Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Sinergy ik zal je vandaag ook toevoegen. ivb met betalingen want zie helaas geen andere mogelijkheden om aan cc te komen.
Verder gister eindelijk lvl50 geworden. Nu nog even sparen voor cart
Hoop vandaag ook eens de 50 te halen. Gisteravond toen iedereen wegging helaas 4 keer dood achter elkaar door kings en caps.Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:01:
Toch weer beter dat wel lekker over Rose lullen en dan uitsluitend over de game. Was wel eens anders
Sinergy ik zal je vandaag ook toevoegen. ivb met betalingen want zie helaas geen andere mogelijkheden om aan cc te komen.
Verder gister eindelijk lvl50 geworden. Nu nog even sparen voor cart
Dan hopen dat dub weer een beetje kan terugbetalen. En dan heb ik al snel een cart

Heb nog wel een hoop eq voor lvl 55 nodig inclusief een mooie staff. Maar dat komt nog wel goed.
Anders even mooie eq hunten in de cave
Weet iemand trouwens al hoe je kan betalen zonder CC.
Wil een methode waarbij ik zelf elke maand kan betalen zonder gebruik te hoeven maken van een credit card van iemand anders.
Liefst voor 21 oktober bekend. Want +2 lvls en +300k zuly is altijd mooi meegenomen
Hee psst Blue.
Ik heb nog in totaal 1099 cannons van je bij me

Je was opeens weg nadat ik ze gehaald had

Verwijderd
Moet zeggen die eq in cave viel nog niet mee... Vonden gister bij grunters dik veel meer eq. Wat weer zulie is
Zoek voor lvl 55 mooie schoentjes. heb senior look en senior gloves al. maar een cap gaat lastig worden hoorde ik al. Dus die moed heb ik al opgegeven voor lvl 55
@Amafi: las dacht ik op hun forum ergens dat paybycash pas komende week gaat draaien en iig iets meer kosten. Daarbij, ik ben te vertrouwen hoor
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat geloof ik ook wel dat je te vetrouwen bent. Mocht het niet voor de 21ste lukken via een andere manier dan ga ik denk even jou mailen enzoSinergy schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:44:
@Amafi: las dacht ik op hun forum ergens dat paybycash pas komende week gaat draaien en iig iets meer kosten. Daarbij, ik ben te vertrouwen hoor
Maar het gaat er mij om dat ik je niet elke maand lastig hoef te vallen.
Heb dit keer er eindelijk vertrouwen in dat ik een second job-change ga halen

Daarvoor wil ik wel een beetje betalen......
En hoop dat ook de refines weer in het spel komen. Dan ben ik hopelijk hoog genoeg voor de temple. En zijn de nieuwe bulk mensen net klaar voor refines. Kan ik mooi de licents gaan verkopen

En maar binnenharken die zuly

bedankt nog fly voor de dual bushido's
(--=) Peace For Everybody (=--)
Verwijderd
blaatpaal schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:11:
volgende post ging iets verkeerd, dus hier nogmaals een poging.
[afbeelding]
bedankt nog fly voor de dual bushido's
Maar amafi heeft wel gelijk. Het is gewoon niet leuk om iemand mee te belasten met jou probleem. Heb daarom idd zelf gekeken of ik het kon oplossen maar dat lukt me dus niet. Vandaar ben ik blij dat Sinergy zich geroepen voelt
Als het kan wil het ff bespreken op MSN, ok
MSN: robkayen [at] hotmail [punt] com
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
mag ik 1 ding vragen waarom gebruik jij een wand...Sinergy schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:46:
Gister was ik samen met een andere gast aan het opbieden voor een grand mage rod (ofzo?) die DvZ(DvT?) verkocht. Uiteindelijk had die ander em voor 55k. Logt uurtje later mijn vriendin in op Channel 3, ik haar slechte nieuws vertellen (ik heb wand). Kijkt ze daar naar 2 winkeltjes naast haar, bied iemand dezelfde staff voor 30k![]()
Met wat geld bespaard heb ik een lvl35 wand gekocht (attack48/acc63). Nog 1 lvl en we kunnen ze gebruiken.
wat ik me wel afvraag met die 400k zulie actie, zal dat niet compleet de economie verzieken? Sommige items vind ik nu al zwaar overpriced of totaal uitbalance.
Btw, ik wilde mn vriendin wat uitleggen wat de stats betekenen:
Atk = attackdmg (melee)
def = "resist" (hoger = lager inkomend dmg)
m-def = zie def, maar magisch
hit = hit chance (%?)
crit = crit chance (%?)
dodge = block/miss defence
a-spd = snelheid van melee
m-spd = ren-snelheid
Zo goed?
De atk speed is zo sloom daarvan dat het niet leuk meer is en ik miss veel meer met een wand. Ik begin dacht ik ook wand te gaan gebruiken maar momenteel wil ik niks anders dan een staff veel meer atk power en spells worden daardoor ook sterker wat inhoud meer exp en sneller lvlup.
Vandaag nog golden violet boots gekocht 23 def dacht ik 16 dodge 40 mp ?x hp voor 40k
word weer wat
lvl 65 look zorg ik ook dat ik heb voor lvl 65
Gerwin
Gerwingood
ps ik snap dat mensen misschien niet van de service van sinergy gebruik willen maken maar ik wilde zelf graag de 2 lvls en 300k en als paybycash waarschinlijk pas na vrijdag komt krijg je de bonus niet.
Cinergy is snelle en gemakkelijke manier om te betalen. 2de maand kan iedereen zo met paybycash doen want dan is het zeker aanwezig dus zou zeggen als sinergy het niet erg vind kan je hem altijd vragen hij heeft mij ook netjes geholpen en heb geen probleem mee.
[ Voor 14% gewijzigd door gerwingood op 17-10-2005 11:25 ]
@gerwin, grootste reden voor wand is de optie tot een shield = meer doge/defence (ik had eerst een +5 attackspd shield, maar per ongeluk in mn winkeltje gezet
Enige vraag blijft of Staff mastery ook damage add bij een wand, of alleen bij staff?
Ik weet het, het is een vage build, maar wel een build waarmee ik lekker kan spelen, daar draait het toch allemaal om?
[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 17-10-2005 11:44 ]
Volgens mij gaf staff mastery gewoon attack erbij bij gebruik van een magical weapon zoals staff of een wand.gerwingood schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:55:
staff mastery is zover ik weet alelen voor staffjammer voor jou helaas maar als jij SEN add krijg je ook meer atk power maar denk dat niemand dat add
Verder is de kracht van een wand opgebouwd uit sen/int geloof ik.
Een van de redenen dat ik voor str/int ben gegaan. Ik heb meer aan str dan aan sen.
Is het zeker dat Paybycash niet voor de 21ste er is? Als het waarschijnlijk niet zo is voeg ik Synergy wel toe en hoop met hem iets te kunnen ondernemen
Eeuhm, hoe als ik vragen mag?nightwishXXX schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:30:
Ik denk dat ik alsnog wel ga betalen, ik heb een andere manier gevonden.
[edit]bedoelde meer de manier van betalen als je het niet via CreditCard doet
[ Voor 17% gewijzigd door Amafi op 17-10-2005 13:25 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Verwijderd
of is dat eral?
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:56:
Is er ook animo voor een nederlands forum, waar we items kunnen aanbieden en over rose kunnen praten enzo ?
of is dat eral?
mm kunen beter andere optie zoeken schiet niet op
[ Voor 9% gewijzigd door gerwingood op 17-10-2005 13:18 ]
ik kreeg nog wat geld van iemand dus dan betaal ik het daar van
Hoop vanavond (ws morgen) te kijken hoeveel damage mijn wand met die staf verschilt. Beide rank5 staff mastery en redelijk gelijke stats (al dan niet met items).gerwingood schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:55:
staff mastery is zover ik weet alelen voor staffjammer voor jou helaas maar als jij SEN add krijg je ook meer atk power maar denk dat niemand dat add
Verwijderd
Jawell, STaff Mastery is voor magical weapon, dus ook wandgerwingood schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:55:
Ik spreek voor mezelf maar ik denk dat er zo langzamerhand een overdaad is aan forums/sites en rose geralateerde dingen.Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:56:
Is er ook animo voor een nederlands forum, waar we items kunnen aanbieden en over rose kunnen praten enzo ?
of is dat eral?
Om over Rose te praten gebruik ik Tweakers.
Wil ik items aanbieden dan gebruik ik toch shop. Clanchat of anders de officiële site.
Dan is er nog de GOT-fansite enz.
Maar ik moet zeggen Engels is voor mij geen probleem. En handig voor de engelstalige community.
Verwijderd
eerst maar kijken hoeveel nlers p2p gaan ... mischien later dan maar
eh ik wil best helpen maar mijn kennis is nog niet zo ver zal is kijken wat het allemaal precies is . trouwens heeft iemand verstand van sql databases maken die kan helpen.
vanavond ben ik later ingame ivm met nieuwe mobo wat als goed is vandaag binnen komt
Heeft iemand nog junon kings gezien? ik gisteren mijn eerste
Verwijderd
Maar mischien is beter als we het niet doen ... er zijn al best wel veel sites.
en het forum van erose vind ik ook wel goed
Ik weet er wel wat van. Ben nog bezig met de GoT rose lijst. Het is niet zo moeilijk om een database te maken. Je heb er ook een php tool voor.Zal het traks ff opzoeken.gerwingood schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:58:
@agressor
eh ik wil best helpen maar mijn kennis is nog niet zo ver zal is kijken wat het allemaal precies is . trouwens heeft iemand verstand van sql databases maken die kan helpen.
Ik zal het wel ff kijke of we het er in zetten.Rakkerzero schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:37:
Misschien een leuke feature voor op de GoT-site. een online handelplaats speciaal gemaakt voor Rose.
Waar men dan soort van topic kan aanmaken en dan op bieden ofzo.
[ Voor 30% gewijzigd door Calamor op 17-10-2005 15:47 ]
Waar men dan soort van topic kan aanmaken en dan op bieden ofzo.
wat vinden jullie?
[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 17-10-2005 17:01 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
die gast bluft johtuurlijkmag hijgeen 250 worden, jammer dat er altijd vandat soort mensen moeten zijn.Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:30:
Wie kent threehouse? (is een screenshot van me broertje)
[afbeelding]
Verwijderd
maar ff vraag aan de hawkers hier hebbe jullie ook die speed bug
jeweet wel dat je te snel bent voor de server eerst een hoop miss als je een
mob aanvalt en bij een map change dat je vast zit
dit vind ik zelf de iritantste bug eruit tot zo ver vooral dat bij die map wissels pfft
word er gek van hehe
Ik heb zelf tot nu toe een aantal keer bij een map van adventure plains naar valley tower vastgezeten, ik heb nog niet meegemaakt dat ik vaak miss. Iedere keer was het dat ik sprint gebruikte toen ik vast zat bij de map.Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:37:
funny
maar ff vraag aan de hawkers hier hebbe jullie ook die speed bug
jeweet wel dat je te snel bent voor de server eerst een hoop miss als je een
mob aanvalt en bij een map change dat je vast zit
dit vind ik zelf de iritantste bug eruit tot zo ver vooral dat bij die map wissels pfft
word er gek van hehe
Kater? Eerst water, de rest komt later
Met vaak als gevolg dat ze boos weglopen, omdat ze de discussie verloren hebben.
haha ik weet wel zeker van nietSinergy schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:38:
Threehouse, toevallig een alt van GIJOEISHERE84?
GIJOEISHERE84 ken ik nl IRL
Verwijderd
Edit: ik en vriend zoeken nog iemand die met creditcard voor de 21e geld kan overmaken naar gamesrouter, pm in game, stuur mailtje of reply hier a.u.b
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2005 19:10 ]
Verwijderd
Erose wel over een paar weken (www.roseeurope.com) en NArose nog niet (http://www.roseonlinegame.com) maar zal ook wel niet meer lang duren.Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 19:21:
maare ik snap dat spel niet helemaal ... maar daarvoor typ ik dit bericht niet .. maar wel om te vragen kost Rose geld?????????????????
Verwijderd
het ging deze race eigenlijk alleen nog maar om de tweede plaats overall
mario bik 109
mike verschuur 107 (mijn team (zoon van mijn baas) en al champion bij de junioren)
dillon koster 105
na de qualificatie stonden we 2,3,4,6,8,.... pole mario bik (waarmee hij een extra punt pakte)
race1 gewonnen (berend gesman) 3de plaats tim buijs en een 1,2,3 bij de junioren (1ste was mike verschuur)
race2 starte mike verschuur vanaf pole omdat hij in race1 de snelste race ronde had en daarmee 2 punten extra pakte
race2 gewonnen door mike verschuur
dit zal weinig mensen hier mischien intreseren maar wou dit gewoon ff melde
als dit je wel intreseert kijk dan ook voor de beelden vanavond naar rtl autosport op rtl7 rond 22.30
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2005 20:38 ]
Rose online cartrace @ Zandvoort op Dolphin Island
Dan is het wel leuk.
Verwijderd
ik heb gistermiddag betaalt
en hoelang duurt het voordat je 2lvlup en 300k krijgt?
Dus daar moest ik natuurlijk wel even gebruik van maken. Gelukkig was 4th er nog om mee te partyen, ging lekker met die fairy. Wat ik ervan heb gemerkt, is dat je att, def en move-speed boost krijgt. En meer hp en mp.
Nog wat actiefoto's:
Op de vlucht voor Aqua King én Junon Aqua..

Poseren met m'n fairy.

Zelfs met een fairy zijn er grenzen aan wat je kan hebben

Is dta je broertje johVerwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:30:
Wie kent threehouse? (is een screenshot van me broertje)
[afbeelding]
Hmm...
Dan had ik een tijdje terug ruzie met je broertje

@Kip: volgens mij was ik daar vlakbij ook aan het lvl'en, eindelijk 35 (/me happy met een wand). We gaan nu eindelijk maar eens porks meppen, nadeel is hun enorm hoge crit chance.
@Psychoot: Die GIJOE was in verloon desert in shout aan het verkondigen dat ik een noob was, echter was hij degene die vroeg aan een muse voor buffs (/me wijst naar cartoon paar posts terug).
Die treehouse was gister in Channel 1 beetje iedereen hoge prijzen trachten te verkopen. Die wolfx3 (ofzo) heeft volgens mij als eerste die butterfly wings, kreeg die als drop
Verder, kan iemand ook een buckler en/of turtleshield forgen (maken
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 18-10-2005 11:22 ]
Verwijderd
Ben nu 55 dealer met senior shoes + 6 str(zelf gevonden)
Senior gloves +6Aspd +5 sen (van psy gekregen nadat hij elven armor had gekregen en ik een 20 dodge lion Bs gecraft had voor hem)
En heb effe een geleend serior hoedje op:)
Wel al aardig crafts gehad.
Frame glasses +5atk +3dodge (draag ik zelf)
Frame glesses +7dodge +3sen 2x (verkocht)
Rode neus +7atk
Charming sunglasses +6str (aan ger gegeven)
fairy wings +5atk +3dodge (nu bij iruja)
lvl 32 BS +5atk (verkocht om cart te kunnen betalen)
LionBS 20dodge (Voor psy)
Verder veel Masks met + 4sen
Maar rijk word je er niet van als dealer is het duur leven al die kopels en pots, en als je iets moois vind geef ik het meestal toch aan clanmaat dus ook daar valt weinig te verdienen.
Maar ik post wel effe een pic van me char vanavond (zit nu op werk)
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
@ vandaag dark violet hoedje gekocht
heb al grand violet vest 4 int 195 hp 95 mp
golden violet boots 45 mp
nu nog gloves help gerwin
Iemand lvl 35 pakje nodig geen zin om shop te maken
voor Muse(mage/muge/magier/power-spammer) toch?
Hoedje zou voor mijn vriendin lekker zijn, ikzelf heb noodgedwongen eentje met +6int (te lage base int voor wand).
Wat wil je er voor hebben?
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 18-10-2005 11:58 ]
Wand? Heb je dan ook een shield? Heb anders wel een aspis voor je (str req63) met +4 intSinergy schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:56:
* Amafi sprint op en neer zwaaiend!!!!
Hoedje zou voor mijn vriendin lekker zijn, ikzelf heb noodgedwongen eentje met +6int (te lage base int voor wand).
Ben vanavond ingame pm me maar
Hijs geloof ik ook nog beter dan NPC. En in ieder geval beter dan degene die je nu hebt.
[ Voor 14% gewijzigd door Amafi op 18-10-2005 12:17 ]
pm me maar ingame krijg je gratis ik npc hem anders toch rond 7 uur ingameSinergy schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:56:
* gerwingood sprint op en neer zwaaiend!!!!
@Gerwin, mucho dankos!
oh en Vliegje, nog bedankt voor de zonnebril
Alles gaat om hoog. Ook je skills doen dan gelijk meer damage.Haan schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:43:
Ik heb me gisternacht nog eventjes vermaaktIk had m'n shop al staan en wou net naar bed gaan, maar toen had ik opeens zo'n fairy boven m'n shop hangen
Dus daar moest ik natuurlijk wel even gebruik van maken. Gelukkig was 4th er nog om mee te partyen, ging lekker met die fairy. Wat ik ervan heb gemerkt, is dat je att, def en move-speed boost krijgt. En meer hp en mp.
Nog wat actiefoto's:
Op de vlucht voor Aqua King én Junon Aqua..
[afbeelding]
Poseren met m'n fairy.
[afbeelding]
Zelfs met een fairy zijn er grenzen aan wat je kan hebben
[afbeelding]
Verwijderd
Zou jij de betaling voor mij en een vriend via jou creditcard willen overmaken?(Het liefst voor de 21e
Heb nog geen bericht terug gekregen van GR dus neem vanavond effe contact op. Wil toch die 2 lvls en 300k als ik ga betalenSinergy schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:32:
Ik wilde dat gister al regelen voor aantal mensen, maar kon echter niet iedereen meer terug vinden. Degene die dus nog via mij willen betalen moeten een msg sturen op mijn msn, regelen we het meteen (wederom vanaf 6 uur vanaaf beschikbaar).
Ben dan is een keer niet bezet op MSNSinergy schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:32:
Ik wilde dat gister al regelen voor aantal mensen, maar kon echter niet iedereen meer terug vinden. Degene die dus nog via mij willen betalen moeten een msg sturen op mijn msn, regelen we het meteen (wederom vanaf 6 uur vanaaf beschikbaar).

Ik probeerde je ook al te bereiken gister.
Ik zet vanavond voor de zekerheid MSN op mijn 2de PC, dat ik het ten allertijde kan zien
Verwijderd
Draag zelf nu:
Mask +5 attack power (stom ding)
Wings +5 attack power
Cap + een heleboel critical
Vest +10 attack power
Gloves +10 attack power
Shoes +10 attack power
Dit hierboven is allemaal senior ja
En verder een compleet mage set als jewelry.
In totaal 301 attack power en het is niet genoeg
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2005 13:52 ]
Verwijderd
RoseOnline loopt aardig vaak vast, het spel bevriest dan gewoon !
superirritant.....
spec: Amd 2600+
MSI mobo
Geforce fx 5900xt
120 gig sata
Het spel heb ik al opnieuw geinstalleerd, en de nieuwste nvidia drivers.
Hoeveel applicaties draai je tegelijkertijd naast rose?Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:01:
Heeft iemand nog tips wat ik kan doen?
superirritant.....
MSI mobo
Geforce fx 5900xt
120 gig sata
En hoeveel ram heb je?
En wat voor internet connectie en bij welke provider.
Zie vaak hele groepen mensen vrijwel gelijk offline gaan. Hebben tegelijk een DC, dank dat aan hun internetprovider ligt want anderen (waaronder ik zelf) hebben daar geen last van.
m zelfde probleem had ik met mijn oude pc zelfde stats ongeveer maar nu met mijn nieuwe pc gaat alles goed, Maar ik heb gemerkt dat ik dat alleen krijg als ik normaal dc maar nu krijg ik geen dc melding kijk effe of het aan houd en stuur desnoods email naar GR.Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:01:
Heeft iemand nog tips wat ik kan doen?
superirritant.....
MSI mobo
Geforce fx 5900xt
120 gig sata
Reinstal pc ook nog mogelijk heid maar dat voor rose mm
Verwijderd
No Problemo, heb zo veel brillen over
Okydokygerwingood schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:52:
@fly wacht tot ik 55 ben gaan we samen pic maken
PS, dealer is trouwens echt raar, ik heb bijv. nu 270 atk, en een mage 230, maar als ik op een gunter schiet doe ik 80 damage en de mage met minder atk doet met een slag van haar staff 150 damage.... Zo vaag, dealer is zo wel erg moeilijk, verder heb ik nu 130cri maar echt veel cri doe ik nog steets niet ook beetje jammer... Dealer mag wel een beetje snel verbetert woorden, wand wil met dat ik et meer atk ook meer damage doe. !
Het is de muse die raar is want ik doe meer damage met staff dan hawkers, soldiers en dealers. Op ghosts is het trouwens min of meer gelijk. En dealer moet blauwe spullen krijgen.Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:18:
[...]
No Problemo, heb zo veel brillen over, stuk of 40 zonder stats in me warehouse
[...]
Okydoky
PS, dealer is trouwens echt raar, ik heb bijv. nu 270 atk, en een mage 230, maar als ik op een gunter schiet doe ik 80 damage en de mage met minder atk doet met een slag van haar staff 150 damage.... Zo vaag, dealer is zo wel erg moeilijk, verder heb ik nu 130cri maar echt veel cri doe ik nog steets niet ook beetje jammer... Dealer mag wel een beetje snel verbetert woorden, wand wil met dat ik et meer atk ook meer damage doe. !
Verwijderd
Sorry helemaal vergeten te melden!Amafi schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:12:
[...]
Hoeveel applicaties draai je tegelijkertijd naast rose?
En hoeveel ram heb je?
En wat voor internet connectie en bij welke provider.
Zie vaak hele groepen mensen vrijwel gelijk offline gaan. Hebben tegelijk een DC, dank dat aan hun internetprovider ligt want anderen (waaronder ik zelf) hebben daar geen last van.
ik heb 1024mb ddr geheugen, en meestal draait alleen msn ernaast.
(heel soms abc+ maar als ik dat uit heb gebeurt het nog)
en ik zit bij @home .. breedband.
me broertje heeft er volgens mij geen last van
Ik heb er net een nieuwe image opgegooit.gerwingood schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:14:
[...]
m zelfde probleem had ik met mijn oude pc zelfde stats ongeveer maar nu met mijn nieuwe pc gaat alles goed, Maar ik heb gemerkt dat ik dat alleen krijg als ik normaal dc maar nu krijg ik geen dc melding kijk effe of het aan houd en stuur desnoods email naar GR.
Reinstal pc ook nog mogelijk heid maar dat voor rose mm
Verder heb ik niet veel andere applicaties op mijn pc staan.
(office,winamp,msn,symantec antivirus) de standaard programma's
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2005 14:32 ]
Verwijderd
in een window spelen vind ik echt gaar en me muis flipt dat altijd .Haan schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:37:
Dat heeft iedereen. Oplossing is rose in venster spelen, dan kan je switchen zovaak je maar wil
grmbl
[ Voor 57% gewijzigd door Haan op 18-10-2005 16:00 ]
Lekker, lekker....
(ah fairy weg, das #&R&#(@)@($Q@#_($_)
Ik wil ook gewoon even lvl 50 worden, maar moet eerst klaar zijn met werken.
Woensdag ook weer niet spelen(vrouwen), donderdag ook niet(werken)
Maar dan 3 dagen veel vrije tijd, whoeiiiiii.
Proberen 60 te halen voor het einde van het weekend.
[ Voor 5% gewijzigd door Amafi op 18-10-2005 16:24 ]
Blijkbaar zijn m'n hoorns erg sexy ofzo
Heb jij GR meer dan 12 euro betaald ofzo ?Haan schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:03:
Waaa gewoon weer een fairy![]()
Blijkbaar zijn m'n hoorns erg sexy ofzo

Ik heb je nu ook toegevoegdSinergy schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:32:
@haan, jij hebt wel geluk daarmee
[ Voor 10% gewijzigd door nightwishXXX op 18-10-2005 18:26 ]
hehe ik zal hem er eens op aanspreken die n00b
Hij heeft "vroeger" ook iRose gespeeld, hij leest geen forums ofzo dus hij weet alleen stuff van Rose die ik hem vertel of waar ie zelf achterkomt. Hij zal nu ook wel weten dat Muse niet meer zo kan buffen
PS: Eindelijk nu geld voor me cart
maakt niks uit (alsof ze buiten nederland weten wat frieslân is
amafi, je reageert nie op mn pm ingame
[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 18-10-2005 20:23 ]
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
zo heb nu mijn hele violet dress compleet
Schoenen zijn normale stats
Gloves +8 atk
Vest +4 int
Hoedje +6 str
Gaat goed komen
dan heb ik 30 def meer dan ik nu heb
Word alleen gek van die king kong met cri van 600 700 hoogste wat iik had was 759 niet normaal met maar 900 hp
Ik reageerde uiteindelijk wel. Was aan het eten met een vriend die net terug was uit China.
Dus moest allemaal souveniers in ontvangst nemen
Hardstikke bedankt trouwens voor het regelen van de betaling via je CC.
Ben nu ook een p2pér.
En helaas nog steeds geen lvl50 ben alweer een van de laagste van de clan.
Komt wel weer goed.
Nee ik ben de laagsteAmafi schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:40:
En helaas nog steeds geen lvl50 ben alweer een van de laagste van de clan.
Komt wel weer goed.

Is er iemand die met mij wil lvlen. Ben nu lvl 34
LocalHost is er ook nog, en 4th en ik zijn ook nog maar 42 allebei.Rakkerzero schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:01:
[...]
Nee ik ben de laagste![]()
Is er iemand die met mij wil lvlen. Ben nu lvl 34

Dark cutter edge +8 att speed, +10 accuracy
[ Voor 17% gewijzigd door Haan op 19-10-2005 13:32 ]
Heeft iemand al subitem krafting rank 4? Ben hard aan het verzamelen van mat's voor de butterfly wings
maak daar maar 43 vanHaan schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:08:
[...]
LocalHost is er ook nog, en 4th en ik zijn ook nog maar 42 allebei.
Verwijderd
Maar idd alles classes hebben blauwe eq.... Behalve Dealer.... Zijn we nog erger aangewezen om te zoeken naar senior en redfield. Alleen het wapen is dan een domper. Ook de Cannons zijn niet meer gewichtloos. Er is maar 1 soort kogels + cannons
@Sinergy. Ik zal proberen je vanavond te contacten. Wou het eerder doen maar of ik kon niet of was het vergeten

@LoT heerlijke partyes laatste tijd
pm me is ingame vanavond heb nog wat voor jeVerwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:33:
Ben het er helemaal mee eens met Fly en Dubstar over het feit van de damage die muses doen. Jullie lijken aardig overpoweredVerder hoor je me niet echt klagen als Dealer zijnde. Ik kan kan aardig damage doen. Zit op att van bijna 300.
Maar idd alles classes hebben blauwe eq.... Behalve Dealer.... Zijn we nog erger aangewezen om te zoeken naar senior en redfield. Alleen het wapen is dan een domper. Ook de Cannons zijn niet meer gewichtloos. Er is maar 1 soort kogels + cannons
@Sinergy. Ik zal proberen je vanavond te contacten. Wou het eerder doen maar of ik kon niet of was het vergetenBen vanavond alleen na 10en thuis. Anders zal ik je een email sturen
@LoT heerlijke partyes laatste tijdBen nog nooit zo snel gelvld
dealer hebben wel blue equip maar die zijn rare vandaag zag ik lvl 65 vest in shop voor 180 k met 10 def als stats en DEALER SPEC dus komen er wel aan
Zag ook nice shadow hoedje lvl 85 req
Verwacht zo wel dat op lvl 100 dan het nieuwe hekse pakje aan kan
Tot vanavond dan 56 of 57
[ Voor 16% gewijzigd door gerwingood op 19-10-2005 14:49 ]
Verwijderd
Weet niet of ik vanavond online kom, zit nog wel een tijdje op werk hiergerwingood schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:48:
[...]
pm me is ingame vanavond heb nog wat voor je
dealer hebben wel blue equip maar die zijn rare vandaag zag ik lvl 65 vest in shop voor 180 k met 10 def als stats en DEALER SPEC dus komen er wel aan
Zag ook nice shadow hoedje lvl 85 reqmaar was 280 k dus la ma
Verwacht zo wel dat op lvl 100 dan het nieuwe hekse pakje aan kanen in dark versie
Tot vanavond dan 56 of 57
Maar was dat nou blauwe eq?? Zou wel eindelijk een hele verbetering zijn.
Dit topic is gesloten.