[PC MMORPG] ROSE Online - deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.012 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
Of ik doe echt wat fout, of ben nog te laag lvl.. mijn muse is nog steeds niet echt "overpowered". Ok, mijn vriendin doet een 700-800 dmg met permafrost maar een 3-4 criticals van die pork hooligan kan ze niet echt hebben.

Ik ben nog steeds druk bezig die 6 str te halen voor de shield die ik van Amafi kreeg :> Had ik gister een mooie dodge hat gevonden (14 of 15 dodge tegen huidige 8) maar heb ik weer geen int genoeg om die wand te dragen.

Mischien dat ik maar weer terug ga naar staff als ik zo'n dark mage rod (oid) kan vinden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangafan2
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 04-03 09:22
lol Sinergy van SRO of is dat iemand anders? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
mag ik nu gaan lachen? :P (ik kwam btw van FWO, SRO is helemaal nix)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangafan2
boeiend is hetzelfde, maar je zat togh ook in SRO? of was dat iemand anders met je naam?
Ken je mij nog? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik zat inderdaad ook in SRO, maar kwam pas nadat jij al was gestopt. (eerst een "andere" functie in SRO ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 15:06
Evo,
ik heb geen ervaring met soldier maar 't lijkt dat bow hawker beetje serieus underpowered is dus zit te denken voor soldaat met bijl te gaan (ziet er koel uit).
van je stats zie ik dat je ongeveer 2:1 str/con doet?
en je skills, wat is het best om eerst te nemen?
ben van plan om vanavond m'n eerste soldier te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yokidrink schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:18:
[...]

Evo,
ik heb geen ervaring met soldier maar 't lijkt dat bow hawker beetje serieus underpowered is dus zit te denken voor soldaat met bijl te gaan (ziet er koel uit).
van je stats zie ik dat je ongeveer 2:1 str/con doet?
en je skills, wat is het best om eerst te nemen?
ben van plan om vanavond m'n eerste soldier te maken
Lees ff de diverse linkjes in de startpost door. Daar staan bruikbare builds voor soldier bij. Zal voornamelijk idd STR adden en beetje CON voor je Hit. Skills is meestal een persoonlijke voorkeur. :) Succes met je soldier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje tussendoor O-)

when word OoT weer opgezet _/-\o_
ik ga weer verder gamen O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 17:25:
[...]

Lees ff de diverse linkjes in de startpost door. Daar staan bruikbare builds voor soldier bij. Zal voornamelijk idd STR adden en beetje CON voor je Hit. Skills is meestal een persoonlijke voorkeur. :) Succes met je soldier.
mmmm grappig hoor blue, meeste info is voor irose based chars en ik ben juist op zoek voor dit maffe systeem. enfin, ik ga wel es kijken met de skills die evo gebruikt, zijn build ziet er wel ok uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dan was ik misschien niet helemaal volledig. Op bepaalde sites (weet zo niet uit me hoofd welke, zit op mijn werk) kan je op fora's kijken. Daar staan vaak ook veel builds en meningen daarover. Dus ook over het Erose gedeelte. Maar ook Narose is een zelfde soort Rose.
Sorry dat ik zo reageer. Maar met wat zoekwerk (wat ik dus ook had gedaan) kom je er uiteindelijk wel uit. Dan heb ik het voornamelijk over de basic build :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik geloof dat ik nu alle betalingen heb gehad, degene die ik nu nog miss.. jammer? :P

(totaal voor 8 personen betaald, namen vanzelfssprekend blijven geheim :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Betekend dat ik het niet meer kan doen bij je Sinergy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
jawel, zolang het nog geen 21 oktober is kan het ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
_/-\o_ @ sinergy
Zonder hem had niet voor de 21ste kunnen betalen :P

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 22:40
Ik denk dat ze die 300k zulie in de warehouse geven. Maar ik hoop dat het per char gaat :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img152.imageshack.us/img152/972/screen1796pe.jpg

Vliegje alstu :P

Btw dat geld mag je nog 1 mil aan leningen bij optellen nu 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Calamor schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 21:42:
Ik denk dat ze die 300k zulie in de warehouse geven. Maar ik hoop dat het per char gaat :9~
ja denk het ook, maar hoe gaan ze dat dan met de 2 lvls doen?

[ Voor 50% gewijzigd door Zeror op 20-10-2005 00:01 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Er zouden toch geen Gems in het spel zitten???
Wat is dit dan:

Afbeeldingslocatie: http://www.rakkerzero.net/got/gemerose.JPG

Ik hoop dat dit niet gehackt is.

EDIT: Ik heb weer hoop met blackzero. Ik dacht dat ik een kut build had. Nu blijk dat je ook skills kunt resetten :D Ikke niet wist.

[ Voor 32% gewijzigd door Zeror op 20-10-2005 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rose is echt niks meer aan, het enigste wat je doet is kille-->lvl'en-->nieuwe gear kope..

Ben maar weer begonnen met WoW.. Vrijdag kom ik nog wel ff online om die 300k van Gamesrouter te innen.. En Iruja aftebetalen:)..

Heb 1maand betaald en dat is ook waarschijnlijk de laatste:P..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Rakkerzero schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 00:02:
Er zouden toch geen Gems in het spel zitten???
Wat is dit dan:

[afbeelding]

Ik hoop dat dit niet gehackt is.

EDIT: Ik heb weer hoop met blackzero. Ik dacht dat ik een kut build had. Nu blijk dat je ook skills kunt resetten :D Ikke niet wist.
hehe vandaag me 1e Ruby binnen.
's Avonds kun je Infected quest doen bij Jones, the historian. Is een party quest. Als je er 5 afmaakt met een party kun je een gem uitkiezen :D

Hier waren we ah w88 op een Junon's KingKong

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~blom8995/rose/infected_camp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoot schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 00:30:
[...]

hehe vandaag me 1e Ruby binnen.
's Avonds kun je Infected quest doen bij Jones, the historian. Is een party quest. Als je er 5 afmaakt met een party kun je een gem uitkiezen :D

Hier waren we ah w88 op een Junon's KingKong

[afbeelding]
ik ook, ik ook, ik ook :P maja morgenweer een dag, heb er vandaag ff netjes 55.5 vangemaakt en danvind ikhet wel goed

@rakkerzero, hebik ookgedaan maaris wel duurhoor heeft mijbijna 100k gekost intotaal
Yokidrink schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 18:52:
[...]

mmmm grappig hoor blue, meeste info is voor irose based chars en ik ben juist op zoek voor dit maffe systeem. enfin, ik ga wel es kijken met de skills die evo gebruikt, zijn build ziet er wel ok uit
Ik voelme een idool :D:D

enowja ikleesoveraalbeetje dat jullie denkendat 21 okt p2p begint endanje 2 lvls en 300k krijgt maar datispas eind okthoor. :S nog eenlang weekje wachten, en vandie lvls denk ikdat ze een item maken soort van potiondat je net als het geldin je storage krijgt

maja als dat zo is ff lekkerlangbij je houden, hoe hoger je komt hoe moeilijker het is lvlen

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 00:36:
enowja ikleesoveraalbeetje dat jullie denkendat 21 okt p2p begint endanje 2 lvls en 300k krijgt maar datispas eind okthoor. :S nog eenlang weekje wachten, en vandie lvls denk ikdat ze een item maken soort van potiondat je net als het geldin je storage krijgt
Zoiets hoop ik namelijk ook. Maar waarscjijnlijk doen ze gewoon alle chars van een account 2 lvls uppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Zo goede dag gehad vandaag :D.

1 topaz binnen, een grand redfield suit jammer genoeg wel 6dex met app. Maar kep nu wel zon violet hoedje met 10 atk power :D en heb eindelijk wat geld ;). Betaling ook geregeld dus dat is ook klaar.

Morgen ff naar de 65 brengen ben ik bijna maar kan helaas niet veel spelen morgen :(.

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

en zo vergete ze misschien de sp die erbij horen...

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
zag zojuist nog een T/G/P/whatever(2) iig die rode vierkant :P. Ene animua ofzo had die, TreeHouse wilde die maar al te graag hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:13

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 00:36:
[...]

maja als dat zo is ff lekkerlangbij je houden, hoe hoger je komt hoe moeilijker het is lvlen
offtopic:
is je spatiebalk kapot :X

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

Ik heb inmiddels ook betaald :)

vanaaf weer rose-en voor het eerst weer een beetje tijd vanaaf dan het weekend ( zondag ) pas weer :(

ik begin steeds verder achter te lopen op de rest helaas, maar ik doe alles lekker op mijn eigen tempo.

Zie jullie vanaaf wel weer ingame lui !

ps Mirc mag ook wel weer wat drukker worden. Gem zitten er steeds de 3 a 4 zelfde personen in :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice die quest werkt dus nog wel :) Heb die quest eigenlijk nog nooit gehaald. Moeten we hier toch maar eens een keer aan meedoen :) Ziet er wel stoer uit dat je een gem hebt ook al kan je er (nog!) niks mee doen :P

Gister 15min gespeeld, toen ff op lvl 56 naar b1 geweest om een keer me license te halen. Gelukkig al 1 scroll weggespeeld. maar soloen in de laatste kamer gaat best stroef. Die mobs staan altijd met 2 of meer tegelijk op je aan het inhakken. Dan mis je toch best wel AoE als dealer. (waar is Zulystorm!!!)

@ Axe akelige jankbal dat je bent :+ Heb je eindelijk een suit gaat ie nog klagen haha. Mooie kerel ben je :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 08:49:
Nice die quest werkt dus nog wel :) Heb die quest eigenlijk nog nooit gehaald. Moeten we hier toch maar eens een keer aan meedoen :) Ziet er wel stoer uit dat je een gem hebt ook al kan je er (nog!) niks mee doen :P

Gister 15min gespeeld, toen ff op lvl 56 naar b1 geweest om een keer me license te halen. Gelukkig al 1 scroll weggespeeld. maar soloen in de laatste kamer gaat best stroef. Die mobs staan altijd met 2 of meer tegelijk op je aan het inhakken. Dan mis je toch best wel AoE als dealer. (waar is Zulystorm!!!)

@ Axe akelige jankbal dat je bent :+ Heb je eindelijk een suit gaat ie nog klagen haha. Mooie kerel ben je :P
@Bluepanther Je had nooit zulystorm op lvl 50 jankert :+

Vrijdag ga ik weer helemaal los.
Nog meer mensen die dan lekker los willen gaan in een flinke lvl party? Van ongeveer lvl 50 Wil voornamelijk veel exp scoren zodat ik weer een beetje bij ben.
ps: Zit er een PP skill bij? Kzou weer graag items stelen
Wat is dat voor skill?? Denk het niet dan, aangezien dat niet bekend bij mij voorkomt.

[ Voor 8% gewijzigd door Amafi op 20-10-2005 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangafan2
Ik had nog gespeeld fftjs toen jij er ook was Sinergy d8 ik.

ROSE online zo leuk dan? Anders probeer ik het ook es wanneer ik tijd heb :P

ps: Zit er een PP skill bij? Kzou weer graag items stelen :P

[ Voor 19% gewijzigd door Mangafan2 op 20-10-2005 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toen was die zulystorm er tenminste :P Het feit dat je echt vaak flink gemobbed wordt en veel crits tegen krijgtis AoE echt een must. Dan ga je dat wel missen als dealer :P Ben allang blij met me warrior die veel klappen opvangt :P
Mangafan2 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 09:13:

Doh! anders zitten we hier niet :P

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mangafan2 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 09:13:
Ik had nog gespeeld fftjs toen jij er ook was Sinergy d8 ik.
ps: Zit er een PP skill bij? Kzou weer graag items stelen :P
Ik heb in het hele beginnen een lvl24 bower gemaakt dacht ik, toen ben ik GC geworden. Maanden later toen tear al de 160 had gehaald ben ik opnieuw begonnen, mika is chainer en ik lvl70 ofzo.
Rose kan je totaal niet vergelijken met SRO/FWO, het heeft (imho) meer een "lieve" (:>) look. lvl'en gaat over algemeen wat makkelijker, stats points hebben nu eindelijk wel invloed op je build. Helaas is power-keuze (met onze leuke muse-bagger-buffs) bijzonder klein en verschillen onderling zijn niet bijzonder groot (buiten je items/equipment).
En nee, PP skill hebben ze niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Kunnen jullie voor mij wat iron thread sparen. Heb nu zo 40 veren. Maar 3 threads ;(

In iRose had ik daar ook veel thr van in me warehouse had ik er 1x999 en nog tussen de 200-400.
Kan je nu ook hofer dan 999 in je warehouse stoppen? Want als je kan nu ook 10.000 inkopen.
Sta nu inkopen tedoen in b1 ch1

[ Voor 57% gewijzigd door Calamor op 20-10-2005 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik had er inmiddels 36, maar verkocht omdat ik nu voor de butterfly wings ga sparen.. Ik zal het iig onthouden voor de lvl-sessie van vanavond :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:06:
Kunnen jullie voor mij wat iron thread sparen. Heb nu zo 40 veren. Maar 3 threads ;(
Die zijn in begin niet supersnel te vinden. Weet niet welk level je bent, maar in b1 zul je er genoeg iron threads vinden. Droppen daar best veel. succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
hehe, wel d'r is niks mis met die build. ben nu lvl 16 soldier en moet zeggen... gaat stuk makkelijker dat hakken met bijl dan een boogje gebruiken.

btw, ik zie dat quest items niet in de storage kunnen? ik bedoel dan die junon kleding die je krijgt van de quest.. best balen vind ik.

ow... en wat is dat over de senior clothes? geen union quests meer maar nu drops?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Senior clothes zijn dus gewoon eq die droppen bij mobs. Zijn dus best gewild omdat ze volgens velen er mooi uit zien en ook leuke standaard stats hebben + dat ze blauw zijn = met appraisial dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ik heb tijdelijk mijn shield probleem opgelost. Was gisteravond wat aan het rondshoppen op channel 1, kom ik een bucklar tegen (str 54 req ofzo) maar met 11dodge 9def en extra stats 2dex 9def tegen mijn huidige 8def/8dodge :9 Zit nu op 148def/106dodge :D

(qua attackpower is een wand echt slecht.. 151 op mika tegen mij 130, over attackspeed maar niet te spreken).

Gister ook nog 10k winst gemaakt in junon, iemand verkocht silver threads voor 2k terwijl iemand aan de andere kant ze kocht voor 2.250 ;) Maar ook vette actie gemaakt, was even aan het kijken of ik nog een skill-reset kon doen.. klik ik dat dus ook vrolijk aan *poef* /wave skills. Naja, nog meer zulie-crisis :/

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 20-10-2005 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
ok dus union quests zijn niet meer? ach, ik zal het wel zien als ik lvl 30 ben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yokidrink schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:21:
ok dus union quests zijn niet meer? ach, ik zal het wel zien als ik lvl 30 ben
Unions zijn er idd helaas er nu niet. Dus geen unionquesten meer. Dus je moet bijvoorbeeld ook voor je cart sparen met zulie en niet met unionpunten :(

Na lvl 30 zijn er niet zoveel questen meer als je de mainquest hebt gedaan + job quest. Dan kan je hooguit nog stockpilequesten bij de guides doen. verder wordt er nog af en toe omgeroepen dat er een quest is als je in de buurt bent van junon (lvl30+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink
ik mis irose systeem ;( (niet de eco ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willen alle individuen die nog leningen open hebben staan, ook van clangeld, dat es terug betalen :+
Kom nu op een lvl dat goede equip zwaar duur is en kan alles wel gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 12:51:
Willen alle individuen die nog leningen open hebben staan, ook van clangeld, dat es terug betalen :+
Kom nu op een lvl dat goede equip zwaar duur is en kan alles wel gebruiken :P
Kom maar halen, jij hebt een cart ;)

Even 2 uur pauze nu tijdens server onderhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Heb weer ff een nieuwe char aangemaakt (ign: Lemon) Krijg ik d/c. Server maintenance.
Nou ja, ik zie het maar als een positief iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangafan2
Sinergy schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 09:32:
[...]

Ik heb in het hele beginnen een lvl24 bower gemaakt dacht ik, toen ben ik GC geworden. Maanden later toen tear al de 160 had gehaald ben ik opnieuw begonnen, mika is chainer en ik lvl70 ofzo.
Rose kan je totaal niet vergelijken met SRO/FWO, het heeft (imho) meer een "lieve" (:>) look. lvl'en gaat over algemeen wat makkelijker, stats points hebben nu eindelijk wel invloed op je build. Helaas is power-keuze (met onze leuke muse-bagger-buffs) bijzonder klein en verschillen onderling zijn niet bijzonder groot (buiten je items/equipment).
En nee, PP skill hebben ze niet :P
Vergelijkbaar met Ragnarok?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
ja soort van.. alleen 100x betere graphics (stomme 2d bagger game :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangafan2
Ragnarok 2 komt binnekort ook nog uit d8 ik.

Hoeveel kost het? Kheb geen zin om zelf te kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Rakkerzero schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:04:
Heb weer ff een nieuwe char aangemaakt (ign: Lemon) Krijg ik d/c. Server maintenance.
Nou ja, ik zie het maar als een positief iets.
Lol, hoeveelste char is dat nou alweer intussen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Mangafan2 schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:11:
Ragnarok 2 komt binnekort ook nog uit d8 ik.

Hoeveel kost het? Kheb geen zin om zelf te kijken :P
99 euro voor het spel, 15,95 euro per maand. Uitbreiding naar 2 andere steden = 20 euro per stad.

Nu mag je gaan zoeken of het klopt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 10:06:

In iRose had ik daar ook veel thr van in me warehouse had ik er 1x999 en nog tussen de 200-400.
Kan je nu ook hofer dan 999 in je warehouse stoppen? Want als je kan nu ook 10.000 inkopen.
Sta nu inkopen tedoen in b1 ch1
is het niet meer mogelijk om items te seperaten in erose?

zo ja, dan zou ik van die books seperaten (book of charm ofzo...er zijn er nog meer je zou ff moeten kijken hoeveel je dan per stuk krijgt en de prijs die je ervoor betaalt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:21:
[...]

zo ja, dan zou ik van die books seperaten (book of charm ofzo...er zijn er nog meer je zou ff moeten kijken hoeveel je dan per stuk krijgt en de prijs die je ervoor betaalt)
hoezo books seperate??

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:21:
Heb dat een keer uitgerekend. Was zelfs in de tijd van irose.
Maar dat koste uiteindelijk meer dan gewoon met een shopje ergens gaan staan en die draadjes inkopen.

@mangafan2 en Sinergy
Probeer een beetje ontopic te blijven... en mangafan2 eerst zelf dingen uitzoeken is wel gewenst hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:27:
[...]

Maar dat koste uiteindelijk meer dan gewoon met een shopje ergens gaan staan en die draadjes inkopen.

@mangafan2 en Sinergy
Probeer een beetje ontopic te blijven... en mangafan2 eerst zelf dingen uitzoeken is wel gewenst hier.
Weet je nog hoeveel draadjes daarvoor krijgt dan? ben nu wel benieuwd. Want uiteindelijk ga je met die draadjes weer wings maken en dat levert dus weer meer geld op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Haan schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:12:
[...]

Lol, hoeveelste char is dat nou alweer intussen?
MN 3e. Ik wil nu een keer niet mn char verprutsen. BlackZero en Rakkertje heb ik min of meer mee zitten kutten en het gaat veel geld kosten om het op te lossen.
Lemon gaat waarschijnlijk een Soldier of heel misschien een Dealer worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

@mangafan2 en Sinergy
erm, buiten een ander spel waarvan we elkaar kennen, ging het puur over rose.. in tegenstelling tot een of ander race-weekend eerder in dit topic. Beetje onnodige opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:35:
[...]
Weet je nog hoeveel draadjes daarvoor krijgt dan? ben nu wel benieuwd. Want uiteindelijk ga je met die draadjes weer wings maken en dat levert dus weer meer geld op.
Van een doll kreeg je <10 iron threads terug.
Maar hoeveel precies weet ik niet meer. Afhankelijk van het soort doll.
Books weet ik even niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:40:
[...]

Van een doll kreeg je <10 iron threads terug.
Maar hoeveel precies weet ik niet meer. Afhankelijk van het soort doll.
Books weet ik even niet meer.
Die books zijn toch niet super duur toch? Op zich wel het proberen waard :) Moeten we wel weten of het seperaten nog wel werkt :)

Kom zelf ook trheads te kort voor nog een paar wings :) Zit dan nu wel in b1 ff maar kom uiteindelijk straks een paar te kort denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

In de tussentijd maar een beetje met photoshop prutsen dan maar..

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/68866/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mangafan2
[...]

@mangafan2 en Sinergy
Sinds wanneer is over ROSE online praten offtopic in de ROSE online topic? >_>
Ik wens ook zoveel, als dat allemaal uitkwam was ik de rijkste man ter wereld en onsterfelijk.
Maar dat ging ook allemaal niet door ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 13:45:
[...]

Die books zijn toch niet super duur toch? Op zich wel het proberen waard :) Moeten we wel weten of het seperaten nog wel werkt :)

Kom zelf ook trheads te kort voor nog een paar wings :) Zit dan nu wel in b1 ff maar kom uiteindelijk straks een paar te kort denk ik.
Ik heb ff op gezocht wat je nodig voor spullen zie link.
http://roseon.zeserveur.c...hp?atelier=mat&id_mat=127
Maar je kreeg tog meestal niet alles van de spullen terug. Dan word het een shop op zetten om thr en books in te kopen.

dacht ik ga ff kijken of het nog kan. Kan ik er niet in komen. Dan maar verder aan de nieuwe lijst. En dat schiet al leker op.

[ Voor 10% gewijzigd door Calamor op 20-10-2005 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nu maar effe update vanmij LVL 58 dealertje :)

Afbeeldingslocatie: http://img456.imageshack.us/img456/9484/eroseactie5lv.jpg

:P inactie

Afbeeldingslocatie: http://img456.imageshack.us/img456/2272/erosevliegje1hr.jpg

hier heb ik effe ger zijn hoedje gejat :P zie er wel leuk uit zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Echt de eerste keer dat ik je char volgens mij zie, 9/10 zit je altijd met je winkeltje in Channel 3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img417.imageshack.us/img417/153/hoi8ak.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yokidrink

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mooi meisje heb je daar xD
ps: Volgens mij vind ze me leuk, zag je hoe ze naar me keek?
kben jaloers op iruja... hij kan alles met r doen watie wil... :P

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 17:35:
nee zij is van mij ^^^ afblijven, ik zag haar eeerst :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
jammer dat er geen pvp is ander was er een heel groot gevecht om dat meid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Calamor schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 17:52:
jammer dat er geen pvp is ander was er een heel groot gevecht om dat meid
Denk dat die meid zelf wint 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 17:35:
kben jaloers op iruja... hij kan alles met r doen watie wil... :P
Wrom denk je dat ie zo snel lvl'ed. Kan ie tenminste stiekem in z'n eentje zich ergens vermaken >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop dat mijn paa snel thuis is want dan kan ik bij mijn carditcard :S

en ook ff betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 18:58:
ik hoop dat mijn paa snel thuis is want dan kan ik bij mijn carditcard :S

en ook ff betalen
Ik heb ook al betaald.
Maar Het LoT zit helemaal vol?
Ik hoorde dat er iemand ook OoT wil straten?(wel graag mensen die ook p2p doen)

[ Voor 6% gewijzigd door Calamor op 20-10-2005 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 19:03:
[...]

Ik heb ook al betaald.
Maar Het LoT zit helemaal vol?
Ik hoorde dat er iemand ook OoT wil straten?
ik wil wel mee doen met OoT clan, ik heb iig al 80/100k om in te leggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 19:32:
[...]

ik wil wel mee doen met OoT clan, ik heb iig al 80/100k om in te leggen!
Ik wil opzich ook wel mee doen, bijna lvl 48 nu... Misschien moet iemand even een lijstje maken van de mensen die misschien mee willen doen met O(rder)O(f)T(weakers)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige weten het al maar wil het toch nog ff zeggen..

Er speelt nu een vriend op mijn account... Ik ben er nu niet vaak meer op;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

heej sinergy heel erg bedankt he voor de betaling
gr. Kaytjuh

En BTW het lijkt me ook wel leuk om in OoT te te komen (ign: Kaytjuh)
ben Hawker Raider lvl 43

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Hert is jammer dat het niet morgen de lvl's en geld krijgen dan was het makkelijker om een clan te maken. Traks tog ff een nieuwe char aan maken. Je wwet maar nooit

[ Voor 25% gewijzigd door Calamor op 20-10-2005 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Calamor schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 22:57:
Hert is jammer dat het niet morgen de lvl's en geld krijgen dan was het makkelijker om een clan te maken. Traks tog ff een nieuwe char aan maken. Je wwet maar nooit
idd maar het kan natuurlijk ook dat het op verkeerde char word gezet dus hou daar rekening mee

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Een supermoderator in GR forums zei dat het waarschijnlijk naar de hoogste character in betreffend account gaat :)

@kaytuh, graag gedaan (super de boer... :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Ziet er allemaal goed uit _/-\o_
'k weet het ook niet meer hoor. Ik geef het voor nu op, eigenlijk heb ik toch te weinig tijd voor een mmorpg atm :'( . Dus die (als hij er nog was) plek geef ik nu op en ik laat het even rusten. Tuurlijk ben ik niet van dit topic weg te slaan :+ maar ingame helaas wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor een Oot clan ben ik ook wel in, word tijd dat er een naam en plaatje boven me kop komt.

IGN EVO lvl 56 sold

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Gaat goed met Treehouse
http://www.roseeurope.com/forum/showthread.php?t=835

Hmm straks trainen met de cart :9~ .
http://www.roseeurope.com/forum/showthread.php?t=841

[ Voor 5% gewijzigd door Meatbag op 21-10-2005 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat staat er over treehouse? ik kan het niet lezen omdat ik er niet geregistreerd ben.
zou iemand het kunnen kopieren plakken? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Hmm vreemd een directe link werkt niet:S
Ik ben namelijk ook niet geregistreerd. :?

Hmm die thread over Treehouse is gedelete.

Ging over iemand die gescamt was, hij was geinvite door Treehouse in de clan Maneder voor 75K.
De volgende dag logt ie in blijkt ie gekickt te zijn door Treehouse.
Later meldt Treehouse dat hij plaats moest maken voor iemand anders en dat hij zijn geld kan ophalen, mods deleten de thread om geflame te voorkomen.

[ Voor 78% gewijzigd door Meatbag op 21-10-2005 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat stond erin dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de muses hier ik heb een zwaar goed vest te pakken weten te krijgen voor lvl 65, zijn jullie misschien (lang) niet, maar zulk spul heb ik graag voor de clan.
Jullie mogen die voor dezelfde prijs als ik het gekocht heb hebben.
Pm me ingame maar als je hem wilt, geef ik je wel detials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
hm.. zeer benieuwd ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:30:
Voor de muses hier ik heb een zwaar goed vest te pakken weten te krijgen voor lvl 65, zijn jullie misschien (lang) niet, maar zulk spul heb ik graag voor de clan.
Jullie mogen die voor dezelfde prijs als ik het gekocht heb hebben.
Pm me ingame maar als je hem wilt, geef ik je wel detials.
vertel ze is hier op got momenteel @ work

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

laten we over 1 ding duidelijk zijn,
dubstar gaat de clan niet opzette B)
orderoftweakerse 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:57:
laten we over 1 ding duidelijk zijn,
dubstar gaat de clan niet opzette B)
orderoftweakerse 8)7 8)7
hij zit in LOT dus hij mag niet eens weg :) go go go dub we need u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best leuk zoon cart maar denk dat je er niet echt veel aan zou hebben. Zoizo hunten van uit je cart lijkt me niet zo super. Wel leuk om te hebben. Zal wel even moeilijk te krijgen zijn als een echt (niet gecloont) uniek wapon. Maar we zullen zien. Jammer dat zit zoort dingen altijd later er in gepropt woorden als je eigenlijk de mobs die ze droppen niet meer kan hunten :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
@vliegje: heeft natuurlijk weer voordelen voor de wat "langzamere" lvl'ers onder ons. Merk met name in channel 1 dat de high lvl (6x) mensen veelal belachelijk stomme bedragen vragen voor simpelweg-baggeritems. Maak je er een opmerking over gaan ze je nog uitlachen ook :| (nee, geen mensen van LoT doen dat :P). Zal leuk worden als iedereen die 300k gaat krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinergy schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:30:
@vliegje: heeft natuurlijk weer voordelen voor de wat "langzamere" lvl'ers onder ons. Merk met name in channel 1 dat de high lvl (6x) mensen veelal belachelijk stomme bedragen vragen voor simpelweg-baggeritems. Maak je er een opmerking over gaan ze je nog uitlachen ook :| (nee, geen mensen van LoT doen dat :P). Zal leuk worden als iedereen die 300k gaat krijgen..
Vroeger had je union punten waar je je cart van kocht, nu moet je het zelf kopen. Dat kost 340K, dus die ben je nu meer kwijt als voorheen. Die 300K die je krijgt trekt het weer recht. Dus de economie is niet zo extreem aar zijn grootje dan hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
kart is natuurlijk pas lvl50, ik kijk nog meer naar de lvl20-40 range waar een groot scala aan "blue's" te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerwingood schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 09:54:
[...]

vertel ze is hier op got momenteel @ work
Afbeeldingslocatie: http://img485.imageshack.us/img485/4480/vest8ed.png

225K, heb hem gekocht eventueel voor mezelf maar heb al een senior set dus het hoeft niet zo nodig.
En als iemand hem wilt hebben mag dat :)
Vet lekkere dodge, dex voor nog meer dodge en movement speed en mp :D
Gewoon vet lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:47:
[...]

[afbeelding]

225K, heb hem gekocht eventueel voor mezelf maar heb al een senior set dus het hoeft niet zo nodig.
Gewoon vet lekker.
heb wel interesse maar effe kijken met geld kan niet zo 225k betalen eb er net 1 gekocht voor 115k :(
int 4 195 hp 95 mp 50 def 14 dodge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
:)~ die is heeeeeeeeeeeeeeel erg mooi. Ik O+ dodge/defence (eindelijk wordt mijn hogere dodge/def nuttig tijdens lvl'en)
Kan je em vast houden tot ik lvl65 ben? mometneel net 37 aangetikt ;) :Y)

[ Voor 22% gewijzigd door SinergyX op 21-10-2005 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 10:47:
[...]

[afbeelding]

Gewoon vet lekker.
leuk jurkje:P
Maar waneer komen de mooie blauwe dealer dingen nou eens in game :/
Vanavond hoop ik lvl 60. Kan ik eindelijk me gare shotgun inruilen voor een ander pistooltje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Ik wil ook zo battle car!!!!!!!!!!!!!!! :9~ :9~ :9~ :9~
Jammer dat het nog wel ff duurt voor dat ik 70(32) ben.
Wanneer komen ze er in?

ik heb ff topic op gestart:
http://www.laura-design.nl/xot/viewtopic.php?t=64
Voor wie er in wil in OoT
Dutch-Hane schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 12:26:
Bij memberlist staat Tancaliel bovenaan, denk dat zij het is :)
Dat is haar speelde heel vaak iRose toen. De vriendin van Chakotay

[ Voor 36% gewijzigd door Calamor op 21-10-2005 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Calamor schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 11:44:
Ik wil ook zo battle car!!!!!!!!!!!!!!! :9~ :9~ :9~ :9~
Jammer dat het nog wel ff duurt voor dat ik 70(32) ben.
Wanneer komen ze er in?

ik heb ff topic in gestart:
http://www.laura-design.nl/xot/viewtopic.php?t=64
Voor wie er in wil in OoT
hu laura -design?

Laura? wie van de rose bende is laura :) dan hebben we toch nog vrouw in ons midden :) tell me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Bij memberlist staat Tancaliel bovenaan, denk dat zij het is :)
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.