Het Grote Age of Empires 3 Topic Deel 2 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste
Acties:
  • 7.389 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Op welke resolutie/details en met welke framerate speel je het?
Anoniem: 123571 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:41:
Het spel loopt hier vloeiend en ziet er prachtig uit, ik ben nog geen bugs of iets tegengekomen.

A8N-SLI Premium
3200+ @ 2200mhz venice
7800GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 99820

Breepee schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 22:27:
Boten repareren automagisch in de buurt van je havens.
[quote]Gebouwen iig met het hamertje rechtsonderin. Boten weet ik niet. Heb nog niet zoveel met de bootjes gespeeld. Zit elke keer weer in een map zonder water , op kleine 'slootjes/meertjes' na dan.[quote]

THNX!! wel suf zeg ....terwijl ik echt dacht dat ik alles had nagekeken voordat ik mn vraag hier poste.(drank maakt meer kapot dan je lief is )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123571

Darth Malak schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:02:
Op welke resolutie/details en met welke framerate speel je het?

[...]
Heb alles op het hoogste ook shaders enzo, en speel op 1280x1024.
Qua framerate zit ik op 70 gemiddeld. :9~

Heb in nV controlepanel 4x AA aanstaan en 8x AF

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 123571 op 12-10-2005 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 154880 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 01:18:
Sjonge jonge, 4 dagen weggeweest.. en opeens 2000 posts ofzo :) , wel interessant.

Wat ik me niet kan voorstellen, is dat de illegale versie, die jullie al gedownload hebben, hetzelfde zou zijn als de legale versie die je straks kan kopen. Aangezien de mensen die de illegale versie hebben allemaal bugs hebben.
Ze brengen toch geen spel op de markt die allemaal bugs heeft en waarbij je eventueel eerst een patch moet downen om het probleem te verhelpen?
Dus mijn conclusie is dat het illegale spel dat jullie gedownload hebben niet hetzelfde is als de legale versie die binnenkort op de markt komt... Kan me dus niet voorstellen dat het legale officiële spel straks ook al die bugs heeft...

Tenzij iemand me kan overtuigen...
En ik vraag me af waar jullie het spel downloaden! Ook al zitten er bugs in, ik ben toch wel nieuwsgierig.. of wordt het nu te specifiek, en mag je geen links en/of info geven over waar je een illegale versie kan downloaden? Mijn excuses in dat geval.
Toch is het zo, de full versie die nu uit is, komt hier ook in Nederland uit :)

Ik ben nu bij Level 7, bevalt me tot nu toe erg goed, en leuke missies, en er zit ook nog een leuke verhaallijn in ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Het kan wel degelijk de full versie zijn maar ik kan me zo voorstellen dat MS deze info wel gebruikt om snel een patch uit te brengen... Zal niet de eerste keer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbcyber
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:55
Johnvh schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 20:50:
[...]

Helaas, hij pakt dan wel het Hamachi IP adres, maar wanneer je alles weer in werking stelt stopt AoE ermee en geeft de volgende error op je scherm :(

[afbeelding]

Ik bedacht me net dat het wellicht ook aan de key zou kunnen liggen?
Gezien we beide de Reloaded key gebruiken en AoE dit niet pikt?
Achja, maar wachten op de legale versie waarmee met het online gebeuren volledig werkt, heb er weinig vertrouwen in dat dit nog gaat lukken! :)
Ik krijg het hier ook helemaal niet werken. Bij mij achter een router werkt het super maar bij een vriend van me pakt hij het IP adres van het alcatel modem.

Ik heb alles al geprobeerd wat overal staat maar allemaal zonder enig suc6. Ik hoop dat iemand niet iets vind om het werkend te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
Hier pakt hij wel het Hamachi IP-adres maar krijg ook die foutmelding.
Is er geen ander programma om deze game via LAN te laten draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616

Weet iemand hoe je HDR aanzet met een 7800gtx ?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16:15

pietje63

RTFM

OK, even een kleine tip. Als je een saved game laadt dan staat hij standaard op paused, dit kun je (hoe logisch eigenlijk, maar het heeft mij een half uur gekost om het te vinden, staat ook niet in de handleiding ofzo) opheffen met de pause/break knop op je toetsenbord.

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125150

Hoe kun je een gevallen explorer gevangen nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:28
http://img339.imageshack.us/img339/4894/screen16oa.jpg
http://img339.imageshack.us/img339/2861/screen30cm.jpg

Wat een geweldig spel! Heb hem nu 2 dagen gespeeld met een maatje van me. We speelden nogsteeds Age of Empires II. Maar Age III is ook super!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 12-10-2005 17:53 . Reden: In het vervolg echte thumbnails maken graag. ]

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11:11

FlyEragon

Alien Monkeys

Anoniem: 125150 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:15:
Hoe kun je een gevallen explorer gevangen nemen?
Dat kan je niet volgens mij, hij blijft daar gewoon liggen en je hebt m al gevangen genomen zeg maar. De tegenstander kan zijn explorer dan terug kopen door losgeld te betalen aan jou, of door poppetjes in zijn buurt te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
Ik vind het een beetje saai... ik weet niet zo goed wat er mist, maar er mist iets...
ik speel alleen skirmisch trouwens... ik heb echt een verschikkelijke hekel aan dit soort spellen als je limitations hebt aan een max basis oid.... in skimisch kan ik tenminste alles zelf bepalen.

verder nog niet echt irritante bugs tegen gekomen ofzo.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143959

hoe kan je nou nederland zijn??

met de demo kan ik alleen spanje of britisch zijn ? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20-06 13:29
Anoniem: 143959 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:24:

goh niet de demo miss ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ikkuh84
  • Registratie: September 2001
  • Nu online
Anoniem: 143959 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:24:

Je zegt het goed .. met de demo ... meeste mensen hebben nu ook al de full version gedownload.

Verder vind ik het spel ook redelijk leeg .. ik weet niet .. het mist iets ( vond age of empire 1 en 2 ook niet echt zo lang boeiend )

Acer Aspire 8930G | Intel Core 2 Duo T4600 | 4GB DDR3 | GeForce 9600M GT |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-06 15:21

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Tijdens de Campaign kan het niet maar als Skirmish kan het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FireFoz schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:24:
Ik vind het een beetje saai... ik weet niet zo goed wat er mist, maar er mist iets...
ik speel alleen skirmisch trouwens... ik heb echt een verschikkelijke hekel aan dit soort spellen als je limitations hebt aan een max basis oid.... in skimisch kan ik tenminste alles zelf bepalen.

verder nog niet echt irritante bugs tegen gekomen ofzo.
Ik kwam er een tegen ..
Liet de Frigrate long distance shoot doen.. maar de distance was iets te long waardoor ie bleef hangen op Aye Aye Sir ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erkandude schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:23:
[...]

Dat kan je niet volgens mij, hij blijft daar gewoon liggen en je hebt m al gevangen genomen zeg maar. De tegenstander kan zijn explorer dan terug kopen door losgeld te betalen aan jou, of door poppetjes in zijn buurt te zetten.
Jah man.. En ik dacht die kun je mooi gevangen nemen en ransom vragen :'(

Btw, een skirmish potje op medium duurt maar 30minuten bij mij..

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 125150 op 12-10-2005 17:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Dan is het tijd voor hard >:) en daarna expert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66532

bij mij knalt hij er na de intro filmpjes steeds uit...
gewoon crash to desktop.
Heb al re-install gedaan, laatste driver catalyst 5.9 erop gezet, vga ( radeon 9500 pro @9700 ) teruggeklokt en ook al wat met de shader-versies gespeeld maar niets helpt...

iemand een idee hieromtrent?

ps: demo werkte zonder problemen
ps2: heb al geprobeerd de user file aan te passen, hielp niet.
Ook eens de user file van de demo gebruikt, nog steeds het zelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 66532 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:08:
bij mij knalt hij er na de intro filmpjes steeds uit...
gewoon crash to desktop.
Heb al re-install gedaan, laatste driver catalyst 5.9 erop gezet, vga ( radeon 9500 pro @9700 ) teruggeklokt en ook al wat met de shader-versies gespeeld maar niets helpt...

iemand een idee hieromtrent?

ps: demo werkte zonder problemen
ps2: heb al geprobeerd de user file aan te passen, hielp niet.
Ook eens de user file van de demo gebruikt, nog steeds het zelfde...
Probeer de intromovies eens te verwijderen (Of te renamen, werkt ook prima ;))

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-06 16:36
Ik vind hem wel cool, speel hem al een aantal dagen en vermaak me prima, tevens draaid hij lekker hier!

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66532

helaas, helpt niet, laat mij trouwens duidelijk zijn; hij crasht net na de filmpjes, tijdens dat laad scherm; dat krijg ik soms even te zien... tevens hoor ik het tromgeroffel voor enkele seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Probleem heb ik ook, de filmpjes red ie meestal wel op maar daarna gaat ie de mist in, crash naar de desktop en dan geeft windows die error report met een verwijzing naar de .exe. Wat er mis mee kan zijn weet ik niet, het geluid lijkt het goed te doen dus volgens mij is dat het probleem niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat is dus wanneer je de mooie home city te zien krijgt.
Waarschijnlijk ligt het toch aan jullie graka instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:02
Steffy schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:26:
Probleem heb ik ook, de filmpjes red ie meestal wel op maar daarna gaat ie de mist in, crash naar de desktop en dan geeft windows die error report met een verwijzing naar de .exe. Wat er mis mee kan zijn weet ik niet, het geluid lijkt het goed te doen dus volgens mij is dat het probleem niet.
Probeer eens een skirmish. Volgens mij ligt het aan het geluid. Bij mij deden de filmpjes het namelijk ook gewoon goed, maar zodra ik ingame was, was het huilen met de pet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Roet schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 19:25:
[...]

Probeer eens een skirmish. Volgens mij ligt het aan het geluid. Bij mij deden de filmpjes het namelijk ook gewoon goed, maar zodra ik ingame was, was het huilen met de pet op.
Zelfde verhaal, 10 seconden in de game knalt ie terug naar de desktop, misschien dat het idd het geluid is want ik update mijn Realtek drivertjes ff en daarvoor deed het geluid het dus niet lekker, viel steeds weg maar deed de game het zelf wel, nu niet meer dus en ouder drivers terug zetten werkt niet 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asprine
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:32
Ingame crashes lijken veel voor te komen bij radeon 9XXX kaarten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YoshiBignose
  • Laatst online: 23-06 08:26
geen last van. spel wordt toch leuker naarmate je het vaker speelt. vooral de russen vind ik wel leuk team. vet veel van die cheap units eruit pompen >:) en dat DA doet me altijd weer denken aan RA (kut spel) maar goed.

misschien als ik me er een beetje in verdiep dat het toch wat wordt. maar kweet zeker, het is echt niet zo goed als AOE2 :'(

Facts don't care about your feelings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haas
  • Laatst online: 16:28
Eerst zoeken voordat je iets vraagt. Dit staat namelijk gewoon in de readme.

[ Voor 72% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 12-10-2005 22:29 ]

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103571

Weer wat uurtjes gespeeld en het bevalt me heel goed!

Gameplay zit weer helemaal snor en ondanks de homecity opties voelt hij helemaal aan als Age of Empires II imo. Graphics zijn echt prachtig, zeker de special effects. En hoewel die soundtrack wel beu gehoord zal zijn binnenkort is hij echt mooi!

Maw, ik vind hem sterk over de hele lijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brammel
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 02-07 21:58
Kan je bij de campaign ook een ander volk kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 133137

@ Brammel

Nee, bij de campagnes kan je geen ander volk kiezen, dat volk ligt vast.

@ Asprine

ik heb alleszins geen random crashes tegengekomen met men Radeon 9600.

Black Knight

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietje63
  • Laatst online: 16:15

pietje63

RTFM

Even ander vraagje... bij een skirmish game heb je 2 opties:

- iedereen los
- 2 teams

Of is er ook een mogelijkheid om 3 teams te maken?

De grootste Nederlandstalige database met informatie over computers met zoekfunctie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-06 00:36
ja dat is ook mogelijk.

Ik vind alleen de graphics zuigen. En wanneer ze hout hakken blijft gewoon de boom omhoog staan wat ik erg knap vind van de makers. Ik vind deze game niet zo goed als AOE2 die vond ik stukken beter.
AOE3 heeft wel een lekkere gameplay, ik kan me er wel mee vermaken. Maar een toppertje is het niet helaas. Die trade routes zijn wel netjes en de home town is ook goed overnagedacht.
Nadeel is ook dat de maps veelste klein zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Robin4 op 13-10-2005 01:35 ]

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eijkb
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-06 16:10

Eijkb

Zo.

Leuk spel! Had ook niet anders verwacht natuurlijk. Alles loopt vloeiend. Skirmish is leuk, NL stemmen ietwat wazig :+ Zit vandaag vanaf 14:00 afwisselend de campaign en skirmish mappen te spelen en kan er geen genoeg van krijgen. Wat me positief opvalt: Natuurlijk de graphics, geluid etc. Daarnaast ook dat je wat selectiever moet zijn met welke units je tegen welke units inzet. Spikemen tegen paarden, en in geval van andersom niet je paarden op een rijtje spikemen laten afrennen etc. Goed spel! Ga het uiteraard ook nog gewoon kopen maar kon helaas niet langer wachten na alle verhalen hier.

Edit: Ik heb alleen vreemd genoeg wel nog de oude "navigatie" structuur, ik zie in screenies hierboven dat ze een kleinere navigatiebalk hebben... Zit ik met een oude versie?

[ Voor 13% gewijzigd door Eijkb op 13-10-2005 02:12 ]

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceOnFire
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
nee, je hebt geen oude versie, de grootte van de balk onderin kan je in de instellingen wijzigen..
had iemand toevallig al screenshots gevonden met een vergelijking van wel/geen SM3.0? ik draai hem nu op een Radeon 9600XT maar het is duidelijk niet zo mooi als sommige screenshots hierboven. (draait overigens verder perfect, geen bugs, crashes of audioproblemen) in het algemeen iig wel een mooie opvolger van deel 2, heb dr alweer heel wat uurtjes opzitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 112425

Coolmaster schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 01:34:

En wanneer ze hout hakken blijft gewoon de boom omhoog staan wat ik erg knap vind van de makers.
Na een tijdje valt die boom heus wel om hoor ;) Kan even duren, zeker wanneer je maar 1 settler laat hakken. Met 20/30 settlers kappen ze zo al het hout uit je map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

IceOnFire schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 02:35:
nee, je hebt geen oude versie, de grootte van de balk onderin kan je in de instellingen wijzigen..
had iemand toevallig al screenshots gevonden met een vergelijking van wel/geen SM3.0? ik draai hem nu op een Radeon 9600XT maar het is duidelijk niet zo mooi als sommige screenshots hierboven. (draait overigens verder perfect, geen bugs, crashes of audioproblemen) in het algemeen iig wel een mooie opvolger van deel 2, heb dr alweer heel wat uurtjes opzitten..
Ik heb helaas geen screens voor je maar ik heb wel een 7800GTX dus kan het spel draaien met SM 3.0. ( HDR ). Aleen is het zo dat op een 7800GTX de combinatie van HDR+AA niet mogelijk is, dus ik speel met AA aan, wat er mijns insziens beter uitziet. Aleen de performace valt me ietsje tegen. Ik speel op 1280/1024, alles op high, AA ingame op Low en AF op 8 via Nvidia controlpanel. Dan haal ik gemiddeld 45fps, maar als het heel erg druk is op het scherm wil ie nog wel is inaar de 25 zakken. Voor een RTS uiteraard niet zo'n ramp, maar tog. Vrij zware game als je het mij vraagt.

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 13-10-2005 02:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90180

pietje63 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:04:
OK, even een kleine tip. Als je een saved game laadt dan staat hij standaard op paused, dit kun je (hoe logisch eigenlijk, maar het heeft mij een half uur gekost om het te vinden, staat ook niet in de handleiding ofzo) opheffen met de pause/break knop op je toetsenbord.
Hahaha, zat al een half uur te zoeken, dacht dat het een bug was in de game. Wie gebruikt die knop nou ? (staat overigens ook niet in de readme)

Verder vind ik het een erg mooi spel, maar helaas niet veel anders dan de demo. Had gehoopt dat ze wat meer verbeteringen hadden aangebracht. Zoals dat gedoe met die treintjes. En soms heb ik dat zo'n trading post op een plek zit op de rand van de map, zodat ik daar niet een trading post kan bouwen omdat deze er een klein beetje buiten valt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar hoe krijg je HDR aan? Je kan het nergens instellen...of moet je gewoon aa uitzetten in je control panel?
Bij mij draait hij trouwens wel lekker met alles opo high...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

In de logfile van AOE3 zie ik dat de 7800 GTX gezien/gedetecteerd wordt als een 6800 GT en die driver dus gebruikt... |:(

Geen wonder dat de performance bagger is.
Anoniem: 107573 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 02:44:
[...]

Ik heb helaas geen screens voor je maar ik heb wel een 7800GTX dus kan het spel draaien met SM 3.0. ( HDR ). Aleen is het zo dat op een 7800GTX de combinatie van HDR+AA niet mogelijk is, dus ik speel met AA aan, wat er mijns insziens beter uitziet. Aleen de performace valt me ietsje tegen. Ik speel op 1280/1024, alles op high, AA ingame op Low en AF op 8 via Nvidia controlpanel. Dan haal ik gemiddeld 45fps, maar als het heel erg druk is op het scherm wil ie nog wel is inaar de 25 zakken. Voor een RTS uiteraard niet zo'n ramp, maar tog. Vrij zware game als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 33358

Bij mij draait de game alles behalve lekker!
Jaja altijd dat gezeik weer van mensen waarbij de game niet werkt...

Zelfde probleem als bij vele, krijg na een tijdje mn desktop weer terug, en een error iets met AC3, lijkt op geluidskaart probleempje. Ik heb zelf een Audigy2 en het schijnt dat je de hardware accelerated sound moet uitzetten, ergens gelezen. Nou die kan ik dus niet vinden.. iemand een tip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, de 7800gtx wordt niet eens ondersteund...

Wat is daar aan te doen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Wachten op een update ;)
Anoniem: 33358 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 09:36:
Bij mij draait de game alles behalve lekker!
Jaja altijd dat gezeik weer van mensen waarbij de game niet werkt...

Zelfde probleem als bij vele, krijg na een tijdje mn desktop weer terug, en een error iets met AC3, lijkt op geluidskaart probleempje. Ik heb zelf een Audigy2 en het schijnt dat je de hardware accelerated sound moet uitzetten, ergens gelezen. Nou die kan ik dus niet vinden.. iemand een tip?
Dat werkt dus niet, heb ik al geprobeerd, het zal toch van een update moeten komen want geen enkele game heeft problemen op dit systeem behalve deze, dat kan geen toeval zijn ;)

[ Voor 94% gewijzigd door Steffy op 13-10-2005 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik denk omdat de 7800GTX niet ondersteund wordt de mensen met deze kaart ook maar ~45fps halen op 1280x1024 met AA/AF.
Want een 6800GT (zoals de 7800GTX herkend wordt) zal idd geen 100fps halen op deze instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Het lukt mij niet eens om een resolutie boven de 1024x768 te kiezen. Als ik hoger kies krijg ik 6 FPS in het intro scherm!! En bij 1600x1200 krijg ik een wit scherm met wat vage schaduwen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robin4
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-06 00:36
Hoe kan je het spel spellen met PS 3.0 Hoe kan ik dit inschakelen? Dan zal ik eens kijken of het er grafisch er beter erop word. Want op de plaatjes ziet het er allemaal heel mooi uit. Maar in het echt valt het me toch iets wat tegen.

http://specs.tweak.to/12249 Nieuwe stuff, zie link links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Wat voor kaart heb je? Een ATI, dan niet want dat ondersteund ATI niet, Nvidia? dan moet je de shaders omhoog zetten in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Hij heeft een Asus V9999GE, trouwens heeft versie 2.0 of 3.0 gebruiken totaal geen visuele verbetering tot gevolg maar wel een verbetering in performance!

Ik corrigeer mezelf maar ff... het heeft wel een verbetering van kwaliteit tot gevolg en dus vooral snelheid...

[ Voor 29% gewijzigd door Darth Malak op 13-10-2005 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos
  • Laatst online: 08-04 11:39

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Ik vind het wel shit dat je geen poort kan bouwen over een trade route. Ik hou er van om mezelf aardig in te graven met muren, maar als er een trade route door je kamp loopt dan blijft dat stukje altij dopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:56

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
mee eens :) Bij de demo (fort verdedigen) stond er al wel een poort over de trade route heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91114

Hmm, dus nog geen ideeen hoe dit spel aan de praat te krijgen is op het "aloude master OS Windows 2000". Heb al geprobeerd te installen met setup.exe /a, maar dat pikt ie dus niet.

Toevallig al iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Wel goed dat er een max aan die mortar ships zit, want die dingen zijn echt mega sterk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157327

[antfucking modus on]

Er staat een foutje in de eerste post :

Hoe kan het dat iedereen hier het spel al speeld terwijl het nog niet te koop is?

Moet worden :

Hoe kan het dat iedereen hier het spel al speelt terwijl het nog niet te koop is?

[/antfucking modus off]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Nog een vraagje;

Heeft iemand hier al over internet met een vriend gespeeld en het spel gesaved? Om daarna het weer te loaden en met zn tweeën verder te gaan?

Want dit lukte mij haast nooit in AoEII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Darth Malak schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 08:55:
In de logfile van AOE3 zie ik dat de 7800 GTX gezien/gedetecteerd wordt als een 6800 GT en die driver dus gebruikt... |:(

Geen wonder dat de performance bagger is.

[...]
Zo das wel suf dan ja. Na ja het is wel speelbaar ofzo, maar die drops naar 20FPS af en toe is wel hinderlijk. Ken ook gewoon zonder AA spelen, dan is ie altijd 70FPS, maar dan vindt ik het er gewoon minder mooi uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114616 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 08:48:
Maar hoe krijg je HDR aan? Je kan het nergens instellen...of moet je gewoon aa uitzetten in je control panel?
Bij mij draait hij trouwens wel lekker met alles opo high...
Als je in-game de aa op off zet, dan staat volgens mij HDR aan ja. Maar zoveel verschil merk je niet vindt ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23367

Dionysos schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:35:
Nog een vraagje;

Heeft iemand hier al over internet met een vriend gespeeld en het spel gesaved? Om daarna het weer te loaden en met zn tweeën verder te gaan?

Want dit lukte mij haast nooit in AoEII
Ik zie niet echt mogelijk hoe mensen via internet spelen als 't officiele spel nog niet uit is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Wat bedoel je? Krijg je hem niet geinstalleerd of krijg kun je de game niet draaien en geeft ie dan een foutmelding?
Anoniem: 91114 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:15:
Hmm, dus nog geen ideeen hoe dit spel aan de praat te krijgen is op het "aloude master OS Windows 2000". Heb al geprobeerd te installen met setup.exe /a, maar dat pikt ie dus niet.

Toevallig al iemand ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dionysos

Dionysos

Nec scire fas est omnia

Anoniem: 23367 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:53:
[...]

Ik zie niet echt mogelijk hoe mensen via internet spelen als 't officiele spel nog niet uit is :o
Via direct IP, maar dat is zeker niet mogelijk, gezien je reactie.

Zal wel via dat EOS ding moeten, ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Darth Malak schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:54:
Het lukt mij niet eens om een resolutie boven de 1024x768 te kiezen. Als ik hoger kies krijg ik 6 FPS in het intro scherm!! En bij 1600x1200 krijg ik een wit scherm met wat vage schaduwen...
Op 1280/1024 heb ik ook maar iets van 9fps in het intro scherm. Maakt niet uit, zodra je de game begint is het weer normaal. Dat wil zeggen: 45fps met een 7800GTX |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Nou ja, het maakt wel uit want van een switch van 1024*768 (soepel met 35!! :( ) fps in de intro scherm gaat het naar 1280*1024 en enorme schokken.... In-game heb ik het nog niet eens geprobeerd maar er lijkt me in ieder geval duidelijk iets niet in de haak...

Ik zou zeggen dat het met de onjuiste detecte van de GT/GTX te maken heeft.

Ga hem volgende week zoiezo kopen dus dan zal er vast en zeker een patch voor uitkomen! :)

[ Voor 13% gewijzigd door Darth Malak op 13-10-2005 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Darth Malak schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:53:
Wat bedoel je? Krijg je hem niet geinstalleerd of krijg kun je de game niet draaien en geeft ie dan een foutmelding?

[...]
Allereerst bij de "normale" installatie krijg je gewoon de foutmelding dat deze alleen voor windows XP is. Dus werkt sowieso niet. Daarma installeer ik hem net zo als ik de demo heb geinstalleerd, dus: setup.exe /a in dosbox. Maar dan mist ie een een of andere dll:

Afbeeldingslocatie: http://www.atlantisnet.nl/foutmelding.jpg

Wat Maya hier mee te doen heeft, ik heb geen idee.

Voor de rest heb ik nog geen oplossingen.

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 91114 op 13-10-2005 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ik zou maar eens naar je directx installatie gaan kijken. Verder kan het zijn dat de getoonde error veroorzaakt wordt door een ontbrekend path statement... Kijk 's ff naar je path statement en zorg dat daar in ieder geval een verwijzing naar je windows en je windows\system32 folders instaat.

Maar ehh... heb je gekeken of die file te vinden is... waar die over klaagt bedoel ik?

Duh... zie ik al staan... kijk toch je path statement eens na en draai dxdiag.
Anoniem: 91114 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:04:
[...]

Allereerst bij de "normale" installatie krijg je gewoon de foutmelding dat deze alleen voor windows XP is. Dus werkt sowieso niet. Daarma installeer ik hem net zo als ik de demo heb geinstalleerd, dus: setup.exe /a in dosbox. Maar dan mist ie een een of andere dll:

[afbeelding]

Wat Maya hier mee te doen heeft, ik heb geen idee.

Voor de rest heb ik nog geen oplossingen.

[ Voor 6% gewijzigd door Darth Malak op 13-10-2005 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat me ook wel opvalt is dat mijn kaart met deze game gruwelijk warm wordt. 83 graden is geen uitzondering. Terwijl ie met bv battlefield 2 altijd rond de 76 blijft. Zal wel iets met die SM 3.0 features te maken hebben die hij gebruikt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Darth Malak schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:08:
Ik zou maar eens naar je directx installatie gaan kijken. Verder kan het zijn dat de getoonde error veroorzaakt wordt door een ontbrekend path statement... Kijk 's ff naar je path statement en zorg dat daar in ieder geval een verwijzing naar je windows en je windows\system32 folders instaat.

Maar ehh... heb je gekeken of die file te vinden is... waar die over klaagt bedoel ik?

[...]
Daar was ik al achter. DirectX staat goed en volledig geinstalleerd: DirectX9c. Speel daar ook andere spellen mee. Ook heb ik gekeken of die file te vinden is, niet gevonden. Wat bedoel je hier precies mee?
>Kijk 's ff naar je path statement en zorg dat daar in ieder geval een verwijzing naar je windows en je windows\system32 folders instaat.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

ga ff naar je system settings (start, control panel, system), advanced, environment variables en dan je path statement. Ik zie in die screenshot ergens een . tussen twee ; tekens staan. Als dit zo is lijkt het erop dat de rest niet wordt meegenomen.. die punt moet dus weg.

Waar was je al achter?

Als ie een file nodig heeft die niet gevonden wordt lijkt het me logisch dat er een error verschijnt.

Nogmaals, dat van het path statement is maar een idee.. het kan iets heel anders zijn.

Ik zou eerst maar eens op zoek gaan naar die DLL die hij mist. Mogelijk staat hij ergens anders of is niet goed geregistreerd (regsvr32).

[ Voor 9% gewijzigd door Darth Malak op 13-10-2005 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Momenteel met Skirmish op Hard/Xpert bezig. Moet zeggen dat ik het echt
een goed en verslavend spel vind :)

Iemand die via Hamachi wil spelen?! contact mij even plz :)
vinnoschot@h

Het ip probleem kan je zo oplossen:
i found a solution for the ip problem

1. u must mark hamachi and lan connection
2. rightclick for makeing a network bridge
3. mark networkbridge go to options and unmark hamachi there press ok
4. now if u all done the right way u found hamach as only lan connection
5. u see your normal lan and the net bridge under bridges
6. have fun with playing aoe3

[ Voor 59% gewijzigd door GandalfTheGrey op 13-10-2005 14:21 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Darth Malak schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:08:

[...]
Mijn path statemant staat goed. Kan geen problemen vinden.

Mijn DXdiag:

Time of this report: 10/13/2005, 13:38:54
Machine name: BANAAN
Operating System: Windows 2000 Professional (5.0, Build 2195) Service Pack 4
Language: English (Regional Setting: English)
System Manufacturer: GBT___
System Model: AWRDACPI
BIOS: Default System BIOS
Processor: Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 2.40GHz (2 CPUs), ~2.4GHz
Memory: 1024MB RAM
Page File: 573MB used, 1888MB available
Windows Dir: D:\WINNT
DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
DX Setup Parameters: Not found
DxDiag Version: 5.03.0001.0904 32bit Unicode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143959

maar hoe kan je ook alweer zo'n volledige versie downloaden die je maar 5 uur kan spelen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Tja.... ik zou toch eens verder op onderzoek gaan naar die file die ontbreekt. Hij zegt dat ie die directx dll niet kan vinden...
Anoniem: 91114 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:31:
[...]

Mijn DXdiag:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steffy

Steffy

Ayreonaut

Topicstarter
Opstarten in dos en dan Format c:/q/u werkt altijd :Y)

Ik zelf zet binnenkort toch ook Xp er maar weer opnieuw op, er komt namelijk een ander moerderbordje in deze pc, ben niet tevreden met mijn A643000+ @ 3800+ :P. Hopelijk werkt AoE3 dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dionysos1605
  • Laatst online: 16:19
Hmm, beetje jammer. Als je op skirmish bij level 30 bent belandt, kan je home city chatter unlocken. Je kan dan zien wat de mensen in je home city zeggen. Ik heb hem nu bij de Nederlanders geunlocked maar ik zie geen gesprekken verschijnen. Had me er nog wel op verheugd.
Die dronkaard en die entertainer zijn trouwens wel grappig.
Is er trouwens een optie bij de ottomanen om het automatisch spawnen van de villagers te doen stoppen. Ze blijven maar komen maar als je in age 4 of 5 zit heb ik er echt geen 70 meer nodig. Ik heb liever infantry.

Never underestimate the predictability of stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139588

ik heb hem sinds gister. Echt top spel!! alleen vind ik het jammer dat je zo weinig mogelijk heden heb. Toen ik hem de eerste keer opstarte had ik ook een soort "bug" Alle letter waren zeg maar zwarte balken dus onleesbaar, maar na ff de resolutie te veranderen was het normaal. Hij loopt echt heel goed en bij mij vallen bomen wel om. Wat ook grappig is is dat je scherm af en toe trilt (volgens mij komt dat door die omvallende bomen). De nederlandse stemmen vind ik niet echt goed: Het lijkt alsof ze door een robot uitgesproken worden.

Het verbaasde me trouwens wel dat het zo goed liep op mijn inmiddels bijna 4 jaar oude systeempje:

Pentium 4, 1600 MHz
512 MB werkgeheugen
Nvidia geforce 2 MX/MX 400 64MB

--Edit--

weet iemand trouwens hoe je bij skirmisch met meer dan 2 teams kan spelen?? en of (en dan hoe) je een eige map kan maken??

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 139588 op 13-10-2005 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er trouwens een optie bij de ottomanen om het automatisch spawnen van de villagers te doen stoppen. Ze blijven maar komen maar als je in age 4 of 5 zit heb ik er echt geen 70 meer nodig. Ik heb liever infantry.
Dit vraag ik me ook af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Met germans heb je met dopplesoldiers en Uhlans echt een uber combo, Uhlans killed ranged en artillery en villagers, De dopplesoldiers ownen infantry en cavalry @melee keihard..

ik ben bij de britten even op zoek naar een ownage combinatie met de Britten en hun musketeers, maar ik kan de ideale 1/2 units hierbij niet vinden, Longbowmen, maar dan heb je 2x ranged.

[ Voor 3% gewijzigd door GandalfTheGrey op 13-10-2005 17:09 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ik heb zojuist de installatie van windows 2003 afgerond en na installatie van videodrivers, etc.. directx9 krijg ik dezelfde soort melding maar met een verwijzing naar d3dx9_25.dll...

Hmm... Ik zal eens verder gaan zoeken.
Anoniem: 91114 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:31:
[...]

Mijn DXdiag:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laudit
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 16-09-2024
GandalfTheGrey schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:19:
Momenteel met Skirmish op Hard/Xpert bezig. Moet zeggen dat ik het echt
een goed en verslavend spel vind :)

Iemand die via Hamachi wil spelen?! contact mij even plz :)
vinnoschot@h

Het ip probleem kan je zo oplossen:

[...]
Werkt hier niet. :'(

Afbeeldingslocatie: http://www.stud.hro.nl/0773301/afbeeldingen/AoE3!.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:22

Upke dupke

Oompa Loompa

Hier heb ik net een game met iemand uit Australie gespeeld, en dat werkte weer perfect. Maar toen ik gisteren met iemand bij mij uit de buurt wilde spelen, werkte het voor geen meter. :/
Nee, dat is nu net de sterkte/zwakte van die civ. Leer er mee om te gaan. Op den duur zal de limiet gehaald worden. Bovendien zijn er techs in de mosque die het spawnen beinvloeden. (de max)

[ Voor 49% gewijzigd door Upke dupke op 13-10-2005 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upke dupke
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:22

Upke dupke

Oompa Loompa

Oeps

[ Voor 99% gewijzigd door Upke dupke op 13-10-2005 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lux
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-11-2024

lux

Waar staat die config file? Ik wil de zoom kunnen veranderen

 MacBook Air 13" | Canon EOS Digital 400D | Canon EF-S 17-85 mm f4.0/5.6 IS USM + Zonnekap | Grip BG-E3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 24869

Staat gewoon in de options. Daar kun je de zoom gewoon instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eppie
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
(overleden)
Ik moet nu die tempels verdedigen maar om een of andere reden willen mij villigers niet meer aan het werk gaan wat ik ook doe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nu ik veel meer gebouwen e.d. heb staan loopt het spel zwaar zwaar zwaar klote op mijn 7800GTX 1280/1024@75hz @ 4xAA - AAHigh @ 16xAF @ Shaders very high enz gewoon 10fps ofzow bah bah bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Anoniem: 123571 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 21:32:
Nu ik veel meer gebouwen e.d. heb staan loopt het spel zwaar zwaar zwaar klote op mijn 7800GTX 1280/1024@75hz @ 4xAA - AAHigh @ 16xAF @ Shaders very high enz gewoon 10fps ofzow bah bah bah
Probeer je nu te patsen met je specs? :/
Tuurlijk wordt het spel dan zwaarder, als je maar genoeg doorbouwt dan wordt het voor elke videokaart te zwaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

RoD schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 21:56:
[...]

Tuurlijk wordt het spel dan zwaarder, als je maar genoeg doorbouwt dan wordt het voor elke videokaart te zwaar.
Lol ben je jaloers? TripNRaver geeft aan ondanks dat ie een zwaar systeem heeft dat het spel niet lekker draait bij hem. Dit heeft zo zn oorzak(en) bijv. drivers, spy/ad-ware en misschien wel virus(sen). En vervolgens kom jij met zo'n zwak onderbouwde redenering. Je had op zn minst een advies kunnen geven of ieg vragen wat hij zoal heeft geprobeerd om het probleem op te lossen. :/

edit: ik zie dat je hier het wel kunt/doet, maar ja dat is ook geen systeem om jaloers op te zijn, toch? ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Xadeon op 13-10-2005 22:10 ]

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roet
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:02
Ik denk dat het door zijn "trage" proc komt, of misschien doordat hij maar 1gb aan mem heeft.

Overigens is het audio probleem wel al aangekaart op de forums en ik hoop dan ook vurig dat er wat aan gedaan wordt, aangezien het spel zo voor ongeveer 10% van de mensen onspeelbaar is (ook het crashen direct na de introfilmpjes komt door het geluid, net als het crashen direct ingame)

Wat je kan proberen is bij dxdiag je geluids hardware accel compleet uitzetten. Het zal waarschijnlijk niet echt extreem goed draaien, maar je weet iig meteen of het daar aan ligt of niet.

Sterker nog, als je in het startmenu kijkt van de game, is er in het mapje diagnostics een optie om de game zonder geluid of zonder video te starten :)

[ Voor 36% gewijzigd door Roet op 13-10-2005 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Xadeon schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:06:
[...]

Lol ben je jaloers? TripNRaver geeft aan ondanks dat ie een zwaar systeem heeft dat het spel niet lekker draait bij hem. Dit heeft zo zn oorzak(en) bijv. drivers, spy/ad-ware en misschien wel virus(sen). En vervolgens kom jij met zo'n zwak onderbouwde redenering. Je had op zn minst een advies kunnen geven of ieg vragen wat hij zoal heeft geprobeerd om het probleem op te lossen. :/
Veel bouwen = meer nodig om alles te verwerken. Als je maar lang genoeg doorbouwt krijgt zelfs de beste pc het zwaar, dat hoeft _helemaal_ niet gerelateerd aan drivers/virussen ed gelinkt te zijn. Hier is gewoon duidelijk het verband: veel bouwen: videokaart krijgt het zwaar op de allerhoogste settings.
Zet het gewoon een tandje lager, dan is het weer goed speelbaar, veel verschil zie je toch niet. Lijkt me geen zwak onderbouwde redenering, maar juist een heel erg logisch gevolg van veel bouwen.

En nee, ik ben niet jaloers, maar het werd gepost op een nogal patserige manier
edit: ik zie dat je hier het wel kunt/doet, maar ja dat is ook geen systeem om jaloers op te zijn, toch? ;)
:z

[ Voor 9% gewijzigd door RoD op 13-10-2005 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar het hoort gewoon goed te draaien op een 7800gtx. Mag best een drivertje of update voor komen!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Anoniem: 114616 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 22:20:
Maar het hoort gewoon goed te draaien op een 7800gtx. Mag best een drivertje of update voor komen!.
Er zit meer in een pc dan een 7800GTX ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
volgens mij is ie een beetje hardleers, ik heb een mindere pc dan jij (x700 + p4 3,2 ghx +2x512), en geloof me ik hb het bij aom dat probleemloos op integrated graphics gaat voor elkaar gekregen dat mijn comp de 4 fps niet meer haalde. als je maar genoeg gebouwen en units hebt kapt ie ermee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlyEragon

FlyEragon

Alien Monkeys

Anoniem: 125150 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 17:05:
[...]

quote:

Dit vraag ik me ook af...
Je krijgt toch maar 25 villagers in het begin totdat je een upgrade doet bij bij de "mosque". Dan krijg je weer villagers tot je er 40 hebt. Daarna kan je nog een upgrade doen om een max van 70 villagers te halen >:)

[ Voor 26% gewijzigd door FlyEragon op 13-10-2005 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 21:56:
[...]

Prcies, je moet die AA ook gewoon op Low zetten in-game, bij mij draait het ook voor geen meter met High, en dat op een amd64@2.6Ghz en 2 gig ram. Verder kan het zo zijn, wat al eerder vermerld is trouwens, dat AOE niet eens de 7800GT/GTX herkend en aanziet voor een 6800GT.

Tis klote dat je met een uberkaart als dit niet met AA op high kan spelen, maar misschien wordt er in een patch ofzo nog wat op gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dionysos1605
  • Laatst online: 16:19
Erkandude schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 23:14:
[...]

Je krijgt toch maar 25 villagers in het begin totdat je een upgrade doet bij bij de "mosque". Dan krijg je weer villagers tot je er 40 hebt. Daarna kan je nog een upgrade doen om een max van 70 villagers te halen >:)
Klopt. Maar het 'probleem' zit hem juist dat als je die upgrade heb gedaan er geen mogelijkheid meer is om op een gegeven moment wanneer je verder in het spel zit, en je dus geen 70 villagers meer nodig hebt omdat je dan al voldoende resources hebt, dit spawnen te stoppen. Ze blijven maar spawnen terwijl ik de population liever gebruik voor infantry of cavalry etc. Iedere keer als er infantry ofzo van mij worden gekilled dan komen er villagers voor in de plaats.

Never underestimate the predictability of stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
dan doe je iets verkeerd als je teveel resourses hebt, gewoon aanvallen en je probleem is voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:38
Ow cool is hij al uit??

Ga ik hem morgen maar eens kopen. Is het in game scherm wat kleiner geworden bij de hele versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Yep is een optie voor in het menu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 123536

Hij is al uit op het internet :*), dus in de winkel zul je hem nog niet vinden. Release ligt in europa ergens begin november (zie topic start)

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 123536 op 13-10-2005 23:46 ]

Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.