ervaringen van mij tot nu toe
ik heb hem net en heb er nog maar even mee gespeeld (nu de software aan het installeren)
het uiterlijk vind ik top, het blauw kleurt goed bij het aluminium en het wit.
het toutchpad vind ik wennen de besturing is nu eigenlijk vervelend maar ik verwacht dat dit snel zal wennen
de geluidskwaliteit, hierover kan ik nog weinig zeggen, alleen de 2 nummers die creative er op heeft gezet heb ik gehoord, verder moet ik voor ST. Klaas even goede oordopjes kopen (de Sharp MD33, alleen dan met Creative Logo, de (hier 2 letters)-630 meen ik, die ga ik kopen in een zen micro uitbreidings paket (4 euro duurder maar kan die lader enzo toch nog wel verkopen denk ik, dus dan is het voordeliger)
de FM radio heeft zo ver ik hem nu geprobeerd heb zeer goede ontvangst, werkelijk verbazingwekkend vind ik het, in huis (dikke muren) gewoon zeer goede ontvangst
verder zit er een oplader bij die je in de usb kabel moet steken (wel jammer opzich moet je die ook nog mee op bijv. vakantie, maar bij een iPod krijg je hem niet eens

) overgens is de aansluiting op de Sleek mooi degelijk
verder heb ik hoge verwachtingen en ik denk dat Creative me zeker niet gaat teleurstellen
ik ga nu even verder spelen en er een aantal gigjes muziek op zetten
-edit-
de geluidskwaliteit met bij geleverde dopjes valt me niet tegen moet ik zeggen.
de software werkt na instalatie erg envoudig zover ik het gebruikt heb tot nu toe, een liedje er op droppen duurt denk ik 2 seconde per stuk ofzo.
verder went het toutchpad inderdaad snel.
muziek zoeken en albums zoeken werkt ook uitstekend mits je muziek goed getagged is (wat bij mij deels het geval is)
verder voelt de speler erg degelijk aan zijn de menu's overzichtelijk en in het nederlands in te stellen, ook kan je keuze menu's naar eigen inzicht indelen.
verder is het ook mooi dat je songs direct met je sleek kan verwijderen

(is handig als je een top XXX van iets er op hebt staan, gooi je steeds als je bagger hoort weg)
verder playlists maken ga ik denk ik niet gebruiken.
ik ben van het type niet lulle maar luisteren, voor mijn zijn voor een mp3 speler belangrijk
- Geluids kwalteit (voor dat je zegt DUHUH!, veel iPod gebruikers geilen naar mijn mening meer op de buitenkant want naar mijn idee is dat ding niet zo geweldig... en nee dit is niet flamerig/trollerig whatever bedoelt, puur gebasseerd op veel iPod gebruikers in mijn omgeving en eigen ervaringen)
- degelijkheid
- niet te enorm formaat (dat hij wel in mijn broekzak samen met mijn K700i kan, dit is het geval, sleutels wil ik beide niet aan doen

)
verder hecht ik geen waarde aan functies als
playlist's (luister alles door me kaar heen) en een kleurenscherm (is allemaal leuk, 2 weken kijk je er lief

naar maar dan steek je hem toch in je broekzak, althans lijkt mij, ik speel er hoogstens 2 dagen mee)
het enige wat ik eigenlijk een kleinbeetje mis op de sleek zijn mappen, niet dat ik ze echt zou gebruiken maar het kan wel handig zijn om een nummertje te zoeken als je je mp3's niet goed heb getagged (wat ik dus eigenlijk wel moet gaan doen maar omdat het er vrij veel zijn dus niet wil... maar zo als ik al zei, ik zoek toch bijna nooit wat luisteren met die hap

)
deze revieuw (of wat het worden moet) zal ik tzt wel even wat duidelijker maken want nu rooit (d of t , zal deze en andere spelfouten er tzt uit halen) het nergens op
[
Voor 46% gewijzigd door
GoldenSample op 14-11-2005 20:45
]