[PC MMORPG] ROSE Online - deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 3.897 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-06 12:41
Ik weet ook niet meer wat doen met men skills.

irose was veel makkelijker op dat vlak.

Heb nu met men hawker men 3 passives (sharpen senses, knuckle mastery en toughness waarvan de 2 eerste maxed en de laatste lvl 9) en als actives poison slash, hit support en hawkers spirit (ook al is die laatste op lage lvl niet veel waard).

Weet echt niet wat ik nog meer moet gaan nemen.
Mystic slash leek me nog wel wat maar voor de rest...

Iemand suggesties ???

Een beetje verlies heb je altijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 54991

Afbeeldingslocatie: http://img412.imageshack.us/img412/5371/muse835og.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147625

gister met qweho en heel wat andere een junon tree gekilled :P

ow bte iruja nog een keer ingame of met andere nick bezig ??

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 147625 op 27-10-2005 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-05 19:55

dommerick

is domm

vet >:) heb je die wings net laten craften of ist toch blackzeros woeste idee }) alle wings naar devil wing ;)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Vanaf welk lvl is die black redfield ?
Zit de green redfield er trouwens nog in want die wil ik wel terug...

En nice wings :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 00:00
_/-\o_ GE-WEL-DIG

Damn volgens mij ben jij de eerste met devil wings.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51626

dat geloof ik niet zag vorige week al een gast er mee rond rennen
maar idd cool looks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01:09
Heeft iedereen last van d/c's sinds die patch vandaag? ik dc nu bijna elke 10 minuten

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er is er een meer maar die is 12 dr met +10 hp ofzo, darkmali, en deze zijn tenminste 21 dr :)
redfield is 75+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554

Sinergy schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:27:
Heeft iedereen last van d/c's sinds die patch vandaag? ik dc nu bijna elke 10 minuten
Ik heb deze avond al 2 disconnects gehad ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-05 09:46
Nice Iruja, volgens mij duurt het niet lang meer voordat je 1 staat in die top 25 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Nog geen D/C's gehad hier, echter heb ik al sinds het begin dat als ik bijvoorbeeld van forest of wisdom naar junon polis wil gaan, ik de poort van fow -> lake zonder probleem kon doen maar die van lake -> junon bleef ik in hangen.

Sinds de update is dit praktisch elke poort geworden. Moet ik telkens terug naar select menu en terug char kiezen, dan kan ik pas door de poort.

Erg irri bug dus.

Ben trouwens nog enkele mensen tegengekomen die hetzelfde probleem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dutch-Hane schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:39:
Nice Iruja, volgens mij duurt het niet lang meer voordat je 1 staat in die top 25 _/-\o_
ongeveer 4 lvl's verschil tussen de nummer 1 en mij en mali zit op hetzelfde lvl als mij op een gedeelde 2e plek.
Zonder luna duurt het wel ff omdat party memebrs van mijn exp eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Anoniem: 54991 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:41:
[...]

ongeveer 4 lvl's verschil tussen de nummer 1 en mij en mali zit op hetzelfde lvl als mij op een gedeelde 2e plek.
Zonder luna duurt het wel ff omdat party memebrs van mijn exp eten.
Wel spijtig dat je haar door je hoed steekt.

Ivm luna, nog ff wachten en dan kan je daar wat gaan lvlen :)
Wel leuk om een gotter in de top te hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-03 10:21
PeGys schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 17:43:
Ik weet ook niet meer wat doen met men skills.

irose was veel makkelijker op dat vlak.

Heb nu met men hawker men 3 passives (sharpen senses, knuckle mastery en toughness waarvan de 2 eerste maxed en de laatste lvl 9) en als actives poison slash, hit support en hawkers spirit (ook al is die laatste op lage lvl niet veel waard).

Weet echt niet wat ik nog meer moet gaan nemen.
Mystic slash leek me nog wel wat maar voor de rest...

Iemand suggesties ???
ik heb in mijn build

hawker spirit, en masteries en poison slash gemaxt, toen ik dat had gedaan, toughness erin gegooid, op lvl40 of 50 charging beat gedaan, daarna ben ik me gaan richting op oppervlakkige skills als strealth met critical

(--=) Peace For Everybody (=--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
blaatpaal schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:56:
[...]

ik heb in mijn build

hawker spirit, en masteries en poison slash gemaxt, toen ik dat had gedaan, toughness erin gegooid, op lvl40 of 50 charging beat gedaan, daarna ben ik me gaan richting op oppervlakkige skills als strealth met critical
Stealth met critical ? cloacking bedoel je...

Ik heb al verschillende zeer positieve reacties gehoord van mystic slash. Weet niet welke van beide de sterkste is.

Ik had er ook aan zitten denken om voor zephyr gait te gaan omdat ik geen pure dex build ben en dus niet de allersnelste hawker heb. Zephyr Gait doet er echter wel wat aan. Daarna plan ik voor cloacking te gaan omdat die vooral handig is bij pvp wat later komt met clanfield en faction war.

Dus kan je me effe zeggen welke van de 2 (charging beat & mystic slash) de krachtigste is ?

Ben trouwens van plan als ik iets meer geld heb om men skills te gaan resetten en enkel degenen die ik echt gebruik te gaan activeren.

Zoals Hawkers spirit vind ik een vrij nutteloze skill. Je kan op lvl 10 (dacht ik) 20 sec 70% meer atk speed hebben. Ok, je doet meer damage, maar blijf em vrij nutteloos vinden, net zoals sprint.

Een skill die maar 20 sec duurt vind ik iets wat ze er gewoon uit mogen halen.

Na de skill reset zou ik dan gaan voor:

- Sharpen Senses
- Knuckle Mastery
- Toughness
- Zephyr Gait
- Poison Slash
- Hit Support
- Mystic Slash of Charging Beat
- Cloacking

[ Voor 27% gewijzigd door PeGys op 27-10-2005 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
PeGys schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 21:45:
Wel spijtig dat je haar door je hoed steekt.
Hehe, daar moet je niet al te veel op letten :>
Ik vind het wel wat hebben, perfect bestaat niet :)
Afbeeldingslocatie: http://img338.imageshack.us/img338/1739/isp4ko.png
-Geknoei met de layers in het spel.
-En idd dingen die gewoon overal doorheen steken, haar en staff zit ook gewoon er dwars doorheen ipv een nieuwe render te pakken.

Lijkt ook dat de wings scheef staan, maar kan aan camera positie liggen.

[ Voor 3% gewijzigd door Rooster op 27-10-2005 22:14 . Reden: typ-o ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

staan scheef...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Halloween comes to the lands of Rose.

Halloween, festival of the dead, where the walls between the lands of the living and the lands of the dead draw thin, and the people celebrate their ancestors, offering up gifts to appease them.
Halloween, when good people fear the evil that may come. That has come.
This time the walls between the realms of the living and the dead were too thin, and the evil was able to get through. It drew the elements of the world around itself, and wrapped in shadow, took on form.
This dark shadow, this personification of evil strides abroad the lands of Rose this Halloween, and all shall fear him. With him goes the powers of the lands of the dead, and he shall summon ghost, ghouls and demons to help lay waste to the lands of men.
To protect the lands of men from this evil, the most powerful Cleric's in Junon assembled, and summoned forth a creature of Life, the living force of the lands of the living. Whilst this potent creature cannot directly intervene with the creature of darkness, he can provide help and assistance for all those able to seek him out and claim it.
Halloween draws near, and wether you hide in your homes, ride out to protect the lands of light or attack the forces of evil head on, one things for certain, no one is safe!!

Trick or Treat
Trick or Treat
Trick or Treat for Halloween
Better give a treat that's good to eat
Little masks
And dance scrolls too
These’ll make the whole night sweet.

Trick or Treat
Trick or Treat
Trick or Treat the whole night through
Little scalawags
With fiendish gags
They’ll help make your nightmares true.
edit:
Er zijn dus als ik het goed begrijp 2 grote beesten, een goede een een kwade, die kan je niet zelf verslaan, dat zoeken zei 2'en uit. Er komen allemaal halloween creatures omheen, die de spelers dan mogen verslaan :)

[ Voor 9% gewijzigd door Rooster op 27-10-2005 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:00
Hmmz kom er net achter dat mijn heal skill niet meer omhoog kan. Nu zit ik tot lvl 40 opgescheept met maar 250 hp per heal |:( Zou ik dan party heal kunnen pakken ofzo als extra mogelijkheid?

Ik heb trouwens vanavond iets van 5 keer dc gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
offtopic:
Afbeeldingslocatie: http://img289.imageshack.us/img289/5426/irujaknight2la.png Grapjas :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
jip_86 schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 23:08:
Hmmz kom er net achter dat mijn heal skill niet meer omhoog kan. Nu zit ik tot lvl 40 opgescheept met maar 250 hp per heal |:( Zou ik dan party heal kunnen pakken ofzo als extra mogelijkheid?

Ik heb trouwens vanavond iets van 5 keer dc gehad.
Party heal is nog vele male erger dan heal (40mp voor 56hp kan ik me herinneren). Hopelijk krijg die een beetje boost bij de november-patches, ik heb verder nog niet gehoord wat deze power op rank5/10 doet. Gewoon doorbijten tot lvl40, dan gaat er een wereld voor je open :) (van 20-25% heal naar goeie 50% op een muse).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799

heb ik al gezegd dat ik jaloers op je wings ben :P hoop ze tegen die tijd ook te kunnen dragen :D maja daar heb ik nog 16 lvls voor om het spul te sparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Dutch-Hane schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:51:
[...]

edit:
Er zijn dus als ik het goed begrijp 2 grote beesten, een goede een een kwade, die kan je niet zelf verslaan, dat zoeken zei 2'en uit. Er komen allemaal halloween creatures omheen, die de spelers dan mogen verslaan :)
Kijk er al naar uit. Dat monster zal waarschijnlijk ergens in junon rondhangen waar je dan tegen kan praten voor......................extra krachte ?????.............................nuja, we zien wel.

Weet er trouwens iemand wat fanatr is ? 8)7
Afbeeldingslocatie: http://www.nasty-jump.be/psykoman/fanart.jpg

Zelfs op de site staan nog fouten. Nu begint de site al wat meer op het spel te lijken :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

PeGys schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:04:
[...]

Ik heb al verschillende zeer positieve reacties gehoord van mystic slash. Weet niet welke van beide de sterkste is.

Ik had er ook aan zitten denken om voor zephyr gait te gaan omdat ik geen pure dex build ben en dus niet de allersnelste hawker heb. Zephyr Gait doet er echter wel wat aan. Daarna plan ik voor cloacking te gaan omdat die vooral handig is bij pvp wat later komt met clanfield en faction war.

Dus kan je me effe zeggen welke van de 2 (charging beat & mystic slash) de krachtigste is ?

Ben trouwens van plan als ik iets meer geld heb om men skills te gaan resetten en enkel degenen die ik echt gebruik te gaan activeren.

Zoals Hawkers spirit vind ik een vrij nutteloze skill. Je kan op lvl 10 (dacht ik) 20 sec 70% meer atk speed hebben. Ok, je doet meer damage, maar blijf em vrij nutteloos vinden, net zoals sprint.

- Sharpen Senses
- Knuckle Mastery
- Toughness
- Zephyr Gait
- Poison Slash
- Hit Support
- Cloacking
je vergeet met hawker spirit iets. idd leuk die snelle aanval maar met gewone dmg niet zo boeiend. ga in cloack, hit rate up. en je raakt veel, je doet veel crits en je slaat heel veel. vooral de crit+snel meppen heeft wel iets :p

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-03 10:21
PeGys schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 22:04:
[...]

- Sharpen Senses
- Knuckle Mastery
- Toughness
- Zephyr Gait
- Poison Slash
- Hit Support
- Cloacking
Charging beat is ruim het sterkste, die maakt bij mij 600 damage op lvl 4
je setup qua skills ziet er goed uit, cloacking heb ik op lvl 2 gehad en er nog niet veel mee geexperimenteerd, maar mijn doel daar mee was ook pvp en keiharde klappen uit te delen ivm met 60% critical up

(--=) Peace For Everybody (=--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

er komen twee halloween evetn die nog niet zijn begonnen je kan het voglende winnen/sparen in event 1

In event1 you have to collect Lacrima. All mobs drop 'em.

Prices are as follows:

50 Lacrima – Jason Mask
50 Lacrima – Scream Mask
5 Lacrima – Cha Cha Cha Dance Scroll
5 Lacrima – Funky Dance Scroll
5 Lacrima – Jive Dance Scroll
5 Lacrima – Para Dance Scroll
5 Lacrima – Rhumba Dance Scroll
5 Lacrima – Waltz Dance Scroll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-02 11:09

Psychoot

1337n00b^

Anoniem: 141799 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:14:
er komen twee halloween evetn die nog niet zijn begonnen je kan het voglende winnen/sparen in event 1

Prices are as follows:

50 Lacrima – Jason Mask
50 Lacrima – Scream Mask
Nice, dat wordt dus 50 Lacrima sparen voor Jason Mask :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Dat wordt dan 50 lacrima verzamelen voor een mooie Jason Mask (what het ook moge zijn :) )

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 16:26

Klinkt goed EVO, waar heb je die info vandaan dan?
Wil wel zo'n mask hebben. Waarschijnlijk om weer te verkopen >:)
Maar zou goed staan voor de agressive look waar Iruja het altijd over heeft })

En weet verder iemand wanneer dat event begint?
Ik hoop niet alleen op de 31ste want volgende week heb ik niet echt tijd helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik was gisteren in Zant, toen die Warren zo'n shout message van een quest omriep. Ik erheen, hij gaf alleen iets over ghosts in town bla bla, dus toen die quest maar genoemen. Verteld hij mij ook op basis van mijn prestaties in deze quest, kan ik skill points winnen? :? (het ging trouwens om 50 candle ghosts neermeppen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinergy schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:29:
Ik was gisteren in Zant, toen die Warren zo'n shout message van een quest omriep. Ik erheen, hij gaf alleen iets over ghosts in town bla bla, dus toen die quest maar genoemen. Verteld hij mij ook op basis van mijn prestaties in deze quest, kan ik skill points winnen? :? (het ging trouwens om 50 candle ghosts neermeppen).
quest is al bekend maar je kan alleen groen rood of paars ghosts killen om ze mee te laten tellen. KUT quest en alleen tot lvl 20 of 30 dacht ik dat hij was toch??

Die info had ik van GR forum, en zo te zien gaat iedereen voor een jason mask dan :P ook wel makkelijk te halen als iedere mob die dignen dropt, maja je weet natuurlijk niet hoe vaak ze droppen.

ik denk dat hij begint als p2p start, ook als soort openings event

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 28-10-2005 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Goede morgen

Ging gisteren weer lekker
Zit nu op lvl 69 en 65 % :) vanavond angel wing als mee zit.

Ihoeveel platinum feathers nodig voor devil wing 20 of 80?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153710

Ik zie mezelf al rond lopen in met zon coole Jason X mask aan, hoop dat het deze zijn @ Halloween event:

http://images.google.nl/i...on%20X%20Mask&sa=N&tab=wi _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 153710 op 28-10-2005 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

gerwingood schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:37:
Goede morgen

Ging gisteren weer lekker
Zit nu op lvl 69 en 65 % :) vanavond angel wing als mee zit.

Ihoeveel platinum feathers nodig voor devil wing 20 of 80?
DEVIL WINGS:
30 platinum thread
50 little devil feathers
100 cloth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:22

Prices are as follows:

50 Lacrima – Jason Mask
50 Lacrima – Scream Mask
Ben wel benieuwd naar de stat van de mask. En ik hoop dat je ze in de warehouse kan doen. Anders kan je ze ook niet verkopen. Het is wel jammer dat ze geen spullen er instoppen van die films.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

At jRose it was scream mask and pumpkin head mask. Jason mask was given in summer event. As long as I remember, Jason mask +7 sen, scream mask +7 str, Pumpkin head mask +20 cha.
als dat hier ook is zou scream toch wel aantrekkelijker zijn als soldier zijnde

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 28-10-2005 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Zou het leuker hebben gevonden als ze al die masks dan random hadden gemaakt, dat je iig nog kan ruilen ofzo wil je eentje met andere stats, beetje meer community interactie :P

@vliegje, ik heb nu 7 thick shells, kan denk ik nog max 2 lvls met mn soldier op die beetles (2,5 lvl gisteravond gedaan).

Weet iemand trouwens ook nog waar ik precies die queen bibi kan vinden in Verloon? Raffle gaf noord/oost aan, maar daar heb ik een goed half uur rond gerent zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinergy schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:59:
Zou het leuker hebben gevonden als ze al die masks dan random hadden gemaakt, dat je iig nog kan ruilen ofzo wil je eentje met andere stats, beetje meer community interactie :P

@vliegje, ik heb nu 7 thick shells, kan denk ik nog max 2 lvls met mn soldier op die beetles (2,5 lvl gisteravond gedaan).

Weet iemand trouwens ook nog waar ik precies die queen bibi kan vinden in Verloon? Raffle gaf noord/oost aan, maar daar heb ik een goed half uur rond gerent zonder resultaat.
In game zou ik je vrij snel de weg kunnen wijzen maar ik zal het proberen uit te leggen:

ga eerst naar de gate van desert naar hills, ga met je rug naar de poort staan en loop links langs de berg. op een gegeven moment loop je langs een vrij steile helling waar je wel op kan lopen, als je daar op loopt kom je op een plateau waar die dignen zitten, kijk wel uit voor de horzels die zijn echt irri.

Als je rechtdoor blijft lopen loop je vanzelf tegen een vrij steile helling aan, kan je ook wel op maar dan ben je te ver

heb trouwens ff wat screenies beken en de muse screens topic word echt geownd door lot :P heb er ook hetvolgende bericht geplaatst ;)
NICE the pics section is owned by our clan, looking nice guys Ax3 the cute and nice and iruja dark and evil, amafi and gerwin, just pure temptation

Weet iemand trouwens of er al Precious Platinum Thread in game is, want het enige die ze dropte was kaiman en doonga, het punt dat die wit voor je worden kan je zelf al niet meer voor dat type thread hunten.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 28-10-2005 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Anoniem: 141799 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:50:
[...]

als dat hier ook is zou scream toch wel aantrekkelijker zijn als soldier zijnde
Ik zag toch liever +STR op het Jason Mask :*)
Scream Mask vind ik maar blij uitzien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
zover ik weet dropt precious platinum thread met tonnen in luna dus wacht effe af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 07-06 09:17

4th

de berg waar je tegenaanloopt als je vanuit zant komt

edit: beetje te laat zie ik

[ Voor 23% gewijzigd door 4th op 28-10-2005 10:50 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
:D zojuist telefoontje van thuis gekregen, mijn nieuwe GF 6800 is net afgeleverd. Heb ik weer wat te doen vanavond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 141799 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 09:33:
[...]

quest is al bekend maar je kan alleen groen rood of paars ghosts killen om ze mee te laten tellen. KUT quest en alleen tot lvl 20 of 30 dacht ik dat hij was toch??

Die info had ik van GR forum, en zo te zien gaat iedereen voor een jason mask dan :P ook wel makkelijk te halen als iedere mob die dignen dropt, maja je weet natuurlijk niet hoe vaak ze droppen.

ik denk dat hij begint als p2p start, ook als soort openings event
deze quest is tot level 30??

[ Voor 120% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 28-10-2005 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
nee, die quest waar ik het over had (Warren quest met ghosts) is tot lvl30.
(daarbij, ik ben lvl41 en kreeg die quest gewoon, nu zoeken naar de juiste kleur ghost...)

Die halloween quest lijkt me logisch voor alle lvl's.

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 28-10-2005 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123576

zoon Jason mask +7 sen mask zou echt nice zijn om te craften. hard me best doen die maar te krijgen, als iemand me er mee kan helpen ald de event begind zou ik erg blij zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Als ze van alle mobs droppen EN de mask is tradable, zou ik gewoon een nieuwe char maken en je dood lvl'en op die jelly beans :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinergy schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:16:
Als ze van alle mobs droppen EN de mask is tradable, zou ik gewoon een nieuwe char maken en je dood lvl'en op die jelly beans :9
Dit zort items zijn niet ruilbaar dacht ik :P
Maar anders is het wel een idee.
Anyway ik wil graag een 7 sen mask. Nog beter crafts :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinergy schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:14:
nee, die quest waar ik het over had (Warren quest met ghosts) is tot lvl30.
(daarbij, ik ben lvl41 en kreeg die quest gewoon, nu zoeken naar de juiste kleur ghost...)

Die halloween quest lijkt me logisch voor alle lvl's.
Welke quest is dat dan?? kan je die altijd aannemen?
en bij warren in zant? echt nog nooooit gehoord van deze quest..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ik weet ook niet precies hoe ik hem kreeg hoor, hij deed een shout in Zant "in a few seconds the quest start of the mistical powder of *naam mob - die blauwe mijn-mannetjes*, anyone below lvl47 can join" of iets in de trant. Ik naar hem toe en zag alleen die ghost quest (ghosts around zant).

Als je met hem praat, is het de 2de optie, scherm erna de 3rde optie (what is my reward).

Kan natuurlijk ook gewoon een standaard quest zijn, waar die max lvl30 is aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik lees net dat raining grounds well gewoon werkt, misschien is leuk om te kijken, ga je mee iruja :P ik ga wel achter je staan en hard roepen
stond toch al zo iets en mwa ja of het echt nodig is, ik bedoel alsje niet kan inloggen word dit meestal wel van te voren gezegd voor een maintenance en anders licht het aan jou internet

[ Voor 65% gewijzigd door Anoniem: 141799 op 28-10-2005 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand dit in start topic gooien lijkt me wel handig
http://www.opticalgaming.com/eurose-status.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sinergy schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:26:
ik weet ook niet precies hoe ik hem kreeg hoor, hij deed een shout in Zant "in a few seconds the quest start of the mistical powder of *naam mob - die blauwe mijn-mannetjes*, anyone below lvl47 can join" of iets in de trant. Ik naar hem toe en zag alleen die ghost quest (ghosts around zant).

Als je met hem praat, is het de 2de optie, scherm erna de 3rde optie (what is my reward).

Kan natuurlijk ook gewoon een standaard quest zijn, waar die max lvl30 is aangepast.
en in zant? echt vage quest dan .. ik ken wel een ghost quest van lvl 1 tot 60, maar die moet je in junon aannemen

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 28-10-2005 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40554 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:41:
[...]

en in zant? echt vage quest dan .. ik ken wel een ghost quest van lvl 1 tot 60, maar die moet je in junon aannemen
en wleke is dat??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Als de startpost toch wordt aangepast, denk dat de exeed helpers er nu wel weer uit kunnen worden gehaald :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Staat al in start topic onder "eRose server status (online/offline)" bijna onderaan O-)
Vanavond maar eens een screenshot van mijn Soldier going Knight maken O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Psychoot schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:46:
[...]

Staat al in start topic onder "eRose server status (online/offline)" bijna onderaan O-)
Vanavond maar eens een screenshot van mijn Soldier going Knight maken O+
Maken wel leuke groeps foto,
Iruja heeft eindelijk devil wings
ax3 angel
en gerwin zal wel 70 zijn vanavond dus ook wing
En jij je blood shield en bullBS
Dus wel tijd voor een nieuwe groep foto lijk me :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Kunnen we niet een volledige groepsfoto maken? :P Mijn items zijn niet echt van hoog *bling bling* gehalte :( (fear mijn turtle backshield :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Sinergy schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 11:58:
Kunnen we niet een volledige groepsfoto maken? :P Mijn items zijn niet echt van hoog *bling bling* gehalte :( (fear mijn turtle backshield :D)
iedereen is welkom dus jij ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

daar gaa nwe voor, ik ben vanaaf wel een tijdje online denk dus ik hoor het wel ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier ben ik vanmorgen even mee bezig geweest :>
mischien hebben sommige er nog iets aan:

http://roseeurope.trap17.net/townquest.htm
Kijk maar in de lijst

[ Voor 39% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 28-10-2005 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
daves2hd schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 02:59:
[...]

je vergeet met hawker spirit iets. idd leuk die snelle aanval maar met gewone dmg niet zo boeiend. ga in cloack, hit rate up. en je raakt veel, je doet veel crits en je slaat heel veel. vooral de crit+snel meppen heeft wel iets :p
Bedoel je dat ik hawkers spirit moet houden ? Vind die persoonlijk vrij nutteloos maar het is idd wel zo dat als je in cloacking zit met die critical up dat je dan wel sneller meer damage kan doen.

Ik hou het nog even in gedachte :)
Ik vin dat er een groepsfoto zou moeten gemaakt worden van zowel LoT als OoT same (als OoT er is).

Dan heb je alle gotters meteen bij elkaar. Lijkt me wel leuk.

[ Voor 42% gewijzigd door PeGys op 28-10-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PeGys schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 13:20:
[...]

Ik vin dat er een groepsfoto zou moeten gemaakt worden van zowel LoT als OoT same (als OoT er is).

Dan heb je alle gotters meteen bij elkaar. Lijkt me wel leuk.
Het is al lastig om veel LoTer op zelfde tijdstip bij elkaar te krijgen laat staan LoT en OoT,
De beste tijd is dan denk tijdens de oprichting van OoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Afhankelijk van het tijdstip en dag van de oprichting van OoT kom ik wel even mijn kop laten zien bij de oprichting van mijn oude clan.
Ik hoor het wel via de friend chat en clan chat dan.

Helaas is er geen clanfield waar we het meteen kunnen vieren met een kleine kill party.
Ben benieuwd hoe mijn mage het pvp uit houdt.
Raider die ik pre-reset had was daar nooit hoog genoeg voor
Artisan post-reset werd geownd door vrijwel alle klasses
Mage speelt tot nu toe het lekkerst, maar nog niet getest tot op heden in pvp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135104

Via het roseeurope forum heb ik dit filmpje eindelijk een keer kunnen zien:

ftp://download.sevenheart...e/Rose_online_WMV_low.wmv

Helaas zien de graphics er in game niet zo mooi uit als in dit filmpje maar toch erg mooi :) ... Op de officiele site kon ik dit filmpje niet bekijken omdat ie op 10 seconden bleef hangen. Btw het filmpje begon bij mij pas na 15 seconden.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 135104 op 28-10-2005 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Anoniem: 123576 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:30:
[...]

Het is al lastig om veel LoTer op zelfde tijdstip bij elkaar te krijgen laat staan LoT en OoT,
De beste tijd is dan denk tijdens de oprichting van OoT
En wanneer is dat?
Want flyingdutch ik had al gemeld dat je mij , met BlackZero, uit LoT mag zetten. Degene die dan in mij plaats wil verzoek ik mij 40k te geven en fly de resterende 26k voor clanfee :)

Dan kan ik OoT in, omdat daar meer mensen met mijn lvl zitten.
Anoniem: 135104 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:18:
Via het roseeurope forum heb ik dit filmpje eindelijk een keer kunnen zien:

ftp://download.sevenheart...e/Rose_online_WMV_low.wmv

Helaas zien de graphics er in game niet zo mooi uit als in dit filmpje maar toch erg mooi :) ... Op de officiele site kon ik dit filmpje niet bekijken omdat ie op 10 seconden bleef hangen. Btw het filmpje begon bij mij pas na 15 seconden.
Nee jammer dat Rose niet zo mooi is als in het filmpje. Rose Online 2 misschien?? de huidige 3d engine is daar voorlopig nog te bagger voor.
De werelden zijn nou niet echt mooi afgewerkt en alles is een beetje cliche opgebouwd vind ik. Maar ondanks dat vind ik het spel wel leuk om te spelen.

[ Voor 43% gewijzigd door Zeror op 28-10-2005 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Amafi schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 14:40:
Afhankelijk van het tijdstip en dag van de oprichting van OoT kom ik wel even mijn kop laten zien bij de oprichting van mijn oude clan.
Ik hoor het wel via de friend chat en clan chat dan.

Helaas is er geen clanfield waar we het meteen kunnen vieren met een kleine kill party.
Ben benieuwd hoe mijn mage het pvp uit houdt.
Raider die ik pre-reset had was daar nooit hoog genoeg voor
Artisan post-reset werd geownd door vrijwel alle klasses
Mage speelt tot nu toe het lekkerst, maar nog niet getest tot op heden in pvp.
LoL you mage in pvp :P die zal wel goed doen, tegen ongeveer elke job. Jullie doen magic atk, en iedereen heeft weinig magic def wand dat krijg je van int, dus de enigste die je wat kan doe is een andere mage, en meschien een dealer met uber cri ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rakkerzero schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 15:51:
[...]

En wanneer is dat?
Want flyingdutch ik had al gemeld dat je mij , met BlackZero, uit LoT mag zetten. Degene die dan in mij plaats wil verzoek ik mij 40k te geven en fly de resterende 26k voor clanfee :)

Dan kan ik OoT in, omdat daar meer mensen met mijn lvl zitten.
Nou wie melt zich aan die graag in LoT wil in plaats van Rakker, wel beetje lvl 50+ he :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Originally Posted by Embers
The episode quest will be continued in Luna.

Sorry for the misunderstanding.
Nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
@ fly
Waarom 3 posts achter elkaar?? Probeer je je postaantal omhoog te gooien :P

Over 30 reacties is het topic weer toe aan een nieuw deel.
Zal ik 'm weer doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135104

Anoniem: 123576 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:04:
[...]

Nou wie melt zich aan die graag in LoT wil in plaats van Rakker, wel beetje lvl 50+ he :P
Ik wil best ipv Rakker naar LoT, ik wilde eerst in OoT maar dan kan Rakker mijn plaats innemen. Ik ben nu lvl 55.5 muse... Ik ben vanavond zeker online, en morgen de hele dag dus pm of reply dan ff... Als iemand anders heeeel graag in LoT wil dan vind ik dat ook goed, dan blijf ik in OoT... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112559

Rakkerzero schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:23:
@ fly
Waarom 3 posts achter elkaar?? Probeer je je postaantal omhoog te gooien :P

Over 30 reacties is het topic weer toe aan een nieuw deel.
Zal ik 'm weer doen?
'

doe maar :)

Ik wil iedereen nog eraan herinneren dat ik maandag al het geld wil 8)7 en clan oprichting is om 22:00 uur :P

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 112559 op 28-10-2005 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135104 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:37:
[...]

Ik wil best ipv Rakker naar LoT, ik wilde eerst in OoT maar dan kan Rakker mijn plaats innemen. Ik ben nu lvl 55.5 muse... Ik ben vanavond zeker online, en morgen de hele dag dus pm of reply dan ff... Als iemand anders heeeel graag in LoT wil dan vind ik dat ook goed, dan blijf ik in OoT... ;)
Ik zal het ondhouden :) Kijk even naar verder reactie nog en overleg in de clan :).
Wel weer een muse is beetje jammer we hebben er al zo veel :P.
Maar je hoort van me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mocht ik mijn soldier nog wat sneller kunnen lvl'en wil ik me wel beschikbaar stellen (ik loop maar 27lv's achter :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Voor degene die het nog niet weten. Mijn Char waar ik nu mee speel heet Lemon is een soldier.
Hiermee wil ik graag in Oot dus.
Je kunt naar Lemon PMen vanavond na 22.00 uur of in dit topic ff melden qua omwisseling in LoT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hawker 55 zoek ook nog een clan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Anoniem: 40554 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 12:43:
Hier ben ik vanmorgen even mee bezig geweest :>
mischien hebben sommige er nog iets aan:

http://roseeurope.trap17.net/townquest.htm

[...]

Kijk maar in de lijst
Er staat er 1 niet op de party qeust. Die krijg je bij de histrorin of hoe heet die. Dat is bij de vuurtoren helemaal zuiden van junon. Daar krijg je een gem.
Rakkerzero schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:52:
Voor degene die het nog niet weten. Mijn Char waar ik nu mee speel heet Lemon is een soldier.
Hiermee wil ik graag in Oot dus.
Je kunt naar Lemon PMen vanavond na 22.00 uur of in dit topic ff melden qua omwisseling in LoT
Ik heb je er bij gezet.
Alleen kan ik zelf niet komen maandag :( heb een verjaardag.

[ Voor 33% gewijzigd door Calamor op 28-10-2005 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Wat mij betreft een kanshebber :)
We hebben nl nog geen Hawker in de buurt van de hogere lvl's die ons Acc Up buff kan geven :o
Maja uiteindelijk ga ik er niet over :+

Hier alvast een voorproefje van mijn soldier ;)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~blom8995/rose/Psy66.jpg

edit: kweet niet wat er zo rot aan is? Eigenlijk hoeven ze helemaal geen 300k + 2 lvl's te geven dus het is altijd fijn meegenomen. Je moet 10 dagen ofzo langer wachten maar dat moet geen ramp zijn als je er toch al voor betaald hebt.

[ Voor 22% gewijzigd door Psychoot op 28-10-2005 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17:00
Lees dit net in de mededelingen.

GamesRouter would like to advise all customers that we shall be rolling back the date for the commencement of our Pay to Play service to November 10th 2005, so that it will coincide with the planned game upgrades scheduled for November 9th.

As a result of this roll back, we shall also be extending our pre-subscription special offer until November 9th, which means that you have even more time to subscribe for our p-2-p service and gain the benefit of 150,000 zulie and 1 level on your main character at the start of our pay 2 play service.

OMG, nu moeten we zeker nog langer wachten op onze 300k en 2 lvls? Voordeeltje is dat ik al wel wat kan meenemen van de update van 30-11. Maar ik vind het toch een kutstreek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143962

Maar dan ben je ook alweer een hoger lvl en dus zijn de lvls die je erbij krijgt belangrijker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hou me altijd avalable maar dat weten de leaders denk ik ook wel

en het is gewoon wozzie ingame

en idd een kut streek ging er echt van uit dat ik dat geld snel kreeg
net een cart gekocht heb nog maar 100k over rotstreek >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65952

Anoniem: 112559 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 16:40:
[...]
'

doe maar :)

Ik wil iedereen nog eraan herinneren dat ik maandag al het geld wil 8)7 en clan oprichting is om 22:00 uur :P
22:00 :?

Was toch 20:00 of heb ik het mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112559

volgens mij heb ik neits meer over naast het clangedeelte |:(
om 20:00 zit ik nog te traine |:(

ALLE GOTTERS PAS OP MaDm4n !!!
hij heeft GIJOEISHERE84 gekeylogged 8)7 |:( |:(
hij is nu alles kwijt ;(
trieste speler hoor :(

[ Voor 62% gewijzigd door Anoniem: 112559 op 28-10-2005 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Anoniem: 112559 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:23:
volgens mij heb ik neits meer over naast het clangedeelte |:(
om 20:00 zit ik nog te traine |:(

ALLE GOTTERS PAS OP MaDm4n !!!
hij heeft GIJOEISHERE84 gehackt |:( |:(
hij is nu alles kwijt ;(
trieste speler hoor :(
Nou niet meteen "gehacked" maar meer een keylogger uitgedeeld. Ook niet zo bijster slim van die gast maar ok, hij had hem niet geopend zei ie tegen mij iig.

Gelukkig weten we nu waar ie woont dankzij Daves2hd en sub-zero >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
klinkt hard, maar vind ik duidelijk geval van "eigen schuld".
Wat zelfs mijn vriendin aan exe/com/bat/etc ook stuurt, ik open het dus nooit.
(had die GIJOE mij maar niet moeten uitschelden >:) )

Maar als zn adres beschikbaar is, kunnen we altijd een "battle field" van zn kamer maken :)

[ Voor 16% gewijzigd door SinergyX op 28-10-2005 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BTW iemand die een redvield vest voor mij te leen heeft?
Ax3 heeft de zijne nodig nu en ik kan niet zonder op dit lvl... en kan geen shop vinden al een week die er een verkoopt...
Echt spoed bij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Anoniem: 54991 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:48:
BTW iemand die een redvield vest voor mij te leen heeft?
Ax3 heeft de zijne nodig nu en ik kan niet zonder op dit lvl... en kan geen shop vinden al een week die er een verkoopt...
Echt spoed bij...
Daarstraks één gezien op chan 1, vroeg der wel 3 mil+ voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Psychoot schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:33:
[...]

Nou niet meteen "gehacked" maar meer een keylogger uitgedeeld. Ook niet zo bijster slim van die gast maar ok, hij had hem niet geopend zei ie tegen mij iig.

Gelukkig weten we nu waar ie woont dankzij Daves2hd en sub-zero >:)
Maar als je tog je user name onthouden doe dan heb je toch alleen maar de wachtwoord maar user name niet. Maar dan is het nog niet slim van heb. Heeft hij het al tegen GR gezegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Stel we gaan Maandag OoT oprichten en ik heb gehoord dat we misschien de 300K en 2 lvl's over een week krijgen dan kan ik dat eigelijk niet betalen |:( en ik denk nog wel meer mesen niet tog :?
wat doen we dan?

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij cornell kan je een candle ghost quest aannamen voor chars onder de level 30.
Weet iemand wanneer je die kan aannemen???

word deze quest omgeropen of??

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 40554 op 28-10-2005 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand mij nou vertellen wat er onder me kont zit :P:P

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/screen006.jpg

EINDLEIJK zover :D EVO got wheels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08-06 16:02

William/Ax3

We are Starstuff

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleme359/muse3.JPG

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleme359/muse2.JPG

Compleet de sets :D.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot

Psychoot

1337n00b^

Calamor schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 18:59:
[...]

Maar als je tog je user name onthouden doe dan heb je toch alleen maar de wachtwoord maar user name niet. Maar dan is het nog niet slim van heb. Heeft hij het al tegen GR gezegt?
Al gereport bij GR, maar die konden niks doen zeiden ze.

@Sinergy zo eigen schuld lijkt me niet, aangezien ik zei dat ie het niet geopend heeft. Tenminste dat zei ie tegen mij. Als het wel zo is, tjah dan is ie gewoon dom en idd zijn eigen schuld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
WhiteUltY schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 19:00:
Stel we gaan Maandag OoT oprichten en ik heb gehoord dat we misschien de 300K en 2 lvl's over een week krijgen dan kan ik dat eigelijk niet betalen |:( en ik denk nog wel meer mesen niet tog :?
wat doen we dan?
Ik denk ook dat we het beter kunnen uit stellen. Zodat eidereen geld heeft voor de clan. Of er moeten een paar van LoT ff voor schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Calamor schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:02:
[...]

Ik denk ook dat we het beter kunnen uit stellen. Zodat eidereen geld heeft voor de clan. Of er moeten een paar van LoT ff voor schieten.
wil wel wat voorschieten maar wel beetje rap terug betalen he ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

net me bijdragen gedaan een veco :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeGys
Calamor schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 20:02:
[...]

Kan ook wel 67k voorschieten, maar wil ze ook wel binnen een redelijke termein terugzien.
Anoniem: 123576 schreef op vrijdag 28 oktober 2005 @ 21:21:
[...]

wil wel wat voorschieten maar wel beetje rap terug betalen he ^^
'k heb nog wat spul voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
IK ben inmiddels zover dat ik 66/67k wel kan betalen voor de clan.
Ik ga het bedrag iig ff aan de kant leggen zodat ik er geen gekke dingen mee doe :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Hier het nieuwe deel:

[PC MMORPG] ROSE Online - deel 14

;)

[ Voor 5% gewijzigd door Zeror op 28-10-2005 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:25
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.