ik heb een gaaf filmpje gevonden.. ......weet niet of die al is voorbij gekomen.. maar hier is hij:
http://media.putfile.com/PurePwnage-WoWisafeeling
http://media.putfile.com/PurePwnage-WoWisafeeling
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik gebruik nurfed en heb de unitframes van nurfed vervangen met Nymbia's Perl UnitframesSayaret schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 23:10:
nice, maar welke ui heb jij? Zit nu met oude insomniax zwaar aangepast, maar de nieuwe heeft van die klote dab bars, waar ik nooit snel uit kom.
[ Voor 30% gewijzigd door Blamm op 15-10-2005 00:21 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
[ Voor 31% gewijzigd door Jaguar645 op 15-10-2005 02:19 ]
Verwijderd
bloodscalp? de helft van de potjes vandaag 5-0 gewonnen de rest 4-1....DarkShadow schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 01:18:
gratz, moet dr nog mee beginnen , heb vanavond alleen even een potje ab gedaan, kei en keihard geowned door horde. Normaal is het wel een leuk gevecht, maar deze lui waren goed en georganiseerd bezig, was elke keer binnen ettelijke seconden dood...
Verwijderd
Verwijderd
Nou, dat Chromaggus nog makkelijker is dan Flamegor is nogal een uitspraak die je daar doetVerwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 09:40:
Chromaggus is na broodlord de makkelijkste bwl baas, imo ;p
Maar gl met nefarion, jullie zullen het nodig hebben
Verwijderd
Wij ook na onze MC run. Iedereen naar Hinterlands om dan binnen n minuut te wipen.Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 09:29:
Gisteren met mijn guild Emeriss geprobeerd. Wat is dat een kreng zeg. ZIjn er guilds die al ervaring met haar hebben?
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2005 12:01 ]
Verwijderd
Beter veel meel armor, en betere mana regen imoVerwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:12:
simpel Finkle's Lava Dredger, meer intel meer stamina en + fire resist
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Ik heb gewoon extra rangen aan gemaakt, en dan hand matig de namen ingevoerd en permissies gegeven.Buntmans schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 14:53:
ik heb een vraag over guild control.
Ik wil een nieuwe rang aanmaken tussen bv. GM en officer in, of tussen officer en veteran, het lukt me echter alleen een rang aan te maken die helemaal onderaan in de hierarchy komt te staan.
Deze kan ik vervolgens ook niet verslepen, in elk geval ik zie niet hoe.
Mis ik een knop of functie, hoe krijg ik die extra rang op zijn plaats ?
Tsja, broodlord wil voor ons nog niet zo lukken helaas.. 4 of 5 attempts erin gekregen waarvan de eerste nog altijd de beste was (48%).. Maar die gast vreet zich ubersnel door de tanks (En dus ook Healer mana) En dan heb je de agro knockback wipe..Gimbooze schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:27:
[...]
Nou, dat Chromaggus nog makkelijker is dan Flamegor is nogal een uitspraak die je daar doet
Maar zo moeilijk als dat ik hem me had voorgesteld was die inderdaad niet.
Vael is nog steeds het moeilijkst denk ik, of Firemaw.. alhoewel die ook wel niets meer zal voorstellen na de patch.
[ Voor 12% gewijzigd door MJ85 op 15-10-2005 15:18 ]
.
Ik weet niet echt wat een paladin doet in High end PvE encounters, maar ik als shaman ga voor de dredger omdat ik liever meer +int heb, immers ik hoef toch geen klappen te incasseren. Behalve dan bij razorgore(> En zelfs dan niet als je het goed doet)Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:55:
[...]
Beter veel meel armor, en betere mana regen imo
.
*Cough* Gebruik shadowreflector op de debuff :x *Cough*Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 09:29:
Gisteren met mijn guild Emeriss geprobeerd. Wat is dat een kreng zeg. ZIjn er guilds die al ervaring met haar hebben?
.
Verwijderd
sploits!MJ85 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:25:
[...]
*Cough* Gebruik shadowreflector op de debuff :x *Cough*
Zo heeft een alliance guild haar down gekregen vandaag.
Bij alliance is het dan ook:Jaguar645 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 02:18:
in DM?doe je goed dan =D
Wij hebben vanavond geprobeerd Lethon aan te vallen en ze doet erg veel auw enzo89% beste try atm
maar we zijn al een stuk wijzer geworden.
[edit]
Ack! je bedoeld Dead Mines natuurlijkben gewend dat dat gewoon Dire Maul is
maarja ben dan ook horde dus zie Dead Mines ook niet =D
[ Voor 64% gewijzigd door Okyah op 15-10-2005 17:35 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast
Is dat dan niet lastig? Als ik bv. een extra rang wil hebben met redelijk wat priveleges komt die automatisch onderaan. wat zou beteken dat iedereen nieuw lid meteen daarvandaan gepromoveerd moet worden, kan wel, handig nee.Dennism schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:05:
[...]
Ik heb gewoon extra rangen aan gemaakt, en dan hand matig de namen ingevoerd en permissies gegeven.
Verwijderd
op stormrage:Bij alliance is het dan ook:
-DM = Deadmines
-DiM = Dire Maul
Op Zenedar:Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:30:
[...]
op stormrage:
dm = dire maul
dms = deadmines
[ Voor 16% gewijzigd door Okyah op 15-10-2005 20:25 ]
Alone at last
Just nostalgia and I
Alone at last
Just nostalgia and I
War .... War Never Changes!
Verwijderd
alleen jammer dat hij niet echt goed is voor magesVerwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:44:
W00t, gister me allereerste epic drop ooit meegemaakt, en heb em nog gekregen ook omdat ik em nodig hadIk had gister maar es besloten dat ik eindelijk van me [url=http:www.thottbot.com/index.cgi?i=3228]Illusionary Rod[/url] afmoest zien te komen, dus een mooie vervanging gaan zoeken. Ik heb een Mage lvl55. Ik besloot dat de Trindlehaven Staff misschien maar es moest proberen te krijgen
dus ik probeerde LBRS party te vinden, maar een vriend vroeg me mee naar stukje BRD. Dus wij BRD in, en na de 10e kill ofzo, dropt de
Glowing Brightwood Staff
gewoon. En ik was de enige die Need deed dus ik won em ook nog. Iedereen van-->OMFG, ur so lucky, w00t, worth lots and lots etc. etc. Dus ik ging op zoek naar leuke blauwe staff, en ik kreeg 1 van de vetste epic staff suit de game
Mother north, how can they sleep while their beds are burning?
Wij (Infamous) gisteren ook volledige ZG run gedaan en Hakkar dropte hem welImodium schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 01:10:
Nou vanavond eindelijk Hakkar gekilled. Nog nooit geprobeerd eigenlijk (druk met ander spul) en toch maar eens ZG serieus doorgeploegd. Gister al tot en met die panther bitch gedaan (Arlokk) en vandaag dan naar Hakkar. Best fun, paar wipes om te leren hoe alles nu precies werkt maar daarna ging ie toch down. Helaas geen fang of the facelesswat plate crap en een caster cloak. Volgende keer beter.
http://img309.imageshack.us/img309/8946/hakkadown3na.jpg
Verwijderd
CT raid installeren met alle BWL waarschuwingen. Daarna wachten op de wing buffets en de shadows of ebonroc, bij deze gebeurtenissen taunt een nieuwe tank ebonroc weg bij de MT (die aan de zijkanten van ebonroc staan) Zorg dat je tank hun rug weg van de casters en melee dps hebben. Zodra de wingbuffet gecast is en de shadow weg is taunt de MT hem terug.Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:11:
Hebben wat hulp nodig met Ebonroc. Hoe doen jullie de tankswitches?
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2005 10:24 ]
4 warriors op hem en er taunten daar twee van wanneer curse afgegaan is, eentje is er als backup voorals de andere 2 warriors taunt op cooldown hebben enzoVerwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:11:
Hebben wat hulp nodig met Ebonroc. Hoe doen jullie de tankswitches?
Verwijderd
Grats!Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 10:10:
Zo gister Ebonroc down in 1 try, en flamegor in 2 try's. Echt belachelijk makkelijk die draken met wat goede tanksHeb zelf nog loot gehad: http://www.thottbot.com/?i=44763
screen van pauldrons
Hunter axe!!1111
Elementium!
Vanavond kijken hoe het hondje chromaggus in elkaar zit
[...]
CT raid installeren met alle BWL waarschuwingen. Daarna wachten op de wing buffets en de shadows of ebonroc, bij deze gebeurtenissen taunt een nieuwe tank ebonroc weg bij de MT (die aan de zijkanten van ebonroc staan) Zorg dat je tank hun rug weg van de casters en melee dps hebben. Zodra de wingbuffet gecast is en de shadow weg is taunt de MT hem terug.
Verwijderd
Of dezeKaap schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:45:
Als jullie in je broek willen pissen, LOTR meets WoW:
[afbeelding]
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2005 12:24 ]
Verwijderd
We doen precies dit, ligt dus aan onze warriors.Gimbooze schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 10:51:
[...]
4 warriors op hem en er taunten daar twee van wanneer curse afgegaan is, eentje is er als backup voorals de andere 2 warriors taunt op cooldown hebben enzo
Verwijderd
De meeste verhalen die je hier leest wel ja. En je moet ook al enige tijd op lvl 60 gespeeld hebben en goeie gear verzameld hebben wil je hier aan toe zijn.Thrilled schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 12:27:
Hallo, ik krijg binnekort het spel binnen, en ik had even een paar vraagjes...
Die verhalen die ik hier lees over die grote npc's die jullie allemaal killen he, moet je daar heel sterk voor zijn? of kan ik dat binnekort ook?.. (maw, jullie zijn zkr allemaal lvl 60?)
Nee, maar de spullen die je draagt krijgen wel een durability penalty van 10%. Als de durability van een item 0 is krijg je geen bonus meer van de statistieken van dit item en moet je dus gaan repareren bij een vendor. Items raak je hierdoor gelukkig nooit kwijt.Thrilled schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 12:27:
Als je dood gaat, kán je dan spullen verliezen (stond niet op de WoW site in de beginners faq)
WoW Europe heeft ongeveer 100 realms in 4 verschillende smaken: PVP (de horde en de alliance kunnen in bepaalde gebieden elkaar aanvallen), PVE (je kan elkaar nooit aanvallen behalve als je /pvp intypt, of in de battlegrounds), PVE-RP (PVE server waarop je RolePlayed), PVP-RP (PVP server waarop je roleplayed). Je kiest zelf op welke realm je gaat spelen, maar je kunt niet switchen tussen realms dus bedenk goed waar je wilt spelen.Thrilled schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 12:27:
over de realms, hoe zit dat nou precies? de WoW site is daar best onduidelijk over vind ik.. dit is dus een server.. maar hoe verder?
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2005 12:58 ]
Verwijderd
Wat gaat er dan precies mis? Als hij zich blijft healen moeten jullie het taunten beter timen, en als je tanks doodgaan heb je te weinig healers op ze (of hun armor/fr is te slecht) Voor de rest dps lekker laten bandagen (als ze uberhaupt damage krijgen.. ebonroc heeft geen aoe)Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 12:55:
[...]
We doen precies dit, ligt dus aan onze warriors.
bedankt, die guide had ik nog niet gezien, weer nieuw leesvoer.. kan niet wachten tot ik hem in mijn handen heb!Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 12:55:
[...]
De meeste verhalen die je hier leest wel ja. En je moet ook al enige tijd op lvl 60 gespeeld hebben en goeie gear verzameld hebben wil je hier aan toe zijn.
Maar je kunt vanaf +/- lvl 20 al met groepjes mensen instances doen (zoals dat heet), die uiteraard een stuk makkelijker zijn dan de grote 40-man instances.
[...]
Nee, maar de spullen die je draagt krijgen wel een durability penalty van 10%. Als de durability van een item 0 is krijg je geen bonus meer van de statistieken van dit item en moet je dus gaan repareren bij een vendor. Items raak je hierdoor gelukkig nooit kwijt.
[...]
WoW Europe heeft ongeveer 100 realms in 4 verschillende smaken: PVP (de horde en de alliance kunnen in bepaalde gebieden elkaar aanvallen), PVE (je kan elkaar nooit aanvallen behalve als je /pvp intypt, of in de battlegrounds), PVE-RP (PVE server waarop je RolePlayed), PVP-RP (PVP server waarop je roleplayed). Je kiest zelf op welke realm je gaat spelen, maar je kunt niet switchen tussen realms dus bedenk goed waar je wilt spelen.
Verder zou ik zeggen, neem 'es een kijkje op de Game Guide van WoW, mocht je dat nog niet gedaan hebben. Staat ook veel over realms en eigenlijk over alles wel wat. Veel succes
[ Voor 3% gewijzigd door Thrilled op 16-10-2005 13:25 ]
Ik heb vanalles geprobeerd, maar bij <1024MB geheugen draait het gewoon niet goed.nudie schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 14:47:
Vraagje, kon het zo snel niet vinden met search als het uberhaupt bestaat, ik ervaar wat FPS probleempjes met WoW op mijn nieuwe laptop wat niet zo erg vreemd is echter wil ik graag het onderste uit de plank halen dus vroeg ik me af of jullie wellicht een site kennen met tweaks speciaal voor wow die kunnen helpen om het spel wat lekkerder te spelen, Ik weet dat dit bestaat bij andere grote spellen maar kon het zo niet echt vinden. Voor meer info van mijn situatie [rml][ Intel GMA 900] - Shared Mem Ophogen[/rml]
WEBN & chill (@IBKR)
Verwijderd
Vandaag MC farmen (bwl is reset, zullen timer ook wel starten). Hij blijft zich gewoon healen. Hadden er 1 luie tank zonder ony cloak bij, iedereen heeft 200+FR dus dat is het probleem niet, het is echt het taunten dat niet goed gaat. Hebben jullie een vaste volgorde, bv tank 2 taunt na 5seconde, tank 3 na 10 oid?Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 13:14:
[...]
Wat gaat er dan precies mis? Als hij zich blijft healen moeten jullie het taunten beter timen, en als je tanks doodgaan heb je te weinig healers op ze (of hun armor/fr is te slecht) Voor de rest dps lekker laten bandagen (als ze uberhaupt damage krijgen.. ebonroc heeft geen aoe)
5 seconden? Das veel te lang manVerwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 15:49:
[...]
Vandaag MC farmen (bwl is reset, zullen timer ook wel starten). Hij blijft zich gewoon healen. Hadden er 1 luie tank zonder ony cloak bij, iedereen heeft 200+FR dus dat is het probleem niet, het is echt het taunten dat niet goed gaat. Hebben jullie een vaste volgorde, bv tank 2 taunt na 5seconde, tank 3 na 10 oid?
Verwijderd
(bron: http://www.wow-europe.com/en/legal/termsofuse.html, paragraaf 1)You may not share the Account with anyone, except that if you are a parent or guardian, you may permit one (1) minor child to use the Account when not in use by you.
Verwijderd
Hey, dat komt me bekend voor. Wie is die geile beer?
Surfin' paradise!
Gelukkig, k dacht al dat t kwam omdat ik op een LAN zit.Dani2001 schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 18:33:
Kan iemand nog iets doen op zijn/haar server?
Ik op Dragonblight in ieder geval niet. Opnieuw inloggen lukt ook niet meer
Niet weer he....
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
je kan laag springen of hoog springen, tegen blizzard verlies je toch wel, je hebt immers YES gekozen op de vraag of je het met de EULA eens was, en daar staat in dat ALLES van blizz is...Kaap schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 18:24:
Ja ik zou me daar ook erg veel zorgen over maken. Vind het ook ergens belachelijk dat een huisgenoot niet met jouw account mag spelen. Lol character en account zijn van mij, ik bepaal zelf wel wie er mee mag spelen.
Battle.net Spud#2543
Vriend van me ook. Opeens 150g van z'n char af. Dus hij naar GM gemaild of ze kunnen checken of toevallig iemand van een ander IP heeft ingelogged ofzo. Toen antwoord gekregen dat hij dat via de site maar moest aanvragen. Dus formulier op die site ingevuld ofzo, kreeg hij mail terug dat hij 't aan een GM moet vragen... Weg 150g dusTepelStreeltje schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 18:43:
[...]
je kan laag springen of hoog springen, tegen blizzard verlies je toch wel, je hebt immers YES gekozen op de vraag of je het met de EULA eens was, en daar staat in dat ALLES van blizz is...
ennuh, ja, Bloodscalp is ook stuk... (GG BLIZZ!)
word de laatste tijd ERG moe van blizz en zen streken, heb al meerdere bug reports gemaakt en steeds krijg ik te horen, abandon quest and try again.
Simpele item transfers (foutje met masterlooter, DC ten tijden van ony kill etc) Vertikken ze gewoon!
Klanten service van UPC is zelfs betern ;/
[ Voor 34% gewijzigd door Snappie88 op 16-10-2005 19:32 ]
Surfin' paradise!
Verwijderd
psies, had ik dus ook, verschillende gms die andere dingen zeggen en je van het kastje naar de muur naar het schilderij naar de gang naar de wc sturen (om vervolgens spontaan SCHIJTZIEK van het gezeik te wordenRuuddie schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 18:54:
[...]
Vriend van me ook. Opeens 150g van z'n char af. Dus hij naar GM gemaild of ze kunnen checken of toevallig iemand van een ander IP heeft ingelogged ofzo. Toen antwoord gekregen dat hij dat via de site maar moest aanvragen. Dus formulier op die site ingevuld ofzo, kreeg hij mail terug dat hij 't aan een GM moet vragen... Weg 150g dus
[ Voor 69% gewijzigd door TepelStreeltje op 16-10-2005 21:44 ]
Battle.net Spud#2543
We hebben niet voor niets een startpost maar blijkbaar leest niemand die.Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 21:40:
Beste mensen,
ik heb gisteren WoW gekocht, en het daarnet geïnstalleerd. Bleek echter dat ik ook al een gamekaart moest hebben! Ik dacht, dit hoeft niet omdat de eerste maand gratis is. Ik heb op internet gelezen dat er mensen zijn die een vals creditcard nummer ingaven, hier even mee speelden en voor het einde van de maand (als er afgerekend moet worden) een prepaid card hadden, en daarop overswitchen. Kortom: hoe kan ik gebruik maken van mijn gratis maand zonder gamecard of creditcard? Het is nu nl. zondag. Of moet ik toch wachten todat morgen de winkels open zijn?![]()
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Ja maar daar staat het niet zo duidelijk hoor. Slechts in een apart stukje, lijntje eronder, cursief ook nog eens + een quote uit de blizzard faq.Crowmeister schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 23:11:
[...]
We hebben niet voor niets een startpost maar blijkbaar leest niemand die.
Verwijderd
Chromaggus heeft nasty AoE om de zoveel seconden als je in de los staat. Je hebt veel decursers etc. nodig. Flamegor is gewoon een kwestie van tanks in leven houden, geen nasty debuffs of huge AoE.Gimbooze schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:27:
[...]
Nou, dat Chromaggus nog makkelijker is dan Flamegor is nogal een uitspraak die je daar doet
Maar zo moeilijk als dat ik hem me had voorgesteld was die inderdaad niet.
Vael is nog steeds het moeilijkst denk ik, of Firemaw.. alhoewel die ook wel niets meer zal voorstellen na de patch.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2005 01:27 ]
[ Voor 21% gewijzigd door robobeat op 17-10-2005 08:01 ]
I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..
Rank zegt niks over kwaliteit van de speler... iedere halve gek kan AV/WSG/AB farmen voor geneg honor en CP's en dus de gear...:/HTT-Thalan schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:23:
Er probeerde trouwens tot drie (3!) keer toe een PvP Rank 4 Mage (Stone Guard Noxz) van legerity mij te ganken toen ik aan het grinden was in deadwind pass. Tot 3 keer toe terwijl ik half hp en bezig was, en tot 3 keer toe moest hij het geintje bekopen met een bezoekje aan de spirit healer
Pas toen hij hulp kreeg van een 2e mage kreeg hij me neer. Dat moet flink kut voor hem geweest zijn
Ja, dat is wel waar, ik doe nooit BG (heb het 1 keer probeerd, AB dit weekend, vond het verschrikkelijk) en heb die Corporal rank (bijna seargent) dus "in het veld" verdientRaseriaN schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:25:
[...]
Rank zegt niks over kwaliteit van de speler... iedere halve gek kan AV/WSG/AB farmen voor geneg honor en CP's en dus de gear...:/
[ Voor 25% gewijzigd door reddevil op 17-10-2005 09:37 ]
ghegheHTT-Thalan schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:23:
Er probeerde trouwens tot drie (3!) keer toe een PvP Rank 4 Mage (Stone Guard Noxz) van legerity mij te ganken toen ik aan het grinden was in deadwind pass. Tot 3 keer toe terwijl ik half hp en bezig was, en tot 3 keer toe moest hij het geintje bekopen met een bezoekje aan de spirit healer
Pas toen hij hulp kreeg van een 2e mage kreeg hij me neer. Dat moet flink kut voor hem geweest zijn
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
tss, ik raid niet langer dan 4 uur ofzo, concentratie is daarna wel wegTpn schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:42:
ons tijd record voor mc. heb ik het over alle bazen killen ligt op 8 uur.
1 uur mc in en om 19:59 lag ragnaros neer.
Om 18:40 hadden we domo neer. toen allemaal naar stormwind voor de onyxia buff en weer mc in.
Was daar op zich wel erg content over
Kan me de tijden nog wel herinneren waar we om 20:00 net bij garr stonden
lol mooi is dat altijd hereddevil schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:49:
[...]
tss, ik raid niet langer dan 4 uur ofzo, concentratie is daarna wel weg
En maar klagen dat je repaircosts zo hoog zijn op een raidavondjeGimbooze schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:00:
[...]
Wij doen meestal op zaterdag of zondag een volle MC clear, en als we dan Shazzrah hebben gehad gaat de concentratie zo zwaar omlaag dat ik in het kleine stukje naar domo wel 4 of 5 keer doodga als tank op de lava packs.
Ress ambush kan best wel grappig zijn, laatst werden wij groep van 10 man afgemaakt bij Zul'Gurub door een grote groep horde. En de groep bleef daar staan, dus doormiddel van teamspeak allemaal dezelfde target uit kiezen en vervolgens er om heen ressen-=BoKKiE=- schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:48:
[...]
die pally die net ressed => shadow bolt = pally weer dood
wel vaag. beetje domme manier op wraak te nemen wel hoor
btw van het weekend een Helm of Narv gevonden, ding verkoopt alleen voor geen meter volgens mij, naja kijk wel wat ie opbrengt
Verwijderd
Wij doen elke vrijdag MC - Lucifron tot BWL - Vaelstrasz/Broodlord. 4 uur voor MC en ca. een uurtje voor BWL. We zijn wel bekaf na datreddevil schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:49:
[...]
tss, ik raid niet langer dan 4 uur ofzo, concentratie is daarna wel weg
mischien moet ie ze epixxx dan maar afdoen tijdens de lavapacks en naakt gaan, scheelt een hoop in repairkostenRaseriaN schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:09:
[...]
En maar klagen dat je repaircosts zo hoog zijn op een raidavondje
kan werken jaTomSmit82 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:11:
[...]
Ress ambush kan best wel grappig zijn, laatst werden wij groep van 10 man afgemaakt bij Zul'Gurub door een grote groep horde. En de groep bleef daar staan, dus doormiddel van teamspeak allemaal dezelfde target uit kiezen en vervolgens er om heen ressen
[ Voor 45% gewijzigd door Bokkie op 17-10-2005 10:30 ]
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
RaseriaN schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:09:
[...]
En maar klagen dat je repaircosts zo hoog zijn op een raidavondje
Verwijderd
https://niels.nu
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq