Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 52 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.460 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• altec
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 14:42

altec

Plop

ik heb een gaaf filmpje gevonden.. ......weet niet of die al is voorbij gekomen.. maar hier is hij:

http://media.putfile.com/PurePwnage-WoWisafeeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://gatekeepers.guildwizard.com/pics/4215/chrom_dead.jpg

Woot! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sayaret
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-02-2022

Sayaret

Tony

nice, maar welke ui heb jij? Zit nu met oude insomniax zwaar aangepast, maar de nieuwe heeft van die klote dab bars, waar ik nooit snel uit kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Sayaret schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 23:10:
nice, maar welke ui heb jij? Zit nu met oude insomniax zwaar aangepast, maar de nieuwe heeft van die klote dab bars, waar ik nooit snel uit kom.
Ik gebruik nurfed en heb de unitframes van nurfed vervangen met Nymbia's Perl Unitframes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

Whoo ik heb mn eerste tier1 epic binnen :) Giantstalker's Gloves :D

[ Voor 30% gewijzigd door Blamm op 15-10-2005 00:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:05
gratz, moet dr nog mee beginnen , heb vanavond alleen even een potje ab gedaan, kei en keihard geowned door horde. Normaal is het wel een leuk gevecht, maar deze lui waren goed en georganiseerd bezig, was elke keer binnen ettelijke seconden dood...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:28
Jeuj, DM solo'en als mage is echt geen ruk aan. Ik ga enchanting lvl'en op me priest, dan is dit de beste manier.

Ik pull gewoon 1 hele gang tot zo'n mini boss in 1x, AOE, en dood zijn ze :X :Y). Was binnen 18 minuten klaar. Morgen weer! :D

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:24
in DM? :o doe je goed dan =D

Wij hebben vanavond geprobeerd Lethon aan te vallen en ze doet erg veel auw enzo :P 89% beste try atm :) maar we zijn al een stuk wijzer geworden.

[edit]

Ack! je bedoeld Dead Mines natuurlijk :P ben gewend dat dat gewoon Dire Maul is :P maarja ben dan ook horde dus zie Dead Mines ook niet =D

[ Voor 31% gewijzigd door Jaguar645 op 15-10-2005 02:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit:
nvm

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2005 02:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 01:18:
gratz, moet dr nog mee beginnen , heb vanavond alleen even een potje ab gedaan, kei en keihard geowned door horde. Normaal is het wel een leuk gevecht, maar deze lui waren goed en georganiseerd bezig, was elke keer binnen ettelijke seconden dood...
bloodscalp? de helft van de potjes vandaag 5-0 gewonnen de rest 4-1....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met mijn guild Emeriss geprobeerd. Wat is dat een kreng zeg. ZIjn er guilds die al ervaring met haar hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chromaggus is na broodlord de makkelijkste bwl baas, imo ;p

Maar gl met nefarion, jullie zullen het nodig hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 09:40:
Chromaggus is na broodlord de makkelijkste bwl baas, imo ;p

Maar gl met nefarion, jullie zullen het nodig hebben :)
Nou, dat Chromaggus nog makkelijker is dan Flamegor is nogal een uitspraak die je daar doet :P
Maar zo moeilijk als dat ik hem me had voorgesteld was die inderdaad niet.

Vael is nog steeds het moeilijkst denk ik, of Firemaw.. alhoewel die ook wel niets meer zal voorstellen na de patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 09:29:
Gisteren met mijn guild Emeriss geprobeerd. Wat is dat een kreng zeg. ZIjn er guilds die al ervaring met haar hebben?
Wij ook na onze MC run. Iedereen naar Hinterlands om dan binnen n minuut te wipen. 8)7 Debuff die niet te dispellen is die elke 3 secs 400+dmg doet en n cd op je spells/abilities van 10 secs gooit. Niet lekker!! :X Daarnaast nog die mushrooms... Wel "spannend" om zo'n draak te beginnen terwijl je totaal niet weet wat er gaat gebeuren.

[edit]Trouwens, ik zit te twijfelen waar ik voor wil gaan qua endgamewapen. Wat zou voor mij, als pala de beste combo zijn?? Het gaat tussen Finkle's Lava Dredger en een Aurastone Hammer in combo met een Malistar's Defender Enchants zouden +22int op de dredger gaan worden en +55healing op de hammer met +7sta op de defender. Iemand suggesties??

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2005 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

simpel Finkle's Lava Dredger, meer intel meer stamina en + fire resist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:12:
simpel Finkle's Lava Dredger, meer intel meer stamina en + fire resist
Beter veel meel armor, en betere mana regen imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:28

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
Zo toch maar een andere guilde gezocht en gevonden, ik hoop nu mee te kunnen gaan doen aan higher instances. Alleen de Guild Master was een beetje bijdehand gisteren deze vond het leuk om alle commando's te gebruiken waaronder dus /gdisband kon hij alle mensen weer opnieuw inschrijven.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
ik heb een vraag over guild control.

Ik wil een nieuwe rang aanmaken tussen bv. GM en officer in, of tussen officer en veteran, het lukt me echter alleen een rang aan te maken die helemaal onderaan in de hierarchy komt te staan.

Deze kan ik vervolgens ook niet verslepen, in elk geval ik zie niet hoe.

Mis ik een knop of functie, hoe krijg ik die extra rang op zijn plaats ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Nu online
Buntmans schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 14:53:
ik heb een vraag over guild control.

Ik wil een nieuwe rang aanmaken tussen bv. GM en officer in, of tussen officer en veteran, het lukt me echter alleen een rang aan te maken die helemaal onderaan in de hierarchy komt te staan.

Deze kan ik vervolgens ook niet verslepen, in elk geval ik zie niet hoe.

Mis ik een knop of functie, hoe krijg ik die extra rang op zijn plaats ?
Ik heb gewoon extra rangen aan gemaakt, en dan hand matig de namen ingevoerd en permissies gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-03 08:00
Gimbooze schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:27:
[...]

Nou, dat Chromaggus nog makkelijker is dan Flamegor is nogal een uitspraak die je daar doet :P

Vael is nog steeds het moeilijkst denk ik, of Firemaw.. alhoewel die ook wel niets meer zal voorstellen na de patch.
Tsja, broodlord wil voor ons nog niet zo lukken helaas.. 4 of 5 attempts erin gekregen waarvan de eerste nog altijd de beste was (48%).. Maar die gast vreet zich ubersnel door de tanks (En dus ook Healer mana) En dan heb je de agro knockback wipe.. :X Al met al een nogal hufterige baas om attempts op te doen i.v.m. die rot kamer ervoor. En dan heb je nog vael... xD Soms heb ik het idee dat het gevecht eigenlijk puur om geluk draait en maar hopen dat je tanks agro houden (En niet iemand vergeet weg te lopen als ie op ontploffen staat xD)

[ Voor 12% gewijzigd door MJ85 op 15-10-2005 15:18 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 13:55:
[...]

Beter veel meel armor, en betere mana regen imo
Ik weet niet echt wat een paladin doet in High end PvE encounters, maar ik als shaman ga voor de dredger omdat ik liever meer +int heb, immers ik hoef toch geen klappen te incasseren. Behalve dan bij razorgore(> En zelfs dan niet als je het goed doet)

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MJ85
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 09:29:
*Cough* Gebruik shadowreflector op de debuff :x *Cough*

Zo heeft een alliance guild haar down gekregen vandaag.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00t, gister me allereerste epic drop ooit meegemaakt, en heb em nog gekregen ook omdat ik em nodig had :+ Ik had gister maar es besloten dat ik eindelijk van me [url=http:www.thottbot.com/index.cgi?i=3228]Illusionary Rod[/url] afmoest zien te komen, dus een mooie vervanging gaan zoeken. Ik heb een Mage lvl55. Ik besloot dat de Trindlehaven Staff misschien maar es moest proberen te krijgen :P dus ik probeerde LBRS party te vinden, maar een vriend vroeg me mee naar stukje BRD. Dus wij BRD in, en na de 10e kill ofzo, dropt de :9~ Glowing Brightwood Staff :*) gewoon. En ik was de enige die Need deed dus ik won em ook nog. Iedereen van-->OMFG, ur so lucky, w00t, worth lots and lots etc. etc. Dus ik ging op zoek naar leuke blauwe staff, en ik kreeg 1 van de vetste epic staff suit de game 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
MJ85 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:25:
[...]

*Cough* Gebruik shadowreflector op de debuff :x *Cough*

Zo heeft een alliance guild haar down gekregen vandaag.
sploits! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraR-pc
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-02-2024
Jaguar645 schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 02:18:
in DM? :o doe je goed dan =D

Wij hebben vanavond geprobeerd Lethon aan te vallen en ze doet erg veel auw enzo :P 89% beste try atm :) maar we zijn al een stuk wijzer geworden.

[edit]

Ack! je bedoeld Dead Mines natuurlijk :P ben gewend dat dat gewoon Dire Maul is :P maarja ben dan ook horde dus zie Dead Mines ook niet =D
Bij alliance is het dan ook:
-DM = Deadmines
-DiM = Dire Maul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

*Red alert! All hands to battle stations!*
Fake? :P
Klik voor een cover van een Italiaans blad, met comment over WoW expansion :o
Check dat zinnetje links onder aan...
Vrij vertaald iets van "Blizzard verbaast iedereen met het ons brengen naar het 70e level" :o
Like.... OMGWTFXZ?????!?!?!?!?!!!!! laelaelael ^^

//Schop me niet als het al langs is geweest, maar voor mij was het nieuw :+

Wat Lava Dredger vs MD + AH betreft > Laatste combo is imo beter. Je hebt +healing er bij (niet ZO goed imo, maar goed) en 2 int minder, maar extra mana-regen. Verder natuurlijk extreem veel armor extra, wat handig kan zijn als je eens een klap incasseren moet. Aangezien in elk MC/Ony/BWL gevecht je wel een paar mins bezig bent heb je meer mana door die regen dan dat je extra zou hebben van die 2 int. Ik zou btw wel een +22 int op die Aurastone Hammer gooien ^^

[ Voor 64% gewijzigd door Okyah op 15-10-2005 17:35 ]

Alone at last
Just nostalgia and I
We were sure to have a blast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buntmans
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 30-04-2024
Dennism schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:05:
[...]

Ik heb gewoon extra rangen aan gemaakt, en dan hand matig de namen ingevoerd en permissies gegeven.
Is dat dan niet lastig? Als ik bv. een extra rang wil hebben met redelijk wat priveleges komt die automatisch onderaan. wat zou beteken dat iedereen nieuw lid meteen daarvandaan gepromoveerd moet worden, kan wel, handig nee.

Ik zou natuurlijk alle rangen opnieuw kunnen labelen en iedereen weer op de juiste plek zetten, maar is ook niet echt handig, er moet een manier zijn om een rang in te voegen volgens mij, of om een rang hoger of lager in de hierarchie te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij alliance is het dan ook:
-DM = Deadmines
-DiM = Dire Maul
op stormrage:
dm = dire maul
dms = deadmines

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 16:47
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 18:30:
[...]

op stormrage:
dm = dire maul
dms = deadmines
Op Zenedar:
DM = Dire Maul
Deadmines is geen afkorting voor, wordt toch niet vaak gezegd.
Zou wel strak zijn... Door IF spammen dat je met een 10 man raid naar de Deadmines gaat :+ (ja ja, weet dat dat niet gaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Laatst online: 13-09 09:09
ehm dat gaat wel :p

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Laatst online: 02-09 16:36

Blamm

Niet meer Smart

OMG :D Vorige week zijn wij begonnen met Onyxia proberen, vandaag 2e poging hadden we haar down :D

Ging echt lekker.. geen enkele deep breath die try :D bij 20% ofzo was wel iets van de helft van onze mensen dead, maar toch hebben we haar langzaam gedood, tot er nog maar 7 mensen ofzo in leven waren en zij niet meer :P

*blij*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

Niemand die verbaasd is over de de quote van een games-mag waarin lvl 70 wordt genoemd icm de expansion? Of weetiedereen al dat het fake is bijv? Ik hoor namelijk geen "oud :Z" oid :+ Ik zou een verhoogde lvl cap ZO fijn vinden :D Jaja, balance etc, don't care ^^ Gewoon geen extra talent-points, wel wat nieuwe & ge-upgrade spells ;) En nieuwe areas, gear, mobs etc \o/ Ohja, khad het hier neergekalkt ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Okyah op 15-10-2005 20:25 ]

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carefish
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 15-08 13:12
Zou ik ook wel fijn vinden, maar ik heb liever betere PvP balance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okyah
  • Niet online

Okyah

wespachterrrrrfilm..

PvP is overrated :P PvE is where it's at ^^

Hehe, nee goed, tis allebei een ok-e mening natuurlijk :) Maar ik vind beetje solo-en, meetje duo-questen, beetje instances runnen, beetje lvl-en(!!! :P), beetje high-lvl raid-instances doen wel leuk :) En dan onderweg wat vechten, sgooooed :) Maar PvP puur, BG ed... Neh, niet mijn ding.

Alone at last
Just nostalgia and I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• se7en
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-03-2021

se7en

hungry scav

over de titel van de Expansion pack van WoW!
Burning Crusade ...was 3/4 maanden VOOR dat Blizz lang tijd geleden zeiden dat ze aant werk zijn met Expansion, niet door blizz .... maar door een fan ,,,die artiekel poste op een of andere gamesite, over Burning Crusade ..... dat ze gaan samenwerken en etc.

toen ik dat titel zag wist ik meteen dat het toch uiteindelijk wat gaat worden, ik vond het erg toepasselijk!

maar goed 10 lvl extra cap vind ik personlijk weinig :( 20 of 30 zou beter zijn! 40 is te veel :P (nee lvl100 is te cliché!)

War .... War Never Changes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14-09 18:42

Upke dupke

Oompa Loompa

Maar ja, je weet niet wat die lvl 10 precies in houd. Hero classes komen er ook aan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 15:44:
W00t, gister me allereerste epic drop ooit meegemaakt, en heb em nog gekregen ook omdat ik em nodig had :+ Ik had gister maar es besloten dat ik eindelijk van me [url=http:www.thottbot.com/index.cgi?i=3228]Illusionary Rod[/url] afmoest zien te komen, dus een mooie vervanging gaan zoeken. Ik heb een Mage lvl55. Ik besloot dat de Trindlehaven Staff misschien maar es moest proberen te krijgen :P dus ik probeerde LBRS party te vinden, maar een vriend vroeg me mee naar stukje BRD. Dus wij BRD in, en na de 10e kill ofzo, dropt de :9~ Glowing Brightwood Staff :*) gewoon. En ik was de enige die Need deed dus ik won em ook nog. Iedereen van-->OMFG, ur so lucky, w00t, worth lots and lots etc. etc. Dus ik ging op zoek naar leuke blauwe staff, en ik kreeg 1 van de vetste epic staff suit de game 8)
alleen jammer dat hij niet echt goed is voor mages

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Als jullie in je broek willen pissen, LOTR meets WoW:
Afbeeldingslocatie: http://www.expectnothing.com/pub/posts/attached/0002k1cc.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben wat hulp nodig met Ebonroc. Hoe doen jullie de tankswitches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Down
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14-09 22:25
Nou vanavond eindelijk Hakkar gekilled. Nog nooit geprobeerd eigenlijk (druk met ander spul) en toch maar eens ZG serieus doorgeploegd. Gister al tot en met die panther bitch gedaan (Arlokk) en vandaag dan naar Hakkar. Best fun, paar wipes om te leren hoe alles nu precies werkt maar daarna ging ie toch down. Helaas geen fang of the faceless :( wat plate crap en een caster cloak. Volgende keer beter.

http://img309.imageshack.us/img309/8946/hakkadown3na.jpg

Mother north, how can they sleep while their beds are burning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maegrim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-08 17:09
die paladins zien er maar zielig uit :'(
komt vast door die plastic handschoenen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10-09 13:41
Imodium schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 01:10:
Nou vanavond eindelijk Hakkar gekilled. Nog nooit geprobeerd eigenlijk (druk met ander spul) en toch maar eens ZG serieus doorgeploegd. Gister al tot en met die panther bitch gedaan (Arlokk) en vandaag dan naar Hakkar. Best fun, paar wipes om te leren hoe alles nu precies werkt maar daarna ging ie toch down. Helaas geen fang of the faceless :( wat plate crap en een caster cloak. Volgende keer beter.

http://img309.imageshack.us/img309/8946/hakkadown3na.jpg
Wij (Infamous) gisteren ook volledige ZG run gedaan en Hakkar dropte hem wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo gister Ebonroc down in 1 try, en flamegor in 2 try's. Echt belachelijk makkelijk die draken met wat goede tanks :) Heb zelf nog loot gehad: http://www.thottbot.com/?i=44763

screen van pauldrons

Hunter axe!!1111

Elementium!

Vanavond kijken hoe het hondje chromaggus in elkaar zit :)
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:11:
CT raid installeren met alle BWL waarschuwingen. Daarna wachten op de wing buffets en de shadows of ebonroc, bij deze gebeurtenissen taunt een nieuwe tank ebonroc weg bij de MT (die aan de zijkanten van ebonroc staan) Zorg dat je tank hun rug weg van de casters en melee dps hebben. Zodra de wingbuffet gecast is en de shadow weg is taunt de MT hem terug.

[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2005 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:11:
4 warriors op hem en er taunten daar twee van wanneer curse afgegaan is, eentje is er als backup voorals de andere 2 warriors taunt op cooldown hebben enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heerlijk....
Zowel gisteren als eergisteren denk ik 11 keer BG gedaan (20-29) en ik geloof 10x achter elkaar gewonnen, we hadden echt een heerlijk team op Thunderhorn, the Horde walsde gewoon over de Alliance heen.
Als een warm mes door boter heen.
Spelen er meer mensen op Thunderhorn? Ik ben net Grunt geworden, met hoeveel honor wordt je hoger, zit ook op een 1/4 van Honored af.
Daarna wordt het leuk levelen denk ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 10:10:
Zo gister Ebonroc down in 1 try, en flamegor in 2 try's. Echt belachelijk makkelijk die draken met wat goede tanks :) Heb zelf nog loot gehad: http://www.thottbot.com/?i=44763

screen van pauldrons

Hunter axe!!1111

Elementium!

Vanavond kijken hoe het hondje chromaggus in elkaar zit :)

[...]

CT raid installeren met alle BWL waarschuwingen. Daarna wachten op de wing buffets en de shadows of ebonroc, bij deze gebeurtenissen taunt een nieuwe tank ebonroc weg bij de MT (die aan de zijkanten van ebonroc staan) Zorg dat je tank hun rug weg van de casters en melee dps hebben. Zodra de wingbuffet gecast is en de shadow weg is taunt de MT hem terug.
Grats! :)
Ebonroc in 1 try is behoorlijk netjes :)

Chromaggus is ook niet zo supermoeilijk zolang je je tank maar in leven houdt en je DPS mensen niet helemaal achtelijk zijn :P
Nef is wel eng ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 22:45:
Als jullie in je broek willen pissen, LOTR meets WoW:
[afbeelding]
Of deze ;) ; Village People meet Ironforge

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2005 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Hallo, ik krijg binnekort het spel binnen, en ik had even een paar vraagjes...

Die verhalen die ik hier lees over die grote npc's die jullie allemaal killen he, moet je daar heel sterk voor zijn? of kan ik dat binnekort ook?.. (maw, jullie zijn zkr allemaal lvl 60?)

Als je dood gaat, kán je dan spullen verliezen (stond niet op de WoW site in de beginners faq)

over de realms, hoe zit dat nou precies? de WoW site is daar best onduidelijk over vind ik.. dit is dus een server.. maar hoe verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gimbooze schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 10:51:
[...]

4 warriors op hem en er taunten daar twee van wanneer curse afgegaan is, eentje is er als backup voorals de andere 2 warriors taunt op cooldown hebben enzo
We doen precies dit, ligt dus aan onze warriors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrilled schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 12:27:
Hallo, ik krijg binnekort het spel binnen, en ik had even een paar vraagjes...

Die verhalen die ik hier lees over die grote npc's die jullie allemaal killen he, moet je daar heel sterk voor zijn? of kan ik dat binnekort ook?.. (maw, jullie zijn zkr allemaal lvl 60?)
De meeste verhalen die je hier leest wel ja. En je moet ook al enige tijd op lvl 60 gespeeld hebben en goeie gear verzameld hebben wil je hier aan toe zijn.
Maar je kunt vanaf +/- lvl 20 al met groepjes mensen instances doen (zoals dat heet), die uiteraard een stuk makkelijker zijn dan de grote 40-man instances.
Als je dood gaat, kán je dan spullen verliezen (stond niet op de WoW site in de beginners faq)
Nee, maar de spullen die je draagt krijgen wel een durability penalty van 10%. Als de durability van een item 0 is krijg je geen bonus meer van de statistieken van dit item en moet je dus gaan repareren bij een vendor. Items raak je hierdoor gelukkig nooit kwijt.
over de realms, hoe zit dat nou precies? de WoW site is daar best onduidelijk over vind ik.. dit is dus een server.. maar hoe verder?
WoW Europe heeft ongeveer 100 realms in 4 verschillende smaken: PVP (de horde en de alliance kunnen in bepaalde gebieden elkaar aanvallen), PVE (je kan elkaar nooit aanvallen behalve als je /pvp intypt, of in de battlegrounds), PVE-RP (PVE server waarop je RolePlayed), PVP-RP (PVP server waarop je roleplayed). Je kiest zelf op welke realm je gaat spelen, maar je kunt niet switchen tussen realms dus bedenk goed waar je wilt spelen.

Verder zou ik zeggen, neem 'es een kijkje op de Game Guide van WoW, mocht je dat nog niet gedaan hebben. Staat ook veel over realms en eigenlijk over alles wel wat. Veel succes ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2005 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 12:55:
[...]

We doen precies dit, ligt dus aan onze warriors.
Wat gaat er dan precies mis? Als hij zich blijft healen moeten jullie het taunten beter timen, en als je tanks doodgaan heb je te weinig healers op ze (of hun armor/fr is te slecht) Voor de rest dps lekker laten bandagen (als ze uberhaupt damage krijgen.. ebonroc heeft geen aoe)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 12:55:
[...]

De meeste verhalen die je hier leest wel ja. En je moet ook al enige tijd op lvl 60 gespeeld hebben en goeie gear verzameld hebben wil je hier aan toe zijn.
Maar je kunt vanaf +/- lvl 20 al met groepjes mensen instances doen (zoals dat heet), die uiteraard een stuk makkelijker zijn dan de grote 40-man instances.

[...]

Nee, maar de spullen die je draagt krijgen wel een durability penalty van 10%. Als de durability van een item 0 is krijg je geen bonus meer van de statistieken van dit item en moet je dus gaan repareren bij een vendor. Items raak je hierdoor gelukkig nooit kwijt.

[...]

WoW Europe heeft ongeveer 100 realms in 4 verschillende smaken: PVP (de horde en de alliance kunnen in bepaalde gebieden elkaar aanvallen), PVE (je kan elkaar nooit aanvallen behalve als je /pvp intypt, of in de battlegrounds), PVE-RP (PVE server waarop je RolePlayed), PVP-RP (PVP server waarop je roleplayed). Je kiest zelf op welke realm je gaat spelen, maar je kunt niet switchen tussen realms dus bedenk goed waar je wilt spelen.

Verder zou ik zeggen, neem 'es een kijkje op de Game Guide van WoW, mocht je dat nog niet gedaan hebben. Staat ook veel over realms en eigenlijk over alles wel wat. Veel succes ;)
bedankt, die guide had ik nog niet gezien, weer nieuw leesvoer.. kan niet wachten tot ik hem in mijn handen heb! :)

edit/ kut die guide heb ik dus al wél gelezen :(

[ Voor 3% gewijzigd door Thrilled op 16-10-2005 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
(jarig!)
Vraagje, kon het zo snel niet vinden met search als het uberhaupt bestaat, ik ervaar wat FPS probleempjes met WoW op mijn nieuwe laptop wat niet zo erg vreemd is echter wil ik graag het onderste uit de plank halen dus vroeg ik me af of jullie wellicht een site kennen met tweaks speciaal voor wow die kunnen helpen om het spel wat lekkerder te spelen, Ik weet dat dit bestaat bij andere grote spellen maar kon het zo niet echt vinden. Voor meer info van mijn situatie [rml][ Intel GMA 900] - Shared Mem Ophogen[/rml]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeadKennedy
  • Laatst online: 09:52
nudie schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 14:47:
Vraagje, kon het zo snel niet vinden met search als het uberhaupt bestaat, ik ervaar wat FPS probleempjes met WoW op mijn nieuwe laptop wat niet zo erg vreemd is echter wil ik graag het onderste uit de plank halen dus vroeg ik me af of jullie wellicht een site kennen met tweaks speciaal voor wow die kunnen helpen om het spel wat lekkerder te spelen, Ik weet dat dit bestaat bij andere grote spellen maar kon het zo niet echt vinden. Voor meer info van mijn situatie [rml][ Intel GMA 900] - Shared Mem Ophogen[/rml]
Ik heb vanalles geprobeerd, maar bij <1024MB geheugen draait het gewoon niet goed.

WEBN & chill (@IBKR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Laatst online: 02-02 17:53
(jarig!)
Ik heb 1.5GB intern :) Dus dat is niet echt een probleem stuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 13:14:
[...]

Wat gaat er dan precies mis? Als hij zich blijft healen moeten jullie het taunten beter timen, en als je tanks doodgaan heb je te weinig healers op ze (of hun armor/fr is te slecht) Voor de rest dps lekker laten bandagen (als ze uberhaupt damage krijgen.. ebonroc heeft geen aoe)
Vandaag MC farmen (bwl is reset, zullen timer ook wel starten). Hij blijft zich gewoon healen. Hadden er 1 luie tank zonder ony cloak bij, iedereen heeft 200+FR dus dat is het probleem niet, het is echt het taunten dat niet goed gaat. Hebben jullie een vaste volgorde, bv tank 2 taunt na 5seconde, tank 3 na 10 oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 15:49:
[...]

Vandaag MC farmen (bwl is reset, zullen timer ook wel starten). Hij blijft zich gewoon healen. Hadden er 1 luie tank zonder ony cloak bij, iedereen heeft 200+FR dus dat is het probleem niet, het is echt het taunten dat niet goed gaat. Hebben jullie een vaste volgorde, bv tank 2 taunt na 5seconde, tank 3 na 10 oid?
5 seconden? Das veel te lang man :P
Gewoon als de curse afgaat doen 2 van de 3 andere tanks taunt bij ons, en zo snel mogelijk.
Daarnaast ook MS op hem houden natuurlijk voor 't geval dat er een fout gemaakt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11:21
Mag je bij wow nou account sharen ? Of niet ? Want GM zei dat het niet mocht ofzo. Maar al kijk ik in de terms of use staat er niks in over account sharing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staat duidelijk in de Terms of Use dat je je account niet mag sharen:
You may not share the Account with anyone, except that if you are a parent or guardian, you may permit one (1) minor child to use the Account when not in use by you.
(bron: http://www.wow-europe.com/en/legal/termsofuse.html, paragraaf 1)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 05:34
Ja ik zou me daar ook erg veel zorgen over maken. Vind het ook ergens belachelijk dat een huisgenoot niet met jouw account mag spelen. Lol character en account zijn van mij, ik bepaal zelf wel wie er mee mag spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Character en account zijn ook niet van jou (zie de ToU). Maarja, ik denk dat het nog behoorlijk lastig wordt voor Blizzard om aan te tonen dat je je account deelt met iemand anders (tenzij je tegelijk online probeert te gaan natuurlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylisimo
  • Laatst online: 31-05 16:00
Kan iemand nog iets doen op zijn/haar server?

Ik op Dragonblight in ieder geval niet. Opnieuw inloggen lukt ook niet meer :(

Niet weer he....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Hey, dat komt me bekend voor. Wie is die geile beer? :P

Wist niet dat er nog meer Craftwerkians hier op 't forum zaten :O

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
Dani2001 schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 18:33:
Kan iemand nog iets doen op zijn/haar server?

Ik op Dragonblight in ieder geval niet. Opnieuw inloggen lukt ook niet meer :(

Niet weer he....
Gelukkig, k dacht al dat t kwam omdat ik op een LAN zit.
Kom niet op Zenedar en Vashj :(

Ze zijn up volgens de Realm Status pagina, dus k denk problemen met de loginserver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blouweKip
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 14-09 22:29
Idd, kan hier ook niet inloggen, ze hebben t dus weer eens voor elkaar :(
wilde net voor de 1e keer eens naar zul'gurub gaan..

"For my friends, anything; for my enemies, the law."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 06:46

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Kaap schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 18:24:
Ja ik zou me daar ook erg veel zorgen over maken. Vind het ook ergens belachelijk dat een huisgenoot niet met jouw account mag spelen. Lol character en account zijn van mij, ik bepaal zelf wel wie er mee mag spelen.
je kan laag springen of hoog springen, tegen blizzard verlies je toch wel, je hebt immers YES gekozen op de vraag of je het met de EULA eens was, en daar staat in dat ALLES van blizz is...

ennuh, ja, Bloodscalp is ook stuk... (GG BLIZZ!)

word de laatste tijd ERG moe van blizz en zen streken, heb al meerdere bug reports gemaakt en steeds krijg ik te horen, abandon quest and try again.
Simpele item transfers (foutje met masterlooter, DC ten tijden van ony kill etc) Vertikken ze gewoon!

Klanten service van UPC is zelfs betern ;/

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stylisimo
  • Laatst online: 31-05 16:00
Zal wel weer te warm zijn in het serverhok van Blizz :(

Hoop dat ze het snel fixen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruuddie
TepelStreeltje schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 18:43:
[...]

je kan laag springen of hoog springen, tegen blizzard verlies je toch wel, je hebt immers YES gekozen op de vraag of je het met de EULA eens was, en daar staat in dat ALLES van blizz is...

ennuh, ja, Bloodscalp is ook stuk... (GG BLIZZ!)

word de laatste tijd ERG moe van blizz en zen streken, heb al meerdere bug reports gemaakt en steeds krijg ik te horen, abandon quest and try again.
Simpele item transfers (foutje met masterlooter, DC ten tijden van ony kill etc) Vertikken ze gewoon!

Klanten service van UPC is zelfs betern ;/
Vriend van me ook. Opeens 150g van z'n char af. Dus hij naar GM gemaild of ze kunnen checken of toevallig iemand van een ander IP heeft ingelogged ofzo. Toen antwoord gekregen dat hij dat via de site maar moest aanvragen. Dus formulier op die site ingevuld ofzo, kreeg hij mail terug dat hij 't aan een GM moet vragen... Weg 150g dus :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kareltje21
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 25-06 21:51
bladefist ligt er ook weer uit...

bye bye wow voor vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Yup, Bladefist down. En Twisting Nether wil nu ook niet meer. Er zal wel weer iets goed mis zijn.

Edit: En weer up, ik stop maar eventjes met whinen. Ga na Molten Core wel weer hier spammen ;)

[ Voor 34% gewijzigd door Snappie88 op 16-10-2005 19:32 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Defias Brotherhood is up, maar met een latency tussen de 600 en 3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJJ
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 07-08 23:38

PJJ

Op the mealstrom ook veel last van hoge latency's enzo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mensen,

ik heb gisteren WoW gekocht, en het daarnet geïnstalleerd. Bleek echter dat ik ook al een gamekaart moest hebben! Ik dacht, dit hoeft niet omdat de eerste maand gratis is. Ik heb op internet gelezen dat er mensen zijn die een vals creditcard nummer ingaven, hier even mee speelden en voor het einde van de maand (als er afgerekend moet worden) een prepaid card hadden, en daarop overswitchen. Kortom: hoe kan ik gebruik maken van mijn gratis maand zonder gamecard of creditcard? Het is nu nl. zondag. Of moet ik toch wachten todat morgen de winkels open zijn? :O :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Laatst online: 06:46

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

volgens mij kan je gewoon alleen maar nulletjes invullen....
anders moet je ff google naar een credit card numer generator (die vet illegaal zijn dus help je niet met zoeken ^^ )
Ruuddie schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 18:54:
[...]

Vriend van me ook. Opeens 150g van z'n char af. Dus hij naar GM gemaild of ze kunnen checken of toevallig iemand van een ander IP heeft ingelogged ofzo. Toen antwoord gekregen dat hij dat via de site maar moest aanvragen. Dus formulier op die site ingevuld ofzo, kreeg hij mail terug dat hij 't aan een GM moet vragen... Weg 150g dus :|
psies, had ik dus ook, verschillende gms die andere dingen zeggen en je van het kastje naar de muur naar het schilderij naar de gang naar de wc sturen (om vervolgens spontaan SCHIJTZIEK van het gezeik te worden :P )

ERUG jammer, Blizz laat op het gebied van gebruikersvriendelijkheid alleen maar steken vallen...

[ Voor 69% gewijzigd door TepelStreeltje op 16-10-2005 21:44 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 21:40:
Beste mensen,

ik heb gisteren WoW gekocht, en het daarnet geïnstalleerd. Bleek echter dat ik ook al een gamekaart moest hebben! Ik dacht, dit hoeft niet omdat de eerste maand gratis is. Ik heb op internet gelezen dat er mensen zijn die een vals creditcard nummer ingaven, hier even mee speelden en voor het einde van de maand (als er afgerekend moet worden) een prepaid card hadden, en daarop overswitchen. Kortom: hoe kan ik gebruik maken van mijn gratis maand zonder gamecard of creditcard? Het is nu nl. zondag. Of moet ik toch wachten todat morgen de winkels open zijn? :O :?
We hebben niet voor niets een startpost maar blijkbaar leest niemand die. :/

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CRAP! Wipe op 7% bij Rag en 5 min daarna despawn :(
Volgende week gaatie neer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Crowmeister schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 23:11:
[...]

We hebben niet voor niets een startpost maar blijkbaar leest niemand die. :/
Ja maar daar staat het niet zo duidelijk hoor. Slechts in een apart stukje, lijntje eronder, cursief ook nog eens + een quote uit de blizzard faq.

Dan moet je niet verwachten dat mensen dan door zouden kunnen gaan krijgen dat een CC of GC nodig is om je account te activeren, aangezien er in elk deel wel weer 1 iemand over komt klagen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gimbooze schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 11:27:
[...]

Chromaggus heeft nasty AoE om de zoveel seconden als je in de los staat. Je hebt veel decursers etc. nodig. Flamegor is gewoon een kwestie van tanks in leven houden, geen nasty debuffs of huge AoE.

Chromaggus is trouwens ook gedowned door ons :) Na drie try's wisten we hoe we het aan moesten pakken. Toch maar even 3 bosses gekilled in 2 dagen (ebonroc + firemaw op zat, chromaggus zondag)

Morgen maar even een serieuze try op nefarian doen.

Hier een collectie van onze BWL filmpjes:

Broodlord

Firemaw

Ebonroc

Flamegor

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2005 01:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
Wij zijn op dit moment ook super bezig op stormscale. De guild bestaat net 3 weken, nu al tot chromaggus gekomen(chromaggus nog niet geprobeerd) in een tijd bestek van 4 dagen waarvan de laatste 3 bosses down waren de volgende dag. Als we zo door gaan ligt nefarian snel aan onze voeten. :D

Als je onze eerste drake kills wilt zien, check dit filmpje maar es.

[ Voor 21% gewijzigd door robobeat op 17-10-2005 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Laatst online: 10:27

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Goedemorgen :P

Ik heb een geweldig lucky weekend gehad :P

UBRS run gedaan met dalord, won daarbij Mijn Shadowcraft Tunic :D

Gistervond (ondanks de lag) toch nog een scholo run kunnen doen, en won daarbij mijn Shadowcraft Boots en de Frostbite Girdle :D

Aangezien bijna al mijn gear nu blauw is en ik toch wat vaker in de hogere instances kom, gaat mijn geld nu op slot (jaja, sparen :9) en ik ga voor de epic mount. Ik doe wat potjes BG tot ik genoeg rank heb om hem voor 800g te kopen en dan kan ik eindelijk weer mee met de rest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadKow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-02 17:33
Mijn weekend was ook lekker, nadat mijn pally afgelopen vrijdag lvl 60 is geworden heb ik gisteravond in een UBRS-run ook al het blood van Drakkisath binngehaald (en warmaster legguards :P ), waardoor ik vanmiddag de onyxia chain af kan ronden :)
Nu zoveel mogelijk instance run gaan doen om wat extra lightforge binnen te slepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_Salo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-11-2024
Ohh heerlijk, effe gisteravond in MC, Luci, Magmadar, Gehennas, Garr, Baron Geddon en Shazzrah gePWNed. 8)
Kom maar op met die DKP's. :9~ :9~

(ik moest alleen vanochtend zo damn vroeg, 5.30u uit mijn nest)

I closed my eyes and closed myself, and closed my world and never opened, up to anything...and then it fell apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Er probeerde trouwens tot drie (3!) keer toe een PvP Rank 4 Mage (Stone Guard Noxz) van legerity mij te ganken toen ik aan het grinden was in deadwind pass. Tot 3 keer toe terwijl ik half hp en bezig was, en tot 3 keer toe moest hij het geintje bekopen met een bezoekje aan de spirit healer :P

Pas toen hij hulp kreeg van een 2e mage kreeg hij me neer. Dat moet flink kut voor hem geweest zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

HTT-Thalan schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:23:
Er probeerde trouwens tot drie (3!) keer toe een PvP Rank 4 Mage (Stone Guard Noxz) van legerity mij te ganken toen ik aan het grinden was in deadwind pass. Tot 3 keer toe terwijl ik half hp en bezig was, en tot 3 keer toe moest hij het geintje bekopen met een bezoekje aan de spirit healer :P

Pas toen hij hulp kreeg van een 2e mage kreeg hij me neer. Dat moet flink kut voor hem geweest zijn :P
Rank zegt niks over kwaliteit van de speler... iedere halve gek kan AV/WSG/AB farmen voor geneg honor en CP's en dus de gear...:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

RaseriaN schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:25:
[...]

Rank zegt niks over kwaliteit van de speler... iedere halve gek kan AV/WSG/AB farmen voor geneg honor en CP's en dus de gear...:/
Ja, dat is wel waar, ik doe nooit BG (heb het 1 keer probeerd, AB dit weekend, vond het verschrikkelijk) en heb die Corporal rank (bijna seargent) dus "in het veld" verdient :P

Maar die Noxz zit in legerity, welke bekend staat als een gank-guild bij velen, tesamen met 4seasons en Illumnati. Vond het dus wel leuk hem even zijn vet te geven :P Ik zuig normaal gigantisch in pvp, het boeit me ook niet zo, was dus verbaasd dat ik er zo makkelijk mee weg kwam. De lag zal hem ook wel parten gespeeld hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Laatst online: 04-09 10:21
vanaaf gaan we weer gezellig ony killen

vorige keer duurde de raid starten (na invites) langer dan ony hakken, na 14 mins ofzo wassie plat... te eenvoudig >:)
geloof 3 deaths ofzo, maar ach, genoeg druids dus deden we combat rezzes ;)

Ben benieuwd hoe het vanavond gaat, veel druids zijn over van resto naar feral, dusseh....

Wat is jullie (tijds)record voor het killen van luci en magda vanaf start MC??? Vorige keer hadden we ze beide down in 54 mins, record op onze server (sunstrider) is 52 mins als goed is, iig alliance

[ Voor 25% gewijzigd door reddevil op 17-10-2005 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

ons tijd record voor mc. heb ik het over alle bazen killen ligt op 8 uur.
1 uur mc in en om 19:59 lag ragnaros neer.

Om 18:40 hadden we domo neer. toen allemaal naar stormwind voor de onyxia buff en weer mc in.
Was daar op zich wel erg content over :D
Kan me de tijden nog wel herinneren waar we om 20:00 net bij garr stonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
HTT-Thalan schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:23:

gheghe :) was samen met een warlock maat van me draakjes aan het grinden in Wintesrping (ik wil Pattern voor robe of winternight)

komen we een alliance rogue en palladin tegen, welke in luttele seconden tegen de vlakte gingen (ja ok ze waren met een mob bezig, maar toch ) omdat er van achter ons inene een party van 5 Taurens ook hun hele arsenaal op die 2 alliance loslieten :D

even later hebben we dus 2 draakjes gepulled en zijn die omstebeurd aanhet chainfearen en scorch/shadowbolt spammen (easy mode ftw)

terwijl we op 50% hp zitten beide, valt die rogue ons opeens aan, uit schrik, gebruikt ik mijn polly/pom-pyro en terwijl de pyro onderweg is zie ik dat ie maar 15% hp heeft, resulataat, dood schaap (hihi) op dat moment krijg ik die pally stun voor me kiezen, van die pally die net ressed => shadow bolt = pally weer dood :D

wel vaag. beetje domme manier op wraak te nemen wel hoor :?

btw van het weekend een Helm of Narv gevonden, ding verkoopt alleen voor geen meter volgens mij, naja kijk wel wat ie opbrengt

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reddevil
  • Laatst online: 04-09 10:21
Tpn schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:42:
ons tijd record voor mc. heb ik het over alle bazen killen ligt op 8 uur.
1 uur mc in en om 19:59 lag ragnaros neer.

Om 18:40 hadden we domo neer. toen allemaal naar stormwind voor de onyxia buff en weer mc in.
Was daar op zich wel erg content over :D
Kan me de tijden nog wel herinneren waar we om 20:00 net bij garr stonden :P
tss, ik raid niet langer dan 4 uur ofzo, concentratie is daarna wel weg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tpn
  • Laatst online: 11-02 15:29

Tpn

Heb zaterdagen gehad waar de raid om 14:00 gestart werd. en we om 00:45 nog bezig waren.
godzijdank dat die dagen voorbij zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
reddevil schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:49:
[...]

lol mooi is dat altijd he :P
Wij doen meestal op zaterdag of zondag een volle MC clear, en als we dan Shazzrah hebben gehad gaat de concentratie zo zwaar omlaag dat ik in het kleine stukje naar domo wel 4 of 5 keer doodga als tank op de lava packs.

Zaterdag hebben we Nef geprobeerd.. z'n minions dan.
Best pittig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robobeat
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09-09 10:59
we hebben ony vorige keer met 54 man gedaan, 2 groepen. 1 groep had hem de eesrte try neer, de andere had er wat minder geluk mee. Die kreeg namelijk eerst ontzettend veel rooars waardoor veel man dood waren in de 3de fase. 2de try 4 deep breaths gehad in de 2de fase. 3de try eindelijk neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Gimbooze schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:00:
[...]
Wij doen meestal op zaterdag of zondag een volle MC clear, en als we dan Shazzrah hebben gehad gaat de concentratie zo zwaar omlaag dat ik in het kleine stukje naar domo wel 4 of 5 keer doodga als tank op de lava packs.
En maar klagen dat je repaircosts zo hoog zijn op een raidavondje :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
-=BoKKiE=- schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:48:
[...]
die pally die net ressed => shadow bolt = pally weer dood :D

wel vaag. beetje domme manier op wraak te nemen wel hoor :?

btw van het weekend een Helm of Narv gevonden, ding verkoopt alleen voor geen meter volgens mij, naja kijk wel wat ie opbrengt
Ress ambush kan best wel grappig zijn, laatst werden wij groep van 10 man afgemaakt bij Zul'Gurub door een grote groep horde. En de groep bleef daar staan, dus doormiddel van teamspeak allemaal dezelfde target uit kiezen en vervolgens er om heen ressen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

reddevil schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:49:
[...]

Wij doen elke vrijdag MC - Lucifron tot BWL - Vaelstrasz/Broodlord. 4 uur voor MC en ca. een uurtje voor BWL. We zijn wel bekaf na dat :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
RaseriaN schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:09:
[...]

mischien moet ie ze epixxx dan maar afdoen tijdens de lavapacks en naakt gaan, scheelt een hoop in repairkosten :P
TomSmit82 schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:11:
[...]
Ress ambush kan best wel grappig zijn, laatst werden wij groep van 10 man afgemaakt bij Zul'Gurub door een grote groep horde. En de groep bleef daar staan, dus doormiddel van teamspeak allemaal dezelfde target uit kiezen en vervolgens er om heen ressen :P
kan werken ja :P maar die rogue wachtte niet op de Pally :P dus hij was dood voor de pally nog geressed was

[ Voor 45% gewijzigd door Bokkie op 17-10-2005 10:30 ]

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
RaseriaN schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:09:
[...]

:P
Nah MC repairs zijn niet zo boeiend, daar maak ik amper verlies op door 't beetje geld wat er van de salamander bazen en rag dropt.
BWL, daar komen die hoge repairs vandaan, alhoewel ik hoop dat we niet veel meer hoeven te wipen op de meeste bazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren weer heerlijk BG gedaan (WSG) op Thunderhorn, het lijkt er steeds meer op of de Alliance of slechter samenwerkt of gewoon stom bezig is.
Keer op keer worden ze afgemaakt, soms zelfs in 8 minuten.
Aangezien wij dit doorkrijgen is er vaak rond dezelfde tijd een leuke groepje 'vaste' aanwezig die lekker samenwerken. Hard op weg naar 'Honored' in WSG dus...
Meer Nederlanders op Thunderhorn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Buh :( Onze guild bestaat echt uit te veel carebears zeg! We hebben onlangs een ninja incident gehad in een guild-only group (was er niet bij zelf, maar ging geloof ik om de Lightforge Spaulders ofzo), en dat is nu dus een beetje een kiss-and-make-up situatie geworden. Persoonlijk vind ik dat zo'n iemand sowieso gewoon uuit de guild geschopt moet worden, maargoed. Waar ik nu bang voor ben is dat als zo iets weer gebeurd in een gemengde group deze persoon ook niet uit de guild gezet wordt, en dan ben ik zelf pleite.

https://niels.nu

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.