[PC] Battlefield 2 - Deel XXII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.200 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

eh,

Dat hoort bij het spel, en de spawntijd had ik ook in de server settings aangepast
Je krijgt nu als commander geen punten voor het afmaken.

Ik zal zo effe een dedicated opzetten. Ben nu de tweede movie aan het renderen..
Thanks to de drie anderen die er net waren op de server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
@Stronkie > graag gedaan

Kom zeker testen als em dedicated draait! Kzie me al zitten in het bunkertje bij het treinspoor, lekker iedereen neermaaien die nog maar in de buurt komt :p

offtopic:
thx voor songtitel!

[ Voor 13% gewijzigd door Blacksnak op 22-10-2005 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ok mensen dedicated server loopt

Kijk jagers post voor ip

212.123.142.192 standard poort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:53:
ok mensen dedicated server loopt

Kijk jagers post voor ip

212.123.142.192 standard poort
straks lekkerr proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

de tweede movie is nu ook af , ben hem aan het uppen , jager je bent niet meer op msn

kan dus zijn dat de ded server iets langzamer is nu , maarja, effe geduld dus nog

[ Voor 34% gewijzigd door Stronkie op 22-10-2005 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch-man
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-11-2022
@ Stronkie: Cool filmpje!!

@ Jager: Ziet er goed uit de map. Als er een server gaat draaien doe ik mijn best!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14:38
Als je een stats image wil moet je gewoon http://test.wouter-web.nl/bf2.php?id=-HIER-JE-ID-
als plaatje nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

de server draait nu , zitten er met 4 man op. ben nu het filmpje aan het uppen

map is ook hier te downen

http://home.tiscali.nl/ms.../Road_To_Sharjah_beta.rar

Movie 2:

http://home.tiscali.nl/ms...20(beta)%20part%20two.wmv

[ Voor 24% gewijzigd door Stronkie op 22-10-2005 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Afbeeldingslocatie: http://img470.imageshack.us/img470/2784/screen0023up.th.jpg

Grappig stekkie om een paar kills te maken

[ Voor 66% gewijzigd door ROFLASTC op 22-10-2005 15:45 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speelt niet onaardig ... toch blijf ik het brug-stadsgedeelte veel beter vinden dan het stuk ervoor ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
Oke jagermeister we hebben net ff je map gecheckt zoals je zag en idd is het een vette map :D
Ik heb ff de bugs die ik ben tegen gekomen, verzameld:

- Als commander zijnde werkt de SCAN niet, de knop is niet selecteerbaar net alsof dat die kapot is;
- De spawnpoint in het midden bij die treinbaan: het is een beetje lastig voor APC en tank om daar vanaf de spawnpoint weer terug op te komen;
- De brug is niet helemaal te destroyen met C4 maar dat is denk ik juist je bedoeling geweest;
- De ladderbug: als je beide ladders beklimt langs het water dan ga je a.h.w. door de grond heen, maar het werkt wel oké;
- Spawnbug: als je bij de USMC met een voertuig staat waar oorspronkelijk de USMC tank hoort te staan en de tank spawnt daar dan ben je gelijk dood;
- Het hek bij de Construction Site: daar kun je helaas niet doorheen schieten.

En ik zou het wel fijn vinden als je ook wat voertuigen in het midden van het veld zou willen zetten, dat scheelt lopen :)

Voor de rest loopt die zeker wel lekker ja :)

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:57:
Speelt niet onaardig ... toch blijf ik het brug-stadsgedeelte veel beter vinden dan het stuk ervoor ...
Dat kan... maaruh wat vindt je dan niet goed aan het stuk ervoor? :) Village gaat verbeterd worden. En aan de rechterkant van de weg net na de hoge brug komt een rij lage gebouwen met van die rolluiken enzo. Er komen meer bomen, struiken en losse stenen op de kale stukken. Er komt een bootwrak in het water aan de rechterzijde van de stadsbrug.

Vindt je die spoorwegovergang wel bij het geheel passen? Die vind ik persoonlijk wel vet...
MaTr1x schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:27:
Oke jagermeister we hebben net ff je map gecheckt zoals je zag en idd is het een vette map :D
Ik heb ff de bugs die ik ben tegen gekomen, verzameld:

- Als commander zijnde werkt de SCAN niet, de knop is niet selecteerbaar net alsof dat die kapot is;
hmm.. MEC zijde zeker. Thanks for the tip
- De spawnpoint in het midden bij die treinbaan: het is een beetje lastig voor APC en tank om daar vanaf de spawnpoint weer terug op te komen;
klopt.. ik zal het grind wat verhogen
- De brug is niet helemaal te destroyen met C4 maar dat is denk ik juist je bedoeling geweest
LoL.. sterker nog... ik wis niet eens dat die brug kapot kon :o
- De ladderbug: als je beide ladders beklimt langs het water dan ga je a.h.w. door de grond heen, maar het werkt wel oké;
klopt idd.. vaag want toen ik het testte werkte het goed. Nog eens naar kijken dus
- Spawnbug: als je bij de USMC met een voertuig staat waar oorspronkelijk de USMC tank hoort te staan en de tank spawnt daar dan ben je gelijk dood Heb ik gezien, maar ik vraag me af of dit niet een bug van BF2 zelf is
- Het hek bij de Construction Site: daar kun je helaas niet doorheen schieten.
Dat lukte mij wel :?

En ik zou het wel fijn vinden als je ook wat voertuigen in het midden van het veld zou willen zetten, dat scheelt lopen :) dat doe ik niet denk ik. Wilde de map zoveel mogelijk infanterie houden. Damn.. de jeugd van tegenwoordig is zelf al in games te beroerd om een stukkie te lopen :+

Voor de rest loopt die zeker wel lekker ja :)Muchos gracias! :)

[ Voor 58% gewijzigd door jagermeister op 22-10-2005 16:45 ]

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b]MaTr1x schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:27- Het hek bij de Construction Site: daar kun je helaas niet doorheen schieten.
Is normaal ... met rifles geraak je erdoor, alsook apc rounds ... tank rounds en aa misiles gaan er niet doorheen ...

cfr Karkand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
jagermeister schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 16:30:
[...]

Vindt je die spoorwegovergang wel bij het geheel passen? Die vind ik persoonlijk wel vet...
Ja die spoorwegovergang past idd wel bij het geheel.

Over die construction side: ik kon ook niet met die APC er doorheen schieten toen ik vanaf de MEC kant die site benaderde. Dus zeg maar de rechterkant, ook de achterkant en voorkant werkte niet toen.

SCAN: idd bij de MEC werkte die niet.

En dan maar een stukkie lopen dan :+ is goed voor me conditie :Y)

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 23:16
Map is leuk geworden :)

paar bugs:
Spoorwegovergangen liggen te dicht bij elkaar waardoor je dit krijgt:
http://home.hetnet.nl/~jansaarloos/screen249.jpg
rare streepjes enz

Bij de ingang van de stad kan je door de grond kijken:
http://home.hetnet.nl/~jansaarloos/screen251.jpg beetje lastig te zien op screen maargoed

En bij de brug kan je niet meer naar boven:
http://home.hetnet.nl/~jansaarloos/screen253.jpg

Verder zijn de wegen in het stad gedeelte een beetje kaal, ik zou een beetje zwart doen zodat het lijkt alsof het wat versleten is.

Verder dus erg leuk 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ach ik zie dat het filmpje al aardig bekeken word. Mooi :)

server is weer online met modified settings

[ Voor 29% gewijzigd door Stronkie op 22-10-2005 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:27
Ik kan maar niet updaten naar 1.3 :(

En ja ik heb alle mogelijke zooi geprobeerd. Ik blijf maar deze error krijgen terwijl ik de patch al 3294832940 keer opnieuw gedownload heb:

error ept0009: Invalid Patch File 'C:\Program Files\EA Games\Battlefield 2\PATCH.RTP'

HELP :(

edit: Jeee op de manual patch manier heb ik ff een stuk of 20x patch.exe opnieuw gedraaid en het werkt :D

[ Voor 19% gewijzigd door danslo op 22-10-2005 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aburrir
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:45
Jagermeisters map:

Bij de railway zijn 2 bunkers (2 voor de railway en 2 na). Bij de een zitten er amerikaanse wapens in (die stationairy gun). Het is toch een stadjes van MEC?

Verder wel een leuke map, alleen het water ziet er wat vreemd uit en idd de lege ruimtes wat opvullen, maar :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ok , Ik heb de battle recorder ook aan de praat gekregen , als we nu spelen kan ik de movie mooier maken. Dus mensen kom op de server dan testen we hem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ROFLASTC schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 15:43:
[afbeelding]

Grappig stekkie om een paar kills te maken
Je bedoelt om te spawnkillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 20:02:
[...]

Je bedoelt om te spawnkillen.
Als iemand niet op het idee komt om in die boot te springen en met die fixed M249 (F2) die verdwaalde chinees op die Zero te perforeren mag die ook een aantal keer dood gaan in mijn optiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ok server logo aangepast.... Gotters logo dank aan de topic starter. Come and join

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je als MEC vanaf de brg komt zie je voertuigen al van heel ver als stilhouet staan. Als je dan met een tank gaat staan zie je iedereen aankomen en schiet je alles al kapot voordat ze jou zien.
Verder is de eerste indruk goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ok nieuwe test map

made by alffx

http://home.tiscali.nl/ms...Attack_on_USS_Wasp_LE.rar

ok deze draait op de server van mij

verkeerde link

[ Voor 18% gewijzigd door Stronkie op 22-10-2005 22:20 . Reden: verkeerde link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Laatst online: 14-09 19:44
Ik heb er vandaag 512 PC3200 erbij gezet, dus naast wat ik haal had (specs in sig) en nu ben ik vrijwel als eerste in de game, dat geheugen controleren oid duurt nog maar 1 sec... :9

Maar ik had trouwens een raar ding laatst, ik ging parachute springen in Sharqi, vanaf tv-station naar de jeep die ernaast staat, zat ik vast in 1x en ik kwam maar niet los. Toen ik eindelijk dood geschoten werd, zweefde mijn parachute er nog, alleen zonder mannetje en die heeft de hele map er gehangen... 8)7 |:(

Ik had er nog screenies van genomen:
Levend en vast hangend
Ik weg maar parachute hangt ernog?

[ Voor 20% gewijzigd door Xato op 22-10-2005 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

link aangepast

server ip nr

:
212.123.142.192 standaard port

Mappen in de rolatie

Jagermeister's map:

http://home.tiscali.nl/ms.../Road_To_Sharjah_beta.rar

en AlfFx's mappen

http://home.tiscali.nl/ms...Attack_on_USS_Wasp_LE.rar
http://home.tiscali.nl/ms...rockpile_at_nightBETA.rar

[ Voor 15% gewijzigd door Stronkie op 22-10-2005 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-06 11:35
Die http://home.tiscali.nl/ms...rockpile_at_nightBETA.rar komt bij mij steeds corrupt binnen kun je die nog eens controleeren Stronkie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

ok ik check effe

doet het bij mij gewoon hoor

[ Voor 52% gewijzigd door Stronkie op 22-10-2005 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
ik ben de laatste nu aan het downloaden en dan kom ik ook ff :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aburrir
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:45
Die attack on uss wasp is niet helemaal goed. Wanneer je bij MEC zit heb je chinese vlag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

weet ik

word nog aan gewerkt ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
Hmm., zal wel aan mij gelegen hebben heb hem nu voor de 4de keer gedownload (met anti-vir en anti-spy ware uit) en nu is hij wel goed.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

eh , voordat moderators ingrijpen....

Ik denk niet dat het hier een goede plek is te small talken.......

Geef gaarne aan wat je van de mappen vond en wat er mooi aan is en wat er scheelt , liefst met screenshots... wil je korte antwoorden gaarne mij toevoegen bij msn

stronkie.bf2c At hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

de derde map at night werkt niet op de server blijkt nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
Zijn er hier overigens mensen met intresse in de echte rank-badges van BF2? Ik ben atm aan het proberen er een aantal uit amerika te halen voor 1337ness verhogende doeleinden, maar hij verkoopt zijn hele voorraad, niet per stuk. En ik heb er niet zoveel nodig :X

Afbeeldingslocatie: http://pages.prodigy.net/bobmarwil/pictures/rank.jpg

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

The Widow Maker schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:56:
Zijn er hier overigens mensen met intresse in de echte rank-badges van BF2? Ik ben atm aan het proberen er een aantal uit amerika te halen voor 1337ness verhogende doeleinden, maar hij verkoopt zijn hele voorraad, niet per stuk. En ik heb er niet zoveel nodig :X

[afbeelding]
Geinig.. :P Kun je die dingen niet gewoon bij Dump2000 (of een andere legerdump) halen?

Iedereen die trouwens input gegeven heeft mbt tot mijn map! Thanks :) _/-\o_ Ik ga weer aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

per hoeveel verkoopt ie ze dan ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
The Widow Maker schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 23:56:

[afbeelding]
Misschien een inkoopactie :D, ik wil een First Sergeant, is de volgende rang die ik ga halen ik zit al op de 16300 punten :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
Ik had al zo'n vermoeden toen ik ineens m'n desktop te zien kreeg tijdens het laden van die map.... :P

BTW.:

ff snel de map "Attack_on_USS_Wasp_LE" gespeeld en er vielen me gelijk 2 dingen op....

1.: De vlag in de carrier staat te laag waardoor als je de valg probeert over te nemen zal je zien dat deze in de grond verdwijnt, je kan hem wel gewoon overnemen enzo maar het ziet er een beetje raar uit...
Afbeeldingslocatie: http://img490.imageshack.us/img490/8772/vlagtelaag7sz.jpg

2.: Het is bij de bovenste valg mogelijk om in de minoret van de moskee te klimmen alleen als je dat doet dan zal je direct al zien dat dat eigenlijk niet past omdat je een stuk door de muur heen moet om van de ladder af in de minoret te stappen, het 2de probleem zit hem erin dat je gewoon door de muuren van die minoret heen kan lopen waardoor je dus naar beneden valt als je even niet oplet.

Afbeeldingslocatie: http://img452.imageshack.us/img452/8018/mapoverview4zc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img452.imageshack.us/img452/8711/tower9cm.jpg

Verder lijkt het me wel een leuke map vanwege het urban effect., maar voor tanks e.d. is deze map een nightmare je kan eigenlijk niet met voertuigen omdat alles heel erg dicht op elkaar staat en "Rocket" infantry zich dus echt overal kan verstoppen....

Voor de rest..... _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Ongeveer 30, degene die je op het plaatje ziet zijn het :)

Overigens wat ik wel irritant vind, ik ben bezig me wat te specializeren in apc's en tanks, maar als je in de verte een APC ziet en je richt erop, dan verdwijnt ie weer, en als je er naast aimt is ie weer zichbaar :/ wat is dat voor gaars? hoort dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
Dat heb ik idd ook het zal wel 1 of andere bug in de video drivers zijn ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Volgens mij heeft dat met Viewdistance te maken. Of met de fog instellingen van de maps zelf. Is inderdaad wel gaar ja, maar goed... Heb er best vaak last van gehad.

Overigens weer een FH2 update om te kwijlen :9~

http://www.totalbf2.com/

[ Voor 20% gewijzigd door jagermeister op 23-10-2005 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stronkie schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 19:48:
Ok , Ik heb de battle recorder ook aan de praat gekregen , als we nu spelen kan ik de movie mooier maken. Dus mensen kom op de server dan testen we hem
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen want ik kom er echt niet uit...k wil ook wel eens een paar leuke filmpies maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

digital8 schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 00:12:

Verder lijkt het me wel een leuke map vanwege het urban effect., maar voor tanks e.d. is deze map een nightmare je kan eigenlijk niet met voertuigen omdat alles heel erg dicht op elkaar staat en "Rocket" infantry zich dus echt overal kan verstoppen....
Dat is ook dé reden dat tanks het niet zo goed doen in steden! (IRL)
Een tank is het meest effectief inzetbaar op open vlakten. Historisch gezien zijn steden het terrein van de infanterie.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik wil joinen op Stronkies server maar krijg een melding dat ik de map niet geinstalleerd heb die er gepeeld word. Er draaien toch alleen de 3 hierboven genoemde mappen?

Ik heb ze in mods\bf2\levels gezet

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

jep de server draait nu weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 23:03
Mooi, dan kom ik er zo ook ff bij :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

hij draaide ook de mappack van total BF2, dus nu alleen de mappen van hierboven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Laatst online: 22-07-2024
Debtor schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 12:19:
Net helemaal blij had een 22:2 K:D dus ik dacht dan krijg ik die Purple Heart maar nee hoor helemaal niks:S.
Moet je daarvoor echt precies 1:4 mee halen?
YEP: :) Maar ik zou het niet doen als ik jou was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
nee idd de purple heart is een beetje een n00b-award :+ ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

Mwah, als je tig keer op de spawn wordt neergemaaid door bijv arty of andere ongelukkige omstandighden en zelf tussendoor een keertje een paar kills maakt dan is het wel klote, maar niet helemaal onder je eigen controle.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Hoewel het spel verslavend is is mij opgevallen dat sinds de patch ik nog wel eens problemen heb met voertuigen zoals parkeren IN een lantaarnpaal :P
hiermee word het spel weer houterig gedurende een bepaalde tijd.

Verder heb ik het promotiepuntensysteem nog niet helemaal door.
Nu ben ik pas Private 1st class ik zou wel eens willen weten wanneer je pas een wapen kan unlocken.
Is dit pas nadat je corporal bent of hoe gaat dat in zijn werk?

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Edwin van Cleef schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 14:32:
Hoewel het spel verslavend is is mij opgevallen dat sinds de patch ik nog wel eens problemen heb met voertuigen zoals parkeren IN een lantaarnpaal :P
hiermee word het spel weer houterig gedurende een bepaalde tijd.

Verder heb ik het promotiepuntensysteem nog niet helemaal door.
Nu ben ik pas Private 1st class ik zou wel eens willen weten wanneer je pas een wapen kan unlocken.
Is dit pas nadat je corporal bent of hoe gaat dat in zijn werk?
In de startpost kan je de link naar UBAR vinden en op die site vind men > http://ubar.bf2s.com/ranks.php :)

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15-09 19:23

Huig

Merino Fanatic

Ik wil even wat ervaringen kwijt:

Even over dat "wegduwen" van andere spelers, dat is dus waar.
Ik was gisteren een potje gulf of oman aan het spelen, USA side, en stond te wachten op zo'n f-35 op het midden van het schip. Komt een mede speler tegen me aanstaan, ineens spawnt het vliegtuig en lig ik in het water :( . leer toch eens: wie het eerst komt, wie het eerst maalt, en niet stiekem voordringen :P

Even voor DJ Mantri: je server heeft nogal wat probleempjes, telkens als ik speel valt je server uit :'( ,
rond 13.45 vandaag nog, en ik was net zo lekker bezig als commander :X

Nog eens vandaag, Zatar wetlands, komt een groepje USA soldiers de mec base binnen vallen, en vervolgens springt er 1 in die linebacker v/d mec (Tunguska heet ie d8 ik) en gaat in die hangar staan campen. telkens als iemand in die bommenwerper wilde springen shoot die gast in die mobile aa hem neer, echt te zielig voor woorden :( :r

En tot slot: het bekende AA verhaal,
Gulf of oman, ik was USA en zat in zo'n aa gun bij een van die strand huisjes. boven mij 2 helicopters van de USA en MEC, MEC gelocked, 1 gaat naar de mec, de andere penetreerd vrolijk mn teammate's helicopter 8)7 |:( :X
kut ea!

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04:14
Even over dat "wegduwen" van andere spelers, dat is dus waar.
Ik was gisteren een potje gulf of oman aan het spelen, USA side, en stond te wachten op zo'n f-35 op het midden van het schip. Komt een mede speler tegen me aanstaan, ineens spawnt het vliegtuig en lig ik in het water . leer toch eens: wie het eerst komt, wie het eerst maalt, en niet stiekem voordringen
Dat is dus iets anders; jij staat samen met een andere speler op de plek waar het vliegtuig spawnt. Als jij niet 'e' hebt ingedrukt terwijl dat vliegtuig spawnt van je in het water doordat je weggeduwt wordt door het vliegtuig. Als je wel 'e' in hebt gedrukt kan je nog steeds in het water vallen als de andere speler dat ook heeft gedaan in ipv van jou in het vliegtuig komt te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 16-09 10:04
@ huig, kom er dan niet op, miss blijft ie aan :X

nee ik weet het, snap dr ook niets van, jij wel damorpheus?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basb
  • Laatst online: 16-01-2021
The Widow Maker schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 00:12:
Ongeveer 30, degene die je op het plaatje ziet zijn het :)

Overigens wat ik wel irritant vind, ik ben bezig me wat te specializeren in apc's en tanks, maar als je in de verte een APC ziet en je richt erop, dan verdwijnt ie weer, en als je er naast aimt is ie weer zichbaar :/ wat is dat voor gaars? hoort dat?
angezien dit voorkomt op ati kaarten en nvidia kaarten
bug in btf2
Heel erg irritant.
Effect komt voor bij alles wat je kunt besturen op het land, dus ook mannetjes voertuigen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basb
  • Laatst online: 16-01-2021
[b][message=24443849,noline]Huig schreef op zondag 23 oktober 2005 @

En tot slot: het bekende AA verhaal,
Gulf of oman, ik was USA en zat in zo'n aa gun bij een van die strand huisjes. boven mij 2 helicopters van de USA en MEC, MEC gelocked, 1 gaat naar de mec, de andere penetreerd vrolijk mn teammate's helicopter 8)7 |:( :X
kut ea!
Je aa missiles afschieten als je teammate vlakbij vijandige helicopter zit is niet handig.
Ik maak er soms gebruik van, wetende dat na het missen van mijn chopper zo' n raket meestal nog door vliegt:)

Wat wel irritant blijft dat raketten 90 graden bochten neemt om naar een friendly te vliegen. Tevens dat vliegtuigen uit de lucht schietennog steeds bijna onmogelijk is.

Ik had net wel uurtje terug een ronde waarbij de tegenstander elke AA stelling ook bemande. Erg lastig om in me cobra veel uit te voeren, maar gaf wel weer uitdaging:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vind ik dus ook heeeel irritant...zat van de week nog op Wake...tot 2x toe iemand die de jet voor mn neus weg jat...achter elkaar...ik stond te wachten...komt er een aanrennen...duwen en weg issie...(ik had ook mn e al ingedrukt)...dus goed...komt nog een jet op wake dus ik wacht....komt er weer een ander aan rennen...en die jat m ook weer....dus toen ben ik maar ff in de goalkeeper gaan zitten... >:)

En wat ik ook heel irri vind is een soort vertraging in bf2 en "magnetische" wrakken. Als ik aant vliegen ben en ik schiet bijvoorbeeld een heli stuk en vlieg er overheen...8 van de 10x raak ik m toch terwijl ik er óf al voorbij was, óf hem zeker weten niet raak! Alsof dat wrak gewoon magnetisch wordt en lekker terug komt ofzo...bah.

En op sommige maps heb je volgens mij ontzichtbare objecten in de lucht want ik heb nu ook al een paar keer gehad dat ik mid-air ontplof...is no more...alsof ik ergens tegenaan vlieg.

en patch 1.03 heeft ook nog een hoop lol uit t vliegen gehaald mbt missilelocks die dus NIET echt locken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 16:56:
En wat ik ook heel irri vind is een soort vertraging in bf2 en "magnetische" wrakken. Als ik aant vliegen ben en ik schiet bijvoorbeeld een heli stuk en vlieg er overheen...8 van de 10x raak ik m toch terwijl ik er óf al voorbij was, óf hem zeker weten niet raak! Alsof dat wrak gewoon magnetisch wordt en lekker terug komt ofzo...bah.
dan raak je toch echt net dat wrak. Ik heb het nog nooit gehad en als ik het had zat ik zelf fout. Waarschijnlijk vlieg je in de cockpit??? dan heb je natuurlijk niet het totale overzicht dat het vliegtuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Lekkere potjes net op DJmantri.nl server, alleen klapte ie er 2x uit in 2 potjes |:(

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erw
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:23

Erw

Even een technische vraag, ik wil een kabel abbo nemen van wanadoo, wat is het beste om BF2 goed tekunnen spelen maar wel kijkende naar de kosten......

Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Laatst online: 12:54
bertenernie schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 20:05:
Lekkere potjes net op DJmantri.nl server, alleen klapte ie er 2x uit in 2 potjes |:(
Ik word er ook helemaal gek van.. elke keer klapt die er zo 2 a 3 x eruit... :'(

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Nog even wachten en Battlefield 2: Special Forces ligt in de schappen, ik zit er behoorlijk naar uit te kijken, het lijkt me geweldig om in een heftruck en een gewone auto te rijden ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 17:04:
[...]

dan raak je toch echt net dat wrak. Ik heb het nog nooit gehad en als ik het had zat ik zelf fout. Waarschijnlijk vlieg je in de cockpit??? dan heb je natuurlijk niet het totale overzicht dat het vliegtuig.
Ik vlieg zelfs zonder cockpit...maar eerder dit topic had iemand het ook al over vertraging in het spel...dat hij om de hoek nog werd geraakt enzo. Dat idee heb ik dus ook met vliegen soms....dat je iets raakt...sloopt..optrekt en er voorbij bent en dan stiekum toch nog kapot gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
Weet het niemeer, BF doet heel vreemd :)

[ Voor 79% gewijzigd door Blacksnak op 23-10-2005 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
Inderdaad, nu had ik net weer zo'n vage punkbuster melding 8)7 waar komt dat nou vandaan ineens?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Erw schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 20:22:
Even een technische vraag, ik wil een kabel abbo nemen van wanadoo, wat is het beste om BF2 goed tekunnen spelen maar wel kijkende naar de kosten......
leer toch lezen man, mega groote waarschuwing:
Voor technische vragen (bv. patches die niet mee willen werken) kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht. Daar is dit topic niet voor bedoeld.

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edwin van Cleef
  • Laatst online: 07-09 22:41

Edwin van Cleef

Werk veilig of werk niet

Af en toe is het vreemd met het besturen van voertuigen net of alles dan opeens hapert.
het vreemde is dat ik het alleen heb als ik bijvoorbeeld achter het stuur kruip en mijn vieuw vanuit de cockpit(dashboard) neem.
Dit probleem heb ik sinds de update.
Ben trouwens ook benieuwd naar special forces.
De game heeft meer in zijn mars dan ze nu uitgegeven hebben in de versie die wij hebben dus kunnen we nog veel leuks verwachten.
Aan de andere kant ben ik bang dat het hele BF2 concept flink uitgemolken zal worden met dergelijke upgrades.

computer voor alle werkzaamheden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel maar gekocht aangezien ik zo verslaafd was aan de demo. Ik heb een nieuwe patch eroverheen gegooid, 1.3 en begon met spelen. Vreemde is dat al mijn stats niet opgeslagen worden, terwijl ik toch echt op ranked servers speel. Is hier een reden voor ?

Als een vriend van me inlogd met zijn account worden de stats wel bewaard. Betekent dit dat het aan mijn account ligt en ik een nieuwe moet aanmaken ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mag ik ff mn gal spuwen over een aantal GOF figuren...

Beetje kicken omdat ze niet tegen hun verlies kunnen....en als je er wat van zegt krijg je nog een keer tha boot...Zielig gewoon....ik weet dat je hier ook zit en je kon gewoon niet hebben dat ik je van de runway afschoot terwijl je aan het opstijgen was. En ik had nog een enemy plane op mn kont ook huilebalk! Je had ook eerst kunnen waarschuwen maar nee...frustraties he! :r :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
mja dat soort kindjes heb je altijd, die worden in real life gepest, en toevallig hebben ze een server waar ze admin zijn en omdat ze ook niet op het battlefield kunnen ownen kicken ze je maar. Is idd een beetje triest, maarja. Servers zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag nog een aantal potjes gespeeld met en tegen GOF mensen, waren een paar hele gave rondes, en een paar leuke situaties. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Widow Maker schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 22:44:
mja dat soort kindjes heb je altijd, die worden in real life gepest, en toevallig hebben ze een server waar ze admin zijn en omdat ze ook niet op het battlefield kunnen ownen kicken ze je maar. Is idd een beetje triest, maarja. Servers zat.
Ik krijg juist altijd het idee dat het mensen zijn met een veels te groot ego.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 22:23:
Mag ik ff mn gal spuwen over een aantal GOF figuren...

Beetje kicken omdat ze niet tegen hun verlies kunnen....en als je er wat van zegt krijg je nog een keer tha boot...Zielig gewoon....ik weet dat je hier ook zit en je kon gewoon niet hebben dat ik je van de runway afschoot terwijl je aan het opstijgen was. En ik had nog een enemy plane op mn kont ook huilebalk! Je had ook eerst kunnen waarschuwen maar nee...frustraties he! :r :r
Post dat even op het gof forum en niet hier. Ene kun je gelijk de regels van server eens lezen. Als jij je niet kan vinden in NIET mainbaserapen speel je maar ergens anders.

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2005 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 22:49:
Vanmiddag nog een aantal potjes gespeeld met en tegen GOF mensen, waren een paar hele gave rondes, en een paar leuke situaties. :)
de GOF server vind ik een goeie server duidelijke regels hou je er niet aan jammer dan...en als je met of tegen GOF speelt is dat altijd leuk er hangt een prettige sfeer altijd ..toppie gewoon

Ik speel daar altijd onder de naam -sneaker-jt-nl dus als je me ziet ff zwaaien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Laatst online: 16-09 10:04
dat ie eruit klapt snap ik ook niets van
heb ff contact opgenomen met i3d of ze er ff naar kijken
als ze niets vinden dan wordt de server in de loop van de week overgezet naar een nieuw (dell) 64bits suse systeem (ipv 32bits win2k3 systeem)

hopenlijk is het dan over
maar het schijnt te komen door bf2ra 0.3 (servermessages) maar die gebruik ik (wij admins?) ook niet meer :S

het is idd erg irritant maar vreemd genoeg klapt ie er niet uit als ik erop zit :>

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
net mijn veteran assaultbadge verdient. Maar deze staat er na 2 uur nog steeds niet op. Terwijl de server wel ranked is. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 23:22:
[...]

Post dat even op het gof forum en niet hier. Ene kun je gelijk de regels van server eens lezen. Als jij je niet kan vinden in NIET mainbaserapen speel je maar ergens anders.
Oh nu is t weer mainbaserapen?...Eerst was t geen arty/bombing als het de laatste vlag was en daarvoor was t weer wat anders. Jullie hadden meerdere vlaggen en ik was niet aan het bombarderen. En ik was zeker niet aan het baserapen, sterker nog, ik heb de meeste kills boven m'n eigen vliegveld gemaakt!...ik was gewoon beter dan jullie piloten...toen ik jou neerschoot werd ik achterna gezeten, gelocked door jullie Mig nota bene, toen ik uit een manoeuvre kwam en jou net op zag stijgen! Ik schoot je zelfs nog met mn gun neer en niet eens met missiles. Je had ook gewoon even wat kunnen zeggen/waarschuwen. Maar je kon gewoon niet hebben dat ik je steeds uit de lucht knalde! Je kickte zelfs nog mn clanmate omdat ie er ook wat van zei. En ik ga echt niet voordat ik een server join eerst op internet zoeken of er toevallig bepaalde regels gelden op een server.

En t was allemaal gezellig totdat ik ineens werd gekicked om iemand z'n te grote ego...

En waarom zou ik dat hier niet mogen posten? Jij zit hier toch ook? Je voelt je gewoon voor lul staan omdat je weet dat t waar is...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 01:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SPOXER schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 23:56:
net mijn veteran assaultbadge verdient. Maar deze staat er na 2 uur nog steeds niet op. Terwijl de server wel ranked is. :(
Kan echt wel ff duren ... zit hier ook nog op mijn veteran repair-badge te wachten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Laatst online: 22-07-2024
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 01:36:
[...]

Kan echt wel ff duren ... zit hier ook nog op mijn veteran repair-badge te wachten :P
Jij geluksvogel :), Ik krijg het maar niet voor elkaar om 10 repair punten te halen in een potje :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:48

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Nou over dat mainbase rapen: afgelopen weekend dacht ik weer eens lekker Wake Island te spelen, is er CONTINUE zo'n halve gare die zo ongeveer binnen de 15 seconden een heel rondje over de Wake airbase maakt en dan de bommen komt lossen op het vliegdekschip. Dus iedere keer als je spawned en drie stappen doet, BENG heb je weer zo'n lading op je knar. 15 seconden wachten, is hij ongeveer weer rond en bijgevuld en BENG alweer een strike. Iedereen aan de US kant op 1 of 0 punten en vrijwel iedereen aan de China kant op 0 punten (want ja, er komt niemand aan land..) en hij op zo maar 30 tot 40 (toen ben ik vertrokken..)
Dus denk je slim te zijn, en bij de arti te spawnen, rats, met de boordgun neergehaald.

Na een paar minuten wordt ik daar toch echt heeeeeel moe van hoor. Het kan ook anders: gisteravond op ik dacht Oldie German Power server, met een paar man aan land, en helaas uiteindelijk het potje verloren maar echt knokken om een paar vlaggen in plaats van dat gezeik met die jets over dat schip. En dan ECHT knokken, dus met het team, bij elkaar blijven en op elkaar wachten en commando's wat opvolgen: het liep heerlijk.

Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen, hoor, dat ik van dat geziek op die base helemaal misselijk van wordt.

Nog even over die prefix: ik had [GoT] voor mijn naam getikt, en later nog eens opnieuw opgestart en het veld was totaal leeg, maar in het spel blijft die prefix er nog steeds voorstaan... How Come???

[ Voor 8% gewijzigd door GurbY{nl} op 24-10-2005 08:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik aan het vliegen ben dan zie ik soms een vierkantje op vriendelijke troepen. Als een vriendje van mij in een bootje vaart en uitstapt dan op het moment nadat-ie uitgestapt is geeft mijn plane gewoon een vierkantje op dat bootje (zonder kruis!). Gevolg is dat ik dat bootje bombardeer en dus een teamkill heb. Iemand ervaring mee? Ik had gisteren 4 teamkills in Wake Island hierdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

innocent schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 06:22:
[...]

Jij geluksvogel :), Ik krijg het maar niet voor elkaar om 10 repair punten te halen in een potje :(
10 is tegenwoordig voldoende hoor ... maar 't is inderdaad veel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 08:26:
Als ik aan het vliegen ben dan zie ik soms een vierkantje op vriendelijke troepen. Als een vriendje van mij in een bootje vaart en uitstapt dan op het moment nadat-ie uitgestapt is geeft mijn plane gewoon een vierkantje op dat bootje (zonder kruis!). Gevolg is dat ik dat bootje bombardeer en dus een teamkill heb. Iemand ervaring mee? Ik had gisteren 4 teamkills in Wake Island hierdoor.
Join the club. Gisteren weer een score van -16 binnen 2 minuten.... Om gek van te worden. En een minuut later maakte ik het nog bonter door achter een jet aan te gaan, te locken en vervolgens aan de andere kant van het level een BH neer te halen met team mates er in. Tsja, ik heb al in de 1400 kills met een jet dus ik ben geen JetNOOB maar de lol gaat er af en toe van af. 8)7
Vervolgens maar weer als Medic gaan spelen, teammates healen geeft me toch een beter gevoel :+

[ Voor 9% gewijzigd door Eindhoven657 op 24-10-2005 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Eindhoven schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:17:
[...]

Join the club. Gisteren weer een score van -16 binnen 2 minuten.... Om gek van te worden. En een minuut later maakte ik het nog bonter door achter een jet aan te gaan, te locken en vervolgens aan de andere kant van het level een BH neer te halen met team mates er in. Tsja, ik heb al in de 1400 kills met een jet dus ik ben geen JetNOOB maar de lol gaat er af en toe van af. 8)7
ja EA vind het nodig om voertuigen die net verlaten zijn door je teammates ook als vijand te markeren, dat heeft mij in totaal al iets van 400TK's opgelevert ofzo.. snap het nut er ook neit van. vlieg je over een flag, hee 3 vierkantjes! bommen! hoppa weer 10 TK's erbij :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Widow Maker schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:20:
[...]

ja EA vind het nodig om voertuigen die net verlaten zijn door je teammates ook als vijand te markeren, dat heeft mij in totaal al iets van 400TK's opgelevert ofzo.. snap het nut er ook neit van. vlieg je over een flag, hee 3 vierkantjes! bommen! hoppa weer 10 TK's erbij :r
tip probeer dan op je map te kijken scheelt nogal. wel irrie bug :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
@jet mannetje: waar the fuck denk je dat de minimap voor dient?? Het komt op mij over dat jullie vaak denken: "Hey puntjes, gaan!!!" zonder ff stil te staan bij de gevolgen. Iets langer nadenken voordat je op het knopje drukt kan geen kwaad!

@gyedema: onderin de carrier spawnen, via de trap naar boven, wachten totie langs gelopen is en in de voorste AA van de carrier gaan zitten.

[ Voor 26% gewijzigd door Rac-On op 24-10-2005 10:52 ]

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eindhoven657
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-05 12:57
[quote]rac-on schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:52:
@jet mannetje: waar the fuck denk je dat de minimap voor dient?? Het komt op mij over dat jullie vaak denken: "Hey puntjes, gaan!!!" zonder ff stil te staan bij de gevolgen. Iets langer nadenken voordat je op het knopje drukt kan geen kwaad!quote]

Ben ik met je eens maar in de hitte van de strijd vergeet ik dat ook wel eens.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Eindhoven schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:57:
rac-on schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:52:
@jet mannetje: waar the fuck denk je dat de minimap voor dient?? Het komt op mij over dat jullie vaak denken: "Hey puntjes, gaan!!!" zonder ff stil te staan bij de gevolgen. Iets langer nadenken voordat je op het knopje drukt kan geen kwaad!quote]

Ben ik met je eens maar in de hitte van de strijd vergeet ik dat ook wel eens.....
Een soldaat houdt zijn hoofd altijd koel ,ook al in de hiite van de strijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

GEEN SPAM! cdwow heeft de extensionpack voor 20,99 in de preorder. Ter vergelijking met andere sites a la Bol, vergelijk.nl en dergelijke; daar kost ie tussen 28 en 35 euro. Met deze link zelfs nog euro'tje eraf! B)

[ Voor 18% gewijzigd door tweaktubbie op 24-10-2005 11:04 ]

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 15:08

JohnD

Bernd

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:02:

[...]

Een soldaat houdt zijn hoofd altijd koel ,ook al in de hiite van de strijd :P
http://www.freepatentsonline.com/4138743.html

[ Voor 17% gewijzigd door JohnD op 24-10-2005 11:15 ]

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rac-on schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:52:

@gyedema: onderin de carrier spawnen, via de trap naar boven, wachten totie langs gelopen is en in de voorste AA van de carrier gaan zitten.
Of gewoon beide AA guns bemannen...zie er dan nog maar eens door te komen met je vliegtuig! Maar iedereen is bang dat iemand anders de heli of het vliegtuig pakt als zij naar de AA lopen. Maar goed...als je alleen de carrier hebt spawnen daar zeker 16 man. En niemand komt erdoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
[quote]Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:11:
SunStorms_sletje schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:08:

[...]

:9 Die amerikanen zijn echt doorgeslagen :P
Waarom ben ik daar niet opgekomen 8)7

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 01:19:
[...]

Oh nu is t weer mainbaserapen?...Eerst was t geen arty/bombing als het de laatste vlag was en daarvoor was t weer wat anders. Jullie hadden meerdere vlaggen en ik was niet aan het bombarderen. En ik was zeker niet aan het baserapen, sterker nog, ik heb de meeste kills boven m'n eigen vliegveld gemaakt!...ik was gewoon beter dan jullie piloten...toen ik jou neerschoot werd ik achterna gezeten, gelocked door jullie Mig nota bene, toen ik uit een manoeuvre kwam en jou net op zag stijgen! Ik schoot je zelfs nog met mn gun neer en niet eens met missiles. Je had ook gewoon even wat kunnen zeggen/waarschuwen. Maar je kon gewoon niet hebben dat ik je steeds uit de lucht knalde! Je kickte zelfs nog mn clanmate omdat ie er ook wat van zei. En ik ga echt niet voordat ik een server join eerst op internet zoeken of er toevallig bepaalde regels gelden op een server.

En t was allemaal gezellig totdat ik ineens werd gekicked om iemand z'n te grote ego...

En waarom zou ik dat hier niet mogen posten? Jij zit hier toch ook? Je voelt je gewoon voor lul staan omdat je weet dat t waar is...
IK zal de regel nog een uitleggen:

Als je als team MEER dan 1 vlag hebt mag je bij ons de mainbase van dat team NIET aanvallen (bombing/arty/met tank spawnkillen) Je mag wel ten alle tijden spullen stelen of opblazen. Deze regels komen om de 40 sec door het beeld.

Wij als MEC hadden meerdere vlaggen en toch schoot je ons af toen we net uit de hangar kwamen. IK heb je gekicked en toen je gereconnect was hebben we je deze regel proberen uit te legen. Je reactie en van een clan maatje van je was grof taalgebruik en lame gedrag dus vandaar de ban toen. Vindt het jamer wat het was inderdaad leuk vliegen tegen elkaar. Deze regel is tot stand gekomen mede door frequente bezoekers van onze server die zich hier dood aan ergen. Voorbeeld zie 2 post verder van gyedema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, hoe is de sniper unlock?
Welk verschil tegenover de gewone sniper?

Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:21:

Bedankt
Kschiet met beide zelfs nog gene olifant neer, maar'k denk dat het eerder aan mij ligt dan aan de gun ;) 8)7 :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:21:

Bedankt
zoek eens in dit topic want dat is al een paar keer voorbij gekomen..

of steel gewoon een sniper kit van een sniper met de unlockte gun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-06 17:07

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 01:19:
Ik zat ook op die server.. maar heb via TeamSpeak wel kunnen lachen om die oeverloze discussie. Ik had de oorzaak verder niet echt meegekregen in het spel. Vond het sowieso wel gezellig en het ging redelijk goed :) speelt ook mee. ;)

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor technische vragen (bv. patches die niet mee willen werken) kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht. Daar is dit topic niet voor bedoeld.