bij ons is het zondag vanaf 14.00 tot 23.00u. gisteren heel MC gecleard. helaas wegens de crash pas om 16.00 kunnen beginnen ipv 14.00. Na raggy BWL in, razorgore en vael neergelegd. Dit zal waarschijnlijk bij ons altijd worden gedaan op zondag. Dan door de weeks tijd voor de rest van BWL.
Hmm het blijkt nu dat de lvl cap inderdaad omhoog gaat naar 70 aldus vertalingen van italiaans gameblad. Dat vind ik persoonlijk vrij klote, kun je je hele gear gaan vervangen door hogere level gear.
Moet je je voorstellen als je zovaak MC hebt gedaan dat je een volledige epic armor set draagt....leuk van je DKP punten.
Ik vraag me af of ze het echt gaan doen, het zou wel een naaistreek zijn.
Moet je je voorstellen als je zovaak MC hebt gedaan dat je een volledige epic armor set draagt....leuk van je DKP punten.
Ik zou het geweldig vinden, dan kan ik nog wat extra talent punten besteden aan imp.sap en preparationKaap schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:42:
Hmm het blijkt nu dat de lvl cap inderdaad omhoog gaat naar 70 aldus vertalingen van italiaans gameblad. Dat vind ik persoonlijk vrij klote, kun je je hele gear gaan vervangen door hogere level gear.
Join The Twilight Order \o/Hydra schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:41:
BuhOnze guild bestaat echt uit te veel carebears zeg! We hebben onlangs een ninja incident gehad in een guild-only group (was er niet bij zelf, maar ging geloof ik om de Lightforge Spaulders ofzo), en dat is nu dus een beetje een kiss-and-make-up situatie geworden. Persoonlijk vind ik dat zo'n iemand sowieso gewoon uuit de guild geschopt moet worden, maargoed. Waar ik nu bang voor ben is dat als zo iets weer gebeurd in een gemengde group deze persoon ook niet uit de guild gezet wordt, en dan ben ik zelf pleite.
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
wat wel weer jammer is, is dat ik nu alweer heel wat quests heb gedaan op lvl 60 die me allemaal nutteloos exp op leverde, en die dan eigenlijk best wel gebruikt konden wordenHTT-Thalan schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:44:
[...]
Ik zou het geweldig vinden, dan kan ik nog wat extra talent punten besteden aan imp.sap en preparation
Waarom naaistreek... nieuwe epics !! Dat moet je zien als uitdaging niet als achteruitgang... Ik wil niet weten wat daar nog in vrijkomt
Deze plek is te koop.
Gisteren voor de tweede keer als guild MC gedaan, met lag en lagspikes.. Alles tot met Garr neer, zonder problemen. Alleen een whipe bij de Baron op 1% lol. Vanavond gaan we het weer proberen.
Wel me eerste epic, voor 55 dkps. Choker of Enlightenment
Wel me eerste epic, voor 55 dkps. Choker of Enlightenment
Ja het is inderdaad weer een vooruitgang om maanden in de nieuwe tier raid instances te gaan farmen voor je volgende epic set omdat je huidige waardeloos is gewordenKeeZ schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:49:
Waarom naaistreek... nieuwe epics !! Dat moet je zien als uitdaging niet als achteruitgang... Ik wil niet weten wat daar nog in vrijkomt
Als je carebear bent is dat geweldig jahahaha
Ik heb dit weekend allicht iets te vaak Stratholme undead gedaan, maar ik heb dan eindelijk m'n devout skirt en daarmee de hele set compleet. Echt veel Bind on Equip set drops gewonnen in de tussentijd dus dat was ook weer bijna 300 gold erbij. Nog 200 te gaan voor m'n mount.
Vraagje voor de mensen die revered zijn bij de Argent Dawn. Als je dat eenmaal bent krijg je een quest "Mantel of Dawn". Ik heb die quest gedaan en je mag dan als "beloning" 5% resistence erbij kopen voor je shoulder piece. Elke keer wanneer ik dit wil doen krijg ik de error "That bag is currently full". Is deze quest buggy of heb ik onzichtbare items in m'n backpack? GM's reageren zoals gewoonlijk niet en ik kon gisteren niemand vinden die ook revered was en die quest gedaan had.
Volgende missie, Argent Crusader.
Vraagje voor de mensen die revered zijn bij de Argent Dawn. Als je dat eenmaal bent krijg je een quest "Mantel of Dawn". Ik heb die quest gedaan en je mag dan als "beloning" 5% resistence erbij kopen voor je shoulder piece. Elke keer wanneer ik dit wil doen krijg ik de error "That bag is currently full". Is deze quest buggy of heb ik onzichtbare items in m'n backpack? GM's reageren zoals gewoonlijk niet en ik kon gisteren niemand vinden die ook revered was en die quest gedaan had.
Volgende missie, Argent Crusader.
|{ brrr }] |
Probeer in je backpack (standaard rugzak) eens een plaats vrij te houden, soms wil WoW het daar in gooien
het zou heel dom zijn van Bliz als ze met de lvl cap ook het aantal talentpoints verhogenHTT-Thalan schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:44:
[...]
Ik zou het geweldig vinden, dan kan ik nog wat extra talent punten besteden aan imp.sap en preparation

maar ik wacht het wel af
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Joepie devout skirt...
Het is echt jammer dat tier 0 set items zo kut zijn.. je loopt er uren voor te zoeken en dan kom je er achter dat je mana pool iets groter is maar dat je minder mana efficient bent dan een mana regen priest...
zucht, heb gister hele devout set gedissed "klick dischant devour robe" "aaaaargh....." en met een laatste schreeuw ging die daar de pijp uit..
Ach, +100 mana op chest gezet, +4 mana regen op mijn vambracers of prophecy en straks +22 intel op mijn channeling rod zodra de guild enchanter er is en dan is het ook wel weer 6000 unbuffed.
Dan misschien nog een libram op mijn halo of transendence en FR op mijn broek, maar die is zo duur!
Trouwens gister nog even de princess gesolod, erg leuk om te doen, toch 10g wat ze dropt (minimaal 2x small brilliant shard)..
//Edit.
Ik hoop trouwens dat de cap niet omhoog gaat! dan wordt alles zo verneukt alle high level instances worden anders.. ik vind het best lekker lvl 60, dan weet je ten minste waar je aan toe bent.
Het is echt jammer dat tier 0 set items zo kut zijn.. je loopt er uren voor te zoeken en dan kom je er achter dat je mana pool iets groter is maar dat je minder mana efficient bent dan een mana regen priest...
zucht, heb gister hele devout set gedissed "klick dischant devour robe" "aaaaargh....." en met een laatste schreeuw ging die daar de pijp uit..
Ach, +100 mana op chest gezet, +4 mana regen op mijn vambracers of prophecy en straks +22 intel op mijn channeling rod zodra de guild enchanter er is en dan is het ook wel weer 6000 unbuffed.
Dan misschien nog een libram op mijn halo of transendence en FR op mijn broek, maar die is zo duur!
Trouwens gister nog even de princess gesolod, erg leuk om te doen, toch 10g wat ze dropt (minimaal 2x small brilliant shard)..
//Edit.
Ik hoop trouwens dat de cap niet omhoog gaat! dan wordt alles zo verneukt alle high level instances worden anders.. ik vind het best lekker lvl 60, dan weet je ten minste waar je aan toe bent.
[ Voor 13% gewijzigd door MrVegeta op 17-10-2005 11:07 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Wat zou anders het nut zijn van die extra levels? Die paar luttele punten op je stats die je er dan bij krijgt?-=BoKKiE=- schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:00:
[...]
het zou heel dom zijn van Bliz als ze met de lvl cap ook het aantal talentpoints verhogen
maar ik wacht het wel af
Sowieso gaat dat nog een flink eind duren, aangezien ze dan alle mobs moeten gaan uitbreiden, nieuwe ultra high level instances, bla bla.
items/quests/loreHTT-Thalan schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:06:
[...]
Wat zou anders het nut zijn van die extra levels? Die paar luttele punten op je stats die je er dan bij krijgt?
Sowieso gaat dat nog een flink eind duren, aangezien ze dan alle mobs moeten gaan uitbreiden, nieuwe ultra high level instances, bla bla.
10 extra talent points zijn idd imba, dan kan je namelijk bijna 2 talenttrees maxen (stel je een warrior voor met flurry/deathwish en mortalstrike..)
Wat bliz wel zou kunnen doen is nieuwe unieke talents maken die je bv alleen maar kan spenderen als je 31 punten in een bepaalde tree hebt zitten
[ Voor 12% gewijzigd door Puc van S. op 17-10-2005 11:18 ]
Met de huidige setup van talent points en abilities is het gewoon gruwlijk unbalanced voor ELKE class als ze 10 extra talentpoints tot hun beschikking hebbenHTT-Thalan schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:06:
[...]
Wat zou anders het nut zijn van die extra levels? Die paar luttele punten op je stats die je er dan bij krijgt?
dit zal de algehelen PvE en PvP balans gewoon verstoren, al die revamps van de talents van de classes tot nu toe zal totaal useless worden dus weer opnieuw revamped moeten worden
Dat was stap een. Ben zelfs zoveer gegaan de hele backpack leeg te maken maar het werkt niet. Het enige voordeel wat ik ervan inzie is dat ik niet die negen gold kan uitgeven aan een "zinloze" plus vijf resistenceM1lamb3r schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:57:
Probeer in je backpack (standaard rugzak) eens een plaats vrij te houden, soms wil WoW het daar in gooien
MrVegeta: Joy Kill 'r Us.
|{ brrr }] |
Eh whut?
+5 fr is niet nutteloos, het is erg handig zodra je high level instances doet!
+5 fr is niet nutteloos, het is erg handig zodra je high level instances doet!
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Damn 7 uur over MC? Wat doen jullie daar dat je daar zolang bezig kan zijn?robobeat schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:42:
bij ons is het zondag vanaf 14.00 tot 23.00u. gisteren heel MC gecleard. helaas wegens de crash pas om 16.00 kunnen beginnen ipv 14.00. Na raggy BWL in, razorgore en vael neergelegd. Dit zal waarschijnlijk bij ons altijd worden gedaan op zondag. Dan door de weeks tijd voor de rest van BWL.
Wij hebben gister on PR weer verscherpt first pull -> Rag dood 3 uur en 54 minuten en dat zonder echt te haasten...
geen 7 uur over een MC, niet gisteren i.i.g.DRaakje schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:26:
[...]
Damn 7 uur over MC? Wat doen jullie daar dat je daar zolang bezig kan zijn?
Wij hebben gister on PR weer verscherpt first pull -> Rag dood 3 uur en 54 minuten en dat zonder echt te haasten...
we konden pas om 16.00u beginnen omdat onze server gecrasht was, Mc was volledig gecleard rond 21.30u met wel een half uur pauze er tussen. Toen naar BWL, razorgore en Vael gekillt. om 23.00u gestopt. wegens de onnoemelijke lag die we hadden (ik had bij razorgore ineens 10k ms -_-) duurde het allemaal wat langer.
Damn 4 uur? hoe doen jullie dat, alle loot meteen naar de enchanters en laten dissen ofzo?DRaakje schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:26:
[...]
vrij simpel. boss killen, ressen, looten, degene die de loot niet nodig heeft gaat door naar de volgende mobs / boss.
Ja ik (en mijn vrouw dus). Beiden als Alliance Pally's level 60, Bigbart en Bellona onze guild is The Rightstuff, en ik als horde warrior level 30 Badbart en mijn vrouw als druid level 28 Sylsa en hier is onze guild The Bad Stuff....Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:40:
Gisteren weer heerlijk BG gedaan (WSG) op Thunderhorn, het lijkt er steeds meer op of de Alliance of slechter samenwerkt of gewoon stom bezig is.
Keer op keer worden ze afgemaakt, soms zelfs in 8 minuten.
Aangezien wij dit doorkrijgen is er vaak rond dezelfde tijd een leuke groepje 'vaste' aanwezig die lekker samenwerken. Hard op weg naar 'Honored' in WSG dus...
Meer Nederlanders op Thunderhorn?
Dat van Alliance die niet of nauwelijks samenwerkt klopt wel. Het valt op dat de Horde veel beter samenwerkt en dat het meestal dezelfde zijn die erin zitten.
Er zijn zoveel Alliance spelers op Thunderhorn dat het vaak voorlomt dat je 2 uur moet wachten voordat je in de BG of WSG zit. En dan is het erg frustrerend als je binnen 10 min verliest omdat mensen niet samen werken.
Do as I say, don't do as I do.
Jammer, ik had mijn Adrenaline Rush en Blade Fury graag uitgebreid met Preparation en Cold blood-=BoKKiE=- schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:17:
[...]
Met de huidige setup van talent points en abilities is het gewoon gruwlijk unbalanced voor ELKE class als ze 10 extra talentpoints tot hun beschikking hebben
dit zal de algehelen PvE en PvP balans gewoon verstoren, al die revamps van de talents van de classes tot nu toe zal totaal useless worden dus weer opnieuw revamped moeten worden
Ghostly strike + Evasion + Adrenaline Rush + Blade Fury + Slice and Dice = 15 seconden lang als een halve zool erop los slaan, en 2 targets tegelijk raken. Combineer dat met Instant poison op beide zwaarden ...
Ik heb een UBRS run gedaan met Sirdalord, met nog 3 andere rogue's, een Hunter en 2 Mages, dacht ik, rest was ammal priest/druid/pala/warrior, en ik stond met meer dan 60k verschil bovenaan de dmg meters
Die is niet altijd 100% nauwkeurig, maar ik was toch blij met het resultaat
Als alle classes gruwelijk unbalanced worden, maakt het het totaalplaatje dan niet weer balanced?-=BoKKiE=- schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:17:
[...]
Met de huidige setup van talent points en abilities is het gewoon gruwlijk unbalanced voor ELKE class als ze 10 extra talentpoints tot hun beschikking hebben
Haha dan mogen ze wel een lvl cap op MC zetten, anders rag je gewoon met 35lvl70 en 5lvl60 door MC heen om wat loot te farmen.
10 levels hoger. Denk dat dat niet op de 'standaard' manier wordt uitgewerkt dan. Hoe dan als je al je epics hebt die 10 lvls lager zijn, MC/BWL met 40x lvl 70 kan farmen zonder enige moeite, je 10 extra talents krijgt waardoor de balans compleet veranderd, etc, etc... denk niet dat Blizzard het zo doet. Ze hadden het over 'hero classes', waat ook op de officiele site staat, denk dat het daarmee samenhangt.
Je kan er nu al met 35man door heen raggen...X-t-r-e-m-e schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:58:
Haha dan mogen ze wel een lvl cap op MC zetten, anders rag je gewoon met 35lvl70 en 5lvl60 door MC heen om wat loot te farmen.
Je kan ook iedereen een trinket geven die 100% zeker hit en crit voor 10000000K damageTangLeFuzZ schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:57:
[...]
Als alle classes gruwelijk unbalanced worden, maakt het het totaalplaatje dan niet weer balanced?
is ook balanced toch

je moet ook kijken naar welke talent ze dan wel niet kunnen nemen, en gezien het verschil in tree's zullen met die 10 extra points, bepaalde classes meer gruwlijk overpowered worden dan anderen
Dus je bent teruggekomen van je: oh noes, !!11!!1 we zijn generfed en omg !!! ik verlies zelfs van een critter uitspraak?HTT-Thalan schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:48:
[...]
Jammer, ik had mijn Adrenaline Rush en Blade Fury graag uitgebreid met Preparation en Cold blood
Ghostly strike + Evasion + Adrenaline Rush + Blade Fury + Slice and Dice = 15 seconden lang als een halve zool erop los slaan, en 2 targets tegelijk raken. Combineer dat met Instant poison op beide zwaarden ...
Ik heb een UBRS run gedaan met Sirdalord, met nog 3 andere rogue's, een Hunter en 2 Mages, dacht ik, rest was ammal priest/druid/pala/warrior, en ik stond met meer dan 60k verschil bovenaan de dmg meters
Imho, moeten het dan wel crap hunters en mages zijn geweest om in UBRS zo laag uit te moeten komen..ImdaMned schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:09:
[...]
Dus je bent teruggekomen van je: oh noes, !!11!!1 we zijn generfed en omg !!! ik verlies zelfs van een critter uitspraak?
Maar ik zal ook nooit ontkennen dat rogue's niet sterk zijn maar het is wel de zoveelste-kleine-nerf in een rij voor ons en dat word irritant
Nee, want SS is wel degelijk keihard generfed, van gemiddeld 300/400 per hit ging ik naar 200/250 per hit, maar omdat blizzard daar blijkbaar geen klap meer aan gaat doen vertrouw ik met deze combo puur op mijn white damage zonder SS, welke niet beinvloed wordt door de wepspeed nerf. Tragere wapens doen nog steeds enorme crits, zolang ik maar van die SS afblijf.ImdaMned schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:09:
[...]
Dus je bent teruggekomen van je: oh noes, !!11!!1 we zijn generfed en omg !!! ik verlies zelfs van een critter uitspraak?
- edit -
En bij benadering ben ik dan als sword/combat rogue beter af dan een dagger spec, omdat die zonder zijn instants helemaal nergens meer is.
[ Voor 12% gewijzigd door HTT-Thalan op 17-10-2005 12:17 ]
Mages doen eigenlijk helemaal niet zoveel dmg hoor. Reden dat zij vaak hoog in dmg-meters staan is vanwege AoE, maar in UBRS zijn er geen plekken om te AoE'en.RaseriaN schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:13:
[...]
Imho, moeten het dan wel crap hunters en mages zijn geweest om in UBRS zo laag uit te moeten komen..
Maar ik zal ook nooit ontkennen dat rogue's niet sterk zijn maar het is wel de zoveelste-kleine-nerf in een rij voor ons en dat word irritant
Nee? ik kan daar ongeveer tot aan de leeroy boss AoE'en hoor
Daarna lekker AoE'en bij Rend (jammer van de resists daar alleen
)
Owja.. en ik stond 3e of 4e vorige keer bij ragnaros met dmg done (tussen de hunters en rogues)
Daarna lekker AoE'en bij Rend (jammer van de resists daar alleen
Owja.. en ik stond 3e of 4e vorige keer bij ragnaros met dmg done (tussen de hunters en rogues)
[ Voor 31% gewijzigd door Puc van S. op 17-10-2005 12:20 ]
Hehe oh ja, in het begin, dat stukje vergeet ik altijd.M1lamb3r schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:19:
Nee? ik kan daar ongeveer tot aan de leeroy boss AoE'en hoor
Daarna lekker AoE'en bij Rend (jammer van de resists daar alleen)
No offence maar in MC kom in nog steeds in de Top3 terecht met mn daggertjes en mn 'nerfed-dagger-spec' .. We zijn niet KEIHARD generfed, we zijn generfed en heel lichtelijk maar het is irritant om je damage WEER naar beneden te zien gaan in plaats van omhoog zoals alle andere classes (die een talent revamp hebben gehad en nu in onze buurt komen van DPS!)HTT-Thalan schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:16:
[...]
En bij benadering ben ik dan als sword/combat rogue beter af dan een dagger spec, omdat die zonder zijn instants helemaal nergens meer is.
* RaseriaN wilt geen flamewar uitlokken, pure uitleg van de situatie en mijn denkwijze!
Verwijderd
zegt dus helemaal niks ...HTT-Thalan schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:48:Ik heb een UBRS run gedaan met Sirdalord, met nog 3 andere rogue's, een Hunter en 2 Mages, dacht ik, rest was ammal priest/druid/pala/warrior, en ik stond met meer dan 60k verschil bovenaan de dmg meters
mwaah hangt van je gear afThijs schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:16:
[...]
Mages doen eigenlijk helemaal niet zoveel dmg hoor. Reden dat zij vaak hoog in dmg-meters staan is vanwege AoE, maar in UBRS zijn er geen plekken om te AoE'en.
Als je full +dm gear hebt gaat het hard hoor.
maar zowieso boeien dmg meters mij geen ene fuck
Hehe ja, idd, in MC/BWL ga je toch niet lopen nuken, dus dat zegt niets. En de hoeveelheid dmg die je doet zegt niets over hoe 'goed' je bent als speler, wat blijkbaar iedereen denkt.-=BoKKiE=- schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:24:
[...]
mwaah hangt van je gear af
Als je full +dm gear hebt gaat het hard hoor.
maar zowieso boeien dmg meters mij geen ene fuck
Edit:
offtopic:
spelfout in je sig; het is ignorance ;x
[ Voor 9% gewijzigd door Thijs op 17-10-2005 12:28 ]
Who fucking cares over die damagemeters? Als je gewoon een goeie groep hebt en makkelijk erdoorheen loopt en er geen deaths zijn is het toch veel leuker dan de krampachtige pogingen van mensen om maar op die nr1 plek terecht te komen?
Zucht, dat gezeik van al die rogues die zo graag nr 1 willen zijn terwijl iedereen weet dat Mages dé dps'ers zijn van WoW (en ze kunnen als geen ander water maken)
Zucht, dat gezeik van al die rogues die zo graag nr 1 willen zijn terwijl iedereen weet dat Mages dé dps'ers zijn van WoW (en ze kunnen als geen ander water maken)
Idd als je BA bij vael krijgt doe je als mage geen dmg, maar je gaat snel water maken, daar heeft de hele raid wat aan
Verwijderd
Bij ons staat er altijd een bepaalde mage bovenin de lijst bij MC, en daar wordt weinig ge AOE-edThijs schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:16:
[...]
Mages doen eigenlijk helemaal niet zoveel dmg hoor. Reden dat zij vaak hoog in dmg-meters staan is vanwege AoE, maar in UBRS zijn er geen plekken om te AoE'en.
*kijkt naar ImDaMned*
Pauzes zijn onzin, dus als de mob op 10% is word de volgende al gepulled. Bij luci werd ze al gepulled terwijl we nog bezig waren met de core hounds.M1lamb3r schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:33:
[...]
Damn 4 uur? hoe doen jullie dat, alle loot meteen naar de enchanters en laten dissen ofzo?
En zo nu en dan doen we er een paar tegelijk als dat path wise makkelijker is. Bazen weet iedereen wel wat ie moet doen dus daar word ook amper tijd verspild meeste tijd gaat bij domo en garr zitten met assignen van targets.
Meeste loot word DE omdat iedereen het meeste wel heeft en als je de loot niet wil hebben dan ga je vast vooruit om de de volgende te killen.
Tjah en sinds 16 debuf slots is dps echt insane. Ragnaros 25% voor de eerste wave scheelt ook wel.
En geared zijn scheelt ook een boel op de dps. Ik doe tegenwoordig 950 avg op mijn frostbolts, dat was vroeger wel anders
+DMG gear ftw. Op moment draai ik geen damage meters, maar met 15 man syncen kreeg ik het voor elkaar om een complete MC run op #1 te staan. Als mage moet je gewoon voor +dmg gaan HP is voor watjesVerwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:30:
[...]
Bij ons staat er altijd een bepaalde mage bovenin de lijst bij MC, en daar wordt weinig ge AOE-ed
*kijkt naar ImDaMned*
Verwijderd
MC gisteren - dd rank 1 - 4 hunters 5 warlock, 6 en 7 mages.Thijs schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:27:
[...]
Hehe ja, idd, in MC/BWL ga je toch niet lopen nuken, dus dat zegt niets. En de hoeveelheid dmg die je doet zegt niets over hoe 'goed' je bent als speler, wat blijkbaar iedereen denkt.
ongeveer dezelfde volgorde bij de reparatiekosten - of hier mages vooraan (hunters hebben fd)
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2005 12:36 ]
Nou MC is echt een nuke festijn, hoef je echt geen rekening te houden met aggro, hooguit de surgers zijn vervelend. BWL is ander verhaal daar moet je wel redelijk voorzichting zijn.Thijs schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:27:
[...]
Hehe ja, idd, in MC/BWL ga je toch niet lopen nuken, dus dat zegt niets. En de hoeveelheid dmg die je doet zegt niets over hoe 'goed' je bent als speler, wat blijkbaar iedereen denkt.
Edit:offtopic:
Hehe nou ja, wij zijn nog maar net begonnen met MC dus wij zijn nog niet zo smooth en moeten ons nog redelijk inhouden.DRaakje schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:35:
[...]
Nou MC is echt een nuke festijn, hoef je echt geen rekening te houden met aggro, hooguit de surgers zijn vervelend. BWL is ander verhaal daar moet je wel redelijk voorzichting zijn.
Beste +dmg gear vind je buiten MC. Zeker in DiM en in silithus leid de q line tot een paar erg mooie gloves. Maar echt zoek meet +dmg gear zoveel leuker.Thijs schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:38:
[...]
Hehe nou ja, wij zijn nog maar net begonnen met MC dus wij zijn nog niet zo smooth en moeten ons nog redelijk inhouden.Maar bij ons staan de rogues en hunters altijd bovenaan (niet alleen in MC, ook ZG ed) en ik merk zelf met m'n mage dat de damage aardig tegenvalt (ok, toegegeven: ik heb atm nog crappy gear, speel dan ook veel meer met m'n druid).
Ik vind dat damage en een goede mage niet noodzakeijk samen gaan.
Voor mij is dit een goede mage:
Voor mij is dit een goede mage:
- Iemand die zorgt dat er voldoende water en portals op voorraad zijn.
- Damage doet zonder aggro te pakken.
- Op de goede momenten sheeped en de casters beschermd (o.a. door ice spells)
- Gecotroleerd AOE damage doet.
- Gecontroleerd met zijn/haar mana omgaat, op een mage hoor je niet te hoeven wachten voor een mana break, met uitzondering van AOE gebieden.
Ja, ik heb wat op de bank staan, 3 items ofzo.DRaakje schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:46:
[...]
Beste +dmg gear vind je buiten MC. Zeker in DiM en in silithus leid de q line tot een paar erg mooie gloves. Maar echt zoek meet +dmg gear zoveel leuker.
Die Italianen hebben dat hele artikel gebaseerd op een spoof.Kaap schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:42:
I just mightCrowmeister schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:44:
Join The Twilight Order \o/
Maargoed, eerst maar eens m'n priest naar level 60 helpen
Idd. Ik verwacht dat ze iets in de trant van de DAoC master levels doen.-=BoKKiE=- schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:00:
het zou heel dom zijn van Bliz als ze met de lvl cap ook het aantal talentpoints verhogen
Fijn dat je toegeeft dat wij gelijk haddenHTT-Thalan schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:48:
In veel raids zijn damage meters ook banned. In onze MC raids wordt je gekicked als je ze op de chat zet.Miles Teg schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:28:
Who fucking cares over die damagemeters? Als je gewoon een goeie groep hebt en makkelijk erdoorheen loopt en er geen deaths zijn is het toch veel leuker dan de krampachtige pogingen van mensen om maar op die nr1 plek terecht te komen?
[ Voor 92% gewijzigd door Hydra op 17-10-2005 12:59 ]
https://niels.nu
Van een random mob in WPL dropte opeens Myrmidon's Signet.
Heeft iemand enig idee wat een redelijke prijs hiervoor is? Op Thott lees ik verhalen over 500-1000G BO, maar een warrior uit m'n guild vertelde me dat ie op Bloodscalp een hele tijd voor 600G BO stond, en niet werd verkocht.
Leuke meevaller iig.
Heeft iemand enig idee wat een redelijke prijs hiervoor is? Op Thott lees ik verhalen over 500-1000G BO, maar een warrior uit m'n guild vertelde me dat ie op Bloodscalp een hele tijd voor 600G BO stond, en niet werd verkocht.
Leuke meevaller iig.
Mage Powerrr \o/ | Voor je 't weet trekken ze de stekker eruit...
Portal is extra service, overrated. Niet mijn probleem hoe andere spelers terug naar IF of waar dan ook gaan. En dat gezeik over mana: Misschien is dat wel de reden dat je "maar" middenmoot damage bent als er geen AoE aan te pas komt? De damage die een mage gedaan heeft in een gevecht is omgekeerd evenredig aan de lengte van z'n blauwe streepie na het gevecht.Resistance_NL schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:47:
Ik vind dat damage en een goede mage niet noodzakeijk samen gaan.
Voor mij is dit een goede mage:Maar goed, andere spelers denken daar waarschijnlijk anders over. Ik ben in ieder geval blij dat ik een mage ben. In de meeste instances met veel AOE sta ik wel bovenin de dmg-lijst (vaak bovenaan), maar wanneer er weinig AOE is kom ik in het midden uit.
- Iemand die zorgt dat er voldoende water en portals op voorraad zijn.
- Damage doet zonder aggro te pakken.
- Op de goede momenten sheeped en de casters beschermd (o.a. door ice spells)
- Gecontroleerd AOE damage doet.
- Gecontroleerd met zijn/haar mana omgaat, op een mage hoor je niet te hoeven wachten voor een mana break, met uitzondering van AOE gebieden.
Afgezien daarvan, spelers die _niet_ wachten op spelers die afhankelijk zijn van mana, maar wel hun diensten verlangen (water/portals/AoE-aanvallen) zijn óf gewoon dom, óf asociaal.
ik betrap mijzelf er soms ook op dat ik zeg maar NET even iets langer blijf zitten als ik mijn mana aan het regennen zit en de gast die net liep te zeiken weer een zooi heeft geagrood (altijd leuk engelse woorden vernederlandsen.)
meestal zijn dit pallies en warriors die ongeduldig zijn.
meestal zijn dit pallies en warriors die ongeduldig zijn.
mja gewoon balans zoeken op je mana gebruik en je dmg spells, iig in pug's heb ook vaak dat ik dan gewoon 2 hele mobs sta te wandenMiles Teg schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:03:
[...]
Portal is extra service, overrated. Niet mijn probleem hoe andere spelers terug naar IF of waar dan ook gaan. En dat gezeik over mana: Misschien is dat wel de reden dat je "maar" middenmoot damage bent als er geen AoE aan te pas komt? De damage die een mage gedaan heeft in een gevecht is omgekeerd evenredig aan de lengte van z'n blauwe streepie na het gevecht.
Afgezien daarvan, spelers die _niet_ wachten op spelers die afhankelijk zijn van mana, maar wel hun diensten verlangen (water/portals/AoE-aanvallen) zijn óf gewoon dom, óf asociaal.
en in een 15 man instance kunnen ze best wel even zonder mij hoor, dan drink ik wel even terwijl de rest trahsmobs cleared
Ugh. Sorry, maar ik snap niet waarom je daar geld voor neer zou gaan leggen.NielZ schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:02:
Van een random mob in WPL dropte opeens Myrmidon's Signet.
Uhuh, heb ik op m'n priest regelmatig, laatste keer in SM nog. Een of andere paladin die continue nieuwe mobs moest pullen. Na een paar keer hem verteld te hebben dat 'ie echt op me moest wachten was ik het zat. Hij pullde 2 groepen toen ik compleet OOM was (kutgevecht net daarvoor waar ik zelfs een mana potion voor moest gebruiken). Drink -> Shadowmeld. Gozer pissigTpn schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:14:
ik betrap mijzelf er soms ook op dat ik zeg maar NET even iets langer blijf zitten als ik mijn mana aan het regennen zit en de gast die net liep te zeiken weer een zooi heeft geagrood (altijd leuk engelse woorden vernederlandsen.)
Rollde hij ook nog greed op een blue BoP nadat hem verteld was dat we allemaal zouden passen. Gelukkig zag ik het aankomen; need -> disenchant en daarna voor de shard gerolled.
[ Voor 56% gewijzigd door Hydra op 17-10-2005 13:26 ]
mensen. ik ben hopeloos.. ik word helemaal gek van die updates, die heerlijk je interface verkr88..
ik had altijd cosmos, krijg ik niet goed meer werkend..
wie heeft voor mij een redelijk simpel totaal pakket..?
dingen die erin moeten zitten:
atlas
auctioneer
allinoneinventory
freebagslots
ik heb al titanpanel geprobeert, khaos, cosmos, niets wil fatsoenlijk werken
ps, een andere addon mag ook, zolang de werking hetzelfde is.. mybags is bijvoorbeeld ook goed.
ps2, aub ook een downloadlink met de laatste versie
atlas
auctioneer
allinoneinventory
freebagslots
ps, een andere addon mag ook, zolang de werking hetzelfde is.. mybags is bijvoorbeeld ook goed.

[ Voor 18% gewijzigd door BootVluchteling op 17-10-2005 13:28 ]
Als die 4 dingen de enige zijn die je nodig hebt waarom download je ze niet apart dan?BootVluchteling schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:27:
mensen. ik ben hopeloos.. ik word helemaal gek van die updates, die heerlijk je interface verkr88..
atlas
auctioneer
allinoneinventory
freebagslots
Nog altijd beter dan voor die 4 dingen een complete UIpack te downloaden die je performance met zo'n 15-20% omlaag haalt (Cosmos)
Oh, trouwens, die knakker (Ammor) waar ik het over had, check hier z'n guild history:
http://www.warcraftrealms...name=ammor&Submit1=SEARCH
Zegt een hoop, zowel over hem als over onze guild
http://www.warcraftrealms...name=ammor&Submit1=SEARCH
Zegt een hoop, zowel over hem als over onze guild

Ik heb geen problemen met CTMod maar ik weet niet in mn hoofd of alles daarin zit, ik heb volgens mij Titanpanel en Atlas los gedownloadBootVluchteling schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:27:
atlas
auctioneer
allinoneinventory
freebagslots
Sign here please
ik kan geen nieuwe werkende versie van auctioneer en atlas vinden.. op google is het 1 grote warboel van die shit.. ps, ct_mod heb ik al draaien, maar het mist heleboel functionaliteit..
tenzij jullie goede links hebben..?
tenzij jullie goede links hebben..?
[ Voor 19% gewijzigd door BootVluchteling op 17-10-2005 13:36 ]
DudeBootVluchteling schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:27:
atlas
auctioneer
allinoneinventory
freebagslots

zoals ik al zei, ik kan de officiele links niet vinden..
curse gaming en wow.ui dinges is hopeloos..
mocht je me willen helpen, add me aub ff op msn..--> tomvanderburg AT hotmail PUNT com
mocht je me willen helpen, add me aub ff op msn..--> tomvanderburg AT hotmail PUNT com
[ Voor 31% gewijzigd door BootVluchteling op 17-10-2005 13:44 ]
www.google.com en zoek op de namen... geheid kans dat de officiele site bij de 1e 10 hits zit!BootVluchteling schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:37:
AucitoneerBootVluchteling schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:37:
Atlas
Zelf gebruik ik Bag Status Meters met een handmatige fix
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| ------------------------------------------------------ Looks like v1.8 has broken Bag Status Meters. To fix it, open up the Bag_Status_Meters.lua file and replace all instances of: KeyBindingFrame_GetLocalizedName with GetBindingText ------------------------------------------------------ |
Allin one gebruik ik zelf niet dus die weet ik niet
lieve schat, de eerste 10 hits zijn van curse gaming, download.com en andere crapsites.RaseriaN schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:44:
[...]
www.google.com en zoek op de namen... geheid kans dat de officiele site bij de 1e 10 hits zit!
ik haal al m'n mods van curse-gaming af, dunno wat het probleem is hoor, want ik heb nergens last van... atlas, allinone, etc kan je daar gewoon downloaden en draaien.
heb je ook een link van je BSM?-=BoKKiE=- schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:44:
[...]
Aucitoneer
Atlas
Zelf gebruik ik Bag Status Meters met een handmatige fix
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ------------------------------------------------------ Looks like v1.8 has broken Bag Status Meters. To fix it, open up the Bag_Status_Meters.lua file and replace all instances of: KeyBindingFrame_GetLocalizedName with GetBindingText ------------------------------------------------------
Allin one gebruik ik zelf niet dus die weet ik niet
Als je op curse die dingen niet kunt vinden vraag ik me af wie/wat hopelozer isBootVluchteling schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:37:
ik kan het wel vinden, maar als ik zie, dat de laatste versie in juni 2005 is gepost....Hydra schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:52:
[...]
Als je op curse die dingen niet kunt vinden vraag ik me af wie/wat hopelozer is
www.ometh.comBootVluchteling schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:46:
[...]
lieve schat, de eerste 10 hits zijn van curse gaming, download.com en andere crapsites.
beter dan cosmos, gebaseerd op CTMod, alles wat je nodig hebt, werkend....
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
ik ga em eventjes testen.. ff addon map leegmikken..
en bijna alles daarvan werkt nog gewoon hoor, en als het niet werkt, kijk in de comments eronder en je ziet een fix of link naar een nieuwere versie.BootVluchteling schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:54:
[...]
ik kan het wel vinden, maar als ik zie, dat de laatste versie in juni 2005 is gepost....
dat is dezelfde die ik gebruik, maar dan handmatig aangepastBootVluchteling schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:54:
[...]
ik kan het wel vinden, maar als ik zie, dat de laatste versie in juni 2005 is gepost....
Ik speel op Thunderhorn, vooral als Balatro en soms als Nhimf, maar dies redelijk dood atmVerwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 10:55:
Heerlijk....
Zowel gisteren als eergisteren denk ik 11 keer BG gedaan (20-29) en ik geloof 10x achter elkaar gewonnen, we hadden echt een heerlijk team op Thunderhorn, the Horde walsde gewoon over de Alliance heen.
Als een warm mes door boter heen.
Spelen er meer mensen op Thunderhorn? Ik ben net Grunt geworden, met hoeveel honor wordt je hoger, zit ook op een 1/4 van Honored af.
Daarna wordt het leuk levelen denk ik..
Kep mijn eigen guild, 55members waarvan 12 60's (waarvan 2 alts:P), de guild heet Terror.
Thunderhorn is een leuke server maar echt veel te weinig horde. Hierdoor erg weinig mc/bwl/zg en als er eens een mc run is, zijn de priests op voor andere instances (ok wat overdreven maar wel opvallend)
[ Voor 15% gewijzigd door nhimf op 17-10-2005 14:05 ]
Ik stink niet, ik ruik gewoon anders
Hoop mods die ik gebruik zijn zelfs nog voor patch 1.4 maar werken allemaal nog perfect op 1.8-=BoKKiE=- schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:02:
[...]
dat is dezelfde die ik gebruik, maar dan handmatig aangepast
"RogueSpam / EnergyWatch / StunWatch / BlindFlashCount"
Hehe, wel grappig om te zien wanneer de hunterpatch is uitgekomen: op warcraftrealms.com zie je het aantal hunters bizar hard stijgen opeens
Woot!
Chromaggus neer naar 35% op de 3e try.
Wat een hond is dat zeg!
We hadden natuurlijk weer de lastigste debuff van allen: Time Lapse.
We hebben echt plenty OT's klaar staan maar die kunnen op het moment niet genoeg aggro opbouwen om de taak over te nemen wanneer de MT Time Lapse krijgt. Chromaggie wandelt gewoon doodleuk naar de healing group (Sta ik ook tussen) en vreet je levend op, regular hits van 2500 maar dan wel elke seconde! Auw
MT heeft nu 5 stukjes Wrath Gear, helpt best wel iets, maargoed! Chrom(f)aggus is tricky! Maar dat dachten we van Vael ook ( Pre-patch versie, Vael is nu een poezie! ) en we zijn al bijna bij Victor!
Hoever zijn anderen in BWL? Wellicht wat strats uitwisselen ofzo, ik speel op StormReaver.
PS: Nog even een leuk weetje, onze vorige MC Clear was snelste ooit, 3 uur en 12 minuten! \o/
Wat een hond is dat zeg!
We hebben echt plenty OT's klaar staan maar die kunnen op het moment niet genoeg aggro opbouwen om de taak over te nemen wanneer de MT Time Lapse krijgt. Chromaggie wandelt gewoon doodleuk naar de healing group (Sta ik ook tussen) en vreet je levend op, regular hits van 2500 maar dan wel elke seconde! Auw
MT heeft nu 5 stukjes Wrath Gear, helpt best wel iets, maargoed! Chrom(f)aggus is tricky! Maar dat dachten we van Vael ook ( Pre-patch versie, Vael is nu een poezie! ) en we zijn al bijna bij Victor!
Hoever zijn anderen in BWL? Wellicht wat strats uitwisselen ofzo, ik speel op StormReaver.
PS: Nog even een leuk weetje, onze vorige MC Clear was snelste ooit, 3 uur en 12 minuten! \o/
Athlon 64 3500+ || MSI Neo2 Platinum || 1GB PC3200 Corsair XLPRO 2-2-2-5@1T || Hitachi SATA 250GB@7200 8MB || WD Raptor 73GB@10000 8MB || AOpen GF 6800 GT 256MB || SB Audigy2 Platinum || Logitech Laser G5 || 19" Iiyama HM903DT || 1280@100Hz
wtf he. ik heb dat programma geinstalleerd, en als ik nu loop, of mn inv open, spam ik all mn casts op mezelf. shield, pwf, fear ward etc
hoe zet ik dat uit??
Readme.txt?BootVluchteling schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:11:
wtf he. ik heb dat programma geinstalleerd, en als ik nu loop, of mn inv open, spam ik all mn casts op mezelf. shield, pwf, fear ward etchoe zet ik dat uit??
En in welk opzicht is het gevecht veranderd? Juist geen, hij heeft nog steedsdezelfde abbilities zelfde HP en zelfde resistrate/AC.Atlantez schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:10:
( Pre-patch versie, Vael is nu een poezie! )
Het gevecht is NIET makkelijker geworden, je kan alleen vaker dan 1 uur per dag proberen, maar de leertijd zal ongeveer hetzelfde zijn hoor.
Wat doet Time Lapse precies?Atlantez schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:10:
Woot!
Wat een hond is dat zeg!
Onze Chromaggus was er eentje met Incinerate en die andere.. Corrosive Acid ofzo als ik 't me goed herinner. Hij ging dan ook vrij makkelijk neer
hehe dat is de Selfbuff addon, die kun je uitzetten.BootVluchteling schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:11:
wtf he. ik heb dat programma geinstalleerd, en als ik nu loop, of mn inv open, spam ik all mn casts op mezelf. shield, pwf, fear ward etchoe zet ik dat uit??
Ik zit (nogDRaakje schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:32:
[...]
Pauzes zijn onzin, dus als de mob op 10% is word de volgende al gepulled. Bij luci werd ze al gepulled terwijl we nog bezig waren met de core hounds.
En zo nu en dan doen we er een paar tegelijk als dat path wise makkelijker is. Bazen weet iedereen wel wat ie moet doen dus daar word ook amper tijd verspild meeste tijd gaat bij domo en garr zitten met assignen van targets.
Meeste loot word DE omdat iedereen het meeste wel heeft en als je de loot niet wil hebben dan ga je vast vooruit om de de volgende te killen.
Tjah en sinds 16 debuf slots is dps echt insane. Ragnaros 25% voor de eerste wave scheelt ook wel.
En geared zijn scheelt ook een boel op de dps. Ik doe tegenwoordig 950 avg op mijn frostbolts, dat was vroeger wel anders
Maar ik las een stukje op ons mage forum @ wow-europe en daar hadden ze het niet over magister maar over +dmg items. En als ik bovenstaande lees helpt het nogal. Ik crit tussen de 1000-1100 en jij 950 average
Maar moet ik als pre-mc'er ook voor +crit gaan? Voornamelijk pve en heel soms wat pvp.
edit:
Ik bedoelde ook +dam en niet +crit
[ Voor 4% gewijzigd door nhimf op 17-10-2005 15:11 ]
Nou, omdat het aantal buffslots uitgebreid is, en ze dat priority systeem geimplementeerd hebben, zijn eigenlijk alle raidbosses makkelijker geworden.M1lamb3r schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:18:
En in welk opzicht is het gevecht veranderd? Juist geen, hij heeft nog steedsdezelfde abbilities zelfde HP en zelfde resistrate/AC.
Het gevecht is NIET makkelijker geworden, je kan alleen vaker dan 1 uur per dag proberen, maar de leertijd zal ongeveer hetzelfde zijn hoor.
16slots zaten al in 1.7 dus niet deze patch en priority komt pas volgende patch (ze hadden onterecht gezegd dat het in 1.8 kwam)
/selfbuff of /autobuffBootVluchteling schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:11:
ja heb het nu gefixt. mis nu al cosmos.. kan blizzard niet ff melden wat ze aanpassen..?
zodat die addon bakkers het kunnen aanpassen..

Dat doen ze ook hoor afaik.BootVluchteling schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:43:
ja heb het nu gefixt. mis nu al cosmos.. kan blizzard niet ff melden wat ze aanpassen..?zodat die addon bakkers het kunnen aanpassen..
De meeste addons hebben de dag van de patch release al een nieuwe versie klaar.
Magisters sucksnhimf schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:33:
[...]
Ik zit (nog) pre-mc en ben op jacht naar de eeuwige magister runs. Wordt er helemaal ziek van 5/8, baron,general en ras frostwhisper droppen het maar niet.
Maar ik las een stukje op ons mage forum @ wow-europe en daar hadden ze het niet over magister maar over +dmg items. En als ik bovenstaande lees helpt het nogal. Ik crit tussen de 1000-1100 en jij 950 averageZal wel "wat" epic tussen zitten neem ik aan?
Maar moet ik als pre-mc'er ook voor +crit gaan? Voornamelijk pve en heel soms wat pvp.
+crit is leuk, maar +dmg is beter (zekerder)
ik maak vaak deals met andere mages zeggen dat ze graag magisters willen hebben ik zeg dan dat dat goed is, maar dat zij dan niet op bepaalde andere rollen
op die manier al mijn Freezing Lich Robes te pakken gehad uit scholo
Idd +dmg>+crit
zoals je zelf al hebt opgemerkt: of een crit van 1k of default 1k en dus crits van 2k
zelf heb ik 7.7kmana fully buffed en 5500 unbuffed en heb hier meer dan genoeg aan voor MC, dus meer is eigenlijk nutteloos (behalve voor water maken
)
zoals je zelf al hebt opgemerkt: of een crit van 1k of default 1k en dus crits van 2k
zelf heb ik 7.7kmana fully buffed en 5500 unbuffed en heb hier meer dan genoeg aan voor MC, dus meer is eigenlijk nutteloos (behalve voor water maken
[ Voor 15% gewijzigd door Puc van S. op 17-10-2005 14:56 ]
Zondag in Scholo hadden we in 1 run 3 magister items, we hadden maar 1 mage dus die had geluk, en 2 rogue items (en ik was de enige rogue) en daarna dropte ook nog een stuk of 7 dark runes, nog een stuk of 5 random blauwe items, en nog een silent fang blade.-=BoKKiE=- schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:49:
[...]
Magisters sucks
+crit is leuk, maar +dmg is beter (zekerder)
ik maak vaak deals met andere mages zeggen dat ze graag magisters willen hebben ik zeg dan dat dat goed is, maar dat zij dan niet op bepaalde andere rollen(Dragonrider boots, Burial Shawl, Robe uit DM west, Shivery handwraps, Bonecreeper enz )
op die manier al mijn Freezing Lich Robes te pakken gehad uit scholo
En daartussen nog een zooi green drops. Was echt een megarun
Verwijderd
mja ik ook chrommagus down.. nu @ neffie .. die hebben we onderhand laten landen.. vanavond weer een poging doen 
als je chrommagus probeert maakt time lapse er gewoon weer een hele andere encounter van... was het eerst dat de mt hardcore gehealed moest worden is het met time lapse heel anders...
als je chrommagus probeert maakt time lapse er gewoon weer een hele andere encounter van... was het eerst dat de mt hardcore gehealed moest worden is het met time lapse heel anders...
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2005 15:05 ]
inderdaad, magisters wordt ook wel de watervendor set genoemdM1lamb3r schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:55:
Idd +dmg>+crit
zelf heb ik 7.7kmana fully buffed en 5500 unbuffed en heb hier meer dan genoeg aan voor MC, dus meer is eigenlijk nutteloos (behalve voor water maken)
ik heb met mijn huidge damage gear gemiddeld hits van 800 (firemage nog steeds)en dan mis ik nog de volgende dmg items
- Crimson Felt Hat
- Robe of everlasting night
- Bonecreeper Stylus
- Mageflame cloak
- Dragonrider Boots
heb nu wat verschillende +fire gear en +dmg maar wil meer richting algemene +dmg met daarbij +fire en +frost afhankelijk van mijn spec op dat moment
ik heb op dit moment +125 fire dmg maar dat moet dus snel meer worden met bovenstaande gear
Ummm welke realms kunnen jullie me aanraden (vrij lege/lage ping , dus geen lag..)? ik hoor veel klachten over verschillende realms..
Ik heb mijn Robe of Winter Night (http://www.thottbot.com/?i=8129) EINDELIJK ingeruild voor een andere, nml. de nieuwe Warlock quest reward : Robes of Servitude (http://www.thottbot.com/?i=52067)
Als Destrolock leek deze me toch net iets beter, en hij ziet er 100 keer beter uit dan RoWN.
Uiteindelijk ga ik voor Robe of Volatile Power (http://www.thottbot.com/?i=40410), maar die moet eerst nog eens droppen in MC.
Als Destrolock leek deze me toch net iets beter, en hij ziet er 100 keer beter uit dan RoWN.
Uiteindelijk ga ik voor Robe of Volatile Power (http://www.thottbot.com/?i=40410), maar die moet eerst nog eens droppen in MC.
Thunderhorn doet het best aardige eigenlijk. Meestal een goeie ping 40-80 en ja lagspikes heb je wel maar de laaste tijd een stuk minder. Tis wel pve. En als je horde gaat heb ik wel een plekkie in een niet .nl guild
ja ben van plan een tauren druid te worden..dus dat plekje in die guild ben ik wel in geinteresseerd. maar pve (player v environment toch?) is toch een mode? je kan toch switchen tussen pvp/pve?
Weet iemand of er nog mooie hunter rewards zijn in silithius?
Verwijderd
Zijn de guilds die door de OP gelist zijn allemaal nederlandstalig? Ik ben benieuwd welke nederlandstalige guild het verst is gekomen in WoW...
Hey bokkie! Op onze site spam je lang niet zoveel als hier!
Hey bokkie! Op onze site spam je lang niet zoveel als hier!
Dit topic is gesloten.