Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.311 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-04 16:11

nhimf

Lekker belangrijk allemaal

Thrilled schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:17:
ja ben van plan een tauren druid te worden..dus dat plekje in die guild ben ik wel in geinteresseerd. maar pve (player v environment toch?) is toch een mode? je kan toch switchen tussen pvp/pve?
Ja maar de server zelf is pve dus geen contested area's, dus je kan lekker grinden zonder dat je ineens van achter door een alliance in je kont wordt ******* :P
Ik vind het wel prettig, voor actie ga ik lekker naar bg als ik dat wil of zet pvp aan.
Het verschil tussen pvp en pve server is eigenlijk alleen dat je contested area's hebt en dat als je als horde in alliance territory loopt je een neksslag kan krijgen (en in contested ook) maar als horde in horde gebied ben je veilig. maw met pve bepaal je zelf wanneer je pvp gaat.
Maar soms krijg je van die losers die dan met 5 man om je heen gaan staan wachtend tot je (als mage bijv) een aoe spell doet (aoe=area of effect = damage om je heen op alles wat vijandig is) en dan ben je ineens pvp en krijg je 6 man in je nek.

ps. Op Thunderhorn ben ik Balatro en guildmaster.

[ Voor 5% gewijzigd door nhimf op 17-10-2005 15:29 ]

Ik stink niet, ik ruik gewoon anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153479

On_E schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:14:
Ik heb mijn Robe of Winter Night (http://www.thottbot.com/?i=8129) EINDELIJK ingeruild voor een andere, nml. de nieuwe Warlock quest reward : Robes of Servitude (http://www.thottbot.com/?i=52067)

Als Destrolock leek deze me toch net iets beter, en hij ziet er 100 keer beter uit dan RoWN.

Uiteindelijk ga ik voor Robe of Volatile Power (http://www.thottbot.com/?i=40410), maar die moet eerst nog eens droppen in MC.
Imo is 4 minder armor, 2 minder intel en 17 minder shadow damage niet die +15 stam waard.
En hoe ie eruitziet ... tjah interesseert me niet zoveel. Ik heb liever dat mensen gaan rennen bij t zien van mn naam ipv van mn jurk ;)

Ik ga denk ik deze even ga ophalen. Ziet r redelijk gemeen uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 27-05 10:27
nhimf schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:24:
Maar soms krijg je van die losers die dan met 5 man om je heen gaan staan wachtend tot je (als mage bijv) een aoe spell doet (aoe=area of effect = damage om je heen op alles wat vijandig is) en dan ben je ineens pvp en krijg je 6 man in je nek.
Nee hoor. Als je niet enabled bent doe je geen AoE damage op mensen die dat wel zijn. Je enabled alleen als je iemand direct targetted. Waar je wel mee op moet passen is iemand buffen die enabled is, als priest loop ik regelmatig enabled rond daarom. Gelukkig is shadowform vaak reden genoeg om van je af te blijven ;)
Anoniem: 153479 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:29:
Imo is 4 minder armor, 2 minder intel en 17 minder shadow damage niet die +15 stam waard.
En hoe ie eruitziet ... tjah interesseert me niet zoveel. Ik heb liever dat mensen gaan rennen bij t zien van mn naam ipv van mn jurk ;)
Hij heeft ook +fire damage, wat i.t.t. die frost damage voor een lock wel nuttig is :)

[ Voor 25% gewijzigd door Hydra op 17-10-2005 15:30 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luppien
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-05 01:17

luppien

All u have R Belong To Me

weet iemand van jullie een goeie hunter pvp talent build? men maat is hunter en wil zich helemaal op pvp focussen. Maar hij weet niet echt veel van talents nu vroeg ik me dus af of er geen kant en klare build op het inet waren te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
nhimf schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:24:
[...]

Ja maar de server zelf is pve dus geen contested area's, dus je kan lekker grinden zonder dat je ineens van achter door een alliance in je kont wordt ******* :P
Ik vind het wel prettig, voor actie ga ik lekker naar bg als ik dat wil of zet pvp aan.
Het verschil tussen pvp en pve server is eigenlijk alleen dat je contested area's hebt en dat als je als horde in alliance territory loopt je een neksslag kan krijgen (en in contested ook) maar als horde in horde gebied ben je veilig (tot lvl 20). maw met pve bepaal je zelf wanneer je pvp gaat.

ps. Op Thunderhorn ben ik Balatro en guildmaster.
Gast, ik ben de grootste n00b op WoW waarschijnlijk (heb het nog niet gespeeld namelijk , zit 100 km van huis af...) dus heb niet echt een idee waar je het over hebt. Ik weet betekenissen wel, maar verder niks, heb alleen tig keer de FAQ's, Beginner Guides doorgelezen e.d

Maar het komt wel over alsof ik veel belangrijke keuzes moet maken...

Je Alliance
Realms
Character
PvE/PvP

Dit zijn allemaal bindende keuzes, maak je geen foute keuzes als beginner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashbjorn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07-04-2019

Ashbjorn

Who's your daddy! WHUZAAA

Gimbooze schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:22:
[...]

Wat doet Time Lapse precies?

Onze Chromaggus was er eentje met Incinerate en die andere.. Corrosive Acid ofzo als ik 't me goed herinner. Hij ging dan ook vrij makkelijk neer :P
Time Lapse stunned je af en toe voor 4 sec, je bent dan echt ff fronzen in time, alles om je heen gaat door, jij bent alleen ff 4 sec tijdloos :) Vandaar Time Lapse :)

Athlon 64 3500+ || MSI Neo2 Platinum || 1GB PC3200 Corsair XLPRO 2-2-2-5@1T || Hitachi SATA 250GB@7200 8MB || WD Raptor 73GB@10000 8MB || AOpen GF 6800 GT 256MB || SB Audigy2 Platinum || Logitech Laser G5 || 19" Iiyama HM903DT || 1280@100Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Hydra schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:29:
[...]

Nee hoor. Als je niet enabled bent doe je geen AoE damage op mensen die dat wel zijn. Je enabled alleen als je iemand direct targetted. Waar je wel mee op moet passen is iemand buffen die enabled is, als priest loop ik regelmatig enabled rond daarom. Gelukkig is shadowform vaak reden genoeg om van je af te blijven ;)

[...]
Agha, nooit geweten, maar zo vaak kom ik dat soort lamers ook niet meer tegen, op lvl 60 is iedereen te druk in instances en battlegrounds en minder in het irriteren van anderne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
luppien schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:29:
weet iemand van jullie een goeie hunter pvp talent build? men maat is hunter en wil zich helemaal op pvp focussen. Maar hij weet niet echt veel van talents nu vroeg ik me dus af of er geen kant en klare build op het inet waren te vinden :)
BM spec, 31 talents points voor Bestial Wrath, rest in Marks.
Thrilled schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:30:

Je Alliance
Realms
Character
PvE/PvP

Welke side je kiest maakt weinig uit. Beide kanten hebben (op 2 na) dezelfde classes. En wat betreft de classes zelf zou ik er gewoon een paar maken die je aanspreken, en kijken wat je 't leukst lijkt.

Wat betreft PvP/PvE: dat is aan jezelf. PvE heeft ook PvP (zowel open als battlegrounds), eigenlijk het enige verschil is dat je niet bang hoeft te zijn geganked te worden.

[ Voor 46% gewijzigd door Hydra op 17-10-2005 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-05 09:13

RaseriaN

So much choices..

[...]

Gast, ik ben de grootste n00b op WoW waarschijnlijk (heb het nog niet gespeeld namelijk , zit 100 km van huis af...) dus heb niet echt een idee waar je het over hebt. Ik weet betekenissen wel, maar verder niks, heb alleen tig keer de FAQ's, Beginner Guides doorgelezen e.d

Je Alliance
Realms
Character
PvE/PvP

Simpel gezegt, PvP is altijd oorlog! PvE is dus vrede totdat jij zover bent en /PvP typed of naar de daarvoor bestemde plek gaat (De Battlegrounds, dit is altijd PvP namelijk!)

Keuze is, wil je altijd met spanning rondspelen en de kans hebben om door mensen aangevallen te worden. Of wil je die keuze zelf houden dat je zelf kiest wanneer je wilt aangevallen worden of andere aanvallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6104

Heeft iemand een beetje normale uitleg voor de flexbar add on? Ik krijg bijvoorbeeld wel de buttons tevoorschijn, maar kan ze weer niet slepen. Iets in het NL maybe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:22

On_E

Housemusic

Anoniem: 153479 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:29:
[...]

Ik ga denk ik deze even ga ophalen. Ziet r redelijk gemeen uit
Inderdaad zoals Hydra zei, er zit ook +fire dmg op, wat voor een Destrolock als ik erg fijn is.
En die 4 minder armor is te verwaarlozen natuurlijk, clothies zijn toch snel dood :P

edit : en looks boeien je niet, maar je neemt wel die matige staff die er WEL tof uitziet ? ;)

[ Voor 7% gewijzigd door On_E op 17-10-2005 15:34 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
On_E schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:33:
edit : en looks boeien je niet, maar je neemt wel die matige staff die er WEL tof uitziet ? ;)
Is wel gaaf op zich :) Ik wou 'em ook voor m'n priest, tot ik zag dat 't een warlock quest is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:29:
[...]

[...]

Hij heeft ook +fire damage, wat i.t.t. die frost damage voor een lock wel nuttig is :)
Ja idd stom heb r overheen gekeken |:(

Laat even weten wat ie voor immo's en conflag's betekent gemiddeld genomen ? Dan wacht ik nog even met kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Hydra schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:35:
[...]

Is wel gaaf op zich :) Ik wou 'em ook voor m'n priest, tot ik zag dat 't een warlock quest is.
Hij is zeker gaaf ja, maar om m nou te halen om in mijn Dreadmist set en die Zeis in Orgrimmar te staan patsen...

Nee, heb lang nagedacht, maar die Robes waren voor mij de beste keuze.

(De trinket waar je een gratis voidwalker kan summonen is erg handig voor demonology locks trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashbjorn

Ashbjorn

[...]

Je Alliance
Realms
Character
PvE/PvP

Je moet dan ook goed op de WOW forums zelf lezen over wat dat inhoudt. Vaak is de keuze van Faction ook afhankelijk van bv. je vrienden etc. Meeste mensen gaat samen in een guild, of ze kennen een boel al op de server, en dan ga je vaak automatisch bij dezelfde faction spelen.

Als je initieel solo gaat dan zou ik ook kijken naar server balance, over het algemeent is er meer alliance dan horde, persoonlijk vind ik het dan ook uitdagender om Horde te spelen.

Realms geldt eigenlijk hetzelfde als hierboven, als je als doel hebt bij een bepaalde guild te komen want die zijn de bom en jouw char wordt zometeen the best, sja dan heb je maar 1 keus.

Je class kiezen is maar net wat je het meeste aanspreekt, of wat je door iemand aanbevolen wordt, toen ik wow ging spelen was de game nog niet verkrijgbaar in EU, dus ik ben op een US server gaan spelen, en ik heb gezegd tegen die gast die mijn account heeft aangemaakt: Ik wil graag spells kunnen doen maar tegelijkertijd ook kunnen hakken met wat brute weaps en mezelf kunnen healen, nou toen waren er nog 2 keuzes over: Shaman en Paladin. Aangezien hij een Undead Mage was (en dus Horde) hebben we Shaman gekozen. Kijk, zie, tis maar net hoe je er in rolt, maar lees bijv ook de class specifieke forums om informatie te krijgen over wat die class nou precies doet en vooral wat na al die tijd de ergenissen zijn van mensen die hardcore die class spelen, zoiets kan ook meespelen in je keuze.

En tot slot, PVE vs PVP, ik weet zeker dat er een boel informatie in het forum erover te vinden is maar de keuze hierin is vrij makelijk: Ben je iemand die het liefst quest en dungeons doet met een groep, of wil je ook de tegenovergestelde faction gebruiken als uitleving van je frustratie? Ik ben voor PvP gegaan omdat je daar netzogoed PvE op kunt doen, maar het gevoel dat je krijgt als je een groep van 3 level 60's neermaait zonder dood te gaan, ik zweer je je hart zit in je keel, it feels great. Overigens zijn de battlegrounds echt meesterlijk om te spelen, tis maar net waarvan je houdt!

Ik ken zelfs iemand die MOEST PvE spelen van zijn moeder want mekaar afslachting ging haar te ver!

Anyway hopelijk helpt je dit wat, ik zit nu in de beste Horde guild op mijn server (StormReaver) maar na 10 maanden wow mag dat ook wel. meer dan 75% van de top 20 PvP is onze guild en we hebben nu 3 High Warlords en 2 Warlords! Heb het enorm naar me zin, lang niet iedereen doet aan PvP van onze guild maar een hoop wel en gelukkig heb je daar de keuze voor op een PvP server.

Ow ja en natuurlijk nog even dit: FOR THE HORDE!

*uche* :P

[Edit: ff het e-peen gehalte wat verhoogd!]

[ Voor 3% gewijzigd door Ashbjorn op 17-10-2005 15:41 ]

Athlon 64 3500+ || MSI Neo2 Platinum || 1GB PC3200 Corsair XLPRO 2-2-2-5@1T || Hitachi SATA 250GB@7200 8MB || WD Raptor 73GB@10000 8MB || AOpen GF 6800 GT 256MB || SB Audigy2 Platinum || Logitech Laser G5 || 19" Iiyama HM903DT || 1280@100Hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:35:
[...]

Over t algemeen boeien me die niet nee .. maar deze staff ziet er wel ERG eng uit 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Atlantez schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:38:
[...]

-- Mooie lap info! --

Ow ja en natuurlijk nog even dit: FOR THE HORDE!

*uche* :P

[Edit: ff het e-peen gehalte wat verhoogd!]
maar nu komt het dus wéér over alsof je echt moet kiezen voor pve óf pvp.. terwijl even boven je stond, dat je kon switchen tussen de 2 wanneer je wilt...

verder blijf ik bij mn keus voor de tauren druid, lijkt me gewoon ubervet om af en toe in een dier / water te veranderen, dan spells casten enzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Anoniem: 153479 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:40:
Over t algemeen boeien me die niet nee .. maar deze staff ziet er wel ERG eng uit 8)
Guild warlock stond er gisteren mee te patz0ren na de guildmeeting. Bastard :D
Atlantez schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:38:
En tot slot, PVE vs PVP, ik weet zeker dat er een boel informatie in het forum erover te vinden is maar de keuze hierin is vrij makelijk: Ben je iemand die het liefst quest en dungeons doet met een groep, of wil je ook de tegenovergestelde faction gebruiken als uitleving van je frustratie?
Dat klopt dus niet. Ik speel op een (RP) PvE server, en het slaat nergens op dat je PvE moet doen als je wil focussen op PvE. Er zijn op mijn servers plenty raids, zowel open PvP als battleground. Het enige verschil is dat je er voor kunt kiezen niet aanvalbaar te zijn. Een aantal guildies van mij doen niks anders dan PvPen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashbjorn

Ashbjorn

Thrilled schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:44:
[...]

maar nu komt het dus wéér over alsof je echt moet kiezen voor pve óf pvp.. terwijl even boven je stond, dat je kon switchen tussen de 2 wanneer je wilt...

verder blijf ik bij mn keus voor de tauren druid, lijkt me gewoon ubervet om af en toe in een dier / water te veranderen, dan spells casten enzo...
Alliance heeft ook Druids ;-) Maar Taurens zijn ubervet.

In PvP server heb je inprincipe ook een keuze zolang je de "Contested Zones" niet ingaan.
Zulk soort zones flaggen je namelijk automatisch voor PvP combat. Op een PvE server moet je ten alle tijden explivciet /pvp on intypen op te kunnen vechten tegen de anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Atlantez schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:46:
In PvP server heb je inprincipe ook een keuze zolang je de "Contested Zones" niet ingaan.
.
En aangezien er geen level 20+ niet contested zones zijn, heb je gus geen keus op een PvP server.

Druids zijn wel een leuke class om mee te beginnen omdat ze een beetje van alles hebben (healer, caster, rogue en warrior).

[ Voor 20% gewijzigd door Hydra op 17-10-2005 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashbjorn

Ashbjorn

Hydra schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:46:
[...]

Guild warlock stond er gisteren mee te patz0ren na de guildmeeting. Bastard :D

[...]

Dat klopt dus niet. Ik speel op een (RP) PvE server, en het slaat nergens op dat je PvE moet doen als je wil focussen op PvE. Er zijn op mijn servers plenty raids, zowel open PvP als battleground. Het enige verschil is dat je er voor kunt kiezen niet aanvalbaar te zijn. Een aantal guildies van mij doen niks anders dan PvPen.
Dat stond ook totaal niet in mijn post!! Beter lezen a.u.b!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

Hydra schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:34:
Oh, trouwens, die knakker (Ammor) waar ik het over had, check hier z'n guild history:
http://www.warcraftrealms...name=ammor&Submit1=SEARCH

Zegt een hoop, zowel over hem als over onze guild |:(
Wahh, wazig gastje ja, ken hem niet tho.
Zit zelf nu bijna 3 weken in TTO en bevalt mee heel goed /g is IC en /o (voor iedereen enabled) is OOC. Werkt heel goed, tis niet alsof iedereen /o praat. Ben zelf pas level 57 met mijn alliance char maar nu kan ik langzamer hand highend crap gaan doen in raids. Denk niet dat ik als main tank in een party kom maar als nonclass raid wel denk ik. Maar goed daar heb je een guild voor O+

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
maar ok, ik wil eerst dus flink questen totdat ik sterk ben om andere mensen aan te kunnen, en dan af en toe is pken ofzo (heet dat hier ook zo?) maar wel de quests af en toe spelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashbjorn

Ashbjorn

Hydra schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:47:
[...]

En aangezien er geen level 20+ niet contested zones zijn, heb je gus geen keus op een PvP server.
Ik ben bijna nooit in een contested zone, en ik ben al virj lang lvl 60.

Ik login als er een raid gaande is, of als ik zin heb in AB. Buiten dat doe ik geen hond :P
Maargoed, daar ligt juist de uitdaging, boven lvl 20 begint de fun pas op een PvP server.
Maar je hebt nog steeds evengoed de keuze of je wel of niet wilt PvP'n. Zepplin naar GromGol, en dan Flight naar Burning Steppes en dan een ritje op je wolffie naar Blackwing Lair, grote kans dat je een paar Alliance tegenkomt, maar je bent evengoed binnen 10 min in je instance ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Atlantez schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:47:
Dat stond ook totaal niet in mijn post!! Beter lezen a.u.b!
Quote: "Ben je iemand die het liefst quest en dungeons doet met een groep, of wil je ook de tegenovergestelde faction gebruiken als uitleving van je frustratie?"

Ik weet niet hoe ik het 'beter moet lezen', maar je stelt hier dat het een of/of keuze is. Op PvE servers kun je je namelijk op precies dezelfde manier uitleven.
Atlantez schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:49:
Ik ben bijna nooit in een contested zone, en ik ben al virj lang lvl 60.
Komop zeg, wees eens een beetje objectief. Je weet ook best dat als je wil questen je van 20 tot 60 in contested areas zit.

[ Voor 26% gewijzigd door Hydra op 17-10-2005 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashbjorn

Ashbjorn

Thrilled schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:48:
maar ok, ik wil eerst dus flink questen totdat ik sterk ben om andere mensen aan te kunnen, en dan af en toe is pken ofzo (heet dat hier ook zo?) maar wel de quests af en toe spelen...
Mja dat neigt wel naar PvE ja. Maar zodra ik me quests gedaan had en een boel goeie gear had, dan is er vrij weinig te doen als je lvl 60 bent, gelukkig dan maar denk ik, dat ik op een PvP server speel, want dan is er altijd wel wat te doen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Atlantez schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:51:
Mja dat neigt wel naar PvE ja. Maar zodra ik me quests gedaan had en een boel goeie gear had, dan is er vrij weinig te doen als je lvl 60 bent, gelukkig dan maar denk ik, dat ik op een PvP server speel, want dan is er altijd wel wat te doen! :P
Alsof er op PvE niet aan battlegrounds, hammerfall raids en PvE instances gedaan wordt.
Crowmeister schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:47:
Zit zelf nu bijna 3 weken in TTO en bevalt mee heel goed /g is IC en /o (voor iedereen enabled) is OOC. Werkt heel goed, tis niet alsof iedereen /o praat. Ben zelf pas level 57 met mijn alliance char maar nu kan ik langzamer hand highend crap gaan doen in raids. Denk niet dat ik als main tank in een party kom maar als nonclass raid wel denk ik. Maar goed daar heb je een guild voor O+
TTO = mijn guild, TWO bedoel je zeker? :) Wat is jullie site? Ik vind het wel belangrijk dat /g redelijk IC is, want dat zou ik wel gaan missen. Hoever zijn jullie met MC enzo? Heeft TWO een site?

[ Voor 45% gewijzigd door Hydra op 17-10-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

[...]

Je Alliance
Realms
Character
PvE/PvP

Lol sorry. Ik nam ff aan dat je alles al had gelezen.

Je hebt 2 factions (aka groepern, alliance en horde. Je ras bepaald wie je bent. Human, Nightelf, dwarf en gnome zijn alliance, Orc, troll, undead en tauren zijn horde.
Alliance en horde kunnen niet met elkaar communiceren.

Je realm is je server eenmaal op die server kan je karakter niet naar een andere server, maar je kan wel een nieuw karakter maken op andere servers (realms). Later komt er wel een betaalde mogelijkheid om je karakter over te laten zetten.

Als je pve speelt (person vs enviroment) dan kan je niet aangevallen worden door de andere faction (dus door alliance als je horde bent).
pvp kan je zomaar door de andere partij worden aangevallen.
Bij pvp (people vs people) heb je 3 soorten gebieden, friendly, contested en enemy.
Bij friendly area's kan je niet worden aangevallen door de tegenparty. Dus als horde (bijvoorbeeld tauren) kan je niet door alliance worden aangevallen, tenzij jij jezelf "flagged" als zijnde pvp of jij de alliance aanvalt.
Met flaggen bedoel ik dus dat je /pvp tiept (en je dus beschikbaar stelt voor pvp actie) of een ander aanvalt en automatisch pvp wordt.
Bij enemy territory kan jij niemand aanvallen tenzij ze jou aanvallen of iemand al pvp flagged is (tegenovergestelde van friendly dus).

Bij pve servers heb je dit allemaal niet en kan je allen mensen aanvallen die zichzelf pvp flaggen.

Iets duidelijker zo? Het grote verschil is dus dat je vooral aangevallen kan wordne met pvp en met pve niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Atlantez schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:51:
[...]

Vrij weinig te doen op 60 ? Ik speel ieder moment van de dag Arathi Bassin als ik dat zou willen en hoef nog geen 5 minuten in de que te staan als horde lock.
Reputation en rank increase leveren ook leuke items op, 't niet alleen instances wat de klok slaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashbjorn

Ashbjorn

Hydra schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:51:
[...]

Alsof er op PvE niet aan battlegrounds, hammerfall raids en PvE instances gedaan wordt.
Dude what the fuck ever! Ik vertel alleen dat ik PvP leuker vind want ik wil gewoon elke modderfokking alliance naar zn graf helpen.

DIE IN A FIRE NOOB! O RLY? YA RLY! NO WAI?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashbjorn

Ashbjorn

Anoniem: 153479 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:54:
[...]

Vrij weinig te doen op 60 ? Ik speel ieder moment van de dag Arathi Bassin als ik dat zou willen en hoef nog geen 5 minuten in de que te staan als horde lock.
Reputation en rank increase leveren ook leuke items op, 't niet alleen instances wat de klok slaat.
Daarom zeg ik toch ook blij dat ik op PvP speel want dan is er altijd wel wat gaande! En ja AB FTW! Ik ben nu zelfs hard opweg naar Rank 10, AB is erg relaxed. Ik PvE raid elke dag wel nu we eindelijk wat opschieten in BWL. Donderdag vaste MC dag, en vrijdag vaste guild PvP dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Atlantez schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:54:
[...]

Dude what the fuck ever! Ik vertel alleen dat ik PvP leuker vind want ik wil gewoon elke modderfokking alliance naar zn graf helpen.

DIE IN A FIRE NOOB! O RLY? YA RLY! NO WAI?!
Wow, beetje frusti op het moment?
Gelukkig ben je altijd maar krap een weekje ongesteld is zo weer over :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 30-05 22:55
Dan moet je PVE gaan. PVE betekent puur dat je niet kan worden aangevallen, tenzij je dit zelf aangeeft (door /pvp te typen of gewoon iemand aan te vallen die dat ook gedaan heeft).

PVP betekent dat je in gebieden die neutraal zijn (dus niet van horde of alliance is) te allen tijde kan worden aangevallen. Dit kan nogal frustrerend zijn als je aan het spelen bent en iemand van 10 lvls hoger je even doodmaakt. Waarom dan toch voor PVP kiezen? Omdat het spannender is. Als jij verderop horde ziet lopen is het natuurlijk wel ff snel rennen en verbergen en hopen dat ze je niet zien. :p En natuurlijk geldt het andersom: op PVP kan jij iedereen aanvallen die je wilt, terwijl je op PVE echt moet wachten tot de tegenstander aangeeft dat hij in is voor een potje battlen. ;) Zo ging ik gister 2 rogues helpen met de quest in Sunken Temple en kwamen we 6 hordes tegen. Zij dachten dat ze ons wel ff konden ganken, maar ja, lvl 55 met crappy gear <<<<< lvl 60 met ubergear, dus die waren zo dood. ;) Dat zijn leuke elementen in het spel die je in PVE dus mist. Maar nogmaals; de frustratie van 10x achter elkaar gedood te worden op een PVP realm mis je dan gelukkig ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashbjorn

Ashbjorn

RaseriaN schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:57:
[...]

Wow, beetje frusti op het moment?
Gelukkig ben je altijd maar krap een weekje ongesteld is zo weer over :Y)
Ja dat wel maar ik moet altijd zoveel extra was draaien op 90 graden, witte slips zijn een nachtmerrie dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Atlantez schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:54:
Doe even rustig. Ik snap best dat jij PvP leuker vindt, maar daar gaat het niet om. Als iemand om advies vraagt, geeft je objectief advies. Jij bent level 60 en hoeft je geen zorgen te maken om gankers. Als hij op een PvP realm met een schede ratio een Horde char aanmaakt wordt 'ie waarschijnlijk sufgeganked. Het enige verschil tussen PvE en PvP is dat je in contested zones kunt questen zonder geganked te worden.
Atlantez schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:55:
Daarom zeg ik toch ook blij dat ik op PvP speel want dan is er altijd wel wat gaande! En ja AB FTW! Ik ben nu zelfs hard opweg naar Rank 10, AB is erg relaxed. Ik PvE raid elke dag wel nu we eindelijk wat opschieten in BWL. Donderdag vaste MC dag, en vrijdag vaste guild PvP dag.
Je doet vooral PvE instances en BGs. Waarom ben je dan precies blij dat je PvP speelt?

[ Voor 27% gewijzigd door Hydra op 17-10-2005 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Persoonlijk, speel eerst PvE tot je de basis van de game wat beter begrijpt... PvP is inderdaad wat spannender maar kan ook frustrerend werken omdat je echt vaak word geslacht in 'neutrale' gebieden!

Als ik Thriller zn vraag goed begrijp moet hij gewoon PvE gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Dus als ik PvE kies, kan ik nooit meer over naar PvP , maar als ik /pvp tiep zit ik in een soort /wannabe PvP mode op PvE ofzo? ik vind het allemaal maar een vaag gedoe...

Ik registreer, maak mn tauren druide aan, kies de realms die hierboven werd aanbevolen, en dan kies ik voor PvE...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashbjorn

Ashbjorn

Thijs schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:57:
[...]

Dan moet je PVE gaan. PVE betekent puur dat je niet kan worden aangevallen, tenzij je dit zelf aangeeft (door /pvp te typen of gewoon iemand aan te vallen die dat ook gedaan heeft).

PVP betekent dat je in gebieden die neutraal zijn (dus niet van horde of alliance is) te allen tijde kan worden aangevallen. Dit kan nogal frustrerend zijn als je aan het spelen bent en iemand van 10 lvls hoger je even doodmaakt. Waarom dan toch voor PVP kiezen? Omdat het spannender is. Als jij verderop horde ziet lopen is het natuurlijk wel ff snel rennen en verbergen en hopen dat ze je niet zien. :p En natuurlijk geldt het andersom: op PVP kan jij iedereen aanvallen die je wilt, terwijl je op PVE echt moet wachten tot de tegenstander aangeeft dat hij in is voor een potje battlen. ;) Zo ging ik gister 2 rogues helpen met de quest in Sunken Temple en kwamen we 6 hordes tegen. Zij dachten dat ze ons wel ff konden ganken, maar ja, lvl 55 met crappy gear <<<<< lvl 60 met ubergear, dus die waren zo dood. ;) Dat zijn leuke elementen in het spel die je in PVE dus mist. Maar nogmaals; de frustratie van 10x achter elkaar gedood te worden op een PVP realm mis je dan gelukkig ook.
Maar naar mijn ervaring maakt dat je wel een betere speler, in op het opzicht, dat je goed leert omgaan en handelen op onverwachte situaties en omgaan met tegenstanders die hogere levels zijn dan jij bent. Bovendien als jij dan eindelijk hoger level bent dan die gast die op je blacklist staat en je komt em weer tegen dan ga je gewoon ff corpse campen, man o man, lucht op!

Naar mijn persoonlijke eigen ervaring, zeg ik dan ook PvP Skill geeft je betere PvE Skill, andersom niet, I just luuuuuuvv the smell of PvP in the morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Thrilled schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:01:
Dus als ik PvE kies, kan ik nooit meer over naar PvP , maar als ik /pvp tiep zit ik in een soort /wannabe PvP mode op PvE ofzo? ik vind het allemaal maar een vaag gedoe...

Ik registreer, maak mn tauren druide aan, kies de realms die hierboven werd aanbevolen, en dan kies ik voor PvE...
Het is geen vaag gedoe, het is gewoon een keuze die je je zelf moet stellen maar geen groot probleem van moet maken. Je zult geen spijt krijgen van je keuze voor een PvE server denk ik :)

En zo lastig/vaag is het toch niet als 3 man sterk het je proberen uit te leggen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Atlantez schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:30:
[...]

Time Lapse stunned je af en toe voor 4 sec, je bent dan echt ff fronzen in time, alles om je heen gaat door, jij bent alleen ff 4 sec tijdloos :) Vandaar Time Lapse :)
Is dat niet wat die Bronze Brood Affliction ook doet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashbjorn

Ashbjorn

Thrilled schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:01:

Je kunt later altijd een server transfer aanvragen naar een PvP realm geloof ik.
Althans die keuze hebben we wel in de US, kost je wel een kleine vergoeding, maar op die manier zou je altijd nog naar een PvP server kunnen gaan als je dat graag wilt. Grote kans dat tegen die tijd je zo bekend bent met je eigen server en de mensen die daar op spelen dat je zoiets niet gauw zult overwegen, succes met je keuze, maar vooral veel speel plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97943

PKen kun je op een PvE server vergeten. Of je moet toevallig iemand tegenkomen die met zijn /pvp vlag aan speelt. Er zijn wel mensen die beweren dat het op een PvE server mogelijk is, maar dat is grote onzin. Als een speler op een PvE server zijn /pvp vlag niet aan zet, dan kun je hem nooit pken.

Het is op een PvP server iets moeilijker te levelen na level 20 dan op een PvE server. Het is ook een stuk spannender aangezien je in alle contested zones altijd kunt worden aangevallen. Sommige mensen vinden PvE servers leuker, andere weer PvP. Deze keuze zul je zelf moeten maken.

De keuze van PvE of PvP is wel een belangrijke. Aangezien je niet tussen de twee kunt wisselen. Behalve als je een karakter op een nieuwe server begint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Anoniem: 97943 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:04:
[...]

PKen kun je op een PvE server vergeten. Of je moet toevallig iemand tegenkomen die met zijn /pvp vlag aan speelt. Er zijn wel mensen die beweren dat het op een PvE server mogelijk is, maar dat is grote onzin. Als een speler op een PvE server zijn /pvp vlag niet aan zet, dan kun je hem nooit pken.

Het is op een PvP server iets moeilijker te levelen na level 20 dan op een PvE server. Het is ook een stuk spannender aangezien je in alle contested zones altijd kunt worden aangevallen. Sommige mensen vinden PvE servers leuker, andere weer PvP. Deze keuze zul je zelf moeten maken.

De keuze van PvE of PvP is wel een belangrijke. Aangezien je niet tussen de twee kunt wisselen. Behalve als je een karakter op een nieuwe server begint.
Ga jij je eens gauw inschrijven voor onze MC raid donderdagavond ! We missen shammies ! (jawel!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Atlantez schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:01:
Maar naar mijn ervaring maakt dat je wel een betere speler, in op het opzicht, dat je goed leert omgaan en handelen op onverwachte situaties en omgaan met tegenstanders die hogere levels zijn dan jij bent.
Uhuh. Leren 'reageren' op een rogue die je bespringt op 50% health terwijl jij met een mob bezig bent maakt je een betere speler. Ik heb als Hunter doorgaans weinig moeite met rogues, maar die maken er danook een sport van je te bespringen terwijl je 'toevallig' net 2 elites in Tyr's Hand op je pet hebt :)

Nogmaals; ECHT en EERLIJK PvP heb je op de PvE servers ook. En reken maar dat er bij ons een paar HELE goeie PvP teams rondlopen die iedereen in WSG het leven zuur maken. Durf te wedden dat jij ook geen schijn van kans tegen Nodonn en consorten maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Atlantez schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:01:
[...]
Bovendien als jij dan eindelijk hoger level bent dan die gast die op je blacklist staat en je komt em weer tegen dan ga je gewoon ff corpse campen, man o man, lucht op!
Dat is imo een mooie samenvatting van wat de meeste pvp spelers drijft (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

On_E schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:05:
[...]
Ga jij je eens gauw inschrijven voor onze MC raid donderdagavond ! We missen shammies ! (jawel!)
Hehe. We zijn de laatste tijd zo druk bezig geweest met recruteren dat ik weinig tijd had om mee te gaan naar MC. Deze donderdag moet wel lukken denk ik. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
nou ok dan, in ieder geval allemaal bedankt voor de info, het wordt dan toch PvE voor mij, sowieso om alles te leren kennen (basics/gameplay enzo) en ik wil in mn eerste levels echt niet "ge-ganked" worden, ik wil veel questen enzo, beetje geld verdienen.

Tauren Druid
PvE
Realms? ik begreep dus dat je PvP realms en PvE realms hebt... welke raden jullie aan?

sorry dat ik zo'n pain in the ass ben btw :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashbjorn

Ashbjorn

Hydra schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:08:
[...]

Uhuh. Leren 'reageren' op een rogue die je bespringt op 50% health terwijl jij met een mob bezig bent maakt je een betere speler. Ik heb als Hunter doorgaans weinig moeite met rogues, maar die maken er danook een sport van je te bespringen terwijl je 'toevallig' net 2 elites in Tyr's Hand op je pet hebt :)

Nogmaals; ECHT en EERLIJK PvP heb je op de PvE servers ook. En reken maar dat er bij ons een paar HELE goeie PvP teams rondlopen die iedereen in WSG het leven zuur maken. Durf te wedden dat jij ook geen schijn van kans tegen Nodonn en consorten maakt.
Nou dat moeten we dan maar eens even zien! Of niet dan!

Maargoed, even in alle eerlijkheid, wie is Nodonn en Consorten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashbjorn

Ashbjorn

Thrilled schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:12:
nou ok dan, in ieder geval allemaal bedankt voor de info, het wordt dan toch PvE voor mij, sowieso om alles te leren kennen (basics/gameplay enzo) en ik wil in mn eerste levels echt niet "ge-ganked" worden, ik wil veel questen enzo, beetje geld verdienen.

Tauren Druid
PvE
Realms? ik begreep dus dat je PvP realms en PvE realms hebt... welke raden jullie aan?

Pain in the ass is af en toe best verfrissend hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het wordt dan toch PvE voor mij

Wat denk je zelf ?

-edit- je bedoelt neem ik aan naam, niet type ? Kies geen alliance op stormrage als je leuk wil PvP'en :)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 153479 op 17-10-2005 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Ik zou een medium pop PvE server nemen:
http://wow-europe.com/en/serverstatus/

Tenzij je ergens al vrienden hebt zitten :)
Atlantez schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:14:
Gekke jongens die Fransen :P

[ Voor 24% gewijzigd door Hydra op 17-10-2005 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Ja een PvE realms dan he , duh 8)7

maar een naampje m'lord B)

lage ping/ kleine queues en andere problemen die men liever niet heeft :P

edit/

mijn oog is gevallen op Nordrassil
Realm Name.....Type.......Population
Nordrassil.........Normal.....Low
stond zo'n blauw pijltje voor: http://wow-europe.com/en/serverstatus/

[ Voor 33% gewijzigd door Thrilled op 17-10-2005 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hydra schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:08:
[...]
Er zit een groot verschil tussen PvP in de "vrije" wereld en de battlegrounds.

Tijdje terug met 7 man naar Tyrs Hand gegaan om te *kijken of we nog wat alliance konden helpen*. Werden we plotseling door een epic'ed up gankgroep van 10 man volledig weggevaagd.
Wij komen terug. Ze hadden ons eigenlijk moeten verwachten, maar ja. Alle 10 dood, 2 man aan onze kant dood.

In een battleground weet je gewoon wat er gaat gebeuren. Buiten de battleground kan gewoon van alles gebeuren. Als je daar niet op bent voorbereid, kan het verkeerd af lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Atlantez schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:14:
[...]
Ach heeft Thalan ook eens een dag rust ;)
Sorry, inkoppertje! :Y)

* RaseriaN wilt alleen grappig doen , nfi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153479 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:14:
[...]

Wat denk je zelf ?

-edit- je bedoelt neem ik aan naam, niet type ? Kies geen alliance op stormrage als je leuk wil PvP'en :)
Juist wel, je verveelt je geen minuut (mede stormrage speler)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Hydra schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 15:51:
[...]

TTO = mijn guild, TWO bedoel je zeker? :) Wat is jullie site? Ik vind het wel belangrijk dat /g redelijk IC is, want dat zou ik wel gaan missen. Hoever zijn jullie met MC enzo? Heeft TWO een site?
Darr.. ja bedoel ik |:( Site is hier te vinden.
Hoe ver we zijn durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen aangezien ik uiteraard nog niet mee ben geweest. Zal het wel eens navragen.

[ Voor 4% gewijzigd door Crowmeister op 17-10-2005 16:23 ]

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Anoniem: 97943 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:04:
[...]

Ach, er zijn manieren om iemand PvP-flagged te krijgen zonder dat die het zelf wilt.
Zelf pvp aanzetten en dan een duel doen met diegene bijvoorbeeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:16
http://www.twilight-order.net/dkp/viewnews.php

zo te zien zijn ze bij ragnaros :p

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Tauren Druid
PvE

Mensen maken de uitleg vaak veel te moeilijk.

Op een PvE server kan niemand je wat maken, alleen wanneer jij daar zelf toestemming voor geeft.

Op een PvP server kan iedereen, overal, jou aanvallen en afmaken. Echter, om de nieuwere spelers een kans te geven, zijn er startgebieden waar je onder de pve regels, veilig bent, en dus in alle rust jezelf naar level 15 a 20 kunt werken, alvorens het gevaarlijke gebied in te trekken (= 90% van de wereld).

Je maakt dus een switch van pvp naar pve of andersom. Ben je op een PvE server aanwezig, of op een PvP server in een "veilig" (pve regels) startgebied aanwezig, kun je alsnog overschakelen naar PvP modus (altijd aanvalbaar) door slash pvp te tikken.

Das al :P

Ook de tegenstander heeft "veilige" gebieden om hun nieuwe spelers ook een kans te geven, dus daar rondhangen en lowbies afmaken heeft geen zin :)

Ik denk dat het zo nóg iets duidelijker is :P

Ik speel zelf pvp omdat de spanning er dan wel is. Helaas zijn er wel eens mensen die dit naar het extreme trekken. Ik ben een rogue, en dus een opportunist en een moordenaar, ik wil dus ten alle tijde iemand aan kunnen vallen als ik daar zin in heb, vandaar PvP. Sommige mensen leven er echter voor om zoveel mogelijk mensen, op voor hen de meest ideale momenten (en de zwakste momenten van het slachtoffer) af te maken. Die mensen hebben geen leven :P

Ik maak hier en daar een kill en daar blijft het bij. Wil je echt oorlog kan je naar een BG (battle ground) waar georganiseerde oorlogen plaatsvinden met georganiseerde teams. Vaak nog met een doelstellingen.

Vroegâh kon je die oorlog krijgen door met een groepje vrienden een vijandelijke stad te bestormen. Tegenwoordig gaat dat bijna niet meer, omdat nu gebruik gemaakt word van een honour systeem. Hulpeloze bewoners van een stad afmaken (wat snel gebeurd als je een stad probeert aan te vallen) levert je oneervolle punten op, daar waar je juist "eerpunten" verdient met het vermoorden van tegenstanders. Helaas verlies je ze sneller dan je ze opbouwd.

Mensen die veel van die punten verzamelen kunnen als beloning tegen gereduceerd tarief mooie uitrusting kopen, en stijgen daarbij ook in rang.
RaseriaN schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:19:
[...]

Ach heeft Thalan ook eens een dag rust ;)
Sorry, inkoppertje! :Y)

* RaseriaN wilt alleen grappig doen , nfi!
Wees blij dat je niet op vashj speelt jong :P

[ Voor 7% gewijzigd door HTT-Thalan op 17-10-2005 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110563

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

There you go, blijkbaar pwnen we. Goed om te weten >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Anoniem: 6104 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:20:
[...]

Juist wel, je verveelt je geen minuut (mede stormrage speler)
Als Alliance wel :P
Wij zijn in de meerderheid immers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Crowmeister schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:29:
There you go, blijkbaar pwnen we. Goed om te weten >:)
Inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:31:
[...]

NIet eens zuinig .. allia:horde = 8:1 .. ongezond bijna

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nhimf

nhimf

Thrilled schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:15:
[...]

Ja een PvE realms dan he , duh 8)7

maar een naampje m'lord B)

lage ping/ kleine queues en andere problemen die men liever niet heeft :P

edit/

mijn oog is gevallen op Nordrassil

[...]

stond zo'n blauw pijltje voor: http://wow-europe.com/en/serverstatus/
Nadeel van lowpop servers is weinig mensen voor grote groepen. :P
Afaik hebben de meeste en misschien alle pve servers geen queue. Met thunderhorn 1x gehad en dat was in het weekend na 1 van de grote patches (1.5 dacht ik).
Op thunderhorn kunnen we wel meer horde gebruiken en er zijn zat mensen die je willen helpen, mits je niet gaan bedelen om geld of gaat zeuren, maar dat zal je wel niet doen denk ik zo.
Ook worden newbies graag geholpen en ook "domme" vragen krijgen meestal wel antwoord.

Beter veel vragen aan het begin dan later een slechte speler, zoals een Shaman die wil tanken :S
(tanken is dus klappen vangen omdat je veel armour hebt zodat de healers en andere spelers niet snel doodgaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
nhimf schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:55:
[...]

Nadeel van lowpop servers is weinig mensen voor grote groepen. :P
Afaik hebben de meeste en misschien alle pve servers geen queue. Met thunderhorn 1x gehad en dat was in het weekend na 1 van de grote patches (1.5 dacht ik).
Op thunderhorn kunnen we wel meer horde gebruiken en er zijn zat mensen die je willen helpen, mits je niet gaan bedelen om geld of gaat zeuren, maar dat zal je wel niet doen denk ik zo.
Ook worden newbies graag geholpen en ook "domme" vragen krijgen meestal wel antwoord.

Beter veel vragen aan het begin dan later een slechte speler, zoals een Shaman die wil tanken :S
(tanken is dus klappen vangen omdat je veel armour hebt zodat de healers en andere spelers niet snel doodgaan)
Bedelen zal ik niet gaan doen, vind ik wel het zieligste wat er is... maar Afaik staat niet in dat lijstje met realms... er zijn er dus onnoemelijk veel? maar goed, ik zal graag de horde steunen en bij Afaik joinen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Thrilled schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:16:
[...]

Bedelen zal ik niet gaan doen, vind ik wel het zieligste wat er is... maar Afaik staat niet in dat lijstje met realms... er zijn er dus onnoemelijk veel? maar goed, ik zal graag de horde steunen en bij Afaik joinen...
Afaik is As far as I know :)

En de realm die ie bedoelt is Thunderhorn.

[ Voor 6% gewijzigd door On_E op 17-10-2005 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

Heb net ff grappig filmpje gemaakt ;)
'k verveelde me dus...

http://rapidshare.de/file...dress_to_impress.rar.html

Have fun :Y)

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Thrilled schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:16:
[...]

On_E schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:18:
[...]

Afaik is As far as I know :)

En de realm die ie bedoelt is Thunderhorn.
Comedy gold _/-\o_

'What the fuck is WTF?' 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
oh my f* god...

ik ga wel stil in een hoekje zitten wachten tot ik wow kan spelen..

diepe schaaaaam :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10:39
Iemand anders opgevallen dat de spawnrate van Tyr's Hand dik generfed is?

Damn tis nog zo ook:
Tyr's Hand now has the proper outdoor elite monster respawn time.
Hearthglen now has the proper outdoor elite respawn time.
Tijd voor nieuw plekkie te zoeken.

[ Voor 60% gewijzigd door JeroenNietDoen op 17-10-2005 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:23
ik heb nu die nieuwe ometh modpack. maar vind het nog niet alles...

hoe krijg ik dit kreng weg:

Afbeeldingslocatie: http://img309.imageshack.us/img309/2112/takkeding0vz.th.jpg

ennuh, ik kan niet eens de buffbeschrijving zien, als ik midden op het icoontje sta onder een char.. alleen als ik met de muis op de onderrand hang.. :| hoe zit dát dan..?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 31-03 11:45
Waar kan je naast duskwood wetlands het besten mining doen voor vooal GOLD en silver

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croccifixio
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-04 12:36
daanski82 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 19:57:
Waar kan je naast duskwood wetlands het besten mining doen voor vooal GOLD en silver
Ik ben redelijk wat goud in Badlands tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 12:03
beste alliances en hordes,

ik probeer hier bij een vriend zijn account up-te-graden, maar hij krijgt bij "manage account" een error.
firefox gebrobeerd en IE. Ook firewall geprobeerd. Krijgen jullie deze fout ook?

Iemand ideën?

P.S.

Deze fout krijg ik:
HTTP Status 404 - /WEB-INF/jsptooManyConnectionError.jsp

type Status report

message /WEB-INF/jsptooManyConnectionError.jsp

description The requested resource (/WEB-INF/jsptooManyConnectionError.jsp) is not available.
Apache Tomcat/5.0.27

---- Misschien te druk? bovenstaande staat: "tooManyConnectionError"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 24-05 14:07
idd, morgen nog eens proberen ;p

tomvdburg: dat is de tooltip anchor van een van die addons die je gebruikt, leuk he zo'n compilatie :p
weet je altijd hoe je dingen moet fixen als het mis gaat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

Anoniem: 153479 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:51:
[...]

NIet eens zuinig .. allia:horde = 8:1 .. ongezond bijna
Wie ben jij dan op Stormrage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-05 21:47
Spelen op Stormscale is weer onmogelijk nu :( Een instantcast duurt ongeveer een minuut om te casten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LifeTecH
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
BootVluchteling schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 19:51:

[afbeelding]

ennuh, ik kan niet eens de buffbeschrijving zien, als ik midden op het icoontje sta onder een char.. alleen als ik met de muis op de onderrand hang.. :| hoe zit dát dan..?!
Ziet er wel leuk uit. Toevallig nog een site met meer van zulke mods? :)

Staat dus leuk in de TS 7(8)7

[ Voor 4% gewijzigd door LifeTecH op 17-10-2005 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Laatst online: 30-05 22:55
Damn, net met de guild voor het eerst naar Magmadar gegaan. Met 2 tranq shots en zonder dwarf priest. Ik dacht echt dat we het niet zouden halen, maar 3e try was ie al down. :o Was echt een van de coolste bossfights die ik heb meegemaakt. Tot 30% ging het ubersmooth, tot de MT doodging en alles veranderde in totale chaos. :D Desalniettemin hielden we het lang genoeg uit tot het einde. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

BootVluchteling schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 19:51:

[afbeelding]

Dat ding op je scherm is de tooltipwrangler, die moet je op je scherm plaatsen waar je de tooltips wilt zien, en dan de command : /ttw lock

Met unlock krijg je m weer terug om m ergens anders neer te kunnen zetten :)

De video tutorial op de site bekeken ? Best de moeite waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 15-05 19:24

Blamm

Niet meer Smart

Thijs schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 23:27:
Damn, net met de guild voor het eerst naar Magmadar gegaan. Met 2 tranq shots en zonder dwarf priest.
Dat doen wij altijd ;) Verwende alliance :P

[ Voor 5% gewijzigd door Blamm op 17-10-2005 23:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister

Crowmeister

Stop!.... Continue

Razorfist schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 23:56:
[...]

Dat doen wij altijd ;) Verwende alliance :P
*Kuch*Tremor Totem*Kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-05 11:58
lol @ Thalan, learn2play?

Die nerf is zwaar overdreven en haalt nauwelijks wat aan. Gemiddeld (en dit weet ik omdat naar mijn critline stats kijk, en niet zomaar iets verzin om lekker te overdrijven) zijn mijn backstabs hits met 40-50 achteruit gedaan, crits dus 80-100. Nou poe poe, ambushde gister een priest voor 1703, oh noes1!1! Grootste probleem met de rogue class is nog wel de mensen die het spelen, whine whine whine.

Onyxia heeft ook kuren de laatste tijd of misschien is het paranoia, vandaag in een keer 3 deep breaths achter elkaar. Grappig wel dat dat ons niet fataal werd rare aggro fratsen in phase 3.

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151813

Check out my shadowpriest. Ben pas level 32, so bare with me. :P Maar net wat nieuwe shit gekocht:

Afbeeldingslocatie: http://img282.imageshack.us/img282/9986/wowscrnshot1018050108578dk.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41017

*kuch*heb je weinig aan*kuch*

*kuch*MT die net tussen de pulses wordt gefeared*kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaii
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 27-05 13:27
Anoniem: 41017 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 01:28:
[...]

*kuch*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Laatst online: 24-05 14:07
Afbeeldingslocatie: https://secure.is.nl/mijnapotheek/shop7days/product_img_big/dar_slijmopl_hstdr_suikvr.gif
schijnt te helpen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
Anoniem: 41017 schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 01:28:
[...]

dan ben je suckass shaman nofi :P

Als shaman weet je toch je pulse timing wel denk ik, en met die CT_raid warning met x sec to fear kan je perfect timen ^^, ik heb alleen last van 1 priest in mijn healing groep die onlangs mijn 40yard range toch altijd net erbuiten weet te staan en alsnog gefeared wordt :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-05 13:16
-=BoKKiE=- schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 07:22:
[...]

dan ben je suckass shaman nofi :P

Als shaman weet je toch je pulse timing wel denk ik, en met die CT_raid warning met x sec to fear kan je perfect timen ^^, ik heb alleen last van 1 priest in mijn healing groep die onlangs mijn 40yard range toch altijd net erbuiten weet te staan en alsnog gefeared wordt :P
of je zorgt gewoon dat OF je MT een undead is (will of the forsaken FTW) OF dat hij het timen van berserker stance - berserker rage goed heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Ha het is geweldig... de nieuwe versie(s) van auctioneer liggen in de schappen... hij is weer erg goed geworden !
've compiled a new unstable version for those of you who are hanging out for the price remembering features and the alt-click auto-auction feature to test out.

This version should be as stable as the gamma version but has not been tested extensively yet, so it needs a few brave souls to do so...

Let me explain what the features are...

Price remembering
A new checkbox is placed into the "Create Auction" window. When you tick it, the item that is being created has it's price "remembered", and when you subsequently auction the same items in the future, it will use the item(s) will be priced based off the rate that was remembered.
This feature is implemented on a per-item basis. ie: you have to remember the price of each item you want this feature to work for.

Auto auction
When you have the "Create Auction" window open, and Alt-Click an item in your inventory, the item will be automatically auctioned at the default pricing method currently in effect for that item (ie whatever pops into the boxes when you drag it in normally)
Note: This feature actually completes the auction creation. You will have no chance to edit any details before creating the auction.

Have fun testing.
Hij is hier te downloaden...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-05 15:48

nexhil

BAM!

Toch zul je daar wel moeten zijn. GoT is niet bedoeld voor handelspraktijken.

[ Voor 87% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 18-10-2005 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Laatst online: 28-05 15:06
KeeZ schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 07:52:
Ha het is geweldig... de nieuwe versie(s) van auctioneer liggen in de schappen... hij is weer erg goed geworden !

[...]

Hij is hier te downloaden...
zo'n unstable version is altijd handig :P Goed tegen de crashes en disconnects

[ Voor 6% gewijzigd door reddevil op 18-10-2005 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
reddevil schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 08:35:
[...]

zo'n unstable version is altijd handig :P Goed tegen de crashes en disconnects
:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 16:23
On_E schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 23:28:
[...]

Dat ding op je scherm is de tooltipwrangler, die moet je op je scherm plaatsen waar je de tooltips wilt zien, en dan de command : /ttw lock

Met unlock krijg je m weer terug om m ergens anders neer te kunnen zetten :)

De video tutorial op de site bekeken ? Best de moeite waard.
tnx, die is ook weer weg.. btw haloween in IF? allemaal pompoenen?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-05 13:16
BootVluchteling schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 09:14:
[...]

tnx, die is ook weer weg.. btw haloween in IF? allemaal pompoenen?!?!
was ook al in Orgrimmar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Lekker weer. De 2e keer in mijn leven dat er buiten MC een epic dropt in een instance (Gutripper in Zul'farrak)... nadat ik me met veel bombarie op het forum had voorgenomen om N te rollen op dat soort dingen...

Maar ja. Ik ben nou eenmaal lief he? En er was een rogue in de party. Dus die deed Need. Ik nog vragen, want ik ben regelmatig een dagger/shield shammy en meneer de rogue wieldde 2 maces. (combat rogue dus). Party leader zegt dat dat wel beetje gemeen zou zijn. Dus vooruit ik Greed.

Rogue wint dus, wield hem niet, rollt later ook nog N op een blauwe BoP Axe en houdt zich verder van de domme. Blijkt dus zo'n chinese farmer te zijn. Tja, dan kan ik het wel begrijpen. Een hoop geld voor hem. Uurtje later stond dat ding dus voor 100g op de AH onder iemand zijn naam (ook zo'n farmer)

Mensen die ebay gold kopen moeten ze afschieten :(

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 16:31:
[...]

En over het algemeen verliezen de Alliance in AB tenminste ook nog. Als horde kan je consequent BG-en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
FunkyTrip schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 09:22:
Rogue wint dus, wield hem niet, rollt later ook nog N op een blauwe BoP Axe en houdt zich verder van de domme. Blijkt dus zo'n chinese farmer te zijn. (
Hoe weet je dat? Mensen noemen tegenwoordig alle greedy bastards gold farmers. Waarschijnlijk is het gewoon een ontzettende lul die voor z'n epic mount aan 't sparen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Meh, ik heb er ook een tijdje aan gedacht om wat gold bij te kopen.

afschieten .. oke als jij het wil.

Zie er op zich niet zo heel veel problemen mee. oke prijzen zullen hoger worden omdat er meer geld is. maar omdat er al veel mensen 60 zijn zijn de ah prijzen toch allang niet meer wat het geweest was.
Ik zou het geld wat ik koop trouwens alleen voor een mount gebruiken. dus dat is dan het spel ook weer uit, geen markt die ik ermee verpest.

Maarjah, ik weet nog niet of ik het wel doe. Tis nog wel een drempel :P
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.