Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ken je mij nog?
Evo,
ik heb geen ervaring met soldier maar 't lijkt dat bow hawker beetje serieus underpowered is dus zit te denken voor soldaat met bijl te gaan (ziet er koel uit).
van je stats zie ik dat je ongeveer 2:1 str/con doet?
en je skills, wat is het best om eerst te nemen?
ben van plan om vanavond m'n eerste soldier te maken
Verwijderd
Lees ff de diverse linkjes in de startpost door. Daar staan bruikbare builds voor soldier bij. Zal voornamelijk idd STR adden en beetje CON voor je Hit. Skills is meestal een persoonlijke voorkeur.Yokidrink schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:18:
[...]
Evo,
ik heb geen ervaring met soldier maar 't lijkt dat bow hawker beetje serieus underpowered is dus zit te denken voor soldaat met bijl te gaan (ziet er koel uit).
van je stats zie ik dat je ongeveer 2:1 str/con doet?
en je skills, wat is het best om eerst te nemen?
ben van plan om vanavond m'n eerste soldier te maken
mmmm grappig hoor blue, meeste info is voor irose based chars en ik ben juist op zoek voor dit maffe systeem. enfin, ik ga wel es kijken met de skills die evo gebruikt, zijn build ziet er wel ok uitVerwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:25:
[...]
Lees ff de diverse linkjes in de startpost door. Daar staan bruikbare builds voor soldier bij. Zal voornamelijk idd STR adden en beetje CON voor je Hit. Skills is meestal een persoonlijke voorkeur.Succes met je soldier.
Verwijderd
Sorry dat ik zo reageer. Maar met wat zoekwerk (wat ik dus ook had gedaan) kom je er uiteindelijk wel uit. Dan heb ik het voornamelijk over de basic build
(totaal voor 8 personen betaald, namen vanzelfssprekend blijven geheim
Zonder hem had niet voor de 21ste kunnen betalen
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
ja denk het ook, maar hoe gaan ze dat dan met de 2 lvls doen?Calamor schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 21:42:
Ik denk dat ze die 300k zulie in de warehouse geven. Maar ik hoop dat het per char gaat
[ Voor 50% gewijzigd door Zeror op 20-10-2005 00:01 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Wat is dit dan:
Ik hoop dat dit niet gehackt is.
EDIT: Ik heb weer hoop met blackzero. Ik dacht dat ik een kut build had. Nu blijk dat je ook skills kunt resetten
[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 20-10-2005 00:03 ]
Verwijderd
Ben maar weer begonnen met WoW.. Vrijdag kom ik nog wel ff online om die 300k van Gamesrouter te innen.. En Iruja aftebetalen:)..
Heb 1maand betaald en dat is ook waarschijnlijk de laatste:P..
hehe vandaag me 1e Ruby binnen.Rakkerzero schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 00:02:
Er zouden toch geen Gems in het spel zitten???
Wat is dit dan:
[afbeelding]
Ik hoop dat dit niet gehackt is.
EDIT: Ik heb weer hoop met blackzero. Ik dacht dat ik een kut build had. Nu blijk dat je ook skills kunt resettenIkke niet wist.
's Avonds kun je Infected quest doen bij Jones, the historian. Is een party quest. Als je er 5 afmaakt met een party kun je een gem uitkiezen
Hier waren we ah w88 op een Junon's KingKong

Verwijderd
ik ook, ik ook, ik ookPsychoot schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 00:30:
[...]
hehe vandaag me 1e Ruby binnen.
's Avonds kun je Infected quest doen bij Jones, the historian. Is een party quest. Als je er 5 afmaakt met een party kun je een gem uitkiezen
Hier waren we ah w88 op een Junon's KingKong
[afbeelding]
@rakkerzero, hebik ookgedaan maaris wel duurhoor heeft mijbijna 100k gekost intotaal
Ik voelme een idool :D:DYokidrink schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:52:
[...]
mmmm grappig hoor blue, meeste info is voor irose based chars en ik ben juist op zoek voor dit maffe systeem. enfin, ik ga wel es kijken met de skills die evo gebruikt, zijn build ziet er wel ok uit
enowja ikleesoveraalbeetje dat jullie denkendat 21 okt p2p begint endanje 2 lvls en 300k krijgt maar datispas eind okthoor.
maja als dat zo is ff lekkerlangbij je houden, hoe hoger je komt hoe moeilijker het is lvlen
[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 00:45 ]
Zoiets hoop ik namelijk ook. Maar waarscjijnlijk doen ze gewoon alle chars van een account 2 lvls uppen.Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 00:36:
enowja ikleesoveraalbeetje dat jullie denkendat 21 okt p2p begint endanje 2 lvls en 300k krijgt maar datispas eind okthoor.nog eenlang weekje wachten, en vandie lvls denk ikdat ze een item maken soort van potiondat je net als het geldin je storage krijgt
1 topaz binnen, een grand redfield suit jammer genoeg wel 6dex met app. Maar kep nu wel zon violet hoedje met 10 atk power
Morgen ff naar de 65 brengen ben ik bijna maar kan helaas niet veel spelen morgen
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 00:36:
[...]
enowja ikleesoveraalbeetje dat jullie denkendat 21 okt p2p begint endanje 2 lvls en 300k krijgt maar datispas eind okthoor.nog eenlang weekje wachten, en vandie lvls denk ikdat ze een item maken soort van potiondat je net als het geldin je storage krijgt
maja als dat zo is ff lekkerlangbij je houden, hoe hoger je komt hoe moeilijker het is lvlen
is je spatiebalk kapot

Kater? Eerst water, de rest komt later
vanaaf weer rose-en voor het eerst weer een beetje tijd vanaaf dan het weekend ( zondag ) pas weer
ik begin steeds verder achter te lopen op de rest helaas, maar ik doe alles lekker op mijn eigen tempo.
Zie jullie vanaaf wel weer ingame lui !
ps Mirc mag ook wel weer wat drukker worden. Gem zitten er steeds de 3 a 4 zelfde personen in
Verwijderd
Gister 15min gespeeld, toen ff op lvl 56 naar b1 geweest om een keer me license te halen. Gelukkig al 1 scroll weggespeeld. maar soloen in de laatste kamer gaat best stroef. Die mobs staan altijd met 2 of meer tegelijk op je aan het inhakken. Dan mis je toch best wel AoE als dealer. (waar is Zulystorm!!!)
@ Axe akelige jankbal dat je bent
@Bluepanther Je had nooit zulystorm op lvl 50 jankertVerwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 08:49:
Nice die quest werkt dus nog welHeb die quest eigenlijk nog nooit gehaald. Moeten we hier toch maar eens een keer aan meedoen
Ziet er wel stoer uit dat je een gem hebt ook al kan je er (nog!) niks mee doen
Gister 15min gespeeld, toen ff op lvl 56 naar b1 geweest om een keer me license te halen. Gelukkig al 1 scroll weggespeeld. maar soloen in de laatste kamer gaat best stroef. Die mobs staan altijd met 2 of meer tegelijk op je aan het inhakken. Dan mis je toch best wel AoE als dealer. (waar is Zulystorm!!!)
@ Axe akelige jankbal dat je bentHeb je eindelijk een suit gaat ie nog klagen haha. Mooie kerel ben je
Vrijdag ga ik weer helemaal los.
Nog meer mensen die dan lekker los willen gaan in een flinke lvl party? Van ongeveer lvl 50 Wil voornamelijk veel exp scoren zodat ik weer een beetje bij ben.
Wat is dat voor skill?? Denk het niet dan, aangezien dat niet bekend bij mij voorkomt.ps: Zit er een PP skill bij? Kzou weer graag items stelen
[ Voor 8% gewijzigd door Amafi op 20-10-2005 09:37 ]
ROSE online zo leuk dan? Anders probeer ik het ook es wanneer ik tijd heb
ps: Zit er een PP skill bij? Kzou weer graag items stelen
[ Voor 19% gewijzigd door Mangafan2 op 20-10-2005 09:13 ]
Verwijderd
Doh! anders zitten we hier nietMangafan2 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 09:13:
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 09:18 ]
Ik heb in het hele beginnen een lvl24 bower gemaakt dacht ik, toen ben ik GC geworden. Maanden later toen tear al de 160 had gehaald ben ik opnieuw begonnen, mika is chainer en ik lvl70 ofzo.Mangafan2 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 09:13:
Ik had nog gespeeld fftjs toen jij er ook was Sinergy d8 ik.
ps: Zit er een PP skill bij? Kzou weer graag items stelen
Rose kan je totaal niet vergelijken met SRO/FWO, het heeft (imho) meer een "lieve" (
En nee, PP skill hebben ze niet
In iRose had ik daar ook veel thr van in me warehouse had ik er 1x999 en nog tussen de 200-400.
Kan je nu ook hofer dan 999 in je warehouse stoppen? Want als je kan nu ook 10.000 inkopen.
Sta nu inkopen tedoen in b1 ch1
[ Voor 57% gewijzigd door Calamor op 20-10-2005 10:55 ]
Verwijderd
Die zijn in begin niet supersnel te vinden. Weet niet welk level je bent, maar in b1 zul je er genoeg iron threads vinden. Droppen daar best veel. succes!Calamor schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:06:
Kunnen jullie voor mij wat iron thread sparen. Heb nu zo 40 veren. Maar 3 threads
hehe, wel d'r is niks mis met die build. ben nu lvl 16 soldier en moet zeggen... gaat stuk makkelijker dat hakken met bijl dan een boogje gebruiken.
btw, ik zie dat quest items niet in de storage kunnen? ik bedoel dan die junon kleding die je krijgt van de quest.. best balen vind ik.
ow... en wat is dat over de senior clothes? geen union quests meer maar nu drops?
Verwijderd
(qua attackpower is een wand echt slecht.. 151 op mika tegen mij 130, over attackspeed maar niet te spreken).
Gister ook nog 10k winst gemaakt in junon, iemand verkocht silver threads voor 2k terwijl iemand aan de andere kant ze kocht voor 2.250

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 20-10-2005 12:21 ]
Verwijderd
Unions zijn er idd helaas er nu niet. Dus geen unionquesten meer. Dus je moet bijvoorbeeld ook voor je cart sparen met zulie en niet met unionpuntenYokidrink schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:21:
ok dus union quests zijn niet meer? ach, ik zal het wel zien als ik lvl 30 ben
Na lvl 30 zijn er niet zoveel questen meer als je de mainquest hebt gedaan + job quest. Dan kan je hooguit nog stockpilequesten bij de guides doen. verder wordt er nog af en toe omgeroepen dat er een quest is als je in de buurt bent van junon (lvl30+)
Verwijderd
Kom nu op een lvl dat goede equip zwaar duur is en kan alles wel gebruiken
Kom maar halen, jij hebt een cartVerwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:51:
Willen alle individuen die nog leningen open hebben staan, ook van clangeld, dat es terug betalen
Kom nu op een lvl dat goede equip zwaar duur is en kan alles wel gebruiken
Even 2 uur pauze nu tijdens server onderhoud.
Nou ja, ik zie het maar als een positief iets.
Vergelijkbaar met Ragnarok?Sinergy schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 09:32:
[...]
Ik heb in het hele beginnen een lvl24 bower gemaakt dacht ik, toen ben ik GC geworden. Maanden later toen tear al de 160 had gehaald ben ik opnieuw begonnen, mika is chainer en ik lvl70 ofzo.
Rose kan je totaal niet vergelijken met SRO/FWO, het heeft (imho) meer een "lieve" () look. lvl'en gaat over algemeen wat makkelijker, stats points hebben nu eindelijk wel invloed op je build. Helaas is power-keuze (met onze leuke muse-bagger-buffs) bijzonder klein en verschillen onderling zijn niet bijzonder groot (buiten je items/equipment).
En nee, PP skill hebben ze niet
Hoeveel kost het? Kheb geen zin om zelf te kijken
Lol, hoeveelste char is dat nou alweer intussen?Rakkerzero schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:04:
Heb weer ff een nieuwe char aangemaakt (ign: Lemon) Krijg ik d/c. Server maintenance.
Nou ja, ik zie het maar als een positief iets.
99 euro voor het spel, 15,95 euro per maand. Uitbreiding naar 2 andere steden = 20 euro per stad.Mangafan2 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:11:
Ragnarok 2 komt binnekort ook nog uit d8 ik.
Hoeveel kost het? Kheb geen zin om zelf te kijken
Nu mag je gaan zoeken of het klopt
Verwijderd
is het niet meer mogelijk om items te seperaten in erose?Calamor schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:06:
Kunnen jullie voor mij wat iron thread sparen. Heb nu zo 40 veren. Maar 3 threads
In iRose had ik daar ook veel thr van in me warehouse had ik er 1x999 en nog tussen de 200-400.
Kan je nu ook hofer dan 999 in je warehouse stoppen? Want als je kan nu ook 10.000 inkopen.
Sta nu inkopen tedoen in b1 ch1
zo ja, dan zou ik van die books seperaten (book of charm ofzo...er zijn er nog meer je zou ff moeten kijken hoeveel je dan per stuk krijgt en de prijs die je ervoor betaalt)
hoezo books seperate??Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:21:
[...]
is het niet meer mogelijk om items te seperaten in erose?
zo ja, dan zou ik van die books seperaten (book of charm ofzo...er zijn er nog meer je zou ff moeten kijken hoeveel je dan per stuk krijgt en de prijs die je ervoor betaalt)
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Heb dat een keer uitgerekend. Was zelfs in de tijd van irose.Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:21:
is het niet meer mogelijk om items te seperaten in erose?
Maar dat koste uiteindelijk meer dan gewoon met een shopje ergens gaan staan en die draadjes inkopen.
@mangafan2 en Sinergy
Probeer een beetje ontopic te blijven... en mangafan2 eerst zelf dingen uitzoeken is wel gewenst hier.
Verwijderd
Weet je nog hoeveel draadjes daarvoor krijgt dan? ben nu wel benieuwd. Want uiteindelijk ga je met die draadjes weer wings maken en dat levert dus weer meer geld op.Amafi schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:27:
[...]
Heb dat een keer uitgerekend. Was zelfs in de tijd van irose.
Maar dat koste uiteindelijk meer dan gewoon met een shopje ergens gaan staan en die draadjes inkopen.
@mangafan2 en Sinergy
Probeer een beetje ontopic te blijven... en mangafan2 eerst zelf dingen uitzoeken is wel gewenst hier.
MN 3e. Ik wil nu een keer niet mn char verprutsen. BlackZero en Rakkertje heb ik min of meer mee zitten kutten en het gaat veel geld kosten om het op te lossen.Haan schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:12:
[...]
Lol, hoeveelste char is dat nou alweer intussen?
Lemon gaat waarschijnlijk een Soldier of heel misschien een Dealer worden.
erm, buiten een ander spel waarvan we elkaar kennen, ging het puur over rose.. in tegenstelling tot een of ander race-weekend eerder in dit topic. Beetje onnodige opmerking.Amafi schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:27:
@mangafan2 en Sinergy
Van een doll kreeg je <10 iron threads terug.Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:35:
[...]
Weet je nog hoeveel draadjes daarvoor krijgt dan? ben nu wel benieuwd. Want uiteindelijk ga je met die draadjes weer wings maken en dat levert dus weer meer geld op.
Maar hoeveel precies weet ik niet meer. Afhankelijk van het soort doll.
Books weet ik even niet meer.
Verwijderd
Die books zijn toch niet super duur toch? Op zich wel het proberen waardAmafi schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:40:
[...]
Van een doll kreeg je <10 iron threads terug.
Maar hoeveel precies weet ik niet meer. Afhankelijk van het soort doll.
Books weet ik even niet meer.
Kom zelf ook trheads te kort voor nog een paar wings

Sinds wanneer is over ROSE online praten offtopic in de ROSE online topic? >_>Amafi schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:27:
[...]
Heb dat een keer uitgerekend. Was zelfs in de tijd van irose.
@mangafan2 en Sinergy
Ik wens ook zoveel, als dat allemaal uitkwam was ik de rijkste man ter wereld en onsterfelijk.
Maar dat ging ook allemaal niet door
Ik heb ff op gezocht wat je nodig voor spullen zie link.Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:45:
[...]
Die books zijn toch niet super duur toch? Op zich wel het proberen waardMoeten we wel weten of het seperaten nog wel werkt
Kom zelf ook trheads te kort voor nog een paar wingsZit dan nu wel in b1 ff maar kom uiteindelijk straks een paar te kort denk ik.
http://roseon.zeserveur.c...hp?atelier=mat&id_mat=127
Maar je kreeg tog meestal niet alles van de spullen terug. Dan word het een shop op zetten om thr en books in te kopen.
dacht ik ga ff kijken of het nog kan. Kan ik er niet in komen. Dan maar verder aan de nieuwe lijst. En dat schiet al leker op.
[ Voor 10% gewijzigd door Calamor op 20-10-2005 14:15 ]
Verwijderd

hier heb ik effe ger zijn hoedje gejat
Verwijderd
ps: Volgens mij vind ze me leuk, zag je hoe ze naar me keek?
kben jaloers op iruja... hij kan alles met r doen watie wil...
[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 17:51 ]
Verwijderd
nee zij is van mij ^^^ afblijven, ik zag haar eeerstVerwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 17:35:
mooi meisje heb je daar xD
Denk dat die meid zelf wintCalamor schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 17:52:
jammer dat er geen pvp is ander was er een heel groot gevecht om dat meid

Wrom denk je dat ie zo snel lvl'ed. Kan ie tenminste stiekem in z'n eentje zich ergens vermakenVerwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 17:35:
mooi meisje heb je daar xD
kben jaloers op iruja... hij kan alles met r doen watie wil...
Ik heb ook al betaald.Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 18:58:
ik hoop dat mijn paa snel thuis is want dan kan ik bij mijn carditcard
en ook ff betalen
Maar Het LoT zit helemaal vol?
Ik hoorde dat er iemand ook OoT wil straten?(wel graag mensen die ook p2p doen)
[ Voor 6% gewijzigd door Calamor op 20-10-2005 19:34 ]
Verwijderd
ik wil wel mee doen met OoT clan, ik heb iig al 80/100k om in te leggen!Calamor schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 19:03:
[...]
Ik heb ook al betaald.
Maar Het LoT zit helemaal vol?
Ik hoorde dat er iemand ook OoT wil straten?
Verwijderd
Ik wil opzich ook wel mee doen, bijna lvl 48 nu... Misschien moet iemand even een lijstje maken van de mensen die misschien mee willen doen met O(rder)O(f)T(weakers)...Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 19:32:
[...]
ik wil wel mee doen met OoT clan, ik heb iig al 80/100k om in te leggen!
Verwijderd
Er speelt nu een vriend op mijn account... Ik ben er nu niet vaak meer op;).
gr. Kaytjuh
En BTW het lijkt me ook wel leuk om in OoT te te komen (ign: Kaytjuh)
ben Hawker Raider lvl 43
[ Voor 25% gewijzigd door Calamor op 20-10-2005 22:57 ]
idd maar het kan natuurlijk ook dat het op verkeerde char word gezet dus hou daar rekening meeCalamor schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:57:
Hert is jammer dat het niet morgen de lvl's en geld krijgen dan was het makkelijker om een clan te maken. Traks tog ff een nieuwe char aan maken. Je wwet maar nooit
@kaytuh, graag gedaan (super de boer...
'k weet het ook niet meer hoor. Ik geef het voor nu op, eigenlijk heb ik toch te weinig tijd voor een mmorpg atm
Verwijderd
IGN EVO lvl 56 sold
http://www.roseeurope.com/forum/showthread.php?t=835
Hmm straks trainen met de cart
http://www.roseeurope.com/forum/showthread.php?t=841
[ Voor 5% gewijzigd door Meatbag op 21-10-2005 09:05 ]
Verwijderd
zou iemand het kunnen kopieren plakken?
Ik ben namelijk ook niet geregistreerd.
Hmm die thread over Treehouse is gedelete.
Ging over iemand die gescamt was, hij was geinvite door Treehouse in de clan Maneder voor 75K.
De volgende dag logt ie in blijkt ie gekickt te zijn door Treehouse.
Later meldt Treehouse dat hij plaats moest maken voor iemand anders en dat hij zijn geld kan ophalen, mods deleten de thread om geflame te voorkomen.
[ Voor 78% gewijzigd door Meatbag op 21-10-2005 10:40 ]
Verwijderd
Jullie mogen die voor dezelfde prijs als ik het gekocht heb hebben.
Pm me ingame maar als je hem wilt, geef ik je wel detials.
vertel ze is hier op got momenteel @ workVerwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:30:
Voor de muses hier ik heb een zwaar goed vest te pakken weten te krijgen voor lvl 65, zijn jullie misschien (lang) niet, maar zulk spul heb ik graag voor de clan.
Jullie mogen die voor dezelfde prijs als ik het gekocht heb hebben.
Pm me ingame maar als je hem wilt, geef ik je wel detials.
hij zit in LOT dus hij mag niet eens wegVerwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:57:
laten we over 1 ding duidelijk zijn,
dubstar gaat de clan niet opzette![]()
orderoftweakerse![]()
Verwijderd
Best leuk zoon cart maar denk dat je er niet echt veel aan zou hebben. Zoizo hunten van uit je cart lijkt me niet zo super. Wel leuk om te hebben. Zal wel even moeilijk te krijgen zijn als een echt (niet gecloont) uniek wapon. Maar we zullen zien. Jammer dat zit zoort dingen altijd later er in gepropt woorden als je eigenlijk de mobs die ze droppen niet meer kan huntenDubst4r schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 02:05:
Gaat goed met Treehouse
http://www.roseeurope.com/forum/showthread.php?t=835
Hmm straks trainen met de cart.
http://www.roseeurope.com/forum/showthread.php?t=841

Verwijderd
Vroeger had je union punten waar je je cart van kocht, nu moet je het zelf kopen. Dat kost 340K, dus die ben je nu meer kwijt als voorheen. Die 300K die je krijgt trekt het weer recht. Dus de economie is niet zo extreem aar zijn grootje dan hoorSinergy schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:30:
@vliegje: heeft natuurlijk weer voordelen voor de wat "langzamere" lvl'ers onder ons. Merk met name in channel 1 dat de high lvl (6x) mensen veelal belachelijk stomme bedragen vragen voor simpelweg-baggeritems. Maak je er een opmerking over gaan ze je nog uitlachen ook(nee, geen mensen van LoT doen dat
). Zal leuk worden als iedereen die 300k gaat krijgen..
Verwijderd
gerwingood schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:54:
[...]
vertel ze is hier op got momenteel @ work

225K, heb hem gekocht eventueel voor mezelf maar heb al een senior set dus het hoeft niet zo nodig.
En als iemand hem wilt hebben mag dat
Vet lekkere dodge, dex voor nog meer dodge en movement speed en mp
Gewoon vet lekker.
heb wel interesse maar effe kijken met geld kan niet zo 225k betalen eb er net 1 gekocht voor 115kVerwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:47:
[...]
[afbeelding]
225K, heb hem gekocht eventueel voor mezelf maar heb al een senior set dus het hoeft niet zo nodig.
Gewoon vet lekker.
int 4 195 hp 95 mp 50 def 14 dodge
Kan je em vast houden tot ik lvl65 ben? mometneel net 37 aangetikt
[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 21-10-2005 10:57 ]
Verwijderd
leuk jurkje:PVerwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:47:
[...]
[afbeelding]
Gewoon vet lekker.
Maar waneer komen de mooie blauwe dealer dingen nou eens in game

Vanavond hoop ik lvl 60. Kan ik eindelijk me gare shotgun inruilen voor een ander pistooltje
Jammer dat het nog wel ff duurt voor dat ik 70(32) ben.
Wanneer komen ze er in?
ik heb ff topic op gestart:
http://www.laura-design.nl/xot/viewtopic.php?t=64
Voor wie er in wil in OoT
Dat is haar speelde heel vaak iRose toen. De vriendin van ChakotayDutch-Hane schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:26:
Bij memberlist staat Tancaliel bovenaan, denk dat zij het is
[ Voor 36% gewijzigd door Calamor op 21-10-2005 13:27 ]
hu laura -design?Calamor schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:44:
Ik wil ook zo battle car!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Jammer dat het nog wel ff duurt voor dat ik 70(32) ben.
Wanneer komen ze er in?
ik heb ff topic in gestart:
http://www.laura-design.nl/xot/viewtopic.php?t=64
Voor wie er in wil in OoT
Laura? wie van de rose bende is laura
Dit topic is gesloten.