voeg Eleet (lvl 53 hawk) en hardcore (van soldier overgestapt naar hwak eergisteren) toe in je lijst, zijn beide nl maar geen GOT heb er welleens mee gepartys wel aardige gasten alleen Eleet heeft een tempo als iruja
Verwijderd
Nee support is helemaal dood... heb je niks meer aan,Sinergy schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:27:
Snellvl'ers zijn doodlvl'ers
Ik ben pas lvl30, maar bevalt me best redelijk. Mage overpowered? Ik vind het eerder een beetje compensatie voor de belachelijke MP usage. Met 4-5 in een team ben ik gewoon nonstop MP pots aan het spammen om iedereen "maar" 255 hp te healen. Team heal is nog erger, dus support mage vind ik 100% niks meer.
@ fly
Aangezien ik door tiscali een paar dagen niet kon spelen ben ik nog niet aan de 66k. Nog lang niet zelfs. Dus als je nog ff geduld hebt. Ik ben niet zo'n ster in het verzamelen van geld.
Aangezien ik door tiscali een paar dagen niet kon spelen ben ik nog niet aan de 66k. Nog lang niet zelfs. Dus als je nog ff geduld hebt. Ik ben niet zo'n ster in het verzamelen van geld.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
hehe blaatpaal je vergeet mij
maar ik ben nog niet hoog genoeg om goed advies te geven 
als iruja weg gaat mag ik dan zijn spot in de clan
neej ff serieus jammer dat je weggaat iruja, voor zover ik met je gechat heb was je wel een goede kerel voor de community... en idd je ben al heel hoog, maar kies er dan voor om een ander char te proberen kijken of dat je bevalt (denk het niet want je ben altijd muse geweest volgens mij
) maar je kan altijd kijken... of je stopt een weekje laat iedereen bijlvlen en gaat dan weer verder...
als iruja weg gaat mag ik dan zijn spot in de clan
neej ff serieus jammer dat je weggaat iruja, voor zover ik met je gechat heb was je wel een goede kerel voor de community... en idd je ben al heel hoog, maar kies er dan voor om een ander char te proberen kijken of dat je bevalt (denk het niet want je ben altijd muse geweest volgens mij
Heeft geen signature.
Verwijderd
NP, wou alleen effe de status wetenRakkerzero schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:30:
@ fly
Maar effe iets anders, iedereen doet nu wel weer erg negatief, laten we gewoon lekker spelen en zo ver moegelijk lekker allemaal p2p spelen de eerste maand(den) en zien wat GR gravety er van maakt, meschien woorden dingen nog wel stuk beter of word het opeens oplvl 70 veel beter
dus laten we lekker afwachten hoe en wat en tussen tijds voor al veeeeel fun maken.
Keep the faith alive
wat zeg ik dat weer mooi he ^^
Verwijderd
Denk dat iruja nog wel online komt, en vind het te voorbarig haar nu er al te zeten, kom op zeg...dommerick schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:32:
hehe blaatpaal je vergeet mijmaar ik ben nog niet hoog genoeg om goed advies te geven
als iruja weg gaat mag ik dan zijn spot in de clan![]()
neej ff serieus jammer dat je weggaat iruja, voor zover ik met je gechat heb was je wel een goede kerel voor de community... en idd je ben al heel hoog, maar kies er dan voor om een ander char te proberen kijken of dat je bevalt (denk het niet want je ben altijd muse geweest volgens mij) maar je kan altijd kijken... of je stopt een weekje laat iedereen bijlvlen en gaat dan weer verder...
Als er een plaats vrij komt kan ik niet beloven dat jij hem krijgt, en zijn meer mensen he. Dus dan zal ik wel in de groep gooien in clan chat wat men denkt. ! Mensen als evo en zo verdienen het ook.
Verwijderd
De wijze woorden van de dag, opzich heb je helemaal gelijkVerwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:34:
[...]
NP, wou alleen effe de status weten
Maar effe iets anders, iedereen doet nu wel weer erg negatief, laten we gewoon lekker spelen en zo ver moegelijk lekker allemaal p2p spelen de eerste maand(den) en zien wat GR gravety er van maakt, meschien woorden dingen nog wel stuk beter of word het opeens oplvl 70 veel beter.
dus laten we lekker afwachten hoe en wat en tussen tijds voor al veeeeel fun maken.
Keep the faith alive
wat zeg ik dat weer mooi he ^^
@ EVO
Wat betekent qijze?
Idd ik begin toch enigszins wel een beetje aan het skillsysteem te wennen. En ik denk ook dat het best goed gaat komen met het spel.
Wat betekent qijze?
Idd ik begin toch enigszins wel een beetje aan het skillsysteem te wennen. En ik denk ook dat het best goed gaat komen met het spel.
[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 14-10-2005 10:41 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Najah ok, ik ben er vandaag niet, maar morgen en zondag ben ik vrij, om weer te lvl'n, dus dan voeg ik hem dan toe.Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:29:
[...]
voeg Eleet (lvl 53 hawk) en hardcore (van soldier overgestapt naar hwak eergisteren) toe in je lijst, zijn beide nl maar geen GOT heb er welleens mee gepartys wel aardige gasten alleen Eleet heeft een tempo als iruja
(--=) Peace For Everybody (=--)
Verwijderd
Craften begind eindelijk wat te woorden trouwens
.
Omdat iedereen zo super aardig is geweest allemaal bark voor me te bewaren (echt top jongens) kan ik gister avond lvl 32 backshielt craften. Maakt er 1 met 19 dodge en 3 hit
, deze geruild voor boel craft matz met haan (die hij ook weer zo aardig voor me bewaart had) verder had ik nog een 18 dodge en 16 en 15 dodge gemaakt.
Nu had ik weer wat ruimte in me equip vanochten dus effe snel wat meer van die dingen gemaakt zodat ik ze nu in me shopje kan verkopen en ik maakt gewoon weer 1 met 19 dodge, maar nu ook 1 met 10dodge en 5 atackpower ^^. Krijg eindelijk een beetje degelijke stats.
Had ook al een 7 dodge 3 sen masks gemaakt
. (leverde aardig wat zully op)
Dus eindelijk word jullie crafter wat.
Omdat iedereen zo super aardig is geweest allemaal bark voor me te bewaren (echt top jongens) kan ik gister avond lvl 32 backshielt craften. Maakt er 1 met 19 dodge en 3 hit
Nu had ik weer wat ruimte in me equip vanochten dus effe snel wat meer van die dingen gemaakt zodat ik ze nu in me shopje kan verkopen en ik maakt gewoon weer 1 met 19 dodge, maar nu ook 1 met 10dodge en 5 atackpower ^^. Krijg eindelijk een beetje degelijke stats.
Had ook al een 7 dodge 3 sen masks gemaakt
Dus eindelijk word jullie crafter wat.
maak even een lijstje met wat we moete bewaren, ik sell me etc ong 1 keer per dag
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Hey flying... ik wil ook crafter worden. Maar hoe kom ik aan de skills.. ik heb wel wat low level materials maar nog niet de kunde om wat te craften. Hoe kom ik uberhaupt aan skills. Ben nu dealer lvl 19... schiet nog niet echt op.
Ik vind trouwens de uitleg op RoseEurope nogal gaar. Staat niets over wat ik moet doen om dealer te worden. Waar ik skills kan halen of iig iets om me op weg te helpen
Ik vind trouwens de uitleg op RoseEurope nogal gaar. Staat niets over wat ik moet doen om dealer te worden. Waar ik skills kan halen of iig iets om me op weg te helpen
[ Voor 28% gewijzigd door The_Bash op 14-10-2005 11:29 ]
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Verwijderd
Ehm zal eens kijken wat ik in de toekomst ga craften4th schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:21:
maak even een lijstje met wat we moete bewaren, ik sell me etc ong 1 keer per dag
Ik heb van zomige dingen zoveel vooraad dat ik het nu niet meer nodig heb
Bark mag nog wel bewart woorden wand heb er 10 per schildje nodig. Verder wil ik graag 100 leg bones op vooraad hebben, dus als iemand die heeft koop ik die wel
Ik zal een gaan kijken wat ik in de toekomst ga craften, en zal vetellen als ik iet snodig heb
Wel fijn dat er zoveel mensen voor mij dingen willen verzamennen, echt idiaal.
Verwijderd
Ehm ik raad het je af artisian te woorde de markt is erg klein en het lvllen erg zwaar, Masks woorden al bijna niet mer gekocht omdat iedereen ze toch al heeft. Maar als je het echt wildthe_bash schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:23:
Hey flying... ik wil ook crafter worden. Maar hoe kom ik aan de skills.. ik heb wel wat low level materials maar nog niet de kunde om wat te craften. Hoe kom ik uberhaupt aan skills. Ben nu dealer lvl 19... schiet nog niet echt op.
neem pls muse kleding craft word handig op lvl 100+ voor mijn 104 look xD met full stats xDVerwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:29:
[...]
Ehm zal eens kijken wat ik in de toekomst ga craften
Ik heb van zomige dingen zoveel vooraad dat ik het nu niet meer nodig heb.
Bark mag nog wel bewart woorden wand heb er 10 per schildje nodig. Verder wil ik graag 100 leg bones op vooraad hebben, dus als iemand die heeft koop ik die wel
Ik zal een gaan kijken wat ik in de toekomst ga craften, en zal vetellen als ik iet snodig heb
Wel fijn dat er zoveel mensen voor mij dingen willen verzamennen, echt idiaal.
JOngens we kunnen nu niet stoppen 1 week rose >> betekend niks
btw waar hebben jullie gezien dat paybycash can ik kan nergens ivnden op een site van gamesrouter of roseeurope
Gerwin
Dat hele craften lijkt me wel wat, mischien maar eens een dealer starten 
edit: kan een dealer later ook refinen? (weapon upgrade?)
[ Voor 29% gewijzigd door SinergyX op 14-10-2005 11:40 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
bay buy cash is er nog niet er is allen belooft dat voor p2p het er in zit.. nu dus nog in ondwikkeling.:Pgerwingood schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:34:
[...]
neem pls muse kleding craft word handig op lvl 100+ voor mijn 104 look xD met full stats xD
JOngens we kunnen nu niet stoppen 1 week rose >> betekend niksik wil de updates zien met gems en refining en lvl 104 worden du sik ga zowieso door
btw waar hebben jullie gezien dat paybycash can ik kan nergens ivnden op een site van gamesrouter of roseeurope
Gerwin
En muse craft.. meschien als ik hoog lvl ben en sp over heb, maar de eerste 30 lvl's nog niet
Ps. jou sigi op GR forum is echt hardverwarment
Als ze rifinen er weer in bouwen kan artisian dat ja, is een skill voor danSinergy schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:40:
Dat hele craften lijkt me wel wat, mischien maar eens een dealer starten
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2005 11:51 ]
Zie dit dan xD. Ben net geled en zoals jullie weten is de lvl bug er ook weer na lvl 50+. Lvl ik net zie ik dit in het scherm
.
|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |
Verwijderd
inderdaad, ik heb nog wel wat hin leave en zow en ook bark trouwens kan jeje weer wat bezig houden met masks4th schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:21:
en lol ax3
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2005 12:00 ]
Verwijderd
red en white fur is wel handig, bark ook, en leaf is ook wel welkom ook al heb ik daar al vrij veel van.Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:59:
[...]
inderdaad, ik heb nog wel wat hin leave en zow en ook bark trouwens kan jeje weer wat bezig houden met masksheb ook nog wel sharp iron. red, black, white animal fur enz.
en lol ax3exp in de min nog nooit gehad tot nu toe alleen tot over de 100%
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:49:
[...]
Ps. jou sigi op GR forum is echt hardverwarment![]()
[...]
K maarmuse crafting moet je echt nemen dat kan goed van pas komen voor de mensei n de clan
hoor net van mn vriendin dat ze "opgelicht" is. Had ze die items voor die wings bij elkaar gespaard (feathers, treath en nog wat), iemand bood crafting aan voor 1k. Geeft ze die items, loopt die gast daarna gewoon weg. (was van German-nogwat clan).
Ik ga dus zeker een dealer maken

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Warom laat je mij ze niet maken danSinergy schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:09:
hoor net van mn vriendin dat ze "opgelicht" is. Had ze die items voor die wings bij elkaar gespaard (feathers, treath en nog wat), iemand bood crafting aan voor 1k. Geeft ze die items, loopt die gast daarna gewoon weg. (was van German-nogwat clan).

Ik word niet rijk van craften voor clanmensen dat weet je zelf ookgerwingood schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:05:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
altijd
K maarmuse crafting moet je echt nemen dat kan goed van pas komen voor de mensei n de clanen we hebbben nog wel een aantal muses dus
je word rijk
Maar zo als ik zij, als ik op hoger lvl sp over heb zal ik het doen, nu wil iedereen toch nog mar allleen blauwe eq. en senior looks en zo
best stom van mij idd niet het aan jou te vragen, ben nog aardig n00b in rose dus weet nog niet wat iedereen precies kan qua skills, nooit echt verdiept in dealer-skills.
Gelukkig heeft ze wel wat blue-EQ verkocht, dus was ze niet helemaal unhappy. Het was voor die gewone lichtblauw wings, ze had toch liever die regenboog of grote vlinder-wings gegaan, maar ik weet niet wat je daar voor nodig heb
Mocht je al een lijstje hebben van items die je graag wil, laat het ff weten. Ga vanaaf/morgen groot aantal uurtjes lvl'en.
* SinergyX gaat weekendje skills studeren
Gelukkig heeft ze wel wat blue-EQ verkocht, dus was ze niet helemaal unhappy. Het was voor die gewone lichtblauw wings, ze had toch liever die regenboog of grote vlinder-wings gegaan, maar ik weet niet wat je daar voor nodig heb
Mocht je al een lijstje hebben van items die je graag wil, laat het ff weten. Ga vanaaf/morgen groot aantal uurtjes lvl'en.
* SinergyX gaat weekendje skills studeren
ik wil wel graag beginnen aan rose maar wil niet geld betalen, heeft dat nu nog eigenlijk zin?
IK wil me best gaan storten op magic itemsgerwingood schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:05:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
altijd
K maarmuse crafting moet je echt nemen dat kan goed van pas komen voor de mensei n de clanen we hebbben nog wel een aantal muses dus
je word rijk
Idd door die klote Junon Mask Die iedereen van quest heeft. Die heeft erg goeie stats.Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:31:
Ehm ik raad het je af artisian te woorde de markt is erg klein en het lvllen erg zwaar, Masks woorden al bijna niet mer gekocht omdat iedereen ze toch al heeft.
[ Voor 35% gewijzigd door Zeror op 14-10-2005 12:24 ]
Ik ben ook een hawker, lvl 29 nu. Ik werk nu naar een scout toe, wel jammer dat sommige skills zo'n korte duratie hebben.
Jullie hebben inderdaad gelijk dat sommige spells zoveel damage doen, maar als je ziet hoe agressief de mobs soms zijn is dat wel nodig. Ik vond Irose skills meer persoonlijker, je had er veel meer builds in, hier moet je maar een build zien te volgen om te overleven. Misschien went het wel na een tijdje gespeeld te hebben. Ik denk dat als ze de criticals van de mobs omlaag gooien de andere classes ook meer gespeeld zullen gaan worden.
Verwijderd
Nee, zinloss, over 2.5 wek begind p2pslayeer schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:20:
ik wil wel graag beginnen aan rose maar wil niet geld betalen, heeft dat nu nog eigenlijk zin?
wat is het altijd wel willen spelen niet betalen

Gaat die hero quest nog ergens verder ofniet?
* Local Host meldt zich ook als hawkernightwishXXX schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:25:
[...]
Ik ben ook een hawker, lvl 29 nu. Ik werk nu naar een scout toe, wel jammer dat sommige skills zo'n korte duratie hebben.
Jullie hebben inderdaad gelijk dat sommige spells zoveel damage doen, maar als je ziet hoe agressief de mobs soms zijn is dat wel nodig. Ik vond Irose skills meer persoonlijker, je had er veel meer builds in, hier moet je maar een build zien te volgen om te overleven. Misschien went het wel na een tijdje gespeeld te hebben. Ik denk dat als ze de criticals van de mobs omlaag gooien de andere classes ook meer gespeeld zullen gaan worden.
foei fly dat je was vergeten te melden dat ik ook hawker ben
lvl 28 inmiddels
Verwijderd
Local Host schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:44:
[...]
* Local Host meldt zich ook als hawker
foei fly dat je was vergeten te melden dat ik ook hawker ben
lvl 28 inmiddels
Mis de main quest uit irose wel trouwens die hielt je gewoon bezig tot lvl 80 !
hier is echt geen rode draad door het spel zeg maar, vind i wle jammer. De quest gaf je altijd een reden/uitdaging ergens op te gaan hunten.
vliegje geen quest nodigVerwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:11:
[...]
![]()
sry sry sry sry
![]()
![]()
Mis de main quest uit irose wel trouwens die hielt je gewoon bezig tot lvl 80 !
hier is echt geen rode draad door het spel zeg maar, vind i wle jammer. De quest gaf je altijd een reden/uitdaging ergens op te gaan hunten.
Iemand nog lvl 40 hoedje te koop of vest?
Paybycash komt pas eind volgende week das niet goed want dan kunnen we geen 2 lvls en 300k krijgen dus mm misschien creditcard persoon zoeken..
Gerwin
Verwijderd
Ik kan een lvl 40 hoedje voor je craften maar die ziet er hetfde uit als die je nu hebt en is alleem maar slechten kwa statsgerwingood schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:16:
[...]
Iemand nog lvl 40 hoedje te koop of vest?
Gerwin
En party's zijn zeker leuk ger, dat maakt gezellig en dat maakt het dus weer leuk ^^
Zoals dacht clman ooit tegen mij zij, irose is gewoon zoort msn met andere lay-out ^^
die CC persoon was er al 
* SinergyX heeft al betaald, geen bevestiging nog ontvangen
mbt CC betaling, als je daadwerkelijke verwerking van je betaling doet, blijkt je account nog niet "betaald" te zijn, GR moet schijnbaar eerst van die CC-company een bevestiging ofo krijgen. De betaling komt dat in het geel te staan. (gisteravond betaald)
oh wacht:
Account Expires
22/11/2005 03:03:57
Behoorlijke naaistreek, ze gaan rekenen vanaf 22 oktober, terwijl p2p 1 november in gaat.. 10 dagen (oftwel 1/3 van die 8 pond) voor die 2 lvls en 400k dus betalen...
edit2: heb 2 supporttickets ingestuurd, eerste vraag was of gegevens van mijn CC oid worden opgeslagen in de webaccount (blijft linke soep..) en 2de vraag was wanneer je voor 21 oktober 2 keer betaald (2 maanden) of je ook 2x die 2lvls+400k krijgt
. Nog geen reactie
* SinergyX heeft al betaald, geen bevestiging nog ontvangen
mbt CC betaling, als je daadwerkelijke verwerking van je betaling doet, blijkt je account nog niet "betaald" te zijn, GR moet schijnbaar eerst van die CC-company een bevestiging ofo krijgen. De betaling komt dat in het geel te staan. (gisteravond betaald)
oh wacht:
Account Expires
22/11/2005 03:03:57
Behoorlijke naaistreek, ze gaan rekenen vanaf 22 oktober, terwijl p2p 1 november in gaat.. 10 dagen (oftwel 1/3 van die 8 pond) voor die 2 lvls en 400k dus betalen...
edit2: heb 2 supporttickets ingestuurd, eerste vraag was of gegevens van mijn CC oid worden opgeslagen in de webaccount (blijft linke soep..) en 2de vraag was wanneer je voor 21 oktober 2 keer betaald (2 maanden) of je ook 2x die 2lvls+400k krijgt
[ Voor 145% gewijzigd door SinergyX op 14-10-2005 13:33 ]
GRrr @ GRgerwingood schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:16:
Paybycash komt pas eind volgende week das niet goed want dan kunnen we geen 2 lvls en 300k krijgen dus mm misschien creditcard persoon zoeken..

Iemand met creditcard die wil voorschieten??
Geld wordt dan netjes naar je overgemaakt via de telebankieren
Verwijderd
Sinergy heeft al meerdere keren gezecht dat hij mensen graag wild helpen, add hem op msn (in zijn profile) en regel het met hemRakkerzero schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:24:
[...]
GRrr @ GR![]()
Iemand met creditcard die wil voorschieten??
Geld wordt dan netjes naar je overgemaakt via de telebankieren
heb der 57 nu, aquas geven der veelVerwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:29:
[...]
Verder wil ik graag 100 leg bones op vooraad hebben, dus als iemand die heeft koop ik die wel.
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Tja, is het niet mogelijk dan om zelf blauwe eq te craften?? Misschien is dat bij deze versie wel mogelijk. Verder zie ik ook ingame een hoop muses rondlopen hoorVerwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 12:12:
[...]
Ik word niet rijk van craften voor clanmensen dat weet je zelf ook.
Maar zo als ik zij, als ik op hoger lvl sp over heb zal ik het doen, nu wil iedereen toch nog mar allleen blauwe eq. en senior looks en zo
Hoewel onze clan denk ik nog steeds de grootste hoeveelheid hoogste lvl muses heeft
Daarom wil ik een union battle
Kijken hoe lang ze dat trekken
hehe, terwijl de muses/soldiers/hawkers de mensen op afstand houden kunnne de dealers van een afstand met hun guns/launchers schieten. 
@ fly
Rose is een MSN met een bezigheidstherapie
@ fly
Rose is een MSN met een bezigheidstherapie
[ Voor 19% gewijzigd door Zeror op 14-10-2005 14:15 ]
Die gems in de wapens/items, geven die nu echt zo'n boost qua dmg oid?
(ik was een van de weinige in Irose geen Gems te hebben
)
(ik was een van de weinige in Irose geen Gems te hebben
Verwijderd
Bewaren aub
@sinergy
Nou als je bijv 4x een Garnet [+7] had, wat betekent dat je 120 dex erbij krijgt. merk je idd een verchil.
IK had btw 3x diamond [+6] wat ook niet onaardig was
Nou als je bijv 4x een Garnet [+7] had, wat betekent dat je 120 dex erbij krijgt. merk je idd een verchil.
IK had btw 3x diamond [+6] wat ook niet onaardig was
[ Voor 3% gewijzigd door Zeror op 14-10-2005 14:57 ]
Verwijderd
Wowgerwingood schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:42:
look i found vliegje ingame today the Haxorrrr
[afbeelding]
Ik wil er echt zo uit zien. LVL 120 here is come.
artisian onwd ^^^

topaz >>> gaf veel meer sterkte aan buffs 1 g7 topaz was zon 15 atk powSinergy schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:52:
(ik was een van de weinige in Irose geen Gems te hebben)
str .>>> gaf goede boost aan atk en deff natuurlijk
garnet >> zieke dodge als je full set er van had en je was in god mode.
Je merkt het echt
Verwijderd
Er zijn meerdere gems.Sinergy schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:52:
(ik was een van de weinige in Irose geen Gems te hebben)
gamet ad bijv. dex.
je heb er grades in
g1 = 5dex
g2 = 8dex
g3 = 12dex
g4 = 15dex
g5 = 20dex
g6 = 25dex
g7 = 35dex.
Dit heb je dus ook voor con sen str int enz.. ook voor aspd en atk.
Je snap dat dit je onwijs sterk maakt.
wow zieke zooi
Die dingen dropte gewoon en werden gedupped? Hoop dat ze in ERose beetje goeie controle op houden, dingen maken je dus aardig godlike

Die dingen dropte gewoon en werden gedupped? Hoop dat ze in ERose beetje goeie controle op houden, dingen maken je dus aardig godlike
[ Voor 44% gewijzigd door SinergyX op 14-10-2005 15:24 ]
Die dingen waren op een gegeven moment in iRose aardig betaalbaar ja.Sinergy schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:23:
wow zieke zooi![]()
Nu zal er wel eeen goede controle op zijn. (sterker nog, ze bestaan niet in eRose)
En je kan ze niet equippen. Je moet ze namelijk in een slotted ring ofzo stoppen.
En heb nog geen eq met slots gezien.
Mochten ze ingame komen dan zullen vooral de G7's een tijd duren voordat iemand die heeft.
Een grade 1 koste pre-rest >200k (volgens mij) voor een grade 2 heb je 2 grade 1's nodig +refines.
Voor een grade 7 heb je dus 2^6= 64 grade 1 garnets nodig. En nog een zooi refines waar je eng van wordt en een high level artisan om ze te craften nodig.
Kost dus echt een hoop.
Maarja zonder refines en gems ook geen godlike chars
Verwijderd
met die dingen was je lvl 50 in iets meer als 1 dag (als je echrt van sochtens tot savonds deed lukte het in 1 dag)Sinergy schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:23:
wow zieke zooi![]()
Geloof me ik heb het gedaan ^^
Maar dat godlike was niet zo leuk... hunten was te simpel en een uitdaging was ver te zoeken.
ik ga niet zo vaak eme rmeedoen aan dees forum dnek ik, omdat ik toch geen p2p mag doen, en dus sorry
maar ik hou het wle nog wel ene s in de gaten.
AlhoewelAmafi schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:31:
Maarja zonder refines en gems ook geen godlike chars
En voor er opmerkingen komen, ja ik heb een gespleten persoonlijkheid en quote graag mezelf
[ Voor 27% gewijzigd door Amafi op 14-10-2005 16:00 ]
Verwijderd
Wacht marr ik schiet 4 keer achter elkaar een cri op je en byebye amafi ^^Amafi schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:59:
[...]
Alhoewel![]()
![]()
En voor er opmerkingen komen, ja ik heb een gespleten persoonlijkheid en quote graag mezelf![]()
Ik heb mn nieuwe char BlackFeather maar weer gedelete. Nickname stond me niet aan
In plaats daarvan is er een adnere char geboren. ign: Rakkertje
en die gaat dus geen hawker worden maar muse.

In plaats daarvan is er een adnere char geboren. ign: Rakkertje
en die gaat dus geen hawker worden maar muse.
[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 14-10-2005 16:33 ]
Noem je tijd en plaats maar. MuwhahahahahahaVerwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:14:
[...]
Wacht marr ik schiet 4 keer achter elkaar een cri op je en byebye amafi ^^
Je gaat eraan
inmiddels lvl 27 hawker vanaaf even naar 30
Verwijderd
word lastig weinig pvp area's nuAmafi schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:38:
[...]
Noem je tijd en plaats maar. Muwhahahahahaha
Je gaat eraan
Ik heb daar geen pvp area voor nodig

Haha bruteforcen, pvp hack Local kan het allamaal

Ik ben nu lvl 31, waar lvlde jullie op dat lvl? Ik zit nu nog op breezy hills op de plek waar veel rackies en captain dalpings spawnen.
ik ben lvl30, zit in verloon desert (farloon?). Vlak bij spawn punt als je teleport neemt van zant zitten aqua mobs en andere kant rackies/turtles. Redelijke exp, redelijk te killen.
[mierenneuk]Heilig!? Nee hoor er staat geen Holy voorVerwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 18:53:
Sinds vandaag ben ikde trotse eigenaar van een heilige ijzere speer
[afbeelding]
Ziet er goed uit
Verwijderd
For your general amusement, these are the top 25 players in game after one week of open beta.
Congratulations to them and yes, we will work on putting a top players list on our website soon.
1. Adhil 64 MUSE
2. DarkMali 62 HAWKER
3. masyn 60 HAWKER
4. Naruto 60 SOLDIER
5. tQ 60 HAWKER
6. Iruja 58 MUSE
7. nin 58 DEALER
8. babz 57 HAWKER
9. Tomiz 57 SOLDIER
10. Dashu 56 SOLDIER
11. ELEET 55 HAWKER
12. phsy 55 MUSE
13. Vangils 55 HAWKER
14. arimas 54 HAWKER
15. DeMeNtx 54 HAWKER
16. lordjustin 54 SOLDIER
17. Ax3 53 MUSE
18. Cassius 53 HAWKER
19. Maega 53 SOLDIER
20. OpelxFrost 53 MUSE
21. SanSaltamuz 53 SOLDIER
22. SaritaTheSacred 53 HAWKER
23. Wickit 53 HAWKER
24. BrandonHeat 52 HAWKER
25. Flaw 52 HAWKER
Gradmin is offline Reply With Quote
Congratulations to them and yes, we will work on putting a top players list on our website soon.
1. Adhil 64 MUSE
2. DarkMali 62 HAWKER
3. masyn 60 HAWKER
4. Naruto 60 SOLDIER
5. tQ 60 HAWKER
6. Iruja 58 MUSE
7. nin 58 DEALER
8. babz 57 HAWKER
9. Tomiz 57 SOLDIER
10. Dashu 56 SOLDIER
11. ELEET 55 HAWKER
12. phsy 55 MUSE
13. Vangils 55 HAWKER
14. arimas 54 HAWKER
15. DeMeNtx 54 HAWKER
16. lordjustin 54 SOLDIER
17. Ax3 53 MUSE
18. Cassius 53 HAWKER
19. Maega 53 SOLDIER
20. OpelxFrost 53 MUSE
21. SanSaltamuz 53 SOLDIER
22. SaritaTheSacred 53 HAWKER
23. Wickit 53 HAWKER
24. BrandonHeat 52 HAWKER
25. Flaw 52 HAWKER
Netjes hoor Iruja en Ax3Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 21:44:
For your general amusement, these are the top 25 players in game after one week of open beta.
6. Iruja 58 MUSE
17. Ax3 53 MUSE
Kan je ajb wat specifieker zijn? Is het een freeze, gaat het beeld op zwart, reboot hij oid?Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 22:04:
Bij mij loopt het spel soms vast na ongeveer een uurtje ....
iemand tips?
[ Voor 27% gewijzigd door Rooster op 14-10-2005 22:08 ]
Verwijderd
Sorry had effe snel gepost!
Maar het spel loopt gewoon vast ... ik kan wel control alt delete doen, en als ik dan rose opstart krijg ik een error dat er iets met mijn videokaart aan de hand is.
Dan moet ik eerst mijn pc rebooten voordat ik rose kan opstarten.
nieuwste driver heb ik al geinstalleerd
Maar het spel loopt gewoon vast ... ik kan wel control alt delete doen, en als ik dan rose opstart krijg ik een error dat er iets met mijn videokaart aan de hand is.
Dan moet ik eerst mijn pc rebooten voordat ik rose kan opstarten.
nieuwste driver heb ik al geinstalleerd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2005 22:11 ]
@ aggressor
Zoiets kreeg pasgeleden op mn laptop.
Rose crashde niet, maar windows gaf een error zodra ik Rose opstarte. Met de melding dat mn videodrivers niet meer compatible zijn met de windows versie.
Na rebooten geen last meer van gehad.
Zoiets kreeg pasgeleden op mn laptop.
Rose crashde niet, maar windows gaf een error zodra ik Rose opstarte. Met de melding dat mn videodrivers niet meer compatible zijn met de windows versie.
Na rebooten geen last meer van gehad.
[ Voor 9% gewijzigd door Zeror op 14-10-2005 22:17 ]
Wel netjes gedaan.
Is het eingelijk bij alle chars of alleen met 1 char die 2 lvl en 300k krijg? Anders moet je ff alle chars aan maken. Denk dat ik ook wel door ga. Is er al wat meer bbekend over de cc dat die blijf staan of als er een shop is om spullen kan kopen dat je dat via die cc gelijk kan doen?
Jammer dat ik nu niet kan rosen. Ik zit bij iemand de pc installeren. En ik kan hier niet rose installeren voor dat ik het gedownload heb bin ik al weer thuis denk ik. Vooral als ik van erose site download.
Is het eingelijk bij alle chars of alleen met 1 char die 2 lvl en 300k krijg? Anders moet je ff alle chars aan maken. Denk dat ik ook wel door ga. Is er al wat meer bbekend over de cc dat die blijf staan of als er een shop is om spullen kan kopen dat je dat via die cc gelijk kan doen?
Jammer dat ik nu niet kan rosen. Ik zit bij iemand de pc installeren. En ik kan hier niet rose installeren voor dat ik het gedownload heb bin ik al weer thuis denk ik. Vooral als ik van erose site download.
[ Voor 20% gewijzigd door Calamor op 14-10-2005 22:30 ]
Allemaal lvl 1 chars maken, dan worden ze lvl 3... yayCalamor schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 22:18:
Wel netjes gedaan.
Is het eingelijk bij alle chars of alleen met 1 char die 2 lvl en 300k krijg? Anders moet je ff alle chars aan maken.
2 lvl's bij een hoog lvl is veel meer waard dan bij een lvl 1 char he
offtopic:
Ik ben tot donderdag weg voor als jullie me missen
ja maar 300k voor iedere char is wel mooi meegenomenDutch-Hane schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 22:36:
[...]
Allemaal lvl 1 chars maken, dan worden ze lvl 3... yay![]()
2 lvl's bij een hoog lvl is veel meer waard dan bij een lvl 1 char he![]()
offtopic:
Verwijderd
1 keer per week start me pc gewoon opnkeuwe op als ik rose zit te spelen lekker wazig hehe
Haha, scherp daar had ik nog niet aan gedachtRakkerzero schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 22:40:
[...]
ja maar 300k voor iedere char is wel mooi meegenomen
Verwijderd
misschien verkeerde drivers voor je videokaart?Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 22:54:
1 keer per week start me pc gewoon opnkeuwe op als ik rose zit te spelen lekker wazig hehe
hehe nice hoor iruja en ax3
Heb je gelijk een 1m zulieRakkerzero schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 22:40:
[...]
ja maar 300k voor iedere char is wel mooi meegenomen
Nou ik heb het opgegeven met Rose... had mijn char verkl* door verkeerde statts te distributen en nu ook nog al mijn skills kwijt
404 error: File not found | PSN: The_Bash
Hehe, dat zou wou wel mooi zijn, maar ik denk dat het alleen voor account geldt en niet voor alle chars. Alleen moeten ze het dan wel bij de goede char doen als ze het op 1 char doen en je hebt er meerdere
Verwijderd
Misschienwel demoieete waard omdaar ffoverna te vragen ja :D:D zal ookvast alwelgedaan zijn maar toch.
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 15-10-2005 10:29 ]
Denk alleen niet dat ze dat zullen doen
Ben benieuwd hoe ze dat met die 2 lvls doen. ZOu je char waarmee je het eerst ga spelen de buit binnen krijgen of ga ze er speciale items van maken???
ben erg benieuwd.
Verwijderd
Ik zit op een nieuw dieptepunt, met mijn huidige lvl kan ik de 1 na hoogste van de clan, ax3, niet meer partyen XD
En als ik in dit temple door ga heb ik binnen 5 dagen luna nodig
Ax3, doe ff vlug lvl up joh
Of jij doet ff rustig aanVerwijderd schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 10:43:
Ik zit op een nieuw dieptepunt, met mijn huidige lvl kan ik de 1 na hoogste van de clan, ax3, niet meer partyen XD
Hehe gisternacht ff van 1:30 tot 5u gespeeld. Lekker doorkunnen lvl'en, bedankt nog Dubstar voor samen door te gaan
Ik ga 100% ook spelen in p2p. Alleen nog een betaling regelen.
Tja dan heb ik nog even een cart.
En ik weet dat ie er stom uitziet met die muse rotzooi... maar ok

[ Voor 26% gewijzigd door Meatbag op 15-10-2005 16:56 ]
net even de beste koop in me korte eurose geschiedenis gedaan, dark cutter edge, att speed +8 en str+6
Verwijderd
nog ff kijken op dit forum voordat ik los ga 
en damn dub ineens 50 goed bezig, ikstop morgen ook niet voordat ik 50 ben
ben nu 46 dus is opzich redelijk te doen zonder een dag er aante besteden
maarik begin om 10 uur in ieder geval sochtends
, hoop nog wat van jullie te zien, aan 5 uur slaap heb iktochwel genoeg
en damn dub ineens 50 goed bezig, ikstop morgen ook niet voordat ik 50 ben
Verwijderd
kwam net in zant een ruby 1 tegen zitten die al ingame ?
vroeg er wel 1.9 miljoen voor lol
vroeg er wel 1.9 miljoen voor lol
volgens mij droppen die wel, maar je kunt er nu niks mee als ik het goed heb.
Ik ben lvl 33 nu, ik hoop snel lvl 38 + te worden, zodat ik meer skillpoints heb en hoop veel zuly te maken voor een cart later en een crackshot ring met att acc
Ik ben lvl 33 nu, ik hoop snel lvl 38 + te worden, zodat ik meer skillpoints heb en hoop veel zuly te maken voor een cart later en een crackshot ring met att acc
Verwijderd
Game Subscription Payment
=========================
Hi,
You have successfully puchased extra game time for your subscription.
Naja ik heb de komende tijd toch niets beters te doen, dus waarom niet nog ff een maandje proberen.
Btw ik heb giisteren de sterkste mob van junon geowned: Crawfy King XD
Zijn nog geen GMG's of Worm Dragons dus dat gaat komende dagen zonder luna leuk worden...
=========================
Hi,
You have successfully puchased extra game time for your subscription.
Naja ik heb de komende tijd toch niets beters te doen, dus waarom niet nog ff een maandje proberen.
Btw ik heb giisteren de sterkste mob van junon geowned: Crawfy King XD
Zijn nog geen GMG's of Worm Dragons dus dat gaat komende dagen zonder luna leuk worden...
Verwijderd
Heb nu ook eindelijk mijn cart, met dank aan Iruja
..
Wij hebben er nu allemaal al betaald (p2p):
Iruja
Ik
.........
Iruja
Ik
.........
+mij via sinergy, thxVerwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 14:37:
Heb nu ook eindelijk mijn cart, met dank aan Iruja..
Iruja
Ik
.........
Eindelijk lvl 50 
Nu de cartquest nog afmaken. Vanavond na het werk me daar maar eens aan begeven. Alleen moet nog paar lvl's sparen voordat ik geld heb voor cart
Ik heb btw ook al betaald voor de 1e maand
Nu de cartquest nog afmaken. Vanavond na het werk me daar maar eens aan begeven. Alleen moet nog paar lvl's sparen voordat ik geld heb voor cart
Ik heb btw ook al betaald voor de 1e maand
Verwijderd
Wat doe je op een zondag middag wanneer je geen zin hebt om te lvl''n in rose??
Dan ga je een waardeloos filmpje maken:) :
www.socom-movies.nl/endoftheworld.wmv
Einde van de wereld in rose
Ik word een beetje simpel van dc de hele tijd
Zo kom ik nooit een lvl verder..
Nu is er opeens server maintenance?
Nu is er opeens server maintenance?
[ Voor 20% gewijzigd door Haan op 16-10-2005 19:48 ]
Kater? Eerst water, de rest komt later
dopeVerwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 16:12:
Wat doe je op een zondag middag wanneer je geen zin hebt om te lvl''n in rose??
en hoe bedoel je geen zin om te lvlen ben je nou een die hard of niet dan
Heeft geen signature.
Even een picje van mijn voortgang

thx vlieg voor de bushido's
en bedankt de rest voor die late nachten, nu zal ik wat eerder naar bed, anders ben ik volgende week niet echt toonbaar meer
Gr NLPOWER

thx vlieg voor de bushido's
en bedankt de rest voor die late nachten, nu zal ik wat eerder naar bed, anders ben ik volgende week niet echt toonbaar meer

Gr NLPOWER
[ Voor 46% gewijzigd door blaatpaal op 16-10-2005 21:45 ]
(--=) Peace For Everybody (=--)

[ Voor 19% gewijzigd door luckyjan op 16-10-2005 22:47 ]
rofl, zeker leuke rosecartoon

Mijn nieuwe suit, ik ben de muse de andere is psy:)
(de look en de cap zijn geleent)
Dit topic is gesloten.