[PC] Battlefield 2 - Deel XXII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.208 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-09 09:56
ach regels zijn soms achterlijk:
was ergens dat je als spec ops wel een basis in mag om dingen op te blazen. Deze spec ops mocht met alles en iedereen beschoten worden, maar mocht niet terug schieten.

Als ik commander ben en ik zie dat bv in wake US wel al een land base heeft en toch het vliegdekschop vol blijft staan, dan wil ik er wel eens een arty voor gebruiken. Sommige mensen vinden dit rapen, krijg je genoeg te horen.... het enige wat ik zeg is dan: spawn gewoon aan land want vandaar kan je ook aanvallen. Meestal is het dan gewoon stil, tis wel makkelijker hoor als ze met zijn allen op die base blijven maar ik wil ook gewoon lekker kunnen spelen.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rac-on schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:52:
@jet mannetje: waar the fuck denk je dat de minimap voor dient?? Het komt op mij over dat jullie vaak denken: "Hey puntjes, gaan!!!" zonder ff stil te staan bij de gevolgen. Iets langer nadenken voordat je op het knopje drukt kan geen kwaad!
Jet mannetje :? Ben ik dat? Waarom schreeuw je zo? Wil je ff one on one ofzo :P Ken je hebbe 'mannetje' :)

Ik moet tentamens leren, maar iets zegt mij dat ik vanmiddag wel weer even op Mantri's server te vinden ben O-)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cybermans schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:01:
was ergens dat je als spec ops wel een basis in mag om dingen op te blazen. Deze spec ops mocht met alles en iedereen beschoten worden, maar mocht niet terug schieten.
Ach, ''onze'' millitairen in Afghanistan en Irak mogen ook niet terugschieten, zal wel normaal gevonden worden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-09 15:53

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:43:
[...]

Of gewoon beide AA guns bemannen...zie er dan nog maar eens door te komen met je vliegtuig! Maar iedereen is bang dat iemand anders de heli of het vliegtuig pakt als zij naar de AA lopen. Maar goed...als je alleen de carrier hebt spawnen daar zeker 16 man. En niemand komt erdoor?
Nope.. was een clupje van zeg 6 tegen 6. Maarrrrr.... ik wist niet eens dat er nog een VOORSTE AA was..?? Damn. Ga ik zeker bekijken. Ik zit zelf graag in de turret daar op de achterkant, maar zal het zeker aan de voorkant eens bekijken. En dan nog: als je echt als team werkt, met inderdaad iemand aan de AA en een clupje wat spawned bij de arti en een clupje in de BH, dan moet het te doen zijn, maar teamwork is soms ver te zoeken, lekker ieder voor zich, maar ja, dan met dit als resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Laatst online: 19-09 15:53

GurbY{nl}

GurbY{nl}

cybermans schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:01:

Als ik commander ben en ik zie dat bv in wake US wel al een land base heeft en toch het vliegdekschop vol blijft staan, dan wil ik er wel eens een arty voor gebruiken. Sommige mensen vinden dit rapen, krijg je genoeg te horen.... het enige wat ik zeg is dan: spawn gewoon aan land want vandaar kan je ook aanvallen. Meestal is het dan gewoon stil, tis wel makkelijker hoor als ze met zijn allen op die base blijven maar ik wil ook gewoon lekker kunnen spelen.
Eens. Als er meerdere spawn punten zijn dan zal het me jeuken wat er met die arti of die bombing strikes gebeurt. Dan ben IK gewoon een domme boer als ik maar stomweg op het zelfde punt blijf spawnen. Maar ik wordt zo ongelofelijk moe van dat continue één punt aanvallen als dat ene punt nou net het enige punt is waar iemand kan spawnen. Het is wat anders als dat een cappable base/flag is. Natuurlijk dat je die probeert in te nemen. Maar non-stop de carrier als enige spawnpunt platbomben en arti op droppen, daar wordt ik heeeeeeel moe van. En ben dan ook maar vlug weg.

[ Voor 4% gewijzigd door GurbY{nl} op 24-10-2005 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rac-on schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:52:
onderin de carrier spawnen, via de trap naar boven, wachten totie langs gelopen is en in de voorste AA van de carrier gaan zitten.
Damn, die voorste AA kan je dus wel in!!!! Ik ontdekte dat ding gistre pas maar kon er maar niet in komen. Dus ik dacht die ie er voor de sier stond. Maar hij is dus wel degelijk te gebruiken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 09:35
wat zit er trouwens soms toch voor achterlijk knalvoer in mn team zeg

ik zit ook vaak aan de verliezende kant
voortaan maar es van team switchen

ben nu trouwens ook iets minder voorzichtig met een grote schoonmaak om de teams e.d. een beetje eerlijk te houden (al die randebielen moet ik niet meer).

vandaag trouwens 2x (!) gehad dat de server eruit valt ... echt midden in de ronde en dr was niets gebeurd wat ervoor zou kunnen zorgen dat ie uitviel dus waarom is me nog steeds een raadsel

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 23:23

R-B

Blokkert

djmantri schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:14:
wat zit er trouwens soms toch voor achterlijk knalvoer in mn team zeg

ik zit ook vaak aan de verliezende kant
voortaan maar es van team switchen

ben nu trouwens ook iets minder voorzichtig met een grote schoonmaak om de teams e.d. een beetje eerlijk te houden (al die randebielen moet ik niet meer).

vandaag trouwens 2x (!) gehad dat de server eruit valt ... echt midden in de ronde en dr was niets gebeurd wat ervoor zou kunnen zorgen dat ie uitviel dus waarom is me nog steeds een raadsel
jup, had ik dus vanmiddag ok. 1 team was supergoed. En team waar ik in zat niet. Punt 1: Iederen ging op eigen houtje weg. Zonder iemand mee te nemen oid.. Dat soort dingen.

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:17:
[...]

Ik moet tentamens leren, maar iets zegt mij dat ik vanmiddag wel weer even op Mantri's server te vinden ben O-)
Hmm, iets zegt me dat ik ook maar even alles in de gaten ga houden op DJMantri's server O-)

[ Voor 5% gewijzigd door Mr. Bondt op 24-10-2005 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 14:49:
[...]

Damn, die voorste AA kan je dus wel in!!!! Ik ontdekte dat ding gistre pas maar kon er maar niet in komen. Dus ik dacht die ie er voor de sier stond. Maar hij is dus wel degelijk te gebruiken :9
ja die is ideaal om die choppers neer te halen die je commander caravan willen slopen, enige nadeel is dat je er een hele ronde in moet zitten om het enigzins nut te laten hebben.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haaa haalde vandaag een lintje voor goed gedrag haha lag gevouwen! en weet iemand goede sites voor unlocken bonus weapons? hoeveel pts je er voor nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 23:03
djmantri schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:14:
net vloog ie er weer uit |:(
Sommige mappen komen geen eens meer aan bod als ie steeds uitvalt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
daarom heb ik de (mijns inziens) mindere maps aan het einde gedaan...

btw nog steeds geen fix dus dat vind ik wel muf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:17:
[...]

Jet mannetje :? Ben ik dat? Waarom schreeuw je zo? Wil je ff one on one ofzo :P Ken je hebbe 'mannetje' :)

sorry, mannetje was niet denigrerend bedoel of zo, ik gebruik het de hele tijd.. Het was volgens mij een typo en bedoelde ik "jet mannetjes" als meervoud. En nee, geen one on one, ik kan niet vliegen. Anyway, punt blifjt dat de minimap teamkills kan voorkomen, dus dat je moeilijk ea de schuld kan geven..

@voorste carrier AA: ja daar kan je in. En omdat de helft van de mensen (en jet mannetjes) dat niet weten, blijf je een stuk langer in leven!

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 19-09 13:17
De laatste tijd heb ik een vreemd probleem als ik de game opstart. Ten eerste wil hij eerst niet connecten met mijn inlogname. De tweede keer doet hij dit weer wel. Als ik vervolgens op server refresh druk kommen er meestal nog geen 30 servers binnen terwijl dit enkele weken geleden altijd enkele duizenden waren. Ik heb niets verandert verder en mijn firewall heeft toestemming op bf2 door te laten. T is iig zwaar irritant want zo vind ik weinig servers

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verdomme. Ik krijg de hele tijd failed to connect als ik een server wil joinen :S

Ik kan toch echt gewoon op internet...

:O

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:08:
[...]

IK zal de regel nog een uitleggen:

Als je als team MEER dan 1 vlag hebt mag je bij ons de mainbase van dat team NIET aanvallen (bombing/arty/met tank spawnkillen) Je mag wel ten alle tijden spullen stelen of opblazen. Deze regels komen om de 40 sec door het beeld.

Wij als MEC hadden meerdere vlaggen en toch schoot je ons af toen we net uit de hangar kwamen. IK heb je gekicked en toen je gereconnect was hebben we je deze regel proberen uit te legen. Je reactie en van een clan maatje van je was grof taalgebruik en lame gedrag dus vandaar de ban toen. Vindt het jamer wat het was inderdaad leuk vliegen tegen elkaar. Deze regel is tot stand gekomen mede door frequente bezoekers van onze server die zich hier dood aan ergen. Voorbeeld zie 2 post verder van gyedema
Sorry hoor Marcel maar ik neem aan dat 1968 je geboortejaar is. Dan is dit uitermate kinderachtig gedrag. Ik kan je vertellen dat dit misschien de 2e of 3e keer is dat ik GoF speelde. En nogmaals...ik werd achterna gezeten door een vijandig vliegtuig die mij ook gelocked had. Toen ik uit een of andere manoeuvre kwam zat jij recht voor me neus. En ik heb die kill meegenomen. Verder heb ik helemaal geen lame gedrag of wat ook getoond. Je had me ook gewoon kunnen waarschuwen oid. J
e probeert het nu mooier te maken dan het is want ik wilde juist weten waarom ik gekicked werd en mn clan maatje zei dat ik het maar moest laten gaan...als dat grof taalgebruik is moet je je toch eens na laten kijken. Je gaf me 2x een andere reden die beide niet van toepassing waren op het moment en toen ik je daarmee confronteerde werd ik gebanned. Puur machtsmisbruik...

Die post van gydema heeft hier al helemaaaaaaaaal niets mee te maken want ik heb geen bom gedropt in jullie mainbase!! Sterker nog....je hebt niet eens een mainbase in Kubra dam aan de Mec kant!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 22:14:
[...]

Sorry hoor Marcel maar ik neem aan dat 1968 je geboortejaar is. Dan is dit uitermate kinderachtig gedrag. Ik kan je vertellen dat dit misschien de 2e of 3e keer is dat ik GoF speelde. En nogmaals...ik werd achterna gezeten door een vijandig vliegtuig die mij ook gelocked had. Toen ik uit een of andere manoeuvre kwam zat jij recht voor me neus. En ik heb die kill meegenomen. Verder heb ik helemaal geen lame gedrag of wat ook getoond. Je had me ook gewoon kunnen waarschuwen oid. J
e probeert het nu mooier te maken dan het is want ik wilde juist weten waarom ik gekicked werd en mn clan maatje zei dat ik het maar moest laten gaan...als dat grof taalgebruik is moet je je toch eens na laten kijken. Je gaf me 2x een andere reden die beide niet van toepassing waren op het moment en toen ik je daarmee confronteerde werd ik gebanned. Puur machtsmisbruik...

Die post van gydema heeft hier al helemaaaaaaaaal niets mee te maken want ik heb geen bom gedropt in jullie mainbase!! Sterker nog....je hebt niet eens een mainbase in Kubra dam aan de Mec kant!!
Zo kunnen we nog dagen doorgaan. Ik wens jouw veel succes met jouw manier van spelen en gekontedraai. Admins zijn toch altijd de foute partij.

We zien elkaar wel weer op het slagveld

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 18-09 23:23

R-B

Blokkert

weet iemand dit:

heb net die patch "A" geinstalleerd (van Catalyst 5.10)

maar nu is me BF 2 vet "licht"

normaal is het vele malen donkerder. Komt het door A? of door iets anders?

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 22:19:
[...]

Zo kunnen we nog dagen doorgaan. Ik wens jouw veel succes met jouw manier van spelen.

We zien elkaar wel weer op het slagveld
Hahaha...je bent hier net zo erg...zit je soms bij de politie? Die zeggen ook altijd "ik ga hier niet over in discussie" als ze niet meer weten wat ze moeten zeggen. Ik heb het nu al 2x uitgelegd hoe het kwam dat ik jou van de baan schoot en dát zit je gewoon hoog. Want verder heb ik niets gedaan wat niet mocht volgens jullie regeltjes! MIJN manier van spelen?? Ik denk dat die een stuk socialer is dan die van jou.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 22:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 22:24:
[...]

Hahaha...je bent hier net zo erg...zit je soms bij de politie? Die zeggen ook altijd "ik ga hier niet over in discussie" als ze niet meer weten wat ze moeten zeggen. Ik heb het nu al 2x uitgelegd hoe het kwam dat ik jou van de baan schoot en dát zit je gewoon hoog. Want verder heb ik niets gedaan wat niet mocht volgens jullie regeltjes!
Je hebt helemaal gelijk kerel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 22:14:
[...]

Ten eerste vind ik dit pure topic vervuiling. Zoals al eerder gezegd hoort dit thuis op het forum van de server. Als je het niet eens bent met de op de server gestelde regels moet je gewoon ergens anders gaan spelen. Niet hier 5 berichten posten over machtsmisbruik en wat al niet meer zij.

Verder vind ik het een hoop gejammer. Ik speel zo vaak daar. Er worden geen mensen gebanned omdat ze goed zijn. Wel omdat mensen zich niet aan de regels conformeren of omdat ze lopen te schelden. Ik zou bijna aan je vragen in welke van de twee categorien jij nu valt, maar dan zou ik de discussie nog verder aanwakkeren.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nix mis met de regels....moeten ze alleen wel van toepassing zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 18:01:
Haaa haalde vandaag een lintje voor goed gedrag haha lag gevouwen! en weet iemand goede sites voor unlocken bonus weapons? hoeveel pts je er voor nodig hebt?
Als je de startpost bekijkt zie je: http://ubar.bf2s.com/ :Z

De mens is van nature lui

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
Sjonge jonge het aard hier uit in een beetje een flame achtige bullshit over serverregels en andere onzin, als kleine kindertjes tegen elkaar bleren dat ze gelijk hebben en vinden dat ze misbruikt zijn en onterecht behandeld zijn.

Get a ****** life :|

Nu weer on-topic. Ik speel wel eens op een map waar je alleen mag knifen. Maar hoe kan je nou het beste iemand knifen, tis vet moeilijk namelijk. Hurkend gaat het al beter en heb ik de basic medal al binnen, maar meer lukt echt niet gewoon.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]Domus schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:34
Nu weer on-topic. Ik speel wel eens op een map waar je alleen mag knifen. Maar hoe kan je nou het beste iemand knifen, tis vet moeilijk namelijk. Hurkend gaat het al beter en heb ik de basic medal al binnen, maar meer lukt echt niet gewoon.
Eerst roep je 'pssssssst ...' en als ie dan naderbij komt plant je het mes in z'n adamsappel :+

Ben er zelf ook een eersteklas kluns in, vandaar :p Vandaag met veel moeite mijn 'Basic explosives' behaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:38:
[...]

Eerst roep je 'pssssssst ...' en als ie dan naderbij komt plant je het mes in z'n adamsappel :+

Ben er zelf ook een eersteklas kluns in, vandaar :p Vandaag met veel moeite mijn 'Basic explosives' behaald.
Hoeveel kills moet je dan hebben. Met C4 trouwens?

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Domus schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:42:
[...]

Hoeveel kills moet je dan hebben. Met C4 trouwens?
Ubar zegt: 13-23-37 voor basic - veteran - expert

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domus schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:34:
Het maakt volgens mij weinig uit of je staat hurkt of ligt. Als de persoon je ziet werkt sprinten -> prone -> knife wel aardig en als die je niet ziet heb je alle tijd. Gewoon zorgen dat je erg dichtbij bent en dan klikken :D

Wat het beste werkt om te oefenen is het gewoon veel doen; in maps waar je alleen mag knifen (boefje) of als de rondes nog niet begonnen zijn met teammates (hallo MrBond).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domus schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:34:
Pas maar op voordat je rank gereset wordt door EA. Al denk ik niet dat het zo'n vaart gaat lopen, in het begin hoorde je er veel over maar nu de publiciteit weg is steek EA er, zo lijkt het, ook geen tijd en moeite meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:17
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 08:44:
[...]

Pas maar op voordat je rank gereset wordt door EA. Al denk ik niet dat het zo'n vaart gaat lopen, in het begin hoorde je er veel over maar nu de publiciteit weg is steek EA er, zo lijkt het, ook geen tijd en moeite meer in.
Hoezo dan mag dat dan niet?

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 15:08

JohnD

Bernd

Eerst waren er knife/pistol only ranked servers. EA vind dat stats padding. Vind ik eigenlijk ook wel aangezien je zo wel heel makkelijk je knife en pitol badges binnenkrijgt.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
Jammer dat er geen "ik ben binnen 1 sec dood naar dat ik spawn" badge is... grrrr heb dat zo vaak meegemaakt. of door revive of door artil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barney
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 21:22

Barney

nee, ik kan niet darten

Ik kan niet meer inloggen op de account server. Hij geeft continu 'server refused connection'.
Zijn er meer mensen met hetzelfde probleem?

PW5 DH Deluxe | Conroe 6600 @ 3,4 GHz (380x9) | Zalman 8000 | 2GB DDR2 GEIL pc6400 | Sapphire 1900XTX | 2x Maxtor 250GB RAID0 | Acer 1951c |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryske_Apoc
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-12-2024

Fryske_Apoc

[- Apoc -]

ja ik kom er deze ochtend ook niet in accountserver liggen weer plat :)

Apoc_Ownz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraagje is er een programma waarmee je maps kan maken voor bf2 net zoals bij ut2004
of bestaad zo'n programma niet want zou wel lache zijn als je je eigen maps kan maken.

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
ja dat is er: kijk hier eens

oftewel lees startpost eens door

[ Voor 33% gewijzigd door cybermans op 25-10-2005 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

cybermans schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:53:
Jammer dat er geen "ik ben binnen 1 sec dood naar dat ik spawn" badge is... grrrr heb dat zo vaak meegemaakt. of door revive of door artil.
Purple Heart?

;)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook last met het zoeken naar servers?

Als ik bijvoorbeeld op ping wil zoeken kan hij niks meer vinden.

Heeft iemand trouwens enig idee waarom ik failed to connect krijg? Ik heb gewoon verbinding met internet, maar kan op geen enkele server.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 22:30:
Nix mis met de regels....moeten ze alleen wel van toepassing zijn..
ze zijn zijn van toepassing , wat dacht je dat als niemand zich aan de regels zou houden dat het dan nog leuk is om te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:00

Stewie!

Keen must die!

Kiddo's hebben weer iets nieuws: http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=5331 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petok
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-08 13:32
Het is nu al de zoveelste keer dat ik connection server lost krijg. Natuurlijk heel vaak als ik een aan het winnende commander ben met veel punten en dan nog een paar tickets....connection lost. Ik word er nu echt helemaal gek van, ik weet niet of het aan de patch ligt, maar daarvoor was het een stuk leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cybermans
ik stel voor cheat makers te behandelen in de stijl van de middel eeuwen: radbraken, vierendelen, kielhalen, zweepslagen, oprekken met amsterdammertjes... etc etc dood aan die klerelijers. Ik snap ook absoluut niet wat de fun is van ff lekker altijd winnen door niets te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat dachten jullie van een hoax :P

kijk is op de minimap en de schaduwen:P en zelf kan je het toch op een server instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sap
  • Laatst online: 07-07 16:37

Sap

There is not enough space so..

Tja het verbaasd me altijd hoe goed de online game mentaliteit de werkelijkheid weerspiegelt.

MSI-KT600-delta** Rx850xt core@555 mem@621** xp2800+@2466MHz[watercooled-innovatek]** 2x512 MDT pc3200[@425MHz]** 400WattZalman** Industrial-Radiator+Eheim1048+12mm tubes**

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:04:
wat dachten jullie van een hoax :P

kijk is op de minimap en de schaduwen:P en zelf kan je het toch op een server instellen?
Kan, maar ik heb voor het gemak twee filmpjes erbij gepost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:12:
[...]

Kan, maar ik heb voor het gemak twee filmpjes erbij gepost :)
wat dacht je van bots??
die kun zelfs ook eigen namen geven dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Wat bedoel je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Laatst online: 22-07-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:20:
Hebben jullie ook last met het zoeken naar servers?

Als ik bijvoorbeeld op ping wil zoeken kan hij niks meer vinden.

Heeft iemand trouwens enig idee waarom ik failed to connect krijg? Ik heb gewoon verbinding met internet, maar kan op geen enkele server.
JA :(, ik krijg het zelfs niet voor elkaar om b.v.op map naam te zoeken :(
Zodra ik iets intoets (b.v. Strike at Karkand) en op enter ram, blijft mijn scherm leeg. Als ik de invoer weer weg haal krijg ik ook niks meer te zien. :( Dus dan sluit ik BF2 maar af en start het opnieuw op :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou ze kunnen de namen van de bots veranderen :P ,en dan zelf met 2 spelers (de commander settings veranderden ):P eentje maakt foto's, de ander is de commander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
innocent schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:28:
[...]
Zodra ik iets intoets (b.v. Strike at Karkand) en op enter ram, blijft mijn scherm leeg. Als ik de invoer weer weg haal krijg ik ook niks meer te zien. :( Dus dan sluit ik BF2 maar af en start het opnieuw op :(
Moet voor de lol eens alle vakjes uitvinken (ranked, battlerecorder,... etc.) en nog eens proberen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:32:
[...]

nou ze kunnen de namen van de bots veranderen :P ,en dan zelf met 2 spelers (de commander settings veranderden ):P eentje maakt foto's, de ander is de commander.
Correct, maar punkbuster neemt het gelukkig wel serieus, de andere hacks van deze kerel werkten ook allemaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:47:
[...]

Correct, maar punkbuster neemt het gelukkig wel serieus, de andere hacks van deze kerel werkten ook allemaal :)
Kna je trouwens je naam veranderen??? ik weet dat je er aan vast zit maar ik had gehoord dat je kon doen via gamespy of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:32

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik zou mij geen illusies maken over Punkbuster, hun ondersteuning valt best tegen is mijn ervaring. Soms duurt het echt heel lang voor ze een gesubmitte hack toevoegen. Reactie terug kreeg ik nooit bij mijn aanmeldingen.

Veel mensen zien PB als een heilig iets. Dat is ook vaak het weerwoord van de cheater trouwens "U cannot cheat, pb is on". :O As if.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het grote voordeel van zo'n multi-suplies/artillery hack is dat het nogal opvalt. In tegenstelling tot zo'n gekleurde skinhack die je als mede/tegenspeler nooit in de gaten zal hebben zal een aanwezige admin binnen no-time zon multi artillery commander van de server lazeren. Hij 2 minuten plezier en de rest speelt weer gewoon door.

Ik ben juist blij dat dit soort ontzettend opzichtige hacks gemaakt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:22:
Het grote voordeel van zo'n multi-suplies/artillery hack is dat het nogal opvalt. In tegenstelling tot zo'n gekleurde skinhack die je als mede/tegenspeler nooit in de gaten zal hebben zal een aanwezige admin binnen no-time zon multi artillery commander van de server lazeren. Hij 2 minuten plezier en de rest speelt weer gewoon door.

Ik ben juist blij dat dit soort ontzettend opzichtige hacks gemaakt worden.
Hmm, als je het goed gebruikt hoeft het helemaal niet op te vallen. Je hoeft het namelijk helemaal niet te spammen zoals ze in de verhalen hier wel doen. Juist door dit soort dingen met een beetje "beleid" te gebruiken krijg je een hele krachtige cheat.

Als je bv de cheat gebruikt met een medespeler kun je afspreken dat hij de supply package altijd opblaast als hij weer health heeft en ammo. Op die manier kun je een mede speler / clanner voorzien van instant health zonder dat het echt snel op hoeft te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-09 10:35
Ah so you're a cheatx0r aswell :P

@ Bor hieronder hehe notice the :P

[ Voor 12% gewijzigd door MaTr1x op 25-10-2005 14:50 ]

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

MaTr1x schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:38:
[...]

Ah so you're a cheatx0r aswell :P
En dat basseer je op :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cheaters moeten gewoon eens leren gamen of iets anders gaan doen, laat ons lekker van ons spelletje genieten en ga lekker je ouders pesten ofzo! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:25:
[...].......... te gebruiken krijg je een hele krachtige cheat..........

..........opblaast als hij weer health heeft en ammo..........
Volle ammo? Volle Health? Bespaar me de horror van deze meest gevreesde cheat aller tijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:32:
[...]
deze meest gevreesde cheat aller tijden.
de "supply crate"? 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:32:
[...]

Volle ammo? Volle Health? Bespaar me de horror van deze meest gevreesde cheat aller tijden.
Dat valt ook wel weer mee imho. Ik vind de chameleon skins veel erger eigenlijk omdat je die bijna niet kunt detecteren. De meeste mensen die deze cheat gebruiken zullen zich toch niet kunnen inhouden en zullen vast gaan spammen :) Makkelijk te zien wie dat doet want er is telkens maar 1 commander aan elke kant he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:36:
[...]

Dat valt ook wel weer mee imho. Ik vind de chameleon skins veel erger eigenlijk omdat je die bijna niet kunt detecteren. De meeste mensen die deze cheat gebruiken zullen zich toch niet kunnen inhouden en zullen vast gaan spammen :) Makkelijk te zien wie dat doet want er is telkens maar 1 commander aan elke kant he.
Ik dacht te hebben gelezen, dat je hiervoor geen commander hoeft te zijn...
Of anders gezecht, dat er dus een 'geheime' commander meespeelt...

Ik zou weer de forums moeten nagaan waar ik dit gelezen zou kunnen hebben, om een bron te kunnen geven, maar daar heb ik geen zin in... Wie weet is het zo, wie weet is het anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infinitive
  • Laatst online: 25-09-2023
Voor detectie van foefjes met skins, wallhacks, etc, heb je normaal gesproken je punkbuster screenshots. Alleen is dat bedoeld voor de admin, als speler kan je er niet bijkomen.

putStr $ map (x -> chr $ round $ 21/2 * x^3 - 92 * x^2 + 503/2 * x - 105) [1..4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

innocent schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:28:
[...]

zelfde probleem hier ik dacht dat het aan de nieuwe patch lag want voorheen heb ik dit nog niet gehad namenlijk.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 01:08:
[...]

Wat het beste werkt om te oefenen is het gewoon veel doen; in maps waar je alleen mag knifen (boefje) of als de rondes nog niet begonnen zijn met teammates (hallo MrBond).
:w
Jep, en dan beide als medic, en constant blijven bewegen anders heb je kans om arty op je dak te krijgen als er meer mensen zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

Infinitive schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:00:
Voor detectie van foefjes met skins, wallhacks, etc, heb je normaal gesproken je punkbuster screenshots. Alleen is dat bedoeld voor de admin, als speler kan je er niet bijkomen.
Klopt, alleen bij bv. i3d ranked server is er geen mogelijkheid om bij de betreffende map te komen om die screenshots daadwerkelijk te kunnen bekijken.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Shuriken schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:45:
[...]

Klopt, alleen bij bv. i3d ranked server is er geen mogelijkheid om bij de betreffende map te komen om die screenshots daadwerkelijk te kunnen bekijken.
Daarnaast haalt het nog niet heel erg veel uit omdat het alleen een visuele controle achteraf is. Bovendien acht ik het aantal admins die die screenshots ook echt bekijken bijzonder laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Shuriken schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:45:
[...]

Komt erin bij controlpanel v4 :)
Bor de Wollef schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:03:
[...]

Daarnaast haalt het nog niet heel erg veel uit omdat het alleen een visuele controle achteraf is. Bovendien acht ik het aantal admins die die screenshots ook echt bekijken bijzonder laag.
Maar toch leuk om de mogelijkheid te hebben :)

[ Voor 38% gewijzigd door Stewie! op 25-10-2005 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 18:56

Stronkie

Where wind is Trouble

nou der draait nu een mooie map op mijn testserver

Rockpile overnight (the fixed version)

Je kunt hem hier downloaden

http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/rockpile_at_night.exe

en dit is de ip.

212.123.142.192

(jagers map draait ook nog ) heb gisteren een vernieuwde versie gespeeld , zodra hij klaar is met schaduwen renderen zet ik hem er ook op.

Happy hunting

[ Voor 3% gewijzigd door Stronkie op 25-10-2005 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Laatst online: 19-09 13:17
Mr. Bondt schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:37:
[...]

:w
Jep, en dan beide als medic, en constant blijven bewegen anders heb je kans om arty op je dak te krijgen als er meer mensen zijn :P
Ik meld mij ook. Wordt er helemaal doodziek van. Please iemand suggesties

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:57

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Wellicht al ter sprake geweest hoor, maar nog meer mensen ervaring met autobalance terwijl je in een squad zit? En dit met de laatste patch!

Hoogst irri... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Oemfoefoe schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:07:
Wellicht al ter sprake geweest hoor, maar nog meer mensen ervaring met autobalance terwijl je in een squad zit? En dit met de laatste patch!

jep...vind ik ook dé irritantste bug van alles :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 19:23

Huig

Merino Fanatic

Oemfoefoe schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:07:

Alleen als je commander bent van een squad kan je niet worden gewisseld. Ik heb het ook af en toe, en het is wel vervelend, maar ik weet tenminste wel waar mn oude teammates zich verschansten >:).
De irritantste bug is wel dat je als MEC in een USA outfit zit (of een ander team), maar wel bij de MEC hoort. Je teammates v/d MEC zien jou als enemies, en jij hun. Gevolg: een hoop teamkills :r :(

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryskmantsje
  • Laatst online: 10-09 20:37
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 14:09:
[...]

Kna je trouwens je naam veranderen??? ik weet dat je er aan vast zit maar ik had gehoord dat je kon doen via gamespy of iets dergelijks?
Ik zou het niet proberen als ik jou was.
Ik had een dubbele account ofzo volgens filefront en heb dat dus veranderd en kan er nu nix meer mee.
Heb uiteindelijk geheel nieuwe account moeten aanmaken.

@damorph
Volgens mij is er iets niet in orde met www.battlefield2.nl .
Dat is toch een site van jullie?

[ Voor 11% gewijzigd door Fryskmantsje op 25-10-2005 20:18 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fryskmantsje schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:01:
[...]

Ik zou het niet proberen als ik jou was.
Ik had een dubbele account ofzo volgens filefront en heb dat dus veranderd en kan er nu nix meer mee.
Heb uiteindelijk geheel nieuwe account moeten aanmaken.

@damorph
Volgens mij is er iets niet in orde met www.battlefield2.nl .
Dat is toch een site van jullie?
Was me wel gelukt alleen me BFHQ was veranderd maar nergens ingame :/
filefront :p dat heb ik nog niet geprobeerd wel gamespy en al die ander stuff.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Huig schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:16:
[...]

Alleen als je commander bent van een squad kan je niet worden gewisseld.
Jawel hoor, gebeurt ook gewoon. Heb het al een paar keer gehad, ook na de laatste patch.

[ Voor 12% gewijzigd door Bor op 25-10-2005 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Laatst online: 25-08 10:41
damn is er al wat bekend over wanneer ea eens gaat komen met die dedicated server updates? die zooi loopt de hele tijd vast, word er niet goed van :/

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
The Widow Maker schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:46:
damn is er al wat bekend over wanneer ea eens gaat komen met die dedicated server updates? die zooi loopt de hele tijd vast, word er niet goed van :/
Inderdaad, begint bij mij nu ook echt vervelend te worden. Op de koop toe is m'n internetverbinding zelf ook nog eens 3 keer uitgevallen... Nu toch maar beslist om er mee te kappen voor vanavond |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blacksnak schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 22:33:
[...]

Inderdaad, begint bij mij nu ook echt vervelend te worden. Op de koop toe is m'n internetverbinding zelf ook nog eens 3 keer uitgevallen... Nu toch maar beslist om er mee te kappen voor vanavond |:(
:s gelukkig ben ik dus niet de enige die last heeft dat de internet uitvliegt bij het spelen van bf2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cutthroat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-12-2022
Hey ik heb een vraagje:

Is het mogelijk om een account te deleten?
Ik kan namelijk wel accounts verwijderen maar dan blijft hij nog wel bestaan.
Ik wil namelijk 1 letter in mijn naam in een hoofdletter veranderen, maar dat kan dus niet (door te deleten, opnieuw aanmaken) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
nee dat zeker niet maar dat komt meer door de radiosignalen die mn draadloze verbinding in stukjes hakken zodat het icoontje in de tray net een freakin discolicht lijkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 12:09
Deze topics zo ongeveer gevolgd vanaf deel 1 en nu toch eindelijk maar eens geregistreerd. Al is het maar om [GOT] voor mijn naam te zetten :)

Nog even een vraagje, welke joystick is handig voor linkshandigen ? Sommige joysticks hebben nl gashendel zo zitten dat je rechtshandig moet vliegen.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TallManNL schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:06:
Deze topics zo ongeveer gevolgd vanaf deel 1 en nu toch eindelijk maar eens geregistreerd. Al is het maar om [GOT] voor mijn naam te zetten :)

Nog even een vraagje, welke joystick is handig voor linkshandigen ? Sommige joysticks hebben nl gashendel zo zitten dat je rechtshandig moet vliegen.
Lol en ik herken je ook gelijk eh!! S-o-S_Crossfire pff wat ben jij vervelend afentoe zeg :P
en welkom op GoT

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 20:01

Technicality

Vliegt rechtsom...

Uh, nee, ik zag hem gister op djmantri en hij heette gewoon TallManNL...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee zo heet ik S-o-S_Crossfire :>

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TallManNL
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-09 12:09
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:12:
[...]

Lol en ik herken je ook gelijk eh!! S-o-S_Crossfire pff wat ben jij vervelend afentoe zeg :P
en welkom op GoT
Ik vervelend ? Misschien als ik toevallig een goede piloot in de heli/bomber heb zitten, anders ben ik niet zo heel erg nuttig. Maareh, jij had me pas geleden ook een aantal keer mooi te pakken.

geheelonthouder met geheugenverlies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Weer een update van mijn kant :)

Voornamelijk het Urban gedeelte. Het woestijn gedeelte heeft ook een flinke verandering ondergaan, maar daar komen nog screens van als de lightmaps gerenderd zijn ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/screen562_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/screen563_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/screen565_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/screen566_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/screen567_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/screen568_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/screen570_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/screen574_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/screen576_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/screen577_S.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/screen578_S.jpg

Ok voor de geïnteresseerden een lijstje van dingen die zijn aangepast:

- Heb iets met de kleuren gespeeld
- Treinstel op deel van spoorwegpvergang geplaatst.
- Mounted gun op de stadsmuur
- TOW bij rotonde voor moskee geplaatst
- Brandend autowrak bij rotonde voor moskee geplaatst
- electriciteits palen door zo'n beetje heel de stad geplaatst
- Her en der wat struiken en boompjes toegevoegd
- Enkele zebrapaden toegevoegd
- Ik heb geprobeerd het gevoel te geven in / bij een massive stad aanbelandt te zijn door rondom ook nog gebouwen te plaatsen. Dus ook op plaatsen waar je never niet komt.
- Horizons rondom aangepast.
- (zwevende) zandzakken op brug verwijderd
- Trap naar stadsmuur = gefixt
- Verfraaiingen zoals Payphones, bushokjes, vuilnisbakken etc. toegevoegd.
- Enkele sniperspots toegevoegd.
- Buggy in US main toegevoegd.

In het het woestijngedeelte heb ik:

- Wat kantoren met omheining neergezet
- 2 villa's met tuin langs de weg geplaatst
- Extra kruispunten toegevoegd.

Things To do die me zo ff te binnen schieten ;)

- Village wat meer village maken zoals iemand dat zo mooi zei.
- Vlaggen misschien iets beter verdelen
- Map klaar maken voor zowel 16, 32 als 64 spelers
- tickets goed verdelen
- lightmaps renderen
- minimap updaten

EDIT: Zou het straks echt enorm op prijsstellen als we hem eens met een flink aantal man uit gaan proberen. Geeft iig het gevoel niet helemaal voor Jan ... zo'n map in elkaar te draaien :P

[ Voor 52% gewijzigd door jagermeister op 26-10-2005 00:07 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-09 18:56

Stronkie

Where wind is Trouble

wil je de beta versie spelen , join de GOT test server , draait nog steeds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Goh ik ben net weer eens gekickt. Naja, misschien de 5e keer. Maar dit keer onder het mom base-raping. Iemand op de leipeclan server wellicht trigger-happy omdat ik niets anders heb gedaan dan de eerste vlag van ons verdedigen :) Kon ook gewoon weer joinen en lekker verdergaan met de punten die ik al had maar kicken is prima, maar beetje met beleid zou wel ok zijn :)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:06
@ jager

ziet er erg leuk uit:)

als ie af is kom ik zeker wel even kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik nou nog steeds voor dat ik van tijd tot tijd compleet zwarte screenshots neem (zowel de jpg als de png). De ene keer gaat het goed, dan weer een paar keer niet (niet echt een reden voorhanden).

Driver : officiële 5.10 CCC
Patch : de laatste

Wie weet raad ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe hack gevonden Morph?? })

http://forums.easports.co...9737&sls=2&threadID=12187

Die i3d clan zou verboden moeten worden. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 03:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TallManNL schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:22:
[...]

Ik vervelend ? Misschien als ik toevallig een goede piloot in de heli/bomber heb zitten, anders ben ik niet zo heel erg nuttig. Maareh, jij had me pas geleden ook een aantal keer mooi te pakken.
Ja vooral in die heli :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Laatst online: 30-08 10:46
@djmantri
Waarom werd ik gister gekicked toen ik voor de 2e keer op die avond geconnect had naar jouw GOT battlefield2 server? :/ Was dat omdat er plaats gemaakt moest worden voor 1 van de leden? :? Ik kreeg na 4 min toen ik geconnect was een PB melding met daarin een teamkilling / succesfull vote... Ik kan je nog sterker vertellen ik had nog niemand voor zijn d@nder geschoten laat staan iemand van mijn eigen team :+

Mijn aanname is dat jij de GOT server beheert??? Of word deze beheert door een ander?

Verder super server met super teams! _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door Smarty77 op 26-10-2005 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 15:08

JohnD

Bernd

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 03:09:

Dat heb ik ook al gehad. Vreselijk irritant. Zou wel niet meer weten op welke server.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 03:09:

Dus die gast zegt dat wij een knopje op de server hebben waarmee wij zijn muis uit kunnen zetten? 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
Smarty77 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 08:44:
@djmantri
Waarom werd ik gister gekicked toen ik voor de 2e keer op die avond geconnect had naar jouw GOT battlefield2 server? :/ Was dat omdat er plaats gemaakt moest worden voor 1 van de leden? :? Ik kreeg na 4 min toen ik geconnect was een PB melding met daarin een teamkilling / succesfull vote... Ik kan je nog sterker vertellen ik had nog niemand voor zijn d@nder geschoten laat staan iemand van mijn eigen team :+

Mijn aanname is dat jij de GOT server beheert??? Of word deze beheert door een ander?

Verder super server met super teams! _/-\o_
lol dan was jij dus 1 van de dupe toen ik de server ff "schoonmaakte"
heb toen alle mensen met score 0 ff eruitgegooid omdat de teams nogal focked up begonnen te worden.

maar goed, nu ik je nick zie zal ik hem onthouden en je er lekker laten zitten (tip: haal volgende keer wel wat punten :) moet in 4min makkelijk lukken)

btw, merk steeds meer dat er mensen van sswl in mn server komen, erg gezellig moet ik zeggen maar die sir-real die moet je niet als tegenstander in een bomber hebben want das niet leuk meer :/ :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Laatst online: 30-08 10:46
LOL Ok dan! Thanks!

Ik was net mijn teamspeak van een andere server aan het killen vandaar dat het ff stil bleef qua score ;)

Maar mijn game ervoor in het begin van die avond had ik een zilveren ster dusssssss O-) (/stiekum modus: mijn eerste maar dat maakt niet uit ;) /stiekum modus )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
jagermeister schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:25:
Zou het straks echt enorm op prijsstellen als we hem eens met een flink aantal man uit gaan proberen. Geeft iig het gevoel niet helemaal voor Jan ... zo'n map in elkaar te draaien :P
FnF reporting for duty ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor technische vragen (bv. patches die niet mee willen werken) kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht. Daar is dit topic niet voor bedoeld.