Moet je even kijken in de Windows Taskmanager wat je peak geheugengebruik is. Als dat (ver) boven 512MB zit dan is 't logisch dat 't niet goed loopt, en moet je even kijken wat veel geheugen verbruikt.
Verwijderd
ik speel alles op high en ik hik ook op de 100FPS aanThe Widow Maker schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 22:38:
[...]
wazigheidik speel zelf met 512mb, alles op LOW behalve die ene setting dat je valse lucht van vliegtuigen ziet, en AA op 4x en het speelt uber op 1280x1024 op 60hz. Ik zit altijd tegen de 100fps aan, en zit redelijk vroeg al in levels.
nee maar net een lekkere training gaat 3 tegen 3 en zelfs 2 tegen 3, dan leer goed samen te werken en elkaar in te spelen(wat heb ik dat lang gemist zeg (die feeling
iemand enige idee wnaeer die map pack uit komt.
Verwijderd
ja dat zit op de 860 mbHielko schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 22:52:
Moet je even kijken in de Windows Taskmanager wat je peak geheugengebruik is. Als dat (ver) boven 512MB zit dan is 't logisch dat 't niet goed loopt, en moet je even kijken wat veel geheugen verbruikt.
maar the problem is ik heb niks draaien dat veel geheugen vreet en het is een frisse winxp install (3 dagen geleden geinstalld)
Hier weer een update van mijn map. Kan nu eindelijk zeggen dat ie bijna af is. Heb nog wel wat werk, maar dat is niks vergeleken bij hetgeen ik tot nu toe verricht heb. 

Meer screens vindt je hier
Hoop dat er als ie straks klaar is wat mensen te porren zijn om de map eens grondig te testen

Hoop dat er als ie straks klaar is wat mensen te porren zijn om de map eens grondig te testen
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Verwijderd
Nice ik ga morgen eindelijk beginnen met die map editor!!!!jagermeister schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 23:13:
Hier weer een update van mijn map. Kan nu eindelijk zeggen dat ie bijna af is. Heb nog wel wat werk, maar dat is niks vergeleken bij hetgeen ik tot nu toe verricht heb.
[afbeelding]
Beters... succes met mappen!Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 23:18:
[...]
Nice ik ga morgen eindelijk beginnen met die map editor!!!!Vakantie
Let even op je taalgebruik a.u.b. Dit is nergens voor nodig.
[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2005 10:17 ]
CM Stacker: Corsair CMPSU-750TX, Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3, Intel Core i5 2500K ,Corsair 8 GB DDR3-1600, Sapphire HD6950 Dirt3 Edition, Crucial m4 64GB + Samsung 1+2TB, Dell Ultrasharp U2412M, Logitech G5 + X530
Welk?Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 22:53:
[...]
iemand enige idee wnaeer die map pack uit komt.
Non taken
Ook eentje in deze categorie:Freast.nl schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 01:13:
![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!
![]()
...
zo is weer over
Ben je lekker Strike at Karkand aan het spelen huppel je soepeltjes het hoekje om en zie een tegenstander, het beeld schokt, schokt nog meer, je schiet (hoopvol, tegen beter weten en lag in) je shotgun leeg. Maar ondertussen ben je door lag al om zeep geholpen.
En dat, stug volhoudend, een keer of 10 achter elkaar.
Aan mijn verbinding ligt het niet, pings ok, bandbreedte ok. Ligt dat lag nou aan een overbelaste server of komt dat doordat er mensen mee spelen die een hoge ping hebben?
Ik denk dat DC gaat brengen waar BF2 het heeft laten liggen. Meer voertuigen, betere models. Als ze dan ook nog de gameplay aanpassen naar het orginele DC hebben ze wat mij betreft een winnaar.Hielko schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 11:51:
Zowieso vind ik desert combat voor BF2.... een beetje een slap idee: BF2 is zo ongeveer al half DC.
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Verwijderd
Ook eentje in deze categorie:wauwwie schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:19:
[...]
Ook eentje in deze categorie:
Ben je lekker Strike at Karkand aan het spelen huppel je soepeltjes het hoekje om en zie een tegenstander, het beeld schokt, schokt nog meer, je schiet (hoopvol, tegen beter weten en lag in) je shotgun leeg. Maar ondertussen ben je door lag al om zeep geholpen.
En dat, stug volhoudend, een keer of 10 achter elkaar.
Aan mijn verbinding ligt het niet, pings ok, bandbreedte ok. Ligt dat lag nou aan een overbelaste server of komt dat doordat er mensen mee spelen die een hoge ping hebben?
Gebruik dan eerst even de topic search. Dan weet je het gelijk
[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2005 10:18 ]
Bwa, nog maar een keer of 15 denk ikGriffin schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:36:
ik weet niet of deze hier al voorbij is gekomen,
maar ik post m ff.
.

Hier heb ik ook last van gehad. Ik heb toen een complete win geinstall gedaan. En heb nu geen last meer van haperingen of problem with your connection. Gisteren de zilveren spec ops badge gehaald.Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:33:
[...]
Ook eentje in deze categorie:
nee deze heeft er soms ook ineens last van
[ Voor 7% gewijzigd door SPOXER op 17-10-2005 10:23 ]
En voor alle chopper fanaten: http://thatvideosite.com/view/721.html
Opzich heb ik niet veel te klagen over het spel. Er gebeuren idd wat rare dingen in het spel waar je je aan kan storen maar ik moet zeggen dat er veel is verbeterd sinds 1.03. De verschillende teams zijn wat meer in balans (zie de BH bijvoorbeeld). Het enige waar ik me wel mateloos aan kan irriteren is de gevoeligheid van het spel als je alleen al tegen de zijkant van een bewegend voertuig komt. Ik speel nog wel eens met de Spec Ops G36C, en als ik dan de kans krijg om een M1 Abrams op te blazen pak ik die. Als deze begint te rijden terwijl ik net C4 aan het uitdelen ben en ik loop alleen al tegen de tank aan ben ik dood.

Ik ga toch geen hele reinstall van Windows doen om een server side probleem op te lossen? Als ik een andere server join dan zijn mijn "lag" problemen weg. Het komt meer op mij over dat EA nog een server-patchje moet uitbrengen.SPOXER schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:22:
[...]Hier heb ik ook last van gehad. Ik heb toen een complete win geinstall gedaan. En heb nu geen last meer van haperingen of problem with your connection. Gisteren de zilveren spec ops badge gehaald.
Als ik slecht speel en vaak afgeknald wordt dan vind ik dat niet erg. Oke, ik vind het wel erg maar het is mijn eigen fout. Als ik door lag het ene na het andere moment het loodje leg dan wordt ik daar wel gefrustreerd van.
Wat ook erg is, vier keer op rij een spawnpoint overnemen doordat je telkens weer verplaatst wordt naar het andere team... en dat heb je niet meteen door en maak je een teamkill in het heetst van de strijd...
Nog een puntje, als je squad leader bent doe dit dan actief geef orders en zorg dat je een spawnplek blijft voor je teamleden (dus jezelf niet opsluiten in een voertuig waar niemand bij kan).
damorph fix is jullie webserver want anders kan ik jullie niet verblijden met mijn hits.
Vind trouwens ook dat die missiles nu nog minder raken en vooral achter friendlies aan gaan. Gister flink veel van gemerkt..... alleen sommige idioten gaan je dan nog eens punishen....
Vind trouwens ook dat die missiles nu nog minder raken en vooral achter friendlies aan gaan. Gister flink veel van gemerkt..... alleen sommige idioten gaan je dan nog eens punishen....
Zijn er op dit moment al echt mods die redelijk af zijn? Het enige wat ik kan vinden zijn aankondigingen, losse plaatsen en een paar mods die of heel buggy zijn of niets toevoegen.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Hear hear, ik zit met enorme smart te wachten op de Red Alert 2 mod (RA2 = beste spel ooit). Sterker nog, zeer hoogst waarschijnlijk gaan we onze dedicated omgooien naar BF2-RA2 server.Bor de Wollef schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:09:
Zijn er op dit moment al echt mods die redelijk af zijn? Het enige wat ik kan vinden zijn aankondigingen, losse plaatsen en een paar mods die of heel buggy zijn of niets toevoegen.
Maar goed, geduld geduld geduld.
Weet van alles een beetje en van een beetje alles!
Verwijderd
Ik speel op deze server en ik moet zeggen dat deze het langste online was tot nu toe, er was even een dip vandaar dat het nu even rustig is, maar ik heb er wel positieve ervaring mee.
IP: 130.161.82.70:16567
IP: 130.161.82.70:16567
Ik speel bf2 ook al een tijdje, maar ik klap er nog steeds vaak uit met de melding 'connection lost'. Dacht dat het me de nieuwe patch wel verholpen zou zijn. Maybe tweakdsl..
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Ik heb het ook regelmatig. Aan het einde van een ronde. Blijkbaar klapt de server er dan weer eens uit_VooDooMen_ schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:23:
Ik speel bf2 ook al een tijdje, maar ik klap er nog steeds vaak uit met de melding 'connection lost'. Dacht dat het me de nieuwe patch wel verholpen zou zijn. Maybe tweakdsl..

Inderdaad, ik lock de vijandelijke helicopter, wacht twee seconden, zie geen "eigen" helicopter en vuur 2 raketten af. En wtf, na 10m maken ze een haakse bocht naar rechts mijn beeld uit, ik draai mee om te kijken waarheen ze dan gaan en ja hoor recht op de "eigen" helicopter af. En dat tot 2 keer toe. Hier is wel vaker over geklaagd, maar het blijft irritant.cybermans schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:06:Vind trouwens ook dat die missiles nu nog minder raken en vooral achter friendlies aan gaan. Gister flink veel van gemerkt..... alleen sommige idioten gaan je dan nog eens punishen....
Ik heb wel de vijandelijke helicopter drie keer ermee neer gehaald. Maar dan wel zonder eigen helicopter in de buurt... Ik merk wel dat als je voor de vijandelijke helicopter mikt de kans groter is dat deze er wel juist heen gaat.
DNS probs bij domeinboercybermans schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:06:
damorph fix is jullie webserver want anders kan ik jullie niet verblijden met mijn hits.
.
Ook een prusters: http://www.dnsreport.com/...ch?domain=battlefield2.nl
DNS op de zelfde machine draaien......

[ Voor 3% gewijzigd door Snow_King op 17-10-2005 12:28 ]
gisteren ook wat leuk....
ik ben met spec ops de arti van de tegenstander aan t killen met c4. ik krijg van mijn squadleader extra ammo zodat ik de 3 arti in 1 keer kan laten ontploffen.
dus ik plak die c4 erop. komt de rest van me squad met een heli boven de artis hangen... net op het moment dat ik ze wil laten ontploffen springen 4 man op de arti's uit die heli...
4x TK...kick +ban server en bedankt hoor n00bs
ik ben met spec ops de arti van de tegenstander aan t killen met c4. ik krijg van mijn squadleader extra ammo zodat ik de 3 arti in 1 keer kan laten ontploffen.
dus ik plak die c4 erop. komt de rest van me squad met een heli boven de artis hangen... net op het moment dat ik ze wil laten ontploffen springen 4 man op de arti's uit die heli...
4x TK...kick +ban server en bedankt hoor n00bs
This is the Way.
Verwijderd
Ik bied me aan, kan nu alvast wel testen met jou en hopelijk veel mensen.jagermeister schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 23:13:
[afbeelding]
Verwijderd
Zeg Jagermeister??
begrijp ik het nou goed de Detail texture is de normale kleur die je ziet en de Colortexture geeft een bepaalde diepte of iets?
hoe lang heb jij er over gedaan tot je dit onder de knie had...
begrijp ik het nou goed de Detail texture is de normale kleur die je ziet en de Colortexture geeft een bepaalde diepte of iets?
Cool... ik laat het wel weten als er iets te testen valt.Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:04:
[...]
Ik bied me aan, kan nu alvast wel testen met jou en hopelijk veel mensen.
Heb zelf alleen niet de middelen om een bestand van +/- 70 MB te hosten. Misschien dat iemand nog een leuke stukkie webspace over heeft (+ bandbreedte)
Detailtexture is zeg maar de texture zonder kleur. Transparant dus. Neemt de kleur aan van de ondergrond waarover je het heen paint.Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:59:
Zeg Jagermeister??
Colortexture is volgens mij de default kleur die je de texture meegeeft. Je kunt zelf ook een kleur kiezen en die over de colortexture heen painten
Duurde niet zo lang voor ik dat door had. Gewoon ff klooien en dan kom je vanzelf ook wel tot een leuk resultaat. Volg anders een paar tutorials van bfeditor.gotfrag.com. Daar kun je ook wel het antwoord op je vragen (en dat zullen er ongetwijfeld wel meer zijn) vinden.
70MB voor een map? w00t w000t
doe daar es een agressieve compress erover heen en dan kan ik hem maybe wel hosten voor een niet al te groot gezelschap
doe daar es een agressieve compress erover heen en dan kan ik hem maybe wel hosten voor een niet al te groot gezelschap
bied aanjagermeister schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:33:Heb zelf alleen niet de middelen om een bestand van +/- 70 MB te hosten. Misschien dat iemand nog een leuke stukkie webspace over heeft (+ bandbreedte)Uiteindelijk komt ie wel op fileplanet enzo, maar was dat nog niet van plan met de Beta-versie van de map.
Werk voor een aardig grote hoster in NL, hebben wel wat ruimte + bandbreedte over. wido [at] widodh.nl is je adres.
[ Voor 41% gewijzigd door Snow_King op 17-10-2005 14:37 ]
Nee, het was in Fushe Pass bij de vlag op de heuvel naast de dam/brug. Daar is geen helipad.T4F.nl_Muad schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 21:10:Stond die chopper bij jou op een helipad? Dan wordt ie wel gerepareerd terwijl jij staat te reloaden. Hij is best moeilijk af te paffen dan.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Uncompresses zit ie al tegen de 300 MB. Maaruh.. ik vermoed dat ie idd nog wel wat kleiner kan.cybermans schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:35:
70MB voor een map? w00t w000t
Snow_King schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:35:
[...]
bied aan
Werk voor een aardig grote hoster in NL, hebben wel wat ruimte + bandbreedte over. wido [at] widodh.nl is je adres.
Super!!! Ik stuur je een mailtje zodra ik zover ben. Ik schat... als alles loopt zoals het zou moeten... dat ik eind deze week wel met een testbare versie kan komen. Hoop wel dat het renderen van de lightmaps dan een beetje wil. Moet ook de minimap nog fixen en her en der nog wat objecten plaatsen + textures painten etc. etc. Kortom ... best nog wel wat te doen. Maar met enige inspanning kom ik een heel eind denk ik. Je hoort van me !
Vindt het ook tof als mensen dan tijdens het testen met wat input komen. Wellicht zitten daar nog wat leuke ideeën tussen. Het is iig niet zo dat ik de gehele map ga wijzigen...maar een paar kleine tweaks wil ik best toepassen. 1 ding is iig zeker... er komen GEEN straaljagers in
[ Voor 12% gewijzigd door jagermeister op 17-10-2005 14:53 ]
doe me die map maar jager heb ook nog wel wat bytjes over..... Stuur hem maar via msn... dan spreek ik je daar ook nog wel eens
Verwijderd
eum 2 dingetjes -----> een eigen gemaakte map (lees niet door ea gemaakt) is toch nooit ranked???djmantri schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:49:
ik kan hem eventueel wel een dagje laten draaien op mn server maar dan is ie niet ranked, al komen er wel veel mensen dus kun je iig snel bugs opsporen
en 2e djmantri is jou server niet meer ranked bij id3?
Super de super niet meer normaal plus grande
@Stronkie... ik spreek je van de week wel ff op MSN.
@Djmantri.. goed man.. zou lachen zijn. Hou er wel rekening mee dat mensen de map ook daadwerkelijk moeten installen. Als ze hem niet hebben, dan worden ze gedisconnect. Zal dus niet zo druk worden als normaal.
@Djmantri.. goed man.. zou lachen zijn. Hou er wel rekening mee dat mensen de map ook daadwerkelijk moeten installen. Als ze hem niet hebben, dan worden ze gedisconnect. Zal dus niet zo druk worden als normaal.
Verwijderd
Lees anders eens. Zo moeilijk kunnen zijn zinnen niet zijn.Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:56:
[...]
eum 2 dingetjes -----> een eigen gemaakte map (lees niet door ea gemaakt) is toch nooit ranked???
en 2e djmantri is jou server niet meer ranked bij id3?
Leuk man. Weet je misschien ook hoe het met dat gezin, die onder in dat appartement woonde, is afgelopen?Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 19:48:
Een manier om een sniper uit te schakelen
http://thatvideosite.com/view/564.html
..so be wary of any man who keeps a pig farm..
Verwijderd
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:08:
[...]
Lees anders eens. Zo moeilijk kunnen zijn zinnen niet zijn.

Er bestaat ook nog zoiets als een progsel die de map automatisch download van de server als je hem niet hebt (Weet de naam even zo snel nietjagermeister schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:58:
Super de super niet meer normaal plus grande![]()
![]()
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
ja... maar dan moet je als client dat progsel dus ook geïnstalleerd hebben. Denk dat er weinig mensen zijn die dat proggie hebben draaien.FnF schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:17:
[...]
Er bestaat ook nog zoiets als een progsel die de map automatisch download van de server als je hem niet hebt (Weet de naam even zo snel niet)
Verwijderd
Als je een manier vindt om hem naar me te sturen(raymongoes@zonnet.nl btw) doe dat dan dan kunnen we die map testen via bv lan of internetjagermeister schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:33:
[...]
Cool... ik laat het wel weten als er iets te testen valt.
Heb zelf alleen niet de middelen om een bestand van +/- 70 MB te hosten. Misschien dat iemand nog een leuke stukkie webspace over heeft (+ bandbreedte)Uiteindelijk komt ie wel op fileplanet enzo, maar was dat nog niet van plan met de Beta-versie van de map.
[...]
Detailtexture is zeg maar de texture zonder kleur. Transparant dus. Neemt de kleur aan van de ondergrond waarover je het heen paint.
Colortexture is volgens mij de default kleur die je de texture meegeeft. Je kunt zelf ook een kleur kiezen en die over de colortexture heen painten
Duurde niet zo lang voor ik dat door had. Gewoon ff klooien en dan kom je vanzelf ook wel tot een leuk resultaat. Volg anders een paar tutorials van bfeditor.gotfrag.com. Daar kun je ook wel het antwoord op je vragen (en dat zullen er ongetwijfeld wel meer zijn) vinden.
Als er hier een download link komt en bekend is wanneer je die map gaat draaien, dan zal je server best vol komen.djmantri schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:49:
ik kan hem eventueel wel een dagje laten draaien op mn server maar dan is ie niet ranked, al komen er wel veel mensen dus kun je iig snel bugs opsporen
/offtopic Typisch geval van ... PANIEK !!! /offtopic[b]
je hebt gelijk. koffiezet app. op werk kapot... nu gelukkig weer klaar en me ogen zijn geopend
Gisteravond nog ff een tijdje Wake Island gespeeld op een 24/7 Wake Island server.
Wat is dat een fijne snipermap zeg... Woei...
Vooral mensen die proberen de artillery van de chinezen op te blazen.
De artillery is meestal het doelwit van een georganiseerde squad.
Het leuke daarvan is dat er meestal wel een medic tussen loopt.
Als je dan iemand neerschiet wordt hij ook weer gerevived, dus nog meer puntjes.
Noobmeter WoT: Froekie
Verwijderd
@ Jagermeister
Ik heb de map een beetje gezien, en ik stel voor dat je er een brede maar zwaar verdedigde stelling van maakt om een D-Day achtig scenario(zoals ook wel eens bij Karkand 32 player brug gebeurd) uitlokt, want die massale vuurgevechten zijn heel realistsch(een van de weinige realistsiche dingen)
Ik heb de map een beetje gezien, en ik stel voor dat je er een brede maar zwaar verdedigde stelling van maakt om een D-Day achtig scenario(zoals ook wel eens bij Karkand 32 player brug gebeurd) uitlokt, want die massale vuurgevechten zijn heel realistsch(een van de weinige realistsiche dingen)
Nou..zo'n groot bestand over e-mail kan ik niet aanbevelenVerwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:19:
[...]
Als je een manier vindt om hem naar me te sturen(raymongoes@zonnet.nl btw) doe dat dan dan kunnen we die map testen via bv lan of internet
Is wel de bedoeling idd. In feite liggen de vlaggen op 1 lijn. De stad kun je op 3 manieren binnen komen.Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:31:
@ Jagermeister
1. The hard way (over de brug)
2. The sneaky way ( via een soort van gebouw met tunnel)
3. The suicidal way ( via de containers in het water en dan met een ladder omhoog)
EDIT: De stad is overigens maar een klein deel van de map hoor. Het is voornamelijk woestijn met een weg naar de stad toe.
[ Voor 52% gewijzigd door jagermeister op 17-10-2005 15:37 ]
Verwijderd
Tips hoe moeilijk het ook isjagermeister schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:32:
[...]
Nou..zo'n groot bestand over e-mail kan ik niet aanbevelenMaaruh.. hij kan straks door Snowking en of Stronkie worden gehost... dus dan kun je hem gewoon downloaden.
-Bolwerk zoals in vorige post van mij gezegd.
-heel veel gebouwen waar je in kunt met een goed uitzicht vanuit raam zodat je vanuit huis de straat vanuit allerlei huizen kan beschieten, dan krijg je pas een echte urban map.
Ik probeer jou te mailen op je MSN adres, maar dat lukte niet? Anyway ik heb via via een hetnet adres van je kunnen achterhalen.jagermeister schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:32:
[...]
Nou..zo'n groot bestand over e-mail kan ik niet aanbevelenMaaruh.. hij kan straks door Snowking en of Stronkie worden gehost... dus dan kun je hem gewoon downloaden.
You've got mail.
Kan kloppen. Zal wel gedisabled zijn aangezien ik niet vaak gebruik maak van dat account. hetnet zal wel kunnen kloppen idd. Zit nu op mijn werk. Zal vanavond ff mijn mail checken.Snow_King schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:44:
[...]
Ik probeer jou te mailen op je MSN adres, maar dat lukte niet? Anyway ik heb via via een hetnet adres van je kunnen achterhalen.
You've got mail.
Lol, wilde die file wel mirroren, maar zie dat er meer dan genoeg animo al is
Fijn dat de Map Editor WinXP only is
echt briljant, waar SLAAT dat nou op
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
Battlefield 2 is toch zelf ook XP only? tenminste heb dat gehoord(kan nu niet checken zit op werk)
Mwoah.. meer dan 1 mirror is ook wel leuk hoorDaMorpheus schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:57:
Lol, wilde die file wel mirroren, maar zie dat er meer dan genoeg animo al is
Maaruh.. voorlopig gaat het dan alleen om de Beta versie. Misschien kunnen we...als we met genoeg man zijn wel een promo-movie bouwen
draait prima hier op win2k... alleen de map editor is winxp Only... gaat echt nergens meer overVerwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:07:
Battlefield 2 is toch zelf ook XP only? tenminste heb dat gehoord(kan nu niet checken zit op werk)
-[ Het Kwartjuh Valt... ]-
Verwijderd
Zie het al voor me, zon filmpje als "Mine"
We zitten allemaal tye bidden in die moskeee, en plots komen de amerikanen, kleedje oprollen, Ramadan wekker uit, en knallen.
We zitten allemaal tye bidden in die moskeee, en plots komen de amerikanen, kleedje oprollen, Ramadan wekker uit, en knallen.
Voor de mensen die de editor op W2K willen draaien, In dit topic staat een zip waar alle nodige dingen in staan en zo te zien werkt het, bij een hoop mensen.
...
Verwijderd
Iemand de tactical warfare mod all geprobeerd???
Ben wel een beetje toe aan verandering...
Ben wel een beetje toe aan verandering...
Verwijderd
Ja, maar het is voor 60% hetzelfde en de andere 40% zijn maar 'lelijk'. Je kunt maw woorden zien dat het gemaakt is door anderen. De wapens zien der niet goed uit en alles is nog niet goed geintegreerd is het spel zelf (witte rand rond bepaalde wapens in het spawnmenu ...)
Verwijderd
Ja maar ze hebben aangegeven dat deze dingen verandert worden, check de veranderingen die er in deze mod zijnVerwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:20:
Ja, maar het is voor 60% hetzelfde en de andere 40% zijn maar 'lelijk'. Je kunt maw woorden zien dat het gemaakt is door anderen. De wapens zien der niet goed uit en alles is nog niet goed geintegreerd is het spel zelf (witte rand rond bepaalde wapens in het spawnmenu ...)
BTW ik hoorde dat er een hummer met een TOW erop komt, is dat in die special forces meuk, of zit dat in de volgende patch? want dat is wel een bruut AT wapen
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Ik heb dit spel ook maar gekocht, leek me wel weer eens leuk om aan een spel te beginnen. Wat een goed spel zeg, ik heb net zeker 6 uur achter elkaar zitten spelen
Lange tijd geleden dat ik me zo heb vermaakt met een spel.
M966 (HMMWV met TOW) is denk ik wel cool. super leuk racen van A naar B met goede slagkracht. Wanneer die in groepen van 2 of 3 worden ingezet zullen ze heel dodelijk zijn op bijv. Daqing Oilfield.
Maar erg vaak zullen we no'n bundeling niet zien denk ik. Dat is nu ook niet vaak het geval met tanks, terwijl militaire doctrine ons laat zin dat je een tank het best in groepen kan laten werken.
Er wordt sowieso weinig aan tactics gedaan op de servers waar ik speel, het is altijd vlaggen najagen terwijl bijv. op Mashtur zag dat ze alleen de vlaggen aan de US kant moeten pakken en dan over moeten gaan op defence langs de rivier, dan zien de meesten daar de logica niet van in, terwijl je zo meer kans hebt op een win dan dat je de hele tijd alle vlaggen najaagt. (de BH laat ik dan cruisen over het gebied van de tegenstander om snipers aan te pakken)
Idem voor het defenden van een gebied wat niet in de buurt van een vlag is maar bijv een belangrijke doorgangsroute op een map als Songhua Stalemate. Meestal worden mijn orders niet heel goed opgevolgd, maar als dat wel gebeurt winnen we vaak wel.
Maar erg vaak zullen we no'n bundeling niet zien denk ik. Dat is nu ook niet vaak het geval met tanks, terwijl militaire doctrine ons laat zin dat je een tank het best in groepen kan laten werken.
Er wordt sowieso weinig aan tactics gedaan op de servers waar ik speel, het is altijd vlaggen najagen terwijl bijv. op Mashtur zag dat ze alleen de vlaggen aan de US kant moeten pakken en dan over moeten gaan op defence langs de rivier, dan zien de meesten daar de logica niet van in, terwijl je zo meer kans hebt op een win dan dat je de hele tijd alle vlaggen najaagt. (de BH laat ik dan cruisen over het gebied van de tegenstander om snipers aan te pakken)
Idem voor het defenden van een gebied wat niet in de buurt van een vlag is maar bijv een belangrijke doorgangsroute op een map als Songhua Stalemate. Meestal worden mijn orders niet heel goed opgevolgd, maar als dat wel gebeurt winnen we vaak wel.
[ Voor 7% gewijzigd door ocf81 op 17-10-2005 20:49 ]
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
ik had net een commander die er wat van snapte
Ik was op karkland naar de nmy base gesneaked als USMC en had allereerst de UAV trailer onder de C4 geplakt. Toen ik achter die loods langs liep zag ik ineens de achterkant van een tank, dus die plakte ik ook even onder, ghe ghe.
Daarna nog 1 over voor op de artillery en *BOEM* weg UAV, tank en artillery half gesloopt.
Maarja, C4 was op en ik had nog geen intentie om dood te gaan.
Dus ik zeg tegen de chat, commander i need C4 at enemy base. Hoppa, supply drop
Dus vervolgens radar en andere artillery onder geplakt en ze nmy had niets meer.
Vervolgens weer hiden (werd namelijk nogal druk daaro) en wachten op een kans om supplies te pakken.
Zo heb ik het wel 20min volgehouden doordat ik steeds UAV kreeg van de commander en het enemy team heeft het toen een ronde zonder al hun gadgets moeten doen
Maaja, volgende ronde was hij weg. Teamplay was verder vér te zoeken. Rest sukkelde maar wat aan rond hotel.....
Ik was op karkland naar de nmy base gesneaked als USMC en had allereerst de UAV trailer onder de C4 geplakt. Toen ik achter die loods langs liep zag ik ineens de achterkant van een tank, dus die plakte ik ook even onder, ghe ghe.
Daarna nog 1 over voor op de artillery en *BOEM* weg UAV, tank en artillery half gesloopt.
Dus vervolgens radar en andere artillery onder geplakt en ze nmy had niets meer.
Vervolgens weer hiden (werd namelijk nogal druk daaro) en wachten op een kans om supplies te pakken.
Zo heb ik het wel 20min volgehouden doordat ik steeds UAV kreeg van de commander en het enemy team heeft het toen een ronde zonder al hun gadgets moeten doen
Maaja, volgende ronde was hij weg. Teamplay was verder vér te zoeken. Rest sukkelde maar wat aan rond hotel.....
En weet je nog hoe deze uber-commander hete? En op welke server je toevallig was?Snow_King schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 20:53:
ik had net een commander die er wat van snapte![]()
Zo heb ik het wel 20min volgehouden doordat ik steeds UAV kreeg van de commander en het enemy team heeft het toen een ronde zonder al hun gadgets moeten doen![]()
My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Verwijderd
zo ik moet een week w8ten op mijn nieuwe 512 mb reepje dus ondertussen heb ik ff mijn ouwe reepje in de comp van me zusje gezet, zij doet er niks zwaars mee dus daar geeft hij geen bsod's
ondertussen kan ik weer gruwelijk battlefielden
vandaag een 74 punten potje gespeeld met een medic gun sniperen
was iets van 6x dood en 24 doodgemaakt ofzo
ondertussen kan ik weer gruwelijk battlefielden
vandaag een 74 punten potje gespeeld met een medic gun sniperen
was iets van 6x dood en 24 doodgemaakt ofzo
stronkie.bf2c at hotmail.comjagermeister schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:58:
Super de super niet meer normaal plus grande![]()
![]()
mijn oude werkt niet meer
Was op multiplay.co.uk - 24/7 Karklandvegterb schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 21:14:
[...]
En weet je nog hoe deze uber-commander hete? En op welke server je toevallig was?
Geen idee hoe ie heette.
Tsja, "Uber" Commander.....
Een beetje Commander:
-Scant constant, dus zodra de scan beschikbaar is een nieuwe
-Gooit niet onnodig Strikes, maar alleen als dat zin heeft
-Probeert te voorspellen wanneer en waar de squads een supply nodig hebben
-Laat bijvoorbeeld 2 teams aanvallen en 2 andere verdedigen
-Geeft warnings wanneer een vijand ergens gevaarlijk dicht in de buurt zit
-Let op de berichten die gegeven worden, naast natuurlijk de gebruikelijke icoontjes
-Plaatst een UAV waar de actie is en/of een spawn overgenomen word
Tenminste, zo voer ik die taak uit en dat is gewoon leuk en daar is niets "Ubers" aan.
Moet natuurlijk wel iedereen daaraan meedoen en dát is zelden het geval....
Een beetje Commander:
-Scant constant, dus zodra de scan beschikbaar is een nieuwe
-Gooit niet onnodig Strikes, maar alleen als dat zin heeft
-Probeert te voorspellen wanneer en waar de squads een supply nodig hebben
-Laat bijvoorbeeld 2 teams aanvallen en 2 andere verdedigen
-Geeft warnings wanneer een vijand ergens gevaarlijk dicht in de buurt zit
-Let op de berichten die gegeven worden, naast natuurlijk de gebruikelijke icoontjes
-Plaatst een UAV waar de actie is en/of een spawn overgenomen word
Tenminste, zo voer ik die taak uit en dat is gewoon leuk en daar is niets "Ubers" aan.

Verwijderd
En daarom moet je eigenlijk geen orders geven. Mensen negeren het toch compleet en als ze het wel willen laten ze het weten (hebben ze een knopje voor). Wat in mijn ervaring het beste werkt is mensen af en toe bijsturen. Met de rest van je opsomming ben ik het helemaal eens.bvk schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 23:56:
Wat ik zelf als commander ook graag doe is een vlag verdedigen met C4. Je vecht dan niet mee (krijg je toch geen punten voor) maar je ondersteund je team weer wel. Er zijn echt plekken op mappen (bijvoorbeeld de verhoging in de hangar op de map dragon valley) waar je dat prima kan gaan doen zonder dat het de commander taken in de weg zit. Het enige waar je op moet letten is dat je uit je commander screen en schuilplaats moet komen, vluchtig even een blik werpen op de situatie en op de rode knop drukken. Vervolgens kun je dan zelf kijken of je de vlag inneemt, of laat iemand van je team het doen (je krijgt er toch geen punten voor, en je hebt betere dingen te doen)
Oh en mensen,kirkland karkland kirkand Karkand
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2005 00:30 ]
Ligt het aan mij of ligt battlefield2.nl er uit? Firefox en IE vinden hem niet
Vandaag zon trieste actie meegemaakt. Ik ben een van de eerste laders altijd en zit dus vroeg in de game dan pak ik altijd een jet en vlieg naar de verste basis en neem hem over. In dit geval was dat airfield op wake island. Ik de hele tijd lekker in het tankie rondrijden daar en een spawnplek bewaren. Ondertussen stond ik lekker in de puntjes natuurlijk.
Na 3 minuten spelen moet ik weer eens wachtten op mijn tank omdat er te veel anti tank op was geschoten komt er een gozer naar de tankspawnplek en steekt een mes in mijn hoofd. Ik punish hem en ga weer op de tank wachtten. Schiet ie me nog een keer dood ik weer pagedown. ondertussen werdt de base bijna overgenomen dus ik naar de vlag, help daar een paar chinezen uit hun lijden;). en ga weer verder naar de tank lopen zit die knakker sir diddy in een jet op mij te wachtten. Hij rijd de jet op de tank en punisht mij, waarna ik er achter kom dat ik niet alle gasten bij de vlag heb gepakt.
Kortom we zijn alle spawnplekken op het eiland weer kwijt. Sir diddy ging weer terug bij de chinezen en startte een kick vote tegen mij. Hij kon het niet normaal winnen en vond het misschien een inventieve oplossing. Ik heb toen iedereen uitgenodigt om tegen mij te voten omdat hij dan zijn pleziertje tenminste had. Ik heb het er toen afgebracht met zilver.
Na 3 minuten spelen moet ik weer eens wachtten op mijn tank omdat er te veel anti tank op was geschoten komt er een gozer naar de tankspawnplek en steekt een mes in mijn hoofd. Ik punish hem en ga weer op de tank wachtten. Schiet ie me nog een keer dood ik weer pagedown. ondertussen werdt de base bijna overgenomen dus ik naar de vlag, help daar een paar chinezen uit hun lijden;). en ga weer verder naar de tank lopen zit die knakker sir diddy in een jet op mij te wachtten. Hij rijd de jet op de tank en punisht mij, waarna ik er achter kom dat ik niet alle gasten bij de vlag heb gepakt.
Kortom we zijn alle spawnplekken op het eiland weer kwijt. Sir diddy ging weer terug bij de chinezen en startte een kick vote tegen mij. Hij kon het niet normaal winnen en vond het misschien een inventieve oplossing. Ik heb toen iedereen uitgenodigt om tegen mij te voten omdat hij dan zijn pleziertje tenminste had. Ik heb het er toen afgebracht met zilver.
Verwijderd
hmm effe een domme vraag er tussendoor....
Ik zie dat veel mensen een eigen map maken , dus moeten ze ook wel speelbaar zijn neem ik aan.
Maar als ik mijn battlefield opstart en de servers laad , zie ik bij die namen van de mappen alleen de standaard map namen...hoe speel ik dan zo'n map die zelf gemaakt is door iemand ??????
Ik zie dat veel mensen een eigen map maken , dus moeten ze ook wel speelbaar zijn neem ik aan.
Maar als ik mijn battlefield opstart en de servers laad , zie ik bij die namen van de mappen alleen de standaard map namen...hoe speel ik dan zo'n map die zelf gemaakt is door iemand ??????
da_siren, idd.. die mensen zijn gewoon te triest. Laat ze maar lekker geilen op pesten van andere. Zo had ik gister ook 1tje in team van tegenstander. Die zat alleen maar te teamkillen en stond op -50 op gegeven moment
Na 1000x proberen wassie dan weggevote

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
Dat was op djmantri's server (ik geloof dat jij daar ook zat), jammer dat er niet altijd een admin aanwezig is. Je ziet ze (gelukkig) heel vaak, maar dan net niet op dit soort momentenR-B schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 07:49:
da_siren, idd.. die mensen zijn gewoon te triest. Laat ze maar lekker geilen op pesten van andere. Zo had ik gister ook 1tje in team van tegenstander. Die zat alleen maar te teamkillen en stond op -50 op gegeven momentNa 1000x proberen wassie dan weggevote
En bij mij doet battlefield2.nl het sinds gistermiddag al niet meer. (rekeningen niet betaald?
[ Voor 4% gewijzigd door Sideshowbobbie op 18-10-2005 10:22 ]
Staat er op de nieuwe server van djmantri geen autokick voor excessive teamkill meer aan?Sideshowbobbie schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:22:
[...]Dat was op djmantri's server
Ik ben wel een voorstander van 7? teamkill -> autokick. Het is nl een teamplay spel een geen team deathmatch spel.
Die maps moet je natuurlijk eerst wel downloaden en installeren. Installeren wil zeggen: Je unzipped de files naar map X:\......\EAGames\Battlefield2\mods\BF2\LevelsVerwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 03:37:
hmm effe een domme vraag er tussendoor....
Daarna moet je nog een server vinden die de map in de cycle heeft en dan kun je knallen
Blijkbaar stond autokick niet aanwauwwie schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:45:
Staat er op de nieuwe server van djmantri geen autokick voor excessive teamkill meer aan?
Ik ben wel een voorstander van 7? teamkill -> autokick. Het is nl een teamplay spel een geen team deathmatch spel.
Maar idd, 7 teamkills en je wordt gekicked. Kan ik me zeker in vinden. Het gebeurt iedereen wel eens dat je per ongeluk iemand teamkilled. En het moet wel heel erg fout lopen, wil je 7 tk's in een ronde maken (ok, uitzonderingen er ff buiten gelaten
Vraag me af of dat kan?
Verwijderd
ok maar dan moet je wel weten welke maps er op servers gedraaid worden toch?jagermeister schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:49:
[...]
Die maps moet je natuurlijk eerst wel downloaden en installeren. Installeren wil zeggen: Je unzipped de files naar map X:\......\EAGames\Battlefield2\mods\BF2\Levels
Daarna moet je nog een server vinden die de map in de cycle heeft en dan kun je knallen
en er zijn me toch al een lading maps.....
en er een hele rits te downen en dan maar hopen gaat me toch ook te ver
is er nergens een overzicht hiervoor?
of praat ik nou dom?
Verwijderd
ja dat kan wel kloppen jadjmantri schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:09:
volgens mij is voor die autokick modmanager nodig en die doet het nog steeds niet
overigens, de server schijnt gister avond 3x gecrashed te zijn?
ben wel benieuwd of ik mijn behaalde ribbon ook gehouden heb.
ik kreeg hem net en toen ....connection loss.. wel jammers
speelde ook net met een fijn team....
Met de ingame browser of een proggie als The All Seeing Eye kun je een selectie maken op map. Zo zie je op alfabetische volgorde welke maps er op dit moment allemaal op de servers worden gespeeld. Als je wilt weten welke maps er allemaal op een server draaien dan moet je maar eens inloggen op een server waar je van weet dat ie in iedergeval 1 custom map draait. Wanneer de ronde voorbij is en je eruit gelazerd wordt dan zal het ws zo zijn dat je een map mist. Kijk dan weer ff in de browser welke map dat is en download hem...Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:10:
[...]
ok maar dan moet je wel weten welke maps er op servers gedraaid worden toch?
en er zijn me toch al een lading maps.....
en er een hele rits te downen en dan maar hopen gaat me toch ook te ver
is er nergens een overzicht hiervoor?
of praat ik nou dom?
Een betere manier weet ik zo 1,2,3 ff niet. In BF1942 is er een console commando om te zien welke maps er in de cycle zitten. Weet niet of dat er ook is voor BF2.
Wat is trouwens de beste manier om een heli zo snel mogelijk te laten opstijgen? Zijn er nog tips op dat vlak?
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Nog meer mensen hiero die ervaring hebben met de co-op v4.0 mod?
Die mod hebben we namelijk zaterdag gespeeld op de hcc server, en onze ervaring was niet erg postitief:
Om de haverklap hadden we 'connection lost' problemen. Erg irri om soms wel tot 6x toe te moeten connecten om een ronde te spelen. En als het al lukte om een ronde te beëindigen dan kreeg je sowieso die eror bij een map switch. Toen {DVDVN}_Shoot_Me en ik nog als enigen de mod aan het spelen waren, bleef de connection stabiel. Lijkt er dus op dat de mod nog niet lekker werkt met meer dan 2 echte spelers.
Ik moet wel zeggen dat ik de AI best wel erg goed vond van die bots, had ik niet verwacht.
Trouwens wel grapig in de co-op op Karkand: Black Hawks
Wel vet om daarmee rond te vliegen op die map.
Die mod hebben we namelijk zaterdag gespeeld op de hcc server, en onze ervaring was niet erg postitief:
Om de haverklap hadden we 'connection lost' problemen. Erg irri om soms wel tot 6x toe te moeten connecten om een ronde te spelen. En als het al lukte om een ronde te beëindigen dan kreeg je sowieso die eror bij een map switch. Toen {DVDVN}_Shoot_Me en ik nog als enigen de mod aan het spelen waren, bleef de connection stabiel. Lijkt er dus op dat de mod nog niet lekker werkt met meer dan 2 echte spelers.
Ik moet wel zeggen dat ik de AI best wel erg goed vond van die bots, had ik niet verwacht.
Trouwens wel grapig in de co-op op Karkand: Black Hawks
Verwijderd
ok thnx moeten we maar eens gaan proberen...jagermeister schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:50:
[...]
Met de ingame browser of een proggie als The All Seeing Eye kun je een selectie maken op map. Zo zie je op alfabetische volgorde welke maps er op dit moment allemaal op de servers worden gespeeld. Als je wilt weten welke maps er allemaal op een server draaien dan moet je maar eens inloggen op een server waar je van weet dat ie in iedergeval 1 custom map draait. Wanneer de ronde voorbij is en je eruit gelazerd wordt dan zal het ws zo zijn dat je een map mist. Kijk dan weer ff in de browser welke map dat is en download hem...
Een betere manier weet ik zo 1,2,3 ff niet. In BF1942 is er een console commando om te zien welke maps er in de cycle zitten. Weet niet of dat er ook is voor BF2.
maar euh djmantri wou binnenkort toch een custom map hosten of nie?
is er al iets van bekend?
en ja heli stijgt idd eerste keer langzaam op.
bij de 2 keer (na een landing) gaat ie als de brandweer... gisteren nog gemerkt... kon hem nog net langs de bomen trekken ...
iets anders he is er al bekend of draagbare stingers nog een keer aanbod komen? in een patch of de add on?
ik had het ergens gelezen maar ken het neit meer terug vinden.
Probleem is dat die teamkills niet werken per ronde, maar per sessie. Als je dus een paar uur lekker zit te spelen wordt je ook wel gegarandeerd gekickt...Sideshowbobbie schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:08:
[...]
Blijkbaar stond autokick niet aan![]()
Maar idd, 7 teamkills en je wordt gekicked. Kan ik me zeker in vinden. Het gebeurt iedereen wel eens dat je per ongeluk iemand teamkilled. En het moet wel heel erg fout lopen, wil je 7 tk's in een ronde maken (ok, uitzonderingen er ff buiten gelaten)
Vraag me af of dat kan?
Waar je even om moet denken, is níet, in tegenstelling tot je natuurlijke reactie, direct bij het instappen in de heli op W te drukken. Het duurt dan langer om weg te komen; als je wacht tot je de rotors op snelheid ziet en dan pas op W drukt, ga je sneller omhoog dan dat je het direct bij instappen doet, let maar eens op.Bor de Wollef schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:00:
Wat is trouwens de beste manier om een heli zo snel mogelijk te laten opstijgen? Zijn er nog tips op dat vlak?
jup ik was er ook.. Alleen bij andere teamSideshowbobbie schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:22:
[...]
Dat was op djmantri's server (ik geloof dat jij daar ook zat), jammer dat er niet altijd een admin aanwezig is. Je ziet ze (gelukkig) heel vaak, maar dan net niet op dit soort momenten. Die gast liep iedereen te tk'en voor een jet en idd is er weet ik veel hoeveel keer een kickvote gestart tegen hem. Uiteindelijk, na het slachten van tientallen teamleden, is ie vertrokken. Sommige mensen hebben echt een leven nodig. Als je zo'n zin hebt om te tk'en, doe dat dan op een unranked server of in single player ofzo.
En bij mij doet battlefield2.nl het sinds gistermiddag al niet meer. (rekeningen niet betaald?)
over die auto-kick bij teamkill, ik had gister ook perongeluk paar keer teamkill. Dan wil ik ook niet meteeg weggekickt worden.
| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+AP20+AP25 | MT E 5.12KWh V151+CT003 V114 | Home Assistant |
als je sprintend een chopper ingaat staatie vaak al op een redelijke hoeveel heid throttle. (beetje brakke zin niet zeuren)
Verwijderd
Ik vind dat ze na de patch alle rakketten vernaggeld hebben. Ik raak met mn jet al amper meer iets...ja friendly!!Basb schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 13:55:
[...]
De mobiele anti-air is al erg goed. Op veel maps goed gecamoufleerd tegen de achtergrond. Het is ook correct dat anti-air het aflegd tegen goede piloten. Vergis je niet hoe ontzettend vervelend is als er continu over ergens onder een boom zo vreselijk irritant ding met quad 40 mm kanon staat met raketten.
De raketten versus helicopters moeten zeker niet beter worden, dat zou betekeken dat je in een helicopter helemaal niks meer kunt beginnen. Nu is het al erg lastig als de tegenstanders de moeite nemen om alle aaa posities te bemannen.
Ik ben het wel eens dat aaa raketten nog steeds ongelovelijke voorkeur heeft voor friendlys, zo erg dat het gewoon komisch is.
Verder Is het na de patch nog steeds vrijwel onmogelijk om goede jet piloten uit de lucht te schieten. Ik bedoel niet vrijwel, letterlijk onmogelijk.
Op wakeisland heb ik zelf een gevecht zitten voeren met een f-18 piloot die niet kon mikken maar wel gewoon rondjes aan het draaien was en geen flares gooiden. Verder voerde hij geen ontwijkingsmanouvreus uit, gewoon beetje rond draaien om nieuwe poging te doen mij op te ruimen.
Ik heb ongeveer 12 keer de kans gekregen om op goede momenten raketten te schieten; recht op hem af of op zijn hete straalpijpen. ALLEMAAL mis.
Vreemd genoeg kreeg ik wel de joint strike fighters wel vrij makkelijk naar beneden. Die vlogen, nadat ik er twee had neergehaald, niet meer over " mijn" kant van het eiland.
Ik gebruik ze al amper meer..ik ga gewoon met mn guns er op af want die rakketten zuigen echt. Al vliegt mn vijand rechtdoor zonder flares te gooien...9 van de 10 raketten gaan iig mis...GELOCKED nota bene!! En vroeger kon je nog locken, schieten en de terug naar bomb mode...en dan WEL je target raken! Dat werkt nu ook al niet meer...
Voor piloten hebben ze t een stuk minder leuk gemaakt naar mijn mening. En laat dat nou net het gene zijn wat ik het leukst vind.
Vind dat ze idd het spelelement vliegen een beetje naar de kloten hebben geholpen. Ook AA is helemaal niets meer. De enige die nog een beetje presteert is die AA-Tank omdat ie een redelijke gun aan boord heeft. De rest is echt bagger. Hoop dat ze dat echt fixen.Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:02:
[...]
Ik vind dat ze na de patch alle rakketten vernaggeld hebben. Ik raak met mn jet al amper meer iets...ja friendly!!
Ik gebruik ze al amper meer..ik ga gewoon met mn guns er op af want die rakketten zuigen echt. Al vliegt mn vijand rechtdoor zonder flares te gooien...9 van de 10 raketten gaan iig mis...GELOCKED nota bene!! En vroeger kon je nog locken, schieten en de terug naar bomb mode...en dan WEL je target raken! Dat werkt nu ook al niet meer...
Voor piloten hebben ze t een stuk minder leuk gemaakt naar mijn mening. En laat dat nou net het gene zijn wat ik het leukst vind.
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Ik heb me toch echt maar voorgenomen me niet meer ergeren op mensen die punishen. Ik zeg er niet eens meer iets want want iedereen doet het toch. Ookal is het zo enorm overduidelijk absoluut niet de bedoeling... ik word altijd gepunished.
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Ik vermijd servers waar punish aanstaat..
Ik heb iets te vaak gehad dat ze met bosjes tegelijk tegen mijn tank aanlopen/rijden en ik de TK krijg + plus de punish
Ik heb iets te vaak gehad dat ze met bosjes tegelijk tegen mijn tank aanlopen/rijden en ik de TK krijg + plus de punish
Helemaal mee eens. Het is gewoon absurd dat gelockte missles praktisch altijd gewoon dwars door de enemy heli heen lijken te vliegen om vervolgens een friendly heli/vliegtuig te raken die zo ver weg is dat je die niet eens kan zien.....Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:02:
[...]
Ik vind dat ze na de patch alle rakketten vernaggeld hebben. Ik raak met mn jet al amper meer iets...ja friendly!!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor technische vragen (bv. patches die niet mee willen werken) kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht. Daar is dit topic niet voor bedoeld.
Voor technische vragen (bv. patches die niet mee willen werken) kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht. Daar is dit topic niet voor bedoeld.