Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

[PC] Battlefield 2 - Deel XXII Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 1.654 views sinds 30-01-2008

• Ace Lightning
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 31-10-2016
quote:
boerenlater schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 19:21:
Hoi Jagermeister :>
Ik kan je map helaas niet testen omdat ik BF2 eraf heb gegooid.
en dan vraag ik me af , waaorm heb jij bf2 eraf gedonderd??? omg?? :o

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

• TeslaMaster
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 12-03-2013
Inderdaad. Boerenlater, ga in de hoek staan en je diep schamen. :+

Specs Pallens mos pereo per meus manus.

• Stronkie
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:04

Stronkie

Where wind is Trouble

Yep , heb de computer opnieuw moeten installeren. Dus server is plat , zelfs geen bf2 meer

• Oemfoefoe
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 14-09 20:44

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Ik wil alleen maar ff zeggen dat ik net heerlijk heb gespeeld op Mantriserver met mede-GoTters! _/-\o_
Thx Bondt, Tallman, shaftXL en wie ik allemaal vergeten ben...heerlijke samenwerking!

31gaming.nl

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Oh ja,

Hoe ken het als ik de arty van de tegenstander molt, dat ik een 'team vehicle damage' krijg? Een bug?
Ik weet alleen niet of er dan punten worden afgetrokken...ik zag iig geen -2 of iets dergelijks staan.

31gaming.nl

• TeslaMaster
Heb je niet gewoon per ongeluk de verkeerde arty gemold? ;)

Ben nog nooit een dergelijke bug tegengekomen, namelijk. En als je team vehicle damage krijgt, worden er vanzelf 2 punten afgetrokken.

• Jan Pietersz.
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 21-11-2008
Het ip-adres van de GOT server is toch nog steeds gewoon 85.236.101.31:16967?
Als ik dat probeer krijg ik een melding dat m'n netwerk connecties niet goed zijn.

Echt wel!

• Widow
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 10:28
Volgens mij heb je dan je eigen arty gemold, want zoiets ben ik nog nooit tegen gekomen.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• Blacksnak
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 25-05 19:04
quote:
Oemfoefoe schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 22:35:
Ik wil alleen maar ff zeggen dat ik net heerlijk heb gespeeld op Mantriserver met mede-GoTters! _/-\o_
Thx Bondt, Tallman, shaftXL en wie ik allemaal vergeten ben...heerlijke samenwerking!
Waren een aantal schitterende partijtjes ja! Zeker voor herhaling vatbaar. :)

• Mr. Bondt
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 14-09 17:05
quote:
Blacksnak schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 00:10:
[...]

Waren een aantal schitterende partijtjes ja! Zeker voor herhaling vatbaar. :)
Idd, vooral die op Wake :>
Ik had alle drie de rondjes goud met een flinke voorsprong :P :*)

The absence of evidence is not the evidence of absence.

• Stewie!
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 09:09
quote:
Jan Pietersz. schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 23:30:
Het ip-adres van de GOT server is toch nog steeds gewoon 85.236.101.31:16967?
Als ik dat probeer krijg ik een melding dat m'n netwerk connecties niet goed zijn.
84.244.131.24 (standaard poort as always)
http://www.i3d.nl/controlpanel/gameservers-useage-day.php?gameserver=944

Er is nog een tweede opgezet voor Djmantri, maar ik weet niet of hij die al gebruikt :)

Stewie! wijzigde deze reactie 30-10-2005 00:21 (4%)

i3D.net - A Ubisoft Company
GameBlocks Anti-Cheat

• Jan Pietersz.
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 21-11-2008
Bedankt, k vond het al zo vaag :)

Echt wel!

• Martinspire
  • Registratie: januari 2003
  • Nu online
die wordt nog niet gebruikt nee

ben aan het kloten geweest met mn ftp server settings en ben tijdelijk geblacklist bij mn provider :/
dus wil het eerst aan de admins laten weten en ff testen voordat dat zo is...
nogmaals bedankt damorpheus ;)

btw, kun je die twee "gigantische" drops verklaren?

Martinspire - PC, PS4, X1

• Soldaatje
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 04:43
Basissen zouden maximaal 10x ingenomen mogen worden anders is er geen drol meer aan.

• TallManNL
  • Registratie: oktober 2005
  • Laatst online: 23:36

TallManNL

+31 TallManNL

quote:
Ja net inderdaad heerlijk gespeeld, k*t dat ik halfweg zatar werd overgezet naar MEC. Maar ben terug kunnen komen. Dat soort samenwerking en humor, daar doe ik het voor.

geheelonthouder met geheugenverlies | +31

• D3vils0wn
  • Registratie: juli 2002
  • Laatst online: 20-11-2010

D3vils0wn

Uh huh

Map gedownload van jagermeister en geinstalleerd :) ben erg benieuwd hoe het eruit ziet en hoe het speelt :)

AMD Athlon 64 3200+ | K8N-E Deluxe | 2x 512mb Geil Value Geheugen | Geforce 6600GT

• bvk
  • Laatst online: 02:48

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

quote:
D3vils0wn schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 01:42:
Map gedownload van jagermeister en geinstalleerd :) ben erg benieuwd hoe het eruit ziet en hoe het speelt :)
Same here, vanavond maar eens proberen ;)

Specs

• marcel1968
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 28-12-2011
Die assestsbug is er wel degelijk. Kubra dam als US verover je het MEC vliegveld (intake) ik blaas uav/scan op. MEC commander repareert. Ik wil het weer opblazen, zie een USA vlag op die dingen maar denk zal wel, blaas ze op en krijg teamvehicle damage :)

Om het nog gekker te maken, de MEC blaast onze UAV/SCAN op maar onze commander kan ze nog gewwoon gebruiken 8)7 Ja Ja die 2 die op de MEC basis staan.

Dit spel heeft een paar vreemde bugs

http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=marcel1968 ::::: BF2 GOF at 84.244.130.112 : 16567 32 slots RANKED ::::::

• JinX-D
  • Laatst online: 24-01-2008
Hey marcel, wat deed jij vanmiddag als commander in die APC?? Ik zag je wel rijden hoor ;) :P En ik zag je me ook afschieten ;) :P

BF2: JinX-D met als prefix [FnG]

• herminator
  • Registratie: augustus 2000
  • Niet online
Ik heb de map op mijn server aangezet voor degene die de map willen proberen.
Dus Road To Sharjah beta two only.
Ip 145.97.194.209:16567 DreamTeam [NL]

herminator wijzigde deze reactie 30-10-2005 02:45 (4%)

I'll be back

• Oemfoefoe

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

quote:
TeslaMaster schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 23:08:
Heb je niet gewoon per ongeluk de verkeerde arty gemold? ;)

Ben nog nooit een dergelijke bug tegengekomen, namelijk. En als je team vehicle damage krijgt, worden er vanzelf 2 punten afgetrokken.
quote:
The Widow Maker schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 23:30:
Volgens mij heb je dan je eigen arty gemold, want zoiets ben ik nog nooit tegen gekomen.
Ik had deze reactie al verwacht :+. Maar Mr. Bondt is mijn getuige dat het echt de arty van de tegenstander was, want hij was mijn supplier (best wel irri dat je maar 5x C4 meekrijgt).

31gaming.nl

• Kuip
  • Laatst online: 18-06 21:02
quote:
Oemfoefoe schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 07:18:
[...]

[...]

Ik had deze reactie al verwacht :+. Maar Mr. Bondt is mijn getuige dat het echt de arty van de tegenstander was, want hij was mijn supplier (best wel irri dat je maar 5x C4 meekrijgt).
Hier getuige nr. 2. Je had niet genoeg c4 voor de derde gun geloof ik. Toen ik je daarbij hielp kreeg ik ook minpunten :?

• marcel1968
quote:
JinX-D schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 02:33:
Hey marcel, wat deed jij vanmiddag als commander in die APC?? Ik zag je wel rijden hoor ;) :P En ik zag je me ook afschieten ;) :P
Klopt: Mec team liet hem staan en jullie slimerikken pikten hem. Heb hem toen naar het front gereden en aan een andere goffer gegeven. Ze gebruikten de APC,Tank en chopper niet :(

http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=marcel1968 ::::: BF2 GOF at 84.244.130.112 : 16567 32 slots RANKED ::::::

• Mr. Bondt
quote:
Oemfoefoe schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 07:18:
[...]

[...]

Heh, sinds ik gepromoveerd ben en de PKM heb, ben ik alleen nog maar support :D
Best wel opvallend hoe dan mijn supply punten omhoog gaan:
Plaatje op imageshack (popups!)

:P
Maar goed, het was echt de arty van de Chinezen en wij waren op dat moment de USMC.
Oemf blies de arty op die in dat hoekje bij dat scheepswrak op :)
Duidelijk genoeg? :+

• Vini
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 27-01-2017
Ik zie dat de meeste mensen hier toch wel op de i3d.nl servers spelen. Ik doe niet anders :) maar ik heb nog werkelijk nooit iemand van GoT gezien. Misschien ligt dat aan het feit dat ik altijd op de IKS server zit. Daar vind ik het niveau namelijk redelijk goed en kost het me wat meer moeite om medailles te halen dan bijvoorbeeld op de battflield #2 server van i3d.nl (ja ik wil niet opscheppen hoor)

Verder vind k t nog steeds tof om te spelen. Dr zijn altijd wel nl's in de servers zoals de IKS members zelf maar ook vaak sterke spelers uit t buitenland (waarschijnlijk omdat de server hoog in de top 100 van EA stond). Maar goed vertel eens waar ziiten jullie, bij djmantri? Of waar nog meer.
DaMorpheus waar zit jij vaak? Hoor mooie verhalen >:) over je dat wil ik dan wel eens zien he :+

BF2 stats

• jagermeister
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 13-09 15:50

jagermeister

Artillerie magneet :-(

quote:
herminator schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 02:43:
Ik heb de map op mijn server aangezet voor degene die de map willen proberen.
Dus Road To Sharjah beta two only.
Ip 145.97.194.209:16567 DreamTeam [NL]
Heej Herminator!! Super dat je dat doet man :) _/-\o_

Ik kom zo gelijk ff knallen :D

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• Mr. Bondt
quote:
TrippleSix schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 09:53:
Maar goed vertel eens waar ziiten jullie, bij djmantri? Of waar nog meer.
DaMorpheus waar zit jij vaak? Hoor mooie verhalen >:) over je dat wil ik dan wel eens zien he :+
Bij DJMantri natuurlijk ;)
Ik ben geacht daar een oogje in het zeil te houden (net als andere admins) en ga daar dan ook zo vaak mogelijk naartoe.
Maar zit hij vol, dan ga ik het liefste naar de eXiege Ranked server.
Daar hebben 64 player maps met 20 spelers :D
Zit die ook vol (meestal zo) dan zie je mij op 24/7 Karkand servers, of zelfs Wake Island servers :)

• Stewie!
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 09:09
quote:
TrippleSix schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 09:53:
Ik zie dat de meeste mensen hier toch wel op de i3d.nl servers spelen. Ik doe niet anders :) maar ik heb nog werkelijk nooit iemand van GoT gezien. Misschien ligt dat aan het feit dat ik altijd op de IKS server zit. Daar vind ik het niveau namelijk redelijk goed en kost het me wat meer moeite om medailles te halen dan bijvoorbeeld op de battflield #2 server van i3d.nl (ja ik wil niet opscheppen hoor)

Verder vind k t nog steeds tof om te spelen. Dr zijn altijd wel nl's in de servers zoals de IKS members zelf maar ook vaak sterke spelers uit t buitenland (waarschijnlijk omdat de server hoog in de top 100 van EA stond). Maar goed vertel eens waar ziiten jullie, bij djmantri? Of waar nog meer.
Als ik online ben zit ik altijd op #2 (64 slots)

i3D.net - A Ubisoft Company
GameBlocks Anti-Cheat

• jagermeister

jagermeister

Flippen...

Ik ben iets vergeten in te stellen waardoor de bleed nu niet klopt. Tickets lopen niet af aan het eind van de game... game duurt dus oneindig :(

Ik pas het ff aan en dan vang ik het af door het plaatsen van een bestand.. Wanneer je de juiste versie van dit bestand niet hebt, zul je ook niet kunnen inloggen vrees ik. Beetje jammer dit... maar goed.. als je het bestand straks download en op de juiste plaats installeert, dan zou het verholpen moeten zijn.

EDIT: Er moet een hele kleine aanpassing gemaakt worden in jullie init.con binnen het bestand server.zip. Dit kun je gewoon in de zipfile zelf wijzigen. Je hoeft er dus niets voor te downloaden.

Eigenlijk is dit een aanpassing die alleen serverside doorgevoerd moet worden. Dus... als je een server draait of wilt gaan draaien, zorg dan dat je het volgende in je init.con binnen je server.zip hebt staan.
code:
1
gameLogic.setTicketLossAtEndPerMin 200

Nu staat er bij iedereen de waarde 0 achter die parameter. Dit moet dus 200 worden.

EDIT: Ben nu overigens de map opnieuw aan het uploaden naar de downloadserver. Als je hem dus straks download, dan hoef je de aanpassing dus niet zelf door te voeren.

jagermeister wijzigde deze reactie 30-10-2005 11:02 (51%)

• mach2
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 13-09 17:35
Heb net de map ff bekeken op de server van Herminator, moet zeggen dat het er leuk uit ziet.

Hallo

• MagNiDude
  • Laatst online: 14-05-2015
Ik had onder een ander account de PKM unlock gekozen. Mannetjes uit een chopper blaffen was gaaf, ook de chopper zelf neerknallen was leuk. Maar op groundpersonel schieten was een heel ander verhaal, ik raakte er dan echt niets mee, zelfs niet op 10 meter afstand. Sprayen deed ik niet, ging ook altijd liggen, heb alles geprobeerd. Dan hoor ik regelmatig dat mensen met de PKM in Karkand alles en iedereen neermaaien en vette punten halen. Hoe doen jullie dat, hebben jullie wat advies?
Ik heb toen uit frustratie maar een ander account gemaakt maar zou toch graag die PKM weer willen kiezen met me volgende unlock.

• JinX-D
quote:
marcel1968 schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 08:24:
[...]

Klopt: Mec team liet hem staan en jullie slimerikken pikten hem. Heb hem toen naar het front gereden en aan een andere goffer gegeven. Ze gebruikten de APC,Tank en chopper niet :(
Aha, ok... dat wist ik niet ;) Maakt mij verder niet zoveel uit, het was een leuk potje daarentegen :)

• Mr. Bondt
quote:
MagNiDude schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 12:32:
Ik had onder een ander account de PKM unlock gekozen. Mannetjes uit een chopper blaffen was gaaf, ook de chopper zelf neerknallen was leuk. Maar op groundpersonel schieten was een heel ander verhaal, ik raakte er dan echt niets mee, zelfs niet op 10 meter afstand. Sprayen deed ik niet, ging ook altijd liggen, heb alles geprobeerd. Dan hoor ik regelmatig dat mensen met de PKM in Karkand alles en iedereen neermaaien en vette punten halen. Hoe doen jullie dat, hebben jullie wat advies?
Ik heb toen uit frustratie maar een ander account gemaakt maar zou toch graag die PKM weer willen kiezen met me volgende unlock.
In Karkand haal ik ook altijd vette punten met die PKM.
Ik ga dan liggen en ik aim.
Volgens druk ik de knop in en blijf schieten totdat er niks af te knallen valt :9

• Smarty77
  • Laatst online: 07-08 01:55
Heeft iemand enig idee hoe ik mijn display naam kan wijzigen!?
Op eagames.com is het niet mogelijk om met je battlefield acccount in te loggen, en op battlefield2.com kom je op de dezelfde inlog pagina als eagames.com....

Binnen battlefield is het ook niet mogelijk! :? :?

Laat maar.... hoe had ik het ook kunnen verzinnen... gamespy account?! :+

Smarty77 wijzigde deze reactie 30-10-2005 12:49 (14%)

• jagermeister

jagermeister

Mensen.. we zitten nu tijdelijk ff op Stronkie zijn server aangezien ik Herminator niet te pakken krijg op MSN. Op herminator zijn server draait nu een onspeelbare versie.. (zie paar posts terug)

IP van Stronkie zijn server is 212.123.142.192

Komt allen :P

• Fragtallica
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 08-12-2006
quote:
Echt mooi idd, en bedankt voor het mooie commanderwerk!! (aan beide zijden nog wel !!). Was op een gegeven moment zo onder de indruk van het teamwork dat ik er een screenshot van gemaakt had :)

http://gersom.wursten.be/screen100.jpg

• SPOXER
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 18-02-2018
quote:
MagNiDude schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 12:32:
aimen en rustig bursten met korte slavo´s hiermee kun je op afstand ook flink wat vijanden raken.

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

quote:
fragtallica schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 13:25:
[...]

Echt mooi idd, en bedankt voor het mooie commanderwerk!! (aan beide zijden nog wel !!). Was op een gegeven moment zo onder de indruk van het teamwork dat ik er een screenshot van gemaakt had :)

[afbeelding]
was gisteren idd erg leuk met teamwork enzo. :)

Op karkand was Oefoefie (dacht ik) goed bezig als commander

Op Wake was ik volgensmij vrij redelijk aan het commanderen. Tweede potje Wake liep helaas mijn PC vast terwijl er nog maar 25 a 70 tickets waren en wij op voorsprong stonden dus weg dubbele punten .... :'( ;)

PC Specs-Gallery
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | MSI 1080Ti Gaming X | Crucial M500 240GB SATA | BenQ XL2730Z 1440p 144Hz| Corsair AX760 |

• CRpt3r55
  • Registratie: oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 17:38
ff een vraagje... ik heb ook de map gedoenload en geinstalleerd, maar waar kan ik hem op dit moment spelen?

edit:

ik kan geen enkele andere server kiezen, omdat ik er dan uitgegooit word met de melding dat ik niet mag spelen met aangepaste content? ik moet mijn BF2 weer in oude staat terug brengen.!???

dat gebeurde nadat ik die nieuwe map geinstalleerd had.

oplossingen???

CRpt3r55 wijzigde deze reactie 30-10-2005 15:55 (57%)

Etuuuuuh!

• Ace Lightning
De beste timing ooit !!! Plaatje op imageshack (popups!)

Vraag me af wat zijn laaste gedachten waren :P

Ace Lightning wijzigde deze reactie 30-10-2005 16:16 (4%)

• Webwiper
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 06-12-2010
quote:
Ace Lightning schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 16:16:
De beste timing ooit !!! [afbeelding]

Laat me raden :

"Wat staat die chinees hier nou met die camera te doen ?"

• Martinspire
  • Nu online
quote:
Ace Lightning schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 16:16:
De beste timing ooit !!! [afbeelding]

nee meer zo van: wow, ik wist niet dat die intermezzo's zo licht waren
(intermezzo)

of zo'n krantenkop ofzo
Parachute vereniging "denk aan het afstapje" staat bekend om zijn gedurfde sprongspecialisten

• MagNiDude
  • Laatst online: 14-05-2015
@ Mr. Bondt
Aha, jij drukt op een knopje. |:( ;)

@ Spoxer
Zal wel ff op zoek gaan naar een paar dooie support gassies en weer ff proberen. thanks!

• herminator
  • Registratie: augustus 2000
  • Niet online
quote:
jagermeister schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 13:20:
Mensen.. we zitten nu tijdelijk ff op Stronkie zijn server aangezien ik Herminator niet te pakken krijg op MSN. Op herminator zijn server draait nu een onspeelbare versie.. (zie paar posts terug)

IP van Stronkie zijn server is 212.123.142.192

Komt allen :P
Ik heb het aangepast.

I'll be back

• Ace Lightning
quote:
djmantri schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 16:43:
[...]

nee meer zo van: wow, ik wist niet dat die intermezzo's zo licht waren
(intermezzo)

of zo'n krantenkop ofzo
Parachute vereniging "denk aan het afstapje" staat bekend om zijn gedurfde sprongspecialisten
ja gedurfd is zijn ze wel

• Cutthroat
  • Laatst online: 17-06 20:13
Weet iemand hier wat de console command is om het server IP te checken?

Xbox live: Gustav o0

• RTS122
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 31-10-2005
Wanneer worden mij stats ingelezen bij BF2? Ik heb al op een ranked server gespeeld.

• danslo
  • Laatst online: 14-09 15:39
quote:
Cutthroat schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 19:39:
Weet iemand hier wat de console command is om het server IP te checken?
Als je op tab drukt staat het bovenaan.

• TeslaMaster
Weet iemand een goeie (ranked) server waar ze 64 player maps hebben en er met 32 mensen op spelen? Dit is helaas niet uit de lijst van servers op te maken.

Dit omdat ik graag m'n veteran commander badge en staff officer ribbon wil halen, en dan moet je ronden van minstens 25 minuten hebben.

• Martinspire
  • Nu online
daarvoor hoef je niet perse op 64 player maps te spelen...
mijn maps duren ook "maar" 30 minuten...

• jagermeister

jagermeister

quote:
djmantri schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 21:15:
daarvoor hoef je niet perse op 64 player maps te spelen...
mijn maps duren ook "maar" 30 minuten...
laat maar.... denk ik.. :) 8)7

jagermeister wijzigde deze reactie 30-10-2005 21:17 (18%)

• marcel1968
quote:
TeslaMaster schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 21:12:
Weet iemand een goeie (ranked) server waar ze 64 player maps hebben en er met 32 mensen op spelen? Dit is helaas niet uit de lijst van servers op te maken.

Dit omdat ik graag m'n veteran commander badge en staff officer ribbon wil halen, en dan moet je ronden van minstens 25 minuten hebben.
je kan die van ons een proberen 84.244.130.112

• Movinghead
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 09-12-2018
Wanneer is de release van Special Forces in Nederland? En waar is die al te bestellen ?

MCITP Enterprise Messaging Administrator 2010, MCTS 70-640, 70-642, 70-662, PRO 70-663

• marcel1968
quote:
Movinghead schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 21:57:
Wanneer is de release van Special Forces in Nederland? En waar is die al te bestellen ?
Even googlen en

3-11

http://www.dixons.nl/De_o...(PC).SW05236/default.aspx

Zal wel ergens in november zijn aangezien de sites vaak niet kloppen

marcel1968 wijzigde deze reactie 30-10-2005 22:22 (13%)

• lenny_z
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 28-09-2018
"server has refused the connection".....diepe diepe zucht.

Ik begin zowaar terug te verlangen naar Desert Combat. nooit problemen.

Don't worry mister B, I have a cunning plan to solve the problem.

• SPOXER
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 18-02-2018
Vandaag weer een aantal beloningen gehaald. o.a vetran engineer badge, vetran pistol badge en Aerial Service badge. Gaat de goede kant op. Alleen nog mijn basic explosive en knife badge proberen te halen. Hier ga ik me nu op concentreren.

• Meestersleutel
  • Laatst online: 13-09 11:02
http://www6.cd-wow.nl/det...duct_code=20557&subcat=pc release 18 november

Fuelke wijzigde deze reactie 31-10-2005 12:59 (10%)

• Mr. Bondt
Ok mensen, fear me! >:)
Ik heb een joystick gekocht (Logitech Cordless Freedom 2.4) en hij werkt perfect.
Ik ben na uren oefenen al beter dan met toetsenbord en muis.

Alleen, als ik wil opstijgen heeft hij altijd wel een afwijking, dan blijft hij bijvoorbeeld naar links gaan, terwijl ik niets doe met de pook :?
Maar zodra ik in de lucht ben stuur ik die kant op en kan ik gewoon vliegen.

Mijn stats geven nu al een K/D Ratio aan van boven de 1 met het vliegtuig.

• EvilBert380
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 28-01-2015
quote:
Mr. Bondt schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 07:53:
Ik heb een joystick gekocht (Logitech Cordless Freedom 2.4) en hij werkt perfect.

Alleen, als ik wil opstijgen heeft hij altijd wel een afwijking, dan blijft hij bijvoorbeeld naar links gaan, terwijl ik niets doe met de pook :?

Om dat scheef trekken te corrigeren moet je hem even opnieuw calibreren. Dus even de nul-stand (zo noem ik het maar even) instellen.

Leuk Is Kastanjes

• TallManNL
  • Laatst online: 23:36

TallManNL

+31 TallManNL

quote:

Geschikt voor linkshandigen ? Dan kan ie nl. op mijn verlanglijst. (prijs correct voor verlanglijst check ik zelf wel.

geheelonthouder met geheugenverlies | +31

• JohnD
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 10:24

JohnD

Bernd

quote:
TallManNL schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 08:45:
[...]

Geschikt voor linkshandigen ? Dan kan ie nl. op mijn verlanglijst. (prijs correct voor verlanglijst check ik zelf wel.
nope.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• F0kke
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 02-08-2018
Ik kan al 15 minuten niet inloggen op de account server, iemand anders hier last van?

edit: werkte na 10 min weer :)

F0kke wijzigde deze reactie 31-10-2005 11:32 (17%)

Steam/XBL: Vokheid | FX8350 / MSI GTX 970 4GB / 8GB DDR3

• 3ddie
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 14-09 17:20
quote:
Fokkie schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 09:10:
Ik kan al 15 minuten niet inloggen op de account server, iemand anders hier last van?
Jep, mij lukt het ook niet. Volgens mij zijn er maandagochtend best veel problemen... Vorige week geen rangen en unlocks en nu niet inloggen.

Edit: Om half 10 werkte het weer :z

3ddie wijzigde deze reactie 31-10-2005 10:00 (6%)

• MarcoZ20
  • Laatst online: 21-09-2017
Ik kon net wel gewoon inloggen

• jagermeister

jagermeister

Hier nog een handig linkje waarmee je kunt zien welke maps het meeste gedraaid worden.

http://www.game-monitor.com/topmaps.php?game=bf2

Je kunt zien hoeveel servers een bepaalde map draaien. Zoals je ziet draait mijn map nu op 2 servers: server van Herminator en op een server van de Crazy Redhawk Clan :)

Zoals te verwachten zijn de default maps verreweg het populairst. Sterker nog...Ik kan geen spelers op custom maps ontdekken :/

• Falcon2107
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 11-08 16:25

Falcon2107

DUTCH-FALCON

quote:
20 euri. Niet duur voor de aanvulling.

Fuelke wijzigde deze reactie 31-10-2005 13:00 (4%)

• Movinghead
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 09-12-2018
quote:
Falcon2107 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 10:30:
[...]

20 euri. Niet duur voor de aanvulling.
Dat bedoel ik dus die kan in het mandje,

maar het is nog even wachten om te weten of het 3 nov of 18 nov wordt :P

MCITP Enterprise Messaging Administrator 2010, MCTS 70-640, 70-642, 70-662, PRO 70-663

• F0kke
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 02-08-2018
Waarom zit Wake Island eigenlijk niet bij de Single Player maps? Zou ik COOP wel leuk vinden voor op een LAN :)

F0kke wijzigde deze reactie 31-10-2005 11:32 (27%)

Steam/XBL: Vokheid | FX8350 / MSI GTX 970 4GB / 8GB DDR3

• mach2
Ik hou het lekker bij deze 2 denk ik : http://www.desert-conflict.org/ & http://www.pointofexistence.com/ >:) . In plaats van die aanvulling te kopen. Maar ja je weet nooit natuurlijk, misschien als ik er in een winkel langs loop dat ik hem toch stiekem wel koop :Y)

Hallo

• kw_nl
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 23:08
Ik durf hem ook nog niet te halen, wacht de reacties van andere wel eerst af.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl

• Rinaldo
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 23:24
quote:
Ik wacht op de Red Alert 2 mod, maar helaas schiet dat gewoon niet op. Grr.

edit: De Red Alert: A Path Beyond mod dus, niet Renalert 8)7

Rinaldo wijzigde deze reactie 31-10-2005 12:59 (12%)

Kan van een beetje alles en van alles een beetje :)

• nl_pwan_1973
  • Laatst online: 06-11-2008
quote:

Ok - mijn eerste post op GOT 8)
Zit al geruime tijd de BF2 posts te lezen, maar zit met een brandende vraag. Ik krijg mijn joystick niet werkende in BF2 :( :(
Joystick is Logitech Wingman 3D. Heb het al geprobeerd met de standaard drivers en ook als game device in windows zelf. Maar als ik de settings aan het zetten ben blijf ik een "conflict" krijgen.
Mijn vragen:

1) Wat gebruiken jullie om te vliegen? (key's, joy, muise ????)
2) Wie gebruikt deze joy ook en heeft zelfde prob of juist wel goede ervaring?
3) Of is dit een al bekend probleem en heb ik niet goed gezocht?

Mochten jullie nog andere tips voor deze NOOB hebben _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
THanx

• innocent
  • Laatst online: 04-07-2018
quote:
nl_pwan_1973 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 13:47:
[...]

Ok - mijn eerste post op GOT 8)
Zit al geruime tijd de BF2 posts te lezen, maar zit met een brandende vraag. Ik krijg mijn joystick niet werkende in BF2 :( :(
Joystick is Logitech Wingman 3D. Heb het al geprobeerd met de standaard drivers en ook als game device in windows zelf. Maar als ik de settings aan het zetten ben blijf ik een "conflict" krijgen.
Mijn vragen:

THanx
Ik gebruik de Saitek X45, deze joystick heeft meer knoppen dan ik kan programmeren :)
Niks is te gek voor deze joystick. Inmiddels is er ook een nieuwe versie uitgekomen, de X52, maar daar heb ik nog geen ervaring mee :(

• Huub
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 08-11-2016
quote:
1) jet - joystick; chopper - muis/toetsen; ground-based vervoer - muis/toetsen.
2) ikke! geen problemen mee.. zorg er alleen wel voor dat als je een bepaalde toets/knop/as aan een actie wil koppelen dat die toets/knop/as niet al ergens anders aan gekoppeld is. Meeste games 'verhuizen' een knop/as naar een andere functie als je dat wil, bf2 kan dat niet..
3) ja - je bent duidelijk een 'beginnende tweaker'.. een ras-tweaker prutst net zolang door tot hij/zij heeft uitgedokterd wat het probleem nu eigenlijk is.. zonder gebruik te maken van enige vorm van documentatie :P

The last time someone listened to a Bush, a bunch of people wandered in the desert for 40 years.

• ole_ole
  • Laatst online: 17-07-2008
Weet iemand hoe het gaat lopen met de ranks, medals in Special Forces?
Krijgen we bijvoorbeeld ook medals voor de verschilende legers?

E6850 - Asus P5k - Corsair Twin6400 CL4 2GB - 8800 GTX 768 OC

• JinX-D
Vliegen met jet doe ik gewoon met muis en toetsenbord, gaat bij mij redelijk goed, alleen het langzaam vliegen is irritant. Bij muis en toetsenbord is het zo: of je geeft gas of je geeft geen gas...

Na het aanpassen van de gevoeligheid van muis gaat het heel goed, ik kan veel gewaagde dingen doen. (Door tunnel op Kubra Dam vliegen, onder verschillende bruggen door, pijpleidingen)

Ik moet alleen een beetje leren wanneer de bommen los te laten. En beetje betere ontwijkingsmaneuvres te verzinnen.

• marcel1968
quote:

Die heb ik ook, prima ding.

Dat scheef trekken heb ik ook, wel naar rechts. Kreeg het niet weg dus even bijcorrigeren bij opstijgen. In de lucht geen last.

Wel opletten als je even niet gevlogen heb dat die in sleepmode gaat, dus even op een knop drukken voordat je in het vliegtuig stapt. Ben al een paar keer zo rechtdoor van de startbaan de berg in gereden :(

• Sideshowbobbie
  • Laatst online: 06-09 11:25
Ik begin de sniper class best te waarderen :P . Na een paar leuke potjes in een Wake only server kwam ik erachter dat ik nog eens goed kon richten ook (lukte namelijk eerst voor geen meter :D ) Volgende unlock maar de M95 denk ik

• nl_pwan_1973
  • Laatst online: 06-11-2008
Allen, dank voor de reacties.
Vanavond toch nog maar een keer proberen.

• Widow
quote:
JinX-D schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 15:34:
Ik moet alleen een beetje leren wanneer de bommen los te laten. En beetje betere ontwijkingsmaneuvres te verzinnen.
Voor bommendrop manieren, zie een paar pages terug, daar had ik gepost hoe je dat het beste kan doen.

Voor ontwijken:

http://home.hccnet.nl/t.floor/vliegt~1.gif

Als je dat kan begrijpen ben je een piloot op zich, waar het omgaat is dat jij het zwarte vliegtuigje bent en de andere de rode. Je moet gewoon dogfighten om elkaarheen, met afterburner en alles, net alsof je een n00b bent. Op een gegeven moment trek je je vliegtuig omhoog zodat je recht omhoog gaat, en maak je een cirkel naar de andere kant van de cirkel ofzo, dat is het paarse gedeelte. Hier rek je tijd mee, zoveel tijd dat je vijand rondjes draait en jij komt op deze manier achter hem. Hou je plane op de bommenhud, en volg em, totdat ie over een basis van jouw team vliegt. Dan de rakettenhud nemen, ff blijven volgen tot ie zijn flares dropt, hij denkt prolly dat dat AA is uit de basis onder hem. Als ie zijn flares dropt, over op de bommenhud want dan hoort hij die piep niet meer van dat er op hem word gelockt, net alsof ie echt met AA uit de basis onder hem word gelockt. Kruip nu dicht op em, lock en schiet meteen. Kans van 75% dat ie dacht dat dat nog AA was ofzo vanuit die basis en dan duurt een missile even voordat ie er is, dus zal ie wel wachten met ontwijken van zon raket. het duurt ongeveer de helft van de tijd waarin je dit leest :P en het werkt ook wel redelijk.

• cybermans
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 02-09 12:41
jammer dat je geen cobra maneuvre kan uitvoeren. Dan zittie zeker weten voor je :P

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• danslo
Ik snap er niks van :/ Ik zat op wake island met een sniper, echt meer dan 10x had ik vol met PRECIES het middenstukje van die scope op iemand zn kop, ik schiet, NIKS geen kill, en ze stonden gewoon stil :/

• Mr. Bondt
quote:
marcel1968 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 15:35:
[...]

Dat scheef trekken heb ik ook, wel naar rechts. Kreeg het niet weg dus even bijcorrigeren bij opstijgen. In de lucht geen last.

Wel opletten als je even niet gevlogen heb dat die in sleepmode gaat, dus even op een knop drukken voordat je in het vliegtuig stapt. Ben al een paar keer zo rechtdoor van de startbaan de berg in gereden :(
Scheef trekken hebbik gevarieerd, soms blijft hij rondtollen, dus moet ik even in de lucht een schroef in die richting maken, soms trekt hij naar links of rechts, dan moet ik in de lucht even die kant op sturen.

Dat sleepmode heb ik ook 1 keer last van gehad, =BAD= Crusher kan getuigen, hij zat toen bij mij in de jet :X

Draadloos vind ik ook erg handig, ik heb al zeer beperkt ruimte voor kabels over mijn bureau.
Wel voor losse troep, maar de kabels moeten er dan overheen :/

Ik had in het begin wel dat de joystick juist het tegenovergestelde deed van wat ik ingaf.
Battlefield beschikt niet over een optie om dat om te keren, maar gelukkig heeft Logitech zo'n mooi programmaatje genaamd "Logitech Profiler".
Daar kon ik de assen omkeren :*)
Ik raad iedereen aan dat proggie te gebruiken als je een Logitech ding heb B)

Als iemand geïnteresseerd is in mijn Profile die heb ingesteld, ik kan hem voor je exproteren en uploaden als je wil ;)

@ The Widow Maker:
Jonge, jij kan te goed tekenen :>
Zou me niets verbazen als je in de architectuur zit O-)

Mr. Bondt wijzigde deze reactie 31-10-2005 17:07 (5%)

• Widow
quote:
cls schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 16:57:
Ik snap er niks van :/ Ik zat op wake island met een sniper, echt meer dan 10x had ik vol met PRECIES het middenstukje van die scope op iemand zn kop, ik schiet, NIKS geen kill, en ze stonden gewoon stil :/
Ja die BF2 snipers zijn n00b. Ik erger me er ook gigantisch aan.

Maar houd dit in gedachte:
http://home.hccnet.nl/t.floor/easniper.gif

Als je een EA sniper gaat gebruiken, dan zit opeens je scope of iron sight los van de loop. Ookal staat je scope nog zo gericht op iemands hoofd, misschien is het wel 10 meter verderop, je mist altijd als je niet 3 seconden stilligt. Heb je ooit gerent met een support gun, en toen snel op X gedrukt? Dan zie je je crosshair kleiner worden. Dat is ook zo bij een EA sniper. Daar zit je scope los van je loop namelijk. Dat wil zeggen, als jij op X ligt (dat heet prone ofzo) en daarna op shift drukt (dus zegmaar op je knieeen staan) en dan schiet, dan mis je. Want het geweldige EA sniper scope hanging system is kennelijk gemaakt van een stel oude veren die onder een auto vandaan komen, en als jij dus snel omhoog komt en schiet, dan mis je.

Even afgezien van bulletdrop nog, maar dat is iets wat je verderop tegenkomt in Kubra dam ofzo. Daar kan je echt long range snipen op 500 meter enzo, dan krijg je bulletdrop. Maar als je minder dan 100 meter schiet, en je ligt op je plek en beweegt niet, dan kan je er vanuitgaan dat op iemands hoofd raken een headshot is.

Oh en bondt, ik doe electronica, dus zwarte en rode draadjes die een beetje opgerolt liggen is dagelijkse koek voor me :+

Widow wijzigde deze reactie 31-10-2005 17:17 (4%)

• mach2
Ik speel met de Logitech extreme digital 3D (of zoiets ;) ). Als ik in het spel kom beweeg ik van tevoren altijd de joystick ff alle kanten op. Dan heb ik dus totaal geen last van dat scheef trekken in het begin. Ik denk dat hij dan ff gecalibreerd wordt. Misschien iets om ook te proberen?

edit: @ hierboven _/-\o_ :*)

mach2 wijzigde deze reactie 31-10-2005 17:20 (6%)

Hallo

• Mr. Bondt
@ The Widow Maker:
En weer een geweldige tekening _o_
Bedankt voor de uitleg.
Nu weet ik dat een pistool beter is op lange afstand dan de M95 :P
Je heb toevallig wel dezelfde unlocks als ik B)

Mr. Bondt wijzigde deze reactie 31-10-2005 17:21 (25%)

• PhoeniXProjects
  • Laatst online: 23-02-2011
quote:
marcel1968 schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 15:35:
[...]

Dat je vliegtuig naar een kant trekt bij het opstijgen is denk ik normaal want daar heb ik ook last van. In een echt vliegtuig is dat ook zo trouwens tenzij je counter-rotating props/turbines hebt. Het is namelijk zo dat het een momentkracht is van je turbines die waarschijnlijk rechtsom draaien. Hierdoor krijg je een momentkracht die je vliegtuig linksom wilt draaien. Hierdoor komt er meer druk op je linker gear te staan en dus ook meer wrijving. Vandaar dat je vliegtuig naar links trekt bij het opstijgen.

PhoeniXProjects wijzigde deze reactie 31-10-2005 17:27 (22%)

• TheJason
  • Laatst online: 02:17
denk niet dat ea daar zo ver over heeft nagedacht eigelijk :P

• PhoeniXProjects
  • Laatst online: 23-02-2011
Ach het is een verklaring ;) Anders zou ik het ook niet weten...

• Help!!!!
  • Registratie: juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

quote:
Mr. Bondt schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 17:04:

Als iemand geïnteresseerd is in mijn Profile die heb ingesteld, ik kan hem voor je exproteren en uploaden als je wil ;)
Ik ben geinteresseerd. :*)

Heb dezelfde stick. In BF1942 doet ie het perfect maar in BF2 invert ie bepaalde settings en trekt ie naar rechts. Niet mee te vliegen als je t mij vraagt .... :o

Heli's doe ik gewoon met tobo+muis en jets laat ik dus helaas staan.... B)

PC Specs-Gallery
Asus Crosshair VI Hero 370X | AMD 3700X | 16GB DDR4 3200C14 B-die | MSI 1080Ti Gaming X | Crucial M500 240GB SATA | BenQ XL2730Z 1440p 144Hz| Corsair AX760 |

• battelfieldje
  • Laatst online: 04-11-2005
quote:
[...]

THanx
1) Muis en Toetsenbord
2)-
3)-

mij lukt het redelijk goed om met muis en toetsenbord te vliegen..
Heb gisteren ook lintje Aerial Service Ribbon gehaald :D

plus ben gepromoveerd tot First Sergeant...sta nu op zo'n 20.300 punten
En voor het eerst geprobeerd om 13 kills te doen met C4 en jah hoor ook de Basic Explosives Ordinance Badge is binnen :*)

battelfieldje wijzigde deze reactie 31-10-2005 19:26 (16%)

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 14-09 12:38
quote:
The Widow Maker schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 17:16:
[...]

Ja die BF2 snipers zijn n00b. Ik erger me er ook gigantisch aan.

Maar houd dit in gedachte:
[afbeelding]

Als je een EA sniper gaat gebruiken, dan zit opeens je scope of iron sight los van de loop. Ookal staat je scope nog zo gericht op iemands hoofd, misschien is het wel 10 meter verderop, je mist altijd als je niet 3 seconden stilligt. Heb je ooit gerent met een support gun, en toen snel op X gedrukt? Dan zie je je crosshair kleiner worden. Dat is ook zo bij een EA sniper. Daar zit je scope los van je loop namelijk. Dat wil zeggen, als jij op X ligt (dat heet prone ofzo) en daarna op shift drukt (dus zegmaar op je knieeen staan) en dan schiet, dan mis je. Want het geweldige EA sniper scope hanging system is kennelijk gemaakt van een stel oude veren die onder een auto vandaan komen, en als jij dus snel omhoog komt en schiet, dan mis je.

Even afgezien van bulletdrop nog, maar dat is iets wat je verderop tegenkomt in Kubra dam ofzo. Daar kan je echt long range snipen op 500 meter enzo, dan krijg je bulletdrop. Maar als je minder dan 100 meter schiet, en je ligt op je plek en beweegt niet, dan kan je er vanuitgaan dat op iemands hoofd raken een headshot is.

Oh en bondt, ik doe electronica, dus zwarte en rode draadjes die een beetje opgerolt liggen is dagelijkse koek voor me :+
Ik dacht al, dit zal The Widow Maker wel weer zijn met zijn geweldige tekenskills ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• Mr. Bondt
quote:
Help!!!! schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 18:57:
[...]

Ik ben geinteresseerd. :*)

Heb dezelfde stick. In BF1942 doet ie het perfect maar in BF2 invert ie bepaalde settings en trekt ie naar rechts. Niet mee te vliegen als je t mij vraagt .... :o

Heli's doe ik gewoon met tobo+muis en jets laat ik dus helaas staan.... B)
Ik zet hem morgenmiddag on-line :)

• danslo
Hahaha echt ownage :D Ik had al mn sniper kogels opgemaakt (nog bedankt voor die tips!!) en had al een stuk of 10 kills, kon geen supplyer vinden en onze commandbase was dood dus kon geen drop krijgen. Ben ik verder gegaan met dat ownage pistooltje en een mes :D 1e kill was meteen een knifekill en toen nog 4 kills met het silence pistooltje kunnen maken 8)

• HawVer
  • Laatst online: 14-09 19:32
quote:
cls schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 16:57:
Iets rechts van het hoofd mikken hielp bij mij. :)

http://hawvie.deviantart.com/

• Ace Lightning
omg er is altijd wel wat met de servers pfff... de eeste keer wou me punkbuster niet update de tweede keer had ik lagstoten van 1 seconden of langer, en plots restart de djmantri server ..........

maar omg soms heb je echt dommo noobs man. mijn korte verhaal speelt zich af bij
de inneembare vlag bij mec waar de tank spwant.
dus loop ik daar met me squad komt er ineens de tank weer terug vanaf de rechtskant en begint te vuren knalt me members af, :P mij niet, dus spwant zo wagentje bij me, ik dat ding helemaal volplakken emt c4, aan de voorkant van de wagen. Rijd ik er naar toe ga er snel uit. blijft de tank rustig staan :+ de passegier had het wel gezien en ging er snel uit mij overleeffde het niet!!!

:o lache als je voor een tank staat en het knopje kan indrukken.. als tankenier denk ik ohh Shitttttt
eest me c4 plakken en ik ga dan voor de tank staan tot hij zijn vizier op mij richt.. lekkere vernedering >:)

• GurbY{nl}
  • Laatst online: 10:05

GurbY{nl}

GurbY{nl}

quote:
PhoeniXProjects schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 17:20:
[...]

Dat je vliegtuig naar een kant trekt bij het opstijgen is denk ik normaal want daar heb ik ook last van. In een echt vliegtuig is dat ook zo trouwens tenzij je counter-rotating props/turbines hebt. Het is namelijk zo dat het een momentkracht is van je turbines die waarschijnlijk rechtsom draaien. Hierdoor krijg je een momentkracht die je vliegtuig linksom wilt draaien. Hierdoor komt er meer druk op je linker gear te staan en dus ook meer wrijving. Vandaar dat je vliegtuig naar links trekt bij het opstijgen.
Deze verklaring is handig bij het maken van bochten. Stel je turbines draaien allebei (of alleen die ene, als der maar één in zit) naar rechts. Van achter gezien met de klok mee dus. Dan wil je kist over links gaan rollen, da's helemaal waar. Maar niet naar links sturen; da's over de verticale as en niet over de langsas, waar de kracht van de turbine op werkt. Geef je op hoogte dan volle pit, dan zal je kist makkelijker over links dan over rechts rollen, maar niet yawen naar links....
Een yaw naar één kant wordt toch echt veroorzaakt doordat de staart meer naar de ene of de andere kant staat. Overigens had ik exact hetzelfde maar dan in IL2 sturmovik, met een Logitech Wingman Force of zoiets. Niet op de baan te houden tijdens takeoff. In BF2 nog nooit gehad.

• b3ta
  • Registratie: juni 2003
  • Laatst online: 23-08 16:26

b3ta

Hallo

quote:
Ace Lightning schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 23:17:
omg er is altijd wel wat met de servers pfff... de eeste keer wou me punkbuster niet update de tweede keer had ik lagstoten van 1 seconden of langer, en plots restart de djmantri server ..........
Ja heel irritant daar heb ik nu ook altijd last van :(

• beschuitfluiter
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 10:53

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

denk dat ik de PKM maar eens ga unlocken... hoor er goede dingen over :)

¯\_(ツ)_/¯

• DeluxZ
  • Registratie: augustus 2003
  • Laatst online: 13-09 15:37

DeluxZ

Livin' the good life

quote:
Mr. Bondt schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 21:51:
[...]

Ik zet hem morgenmiddag on-line :)
Staat die al online? Ik heb ook interesse :9

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[ Collega's gezocht, webontwikkeling C# / ASP.NET MVC of Embedded. DM voor info. ]|[

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor technische vragen (bv. patches die niet mee willen werken) kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht. Daar is dit topic niet voor bedoeld.

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Disney

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True