@rakkerzero Die bril geeft +7atk en +3str dus hou hem gewoon op

[ Voor 21% gewijzigd door Amafi op 24-10-2005 06:51 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 21% gewijzigd door Amafi op 24-10-2005 06:51 ]
namen weg misschien bij party options uitzetten dat je hp balk ziet denk ik.Rakkerzero schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 00:57:
Je hebt een trutbril op amafi
Maar hoe krijg je nou die namen weg bij die pics???
you should not attack your enemy before fully understanding his potentials
foutje denk ikCalamor schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 12:05:
Hierbij meld ik me ook aan voor OoT...
wie wordt de leider van OoT?
1. Zabuza (lvl 32)
2. EVO (lvl 57 Soldier)
3. Kaytjuh (lvl 46 hawker)
4. wozzie
5. Yoshi (lvl 50 Muse>Magician)
6. Qweho (lvl35 Muse)
7. sinergydommz (lvl32 Dealer>bourgeous)
8.Vec0 (lvl 42 Soldier)
Heeft geen signature.
lol, ben ik eens een dag afk ivm huiswerk (ja weer uitgesteld tot laatste dagDubst4r schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 04:32:
Beetje laat en ik dacht dat iemand anders het op GoT zou zetten.
[afbeelding][afbeelding]
Ik hoop dat iemand anders nog wat mooiere screenys heeft.
Verwijderd
Ik ken hem helemaal niet ook nu nog niet in game eik maja dat was dan voor mij tijd, van mij mag hij wel lead zijn en zoals al eerder was gezegd veel word toch als groep bepaaldDutch-Hane schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 22:29:
[...]
Hij heeft als enige al in OoT gezeten als ik het goed zie => Vec0 for master!*
*niet gedwongen natuurlijk![]()
offtopic:Vec0. Leuk dat je nog speelt
hij is welkom hoorPsychoot schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 09:13:
[...]
PS: ken nog wel een persoon die in OoT wilt maar niet direct hier op het forum zit. Heeft al p2p gedaan en is rond zelfde lvl als vec0, vriend van ons.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 09:18 ]
En een Buffalo BS en Demon Chrome ArmorVerwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 09:16:
[...]
....deze week zal ik trouwens niet zo veel kunnen spelen, word voor zondag denk ik ook maar 63 halen, dan maandag met de 2 extra lvls ben ik 65 en dan nog maar 1 lvl heb ik weer sp....
Verwijderd
Ik wil demon chrome armourPsychoot schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 09:19:
[...]
En een Buffalo BS en Demon Chrome Armor![]()
![]()
Een van de mooiste outfits in Rose vind ik.
* Psychoot wilt Lizard BS
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 09:25 ]
Verwijderd
Die demon chrome armor is toch emt attackspeed 8? Zoja dan heb ik er nog wel 1 liggen. Had hem gister te pakken en meende al dat Psy hem hebben moestVerwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 09:21:
[...]
Ik wil demon chrome armourheb alleen de helm nog
waar heb jij hem vandaan
en buffalo laat ik tegen die tijd wel door vliegje craften was me met me huidige lion back shield zeer goed bevallen :D:D nog altijd dankbaar vlieg
dus als iemand misian over hebtsponser evo
een goed voorbeeld dat dealer dus ook stevig door kan lvlenVerwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 09:47:
Ben bijna lvltje 62. Geld is niet zo super probleem meer vanaf lvl 60. Elke lvl verdien je aardig wat geld erbij. Nu vooral dat stockpile aardig aantikt kwa hoeveelheden drops.
Heeft geen signature.
Ik was ook al eeeeerg verbaast dat ik erop stond (nu heb ik wel een dealer, maar die is lvl15dommerick schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 08:34:
[...]
foutje denk ik![]()
als dit t is, is de clan fee redelijk hoog, maar ja ik krijg toch 300k en ik hoop ooit nog es veel geld te verdienen![]()
en ik ben t eens dat vec0 leader wordt
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 24-10-2005 10:04 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
hehe doe me best. Maar als je naar de afgelopen lijst van top 25 kijkt. Staat er uit me hoofd maar 1 dealer bij.... Op zich niet zo gek want we hebben geen blauwe eq(nog maar 1 gezien die fly heeftdommerick schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 09:58:
[...]
een goed voorbeeld dat dealer dus ook stevig door kan lvlen
hehe ja t was een misverstandSinergy schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:03:
[...]
Ik was ook al eeeeerg verbaast dat ik erop stond (nu heb ik wel een dealer, maar die is lvl15) Zal straks even overleggen met mn vriendin of we ook mee doen, scheelt weer wat in de kosten
Dus nog niet zeker voor de lijst:
MaceX lvl38 Muse
Mika lvl38 Muse
Die gather skill, telt die als een soort van buff voor heel de party... of is die skill echt enkel voor jou en telt die alleen als jij de mob als eerste raakt heb namelijk meerdere verhalen gehoordVerwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:17:
[...]
hehe doe me best. Maar als je naar de afgelopen lijst van top 25 kijkt. Staat er uit me hoofd maar 1 dealer bij.... Op zich niet zo gek want we hebben geen blauwe eq(nog maar 1 gezien die fly heeft) verder moet ik hele tijd heen en weer lopen voor cannons omdat er nu nog maar 1 soort is en die een gewicht heeft. Toch allemaal kleine dingen die het voor ons dealer moeilijker maakt
Maargoed gelukkig party ik zowat altijd en is het dan goed te doen. En de gather skill wordt ook wel gewaardeerd
Heeft geen signature.
Verwijderd
blue contact contact contactVerwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 09:47:
[...]
Die demon chrome armor is toch emt attackspeed 8? Zoja dan heb ik er nog wel 1 liggen. Had hem gister te pakken en meende al dat Psy hem hebben moest
Evo contact me ff hierover. Denk namelijk dat 4th ook belangstelling heeft. heb nog wel wat dingetjes nodig namelijk
Gister dus clanpic gemaakt. Kon er helaas niet zijn. Had vrouwelijk bezoekEn dat gaat altijd nog wel voor
Ben bijna lvltje 62. Geld is niet zo super probleem meer vanaf lvl 60. Elke lvl verdien je aardig wat geld erbij. Nu vooral dat stockpile aardig aantikt kwa hoeveelheden drops.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 10:43 ]
Net even gevraagt, ze had er niet al te veel interesse is, mede qua zulies. Ze spreekt geen woord nederlands dus nog ff aankijken. Heb nagenoeg hele weekend niet gelvl'ed, City of villians bleek toch iets te leuk te zijn (Mastermind is echt leukdommerick schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:24:
hehe ja t was een misverstand, maar t zou wel gezellig zijn or als jullie ook mee doen.. scheelt in de kosten en hoe meer zielen hoe meer vreugd
[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 24-10-2005 10:49 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
chill dan ga ik die snel omhoog pompen, want kan wel wat geld gebruiken, en goede drops is nooit weg alhoewel ik gister wel een demon rodeo hat heb gevonden met +3 cri en +8 dodge... niet ontevreden overgerwingood schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:44:
ps gather skill werkt voor hele party.
Heeft geen signature.
lvl muse? want ik heb nog muse gloves lvl 25 met 6 int wie nodig heeft pmd me maar ingamedommerick schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:48:
[...]
chill dan ga ik die snel omhoog pompen, want kan wel wat geld gebruiken, en goede drops is nooit weg alhoewel ik gister wel een demon rodeo hat heb gevonden met +3 cri en +8 dodge... niet ontevreden over![]()
@amafi wat voor schoenen heb jij aan dan anders kan ik ze maybe wel gebruiken
Heeft geen signature.
Lvl 25 muse schoenen met stats, weet niet eens meer wat.dommerick schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:48:
@amafi wat voor schoenen heb jij aan dan anders kan ik ze maybe wel gebruiken
Verwijderd
hehe Evo, email maak ik niet zomaar openbaar neeVerwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:30:
[...]
blue contact contact contactik koop hem mooie launchers was het toch
heb er 2
en redfield black hat ook nog wel of wa demon of elven gloves
en waarom heb jeje mail nergens staan op je profiel
Das wel lekker jaAmafi schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 06:47:
[afbeelding]
@rakkerzero Die bril geeft +7atk en +3str dus hou hem gewoon op
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Dit pobleem kenik dat je te weinig atk hebt.Amafi schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:08:
[...]
Lvl 25 muse schoenen met stats, weet niet eens meer wat.
In ieder geval (blauwe) groene schoenen.
Moet eerst trouwens nieuwe schoenen hebben voor ik deze wegdoe.
Trouwens gisteren voor het eerst (met behulp van fairy) een junon golem gesolood.
Doet me wel weer een hoop goed. Mijn muse begint een stuk sterker te worden.
Nu nog een bak attackpower erbij. Zit nog maar net boven de 200 attack![]()
Hoeveel attack hadden jullie op lvl 56? En hoe krijg ik veel meer atk, stat wise gezien.
staff mastery is op lvl10
En moet binnenkort zoeken naar een nieuwe attack skill aangezien die ook de max bijna bereikt hebben. Iemand iedeen?
Verwijderd
mocht de stats soldier geschikt zijn zegmaar heb ik er wel wat voor overVerwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:14:
[...]
hehe Evo, email maak ik niet zomaar openbaar neeDit regelen we wel op rose zelf even. Heb momenteel al een goede launcher ( NPC
) maar zoek nog wel leuke eq.Komen we wel uit
.
Het meest zinnige dat GR ooit heeft gezegd als cometaar op zeurende playersOriginally Posted by Whitestars
I've seen many mmo's going into p2p, and this is the response that always came..
This game isn't ready, alot of ppl are leaving,...
and ofc the famous, i'm only 13 you stole my game away, i can't pay one one one!!!
Every game i knew had a dip in the first 14 days p2p, after that, these games kept getting more and more ppl, some ppl came back because they loved the game, but mostly there will be new subscibers, those who don't want to play beta's but p2p versions.
[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 11:45 ]
zeker geinteresseerd, die dinge zijn erg moeilijk te vinden, de helmets zijn weer te makkelijk te vindenVerwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 09:47:
[...]
Die demon chrome armor is toch emt attackspeed 8? Zoja dan heb ik er nog wel 1 liggen. Had hem gister te pakken en meende al dat Psy hem hebben moest
Evo contact me ff hierover. Denk namelijk dat 4th ook belangstelling heeft. heb nog wel wat dingetjes nodig namelijk
.
[ Voor 8% gewijzigd door 4th op 24-10-2005 11:53 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
hij is voor lvl 65 pas als jij dat bent heb ik wel weer een nieuw pakje denk ik4th schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:50:
[...]
zeker geinteresseerd, die dinge zijn erg moeilijk te vinden, de helmets zijn weer te makkelijk te vinden
edit: jammer, zie dat ik net te laat ben, naja, hopelijk vindt iemand er nog een
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 24-10-2005 13:09 ]
eej zelf vind ik ice bolt erg fijn doordat hij meer damage doet dan mana bolt, Sharpen support zou ik niet nemen als je mage bent en als je hem neemt pas op hoge lvl namelijkelk lvlgeeft 1% dat houd in na lvl 10 heb je er pas wat aan.Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:55:
Even een paar vraagjes aan de muses: Is het verstandig om ice bolt te nemen? Doet dit veel damage? Ik ben nu lvl 52 muse. En adden de muses hier veel charm/concentration voor de toekomstige skills?? Wat vinden jullie van Sharpen support? En btw, mij maakt het ook niet uit wie leader wordt van 0ot...
Verwijderd
Ik doe de depudy rol wel, ik zal je vannaaf is toevoegen in friends list trowuens kgooi er wel iemand anders uit.Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:41:
ik offer me wel op om leader te zijn![]()
![]()
offtopic:
good to be back, mis oud OoT nog =(
als soldier kan je weinig anders doenYokidrink schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:41:
@evo
ben je nog steeds tevreden met je stat distributie op dat soldaatje van je?
ik ben ook alleen str en con = lvl aan het doen maar logischerwijs beroerde crits doordat sen base is.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 14:09 ]
Verwijderd
Verwijderd
Drukte valt nu wel mee. Opzich wel lekker in het begin. Kan je snel door de quests heen. Op latere lvls wordt het vanzefl drukker. Wordt lastiger om leuke spots te vindenVerwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:49:
[...]
Hij download alDe europese versie. Maar wat ik bedoel is of de wereld lekker druk is. Dat je nog eens mensen tegen komt....
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 16:15 ]
Verwijderd
Hij download alVerwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:46:
Genoeg ruimte nog. is nu 1 server met 3 kanalen. Wat ik begrepen heb kom er nog een zelfde server erbij. Ik zou zeggen... probeer het gewoon eens.
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 15:50 ]
Als je in ch1 zit is het een stuk drukker. Ik zit nu in ch3 en speel bijna alleen daar is het heel erg rustig.Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:40:
Hallo allemaal,
Na wat gelezen te hebben over deze game ben ik wel geïnteresseerd geraakt in het spel. Ik heb alleen 1 vraag. Hoe druk bevolkt zijn de werelden??? Met andere woorden, met hoeveel mensen tegelijk kan je op een server spelen?
[ Voor 41% gewijzigd door Calamor op 24-10-2005 15:52 ]
[ Voor 23% gewijzigd door Amafi op 24-10-2005 15:54 ]
Verwijderd
Denk dat je beter NaRose kan spelen. Want die blijft langer open beta(gratis)Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:56:
Is het dan verstandiger om bijvoorbeeld de amerikaanse versie te downloaden? Word daar meer gespeeld?
Anders kijk ik eerst wel even bij de europese versie...
WhiteUltY schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:39:
Ef nog een vraagje over OoT word het clan logo het zelfde als die van LoT of heeft iemand een ander idee of wie heeft er zin een te maken
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Ja is goed johSinergy schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:56:
dus iedereen is het er mee eens, MaceX wordt leider?![]()
[ Voor 3% gewijzigd door Kaytjuh op 24-10-2005 17:04 ]
[ Voor 10% gewijzigd door Rooster op 24-10-2005 17:28 ]
Verwijderd
sgoed hoor, dan proberen voor p2p maandag genoeg mensen op te trommelen om te joinen dan kunnen we maandag de clan makenSinergy schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:56:
andere als lot in ieder geval iets simpels en overzichtelijk die van lot is te druk, ik wil er wel eentje maken maar heb geen idee wat het zou moeten zijn nuWhiteUltY schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:39:
Ef nog een vraagje over OoT word het clan logo het zelfde als die van LoT of heeft iemand een ander idee of wie heeft er zin een te maken
[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 18:22 ]
Verwijderd
hoezo reclame makenSinergy schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 18:11:
graag gedaan
en vergeet niet:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Vote for your leader: Vote for MaceX
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Dus hij speel wel mee?Sinergy schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:56:
nou, denk niet dat ik 60 over 2 dagen haal.. maja toch nie slecht, vrijdag nog lvl41-42 ofzo en nu 53 en 102%Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:59:
Nu ben je 4th aan het onderschattenIk geloof dat hij jou lvl is over 2 dagen
Maar 4th ik weet daar nog wel iets op, leg ik je wel ff uit vanavond ALS ik op rose(drukke lange )#$@&#@ dag)
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 19:46 ]
lol, cheap bastards @ Wanadoo.Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 19:31:
Ze zijn wel mooi henog ff doorsparen
Dit is waarschijnlijk de eerste gast die ze heeft in EuRose
[afbeelding]
Verwijderd
ik heb nu 81k maar word wel wat meer heheCalamor schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 18:36:
[...]
Dus hij speel wel mee?
Maar hoeveel is hij online?
En heeft hij al ervaring met een clan?
Maar heeft iedereen die in de clan willen al geld er voor.
En missschien kunnen mensen van LoT een gift doen of voor schieten als het nodig is.
Zelf heb ik nu 150k
Hier ooit van gehoord?Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 19:31:
Ze zijn wel mooi henog ff doorsparen
Dit is waarschijnlijk de eerste gast die ze heeft in EuRose
[afbeelding]
Het was maar een grapjeCalamor schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 18:36:
[...]
Dus hij speel wel mee?
Maar hoeveel is hij online?
En heeft hij al ervaring met een clan?
Maar heeft iedereen die in de clan willen al geld er voor.
En missschien kunnen mensen van LoT een gift doen of voor schieten als het nodig is.
Zelf heb ik nu 150k
[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 24-10-2005 20:26 ]
Zat aant hetzelfde te denken, jaDutch-Hane schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 20:18:
Ik wil me er niet te veel mee bemoeien, maar van de levels (= grofweg gezien tijd online) uitgaand zou ik EVO kiezen, van de ervaring uitgaand Vec0
Verwijderd
Verwijderd
9. Phineas (lvl30 Muse)?Calamor schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 12:05:
Hierbij meld ik me ook aan voor OoT...
wie wordt de leider van OoT?
1. Zabuza (lvl 32)
2. EVO (lvl 57 Soldier)
3. Kaytjuh (lvl 46 hawker)
4. wozzie
5. Yoshi (lvl 50 Muse>Magician)
6. Qweho (lvl35 Muse)
7. dommz (lvl32 Dealer>bourgeous)
8.Vec0 (lvl 42 Soldier)
Verwijderd
Fine by me! dus met 8 mensen moet er per persoon 125k op tafel komen? hopen dat er nog meer mensen willen joinen want atm zit ik met 82KRakkerzero schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 22:38:
[...]
Zat aant hetzelfde te denken, ja
Dus Vec0 als clanleader en Evo als Deputy Master
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 23:02 ]
Verwijderd
KLinkt hetzelfde als hunten op Queen bibi, terwijl je een lading Hornets op je dak krijgt.Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 23:28:
Omg junon gmg's spawnen wel 50 stone golems en blijven spawnen totdat die junon gmg kapot is.
Niet normaal zeg, of hebben de gm's dit in handen gehad om ons te testen?
Party members hebben een aantal screenshots mijne zijn mislukt
Verwijderd
Dat was ook de planing. Maar ik wou ff laten zien dat er wel dingen mee rekening gehouden moet worden. Dat je niet zomaar een clanleader ben. En de dat er nog meer taken zijn voor clanleader.Dutch-Hane schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 20:18:
Ik wil me er niet te veel mee bemoeien, maar van de levels (= grofweg gezien tijd online) uitgaand zou ik EVO kiezen, van de ervaring uitgaand Vec0
Heb ik gedaan. Nu is het toch nog niet zo heel erg belangrijk. CF is er nog niet. Maar als je toch niet zo heel erg veel speelt en CF is er. Wil ik wel ff invallen als Deputy Master. Speel bijna elke avond en soms wel overdag. En ik heb ook wel wat ervaring.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:10:
[...]
idd allemaal rond een uur of 8 online proberen te zijn dan, kan je niet of heb je ander cometaar dan ff hier laten weten a.u.b.
veco word lead ik depudy zo vaak zal ik overigens niet meer online zijn zolang die hp bug niet is gefixt dat is niet leuk spelen ben meer dood dan levend en kan het me financieel gezien niet veroorloven om constand te eten.
ook gelijk de vraag aan calamor om daar ff de lijst bij te werken
[ Voor 69% gewijzigd door Calamor op 25-10-2005 00:32 ]
Verwijderd
idd allemaal rond een uur of 8 online proberen te zijn dan, kan je niet of heb je ander cometaar dan ff hier laten weten a.u.b.Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 23:48:
er komt weer een andere member bij : GIJOEISHERE84![]()
als we zorgen dan dat maandag uiterlijk betaald word en ook de clan gaan oprichten
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 00:10 ]
Enigste probleem is dat nieuwe members zich niet meer kunnen registreren op dat forum.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:10:
[...]
idd allemaal rond een uur of 8 online proberen te zijn dan, kan je niet of heb je ander cometaar dan ff hier laten weten a.u.b.
veco word lead ik depudy zo vaak zal ik overigens niet meer online zijn zolang die hp bug niet is gefixt dat is niet leuk spelen ben meer dood dan levend en kan het me financieel gezien niet veroorloven om constand te eten.
ook gelijk de vraag aan calamor om daar ff de lijst bij te werken
Er kunnen wel nieuwe mensen registreren. Heb het net nog geteset. Dus ik weet niet wat er dan fout gaat. Mij lukt het heb zelf gepost zie BoT.Psychoot schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:23:
[...]
Enigste probleem is dat nieuwe members zich niet meer kunnen registreren op dat forum.
En er staat nog steeds dat DesertRaven moderator is van OoT forum terwijl Desert niet meer speelt
Wie heeft rechten op de site en kan opties veranderen, zou wel zo fijn zijn
Verwijderd
ik, calamor en rakkerzero hebben toegang tot de clan site en wat het forum betreft vele word het toch niet gebruikt denk ik dit topic is voldoende dus nieuwe zal er zoiezo niet hoeven te komen en voor mij werkt dit forum ook nog hoor maja het registreren heb ik nog niet geprobeerd danPsychoot schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:23:
[...]
Enigste probleem is dat nieuwe members zich niet meer kunnen registreren op dat forum.
En er staat nog steeds dat DesertRaven moderator is van OoT forum terwijl Desert niet meer speelt
Wie heeft rechten op de site en kan opties veranderen, zou wel zo fijn zijn
[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 25-10-2005 02:46 ]
Verwijderd
vooral gezelligheid, en veel party'sSinergy schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 02:46:
Oh en wat heeft een clan als extra voordelen buiten een bak geld kwijt zijn?
Heeft geen signature.
Verwijderd
dat kan inderdaad een nadeel van revive zijn ja heb ik ook welles gehad.dommerick schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 08:43:
[...]
vooral gezelligheid, en veel party's
nou revive is daarom ook dik irri ben ik daar aan t vechten tegen aqua cap als me dealer, minimaliseest rose opeens kom ik trug ben ik 17% kwijt ofzo, doordat ik constant gerevived ben en dan meteen weer in de pan gehacke
Verwijderd
Iruja ik heb nu 43 angel feathers heb toch nog geld zat overVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 04:34:
We hebben het er over gehad en mensen moeten betalen voor de 25ste... die paar weten wel genoeg.
En schijnbaar zijn er hier mensen little angel featehrs aan het sellen, niet doen!
Ik heb genoeg gold threads en fabric om er een hele hoop te craften, alleen geen feathers..
Nou die wil ik beeeest kopen, kamp met een minimaal lvl probleempje, ben pas lvl39Amafi schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 08:36:
Heb gisteren mijn saint flame wand geidentificeerd.
Geeft +10 attack als statBen alleen een staff gebruiker dus:
Wie wil deze wand (lvl60req) kopen, of kent iemand die dat ding wil kopen/ ruilen tegen een blue staff met +10 attack?
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 25-10-2005 09:20 ]
Aardige muses dan dat ze je willen reviven. Maar wel irri dat je dan de hele tijd dood ligt en veel exp kwijtraakt.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:08:
dat kan inderdaad een nadeel van revive zijn ja heb ik ook welles gehad.
kwa mijn speeltijd heb ik toch besloten het niet in te korten door die bugtsben te verslaafd LOL, ik zal het alleen bij gele mobs houden voorlopig dat mijn kans op dood gaan niet al te groot is.
Heeft geen signature.
Verwijderd
Leuk gerwin, geloof toch echt dat Iruja daar Angel feathers bedoeldgerwingood schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:18:
[...]
Iruja ik heb nu 43 angel feathers heb toch nog geld zat overzon 700k dus als ik nog devil zie
sla ik ze voor je in.
Zou graag willen vragen om iruja hier bij te helpen namens de andere hij heeft ook veel voor ons gedaan in begin duspaar devil feathers kunnen er wel af.
Gisteren 65 geworden waardoor nieuw pakje aan kanen nu gaat killen nog sneller 281 atk power of hoger heb ik nu
crawfi warrior = 1k damage
![]()
Vliegje cu later
Verwijderd
Ik heb elke wand van lvl 10 tot 60 en krijg ze maar niet verkocht dus als je er eentje wilt hebben, laat het maar wetenSinergy schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:18:
[...]
Nou die wil ik beeeest kopen, kamp met een minimaal lvl probleempje, ben pas lvl39(ik geloof dat ik een eenzaam bestaan heb als wand-muse)
zover ik weet en wat iruja in clan chat gezegt heeft is volgendeVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:53:
[...]
Leuk gerwin, geloof toch echt dat Iruja daar Angel feathers bedoeldDe overige classes in de clan hebben wel Devils nodig. Waaronder ik
Die veren droppen gewoon super weinig dat is het irritante. Merk zelf dat die angels veel sneller droppen. Maar die heb ik al aan diverse mensen aan geholpen. Ik hou ze iig wel in de clan namelijk.
Verwijderd
Las dit namelijk GerVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 04:34:
We hebben het er over gehad en mensen moeten betalen voor de 25ste... die paar weten wel genoeg.
En schijnbaar zijn er hier mensen little angel featehrs aan het sellen, niet doen!
Ik heb genoeg gold threads en fabric om er een hele hoop te craften, alleen geen feathers..
Wilde gisteren nog zeggen dat ik wel graag devil veren wil ruilen voor angel.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:53:
Die veren droppen gewoon super weinig dat is het irritante. Merk zelf dat die angels veel sneller droppen. Maar die heb ik al aan diverse mensen aan geholpen. Ik hou ze iig wel in de clan namelijk.
Verwijderd
Verwijderd
nee sorry is allemaal gevonden npc spul, als ze blauw waren had ik ze waarschijnlijk wel verkochtSinergy schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:59:
zijn dat allemaal blauwe versies? merk enorm verschil tussen attackpower/accuracy met stated NPC wands en die blue lvl X5 versies (heb nu een 48 atkpwr/63acc lvl35).
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 11:03 ]
dit klopt omdat iruja op lvl 60 niet cave in geweest is om devil feathers en angel te hunten. Maar was aan lvlen. Doordat iruja alleen maar angel feathers vind zowat en geen devil feathers wilt hij ze graag ruilen. Doordat b3 soms uit een normaal beest angel feather dropt maar zowat tot geen devil feathers.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:05:
[...]
Las dit namelijk GerDaar staat zn frustatie over angel. Vandaag dat ik dat idee krijg
[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 25-10-2005 11:14 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Contact Vliegje hiervoor ingame. Vanavond is hij denk ik wel weer online(zal nu op zn werkje zitten denk ik)Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:19:
Wie kon hier ookalwleer craften?
zou diegene vavavond ofzo een paar lion backshields voor me kunnen craften?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq