© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Geef de servernaam + het poortje maar ff.... dan ga ik hem vanavond testen...FnF schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:21:
quote:
jagermeister schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:25:
Zou het straks echt enorm op prijsstellen als we hem eens met een flink aantal man uit gaan proberen. Geeft iig het gevoel niet helemaal voor Jan ... zo'n map in elkaar te draaien
FnF reporting for duty

De versie die op Stronkie zijn server draait is niet echt representatief meer voor wat je kunt verwachten. Het IP adres weet ik zo ff niet meer, maar wordt in 1 van Stronkies laatste posts genoemd.Smarty77 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:43:
[...]
Geef de servernaam + het poortje maar ff.... dan ga ik hem vanavond testen...(als er nog plek is!
)
Hoop snel weer met een nieuwe geupdate versie van "Road To Sharjah" te kunnen komen. Misschien dat Morpheus dan bereid is een servertje op te zetten.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Stronkie schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:33:
nou der draait nu een mooie map op mijn testserver
Mappen in de rolatie
Jagermeister's map:
http://home.tiscali.nl/ms.../Road_To_Sharjah_beta.rar
en AlfFx's mappen
http://home.tiscali.nl/ms...Attack_on_USS_Wasp_LE.rar
Rockpile overnight (the fixed version)
Je kunt hem hier downloaden
http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/rockpile_at_night.exe
en dit is de ip.
212.123.142.192
(jagers map draait ook nog ) heb gisteren een vernieuwde versie gespeeld , zodra hij klaar is met schaduwen renderen zet ik hem er ook op.
Happy hunting
[ Voor 72% gewijzigd door Stronkie op 26-10-2005 12:46 ]
Trouwens, vermijd de server Multiplay.co.uk Bagged and Tagged server want de sfeer die daar hangt is alles behalve goed. Iedereen loopt elkaar voor van alles uit te maken, erg hoog gehalte aan egotrippers en zo kan ik nog wel door gaan. Maar ja, kheb daar dan wel mn badge gehaald
We hadden dus eerst ff lokaal server gestart maar dan speel je met zn 2-en en zonder bots. Voor oefenen en beetje lachen wel leuk. Totdat hij er beetje zin in had om ook anderen neer te knallen, nu kan je volgens mij geen lokale server starten met bots. Dus poging gewaagd om online te knallen. Nu ging dat wel, maar we konden niet samen op 1 server. Wel samen op aparte servers, geen probleem. Maar is dit bewust zo gedaan of niet? Is het mogelijk om op een gezamelijke server te spelen (online / of offline met bots? zoals singleplayer)
Verwijderd
Vanaf heden dus ook te herkennen aan de [GoT] prefix voor w4ck0
Join the club. Binnenkort zit heel djmantri's server vol met GotT'ersVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:24:
In navoling van Tallman : ik ben ook al aan het meelezen vanaf day 1, en -als hij niet vol zit- actief op djmantri's server.
Nee , word niet ondersteund Illigaal, en zeker nu de buurman het wil gebruikenM.I.G. schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:10:
bla bla bla)
Nee, hij wil af en toe, lees 1 keer in de 2 maanden ofzo een keertje komen gamen.Stronkie schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:45:
[...]
Nee , word niet ondersteund Illigaal, en zeker nu de buurman het wil gebruiken
Hallo
Nee dat is dus niet mogelijk. Zodra de server merkt dat er 2 mensen zijn met dezelfde key wordt degene die het laatst in de server kwam gekicked. Je buurman kan het spel beter gewoon kopen als hij het zo leuk vind.
Zullen we nu maar weer verder gaan met inhoudelijke zaken
Omgekeerde wereldSideshowbobbie schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:32:
[...]
Join the club. Binnenkort zit heel djmantri's server vol met GotT'ers
haha, zo kan je het ook zienHielko schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:12:
[...]
Omgekeerde wereld. Er gaan geen gotters naar djmantri's server, maar mensen van djmantri's server naar got
Verwijderd
Das ook niet helemaal waar : 'k was hier al een tijdje aan het meelezen voor ik op djmantri's begon te spelenHielko schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:12:
[...]
Omgekeerde wereld. Er gaan geen gotters naar djmantri's server, maar mensen van djmantri's server naar got
edit : Doet er ook weinig toe, zolang het op djmantri's en hier maar even gezellig blijft
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 15:33 ]
Bij mij gaat het lichie een beetje uit nu...Hielko schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:12:
[...]
Welke servers (Ranked) bestaan er waar veel GOT-ers komen?!
=================
edit@: Laat maar kwartje valt:

[ Voor 22% gewijzigd door Smarty77 op 26-10-2005 16:04 ]
Aha, dus jij was degene die mij druit flikkerde toen ik terug kwam van mijn avondmaaltijd en het journaaldjmantri schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:28:
[...]
lol dan was jij dus 1 van de dupe toen ik de server ff "schoonmaakte"
heb toen alle mensen met score 0 ff eruitgegooid omdat de teams nogal focked up begonnen te worden.
maar goed, nu ik je nick zie zal ik hem onthouden en je er lekker laten zitten (tip: haal volgende keer wel wat puntenmoet in 4min makkelijk lukken)
Mja, gister 2 ronden meegevlogen met hem, en zo een kill kunnen maken zonder lock!djmantri schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:28:
btw, merk steeds meer dat er mensen van sswl in mn server komen, erg gezellig moet ik zeggen maar die sir-real die moet je niet als tegenstander in een bomber hebben want das niet leuk meer![]()
Toevallig opname gestart, en dus een filmpje gemaakt.
http://media.putfile.com/IR-Kill-zonder-lock
En ik heb nu ook uitgevonden dat je weldegelijk die raketten kan sturen!
Even oefenen, en je vind het ook uit (lastig uit te leggen
Ik heb later die ronde nog een paar kills gemaakt zonder lock.
Maar goed, ik moet even Battlefielden
het komt trouwens wel vaak voor dat ik in het verkeerde team zit
@ smarty77: werkdagen wat zijn dat? ben net 3 dagen naar school geweest en heb alweer 1,5 week vakantie
btw ben ik als ik in de server zit de enigste die er echt voor zn plezier zit
ik typ altijd een hele hoop maar dr zegt nooit iemand wat terug
moet het vaak zelf doen
even voorbeeldje:
ik wordt in de middelste spawn van zo'n level (god knows whats the name) weer es bezocht door een tank, gelukkig heb ik mijn raket paraat maar hij heeft mij nog net een paar keer geraakt dus ben half dood...
dus ik zeg, ADMIN DJMantri:Iemand een verbandje bij?
ik wacht voor de inkopper, maar gebeurd niets...
efin ik zeg dan, ADMIN DJMantri:nee, geen koekje

zo heb ik dus vaker van die dingen en meer dan reacties van lol ofzo komt het niet (wat niet erg is maar het is veel leuker om lekker te auwehoeren vind ik? je mag van mijn part uitleggen waarom je weer voor de zoveelste keer dood bent gegaan maar deze wel heel komisch was...
of mopjes tussendoor vink ook niet erg
maar sommigen zijn zo gefocused (als je airborne bent snap ik dat wel beetje) dat ze niet eens meer een lolletje kunnen maken
wordt nu wel lange post maar ach, vakantie
[ Voor 62% gewijzigd door Martinspire op 26-10-2005 16:57 ]
Edit:
Viel de DJmantri toevallgi een halfuur na deze post uit? Dat was jammer.
Ik vind het trouwens wel grappig om tijdens het verzamelen van het benodigde speler in een server wat leuks te gaan, doen, zo hebben we ook een keer in DJmantri alle hummers bij elkaar gezet enzo...
[ Voor 93% gewijzigd door Technicality op 26-10-2005 18:55 ]
Verwijderd
Heb ik ook gehad overlangs, m'n primary mouse hield er gewoon mee op in battlefield. M'n 2de muis bleef het gewoon doen. In windows deden ze het allebei.SunStorms_sletje schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 08:48:
[...]
Dat heb ik ook al gehad. Vreselijk irritant. Zou wel niet meer weten op welke server.
Ik kan daar ook niet eens meer op, ben er gebanned (was iig een heel stomme reden), en daardoor vind ik het nu ook irritant dat ie bijna altijd bovenaan staat in de browser, omdat ze 6 slots reserveren voor bepaalde mensen + omdat de ping laag isSideshowbobbie schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:12:
Net even een veteran spec ops badge gehaald door alleen maar in een jet te vliegen![]()
Trouwens, vermijd de server Multiplay.co.uk Bagged and Tagged server want de sfeer die daar hangt is alles behalve goed. Iedereen loopt elkaar voor van alles uit te maken, erg hoog gehalte aan egotrippers en zo kan ik nog wel door gaan. Maar ja, kheb daar dan wel mn badge gehaald

Tx to: @internetofshit
Het zal wel weer aan mij liggen (twijfel ik niet aan) maar ksnap em nietdjmantri schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:53:
even voorbeeldje:
ik wordt in de middelste spawn van zo'n level (god knows whats the name) weer es bezocht door een tank, gelukkig heb ik mijn raket paraat maar hij heeft mij nog net een paar keer geraakt dus ben half dood...
efin ik zeg dan, ADMIN DJMantri:nee, geen koekje

Ik wil trouwens gerust wel wat onzin vertellen tussen door hoor. Maar ben dikwijls zo geconcentreerd bezig da'k de helft van de messages maar zie voorbijkomen.
Verwijderd
Ik vind het toch wel fijn dat sinds 1.03 de eisen voor vooral de medailles en de veteran en expert badges wat zijn verlaagd. Nu zijn ze toch wat toegankelijker voor mensen die niet 24/7 BF2 doen (like me).
Toch jammer dat je 25 minuten commander moet zijn voor de veteran command badge en de staff officer ribbon, 1000 commander punten heb ik allang en 50 per ronde lukt me ook wel, maar de tijd die ze ervoor stellen is gewoon te lang ...
Verwijderd
Ik mis ook de helft van de tekst als ik aan het vliegen ben...te geconcentreerd bezig en helemaal nu ik last heb van een soort vertraging lijkt wel....ik heb zo vaak dat ik voor mn gevoel al lang ergens voorbij ben ofzo en dan na een sec toch ontplof....en mensen gaan dan soms zeuren dat ik expres tegen ze aan vlieg...maar geloof mij nou maar....dat is écht niet zo...ik blijf ook liever leven!
Ik praat meestal alleen als mensen tegen mij gaan praten, of het moet heel hilaries zijndjmantri schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:53:
even voorbeeldje:
efin ik zeg dan, ADMIN DJMantri:nee, geen koekje![]()
zo heb ik dus vaker van die dingen en meer dan reacties van lol ofzo komt het niet (wat niet erg is maar het is veel leuker om lekker te auwehoeren vind ik? je mag van mijn part uitleggen waarom je weer voor de zoveelste keer dood bent gegaan maar deze wel heel komisch was...
of mopjes tussendoor vink ook niet erg
maar sommigen zijn zo gefocused (als je airborne bent snap ik dat wel beetje) dat ze niet eens meer een lolletje kunnen maken
offtopic:
wordt nu wel lange post maar ach, vakantie![]()
Alleen soms erger ik me eraan, als de zinnen die ze schrijven tot half in mijn beeld komen

...
Ik heb de laatste tijd het volgende probleem; Wanneer neer geschoten wil ik af en toe een andere spawnpoint kiezen. In het 'kit/squad-scherm' klik ik dan op 'kit' zodat de beschikbare spawnplekken zichtbaar worden. De grote witte ronde stippen komen in beeld en wanneer ik er één aan wilt klikken gebeurt er niets. Dus geen rondje op het witte stipje.
Dit is bijvoorbeeld heel vervelend als je laatste spawnpoint is overgenomen door de tegenstander en dus een andere moet kiezen.
Nog meer mensen met hetzelfde probleem?
Verwijderd
Ja regelmatig..wat ook irritant is, als je doodgaat dat je heel vaak opnieuw je spawnpoint moet kiezen. Ook als je dezelfde houdt. Dan zie je je timer aflopen en dan blijft ie gewoon op nul staan zonder dat je respawned.Oemfoefoe schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 18:27:
@djmantri
Ik heb de laatste tijd het volgende probleem; Wanneer neer geschoten wil ik af en toe een andere spawnpoint kiezen. In het 'kit/squad-scherm' klik ik dan op 'kit' zodat de beschikbare spawnplekken zichtbaar worden. De grote witte ronde stippen komen in beeld en wanneer ik er één aan wilt klikken gebeurt er niets. Dus geen rondje op het witte stipje.![]()
Dit is bijvoorbeeld heel vervelend als je laatste spawnpoint is overgenomen door de tegenstander en dus een andere moet kiezen.
Ik had trouwens gister die commander bug dat je arty enzo op een hele andere plek komt dan waar je op de map klikt. Heel irri!
Verwijderd
Dus je arty valt ergens anders dan waar je dat eigenlijk wou? Hoe heb je dat uiteindelijk opgemerkt dan?
De arty zou zich dan op m'n eigen hoofd moeten parkeren voordat ik door zou hebben dat het anders viel dan ik het verteld had...
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 18:45 ]
Slecht idee, je wilt mij echt niet als voorbeeld gebruikenVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 14:24:
In navoling van Tallman : ik ben ook al aan het meelezen vanaf day 1, en -als hij niet vol zit- actief op djmantri's server.
Maareh, jij bent toch een van die fijne piloten waar ik mooi bij mee kan vliegen ? Zo een waardoor Ace me vervelend vindt.
geheelonthouder met geheugenverlies
Tsjek je onderschrift en vergelijk dat eens met je icoon
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Verwijderd
Nou gister had ik dus dat ik bijvoorbeeld op een spawnpoint arty wilde gooien of een uav maar dan klik je op de plek die je wil maar je icoontje komt dan gewoon een heel stuk daar vandaan. Gister was het zelfs zo erg dat ik op een vlag klikte en dat de arty een vlag verder kwam. Die wel van ons wasVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 18:43:
Commander bug? Die kende ik nog niet.
Dus je arty valt ergens anders dan waar je dat eigenlijk wou? Hoe heb je dat uiteindelijk opgemerkt dan?
De arty zou zich dan op m'n eigen hoofd moeten parkeren voordat ik door zou hebben dat het anders viel dan ik het verteld had...
jep heel af en toe (ligt volgens mij aan 1.1)Oemfoefoe schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 18:27:
@djmantri
Ik heb de laatste tijd het volgende probleem; Wanneer neer geschoten wil ik af en toe een andere spawnpoint kiezen. In het 'kit/squad-scherm' klik ik dan op 'kit' zodat de beschikbare spawnplekken zichtbaar worden. De grote witte ronde stippen komen in beeld en wanneer ik er één aan wilt klikken gebeurt er niets. Dus geen rondje op het witte stipje.![]()
wat je dan moet doen (ongeveer in deze volgorde)
verander het venster naar de squadlist (das capslock ofzo)
haal nog es iets van de spelerslijst ofzo naar voren
ga terug naar de spawnpoints
druk op enter ofzo of kijk of je hem aan kunt klikken indien ja join in, indien nee ff het schermpje weg en weer terug
1 van die handelingen moet het zijn maar heb ff geen zin om het op te zoeken
naja ik ga iig weer verder
slightly offtopic: heeft er iemand miss een (php)script om op een webpagina stats van de server te tonen, ik heb nl al heel wat geprobeerd om het door middel van een xml bestandje te laten zien maar het lukt me niet
Ik heb de laatste tijd wel regelmatig als commander dat UAV niet echt terecht komt dan waar ik wil. Alleen als ik de kaart volledig inzoomt, dan gaat het wel 9 van de 10 keer goed.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 18:41:
[...]
Ja regelmatig..wat ook irritant is, als je doodgaat dat je heel vaak opnieuw je spawnpoint moet kiezen. Ook als je dezelfde houdt. Dan zie je je timer aflopen en dan blijft ie gewoon op nul staan zonder dat je respawned.
Ik had trouwens gister die commander bug dat je arty enzo op een hele andere plek komt dan waar je op de map klikt. Heel irri!
Ik heb inderdaad zitten vogelen en na tijdje lukt het me wel weer. Het is alleen hoogst irri, want je wilt toch die knakker pakken die jou heeft doodgeschoten. Kleine kans dat 'ie daar na een minuut nog zit.djmantri schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 19:21:
[...]
jep heel af en toe (ligt volgens mij aan 1.1)
wat je dan moet doen (ongeveer in deze volgorde)
verander het venster naar de squadlist (das capslock ofzo)
haal nog es iets van de spelerslijst ofzo naar voren
ga terug naar de spawnpoints
druk op enter ofzo of kijk of je hem aan kunt klikken indien ja join in, indien nee ff het schermpje weg en weer terug
1 van die handelingen moet het zijn maar heb ff geen zin om het op te zoeken![]()
naja ik ga iig weer verder
offtopic:
slightly offtopic: heeft er iemand miss een (php)script om op een webpagina stats van de server te tonen, ik heb nl al heel wat geprobeerd om het door middel van een xml bestandje te laten zien maar het lukt me niet
Verwijderd
Of 16 players op een 32 player map ... heb deze week alleen al 5 vet badges binnenVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 18:07:
k heb gister mn veteran commander gehaald...redelijk binnen de tijd...je moet gewoon servers zoeken met 64 maps en 32 players...dan heb je wel de tijd.
Btw: we neemt me ff bij het handje om mijn airborne lintjes te halen ? Kan zelf geen meter vliegen
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 20:04 ]
Verwijderd
Ik zit al een tijdje te zoeken naar een topic die het best bij mijn probleem past, maar kan hem nergens vinden. Vandaar de post hier...
Ik zit hier met een Geforce 7800gtx en Battlefield accepteerd deze kaart natuurlijk, geen problemen mee. Ik weet wel dat Battlefield niet alles uit mijn kaart haalt. Ik bedoel hiermee te zeggen dus die shaders etc. Heeft iemand hier een screenshot voor mij hoe hij zijn geforce heeft ingesteld zodat hij ook gamed op de mooiste weergave e.d? Ik snap niets van die opties die ik kan activeren in mijn Geforce 7800gtx optie venster. Zie wel dat ik bepaalde instellingen kan laden, zo zit er standaard al een Battlefield 2 optie in. Maar ik denk dat er betere weergave uit te halen is, dan als ik zo standaard het spel in ga.
Ik hoop op een reactie
Grtz
[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 20:06 ]
Verwijderd
Hop in!Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:03:
[...]
Of 16 players op een 32 player map ... heb deze week alleen al 5 vet badges binnenVooral op vet tank ben ik wel preus
Btw: we neemt me ff bij het handje om mijn airborne lintjes te halen ? Kan zelf geen meter vliegen
Hey welkom, nou mag ik je met recht uitnodigen in een GoT squadTallManNL schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:06:
Deze topics zo ongeveer gevolgd vanaf deel 1 en nu toch eindelijk maar eens geregistreerd. Al is het maar om [GOT] voor mijn naam te zetten
http://www.eagames.com/of...specialforces/us/home.jsp
Op dezelfde plek waar je de 81.05 drivers download staat helemaal onderaan ook een link naar een pdf waarin alles over de settings wordt uitgelegd. http://download.nvidia.co...y_Property_User_Guide.pdfVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:04:
Beste gamers,
Ik zit al een tijdje te zoeken naar een topic die het best bij mijn probleem past, maar kan hem nergens vinden. Vandaar de post hier...![]()
Ik zit hier met een Geforce 7800gtx en Battlefield accepteerd deze kaart natuurlijk, geen problemen mee. Ik weet wel dat Battlefield niet alles uit mijn kaart haalt. Ik bedoel hiermee te zeggen dus die shaders etc. Heeft iemand hier een screenshot voor mij hoe hij zijn geforce heeft ingesteld zodat hij ook gamed op de mooiste weergave e.d? Ik snap niets van die opties die ik kan activeren in mijn Geforce 7800gtx optie venster. Zie wel dat ik bepaalde instellingen kan laden, zo zit er standaard al een Battlefield 2 optie in. Maar ik denk dat er betere weergave uit te halen is, dan als ik zo standaard het spel in ga.
Ik hoop op een reactie![]()
Grtz
Dit is ook een goede plek om te starten: http://www.tweakguides.com/NVFORCE_6.html
Ik ben er ook niet in afgestudeerd maar zo speel ik het en dat is volgensmij zo'n beetje maximaal:
Ingame:
1280*960@85hz
FSAA 4
Rest maximaal/on
7800GFX driver:
driver=81.85 (Selecteer advanced settings)
- Image Settings = High Quality (minste shimmering)
- AA = appl. pref
- AF = appl. pref (AF forcen kan ook want BF2 heeft ingame geen AF setting. Nog niet getest of forcen ingame zichtbaar is. )
- Gamma correct AA aan
- Transparency AA op Supersampling
- Negative LOD bias op Allow
- Alle optimizations op off.
[ Voor 13% gewijzigd door Help!!!! op 26-10-2005 22:01 ]
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Niet mee eens; heerlijke server om te spelen. Squads werken goed samen en daar de laatste tijd 3 ribbons, 3 badges en 2 medals gehaald.Sideshowbobbie schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:12:
Net even een veteran spec ops badge gehaald door alleen maar in een jet te vliegen![]()
Mijn settings:Help!!!! schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 21:11:
[...]
Op dezelfde plek waar je de 81.05 drivers download staat ook een link naar een pdf waarin alles over de settings wordt uitgelegd.
Ik ben er ook niet in afgestudeerd maar zo speel ik het en dat is volgensmij zo'n beetje maximaal:
Ingame:
1280*960@85hz
FSAA 4
Rest maximaal/on
7800GFX driver:
driver=81.85
Selecteer advanced settings
Image Settings = High Quality (minste shimmering)
AA = appl. pref
AF = appl. pref (AF forcen kan ook)
Gamma correct AA aan
Transparency AA op Supersampling
Negative LOD bias op Allow
Alle optimizations op off.
1280x1024@75Hz
FSAA 4x
Driver = 81.85
AA = maxed out
AF = maxed out
VSync off
De rest zoals hierboven
Red met mijn systeem (zie specs) op XP64 makkelijk 75fps tijdens drukke aktie en boven de 100fps als ik rustig langs een paar huisjes of boompjes loop.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Waar speel jij vooral, en wanneer heb ik kans je daar te treffen ? (ben eigenlijk wel eens benieuwd naar iemand die me een luchtdoop van jewelste kan geven)
Verwijderd
Ik ben nu niet thuis en ik weet mn favorieten niet allemaal uit mn hoofd. Maar ik speel regelmatig op [BTC] (multiplay.co dacht ik) omdat ik daar een een soort vriendschap heb opgebouwd...maar DJ Mantri ook wel als er plek is...Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 21:36:
[...]
Waar speel jij vooral, en wanneer heb ik kans je daar te treffen ? (ben eigenlijk wel eens benieuwd naar iemand die me een luchtdoop van jewelste kan geven)
Als ik thuis ben zal ik wel ff deze post updaten....anders moet je ff zoeken op http://www.game-monitor.com naar <|GPI|>PhoeniX***
Ik speel later vanavond nog wel
Onder welke nick speel jij eigenlijk?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 23:38 ]
Verwijderd
Deze "Hoe Ribbon/Badge met tijd vereiste te halen" tip is er echt een voor de start post. Te vaak al voorbij gekomen.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 18:07:
k heb gister mn veteran commander gehaald...redelijk binnen de tijd...je moet gewoon servers zoeken met 64 maps en 32 players...dan heb je wel de tijd.
Dat heb ik ook op djmantri maar dan alleen op 1 map; Zatar Wetlands. Een workaround om toch de gewenste spawnplek te kiezen is 8000 keer klikken met een verbeten gezicht.Oemfoefoe schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 18:27:
De grote witte ronde stippen komen in beeld en wanneer ik er één aan wilt klikken gebeurt er niets. Dus geen rondje op het witte stipje.
Volgens mij geef je een beetje je eigen antwoord al aan.Oemfoefoe schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 19:42:
Ik heb de laatste tijd wel regelmatig als commander dat UAV niet echt terecht komt dan waar ik wil. Alleen als ik de kaart volledig inzoomt, dan gaat het wel 9 van de 10 keer goed.
Heh, inderdaad. Moet zeggen dat ik nog wel moet wennen aan mijn prefixje.MaTr1x schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:39:
[...]
Hey welkom, nou mag ik je met recht uitnodigen in een GoT squad
Merkte net trouwens weer eens dat de AA echt ruk is. 6 igla's op een mi-28 af die hoverde, uiteindelijk wel weg, maar 6 raketten recht zijn uitlaat in waarvan 2 raken en 1 een teamgenoot 500m verderop vind is toch niet echt iets wat je op het slagveld wilt.
Moet me nog ff op een paar badges richten alleen passen die niet echt in mijn speelstijl dus zal me dat wel nooit lukken.
sswl sir real was vlakbij in zn chopper (metertje of 20/30) en ik zat in zo'n stationary antiair ding
ik schoot allebei de rakketten af en je ziet ze 2meter voor zn chopper ineens afbuigen waarvan er 1 mijn teammate raakt (100 meter of meer verder)
ik keek echt verbaasd op want ik had mn cursor toch echt op zijn cabine en hij had geen flares afgevuurd
Ja ik heb dit ook al een aantal keer gehad, erg irritant, zelfde probleem treedt dan ook op als je bij een squad leader wilt spawnen. De oplossing is om dan niet direct de spawnpoint aan te klikken, maar plusminus een halve centimeter links van dat spawnpoint te klikken. Weer een bug geïntroduceerd met de 1.03 patch...Oemfoefoe schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 18:27:
[ Voor 55% gewijzigd door MaTr1x op 27-10-2005 02:33 ]
Verwijderd
Zou me verbazen ... heb hier ook FEAR staan en indeed de installatie van directx9c meegemaaktMaTr1x schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 02:23:
Ik heb nu ook opeens het flikkeren van auto's en mannetjes als je er recht naartoe kijkt, als je dan wegkijkt zie je ze wel goed. Ik vermoed dat het te maken heeft met DirectX aangezien de DirectX 9.0c drivers worden geüpdate tijdens de installatie van BF2. Nu heb ik dus van de week F.E.A.R. geïnstalleerd en die heeft dus doodleuk DirectX 9.0c geïnstalleerd, waarschijnlijk heeft die wat bestanden overschreven die BF2 juist had geüpdate...

Nu nog eens wat werk maken van GoTcrwMaTr1x schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:39:
[...]
Hey welkom, nou mag ik je met recht uitnodigen in een GoT squad
Toch vind ik het vreemd want FEAR is het enige wat ik heb geïnstalleerd. Ik zou eventueel BF2 opnieuw kunnen installeren om het te tesetn, maar ik vind het wel goed zo.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 02:35:
[...]
Zou me verbazen ... heb hier ook FEAR staan en indeed de installatie van directx9c meegemaaktmaar verder geen problemen ...
Iemand trouwens hier al de nieuwe Omega's getest? Ik zag in de meuktracker nl iemand die deze drivers vond tegenvallen in BF2. Dat was HL2 (CSS), volgens mij is het tijd om te gaan pitten

hehe je bedoelt die GoT clan, zeker, want daar was toen sprake van, wat is daar eigenlijk mee gebeurt?
[ Voor 5% gewijzigd door MaTr1x op 27-10-2005 03:03 ]
Verwijderd
Ik heb trouwens uitgevonden op zatar wetlands dat als je die "bug" hebt je eens moet proberen om met de achterkant/onderkant van je muisaanwijzer op de plek te klikken...klinkt gek maar t werkt...ik heb zo'n vermoeden dat het in jou geval ook op gaat.MaTr1x schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 02:23:
Ik heb nu ook opeens het flikkeren van auto's en mannetjes als je er recht naartoe kijkt, als je dan wegkijkt zie je ze wel goed. Ik vermoed dat het te maken heeft met DirectX aangezien de DirectX 9.0c drivers worden geüpdate tijdens de installatie van BF2. Nu heb ik dus van de week F.E.A.R. geïnstalleerd en die heeft dus doodleuk DirectX 9.0c geïnstalleerd, waarschijnlijk heeft die wat bestanden overschreven die BF2 juist had geüpdate...
[...]
Ja ik heb dit ook al een aantal keer gehad, erg irritant, zelfde probleem treedt dan ook op als je bij een squad leader wilt spawnen. De oplossing is om dan niet direct de spawnpoint aan te klikken, maar plusminus een halve centimeter links van dat spawnpoint te klikken. Weer een bug geïntroduceerd met de 1.03 patch...
Het scheelt echt een centimeter of 2 ten opzichte van waar ik klik. In de meest ingezoomde modus is alles normaal, het precies plaatsen van arti en supply is op die manier gelukkig wel nog mogelijk.
Verwijderd
gebruik dan de guns, die kunnen ook een hoop schade doenTallManNL schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 23:28:
[...]
Merkte net trouwens weer eens dat de AA echt ruk is. 6 igla's op een mi-28 af die hoverde, uiteindelijk wel weg, maar 6 raketten recht zijn uitlaat in waarvan 2 raken en 1 een teamgenoot 500m verderop vind is toch niet echt iets wat je op het slagveld wilt.
Altijd nog beter dan dat je primaire muis knop blijft hangen, wat ik soms heb.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 17:00:
[...]
Heb ik ook gehad overlangs, m'n primary mouse hield er gewoon mee op in battlefield. M'n 2de muis bleef het gewoon doen. In windows deden ze het allebei.
Sta je na een spawn opeens in de wilde weg al je magazijns leeg te sproeien en zie je overal geschroken teammates wegduiken.

Die heb ik nog niet gevonden aan de static AA.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 08:47:
[...]
gebruik dan de guns, die kunnen ook een hoop schade doen
gewoon effe op een 64 player map spelen waar weinig mensen aanwezig zijn. Dat kun je soms wel een uur volhoudenVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 18:01:
Vandaag m'n veteran first aid, good conduct ribbon en een promotie tot Staff Sergeant gehaald.
Ik vind het toch wel fijn dat sinds 1.03 de eisen voor vooral de medailles en de veteran en expert badges wat zijn verlaagd. Nu zijn ze toch wat toegankelijker voor mensen die niet 24/7 BF2 doen (like me).
Toch jammer dat je 25 minuten commander moet zijn voor de veteran command badge en de staff officer ribbon, 1000 commander punten heb ik allang en 50 per ronde lukt me ook wel, maar de tijd die ze ervoor stellen is gewoon te lang ...(Of zit ik op de verkeerde servers?)
Heb ik ook wel eens gehadVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 19:16:
[...]
Nou gister had ik dus dat ik bijvoorbeeld op een spawnpoint arty wilde gooien of een uav maar dan klik je op de plek die je wil maar je icoontje komt dan gewoon een heel stuk daar vandaan. Gister was het zelfs zo erg dat ik op een vlag klikte en dat de arty een vlag verder kwam. Die wel van ons was
Ik had laatst in Strike at karkand terwijl ik in een tank zat dat ik bij een gebouw een mannetje zag staan. Dus ik probeer dat kereltje af te schieten met mijn onboard machine gun en heb bijna mijn complete munitie voorraad op hem afgeschoten, maar het kreng wou niet gaan liggen.MaTr1x schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 02:23:
[...]
geïntroduceerd met de 1.03 patch...
Dus ik rijdt wat dichterbij en dan verschijnt er opeens een muurtje voor hem en kan ik hem niet meer zien staan. Was wel grappig en verklaarde gelijk waarom hij niet weg liep toen ik op hem schoot en waarom hij/zij maar niet dood wou gaan
Nou als ik die website bekijk krijg ik een nog sterker gevoel dat EA ons alleen maar geld uit de zak wil kloppen. In totaal komen er wel 6 nieuwe wapens bij in deze add-on.Mr. Bondt schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 20:51:
Officiële Special Forces website is online:
Daarnaast wel een enorme hoeveelheid van 8 mappen.
Uiteraard gooien ze nog een paar extra rangs en medailles in de mix om het nog uitdagender te maken.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Verwijderd
Cheaterinnocent schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:17:
[...]
Ik had laatst in Strike at karkand terwijl ik in een tank zat dat ik bij een gebouw een mannetje zag staan. Dus ik probeer dat kereltje af te schieten met mijn onboard machine gun en heb bijna mijn complete munitie voorraad op hem afgeschoten, maar het kreng wou niet gaan liggen.
Dus ik rijdt wat dichterbij en dan verschijnt er opeens een muurtje voor hem en kan ik hem niet meer zien staan. Was wel grappig en verklaarde gelijk waarom hij niet weg liep toen ik op hem schoot en waarom hij/zij maar niet dood wou gaan
Ehh, ik wil niet lullig doen , maar directx word zeker niet aangepast per spel... ook niet geupdate als een spel met een update komt. Directx is niet eens van de makers van wat voor spel dan ook.... (tis geloof ik van een branche van MS)Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 02:35:
[...]
Zou me verbazen ... heb hier ook FEAR staan en indeed de installatie van directx9c meegemaaktmaar verder geen problemen ...
De enige manier om directx te updaten is wanneer Directx ZELF met een update komt. Directx is niets anders dan universele drivers vertalers die alle soorten kaarten , drivers (video/geluid) met het spel laten spreken zodat ze elkaar begrijpen... met alle mogelijkheden van 3D erin natuurlijk......
Spelen updaten alleen het spel.... Grafische drivers updaten de .. tja grafische drivers.....
Dus wat je zegt dat na de installatie van FEAR bf2 anders loopt , is larie
Nee,
Shit, nog meer medalsShuriken schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:27:
[...]
Nou als ik die website bekijk krijg ik een nog sterker gevoel dat EA ons alleen maar geld uit de zak wil kloppen. In totaal komen er wel 6 nieuwe wapens bij in deze add-on.
Daarnaast wel een enorme hoeveelheid van 8 mappen.
Uiteraard gooien ze nog een paar extra rangs en medailles in de mix om het nog uitdagender te maken.
weet niet of het met de huidige bf2 kan maar vast niet:
Hopelijk fixed het ook het probleem van de 2e mic die veel mensen hebben met een audigy platinum (staat zelfs in ea support (dat je de pleuris kan krijgen))Voice-over IP supported with USB headset
gister met me clan weer aso dik geowned. Gewoon met 1345 to 519 tickets gewonnen.
[ Voor 18% gewijzigd door cybermans op 27-10-2005 10:15 ]
Verwijderd
Indeed ... Bij installatie Fear installeerd hij gewoon directx opnieuw, maar dat zou geen problemen mogen geven aangezien hij de laatste versie installeerde.Stronkie schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 09:36:
[...]
Ehh, ik wil niet lullig doen , maar directx word zeker niet aangepast per spel... ook niet geupdate als een spel met een update komt. Directx is niet eens van de makers van wat voor spel dan ook.... (tis geloof ik van een branche van MS)
De enige manier om directx te updaten is wanneer Directx ZELF met een update komt. Directx is niets anders dan universele drivers vertalers die alle soorten kaarten , drivers (video/geluid) met het spel laten spreken zodat ze elkaar begrijpen... met alle mogelijkheden van 3D erin natuurlijk......
Spelen updaten alleen het spel.... Grafische drivers updaten de .. tja grafische drivers.....
Dus wat je zegt dat na de installatie van FEAR bf2 anders loopt , is larie
Kerel heeft der snel muurtje zitten metsen. Zie je hem al lopen met emmertje mortel terwijl commander er snel een pakket stenen dropt ipv supplykrat
Verwijderd
Zo'n fijne piloot ben ik helemaal (nogTallManNL schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 18:44:
[...]
Slecht idee, je wilt mij echt niet als voorbeeld gebruiken
Maareh, jij bent toch een van die fijne piloten waar ik mooi bij mee kan vliegen ? Zo een waardoor Ace me vervelend vindt.
Volgens mij kon ik als gunner in de chop bij je heel effectief APCs en tanks busten, dat gaat dan over het algemeen even snel/sneller dan wanneer de piloot alles met zijn unguided wil doen. Dus wat je vliegstijl betreft ben ik tevreden.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 10:53:
[...]
Zo'n fijne piloot ben ik helemaal (nog) niet... Vooral gronddoelen uitschakelen met de raketten van de attack-choppers blijft een beetje lastig. Als er iemand goeie tips heeft ? Het vliegen zelf begint wel aardig te lukken, en met ne goeien boordschutter erbij
willen er al wel eens wat tegenstanders te sneuvelen. 'k probeer dan vooral een goeie positie te kiezen, en stabiel te vliegen, zodat de boordschutter zijn werk kan doen.

Weet iemand hoelang dit gaat duren.?Sideshowbobbie schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 10:58:
De servers van EA liggen er weer eens uit
Verwijderd
Blij te horen dat je tevreden bentTallManNL schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 10:56:
[...]
Volgens mij kon ik als gunner in de chop bij je heel effectief APCs en tanks busten, dat gaat dan over het algemeen even snel/sneller dan wanneer de piloot alles met zijn unguided wil doen. Dus wat je vliegstijl betreft ben ik tevreden.
Als ik een piloot krijg die zelf alles van de grond wil blazen word ik meestal gereduceerd tot zo'n soort passagier.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 11:08:
[...]
Blij te horen dat je tevreden bentEn je hebt gelijk wat de laser-guided misseles betreft, maar killen met de unguided blijft een probleem, als er geen vrijwilligers zijn om mee te vliegen, of de passagier in kwestie niets raakt.
Ik zeg als ik als copiloot in jet zit ook wel eens "hey, mag ik direct ff met mijn guided schieten ?" Anders blijven ze draaien/bomben en kun je nooit een lock verkrijgen.
[ Voor 2% gewijzigd door TallManNL op 27-10-2005 11:13 . Reden: spelling ]
veel vlieguren makenVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 10:53:
[...]
Zo'n fijne piloot ben ik helemaal (nog) niet... Vooral gronddoelen uitschakelen met de raketten van de attack-choppers blijft een beetje lastig. Als er iemand goeie tips heeft ? Het vliegen zelf begint wel aardig te lukken, en met ne goeien boordschutter erbij
willen er al wel eens wat tegenstanders te sneuvelen. 'k probeer dan vooral een goeie positie te kiezen, en stabiel te vliegen, zodat de boordschutter zijn werk kan doen.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Vind ik niet zo gek gezien jullie tegen DC moestencybermans schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 10:13:
gister met me clan weer aso dik geowned. Gewoon met 1345 to 519 tickets gewonnen.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Verwijderd
Verwijderd
linkje ?Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 11:48:
Neee mijn stats zijn teruggebracht tot 0, alles op nul wapens weg alles weg!!! Hoe ken dit nou had 5000 pts.!!!![]()
SHit man ongelooflijk alles weg! iemand anders ook in deze situatie???!?!?!?
"Player not found or stats lookup error, perhaps your account does not yet have a ranking.
Slow responses from the stats servers can also cause this.
If you are sure you provided the correct account name, please wait a while before tryng again."
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2005 11:58 ]
Verwijderd
Kan je mij misschien uitleggen hoe je met een chopper moet strafen? Bij tijd en wijle vlieg ik(naar mijn mening) gewoon goed, echter heb ik dat strafen nog steeds niet onder de knie. Het heeft iets te maken met een bocht draaien en het juiste gas geven maar ik ben er nog niet uit dus iemand die mij een goeie tip kan geven.....
je vliegt goed maar je hebt nog nooit gestrafed?Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 12:53:
[...]
Kan je mij misschien uitleggen hoe je met een chopper moet strafen? Bij tijd en wijle vlieg ik(naar mijn mening) gewoon goed, echter heb ik dat strafen nog steeds niet onder de knie. Het heeft iets te maken met een bocht draaien en het juiste gas geven maar ik ben er nog niet uit dus iemand die mij een goeie tip kan geven.....
Je beweegt gewoon je muis naar recht/links zodat de heli gaat hangen naar een zijkant vervolgens gas geven en je strafed
de GoTcrew clan dusMaTr1x schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 02:58:
[...]hehe je bedoelt die GoT clan, zeker, want daar was toen sprake van, wat is daar eigenlijk mee gebeurt?

g1 unlocks die ik kan gebruiken, maar goed gewoon verder spelen jah
Heeft iemand zich hier ook al een keer Jezus gevoeld?
ik had namelijk dat ik in een bootje wou gaan en toen liep ik ineens over het water
ben zo maar een stukje gaan lopen naar de kust
In navolging van TallManNL en djw4lck0 heb ik mij ook geregistreerd. Ik maakte al een aantal weken oneigenlijk gebruikt van de prefix [GoT]TallManNL schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:06:
Deze topics zo ongeveer gevolgd vanaf deel 1 en nu toch eindelijk maar eens geregistreerd. Al is het maar om [GOT] voor mijn naam te zetten

Ik zit regelmatig op de server van djmantri (indien server niet vol is) of op een van de i3d servers (Gathering of Fans). Mijn nick: [GoT] Indy91_4life
@Ace Lightning: nog positieve ervaring opgedaan met de Omegadrivers v2.6.75a?Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:55:
Lijkt me een leuke uitdaging ,ga maar eerst even de nieuwe drivers van Ati omega testen.
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
volgens mij gewoon 'a' of 'd' en met je muis een beetje tegensturen...Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 12:53:
[...]Kan je mij misschien uitleggen hoe je met een chopper moet strafen? Bij tijd en wijle vlieg ik(naar mijn mening) gewoon goed, echter heb ik dat strafen nog steeds niet onder de knie. Het heeft iets te maken met een bocht draaien en het juiste gas geven maar ik ben er nog niet uit dus iemand die mij een goeie tip kan geven.....
toch?
*insert signature here
Verwijderd
Ik zei toch niet dat ik goed kills kon makenevilpin0 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 13:04:
[...]
je vliegt goed maar je hebt nog nooit gestrafed?wat dat je als je langs een basis vliegt met allemaal mannetjes? steeds overnieuw overvliegen?
Dus vanaf nu pas maar op als je mij voorbij ziet komen hahahaaha
Ingame nick: [HuT]Ruza[NL], helaas al tag dus geen {GoT] ervoor
*Ruza moet alleen eerst naar school omdat hij zo stom was om 5 jaar geleden niet de goede keus te maken

Dat kan ik indenken ja, alleen ik heb het altijd kunnen doen! Vaak is fijner om bijvoorbeeld UAV aan te sturen als de map 2x is ingezoomd i.p.v. 4x.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 21:58:
quote:
Oemfoefoe schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 19:42:
Ik heb de laatste tijd wel regelmatig als commander dat UAV niet echt terecht komt dan waar ik wil. Alleen als ik de kaart volledig inzoomt, dan gaat het wel 9 van de 10 keer goed.
[...]
Volgens mij geef je een beetje je eigen antwoord al aan.Met supply drops en UAV's is het naar mijn mening het beste om altijd helemaal ingezoomd te zijn. Een fijn scrollwieltje op je muis helpt daarbij ook erg veel.
Maja...beetje aanpassen dan maar hè?!
Ik weet iig dat het bij meer mensen gebeurd en dat ik niet hoeft te zoeken naar bijvoorbeeld de nauwkeurigheid van mijn (bluetooth-) muis.
PSN ID Binloading_nl
Btw, waar kan ik een lijstje zien van hoeveel je nodig hebt om te promoten, of waar kan je inloggen om alles te zien?
Ik heb even gekeken op http://www.eagames.com/of.../battlefield2/us/home.jsp maar kon niks vinden helaas.
edit:
Kleine linkje in de 2e startpost gevonden:
http://ubar.bf2s.com/
maar is er ook ergens waar ik in kan loggen om te zien hoe ver ik al ben
[ Voor 18% gewijzigd door danslo op 27-10-2005 18:52 ]
Je bent er heel dicht bijcls schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 18:49:
Mja het moven vind ik niet erg maar dat ik doodga en gewoon 2 punten verlies werkt idd heel erg op mn zenuwen.
Btw, waar kan ik een lijstje zien van hoeveel je nodig hebt om te promoten, of waar kan je inloggen om alles te zien?
Ik heb even gekeken op http://www.eagames.com/of.../battlefield2/us/home.jsp maar kon niks vinden helaas.
edit:
Kleine linkje in de 2e startpost gevonden:
http://ubar.bf2s.com/
maar is er ook ergens waar ik in kan loggen om te zien hoe ver ik al ben
http://www.eagames.com/ex...a.com/BF2MC/home/?lang=us
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Voor technische vragen (bv. patches die niet mee willen werken) kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht. Daar is dit topic niet voor bedoeld.