Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
HEHE.. jaja dan ben ik, en blue heeft gelijk dat ik nu op me werk zit, vanavond 19:00 ben ik er weerVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:23:
[...]
Contact Vliegje hiervoor ingame. Vanavond is hij denk ik wel weer online(zal nu op zn werkje zitten denk ik)
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 11:28 ]
(zo ja mag je een poging wagen voor zo'n turtle backshield
jeey.. thick insect shells
[ Voor 74% gewijzigd door SinergyX op 25-10-2005 11:29 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

str:56
dex: base
int: base
con:64
sen:38
dus dat zou ik dan nog een hoop recht moeten trekken, maar voor voorlopig blijf ik dan ff me fighting dealer totdat ik lvl 50 ben ofzo dan kan ik dan evt wel skillreset doen om artisan te worden, moet ik dan wel van te voren weten ivm stats
Heeft geen signature.
Pff sorry dat trek ik niet echt. Moet elke dag om 6 uur opstaan voor werk.4th schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:24:
vanavond bezoek.. jarig.. dus ben vanavond weinig online, misschien laat op de avond zo rond 11-12 doe ik wel mee tot uur of2 weer
En heb nu al slaaptekort
En GEFELICITEERD dan 4th
Dat je op je verjaardag maar mooie drops mag krijgen
Help je vanavond wel met 65 en dan maken we samen picVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:22:
Verder @ gerwin feli met je 65, je ziet er super uit met je nieuwe outfit.
Ik hoop vanavond 65 dan me nieuwe semiya vest aan jammer genoeg dat er geen andere lvl 65 dealer eq is dus ga er kwa stats niet veel op vooruit
[ Voor 44% gewijzigd door gerwingood op 25-10-2005 11:36 ]
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Graag je zal me er een groot plezier me doenSinergy schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:44:
@vliegje, zal vanaaf kijken of die beetles beetje mijn lvl zijn van mij dealer (19), zou ik tijdje daarop kunnen hunten naar die thick shells.
Ik wil best ook craften voor OoT hoordommerick schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:29:
Btw vliegje, ga jij ook craften voor OoT (oftwel voor heel GoT) anders kan ik nog altijd een skillreset overwegen, maar dan word ik zo party afhankelijk
Dat is dan net wel weer irritant
voor de rest zijn me stats ook nog niet echt voor craften
str:56
dex: base
int: base
con:64
sen:38
dus dat zou ik dan nog een hoop recht moeten trekken, maar voor voorlopig blijf ik dan ff me fighting dealer totdat ik lvl 50 ben ofzo dan kan ik dan evt wel skillreset doen om artisan te worden, moet ik dan wel van te voren weten ivm stats
Mooi zogerwingood schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 11:36:
[...]
Help je vanavond wel met 65 en dan maken we samen pickomt weer helemaal goed
hehe okeej, maar dan komt t wel goed met het craften, ga ik geen dure skill reset doenVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:18:
Ik wil best ook craften voor OoT hoorik ben toch hoger als jullie dus krijg beter crafts. Maar ik heb alleen Sub item en en normale clothing. en neem muse kleding en gems er meschien op hoog lvl bij. Als je andere dingen gecaft wil hebben zal je je eigen craften moeten regelen.
[...]
Mooi zoAlleen kom ik nergens.
En neej alleen is lastig als dealer
Heeft geen signature.
Verwijderd
Verwijderd
HeheVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:30:
idd heeft weinig zin als je voor bourg gaat om crafting bij te nemen. Niet voor niets wil je bourg wordenEn je succes met craften worden wel minder tenzij je alles in con en sen pompt.... Ik als Bourg heb launcher dus niet al te veel Sen. Dus voor mij is craften totaal geen optie.
Met de juiste eq aan heb ik meer sen als con
Maar dealer met zoon summon doet best goed, die summons zijn echt sterk
Ik ga nu effe Atack speed met skill omhoog gooien (duurt wel effe) verder veel craft skills.
Elke lvl gaan 3 sp naar craften de andere 2 naar iets waar ik ook wat aan heb
Verwijderd
Hehe welke lvl heb je de warrior nu? Scheelt idd best veel. Ga hem straks naar lvl 5 halen, hij slaat bijna net zo hard als mij zelfVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:40:
[...]
Hehe
Met de juiste eq aan heb ik meer sen als con.
Maar dealer met zoon summon doet best goed, die summons zijn echt sterk.
Ik ga nu effe Atack speed met skill omhoog gooien (duurt wel effe) verder veel craft skills.
Elke lvl gaan 3 sp naar craften de andere 2 naar iets waar ik ook wat aan heb

Sen was toch voor de extra stats op crafts? En Con voor succes rate?
IK heb ook een zooitje Thick Insect shells (stuk of 10 geloof ik). IK heb ze speciaal bewaard, omdat ze kind of rare zijn.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:18:
[...]
Graag je zal me er een groot plezier me doen
Je mag ze wel van me hebben.
ign. Lemon
Ben vanmiddag rond 3uur ff online. En anders vanavond wel.
[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 25-10-2005 12:52 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Sen = statsVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 12:47:
[...]
Hehe welke lvl heb je de warrior nu? Scheelt idd best veel. Ga hem straks naar lvl 5 halen, hij slaat bijna net zo hard als mij zelfEn kan goed de klappen opvangen. Wat voor jou al helemaal nuttig is
Sen was toch voor de extra stats op crafts? En Con voor succes rate?
Con = succes ja
Maar ik heb geen warrior he....
Echt geen sp voor
(zij dat warrior sterk was omdat ik de jouwe zag slaan)
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 13:01 ]
Verwijderd
Craften kan vaak wel beter dan npc worden. anders zou het weinig nut hebben he
snapte ik, gaf je daarop hierboven ook antwoordSinergy schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:32:
@blauwepanter: het ging mij juist om de non-blue items, met name die turtle backshield lijkt niemand meer te maken danwel met betere stats dan NPC (zelfs 1/2 dodge meer ben ik al happy).
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 13:37 ]
Verwijderd
9 van 10x of zow zolang je maar goeie mats geeft dus kijk wat voor quality ze hebbenSinergy schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:02:
hoe groot is btw de kans dat jij betere items kan craften dan de NPC versie? (ben n00b in craften)
dit heb je nodig.Sinergy schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 13:32:
@blauwepanter: het ging mij juist om de non-blue items, met name die turtle backshield lijkt niemand meer te maken danwel met betere stats dan NPC (zelfs 1/2 dodge meer ben ik al happy).
http://roseon.zeserveur.c...?atelier=items&item_id=26
als je het nu gelijk nodig heb. Kan mijn dealer het wel maken. Maar dan heb je wel de kans op minder goede spullen.hij is maar lvl 22. Hoger zal hij niet worden. Of ik moet helemaal geen zin ff in me muse hebben dat ik weer ff verder ga er mee. Maar dat zal wel niet gebeuren.
ing ZeopcrafterNL of Qweho
[ Voor 3% gewijzigd door Calamor op 25-10-2005 14:01 ]
Die lijst had ik idd ook, begreep hieruit dat alleen metal vrije keuze is (hoogste kwaliteit natuurlijk
Fly zal toch inmiddels toch wel flink con/sen stats hebben?
Verwijderd
^^Rakkerzero schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 22:33:
Mag ik met mn char BlackZero uit LoT en met mn nieuwe char Lemon erin?
BlackZero heb ik min of meer verneukt.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Vanavond met je nieuwe char ingame? en in de clan? zou leuk zijn
wee nog 2.5 uur dan weer ingame
Als iemand lvl 65 vest ziet met atk en hp zeg effe ik heb er 1 nodig
nu heb ik 4 int 95 mp 195 hp op me vest best nice nog
nou met zon vest heb je niet echt te klagengerwingood schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:39:
Vanavond met je nieuwe char ingame? en in de clan? zou leuk zijn
wee nog 2.5 uur dan weer ingamelaterz
Heeft geen signature.
Jep maar vest dropt daar niet al te vaak.. Berrets/shoes in overvloed xD.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:49:
ger dan weet je waar je moet hunte... Crawfi's droppen die shit
Ooh ja de doonga caps droppen dus ook redfield black troep. Al 2 maal gloves als drop gehad.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
As p-2-p looms closer, GamesRouter is offering early subscribers another great reason to subscribe early. Players who subscribe before October 28th, who were too late to make the most of the first great deal can still gain 1 level and 150,000 zuly!! So why delay? Subscribe today!!
zalk is zeggen wat ik laatste 3 dagen gedaan hebVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:49:
ger dan weet je waar je moet hunte... Crawfi's droppen die shit
crawfissssssssssssssssssssss
Verder mijn dropt
7x blue violet boots
4x blue violet gloves
waarvan maar 1 goede boots en gloves beide +8 atk ^^
Verder zon 8 bullsword
en nog tonnen andere dingen gerwin why are u so rich eh dunno
675k
Blue maar vest nog nooit gevonden dus ja maybe in gorge
Gerwin
Verwijderd
Maar je hebt wel gelijk met de pakjes voor muse, die droppen erg weinig. Moet je maar lang genoeg hakken
Dan vergeet je zeker de violet barrets ook nog. Kan me nog herinneren dat jij all blues kreeggerwingood schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:55:
[...]
zalk is zeggen wat ik laatste 3 dagen gedaan heb
crawfissssssssssssssssssssss
Verder mijn dropt
7x blue violet boots
4x blue violet gloves
waarvan maar 1 goede boots en gloves beide +8 atk ^^
Verder zon 8 bullswordging leuk
en nog tonnen andere dingen gerwin why are u so rich eh dunno
675ken nog 2 feathers te gaan her ei come big angel wing and dragon wing.
Blue maar vest nog nooit gevonden dus ja maybe in gorge
Gerwin
[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 16:04 ]
Ik zag je shop staan dus heb ik al mn thick insect shells (15 stuks) aan jou gedoneerd
btw:
Wat is beter?
Dark iron hem met Attack speed +2 en attack accuracy +9
of Dark iron hem met Attack speed +2 en Sense +6
Die laatste was een koopje van 2k
[ Voor 48% gewijzigd door Zeror op 25-10-2005 16:05 ]
als def en dodge zelfde is zou ik voor 9 hit gaanRakkerzero schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:03:
Vliegje,
Ik zag je shop staan dus heb ik al mn thick insect shells (15 stuks) aan jou gedoneerd
btw:
Wat is beter?
Verwijderd
licht ook ee beetje aan de dodge maar zou voor de eerste gaanRakkerzero schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:03:
Vliegje,
btw:
Wat is beter?
En hartelijk dank voor de thick insect. Wel 4x npc prijs dat ik betaal he.
Verwijderd
50 of 100gerwingood schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:12:
[...]
als def en dodge zelfde is zou ik voor 9 hit gaanraak slaan is fijner dan paar critical die je niet merkt. Dat merk je pas bij zon 50+ of 100+ sen
Verwijderd
Ik zit nu op smoulys te levelen en daar vind ik best wel veel wood enzo!
kan ik dat het beste bewaren of gewoon verkopen?
[ Voor 65% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 16:48 ]
Verwijderd
Zoizo alle wood metal en cloth en leather met qualty boven de 50, dat is niet bij de npc te koop en levert beter craft reseltaten.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:45:
Welke material moet ik echt bewaren?
Ik zit nu op smoulys te levelen en daar vind ik best wel veel wood enzo!
kan ik dat het beste bewaren of gewoon verkopen?
Vedder alle threads en stones (op hoger lvl veel nodig)
Verwijderd
[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2005 16:57 ]
dat onthoud ik voor vanavond op de grunthersVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 16:55:
[...]
Zoizo alle wood metal en cloth en leather met qualty boven de 50, dat is niet bij de npc te koop en levert beter craft reseltaten.
Vedder alle threads en stones (op hoger lvl veel nodig)
heb saint violet met charm15, mp90 en hp195 op zak, dodge14gerwingood schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:39:
[...]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
Als ik nou eens CC had.Rakkerzero schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 15:54:
MOchten mensen nog steeds niet betaald hebben:
[...]
Verwijderd
lvl maakt niet echt veel uit, inhalen lukt weljip_86 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:17:
Ik wil best in de nieuwe clan, maar ik denk dat jullie aan mijn 25 lvls nog niet veel zullen hebben. Ik ben nog steeds muse trouwens
Samen lvlen??? ik ben ook lvl 26jip_86 schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 20:55:
Ok dan wil ik wel mee doen. Heb vandaag trouwens al een flinke ruk gemaakt. lvl 19 > lvl 26
Nou okee, ik dat gedaan en foto's van gemaakt, omdat die (hardwarematige) firewall instellen me vorige keer niet al te best af ging. Mailtje gestuurd dat het nog niet werkte, inc foto's omdat het heel mischien daar dan nog aan kan liggen.
inmiddels 2 dagen later, no response. De hele tijd moet ik weer een mailtje sturen om ze weer "wakker" te maken
Verwijderd
Maar hier mijn nu status in Rose EINDELIJK 65

Wat zou ik hier voor kunnen vragen?
Een lekker drop. Die zijn veel waard. Iedereen is aan het zoeken naar spullen met att powerSinergy schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 00:21:
Log in net in, wordt ik aangevallen door een grunter. Neergehaald en kijk eens wat die dropte:
[afbeelding]
Wat zou ik hier voor kunnen vragen?
hehe zonde van de pics, maar die crown is wel vet... Wat voor stats heb jij er opVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 23:46:
Had ik allemaal leuke screens gemaakt stond me rose 16 bits.. alles mislukt.
Maar hier mijn nu status in Rose EINDELIJK 65
[afbeelding]
ik moet maar es earth stones gaan vinden/kopen
Heeft geen signature.
Verwijderd
@ iruja had jij die lvl 45 staff nog ??
en hier heb ik het al met een paar van jullie overgehad als je een bleuwapon laat bekijken door de juweel man bepaald je sen de hoogte van de stats??? (somige dachten van wel andere van niet
Verwijderd
muses en hakwers staan er ook in luna weer sterk voor, soldiers wat minder en ealer heeft eignelijk maar 1 goed actieve skillI don't know if euROSE has been patched with this yet but the elemental system is why monster defence has been increased. To prepare you for your future hunting on Luna.
Quote:
Originally Posted by GM-Lilith
For the riders yung damage nya ay based sa element at property nung monster. Skills have properties too, so you have to choose the right skill when attacking monsters in Luna.
For the Yeti Rider
-is a human property monster
Elemental properties that will deal more damage:
Ice - 100%
Lightning- 150%
Wind - 125%
Job Skills and their corresponding properties:
Soldier
Lighting: Lightning Crasher, Stormy Wrath, Lightning Blast
Wind: Spin Attack, Blind Blade, Death Blow, Skull Crush Strike, Spiral Sword
Muse
Ice: Permafrost, Arctic Bolt, Glacier Bolt
Lightning: Lightning Bolt, Divine Retribution
Wind: Crasher, Tempest, Mana Spike, Mega Crusher
Hawker
Ice: Breakdown, Entangling Arrow
Lightning: Phoenix Shot
Wind: Afterimage Slash, Finishing Beat, Prism Knife, Afterimage Shot
Dealer
Wind: Bullet Shower
All skills not listed is a normal elemental type.
I hope that helps.
Quote:
Originally Posted by GM-Masamune
Okay, here's the deal.
Re: Elemental properties
Not every class has attacks of every elemental property. Apparently, Triggersoft designed it this way, and we can't do anything about it. Maybe they want us to party up more?
If the skill isn't listed on the chart, it does "Normal" type damage. This may or may not change depending on whether Triggersoft decides to tweak the unlisted skills.
Re: Artisan skills
Yes, there are no combat Artisan skills. Another tweak by Triggersoft. Apparently, they think that if you add additional attack skills to the Mastery and Crafting skills, the Artisan class may grow too strong. (Try to compare the stat increases that the various Mastery skills give)
Monster Earth Fire Ice Lightning Wind Cart Normal
Beast 150% 75% 100% 125% 50% 75% 50%
Elemental(Spirit) 50% 75% 100% 125% 150% 100% 50%
Human 50% 75% 100% 150% 125% 150% 50%
Boss 75% 100% 75% 50% 75% 50% 50%
Normal 100% 100% 100% 100% 100% 100% 100%
Quote:
Originally Posted by MOD-Adolf
I've been to Luna as well. But the thing is, that's the system devised by Gravity and Triggersoft so until the Luna CF is opened, and the 3rd planet released, we will all have to make do with what we have. The GMs are in discussion with Gravity and Triggersoft regarding the schedule anyway, so let's all just hope for the best.
You won't miss because a monster's of a particular element... only your damage will be affected. Also, only Gravity and Triggersoft can modify the game. The skill damage feature will be evident on all planets most probably.
ik ga trowuens tot maandag (2 lvls up) constat op de elder bats, om de rest van Oot beetje bij te laten komen en om voor me d wings te sparen natuurlijk
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 09:19 ]
Die zijn te vinden in onder andere de cave b3dommerick schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 08:34:
ik moet maar es earth stones gaan vinden/kopen
@poekiebees hoe kom je aan die golden threads dan? Die droppen toch ook alleen in cave en beach?
En tja lvl45 staff. Was gisteren in een party in gorge een wormdragon aan het killen, of was het nou gekilled worden??? Met mijn grand mages rod (lvl35 staff
Dus ben wel geinteresseerd in jou staff dub
Het is trouwens best moeilijk een beetje goede eq te vinden. Heb nu weer wat zullie te spenderen. Maar echt mooie eq zie ik niet.
Ben oa nog steeds op zoek naar senior shoes en +atk eq voor muse
Dan ga ik maar ff met me lvl 32 dealertje naar B3 om me crown te verdienenAmafi schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:19:
[...]
Die zijn te vinden in onder andere de cave b3
[...]
Heeft geen signature.
Ik ben nu paar keer vanuit Adv plain naar caves gegaan, maar in B2 is alles voor mij al paars (lvl39)dommerick schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:24:
[...]
Dan ga ik maar ff met me lvl 32 dealertje naar B3 om me crown te verdienen
Dus vanaf lvl55 ofzo een beetje te doen. Verder hard proberen de goblin beesten te ontwijken.
Hoewel ik moet zeggen dat warrior types makkelijk neegaan voor een muse.
En anders is het gewoon wachten tot je de caves wel lekker aankan.
lvl39 is nog te laag, zelfs voor b1 vind ik. Of je moet in een goede (volle) party zitten misschien, dan kan je wat goblins aan.
Met me muse lvl 38 kon ik het wel aan, maar het was niet te doen. Het duurt lang voordat ze dood gaan. En je moet heel veel pot gebruiken of rusten.Amafi schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:38:
B3 Was ook een klein geintje. Ik kan daar ook geen mobs aan behalve de elderbloodbats.
Dus vanaf lvl55 ofzo een beetje te doen. Verder hard proberen de goblin beesten te ontwijken.
lvl39 is nog te laag, zelfs voor b1 vind ik. Of je moet in een goede (volle) party zitten misschien, dan kan je wat goblins aan.
Ben nu lvl 40 en wie heeft er zin in hebben om met een party naar b1 tegaan. Ik speel avonds vanaf 20:00 op ch3.
Heb wat iron thread nodig.
[ Voor 10% gewijzigd door Calamor op 26-10-2005 09:44 ]
Legendary Eldeon Wings - Eldeon Worm Dragon King
Lvl Req. 160 Mspeed 250
Legendary Astarot Wings - Astarot King
Lvl Req. 150 Mspeed 200
Legendary Worm Dragon Wings - Eldeon's Worm Dragon
Lvl Req. 140 Mspeed 150
Legendary Devil Wings - Eldeon's little worm dragon
Lvl Req. 130 Mspeed 130
Legendary Angel Wings - Dark Fairy Arua
Lvl Req. 120 Mspeed 120
MUSE Apparels lvl req. 140
Magical Heaven's Bonnet - Eldeon - Elder Brontosaurus
Magical Heaven's Coat - Eldeon - Brontosaurus Captain
Magical Heaven's Boots - Eldeon - Brontosaurus
Magical Oracle Staff - Eldeon - Brontosaurus King
Magical Twisty Wand - Eldeon - Brontosaurus King
Legendary Earrings of the Gods - Int+20 - Eldeon's Brontosaurus King
SOLDIER Apparels lvl req. 140
Shining Plate Helm - Eldeon - Elder Ptyrodactyl
Shining Plate Armor - Eldeon - Ptyrodactyl Captain
Shining Plate Boots - Eldeon - Ptyrodactyl
Shining Sword of Protection - Eldeon - Ptyrodactyl Queen
Shining Black Siamese Sword - Eldeon - Ptyrodactyl Queen
Shining Nirvana Hammer - Eldeon - Ptyrodactyl Queen
Shining Adamantium Axe - Eldeon - Ptyrodactyl Queen
Shining Nimrod Piece - Eldeon - Ptyrodactyl Queen
Forbidden Ring of Doom - Def+100 - Eldeon's Ptyrodactyl Queen
DEALER Apparels lvl req. 140
Crystalline Redfield Chairman Head - Eldeon - Elder Gorilla
Crystalline Redfield Suit - Eldeon - Gorilla Captain
Crystalline Redfield Boots - Eldeon - Gorilla
Crystalline Steam Shocker - Eldeon - Gorilla King
Crystalline Sperro Shooter - Eldeon - Gorilla King
Treasure Necklace of the Forest - Atk+10 - Eldeon's Gorilla King
HAWKER Apparels lvl req. 140
Wild Hawker Hat of Invisibility - Eldeon - Elder Diplodocus
Wild Hawker Chest of Invisibility - Eldeon - Diplodocus Captain
Wild Hawker Boots of Invisibility - Eldeon - Diplodocus
Wild Bloody Hook Knuckle - Eldeon - Diplodocus King
Wild Dual Flame Sword - Eldeon - Diplodocus King
Wild Overgear Bowgun - Eldeon - Diplodocus King
Wild Bipennis Bow - Eldeon - Diplodocus King
Hidden Earrings of Eldeon - Dodge+100 - Eldeon's Diplodocus King
nog aantal nieuw dingen
Ooh echt een grapje, ik was al onderweg...Amafi schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:38:
B3 Was ook een klein geintje. Ik kan daar ook geen mobs aan behalve de elderbloodbats.
In Irose kon ik op lvl 39 toch wel flink ownen met me hawker in de cave, dat ging als een trein... Maar nu zou ik t nog niet proberen op lvl 39 en met een grote party kan je dan beter nog de gele mobs aanvallen, want dan heb je meer xp per minuut waarschijnlijk... Okeej cave geeft wel goede items als je geluk heb, maar als je pech hebt verdoe je daar echt je tijd....
Gisteren btw wel een goede party, lkkr veel caps gekilld, veel xp en niet vaak dood... Totdat t drukker werd in t meer en de captains neervielen als gekken en de aqua king spawnde... Rotbeest
Heeft geen signature.
Zien ze er ook anders uit of zijn ze net als de gewongen wings?gerwingood schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:45:
WINGS Apparel for Everyone
Legendary Eldeon Wings - Eldeon Worm Dragon King
Lvl Req. 160 Mspeed 250
Legendary Astarot Wings - Astarot King
Lvl Req. 150 Mspeed 200
Legendary Worm Dragon Wings - Eldeon's Worm Dragon
Lvl Req. 140 Mspeed 150
Legendary Devil Wings - Eldeon's little worm dragon
Lvl Req. 130 Mspeed 130
Legendary Angel Wings - Dark Fairy Arua
Lvl Req. 120 Mspeed 120
[..]
nog aantal nieuw dingen
dat weet ik niet ben ik aan navragenCalamor schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:52:
[...]
Zien ze er ook anders uit of zijn ze net als de gewongen wings?
denk niet dat ze anders eruit zien, zal wel shining net als blue eqCalamor schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:52:
[...]
Zien ze er ook anders uit of zijn ze net als de gewongen wings?
[ Voor 14% gewijzigd door dommerick op 26-10-2005 09:58 ]
Heeft geen signature.
IK had gister ook lekkere.Calamor schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 01:02:
[...]
Een lekker drop. Die zijn veel waard. Iedereen is aan het zoeken naar spullen met att power
Elven gloves (?) met attack speed +2 en Magic resistance +7 (?) en Item appraisel.
En raad eens wat er in die item appraisel zat >> Attack power +9
Verwijderd
en voor de reintreseerde ik heb op 8 iron treads na alles voor fairy wings
ik was gister ook ff in cave's ik kon maar bijna aan 1 ding denken RENNE !!!!!!!!!!!!!
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 10:30 ]
Verwijderd
en zal item appraised afhangen van wat voor job je hebt of zal dat al gewoon van begin af aan vast staan wat voor stats eruit komen
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 11:01 ]
zouden wij mogen weten wat voor vest het precies wasVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 10:28:
ik had een golder dealer vest ofso en een dealer wou dat wel ruile
en voor de reintreseerde ik heb op 8 iron treads na alles voor fairy wings
ik was gister ook ff in cave's ik kon maar bijna aan 1 ding denken RENNE !!!!!!!!!!!!!
Klinkt erg leukgerwingood schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 09:45:
SOLDIER Apparels lvl req. 140
Shining Adamantium Axe - Eldeon - Ptyrodactyl Queen
Die moet ik hebben.
Maaruh, wat heeft het voor nut Eldeon items te gaan adden als Luna en Eldeon nog niet eens beschikbaar zijn. Sterker nog. Nog niet iedereen is al zover (lvl 100) om naar een andere planeet te kunnen.
dit is een post van killerray op erose forum dus is niet 100% zeker of dit allemaa waar is maar zo ver ik kan zien word erose superRakkerzero schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:12:
[...]
Klinkt erg leuk
Die moet ik hebben.
Maaruh, wat heeft het voor nut Eldeon items te gaan adden als Luna en Eldeon nog niet eens beschikbaar zijn. Sterker nog. Nog niet iedereen is al zover (lvl 100) om naar een andere planeet te kunnen.
Verwijderd
dat noemen ze lekker makertjes, het zal ook waarschijnlijk heel anders uitkomen.Rakkerzero schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:12:
[...]
Klinkt erg leuk
Die moet ik hebben.
Die Adamantium Axe zier er opzich wel maf uit ja :D:D en die mats zijn met luna erbij wel te vinden denk nou nog een weapon craft arti vinden
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 11:24 ]
idd dat zijn waarschijnlijk makkelijke dingen om te implenteren is, hieroor hopn ze dan klanten te trekken denk ikVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:21:
[...]
dat noemen ze lekker makertjes, het zal ook waarschijnlijk heel anders uitkomen.
Die Adamantium Axe zier er opzich wel maf uit ja :D:D en die mats zijn met luna erbij wel te vinden denk nou nog een weapon craft arti vindenheb ik nog 80 lvls voor
en die pony club die op die site staat is ook wel vet, zo staat op de officiele rose site een bourg op de picture, met dat wapen vast
Ik hoop vanaaf lvl 34 te worden, en dan maar kijken of lvl 2 stockpile veel scheelt, ook gaat mijn warrior weer een lvl up, ik heb al besloten dat ik die maar als buddy bij me houd, die xp wat tie steelt is dan voor lief genomen bij de dmg dat ie doet
Heeft geen signature.

Verwijderd
zag ik paar dagen gelden ook, iemand van die germanzdreamz clan, die gaan ook snel omhoog trouwens qua lvls. maar ja hij is in het spel. er word neit opvallend gehackt dus hacks zie je nietSinergy schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:29:
Ik zag gister iemand met zo'n "magere henk" zeis als wapen, bestaan die echt in het spel?
Qua lvl'en zag ik eerder deze week nog een team van 5 door forest of wisdom vliegen, heb je beetje goed efficient team en geen sociaal leven (+8 uur per dag) kan je enorm snel lvl'en denk ik zo.
Verwijderd
Saint Alter blade sword -> dongas captain and leader
Elven redfield black gloves -> junon's golem
Elven redfield black Hat -> junon's golem
Elven redfield black shoes -> junon's golem
Grand redfield black Suit -> Junon's king kong
Demon/dark chrome armor -> krafty warrior/captains
Demon/dark Chrome shoes /gloves -> krafty warrior/captains
Grand Death spear -> Krafty king
Dark staff (lvl 65, don't remeber name) -> krafty warrior/captains
Demon pirate stuffs -> dongas captain
Saint half elf bow -> junon's king kong
Demon senior cap -> krafty king
Demon junior cap -> goblins (all kind)
Demon violet stuffs (muse lvl 65) -> krafty warrior/captains
(blue) Violet suit (muses, don't remember name again lol) -> krafty king
Saint cresent Knuckels - Junons Golem
Saint Flame Wand - Doonga Warrior
Golden Senior look - some goblin
Grand Senior Gloves - some goblin
Saint Ranger Parts (Hat, glove, shoes) - Moldies (Outside Junon)
Gold Junior Parts (body and gloves) - Blood Bat (Goblin cave B1)
Demon Senior Hat - Goblin Workers
Golden Senior Shoes - Grunter Captain (FoW)
Golden Senior Gloves - Grunter Captain (FoW)
Saint Chrome Armor - Grunter King (Forest of Wisdom)Grand Death Spear - Krawfy Warriors
Saint cresent Knuckels - Junons Golem
Saint Flame Wand - Doonga Warrior
Grand Death Spear - Krawfy Warriors
Skills -> lvl 6x -> Beach
Skills -> lvl 8x -> Gorges
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2005 11:55 ]
maar idd zonder sociaal leven (geen ouders die me belemmeren

Heeft geen signature.
Oh jij hebt ook dat probleemdommerick schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:50:
die zeis is zoiezo niet gehackt en is volgens mij ook niet uber hoog lvl![]()
maar idd zonder sociaal leven (geen ouders die me belemmeren) zou je flink snel kunnen lvlen, helaas zit dat er niet in op t moment, altijd die ouder
Mn ouders zeuren tegen me dat ik mn huiswerk moet maken

Rose online gaat voor bij mij
Wat dacht je van een fulltime baan(Stage, in stad 2 uur reistijd per dag), sociaal leven en een bijbaantje (2 avonden per week).dommerick schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 11:50:
maar idd zonder sociaal leven (geen ouders die me belemmeren) zou je flink snel kunnen lvlen, helaas zit dat er niet in op t moment, altijd die ouder
Hoef echt geen belemmerende ouders te hebben om me van rose te onthouden....
Maar wel lvl56
Verwijderd
ach ja toch kan ik savonds af en toe wel lkkr partyen
Heeft geen signature.
Verwijderd
moet eerst es mijn SchoolExamens leren
donderdag en vrijdag 3 SE's

denk wel dat ik vrijdag weer vol ga lvlen
denk dat ik zondag lvl 55 wel gehaald heb
maar ben maandag zoiezo online, dan houden ze me niet tegen dit ivm de clan
[ Voor 27% gewijzigd door dommerick op 26-10-2005 13:55 ]
Heeft geen signature.
hehe ik dacht net hetzelfde.... school? mmm ver grijs verleden bij mij (ik voel me oud)Sinergy schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:54:
iedereen weer met school bezig, school.. wat was dat ook alweer?
maar ja... als jullie school hebben... wacht maar tot je een vrouw, huishouden, baan etc hebt........

Uh ja kweenie, ben er een tijd niet meer geweest. Moest ik maar weer eens naartoe gaan.Sinergy schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 13:54:
iedereen weer met school bezig, school.. wat was dat ook alweer?

Dan word zakken van het jaar dusjip_86 schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:13:
Ik ben echt verslaafd. Ik heb ook toetsweek maar ik heb gewoon tot 23 uur zitten levelen
Hier een Screeny van Bluepanther en mij:

Uhm heb je die toevallig nogVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 15:42:
een golden semiya vest hij werdt gedropt door een graurdian tree
Die zijn super rare, blue wil hem wel kopen dan denk.
Als je hem hebt niet verkopen plz

[ Voor 57% gewijzigd door Meatbag op 26-10-2005 16:09 ]
OMFG gold threads droppen als een gek in gorge heb er ongeveer 150 ofzo.Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:29:
hij is al weg kreeg er in totaal 19 golden treads 7 iron 10 bird feather en 20k voor
http://www.roseeurope.com...vember05/rosenovember.htm
Dus begin november Luna.
Dan Refines en 2seats carts.
[ Voor 21% gewijzigd door William/Ax3 op 26-10-2005 16:49 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 16:29:
hij is al weg kreeg er in totaal 19 golden treads 7 iron 10 bird feather en 20k voor
Dan ben jij ff genept zeg
Ik betaal je met een beetje stats veel zuly
Kinderwagen?Well, wait no more, simply track down a Backseat modification for your cart, and take him with you!
Maar idd, dit is een flinkje nepperij. Weet je nog aan wie je verkocht? kan je straks eens kijken of hij em weer in de verkoop heeft;)
Dit topic is gesloten.