Battlefield2.nl is inderdaad dood.. achja.
Weet iemand trouwens hoe ik de GLOBAL UNLOCKS in een dedicated server kan enablen?
Dan heb je zegmaar alle unlocks, handig voor op een LAN.
Dan heb je zegmaar alle unlocks, handig voor op een LAN.
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
TrippleSix schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 00:40:
Ligt het aan mij of ligt battlefield2.nl er uit? Firefox en IE vinden hem niet
Jep, ligt er compleet uit! Kan niets vinden over een reden daarvan!Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 03:17:
Wat is er met battlefield2.nl gebeurd? Bij mij issie dood!
Iemand een idee? Datalimiet bereikt?

My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Net als in je icoon?SunStorms_sletje schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:11:
Ik heb me toch echt maar voorgenomen me niet meer ergeren op mensen die punishen. Ik zeg er niet eens meer iets want want iedereen doet het toch. Ookal is het zo enorm overduidelijk absoluut niet de bedoeling... ik word altijd gepunished.
http://hawvie.deviantart.com/
Datalimietvegterb schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:04:
[...]
[...]
Jep, ligt er compleet uit! Kan niets vinden over een reden daarvan!
Nee, DNS problemen bij domeinboer. We zijn hem nu maar meteen aan het verhuizen naar een normale domeinboer die 't wél redundant heeft

Verwijderd
Gaat wel ergens over. Battlefield 2 heeft geen officiële ondersteuning voor win2k.Kwartjuh schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:19:
[...]
draait prima hier op win2k... alleen de map editor is winxp Only... gaat echt nergens meer over
Dus dat de game zelf bij jou wel werkt, is gewoon geluk hebben. dat de editor het vervolgens weer niet doet, is daarom niet helemaal out of the blue.
Oow ik zie net dat ik een maand battlefield 2 aan het spelen ben
hier zijn mn stats:
klik
Heeft iemand hier een logitech force 3d joystick waarmee die battleflied 2 speelt?
ik heb namelijk nogal wat kalibratie problemen. In windows is alles ok, maar ingame..
ik stap in een heli, voordat ie fatsoenlijk hoogte heeft begint ie zijwaarts te draaien, terwijl ik de stick nieteens vastheb...
, met crash als gevolg. iemand een idee?
hier zijn mn stats:
klik
Heeft iemand hier een logitech force 3d joystick waarmee die battleflied 2 speelt?
ik heb namelijk nogal wat kalibratie problemen. In windows is alles ok, maar ingame..
ik stap in een heli, voordat ie fatsoenlijk hoogte heeft begint ie zijwaarts te draaien, terwijl ik de stick nieteens vastheb...

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Ik gebruik die joystick ook, alleen niet voor heli maar voor planes. Is ie ook niet perfect gekalibreerd, maar 't is goed te doen.
Dat heb ik ook ja, maar ik heb mijn joystick al n paar keer van de tafel gegooit (als mijn kd ratio onder nul gaat ofzo..). Als ik wegvlieg moet ik de derde as nogal bijsturen en ik kan dus niet volledig gebruik maken van de derde as naar links. maar in wind0ws staat ie ook niet in het midden dus.Huig schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:12:
ik heb namelijk nogal wat kalibratie problemen. In windows is alles ok, maar ingame..![]()
ik stap in een heli, voordat ie fatsoenlijk hoogte heeft begint ie zijwaarts te draaien, terwijl ik de stick nieteens vastheb..., met crash als gevolg. iemand een idee?
kan je in BF2 nou ook die stemmen alleen op je headset laten afspelen?
(ik heb een bluetooth headset, dus dat is een apart audio-apparaat)
(ik heb een bluetooth headset, dus dat is een apart audio-apparaat)
Fujifilm X100F, Olympus OM, Rolleiflex, Canon EOS
Verwijderd
Mensen moeten gewoon wat meer hun verstand gebruiken voordat ze page up of page down aanraken. Je mag best aannemen dat niemand met opzet tk'ed tenzij het gewoon overduidelijk is. Ik heb het vaak met bommen gooien. Je ziet bijvoorbeeld 3 targets in een groepje staan. Dus dan duik je er op af, maakt 5 man af en 1 tk van iemand die toevallig misschien een c4 op een tank wilde plakken. Tuurlijk is het klote dat je dood gaat maar goed...ik heb hem niet gezien maar wel 5 enemies gekilled. Misschien had ik m wel op de radar kunnen zien maar soms mis je dat ook wel eens. Ik punish ook bijna nooit tenzij het met opzet gebeurd of diegene me voor de zoveelste keer tk'ed al was het per ongeluk. Sommige mensen gaan namelijk echt alleen maar voor de kill en die maken het ook niet uit of jij daar loopt.SunStorms_sletje schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 16:11:
Ik heb me toch echt maar voorgenomen me niet meer ergeren op mensen die punishen. Ik zeg er niet eens meer iets want want iedereen doet het toch. Ookal is het zo enorm overduidelijk absoluut niet de bedoeling... ik word altijd gepunished.
Verwijderd
Ja...dat heet centrifugale krachten. Waarom denk je dat een heli een staartrotor heeft? Je moet in een echte heli ook niet denken dat je je controls los kan laten als je stil hangt. Ik heb 2x in een echte heli gevlogen en geloof me...je houdt m echt geen 10 stil (hooveren) als je dat nog nooit gedaan hebt. En ik heb zelf nog wel 350 fixed wing vlieguren.Huig schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:12:
Oow ik zie net dat ik een maand battlefield 2 aan het spelen ben![]()
hier zijn mn stats:
klik
ik heb namelijk nogal wat kalibratie problemen. In windows is alles ok, maar ingame..![]()
ik stap in een heli, voordat ie fatsoenlijk hoogte heeft begint ie zijwaarts te draaien, terwijl ik de stick nieteens vastheb..., met crash als gevolg. iemand een idee?
[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2005 18:56 . Reden: typo ]
Verwijderd
Iemand al gespeeld met de nieuwste Forceware beta drivers? Ik zou wel willen weten of t er beter op wordt....
Sja ik heb ook wel gemrkt dat constant een beetje bewegen je heli beter op z'n plek houdt dan echt stil zitten. Alleen landen zo stabieler zijn (soms)
And it goes BRAAAAAPP!
Ik vind dat bijzonder irritant als mensen zonder na te denken ergens bommen op pleuren.Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:36:
[...]
Mensen moeten gewoon wat meer hun verstand gebruiken voordat ze page up of page down aanraken. Je mag best aannemen dat niemand met opzet tk'ed tenzij het gewoon overduidelijk is. Ik heb het vaak met bommen gooien. Je ziet bijvoorbeeld 3 targets in een groepje staan. Dus dan duik je er op af, maakt 5 man af en 1 tk van iemand die toevallig misschien een c4 op een tank wilde plakken. Tuurlijk is het klote dat je dood gaat maar goed...ik heb hem niet gezien maar wel 5 enemies gekilled. Misschien had ik m wel op de radar kunnen zien maar soms mis je dat ook wel eens. Ik punish ook bijna nooit tenzij het met opzet gebeurd of diegene me voor de zoveelste keer tk'ed al was het per ongeluk. Sommige mensen gaan namelijk echt alleen maar voor de kill en die maken het ook niet uit of jij daar loopt.
Verwijderd
Al nieuws over die map?
Trouwens af en toe vindt ik jullie wel een beetje te naif, niet alles hoeft perfect uitgebalanceerd te zijn, lijkt me bijzonder irritant om voor elke 2 A 3 kills een nieuwe tank/vliegtuig te halen.
En ga al helemaal niet hypocriet lopen doen, dat waneer ze het veranderen, het realisme ver te zoeken is.
Zo dat was het wel weer.
Ps ik kan wel op Battlefield2.nl komen
Trouwens af en toe vindt ik jullie wel een beetje te naif, niet alles hoeft perfect uitgebalanceerd te zijn, lijkt me bijzonder irritant om voor elke 2 A 3 kills een nieuwe tank/vliegtuig te halen.
En ga al helemaal niet hypocriet lopen doen, dat waneer ze het veranderen, het realisme ver te zoeken is.
Zo dat was het wel weer.
Ps ik kan wel op Battlefield2.nl komen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2005 20:16 ]
Nog eens iets:
ik ben nu dus lekker in lege servers mn flying skills aan het bijschaven, maar even een vraagje over dat bommenwerpen (tis een noobvraag, maar tis ook nieuw voor me
), hoe tref ik nou het beste het doel, als ik dat rondje in mn hud op het target wat ik wil raken richt? of heeft het iets met die verticale streep te maken?
Thx
ik ben nu dus lekker in lege servers mn flying skills aan het bijschaven, maar even een vraagje over dat bommenwerpen (tis een noobvraag, maar tis ook nieuw voor me
Thx
Verwijderd
dat ga ik nou ook eens doenHuig schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:18:
Nog eens iets:
ik ben nu dus lekker in lege servers mn flying skills aan het bijschaven
Ben er even uit geweest en zie dat we alweer aan het zoveelste topic bezig zijn.
Is het mogelijk om Wake Island ook in single-player mode te doen? Zo ja, wat/waar moet ik iets instellen?
Is het mogelijk om Wake Island ook in single-player mode te doen? Zo ja, wat/waar moet ik iets instellen?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
nee dat kan niet, want voor die map is er geen AI informatie beschrikbaar. Dat is zegmaar de info waar de poppetjes kunnen lopen.MAX3400 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 21:36:
Ben er even uit geweest en zie dat we alweer aan het zoveelste topic bezig zijn.
Dan heb je niet veel vlieguren gemaakt als piloot. Wow shit ik word achterna gezeten door een J10, crap daar bij die vlag! 3 vierkantjs! BOMMEUH! flares en al die shit droppen zodat die J10 je niet kan raken in je run, recht er op af, bommen los, woah 4 kills en 1 TK! Recht omhoog en proberen die J10 af te schudden, en nieuwe bommen halen. Zoals het er nu staat denk je van ja wtf, maar als je dit in het echt meemaakt dan ga je niet op je HUD kijken of er toevallig een piepootje tussen de tanks staat.HawVer schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:41:
[...]
Ik vind dat bijzonder irritant als mensen zonder na te denken ergens bommen op pleuren.
Is het je wel eens opgevallen dat als er iemand uit een voertuig stapt, dat voertuig word gemerkt als een bemand vijandelijk voertuig? Dat heeft bij mij 95% van de TK's veroorzaakt,atm heb ik iets van 400TK's. De rest is handgranaten en mensen die in claymores lopen. Voor hetzelfde geld waren die drie autootjes verlaten door teammates om de vlag te pakken, en heb ik 10TK;s. Ja dat is me wel eens overkomen, maar piloten die gewoon maar wat bommen neergooien waar ze leuk vinden heb ik nog nooit gezien.
Ongeveer zo:Huig schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:18:
Nog eens iets:
ik ben nu dus lekker in lege servers mn flying skills aan het bijschaven, maar even een vraagje over dat bommenwerpen (tis een noobvraag, maar tis ook nieuw voor me), hoe tref ik nou het beste het doel, als ik dat rondje in mn hud op het target wat ik wil raken richt? of heeft het iets met die verticale streep te maken?
Thx

het is best lastig, ik probeer altijd snel bewegende voertuigjes a la de FAV en consorten met mijn gun te doen, de tanks doe ik op bovenstaande manier. FAVjes zijn makkelijk stuk te krijgen omdat als een bom er 5m naast valt hij ook ontploft, inclusief inzittenden.
Tanks is wat lastiger omdat de bom daar echt op de tank zelf moet vallen, of iig damn close naast de tank. Stilstaande fav's en tanks zijn peanuts, probeer maar eens in Wake island, USMC side, dan aan die twee uiteinden van het eiland waar de bootjes naartoe gaan, de tanks te bomben. Ze rijden eerst die basis uit, meestal met wat loslopende vijanden ertussen, dus daar bomb ik het eerste. Probeer dan de FAV's te raken omdat de helft van de mensen die daarin zit sniper is of in de AA klimt. Tanks zijn wat trager dus die kan je bij de second of third run bombarderen, als ze stilstaan.
Op die manier kan je het pad voor je teammates vrijhouden, bij elke run even op M rammen om te zien hoever ze al zijn. Meestal zitten ze te schuilen achter die bunker dus dan heb je alle tijd om de tanks te bomben.
IIG als je schade aan je plane krijgt, dat is niet zon ramp. Ik heb meestal ook 1 of 2 streepjes health minder na een bombardement maar die heal je weer als je nieuwe bommen haalt.
@ The Widow Maker:
Thx voor je uitleg
,
ik ga het zo ff proberen...
wat kan jij mooi tekenen btw
Thx voor je uitleg
ik ga het zo ff proberen...
wat kan jij mooi tekenen btw
Verwijderd
Geen problemen met mijn logitech 3d stick. Ik gebruik het voor zowel heli's als vliegtuigjes.
En ik vind het ook lame dat veel mensen altijd punishen bij een tk. In veel gevallen gaat het om een ongelukje, en ik zie die gasten bij wijze van spreken al rossen op die page down.
Ik forgive bijna altijd tk's.
En ik vind het ook lame dat veel mensen altijd punishen bij een tk. In veel gevallen gaat het om een ongelukje, en ik zie die gasten bij wijze van spreken al rossen op die page down.
Ik forgive bijna altijd tk's.
Ik maak eigenlijk nooit een duikvlucht als ik bommen ga werpen, vlieg er gewoon recht overheen en als en dan gooi ik gewoon op goed geluk de bommen los voordat ik over de target heen vlieg. En uiteraard moeten ze eerder los als je hoog vliegt of als je snel vliegt. Tanks raken gaat me niet altijd evengoed af (met een fighter jet), maar alle andere targets gaan meestal redelijk dood. Met een bommenwerper is het helemaal makkelijk, alleen mijn probleem is dat ik meestal TK's krijg doordat je zo'n groot gebied raakt en ik ben niet gewend om te vliegen met zo'n lompe en grote bommenwerper. Doe mij maar een J10 of F35.The Widow Maker schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 22:00:
Ongeveer zo:
[afbeelding]
het is best lastig, ik probeer altijd snel bewegende voertuigjes a la de FAV en consorten met mijn gun te doen, de tanks doe ik op bovenstaande manier. FAVjes zijn makkelijk stuk te krijgen omdat als een bom er 5m naast valt hij ook ontploft, inclusief inzittenden.
Tanks is wat lastiger omdat de bom daar echt op de tank zelf moet vallen, of iig damn close naast de tank. Stilstaande fav's en tanks zijn peanuts, probeer maar eens in Wake island, USMC side, dan aan die twee uiteinden van het eiland waar de bootjes naartoe gaan, de tanks te bomben. Ze rijden eerst die basis uit, meestal met wat loslopende vijanden ertussen, dus daar bomb ik het eerste. Probeer dan de FAV's te raken omdat de helft van de mensen die daarin zit sniper is of in de AA klimt. Tanks zijn wat trager dus die kan je bij de second of third run bombarderen, als ze stilstaan.
Op die manier kan je het pad voor je teammates vrijhouden, bij elke run even op M rammen om te zien hoever ze al zijn. Meestal zitten ze te schuilen achter die bunker dus dan heb je alle tijd om de tanks te bomben.
IIG als je schade aan je plane krijgt, dat is niet zon ramp. Ik heb meestal ook 1 of 2 streepjes health minder na een bombardement maar die heal je weer als je nieuwe bommen haalt.
Heb wat vaker IRL met/in een chopper gevlogenVerwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:55:
[...]
Ja...dat heet centrifugale krachten. Waarom denk je dat een heli een staartrotor heeft? Je moet in een echte heli ook niet denken dat je je controls los kan laten als je stil hangt. Ik heb 2x in een echte heli gevlogen en geloof me...je houdt m echt geen 10 stil (hooveren) als je dat nog nooit gedaan hebt. En ik heb zelf nog wel 350 fixed wing vlieguren.
Geweldige tekening
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
afbeelding
Eigenlijk iets eerder, vooral als je redelijk wat snelheid hebt(*kuch* duikvlucht = meer snelheid*kuch*)
en al helemaal met bommenwerper waar een hele groep naar buiten wordt gedumpt moet je eerder beginnen met droppen, zodat een paar zorgen voor omgevingsdamage(mensen die vliegen/ apc die weg worden geslingerd)
Eigenlijk iets eerder, vooral als je redelijk wat snelheid hebt(*kuch* duikvlucht = meer snelheid*kuch*)
en al helemaal met bommenwerper waar een hele groep naar buiten wordt gedumpt moet je eerder beginnen met droppen, zodat een paar zorgen voor omgevingsdamage(mensen die vliegen/ apc die weg worden geslingerd)
Moguh mensen... 
Gisteren de knoop doorgehakt. Heb dus besloten de versie van mijn map zoals ie nu staat als 'Betaversie' te releasen. Op dit moment staat mijn PC (sinds gisteren avond) nog te stampen om de lightmaps te renderen. Ik verwacht dat dit nog de gehele dag + avond in beslag zal nemen. Morgenavond zal ik dan kijken of alles goed verlopen is en nog een laatste maal door de map heen banjeren om nog wat vergeten zaakjes te fixen.
De map zoals ie beschikbaar komt is echter nog niet af. Her en der zal de omgeving misschien nog wat kaal aan doen. Ook zullen sommig objecten niet helemaal lekker zijn gepositioneerd. Ambienttriggers e.d. ontbreken nog en de minimap zal ook nog niet helemaal goed zijn. Kortom er is dus nog wel een hoop te verbeteren.
Ben nu al vrij lang met de map bezig en wil nu wel eens weten wat men ervan vindt. Bovendien kan ik in mijn eentje niet testen of de punten verdeling mbt de controlpoints een beetje goed staat. Snap geen kont van dat systeem....dus mogelijk staat dat helemaal verkeerd. Hoop dus ook op wat input van jullie
Heb trouwens ook een naam voor de map. Staat nog niet vast maar vrijwel zeker dat het hem wordt.
"Road To Sharjah"
Gisteren de knoop doorgehakt. Heb dus besloten de versie van mijn map zoals ie nu staat als 'Betaversie' te releasen. Op dit moment staat mijn PC (sinds gisteren avond) nog te stampen om de lightmaps te renderen. Ik verwacht dat dit nog de gehele dag + avond in beslag zal nemen. Morgenavond zal ik dan kijken of alles goed verlopen is en nog een laatste maal door de map heen banjeren om nog wat vergeten zaakjes te fixen.
De map zoals ie beschikbaar komt is echter nog niet af. Her en der zal de omgeving misschien nog wat kaal aan doen. Ook zullen sommig objecten niet helemaal lekker zijn gepositioneerd. Ambienttriggers e.d. ontbreken nog en de minimap zal ook nog niet helemaal goed zijn. Kortom er is dus nog wel een hoop te verbeteren.
Ben nu al vrij lang met de map bezig en wil nu wel eens weten wat men ervan vindt. Bovendien kan ik in mijn eentje niet testen of de punten verdeling mbt de controlpoints een beetje goed staat. Snap geen kont van dat systeem....dus mogelijk staat dat helemaal verkeerd. Hoop dus ook op wat input van jullie
Heb trouwens ook een naam voor de map. Staat nog niet vast maar vrijwel zeker dat het hem wordt.
"Road To Sharjah"
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Nice! Laat maar weten waar en wanneer je hem gaat testen. Kzal der dan wel eens even virtueel doorheen huppelen
Verwijderd
*Ruza meldt zich aan om te testen
Ik vond de map er zowiezo al goed uitzien
dus ik denk dat het zeker wat gaat worden
Ik vond de map er zowiezo al goed uitzien
Verwijderd
Ben benieuwd naar die map Jagermeister, je hebt er iig al veel tijd in gestoken.
Als ie beschikbaar is zal ik hem ook gaan downloaden!
Als ie beschikbaar is zal ik hem ook gaan downloaden!
Verwijderd
Leggen we toch gelijk wat lijken in de straten ?[b]jagermeister schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 09:31
De map zoals ie beschikbaar komt is echter nog niet af. Her en der zal de omgeving misschien nog wat kaal aan doen.
Cool... genoeg animo zo te zien. Dat wordt knallen van het weekend 
Goed plan!
ROFL...Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:15:
[...]
Leggen we toch gelijk wat lijken in de straten ?
Nu je hier weer bent: komt er nu wel of geen CTF mode voor BF-2? Jij gaf eerder aan dat die er wel zou komen dacht ik?DaMorpheus schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:24:
[...]
Datalimiet![]()
Nee, DNS problemen bij domeinboer. We zijn hem nu maar meteen aan het verhuizen naar een normale domeinboer die 't wél redundant heeft
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
"Battle of Cairo"jagermeister schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 09:31:
Moguh mensen...
"Road To Sharjah"
die klinkt wat ernstiger en alsof het om een uber stad met de egyptische woestijn gaat.(het gaat immers niet alleen om de road)
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 10:36 ]
wel beta erachteraan denk ik?
en waarom noem je het niet gewoon "the jagerbattle beta"? (ok, the meisterbattle mag ook
)
naja naam moet je natuurlijk zelf weten
als de map door redelijk wat mensen is gedownload zal ik hem wel op mn server zetten (indien hij ook gewild is natuurlijk maar dat zal heus wel)
en misschien dat i3d er 1 wil hosten?
en waarom noem je het niet gewoon "the jagerbattle beta"? (ok, the meisterbattle mag ook
naja naam moet je natuurlijk zelf weten
als de map door redelijk wat mensen is gedownload zal ik hem wel op mn server zetten (indien hij ook gewild is natuurlijk maar dat zal heus wel)
en misschien dat i3d er 1 wil hosten?
Gister ff op een xbox BF2:MC gespeeld, het speelt wel verrekte lekker. Ook singleplayer waar behoorlijk domme AI nog bestaat.
Of dat handig is weet ik ook niet, heb namelijk wel een meegemakt dat een squad mijn tank wou hebben. Ik had dus constant 3 van die debiele mannetjes voor mijn tank staan die bij elke beweging van de tank probeerde onder de tank te komenwauwwie schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:45:
[...]
Staat er op de nieuwe server van djmantri geen autokick voor excessive teamkill meer aan?
Ik ben wel een voorstander van 7? teamkill -> autokick. Het is nl een teamplay spel een geen team deathmatch spel.
Lekkere squadinnocent schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:15:
[...]
Of dat handig is weet ik ook niet, heb namelijk wel een meegemakt dat een squad mijn tank wou hebben. Ik had dus constant 3 van die debiele mannetjes voor mijn tank staan die bij elke beweging van de tank probeerde onder de tank te komenUiteindelijk hebben ze ook nog hun zin gekregen, aangezien ik automatisch gekicked werd. Achteraf blij toe want ik had de ronde toch niet mee met plezier kunnen afmaken als er met zulke mensen gespeeld moet worden.
::Pac-Man Game PC:: Olivetti, 386 SX, HDD 120MB, 2MB RAM, VGA, 14" monitor, MS-DOS 5.0
Ja ik weet het maar met de search kom ik nergens, maar ik probeer collega van me ook BF2 aan te smeren, maar die wil er niet te veel voor betalen dus waar kan je op dit moment bf2 het goedkoopst halen?
Tnxs
Nevermind heb het volgens mij al gevonden, cd-wow
Tnxs
Nevermind heb het volgens mij al gevonden, cd-wow
[ Voor 13% gewijzigd door mrdjey op 19-10-2005 12:03 ]
ZaanLan.nl
Verwijderd
Nog zo'n leuke 
Speel ik commander, en heb dus een tactische plaats ingenomen zodat ik mijn taken op een juiste manier kan vervullen. Is er iemand van mijn eigen team die mij 'verplaatst'. Het is namenlijk mogelijk om iemand weg te duwen. Dit heb je als commander natuurlijk niet door als je constant in de commander mode zit. Dus heeft die persoon alle moeite gedaan om mij te verhuizen naar een plek waar ik zichtbaar ben (midden op een weg) voor mijn vijanden..... In eerste instantie dacht ik aan een bug, maar het bleek een zielig figuur te zijn die er alle plezier in had om mij continue weg te duwen...
Speel ik commander, en heb dus een tactische plaats ingenomen zodat ik mijn taken op een juiste manier kan vervullen. Is er iemand van mijn eigen team die mij 'verplaatst'. Het is namenlijk mogelijk om iemand weg te duwen. Dit heb je als commander natuurlijk niet door als je constant in de commander mode zit. Dus heeft die persoon alle moeite gedaan om mij te verhuizen naar een plek waar ik zichtbaar ben (midden op een weg) voor mijn vijanden..... In eerste instantie dacht ik aan een bug, maar het bleek een zielig figuur te zijn die er alle plezier in had om mij continue weg te duwen...
Verwijderd
Volgende keer dat hij in de buurt komt art op jezelf(je kan toch geen punishes meer voor art krijgen)Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:43:
Nog zo'n leuke
Dan verplaats jij hem dus even ,door de lucht naar de ander kant van de map
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 12:03 ]
@jachertje... nah.. "Battle of Cairo" vindt ik niet echt gepast. Wil namelijk niet echt bekende namen van steden erbij betrekken. Alhoewel.... "Road To Tehran"

Nee.. de naam die ik nu gebruik is wel van een bestaande stad, maar minder bekend....krijg je achteraf ook niet van : "Heej die stad lijkt in de verste verte niet op Cairo
"
@Djmantri... relaxed
Je ziet de map vanzelf wel online komen. Snowking helpt me met de distributie en Morpheus wilde zijn non-ranked public server ook wel ff opofferen geloof ik aangezien die bak toch duimen staat te draaien.
Nee.. de naam die ik nu gebruik is wel van een bestaande stad, maar minder bekend....krijg je achteraf ook niet van : "Heej die stad lijkt in de verste verte niet op Cairo

@Djmantri... relaxed
[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 19-10-2005 12:21 ]
Ter info: http://www.battlefield2.nl is weer online (hopelijk voor iedereen weer bereikbaarvegterb schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:04:
[...]
[...]
Jep, ligt er compleet uit! Kan niets vinden over een reden daarvan!
Geef je nu elke keer gewoon geen antwoord op de vraag over CTF of lees ik er overheen?DaMorpheus schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:26:
[...]
Ter info: http://www.battlefield2.nl is weer online (hopelijk voor iedereen weer bereikbaar)
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Zie hem niet 123 staan?Bor de Wollef schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:28:
[...]
Geef je nu elke keer gewoon geen antwoord op de vraag over CTF of lees ik er overheen?
Maar ik neem aan dat je de nieuwe spelersmode in BF2 bedoelt. Die komt er volgens mij nog steeds, alleen zijn ze steeds vager of wanneer. Misschien in de uitbreiding, misschien in één van de volgende patches, ik weet het helaas niet.
Lullig maar ik moest er wel ff om lachenVerwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:43:
Nog zo'n leuke
Wist trouwens niet dat je iemand langzaam kon verplaatsen.
::Pac-Man Game PC:: Olivetti, 386 SX, HDD 120MB, 2MB RAM, VGA, 14" monitor, MS-DOS 5.0
Lijkt me ook leuk om mee te testen aan je map, jagermeister
Hoe meer mensen 'm gaan testen, hoe sneller de map bugvrij kan worden gemaakt toch?
Hoe meer mensen 'm gaan testen, hoe sneller de map bugvrij kan worden gemaakt toch?
Yep ik was er gisteren ook, en inderdaad Modern Combat is een erg goede shooter geworden voor de console, het ziet er goed uit en speelde wel verdomd lekker. Ik denk dat dit voor de online console gamers wel een 'must buy' game is.cybermans schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 11:03:
Gister ff op een xbox BF2:MC gespeeld, het speelt wel verrekte lekker. Ook singleplayer waar behoorlijk domme AI nog bestaat.
offtopic:
Need for Speed: Most Wanted op de Xbox 360 speelde ook wel erg lekkerrr
Need for Speed: Most Wanted op de Xbox 360 speelde ook wel erg lekkerrr
Count me in this weekenddjmantri schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:46:
Verwijderd
Hoe kan het eigenlijk dat ik niet alle stemmen hoor? Ik hoor continu hetzelfde "thanks champ" terwijl ik bij anderen ook andere voice-outputs hoor zoals "hey, I owe you one" en dat soort shit. Het begint namelijk knap irritant te worden om steeds hetzelfde te horen.
Het maakt trouwens niks uit of ik "alleen engelse stemmen" aanvink.
Het maakt trouwens niks uit of ik "alleen engelse stemmen" aanvink.
Dat probleem met die joysticks in de heli, dat ie meteen al gaat draaien terwijl in Windows de boel goed is gecalibreerd komt volgens mij doordat er een dead-zone instelling ontbreekt in BF2. Hoe goed een stick ook is gecalibreerd, hij staat nooit 100% in het midden als je 'm loslaat, altijd wel wat coordinaatjes ernaast. Daar reageert BF2 ook op. Een dead-zone zou dat kunnen oplossen, net als in zoveel spellen als racers e.d.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Join the club zou ik zeggen. Volgens mij zijn er nu al aardig wat mensen die willen spelenSideshowbobbie schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:28:
Lijkt me ook leuk om mee te testen aan je map, jagermeister![]()
Overigens heb ik GEEN artillery in de map opgenomen. Wilde eens kijken hoe dat bevalt. Kan later altijd nog toegevoegd worden hoor... maar kan me niet voorstellen dat iemand het mist.
Ik wil hem eigenlijk ook wel heel erg graag spelenjagermeister schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:21:
[...]
Join the club zou ik zeggen. Volgens mij zijn er nu al aardig wat mensen die willen spelenHoe meer zielen hoe meer vreugd. Nu maar hopen dat het een beetje speelbaar is en dat ie ook nog leuk is om te spelen ook
Overigens heb ik GEEN artillery in de map opgenomen. Wilde eens kijken hoe dat bevalt. Kan later altijd nog toegevoegd worden hoor... maar kan me niet voorstellen dat iemand het mist.
ea world? Lol, bijna nog jullie irl tegengekomen
Iedereen die hem wil spelen kan hem (als alles meezit) eind deze week downloaden. Kortom... geen probleem als je straks mee wilt testen.
Hoop alleen niet dat jullie ieder scheef staand item, blokkerige texture of onnatuurlijk vlak gaan melden
Eigenlijk is de test gewoon bedoelt of de map:
1. Speelbaar is met meerdere spelers tegelijk
2. Geen plaatsen bevat waar je vast komt te zitten en niet meer weg kunt komen.
3. Voldoende vlaggen bevat
4. De juiste instellingen heeft mbt tickets en ticketbleed.
5. Voldoende en de juiste voertuigen bevat.
6. Leuk is.
Hoop alleen niet dat jullie ieder scheef staand item, blokkerige texture of onnatuurlijk vlak gaan melden
Eigenlijk is de test gewoon bedoelt of de map:
1. Speelbaar is met meerdere spelers tegelijk
3. Voldoende vlaggen bevat
4. De juiste instellingen heeft mbt tickets en ticketbleed.
5. Voldoende en de juiste voertuigen bevat.
6. Leuk is.
picje van mij op EA world: klikkerdeklik.
Het lijkt wel of half gaming nederland er was (was idd erg druk)
Ow, is ie nog gevaarlijk ook. Kmag er niet aan denken dat m'n virtuele ik voor altijd op jou map moet wonenjagermeister schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:56:
Kon je niet wat vrolijker kijkencybermans schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:03:

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Laatst werd ik gevolgd door een vliegtuig (zat er zelf in ook eentje), een teammaat had precies hetzelfde probleem. Dus wat gebeurd er: we vliegen tegen elkaar.... en ik krijg een teamkill....en hij punished mij...
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
Volgens mij is het nu wel genoeg met al die verhalen over oneerlijke Teamkills!
Tx to: @internetofshit
Geen idee wat dat kan zijn.Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:15:
Hoe kan het eigenlijk dat ik niet alle stemmen hoor? Ik hoor continu hetzelfde "thanks champ" terwijl ik bij anderen ook andere voice-outputs hoor zoals "hey, I owe you one" en dat soort shit.
Ik heb zelf sinds de 1.03 update dat VOIP niet meer werkt bij mij, ik hoor anderen niet meer en anderen horen mij ook niet meer. Hebben meer mensen dat?
lol ja bijna wel jaDaMorpheus schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:51:
[...]
ea world? Lol, bijna nog jullie irl tegengekomen
Ik was daar met de hcc-games.nl crew trouwens.
En die rollerskate chicks op die foto van cybermans waren wel gezellig
Schattig dat roze jurkje. Wie is eigenlijk die gast in het midden?cybermans schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:03:
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Misschien wil aantal [SjoQ]Members hem wel proberenjagermeister schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:56:
Iedereen die hem wil spelen kan hem (als alles meezit) eind deze week downloaden. Kortom... geen probleem als je straks mee wilt testen.
> Google Certified Searcher
> Make users so committed to Google that it would be painful to leave
> C64 Gospel
> [SjoQ] = SjoQing
Zou leuk zijn idd. Kwam Noeslee afgelopen zaterdag in de kroeg tegen. Heb hem verteld dat ik met een map bezig was.... Ik zal hem ff een mailtje sturen.glashio schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:01:
[...]
Misschien wil aantal [SjoQ]Members hem wel proberenLeuk! Vraag anders ff via Noeslee...
Verwijderd
Ik zat er later aan te denken en het is inderdaad torque/moment krachten en niet centrifugaal krachten. Aan de ene kant mag je bij zijn dat de heli's en vliegtuigen niet te realistisch zijn maar wat mij betreft hadden ze de heli's wat meer als DC mogen maken. Dan kon je tenminste nog een beetje neus drukken om te schieten en gewoon weer optrekken. Als je dat hier probeerd ga je vrijwel 99% van de tijd recht de grond in. En om je vertical as draaien is helemaal een ramp!!gyedema schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 08:54:
[...]
Heb wat vaker IRL met/in een chopper gevlogenen geloof me: het gedrag van zo'n ding is in de verste verte niet gesimuleerd in BF2, dus als iemand zijn chopper begint te draaien of scheef te hangen dan heeft dat met de input van de controls te maken. Als je IRL in een chopper omhoog gaat, gaat je torque er voor zorgen, dat je begint te draaien (niet de centrifugaal krachten) en dat moet je opvangen met je staartrotor. Erg leuk om te doen maar ik blijf maar bij fixed wing (met heel wat uurtjes en nog kan ik met zo'n kl*te jet in BF2 niet doen wat ik er echt mee zou willen doen..)
Nou een ding wat ik niet doe is zonder na te denken ergens bommen op gooien!!!! Sterker nog...ik durf soms niet eens meer ergens bommen neer te gooien omdat ik geen tk's wil maken op zo'n manier. Vaak vlieg ik over en check ik voor de zekerheid of ik geen blauwe namen zie voordat ik bommen drop. Het verrassings effect is daarbij wel meteen weg! En dat mensen uit hun voertuigen stappen als ze een vlag over nemen is ook behoorlijk irritant voor piloten omdat het voertuig dan een aantal seconden als target word aangegeven. En als je daarbij nog eens achterna word gezeten door een andere jet of wordt gelocked door AA vergeet je soms wel eens op je minimap te kijken.HawVer schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 19:41:
[...]
Ik vind dat bijzonder irritant als mensen zonder na te denken ergens bommen op pleuren.
Wat betreft het bombarderen. Die verticale lijn geeft de richting van je bommen aan. Dus je target moet iig op die lijn liggen. Daarnaast hangt het van je hoogte, snelheid en eventuele daalhoek af op welk moment je de bommen dropt. Moet je gewoon een beetje feeling voor krijgen.
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 16:32 ]
Verwijderd
Probeer eens sound op high, dan krijg je namelijk onder andere extra teksten tot je beschikking, dus daardoot komt het.MaTr1x schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:53:
[...]
Geen idee wat dat kan zijn.
Ik heb zelf sinds de 1.03 update dat VOIP niet meer werkt bij mij, ik hoor anderen niet meer en anderen horen mij ook niet meer. Hebben meer mensen dat?
[...]
lol ja bijna wel ja
Ik was daar met de hcc-games.nl crew trouwens.
En die rollerskate chicks op die foto van cybermans waren wel gezellig
Had vroeger namelijk ook op mijn slechte pc sound low , en kan zonder probleem op high zetten.
Neemt dus bijna geen extra memory in.
Ik denk dat je reply eerder voor Brick_top bedoeld was (want je had mij ge-quote), ik hoor namelijk wel alle ingame teksten maar geen VOIP en ik heb sound altijd al op high gehad, (en op software omdat de onboard Soundstorm chipset niet ondersteund wordt door BF2). Alleen EAX nog ff uit. Ik zal de config files nog 'ns nalopen dan.
Even een vraagje. Als ik bij het kiezen van een kit of eenheid per ongeluk op het tabje van het andere team klik (de chinezen bijvoorbeeld), dan kan ik niet meer terug naar het vorige team. Is dat een bug of is dat normaal?
Ik durf dat niet met zekerheid te zeggen, het kan ook express zijn hè!Michali schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:35:
Even een vraagje. Als ik bij het kiezen van een kit of eenheid per ongeluk op het tabje van het andere team klik (de chinezen bijvoorbeeld), dan kan ik niet meer terug naar het vorige team. Is dat een bug of is dat normaal?
Maar hij doet het wel weer wanneer je een rondje hebt gelopen en weer dood bent
En dan ben je weer 4 punten armer
Verwijderd
Vandaag weer sinds 3 weken weer eens gespeeld. ( had er geen tijd meer voor)
Meteen even de laatste patch geinstalleerd. Ga ik spelen, stijg ik met elk punt wat ik krijg een rank. Het eindigde bij Staff Sergeant ofzo + meteen een zilveren ribbon. Weet niet meer welke.
Ik denk ok, laat ik eens wapens gaan unlocken door uit het spel te gaan en weer in te loggen. Het jammere is dat er gewoon niks gebeurd.
Meteen even de laatste patch geinstalleerd. Ga ik spelen, stijg ik met elk punt wat ik krijg een rank. Het eindigde bij Staff Sergeant ofzo + meteen een zilveren ribbon. Weet niet meer welke.
Ik denk ok, laat ik eens wapens gaan unlocken door uit het spel te gaan en weer in te loggen. Het jammere is dat er gewoon niks gebeurd.
Gewoon even wachten, komt vanzelf wel. Als je de laatste 2000 posts "ff" had doorgelezen had je het wel gelezen
Klik mee voor GoT!........
ROFL.. Dat zij met zo een gast op de foto wil.RobzQ schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:56:
[...]
Schattig dat roze jurkje. Wie is eigenlijk die gast in het midden?
Respect!Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 16:20:
Nou een ding wat ik niet doe is zonder na te denken ergens bommen op gooien!!!! Sterker nog...ik durf soms niet eens meer ergens bommen neer te gooien omdat ik geen tk's wil maken op zo'n manier. Vaak vlieg ik over en check ik voor de zekerheid of ik geen blauwe namen zie voordat ik bommen drop.
Verwijderd
OMG wat voor fantasieën gaan door zijn hoofd heen???!!!cybermans schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 15:03:
ok sorry, ik wil het niet weten. Leuke foto joh
Verwijderd
als ik mijn joystick (saitek cyborg evo) insteld , dan heb ik van alle assen de - (y-,x- enz...)
dus mijn vliegtuig vliegt allemaar rondjes.
weet iemand hier een oplossing voor.
@DJMantri > Waar is jou server naartoe? Kan em niemeer vinden in de lijst
Jah, hij kapt ermee tijdens de coolste map van allemaalBlacksnak schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:17:
@DJMantri > Waar is jou server naartoe? Kan em niemeer vinden in de lijst
Ik was gelijk uitgespeeld
De coolste map van allemaal? Dalian Plant?Mr. Bondt schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:24:
[...]
Jah, hij kapt ermee tijdens de coolste map van allemaal
Strike at karkand is mijn map. Lekker dom veldwerk doen. Beetje rondlopen en de medic uithangen. Ik ben niet zo een fan van vliegtuigen/artillerie en dat soort ongein. Helicopters zijn wel leuk om een kat en muis spelletje mee te spelen.Hielko schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:46:
[...]
De coolste map van allemaal? Dalian Plant?
Hoe zit het eigenlijk met de punten die een commander krijgt.
Ik heb gelezen in de start post dat de winnende commander 2x gemiddelde team score krijgt, en dat is meestal iets tussen 50 en 100 in of meer.
Dus als je gewoon commander bent, en je zit maar gewoon te spelen en niet je commander plicht te doen krijg je toch die score
Dat vind ik erg vreemd.
Ik heb gelezen in de start post dat de winnende commander 2x gemiddelde team score krijgt, en dat is meestal iets tussen 50 en 100 in of meer.
Dus als je gewoon commander bent, en je zit maar gewoon te spelen en niet je commander plicht te doen krijg je toch die score
Dat vind ik erg vreemd.
[ Voor 4% gewijzigd door RAZORDUDE op 20-10-2005 01:28 ]
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Mwa; zie het anders, als je gewoon speelt en niet je commander plicht doet krijg je:
1. 0,0 punten voor hetgeen je doet als 'normale' speler
2. Je loopt punten mis doordat je medespelers lager scoren doordat er effectief geen commander is
Ik vind het wel oke.
2. Je loopt punten mis doordat je medespelers lager scoren doordat er effectief geen commander is
Ik vind het wel oke.
Verwijderd
Volgens mij krijg je gewoon 2x je score die je behaald hebt als commander. Dus door supply drops te doen en orders te geven enz. Je krijgt echt geen punten met niets doen alleen maar omdat je commander bent. EN!! je krijgt alleen maar 2x score als jouw partij wint!
Verwijderd
Heb hier een Logitech Extreme 3d knuppel die het perfect doet. Sinds ik mijn Logitech Cordless Rumblepad 2 heb aangesloten doet de stick niks meer ingame ? Met de pat kan ik een paar acties ondernemen (vliegen). Beide zijn USB, beide zijn goed gecalibreerd ...
Wat doe ik hieraan ?
Wat doe ik hieraan ?
Je kan toch ook gewoon in video.con de resolutie veranderen?Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 02:55:
Ik weet niet of dit al eerder is gepost maar voorheen speelde ik op 1280x1024 (LCD res) door de welbekende snelkoppeling aanvulling.
Ik zat vandaag echter in wat cfg files te bladeren en kwam het volgende tegen;
in "C://........../mijn documenten/Battlefield2/Profiles/0001/" kom je de volgende file tegen: General.con.
Open deze in wordpad, scroll helemaal naar beneden en daar kom je de waarde "setLCDDisplayModes 0" tegen. Maak van die 0 een 1, safe de file en vanaf nu heb je dus LCD resolutie ondersteuning in-game, 1280x1024 staat erbij. Geen speciale snelkoppeling meer nodig.
Echt onbegrijpelijk dat deze waarde standaard op 0 staat.
Ik heb daar ook gewoon 1280x1024 in staan.
De volgende settings in general.con zijn ook wel interresant vind ik:"
- GeneralSettings.setViewIntroMovie 1
- GeneralSettings.setBuddytagColor 0 0 0
- GeneralSettings.setSquadtagColor 0 255 0
Kan je trouwens wel een een buddy toevoegen?
Ja zo kan je het ook zien ja, je hebt wel gelijk.Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 02:26:
Volgens mij krijg je gewoon 2x je score die je behaald hebt als commander. Dus door supply drops te doen en orders te geven enz. Je krijgt echt geen punten met niets doen alleen maar omdat je commander bent. EN!! je krijgt alleen maar 2x score als jouw partij wint!
Dan is het wel ok dat je die score krijgt.
[ Voor 10% gewijzigd door RAZORDUDE op 20-10-2005 03:15 ]
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
hehe volgens mij is er geen betere omschrijvingHielko schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 02:14:
Mwa; zie het anders, als je gewoon speelt en niet je commander plicht doet krijg je:
Ik vind het wel oke.
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Sinds mijn update naar 1.03 staat de 1280x1024@100Hz (en lager) er automatisch tussen...21" Eizo Flexscan crt pwnageRAZORDUDE schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 03:10:
[...]
Je kan toch ook gewoon in video.con de resolutie veranderen?
Ik heb daar ook gewoon 1280x1024 in staan.
Strike At Karkand natuurlijkHielko schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:46:
[...]
De coolste map van allemaal? Dalian Plant?
Dus dat was het... ik liep alweer te schelden op mijn pc en BF2 toen ik de gevreesde melding "there is a problem with your connection" kreeg.Mr. Bondt schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 23:24:
[...]
Jah, hij kapt ermee tijdens de coolste map van allemaal
Na een halve minuut maar gedisconnect en wat anders gaan doen.
Wel een paar lekkere potjes gespeeld trouwens
Ik had idd ook een "there is a problem with your connection" melding gisteren op DJMantri, was al begonnen met vloeken en meteen maar gestopt. Altijd leuk om achteraf te horen dat het een probleem met de server was.
Hallo
Als je via Windows Update de nieuwste driver downloadt, kalibreert de joystick zichzelf automatisch als je de joystick gebruikt. Dat werkt echt perfect. Probeer dus eens de nieuwste driver.Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 22:49:
als ik mijn joystick (saitek cyborg evo) insteld , dan heb ik van alle assen de - (y-,x- enz...)
[ Voor 7% gewijzigd door Joni op 20-10-2005 11:42 ]
Maar toch is het zo. Het is al eerder uitgelegd in dit topic maar het zit zo als iemand een punt haalt word dat gedeeld door het aantal mensen dat er op dat moment in je team speelt en dat krijg jij erbij.RAZORDUDE schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 01:27:
Hoe zit het eigenlijk met de punten die een commander krijgt.
Dat vind ik erg vreemd.
Dus je acties als commander hebben totaal geen invloed op je punten (niet direct iig) maar als jij natuurlijk niks doet geen arty, supply, uav dan is het voor je team moeilijker om punten te halen dus krijg jij ook minder punten.
Als jij als commander gewoon gaat spelen telt het ook niet mee en benadeel je eigenlijk je team omdat jij dan niet aan het commanderen ben.
10100111001
Verwijderd
Okay, nu heb ik toch wel alles gezien ... Wordt ik gekickt voor volgende reden ?
Ik had een score van 94 ... de eerste die volgende was de eerste van het tegenovergestelde team met iets van eind de 70 punten. Een tank staat er toch om te gebruiken ???
Waarschijnlijk heb ik de admin wat teveel afgeknald ?
Zou ik alsnog mijn puntjes krijgen of niet ?

Ik had een score van 94 ... de eerste die volgende was de eerste van het tegenovergestelde team met iets van eind de 70 punten. Een tank staat er toch om te gebruiken ???
Nee.Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:58:
Dat is zo (...) ook als je gekickt wordt om ruimte te maken (jaja, dat doen ze nog steeds

@Hielko: Dat heb ik nog nooit meegemaakt, gekickt worden en puntjes nog krijgen... waar staat dat?
[ Voor 47% gewijzigd door Mr. Bondt op 20-10-2005 14:02 ]
What else is new? Genoeg kansloze admins.... je krijgt overigens nog wel gewoon je puntjes...Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:58:
Okay, nu heb ik toch wel alles gezien ... Wordt ik gekickt voor volgende reden ?
[afbeelding]
Gister met me clan gewonnen van de nummer 6 op de ladder, komen we ook in de euro top 10 terecht. Nog eventjes en we kicken team wilda van de eerste plek af.
Dat is toch altijd zo? Als je halverwege een ronde stopt krijg je wel gewoon de punten die je tot dan toe had verzamelt. En voor de stats server is er echt geen verschil tussen 'user quit' of 'kick/ban'.Mr. Bondt schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:00:
@Hielko: Dat heb ik nog nooit meegemaakt, gekickt worden en puntjes nog krijgen... waar staat dat?
Ik denk van wel, want hoe krijg je anders die stat van aantal kicks en bans?Hielko schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:18:
[...]
Dat is toch altijd zo? Als je halverwege een ronde stopt krijg je wel gewoon de punten die je tot dan toe had verzamelt. En voor de stats server is er echt geen verschil tussen 'user quit' of 'kick/ban'.
Maar goed, ik let ook eerlijk gezegd niet op.
Word ik gekickt, ok, jammer dan, volgende server.
Had ik gisteren ookHielko schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:00:
[...]
What else is new? Genoeg kansloze admins.... je krijgt overigens nog wel gewoon je puntjes...
een verloren partij, terwijl ik nog geen partijtjes verloren had.
Ik heb dit wel vaker gezien dat ik opeens een verlies partij heb terwijl ik op dat moment nog niks verloren had, zijn er meer mensen die dit meegemaakt hebben, of weten hoe dat komt?
De Win Loss ratio is niet vooruit te branden.. ik sta pas op 1.87
iemand hier al de ratio 3 gehaald.?
Verwijderd
Ik denk dat dit echt iets is wat je moet betrachten als je net een account begonnen bent. (ik neem aan dat je voor het welbefaamde lintje wil gaan ?)dCY schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 14:39:
De Win Loss ratio is niet vooruit te branden.. ik sta pas op 1.87
@ Heilko : Heb inderdaad mijn puntjes ontvangen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor technische vragen (bv. patches die niet mee willen werken) kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht. Daar is dit topic niet voor bedoeld.
Voor technische vragen (bv. patches die niet mee willen werken) kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht. Daar is dit topic niet voor bedoeld.