Nou mijn Rose avontuur is waarschijnlijk afgelopen na 10 maanden spelen
... Gister heeft Sinergy het geld overgemaakt, maar het gekke is dat hij maar 1 gaming-account zag terwijl ik er 3 heb. Met het derde account speel ik (Lvl 48 magician) dus helaas is het geld niet op het goede account overgemaakt (Sinergy kan er dus niks aan doen)... Ik heb toen een mail gestuurd naar de helpdesk van gamesrouter met een verhaal van een bladzijde waarom ze mijn payment moesten overzetten.
En serieus dit is wat ik terug kreeg, en de taalfouten horen erbij:
GamesRouter Ltd.
Mijn vertrouwen in GamesRouter is nu helemaal weg, en ze hebben echt teveel beloftes niet waar gemaakt. Ik heb nog een laatste mail gestuurd waarin stond dat ze het echt moesten omzetten... Maar dat is inmiddels alweer 5 uur geleden
. Als een van jullie binnen nu en een paar uur via creditcard mijn account kan/wil betalen, reply dan snel deze post a.u.b! Dan zal ik er over nadenken om de 11.60 nog een keer over te maken. Hehe moest er ff uit... Yoshi1
EDIT: Oh My God, ik krijg net een mail dat mijn payment is geslaagd. Ik heb nu betaald op allebei de accounts MAAR HET RARE IS DAT IK ZELF NIET HEB BETAALD, mijn mail van een pagina heeft waarschijnlijk zoveel indruk gemaakt bij gr.com dat ze maar voor mij betaal hebben

. Ik krijg waarschijnlijk nu dus 300k+300k, als gr.com dit niet gedaan heeft dan ben ik degene heel erg dankbaar die dit gedaan heeft. En vergeet het verhaal wat ik hierboven heb geschreven.
EDIT2: Sinergy heb jij dat gedaan ?

EDIT3: Ik kan je natuurlijk ook de 300k geven van het verkeerd betaalde account, maar als je het anders wil regelen werk ik daar aan mee

EDIT4: Lol dit krijg ik net van gamesrouter, helemaal niet laat ofzo hoor. Niet dat het mij wat uitmaakt maar dit zegt voor mij wel genoeg want Sinergy en ik weten wel beter:
[
Voor 34% gewijzigd door
Verwijderd op 21-10-2005 17:27
]