http://www.twitch.tv/jannustitannus
Het zou eigenlijk een combi van beide games moeten zijn. Dus BF2 met zijn ontzettende verslavende gameplay maar met de eyecandy van CoD2. Zou het ook leuk vinden om objectives in BF2 te zien.FnF schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 15:21:
[...]
Zelf zou ik voor BF2 gaan, ik heb CoD2 ook gedaan, maar begint toch sneller te vervelen, ik speel nog steeds BF2, dus zeker wel een teken dat het verslavend isBF2 komt ook veel meer op tactiek aan, en je hebt er veel meer skills voor nodig. Daarnaast zit er niet zo'n belachelijke autorecovery van health in, wat het een stuk leuker maakt
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Ik vond BF2 er stukken mooier uitzien, heeft veel mooiere effectenjagermeister schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 15:35:
[...]
Het zou eigenlijk een combi van beide games moeten zijn. Dus BF2 met zijn ontzettende verslavende gameplay maar met de eyecandy van CoD2. Zou het ook leuk vinden om objectives in BF2 te zien.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
DJmantri heeft inderdaad een server voor GoT beschikbaar gesteld:Vuurvoske schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 15:08:
Is er ook een GoT server? Ik zag net iets van djmantri ofzo...?
http://www.battlefield2.n...ndex.php?IP=84.244.131.24
Nou...dan heb je het detail in die kapotgeschoten Franse dorpjes niet gezien. Bovendien zijn de gebouwen van binnen ook nog eens ontzettend gedetailleerd eveneens als de authentiek ogende kapotgeschoten voertuigen. Maar goed... als je dit detail in een BF2 map zou willen halen... psies...gaat je niet lukken... De CoD2 maps zijn natuurlijk stukken kleiner en er bewegen ook geen voertuigen in rond.FnF schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 15:40:
[...]
Ik vond BF2 er stukken mooier uitzien, heeft veel mooiere effecten
En die rook uit CoD2.. eerst ff wennen, maar daarna... heeft dus ook echt iets weg van dikke rook.
BF2 playermodels rennen weer mooier
Oh nee? wat is de medic class dan?FnF schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 15:21:
Daarnaast zit er niet zo'n belachelijke autorecovery van health in, wat het een stuk leuker maakt
En MR. Bondt: ik ben ook geïnteresseerd
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Op zich is het wel en stuk realistischer om gebouwen te kunnen slopen.aramdin schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 15:19:
Ik zat laatst te filosoferen (en het is maybe al voorbij gekomen)...Wat als
-Je de gebouwen e.d. wel kon slopen, vooral met artillery (maar bv funderingen e.d. kunnen blijven staan)
-Er maar een x aantal Artillery salvo's per ronde konden worden afgevuurd (om het demolish gebeuren een beetje in de hand te houden)
-Teamkills door Artillery wel gepunished werden (omdat je maar beperkt kan arty striken is er met de puntenmindering nog te leven)
Op deze manier ga je wat meer richting realisme, zou het niet vet zijn om een sabot round zo door een gebouw te knallen met alle gevolgen van dien
Ik denk dat een beperkt aantal artillerie salvo's wel realistisch is, maar het moeten er niet te weinig zijn. Een batterij moet herladen en dan kan ie weer net zo lang tot de ammo op is, maar dat is meestal pas na een salvo of 30.
Anderzijds is het zo dat in BF2 de troepen niet genoeg uitkijken naar artillerie van de commander en dat de commander soms ook niet de moeite neemt om iedereen te waarschuwen dat er artillerie onderweg is.
Kortom, op het slagveld van BF2 wordt niet heel voorzichtig omgegeen met artillerie. (er wordt vaak ook veel te dicht op elkaar gelopen zodat 1 granaat al een heel squad kan uitschakelen)
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave
Ik vind gameplay belangrijker dan de graphics.jagermeister schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 15:46:
[...]
Nou...dan heb je het detail in die kapotgeschoten Franse dorpjes niet gezien. Bovendien zijn de gebouwen van binnen ook nog eens ontzettend gedetailleerd eveneens als de authentiek ogende kapotgeschoten voertuigen. Maar goed... als je dit detail in een BF2 map zou willen halen... psies...gaat je niet lukken... De CoD2 maps zijn natuurlijk stukken kleiner en er bewegen ook geen voertuigen in rond.
En die rook uit CoD2.. eerst ff wennen, maar daarna... heeft dus ook echt iets weg van dikke rook.
Counter-Strike is ook oud (ik praat hier over 1.6) graphics zijn niet SUPER! te noemen maar de gameplay (vooral in wars) is wel degelijk vet imo
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Me2 maaruh.... als je mijn post ervoor nou eens had gelezen, dan had je geweten dat ik een combi tussen BF2 en CoD2 wel zou zien zittenDeluxZ schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 16:07:
[...]
Ik vind gameplay belangrijker dan de graphics.
offtopic:
Counter-Strike is ook oud (ik praat hier over 1.6) graphics zijn niet SUPER! te noemen maar de gameplay (vooral in wars) is wel degelijk vet imo
[ Voor 9% gewijzigd door jagermeister op 01-11-2005 16:11 ]
Het hangt ook af van de snelheid tussen crouch en schieten, ik heb redelijke aim dus bij mij is het vrij kort, ik kijk meestal ff en dan aim ik in 1x op zijn hoofd en schiet ik, als je daar de tijd voor neemt dan zijn die veren gestabiliseert (Anoniem: 130054 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 10:32:
[...]
Ik snipe niet veel maar als ik snipe schiet ik zo. In de prone positie lig je achter een statisch object, in de crouch positie komt je vizier er niet boven uit. Een schot nemen gaat dan als volgt: prone -> crouch, target zien, prone -> crouch, schieten, prone. Ik kan niet echt zeggen dat ik met die methode mis (M24).
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Was dat niet verboden ofzo? En ik las ook zoiets dat exp.elektric zijn account gereset was omdat hij op een pistol knife only server gespeeld had.
Ik weet voorderest niet hoe het zit maar ik dacht ik meld/vraag het even voor de zekerheid
10100111001
Denk alleen wel dat je dan een game hebt van 1000 euro (hoe heftig moet je een engine maken die dat aankan) en dat je een pc moet hebben die je echt niet kan betalen en niet te vergeten een internet verbinding die alle data van de rondvliegende data doorstuurtocf81 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 16:01:
[...]
Op zich is het wel en stuk realistischer om gebouwen te kunnen slopen.
of wou je gewoon dat ze volgens een bepaald std model collapsen
Dark Lord schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 16:19:
Ik wou net ff BF2 gaan spelen en ik zocht op i3d in de naam en toen zag ik een knife and pistol only server:
[afbeelding]
Was dat niet verboden ofzo? En ik las ook zoiets dat exp.elektric zijn account gereset was omdat hij op een pistol knife only server gespeeld had.
Ik weet voorderest niet hoe het zit maar ik dacht ik meld/vraag het even voor de zekerheid
Zeg, die gast "Acidzq" zit ook wel eens op DJMantri.
De mensen die nu zichtbaar zijn op jouw screenshot zijn de pineut als EA dit topic volgt

En pistol en knife only server kom ik ook nog vaak tegen
Zet ik even tussen mijn favorieten om ze in de gaten te houden, de volgende dag zijn ze alweer weg
[ Voor 14% gewijzigd door Mr. Bondt op 01-11-2005 16:27 ]
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave
In een oud spel genaamd Red Faction kon je door mappen heen blazen met een rocket launcher. En dit is al een paar jaar geleden dat ik dat spel gespeeld hebcybermans schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 16:20:
[...]
Denk alleen wel dat je dan een game hebt van 1000 euro (hoe heftig moet je een engine maken die dat aankan) en dat je een pc moet hebben die je echt niet kan betalen en niet te vergeten een internet verbinding die alle data van de rondvliegende data doorstuurt
of wou je gewoon dat ze volgens een bepaald std model collapsen
Anoniem: 42791
Ik heb vannacht tot 6 uur zitten spelen om die knifebadge te halen. Ik had 3 keer achter elkaar 6 knife kills in een game. Frustrerend joh! Uiteindelijk heb ik hem gehaald in Karkand met 64 spelers als MEC. Het beste is om gewoon in die smalle gangetjes te gaan hangen en mensen te bespringen.Dark Lord schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 16:19:
Ik wou net ff BF2 gaan spelen en ik zocht op i3d in de naam en toen zag ik een knife and pistol only server:
[afbeelding]
Wat ik vreemd vind: ik heb nu gisteren de laatste badge gehaald die ik nodig heb voro "First Seargant", maar ik krijg mijn rank niet? Hij heeft ook nog niets aangegeven.... Hebben jullie enig idee of en wanneer ik First Seargant wordt? Dit is mijn profiel
Dit ging over CoD 2, daar heb je geen medic classHuig schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 15:58:
[...]
Oh nee? wat is de medic class dan?![]()
En MR. Bondt: ik ben ook geïnteresseerd
Toch blijf ik BF2 mooier vinden, BF2 is namelijk ook zeer gedetailleerd, ga voor de aardigheid maar eens in de BH zitten in Mashtuur City, en vlieg maar eens langs de huizenjagermeister schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 15:46:
[...]
Nou...dan heb je het detail in die kapotgeschoten Franse dorpjes niet gezien. Bovendien zijn de gebouwen van binnen ook nog eens ontzettend gedetailleerd eveneens als de authentiek ogende kapotgeschoten voertuigen. Maar goed... als je dit detail in een BF2 map zou willen halen... psies...gaat je niet lukken... De CoD2 maps zijn natuurlijk stukken kleiner en er bewegen ook geen voertuigen in rond.
En idd, BF2 playermodels rennen ook echt, bij CoD2 kan je niet eens rennen, daar lopen ze als slakken en vliegen ze als een straaljager de trappen op
Anoniem: 130054
Is al een keer voorbij gekomen.
De benodigde badge moet je halen voor dat je gepromoveerd wordt, anders ga je naar de lagere rang. Als je eenmaal de lagere rang bent wordt je niet bij het behalen van een benodigde badge de hogere rang, dat is pas weer bij de volgende promotie. (50k)
Je moet die badjes halen voor je promotie, nu ben je dus te laat geweest met het halen van je knife badge en kan je geen first sergant meer worden.Anoniem: 42791 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 17:09:
[...]
Ik heb vannacht tot 6 uur zitten spelen om die knifebadge te halen. Ik had 3 keer achter elkaar 6 knife kills in een game. Frustrerend joh! Uiteindelijk heb ik hem gehaald in Karkand met 64 spelers als MEC. Het beste is om gewoon in die smalle gangetjes te gaan hangen en mensen te bespringen.
Wat ik vreemd vind: ik heb nu gisteren de laatste badge gehaald die ik nodig heb voro "First Seargant", maar ik krijg mijn rank niet? Hij heeft ook nog niets aangegeven.... Hebben jullie enig idee of en wanneer ik First Seargant wordt? Dit is mijn profiel
Anoniem: 89184
Anoniem: 102880
Ik had het ook niet over in de lucht maar bij de take-off...Dán "rolt" je kist ook linksom waardoor er meer druk op het linker gear komt te staan waardoor je meer wrijving hebt aan die kant waardoor je kist met zn neus naar links wilt. In de lucht is het een ander verhaal. Dan heeft het meer te maken met de propwash. Dit is wat ik me kan herinneren van de dagen dat ik nog in opleiding was tot piloot.gyedema schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 07:51:
[...]
Deze verklaring is handig bij het maken van bochten. Stel je turbines draaien allebei (of alleen die ene, als der maar één in zit) naar rechts. Van achter gezien met de klok mee dus. Dan wil je kist over links gaan rollen, da's helemaal waar. Maar niet naar links sturen; da's over de verticale as en niet over de langsas, waar de kracht van de turbine op werkt. Geef je op hoogte dan volle pit, dan zal je kist makkelijker over links dan over rechts rollen, maar niet yawen naar links....
Een yaw naar één kant wordt toch echt veroorzaakt doordat de staart meer naar de ene of de andere kant staat. Overigens had ik exact hetzelfde maar dan in IL2 sturmovik, met een Logitech Wingman Force of zoiets. Niet op de baan te houden tijdens takeoff. In BF2 nog nooit gehad.
Ik kan me ook herinneren dat ik een keer gelezen hebben dat ze expres ervoor gekozen hebben om niet alles te kunnen slopen omdat het anders te belastend werd voor servers en bandbreedte om van zoveel mensen tegelijk alles bij te houden.
[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 01-11-2005 17:42 ]
Dat mag inderdaad nietDark Lord schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 16:19:
[afbeelding]
Anoniem: 132253
Ah...dat mag dus niet. Nooit geweten. Had niet verwacht dat dit als stats padding gezien zou worden, tis namelijk alleen maar super veel fun. Nou maar hopen dat EA inderdaad niet meeleest. Dan nog, mijn punten aantal is weinig imposant dus veel zou er niet verloren gaan..hehe.
Overigens had ik niet het idee dat er mensen op die server zaten om badges of zo te halen. Tussen het ramen lappen door wou ik een potje BF'en en dit leek me wel lachen......
[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 132253 op 01-11-2005 18:24 ]
Unranked mag allesThe Widow Maker schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 18:58:
Knive and pistol only non-ranked mag wel btw.
Anoniem: 132253
Anoniem: 42791
Argh!Hielko schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 17:34:
[...]
Je moet die badjes halen voor je promotie, nu ben je dus te laat geweest met het halen van je knife badge en kan je geen first sergant meer worden.
Toch wel mee eens inderdaad. Alhoewel ik die Franse stadjes er wel heel mooi uit vindt zien.. Heb net weer ff CoD2 zitten spelen en het verveelt echt snel. Beetje CS achtige gameplay.. ben daar niet echt kapot van. Ga dus weer lekker terug naar BF2.FnF schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 17:28:
Toch blijf ik BF2 mooier vinden, BF2 is namelijk ook zeer gedetailleerd, ga voor de aardigheid maar eens in de BH zitten in Mashtuur City, en vlieg maar eens langs de huizen![]()
En idd, BF2 playermodels rennen ook echt, bij CoD2 kan je niet eens rennen, daar lopen ze als slakken en vliegen ze als een straaljager de trappen opMaar vind ze bij CoD2 erg houterig lopen, bij BF2 lijkt het net of iemand echt naast je loopt
eigenlijk eens afspreken dat we met veel man je map eens testen, dat we er in t weekend ofzo in afspreken, wil wel eens een minimaal 15-15 battle daarin meemaken.. heel intens lijkt me juist, doordat er geen airasses, eh assets zijn
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Btw gaan jullie ook die special forces expansion spelen??
[ Voor 19% gewijzigd door Vuurvoske op 01-11-2005 21:32 ]
Beroeps brabander | Battle.net: Reshnar#2661
Ben overigens nu wel een aantal keren benaderd door Modmakers. Maar goed... ik heb geen zin en tijd om nog meer maps te bouwen.
Jah, dat vind ik ook zeer jammer. Ik heb nu 2 mappen gemaakt maar nog nooit met meer dan 2-4 mensen gespeelt, want iedereen zit op de ranked servers. Maarja, ik vind het maken eigelijk leuker dan het zelf spelen, want je weet toch alles al te zittenjagermeister schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 21:33:
Maak hem nog wel af... maar eigenlijk is het zinloos. Geen hond die custom maps speelt. Denk ook niet dat het af te spreken valt aangezien ik al meerdere pogingen gedaan heb om mensen over te halen de map te komen spelen. Er zijn wel mensen op de servers geweest, maar dan hooguit 3 of 4 tegelijk. Ja... paar weken geleden op zijn top 10 man ofzo.. maar goed... kan me ook wel voorstellen dat men snel weer vertrekt als ze een lege of praktisch lege server aantreffen.
Ben overigens nu wel een aantal keren benaderd door Modmakers. Maar goed... ik heb geen zin en tijd om nog meer maps te bouwen.
...
Wanneer is de artillery van China en wanneer US? Toen US airport veroverd had werd het US arty, toen de Chinezen het weer veroverden bleef er nog 1 van de US :S:S
Kan iemand me wat duidelijkheid geven?
De arty blijft het hele spel door van 1 kant, op dat eilandje tussen het grote eiland en de carrier in ligt de US arty en bij het vliegveld op het eiland de China arty. Arty kan je niet ombouwen van China arty naar US arty of wat dan ook. Als je commander een arty strike doet en jij bent in de buurt van die arty strike, dan hoor je "artillery in your area" en dan zie je op je minimap waar de boel neer komt. Vijandige arty zie je overigens niet aankomen dus heaburrir schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:42:
Heb een vraagje over Wake Island:
Wanneer is de artillery van China en wanneer US? Toen US airport veroverd had werd het US arty, toen de Chinezen het weer veroverden bleef er nog 1 van de US :S:S
Overigens weer een tekening gemaakt, onder het motto van BF2 special forces. Ja ik heb een PC die niet wil BF2en dus dan maar tekenen over BF2. RAM is een beetje kaduuk ofzo, iig in memtes86 geeft ie errors maar ik ben druk aan het sparen voor RAM zodat ik het digitale strijdveld kan beslechten. Maar dit is mijn uber BF2 spec op in BF2 special forces (oid):
http://home.hccnet.nl/t.floor/BF2specop.JPG
nog niet helemaal klaar, moet nog ff n leuke background maken maar dat komt morgen wel.
[ Voor 4% gewijzigd door Widow op 01-11-2005 22:57 ]
Uhm... je commander dropped de artillery toch ? of ben ik nouw gek ...aburrir schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:42:
Ik heb em nu als wallpaperThe Widow Maker schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:56:
[...]
De arty blijft het hele spel door van 1 kant, op dat eilandje tussen het grote eiland en de carrier in ligt de US arty en bij het vliegveld op het eiland de China arty. Arty kan je niet ombouwen van China arty naar US arty of wat dan ook. Als je commander een arty strike doet en jij bent in de buurt van die arty strike, dan hoor je "artillery in your area" en dan zie je op je minimap waar de boel neer komt. Vijandige arty zie je overigens niet aankomen dus he. het kan wel zo zijn dat jouw commander arty gooit op je teammates als beide niet echt opletten en gewoon doorvechten en niet terugtrekken vanwege de arty.
Overigens weer een tekening gemaakt, onder het motto van BF2 special forces. Ja ik heb een PC die niet wil BF2en dus dan maar tekenen over BF2. RAM is een beetje kaduuk ofzo, iig in memtes86 geeft ie errors maar ik ben druk aan het sparen voor RAM zodat ik het digitale strijdveld kan beslechten. Maar dit is mijn uber BF2 spec op in BF2 special forces (oid):
nog niet helemaal klaar, moet nog ff n leuke background maken maar dat komt morgen wel.

[ Voor 6% gewijzigd door Vuurvoske op 01-11-2005 23:06 ]
Ook meegemaakt op Wake Islands en lijkt me weer een fijne bug. Was wel lachen, ik was China commander en een maat van mij commander van USA. Komen we elkaar tegen toen we allebei (voor het eerst op deze map spelend) de zélfde arty aan het repareren waren. Via Teamspeak: "Wat doe jij hier nou?" "Mijn arty aan het repareren natuurlijk!" "Nee, dat is míjn arty..."aburrir schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:42:

Vuurvoske schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 23:05:
[...]
Ik heb em nu als wallpaper
[afbeelding]
wat is dat balkje bovenin ?
Vrijdag waarschijnlijk ook BF2 halen en joystick bestellen/kopen
Anoniem: 153850
Heb maar een ding te zeggen.........The Widow Maker schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:56:
[...]
@Jagermeister: Gewoon geduld hebben, langzaam maar zeker zal de ranking steeds minder gaan boeien. En dat afspreken om die map eens goed te testen lijkt mij ook een goed idee. Ik kan helaas niet 's middags even en map gaan testen, moet nml ook nog werken
Doe je dit gewoon met paint?The Widow Maker schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 22:56:
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Hmm interesting...Ik neem aan dat beide commanders tegelijk worden gekozen als je zegt dat het gaat om een net begonnen game. Ik heb dit iig nog niet gemerkt...RFVR schreef op woensdag 02 november 2005 @ 09:54:
Ligt het nou aan mij, of heeft de ene commander sneller artillery dan de ander? Mijn balkje was bij een net begonnen game amper op driekwart (China), terwijl de USA al op m'n tankje aan het kletteren was? Is me nooit opgevallen, iemand anders wel?
Dit kan kloppen, die gene heeft gewoon een snellere pc en kan dus eerder commander zijn dan jij en heeft dus sneller de mogelijkheid om artillery te droppen.RFVR schreef op woensdag 02 november 2005 @ 09:54:
Ligt het nou aan mij, of heeft de ene commander sneller artillery dan de ander? Mijn balkje was bij een net begonnen game amper op driekwart (China), terwijl de USA al op m'n tankje aan het kletteren was? Is me nooit opgevallen, iemand anders wel?
OEPS: verkeerde quoteSideshowbobbie schreef op woensdag 02 november 2005 @ 10:17:
[...]
Dit kan kloppen, die gene heeft gewoon een snellere pc en kan dus eerder commander zijn dan jij en heeft dus sneller de mogelijkheid om artillery te droppen.
[ Voor 35% gewijzigd door innocent op 02-11-2005 10:29 ]
Hoe kan het dat jij als commander in een tankje zit? Had gisteren ook zo'n grappemaker die het hele spel vanuit een tank in ons eigen basis kamp als commander een tank bezet hield.RFVR schreef op woensdag 02 november 2005 @ 09:54:
ondertussen werd ik elke keer gruwelijk gekilled door een vijandelijke tank die het constant op mijn APC voorzien had.
Volgens mij is het zo dat als 1 artillery cannon kapot is, het ook langer duurt voordat je artillery ready is ...RFVR schreef op woensdag 02 november 2005 @ 09:54:
Snap het ook niet hoe sommige gewoon aan't meevechten zijn terwijl ze commander zijn.innocent schreef op woensdag 02 november 2005 @ 10:29:
[...]
Had gisteren ook zo'n grappemaker die het hele spel vanuit een tank in ons eigen basis kamp als commander een tank bezet hield.
Als ik commander ben, ben ik fulltime bezig met scans, supplydrops, arti en zoomen op slagveld om vanalles in de gaten de houden. Heb dan absoluut geen tijd om nog overal rond te lopen
Heel af en toe als er een vijand in de buurt komt durf ik die wel ff gaan killen, maar dan ook alleen om mezelf als commander te beschermen, en ik kruip ooit wel in AA op carrier. Een chopper uit de lucht knallen die SF-troepen wil droppen op dek is ook regelmatig nodig.
Voor de rest is het alleen maar bezig zijn met commanderen. Daar heb je meer dan genoeg werk mee als je dat op een fatsoenlijke manier wilt doen!
Om op een andere manier BF2 te spelen en in contact te komen met spelers uit de hele wereld.
Vooral leuk als de special forces uit jouw army allemaal uit de bronx komen
Bezoek de site eens en laat je niet afschrikken, er doen nederlanders mee en hoe meer hoe beter.
Ook als je mapped of modded ( ben lead mapper) kan je je uitleven bedenkt dat je maps dan echt gespeeld worden. En je daar ook leuke dingen voor terug kan krijgen.
Goed genoeg reclame www.BF2Combat.net EA en dice zitten diep in ons tournooi.
Klopt, maar je kan rustig meeknokken hoor. Het duurt soms even voordat je weer kunt droppen of een uav kan laten vliegen. Het vergt alleen wel een wat snellere speelsnelheid omdat je aan 2 dingen tegelijk moet denken. Maar het kan wel hoor, vooral op servers met <16 man, dan is het zaak dat je zelf meeknokt, anders kan je nog wel eens verliezen en is je commanderpositie zinloos.Blacksnak schreef op woensdag 02 november 2005 @ 10:53:
[...]
Snap het ook niet hoe sommige gewoon aan't meevechten zijn terwijl ze commander zijn.
Als ik commander ben, ben ik fulltime bezig met scans, supplydrops, arti en zoomen op slagveld om vanalles in de gaten de houden. Heb dan absoluut geen tijd om nog overal rond te lopen
Heel af en toe als er een vijand in de buurt komt durf ik die wel ff gaan killen, maar dan ook alleen om mezelf als commander te beschermen, en ik kruip ooit wel in AA op carrier. Een chopper uit de lucht knallen die SF-troepen wil droppen op dek is ook regelmatig nodig.
Voor de rest is het alleen maar bezig zijn met commanderen. Daar heb je meer dan genoeg werk mee als je dat op een fatsoenlijke manier wilt doen!
Het is alleen wel vaak zo dat ik op de base blijf om de arty en uav truck te beschermen. Dan blijf ik gewoon beetje rondkijken totdat ik een bogey zie.
[ Voor 7% gewijzigd door MacDokie op 02-11-2005 11:24 ]
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
AMEN!Blacksnak schreef op woensdag 02 november 2005 @ 10:53:
[...]
Snap het ook niet hoe sommige gewoon aan't meevechten zijn terwijl ze commander zijn.
Zo doe ik het nu ook. Ik kies soms ook nog eens voor engineer; zodat wanneer bijv. UAV-station kapot is en de supplies 'nog airborne zijn' of ergens anders harder nodig zijn, dat ik deze zelf ga repareren.
Hoe vaak gebeurt het niet dat alle squads vragen om orders/uav/supplies/arty (terwijl ze worden neergeschoten) en dat de commander in de Cobra 'kat-en-muis' aan het spelen is met de chopper van de tegenpartij.
Ik doe nooit mutiny of kickvote, maar op dat soort momenten zou ik best weleens een mutiny willen starten voor het team.
Wat ik ook erg waardeer aan de Mantri-server is dat er idd weinig gekickt wordt. De Mantri-server is over het algemeen best rustig op de happy hours na dan
Eén keer zelfs het volgende meegemaakt....ik join een game, ik spawn op de helipad waar al 2 anderen aan het wachten zijn op de chopper --> *kick*
WHAAAAAA!!!
[ Voor 24% gewijzigd door Oemfoefoe op 02-11-2005 11:27 ]
Waar ik een gruwlijke hekel aan heb, is dat (met name de map Wake Island) je als US staat te wachten op een jet en er opeens 10 anderen erbij komen staan. Met een beetje mazzel zit jij in de jet als ie spawnt, maar wat gebeurt er voor iets leuks: al die gasten blijven om je heen staan en als je weg wilt vliegen krijg je zomaar een teamkill (of meerdere!!) omdat ze worden geraakt door de vleugels o.i.d. en natuurlijk krijg je er een punish voorOemfoefoe schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:25:
Eén keer zelfs het volgende meegemaakt....ik join een game, ik spawn op de helipad waar al 2 anderen aan het wachten zijn op de chopper --> *kick*
WHAAAAAA!!!

Heb ik nu een paar keer gehad, ik kom alleen in de buurt van een jet als het er rustig is
ze pakken dan altijd een gun ofzo en gaan mij uitdagen dus ik knife ze dan
maar als het
ik heb het niet zo op duitsers nee, maar als je het erg vind dat ik hierover begin dan haal ik het wel weg, ik heb nl een aantal nare ervaringen met dat "volk"
[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 02-11-2005 11:52 ]
Anoniem: 153850
Helaas als het omgedraaide gebeurd (ik piloot en maatje te laat) en ik vraag het is er welgeteld nog maar 1 keer iemand uitgestapt
Heb je wel eens als gunner in een tank gezetten waarin een commander aan het stuur zit ?Domus schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:24:
[...]
Klopt, maar je kan rustig meeknokken hoor. Het duurt soms even voordat je weer kunt droppen of een uav kan laten vliegen. Het vergt alleen wel een wat snellere speelsnelheid omdat je aan 2 dingen tegelijk moet denken. Maar het kan wel hoor, vooral op servers met <16 man, dan is het zaak dat je zelf meeknokt, anders kan je nog wel eens verliezen en is je commanderpositie zinloos.
Het is alleen wel vaak zo dat ik op de base blijf om de arty en uav truck te beschermen. Dan blijf ik gewoon beetje rondkijken totdat ik een bogey zie.
Nou ik wel

Voor mij is vliegen zowieso niet weggelegd... Ik krijg het maar niet te pakken, bovendien zijn die vliegtuigen veels te snel voor me. Jeepjes rijden en apc daarentegen kan ik weer wel (redelijk) goedcybermans schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:42:
ik zat gister met een knakker die luckylu oid heette. Hij moest en zou alleen vliegen want van een gunner werdtie nerveus. Vlieg dan niet of ga SP doen. Gelukkig was die daarna snel vetrokken en kon ik met een brit gaan vliegen. Ging verrekte lekker.
[ Voor 11% gewijzigd door Vuurvoske op 02-11-2005 13:16 ]
hmmm ik vind juist dat NL'ers normaal gesproken het vervelendste zijn.(ja ik ben ook NL'er)djmantri schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:52:
vind het zoiezo stom dat niemand respect voor elkaar heeft en mekaar gewoon voor laat gaan in de volgorde waarin ze erbij zijn gaan staan... ik doe dat altijd maar als iemand toch in mn vliegtuig wil als ik daar al 10 min sta te wachten dan trek ik mn mes en dan ga ik ff in de lucht staan zwaaien, loop es naar hem toe en ga mis slaan.
maar als hetduitsers
of andere buitenlanders zijn, dan krijgen ze vaak zoiezo al een enkeltje naar het menu )
offtopic:
ik heb het niet zo op duitsers nee, maar als je het erg vind dat ik hierover begin dan haal ik het wel weg, ik heb nl een aantal nare ervaringen met dat "volk"
Ik speelde RTCW ET altijd op de Duitse servers. Veel relaxter volkje. Maar ja ieder z'n mening.
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Zeggeh, ga jij 10 minuten op een vliegtuig staan te wachten ? Zoek dan een andere manier om kills te maken ofzodjmantri schreef op woensdag 02 november 2005 @ 11:52:
vind het zoiezo stom dat niemand respect voor elkaar heeft en mekaar gewoon voor laat gaan in de volgorde waarin ze erbij zijn gaan staan... ik doe dat altijd maar als iemand toch in mn vliegtuig wil als ik daar al 10 min sta te wachten dan trek ik mn mes en dan ga ik ff in de lucht staan zwaaien, loop es naar hem toe en ga mis slaan.
geheelonthouder met geheugenverlies
DudeAnoniem: 42791 schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 17:09:
[...]
...
Het beste is om gewoon in die smalle gangetjes te gaan hangen en mensen te bespringen.
...

/hk
Wie weet al wat meer over die nightvision in de expansion, zijn er ook nacht maps (lijkt me _gaaf_) en dat je dan echt alles ziet oplichten als je schiet enzo........
De server is verhuisd en dus heb ik een ander ip!
84.244.131.181:16567
querry nog steeds 29900
serverstats:
server moet nu iets betrouwbaarder zijn en niet zomaar wegvallen!
[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 02-11-2005 15:08 ]
Ik het ip al in mijn HLSW gezet, vrijdag krijg ik als het goed is bf2 binnendjmantri schreef op woensdag 02 november 2005 @ 15:06:
Weer een belangrijke mededeling
querry nog steeds 29900
serverstats:
[afbeelding]
Spawnde laatst op de carrier, kwam in een lopende game en rende naar het Cobra helipad toe. Kwamen er ook twee mennekes aanrennen, zelfde clantag. Dus ik vraag "you two doing the cobra together?" en volgens mij heb ik wel 6x een "thank you" en nog iets in het frans wat ik niet helemaal volgen kon maar wat neer kwam op eeuwige roem en dankbaarheid of zo, te horen gekregen.Anoniem: 153850 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:35:
Hoe denken jullie over je plek afstaan in een chopper bv omdat een teammate of clanmember van de piloot er graag bij wil? In het begin vond ik dit onzin maar ben nu toch tot inkeer gekomen. Als het netjes gevraagd wordt heb ik er geen moeite mee om uit te stappen zodat de 2 buddys samen verder kunnen knokken. Ik zoek dan wel een andere manier van slachten. Maar soms wordt het niet eens gevraagd en wordt ik als gunner zo in de "AWOL"zone gevlogen, ff 10 sec. hoveren en Ruza punished for AWOL en daar wordt ik dan wel schijtziek van, vraag het dan gewoon!!!!!
Helaas als het omgedraaide gebeurd (ik piloot en maatje te laat) en ik vraag het is er welgeteld nog maar 1 keer iemand uitgestapt
Met andere woorden: het werd enorm gewaardeerd. Overigens werd daar sowieso erg strak in teamverband gewerkt. Echt lekker om dan een potje te spelen. Die twee maakten samen trouwens gigantisch veel kills, dus dan lijkt me er ook niets mis mee toch, dat de beste dan ook in dat ding stappen?
Anoniem: 98389
is deze server nu voor iedereen toegankelijk?djmantri schreef op woensdag 02 november 2005 @ 15:06:
querry nog steeds 29900
serverstats:
[afbeelding]
Ik ben juist van de week begonnen met custom maps te spelen, heb de Totalbf2 map pack 2 installed en dat een aantal uurtjes op een server gespeeld. Toch weer eens wat anders dan de standaard maps. Op game-monitor.com vind je de te spelen maps w.o. ook jouw map:jagermeister schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 21:33:
Maak hem nog wel af... maar eigenlijk is het zinloos. Geen hond die custom maps speelt. Denk ook niet dat het af te spreken valt aangezien ik al meerdere pogingen gedaan heb om mensen over te halen de map te komen spelen.
http://www.game-monitor.com/search.php?map=sharjah
Zit wel alleen een vertraging in van ±5 minuten.
Wie heeft er zin om vanavond ff de map van jagermeister te spelen? Zeg om 19.00 uur?
(Als je de map nog niet hebt, de d/l link staat in de sig van jagermeister).
Linkie voor DJMantri server:
http://www.game-monitor.com/search.php?qry=DJMantri
@DJMantri: nog ff de naam van je server veranderen, staat nu nog 'tijdelijke test server'
Oh en svp wat minder vaak Wake Island draaien, wel een leuke map, maar om die nou bijna om en om te spelen zeg maar is imho iets teveel.
Wat was het ip van die server ook alweer?
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 02-11-2005 16:46 ]
Conclusie: Erg leuk!
maar dat vliegen ik krijg nog niet onder de knie. Ik zie mensen even tussen 2 gebouwen door vliegen en ik duik direct het water in vanaf een vliegdekschip:P
Als je meteen in het water duikt bij dat vliegtuigje dat geen aanloopje nodig heeft moet je gewoon je muis omhoog halen en shift + W indrukkenRSD1982 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 17:03:
Aargh heb het spel een dag
maar dat vliegen ik krijg nog niet onder de knie. Ik zie mensen even tussen 2 gebouwen door vliegen en ik duik direct het water in vanaf een vliegdekschip:P
Is toch nie zo erg! Maak je der gewoon snel duikboot van en je hebt weer een superwapenRSD1982 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 17:03:
[ Voor 4% gewijzigd door dikki dik op 02-11-2005 17:25 ]
Pijltje omlaag indrukken om omhoog te gaan en pijltje omhoog om een snoekduik te maken ;-)RSD1982 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 17:03:

Daarna wake island.............ik zwem naar een bootje toe dat een stukje uit de kust ligt, zonder iemand erin. Bijna bij het bootje.......schiet iemand het lege bootje kapot. Op de map kijken of het iemand van je eigen team is die er naartoe zwemt is blijkbaar te moeilijk.
Hier trouwens ook weer een commander die in een tank niks aan het doen was
Anoniem: 131749
alvast bedankt
Goede vraag er wordt alleen niet goed op gereageerd!!!dikki dik schreef op woensdag 02 november 2005 @ 17:25:
waar was bf2 special forces nou ook alweer goedkoop te krijgen. Het heeft in het topic gestaan, maar kan het niet meer vinden. Was geloof ik 20 euro met nog twee kortingen eroverheen.
dan gaan mensen van hier je herkennenAnoniem: 152730 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 18:18:
Vraagje..
Wat nou als ik voor de lol , [GOT] zet voor mijn naam ???
Anoniem: 152730
jah ok
Of ergens speciaal toestemming voor vragen ofzo..dus als ik zometeen wil gaan spelen kan ik ook gelijk [GOT] voor mijn naam zetten ?
Niet dat ik dalijk van alles op mijn dak krijg
Ja dat doe ik met paint idd, gewoon uit de losse hand.
dan weten we dat je op GoT zit, als iemand je tegenkomt in bf2 iigAnoniem: 152730 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 18:18:
Vraagje..
Wat nou als ik voor de lol , [GOT] zet voor mijn naam ???
Als iemand het netjes vraagt aan mij wil ik ook best mijn vliegtuig of tank afstaan aan iemand. Niet als de ronde net begonnen is, maar als het niet wil lukken met vliegen of de ronde op de helft is ofzo dan wil ik hem best inruilen voor een apc of een tankje.Anoniem: 153850 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:35:
Hoe denken jullie over je plek afstaan in een chopper bv omdat een teammate of clanmember van de piloot er graag bij wil? In het begin vond ik dit onzin maar ben nu toch tot inkeer gekomen. Als het netjes gevraagd wordt heb ik er geen moeite mee om uit te stappen zodat de 2 buddys samen verder kunnen knokken.
[ Voor 8% gewijzigd door Widow op 02-11-2005 18:29 ]
mijn attackchopper voor jouw tank?
Daar heb ik op zich ook geen problemen mee, als ze het maar vragen. Laatst was in aan het spelen op Sharqi Peninshula oid, en dr waren 2 clanm88 die "chopperden". 1 stapt in een boot, dus ik ga in de gunner positie zitten, vliegt die piloot doodleuk het water inAnoniem: 153850 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 12:35:
Hoe denken jullie over je plek afstaan in een chopper bv omdat een teammate of clanmember van de piloot er graag bij wil?

maar ook niet ff vragen ofzo, dan ga ik wel een andere manier zoeken om te killen.
Laatst overigens heerlijk gespeeld op de GOF server met Phoentje in een chopper, die gast kan echt goed vliegen
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Ah oke, dan doe ik dat ook wel. Ik dacht namelijk dat het een soort clan/ guild tag was. Ik kan me voorstellen dat je in World of Warcraft of Guildwars niet meteen bij de GoT guild hoortdjmantri schreef op woensdag 02 november 2005 @ 18:37:
ik vind het altijd wel zo, dat als er [got] in iemands naam staat ik je zoiezo minder snel kick dan iemand zonder dat aangezien ik de server meer voor gotters heb gemaakt dan bv "fok"
Heh, nou, in Battlefield 2 welVuurvoske schreef op woensdag 02 november 2005 @ 20:02:
[...]
Ah oke, dan doe ik dat ook wel. Ik dacht namelijk dat het een soort clan/ guild tag was. Ik kan me voorstellen dat je in World of Warcraft of Guildwars niet meteen bij de GoT guild hoort
En net wat DJMantri zegt, we kicken/bannen eerder "gasten" (dus mensen zonder [GoT] of iets) dan Got mensen
Zeg maar, we trekken ze voor
Ligt t aan mij of ligt ie platdjmantri schreef op woensdag 02 november 2005 @ 15:06:
querry nog steeds 29900
serverstats:
[afbeelding]
Krijg nl. network connection failed.....
[ Voor 6% gewijzigd door Help!!!! op 02-11-2005 20:08 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Anoniem: 153621
Zoja...wat zijn de IP's en is er TS bij en wat is ook hier het IP van.
verder:
Mischien nog een leuke tip voor newbie's die net begonnen zijn met het spel te spelen.
Als je je eerste ribbon wilt halen is 5 min in een bootje zitten genoeg voor je eerste ribbon zonder
een schot af te vuren.
Verdien je dan die medaille? Met 5 minuten campen in een bootje iig niet vind ik. Vecht met die boot, als je dan iets wint dan win je het teminste ook echt. Dan heb je er iets voor gedaan.Anoniem: 153621 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 20:14:
Mischien nog een leuke tip voor newbie's die net begonnen zijn met het spel te spelen.
Als je je eerste ribbon wilt halen is 5 min in een bootje zitten genoeg voor je eerste ribbon zonder
een schot af te vuren.
mensen ^FnF schreef op woensdag 02 november 2005 @ 20:05:
Graag hier verder.
Aangezien het niet helemaal duidelijk was, het maar even vet gemaakt
Heli''s is ook nog een obstakel maar we komen er wel uit..
geweldig spel vanmiddag heel de tijd zitten spelen en gisternacht tot 3 uur
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Dit topic is gesloten.
Voor technische vragen (bv. patches die niet mee willen werken) kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht. Daar is dit topic niet voor bedoeld.