Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 02:02:
Ik heb besloten om te stoppen met spelen van rose.
Gaat weer te makkelijk, krijg er alleen maar geld bij en bij, ken geen equip kopen voor mijn lvl, ben way to overpowered, veel te veel bugs, skills gaan dan nog wel maar gare werking ervan, en vooral een veels te kleine community dat het iets kan worden.
Niet terug gaan naar een irose-like systeem heeft voor velen de das omgedaan en voor mij nu ook.
Wacht de "grote" mededeling wel af maar naar mijn inzien gaat het niet goed meer komen nog, kortom voor deze versie betaal ik echt niet.
En na bijna een jaar rose is het wel genoeg geweest, heb de top gehaald en alles en had op mijn hoogtepunt gewoon moeten stoppen, en nu ik weer de hoogste ben en vast in de top 10 heb ik besloten maar te stoppen, op het hoogtepunt van eRose

Dat je way overpowerd ben is duidelijk, skill's werken echt vaag, als je ziet wat muse aan damage doet... Bijna nog erger dat de overpowerde cleric's in irose. Maar na een week al opgeven.. Om dat je hoger betn als de rest, te veel geld hebt... Ehm wat dacht je effe wat minder hunten en zo en gewoon gezellig met de rest spelen, begin er een wat moeiljikere char naast. En zoizo nu stoppen is natuurlijk beetje bullshit wand je weet nog niet wat ze allemaal gaan veranderen. Alle grote patches moeten nog komen. Ik vind het beetje jammer iruja.....
Maar wat ik fout vind in dit skill systeem is dat je gewoon skill hebt met standaart 300%atk op lvl . Kom op lvl 20 kan je al een skil hebben die 500% damage doet . Zoon skill had je in irose alleen in second job. Niet al op lvl 10.

somige classes rare totaal overpowert hier door, en voor al muse met mana en ice bold en zo, kan je alle mobs zo dood spammen met skills.
Nee ze moeten echt gaan schaven aan dat skill systeem hoor !
Aan de andere kand moet je wel zulke skill hebben met de mob's in erose and die zijn zo sterk dat je ander ze echt niet aan kan...
Als dit nou balans is, dan weet ik het niet meer. ze wouden dingen veranderen omdat muse en zo overpowerd waren maar dat zijn ze juist nog steets.
Verder vind ik de game nog steets wel leuk maar er zit nog wel een hoop werk in hoor. En tja de communety, denk dat wel gaat groeien. Dat heeft zijn tijd nodig. Hoop dat ze ook reclame gaan maken
Edit// En iruja dat jij al zo hoog. Komt alleen omdat jij gewoon zo veel tijd hebt om te spelen, weinig mensen die dat hebben, daar moet jespel niet op af rekenen, iedereen kan zo hoog zijn als ze zoveel game tijd hadden, heb al meerdere mensen gezien die evenhoog of hoger waren als jij, denk dat je de top 25 maar net haalt als je het al haalt
[
Voor 20% gewijzigd door
Verwijderd op 14-10-2005 09:18
]