[PC] Battlefield 2 - Deel XXII Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.198 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07-2024
dCY schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:39:
De Win Loss ratio is niet vooruit te branden.. ik sta pas op 1.87

iemand hier al de ratio 3 gehaald.?
same here, ik heb echter wel +/- 500 partijtjes verloren en ik moet dus welgeteld nog +/- 550 partijen winnen, maar ik mag dan echter niks meer verliezen. :(

Ik wordt daar soms moedeloos van, zeker wanneer ik toch bijna dagelijk opeens verlies partijen krijg, terwijl ik nog geen partijen verloren had. :(

Het gaat om kleine aantallen, maar voor elke verlies partij moet ik toch weer 4 winnen wil ik ooit in de buurt van de 3:1 komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

innocent schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:52:
[...]

same here, ik heb echter wel +/- 500 partijtjes verloren en ik moet dus welgeteld nog +/- 550 partijen winnen, maar ik mag dan echter niks meer verliezen. :(

Ik wordt daar soms moedeloos van, zeker wanneer ik toch bijna dagelijk opeens verlies partijen krijg, terwijl ik nog geen partijen verloren had. :(

Het gaat om kleine aantallen, maar voor elke verlies partij moet ik toch weer 4 winnen wil ik ooit in de buurt van de 3:1 komen :(
idd.. ik heb nu W/L: 1,011 / 541 (1.87)

dan zou ik geschat 600 potjes winnen en geen een verliezen..

(maare inderdaad, ik wil de laatste ribbon bij de collectie hebben)

[ Voor 6% gewijzigd door dCY op 20-10-2005 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Laatst online: 22-07-2024
dCY schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:58:
[...]

idd.. ik heb nu W/L: 1,011 / 541 (1.87)

dan zou ik geschat 600 potjes winnen en geen een verliezen..

(maare inderdaad, ik wil de laatste ribbon bij de collectie hebben)
En als je dan met 16 man op een 64 player map speelt, dan schiet al helemaal niet meer op :(

805 / 459 = 1,75 :(

EDIT:
Ik moet echter The Aerial Service Ribbon en The Helicopter Service Ribbon ook nog halen.

- Aviator (Pilot) nog maar 0.48 uur gespeeld, dus kan nog wel even duren :(
- Helicopter ook nog maar 5.13 uur gespeeld :( (terwijl ik in 1942 Desert Combat, eigenlijk alleen maar in heli's rond vloog :) )

[ Voor 35% gewijzigd door innocent op 20-10-2005 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

innocent schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:59:
[...]

En als je dan met 16 man op een 64 player map speelt, dan schiet al helemaal niet meer op :(

EDIT:
Ik moet echter The Aerial Service Ribbon en The Helicopter Service Ribbon ook nog halen.

- Helicopter ook nog maar 5.13 uur gespeeld :(
Niet echt koosjer, maar je kan wel servers uitzoeken waar autobal. uitstaat en dan net voor het einde van team wisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

innocent schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:59:
[...]

EDIT:

- Helicopter ook nog maar 5.13 uur gespeeld :( (terwijl ik in 1942 Desert Combat, eigenlijk alleen maar in heli's rond vloog :) )
Nu met Wake Island map erbij kom je wel snel aan 15 min vliegen en 15 kills. (Aerial Ribbon)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stond een keer ruim eerste, en moest nog 2min vechten. Toen werd ik gekickt omdat ik ruimte moest maken voor een admin... :?

Er zitten vaak zat spelers in die minus punten hebben of nog maar 1min meespelen. Maar wie moeten ze er zonodig uitgooien? Iemand die bijna weer een gouden plak heeft.

Zeker door een admin die 2e stond ofzo.. :?

tja..., 't zal wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slash24
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20-08 11:34
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 02:41:
Heb hier een Logitech Extreme 3d knuppel die het perfect doet. Sinds ik mijn Logitech Cordless Rumblepad 2 heb aangesloten doet de stick niks meer ingame ? Met de pat kan ik een paar acties ondernemen (vliegen). Beide zijn USB, beide zijn goed gecalibreerd ...

Wat doe ik hieraan ?
Dat probleem heb ik ook! Als ik alleen mijn MS sidewinder joystick (USB) aansluit doet die het perfect. Als ik daarna ook mijn MS sidewinder gamepad (gameport) aansluit doet de joystick het ineens niet meer. Het enige wat dan nog helpt is BF2 afsluiten, gamepad lostrekken en dan BF2 weer opstarten = joystick werkt weer! Heb hier overigens alleen met de BF serie last van, had het ook al met BF1942 + expansions en BF-V had ook het zelfde probleem. Tot heden nog geen oplossing gevonden behalve bovenstaande! |:( |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand de juiste instellingen voor de saitek evo voor het vliegen van een jet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Daarjuist even potje aan't spelen op DJMantri's server op Wake Island. Kom midden in game binnen en wil me meteen naar veldslag begeven.

Kom ik onderweg volgend verschijnsel tegen:

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/am033554/dirk/strange1.jpg

Iemand die hier een verklaring voor heeft of zijn de aliens ook daar aan't landen? :p

[ Voor 5% gewijzigd door Blacksnak op 20-10-2005 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 02:45

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 02:41:
Heb hier een Logitech Extreme 3d knuppel die het perfect doet. Sinds ik mijn Logitech Cordless Rumblepad 2 heb aangesloten doet de stick niks meer ingame ? Met de pat kan ik een paar acties ondernemen (vliegen). Beide zijn USB, beide zijn goed gecalibreerd ...

Wat doe ik hieraan ?
Ook hier een bekend probleem, maar dan met stick en stuur. Wil je een lekker potje Grand prix 4 rijden, reageert alleen de joystick.....
Heeft zover ik weet met de apparaat ID's te maken die in Windows en de games zelf niet helemaal overeen komt. Enige oplossing is het apparaat wat je NIET gebruikt vooraf los te koppelen.

Had eerlijk gezegd wel verwacht dat Logitech dat ondertussen wel eens opgelost zou hebben, maar lees net dat het ook bij het Microsoft spul zélf voorkomt :?

Edit:
@Blacksnak: Zijn gewoon artifacts, m.a.w. kaart te ver geklokt, driver probleem, kaart te heet, instellingen te hoog etc.

[ Voor 9% gewijzigd door bvk op 21-10-2005 00:11 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
Aha, dan toch. Had een vermoeden maar was helemaal niet zeker. (ben niet echt kenner op dat gebied :) )

Best wel vreemd vermits er helemaal niks aan pc veranderd werd. :s

[ Voor 14% gewijzigd door Blacksnak op 21-10-2005 08:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over rare grafische verschijnselen in Wake Island; Als je uit je commander screen / spawn screen komt zie je de backwash van een rubber bootje voor 1 of 2 seconde aan de voorkant. Dit is vooral makkelijk als je China bent want dan weet je precies waar dat bootje zich bevind, en waar die ongeveer gaat aan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:50
Lijkt inderdaad op artifacts. Hoe warm is je videokaart?

Trouwens die waas over het water, heeft iedereen dat? Ik heb het zelf ook, ik dacht eerst dat het aan mij videokaart lag... Ziet er een beetje raar uit.

XBOX One: KW NL, PSN: kw_nl Strava: https://www.strava.com/athletes/53303907

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
kw_nl schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:41:
Lijkt inderdaad op artifacts. Hoe warm is je videokaart?
Heb er geen idee van. Zal deze avond eens kijken als'k thuis ben van werk.

Is het trouwens normaal dat die bewuste artifacts maar op 1 plaats op de map voorkomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-07 09:16
Ik heb een vraagje over Qualification and Combat Rating cijfers. Als je kijkt op bf2s.com zie je dat dit creteria zijn voor badges etc. wat houd dit echter in.. wat moet je ervoor doen zodat je aan deze criteria voldoet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Grijns schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:49:
Ik heb een vraagje over Qualification and Combat Rating cijfers. Als je kijkt op bf2s.com zie je dat dit creteria zijn voor badges etc. wat houd dit echter in.. wat moet je ervoor doen zodat je aan deze criteria voldoet?
Aan de criteria voldoen? :?

Lijkt me duidelijk, of geef eens een voorbeeld wat je niet snapt?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Nap

Als je hier http://ubar.bf2s.com/badges.php kijkt zie je toch meteen wat de criteria zijn of wat? :?

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 23:03
Blacksnak schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:45:
[...]

Heb er geen idee van. Zal deze avond eens kijken als'k thuis ben van werk.

Is het trouwens normaal dat die bewuste artifacts maar op 1 plaats op de map voorkomen?
Ik weet dat niet zeker, maar meestal (als je videokaart dus te warm wordt) krijg je wel op meerdere plaatsen artifacts (heb ik tenminste ooit gehad). Zet er bijvoorbeeld gewoon een mooie Zalman koeler op, staat mooier en koelt vele malen beter dan een standaardkoeler (heb tot nu toe altijd Ati kaarten gehad en daarvan begaven de standaardkoelers het altijd na ongeveer 8 maanden gebruik, ok de videokaart wordt dan ook intensief gebruikt >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Laatst online: 05-07 09:16
He, dat is vreemd daar staat het niet.
Als je bij je eigen account kijkt ( bijv: http://bf2s.com/player/marijn/ ) en dan op een badge of ribbon klikt zie je dat er ook zoiets staat als:
Criteria:

* Command Qualification: Good
* Command Rating: Satisfactory
en dat was dus waar ik me van afvroeg wat ik ervoor moest doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07:38

Snow_King

Konijn is stoer!

Soms zie ik mensen acties uithalen waarvan ik denk, dat moet een cheat zijn.

Nu heeft BF2 punkbuster en nog allerlei spul.

Heeft iemand al enige signalen gezien van cheats (maphacks e.d.) die rond gaan voor Battlefield 2?

download links e.d. hoef ik niet, ik vraag me alleen af óf er cheats zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 27-08 14:50
Snow_King schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:39:

Heeft iemand al enige signalen gezien van cheats (maphacks e.d.) die rond gaan voor Battlefield 2?

Jep, ze zijn er :(
Bijvoorbeeld:
http://bf2tracker.com/gallery.php?picture=675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

@Snowking:

offtopic:
Genoten in Parijs?

Ben je vanavond bereid om de betaversie van mijn map in ontvangst te nemen en hem beschikbaar te stellen? Renderen is inmiddels gebeurd en ik moet zeggen dat het resultaat er mag zijn. Overigens wel een paar foutjes ontdekt, maar who cares... zo erg is dat niet.

Minimap is nu ook toegevoegd.. Helaas ontbreken daar een boel objecten op, maar dit is al vele malen beter dan helemaal geen minimap.

Dus als je bereid bent.. laat me dan maar via mail weten waar ik hem vanavond kan uploaden. :)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Grijns schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:34:
He, dat is vreemd daar staat het niet.
Als je bij je eigen account kijkt ( bijv: http://bf2s.com/player/marijn/ ) en dan op een badge of ribbon klikt zie je dat er ook zoiets staat als:

[...]

en dat was dus waar ik me van afvroeg wat ik ervoor moest doen.
Daar hoef je niets voor te doen, dat is een meer een omschrijving van hoe goed je het gedaan hebt, je hoeft niet extra je best te doen ofzo. Als je de requirements (kills in een ronde, of tijd) maar haalt.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

jagermeister schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:59:
@Snowking:

offtopic:
Genoten in Parijs?

Ben je vanavond bereid om de betaversie van mijn map in ontvangst te nemen en hem beschikbaar te stellen? Renderen is inmiddels gebeurd en ik moet zeggen dat het resultaat er mag zijn. Overigens wel een paar foutjes ontdekt, maar who cares... zo erg is dat niet.

Minimap is nu ook toegevoegd.. Helaas ontbreken daar een boel objecten op, maar dit is al vele malen beter dan helemaal geen minimap.

Dus als je bereid bent.. laat me dan maar via mail weten waar ik hem vanavond kan uploaden. :)
Je krijgt zo mail van me met de FTP gegevens.

En damn die cheaters :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Snow_King schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:30:
[...]
Je krijgt zo mail van me met de FTP gegevens.

En damn die cheaters :r
Cool _/-\o_

Ik zet vanavond nog ff de laatste puntjes op de i en dan upload ik hem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Basti504
  • Laatst online: 16-09 20:23

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

jagermeister schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:59:
[...]

[...]
Als je alle objecten op de minimap wilt, misschien help dit. Ik heb het zelf nog niet geprobeert maar het schijnt te werken.

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3ddie
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 23:16
Basti504 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:53:
[...]

Als je alle objecten op de minimap wilt, misschien help dit. Ik heb het zelf nog niet geprobeert maar het schijnt te werken.
Dit werkt perfect, zelf ook geprobeerd :)

@ jagermeister, is het een 2048 size map? hoelang duurde die lightmaps bij jou? Bij mijn map gaat het 3 a 4 uur duren, tenminste dat schat hij...

[ Voor 18% gewijzigd door 3ddie op 21-10-2005 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

jagermeister schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:40:
[...]

Cool _/-\o_

Ik zet vanavond nog ff de laatste puntjes op de i en dan upload ik hem :)
De FTP gegevens liggen in de inbox van je hetnet adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Basti504 schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:53:
[...]

Als je dat hele topic leest... .dan had je gezien dat ik dat ook geprobeerd heb. Er staan namelijk 2 posts van mij tussen ;) Bedankt voor de tip iig :)
3ddie schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 13:10:
[...]
Dit werkt perfect, zelf ook geprobeerd :)

@ jagermeister, is het een 2048 size map? hoelang duurde die lightmaps bij jou? Bij mijn map gaat het 3 a 4 uur duren, tenminste dat schat hij...
Bij mij werkte het dus niet voor ieder object. :'(
Wordt dus copy/paste met fotosoep vrees ik.

Mijn map is 1024 dacht ik. Het volledig renderen van de lightmaps duurde zo'n 27 uur. Heb dan ook wel erg veel objecten in de map verwerkt. Denk zo'n 1300 stuks 8)

Moet wel zeggen dat ik erg benieuwd ben naar de performance. Ik merkte gisteren dat mijn systeempje het toch wel moeilijk had. Draai dan wel op 1280x1024. Denk dat als ik dit wat terugschroef hij wel een stuk soepeler draait.

@ Snowking. Thanks :) Ik laat je weten wanneer ie erop staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

Heb je nog meer screens?

Ik zie op die hack namelijk alleen maar teammates en geen enemy's?

In BF1942 had je een cheat waarmee de tags altijd aan stonden je dus overal je enemy's zag.
Ook kon je zien hoeveel health iemand nog had.

Op Karkand komen soms echt kills voor waarvan ik denk: "Dat kan nie...."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Je had in 1942 zelfs een cheat dat je onzichtbaar door het veld kon lopen. Je zag dan alleen het mondigsvuur van de wapens dacht ik. Zeer lame...maar ik maak me er niet druk om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

K snap niet eens dat je zo zou willen spelen. Ziet er toch niet uit man!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:48

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Tja en als je dan nog hoger dan die lozing cheaters in de game zit, dat weet je wel wat voor kleuters dat het zijn....

@Jagermeister, eventueel dat we em van t weekend regelmatig in de mapcyclus voorbij laten komen (dan maar even unranked) en volgens mij kan ik t ook wel regelen dat ie bij ons gedownt kan worden (http://sswl-clan.nl) we krijgen em vaak toch nie vol, en dan gaan we met wat clanmembers em es tjekken.

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Ik kwam pas ook iets vaags tegen.
Schoot me hele magazijn (special forced unlock) leeg op z'n benen cq middel en hij schoot mij tijdens het laden met z'n pistool dood (1 schot). Ik weet zeker dat ik niet miste het was van zeer dichtbij... Kan dat dan ook een cheater zijn? Of zijn benen niet zo vatbaar voor kogel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kw_nl schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:18:
Schoot me hele magazijn (special forced unlock) leeg op z'n benen cq middel en hij schoot mij tijdens het laden met z'n pistool dood (1 schot). Ik weet zeker dat ik niet miste het was van zeer dichtbij... Kan dat dan ook een cheater zijn? Of zijn benen niet zo vatbaar voor kogel :?
ik neem terug wat ik zei :)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
kw_nl schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:18:
tja, als je gaat sproeien met je gun wil het wel eens zo zijn dat je helemaal niks raakt :9 . En ik heb het ook wel eens dat er iemand voor me staat en z'n hele magazijn loopt leeg te schieten en ik 1 keer schiet en hij dood is, ook andersom natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 07:33

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Snow_King schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:39:

Nou vandaag in ieder geval iets heel vreemds mee gemaakt: iedereen op Wake Island ging langzaam in de punten naar boven, maar er was er één die in no-time dik bovenaan stond. Telkens werd ik door em gekilled, telkens met de Z-10 (die chopper van China). Tot ik als boordschutter in een BH op hem aan het knallen was: toen zag ik heeeeeel duidelijk dat de neus van zijn heli naar het eiland toegekeerd was, en zijn zijkant dus naar ons. En toch kwam er een missile, die ons in één keer (verse BH) neerhaalde. En die missile kwam ECHT uit die chopper, want verder was er echt helemaal niks in de buurt. En dat meerdere malen. Lijkt me niet helemaal zuivere koffie.

[ Voor 5% gewijzigd door GurbY{nl} op 21-10-2005 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kw_nl
Sideshowbobbie schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:32:
[...]

tja, als je gaat sproeien met je gun wil het wel eens zo zijn dat je helemaal niks raakt :9 . En ik heb het ook wel eens dat er iemand voor me staat en z'n hele magazijn loopt leeg te schieten en ik 1 keer schiet en hij dood is, ook andersom natuurlijk.
Ik zeg niet dat de ander cheat, maar ik kan me voorstellen als je met de support gun schiet kan ik me het voorstellen. De spec. op. is toch wel nauwkeurig... Maar ja zou wel aan mij liggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Health cheats (dus meer healt / god mode)
bestaan naar mijn weten NIET voor bf2

Over de heli:
Was hij pilot of 2nd gunner?
want de 2nd gunner kan zn missle héél goed besturen,
van ene mainbase naar de andere op bv daqing, gelijk vanaf de start.

Over snel stijgen, ik vind zelf ook dat ik snel stijg op servers, maar dat ligt niet alleen aan mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

jagermeister schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 09:31:

Heb trouwens ook een naam voor de map. Staat nog niet vast maar vrijwel zeker dat het hem wordt.

"Road To Sharjah"
[rml]sain onez in "[ PC] Battlefield 2 - deel XVIII"[/rml]

en ik me best doen maar met nieuwe namen te verzinnen... >:) :Y) ;)

what about:
Maracech Madness
Operatie Desert Sable
Highway of Death
Murder at Mogadishu
Middle East Massacre
Terror at Tel Aviv

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

sain onez schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:18:
@Jagermeister, eventueel dat we em van t weekend regelmatig in de mapcyclus voorbij laten komen (dan maar even unranked) en volgens mij kan ik t ook wel regelen dat ie bij ons gedownt kan worden (http://sswl-clan.nl) we krijgen em vaak toch nie vol, en dan gaan we met wat clanmembers em es tjekken.
Beters.. :)

Ik hoop dat ik jullie niet teleurstel en dat ie een beetje te pruimen is. Verwacht niet te veel... dan kan het ook niet tegenvallen ;)

Maaruh.. als ie vanavond online is, dan post ik hier natuurlijk meteen de link.

Edit: En over die naam.. tja... sorry :>

[ Voor 4% gewijzigd door jagermeister op 21-10-2005 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
JBplap schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:17:
Health cheats (dus meer healt / god mode)
bestaan naar mijn weten NIET voor bf2

Over de heli:
Was hij pilot of 2nd gunner?
want de 2nd gunner kan zn missle héél goed besturen,
van ene mainbase naar de andere op bv daqing, gelijk vanaf de start.

Over snel stijgen, ik vind zelf ook dat ik snel stijg op servers, maar dat ligt niet alleen aan mij.
Health bestaat helaas wel, en ook altijd volle ammo, vehicles die niet stuk gaan e.d. :r

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Laatst online: 23:08
FnF schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:16:
[...]

Health bestaat helaas wel, en ook altijd volle ammo, vehicles die niet stuk gaan e.d. :r
En PB pikt die (nog) niet op? Ik dacht dat ze daar redelijk fel bovenop zaten. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
zeef schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:21:
[...]

En PB pikt die (nog) niet op? Ik dacht dat ze daar redelijk fel bovenop zaten. :?
Geen idee eigenlijk, maar zulke cheats werken tegenwoordig met MD5 hashes e.d. om het veel moeilijker te maken voor PB om te kicken, want de MD5 hashes veranderen om die minuut :(

//EDIT:
Ik kan iedereen aanraden om over te stappen naar ATi Catalyst 5.10a + ATT All Advanced Tweaks, ik ben er behoorlijk op vooruit gegaan met fps :9

[ Voor 18% gewijzigd door Phyxion op 21-10-2005 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:16

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

zeef schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:21:
[...]

Dat valt tegen hoor. Ik heb al eens een werkende multi cheat aangegeven bij PB die pas een hele lange tijd (en dan heb ik het over meerdere weken) werd herkend.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Laatst online: 04:14
FnF schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:16:
[...]

Wat dom dan dat ze zoiets niet serverside checken dan.... overigens heb ik het nog nooit gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:37:
[...]

Geen idee eigenlijk, maar zulke cheats werken tegenwoordig met MD5 hashes e.d. om het veel moeilijker te maken voor PB om te kicken, want de MD5 hashes veranderen om die minuut :(

//EDIT:
Ik kan iedereen aanraden om over te stappen naar ATi Catalyst 5.10a + ATT All Advanced Tweaks, ik ben er behoorlijk op vooruit gegaan met fps :9
Ja aan 100fps heb ik beste wel genoeg hoor ;) maar meer is altijd beter >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-09 15:04

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Heeft iemand al de NVidia 81.85WHQL drivers draaien met BF2? Op de een of andere manier heb ik met de voorganger (81.84) geen problemen, maar 81.85 vertraagt BF2 ineens met 50% en het geluid begint al met haperen bij het laden van de EA-intro (challenge everything).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Battlefield 2 bitching deel II :)
(FYI: 1e deel ging over de underpowered anti air units...)

Wat ik wel gemerkt heb is dat de server vaak achterloopt op bepaalde zaken.
Het beste merk je dit als je bijvoorbeeld achter een zandzak c.q. muurtje zit die ongeveer tot je middel komt. Het idee: Ale je op dat moment staat, kan je geraakt worden van voren, en als je prone gaat (liggen) dan niet meer, je hebt dan dekking. (aanvallen in de rug even daargelaten)

Soms sta je dan te schieten en hoor je de kogels inslaan en zie je inderdaad recht voor je iemand schieten op je. op zo'n moment wil ik nogal vaak achter de zandzak gaan liggen/zitten zodat ik niet meer geraakt kan worden. ECHTER..het komt erg vaak voor dat ik -als ik eenmaal achter het muurtje of zandzak lig- ik NOG geraakt wordt. ALS WARE HET DAT IK NOG RECHTOP STOND. -als je begrijpt wat ik bedoel.

Soms is deze "vertraging" wel tot 1.5 seconden nog steeds aan de orde.
Aan de latency kan het dan niet liggen: ik heb een ping van 15 tot hooguit 25, hogere ping servers pak ik niet. 1 seconde is een eeuwigheid in netwerken.
Voor de netwerk-nitwits: Dit zijn milliseconden, dus 1,5 seconde is ping van 1500(!) belachelijk dus.
En 1.5 seconde pak ik nog "krap" wat misschien was het wel nog langer.

Het is ook geen "clipping" issue (steekt geometrie door muur of zandzak heen aan de buitenkant waar men je op raakt)
Ik heb hier op gelet, en op plekken waar clipping hits niet mogelijk zijn gebeurd het ook.

Het is zeker niet op alle servers...maar wel op veel en het valt op in Battlefield 2, want in alle FPS die ik hiervoor online gespeeld heb, was dit nooit ZO prominent aan de orde.

Persoonlijk denk ik dat het een CPU issue is aan de serverkant.
systeem lag aan de server kant kan natuurlijk ook resulteren in een vertraagde registratie van een impact vector, de server beslist of iets al dan niet raak is en deze reactie interpreteerd de client.

En niet zozeer omdat die servers nou zo brak zijn, maar ik vertrouw die BF2 server software niet. :-(
Op mijn server krijgt ik vreemd CPU-load pieken in de performance monitor, welke verder niet gerelateerd zijn aan de actie op de server (hij is leeg)

Is iemand dit ook wel eens opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:39:
Battlefield 2 bitching deel II :)
Let er nooit zo op.
Heb wel vaak dat er bijvoorbeeld iemand in een jeep met de mounted gun schiet en ik dan snel dekking zoek(achter een huis ren bijv.) en dat ik dan als ik denk in dekking te zijn dat ik nog net dood ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikke!
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-09 10:05

Ikke!

aka Netfinity

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:39:
...heel verhaal....
Ik heb wel vaak iets soortgelijks, namelijk dat ik al om de hoek van een muur ben gelopen en dan nog dood ga, terwijl die persoon mij niet meer had kunnen zien. Dat dat met een apc gebeurt kan ik me voorstellen, aangezien het explosieve kogels zijn, maar met een gewoon machinegeweer.... Voor zover ik weet kun je niet door de rand van de muur heen schieten, zoals bij couterstrike kan door randen van kisten.

@ FnF:
Vanaf welke drivers/settings kwam je dan?

Klik mee voor GoT!........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ikke! schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 19:53:
[...]

Ik heb wel vaak iets soortgelijks, namelijk dat ik al om de hoek van een muur ben gelopen en dan nog dood ga, terwijl die persoon mij niet meer had kunnen zien.
precies! dat bedoel ik. dat is hetzelfde fenomeen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online
[...]

Ik heb wel vaak iets soortgelijks, namelijk dat ik al om de hoek van een muur ben gelopen en dan nog dood ga, terwijl die persoon mij niet meer had kunnen zien. Dat dat met een apc gebeurt kan ik me voorstellen, aangezien het explosieve kogels zijn, maar met een gewoon machinegeweer.... Voor zover ik weet kun je niet door de rand van de muur heen schieten, zoals bij couterstrike kan door randen van kisten.

@ FnF:
5.10 Final :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAZORDUDE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-12-2021

RAZORDUDE

aka MARAUD3R

[...]

@ FnF:
Ik het precies hetzelfde, ik dacht dat het aan mij lag.
Misschien ligt het aan de hitbox van de speler.

Dit moet nodig gefixed worden.

[ Voor 4% gewijzigd door RAZORDUDE op 21-10-2005 21:24 ]

[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ok BF2 peoples... mijn beta map is klaar om te worden gedownload :)

Afbeeldingslocatie: http://srv03.pcextreme.nl/wido/RoadToSharjahbeta.jpg

Download de map HIER

Net een hoop gedonder met de ingebouwde 'Mod packer'. Heb de map dus maar handmatig ingepakt in de hoop dat dit ook zou werken. Gelukkig kon ik de map daarna gewoon starten, dus ik vermoed dat het gewoon werkt. Ik hoop dat het ook op een server goed gaat. Anyway.. de map is nu ge-upload naar de webspace van Snowking ( _/-\o_ )

Als je geïnteresseerd bent... dan kun je de map downloaden en vervolgens unzippen in

"EA GAMES\Battlefield 2\mods\bf2\Levels"

Als je hem hebt uitgepakt in bovenstaande directory, dan kun je BF2 starten en onderstaande stappen uitvoeren:

- In het BF2 menu ga je naar [MULTIPLAYER]
- Daarna klik je op [CREATE LOCAL]
- Vervolgens selecteer je in de linker browser de map Road To Sharjah beta
- Daarna ff toevoegen aan de rechter browser via knop [ADD MAP].
- Vervolgens kies je [JOIN GAME]

Op dit moment zijn er nog geen servers online die de map draaien. Hoop dat dat snel veranderd :P

De map is overigens nog verre van af. Maar ik denk dat ie opzich wel speelbaar is.

[ Voor 92% gewijzigd door jagermeister op 22-10-2005 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RAZORDUDE schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 21:23:
[...]

Ik het precies hetzelfde, ik dacht dat het aan mij lag.
Misschien ligt het aan de hitbox van de speler.

Dit moet nodig gefixed worden.
Dit heeft te maken met de ping en of dat gefixed kan worden daar heb ik geen verstand van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff dit had je al in Bf1942 :>
dat noem ik een stukje gameplay :+

en vooral als je tegen pro clans moest nou dacht dat je veilig was, werd je nog neer geschoten pfff als je net voor een muur ging staan, Je had er een heel verhaal over hoe dat nou zat ,maar dat kan ik nergens terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom geraak ik op geen enkele server ? Alle scores staan op 0 als ik servergegevens raadpleeg ... ligt het probleem hier of is het algemeen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PuckStar
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-08 23:37
ik heb het ook. dus zal wel algemeen zijn.

[My Home Automations]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
PuckStar schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:23:
ik heb het ook. dus zal wel algemeen zijn.
me too rare muk dit. Iedereen werd gekicked. Misschien iemand stevig aan het knoeien bij EA. Tis tenslotte vrijdag he... :P

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier geeft ie iets van een memory fout of zo ??? Al blij dat het niet aan mijn pc ligt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 16:35

Stronkie

Where wind is Trouble

nou ik heb nu met jager de map getest , ben nu een promo filmpje aan het renderen en ik hoop dat ik snel online kan zetten , jager is met de screens bezig en we hebben een paar leuke dingen gevonden in de map :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:35:
Hier geeft ie iets van een memory fout of zo ??? Al blij dat het niet aan mijn pc ligt :9
Ik en 2 maten hebben hetzelfde.. corrupted file/memory.. screw punkbuster...

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2005 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Laatst online: 16-09 12:15
Heb zojuist het spel gekocht :D En ik hoop dat ik morgen nog een potje met jullie kan spelen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

same here, goeie gelegenheid om Jagermeiser (álleen als ie ijs en íjskoud is) masterpiece es te tjekken, volgens onze admin is het niet mogelijk om maps op de ranked servercyclus toe te voegen, als je een unranked server hebt, heb je ftp toegang en valt er dus iets bijgezet te kunnen worden maar nu dus niet..

klopt dit, morpheus?
cls schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:39:
Heb zojuist het spel gekocht :D En ik hoop dat ik morgen nog een potje met jullie kan spelen! :)
tis laat koopavond bij jullie 8) of heb je em in de kroeg geruild tegen een rondje!?

[ Voor 31% gewijzigd door SAiN ONeZ op 22-10-2005 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Laatst online: 28-02 15:07
cls schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:39:
Als je dat doet dan schiet ik je neer :+)

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIPER2001
  • Laatst online: 12-09 13:48

VIPER2001

[GOT]The Source

het ligt dus niet alleen aan deze kant , ik dacht al memory stuk ??

Asus X99-DELUXE i7-5930K 16 GB (DDR3 2133) asus GTX1070 8 GB , asus xense ,asus usbdvdwriter,CM-COSMOS II,coirsair1200I,evo1TB,960pro512,Seagate2TB+Seagate 2x4TB,canon5350 logi g910+g502 iiyama G2773HS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het zal wel iets punkbusterigs zijn? I guess? Heb het hier ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
sain onez schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:43:
same here, goeie gelegenheid om Jagermeiser (álleen als ie ijs en íjskoud is) masterpiece es te tjekken, volgens onze admin is het niet mogelijk om maps op de ranked servercyclus toe te voegen, als je een unranked server hebt, heb je ftp toegang en valt er dus iets bijgezet te kunnen worden maar nu dus niet..

klopt dit, morpheus?

[...]

tis laat koopavond bij jullie 8) of heb je em in de kroeg geruild tegen een rondje!?
ebay 8) voor maar 18$ ik kon het niet laten :) (en over duplicate keys hoef ik geen zorgen te maken hij is een of ander certified seller van EA Games en dit heb ik ook gecontroleerd door EA te mailen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetalRush
  • Laatst online: 09-04 16:57

MetalRush

PAS OP, HÈ !

Het is (WEER) ZWAAR zaad met dat Punkbuster :r
Ik begrijp niet dat EA die zooi er niet uitflikkerd...
Niemand kan dus spelen omdat 1 of andere dodo bij Punkbuster aan de verkeerde knoppen heeft zitten friemelen :(
Bah, bah en nog eens bah (ik zou eigenlijk iets anders willen typen... maar dat valt niet binnen de policy :P)

Keep smiling... it makes people wonder what you're up to :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
Ik kan btw wel een GoT BF2 servertje draaien 8) Heb een paar dedicated 100mbits in duitsland :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 23:47

Stewie!

Keen must die!

Lol, opeens 20 mails binnen de minuut. Dankjewel punkbuster, zucht :(
sain onez schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:43:

klopt dit, morpheus?
Correct, maar het staat je vrij om één van de unrankeds te reserveren hiervoor :)

[ Voor 80% gewijzigd door Stewie! op 22-10-2005 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Hier wat screens die Stronkie ff snel heeft geschoten toen we met z'n 2-en door mijn map liepen.

Allereerst de ingame map.
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/BF2%202005-10-21%2023-34-42-56.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/BF2%202005-10-21%2023-30-58-17.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/BF2%202005-10-21%2023-33-15-70.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/BF2%202005-10-21%2023-33-30-60.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/BF2%202005-10-21%2023-42-47-14.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/BF2%202005-10-21%2023-43-14-89.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/BF2%202005-10-21%2023-45-30-32.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/BF2%202005-10-21%2023-51-06-46.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/BF2%202005-10-22%2000-00-35-04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/BF2%202005-10-22%2000-03-28-57.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/BF2%202005-10-22%2000-04-36-01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.tiscali.nl/mstronks/Jager/BF2%202005-10-22%2000-05-36-93.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

DaMorpheus schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:56:
Lol, opeens 20 mails binnen de minuut. Dankjewel punkbuster, zucht :(

[...]

Correct, maar het staat je vrij om één van de unrankeds te reserveren hiervoor :)
Je doelt op die warservers die je bespreken kan?! misschien wel een erg goed idee, zodra ie daarop draait is het misschien wel leuk om een GoT-Fok! battle erop te houden :Y) }) goeie reclame voor de map, en die server roest ook niet vast, omdat ie niet gebruikt wordt... :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de map even doorlopen ... Het gaf me niet echt een 'woopie' gevoel ...

- Er is iets mis met de belichting van personages en voertuigen (die zijn veel te licht i.v.t. omgeving)

- Water wordt nog niet weergegeven ?

- Het stadsgedeelte vind ik heel geslaagd, het stuk ervoor veel minder

- Het mist wat inspiratie, lijkt met momenten wat samengegooid ... het werkelijkheidsgevoel is er niet voor me ...

Weliswaar respect voor al het werk dat je er al ingestopt hebt ! Het is niet voor iedereen weggelegd ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-05 22:30
ik heb nu dat ik met punkbuster gekickt word binnen 20 seconden.
ik zag ook een reeks kicks in het lijstje staan linksboven op het scherm.

moeten we nou weer punkbuster handmatig updaten ofzo?

de message was ongeveer iets van "bad file in memmory"

[ Voor 7% gewijzigd door Bulls op 22-10-2005 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

dude , het is een BETA :)

Heb wat geduld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:38:
[...]

Ik en 2 maten hebben hetzelfde.. corrupted file/memory.. screw punkbuster...
Zet mij erbij punkbuster kick: corrupt file/memory 81106 (81105 , 81107)

update al handmatig gedaan en dat hielp niet

[ Voor 9% gewijzigd door ROFLASTC op 22-10-2005 01:30 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

ROFLASTC schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 01:28:
[...]

Zet mij erbij punkbuster kick: corrupt file/memory 81106 (81105 , 81107)

update al handmatig gedaan en dat hielp niet
+1 hiero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

dat personen en voertuigen te licht zijn viel me ook direct op, maar kan me wel enorme vette battles voorstellen in deze lineare opzet.. (zij het wel met min 25+ players denk ik...)

vooral het centrum met de fontuinentuin en de gebouwen/moskee eromheen ziet er erg proffesioneel uit, linksboven mag in de bebouwing wat meer objecten toegevoegd worden (bankjes, phoneboots,containers, railingen naast de weg en in t midden van de weg) langs de rivierbedingen mag meer begroeiing/bomen , wat ook heel realistisch is, men bouwt een nederzetting vaak aan een oase of rivier omwille zijn vruchtbare grond en dan mag je dat juist wat extra verwachten

De buildingsite zou ook wel wat uitgebreid mogen worden met objecten of kranen ofzo... en paar bootwrakken aan de brug lijkt me ook wel spannend...

aan de zijde van de rivier zonder containers zie je vanuit de zuidkant een berg heel vreemd met blokjespatroon erop, wat volgens mij niet zo hoort..

Wat ik ook weinig tegenkwam waren trappen voor op de gebouwen te komen..

dit allemaal in een vluchtige 5 min rondje door de map

'T zal enorm veel werk zijn (geweest) maar juist doordat er nergens leegtes vallen er er altijd iets opvalt (boom/struik/bank/container of gebouw of ruine(tje) of zelfs maar een railing die lang doorloopt zal de map veel meer af eruit zien...

dont get me wrong, loving it allready... als morpheus em uploaden kan en een ip hier kan verschaffen lijtk t me enorm leuk om jullie erin dood te vermoorden :Y)

[ Voor 17% gewijzigd door SAiN ONeZ op 22-10-2005 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Laatst online: 24-07-2024
Hier nog 1, volgens Battlefield.nl ligt het aan de Punkbuster servers...
Om het nieuwe weekend in te luiden hebben de heren bij Punkbuster alle BF2 gamers verrast met een nieuwe serie punkbuster kicks. Rond 0:45 begonnen alle BF2 servers spontaan spelers te kicken.

Een herstart van de gameserver zou de fout moeten oplossen.
Bij Counterstrike had je dit ook al, ligt volgens mij aan de gebruikte Netcode.

[ Voor 39% gewijzigd door aramdin op 22-10-2005 01:38 . Reden: More info ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.

M.I.G.

[like an alien]

Misschien verstandig om hier dan voor de nachtbrakers ff te melden welke server dus gereset is waar we vrolijk verder kunnen gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ah.. al wat reacties :)

- Idd de voertuigen + personages zijn nog wat aan de lichte kant. 1 van de dingen die ik nog moet uitzoeken. Geen idee namelijk hoe ik dat verander, maar dat vinden we wel ;)

- Verder is het her en der zeker nog wat kaal. Dat is ook wat ik aangaf in mijn eerdere posts. Er komen nog meer struiken, rotspartijen, heuvels, stenen... etc etc bij. In de stad komen er nog wegafzettingen verkeersborden, planten, bomen en weet ik wat nog meer bij.

- Tegenover de contstructionsite wil ik ook nog iets gaan bouwen, maar moet nog ff bedenken wat.

@ SainOnez.. best wat leuke ideeën.. eens kijken wat ik daarmee kan doen.

Die opzet zoals ie is leek me wel wat. Alles zo'n beetje op 1 lijn. Hopen dat we het eens in de praktijk kunnen proberen... Bedankt voor de reacties iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.I.G.

M.I.G.

[like an alien]

M.I.G. schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 01:38:
Misschien verstandig om hier dan voor de nachtbrakers ff te melden welke server dus gereset is waar we vrolijk verder kunnen gaan?
Volgens mij zijn er al een aantal gereset want langzaam aan gaan er weer wat servers op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
Als ik vanavond thuis ben (ik mag lekker werken op de zaterdag :r ) ga ik zeker ff de map van jagermeister spelen. Wanneer wordt de map op een server gezet? als de servers t al doen tenminste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Laatst online: 16-09 19:10
Dit heb ik net even snel in elkaar gezet. Als er belangstelling voor is dan
moet ik even iets maken dat ie de resultaten in een database zet zodat bf2tracker.com niet heel de tijd
opgevraagd hoeft te worden.
Afbeeldingslocatie: http://test.wouter-web.nl/bf2.php?id=57935346
Misschien wel handig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

iemand al Jagermeister's map op een server draaien, wil wel eens kijken hoe ie mp speelt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

sain onez schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:38:
iemand al Jagermeister's map op een server draaien, wil wel eens kijken hoe ie mp speelt?!
Stronkie draait op dit moment een dedicated servertje. Is gewoon via zijn ADSL lijntje, dus als er veel inloggen dan krijgen we problemen... Als je wilt joinen, join dan via onderstaand IP :)

212.123.142.192

EDIT: Server is weer offline

[ Voor 5% gewijzigd door jagermeister op 22-10-2005 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
offtopic:
Welk liedje heb je gebruikt in die compilatie gebruikt?
jagermeister schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 12:05:
[...]

Stronkie draait op dit moment een dedicated servertje. Is gewoon via zijn ADSL lijntje, dus als er veel inloggen dan krijgen we problemen... Als je wilt joinen, join dan via onderstaand IP :)

212.123.142.192
Poort = standaardpoort? Connectie lukt me niet :?

[edit]
OK, nu gaat ie :)

[ Voor 42% gewijzigd door Blacksnak op 22-10-2005 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woutertje schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 11:27:
Dit heb ik net even snel in elkaar gezet. Als er belangstelling voor is dan
moet ik even iets maken dat ie de resultaten in een database zet zodat bf2tracker.com niet heel de tijd
opgevraagd hoeft te worden.
[afbeelding]
Misschien wel handig :P
Ik heb zelf ook zoiets gemaakt, met behulp van deze thread (source-link zit erbij):
http://www.totalbf2.com/forums/showthread.php?t=13420

Als resultaat (voorbeeld):
Afbeeldingslocatie: http://esturrus.ecwhost.com/bf2sig/43408774%7Clotr.png

Hier mij overige varianten:
http://esturrus.ecwhost.com/bf2sig/

Om te voorkomen dat hij elke keer connect haalt hij automatisch elke 6 uur nieuwe gegevens op van de EA BFHQ database en cached die als XML bestanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woutertje
  • Laatst online: 16-09 19:10
hej, die is mooi, hoef ik niet meer aan de bak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Laatst online: 27-08 14:50
@jagermeister:
Ik heb jouw map nog niet gespeeld, maar ik heb die screenshots wel aandachtig bekeken :)
Eén ding valt mij op: beetje veel tickets?! :P
Verder kan ik niet wachten om die tijdelijke server te joinen, maar de download van die map langzaam (iedereen wil hem hebben natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:O weet iemand het tekentje Xc² te forceren in bf2 want in 1942 kon het wel :S??? suggestie's
en hoe kon je naam veranderen met die gamespy id?? (ik had het ergens gelezen op het forum maar dan heel ver terug)

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2005 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
Geweldige map Jager, gaan nog een hoop veldslagen op geleverd worden! Zeker bij die brug :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

nou die tickets lag aan de server settings van mij. Ik zal zo straks effe een dedicated server laten draaien met die map

effe nog een filmpje in elkaar flansen

PS eerste liedje is Down on the corner van Cleedance nog wattes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Creedance Clearwater Revival - Down on the corner

@ Mr Bondt. Helaas... server is weer offline. Hopen dat iemand hem straks op een echte dikke server wil hosten.

@ Blacksnack... Thanks :) Nice to hear you like it.

@ Stronkie.. bedankt voor de movie en de server enzo _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Laatst online: 23:47

Stewie!

Keen must die!

Stronkie schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:14:
nou die tickets lag aan de server settings van mij. Ik zal zo straks effe een dedicated server laten draaien met die map

effe nog een filmpje in elkaar flansen

PS eerste liedje is Down on the corner van Cleedance nog wattes
Creedence Clearwater Revival ;)
Ik zal hem dit weekend op een servertje plaatsen :)

[ Voor 7% gewijzigd door Stewie! op 22-10-2005 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glashio
  • Laatst online: 14-09 11:11

glashio

C64 > AMIGA > PC

w00000t... Lekker simpel :) Ik wil wel testen voor je op ons forum.
* glashio = AccountID : 43351928

[ Voor 6% gewijzigd door glashio op 22-10-2005 13:31 ]

> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

DaMorpheus schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:24:
[...]

Creedence Clearwater Revival ;)
Ik zal hem dit weekend op een servertje plaatsen :)
Lol... ik was eerder ;)

Maaruh... zou super zijn. Ben benieuwd hoe die speelt als er een echte veldslag aan de gang is :P

- Tickets zijn alleen nog niet goed ingesteld. US moet namelijk alle vlaggen hebben voor MEC gaat bloeden :/

- Ook het respawnen gaat veels te snel. Je respawnt meteen als je bent afgeschoten. Is iets dat ik in de volgende versie zeker heb verbeterd.

- Volgens mij zei Stronkie ook dat de commander geen punten kreeg ofzo... @ Stronkie.. leg dat eens uit. Misschien kan ik dat fixen.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor technische vragen (bv. patches die niet mee willen werken) kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht. Daar is dit topic niet voor bedoeld.