[PC MMORPG] ROSE Online - deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 4.009 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:36
Ik wil denk ik ook wel ff een maand gaan proberen.

Kan er voor de mensen zonder creditcard niet iets geregeld worden dat ze toch kunnen spelen. Een soort betaalservice ofzo? Je maakt bijv geld over naar rekening van diegene die het wil doen ovv van login en pw diegene kan dan de account betaling regelen. Of is dat niks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Clan fields will come after Luna has been implented. =)

en thanx voor de party uitleg mensen, ik zie alles weer helder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:32:
Clan fields will come after Luna has been implented. =)
Jah mooi... Als ze nu daar nu eens vaart achter zetten ;). Blijft een hekelpunt met GR :(
Kan Iruja daar niet werken?? Kerel gaat als een speer :P
4th schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:37:
bij betalen en 2 lvls krijge... krijg je dan gewoon 2 lvls erbij, ze zette hem gewoon 2 hoger.. want dan kan het zijn dat je wat sp misloopt als je beetje verkeerd zit en ze er niet aan denken wat ik zo denk...
Heb je zowaar een punt Tom. Dat ze daar ook nog eens de boot in gaan :+ Ga dan geen risico nemen en ga na nieuwe SP dan betalen... Of dominator... Heb je jij die 2 lvls al binnen?

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

bij betalen en 2 lvls krijge... krijg je dan gewoon 2 lvls erbij, ze zette hem gewoon 2 hoger.. want dan kan het zijn dat je wat sp misloopt als je beetje verkeerd zit en ze er niet aan denken wat ik zo denk...

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

got a point, op gr forum vragen heeft ook weinig zin denk probeer is te mailen naar gr :S maar best kan je toch voor de zeker heid er zelf rekening mee houden denk

Ik heb deadlock gePMt, wie weet leest hij het ook

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:16:
Wat brak dat ik weer op me werk zit zeg.. Iedereen kan lvllen en ik werk maar ^^, ag volgende week paar dagen vrij om weer beetje bij te poten,
Maak je niet druk :P , er is nu een server maintenance tot 15.00 aangekondigd door Embers :/ ... Misschien wordt er een keer wat geupdate...

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als iedereen en lekker GR forum gaat lezen staat er dat je de 2 lvl's krijg op het moment dat ze overgaan naar P2P, en je krijgt je sp echt wel hoor ^^ je gaat gewoon 2x lvl up en dan hoord daar sp bij, dus dat krijg je echt wel daar zal ik me niet druk om maken.
Heeft iemand hier zijn egen credit card ?? dat hij kan betalen voor de andere als die geld op hun bankrekening heeft overgemaakt ??
Ik kan het niet doen wand gebruik de creditcard van een maat van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meatbag
  • Laatst online: 01-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:09:
[...]

Als iedereen en lekker GR forum gaat lezen staat er dat je de 2 lvl's krijg op het moment dat ze overgaan naar P2P, en je krijgt je sp echt wel hoor ^^ je gaat gewoon 2x lvl up en dan hoord daar sp bij, dus dat krijg je echt wel daar zal ik me niet druk om maken.
Heeft iemand hier zijn egen credit card ?? dat hij kan betalen voor de andere als die geld op hun bankrekening heeft overgemaakt ??
Ik kan het niet doen wand gebruik de creditcard van een maat van mij.
Zou idd handig zijn, ik heb hier niemand in de directe omgeving die een cc heeft,
En ik wil wel nog graag een maandje proberen :'( en met mij meer mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haan
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 07:13

Haan

dotnetter

Damn :P , vanmorgen niet meer kunnen spelen omdat er een stroomstoring was, ga ik naar m'n ouders, is de server offline. Dan maar weer even wat nuttigs gaan doen :P

Kater? Eerst water, de rest komt later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou jongens wie heeft zijn eigen credit card en is beruid het te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 21-09-2024
[...] Het gaat er eignelijk gewoon om dat je een gezzelig groep hebt om mee te partyen etc, anders is het naar lvl 25 indd niet leuk meer.

Wat is je lvl nu anders zal ik is rond kijken of ik nog nlers kan met ongeveer hetzelfde lvl.
Ik ben nu lvl 10 en heb alleen nog maar Adventurers Plain en Zant gezien. Het wordt me gewoon nog niet echt duidelijk wat je allemaal kan doen. Ben nu bezig om dealer te worden, daar ben ik wel even zoet mee. ZAl ook eens proberen party's te vormen en wat meer fun te genereren. Ik geef het nog niet op 8)

404 error: File not found | PSN: The_Bash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dubst4r schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:17:
[...]

Zou idd handig zijn, ik heb hier niemand in de directe omgeving die een cc heeft,
En ik wil wel nog graag een maandje proberen :'( en met mij meer mensen.
same here, ik ben nu ff dat thread op gr aant lezen over betaling vragen misschien is er wel een andere optie

amafi staat er tussen met de vraag dus dan zal het wel goedkomen :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Waar kan ik me nu registreren voor de open beta? ik heb de europese rose nu gedownload maar weet niet hoe ik moet registreren. En als ik bij gamesrouter op register & play druk werkt die site niet.

groeten

Maze

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:27:
Hallo,

Waar kan ik me nu registreren voor de open beta? ik heb de europese rose nu gedownload maar weet niet hoe ik moet registreren.

groeten

Maze
www.gamesrouter.com, registreer voor de site en de game en forum reegistratie komt beschikbaar als je inlogt op de site

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo Maze :)

Je moet je registreren op http://www.gamesrouter.com/, en als je daar ingelogt bent dan kan je een account aanmaken voor eROSE!

(je moet zeg maar 2 accounts aanmaken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:29:
Hallo Maze :)

Je moet je registreren op http://www.gamesrouter.com/, en als je daar ingelogt bent dan kan je een account aanmaken voor eROSE!

(je moet zeg maar 2 accounts aanmaken)
thnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-08 08:36

William/Ax3

We are Starstuff

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:55:
[...]
Gaat iruja en ax3 en zo betalen ??
Ikke wel..

Nog ff kijken hoe ik de betalingen ga regelen maar dat komt wel goed.

Btw mischien handig voor in de start post:

Status eRose: http://www.opticalgaming.com/eurose-status.php

Btw van dat p2p gebeuren is dus niet de life changing announcement die ze nog moeten maken:
This offer is NOT the life changing thing that we promised tbh...that will be announced in the very near future and believe me it will be VERY life changing indeed!

[ Voor 48% gewijzigd door William/Ax3 op 13-10-2005 14:08 ]

|WOW Daggerspine | Troll Hunter Axejess |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

William/Ax3 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:53:
[...]

Ikke wel..

Nog ff kijken hoe ik de betalingen ga regelen maar dat komt wel goed.
Mooi :)
Wil niet in dat ik met maar paar mensen in erose zit, moet wel gezellig woorden natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20
* SinergyX heeft eigen creditcard, gaat 99% zeker P2P.

Dus wil je wat regelen, hoor ik het wel ;)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Laatst online: 03-09 15:36
Ik blijft voorlopig nog ff lekker GRATIS in NArose. Die gaan pas p2p nadat luna werkt en bugvrij is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
mm

alleen te betalen via credit card? zo ja :( kan ik niet betalen shit

:) kijk got lief aan :) iemand cc :)

status... nog geen verbinding thuis met de sites

Gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinergy schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:02:
/me heeft eigen creditcard, gaat 99% zeker P2P.

Nou jongens, Sinergy kan de mensen zonder CC Helpen :).
Is mooi wand dan kunnen gerwin en zo ook spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
luckyjan schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:05:
Ik blijft voorlopig nog ff lekker GRATIS in NArose. Die gaan pas p2p nadat luna werkt en bugvrij is :)
Jaja, dat weten we nu wel Luckyjan.
Volgens mij zijn je vorige posts allemaal dat jij wel naRose speelt etc. bla bla bla..
Dan blijf je toch naRose spelen. Maakt mij niet uit hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/me heeft eigen creditcard, gaat 99% zeker P2P.

Je bent mij held, mocht het nodig zijn, ik zal je zoiezo op msn toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amafi schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:17:
[...]

Jaja, dat weten we nu wel Luckyjan.
Volgens mij zijn je vorige posts allemaal dat jij wel naRose speelt etc. bla bla bla..
Dan blijf je toch naRose spelen. Maakt mij niet uit hoor.
Vind ik ook, hield me alleen in. Lucky hou jij het lekker bij je na rose maar val ons er niet mee lastig steets het zelfde te posten.
Verder bedacht ik me dat ik met mijn nick wel erg veilig ben in game. "je doet toch geen vlieg kwaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:33:
[...]

Vind ik ook, hield me alleen in. Lucky hou jij het lekker bij je na rose maar val ons er niet mee lastig steets het zelfde te posten.
Verder bedacht ik me dat ik met mijn nick wel erg veilig ben in game. "je doet toch geen vlieg kwaat"
@luckyjan, er is geen nl forum voor na rose denk dus opzich snap ik je wel maar vertel dan dingen die jou opvalt ingame want opzich spelen we dezelfde versie
zo wil ik wel ff weten of het te zien is qua spelers aantal of dat nu in na rose drastisch gedaalt is sinds erose open beta

Denk niet dat de mobs nederlands kunnen :P anders zou het werken natuurlijk :P

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49

4th

* 4th heeft eigen creditcard, gaat 99% zeker P2P.

onze redder!! 3 hoera's _/-\o_ ik ga nu werken maar neem zeker contact met je op een andere keer :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ik ga vanavond even doorlezen hoe precies de betalingen lopen, mocht ik er deze maand beetje lekker bij zitten (financieel dan :P) wil ik natuurlijk best wat ingame items of zulies als betaalmiddel accepteren ;) (mijn mage ingame leeft een arm en MP-eisend bestaan)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinergy schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:42:
Ik ga vanavond even doorlezen hoe precies de betalingen lopen, mocht ik er deze maand beetje lekker bij zitten (financieel dan :P) wil ik natuurlijk best wat ingame items of zulies als betaalmiddel accepteren ;) (mijn mage ingame leeft een arm en MP-eisend bestaan)
Als mensen jou gewoon Per giro het geld over maken en jou hun acount gegevens geven, kost het je toch niks ^^ Dat lijkt mij de way to go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinergy schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:42:
you can use your friends,family card to pay for your account. Just ensure that once you have selected the account to pay for, and the amount you wish to pay that you change the details to match your friend/family where appropriate (ie name, address etc)

These details are for billing only and will not change those on your account.

en Doominator had al betaald dus als hem het lukt ;)

en fly heeft gelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Ah, werkt makkelijk dus (vraag ik me wel af of ze mn CC-gegevens ook in andere account bewaren).

Ik bedoelde het meer in de vorm van, mocht iemand er wat krap bijzitten deze maand en/of probs hebben met geld overmaken richting mij, dat hij/zij dit evt. kan compeseren met wat ingame stuff ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gelukkig ook een eigen creditcard :9
studenten cc (mastercard) bij de rabobank weg

ik ga ook zeker weten p2p zolang ik mijn char hou

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psychoot
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 19:21

Psychoot

1337n00b^

Ik wil ook wel p2p gaan doen.
Alleen cc is weer probleem, ff Sinergy aan msn toegevoegd en hopelijk kunnen we volgende maand gewoon doorgaan met de LoT clan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwishXXX
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-07-2022

nightwishXXX

member of Los Alcoholicos

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:14:
Ik heb gelukkig ook een eigen creditcard :9
studenten cc (mastercard) bij de rabobank weg

ik ga ook zeker weten p2p zolang ik mijn char hou
Bedoel je dat dat mastercard tekentje op de achterkant van het rabobankpasje ook als creditcard geld?

Ik denk dat ik niet kan betalen, omdat ik pas gister via de ib-groep brief te lezen heb gekregen dat ik superveel geld moet gaan betalen voor het lesgeld van mijn school... Dat hadden ze makkelijk ook eerder kunnen vermelden >.<, helaas is mijn studiefinanciering net niet genoeg om er de verzekering + lesgeld en andere dingen mee te betalen. Dan wordt het waarschijnlijk toch maar een bijbaantje zoeken :P ook al heb ik nu nog geen zin in werken, want dat kan ik mijn hele leven nog doen =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Psychoot schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:26:
Ik wil ook wel p2p gaan doen.
Alleen cc is weer probleem, ff Sinergy aan msn toegevoegd en hopelijk kunnen we volgende maand gewoon doorgaan met de LoT clan :D
Ik ga iedergeval door, dus ik blijf LoT gewoon leaden. Dus LoT gaat gewoon door. En als er een paar niet doorgaan is er mooi plaats voor paar andere mensen van het forum (waren genoeg gewilligen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
zag net dat mijn MSN adres beeeetje oud was, net geupdated :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46
IK kan nog steeds niet Rose online spelen en Gamesrouter.com bezoeken :(
Ik hoop dat tiscali nog een nuttig mailtje foet vandaag ander swordt ik echt heel boos.
Ik hoop echt dat het probleem voor de 21ste is opgelost, want dan kan ik nog extra's krijgen bij mn betaling.

[ Voor 26% gewijzigd door Zeror op 13-10-2005 15:57 ]

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Rakkerzero schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:52:
IK kan nog steeds niet Rose online spelen en Gamesrouter.com bezoeken :(
Ik hoop dat tiscali nog een nuttig mailtje foet vandaag ander swordt ik echt heel boos.
Ik hoop echt dat het probleem voor de 21ste is opgelost, want dan kan ik nog extra's krijgen bij mn betaling.
ik kan ook nog niks en helpdesk van tiscali is fuckinG K...T dus daar verwacht ik ook niks van hoop dat snel veranderd anders moeten we ierts anders gaan zoeken.

Gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nightwishXXX schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:30:
[...]

Bedoel je dat dat mastercard tekentje op de achterkant van het rabobankpasje ook als creditcard geld?

Ik denk dat ik niet kan betalen, omdat ik pas gister via de ib-groep brief te lezen heb gekregen dat ik superveel geld moet gaan betalen voor het lesgeld van mijn school... Dat hadden ze makkelijk ook eerder kunnen vermelden >.<, helaas is mijn studiefinanciering net niet genoeg om er de verzekering + lesgeld en andere dingen mee te betalen. Dan wordt het waarschijnlijk toch maar een bijbaantje zoeken :P ook al heb ik nu nog geen zin in werken, want dat kan ik mijn hele leven nog doen =P
sorry hoor maar dit vind ik wel een zielig excuus ... rose is maar 12 euro per maand
je gaat zeker ook nooit op stap dan?
anders zou ik zeggen, drik wat minder ....
meestal gaat er bij dan heel wat meer geld over de bartafel :P

-edit-

En mijn cc is gewoon een mastercard van de rabobank.
Heb ik aangevraagd toen ik 18 werd

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerwingood schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:59:
[...]

ik kan ook nog niks en helpdesk van tiscali is fuckinG K...T dus daar verwacht ik ook niks van hoop dat snel veranderd anders moeten we ierts anders gaan zoeken.

Gerwin
Je laat je toch niet afschepen door 1 of andere helpdesk van je ISP. Als ik niet het andwoord krijg wat ik wil zijk ik net zo lang door (lul wat leuke termen die ze niet snappen) tot ik een systeembeheerder van hun krijg, werkt altijd. (ze hebben bij mij ooit snacht de dns aangepast bij multikabel)
Lekker door zijken !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
gerwingood schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:59:
[...]

Gerwin
Heb jij toevallig ook een multi-pc modem (speedtouch 510)??

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Rakkerzero schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:04:
[...]

Heb jij toevallig ook een multi-pc modem (speedtouch 510)??
eh ik heb die nieuwe dacht multi 546 of welk type dat is :) die voor adsl 2

100% zeker 546

[ Voor 4% gewijzigd door gerwingood op 13-10-2005 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
oh, ok.
Ik heb wel de speedtouch 510.
Ik zit me echt te vervelen nu ik geen rose kan spelen.
Maar old-skool MegaMan doet het ook goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightwishXXX
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-07-2022

nightwishXXX

member of Los Alcoholicos

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:02:
[...]

sorry hoor maar dit vind ik wel een zielig excuus ... rose is maar 12 euro per maand
je gaat zeker ook nooit op stap dan?
anders zou ik zeggen, drik wat minder ....
meestal gaat er bij dan heel wat meer geld over de bartafel :P

-edit-

En mijn cc is gewoon een mastercard van de rabobank.
Heb ik aangevraagd toen ik 18 werd
Ik ga bijna nooit op stap. Vorig jaar kon ik alles wat makkelijker betalen, omdat mijn studiefinanciering hoger lag, maar nu is het wat krapper, maar ik ga waarschijnlijk een klein beetje geld lenen, zodat ik tenminste nog iets voor me eigen heb =) waaronder ik dan spellen betaal en wat kleding koop.

Ah ok :)

Weet iemand hier of ze paybycash ook gaan invoeren aangezien het wel op hun lijstje van betaalmiddelen stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Nog mensen die (lvl 10) samen willen questen vanaf Zant???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

ok zullen een hoop blij mee zijn ^^.
Check PayByCash http://www.paybycash.com/customer

This payment method will be up before pay2play
gerwingood schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:58:
Dus ik vragen zij controleren daar op tiscali netwerk is de site perfect bereik baar doen ze het op kpn netwerk dan werk het niet :S met 2 pcs waar zij getest hebben. Verandering dns helpt niet dus zei zeggen ligt aan ROSE en gaan nu niks verder doen . >> omdat als je ping wel goede ip krijg maar alleen niet de site krijgt
xD das lekker. Wel vaag dat het eerst wel werkte dan. Zit btw hier met planet op kpn netwerk en niks de problemen dus lijkt mij niet dat daar de fout zit. Bij Rose de fout? haha laat me niet lachen.

Je zou btw is voor de fun een proxy kunnen proberen. Kep er ook niet veel verstand van verder maar proberen kan nooit kwaad :P.

Anders zeg je gewoon van WTF mij niet helpen? de groeten ik stap wel over op een ander ;).

[ Voor 91% gewijzigd door William/Ax3 op 13-10-2005 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice meer betaalmetode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
mm tiscali gebeld

3 keer gebeld 2 keer hangen ze op als ik aan de beurt ben dus ik nog keer bellen en ja ze nemen op.
Dus ik vragen zij controleren daar op tiscali netwerk is de site perfect bereik baar doen ze het op kpn netwerk dan werk het niet :S met 2 pcs waar zij getest hebben. Verandering dns helpt niet dus zei zeggen ligt aan ROSE en gaan nu niks verder doen . >> omdat als je ping wel goede ip krijg maar alleen niet de site krijgt

Ooooooooooooooooooooooooooooooooooh

]wat een gedoe kan nou nooit goed gaan
1 maand 3 keer problemen met ze grrr

Gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
@Gerwin, Mischien niet van toepassing, maar las recent dat 2 grote backbones wat ruzie met elkaar hadden. Mischien daardoor jij bepaalde sites niet kan bereiken?

hier meer info http://news.com.com/Netwo...5889592.html?tag=nefd.top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 30-06 11:16
Nou das lekker dan :X Dat kunnen ze niet menen. Zo snel afwijzen van "ja het ligt niet aan ons, zoek het maar lekker uit"
gerwingood schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:58:
mm tiscali gebeld

3 keer gebeld 2 keer hangen ze op als ik aan de beurt ben dus ik nog keer bellen en ja ze nemen op.
Klantenbinding kennen ze niet blijkbaar :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayeer
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 18-06 19:44
heb ik iets aan die link? :?
Sinergy schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 17:02:
@Gerwin, Mischien niet van toepassing, maar las recent dat 2 grote backbones wat ruzie met elkaar hadden. Mischien daardoor jij bepaalde sites niet kan bereiken?

hier meer info http://news.com.com/Netwo...5889592.html?tag=nefd.top

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff meschien een heel raare vraag hehe maar kun je dat password om op de server te komen
veranderen ik kan het nergens vinden maar geloof dat wel ergen gelzeze had dat kon

iemand een id word gek van dat pw

en probeer het zeker een maand uit zal zo ff betaalen hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
@ gerwingood
IK heb nog geen mail terug van Piscali
Maar als dat zo door gaat dan heb ik zo een nieuwe internet abo aangevraagd bij een andere provider.
Wat een stel eikels daar zeg. Wel lekker makkelijk om problemen van ej af te schuiven en ons het maar uit te laten zoeken. IK heb betaald voor het internet en wil kunnne bereiken wat ik wens te zien en niet dat k*t gedoe wat ik en jij nu hebben.
>:) Als het zo door gaat kunnen ze een terroristische aanval op hun hoofdkantoor verwachten.

EDIT:
Mn ma vind het onzin dat ik het probeer op te lossen. Ze vind dat ik niet zo onnodig met die helpdesk moet gaan bellen. "Ja maar internet doet het toch!?" 8)7

[ Voor 18% gewijzigd door Zeror op 13-10-2005 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt het beste zeggen dat je anders naar een ander bedrijf gaat, dan luisteren ze wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

zouden ze bij GR niet een ip block op de range van tiscali hebben ? misschien handig om die lui ook even te mailen.

ik weet dat ze toen bij prose in het begin met die ip blocks ook wat problemen hadden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Local Host schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 19:04:
zouden ze bij GR niet een ip block op de range van tiscali hebben ? misschien handig om die lui ook even te mailen.

ik weet dat ze toen bij prose in het begin met die ip blocks ook wat problemen hadden ;)
Vriend van mij heeft ook Tiscali, en kan niet op de gamesrouter en roseeurope site komen. Ook kan hij de client niet connecten, dan staat er: "Cannot check the latest version" Dus het probleem zal idd met Tiscali-Gamesrouter te maken hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Wat is het mail adres van hun?
Dan ga ik hun ff informeren met het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

helpdesk [@] gamesrouter [.] com

en kent iemand de ulysses quest? dan moet een price list brengen tussen zant en adventure plains..
hoe vaak kan je die eigenlijk doen :? me broertje 4x en ik 6x ofzo ... best wel vreemd

heeft iemand meer info over deze quest?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 22:40
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 19:44:

en kent iemand de ulysses quest? dan moet een price list brengen tussen zant en adventure plains..
hoe vaak kan je die eigenlijk doen :? me broertje 4x en ik 6x ofzo ... best wel vreemd

kan tot lvl 20 of zo. daarna niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 19:44:

Na level 12 schiet je er niet veel meer mee op. Je verdient je experience points zonder de mobs te killen dus je loopt een hoop aantal drops=(items dus zuly) mis van mobs en het heen en weer lopen kost ook veel tijd.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:36:
[...]

@luckyjan, er is geen nl forum voor na rose denk dus opzich snap ik je wel maar vertel dan dingen die jou opvalt ingame want opzich spelen we dezelfde versie
zo wil ik wel ff weten of het te zien is qua spelers aantal of dat nu in na rose drastisch gedaalt is sinds erose open beta

Denk niet dat de mobs nederlands kunnen :P anders zou het werken natuurlijk :P
Uuh had ik al verteld dat ik nu NArose speel? ..... 8)7 Sry als ik het te vaak zeg, wist niet dat er tweakers kwaad door werden ;) Verder snap ik niet dat jullie allemaal Erose spelen na wat GR allemaal gedaan (of juist niet gedaan) heeft.
Maar het is aardig druk in NArose, ook veel Nederlanders. Junion doet wel een beetje met shops aan Irose denken :) Voor de rest is het natuurlijk het zelfde als Erose (behalve +speed met dex). Ook kan ik nu aardig solo spelen, lijkt of de mob agressie wat minder is geworden. Het is en blijft natuurlijk veel minder dan Irose. Zal voor deze versie dus ook nooit gaan betalen.
Vandaag zou er een patch voor Luna komen, hopen dat ze dan ook andere ammo verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:36
Kben nu lvl 17 muse. En heb voor een maand betaald nu. Als er nog ergens plek is voor mij dan hoor ik het wel. IGN: jip86

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Al een paar LoT'ers tegengekomen. Ik ben nu lvl 15 dealer... snap nog geen drol van het spel... maar samen met andere quests doen bevalt me wel. Wil iemand nog samen questen vanaf Zant?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Net een flinke patch op Narose en een waarschuwing bij het opstarten?
[img=http://img145.imageshack.us/img145/3659/rosewarn2pd.th.jpg]

[ Voor 31% gewijzigd door luckyjan op 13-10-2005 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
luckyjan schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:13:

Net een flinke patch op Narose en een waarschuwing bij het opstarten?
[afbeelding]
offtopic:
wil niet helemaal lukken he met die tags :P

Tja, dat zijn ze denk ik verplicht. Jammer dat het toch voorkomt. Eigenlijk niet zo heel raar bij een mmorpg, daar maak je toch aardig wat uren mee.
edit:
die interface, is dat normaal :? Nog nooit gezien namelijk :)

[ Voor 26% gewijzigd door Rooster op 13-10-2005 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 20:24:
[...]

Na level 12 schiet je er niet veel meer mee op. Je verdient je experience points zonder de mobs te killen dus je loopt een hoop aantal drops=(items dus zuly) mis van mobs en het heen en weer lopen kost ook veel tijd.
Ik ben erachter gekomen dat de quest tot lvl 21 is :*)
zoveel exp gaf het niet nee haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, hier ook Tiscali, maar ik krijg nog gewoon verbinding (kan nog inloggen enzo)...

Nu ze p2p hebben aangekondigd ben ik helemaal bang dat het skill systeem niet meer veranderd wordt. :/ Of dat moet die life-changing verandering zijn waar ze het over hebben... Nou ja, we zien wel.

Van dat wachtwoord zou ik ook wel graag willen weten. Niet alleen wordt ik er nogal gek van dat ik steeds een string van 15 random nummers en uppercase en lowercase letters moet overtypen (want ctrl-c/ctrl-v werkt ook niet), gisteren wilde ik even gaan spelen bij m'n vriend en toen kon dat niet omdat ik m'n briefje met user/pw was vergeten... |:( (ze kunnen er toch niet echt vanuit gaan dat je dat uit je hoofd kent?) Klaagt niemand daarover omdat er ergens een wachtwoord-verander-linkje is wat ik steeds over het hoofd zie, of omdat niemand het erg vindt om zo'n ww te hebben wat je niet zelf kunt veranderen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rooster
Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:39:
Hmm, hier ook Tiscali, maar ik krijg nog gewoon verbinding (kan nog inloggen enzo)...
En Tiscalli gewoon volhouden dat het niet aan hun ligt 8)7

True, het kan ook aan een ip block oid liggen, dan ligt het nog steeds deels aan tiscalli vind ik :+
... wilde ik even gaan spelen bij m'n vriend ...
Dat was toch Chakotay, oud Rose speler? Waarom is hij gestopt? :)

[ Voor 15% gewijzigd door Rooster op 13-10-2005 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Grrr je moet een quest doen waarbij je een pop moet krijgen van de junion golems op kenji beach om naar luna te mogen. Met lvl 40 begin ik daar maar ff niet aan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Dutch-Hane schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:43:
[...]

True, het kan ook aan een ip block oid liggen, dan ligt het nog steeds deels aan tiscalli vind ik :+

[...]

Misschien al gevraagt maar kan je geen andere DNS server ingeven (van andere provider ofzo?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dutch-Hane schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:43:
[...]

Ik volg je even niet helemaal, ik zeg juist dat het bij mij met tiscali nog wel werkt -- dan is er toch juist meer kans dat het niet specifiek aan de tiscali verbinding in het algemeen ligt? (Gok zelf dan eerder bepaalde ip ranges van tiscali die om de een of andere reden geblockt zijn, maar niet alles...)
Dutch-Hane schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:43 ook nog:
Ja :) Hij is met iRose gestopt om dezelfde reden als ik, en wil geloof ik opzich wel weer gaan eRosen, maar heeft op het moment nog minder tijd dan ik, en ik red al niet eens 1 uurtje speeltijd op de meeste dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eyz volk

ikbenweeres ingame, enserver deed ff vaag bij mij.

maar ik post ff om te vragen in hoeveere je skill reset kan doen in deze versie??? kan het nog steeds tot lvl 50 net als prose??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Mailtje naar Gamesrouter helpdesk:

Dear Gamesrouter,

Yesterday, Wednesday, and today I got problems with connecting to your website (www.gamesrouter.com) and Rose online server for playing.

It seems to be a problem with my provider in the Netherlands. My provider is Tiscali. The last two days all people I know with Tiscali ADSL were not able to connect to your website or Rose online game. I've already contacted Tiscali for this problem and they don't do a thing to this problem. The only word they say to me is that the connection problem would be at your side.
Last weekend and Monday I didn't have any problems with connecting to your website and Rose online game.

What to do now? I really want to play again and maybe pay, but as long I cannot connect it's useless to pay for a thing I cannot receive.

Yours sincerely,
Moet ik nog wat aanvullen/verbeteren of zou ik de mail zo verzenden?
Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
schiet me net tebinnen, wij hebben op het werk een tiscali dsl lijn (sdsl dacht ik), maar kan daar ook normaal gamesrouter.com bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
ik met tiscali bellen kom ik net thuis om half 6 en kan ik weer gweoon connecte na boos telefoon gesprek maar heleavond ingame geweest en kan alles weer dus lijkt mij echtwel aan tiscali te liggen .

gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
8)7 LOL
Ik kan ook weer spelen en op Gr.com kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Hmmm ik ben inmiddels lvl 17 dealer
Ik doe nu die quest met infected pomics... Je moet er dan 5 hunten.. heb er inmiddels als 7 gehad maar de missie gaat niet verder... Iemand hier ervaring mee? Ga eerst mijn nest in. Morgen weer verder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb besloten om te stoppen met spelen van rose.
Gaat weer te makkelijk, krijg er alleen maar geld bij en bij, ken geen equip kopen voor mijn lvl, ben way to overpowered, veel te veel bugs, skills gaan dan nog wel maar gare werking ervan, en vooral een veels te kleine community dat het iets kan worden.
Niet terug gaan naar een irose-like systeem heeft voor velen de das omgedaan en voor mij nu ook.
Wacht de "grote" mededeling wel af maar naar mijn inzien gaat het niet goed meer komen nog, kortom voor deze versie betaal ik echt niet.
En na bijna een jaar rose is het wel genoeg geweest, heb de top gehaald en alles en had op mijn hoogtepunt gewoon moeten stoppen, en nu ik weer de hoogste ben en vast in de top 10 heb ik besloten maar te stoppen, op het hoogtepunt van eRose :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 02:02:
Gaat weer te makkelijk, krijg er alleen maar geld bij en bij, ken geen equip kopen voor mijn lvl, ben way to overpowered, veel te veel bugs, skills gaan dan nog wel maar gare werking ervan, en vooral een veels te kleine community dat het iets kan worden.
Niet terug gaan naar een irose-like systeem heeft voor velen de das omgedaan en voor mij nu ook.
Wacht de "grote" mededeling wel af maar naar mijn inzien gaat het niet goed meer komen nog, kortom voor deze versie betaal ik echt niet.
En na bijna een jaar rose is het wel genoeg geweest, heb de top gehaald en alles en had op mijn hoogtepunt gewoon moeten stoppen, en nu ik weer de hoogste ben en vast in de top 10 heb ik besloten maar te stoppen, op het hoogtepunt van eRose :)
dit vind ik beetje nergens op slaan jij was de gene die juist zo goed was voor erose en niks was verkeerd en nu stop je

doe niet man ga lekker door en maak fun met ons

Gerwin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Laatst online: 15:27

Local Host

Het forum is om te leren.

Jammer Iruja :(

Wie weet als er een grote patch komt of wat dan ook, of je leest onze verhalen dat je weer helemaal begint te kriebelen....

Je bent iig altijd weer welkom in de community :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

irose krijgen we toch niet meer .. face it :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 07:46:
irose krijgen we toch niet meer .. face it :z
dat is allang mede gedeelt :P en zelfs die skill update komt niet meer hoor ook al vroeg iemand op gr zelfs nog of het wel zeker is dat jullie de skills aanpssen en het niet gewoon een geintje is om klanten te trekken. waarop embers zei nee ckers niet

en ja iruja, jammer opzich mar ik zie je punt, je char blijft wel gesafed als je neit betaald btw dus misschien x je nog een x terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat je way overpowerd ben is duidelijk, skill's werken echt vaag, als je ziet wat muse aan damage doet... Bijna nog erger dat de overpowerde cleric's in irose. Maar na een week al opgeven.. Om dat je hoger betn als de rest, te veel geld hebt... Ehm wat dacht je effe wat minder hunten en zo en gewoon gezellig met de rest spelen, begin er een wat moeiljikere char naast. En zoizo nu stoppen is natuurlijk beetje bullshit wand je weet nog niet wat ze allemaal gaan veranderen. Alle grote patches moeten nog komen. Ik vind het beetje jammer iruja.....

Maar wat ik fout vind in dit skill systeem is dat je gewoon skill hebt met standaart 300%atk op lvl . Kom op lvl 20 kan je al een skil hebben die 500% damage doet . Zoon skill had je in irose alleen in second job. Niet al op lvl 10. :/ :/ somige classes rare totaal overpowert hier door, en voor al muse met mana en ice bold en zo, kan je alle mobs zo dood spammen met skills.
Nee ze moeten echt gaan schaven aan dat skill systeem hoor !
Aan de andere kand moet je wel zulke skill hebben met de mob's in erose and die zijn zo sterk dat je ander ze echt niet aan kan...
Als dit nou balans is, dan weet ik het niet meer. ze wouden dingen veranderen omdat muse en zo overpowerd waren maar dat zijn ze juist nog steets.
Verder vind ik de game nog steets wel leuk maar er zit nog wel een hoop werk in hoor. En tja de communety, denk dat wel gaat groeien. Dat heeft zijn tijd nodig. Hoop dat ze ook reclame gaan maken :)

Edit// En iruja dat jij al zo hoog. Komt alleen omdat jij gewoon zo veel tijd hebt om te spelen, weinig mensen die dat hebben, daar moet jespel niet op af rekenen, iedereen kan zo hoog zijn als ze zoveel game tijd hadden, heb al meerdere mensen gezien die evenhoog of hoger waren als jij, denk dat je de top 25 maar net haalt als je het al haalt

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2005 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48
Hey Iruja, wat doe je nu man. Echt jammer dat je besluit weg te gaan. Het is waar dat je snel een zeer hoog lvl hebt, en veel geld. Maar wat verwacht je ook, als je fulltime kan spelen.

Vind dat overpowerd nu nog wel een beetje meevallen. Maar inderdaad zijn de skills van de magical attacks van een muse erg sterk. Zie nu ik de masteries omhoog aan het gooien ben dat ik echt sterk begin te worden.
Maar probeer maar eens als muse te soloen. Door de mob-agressiviteit ga je echt te snel dood.
Teveel crits achter elkaar dan kom je ook niet weg ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik vind dat de balance nu meer uit evenwicht dan voorheen, ckers in het begin.
Maar ik denk dat ze grotendeels gekeken hebben naar op lang termijn lvls, dus high lvls, dit is natuurlijk een slechte zaak als ze dit gedaan hebben klassen moeten vanaf lvl 10 af gelijk kunnen staan en dat is gewoon niet.

Ik heb gister trouwens ook helemaal geen zin in het spel, ging 8x dood in een half uur of zow, deed skill reset was lomp genoeg dat ik dacht te herbouwen met 70k, niet dus dus ben nu voorlopig nog zwakker dan eerst ook, want me geld is op.

Ik ben nu 43 en Soldier begint me zoiezo beetje saai te worden, vanaf lvl 30 heb je alle goede en nuttige skills wel gehad dus daarna is het ver hetzelfde.

maja ik ga door tot update iig, das volgende week ergens en ook gewoon met lol spelen niet om snel te lvlen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2005 09:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-07 18:19
Mannen, inmiddels ben ik aangekomen bij lvl 46 met mijn hawker, het gaat wel goed lekker party's alleen geven die smouly's slechte drops :(.

ik vind het zelf dat skills systeem erg slecht, hawker spirit op lvl 4 maar 12 sec, en verder heb ik alle poison slash op lvl 10, knuckle mastery op lvl 10 en sharpen sense ook op lvl 10, en hit support op lvl 5 (max) verder is het een raadsel hoe ik nu verder moet gaan.

verder is dit een oproep aan diegene die hawker eq heeft met stats, mijn clothing raakt op dit moment achterhaald, en heb ruim zuly om nieuwe eq te financieren

zijn er nog vrijwilligers om voor de clan OoT ?

ik hoop dat jullie mijn vragen kunnen beantwoorden
cu ingame :)

NLPOWER

(--=) Peace For Everybody (=--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 22:40
Het is jammer misschien moet je inderdaat een andere char aanmaken en dan een dealer. Kijken of dat alleen op een hoog lvl kan krijgen. Dat lijk me wel een moeilijke uitdaging.

Heb er meer mensen last er van als je rose minaliseert dat je heel snel een dc krijgt?

[ Voor 21% gewijzigd door Calamor op 14-10-2005 09:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb momenteel niet eens geld om me skills te upgraden heb nu nog 18 sp over na mijn skill reset dus clan zal ik voorlopig nog niet joinen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• William/Ax3

William/Ax3

We are Starstuff

Ja jammer dat je stopt. Kan het enigsinds ook wel begrijpen aangezien je in iRose ook al lvl 120+ bent geweest. Je hebt alles gezien en gedaan. (Ben zelf nooit boven de 90 gekomen dus ik heb nog wel een uitdaging).

Wens je veel succes alvast in andere games voor het geval je echt niet terugkomt.

Hoop wel dat je me gloves nog terug kan geven :D Maar kijk maar of je dat nog doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
mm

jullie vinden mage overpowered nou ikke niet .... ga hardstikke dood door een stomme boom en verder een grunterking killen op 4x is ook damn hard. Soldier vind ik juist weer te sterk met zen atk van 600+ damage en kom ik aan met 150 :S..

JONGENS BLIJF IN ROSE WE GONNA OWN
(of hoe je het schrijft)

xD

:P heb je hoedje nog nodig xD

[ Voor 8% gewijzigd door gerwingood op 14-10-2005 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calamor schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:35:
Heb er meer mensen last er van als je rose minaliseert dat je heel snel een dc krijgt?
nope
gerwingood schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:47:
mm

jullie vinden mage overpowered nou ikke niet .... ga hardstikke dood door een stomme boom en verder een grunterking killen op 4x is ook damn hard. Soldier vind ik juist weer te sterk met zen atk van 600+ damage en kom ik aan met 150 :S..

(of hoe je het schrijft)

xD

Gerwin jij hebt ook beetje meer support bild he, en ik moet dat soldier ook wel beetje te sterke skills heeft, maar dat had ik al gepost net, er zijn gewoon te sterke skills o peen toe low lvl..
En ja ger we gonna own :P. ik blijf lekker spelen. Ik speel ook niet op alleen maar snel te lvllen ik speel puur voor fun.

ps sry dat ik gister zo zaggereinig was

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2005 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Bash
Nog iemand die samen wil queten met deze GoT'er (level 17 dealer; nabij Zant)
Ik zit nog steeds vast met die infected pomics quest. Ik mep ze allemaal in elkaar maar de missie gaat maar niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerwingood
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:51:
ps sry dat ik gister zo zaggereinig was
:) k sir

ik cleric ooh dat was het :) maar komt snel verandering in als ik wat lvls up ben alleen probleem is ik wil skill reset maar ga geen 200k uit geven daaraan :) dus gerwin houd cri buf xD

Vanavond hopelijk 46

de site met lvls en clan van got rose.awart.com is down? zijn er problemen met hosting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaatpaal
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-07 18:19
Ben ik de enigste hawker? :S

(--=) Peace For Everybody (=--)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the_bash schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:05:
Nog iemand die samen wil queten met deze GoT'er (level 17 dealer; nabij Zant)
Ik zit nog steeds vast met die infected pomics quest. Ik mep ze allemaal in elkaar maar de missie gaat maar niet verder.
ik moesr er een stuk of 15/20 neer hakken dan krijg je rod stukje stof of zo in je qeust menu en daar mee moet je terug naar dat vrouwtje op die toren. En ik wil best met je questen maar ben beetje veel hoger als jij en zit op me werk ^^ dus dat gaat niet lukken

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2005 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gerwingood schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:47:
mm

(of hoe je het schrijft)

xD

Soldier overpowered :S dan doe ik toch iets verkeer dhoor, ik vind hem veel zwakker geworden, en zelfs het nut om een knight te worden is weg, schild en one handed geven minder def en atk, je bent beter af met een two handed

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2005 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ken er wel een paar maar niet hier op GoT behalve cl maar die is gestopt.

Als me dealer ooit beetje hoog is en ik heb tijd over was ik van plan er een hawker bij te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
Iruja, jammer dat je gaat stoppen :'(
Zonder jouw was er nu nog geen clan geweest.

Ik heb gister een character erbij gemaakt. ign: BlackFeather
Die gaat hoogst waarschijnlijk een Hawker worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rakkerzero schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:27:
Iruja, jammer dat je gaat stoppen :'(
Zonder jouw was er nu nog geen clan geweest.

Ik heb gister een character erbij gemaakt. ign: BlackFeather
Die gaat hoogst waarschijnlijk een Hawker worden.
Hoe zit het met me 66K clan geld ?
Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:25:
[...]

Soldier overpowered :S dan doe ik toch iets verkeer dhoor, ik vind hem veel zwakker geworden, en zelfs het nut om een knight te worden is weg, schild en one handed geven minder def en str, je bent beter af met een two handed
Het gaat vooral om hoeveel power zomige van jullie skills doen.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2005 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Snellvl'ers zijn doodlvl'ers :P
Ik ben pas lvl30, maar bevalt me best redelijk. Mage overpowered? Ik vind het eerder een beetje compensatie voor de belachelijke MP usage. Met 4-5 in een team ben ik gewoon nonstop MP pots aan het spammen om iedereen "maar" 255 hp te healen. Team heal is nog erger, dus support mage vind ik 100% niks meer.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.