[PC MMORPG] ROSE Online - deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.011 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:32
Gister was ik samen met een andere gast aan het opbieden voor een grand mage rod (ofzo?) die DvZ(DvT?) verkocht. Uiteindelijk had die ander em voor 55k. Logt uurtje later mijn vriendin in op Channel 3, ik haar slechte nieuws vertellen (ik heb wand). Kijkt ze daar naar 2 winkeltjes naast haar, bied iemand dezelfde staff voor 30k _/-\o_

Met wat geld bespaard heb ik een lvl35 wand gekocht (attack48/acc63 :9 ). Nog 1 lvl en we kunnen ze gebruiken.

wat ik me wel afvraag met die 400k zulie actie, zal dat niet compleet de economie verzieken? Sommige items vind ik nu al zwaar overpriced of totaal uitbalance.

Btw, ik wilde mn vriendin wat uitleggen wat de stats betekenen:
Atk = attackdmg (melee)
def = "resist" (hoger = lager inkomend dmg)
m-def = zie def, maar magisch
hit = hit chance (%?)
crit = crit chance (%?)
dodge = block/miss defence
a-spd = snelheid van melee
m-spd = ren-snelheid

Zo goed?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch weer beter dat wel lekker over Rose lullen en dan uitsluitend over de game. Was wel eens anders :P

Sinergy ik zal je vandaag ook toevoegen. ivb met betalingen want zie helaas geen andere mogelijkheden om aan cc te komen.

Verder gister eindelijk lvl50 geworden. Nu nog even sparen voor cart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:01:
Toch weer beter dat wel lekker over Rose lullen en dan uitsluitend over de game. Was wel eens anders :P

Sinergy ik zal je vandaag ook toevoegen. ivb met betalingen want zie helaas geen andere mogelijkheden om aan cc te komen.

Verder gister eindelijk lvl50 geworden. Nu nog even sparen voor cart :)
Hoop vandaag ook eens de 50 te halen. Gisteravond toen iedereen wegging helaas 4 keer dood achter elkaar door kings en caps.
Dan hopen dat dub weer een beetje kan terugbetalen. En dan heb ik al snel een cart O-)
Heb nog wel een hoop eq voor lvl 55 nodig inclusief een mooie staff. Maar dat komt nog wel goed.
Anders even mooie eq hunten in de cave _/-\o_

Weet iemand trouwens al hoe je kan betalen zonder CC.
Wil een methode waarbij ik zelf elke maand kan betalen zonder gebruik te hoeven maken van een credit card van iemand anders.
Liefst voor 21 oktober bekend. Want +2 lvls en +300k zuly is altijd mooi meegenomen :+

Hee psst Blue.
Ik heb nog in totaal 1099 cannons van je bij me O-) Heb je die nog nodig :P
Je was opeens weg nadat ik ze gehaald had 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja uiteraard.Hou ze op zak als het mogelijk is :) Ik denk dat de kans aardig groot is dat we weer bij elkaar in de party belanden... het is gewoon ***** dat die cannons ietsw wegen. Verziekt me char een beetje.

Moet zeggen die eq in cave viel nog niet mee... Vonden gister bij grunters dik veel meer eq. Wat weer zulie is :P

Zoek voor lvl 55 mooie schoentjes. heb senior look en senior gloves al. maar een cap gaat lastig worden hoorde ik al. Dus die moed heb ik al opgegeven voor lvl 55 :) En waqar blijven die blauwe eq voor de dealers :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
@Bluepanther, is goed ;) Mijn CC blijkt nu volledig gevalideerd te zijn bij GR, waar het bij mij bijna 2 dagen duurde voordat die tijd was verlengt, was bij 4th en gerwin het direct opgehoogd. Ben pas rond 6'en thuis, lekker weer een dagje werken :9

@Amafi: las dacht ik op hun forum ergens dat paybycash pas komende week gaat draaien en iig iets meer kosten. Daarbij, ik ben te vertrouwen hoor ;)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Sinergy schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 10:44:
@Amafi: las dacht ik op hun forum ergens dat paybycash pas komende week gaat draaien en iig iets meer kosten. Daarbij, ik ben te vertrouwen hoor ;)
Dat geloof ik ook wel dat je te vetrouwen bent. Mocht het niet voor de 21ste lukken via een andere manier dan ga ik denk even jou mailen enzo :P
Maar het gaat er mij om dat ik je niet elke maand lastig hoef te vallen. ;)
Heb dit keer er eindelijk vertrouwen in dat ik een second job-change ga halen 8)7
Daarvoor wil ik wel een beetje betalen......
En hoop dat ook de refines weer in het spel komen. Dan ben ik hopelijk hoog genoeg voor de temple. En zijn de nieuwe bulk mensen net klaar voor refines. Kan ik mooi de licents gaan verkopen O-)
En maar binnenharken die zuly :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-07 18:19
volgende post ging iets verkeerd, dus hier nogmaals een poging. :)

Afbeeldingslocatie: http://img229.imageshack.us/img229/1300/screen0085oc.jpg

bedankt nog fly voor de dual bushido's :)

(--=) Peace For Everybody (=--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blaatpaal schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:11:
volgende post ging iets verkeerd, dus hier nogmaals een poging. :)

[afbeelding]

bedankt nog fly voor de dual bushido's :)
:) Die dual bushido's had ik toch nog eerlijk gejat voor fly :P

Maar amafi heeft wel gelijk. Het is gewoon niet leuk om iemand mee te belasten met jou probleem. Heb daarom idd zelf gekeken of ik het kon oplossen maar dat lukt me dus niet. Vandaar ben ik blij dat Sinergy zich geroepen voelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
@Sinergy, Mag ik ook gebruik maken van je CC?
Als het kan wil het ff bespreken op MSN, ok ;)
MSN: robkayen [at] hotmail [punt] com

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ff een paar 2a3 dagen niet meer op rose..

Zit nu bij mijn vader en hij kan rose niet draaien op zijn pc:P

Spionage: :)

Afbeeldingslocatie: http://img362.imageshack.us/img362/2170/screen1500pf.th.jpg

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2005 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Sinergy schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 09:46:
Gister was ik samen met een andere gast aan het opbieden voor een grand mage rod (ofzo?) die DvZ(DvT?) verkocht. Uiteindelijk had die ander em voor 55k. Logt uurtje later mijn vriendin in op Channel 3, ik haar slechte nieuws vertellen (ik heb wand). Kijkt ze daar naar 2 winkeltjes naast haar, bied iemand dezelfde staff voor 30k _/-\o_

Met wat geld bespaard heb ik een lvl35 wand gekocht (attack48/acc63 :9 ). Nog 1 lvl en we kunnen ze gebruiken.

wat ik me wel afvraag met die 400k zulie actie, zal dat niet compleet de economie verzieken? Sommige items vind ik nu al zwaar overpriced of totaal uitbalance.

Btw, ik wilde mn vriendin wat uitleggen wat de stats betekenen:
Atk = attackdmg (melee)
def = "resist" (hoger = lager inkomend dmg)
m-def = zie def, maar magisch
hit = hit chance (%?)
crit = crit chance (%?)
dodge = block/miss defence
a-spd = snelheid van melee
m-spd = ren-snelheid

Zo goed?
mag ik 1 ding vragen waarom gebruik jij een wand...
De atk speed is zo sloom daarvan dat het niet leuk meer is en ik miss veel meer met een wand. Ik begin dacht ik ook wand te gaan gebruiken maar momenteel wil ik niks anders dan een staff veel meer atk power en spells worden daardoor ook sterker wat inhoud meer exp en sneller lvlup.

Vandaag nog golden violet boots gekocht 23 def dacht ik 16 dodge 40 mp ?x hp voor 40k :) lvl 65 req :)
word weer wat

lvl 65 look zorg ik ook dat ik heb voor lvl 65 :) dan weet leuke look

Gerwin
Gerwingood

ps ik snap dat mensen misschien niet van de service van sinergy gebruik willen maken maar ik wilde zelf graag de 2 lvls en 300k en als paybycash waarschinlijk pas na vrijdag komt krijg je de bonus niet.

Cinergy is snelle en gemakkelijke manier om te betalen. 2de maand kan iedereen zo met paybycash doen want dan is het zeker aanwezig dus zou zeggen als sinergy het niet erg vind kan je hem altijd vragen hij heeft mij ook netjes geholpen en heb geen probleem mee.

[ Voor 14% gewijzigd door gerwingood op 17-10-2005 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
@Rakkerzero, Vanavond na 6'en nummertje trekken en wachten tot je omgeroepen wordt :P Mijn msn kan je vinden in mijn profile.

@gerwin, grootste reden voor wand is de optie tot een shield = meer doge/defence (ik had eerst een +5 attackspd shield, maar per ongeluk in mn winkeltje gezet :( natuurlijk verkocht). Ik party in principe alleen met mn vriendin (Mika ign), beide muse. Ik ben dus meer gaan focusen op defence/dodge/healing met EQ en stats zodat ik wat meer kan "tanken" en zij de power-spam kan doen. Doordat ik op afstand kan meppen heb ik iets beter overzicht op haar health, aangezien die party info soms aardig sloom/achterloopt mbt healthbar. De range helpt me ook als eerste damage te kunnen uitdelen, dat mobs vaker mij zullen aanvallen dan haar. Die lvl35 wand heeft goeie attack power en lekker accuracy dus hoop daarmee genoeg te raken met lekkere damage.
Enige vraag blijft of Staff mastery ook damage add bij een wand, of alleen bij staff?

Ik weet het, het is een vage build, maar wel een build waarmee ik lekker kan spelen, daar draait het toch allemaal om? :D

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 17-10-2005 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
staff mastery is zover ik weet alelen voor staff :) jammer voor jou helaas maar als jij SEN add krijg je ook meer atk power maar denk dat niemand dat add

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
gerwingood schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 11:55:
staff mastery is zover ik weet alelen voor staff :) jammer voor jou helaas maar als jij SEN add krijg je ook meer atk power maar denk dat niemand dat add
Volgens mij gaf staff mastery gewoon attack erbij bij gebruik van een magical weapon zoals staff of een wand.
Verder is de kracht van een wand opgebouwd uit sen/int geloof ik.

Een van de redenen dat ik voor str/int ben gegaan. Ik heb meer aan str dan aan sen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwishXXX
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-07-2022

nightwishXXX

member of Los Alcoholicos

Ik denk dat ik alsnog wel ga betalen, ik heb een andere manier gevonden.
Is het zeker dat Paybycash niet voor de 21ste er is? Als het waarschijnlijk niet zo is voeg ik Synergy wel toe en hoop met hem iets te kunnen ondernemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
nightwishXXX schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:30:
Ik denk dat ik alsnog wel ga betalen, ik heb een andere manier gevonden.
Eeuhm, hoe als ik vragen mag?

[edit]bedoelde meer de manier van betalen als je het niet via CreditCard doet :+

[ Voor 17% gewijzigd door Amafi op 17-10-2005 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

paybycash zou deze week komen, maja, GR.. dus voor de zekerheid heb ik van sinergy's diensten gebruik gemaakt, werkt net zo goed en je bent er zeker van :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er ook animo voor een nederlands forum, waar we items kunnen aanbieden en over rose kunnen praten enzo ?
of is dat eral?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:56:
Is er ook animo voor een nederlands forum, waar we items kunnen aanbieden en over rose kunnen praten enzo ?
of is dat eral?
:) ben aan praten met iemand van rose forum :) om eigen forum te krijgen met 500 mb free host dus zal effe status na kijken

mm kunen beter andere optie zoeken schiet niet op

[ Voor 9% gewijzigd door gerwingood op 17-10-2005 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwishXXX

nightwishXXX

Amafi schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:33:
[...]

Eeuhm, hoe als ik vragen mag?
ik kreeg nog wat geld van iemand dus dan betaal ik het daar van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Hoop vanavond (ws morgen) te kijken hoeveel damage mijn wand met die staf verschilt. Beide rank5 staff mastery en redelijk gelijke stats (al dan niet met items).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jawell, STaff Mastery is voor magical weapon, dus ook wand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2005 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Denk dat je met die kleine versie (1,50 p/m) al ruim voldoende zit (of je gaat die client mirror-hosten :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 12:56:
of is dat eral?
Ik spreek voor mezelf maar ik denk dat er zo langzamerhand een overdaad is aan forums/sites en rose geralateerde dingen.
Om over Rose te praten gebruik ik Tweakers.
Wil ik items aanbieden dan gebruik ik toch shop. Clanchat of anders de officiële site.
Dan is er nog de GOT-fansite enz.

Maar ik moet zeggen Engels is voor mij geen probleem. En handig voor de engelstalige community.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je heb je ook gelijk in :)
eerst maar kijken hoeveel nlers p2p gaan ... mischien later dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
@agressor

eh ik wil best helpen maar mijn kennis is nog niet zo ver zal is kijken wat het allemaal precies is . trouwens heeft iemand verstand van sql databases maken die kan helpen.

vanavond ben ik later ingame ivm met nieuwe mobo wat als goed is vandaag binnen komt

Heeft iemand nog junon kings gezien? ik gisteren mijn eerste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is Agg ;) (op zijn engels)
Maar mischien is beter als we het niet doen ... er zijn al best wel veel sites.
en het forum van erose vind ik ook wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 22:40
gerwingood schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 13:58:
@agressor

eh ik wil best helpen maar mijn kennis is nog niet zo ver zal is kijken wat het allemaal precies is . trouwens heeft iemand verstand van sql databases maken die kan helpen.
Ik weet er wel wat van. Ben nog bezig met de GoT rose lijst. Het is niet zo moeilijk om een database te maken. Je heb er ook een php tool voor.Zal het traks ff opzoeken.
Rakkerzero schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 14:37:
Misschien een leuke feature voor op de GoT-site. een online handelplaats speciaal gemaakt voor Rose.
Waar men dan soort van topic kan aanmaken en dan op bieden ofzo.
Ik zal het wel ff kijke of we het er in zetten.

[ Voor 30% gewijzigd door Calamor op 17-10-2005 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik denk dat je met zo'n user-lijst al nagenoeg klaar bent. Je weet een beetje welk lvl iedereen is en wat zijn skills zijn (voor dealers), qua items wil iedereen toch wel best-of-the-best :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Misschien een leuke feature voor op de GoT-site. een online handelplaats speciaal gemaakt voor Rose.
Waar men dan soort van topic kan aanmaken en dan op bieden ofzo.

wat vinden jullie?

[ Voor 7% gewijzigd door Zeror op 17-10-2005 17:01 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen slecht id 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kent threehouse? (is een screenshot van me broertje)

Afbeeldingslocatie: http://img190.imageshack.us/img190/9109/screen0090jc.th.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:30:

[afbeelding]
die gast bluft johtuurlijkmag hijgeen 250 worden, jammer dat er altijd vandat soort mensen moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

funny

maar ff vraag aan de hawkers hier hebbe jullie ook die speed bug
jeweet wel dat je te snel bent voor de server eerst een hoop miss als je een
mob aanvalt en bij een map change dat je vast zit

dit vind ik zelf de iritantste bug eruit tot zo ver vooral dat bij die map wissels pfft
word er gek van hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Threehouse, toevallig een alt van GIJOEISHERE84? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwishXXX

nightwishXXX

Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:37:
funny

maar ff vraag aan de hawkers hier hebbe jullie ook die speed bug
jeweet wel dat je te snel bent voor de server eerst een hoop miss als je een
mob aanvalt en bij een map change dat je vast zit

dit vind ik zelf de iritantste bug eruit tot zo ver vooral dat bij die map wissels pfft
word er gek van hehe
Ik heb zelf tot nu toe een aantal keer bij een map van adventure plains naar valley tower vastgezeten, ik heb nog niet meegemaakt dat ik vaak miss. Iedere keer was het dat ik sprint gebruikte toen ik vast zat bij de map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-09 07:13

Haan

dotnetter

Die treehouse staat nu voor m'n neus, is aan het kletsen met andere NL spelers. Ik zal eens opletten wat ie allemaal zegt :)

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Als zo iemand tegen mij begint, krijg ik altijd zin om een ruzie uit te lokken >:)
Met vaak als gevolg dat ze boos weglopen, omdat ze de discussie verloren hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Sinergy schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:38:
Threehouse, toevallig een alt van GIJOEISHERE84? :P
haha ik weet wel zeker van niet :P
GIJOEISHERE84 ken ik nl IRL :+ Wat is er met die gast dan ? :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die TreeHouse vroeg of ik zijn toekomstige clan wilden joinen, maar dan moest hij wel wat geld hebben... Mooi niet dus :P... Agressor nog bedankt dat je m'n saint ranger chest gekocht hebt, maar het was wel een vriendenprijsje he :P ... Kwam vanmiddag nog Embers tegen in het spel, en ff aan hem/haar wat vragen gesteld, maar zoals verwacht geen duidelijke antwoorden.

Edit: ik en vriend zoeken nog iemand die met creditcard voor de 21e geld kan overmaken naar gamesrouter, pm in game, stuur mailtje of reply hier a.u.b

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2005 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maare ik snap dat spel niet helemaal ... maar daarvoor typ ik dit bericht niet .. maar wel om te vragen kost Rose geld?????????????????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 19:21:
maare ik snap dat spel niet helemaal ... maar daarvoor typ ik dit bericht niet .. maar wel om te vragen kost Rose geld?????????????????
Erose wel over een paar weken (www.roseeurope.com) en NArose nog niet (http://www.roseonlinegame.com) maar zal ook wel niet meer lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey mense ik ben weer terug moest een wiekend werken op zandvoort tijdens de finale race's

het ging deze race eigenlijk alleen nog maar om de tweede plaats overall
mario bik 109
mike verschuur 107 (mijn team (zoon van mijn baas) en al champion bij de junioren)
dillon koster 105

na de qualificatie stonden we 2,3,4,6,8,.... pole mario bik (waarmee hij een extra punt pakte)

race1 gewonnen (berend gesman) 3de plaats tim buijs en een 1,2,3 bij de junioren (1ste was mike verschuur)

race2 starte mike verschuur vanaf pole omdat hij in race1 de snelste race ronde had en daarmee 2 punten extra pakte

race2 gewonnen door mike verschuur >:) die daarmee door het slecht rijden van koster en bik de 2de plaats overall pakte

dit zal weinig mensen hier mischien intreseren maar wou dit gewoon ff melde :P

als dit je wel intreseert kijk dan ook voor de beelden vanavond naar rtl autosport op rtl7 rond 22.30

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2005 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaytjuh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 01-02-2024

Kaytjuh

The one and only

Jah is wel leuk om te weten ;)

Tweaker gallery / Kaytjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
bedacht me net:
Rose online cartrace @ Zandvoort op Dolphin Island :D
Dan is het wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoelang duurt het voordat je betaling binnen is bij gamesrouter? (betaling cc)

ik heb gistermiddag betaalt

en hoelang duurt het voordat je 2lvlup en 300k krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Ik heb me gisternacht nog eventjes vermaakt :) Ik had m'n shop al staan en wou net naar bed gaan, maar toen had ik opeens zo'n fairy boven m'n shop hangen :D
Dus daar moest ik natuurlijk wel even gebruik van maken. Gelukkig was 4th er nog om mee te partyen, ging lekker met die fairy. Wat ik ervan heb gemerkt, is dat je att, def en move-speed boost krijgt. En meer hp en mp.

Nog wat actiefoto's:

Op de vlucht voor Aqua King én Junon Aqua..
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/68701/full.jpg

Poseren met m'n fairy.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/68702/full.jpg

Zelfs met een fairy zijn er grenzen aan wat je kan hebben :D
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/68703/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Verwijderd schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 17:30:

[afbeelding]
Is dta je broertje joh :D
Hmm...
Dan had ik een tijdje terug ruzie met je broertje :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
@BdZ: eerste keer wordt je CC geautoriseerd, duurde bij mij 2 dagen. Daarna is het direct betaling.

@Kip: volgens mij was ik daar vlakbij ook aan het lvl'en, eindelijk 35 (/me happy met een wand). We gaan nu eindelijk maar eens porks meppen, nadeel is hun enorm hoge crit chance.

@Psychoot: Die GIJOE was in verloon desert in shout aan het verkondigen dat ik een noob was, echter was hij degene die vroeg aan een muse voor buffs (/me wijst naar cartoon paar posts terug).

Die treehouse was gister in Channel 1 beetje iedereen hoge prijzen trachten te verkopen. Die wolfx3 (ofzo) heeft volgens mij als eerste die butterfly wings, kreeg die als drop :(

Verder, kan iemand ook een buckler en/of turtleshield forgen (maken :P) met wat betere stats dan degene van NPC's?

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 18-10-2005 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal binnenkort ook effe pic sturen van me char,
Ben nu 55 dealer met senior shoes + 6 str(zelf gevonden)
Senior gloves +6Aspd +5 sen (van psy gekregen nadat hij elven armor had gekregen en ik een 20 dodge lion Bs gecraft had voor hem)
En heb effe een geleend serior hoedje op:)

Wel al aardig crafts gehad.
Frame glasses +5atk +3dodge (draag ik zelf)
Frame glesses +7dodge +3sen 2x (verkocht)
Rode neus +7atk
Charming sunglasses +6str (aan ger gegeven)
fairy wings +5atk +3dodge (nu bij iruja)
lvl 32 BS +5atk (verkocht om cart te kunnen betalen)
LionBS 20dodge (Voor psy)
Verder veel Masks met + 4sen :P

Maar rijk word je er niet van als dealer is het duur leven al die kopels en pots, en als je iets moois vind geef ik het meestal toch aan clanmaat dus ook daar valt weinig te verdienen.

Maar ik post wel effe een pic van me char vanavond (zit nu op werk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

lol, check got en meteen zie ik die gijoe voorbij lope.. talk about the devil

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
@fly wacht tot ik 55 ben gaan we samen pic maken :)

@ vandaag dark violet hoedje gekocht :) +6 str voor 45k
heb al grand violet vest 4 int 195 hp 95 mp
golden violet boots 45 mp

nu nog gloves help gerwin :)

Iemand lvl 35 pakje nodig geen zin om shop te maken :) dus zeg maar als je wielt hebben (geloof ook nog hoedje heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
* SinergyX sprint op en neer zwaaiend!!!!
voor Muse(mage/muge/magier/power-spammer) toch? :)
Hoedje zou voor mijn vriendin lekker zijn, ikzelf heb noodgedwongen eentje met +6int (te lage base int voor wand).

Wat wil je er voor hebben?

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 18-10-2005 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Sinergy schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:56:
* Amafi sprint op en neer zwaaiend!!!!
Hoedje zou voor mijn vriendin lekker zijn, ikzelf heb noodgedwongen eentje met +6int (te lage base int voor wand).

Wand? Heb je dan ook een shield? Heb anders wel een aspis voor je (str req63) met +4 int

Ben vanavond ingame pm me maar ;)
Hijs geloof ik ook nog beter dan NPC. En in ieder geval beter dan degene die je nu hebt.

[ Voor 14% gewijzigd door Amafi op 18-10-2005 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Sinergy schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:56:
* gerwingood sprint op en neer zwaaiend!!!!

pm me maar ingame krijg je gratis ik npc hem anders toch rond 7 uur ingame

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
@Amafi: momenteel 62 str maar 1str moet ik wel ergens vandaag kunnen halen 8) Ik gebruik moment een NPC buckler: 8def/8dodge, niemand lijkt betere te verkopen. Ik dacht dat aspis 72 str nodig had? (heb nu totaal van 129 def/98dodge - nog niet echt goed? :()

@Gerwin, mucho dankos! O+

oh en Vliegje, nog bedankt voor de zonnebril :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 22:40
Haan schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 10:43:
Ik heb me gisternacht nog eventjes vermaakt :) Ik had m'n shop al staan en wou net naar bed gaan, maar toen had ik opeens zo'n fairy boven m'n shop hangen :D
Dus daar moest ik natuurlijk wel even gebruik van maken. Gelukkig was 4th er nog om mee te partyen, ging lekker met die fairy. Wat ik ervan heb gemerkt, is dat je att, def en move-speed boost krijgt. En meer hp en mp.

Nog wat actiefoto's:

Op de vlucht voor Aqua King én Junon Aqua..
[afbeelding]

Poseren met m'n fairy.
[afbeelding]

Zelfs met een fairy zijn er grenzen aan wat je kan hebben :D
[afbeelding]
Alles gaat om hoog. Ook je skills doen dan gelijk meer damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Sinergy

Zou jij de betaling voor mij en een vriend via jou creditcard willen overmaken?(Het liefst voor de 21e :P)... Ik heb je al toegevoegd op msn, dus laat a.u.b iets van je horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik wilde dat gister al regelen voor aantal mensen, maar kon echter niet iedereen meer terug vinden. Degene die dus nog via mij willen betalen moeten een msg sturen op mijn msn, regelen we het meteen (wederom vanaf 6 uur vanaaf beschikbaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Sinergy schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 13:32:
Ik wilde dat gister al regelen voor aantal mensen, maar kon echter niet iedereen meer terug vinden. Degene die dus nog via mij willen betalen moeten een msg sturen op mijn msn, regelen we het meteen (wederom vanaf 6 uur vanaaf beschikbaar).
Heb nog geen bericht terug gekregen van GR dus neem vanavond effe contact op. Wil toch die 2 lvls en 300k als ik ga betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
bijzonder trouwens met GR en die support-centre van hun. Sinds mijn betaling vorige week heb ik nog 2 tickets openstaand, waar tot op heden helemaal niet is op gereageerd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Ben dan is een keer niet bezet op MSN |:(
Ik probeerde je ook al te bereiken gister.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
bezet = stomme status als ik in alle soorten van programma's zit die beeldvullend gaan (zat film te kijken met dat Ati theater programma).

Ik zet vanavond voor de zekerheid MSN op mijn 2de PC, dat ik het ten allertijde kan zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iemand Thick Frame Glasses of Sunglasses ziet met + attack power, of senior cap laat het me ff weten :P

Draag zelf nu:

Mask +5 attack power (stom ding)
Wings +5 attack power
Cap + een heleboel critical
Vest +10 attack power
Gloves +10 attack power
Shoes +10 attack power

Dit hierboven is allemaal senior ja >:)

En verder een compleet mage set als jewelry.
In totaal 301 attack power en het is niet genoeg >:)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2005 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand nog tips wat ik kan doen?

RoseOnline loopt aardig vaak vast, het spel bevriest dan gewoon !
superirritant.....

spec: Amd 2600+
MSI mobo
Geforce fx 5900xt
120 gig sata

Het spel heb ik al opnieuw geinstalleerd, en de nieuwste nvidia drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:01:

superirritant.....

MSI mobo
Geforce fx 5900xt
120 gig sata

Hoeveel applicaties draai je tegelijkertijd naast rose?
En hoeveel ram heb je?
En wat voor internet connectie en bij welke provider.
Zie vaak hele groepen mensen vrijwel gelijk offline gaan. Hebben tegelijk een DC, dank dat aan hun internetprovider ligt want anderen (waaronder ik zelf) hebben daar geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:01:

superirritant.....

MSI mobo
Geforce fx 5900xt
120 gig sata

m zelfde probleem had ik met mijn oude pc zelfde stats ongeveer maar nu met mijn nieuwe pc gaat alles goed, Maar ik heb gemerkt dat ik dat alleen krijg als ik normaal dc maar nu krijg ik geen dc melding kijk effe of het aan houd en stuur desnoods email naar GR.

Reinstal pc ook nog mogelijk heid maar dat voor rose mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinergy schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 12:15:

oh en Vliegje, nog bedankt voor de zonnebril :D
No Problemo, heb zo veel brillen over :P, stuk of 40 zonder stats in me warehouse :P
gerwingood schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:52:
@fly wacht tot ik 55 ben gaan we samen pic maken :)
Okydoky :P

PS, dealer is trouwens echt raar, ik heb bijv. nu 270 atk, en een mage 230, maar als ik op een gunter schiet doe ik 80 damage en de mage met minder atk doet met een slag van haar staff 150 damage.... Zo vaag, dealer is zo wel erg moeilijk, verder heb ik nu 130cri maar echt veel cri doe ik nog steets niet ook beetje jammer... Dealer mag wel een beetje snel verbetert woorden, wand wil met dat ik et meer atk ook meer damage doe. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:18:
[...]

No Problemo, heb zo veel brillen over :P, stuk of 40 zonder stats in me warehouse :P

[...]

Okydoky :P

PS, dealer is trouwens echt raar, ik heb bijv. nu 270 atk, en een mage 230, maar als ik op een gunter schiet doe ik 80 damage en de mage met minder atk doet met een slag van haar staff 150 damage.... Zo vaag, dealer is zo wel erg moeilijk, verder heb ik nu 130cri maar echt veel cri doe ik nog steets niet ook beetje jammer... Dealer mag wel een beetje snel verbetert woorden, wand wil met dat ik et meer atk ook meer damage doe. !
Het is de muse die raar is want ik doe meer damage met staff dan hawkers, soldiers en dealers. Op ghosts is het trouwens min of meer gelijk. En dealer moet blauwe spullen krijgen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:12:
[...]

Hoeveel applicaties draai je tegelijkertijd naast rose?
En hoeveel ram heb je?
En wat voor internet connectie en bij welke provider.
Zie vaak hele groepen mensen vrijwel gelijk offline gaan. Hebben tegelijk een DC, dank dat aan hun internetprovider ligt want anderen (waaronder ik zelf) hebben daar geen last van.
Sorry helemaal vergeten te melden!
ik heb 1024mb ddr geheugen, en meestal draait alleen msn ernaast.
(heel soms abc+ maar als ik dat uit heb gebeurt het nog)

en ik zit bij @home .. breedband.
me broertje heeft er volgens mij geen last van
gerwingood schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:14:
[...]

m zelfde probleem had ik met mijn oude pc zelfde stats ongeveer maar nu met mijn nieuwe pc gaat alles goed, Maar ik heb gemerkt dat ik dat alleen krijg als ik normaal dc maar nu krijg ik geen dc melding kijk effe of het aan houd en stuur desnoods email naar GR.

Reinstal pc ook nog mogelijk heid maar dat voor rose mm
Ik heb er net een nieuwe image opgegooit.
Verder heb ik niet veel andere applicaties op mijn pc staan.

(office,winamp,msn,symantec antivirus) de standaard programma's

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 18-10-2005 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik heb alleen het probleem als ik aantal keer swap naar desktop, dat heel rose als een sort slow-motion begint te draaien, oorzaak totaal onbekend, een restart lost dat weer op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Dat heeft iedereen. Oplossing is rose in venster spelen, dan kan je switchen zovaak je maar wil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haan schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 14:37:
Dat heeft iedereen. Oplossing is rose in venster spelen, dan kan je switchen zovaak je maar wil :)
in een window spelen vind ik echt gaar en me muis flipt dat altijd . :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

OMG ik heb gewoon weer een fairy :D

grmbl :( Loopt m'n pc vast, is me nog geen 1 keer gebeurt bij deze rose. Fairy weg ;'(

[ Voor 57% gewijzigd door Haan op 18-10-2005 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
mazzelplassert :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Haan schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 15:24:
OMG ik heb gewoon weer een fairy :D
Lekker, lekker....
(ah fairy weg, das #&R&#(@)@($Q@#_($_)
Ik wil ook gewoon even lvl 50 worden, maar moet eerst klaar zijn met werken.
Woensdag ook weer niet spelen(vrouwen), donderdag ook niet(werken) :(
Maar dan 3 dagen veel vrije tijd, whoeiiiiii.
Proberen 60 te halen voor het einde van het weekend.

[ Voor 5% gewijzigd door Amafi op 18-10-2005 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Waaa gewoon weer een fairy :D :D
Blijkbaar zijn m'n hoorns erg sexy ofzo :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 14-09 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

Haan schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 17:03:
Waaa gewoon weer een fairy :D :D
Blijkbaar zijn m'n hoorns erg sexy ofzo :D
Heb jij GR meer dan 12 euro betaald ofzo ? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwishXXX

nightwishXXX

Ik heb je nu ook toegevoegd :). Tot hoe laat ben je online? Ik ga namelijk weg en ik ben pas laat thuis (rond 12 uur 's nachts)

@haan, jij hebt wel geluk daarmee :P, ik heb er tot nu toe nog geen gehad.

[ Voor 10% gewijzigd door nightwishXXX op 18-10-2005 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:)

[ Voor 99% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

@Sinergy
hehe ik zal hem er eens op aanspreken die n00b ;)
Hij heeft "vroeger" ook iRose gespeeld, hij leest geen forums ofzo dus hij weet alleen stuff van Rose die ik hem vertel of waar ie zelf achterkomt. Hij zal nu ook wel weten dat Muse niet meer zo kan buffen :7

PS: Eindelijk nu geld voor me cart :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
@aggressor, het was een non-* veld ;)

maakt niks uit (alsof ze buiten nederland weten wat frieslân is :P)

amafi, je reageert nie op mn pm ingame ;(

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 18-10-2005 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke bedankt :>
ik had ze ook gemailt voor de zekerheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Mobs zijn niet altijd agro kijk maar is naar deze lieve junon crafwy king

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~cleme359/argro.JPG

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kun je die aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
nice ax3 :)

zo heb nu mijn hele violet dress compleet
Schoenen zijn normale stats
Gloves +8 atk :)
Vest +4 int
Hoedje +6 str

Gaat goed komen

dan heb ik 30 def meer dan ik nu heb :) nu nog 65 worden. Hoop einde van weekend 60 te halen waardoor ik die week erop 65 of hoger kan worden. Die week daarna :) veel vrij dus kan ik dan mooi 7x worden en geld verdienen voor een cart dat erg lekker was toen ik hem leende van vliegje.

Word alleen gek van die king kong met cri van 600 700 hoogste wat iik had was 759 niet normaal met maar 900 hp :( moet snel betere hp krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
Sinergy schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 20:22:
amafi, je reageert nie op mn pm ingame ;(
Ik reageerde uiteindelijk wel. Was aan het eten met een vriend die net terug was uit China.
Dus moest allemaal souveniers in ontvangst nemen ;)

Hardstikke bedankt trouwens voor het regelen van de betaling via je CC.
Ben nu ook een p2pér.
En helaas nog steeds geen lvl50 ben alweer een van de laagste van de clan. :(
Komt wel weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Amafi schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 12:40:
En helaas nog steeds geen lvl50 ben alweer een van de laagste van de clan. :(
Komt wel weer goed.
Nee ik ben de laagste |:(
Is er iemand die met mij wil lvlen. Ben nu lvl 34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Rakkerzero schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:01:
[...]

Nee ik ben de laagste |:(
Is er iemand die met mij wil lvlen. Ben nu lvl 34
LocalHost is er ook nog, en 4th en ik zijn ook nog maar 42 allebei.

O+
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/68789/full.jpg

Dark cutter edge +8 att speed, +10 accuracy

[ Voor 17% gewijzigd door Haan op 19-10-2005 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syren
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 20:00
Gister overnieuw begonnen inmiddels lvl 12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik dacht dat ik de hekkensluiter was met mijn (sinds gisteravond) lvl36 :Y)
Heeft iemand al subitem krafting rank 4? Ben hard aan het verzamelen van mat's voor de butterfly wings :> (heb pas 1 nymf powder :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Haan schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 13:08:
[...]

LocalHost is er ook nog, en 4th en ik zijn ook nog maar 42 allebei.
maak daar maar 43 van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn char :D:D:D:D

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/acmvano/lvl54.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het er helemaal mee eens met Fly en Dubstar over het feit van de damage die muses doen. Jullie lijken aardig overpowered :P Verder hoor je me niet echt klagen als Dealer zijnde. Ik kan kan aardig damage doen. Zit op att van bijna 300.
Maar idd alles classes hebben blauwe eq.... Behalve Dealer.... Zijn we nog erger aangewezen om te zoeken naar senior en redfield. Alleen het wapen is dan een domper. Ook de Cannons zijn niet meer gewichtloos. Er is maar 1 soort kogels + cannons :(

@Sinergy. Ik zal proberen je vanavond te contacten. Wou het eerder doen maar of ik kon niet of was het vergeten 8)7 Ben vanavond alleen na 10en thuis. Anders zal ik je een email sturen :)

@LoT heerlijke partyes laatste tijd :) Ben nog nooit zo snel gelvld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:33:
Ben het er helemaal mee eens met Fly en Dubstar over het feit van de damage die muses doen. Jullie lijken aardig overpowered :P Verder hoor je me niet echt klagen als Dealer zijnde. Ik kan kan aardig damage doen. Zit op att van bijna 300.
Maar idd alles classes hebben blauwe eq.... Behalve Dealer.... Zijn we nog erger aangewezen om te zoeken naar senior en redfield. Alleen het wapen is dan een domper. Ook de Cannons zijn niet meer gewichtloos. Er is maar 1 soort kogels + cannons :(

@Sinergy. Ik zal proberen je vanavond te contacten. Wou het eerder doen maar of ik kon niet of was het vergeten 8)7 Ben vanavond alleen na 10en thuis. Anders zal ik je een email sturen :)

@LoT heerlijke partyes laatste tijd :) Ben nog nooit zo snel gelvld :P
pm me is ingame vanavond heb nog wat voor je :)

dealer hebben wel blue equip maar die zijn rare vandaag zag ik lvl 65 vest in shop voor 180 k met 10 def als stats en DEALER SPEC dus komen er wel aan

Zag ook nice shadow hoedje lvl 85 req :) maar was 280 k dus la ma
Verwacht zo wel dat op lvl 100 dan het nieuwe hekse pakje aan kan :) en in dark versie

Tot vanavond dan 56 of 57

[ Voor 16% gewijzigd door gerwingood op 19-10-2005 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerwingood schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 14:48:
[...]

pm me is ingame vanavond heb nog wat voor je :)

dealer hebben wel blue equip maar die zijn rare vandaag zag ik lvl 65 vest in shop voor 180 k met 10 def als stats en DEALER SPEC dus komen er wel aan

Zag ook nice shadow hoedje lvl 85 req :) maar was 280 k dus la ma
Verwacht zo wel dat op lvl 100 dan het nieuwe hekse pakje aan kan :) en in dark versie

Tot vanavond dan 56 of 57
Weet niet of ik vanavond online kom, zit nog wel een tijdje op werk hier :(

Maar was dat nou blauwe eq?? Zou wel eindelijk een hele verbetering zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan

Haan

dotnetter

Flyingdutch heeft dat ding gekocht vanmorgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img422.imageshack.us/img422/8236/elven2lv.jpg
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.