[PC] Battlefield 2 - Deel XXII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.207 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ik ga ze niet kopen en eerlijk gezegd stelt het weinig voor. Heb hier al eens een flink verhaal over gekalkt in een ouder BF2-topic, maar de realiteit is ver te zoeken aangezien de zogenaamd "Special Forces" bijna nooit rechtlijnig tegenover elkaar staan, laat staan in groepen van 32 man per kant. Besides; wanneer is de laatste keer dat je Navy Seals of S.A.S. gebruik hebt zien maken van de aangekondige Apache Longbow?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:56
ach heel bf2 is niet zo realistisch. VB1 Denk je werkelijk dat een carrier alleen vaart?
VB2 denk je dat een tank zich wat aantrekt van een m203? etc etc

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb je voor een expansion pack dat nu de bedoeling is bij Special Forces een andere CD-KEY ?
Of is het gewoon een soort 'PATCH' die je alleen hoeft te installeren zonder dergelijke en verder kan spelen met je eigen CD-KEY die je al gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achterop23
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14-09 11:23
Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 19:14:
Alleen Special Forces is een uitbreiding voor BF2. BF2 Modern Combat is BF2 voor de consoles.
laat maar.

[ Voor 10% gewijzigd door achterop23 op 27-10-2005 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Denk ook niet dat ik de expansion koop. Er zitten wel wat leuke speeltjes in hoor, maar ik vind het toch niet echt mijn ding.... Ik bedoel... het hele specialforces gebeuren spreekt me niet zo aan. Ben niet zo van de stealth tactics en maps die zich in het donker afspelen. Als ik iets zonde vind van de eyecandy is het wel spelen met nightvision...

Ik zit meer te wachten op mods als Forgotten Hope of POE

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
http://bf2tracker.com/ een goede site met veel statistieken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
BF2 voor de console is echt een idioot spel. In één van de mappen in je bf2 instal root staat een filmpje, dat ziet er echt zo mongolig uit. Tanks afschieten met een m16 enzo, slaat echt nergens op. Weet atm ff niet welke map het is omdat ik em verwijdert heb, maar het zit in een subsir in je instal root dir.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renechaos
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-09 19:28
Mijn absoluut beste stats site (wordt zeer regelmatig bijgewerkt) is:
http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm
of http://www.bf2s.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

jagermeister schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 19:45:

With stupid

A-10 of die russische duo-rotor chopper was wel dikke lol :)

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:24
Oehhh :D Ik word steeds beter!! :) Eerst stond ik nog zielig onderaan en nu wordt ik telkens 2e / 3e, staat wel lollig een 1stripe soldier tussen die hoge sergeants e.d. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had eerst 512 mb. Nu 1024 en wat een wereld van verschil nu ik de graphics hoger kan instellen. Spel zag er eerst niet uit dus is het net alsof ik een nieuw spel speel. Echt de moeite waard voor degenen met 512 mb. Spel is het spelen eigenlijk niet waard met minder dan 1024mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

renechaos schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 20:36:
Mijn absoluut beste stats site (wordt zeer regelmatig bijgewerkt) is:
http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm
of http://www.bf2s.com
Deze is 'constant' up to date :7
http://www.webwiper.be/player.php?pid=guustje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Man on Fiya
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-01-2018
kan iemand van jullie vertellen of je met een 6800 GT de game op high kan spelen? Weet dat dit misschien wat meer voor Problemen en Vragen is maar het is meer dat ik het idee heb dat daar eens in het uur word geantwoord. Hier gaat het wat sneller. En het is niet dat ik met de kaart wil pimpen maar ik weet het echt niet... :? _/-\o_

MBP 2.2 GHz, 2 GB, 8600GT 128mb, Bootcamp Vista, Crumpler Gel Sleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 23:03
Builder N00b schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:54:
kan iemand van jullie vertellen of je met een 6800 GT de game op high kan spelen? Weet dat dit misschien wat meer voor Problemen en Vragen is maar het is meer dat ik het idee heb dat daar eens in het uur word geantwoord. Hier gaat het wat sneller. En het is niet dat ik met de kaart wil pimpen maar ik weet het echt niet... :? _/-\o_
Probeer het uit zou ik zeggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OOT (on off topic) Ik had er eentje een half jaar geleden en vond het niet zo'n superkaart :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Man on Fiya
  • Laatst online: 02-01-2018
@Sideshowbobbie: das nou net het probleem; ik moet me PC nog bouwen = heb hem nog niet dus k dacht wie hem wel heeft of die ff kan antwoorden... Ben maar vijftien dus sparen voor die dingen gaat nogal traag. Vandaar... :*)

MBP 2.2 GHz, 2 GB, 8600GT 128mb, Bootcamp Vista, Crumpler Gel Sleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 22:25

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

een combi van high en med moet lukken, tis meer een kwestie van je ram, moet zelf ook al bv textures en wat lightning dingen op med zetten zodat hij niet gaat bufferen, want dat geeft schokken terwijl je videokaart t waarschijnlijk wel trekt....

toen ik 15 was speelde ik een c64 daarin hoefde geen videokaart, maar een final cartigde III met ingebouwde turboloader :+

Afbeeldingslocatie: http://img224.imageshack.us/img224/2267/bluemax17sg.gif

bijna net zo ruig als vliegen in BF2 ;)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
sain onez schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:20:
een combi van high en med moet lukken, tis meer een kwestie van je ram, moet zelf ook al bv textures en wat lightning dingen op med zetten zodat hij niet gaat bufferen, want dat geeft schokken terwijl je videokaart t waarschijnlijk wel trekt....

toen ik 15 was speelde ik een c64 daarin hoefde geen videokaart, maar een final cartigde III met ingebouwde turboloader :+

[afbeelding]

_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]

Ik had toen een Schneider 64K
(weliswaar mét tapedeck erbij :P )

Afbeeldingslocatie: http://jack.redpanda.hu/pictures/600/HPIM6547.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Laatst online: 22-07-2024
jagermeister schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 19:45:
Denk ook niet dat ik de expansion koop. Er zitten wel wat leuke speeltjes in hoor, maar ik vind het toch niet echt mijn ding.... Ik bedoel... het hele specialforces gebeuren spreekt me niet zo aan. Ben niet zo van de stealth tactics en maps die zich in het donker afspelen. Als ik iets zonde vind van de eyecandy is het wel spelen met nightvision...

Ik zal hem wel weer kopen :) om de collectie comlpeet te houden. Heb ik ook gedaan met BF1942 en daar heb ik RTR en SW eigenlijk amper gespeeld. Dit kwam vooral omdat, toen ik begon, de Mod Desert Combat echt fantastisch was en we dus eigenlijk alleen maar DC speelden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RTR heb ik inderdaad ook nauwelijks gedaan toen Desert Combat uitkwam. _o_

SW heb ik toen niet eens meer gekocht.

Maar ik ben benieuwd hoe BF2: SF aan gaat voelen. Als ik naar de screenshots kijk bekruipt mij een gevoel van Counter-Strike met een toefje Splinter Cell.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 06:56:
RTR heb ik inderdaad ook nauwelijks gedaan toen Desert Combat uitkwam. _o_

SW heb ik toen niet eens meer gekocht.

Maar ik ben benieuwd hoe BF2: SF aan gaat voelen. Als ik naar de screenshots kijk bekruipt mij een gevoel van Counter-Strike met een toefje Splinter Cell.
Hopelijk, zit er geen commander functionaliteit in (spotten e.d). Volgens mij kan het spel namelijk alleen leuk zijn als je heel voorzichtig en tactische te werk moet gaan. :) Dus tijgeren, stilletjes wat wachtposten uitschakelen en naar binnen stormen.

Eigenlijk moet het spel dus wat realistiser zijn dan de huidige versies. Misschien een apparte game mode waarbij je maar een aantal keer (of 1x) dood mag gaan, zodat je toch echt een stuk voorzichtiger moet gaan spelen en je team steeds kleiner wordt naarmate de strijd vorderd

Volgens mij worden dan Clan vs Clan gevechten ook een stuk leuker. :)

Al kan het wachten todat je weer mee mag doen misschien heel erg saai zijn :)

[ Voor 10% gewijzigd door innocent op 28-10-2005 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
Builder N00b schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 00:11:
@Sideshowbobbie: das nou net het probleem; ik moet me PC nog bouwen = heb hem nog niet dus k dacht wie hem wel heeft of die ff kan antwoorden... Ben maar vijftien dus sparen voor die dingen gaat nogal traag. Vandaar... :*)
Ok sorry :P, Een 6800 GT kan je nog wel mee uit de voeten, maar is natuurlijk geen state of the art kaart meer, maar ja dat gaat zo snel tegenwoordig. Je kan een Geforce 7800 GTX kopen en over een half jaar is die ook weer 'uit'. Maar welke 6800 GT wil je hebben? 128 mb/256 mb, PCI of AGP want daar zit natuurlijk ook prijsverschil in. Als je voor de 128 mb gaat, zal je zeker BF2 niet op high kunnen spelen. Kijk anders voor een Ati X800 kaart, die presteren ook nog goed en sommige daarvan liggen rond dezelfde prijs als de 6800GT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[afbeelding]

_/-\o_ Geweldig! Blue Max was toen mijn favo spel op de C64. Dat je "vrij kon vliegen" was zo'n kick toen :P
Wel met tapedeckje. Laden duurde een eeuwigheid....

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjeesj, ik haal echt nooit meer een medaille of ribbon. Volgens mij omdat ik alleen maar met special forces speel. Alle andere kits kunnen me gestolen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Help!!!! schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:24:
[...]

_/-\o_ Geweldig! Blue Max was toen mijn favo spel op de C64. Dat je "vrij kon vliegen" was zo'n kick toen :P
Wel met tapedeckje. Laden duurde een eeuwigheid....
lol :) En als een spel het niet deed ging je met een klein schroevendraaiertje aan die koppen van dat tapedekje zitten draaien.. net zolang tot ie het wel deed :D

Maaruh over die Add-on... Toch gemengde gevoelens. Ik wacht gewoon de reacties af en dan zien we wel of we hem kopen. Wat gaat ie eigenlijk kosten? Euro'tje of 24?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt volgens mij voor 40 eurie in de winkel en dat lijkt mij pure afzetterij voor een paar nieuwe wapens en maps :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:28:
sjeesj, ik haal echt nooit meer een medaille of ribbon. Volgens mij omdat ik alleen maar met special forces speel. Alle andere kits kunnen me gestolen worden :)
Kan wel kloppen hoor. In het begin haal je onwijs snel je basic badges etc. Daarna moet je voor een badge van een bepaalde kit een x aantal uren hebben gespeeld, x aantal kills etc.
En als je je daar niet zo op focused dan gaat het niet al te snel. Ik focus me daar totaal niet op, maar het is altijd leuk meegenomen als je een badge of ribbon krijgt natuurlijk :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de liefhebbers van oude consoles bestaat er een apart topic: Goeie oude (retro) consoles deel 5 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Zijn er al mensen die de mod Project Reality hebben geprobeerd? Ben benieuwd of het wat is, heb momenteel alleen niet echt de tijd om hem te proberen.

Er is overigens een nieuwe versie van deze mod uit.
Project Reality PRMM v0.2 Released
8:09pm | Thu 27 Oct 2005 | Spawndemon | Comment
As promised earlier in the week, the Project Reality mod team has released PRMM v0.2. Here's what they had to say:

As promised, here is PRMM 0.2. We are hosting a Teamspeak Release Party so that you can get some organized play and meet other members of the community! Server is ts.gameservers.net:8932 (Password: 1shot1kill ). This is the official PR TS server and will be permanent. The release notes you will be able to find here.

Download PRMM v0.2
Filecloud
FilePlanet
FileFront
Multiplayer-Central

To learn more about the PR mod, visit their site here. Great work to the PR team and hope to see you all out on the battlefield!
Bron

[ Voor 6% gewijzigd door jagermeister op 28-10-2005 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

lijkt me wel leuk realism eens proberen

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

innocent schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 08:35:
[...]

Hopelijk, zit er geen commander functionaliteit in (spotten e.d). Volgens mij kan het spel namelijk alleen leuk zijn als je heel voorzichtig en tactische te werk moet gaan. :) Dus tijgeren, stilletjes wat wachtposten uitschakelen en naar binnen stormen.
Ik vraag me af wat ervan die gameplay over blijft als je 32 stil tijgerende players hebt ;)

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Er is (nog) geen speciaal topic voor de Special Forces addon, dus post ik het maar hier ;)

Wat posten? Namelijk... een gloedjesnieuwe preview van GameSpot!
Battlefield 2: Special Forces Profile Preview - The Vehicles, Equipment, and Weapons of Special Forces

We've got details on all the new vehicles, weapons, and toys that you'll be able to play with in the expansion to this year's hit multiplayer action game.
Battlefield 2: Special Forces is the upcoming expansion pack that will add six new factions, as well as new battlefields and a host of other features, to Battlefield 2, EA and DICE's hit multiplayer action game. As its name suggests, you'll have a chance to play as some of the world's elite Special Forces units in the form of the US Navy SEALs and US Army Delta Force, the British SAS, the Russian Spetsnaz, and the MEC Special Forces. There are also two insurgent factions in the game, to let you play as the rebels.

Special Forces will drop you into new battlefields, with new factions, vehicles, and weapons at your disposal. Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/299/reviews/920407_20051027_screen001.jpg

In addition to the new factions, Special Forces will introduce a slew of new weapons, vehicles, and abilities that are designed to maximize your elite abilities. Night vision makes its appearance in Special Forces, as well as grappling hooks, flashbang grenades, and more. Of course, most units will rely on a mix of existing weapons and vehicles, but we got the details on the new gear so you can start planning your strategies. Brace yourselves, because Special Forces is scheduled to ship next month.

Vehicles
Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/pc/battlefield2/bf2_02.jpg
AIL Desert Raider
The Desert Raider is an Israeli-designed fast attack vehicle. With its multiple mounted machine guns and high degree of maneuverability, the Desert Raider is a dangerous vehicle to contend with. It has three positions, and both passengers have mounted machine guns. It is also light and quick.

Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/pc/battlefield2/bf2_03.jpg
BMP 3 Infantry Combat Vehicle
The BMP 3 is a Russian armored personnel carrier. Its amphibian abilities make it a formidable little vehicle. Its main gun fires a 100mm round, and it also has a small machine gun for alternate fire. There are six positions in the BMP 3: a driver, a gunner, and four passengers. It is more nimble than a tank, but not as nimble as a wheeled APC. It is also more durable than a wheeled APC, though not as strong as a tank.

Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/pc/battlefield2/bf2_04.jpg
Hummer With TOW Missile
This is the faithful Hummer with a TOW missile launcher in place of the roof-mounted machine gun. Unlike the regular Hummer, the TOW variant has room only for a driver and a missile operator. The performance of the TOW variant is otherwise identical to the regular Hummer.

[No pictures available]
Civilian Truck
This is a pickup truck with a mounted machine gun in the bed. It's quick and dangerous but doesn't have armor.

[No pictures available]
Civilian Car
The civilian car is a simple automobile with no weapons. It provides quick, basic transportation.

Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/pc/battlefield2/bf2_05.jpg
ATV
The ATV is all about having a good time, crazy stunts, and getting to places normally not accessible by traditional Battlefield vehicles. Its high speed and maneuverability mean lightning-quick attacks and speedy getaways. The ATV has room for just a driver.

Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/pc/battlefield2/bf2_06.jpg
Jet Ski
Why should the fun stop on land? The Jet Ski is the water-going version of the dirt bike and is the fastest way to travel from point A to point B on water. Its light weight and power also make it able to hop over items in the water. Like the ATV, the Jet Ski has room only for the driver.

Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/pc/battlefield2/bf2_07.jpg
Apache Longbow Attack Helicopter
The Apache Longbow is a close support attack helicopter. Like other Battlefield 2 gunships, it has room for a two-man crew. It can carry 16 missiles, and it also packs a nose-mounted cannon.

Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/pc/battlefield2/bf2_08.jpg
MI 35 Hind
The pride of the Russian rotary fleet, the Hind is still a versatile attack and transport helicopter capable of holding six men. It is equipped with missiles as well as a nose-mounted autocannon.

Equipment
Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/pc/battlefield2/bf2_09.jpg
Grappling Hook
Using the same control scheme as a grenade (just aim and shoot), the grappling hook can be thrown at and hooked onto any horizontal edge on a structure. This lets you climb up any building by creating a makeshift ladder.

Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/pc/battlefield2/bf2_10.jpg
Zip Line
Using a crossbow, you can fire the zip line at any vertical surface, and its end will stick. The opposite end will attach to the surface you're standing on. Once it's in place, you can enter the zip line like you enter a vehicle and slide along the rope. When you reach the other end, the zip line resets and is ready for the next player to use.

Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/pc/battlefield2/bf2_11.jpg
Flashbang
The flashbang in itself does not cause damage to a target, but it will blind anyone within its radius for several moments. This radius is somewhat larger than that of a regular grenade. Once blinded, the victim is vulnerable to an attack

Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/pc/battlefield2/bf2_12.jpg
Tear Gas
The tear gas grenade is similar to the flashbang in its intended result, that being to incapacitate an enemy in order to kill him. When sprayed with tear gas, a player will have severe visual limitations imposed on him by way of blurred vision and the gas cloud.

Weapons
Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/pc/battlefield2/bf2_13.jpg
H&K G36E
The H&K G36E is an SAS weapon. It features selective fire modes and has a 30-round magazine.

Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/pc/battlefield2/bf2_14.jpg
H&K MG36
The H&K MG36 machine gun is another SAS weapon. It also features selective fire modes, but it packs a bigger, 100-round magazine.

Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/pc/battlefield2/bf2_15.jpg
FN F2000
The FN 2000 assault rifle is another SAS weapon. Like other Battlefield 2 assault rifles, it features an attached, single-shot grenade launcher. The assault rifle features selective fire modes and has a 30-round magazine

Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/pc/battlefield2/bf2_16.jpg
H&K MP-7
The H&K MP-7 is yet another SAS weapon. This small submachine gun has selective fire modes and a 20-round magazine.

Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/pc/battlefield2/bf2_17.jpg
XM26 M4A1 combo
The XM26 M4A1 is a combination assault rifle and shotgun used by US forces. The assault rifle has selective fire modes and a 30-round magazine, while the single-shot shotgun has a five-round magazine.

Afbeeldingslocatie: http://img.gamespot.com/gamespot/images/2005/pc/battlefield2/bf2_18.jpg
FN Scar Light & Heavy
The FN Scar Light & Heavy is another US assault rifle. It features selective fire modes and a 30-round magazine.
By Staff
Posted Oct 27, 2005 5:47 pm PT
Bron: GameSpot

En zeg nou niet dat dit een copypaste was, want die opmaak was verdikkes veel werk om dat goed te krijgen :> Ik hoop dat jullie het wat vinden! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is dus net Counter-Strike, alleen dan met nightvision en een paar vehicles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Wat de prijs van de expansion betreft; heb eerder in Deel XXII al een linkje gepost waar ie 20,99 kost, 19,99 wanneer je de link van korting aanklikt, en je kunt er nog een gutschein/coupon overheen doen van 2 euro (wat registreerwerk via bannertje). Dus geen 40 euro zoals hierboven genoemd ;)
Vraag me af of je dan weer opnieuw bij 0 begint qua wapens en unlocks, vrees van wel...

Wat 6800 GT betreft, ik heb 'n 6800 GTO 256Mb (zat in m'n nooit-meer-Dell) en die kan probleem alles op high draaien.

[ Voor 12% gewijzigd door tweaktubbie op 28-10-2005 11:30 ]

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roodhoedje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07:18
Ziet er leuk uit maar moet inderdaad geen 40 euro kosten. Want het spel was 55 en tsja een uitbreiding is niet echt een nieuwe spel dus vind ik dat zo rond de 20 wel een mooi bedrag is(maarja wie ben ik ;) ). Daarnaast is het denk zowieso wel verstandig om af te wachten of mensen hem kopen want om nou met een paar spelers dit te spelen online is ook niet leuk, hoop daarom een beetje dat de prijs laag wordt.

Kwa wapen is het wel leuk, je ziet in de battlefield voor de console regen en sneeuw enzo komt dat oook in de expensionpack? Want dat zou wel leuk zijn dat je 'echte' natuurs omstandigheden hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Laatst online: 10:32
Ik heb een MSI GFORCE 6800 GT 256MB AGP, ik speel alles op medium. Niet omdat me kaart het anders niet trekt maar omdat er bijna geen veschil zit tussen medium en high (zie tweakersguide, http://www.tweakguides.com/images/BF2_6.jpg). Heb alleen wel me AA aanstaan.
Ik heb dan een framerate van rond de 50.

Ik kan je de kaart aanraden, heb hem voor 200 euro gekocht en heb er veel plezier van.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

RFVR schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:29:
knip...
Vraag me af of je dan weer opnieuw bij 0 begint qua wapens en unlocks, vrees van wel...
Zelf vind ik dat hele ranking gebeuren een beetje jammer. Het was ff leuk, tot ze het ineens allemaal gingen wijzigen. Ook jammer dat iedereen zo ontzettend gefixeerd is op die klote cijfertjes... je speelt toch voor de fun of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Jejking schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:15:
Er is (nog) geen speciaal topic voor de Special Forces addon, dus post ik het maar hier ;)

Wat posten? Namelijk... een gloedjesnieuwe preview van GameSpot!

[...]

By Staff
Posted Oct 27, 2005 5:47 pm PT
Bron: GameSpot

En zeg nou niet dat dit een copypaste was, want die opmaak was verdikkes veel werk om dat goed te krijgen :> Ik hoop dat jullie het wat vinden! :*)
mischien wel een leuke startpost voor een apart topic, ik verwacht dat daar ook wel voldoende vragen over ontstaan, en het houdt dit topic ook vrij van vragen hierover.......
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 10:00:
Voor de liefhebbers van oude consoles bestaat er een apart topic: Goeie oude (retro) consoles deel 5 :)
hehe is dit een modbreak, die offtopic (wan)gedrag een halt wil toeroepen, of is het meer een nostalgische kriebel en hij wijzen wil op zijn favo topic :? :+ :D O-)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

sain onez schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:59:
hehe is dit een modbreak, die offtopic (wan)gedrag een halt wil toeroepen, of is het meer een nostalgische kriebel en hij wijzen wil op zijn favo topic :? :+ :D O-)
Het eerste uiteraard. Dat mensen screenshots van c64 gaan plaatsen in een BF2 discussie is nl. behoorlijk offtopic.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet toch wel zeggen dat de expansion the potentie heeft om heel erg tof te worden.
De Hind en de Apache weer terug (uit Desert Combat :) )

Leuke wapens, leuke nieuwe voertuigen...... en hopelijk meer "polished" dan BF2 is.... dan is dit een kansmakertje wat mij betreft.....de formule van BF2 is wat mij betreft namelijk perfect, alleen in BF2 soms (vaak) niet helemaal goed uitgevoerd... .... dit zie ik als een herkansing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
Heb erg zin in de uitbreiding van BF2, zeker als ik het screenshot van hierboven bekijk :9

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
Wat is in hemelsnaam een boot-unit. Ik wordt net gekicked (admin decision) omdat ik zogenaamd een teamkill heb gemaakt met een boot-unit. :(

Dit was de situatie; ik rij weg in een tank, stapt er zo'n hele hoge meneer bij mij in. Hoor ik Boom, Boom, Boom, Boom, Boom i.p.v. de ratata die ik van de gun van mijn gunner had verwacht. Tevens zie ik dat mijn gunner niet meer ik de tank zit en krijg ik een teamkill aan mijn broek voor een teamkill met een boot-unit :( 2 minuten later wordt ik gekicked voor een teamkill door punkbuster.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Laatst online: 15-09 19:23

Huig

Merino Fanatic

Ja dat kan.
Ik heb hier een asus (weliswaar pci-e) en heb alles op hoog staan, maar geen aa/af.
Ik haal zo rond de 80-90 fps @ 1280*1024 zonder overclock, maar in het begin is de game wel laggy (komt eerder door mn geheugen, maar toch). ik ga zo eens kijken hoe het speelt met aa/af, en dan zal ik het wel ff posten...

Gisteren trouwens een heerlijk potje gespeeld op de GOF server. ik had 126 punten en was nog winning team ook :). Zo komt de volgende unlock snel dichterbij :9

Edit: Net even gespeeld met 2x AA, ik heb nu een fps van minimaal 50, met uitschieters naar 80.
Wel heb ik meer last van framedrops als er bijv. arty in een druk gebied wordt gegooid. Verder goed speelbaar. Mijn advies: kopen dat ding :P

[ Voor 12% gewijzigd door Huig op 28-10-2005 18:46 ]

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach, ik weet niet of ik de uitbreiding wel ga kopen. Het ziet er zeker wel erg leuk uit, en als ze inderdaad alle laatste kleine dingen eruit gehaald hebben zal het wel erg goed worden. Het is meer het punt of ik erop wil gokken. Wat dat betreft is mijn vertrouwen in EA niet heel erg groot (klein). Ze zijn wel erg voor het geld bezig heb ik het idee (En ja, ik weet het, ze maken ook echt wel goeie spellen: BF2 :P )
Het wordt eerst bij iemand anders kijken of proberen ofso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:35
sain onez schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:59:
hehe ik denk beiden, want hij plaatste een :) dus ik denk dat die zelf ook een gevoel van nostalgia had :) Ik moest i.i.g. wel ff :D * MaTr1x is ook uit dat tijdperk :S

@ Jejking, leuk gedaan! Voor de volledigheid staat er ergens in een vorig deel wat renders van de expansion.

Ik heb trouwens wat links gehad van wat filmpjes voor de SF expansion, weet alleen niet of dat al publiekelijk toegankelijk is.

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:29:
dacht ik ook al ja maar voor de P.O.E liefhebber zit er een hoop cool spul tussen. :)

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mccAin
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 22:13
[TeslaMaster schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:29:
Niet te vergeten dat er ook al nightvision zit in Counter-Strike :Y)

[ Voor 39% gewijzigd door mccAin op 28-10-2005 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

VRAAGJE

heb je voor een expansion pack dat nu de bedoeling is bij Special Forces een andere CD-KEY ?
Of is het gewoon een soort 'PATCH' die je alleen hoeft te installeren zonder dergelijke en verder kan spelen met je eigen CD-KEY die je al gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:13:
VRAAGJE

tuurlijk...zo stom zullen ze niet zijn bij EA

dus neem maar aan dat daar een key voor ingegeven moet worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 27-08 14:50
Zeg, DJMantri, je server is weer dood :/
Ik moet nog 21 puntjes voor First Sergeant en die wil ik graag halen op mijn stamserver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Mr. Detonator schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:16:
[...]
tuurlijk...zo stom zullen ze niet zijn bij EA

dus neem maar aan dat daar een key voor ingegeven moet worden...
Ben ik nog niet zo zeker van. Volgens mij heb je daar totaal geen key voor nodig, enkel een geldige installatie van BF² zelf.

Het gaat immers toch om een uitbreiding, niet om een op zichzelf staand spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mccAin schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:07:
[...]

Niet te vergeten dat er ook al nightvision zit in Counter-Strike :Y)
True, maar dat heb je 99% van de tijd niet nodig... Dus daarom dat er nou eigenlijk in zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blacksnak schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:03:
[...]

Ben ik nog niet zo zeker van. Volgens mij heb je daar totaal geen key voor nodig, enkel een geldige installatie van BF² zelf.

massa's mensen die de uitbreiding dan gewoon gaan downloaden, een key is dus wel te verwachten. Road to rome en secret weapons hadden ook een andere key dan bf42

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2005 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:07:
[...]

massa's mensen die de uitbreiding dan gewoon gaan downloaden, een key is dus wel te verwachten. Road to rome en secret weapons hadden ook een andere key dan bf42
Ja, maar die key maakte niks uit voor online of niet online, alleen je BF key werd gechecked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:31:
[...]

Ja, maar die key maakte niks uit voor online of niet online, alleen je BF key werd gechecked.
secret weapons heb ik nooit online kunnen spelen, terwijl ik wel de orginele bf42 had. (barstte toen nog niet van het geld )

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2005 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

offtopic, laat je me t tijdig weten voordat je barst, want dan stel ik me rekening wel even open ervoor.. zo sociaal ben ik dan ook wel weer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
[...]

met swww2 én road to rome moest je destijds ook een key invoeren..
FnF schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:31:
[...]

geloof je het zelf ? met rtr in ieder geval zéker wél

[ Voor 30% gewijzigd door Mr. Detonator op 28-10-2005 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Hmmmm hoe kan ik mijn BF2 server ranked maken? Ik heb echt een hele hoop trefwoorden door google geprobeert en bijvoorbeeld UseGlobalRank etc gevonden maar dit is dus niet wat ik zoek :P Kan iemand me helpen? (heb namelijk een 100mbit staan waar ik BF2 op wil hosten :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 09:35
mijn server is zo te zien een tijdje offline geweest, weet helaas niet waar het aan ligt maar hoop dat i3d iets meer weet...

hijs nu weer beschikbaar iig...

vind het trouwens nog steeds raar dat ie zo vaak uitvalt... want het lijkt echt softwarematig te zijn!

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

cls schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:13:
Hmmmm hoe kan ik mijn BF2 server ranked maken? Ik heb echt een hele hoop trefwoorden door google geprobeert en bijvoorbeeld UseGlobalRank etc gevonden maar dit is dus niet wat ik zoek :P Kan iemand me helpen? (heb namelijk een 100mbit staan waar ik BF2 op wil hosten :))
zorg dat je een serverpark hebt draaien, en dan mag je nog even EA's Aars likken en dan gaat t misschien wel lukken, en eventueel een nier transplanteren om de niet al te zuinige kosten te kunnen betalen.

dit had je ook wel op google kunnen vinden.

en over die RtR key, jazeker, ken zelfs iemand daar was de key uit zijn boekje gescheurd, maar hij had mazzel dat ie BF1942 niet had en hij zonder te melden van die key, em heeft kunnen inruilen... :+ (weet zeker dat Mr D gaat lachen als ie dit leest... ) ;)

[ Voor 29% gewijzigd door SAiN ONeZ op 28-10-2005 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg als ik zie wat sommige mensen posten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 21:52
net gekicked van een nederlandse server omdat ik dik op goud stond, een paar minuutjes voor tijd, weet niet meer welke server het is, was compleet verbaasd. Naja, wat kunnen mensen zielig zijn.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Wtf :( BF2 zeikt nu over Invalid CD key :( heeft ie nog nooit gedaan en mn key is gewoon legaal :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:57
pfff ben je net lekker aan het spelen... wordt je gekicked door PB: Kick Command Issued (RESTRICTION: Unknown Windows API Function [131930])

Ik heb het vanavond al zo'n 6 keer gehad op verschillende servers.
Meer mensen hier last van?

edit:
There appears to be an issue with restriction kicks referencing "unknown Windows API function" at the moment on Battlefield 2.

Update: issue has been fixed by EB however your servers will need to update. Either wait up to 20 mins, or using RCON or the server console, issue a pb_sv_update command by typing: rcon exec pb_sv_update
gelukkig, hopelijk dus snel weer opgelost :)

[ Voor 50% gewijzigd door TheJoker op 28-10-2005 23:48 ]

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2 keer gekickt vanwege te hoge ping, kl*te @home

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10:38

Stewie!

Keen must die!

Gene hoge ping, geen hoge scores, geen foute admins, het is gewoon punkbuster die weer gek aan het doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 21:52
nee bij mij was er echt een vote, ik killde continu een groepje van 4 die aan het teamen waren, dus dat vonden ze blijkbaar niet leuk, dus de vote was met 4 man al snel binnen......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

nee hoor, ook mijn @sloom in t zuiden heeft al een tijdje last van kuren, té hoge pings en time outs daarin.....

Maar zelfs t ergeren erop is me al beginnen te vervelen....
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
sain onez schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:27:
nee hoor, ook mijn @sloom in t zuiden heeft al een tijdje last van kuren, té hoge pings en time outs daarin.....

Maar zelfs t ergeren erop is me al beginnen te vervelen....
:+
Had ik een week of 3 geleden ook last van. Dikke pings naar www.home.nl (niet beste server om te pingen, weet het, maar je moet toch beter kunnen dan gemiddeld 56, en hoogste ping van 1124 ofzo in 4 min tijd), bellen met @homo: tja, toch capaciteits problemen bij u in buurt, als het over 2 weken niet is opgelost, belt u dan vooral nog eens. Grmbl, kastje muurtje dacht ik. 1 week later opgelost :D Nu stabiele ping van 8 ms naar dezelfde server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Zo :D Omdat mijn PCtje zo heerlijk snel is heb ik net zo'n 8 potjes commander kunnen zijn (als soldier 1st class oid :P) voordat de andere 31 man er ook nog maar in waren :D Gelukkig had ik een goed team en artillery tot mn beschikking en dat leverde een paar goude medailles (en een zilveren :P) + wat lintjes en een hoop punten (verdubbeling bij winst :P) Cool 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
Mr. Detonator schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:38:
[...]

met swww2 én road to rome moest je destijds ook een key invoeren..

[...]

geloof je het zelf ? met rtr in ieder geval zéker wél
Jep, ik geloof het zelf, eigen ervaring iig, RTR en SW kon ik gewoon met alle serials online spelen, alleen BF serial werd gechecked...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T4F.nl_Muad schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 00:59:
[...]

Had ik een week of 3 geleden ook last van. Dikke pings naar www.home.nl (niet beste server om te pingen, weet het, maar je moet toch beter kunnen dan gemiddeld 56, en hoogste ping van 1124 ofzo in 4 min tijd), bellen met @homo: tja, toch capaciteits problemen bij u in buurt, als het over 2 weken niet is opgelost, belt u dan vooral nog eens. Grmbl, kastje muurtje dacht ik. 1 week later opgelost :D Nu stabiele ping van 8 ms naar dezelfde server.
Nou ik ga t nogwel is proberen want ik word er helemaal gek van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 08:23:
[...]

Jep, ik geloof het zelf, eigen ervaring iig, RTR en SW kon ik gewoon met alle serials online spelen, alleen BF serial werd gechecked...
dan zal je wel de juiste 'illegale' key gehad hebben. Iedereen spreekt je tegen, dus neem maar gewoon van ons aan dat je een key nodig hebt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
[...]

vreemd...bij mij niet !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Als je jezelf even te raden legt, en bedenkt wat een melkmachine EA wel niet is, weet je toch zelf ook wel dat je dan of op gekraakte servers hebt gespeeld, of heeeeel veel geluk moet hebben gehad.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mobygo76 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 22:47:
net gekicked van een nederlandse server omdat ik dik op goud stond, een paar minuutjes voor tijd, weet niet meer welke server het is, was compleet verbaasd. Naja, wat kunnen mensen zielig zijn.....
Misschien lamede je teveel.....tankwhoring, planelaming, etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 12:36:
[...]

Misschien lamede je teveel.....tankwhoring, planelaming, etc
Sheesh ik snap niet waarom men zich daar druk over maakt. Dat 1 persoon altijd die ene tank heeft, so what. 'Het verpest het spelletje voor de rest , boehoe". Pak een auto en ga de vijand neerknallen mja het potje duurt niet eeuwig

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

[...]

Als ik mijn Battlefield anthology doos installeer dan moet ik toch echt 3 key codes invoeren 1 voor het spel en 2 voor de uitbreidingen

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Dat bepaalde mensen altijd in een tank zitten heb ik geen problemen mee, ik ben zelf vrij slecht in een tank dus als er altijd 1 iemand inzit die er goed in is lijkt mij dat zelfs wel gewoon een tactiek om te doen?

Ik ben zelf meer een plane-guy, ik sta ook altijd met E ingedrukt te wachten tot dat ding weer spawnt. Als ik em een keer niet heb en ik zie iemand ermee vliegen die er gewoon niets mee doet, geen bommen ofzo, en na 4 minuten word neergehaalt door de eerste de beste IGLA dan had ie dat ding beter aan mij kunnen geven want ik maak er in 4 minuten een hoop kills mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
The Widow Maker schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:12:
Dat bepaalde mensen altijd in een tank zitten heb ik geen problemen mee, ik ben zelf vrij slecht in een tank dus als er altijd 1 iemand inzit die er goed in is lijkt mij dat zelfs wel gewoon een tactiek om te doen?

Ik ben zelf meer een plane-guy, ik sta ook altijd met E ingedrukt te wachten tot dat ding weer spawnt. Als ik em een keer niet heb en ik zie iemand ermee vliegen die er gewoon niets mee doet, geen bommen ofzo, en na 4 minuten word neergehaalt door de eerste de beste IGLA dan had ie dat ding beter aan mij kunnen geven want ik maak er in 4 minuten een hoop kills mee.
Precies zo denk ik er ook over. Als ik bij een Cobra sta kies ik ook meestal Gunner omdat ik daar beter in ben dan Pilot. Soms wil ik nog wel eens zelf pilot zijn om mn skills bij te schaven (ja moet ook gebeuren :) )

Haat het ook als je een Gunner hebt die geen reet doet met het boordkanon. Er zitten genoeg rounds in, je moet dat ding gewoon laten knallen! Komt er op neer dat ik dan het meeste doe en de boordgunner nix :(

Tank gaat ook wel lekker, laatst nog een hele ronde in dezelfde tank gezeten. Over al dik support fire geven waar nodig. Eindstand: ik gouden medaille, ronde gewonnen aight!

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
BTW met die BF2 Afterburner mod kan je echt gave dingen doen :D

http://media.putfile.com/BF2-APC-afterburner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
[...]

voor BF1942, RTR en SW waren ook apparte keys nodig dus dat is voor BF2 SF vast ook zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Ehmm ik wil niet lullig doen maar dit is nog steeds een BF2 topic en ik heb geen zin om nog meer posts te lezen die gaan over BF1942 / RTR / SW keys, dat je dit wilt vergelijken met de nieuwe expansion, prima, maar zoveel hoef ik er ook weer niet over te lezen hoor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Er staat weer een nieuwe beta versie van mijn map "Road To Sharjah" online. Ik hoop dat jullie zin hebben om de map eens te testen. Zou het iig erg leuk vinden om eens met een flinke groep tweakers een battle op deze map te voeren. Geeft je iig het gevoel dat je niet helemaal voor niets bent bezig geweest......

1 probleempje though... zelf heb ik geen server die de map kan draaien. Stronkie echter wel, maar die is beperkt tot een man of 10... een grote battle zal het daar dus niet worden. Een beetje klooien met een klein groepje kan daar wel... en da's ook best lachen.

@Da Morpheus: Geldt jou aanbod nog steeds om de map eens te hosten op een van jullie public servers? :>

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/screen620_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/screen625_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/screen626_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/screen627_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/screen629_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/screen633_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/screen645_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/screen656_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/screen661_S.jpg

Download de map HIER

Je moet de map unzippen in .....\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\Levels

Wederom met dank aan Snowking en Stronkie _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door jagermeister op 29-10-2005 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 27-08 14:50
^ Vet Jagermeister! Ik ben er alvast één voor een gave battle op jouw map :D
Ben hem al aan het downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

jagermeister schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:17:

@Da Morpheus: Geldt jou aanbod nog steeds om de map eens te hosten op een van jullie public servers? :>
Jazeker :>

Kan je even een vrijblijvend accountje aanmaken op onze website, dan kan ik de server een paar dagen aan die account toevoegen en je kan de server via die account via onze site beheren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Mr. Bondt schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:25:
^ Vet Jagermeister! Ik ben er alvast één voor een gave battle op jouw map :D
Ben hem al aan het downloaden ;)
Super! Zie je zo op Stronkie zijn server :)

@DaMorpheus: Thanks man! Heb me inmiddels geregistreerd op het forum van Battlefield2.nl. User=jagermeister

EDIT: Stronkie heeft inmiddels zijn servertje up and running: 212.123.142.192 (default port)

EDIT: Server is momenteel DOWN

[ Voor 17% gewijzigd door jagermeister op 29-10-2005 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Leuk Jagermeister! :)

Ik ben hem nu aan het downen en als Stronkie nog niet vol zit kom ik vanavond ook even proberen!

Moet nog wel even uitvogelen hoe je eea instalt maar dat zal wel lukken!

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

jagermeister schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:39:
[...]
@DaMorpheus: Thanks man! Heb me inmiddels geregistreerd op het forum van Battlefield2.nl. User=jagermeister
Niet op 't forum :'(
De site zelf: www.i3d.nl :>

[ Voor 3% gewijzigd door Stewie! op 29-10-2005 18:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Help!!!! schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 18:56:
Leuk Jagermeister! :)

Ik ben hem nu aan het downen en als Stronkie nog niet vol zit kom ik vanavond ook even proberen!

Moet nog wel even uitvogelen hoe je eea instalt maar dat zal wel lukken!
Beters!

Je moet de map unzippen in .....\EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\Levels

@Morpheus: lol 8)7 Ik ga het even doen

Edit: inmiddels een accountje aangemaakt :) jagermeister1 at hetnet dot nl

[ Voor 9% gewijzigd door jagermeister op 29-10-2005 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi Jagermeister :>
Ik kan je map helaas niet testen omdat ik BF2 eraf heb gegooid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Thanks for sharing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PetersNL
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22-06 12:59
Kben hem nu aan het downloaden, en ga zo joinen op stronkies server :D

/Edit: Is die server down ofzo? Ik kom er maar niet in :X

[ Voor 32% gewijzigd door PetersNL op 29-10-2005 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cls schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 16:33:
Ehmm ik wil niet lullig doen maar dit is nog steeds een BF2 topic en ik heb geen zin om nog meer posts te lezen die gaan over BF1942 / RTR / SW keys, dat je dit wilt vergelijken met de nieuwe expansion, prima, maar zoveel hoef ik er ook weer niet over te lezen hoor :/
Alsof wij willen lezen hoe je je eigen server ranked krijgt terwijl al vanaf de eerste week bekend was dat dat niet kon. Zeker net het spel? :+ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Server is down inderdaad. Stronkie heeft wat troubles met zijn PC enzo.

Maar goed... ik moet er vandoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet de server het al want ik ben m nu aant downen en ik ben ook wel benieuwd. Sinds de nieuwe patch en ik op een na alle wapens heb is ranked spelen al een heeeeeel stuk minder aantrekkelijk. K wil wel wat andere dingen proberen. Gister ff PRMM 0.2 zitten spelen..best wel heel gaaf gedaan. Alleen heeeel erg weinig servers om op te spelen.

By the way...heeft iemand een link naar het GoF forum?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2005 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

begrijp ik het goed en gaat JagerM.'s map op een I3d warserver draaien!?

vet, morgen met zijn allen daar gaan battlen, lijkt me erg stoer :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 20:17:
[...]

Alsof wij willen lezen hoe je je eigen server ranked krijgt terwijl al vanaf de eerste week bekend was dat dat niet kon. Zeker net het spel? :+ :+
Tja.. Je hoeft het ook niet te lezen, het topic gaat alleen over BF2 en niet over 1942 of andere uitbreidingen daar op.

edit: En ja ik heb net het spel, hoeft niet te betekenen dat als ik het spel al een tijd had dat ik dan wel dat gezeur over keys zou willen lezen.

[ Voor 16% gewijzigd door danslo op 29-10-2005 21:11 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor technische vragen (bv. patches die niet mee willen werken) kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht. Daar is dit topic niet voor bedoeld.