en hoe heet die optie, want ik heb er wel naar gezocht maar niet kunnen vinden

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ow, die heet zoiets als: Hide Party ofzo (kan nu niet op WoW om het te checken)Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:26:
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door Monsie op 14-10-2005 10:30 ]
Sign here please
Die baas is echt een piece of cakeVerwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:25:
gister met 2 guildies in silithius aan het questen..
komen we bij die 20m raid boss (weet zn naam ff niet, zo'n egyptisch ding iig ).. stond zo'n slang in de buurt die we nodig hadden... dus ik denk, oh ik pull die slang wel ff hierheen..
ja niet dus.. gast komt ook mee..
/chicken en rennen natuurlijk.. maar die gast is zooo snel bij je.
en het was *stamp* ik dood... 1 hit wtf!
(zat niet op full health, maar ik had zeker nog 3500hp over)
gelijk die guildies aan het etteren natuurlijk.. omg you only need 1 hit to be killed.. good tank etcetc
was wel ff een leeroy moment..
en 5 min later lagen we nog steeds in een deuk op ventrilo
Verwijderd
Dat is onderdeel van CT raid assist. Ik geloof dat het onder misc. options staat.Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:26:
[...]
Whoa wel een gaaf stukje, gaat zeker over die draken? Wist niet dat daar al een quest bij hoordeGimbooze schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:34:
[...]
Die baas is echt een piece of cake
Je moet hem slopen voor het laatste stuk van die Nathalie questchain trouwens.
Voor de mensen die dit nog niet hebben gezien:
http://pacifistguild.org/media/index.cgi?id=586
Leuk stukje om te lezen als je een beetje van de lore enzo houdt
Ook zie je de volle Stormrage set op de screenshot (Malfurion Stormrage heeft die set aan duh)
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Je kan het onder je spellbook zien, eerste tab eerste icon (je attack icon dus).OVERLORD_1982 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:56:
[...]
Hoe kan je zien hoeveel % crit chance je hebt? Is daar een UI voor?
Klopt ja, die draken droppen een item die een quest beginnen en daar hoort dit bijCrowmeister schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:46:
[...]
Whoa wel een gaaf stukje, gaat zeker over die draken? Wist niet dat daar al een quest bij hoorde
TNX, weet ik nog niet. Ga thuis even kijkenDarkShadow schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:54:
[...]
Je kan het onder je spellbook zien, eerste tab eerste icon (je attack icon dus).
Ik heb nu 145 dps op mn bow en iets meer als 20% crit, is dat een beetje netjes voor een lvl60 hunter?
Nu ik het nog een keer lees lijkt het er misschien een heel klein beetje op dat Illidan in de uitbreiding komt, maar misschien ben ik te voorbarig. We verwachten allemaal zo veel van de uitbreidingGimbooze schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:01:
[...]
Klopt ja, die draken droppen een item die een quest beginnen en daar hoort dit bij
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Hehe inderdaadCrowmeister schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:06:
[...]
Nu ik het nog een keer lees lijkt het er misschien een heel klein beetje op dat Illidan in de uitbreiding komt, maar misschien ben ik te voorbarig. We verwachten allemaal zo veel van de uitbreiding
Nou, voor de MS nerf deed ik aimed shot crits van 2000+, en als je die redelijk aan het begin doet wil het nog wel eens een aggro opleveren. Maargoed, daar hebben we FD voorRaseriaN schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:34:
Ik kan ambush en backstab en eviscrate crits na elkaar krijgen (1700-1300-1500 , random genomen) en dan nog staat die mob op de MT te rossen
https://niels.nu
Ik vind alleen dat ze ook de droprates van andere items voor class epic quests moeten buffen. Pristine Black Diamond, Eye of Shadow en ik maar wachten tot Rend zijn mount Gyth die Chromatic Carapace droptTpn schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:15:
Gaat ook lekker met die Eye of Shadow hé?
Gisteren weer even een guildie er 1 voor gefarmed.
Eergisteren hadden we er 2. Gaat leuk zo.
het zit idd in CTraidassist. in het General options aanvinken "hide party frame" hij zet dat het party gedeelte uit als je in raid zit.Monsie schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:28:
[...]
Ow, die heet zoiets als: Hide Party ofzo (kan nu niet op WoW om het te checken)
edit: D'oh het zit in CTRA (CT Raid Assist)
IMO moeten ze de Black dragon sinew es wat meer laten droppen, dat is echt hands-down de meest irritante quest-drop ooit.Kaap schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:22:
[...]
Ik vind alleen dat ze ook de droprates van andere items voor class epic quests moeten buffen. Pristine Black Diamond, Eye of Shadow en ik maar wachten tot Rend zijn mount Gyth die Chromatic Carapace dropt
en dan dropt hij eindelijk, sta je bij de spirit healer en kan je de loot niet krijgen -_-Gimbooze schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:25:
[...]
IMO moeten ze de Black dragon sinew es wat meer laten droppen, dat is echt hands-down de meest irritante quest-drop ooit.
Uberhaupt relekst dat je meteen het woord 'schuld' en 'healers' in 1 zin gebruikt. Ik denk niet dat veel healers je het in dank afnemen als je aggro pakt en dan boos wordt dat je snel doodgaat..Gimbooze schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:23:
[...]
Als je als DD doodgaat is dat over 't algemeen de schuld van de tank
Zeker later, dan kunnen healers zich het gewoon niet veroorloven met meer bezig te zijn dan het healen van de tanks.
Volgens mij heb je de verkeerde gequote?markclausing schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:38:
[...]
Uberhaupt relekst dat je meteen het woord 'schuld' en 'healers' in 1 zin gebruikt. Ik denk niet dat veel healers je het in dank afnemen als je aggro pakt en dan boos wordt dat je snel doodgaat..
Het is niet voor niets dat een tank veel hitpoints en enorme dmg reduction nodig hebben. Aggro op een mage kost volgens mij 3x meer mana om te healen (per klap van de boss) dan op de tank.
Anders doen we gewoon een raid party met 1 mage en 39 healers (39 x 6k mana), misschien kan je dan tanken
Dat zou wat zijn ja, daarom zijn mages ook ultimate tanks als ze plate hadden. Je jat de aggro best snel, en doet veel dmg.markclausing schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:38:
[...]
Uberhaupt relekst dat je meteen het woord 'schuld' en 'healers' in 1 zin gebruikt. Ik denk niet dat veel healers je het in dank afnemen als je aggro pakt en dan boos wordt dat je snel doodgaat..
Het is niet voor niets dat een tank veel hitpoints en enorme dmg reduction nodig hebben. Aggro op een mage kost volgens mij 3x meer mana om te healen (per klap van de boss) dan op de tank.
Anders doen we gewoon een raid party met 1 mage en 39 healers (39 x 6k mana), misschien kan je dan tanken
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Dit is zooo'n bullshit, 1 klap en ik ben dood, kost je 0 <-- nul mana : Pmarkclausing schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:38:
[...]
Sign here please
Hehehe thanksMonsie schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:48:
Damn Gimbooze, you must play a lot of WoW
Zeker wel vette uitrusting, beetje jammer alleen van die 4 blauwe items, die misstaan wel bij al dat paars
[ Voor 3% gewijzigd door Puc van S. op 14-10-2005 11:54 ]
Gelukkig zijn die voor plate dragers minder geworden met de nieuwe patch
medelijden idd
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Nou, dat valt behoorlijk tegen.TomSmit82 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:55:
[...]
Gelukkig zijn die voor plate dragers minder geworden met de nieuwe patch
Gimbooze schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:01:
[...]
Nou, dat valt behoorlijk tegen.
Gister gewoon weer zoals vanouds 25G aan repairkosten
Wordt weer bedelen bij de guildbank? Of wordt je geacht dat zelf te farmen?Gimbooze schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:01:
[...]
holy shit, zoveel? Geen idee dat het zoveel was voor plate, ik zit met mn mail meestal rond de 4g als ik serieus veel keer ben dood gegaan, en ik heb alles blauw.Gimbooze schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:01:
[...]
[ Voor 16% gewijzigd door Puc van S. op 14-10-2005 12:07 ]
laat me raden, een warrior met cloth en een crescent staff?jarnotjuh schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:44:
[...]
Dat zou wat zijn ja, daarom zijn mages ook ultimate tanks als ze plate hadden. Je jat de aggro best snel, en doet veel dmg.
Maarja, ik stond 15de ofzo gister, met dmg dealen, dus een beetje fout van de warrior is het wel.
[ Voor 10% gewijzigd door 1Mark op 14-10-2005 12:14 ]
veel succes. A je moet een screenshot hebben (of gefrapst). Bij ons op de server komt er al standaard een GM kijken hoe het geheel verloopt. Het was bekend dat verschillende guilds het verkloten door adds te pullen of door kazzak aan te vallen.M1lamb3r schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:05:
Kosten zijn idd minder, maar niet zo heel veel verschil hoorik heb met me 4 epics al 7g repairs als ik compleet rood ben.
Hoor net btw dat horde onze kazzak attempt geruind heeft door opzettelijk ons en kazzak aan te vallen. ACh ja eens kijken of ik erachter kan komen wie het was, en hopen dat GM's hun policy een keer hanteren
Btw, volgens mij hebben hun compleet MC op farmstatus, dus zullen ze wel met meer geld eruit gaan dan erin komen
[ Voor 45% gewijzigd door Puc van S. op 14-10-2005 12:19 ]
Ik farm zelf geld, en als ik echt in nood zit krijg ik meestal wel 50-100G toegestoptAzqi schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:04:
[...]
Wordt weer bedelen bij de guildbank? Of wordt je geacht dat zelf te farmen?
MC red ik wel met 5-6G repairs ofzo, BWL niet.. das echt steevast elke avond 20-30G repairs (wel meerdere keren repairen uiteraard)DarkShadow schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:05:
[...]
holy shit, zoveel? Geen idee dat het zoveel was voor plate, ik zit met mn mail meestal rond de 4g als ik serieus veel keer ben dood gegaan, en ik heb alles blauw.
25g, dat is niet leuk meer, dan kan je mc niet meer in gewoon voordat je eerst een shitload hebt gegrind.
[ Voor 44% gewijzigd door bcd87 op 14-10-2005 12:23 ]
mjah heb gelukkig een mage tegenwoordig op 60 waarmee farmen heerlijk gaat, gezien mijn Resto shaman nu absoluut niet meer geschikt is om te grindenGimbooze schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:22:
[...]
Ik farm zelf geld, en als ik echt in nood zit krijg ik meestal wel 50-100G toegestoptgelukkig maar, anders had ik niet meer gespeeld waarschijnlijk
[...]
MC red ik wel met 5-6G repairs ofzo, BWL niet.. das echt steevast elke avond 20-30G repairs (wel meerdere keren repairen uiteraard)
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Das wel netjes, ik ga vanavond met de eerste beginnen denk ik, ik heb hem gisteravond in IF opgepiktMaegrim schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:40:
geld farm ik nog altijd in the SM graveyard, alleen gaat het twee keer zo snel dan vroeger met greens/blues
veel meer mana om er doorheen te pompen
een avondje questen in silithus was ook niet slecht, ik had 50 gold verdient na de meeste quests gedaan te hebben
Sign here please
zo, zijn ze nog leuk en soloable? heb dr nog niet veel van gehoord, heel even wezen kijken, maar niet zoveel tijd gehad, moet lbrs nog in (zie eerdere postsMaegrim schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:40:
geld farm ik nog altijd in the SM graveyard, alleen gaat het twee keer zo snel dan vroeger met greens/blues
veel meer mana om er doorheen te pompen
een avondje questen in silithus was ook niet slecht, ik had 50 gold verdient na de meeste quests gedaan te hebben
Ahn'Qiraj.TomSmit82 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:11:
Heb daar ook een beetje zitten questen, de andere quests dan omdat ik niet meer mee mocht met Archi. Heb ze gedaan samen met een guildie gedaan, zijn allemaal makkelijk te doen tot zo ver. De gene die ik heb afgerond kon je kiezen uit plate gloves of een neckless met een zooi agi er op.
Weet iemand trouwens wat er achter die scarab gate zit of zo? helemaal in het zuiden.
haha, na die raid gingen we toch alleen nog een paar van die klote collection quests doen, je hebt niks gemistTomSmit82 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:11:
Heb daar ook een beetje zitten questen, de andere quests dan omdat ik niet meer mee mocht met Archi. Heb ze gedaan samen met een guildie gedaan, zijn allemaal makkelijk te doen tot zo ver. De gene die ik heb afgerond kon je kiezen uit plate gloves of een neckless met een zooi agi er op.
Weet iemand trouwens wat er achter die scarab gate zit of zo? helemaal in het zuiden.
Tja, over 't algemeen zal 't moeilijker dan BWL worden, dus is het een 'next-tier' dungeon, tier 3 dusM1lamb3r schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:18:
Though het niet tier3 is (als in dat er tier3 set items droppen)
Qua moelijkheids graad is het iets moelijker dan BWL, met uitzondering van de end boss welke een stuk moelijker is.
Vanavond trouwens BWL voor de 2e keer bij ons, vorige keer was de beste poging met nog 6 eggs up, echter lieten we de warriors de dragons kiten ipv de legionairs
Dus hopen op 2 firstkills in 2 dagen ^__^
Verwijderd
Heb die avond nog well ff mee gekeken met Pure en Sotg toen ze Prince Thunderaan summonde en de MT van Pure Thunderfury kreeg ^_^. De MT van pure heeft een alt bij ons altans bij Sisters.Maegrim schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:29:
[...]
haha, na die raid gingen we toch alleen nog een paar van die klote collection quests doen, je hebt niks gemist
Sign here please
Ah op die manierM1lamb3r schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:40:
Ik bedoelde ook niet vael, maar razor vandaag en rag gister
dat we vael niet in 1dag doen kan ik je ook wel zeggen
Verwijderd
Trinket uit seduce, sleep de add, en storm al wat je kan op de warlock afVerwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:03:
pvp vraagje: hoe versla je als druide een goede warlock, als je niet de tijd hebt om te shiften naar catform en in stealth te gaan, waardoor je dus je ravage mist. Als druid hou ik het tegen de meeste classes redelijk uit, dwz, ik win of ik overleef dmv NS+HT+travelform, maar met warlocks leg ik soms zo akelig snel het loodje dat ik soms niet eens de tijd heb om em ook maar op 80% te krijgen.
Voorbeeld laatste paar gevechten met warlocks:
seduce, soul fire, death coil, sb. Als een van deze drie een crit is, is het voorbij. Zit er geen crit tussen, dan heb ik nog maar zo weinig hp dat het verder ook vrij kansloos is. En heb ik de kans het gevecht te laten lopen zoals ik dat wil, dan is het meestal uitstel van executie, omdat een warlock meer dmg doet dan ik en meer HP heeft.
Iemand tips?
[ Voor 4% gewijzigd door RaseriaN op 14-10-2005 14:14 ]
/bowVerwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:03:
pvp vraagje: hoe versla je als druide een goede warlock, als je niet de tijd hebt om te shiften naar catform en in stealth te gaan, waardoor je dus je ravage mist. Als druid hou ik het tegen de meeste classes redelijk uit, dwz, ik win of ik overleef dmv NS+HT+travelform, maar met warlocks leg ik soms zo akelig snel het loodje dat ik soms niet eens de tijd heb om em ook maar op 80% te krijgen.
seduce, soul fire, death coil, sb. Als een van deze drie een crit is, is het voorbij. Zit er geen crit tussen, dan heb ik nog maar zo weinig hp dat het verder ook vrij kansloos is. En heb ik de kans het gevecht te laten lopen zoals ik dat wil, dan is het meestal uitstel van executie, omdat een warlock meer dmg doet dan ik en meer HP heeft.
Iemand tips?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Ja.. zeg voortaan tegen EE dat ze niet moeten gaan griefen?MrVegeta schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:39:
Wij hebben nu in Blackraven een discusse gaande over een nieuw DKP systeem, we hebben nu EQ dkp en er zijn een paar voorstanders voor het 0-based DKP systeem. Wat vinden jullie van de beiden?
Trouwens, Blackraven nieuws..
"We hebben Samen met Evil Eye Kazzak afgemaakt."
Jammer dat ik er niet bij was
Maar toch leuk dat E-E samen met ons wil spelen en wij met hun! dat geeft goede vertrouwen voor de toekomst op Bloodscalp voor onze guild!
[ Voor 9% gewijzigd door Puc van S. op 14-10-2005 14:44 ]
Nu weet ik niet heel veel van beide, maar is het niet zo dat 0DKP maar weinig ruimte over laat om bonus DKP te geven voor bijvoorbeeld first kills enzo?MrVegeta schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:39:
Wij hebben nu in Blackraven een discusse gaande over een nieuw DKP systeem, we hebben nu EQ dkp en er zijn een paar voorstanders voor het 0-based DKP systeem. Wat vinden jullie van de beiden?
Trouwens, Blackraven nieuws..
"We hebben Samen met Evil Eye Kazzak afgemaakt."
Jammer dat ik er niet bij was
Maar toch leuk dat E-E samen met ons wil spelen en wij met hun! dat geeft goede vertrouwen voor de toekomst op Bloodscalp voor onze guild!
<insert commentaar over PVP server>M1lamb3r schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:41:
[...]
Ja.. zeg voortaan tegen EE dat ze niet moeten gaan griefen?
Nou ik weet nu dus wie onze kazzak attemt heeft gegriefd.
FYI EE heeft met 6 man bewust onze raid EN kazzak aangevallen, in dit is bestempelt als griefen door blizzard
[ Voor 5% gewijzigd door JeroenNietDoen op 14-10-2005 14:49 ]
<Insert commentaar over PvP Policy MBT Outdoor Raid bosses>
[ Voor 18% gewijzigd door TomSmit82 op 14-10-2005 14:58 . Reden: update'je ]
I've encountered an error
[ Voor 10% gewijzigd door Monsie op 14-10-2005 14:59 ]
Sign here please
Verwijderd
[ Voor 3% gewijzigd door Gman op 14-10-2005 15:08 ]
bij kazak is het dus een appart geval ivm zijn supreme mode en 3 minute timerVerwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:58:
Mwah ik vind eigenlijk niet dat je kan verwachten dat je niet word aangevallen, het is tenslote een pvp server en dan ga je niet ff rustig wachten totdat je tegenstanders een boss afmaken. Ik weet bijna wel zeker dat julie hetzelfde zouden doen.
Het zelfde gebeurt bij azuregos waar alliance tienduizend keer raids van horde hebben verstoord en andersom, ik vind dat dat gewoon bij horde vs alliance hoord (of het nou pve of pvp is)
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Dat is wel een nadeel ja. We hebben best problemen om een goede groep bij elkaar te krijgen die naar onyxia wil. Veel hebben gewoon minder zin om de moeite voor de onyxia key te doen als er toch alleen maar gewiped wordt. Het gaat nu wel steeds beter met een groep bij elkaar krijgen, maar inderdaad een beloning in DKP had toch wel gescheeld denk ik. (vanavond gaat onyxia down btwGimbooze schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:43:
[...]
Nu weet ik niet heel veel van beide, maar is het niet zo dat 0DKP maar weinig ruimte over laat om bonus DKP te geven voor bijvoorbeeld first kills enzo?
Als dat zo is lijkt me dat namelijk een behoorlijk groot nadeel aan dit systeem, want extra DKP is soms toch echt wel nodig om je attendance wat op te kunnen krikken
[ Voor 4% gewijzigd door admiral866 op 14-10-2005 15:21 ]
laurens291 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:54:
Als je kijkt naar de policy van blizzard zie je dat het niet toegestaan is, pvp server of niet.
Hap hap hapHTT-Thalan schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:53:
[...]
<Insert commentaar over PvP Policy MBT Outdoor Raid bosses>
Verwijderd
als het zo gegaan is dan is het inderdaad triest, moet blizzard idd wat op verzinnen-=BoKKiE=- schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:05:
[...]
bij kazak is het dus een appart geval ivm zijn supreme mode en 3 minute timer
dat je een gevecht aangaat om te kijken wie de encounter mag doen, maar jezelf suiciden op kazzak is gewoon triest en imo terecht een banable offense
gewoon stom van blizzard de manier waarop ze kazzak geregeld hebben
Kazzak zou gewoon imuun moeten zijn voor de nontagged groepen, of meteen een nontagged moeten instakillen
zelfde vind ik eigenlijk voor de demons die de hunters moeten pakken, eens getagged, wordt ie imuun voor alle andere bronnen van damage, of deflect deze met een multiplier om zo de bron te 1 shotten, meteen van die klotegrieffers af
(en nee ik heb zelf geen hunter)
Komt me bekend vooradmiral schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:19:
[...]
Dat is wel een nadeel ja. We hebben best problemen om een goede groep bij elkaar te krijgen die naar onyxia wil. Veel hebben gewoon minder zin om de moeite voor de onyxia key te doen als er toch alleen maar gewiped wordt. Het gaat nu wel steeds beter met een groep bij elkaar krijgen, maar inderdaad een beloning in DKP had toch wel gescheeld denk ik. (vanavond gaat onyxia down btw)
Uiteindelijk werkt het bij ons zo dat men je een beetje lame vind als je niet niet de moeite neemt om de key te krijgen zeg maar
Uiteindelijk vind ik 0-point systeem wel beter omdat de waarde van items meestal hetzelfde blijft. Als er bij ons mensen een item niet willen gaat wordt ie gehalveerd in dkp, etc etc. Zo kan et dat een bepaald item voor 100 op de lijst staat en uiteindelijk voor 15 weggaat.
ik was er ook bij, echt gaaf dat exerox (die thunderfury kreeg) steeds geambushed werd door horde rogues na een (verlorenTomSmit82 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:44:
[...]
Heb die avond nog well ff mee gekeken met Pure en Sotg toen ze Prince Thunderaan summonde en de MT van Pure Thunderfury kreeg ^_^. De MT van pure heeft een alt bij ons altans bij Sisters.
Zo gaat het bij ons (Denial) ook maar als niemand m voor de helft wil hebben wordt het gedist.admiral schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:19:
[...]
Uiteindelijk vind ik 0-point systeem wel beter omdat de waarde van items meestal hetzelfde blijft. Als er bij ons mensen een item niet willen gaat wordt ie gehalveerd in dkp, etc etc. Zo kan et dat een bepaald item voor 100 op de lijst staat en uiteindelijk voor 15 weggaat.
Denk dat er bij ons ook nog wel es wipe bonusen of een first boss kills bonus komt.Gman schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:31:
[...]
Zo gaat het bij ons (Denial) ook maar als niemand m voor de helft wil hebben wordt het gedist.
Wat we wel hebben is een lifetime wipebonus (eerste 3 wipes) op een nog niet eerder verslagen boss en een first kill bonus (bosskill dkp x 2)
Overigens is het zeer belangrijk dat tijdens onyxia niemand in de welp pits wordt gegooid, blijf dus weg van de staart en haar hoofd, dit veroorzaakt de meeste wipes.
[ Voor 8% gewijzigd door admiral866 op 14-10-2005 15:38 ]
[ Voor 27% gewijzigd door Puc van S. op 14-10-2005 15:43 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
OMG wij zitten in precies hetzelfde schuitje. Eerst met ragnaros, maar die farmen we nou, maar razorgore krijgen we maar niet down omdat er telkens bij ons niet genoeg priests beschikbaar zijn terwijl we er 20 van in de guild hebben. We hebben zelfs een heel rotatiesysteem moeten maken zodat iedereen op de beste dagen voor zijn char kan komen... altyd teveel priests -_- .Gimbooze schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:27:
[...]
Komt me bekend voor
Wij hadden zulke problemen met Ragnaros (en daarna Blackwing Lair), 't waren altijd dezelfde gezichten die weer meekwamen om een avondje te whipen, en als een baas dan neer was zag je al de leechers weer komen.
Uiteindelijk hebben we DKP values zo hard omgegooid, dat je in MC amper DKP meer kon verdienen en dat je dus echt BWL in moest gaan als je loot wou hebben omdat je anders toch door de vaste BWL mensen eruit gebid zou worden. Na het omgooien van DKP waardes hebben we altijd een volle raid voor BWL
Succes met Ony
[ Voor 26% gewijzigd door Puc van S. op 14-10-2005 15:49 ]
Die balk bovenin het scherm lijkt me onzettend handig. Welke mod maakt deze mogelijk ? Is dat de CTmod ?Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:20:
Hoe kan je tijdens een raid, je party members scherm uitzetten ?
zoals hier http://img275.imageshack.us/my.php?image=12kdebuff3do.jpg
is dat een ctmod of iets anders ?
als priest is alle ruimte op je scherm mooi meegenomen
Ik bedoel die balk helemaal bovenaan in het plaatje, dus waarop staat, waar de speler is, hoeveel geld hij heeft, hoeveel plaats hij in zijn zakken nog heeft, ect.M1lamb3r schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:41:
Dat is titanpanel
ja, dat is titanpanel. Titanpanel zet namelijk een balk bovenin je scherm met allerlei informatie zoals:nextware schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:45:
[...]
Ik bedoel die balk helemaal bovenaan in het plaatje, dus waarop staat, waar de speler is, hoeveel geld hij heeft, hoeveel plaats hij in zijn zakken nog heeft, ect.
Als ik zoek op titanpanel krijg ik alleen maar een mod te zien voor tekstblokken. Het gaat mij juist om die balk die mij interessant lijkt.
[ Voor 3% gewijzigd door robobeat op 14-10-2005 16:54 ]
Domme antwoorden bestaan wel!
[ Voor 87% gewijzigd door RaseriaN op 14-10-2005 16:54 ]
Verwijderd
ben je mij tegengekomen? moonkin in pvp is een lachertje btw, druids in cat zijn lastig als ze critten met ravage, maar als je niet de opener kan hebben ----> travelformVerwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:03:
Iemand tips?
Verwijderd
Ik weet niet wie het was, ging nogal snel en ik was niet de enige. Ik was meer aan het letten op mn party (ben resto druid, met paar puntjes in balance), dat ging op zich goed, totdat er een UD warlock zo verstandig was om ipv de dmg dealers eerst mij om zeep te helpen en dat ging em erg goed af helaasVerwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:54:
[...]
ben je mij tegengekomen? moonkin in pvp is een lachertje btw, druids in cat zijn lastig als ze critten met ravage, maar als je niet de opener kan hebben ----> travelformheb je geen trinket om charm weg te halen? of krijgen druids een melee pvp trinket? beste kans die je maakt is in bear zoveel mogelijk silence, dan in cat dmg en interupt spell
Verwijderd
Ik zat ook bij die raid van evil eye en blackraven en kan je verzekeren dat we niet geprobeerd hebben jullie te laten wipen door kazzak te agroen en te sterven, maar gewoon door jullie te ganken, wat WEL is toegestaanM1lamb3r schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:05:
Kosten zijn idd minder, maar niet zo heel veel verschil hoorik heb met me 4 epics al 7g repairs als ik compleet rood ben.
Hoor net btw dat horde onze kazzak attempt geruind heeft door opzettelijk ons en kazzak aan te vallen. ACh ja eens kijken of ik erachter kan komen wie het was, en hopen dat GM's hun policy een keer hanteren
Btw, volgens mij hebben hun compleet MC op farmstatus, dus zullen ze wel met meer geld eruit gaan dan erin komen
Dit is toch gewoon een taktiek (imho is het: het kan, dus het mag), wat is er dan zo anders aan Kazzak dat blizzard zulke belachelijke randoorwaarden aan zon event stelt?A group of Alliance characters has legitimately engaged Lord Kazzak and characters form either faction continually stay in ghost / spirit form in the vicinity of Lord Kazzak and revive at their corpses at opportune moments in the battle (possibly by being told by other characters to ?resurrect now Kazzak is nearly down? for example). (the Players found to be doing this will receive a warning).
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Priests zijn vaak gehard door de manier waarop ze in party's behandeld worden voordat ze lvl 60 waren.DarkShadow schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:18:
Het probleem met priests is dat ze vaak arrogant zijn, ze denken dat ze onmisbaar zijn en eigenlijk hebben ze nog heel vaak gelijk ook. Vooral in pickup groups is het een ramp, heb je een priest, gaat het een keer fout --> priest grote bek, wij zijn n00bs (wie zegt dat nou), priest leaved, wij whisperen naar IF, natuurlijk geen antwoord, kwartiertje wachten, wij ook weg en een hoop tijd verspeelt.
vriend van mij was priest maar die werd gebanned, terwijl hij gewoon echt niets had gedaan, maar hij had zn account gekocht via gamersloot en die gast had er weer wat meer uitgespookt dus waren er uiteindelijk iets van 100 banns van alles wat op zijn naam stond.
Jullie aanvallen mag gewoon hoor. Zeker aangezien ze daarna zelf hem neergelegd hebben. Kazzak aanvallen met de enige intentie om hem weer te healen mag dan weer niet ...M1lamb3r schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:41:
[...]
Ja.. zeg voortaan tegen EE dat ze niet moeten gaan griefen?
Nou ik weet nu dus wie onze kazzak attemt heeft gegriefd.
FYI EE heeft met 6 man bewust onze raid EN kazzak aangevallen, in dit is bestempelt als griefen door blizzard
[ Voor 41% gewijzigd door AlanSmithee op 14-10-2005 19:54 ]
Des te meer reden om dat soort tactieken te gebruiken toch?omdat kazzak een timer heeft van 3 minuten waarna hij in supreme mode gaat
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Dat mag dus kennelijk niet... aangezien onze raidgroup hetzelfde deed op hun, en wij er een warning van een GM voor kregenAlanSmithee schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 19:25:
[...]
Jullie aanvallen mag gewoon hoor. Zeker aangezien ze daarna zelf hem neergelegd hebben. Kazzak aanvallen met de enige intentie om hem weer te healen mag dan weer niet ...
[ Voor 51% gewijzigd door bcd87 op 14-10-2005 22:08 ]
Dacht dat je MT niet mocht aanvallen, ranged enzo wel naar mijn weten...M1lamb3r schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 20:45:
[...]
Dat mag dus kennelijk niet... aangezien onze raidgroup hetzelfde deed op hun, en wij er een warning van een GM voor kregen
Nothing more to say...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq