeet met heel veel resources, een gebruiker die lange tijd (2 weken) niet actief is geweest en geen verdediging heeft op de planeet. De gevonden Jackpot planeet bevat 150k aan metaal en 50k aan kristal
[ Voor 30% gewijzigd door Snowwie op 18-10-2005 21:45 ]
Whaha, dat is nou eens geluk hebben. Veel succesSnowwie schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:43:
[...]
Oke bevestigd
* pizzaboertje is happy heeft een "Jackpot planeet" gevonden![]()
![]()
Voor wie niet weet wat dat is, dat is een planeet met heel veel resources, een gebruiker die lange tijd (2 weken) niet actief is geweest en geen verdediging heeft op de planeet. De gevonden Jackpot planeet bevat 150k aan metaal
Leuk dit, schiet op zoDe aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
5 Metaal, 5 Kristal en 0 Deuterium

Verwijderd
Ik zie je maar ik wil ruilen niet donerening._Buttje schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:42:
[...]
[...]
/me springt, schreeuwt, huppelt, danst ..
zie je me nou?

Verwijderd
zowel bij GOT als bij de GOT II Aliancie.
Op GOT dus,
Pierre.nl
User ID: 145008
In OGame:
Pierre nl, op de planeet
Pri-Istratov
Dus zijn vloot stelde weinig voor.De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-18 22:42:20 , toen het tot een gevecht kwam::
Aanvaller DestroyerII (2:470:4)
Wapens: 0% Schilden: 0% Romp beplating: 20%
Soort K.Vrachtschip L.Gevechtsschip
Aantal 1 1
Wapens: 5 50
Schilden 10 10
Romp 480 480
Verdediger Mendel (2:467:5)
Wapens: 0% Schilden: 0% Romp beplating: 0%
Soort Raketten
Aantal 3
Wapens: 80
Schilden 20
Romp 200
De aanvallende vloot vuurt een totaal van 2 keer met een kracht van 55 op de verdediger. De verdediger zijn schilden absorberen 25 schade punten
De verdedigende vloot vuurt een totaal van 3 keer met een kracht van 240 op de aanvaller. De aanvaller zijn schilden absorberen 20 schade punten
Aantal 1 1
Schilden 10 10
Romp 480 480
Soort Raketten
Aantal 3
Schilden 20
Romp 200
De aanvallende vloot vuurt een totaal van 2 keer met een kracht van 55 op de verdediger. De verdediger zijn schilden absorberen 20 schade punten
De verdedigende vloot vuurt een totaal van 3 keer met een kracht van 240 op de aanvaller. De aanvaller zijn schilden absorberen 20 schade punten
Aantal 1 1
Schilden 10 10
Romp 480 480
Soort Raketten
Aantal 3
Schilden 20
Romp 200
De aanvallende vloot vuurt een totaal van 2 keer met een kracht van 55 op de verdediger. De verdediger zijn schilden absorberen 20 schade punten
De verdedigende vloot vuurt een totaal van 3 keer met een kracht van 240 op de aanvaller. De aanvaller zijn schilden absorberen 10 schade punten
Soort L.Gevechtsschip
Aantal 1
Wapens: 50
Schilden 10
Romp 480
Soort Raketten
Aantal 3
Schilden 20
Romp 200
De aanvallende vloot vuurt een totaal van 1 keer met een kracht van 50 op de verdediger. De verdediger zijn schilden absorberen 20 schade punten
De verdedigende vloot vuurt een totaal van 3 keer met een kracht van 240 op de aanvaller. De aanvaller zijn schilden absorberen 10 schade punten
Vernietigd
Soort Raketten
Aantal 2
Schilden 20
Romp 200
De verdediger heeft het gevecht gewonnen!
De aanvaller heeft een totaal van 8000 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 2000 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 1500 Metaal en 900 Kristal.
1 Raket lanceerder kon worden gerepareerd.
Je moet ook nog wat lasers bouwen .. dat scheelt ook een hoop! Was hij zo ver niet gekomen!
Ow .. en draai ff speedsim vantevoren
Verwijderd
wat ook leuk is mensen gaan pesten door ze te spoineren:Ping._Buttje schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:26:
netjes!! Dat dat kreng het nog zolang uithield!!?!
Je moet ook nog wat lasers bouwen .. dat scheelt ook een hoop! Was hij zo ver niet gekomen!
Ow .. en draai ff speedsim vantevoren
User:
Neo_TGP
Planeet:
TGP
De volgende vloten kwamen elkaar tegen op 10-18 23:35:41 , toen het tot een gevecht kwam::
Aanvaller Demonfreak (2:266:6)
Wapens: 30% Schilden: 0% Romp beplating: 20% Soort K.Vrachtschip Z.Gevechtsschip
Aantal 7 2
Wapens: 6.5 195
Schilden 10 25
Romp 480 1200
Verdediger XXXXX (2:XXX:X)
Wapens: 0% Schilden: 0% Romp beplating: 0%
Vernietigd
De aanvallende vloot vuurt een totaal van keer met een kracht van op de verdediger. De verdediger zijn schilden absorberen schade punten
De verdedigende vloot vuurt een totaal van keer met een kracht van op de aanvaller. De aanvaller zijn schilden absorberen schade punten
Aanvaller Demonfreak (2:266:6)Soort K.Vrachtschip Z.Gevechtsschip
Aantal 7 2
Wapens: 6.5 195
Schilden 10 25
Romp 480 1200
Verdediger XXXXX (2:XXX:X)
Vernietigd
De aanvaller heeft het gevecht gewonnen!
Hij steelt
17379 Metaal, 11800 Kristal en 440 Deuterium
De aanvaller heeft een totaal van 0 Eenheden verloren.
De verdediger heeft een totaal van 0 Eenheden verloren.
Op deze coördinaten in de ruimte zweven nu 0 Metaal en 0 Kristal
got-id: swampy
User-Id: ( where the hell moet ik die vandaan halen )
There is no place like ::1
got-id: swampy
user-id: 73770
There is no place like ::1
Netjes zo'n aanval. Maar zou je het niet kunnen verdelen onder de alliance? Weet wel dat ik nu uren moet wachten op resources dus een paar duizend extra zou zeer welkom zijn in het begin. En dat geld denk ik voor meer startersSnowwie schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:49:
Mijn eerst ontmoeting met de "Jackpot planeet", en dit is nog maar de 1e aanvalsgolf
[...]
Kost jou niet veel, maar het helpt de beginners wel erg
Ow en ik zit nu op 6-4-2-6 en ben bezig met een robotfab. Ga daarna voor 7 energie denk ik. Helaas moet ik dan gaan slapen aangezien ik daarna geen drup meer over heb
[ Voor 17% gewijzigd door Postman op 19-10-2005 00:14 ]
Mmm,Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 23:28:
[...]
wat ook leuk is mensen gaan pesten door ze te spoineren:P
Ach als je irri wilt doen...
Maar als het iemand de strot uit hangt kan je zo 20, 30 of 40 gevechtsschipen ontvangen...
Nope, ik wil gewoon geen zooi van Tweakzone / Techzine figuren...Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:28:
[...]
Iemand geintereseerd of niet?
[...]
Wat is er mis meeIk zit/zat in uni2 in Uc maar ben er uit gegaan omdat ik geen zin had in uni2 en daarom heb ik het aanbod wat hierboven staat..
Als er iets zuigt, ja dan is het dat wel...

Wat je vergeet is dat alle gebouwen die ik nu bouw ook veel duurder zijn.Postman schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 00:11:
[...]
Netjes zo'n aanval. Maar zou je het niet kunnen verdelen onder de alliance? Weet wel dat ik nu uren moet wachten op resources dus een paar duizend extra zou zeer welkom zijn in het begin. En dat geld denk ik voor meer starters
Kost jou niet veel, maar het helpt de beginners wel erg
Ow en ik zit nu op 6-4-2-6 en ben bezig met een robotfab. Ga daarna voor 7 energie denk ik. Helaas moet ik dan gaan slapen aangezien ik daarna geen drup meer over heb
Voorbeeldje: Wil ik mijn kristalmijn opwaarderen dan kost me dat 13k metaal..
Nu kan ik wel wat naar jou gaan sturen, maar dan stagneert mijn hele zooi. Bovendien werkt het ook maar tijdelijk dan, want je bouwt wat extra dingen en je hebt weer tekorten.Kristal Mijn (Niveau 12 )
Kristallen zijn de belangrijkste grondstoffen die gebruikt worden om electronische ciruits te bouwen en om bepaalde legeringen te maken.
Benodigd: Metaal:13.510 Kristal:6.755
Productie tijd: 1u 37m 16s
Gewoon geduld hebben dus, als je eenmaal aan het raiden slaat kun je ook veel resources jatten. Jackpot planeten zijn niet uniek ofzo. Er zijn zat spelers die er naar een paar dagen alweer mee stoppen, terwijl hun mijnen wel doorlopen.
Got nick: CyeZ (duh)
User ID: 37634
Huidige status: 9 - 6 - 3 - 9.
Momenteel is m'n stroom wat aan de krappe kant om de mijnen te upgraden, maar heb ik te weinig minerals om m'n energie centrales te upgraden :-/
[18:54] <Prammenhanger> |HunterPro|eet
[18:55] <Prammenhanger> lijkt best op
[18:55] <Prammenhanger> |HunterProFeet
PS Ben ook bezig dus, nog niet bij een alliantie, maar heb na een paar dagen (zondag begonnen) 10-7(8)-5-11, een robotfabriek (2), werf (1) en lab(3). Ben nu vanalles aan het uitvinden en steady mn gebouwtjes uitbreiden, wil snel een paar scheepjes en verdedigingswerken (nu 2 raketlanceerders), zodat ik ook een beetje rond kan gaan vliegen.
[ Voor 61% gewijzigd door Mad Marty op 19-10-2005 09:36 ]
Rail Away!
De meeste mensen deugen!

Als je trouwens een planeetje gaat plunderen dan moet je zeker vrachtschepen mee hebben om het materiaal mee te nemen? en kun je met wat kleine gevechtsschepen ook aanvallen of is dat de moeite niet waard?
[ Voor 21% gewijzigd door Steffy op 19-10-2005 10:37 ]
Verwijderd
ALs je ene wit scherm krijgt mensen moet je deze link gebruiken http://ogame168.de/portal/?go=team&lang=nlrapture schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 09:30:
In Firefox doet de melkweg bij mij niet meer, je krijgt een witte scherm met niks. In IE krijg je beetje tekst, maar geen achtergrond???
Verwijderd
ALs je begint kolonisren schiet het wel opSteffy schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:36:
Als je kijkt naar wat je allemaal nog kunt ontwikkelen en maken ben ik bang dat je eerst wel een volle week moet werken aan mijnen etc anders krijg je nooit alles bij elkaar, metaal zit nu op 9 maar na 1 nacht ben ik de volgende ochtend 80% van mijn metaal kwijt om de energie weer 1 level omhoog te krijgen, dat schiet niet echt op dus, Momenteel 9,9,6,11 maar dat moet flink omhoog eerder richting de 15 ofzoiets
Als je trouwens een planeetje gaat plunderen dan moet je zeker vrachtschepen mee hebben om het materiaal mee te nemen? en kun je met wat kleine gevechtsschepen ook aanvallen of is dat de moeite niet waard?
Verwijderd
meer energie krijgt zonder een niveau hoger te gaan.
Of is dit alleen nodig voor ontwikkeling van afweergeschut of schepen.
en ik snap ook niet wat het voor nut heeft om met een spionage drone aan te vallen ?
[ Voor 44% gewijzigd door H!GHGuY op 19-10-2005 11:10 ]
nee helaas gaat je energie productie hierdoor niet omhoog...Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:06:
Als je nu energie onderzoekt betekend dit dan ook gelijk dat je met zonne-energie
meer energie krijgt zonder een niveau hoger te gaan.
Of is dit alleen nodig voor ontwikkeling van afweergeschut of schepen.
De meeste mensen deugen!
hebben jullie tips voor bijv wnr je pas iemand moet aanvallen ?(hoeveel schepen enzo ?)
Dat is een manier om te controleren of een andere planeet verdediging heeft..welke dingen zijn eigenlijk gedeeld tussen uni1 en uni2 ?
en ik snap ook niet wat het voor nut heeft om met een spionage drone aan te vallen ?
Verwijderd
Ik zal ook een aanvraag doen. Op het moment ga ik niet zo heel slecht gok ik. Ik heb al onderzoekslab en wacht nu op robotlab. Genoeg inkomen zover dus dat zit wel ok gok ik.
Erg leuk en vermakelijk spel! Wel jammer dat het boekmerken ervan zo verrot is. Elke keer opnieuw inloggen

Leuk spel!
Verwijderd
Dat slaat dus helemaal nergens opHexley schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 00:47:
[...]
Nope, ik wil gewoon geen zooi van Tweakzone / Techzine figuren...
Als er iets zuigt, ja dan is het dat wel...

Maar ik vind dit ook wel een beetje zielig:
GoT 130 leden 0 punten
GoT 101 leden 0 punten
Ik heb in me eentje nog meer in uni2 waar ik al lang gestopt ben

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

[ Voor 4% gewijzigd door Cassius op 19-10-2005 11:44 ]
De meeste mensen deugen!
Uhm, ik weet niet waar jij kijkt maar: GoT 130 leden 25 puntenVerwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:25:
[...]
Dat slaat dus helemaal nergens op![]()
Maar ik vind dit ook wel een beetje zielig:
GoT 130 leden 0 punten
GoT 101 leden 0 punten
Ik heb in me eentje nog meer in uni2 waar ik al lang gestopt ben
Zit je te wachten tot dat je 13k hebt, wordt je overvallen, door demonfreak. Dan ben je ook niet happy
Wilde gaan voor de grote lasers, heb net berekend,dat ik daar zo 4 dagen bezig ben enkel om de resources te verzamelen om de research te doen. Dat is wel een groot nadeel, als je net begint. Je kan nog niet planeten overvallen om je deut ergens anders te halen.
Ook die electriciteit begint een aardige pain the ass te worden. Je hebt daar nooit genoeg van. Upgrade je iets, ben je gelijk door je resources heen en je moet je gebouw gelijk op 80% laten draaien om dat er geen voldoende electriciteit is. Of te wel, ik wil effe 100k van alles hebben, dan kan ik weer lekker voorruit. Toevallig iemand dat over
Btw slapen de goters nooit, was gisteren om 03:00 s'nachts uit me werk, snel effe gechecked of ik nog wat kon besteden, zie ik dat er zo 20 man nog online zijn ?
Vraag,
wat is de bedoeling van de alliance. Is dat we gezamelijk een andere alliance gaan aanvallen, of is het enkel als bescherming ?
En als het voor de aanval is, wat verwacht de alliance dan, dat je inbrengt aan schepen ?
Ik zie op mijn overzicht scherm,dat achter mijn planeet, nog een planeet zit. Kan ik die koloniseren met een kolonischip ?
Ik las dat energie onderzoek niks te maken heeft met je electricieit centrales, maar ik vroeg me af, is er wel een onderzoek, dat die dingen wat meer opleveren.
Benodigd: Metaal:14.596 Kristal:5.838
Verwijderd
Hoe snel gaan die tikken eigenlijk? Dus hoelang duurt het voordat je de aangegeven hoeveelheid krijgt? Ik dacht zelf aan een uur. Dan moet ik dus over 2 uur weer terugkomen zodat ik en een robotfactory kan maken EN een zonnecentrale erbij. Hop...
Dit is leuker dan de rest trouwens van dit soort spellen, omdat je elke minuut resources krijgt en niet alleen per tick. Dat werkt wel een stuk beter naar mijn mening.

Euhh ik heb jou niet overvallenspider schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:52:
Het is wel een spel waar je lang op moet wachten. Zit nu op gebouwen die zo 2k kosten, wat je natuurlijk nooit hebt. Moet nu 8 uur wachten voordat ik voldoende deut heb en dat pas na 3 dagen spelen. Demonfreak gaf aan, dat zijn upgrades 13k kosten, dus dat voorspelt wat.
Zit je te wachten tot dat je 13k hebt, wordt je overvallen, door demonfreak. Dan ben je ook niet happy
Als je veel resources liggen hebt, en het blijkt dat er een vloot onderweg is naar jouw planeet, dan stamp je je vrachtschepen vol en laat je die de laastse minuut vertrekken. Aanvallers kunnen namelijk geen gebouwen beschadigen, enkel verdediging. Je mijnen gaan wel door.
Voel je gerust, ik ben al bezig sinds 8 oktober, dit spel kost nu eenmaal veel tijd (en ook veel van je nachtrust).Wilde gaan voor de grote lasers, heb net berekend,dat ik daar zo 4 dagen bezig ben enkel om de resources te verzamelen om de research te doen. Dat is wel een groot nadeel, als je net begint. Je kan nog niet planeten overvallen om je deut ergens anders te halen.
Tip: Bouw tot ongeveer niveau 2 of 3 Fusiecentrales, anders kost het je weer teveel deut. Voor de rest, tja, gewoon upgraden die zonnecentrales, doe ik ook.Ook die electriciteit begint een aardige pain the ass te worden. Je hebt daar nooit genoeg van. Upgrade je iets, ben je gelijk door je resources heen en je moet je gebouw gelijk op 80% laten draaien om dat er geen voldoende electriciteit is. Of te wel, ik wil effe 100k van alles hebben, dan kan ik weer lekker voorruit. Toevallig iemand dat over
Ten 1e, we zijn Gotters en geen goters (klinkt als kotersBtw slapen de goters nooit, was gisteren om 03:00 s'nachts uit me werk, snel effe gechecked of ik nog wat kon besteden, zie ik dat er zo 20 man nog online zijn ?
In principe is het de bedoeling in 1e instantie dat ieder z'n eigen hachje red, maar als de alliantie wat groter wordt, en iedereen de beschikking heeft over een x aantal gevechtsschepen dan kunnen we elkaar actief gaan helpen. Stel, een lid ligt constant onder vuur door een andere planeet en kan zich er niet langer tegen verdedigen. Dan volgt er een bericht (van mij) richting deze planeet dat als hij er mee doorgaat dat hij dan bezoek kan verwachten van tientallen andere vloten. Het is dus geven en nemen. Sommige leden komen in een rumoerige zonnestelsel en zullen vaker aangevallen worden.Vraag,
wat is de bedoeling van de alliance. Is dat we gezamelijk een andere alliance gaan aanvallen, of is het enkel als bescherming ?
En als het voor de aanval is, wat verwacht de alliance dan, dat je inbrengt aan schepen ?
Soms kan een beetje cowboy diplomatie aardig helpen.
Uiteindelijk is het bedoeling dat we zelf oorlogen gaan verklaren aan andere alliantie, maar dat is nog HEEL ver weg.
Als die niet bezet is zou dat kunnen.Ik zie op mijn overzicht scherm,dat achter mijn planeet, nog een planeet zit. Kan ik die koloniseren met een kolonischip ?
Niet dat ik weet, de centrales worden duurder, maar je mijnen leveren meer op, de output wordt groter en de vraag ook. Het is een 1-1-1-1 , 2-2-2-2, 3-3-3-3 situatie.Ik las dat energie onderzoek niks te maken heeft met je electricieit centrales, maar ik vroeg me af, is er wel een onderzoek, dat die dingen wat meer opleveren.
Je moet een spionage sonde bouwen (het liefst zo veel), om voortijdig te kijken hoeveel grondstoffen er zijn. Bovendien moet je altijd vrachtschepen meesturen. Enkel gevechtsschepen sturen helpt niet, die hebben beperkte laadruimte. Oh ja, wees gerust, die fout heb ik ook gemaaktRoD schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:19:
Ik heb nou 2x aangevallen, en dat heeft me in totaal zon 150 metaal en 10 kristal opgeleverd... Ik val dan mensen aan die meer dan 2 week niet ingelogd hebben. Hoe kan het dat ik zo weinig krijg? moet ik met meer schepen aanvallen?
[ Voor 10% gewijzigd door Snowwie op 19-10-2005 19:21 ]
ik zou het niet weten... maar het lijkt me wel heel vet om bijna een heel melkweg stelsel in je magd te hebbenCramthabam schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:59:
Ik zie dat er bij mijn in het stelsel nog planeten over zijn. Is het verstandig om deze te koloniseren of kun je beter wat verder weg zoeken? Of misschien nog beter je buren over vallen en deze planeet erbij nemen?
Er is tevens een poll geplaatst op het GoT Ogame forum, aangaande of Gotters met 0 berichten
toegevoegd mogen worden in de alliantie. Graag jullie stem. Klik hier om naar dat topic te gaan.
Van de volgende medeleden heb ik nog geen gegevens terugontvangen:
Het gaat in totaal om 23 van de 120 (huidige) leden die nog niet zijn bevestigd.
Stuur s.v.p. zo spoedig mogelijk je GoT gegevens naar mij op.
- Qui-Gon Jinn
- sircuri
- Imation
- Kanter
- Sincops
- robby
- master-DC
- Boomz
- GJ-tje
- grit
- Peut
- Rex
- dragon9112
- Bangkirai
- Tyr
- Dark X
- Lobotron
- Slyo
- InFra-WiZ
- Cheizz
- Lex
- xxxMaverick
- Similar
Sta jij in deze lijst, stuur zo spoedig mogelijk je GoT Username + GoT ID nummer toe!
Het liefst gewoon in Ogame zelf en dan sturen naar "Demonfreak"
[ Voor 21% gewijzigd door Snowwie op 20-10-2005 12:30 ]
Vertel eens wat sappige verhalen ? ben zeer nieuwschierig.
Als jij het zegting._Buttje schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:38:
We are Borg is wel een bekende tweaker die wel veel post en topics opent!

Het idee alleen al dat er Fokkers in de GoT-alliantie rondspoken, hoe vind je dat?spider schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:39:
Demonfreak, je bent aardig contra spionage achtig bezig. Is dat echt zo groot probleem in dit spel, dat mensen elkaar forum afluisteren. Lid willen zijn van een alliance om informatie door te spelen.
[ Voor 52% gewijzigd door Snowwie op 19-10-2005 14:48 ]
Aaaah wat lief
nej, ik doe alleen een search
http://gathering.tweakers...FILTERS%5D=&select_forum=
btw, als Sci-fi liefhebber vergeet je zo'n naam ook niet 1 2 3
[ Voor 36% gewijzigd door Alfa Novanta op 19-10-2005 14:48 ]
wel degelijk het geval.... hoewel ik weinig alliance oorlogen meemaak in dit spel tot nu toe is het wel erg vervelend als we bijv een keer een aanval voorbereiden op een middag/avond en de betreffende alliance weet waar we ons informatie posten.spider schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:39:
Demonfreak, je bent aardig contra spionage achtig bezig. Is dat echt zo groot probleem in dit spel, dat mensen elkaar forum afluisteren. Lid willen zijn van een alliance om informatie door te spelen.
Vertel eens wat sappige verhalen ? ben zeer nieuwschierig.
Verwijderd
en da tis in elke galaxy, het is 50%/50% kans als je koloniseer,d ik heb zelfs planeten gehad niet groter dan 40 waren, moet je gelijk weg donderen
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 15:48 ]
1 als je en schip of vloot wegstuurt, kan je dan de snelheid aanpassen terwijl ze onderweg zijn? (ik las op het forum dat er lieden zijn die een vloot achter je aan sturen die dan net achter je aankomt door de snelheid te vertrgen draai je het om.)
2 Als je een schip of vloot wegstuurt kan je hem dan ook terughalen nog voor de bestemming bereikt is?
3 Zie uitleg bij 1, hoe weten ze dat je weggaat en waar je naartoe gaat?
4 Hoe weet jij of er een vloot naar je op weg is? (ik heb enkel kunnen vinden dat als je verdediging hebten dieschiet een spion uit de lucht dt er dan naar je ekeken is en je dan dus een vloot kan verwachten.)
5 Volgens mij kan ik bijna een kleine laser maken, heef het zin er 1 op te hangen?
6 als je bij echnologie kijkt zie je hoeveel een schip verbruikt, maar is dat per reis, of heen of weer of per enheid?
7 wat is een lekker aantal voor een raider om bij je langs te komen? (Dus oeveel metaal, kristal en deut is interessant voor een raider? dan weet ik een beetje of het slim is een onderzoek te staren of te sparen voor een upgrade. Zo heb ik nu 668 metaal, 736 kristal en 244 deut, zou en raider hier op af komen?)
bedankt!
Metaal niveau 9
Kristal niveau 7
Deuterium niveau 7
Zonne energie niveau 10
Fusie centrale niveau 2
Robot fabriek niveau 2
Werf niveau 1
Onderzoeks lab niveau 1
Computer techniek 1
Energie techniek 3
Verbrandings motor 1
Laser 1
Ik ben een beetje aan het kijken wat ik nu eigenlijk wil gaan doen, ik denk dat ik maar eens moet gaan sleutelen aan mijn werf, het onderzoekslab en de robot fabriek. Vervolgens mijn mijnen en energie weer verder opschroeven en dan verder gaan met onderzoeken en langzaam beginnen met een vloot. Gezien er op het moment niets bij mij te halen is (de opbrengsten van de mijnen zijn eigenlijk goed geballanceerd zo, heb niet veel over eigenlijk) vind ik verdediging nog niet echt heel erg belangrijk op het moment.
Klopt mijn redenatie zo een beetje of zou iemand het hier anders doen?
Verwijderd
Verbeter je robo fabriek dan lolSteffy schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:20:
Opzicht lijkt het mee te vallen met die grondstoffen, denk je eindelijk op 600 nog wat te zitten maar als je dan na gaat dat je pas na 10 uur een keer 6K er bij hebt, dan duurt het wel erg lang, als ik mijn energie 1 level omhoog wil krijgen moet ik gewoon 20 uren wachten
Dit topic is gesloten.