Nou ik heb nu ongeveer anderhalf jaar de Zen Sleek en nu is een essentiele knop stukgegaan: De aan/uitknop
Het was al enige tijd moeilijk om de knop in te drukken, gebruikte daarom soms een pen als het me niet lukte. Nu heb ik iets te hard gedrukt en heb ik de knop te ver omlaag geduwd.
Ik ga kijken hoe duur repareren is en anders ga ik maar sparen voor een hele nieuwe speler.
Even wat opmerkingen op een rijtje gezet:
- Hij is in het begin af en toe wel eens vastgelopen als ik bijvoorbeeld in een liveset van 2 uur wilde doorspoelen, maar daar heb ik later geen last meer van gehad.
- Soms wilde ik een album op de speler zetten (met tags en al) waarna hij verscheen als Unknown. Hoe vaak ik ook probeerde, hij bleef Unknown.
- Ik merk ook dat het scrollen met die touchpad steeds ietsje lastiger gaat. Ik heb er eigenlijk geen last van, maar hij reageert niet altijd even accuraat meer. Hetzelfde met de Menu/Terug knop.
- Het meeste last heb ik nog van de hoeveelheid stof die er onder het scherm is komen te zitten. Het ziet er gewoon niet uit.
- Als je de plug van je koptelefoon een beetje draait in het gaatje, hoor je een beetje van die knettergeluiden.
Eigenlijk ben ik best tevreden over de speler. Hij heeft eigenlijk altijd wel goed gewerkt en de mankementen die hij vertoont naarmate de tijd verstrijkt kunnen mij niet zodanig storen dat ik er mee terug zou gaan.
Als ik een nieuwe speler koop, weet ik wel dat het geen Sleek wordt. Gewoon omdat ik toe ben aan iets nieuws.