Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-02-2018
vind het maar maf.

heb het probleem nog steeds.

op andere pc's doet hij het wel. maar mijn pc herkend hem wel van creative zen media player gevonden bla bla .. maar de software en wmp10 zeggen dat ze niks zien. maar wel op andere pc's

verwisselbare schijf doet het ook gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chewy
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-07-2022
Hoe kan je zien dat de batterij volledig is opgeladen als hij nog aan de adapter hangt?

Heb overigens vandaag de Creative Zen Sleek Photo 20GB ontvangen via bol.com (180 eurie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistral
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 24-08 07:52
Chewy schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 17:45:
Hoe kan je zien dat de batterij volledig is opgeladen als hij nog aan de adapter hangt?

Heb overigens vandaag de Creative Zen Sleek Photo 20GB ontvangen via bol.com (180 eurie)
Als de blauwe aan\uit knop niet meer knippert is ie helemaal vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpeeters
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 18:51
Hier verschiet ik even van. Ik heb de Sleek Photo voor iets minder dan €60 gekocht voor men vriendin, een maand geleden in de Fnac. Daar zeiden ze toen dat het toestelletje einde model was, vandaar de grote korting (was meer dan 70%). Had ik dit geweten had ik er ineens 10 gekocht :9

Maar het is een erg leuke speler. Het enige dat erg stoort is dat het bijgeleverde hoesje zelf enorm veel stof achterlaat. Van stof achter het lcd display heb ik voorlopig nog niks gemerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi, ik heb een probleem met mijn zen sleek photo. Hij zat half vol toen ik op vakantie ging. Nu heeft een griekse vriend muziek van mijn zen gekopieerd en er een hoop muziek van hem bijgezet.

Het probleem is dat ik op de zen alles wat hij erbij heeft gezet gewoon kan zien en afspelen, maar als ik hem aansluit op mijn pc zie ik alleen mijn eigen muziek, niet wat hij erbij heeft gezet, pfffff.
Hij had trouwens usb1, dus het duurde heel lang maar hij heeft gewoon alles eraf gekregen.

Heb een plugin gedownload voor winamp en daar zie ik nu zijn muziek ook, maar ik wil het graag op mijn pc krijgen, hellup is er iemand die weet hoe ik dat voor elkaar kan krijgen??

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, iig alvast bedankt!!!

greetz diaan

Probleem is opgelost, nog teveel ouzo in mijn bloed denk ik, map over het hoofd gezien 8)7 hahaha. Ben trouwens verder heel errug tevreden over de zen!!

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2006 18:07 . Reden: probleem opgelost ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isaja
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 14:53
blowy schreef op dinsdag 08 augustus 2006 @ 23:33:
Hier verschiet ik even van. Ik heb de Sleek Photo voor iets minder dan €60 gekocht voor men vriendin, een maand geleden in de Fnac. Daar zeiden ze toen dat het toestelletje einde model was, vandaar de grote korting (was meer dan 70%). Had ik dit geweten had ik er ineens 10 gekocht :9

Maar het is een erg leuke speler. Het enige dat erg stoort is dat het bijgeleverde hoesje zelf enorm veel stof achterlaat. Van stof achter het lcd display heb ik voorlopig nog niks gemerkt.
O o o ow jij......... :P

Ik heb er zelf dus ook net 180euro voor betaald, en dat vond ik al een koopje!

Better luck next time? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dus hetzelfde probleem als wolfster, en ik heb de meeste van die 15 tips geprobeerd en de site http://www.nomadness.net doet het niet, maar het werkt niet. Dit probleem deed zich voor nadat ik mijn computer had geformatteerd en windows eropnieuw heb opgezet. Daarvoor deed hij het prima. Meer mensen met dit probleem en misschien een oplossing?

Verwijderd

Hallo allemaal,
Ik ben sinds gister de trotse eigenaar van een zen sleek photo, voor maar 180 euro!
Wat een geluid heeft dat ding zeg! zeker met mijn creative ep-630 erop.
Nu heb ik alleen een klein probleembje:
Bij sommige albums wordt in de tags het tracknummer niet goed opgeslagen, ik heb dan dus bij een heel album 11 tracks met het nummer 0, bij sommige albums werkt het wel en dan staat er gewoon netjes 1-11. Alle tags zijn vers getagged met tag&rename op dezelfde manier etc, dus ik snap er verder niks van. Nu is het niet echt een groot probleem, maar toch wel fijn als iemand een oplossing weet, aangezien ik een album in chronologische volgorde afluisteren veel fijner vind dan in alfabetische volgorde.

even een screenie voor wat duidelijkheid misschien:
Afbeeldingslocatie: http://i108.photobucket.com/albums/n2/ataroo/zen1.jpg

@ wolfster en the gloaming. de software van creative werkt niet goed met quicktime 7.0 tot 7.02, dus als je een van deze versies hebt, misschien dat het daar aan ligt.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 17-08-2006 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 17 augustus 2006 @ 16:01:
Hallo allemaal,
Ik ben sinds gister de trotse eigenaar van een zen sleek photo, voor maar 180 euro!
Wat een geluid heeft dat ding zeg! zeker met mijn creative ep-630 erop.
Nu heb ik alleen een klein probleembje:
Bij sommige albums wordt in de tags het tracknummer niet goed opgeslagen, ik heb dan dus bij een heel album 11 tracks met het nummer 0, bij sommige albums werkt het wel en dan staat er gewoon netjes 1-11. Alle tags zijn vers getagged met tag&rename op dezelfde manier etc, dus ik snap er verder niks van. Nu is het niet echt een groot probleem, maar toch wel fijn als iemand een oplossing weet, aangezien ik een album in chronologische volgorde afluisteren veel fijner vind dan in alfabetische volgorde.

even een screenie voor wat duidelijkheid misschien:
[afbeelding]

@ wolfster en the gloaming. de software van creative werkt niet goed met quicktime 7.0 tot 7.02, dus als je een van deze versies hebt, misschien dat het daar aan ligt.
Je weet zeker dat je tags goed zijn, je hebt namelijk sinds een tijd ook ID3 versie 2 ofzo.

Verwijderd

Even een vraagje,

Ik heb sinds gisteren (eergister bestelt) een Zen Sleek Photo. Na een uurtje spelen met het ding merkte ik 3 kleine witte stipjes op, in het beeld. Na goed kijken blijken het geen dode pixels (werken OLED schermen daar wel mee? oid in ieder geval) te zijn, maar een soort stofjes, het ligt achter het glas OP het scherm zeg maar. Je ziet ze ook wanneer de Sleek uitstaat. Maar ze zijn té wit om stofjes te kunnen zijn, vind ik.

Toen ik ze ontdekte zat het beschermplasticje er nog op, dus het kan moeilijk zo er onder kunnen zijn gegaan, in het uurtje dat ik hem gebruikte. Is het soms een fabricage fout?

Kan ik dit aankaarten bij Creative? Wat kan ik doen en wat kunnen zij voor mij doen?

Niet dat het levensbedreigend is hoor, maar het is gewoon irritant.

BVD

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

stof onder het scherm... heb ik ook denk dat ik mijne er voor terug ga inruilen... (ben er alleen te lui voor)
stof onder het scherm is wel een bekend probleem, sommige hier hebben daarvoor een RMA aangevraagt, vraag me alleen af wat kregen die toen? een nieuwe, want dat hoef ik niet, geef me dan met bijbetaling maar een Vision M

Verwijderd

GoldenSample schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:21:
stof onder het scherm... heb ik ook denk dat ik mijne er voor terug ga inruilen... (ben er alleen te lui voor)
stof onder het scherm is wel een bekend probleem, sommige hier hebben daarvoor een RMA aangevraagt, vraag me alleen af wat kregen die toen? een nieuwe, want dat hoef ik niet, geef me dan met bijbetaling maar een Vision M
Hoe kan ik hem dan 'terugruilen' en welke code is precies je RMA/Waar kan ik hem aanvragen?
Het is trouwens geen stof.
Er zat 1 doorzichtig stickertje op de achterkant en die heb ik er af gehaald en weggegooid.. :/
S/N heb ik nog wel.

En de eerste kras zit er al weer op }:|

gevonden, ga nu dinges aanvragen, alleen die gedetaileerde beschrijving, zal ik die maar in het engels doen? :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2006 17:03 ]

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat doe je via de winkel waar je hem gekocht hebt.

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 17:05:
Dat doe je via de winkel waar je hem gekocht hebt.
Heb hem gekocht bij Bol.com, volgens mij gaat dat niet echt werken.
En als het een fabricagefout je, moet ik hem toch gewoon bij Creative ruilen?

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 17:09:
[...]

Heb hem gekocht bij Bol.com, volgens mij gaat dat niet echt werken.
En als het een fabricagefout je, moet ik hem toch gewoon bij Creative ruilen?
Jawel, als je speler stuk is moet je hem gewoon bij de winkel kunnen ruilen. Je kunt het ook via Creative doen mocht je dat willen.

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 17:10:
[...]

Jawel, als je speler stuk is moet je hem gewoon bij de winkel kunnen ruilen. Je kunt het ook via Creative doen mocht je dat willen.
Maar voor zover ik weet/heb gelezen doet Bol.com niet aan garantie en omruilen toch?!
Edit:

Bol.com doet niet aan omruilen, alleen aan retouneren, en dan krijg ik m'n geld terug, maar dat wil ik niet. Ik wil gewoon een nieuwe/gerepareerde Sleek Photo :P

Dus dan maar aan Creative vragen.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2006 17:41 ]

• Pixeldude
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23-09-2024
na vlink twijfen tussen verschillende spelers ben ik toch gegeaan voor deze Zen Sleek Photo :D

even een qq-tje (Quick Question)

als ik nu zeg dat hij de albums moet afspelen dan speel hij ze af zo als ze in de id tags staan aangegeven maar is er ook een mogelijkheid om gewoon de mapjes aftespelen?

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 17:11:
[...]

Maar voor zover ik weet/heb gelezen doet Bol.com niet aan garantie en omruilen toch?!
Edit:

Bol.com doet niet aan omruilen, alleen aan retouneren, en dan krijg ik m'n geld terug, maar dat wil ik niet. Ik wil gewoon een nieuwe/gerepareerde Sleek Photo :P

Dus dan maar aan Creative vragen.
Dat kunnen zij wel zeggen, maar volgens mij zijn ze gewoon verplicht om je een vervangend exemplaar te geven.
Maar via Creative kan het ook prima ja. Ze hebben een goede service.
Civic schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 23:40:
na vlink twijfen tussen verschillende spelers ben ik toch gegeaan voor deze Zen Sleek Photo :D

even een qq-tje (Quick Question)

als ik nu zeg dat hij de albums moet afspelen dan speel hij ze af zo als ze in de id tags staan aangegeven maar is er ook een mogelijkheid om gewoon de mapjes aftespelen?
Zoek voor de grap eens op mappen in dit topic. Zelf een beetje moeite doen voordat je een vraag stelt kan geen kwaad hoor.

[ Voor 31% gewijzigd door RoD op 31-08-2006 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
RoD schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 23:43:
Zoek voor de grap eens op mappen in dit topic. Zelf een beetje moeite doen voordat je een vraag stelt kan geen kwaad hoor.
A oke, no maps dus... beetje jammer :/ Maar goed, morge dus maar ff opzoek naar een goede Tag&rename tool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2006 @ 16:29:
[...]

Hoe kan ik hem dan 'terugruilen' en welke code is precies je RMA/Waar kan ik hem aanvragen?
Het is trouwens geen stof.
Er zat 1 doorzichtig stickertje op de achterkant en die heb ik er af gehaald en weggegooid.. :/
S/N heb ik nog wel.

En de eerste kras zit er al weer op }:|

gevonden, ga nu dinges aanvragen, alleen die gedetaileerde beschrijving, zal ik die maar in het engels doen? :P
kan in nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 12:43
Yep, gewoon via de creative website een RMA aanvragen. Je kan gewoon alles in het Nederlands doen. Ik had hetzelfde probleem (stof) met m'n Sleek en ik kreeg gewoon een nieuwe Zen Sleek thuis gestuurd nadat ik m'n oude naar Creative had verzonden.
Tot nu toe heb ik nog steeds geen stof achter het scherm van de nieuwe Sleek. Hopelijk blijft dit zo, anders gaat ie over een paar maanden, vlak voordat de garantie verlopen is, weer terug naar creative.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• samisdenaam
  • Laatst online: 23-12-2024
Ik heb sinds gister via dixons een Zen sleek photo gekocht. Nu heb ik net ongeveer 8 gb aan albums op mijn speler gezet via media explorer en dan media toevoegen, dit ging gewoon goed. Toen ik daarna nog meer albums er op wou zetten lukte het niet meer. Elke keer gebeurt er helemaal niks en dan loopt het vast. Op het schermpje van de speler staat dan ook niet meer "Docked".
Als ik het via Windows verkenner probeer krijg ik deze foutmelding: "The I/O operation has been aborted because of either a thread exit or an application request"
Is er het ook mogelijk om via een andere manier er muziek op te zetten of weet iemand wat er mis is?

[ Voor 20% gewijzigd door samisdenaam op 02-09-2006 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isaja
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 14:53
Civic schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 00:04:
[...]

A oke, no maps dus... beetje jammer :/ Maar goed, morge dus maar ff opzoek naar een goede Tag&rename tool.
Tag & Rename

Had hetzelfde probleem met mijn sleek, even twee uurtjes met dit programma op je collectie los gaan, en alles staat er weer perfect! ;)

Het programma is klein, doodeenvoudig, en heeft alle functies die je nodig hebt. En zelfs nog meer als je 'registreert'..... O-)

Succes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
Ik had dat programmatje al gevonden idd, erg handig kost even een paar uurtjes om de boel in orde tekrijgen (30gig) maar dan staat het er wel allemaal beter op :)

---

Maar wat dan wel weer minder is, is dat mn spelertje nu al vast zit. :( hij speel niks meer af en ik hoor een getik vanuit de speler komen :/

Fijn, Dat word dus tot donderdag zonder muziek.
En dan weer met koopavond terug naar de winkel. ZUUR!! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de adviezen. Voor de rest doet hij het nog gewoon perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

hoe verander ik bij de FM radio de modus van mono naar stereo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
lochtejans schreef op vrijdag 01 september 2006 @ 11:00:
Yep, gewoon via de creative website een RMA aanvragen. Je kan gewoon alles in het Nederlands doen. Ik had hetzelfde probleem (stof) met m'n Sleek en ik kreeg gewoon een nieuwe Zen Sleek thuis gestuurd nadat ik m'n oude naar Creative had verzonden.
Tot nu toe heb ik nog steeds geen stof achter het scherm van de nieuwe Sleek. Hopelijk blijft dit zo, anders gaat ie over een paar maanden, vlak voordat de garantie verlopen is, weer terug naar creative.
Inmiddels komt er ook stof achter het scherm van de "nieuwe" Zen Sleek. Het is op dit moment nog niet zo erg maar het wordt natuurlijk over de loop van tijd steeds erger. Ik heb nog, bij 1 jaar garantie, tot november garantie. Kortom ik weet nog niet of ik hem weer voor die tijd terug stuur naar Creative en vriendelijk een ander model aanvraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

lochtejans schreef op maandag 25 september 2006 @ 18:17:
[...]

Inmiddels komt er ook stof achter het scherm van de "nieuwe" Zen Sleek. Het is op dit moment nog niet zo erg maar het wordt natuurlijk over de loop van tijd steeds erger. Ik heb nog, bij 1 jaar garantie, tot november garantie. Kortom ik weet nog niet of ik hem weer voor die tijd terug stuur naar Creative en vriendelijk een ander model aanvraag.
grmbl mijne is nu heen en krijg een nieuwe thuis gestuurd :X had toch om een ander model (vision M _o_ ) moeten vragen (met bijbetaling van mijnkant, heb alleen geen geld) maar 'm terug sturen vlak voordat m'n garantie over was (ook tot november) humm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeldude
qq: Waarom gaan mn speler aan als ik winamp opstart? :? en is dat ook uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

m'n vervangende is nu op weg terug naar mij, wel mooi 3x niks zonder mp3 speler... dan weer al m'n muziek uitzoeken enzo... opnieuw d'r op... zal wel ff opnieuw gaan renamen als ik niet te lui ben...

• Chewy
  • Laatst online: 26-07-2022
Hoe lang gaan overigens de accu bij jullie mee. Bij mij houd hij het ongeveer maximaal 8 uur vol...

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Ik ben in het bezit van een gewone Zen Sleek (geen photo dus). De accu doet het ongeveer 12-14 uur. Ik verbaas me er regelmatig over, dan denk ik dat hij bijna leeg is en vervolgens speelt hij met gemak 5 uur door.

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Resistance_NL schreef op woensdag 27 september 2006 @ 12:49:
Ik ben in het bezit van een gewone Zen Sleek (geen photo dus). De accu doet het ongeveer 12-14 uur. Ik verbaas me er regelmatig over, dan denk ik dat hij bijna leeg is en vervolgens speelt hij met gemak 5 uur door.
is zeker waar, ik heb/had (naja krijg 'm weer terug) ook een 'gewone' en heb het nooit echt getest maar denk dat het bij mij een uur of 14 wel haalbaar is, ik ben wel iemand die hem aanzet en in z'n zaksteekt en niet gaat lopen browsen in de nummers ofzo, ik ben qua stroom verbruik dus zo voordelig mogelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hee,

Ik heb de zen sleek een paar weken gelden gekocht maar ik zit met een probleem op 1 pc had ik de software al geregistreed maar nu wil ik ook op een andere pc de software regeistren maar dat wil hij niet.
het is een best wel lastig probleem want al mijn muziek staat op de ene pc
kan iemand mij helpen
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royco_100
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 12:02

royco_100

Enthousiaste Tweaker

Even een vraagje,
Sinds een tijdje word niet meer bij alle nummers een titel gegeven :S Bij sommige wel en sommige niet, ze hebben allemaal ID3v1 en ID3v2 tags maar het lijkt alsof daarvan een gedeete verdwijnt bij het overzetten, meer mensen die hier ervaring mee gehad hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royco_100
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 12:02

royco_100

Enthousiaste Tweaker

/me royco_100 geeft dit topic een schopje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

royco_100 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:52:
Even een vraagje,
Sinds een tijdje word niet meer bij alle nummers een titel gegeven :S Bij sommige wel en sommige niet, ze hebben allemaal ID3v1 en ID3v2 tags maar het lijkt alsof daarvan een gedeete verdwijnt bij het overzetten, meer mensen die hier ervaring mee gehad hebben?
nee geen last van, wat voor firmware versie zit er op je speler, mischien kun je het daarop vinden als 'known-issue' en is het met een update te verhelpen.
ik merk overigens dat mijn firmware op m'n van de RMA teruggekregen speler afentoe met afspelen stukje overlijkt te slaan (heel even)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb lang gewacht met het kopen van een nieuwe mp3 speler, maar na al dat gedoe van iPods ben ik dat ding wel meer dan zat. Ik heb nog een oude 4G iPod die ik weer in gebruik heb genomen, nadat iemand mijn Zen Touch voor een erg goede prijs wilde overkopen. Dom, want ondanks dat de touchpad van de Touch niet zo lekker werkt, dat ding doet tenminste gapless playback (een kreet die ze op het Apple Support Forum niet meer willen lezen). Leuk dat Apple een oplossing heeft gezocht voor de nieuwe iPods, maar jammer dat ze oudere iPods niet servicen. Aard van het beestje, heb ik vernomen.
Al met al voor mij reden genoeg om weer terug te schuiven naar de Creative kant en lekker weer een spelertje uit hun huis vandaan ga halen om mijn geliefde muziekjes mee af te spelen.
Mijn keus is gevallen op de Sleek Photo. Ding ziet er goed uit en is nu ook niet duur meer.
Goh, wat zal dat een verademing zijn om live albums weer gapless te kunnen beluisteren en nog nummers door te kunnen switchen ook.

BTW, ik zag hier een kreet (van een aantal eeuwen geleden) dat de 4G iPod niet goed is in zijn lage tonen. Dat klopt half. Als ik hem op mijn stereo aansluit, dan heb ik daar geen last van, ook met de juiste earbuds (Sony EX71SL) heb ik er helemaal geen last van, maar met bijna ieder ander setje wel.
Maakt niet uit, het wordt toch een externe harde schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 12:15:
Ik heb lang gewacht met het kopen van een nieuwe mp3 speler, maar na al dat gedoe van iPods ben ik dat ding wel meer dan zat. Ik heb nog een oude 4G iPod die ik weer in gebruik heb genomen, nadat iemand mijn Zen Touch voor een erg goede prijs wilde overkopen. Dom, want ondanks dat de touchpad van de Touch niet zo lekker werkt, dat ding doet tenminste gapless playback (een kreet die ze op het Apple Support Forum niet meer willen lezen). Leuk dat Apple een oplossing heeft gezocht voor de nieuwe iPods, maar jammer dat ze oudere iPods niet servicen. Aard van het beestje, heb ik vernomen.
Al met al voor mij reden genoeg om weer terug te schuiven naar de Creative kant en lekker weer een spelertje uit hun huis vandaan ga halen om mijn geliefde muziekjes mee af te spelen.
Mijn keus is gevallen op de Sleek Photo. Ding ziet er goed uit en is nu ook niet duur meer.
Goh, wat zal dat een verademing zijn om live albums weer gapless te kunnen beluisteren en nog nummers door te kunnen switchen ook.

BTW, ik zag hier een kreet (van een aantal eeuwen geleden) dat de 4G iPod niet goed is in zijn lage tonen. Dat klopt half. Als ik hem op mijn stereo aansluit, dan heb ik daar geen last van, ook met de juiste earbuds (Sony EX71SL) heb ik er helemaal geen last van, maar met bijna ieder ander setje wel.
Maakt niet uit, het wordt toch een externe harde schijf.
komt dan omdat die sony's dat compenseren, doet verder aan het feit weinig af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje hé.

Er zijn een aantal dingen mis met mijn Sleek Photo;

1. Stof onder het scherm
2. het alombekende AudioJack probleem
3. Hij loopt ongeveer 2 keer per dag vast (bij een gebruik van 3/4 uur per dag)

Dus ik zit er over te denken om hem op te sturen enzo,

Maaaar..

Er zitten wel (aardig) wat krassen op het scherm en een dkleineukje in het alumilium (hoe je dat ook schrijft)

'Pikken' ze dat?

• Firewall
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-09-2022
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 19:37:
Vraagje hé.

Er zijn een aantal dingen mis met mijn Sleek Photo;

1. Stof onder het scherm
2. het alombekende AudioJack probleem
3. Hij loopt ongeveer 2 keer per dag vast (bij een gebruik van 3/4 uur per dag)

Dus ik zit er over te denken om hem op te sturen enzo,

Maaaar..

Er zitten wel (aardig) wat krassen op het scherm en een dkleineukje in het alumilium (hoe je dat ook schrijft)

'Pikken' ze dat?
hoe oud is de speler?
hangt af van een aantal factoren.

de leeftijd is belangrijk, maar ook of een een technisch probleem is of niet.

voor die audio aansluiting kan je contact opnemen, het vastlopen zullen ze ja aanraden je schijf leeg te halen, en te formatteren.

dat stof onder het scherm zullen ze waarschijnlijk verwijten aan het gebruik

dus heb er niet te hoge verwachtingen bij

• lochtejans
Ik heb de gewone Zen Sleek een aantal maanden geleden vanwege het "stof probleem" teruggestuurd voor RMA naar Creative. Ik kreeg binnen 10 dagen een andere ervoor in de plaats.
Het jammere is dat de nieuwe speler hetzelfde probleem heeft.

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

lochtejans schreef op donderdag 16 november 2006 @ 10:44:
Ik heb de gewone Zen Sleek een aantal maanden geleden vanwege het "stof probleem" teruggestuurd voor RMA naar Creative. Ik kreeg binnen 10 dagen een andere ervoor in de plaats.
Het jammere is dat de nieuwe speler hetzelfde probleem heeft.
same here... over krassen doen ze ook niet moeilijk.. deukje mischien wel ivm valschade maar neem maar gewoon contact op...
over dat vastlopen zullen ze (imho terecht) je eerst aanraden 'm leeg te halen, formateren en waarschijnlijk nieuwe firware d'r op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GoldenSample schreef op donderdag 16 november 2006 @ 16:32:
[...]

same here... over krassen doen ze ook niet moeilijk.. deukje mischien wel ivm valschade maar neem maar gewoon contact op...
over dat vastlopen zullen ze (imho terecht) je eerst aanraden 'm leeg te halen, formateren en waarschijnlijk nieuwe firware d'r op
Welke nieuwe firmware.

Het is een Zen Sleek Photo

Voor zover ik weet is daar geen nieuwe firmware voor.

Hij is trouwens een maandje of 3 oud. max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,

vroeger was ik een groot fan van creative maar dat is nu naar 0 gegaan.

want ik kan niks met mijn mp3 speler.
hoe kan ik er nou muziek opzetten als mijn pc en hun software niet willen registreren.
waar was die tijd dat je hem inplugt muziek erop klaar.
maar nu moet je dingen instaleren en dan doet dit ding het nog steeds niet.
wat moet ik nou doen gewoon weer opsturen en dat ik dit slechte produckt niet wil hebben?
want waarom moet alles zo moelijk ik wil er gewoon muziek op zetten niks meer niks minder waarom moet ik dan alles registren en dat doet hij ook niet dus eigelijk is het een waardjelooos ding zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Tsja, je kunt pech hebben en een kapot exemplaar hebben hè. Dat zegt verder niks over Creative als merk. Verder kun je als je garantie hebt er gewoon een beroep op doen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
Weet iemand of er al drivers beschikbaar zijn, voor de ZEN sleek, waardoor het apparaat in media player 11 te gebruiken is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Heb je daar drivers voor nodig? Als het goed is werkt het gewoon. MTP werkt standaard met WMP, of het nou 10 of 11 is. Dat zou niks uit mogen maken afaik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
Wat moet ik dan uit het volgende opmaken?

Afbeeldingslocatie: http://i14.tinypic.com/2rerwna.jpg

edit: webhelp raadt aan om de installatie terug te draaien naar media player 10... :S

[ Voor 33% gewijzigd door Resistance_NL op 08-03-2007 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Maf :? Heb je de nieuwste firmware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:27

Freak187

geen

Nou ik heb nu ongeveer anderhalf jaar de Zen Sleek en nu is een essentiele knop stukgegaan: De aan/uitknop 8)7
Het was al enige tijd moeilijk om de knop in te drukken, gebruikte daarom soms een pen als het me niet lukte. Nu heb ik iets te hard gedrukt en heb ik de knop te ver omlaag geduwd.

Ik ga kijken hoe duur repareren is en anders ga ik maar sparen voor een hele nieuwe speler.

Even wat opmerkingen op een rijtje gezet:

- Hij is in het begin af en toe wel eens vastgelopen als ik bijvoorbeeld in een liveset van 2 uur wilde doorspoelen, maar daar heb ik later geen last meer van gehad.
- Soms wilde ik een album op de speler zetten (met tags en al) waarna hij verscheen als Unknown. Hoe vaak ik ook probeerde, hij bleef Unknown.
- Ik merk ook dat het scrollen met die touchpad steeds ietsje lastiger gaat. Ik heb er eigenlijk geen last van, maar hij reageert niet altijd even accuraat meer. Hetzelfde met de Menu/Terug knop.
- Het meeste last heb ik nog van de hoeveelheid stof die er onder het scherm is komen te zitten. Het ziet er gewoon niet uit.
- Als je de plug van je koptelefoon een beetje draait in het gaatje, hoor je een beetje van die knettergeluiden.

Eigenlijk ben ik best tevreden over de speler. Hij heeft eigenlijk altijd wel goed gewerkt en de mankementen die hij vertoont naarmate de tijd verstrijkt kunnen mij niet zodanig storen dat ik er mee terug zou gaan.

Als ik een nieuwe speler koop, weet ik wel dat het geen Sleek wordt. Gewoon omdat ik toe ben aan iets nieuws.

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een slecht aparaat is dit zeg...hij loopt constant vast. Vaak gebeurt dat na het opladen, dan zet je hem aan komt er Creative in beeld, doet ie daarna niks meer. Alleen het blauwe lampje blijft branden. Moet standaard al zo'n ijzerdraadje meenemen om hem te resetten:S

Opzich is de Sleek Photo wel goed verder, goed te bedienen. Maar had meer verwacht van dit aparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Kan iemand mij helpen aub want mijn computer wil mijn Zen Sleek niet herkennen via de usb! Alvast bedankt!
Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast