[PC MMORPG] ROSE Online - deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.014 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
Afbeeldingslocatie: http://img462.imageshack.us/img462/2264/screen0994to.th.jpg
@rakkerzero Die bril geeft +7atk en +3str dus hou hem gewoon op O-)

[ Voor 21% gewijzigd door Amafi op 24-10-2005 06:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

Rakkerzero schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 00:57:
Je hebt een trutbril op amafi :X

Maar hoe krijg je nou die namen weg bij die pics???
namen weg misschien bij party options uitzetten dat je hp balk ziet denk ik.

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Calamor schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 12:05:
Hierbij meld ik me ook aan voor OoT...
wie wordt de leider van OoT?

1. Zabuza (lvl 32)
2. EVO (lvl 57 Soldier)
3. Kaytjuh (lvl 46 hawker)
4. wozzie
5. Yoshi (lvl 50 Muse>Magician)
6. Qweho (lvl35 Muse)
7. sinergy |:( dommz (lvl32 Dealer>bourgeous)
8.Vec0 (lvl 42 Soldier)
foutje denk ik 8)

als dit t is, is de clan fee redelijk hoog, maar ja ik krijg toch 300k en ik hoop ooit nog es veel geld te verdienen :+

en ik ben t eens dat vec0 leader wordt ;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Dubst4r schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 04:32:
Beetje laat en ik dacht dat iemand anders het op GoT zou zetten.
[afbeelding][afbeelding]
Ik hoop dat iemand anders nog wat mooiere screenys heeft. ;)
lol, ben ik eens een dag afk ivm huiswerk (ja weer uitgesteld tot laatste dag :P) worden er meteen clanpicz gemaakt, hehe.
Vandaag weer vol ertegen aan.

PS: ken nog wel een persoon die in OoT wilt maar niet direct hier op het forum zit. Heeft al p2p gedaan en is rond zelfde lvl als vec0, vriend van ons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 22:29:
[...]
Hij heeft als enige al in OoT gezeten als ik het goed zie => Vec0 for master!*
*niet gedwongen natuurlijk :>

offtopic:
:w Vec0. Leuk dat je nog speelt :)
Ik ken hem helemaal niet ook nu nog niet in game eik maja dat was dan voor mij tijd, van mij mag hij wel lead zijn en zoals al eerder was gezegd veel word toch als groep bepaald

als er trowuens geen depudy is wil ik me daar ook wel voor opofferen.
Psychoot schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 09:13:
[...]

PS: ken nog wel een persoon die in OoT wilt maar niet direct hier op het forum zit. Heeft al p2p gedaan en is rond zelfde lvl als vec0, vriend van ons.
hij is welkom hoor

kwa fee, ik heb nog steeds geen cart. bloos bloos kom nog iets van 150 k tekort :P lukt me gewoon niet om goed te verdienen, verkoop bijna niks vanaf shop en zo overprijst heb ik het nou niet.

deze week zal ik trouwens niet zo veel kunnen spelen, word voor zondag denk ik ook maar 63 halen, dan maandag met de 2 extra lvls ben ik 65 en dan nog maar 1 lvl heb ik weer sp :D

offtopic:
Eindelijk heb ik me moederbord aan de praat gekregen en me gewone pc is weer compleet :D:D bleek de voeding kaduk te zijn.

dus hoeft niet meer op me laptop te gamen :P dus ik kan ook weer fatsoenlijk met spaties typen ;)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 09:16:
[...]

....deze week zal ik trouwens niet zo veel kunnen spelen, word voor zondag denk ik ook maar 63 halen, dan maandag met de 2 extra lvls ben ik 65 en dan nog maar 1 lvl heb ik weer sp :D....
En een Buffalo BS en Demon Chrome Armor :9~ _/-\o_
Een van de mooiste outfits in Rose vind ik.

* Psychoot wilt Lizard BS :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoot schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 09:19:
[...]

En een Buffalo BS en Demon Chrome Armor :9~ _/-\o_
Een van de mooiste outfits in Rose vind ik.

* Psychoot wilt Lizard BS :X
Ik wil demon chrome armour :O heb alleen de helm nog :P waar heb jij hem vandaan

en buffalo laat ik tegen die tijd wel door vliegje craften was me met me huidige lion back shield zeer goed bevallen :D:D nog altijd dankbaar vlieg

dus als iemand misian over hebt :P sponser evo

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 09:21:
[...]

Ik wil demon chrome armour :O heb alleen de helm nog :P waar heb jij hem vandaan

en buffalo laat ik tegen die tijd wel door vliegje craften was me met me huidige lion back shield zeer goed bevallen :D:D nog altijd dankbaar vlieg

dus als iemand misian over hebt :P sponser evo
Die demon chrome armor is toch emt attackspeed 8? Zoja dan heb ik er nog wel 1 liggen. Had hem gister te pakken en meende al dat Psy hem hebben moest :P
Evo contact me ff hierover. Denk namelijk dat 4th ook belangstelling heeft. heb nog wel wat dingetjes nodig namelijk :P

Gister dus clanpic gemaakt. Kon er helaas niet zijn. Had vrouwelijk bezoek ;) En dat gaat altijd nog wel voor :P

Ben bijna lvltje 62. Geld is niet zo super probleem meer vanaf lvl 60. Elke lvl verdien je aardig wat geld erbij. Nu vooral dat stockpile aardig aantikt kwa hoeveelheden drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 09:47:
Ben bijna lvltje 62. Geld is niet zo super probleem meer vanaf lvl 60. Elke lvl verdien je aardig wat geld erbij. Nu vooral dat stockpile aardig aantikt kwa hoeveelheden drops.
een goed voorbeeld dat dealer dus ook stevig door kan lvlen :D

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:07
dommerick schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 08:34:
[...]

foutje denk ik 8)

als dit t is, is de clan fee redelijk hoog, maar ja ik krijg toch 300k en ik hoop ooit nog es veel geld te verdienen :+

en ik ben t eens dat vec0 leader wordt ;)
Ik was ook al eeeeerg verbaast dat ik erop stond (nu heb ik wel een dealer, maar die is lvl15 :P) Zal straks even overleggen met mn vriendin of we ook mee doen, scheelt weer wat in de kosten ;)
Dus nog niet zeker voor de lijst:
MaceX lvl38 Muse
Mika lvl38 Muse

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 24-10-2005 10:04 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 09:58:
[...]

een goed voorbeeld dat dealer dus ook stevig door kan lvlen :D
hehe doe me best. Maar als je naar de afgelopen lijst van top 25 kijkt. Staat er uit me hoofd maar 1 dealer bij.... Op zich niet zo gek want we hebben geen blauwe eq(nog maar 1 gezien die fly heeft ;)) verder moet ik hele tijd heen en weer lopen voor cannons omdat er nu nog maar 1 soort is en die een gewicht heeft. Toch allemaal kleine dingen die het voor ons dealer moeilijker maakt :( Maargoed gelukkig party ik zowat altijd en is het dan goed te doen. En de gather skill wordt ook wel gewaardeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Sinergy schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:03:
[...]

Ik was ook al eeeeerg verbaast dat ik erop stond (nu heb ik wel een dealer, maar die is lvl15 :P) Zal straks even overleggen met mn vriendin of we ook mee doen, scheelt weer wat in de kosten ;)
Dus nog niet zeker voor de lijst:
MaceX lvl38 Muse
Mika lvl38 Muse
hehe ja t was een misverstand :D, maar t zou wel gezellig zijn or als jullie ook mee doen.. scheelt in de kosten en hoe meer zielen hoe meer vreugd :+
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:17:
[...]

hehe doe me best. Maar als je naar de afgelopen lijst van top 25 kijkt. Staat er uit me hoofd maar 1 dealer bij.... Op zich niet zo gek want we hebben geen blauwe eq(nog maar 1 gezien die fly heeft ;)) verder moet ik hele tijd heen en weer lopen voor cannons omdat er nu nog maar 1 soort is en die een gewicht heeft. Toch allemaal kleine dingen die het voor ons dealer moeilijker maakt :( Maargoed gelukkig party ik zowat altijd en is het dan goed te doen. En de gather skill wordt ook wel gewaardeerd :)
Die gather skill, telt die als een soort van buff voor heel de party... of is die skill echt enkel voor jou en telt die alleen als jij de mob als eerste raakt heb namelijk meerdere verhalen gehoord :?

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Die demon chrome armor is toch emt attackspeed 8? Zoja dan heb ik er nog wel 1 liggen. Had hem gister te pakken en meende al dat Psy hem hebben moest :P
Evo contact me ff hierover. Denk namelijk dat 4th ook belangstelling heeft. heb nog wel wat dingetjes nodig namelijk :P

Gister dus clanpic gemaakt. Kon er helaas niet zijn. Had vrouwelijk bezoek ;) En dat gaat altijd nog wel voor :P

blue contact contact contact :P ik koop hem mooie launchers was het toch ;) heb er 2 :P en redfield black hat ook nog wel of wa demon of elven gloves :P en waarom heb jeje mail nergens staan op je profiel :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Goede morgen :)

Weekend is weer voorbij
Vrijdag begon het met lvl 59 en nu 64 ;)
Vandaag hopelijk 65 :) en zal ik screenshot maken van me nieuwe gear :) namelijk vanmorgen weer wat leuks gevonden.
Totaal heb ik gisteren 600k verdiend aan drops niet normaal die crawfi warriors geven zoveel exp en drops :) soms 5 drops achter elkaar. Meeste muse s hit of bullsword.

Nu totaal 27 little angel feather met nog 750k over :) dus here i come my big wing

Vanavond hopelijk snel 65

Maar zou zeggen tot vanaf

ps die gather skill werkt voor hele party.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Voor de mensen die een pic willen maken zonder namen enzo.

Typ in je chatscherm /noui
Ofterwijl een afkorting voor no user interface.
Dan krijg je alles te zien zonder interface dingen zoals namen minimap etc.
Om weer terug te keren in het normale scherm nog een keer /noui intypen.
Veel plezier met de mooie plaatjes die dit op kan leveren.

Heeft er trouwens iemand nog mooie statted senior shoes die ik kan kopen?
Heb nu nog lvl25 shoes aan :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
dommerick schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:24:

hehe ja t was een misverstand :D, maar t zou wel gezellig zijn or als jullie ook mee doen.. scheelt in de kosten en hoe meer zielen hoe meer vreugd :+
Net even gevraagt, ze had er niet al te veel interesse is, mede qua zulies. Ze spreekt geen woord nederlands dus nog ff aankijken. Heb nagenoeg hele weekend niet gelvl'ed, City of villians bleek toch iets te leuk te zijn (Mastermind is echt leuk :P). Mischien vanavond een uurtje lvl'en om 39 te halen en dan zien we wel weer.

Was er trouwens iets van GR bekent over die belachelijke crit-chance van mobs? We gingen 10 minuutjes lvl'en op small clowns, krijg ik gewoon 4 crits in a row...

[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 24-10-2005 10:49 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

gerwingood schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:44:
ps gather skill werkt voor hele party.
chill dan ga ik die snel omhoog pompen, want kan wel wat geld gebruiken, en goede drops is nooit weg alhoewel ik gister wel een demon rodeo hat heb gevonden met +3 cri en +8 dodge... niet ontevreden over 8)

@amafi wat voor schoenen heb jij aan dan anders kan ik ze maybe wel gebruiken ;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
dommerick schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:48:
[...]

chill dan ga ik die snel omhoog pompen, want kan wel wat geld gebruiken, en goede drops is nooit weg alhoewel ik gister wel een demon rodeo hat heb gevonden met +3 cri en +8 dodge... niet ontevreden over 8)

@amafi wat voor schoenen heb jij aan dan anders kan ik ze maybe wel gebruiken ;)
lvl muse? want ik heb nog muse gloves lvl 25 met 6 int wie nodig heeft pmd me maar ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

nop geen muse, ben dealer... toch bedankt :*)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
dommerick schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:48:
Lvl 25 muse schoenen met stats, weet niet eens meer wat.
In ieder geval (blauwe) groene schoenen.
Moet eerst trouwens nieuwe schoenen hebben voor ik deze wegdoe.

Trouwens gisteren voor het eerst (met behulp van fairy) een junon golem gesolood.
Doet me wel weer een hoop goed. Mijn muse begint een stuk sterker te worden.
Nu nog een bak attackpower erbij. Zit nog maar net boven de 200 attack :(
Hoeveel attack hadden jullie op lvl 56? En hoe krijg ik veel meer atk, stat wise gezien.
staff mastery is op lvl10

En moet binnenkort zoeken naar een nieuwe attack skill aangezien die ook de max bijna bereikt hebben. Iemand iedeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 10:30:
[...]

blue contact contact contact :P ik koop hem mooie launchers was het toch ;) heb er 2 :P en redfield black hat ook nog wel of wa demon of elven gloves :P en waarom heb jeje mail nergens staan op je profiel :P
hehe Evo, email maak ik niet zomaar openbaar nee :) Dit regelen we wel op rose zelf even. Heb momenteel al een goede launcher ( NPC :P) maar zoek nog wel leuke eq.Komen we wel uit ;)

Over die gather skill, in de party werkt het dan ook idd automiatisch. Heb wel het idee dat het heel iets minder is dan als je solo zou killen. Vooral met veren hunten zijn ze graag bij je. Vaak krijg je (2) veren ipv (1) :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11:12
Amafi schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 06:47:
[afbeelding]
@rakkerzero Die bril geeft +7atk en +3str dus hou hem gewoon op O-)
Das wel lekker ja :9.
Dan mag je hem zelfs van mij ophouden :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Amafi schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:08:
[...]

Lvl 25 muse schoenen met stats, weet niet eens meer wat.
In ieder geval (blauwe) groene schoenen.
Moet eerst trouwens nieuwe schoenen hebben voor ik deze wegdoe.

Trouwens gisteren voor het eerst (met behulp van fairy) een junon golem gesolood.
Doet me wel weer een hoop goed. Mijn muse begint een stuk sterker te worden.
Nu nog een bak attackpower erbij. Zit nog maar net boven de 200 attack :(
Hoeveel attack hadden jullie op lvl 56? En hoe krijg ik veel meer atk, stat wise gezien.
staff mastery is op lvl10

En moet binnenkort zoeken naar een nieuwe attack skill aangezien die ook de max bijna bereikt hebben. Iemand iedeen?
Dit pobleem kenik dat je te weinig atk hebt.
Tot lvl 62 had ik dit probleem. Tot dat ik gisteren morgen saint shadow staff vond van een krawfi(de normale). Lvl 60 req en +10 atk. Kreeg 45 atk meer was wel nice. Verder probeer ik nu alles met + atk te krijgen ivm sneller killen en krawfis raken met toch niet meer ze vallen voor me op de grond.
Verder ga ik geen extra skill nemen mayberond lvl 100 want nu kan ik mana bolt , ice bolt , mana bolt 2 sec wachten en kan weer over nieuw dus extra skill isoverbodig.

In kort

Equip + atk
Bue staff
Mana lvl 10
Ice lvl 10
Int :) geeft meer dan str heb ik gemerkt

Gerwin Good

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:14:
[...]

hehe Evo, email maak ik niet zomaar openbaar nee :) Dit regelen we wel op rose zelf even. Heb momenteel al een goede launcher ( NPC :P) maar zoek nog wel leuke eq.Komen we wel uit ;)

.
mocht de stats soldier geschikt zijn zegmaar heb ik er wel wat voor over :P maar tot vanaaf dan denk
Originally Posted by Whitestars
I've seen many mmo's going into p2p, and this is the response that always came..
This game isn't ready, alot of ppl are leaving,...

and ofc the famous, i'm only 13 you stole my game away, i can't pay one one one!!!

Every game i knew had a dip in the first 14 days p2p, after that, these games kept getting more and more ppl, some ppl came back because they loved the game, but mostly there will be new subscibers, those who don't want to play beta's but p2p versions.
Het meest zinnige dat GR ooit heeft gezegd als cometaar op zeurende players

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

[...]

.
zeker geinteresseerd, die dinge zijn erg moeilijk te vinden, de helmets zijn weer te makkelijk te vinden

edit: jammer, zie dat ik net te laat ben, naja, hopelijk vindt iemand er nog een :)

[ Voor 8% gewijzigd door 4th op 24-10-2005 11:53 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:50:
[...]

zeker geinteresseerd, die dinge zijn erg moeilijk te vinden, de helmets zijn weer te makkelijk te vinden

edit: jammer, zie dat ik net te laat ben, naja, hopelijk vindt iemand er nog een :)
hij is voor lvl 65 pas als jij dat bent heb ik wel weer een nieuw pakje denk ik :P mocht hij naar mij gan krijg jij hem wel in loop van tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu ben je 4th aan het onderschatten :P Ik geloof dat hij jou lvl is over 2 dagen :P

Maar 4th ik weet daar nog wel iets op, leg ik je wel ff uit vanavond ALS ik op rose(drukke lange )#$@&#@ dag :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een paar vraagjes aan de muses: Is het verstandig om ice bolt te nemen? Doet dit veel damage? Ik ben nu lvl 52 muse. En adden de muses hier veel charm/concentration voor de toekomstige skills?? Wat vinden jullie van Sharpen support? En btw, mij maakt het ook niet uit wie leader wordt van 0ot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yo,

Ik wil ook wel graag bij de nieuwe clan.

Ben een vriend van psychoot en heb vaker in party met Vec0 gezeten.

Ben hawker (level32)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ice bolt is bijzonder krachtige single target, ken eigelijk geen enkele muse die hem niet had.
qua charm/con, denk dat je maar 1 kant op kan gezien je gewoon niet genoeg statpoints heb om beide 150+ te krijgen (2nd job skills hebben 150 nodig ofzo). Logischerwijs is con de betere kant om op te gaan gezien de extra stats die con geeft (charm heeft ook nog eens extra agro).

Ik heb nu nog helemaal geen buff powers, meeste zijn met zulk lage stats dat je _mischien_ op rank10 er iets aan zult hebben.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 24-10-2005 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 12:55:
Even een paar vraagjes aan de muses: Is het verstandig om ice bolt te nemen? Doet dit veel damage? Ik ben nu lvl 52 muse. En adden de muses hier veel charm/concentration voor de toekomstige skills?? Wat vinden jullie van Sharpen support? En btw, mij maakt het ook niet uit wie leader wordt van 0ot...
eej zelf vind ik ice bolt erg fijn doordat hij meer damage doet dan mana bolt, Sharpen support zou ik niet nemen als je mage bent en als je hem neemt pas op hoge lvl namelijkelk lvlgeeft 1% dat houd in na lvl 10 heb je er pas wat aan.

charm en con heb je veel nodig 150 om precieste zijn als je mage word kies daarom voor 1
:)

Gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik offer me wel op om leader te zijn _/-\o_ :+

offtopic:
good to be back, mis oud OoT nog =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
@evo
ben je nog steeds tevreden met je stat distributie op dat soldaatje van je?
ik ben ook alleen str en con = lvl aan het doen maar logischerwijs beroerde crits doordat sen base is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:41:
ik offer me wel op om leader te zijn _/-\o_ :+

offtopic:
good to be back, mis oud OoT nog =(
Ik doe de depudy rol wel, ik zal je vannaaf is toevoegen in friends list trowuens kgooi er wel iemand anders uit.
Yokidrink schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 13:41:
@evo
ben je nog steeds tevreden met je stat distributie op dat soldaatje van je?
ik ben ook alleen str en con = lvl aan het doen maar logischerwijs beroerde crits doordat sen base is.
als soldier kan je weinig anders doen :P alleen misschien als je champ wilt worden kan sen ook wel leuk zijn voor je criticals

Ik ben nu bezig met beejte algemeen omdat ik 2nd job skills nog moet zien. heb nu tot lvl 60 met 2 handed gespeeld en ga nu verder met one handed + shield en verre wel zelfde skills nog maja die zijn ook maxed bij mijn voglende skill points set dus denk dat ik er Metabolic High bij neem

mijn standaard is zo'n beejte:

knight: con= lvl + 5, str = overige stat points
champ: con= lvl + 10, sen = lvl -20, str = overige

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
ic, wel ik weet nog niet wat ik ga doen, champ or knight. moet me er maar es in gaan verdiepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,
Na wat gelezen te hebben over deze game ben ik wel geïnteresseerd geraakt in het spel. Ik heb alleen 1 vraag. Hoe druk bevolkt zijn de werelden??? Met andere woorden, met hoeveel mensen tegelijk kan je op een server spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Genoeg ruimte nog. is nu 1 server met 3 kanalen. Wat ik begrepen heb kom er nog een zelfde server erbij. Ik zou zeggen... probeer het gewoon eens.
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:49:
[...]

Hij download al :Y) De europese versie. Maar wat ik bedoel is of de wereld lekker druk is. Dat je nog eens mensen tegen komt....
Drukte valt nu wel mee. Opzich wel lekker in het begin. Kan je snel door de quests heen. Op latere lvls wordt het vanzefl drukker. Wordt lastiger om leuke spots te vinden :)

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:46:
Genoeg ruimte nog. is nu 1 server met 3 kanalen. Wat ik begrepen heb kom er nog een zelfde server erbij. Ik zou zeggen... probeer het gewoon eens.
Hij download al :Y) De europese versie. Maar wat ik bedoel is of de wereld lekker druk is. Dat je nog eens mensen tegen komt....

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:47
Zo mijn dealer heeft lekker veel geld verdient. Heb ff bij me muse een skill reset gedaan. Alles op mana en ice en staff mast. gedaan. Ik doe nu bijn dubbel damage :). Alleen ben ik wel snel door me mp heen. :(. Maar zo een lvl up(38) en ik dan doe ik me med. wat hoger. Maar ze willen me nu wel gelijk me in party's hebben als ze zien hoeveel ik damage doe.
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:40:
Hallo allemaal,
Na wat gelezen te hebben over deze game ben ik wel geïnteresseerd geraakt in het spel. Ik heb alleen 1 vraag. Hoe druk bevolkt zijn de werelden??? Met andere woorden, met hoeveel mensen tegelijk kan je op een server spelen?
Als je in ch1 zit is het een stuk drukker. Ik zit nu in ch3 en speel bijna alleen daar is het heel erg rustig.

[ Voor 41% gewijzigd door Calamor op 24-10-2005 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Enthousiast zijn we wel ja. Is nog steeds een leuk spel.
Het spel is momenteel als volgt opgebouwd
1 server
3 kanalen
ongeveer 13 maps.
uiteindelijk kan je dus in 13*3=39 maps terecht (afhankelijk van je lvl enzo.)
Op de servers is momenteel genoeg ruimte om te spelen en in partys een stukje voor jezelf te hebben.
Soms is het zelfs een beetje te leeg.... maar in de steden kom je wel genoeg mensen tegen.
en de mid-levels schijnen ook drukker te zijn dan 2 weken geleden.

Ik kom nog wel weer eens terug voor een aqua-king kloot sessie. Leuk om te patsen daar 8)

[ Voor 23% gewijzigd door Amafi op 24-10-2005 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het dan verstandiger om bijvoorbeeld de amerikaanse versie te downloaden? Word daar meer gespeeld?

Anders kijk ik eerst wel even bij de europese versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 15:56:
Is het dan verstandiger om bijvoorbeeld de amerikaanse versie te downloaden? Word daar meer gespeeld?

Anders kijk ik eerst wel even bij de europese versie...
Denk dat je beter NaRose kan spelen. Want die blijft langer open beta(gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Ef nog een vraagje over OoT word het clan logo het zelfde als die van LoT of heeft iemand een ander idee of wie heeft er zin een te maken :9

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
WhiteUltY schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:39:
Ef nog een vraagje over OoT word het clan logo het zelfde als die van LoT of heeft iemand een ander idee of wie heeft er zin een te maken :9
:X
http://www.laura-design.nl/xot/viewtopic.php?t=40

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

OO mooi gedaan had ik nog niet gezien sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
dus iedereen is het er mee eens, MaceX wordt leider? :P :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lolz n1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh

Kaytjuh

The one and only

Sinergy schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:56:
Ja is goed joh :P

[ Voor 3% gewijzigd door Kaytjuh op 24-10-2005 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petok
  • Laatst online: 01-08 13:32
Misschien dat ik te weinig heb gelezen, maar welke versie Rose spelen jullie nou? Ik had het ook een tijdje gespeeld, toen computer geformatteerd en nu EuRose gedownload, maar waar kan je nou een account aanmaken? En moet je daar voor betalen (of zijn er nog andere wegen)? En hebben jullie allemaal betaald? Ik zie door de rose-versies en beta gedoe het bos niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
:/

Dit is echt al tig keer gevraagd, laatste keer:
http://www.roseeurope.com/forum/showthread.php?t=74
http://www.roseeurope.com/forum/showthread.php?t=13

Lees voortaan in ieder geval de startpost door wil je. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Rooster op 24-10-2005 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
opsomming van je vragen:
1. We zitten met zn allen (1 uitgezonderd) op EuRose.
2. Registreren kan op Gamesrouter.com (de link op die site kan je bijna niet missen)
3. tot 31 oktober is het spel in beta, daarna gaat het p2p in (7,99 pond per maand, dit moment alleen CC, binnenkort ook paybycash)
4. de meeste hebben inmiddels betaald
5. EuRose is gebaseerd op NaRose, laatstgenoemde zal een iets langere periode beta blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Petok
  • Laatst online: 01-08 13:32
Bedankt allebei, ik weet dat het vervelend is, maar ik wist het even niet meer, maar het is nu helemaal helder, alsnog bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
graag gedaan :)

en vergeet niet:
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/chearleader.gifAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/chearleader.gifAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/chearleader.gifAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/chearleader.gif
Vote for your leader: Vote for MaceX
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/chearleader.gifAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/chearleader.gifAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/chearleader.gifAfbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ispierings/roseguide/chearleader.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sgoed hoor, dan proberen voor p2p maandag genoeg mensen op te trommelen om te joinen dan kunnen we maandag de clan maken
WhiteUltY schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:39:
andere als lot in ieder geval iets simpels en overzichtelijk die van lot is te druk, ik wil er wel eentje maken maar heb geen idee wat het zou moeten zijn nu :P

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoezo reclame maken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Dus hij speel wel mee?
Maar hoeveel is hij online?
En heeft hij al ervaring met een clan?

Maar heeft iedereen die in de clan willen al geld er voor.
En missschien kunnen mensen van LoT een gift doen of voor schieten als het nodig is.
Zelf heb ik nu 150k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 11:59:
Nu ben je 4th aan het onderschatten :P Ik geloof dat hij jou lvl is over 2 dagen :P

Maar 4th ik weet daar nog wel iets op, leg ik je wel ff uit vanavond ALS ik op rose(drukke lange )#$@&#@ dag :P)
nou, denk niet dat ik 60 over 2 dagen haal.. maja toch nie slecht, vrijdag nog lvl41-42 ofzo en nu 53 en 102% :)

vanavond nog even goed naar 55 brengen en dan morgevroeg/middag naar 57 :) daarna weer overdag werken dus max van 2 lvls per dag :(

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

lol ik d8 dat vec0 leader werd, maar ok dat moeten jullie je onderling maar uitvechten.

@evo18 waarom zou je een ander logo als Henkie willen? Ok Henkie is niet het coolste of mooiste logo wat er is maar is wel het kenmerk/logo van GoT (Tweakers). Aangezien het een Tweakers-clan wordt is een logo zoals Henkie redelijk voor de hand liggend imho....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze post zal ik morgen plaatsen :P

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 19:31:
Ze zijn wel mooi he :P nog ff doorsparen
Dit is waarschijnlijk de eerste gast die ze heeft in EuRose

[afbeelding]
lol, cheap bastards @ Wanadoo.

De datalimiet van deze homepage is voor vandaag overschreden. De pagina zal na middernacht weer beschikbaar zijn.
U wordt na 5 seconden doorgestuurd naar de homepage van Wanadoo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 18:36:
[...]

Dus hij speel wel mee?

En missschien kunnen mensen van LoT een gift doen of voor schieten als het nodig is.
Zelf heb ik nu 150k
ik heb nu 81k maar word wel wat meer hehe :D
alleen ik zit nog te kijken of ik cker p2p kan gaan inverband met CC maar ik wil iig wel mee betalen aan de clan! mijn geld moet voor die datum iig naar een goed doel neem ik aan (voor als ik niet p2p ga :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 19:31:
Ze zijn wel mooi he :P nog ff doorsparen
Dit is waarschijnlijk de eerste gast die ze heeft in EuRose

[afbeelding]
Hier ooit van gehoord? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Calamor schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 18:36:
[...]

Dus hij speel wel mee?

Zelf heb ik nu 150k
Het was maar een grapje ;(
(btw ik ben MaceX ;)) maar even op jouw vragen :P:

Dus hij speel wel mee?
Ja, ben lvl38 muse :Y)

door de weeks 1-2 uur per dag (timezone...)

0,0 ervaring :X

(alsof presidenten altijd zo lekker ervaren zijn, proberen ze het toch >:) )

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 24-10-2005 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Ik wil me er niet te veel mee bemoeien, maar van de levels (= grofweg gezien tijd online) uitgaand zou ik EVO kiezen, van de ervaring uitgaand Vec0 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dutch-Hane schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 20:18:
Ik wil me er niet te veel mee bemoeien, maar van de levels (= grofweg gezien tijd online) uitgaand zou ik EVO kiezen, van de ervaring uitgaand Vec0 :)
Zat aant hetzelfde te denken, ja
Dus Vec0 als clanleader en Evo als Deputy Master

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maandag hebben we die 300k toch allemaal die al betaald hebben
dus zullies moet geen probleem zijn zit nu beetje krap hehe net me cart gekocht
maar als je maandag de clan opricht heb ik weer zeker 400k hehe
evo veco for the presidents lolz
ik hoor het wel als jullie me erbij willen hebben :)
ben nu lvl 53 hawker probeer deze week beetje door te lvl vorige week druk gehad

ff wat anders is er al iemand die leuke masks kan maken met goede stats
want op die server zijn er zover als ik gekeken heb aleen maar met charm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 12:05:
Hierbij meld ik me ook aan voor OoT...
wie wordt de leider van OoT?

1. Zabuza (lvl 32)
2. EVO (lvl 57 Soldier)
4. wozzie
6. Qweho (lvl35 Muse)
7. dommz (lvl32 Dealer>bourgeous)
8.Vec0 (lvl 42 Soldier)
9. Phineas (lvl30 Muse)?

Ik ben iig beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 22:38:
[...]

Zat aant hetzelfde te denken, ja
Dus Vec0 als clanleader en Evo als Deputy Master
Fine by me! dus met 8 mensen moet er per persoon 125k op tafel komen? hopen dat er nog meer mensen willen joinen want atm zit ik met 82K

Edit: @ Phineas, Ook zuly? :P

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Omg junon gmg's spawnen wel 50 stone golems en blijven spawnen totdat die junon gmg kapot is.
Niet normaal zeg, of hebben de gm's dit in handen gehad om ons te testen?
Party members hebben een aantal screenshots mijne zijn mislukt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 23:28:
Omg junon gmg's spawnen wel 50 stone golems en blijven spawnen totdat die junon gmg kapot is.
Niet normaal zeg, of hebben de gm's dit in handen gehad om ons te testen?
Party members hebben een aantal screenshots mijne zijn mislukt :/
KLinkt hetzelfde als hunten op Queen bibi, terwijl je een lading Hornets op je dak krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

er komt weer een andere member bij : GIJOEISHERE84 B)
als we zorgen dan dat maandag uiterlijk betaald word en ook de clan gaan oprichten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Dutch-Hane schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 20:18:
Dat was ook de planing. Maar ik wou ff laten zien dat er wel dingen mee rekening gehouden moet worden. Dat je niet zomaar een clanleader ben. En de dat er nog meer taken zijn voor clanleader.

Zo te zien zijn er 11 mensen.
1. Zabuza (lvl 32)
2. EVO (lvl 57 Soldier)
4. wozzie
6. Qweho (lvl35 Muse)
7. dommz (lvl32 Dealer>bourgeous)
8.Vec0 (lvl 42 Soldier)
9. Phineas (lvl30 Muse)
10.poekiebees (lvl38 Muse support) sorry ik zag dat ik je over het hoofd heb gezien.
11.GIJOEISHERE84
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:10:
[...]

idd allemaal rond een uur of 8 online proberen te zijn dan, kan je niet of heb je ander cometaar dan ff hier laten weten a.u.b.

veco word lead ik depudy zo vaak zal ik overigens niet meer online zijn zolang die hp bug niet is gefixt dat is niet leuk spelen ben meer dood dan levend en kan het me financieel gezien niet veroorloven om constand te eten.

ook gelijk de vraag aan calamor om daar ff de lijst bij te werken
Heb ik gedaan. Nu is het toch nog niet zo heel erg belangrijk. CF is er nog niet. Maar als je toch niet zo heel erg veel speelt en CF is er. Wil ik wel ff invallen als Deputy Master. Speel bijna elke avond en soms wel overdag. En ik heb ook wel wat ervaring.
En als het nu weer fout gaat hebben we allemaal geld genoeg om het weer op nieuw te soen. Maar ik hoop van niet

[ Voor 69% gewijzigd door Calamor op 25-10-2005 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 23:48:
er komt weer een andere member bij : GIJOEISHERE84 B)
als we zorgen dan dat maandag uiterlijk betaald word en ook de clan gaan oprichten 8)
idd allemaal rond een uur of 8 online proberen te zijn dan, kan je niet of heb je ander cometaar dan ff hier laten weten a.u.b.

veco word lead ik depudy zo vaak zal ik overigens niet meer online zijn zolang die hp bug niet is gefixt dat is niet leuk spelen ben meer dood dan levend en kan het me financieel gezien niet veroorloven om constand te eten.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:10:
[...]

Enigste probleem is dat nieuwe members zich niet meer kunnen registreren op dat forum.
En er staat nog steeds dat DesertRaven moderator is van OoT forum terwijl Desert niet meer speelt :p
Wie heeft rechten op de site en kan opties veranderen, zou wel zo fijn zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Psychoot schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:23:
[...]

Enigste probleem is dat nieuwe members zich niet meer kunnen registreren op dat forum.
En er staat nog steeds dat DesertRaven moderator is van OoT forum terwijl Desert niet meer speelt :p
Er kunnen wel nieuwe mensen registreren. Heb het net nog geteset. Dus ik weet niet wat er dan fout gaat. Mij lukt het heb zelf gepost zie BoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voeg me ook maar toe aan het lijstje.

Casah, Hawker (level 33)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoot schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 00:23:
[...]

ik, calamor en rakkerzero hebben toegang tot de clan site en wat het forum betreft vele word het toch niet gebruikt denk ik dit topic is voldoende dus nieuwe zal er zoiezo niet hoeven te komen en voor mij werkt dit forum ook nog hoor maja het registreren heb ik nog niet geprobeerd dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
eindelijk lvl39 :9

Heeft iemand wel eens turtle backside gezien met extra stats? Ik wil meer dodge/def hebben :(

Oh en wat heeft een clan als extra voordelen buiten een bak geld kwijt zijn? :D

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 25-10-2005 02:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben het er over gehad en mensen moeten betalen voor de 25ste... die paar weten wel genoeg.
En schijnbaar zijn er hier mensen little angel featehrs aan het sellen, niet doen!
Ik heb genoeg gold threads en fabric om er een hele hoop te craften, alleen geen feathers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Heb gisteren mijn saint flame wand geidentificeerd.
Geeft +10 attack als stat :) Ben alleen een staff gebruiker dus:
Wie wil deze wand (lvl60req) kopen, of kent iemand die dat ding wil kopen/ ruilen tegen een blue staff met +10 attack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

Sinergy schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 02:46:
Oh en wat heeft een clan als extra voordelen buiten een bak geld kwijt zijn? :D
vooral gezelligheid, en veel party's
nou revive is daarom ook dik irri ben ik daar aan t vechten tegen aqua cap als me dealer, minimaliseest rose opeens kom ik trug ben ik 17% kwijt ofzo, doordat ik constant gerevived ben en dan meteen weer in de pan gehacke :(

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 08:43:
[...]

vooral gezelligheid, en veel party's
nou revive is daarom ook dik irri ben ik daar aan t vechten tegen aqua cap als me dealer, minimaliseest rose opeens kom ik trug ben ik 17% kwijt ofzo, doordat ik constant gerevived ben en dan meteen weer in de pan gehacke :(
dat kan inderdaad een nadeel van revive zijn ja heb ik ook welles gehad.

kwa mijn speeltijd heb ik toch besloten het niet in te korten door die bugts :P ben te verslaafd LOL, ik zal het alleen bij gele mobs houden voorlopig dat mijn kans op dood gaan niet al te groot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kijk wel uit little angel feathers te verkopen ;) Die dingen worden nog dringend gezocht. Dus eerst clan dan verhandelen :P

4th en Amafi sorry dat ik zo plots weg was. was me 6e d/c in een uur tijd en had niet weer zin om opnieuw in te loggen. Moest toch 10 min later weg vandaar :P

@ Sinergy Clan heeft degelijk voordelen. Als je duidelijk afspraken maakt kan je bijvoorbeeld blauwe spullen die je vind maar niet geschikt is voor je class maar eerst vraagt of je clan genoten er wat aan heeft. Zodat je clan het beste spul heeft. Of hetzelfde met matrialen verzamelen. dat je elkaar helpt. Verder simpele dingen dat je makkelijker partys afspreekt. etc etc etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 04:34:
We hebben het er over gehad en mensen moeten betalen voor de 25ste... die paar weten wel genoeg.
En schijnbaar zijn er hier mensen little angel featehrs aan het sellen, niet doen!
Ik heb genoeg gold threads en fabric om er een hele hoop te craften, alleen geen feathers..
Iruja ik heb nu 43 angel feathers heb toch nog geld zat over :) zon 700k dus als ik nog devil zie :) sla ik ze voor je in.

Zou graag willen vragen om iruja hier bij te helpen namens de andere hij heeft ook veel voor ons gedaan in begin dus :) paar devil feathers kunnen er wel af.

Gisteren 65 geworden waardoor nieuw pakje aan kan :) en nu gaat killen nog sneller 281 atk power of hoger heb ik nu :) crawfi warrior = 1k damage :)

Vliegje cu later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Amafi schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 08:36:
Heb gisteren mijn saint flame wand geidentificeerd.
Geeft +10 attack als stat :) Ben alleen een staff gebruiker dus:
Wie wil deze wand (lvl60req) kopen, of kent iemand die dat ding wil kopen/ ruilen tegen een blue staff met +10 attack?
Nou die wil ik beeeest kopen, kamp met een minimaal lvl probleempje, ben pas lvl39 8)7 (ik geloof dat ik een eenzaam bestaan heb als wand-muse)

@iruja, juist doordat ik iedereen opeens zag met silver/gold/platinum threads heb ik mijn 41 feathers aan de NPC verkocht :X

Nog even overleg gehad, we hebben vrij weinig aan een clan (behalve die tag) dus wij kunnen weer van de lijst geschrapt worden.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 25-10-2005 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:08:
dat kan inderdaad een nadeel van revive zijn ja heb ik ook welles gehad.

kwa mijn speeltijd heb ik toch besloten het niet in te korten door die bugts :P ben te verslaafd LOL, ik zal het alleen bij gele mobs houden voorlopig dat mijn kans op dood gaan niet al te groot is.
Aardige muses dan dat ze je willen reviven. Maar wel irri dat je dan de hele tijd dood ligt en veel exp kwijtraakt.

@Evo moet zeggen dat ik steeds beter tegen mobs kan.
had ik vroeger nog problemen met soloen tegen groene mobs. Tegenwoordig kan ik steeds beter tegen oranje mobs vechten. Let wel, niet meer dan 2 tegelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick

dommerick

is domm

2 tegelijk 8)7 daar hoef ik met me dealer nog niet over te dromen ;) ben al blij als ik een captain in een minuut kill en daar maar 2 fruit voor hoef te eten |:(

hoop snel lvl 34 te worden, dan heb ik weer eens nieuwe sp. Zker als ik dan in de clan kom, dan gooi ik eerst ff gathering omhoog, want in clan heb je rlx veel partys 8)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerwingood schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:18:
[...]

Iruja ik heb nu 43 angel feathers heb toch nog geld zat over :) zon 700k dus als ik nog devil zie :) sla ik ze voor je in.

Zou graag willen vragen om iruja hier bij te helpen namens de andere hij heeft ook veel voor ons gedaan in begin dus :) paar devil feathers kunnen er wel af.

Gisteren 65 geworden waardoor nieuw pakje aan kan :) en nu gaat killen nog sneller 281 atk power of hoger heb ik nu :) crawfi warrior = 1k damage :)

Vliegje cu later
Leuk gerwin, geloof toch echt dat Iruja daar Angel feathers bedoeld :P De overige classes in de clan hebben wel Devils nodig. Waaronder ik :P

Die veren droppen gewoon super weinig dat is het irritante. Merk zelf dat die angels veel sneller droppen. Maar die heb ik al aan diverse mensen aan geholpen. Ik hou ze iig wel in de clan namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinergy schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:18:
[...]

Nou die wil ik beeeest kopen, kamp met een minimaal lvl probleempje, ben pas lvl39 8)7 (ik geloof dat ik een eenzaam bestaan heb als wand-muse)
Ik heb elke wand van lvl 10 tot 60 en krijg ze maar niet verkocht dus als je er eentje wilt hebben, laat het maar weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
zijn dat allemaal blauwe versies? merk enorm verschil tussen attackpower/accuracy met stated NPC wands en die blue lvl X5 versies (heb nu een 48 atkpwr/63acc lvl35).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:53:
[...]

Leuk gerwin, geloof toch echt dat Iruja daar Angel feathers bedoeld :P De overige classes in de clan hebben wel Devils nodig. Waaronder ik :P

Die veren droppen gewoon super weinig dat is het irritante. Merk zelf dat die angels veel sneller droppen. Maar die heb ik al aan diverse mensen aan geholpen. Ik hou ze iig wel in de clan namelijk.
zover ik weet en wat iruja in clan chat gezegt heeft is volgende
angel feather > devil feather ruilen ivm ik devil wings ga maken omdat beter bij me pakkie past :)
Laten we iruja het bevestigen :)

Devil wing > iruja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 04:34:
Las dit namelijk Ger :) Daar staat zn frustatie over angel. Vandaag dat ik dat idee krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:53:
Wilde gisteren nog zeggen dat ik wel graag devil veren wil ruilen voor angel.
Angel veren hou ik graag zelf die ik vind (om voor de hand liggende redenen), maar de rest ruil ik graag in de clan.
Trouwens vanavond party blue, 4th, kip?
Eerst hoog party level maken in beach door crawfi's/doonga's te slopen ofzo.
En dan lekker uitbuiten in cave >:) op verenjacht.
Ben zo tegen 19.30-20.00 ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi zoals we hadden afgesproken :) Ben vanavond niet zolang tot 8 uur ongeveer. Dus hooguit uurtje. Maar zal dan wel wat angel veertjes scoren :) aangezien naar mijn idee angel meer dropt dat devil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinergy schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 09:59:
zijn dat allemaal blauwe versies? merk enorm verschil tussen attackpower/accuracy met stated NPC wands en die blue lvl X5 versies (heb nu een 48 atkpwr/63acc lvl35).
nee sorry is allemaal gevonden npc spul, als ze blauw waren had ik ze waarschijnlijk wel verkocht :P

en ze zijn wel mooi he :P hier waarschijnlijk de eerste gast die ze heeft:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/screen002.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 10:05:
[...]

Las dit namelijk Ger :) Daar staat zn frustatie over angel. Vandaag dat ik dat idee krijg :)
dit klopt omdat iruja op lvl 60 niet cave in geweest is om devil feathers en angel te hunten. Maar was aan lvlen. Doordat iruja alleen maar angel feathers vind zowat en geen devil feathers wilt hij ze graag ruilen. Doordat b3 soms uit een normaal beest angel feather dropt maar zowat tot geen devil feathers.

Stand punt > angel feathers voor devil ruilen > iruja devil wing > iruja zijn geld terug van iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
@evo, das wel jammer :( Ik zie dat je net een bat hebt neergemept op je s-shot, begrijp dat 2 lvl39's die nog niet kunnen meppen? (las op roseguru dat bats nymf powder droppen) Ben nog steeds op zoek naar nymf powder voor die butterfly wings (was iemand in junon die ze verkocht voor 20k stuk :r)

edit: gister voor de eerste keer in B1 geweest (oranje/rode mobs), exp valt erg tegen en ook drops uit die pot-monsters waren alleen maar zulie's en steam pipes :? Dus we zitten weer op Grunters te meppen in Forest of wisdom 8)

[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 25-10-2005 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kon hier ookalwleer craften?
zou diegene vavavond ofzo een paar lion backshields voor me kunnen craften?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is al in clan chat aan bod gekomen, maar nog even de officieele weg,
Iedereen heeft voor vrijdag zijn clangeld aan iruja of wie dan ook terug betaalt (zover dat nog niet al gebeurt is) anders is er opeens een plaatsje in LoT vrij.
@rakkerzero, je char blackzero mag je best ruilen voor andere PM me maar ingame.

Verder @ gerwin feli met je 65, je ziet er super uit met je nieuwe outfit.
Ik hoop vanavond 65 dan me nieuwe semiya vest aan jammer genoeg dat er geen andere lvl 65 dealer eq is dus ga er kwa stats niet veel op vooruit :(

En OoT super dat jullie lekker clan gaan doen :P, als jullie hulp nodig hebben of zo geef maar een gil.

Verder zal ik effe pic posten zodra ik 65 ben :P

Ps.. Heeft iemand nog Thick Insect skin. Ik ben leeg en heb het hard nodig.
Je kan het dumpen in me buy van me shopje (zant chan 1) Dan vind ik het wel als ik terug kom van werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:19:
Wie kon hier ookalwleer craften?
zou diegene vavavond ofzo een paar lion backshields voor me kunnen craften?
Contact Vliegje hiervoor ingame. Vanavond is hij denk ik wel weer online(zal nu op zn werkje zitten denk ik)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.