Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Mijn Sleek is gecrashed en niet meer aan de praat te krijgen. Ik heb hem terug gebracht naar de winkel. Ze zouden hem even opsturen en dan zou ik hem of gerepareerd terugkrijgen of een nieuwe ontvangen. Dat is nu een week of twee geleden. Ik kreeg net te horen dat Creative hem niet wil terugnemen omdat er geen serie nummer op zit. Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Voorlopig ben ik niet onder de indruk van Creative. Het is toch te gek voor woorden dat ze hun eigen producten niet ondersteunen. Ik heb jaren geleden veel ellende met Creative gehad vanwege slechte ondersteuning. Ik ben dus ook zo lang mogelijk bij hun producten weg gebleven. In de andere 'Zen' topics las ik jubel verhalen over de goede service van Creative. Vandaar mijn aanschaf van de Sleek. Het zou nu immers prima moeten zijn wat de service betreft. Zo te zien is er niets veranderd.

Wordt vervolgd.

Only two things are infinite, the universe and human stupidity, Einstein
Alleen de doden kennen het einde van de oorlog, Plato

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-08 21:16
Ortep schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 11:12:
Mijn Sleek is gecrashed en niet meer aan de praat te krijgen. Ik heb hem terug gebracht naar de winkel. Ze zouden hem even opsturen en dan zou ik hem of gerepareerd terugkrijgen of een nieuwe ontvangen. Dat is nu een week of twee geleden. Ik kreeg net te horen dat Creative hem niet wil terugnemen omdat er geen serie nummer op zit. Ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Voorlopig ben ik niet onder de indruk van Creative. Het is toch te gek voor woorden dat ze hun eigen producten niet ondersteunen. Ik heb jaren geleden veel ellende met Creative gehad vanwege slechte ondersteuning. Ik ben dus ook zo lang mogelijk bij hun producten weg gebleven. In de andere 'Zen' topics las ik jubel verhalen over de goede service van Creative. Vandaar mijn aanschaf van de Sleek. Het zou nu immers prima moeten zijn wat de service betreft. Zo te zien is er niets veranderd.

Wordt vervolgd.
Er staat toch gewoon achter op de sleek een serie nummer of niet???
Lijkt mij wel zo logisch. Heb de speler zelf niet, maar het lijkt me dat Creative er zelf gewoon een serienummer opzet.... :? anders heb je nooit kans op enige garantie... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

TheTMC schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 15:43:
Er staat toch gewoon achter op de sleek een serie nummer of niet???
Lijkt mij wel zo logisch. Heb de speler zelf niet, maar het lijkt me dat Creative er zelf gewoon een serienummer opzet.... :? anders heb je nooit kans op enige garantie... :?
Er zat een of ander scheef opgeplakt stikkertje op de achterkant. Het zag er niet uit en dat heb ik dus samen met de bescherm folie die op het display zat afgetrokken. Als het serienummer erg belangrijk is moeten ze het of aan de binnenkant plaatsen, of er in etsen of op schilderen.

Ik heb trouwens daarnet contact gehad met de winkel die hem leverde en daar ben ik vooral erg boos op. Ze accepteerden de speler zonder enig probleem en zeiden dat het twee weken zou duren. Pas nadat ik na die twee weken zelf ben gaan bellen bleek dat ze hem nog steeds niet bij Creative hadden afgeleverd. Ik kan me nog voorstellen dat Creative een serie nummer zoekt, maar de winkel had me daar wel eens eerder over kunnen inlichten. Ik heb natuurlijk helemaal niets met Creative te maken maar met de winkel. De wet verplicht ze om garantie te leveren. Zeker als het ding maar 10 dagen heeft gewerkt. Toen ik ze dus vroeg of ze zich aan de wet wilden houden kreeg ik het vrolijke antwoord: Wij hebben een overeenkomst met Creative. En u moet de speler in ongeschonden staat afleveren. En als het me niet beviel kon ik de speler terug krijgen en het verder zelf uit zoeken. Ze waren immers hun best voor me aan het doen. Zelf heb ik daar dus andere ideeen over. Dat van dat serienummer konden ze na 2-3 dagen wel weten. En dan nog zijn ze verantwoordelijk voor de garantie afhandeling. Ze gaven aan dat het zeker nog 3 weken gaat duren. Samen met de meer dan 2 weken die het nu al duurt kom je op anderhalve maand.

[ Voor 4% gewijzigd door Ortep op 22-11-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Hier valt weining op te zeggen..
Ik vind dit slechte service, en ik vind het helemaal gek dat als je er een stikertje vanaf haalt, dat ze de speler dan niet meer "ongeschonden" vinden. Dit vind ik gewoon belachelijk. Hoewel ik het er wel mee eens ben dat Creative een serie nummer wel beter op de speler had mogen zetten, dan met een stickerje.. 8)7 8)7 :?
Misschien kan je als je nog eens problemen met de speler hebt beter in 1X creative mailen ;)
Nu kan je denk ik niet veel meer doen dan wachten :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:05
Ortep schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 16:47:
[...]

Er zat een of ander scheef opgeplakt stikkertje op de achterkant. Het zag er niet uit en dat heb ik dus samen met de bescherm folie die op het display zat afgetrokken. Als het serienummer erg belangrijk is moeten ze het of aan de binnenkant plaatsen, of er in etsen of op schilderen.

Ik heb trouwens daarnet contact gehad met de winkel die hem leverde en daar ben ik vooral erg boos op. Ze accepteerden de speler zonder enig probleem en zeiden dat het twee weken zou duren. Pas nadat ik na die twee weken zelf ben gaan bellen bleek dat ze hem nog steeds niet bij Creative hadden afgeleverd. Ik kan me nog voorstellen dat Creative een serie nummer zoekt, maar de winkel had me daar wel eens eerder over kunnen inlichten. Ik heb natuurlijk helemaal niets met Creative te maken maar met de winkel. De wet verplicht ze om garantie te leveren. Zeker als het ding maar 10 dagen heeft gewerkt. Toen ik ze dus vroeg of ze zich aan de wet wilden houden kreeg ik het vrolijke antwoord: Wij hebben een overeenkomst met Creative. En u moet de speler in ongeschonden staat afleveren. En als het me niet beviel kon ik de speler terug krijgen en het verder zelf uit zoeken. Ze waren immers hun best voor me aan het doen. Zelf heb ik daar dus andere ideeen over. Dat van dat serienummer konden ze na 2-3 dagen wel weten. En dan nog zijn ze verantwoordelijk voor de garantie afhandeling. Ze gaven aan dat het zeker nog 3 weken gaat duren. Samen met de meer dan 2 weken die het nu al duurt kom je op anderhalve maand.
Ik houd me bezig met garantieafhandeling in een redelijk grote computerwinkel en verkoop ook creative. Ik kan je zeggen dat als jij je speler inlevert de winkel naar creative zal moeten bellen en het serienummer zal moeten doorgeven. Ze horen dan meteen dat er een probleem is. Dit konden ze na 5 minuten al weten. De winkel is duidelijk in gebreke gebleven en het verbaast mij niets als ze daarna niks meer met je speler hebben gedaan. Bovendien mag je er van uit gaan dat de leverancier van je winkel een doa periode heeft. Als bij ons een speler binnen 1 maand kapot gaat krijg je direct een nieuwe mee. Ik verwacht dit ook wel van andere winkels.

Als consument zijnde ben ik benieuwd welke winkel het was. Ik vermoed yorcom gezien je eerdere post. Ik koop er weleens en heb al 1x eerder probleempjes gehad. Vind het als consument fijn om te weten dat ik daar niet meer moet kopen.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
DKasemier schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 20:25:

Als consument zijnde ben ik benieuwd welke winkel het was. Ik vermoed yorcom gezien je eerdere post. Ik koop er weleens en heb al 1x eerder probleempjes gehad. Vind het als consument fijn om te weten dat ik daar niet meer moet kopen.
offtopic:
Daar is de shopsurvey voor hoor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

DKasemier schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 20:25:
[...]
Als bij ons een speler binnen 1 maand kapot gaat krijg je direct een nieuwe mee. Ik verwacht dit ook wel van andere winkels.
Maar als je zo een nieuwe meegeeft, maken jullie (winkel) dan geen verlies? En stel je hebt een nieuwe mee gegeven, klant is weer buiten, jij probeert hem nog ff en hij doet het toch? Wat dan?
Tja, ik vind Yorcom ook een aparte zaak. Als je ze mailt of ze product X met optie Y kunnen bestellen, terwijl ze wél product X met optie Z hebben, dan gaan ze mierenneuken met "ja neem product X met optie Z maar". Als je dan terug mailt met: "waarom kunnen jullie die niet bestellen?" dan krijg je het antwoord "ja, vanwege internet bedrijfs policies" 8)7

Dus dan stuur ik hen een mailtje terug van: "ja jammer voor jullie, maar dit kost je wel klanten!". Niet dat het hen kan verrotten (mij ook niet) dus ze zien maar. Het is dat deze PC zaak de enigste (hier in de buurt) grote shop is (en ook in de T.net pricewatch staat), maar heb toch lekker me PC 80 (???) kilometer verderop gehaald en heb daar gemaild of ze ook product X met optie Y hadden en die voegen ze gewoon apart toe aan hun webshop! Das tenminste 'geen gezeik' :D

Maar me pa heeft bij yorcom een moederbord gekocht, audio/onboard usb zooi deed het niet meer (de southbridge zal wel verrot zijn geweest ofzo?) en hij ging terug, en ze zetten gewoon een nieuwe mama-plank erin!

Dus aan de ene kant denk je met yorcom: wat een *#@$&*#@&#$ zaak, en aan de andere kant toch wel weer goed :7

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

RoD schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 20:31:
offtopic:
Daar is de shopsurvey voor hoor :P
Ik heb inmiddels email contact met Creative...daar kreeg ik in een paar uur tijd van twee mensen antwoord. Buitengewoon vriendelijk en zeer professioneel, ze hadden zelfs al geprobeerd om naar de winkel te bellen maar die was helaas al gesloten. Ik wacht nog een paar dagen af over het vervolg. Daarna vul ik de survey wel in. Met de naam van de winkel er in. Ik wil ze nog heel even ruimte geven om de zaak op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

tip 1 laat dat stikkertje er dus opzitten!
heb ik even verdomde mazzel dat ik hem er nog op heb laten zitten toen m'n broer zij van ja die moet je er op laten zitten, en ik maar denken van wtf lul je nu? 8)7

en het is inderdaad een lomp stikkertje met een nummer, barcode en Made in malaysia... dat er scheef op geplakt is :X

maar heeft iemand dat van dat scherm al gechecked ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

GoldenSample schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 22:06:
en het is inderdaad een lomp stikkertje met een nummer, barcode en Made in malaysia... dat er scheef op geplakt is :X
Bedankt :) Ik zal het in mijn verdere contacten gebruiken om te laten zien dat ik blijkbaar niet zo gek ben dat ik het er af wil halen.

Bij mij zat het zelfs niet eens goed vast...een van de hoeken was naar achteren gekruld.

Het nummer zegt trouwens niets, want je trekt het er vrij makkelijk af. Dus je kan het op een andere speler plakken. Tot zover je unieke serie nummer dan.

Bovendien, het serie nummer zegt hooguit iets over de productie datum en niet over de verkoop datum. Twee opeenvolgende nummers kunnen wel maanden na elkaar zijn verkocht. En garantie gaat in op het moment van aankoop. Het nummer staat niet op de aankoopbon. dus je kan gewoon spelers verwisselen als jouw speler kapot is en een vriend van je heeft er eentje later gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ortep schreef op dinsdag 22 november 2005 @ 22:15:
[...]

Bedankt :) Ik zal het in mijn verdere contacten gebruiken om te laten zien dat ik blijkbaar niet zo gek ben dat ik het er af wil halen.

Bij mij zat het zelfs niet eens goed vast...een van de hoeken was naar achteren gekruld.

Het nummer zegt trouwens niets, want je trekt het er vrij makkelijk af. Dus je kan het op een andere speler plakken. Tot zover je unieke serie nummer dan.

Bovendien, het serie nummer zegt hooguit iets over de productie datum en niet over de verkoop datum. Twee opeenvolgende nummers kunnen wel maanden na elkaar zijn verkocht. En garantie gaat in op het moment van aankoop. Het nummer staat niet op de aankoopbon. dus je kan gewoon spelers verwisselen als jouw speler kapot is en een vriend van je heeft er eentje later gekocht.
Volgens mij kunnen ze het ook niet maken een garantieclaim te weigeren alleen omdat er een stickertje weg is. Heb het ergens gelezen, maar weet niet meer waar ik dat gelezen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Als dat stickertje er toch altijd scheef of niet goed erop zit, kan je het er dan niet gewoon eraf halen als je de speler koopt, en het op je aankoopbon plakken?
Of vinden ze dat bij creative weer niet goed :?
Mij lijkt het erg hinderlijk om bij je speler de hele tijd te moeten uitkijken of het stickertje er nog wel goed op zit |:( ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

TheTMC schreef op woensdag 23 november 2005 @ 13:48:
Als dat stickertje er toch altijd scheef of niet goed erop zit, kan je het er dan niet gewoon eraf halen als je de speler koopt, en het op je aankoopbon plakken?
Of vinden ze dat bij creative weer niet goed :?
Mij lijkt het erg hinderlijk om bij je speler de hele tijd te moeten uitkijken of het stickertje er nog wel goed op zit |:( ...
Ik heb ook eigenlijk nog nooit van een geval gehoord dat garantie geweigerd werd omdat het stikkertje er niet op zat. Op de afstandsbediening van mijn mp3speler zat ook zon stikkertje. Maar daar heb ik nooit iets over gehoord toen ik een nieuwe afstandsbediening kreeg toen de oude stuk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:43
helaas kunnen ze het wel degelijk maken om het te weigeren.
als je hier kijkt http://nl.europe.creative.com/support/warranty/warranty.asp
punt 8 en dan bij e staat er

e) Elk Product waarvan het serienummer is gewijzigd, verwijderd of onleesbaar is gemaakt.

dit staat iig bij de zen micro en bij andere spelers dus ik denk dat dit ook van toepassing is op de sleek
dus mensen laat je sticker er op zitten!

[ Voor 15% gewijzigd door GoTman op 23-11-2005 15:15 ]

Yesterday is history. Tomorrow is a mystery. Today is a gift, that’s why we call it the present.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 12:43
Blijkbaar heb je twee "uit" standen. Soms als ik de player uitzet, en later weer aan, dan start de speler heel snel op en gaat praktisch meteen met de muziek verder waar ik was gebleven. Op andere keren moet de player echt gaan "booten" en duurt het even voordat het ding is opgestart. Ik vermoed dat de ene stand de "standby" is en de ander echt "uit". Hoe je deze twee standen kunt gebruiken is me niet geheel duidelijk.
Dit is me ook opgevallen. Als ik m'n sleek uitzet en laten we zeggen 2 uur later weer aanzet, dan gaat hij meteen verder met het huidige nummer zonder opnieuw op te starten. Stand-by mode of iets dergelijks. Voor m´n gevoel vreet dit veel stroom. In de handleiding kan ik hierover niets vinden.
Is er iemand al meer te weten gekomen over deze twee `uit` standen

[ Voor 5% gewijzigd door lochtejans op 23-11-2005 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ortep
  • Niet online

Ortep

Soylent Green is People!

Blackpanter schreef op woensdag 23 november 2005 @ 15:11:
helaas kunnen ze het wel degelijk maken om het te weigeren.
als je hier kijkt http://nl.europe.creative.com/support/warranty/warranty.asp
punt 8 en dan bij e staat er

e) Elk Product waarvan het serienummer is gewijzigd, verwijderd of onleesbaar is gemaakt.

dit staat iig bij de zen micro en bij andere spelers dus ik denk dat dit ook van toepassing is op de sleek
dus mensen laat je sticker er op zitten!
Creative kan dat wel als voorwaarde hebben, maar in principe koop je niet bij Creative maar bij een winkel. En die moet zorgen voor de afhandeling. Je kan wel allerlei voorwaarden hebben, maar dat wil nog niet zeggen dat ze ook voldoen aan de Nederlandse/Europese wetgeving.

Er staat trouwens ook in dat je maar 12 maanden garantie hebt. Dat klopt ook niet, Het is twee jaar

Als het nummer zo vreselijk belangrijk is moeten ze het ook maar op de kassabon zetten. Anders weet je nog niet of de bon bij de speler hoort of niet

Bovendien, dan moet dat nummer er maar stevig op zitten en niet via een flut sticker. Mijn auto heeft ook een serienummer. Dat zit stevig in het motorblok gebijteld en niet met een sticker op de achterbumper. Daar kan je er nl op rekenen dat het er een keer af gaat

[ Voor 5% gewijzigd door Ortep op 23-11-2005 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Laatst online: 11-09 13:28

Freak187

geen

Er is weer wat tijd verstreken en ben benieuwd naar de ervaringen?

Bij aankoop van dit ding was mijn enige kleine bezwaar het grote scherm (wat ieder apparaat tegenwoordig wel heeft) en een klein beetje stof heeft kans gezien onder mijn scherm te gaan zitten, ook een klein vuiltje. Weet iemand hoe ik dit kan schoonmaken/voorkomen dat de stof nog verder onder het scherm gaat zitten?

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Waar komt precies het stof naar binnen? Op die plaatsen zou je de stofzuiger ns kunnen zetten. Heb gehoord dat dit in sommige gevallen wel werkt. Je kunt em natuurlijk ook openmaken, maar dat is om alleen dat beetje stof niet aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freak187
  • Laatst online: 11-09 13:28

Freak187

geen

Ik denk dat het er vanaf de bovenkant in komt. Daar zit namelijk een "gleufje", wat in principe wel dichtzit maar blijkbaar kan stof er wel doorheen. Ik denk dat Sleek bezitters wel weten wat ik bedoel.

Kia Niro-EV 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Probeer daar dan ns de stofzuiger met maximale kracht op te zetten, wie weet. Wel voorzichtig zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El-Loco
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 22:04
Creative is lekker op dreef, gezien het feit dat ze weer een nieuwe hebben.

De Creative Zen Vision:M :)

gezien het feit dat ik hier semi-nieuwkomer ben zou ik niet weten hoe een nieuw topic netjes in elkaar te knutselen, dus post ik het maar hier :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dsonnaville
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 13:39
alweer zo'n wannabee iPod actie van creative. bedenk wat zelf ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Nee, niet wannabe iPod. Deze is namelijk (imho) beter :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeD2k2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 03-08 19:22
En verdient een eigen topic, als daar behoefte aan is... ;)

Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
Ik kreeg vandaag een mailtje van creative dat de Zen Sleek Photo ook (binnekort) beschikbaar is.

http://nl.europe.creative...ategory=214&product=14259

[ Voor 5% gewijzigd door lochtejans op 23-12-2005 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
lochtejans schreef op vrijdag 23 december 2005 @ 12:35:
Ik kreeg vandaag een mailtje van creative dat de Zen Sleek Photo ook (binnekort) beschikbaar is.

http://nl.europe.creative...ategory=214&product=14259
ik zag hem ook al staan op mp3man.nl maar ik vind zelf bijna 300 euro voor die speler toch wel erg veel als je bedenkt dat je de niet photo voor 220 bij de BCC kon/kan halen.
En de nieuwe Creative Zen Vision M gaat waarschijnlijk rond de 350 euro kosten, en dat lijkt me dan een veel betere speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb deze speler nu zo'n 4 weken, en ben er erg tevreden over...maar... touchpad is nu dood ;(

ik heb al geprobeerd het ding te resetten, en ik kom ook wel in het reset menu, maar om daar ook maar iets uit te voeren heb je het touchpad nodig... erg handig dus...

Iemand anders ook zoiets ervaren? Morgen maar sowieso een bezoekje brengen aan m'n mediamarkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dupondje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-09 13:27

dupondje

Powa 2 Tha PPL :)

lochtejans schreef op woensdag 23 november 2005 @ 15:13:
[...]

Dit is me ook opgevallen. Als ik m'n sleek uitzet en laten we zeggen 2 uur later weer aanzet, dan gaat hij meteen verder met het huidige nummer zonder opnieuw op te starten. Stand-by mode of iets dergelijks. Voor m´n gevoel vreet dit veel stroom. In de handleiding kan ik hierover niets vinden.
Is er iemand al meer te weten gekomen over deze twee `uit` standen
Als je zo'n afstandsbediening hebt, en je blijft daar op play drukken, dan sluit hij af, en als je hem dan weer aansteekt, start hij veel sneller op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

dupondje schreef op maandag 16 januari 2006 @ 23:17:
[...]

Als je zo'n afstandsbediening hebt, en je blijft daar op play drukken, dan sluit hij af, en als je hem dan weer aansteekt, start hij veel sneller op :)
is er da neen afstandsbediening voor de sleek? zo ja waar haal je z'n ding? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

GoldenSample schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 16:50:
[...]

is er da neen afstandsbediening voor de sleek? zo ja waar haal je z'n ding? :)
Even zoeken -> Klik

Onder andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

RoD schreef op dinsdag 17 januari 2006 @ 16:51:
[...]

Even zoeken -> Klik

Onder andere.
niet aan gedacht 8)7 thnx

maar kan iemand met z'n ding me vertellen of hij niet extra ruis/kwaliteids verlies levert? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat heb je soms wel met remotes ja. Sommige hebben er meer last van dan de andere.

Het wordt er zeker niet beter op. Maar ik neem aan dat het wel meevalt bij Creative.

[ Voor 35% gewijzigd door RoD op 17-01-2006 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dupondje
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-09 13:27

dupondje

Powa 2 Tha PPL :)

totaal geen ruis met afstandsbediening !!

afstandsbediening is ook digitaal, want als je volume aanpast op afstandsbediening doet hij dat eigenlijk op speler zelf, het is dus geen gewone weerstand !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22-08 08:59
echt erg met dat stof onder het scherm :(

Dit is toch niet nomraal, hoe kunnen ze zoiets leveren. Ik hoop dat het een productiefout is maar als ik lees dat jullie er ook last van hebben. Het zit bij mij echt overal, maar concentreert zich ook nog eens aan de linker kant (zit denk een grotere kier). Ook zie ik geen enkele mogelijkheid om dat ding open te maken.. hij gaat dus RMA :/

wel jammer dat ik zoiets niet heb gelezen in een van de vele revieuws...

is er btw geen hoesje voor de sleek? of moet je het met dat zwartje stukje stof doen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Er zijn veel spelers die last hebben van stof onder het scherm. Zoek eens uit waardoor het naar binnen kan komen en zet daar de stofzuiger op. Heb ooit ns gelezen dat dat kan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
mja, ik heb het geprobeerd

Ik heb het ook met zo'n flesje lucht geprobeerd, ik moet zeggen dat het het alleen maar erger heeft gemaakt. Er zat waarschijnlijk al wat stof tussen de randjes en dat kwam er dus ook onder.

maar bij me telefoon gebeurt het toch ook niet, waarom bij me mp3 speler dan wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

HammerT schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 17:50:
mja, ik heb het geprobeerd

Ik heb het ook met zo'n flesje lucht geprobeerd, ik moet zeggen dat het het alleen maar erger heeft gemaakt. Er zat waarschijnlijk al wat stof tussen de randjes en dat kwam er dus ook onder.

maar bij me telefoon gebeurt het toch ook niet, waarom bij me mp3 speler dan wel...
omdat je het dan er inblaast ;)
verder tja ik heb het ook ook 1 pikkeltje (grootstofje ofzo) maar ik stoor me er niet aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
Nee daar zou ik me ook niet aan storen, maar het zit gewoon door het hele scherm.

Misschien is het bij mij toch iets erger als normaal. Of zou het komen omdat ik de speler gewoon los in me broekzak heb zitten? Hoe doen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

HammerT schreef op vrijdag 17 februari 2006 @ 20:34:
Nee daar zou ik me ook niet aan storen, maar het zit gewoon door het hele scherm.

Misschien is het bij mij toch iets erger als normaal. Of zou het komen omdat ik de speler gewoon los in me broekzak heb zitten? Hoe doen jullie dat?
ik heb hem ook los in m'n broekzak hoor, z'n 5 dagen per week een uur of 7 lang ;) (niet constant luisteren hoor dat laleen heen en terug naar school als ik met niemand fiets, dus max 1.15 uur ongeveer maar gewoon opschool ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
mja om even te laten zien hoe het er nu uit ziet:

Afbeeldingslocatie: http://img49.imageshack.us/img49/1743/img0517klein2hx.jpg

ja, dit zit dus allemaal onder het scherm :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag is mn Sleek vastgelopen, tijdens het overzetten van muziek naar de speler toe bleef hij hangen. Toen heb ik het geannuleerd en hem losgekoppeld van de computer maar hij geeft nog steeds aan dat hij verbonden is en hij reageert nergens meer op (losgekoppeld niet, niet op pc aangesloten en niet op de stroomadapter). Ik vond het wel toevallig want ik had net 1 gig. verwisselbare schijf ingesteld, maarja mij lijkt de enige optie om nu de batterij leeg laten lopen en weer op te laden (gaat wel lang duren want hij was helemaal vol), of weet iemand iets beters?

Blijkt toch maar weer dat een verwisselbare batterij 100 keer beter is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheTMC
Verwijderd schreef op maandag 20 februari 2006 @ 15:26:
Vanmiddag is mn Sleek vastgelopen, tijdens het overzetten van muziek naar de speler toe bleef hij hangen. Toen heb ik het geannuleerd en hem losgekoppeld van de computer maar hij geeft nog steeds aan dat hij verbonden is en hij reageert nergens meer op (losgekoppeld niet, niet op pc aangesloten en niet op de stroomadapter). Ik vond het wel toevallig want ik had net 1 gig. verwisselbare schijf ingesteld, maarja mij lijkt de enige optie om nu de batterij leeg laten lopen en weer op te laden (gaat wel lang duren want hij was helemaal vol), of weet iemand iets beters?

Blijkt toch maar weer dat een verwisselbare batterij 100 keer beter is :/
reset doet ie ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de aan/uit knop ingedrukt houden werkt ook niet nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
er zit rechtsonder zo'n klein gaatje, druk daar eens met een ijzerdraadje in ;)

die van mij is ook al 2 keer vastgelopen :/

[ Voor 27% gewijzigd door HammerT op 20-02-2006 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aha ok, ik wist niet dat hij een reset knop had. Maar hij heeft zichzelf na een paar uur uitgeschakeld (nog voor de batterij leeg was) en na het aansluiten op de stroomadapter deed hij het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds deze week ben ook ik in bezit van een Zen Sleek Photo. Nu heb ik een probleem, nl. hij vertikt het om de nieuwste firmware (die voor playsforsure, 2.01.03 > http://nl.europe.creative...10&drivertype=0&x=27&y=13)
erop te zetten
, zodat ik nog steeds niet in staat ben om drag&drop te gebruiken om via Windows Verkenner muziek op de speler te zetten i.p.v. via Creative Media Explorer of WMP10. Mijn laptop (met XP) herkent de speler wel, aangezien alle drivers er op geïnstalleerd staan, maar als ik probeer om de firmware-update te installeren, zegt het venster van de firmware-update keer op keer dat de speler niet aangesloten is. Hoe kan ik deze firmware er toch op zetten?

Na het lang doorstruinen van de gebruikersfora op de creative-website, ben ik erachter gekomen dat deze firmware-update NIET bestemd is voor de Zen Sleek Photo. 8)7 |:( Om de een of andere reden gaat het drag&droppen van muziekbestanden via Windows explorer nu prima.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-03-2006 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
HammerT schreef op maandag 20 februari 2006 @ 13:25:
mja om even te laten zien hoe het er nu uit ziet:

[afbeelding]

ja, dit zit dus allemaal onder het scherm :X
Ik heb precies hetzelfde probleem, alleen gelukkig nog in mindere mate. Al het stof en spul blijft onder het scherm hangen. Voor de rest echter dik tevreden erover :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

ik ook nogsteeds, ook zie ik de photo nu ook bij zaken als de dixons staan :P
verder word hij alleen wel een beetje klein :X :'( m'n 20 GB raakt vol... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-07-2021
kan iemand mij vertellen of het een nadeel is als de batterij er niet uit kan? het lijkt me nogal vervelend als de batterij net buiten de garantie kapot gaat/lui wordt .. en deze dus niet te vervangen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Amien90 schreef op donderdag 18 mei 2006 @ 12:44:
kan iemand mij vertellen of het een nadeel is als de batterij er niet uit kan? het lijkt me nogal vervelend als de batterij net buiten de garantie kapot gaat/lui wordt .. en deze dus niet te vervangen is.
tot op heden houd mijn batterij het uitstekend vol, ik ervaar het niet als een nadeel (heb hem ook pas een goed halfjaar daar niet van ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
ik twijfel namelijk tussen de sleek en de micro .. sleek vind ik mooier, 20GB is fijn.. het feit dat ie iets groter is maakt me niet uit .. Maar die batterij vind ik wel een groot nadeel .. ik heb het namelijk eerder gehad met een ander product waarvan de batterij er niet uit kon.

weet iemand of er voor de sleek een wireless remote is? ik kon 'm zelf niet vinden .. wel een cradle voor speakers en usb .. maar geen wireless remote.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
Resistance_NL schreef op zaterdag 15 april 2006 @ 12:38:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem, alleen gelukkig nog in mindere mate. Al het stof en spul blijft onder het scherm hangen. Voor de rest echter dik tevreden erover :)
Tja, jij wel maar ik niet denk je niet omdat alles er onder blijft hangen het niet steeds erger wordt? Ik heb hem terug gestuurd en omdat ze niet meer gemaakt worden heb ik me geld terug gekregen, voor ff wat meer heb ik nu een iPod 30Gb 5G. :*) En ik heb hier echt geen spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
heeft de sleek photo ook last van stof?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kul
  • Laatst online: 28-12-2024

Kul

De photo is goedkoper dan de gewone..
pricewatch: Creative Zen Sleek, 20GB (USB2.0, Radio)
->kijk bij dixons

Wordt wel verleidelijk om er een te kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 19:08
DKasemier schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 08:39:
[...]

je weet niet eens wat ik op mn hoofd had man.. een sony V700 |:(
er staat dat ik 2 iRivers had, denk je nou echt dat dat geen goed vergelijkingsmateriaal voor die iPod mini is?
reageer niet zo triest
Lol ik heb een IPod Photo 60GB, en met mijn MDR-V700 klinkt de bass prima hoor.. :?
Het is wel is waar geen mega bass zoals de V700 KAN produceren. Want daar is veeeelte veel kracht voor nodig, dat haal je uit geen een mp3 speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blup schreef op maandag 22 mei 2006 @ 17:40:
[...]

Lol ik heb een IPod Photo 60GB, en met mijn MDR-V700 klinkt de bass prima hoor.. :?
Het is wel is waar geen mega bass zoals de V700 KAN produceren. Want daar is veeeelte veel kracht voor nodig, dat haal je uit geen een mp3 speler.
LOL, dan heb jij nog nooit een iRiver of Creative op je V700 aangesloten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

HammerT schreef op zondag 21 mei 2006 @ 20:01:
[...]

Tja, jij wel maar ik niet denk je niet omdat alles er onder blijft hangen het niet steeds erger wordt? Ik heb hem terug gestuurd en omdat ze niet meer gemaakt worden heb ik me geld terug gekregen, voor ff wat meer heb ik nu een iPod 30Gb 5G. :*) En ik heb hier echt geen spijt van.
kreeg je je volledige aankoop bedrag terug?
ik erger me er niet aan maar als ik alles terug krijg (eurotje of 260) dan kan ik weer wat nieuws uitzoeken (20GB is toch wat krapjes 8)7 )
blup schreef op maandag 22 mei 2006 @ 17:40:
[...]

met alle respect maar het is een feit dat alle iPods van voor de Nano, Video of Suffle weinig/kille bas hebben... het kan prima zijn dat je MDR-V700 het goed compenseerd en dat het heel goed klinkt maar dat ligt dan aan de Sony want inprinciepe is de bas van die iPods maar kil (met 'normaal' uitgebalanceerde doppen)

[ Voor 37% gewijzigd door GoldenSample op 22-05-2006 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blup
  • Laatst online: 10-09 19:08
true, V700 heeft overkill aan bass als je m op een goed punt aansluit.. (Tevens een goed voor 't reinigen van je gehoorgang)
Heb hem nog nooit op zn hardst kunnen krijgen. Mn mengpaneel kan hem al ERG hard aansturen, maar zelfs dan moet mn mengpaneel het afleggen tegen de koptelefoon. Dat kreng kan zo gigantisch hard.. :)

Op vakantie neem ik zowiezo mee, ipod + v700. Die oordoppen van apple zelf zijn een ramp voor mn schelpen. Die doen echt pijn omdat de oordoppen te groot zijn.

Maareh, we dwalen af.. :P

[ Voor 70% gewijzigd door blup op 22-05-2006 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
GoldenSample schreef op maandag 22 mei 2006 @ 18:47:
[...]

kreeg je je volledige aankoop bedrag terug?
ik erger me er niet aan maar als ik alles terug krijg (eurotje of 260) dan kan ik weer wat nieuws uitzoeken (20GB is toch wat krapjes 8)7 )
Ik heb idd het volledige bedrag terug gekregen (tegoed), min de verzendkosten natuurlijk. Wel heb ik dit via de winkel gedaan waar ik hem heb gekocht (salland) dus ik weet niet hoe zij dat hebben gedaan.

Uiteindelijk betaald je heen hoop geld voor dat apparaat en dan verwacht je toch niet dat er zoiets mee gebeurd, ook wel een beetje verdacht dat je veel over dit probleem kan vinden en dat de versie zonder kleurenschermpje niet meer wordt gemaakt. Ik heb nog nooit iemand gehoord met klachten over die met kleurenschermpje, ik heb hem gezien bij de MM maar de constructie van het schermpje is ook anders. Er zit nu een zwarte rand omheen (het kleurenscherm is ook kleiner) en het lijkt wel of deze helemaal dicht zit.

Ik zou er iig ff naar informeren ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
2 vraagjes

1. heeft iemand geprobeerd om de Amerikaanse firmware erop te zetten .. ik vind het geluid nogal zacht namelijk .. of is dit niet mogelijk .. er staat een 'e' achter mijn firmware versie .. en ik vermoed dat deze voor Europa staat

2. heeft iemand de cradle gekocht voor de sleek? is het wat? Aan de originele connector zitten aan beide kanten knopjes die je moet indrukken op de connector eruit te krijgen .. hoe zit dat precies met de cradle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

HammerT schreef op maandag 22 mei 2006 @ 22:16:
[...]

Ik heb idd het volledige bedrag terug gekregen (tegoed), min de verzendkosten natuurlijk. Wel heb ik dit via de winkel gedaan waar ik hem heb gekocht (salland) dus ik weet niet hoe zij dat hebben gedaan.

Uiteindelijk betaald je heen hoop geld voor dat apparaat en dan verwacht je toch niet dat er zoiets mee gebeurd, ook wel een beetje verdacht dat je veel over dit probleem kan vinden en dat de versie zonder kleurenschermpje niet meer wordt gemaakt. Ik heb nog nooit iemand gehoord met klachten over die met kleurenschermpje, ik heb hem gezien bij de MM maar de constructie van het schermpje is ook anders. Er zit nu een zwarte rand omheen (het kleurenscherm is ook kleiner) en het lijkt wel of deze helemaal dicht zit.

Ik zou er iig ff naar informeren ^^
ik heb bij komplett een RMA aangevraagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
Bij mijn Zen Sleek komt ook steeds meer stof achter het scherm:

Foto1

Foto2

Net zoals hierboven eerder wordt gezegd, wellicht dat weer een productiefout betreft net zoals het bekende probleem met de Zen Micro's.
Op dit moment stoor ik me er nog niet aan maar het wordt wel steeds erger. Aangezien het toch een dure gadget is verwacht je toch enige kwaliteit. Ik ga daarom ook maar eens informeren bij Creative, dus niet via de winkel maar meteen via de helpdesk (0035 314333272).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
ik heb 'm nu 3 weken ofzo .. maar er komt toch stof onder het schermpje .. gaat om de photo..
kan 'm nog omruilen voor een andere sleek photo .. maar zal weinig zin hebben denk ik.

[ Voor 36% gewijzigd door Amien90 op 07-06-2006 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Amien90 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 21:21:
ik heb 'm nu 3 weken ofzo .. maar er komt toch stof onder het schermpje .. gaat om de photo..
kan 'm nog omruilen voor een andere sleek photo .. maar zal weinig zin hebben denk ik.
humm weten we dat de Photo het ook heeft 8)7

kreeg van Komplett terug dat ze iets hebben ofzo (contract ofzo) dat ze direct met creative doen ofzo dus zal als ik mijn oordoppen etc. helemaal die RMA heb afgerond daar me eens op gaan storten (via de mail :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amien90
ik vind het zelf echt een top speler .. ben er erg tevreden over .. zou het echt jammer vind als hij voor dit euvel terug moet .. maar ik vind het nogal stom van creative .. denken ze nou echt dat de mensen niet terug komen? ,, weet helaas geen ander vervangend model naar mijn smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Amien90 schreef op woensdag 07 juni 2006 @ 22:01:
ik vind het zelf echt een top speler .. ben er erg tevreden over .. zou het echt jammer vind als hij voor dit euvel terug moet .. maar ik vind het nogal stom van creative .. denken ze nou echt dat de mensen niet terug komen? ,, weet helaas geen ander vervangend model naar mijn smaak.
denk dat ze er zelf pas later achter kwamen of het niet ernstig genoeg vonden want ben zelf ook echt heeeel erg te spreken! (maargoed, het hoord niet en ben bang dat het veel erger gaat worden... en kan dan weer wat anders met meer HD ruimte... Zen Vision M ofzo :P )
jammer alleen dat die er niet in 60GB uitvoering is ofzo ;)

[ Voor 5% gewijzigd door GoldenSample op 07-06-2006 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 12:53
blup schreef op maandag 22 mei 2006 @ 19:04:
true, V700 heeft overkill aan bass als je m op een goed punt aansluit.. (Tevens een goed voor 't reinigen van je gehoorgang)
Heb hem nog nooit op zn hardst kunnen krijgen. Mn mengpaneel kan hem al ERG hard aansturen, maar zelfs dan moet mn mengpaneel het afleggen tegen de koptelefoon. Dat kreng kan zo gigantisch hard.. :)

Op vakantie neem ik zowiezo mee, ipod + v700. Die oordoppen van apple zelf zijn een ramp voor mn schelpen. Die doen echt pijn omdat de oordoppen te groot zijn.

Maareh, we dwalen af.. :P
Dat is juist het nadeel van de v700. Dat hij hard kan. Ontiegelijk slecht voor je oren. Ik heb zelf een Sennheiser HD-25. Toen ik die kocht, heb ik ook de v700 geprobeerd, maar het grootste nadeel vond ik dat hij niet goed afsloot (bij mij dan). Dit doet de HD-25 wél, waardoor ik hem helemaal niet hard hoef te zetten. Maar we dwalen idd af..

Ik ga v/d week ook even een sleek photo kopen bij dixons, nu mooi in de aanbieding :).. Kheb een iPod mini gehad, daarna alle muziek op mijn SE k750i (telefoon dus) gedumpt met een kaartje van 512MB erin, maar ik mis die grote opslag toch eigenlijk wel.. :P
Ik ben beniewd en wacht met smart op de postbode :D

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08-02-2018
ik heb vandaag mijn creative zen sleek photo bestelt bij dixons :) krijg hem vrijdag binnen dus dat is lekker snel. maar zo te lezen is het een goed ding.

ikzelf heb ook al de Micro photo gehad maar die had ik weg gedaan omdat ik meer geheugen nodig had. en toen heb ik een ipod video gehad 30 gb maar die heb ik ook weer weg gedaan omdat mijn broer hem zo graag wou heb ik van hem z'n ipod mini gekregen maar die heeft weer weinig geheugen. en ik vind die shuffle onwijs slecht heb 550 liedjes op die ipod staan .

maar hoor elke dag wel het zelfde liedje. en die Micro photo vond ik zwaar relax qua software en gebruik geluid en alles gewoon. dus ga ik weer naar creative . omdat die sleek eigenlijk een uitgebreide micro photo is, is hij ideaal voor mij denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
Zo.. vandaag mijn Sleek Photo binnengekregen.
1e reactie: Hij is groter dan ik dacht. Niet kei groot, want als ik hem naast een iPod mini leg lijkt hij ineens niet meer zo groot.
Grootste nadeel: De stroomkabel, zwaar irritant dat dat tegelijk moet met de usb kabel. Maar goed, bij de meeste nieuwe mp3-spelers krijg je geen eens meer een stroomkabel bij geleverd, maar moet je hem opladen via USB.
Voor de rest. Top ding. Interface is zwaar relaxed net zoals de lay-out v/d knoppen. Wel even wennen na een iPod want je wilt al snel rond draaiende bewegingen maken in plaats van naar boven en beneden :P. Geweldig ding..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
erg fijn om te horen .. dat hij zo goed bevalt bij de mensen.. dat maakt me nog blijer ! :D

en dat verticaal scrollen is veel fijner dan dat rondje van ipod vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerT
Een Creative Zen Sleek Photo voor 180.- , lijkt mij geen verkeerde prijs :)

https://www.dynabyte.nl/news.php#213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Makkelijk
  • Laatst online: 20:05
RobbieB schreef op woensdag 14 juni 2006 @ 19:03:
Zo.. vandaag mijn Sleek Photo binnengekregen.
1e reactie: Hij is groter dan ik dacht. Niet kei groot, want als ik hem naast een iPod mini leg lijkt hij ineens niet meer zo groot.
Grootste nadeel: De stroomkabel, zwaar irritant dat dat tegelijk moet met de usb kabel. Maar goed, bij de meeste nieuwe mp3-spelers krijg je geen eens meer een stroomkabel bij geleverd, maar moet je hem opladen via USB.
Voor de rest. Top ding. Interface is zwaar relaxed net zoals de lay-out v/d knoppen. Wel even wennen na een iPod want je wilt al snel rond draaiende bewegingen maken in plaats van naar boven en beneden :P. Geweldig ding..
Wat heeft iedereen toch met die stroomkabel. Het is een gecombineerde kabel maar hij hoeft echt niet in het stopcontact. Ik heb dat ding een half jaar gebruikt en nog nooit in het stopcontact gehad. Hij laad gewoon via USB op.

Ik heb nu mijn eigen RMA gestuurd en verruild voor een Zen Vision M. Mn sleek lag al 2 weken ongebruikt in de kast omdat ik het scherm niet meer kon lezen. Achterlijk stofprobleem gaan ze nog lekker veel problemen mee krijgen.

Badieboediemxvahajwjjdkkskskskaa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
ik heb hem binnen.

ik dacht eerst ook van zoo groot ! maar valt nog wel mee eigenlijk.

maar je kan dus ook gewoon via usb oplade ??.. maar waarom is die oplader er dan ???. sneller opladen ofzo ??.. maar verder ziet er goed uit enzo ben er blij mee :D

goede service van dixons binnen 2 dagen thuis gewoon onder rembours en hoefde maar 3 euro te betalen voor de rembours echt top service _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
wolfster schreef op vrijdag 16 juni 2006 @ 14:07:

maar je kan dus ook gewoon via usb oplade ??.. maar waarom is die oplader er dan ???. sneller opladen ofzo ??.. maar verder ziet er goed uit enzo ben er blij mee :D
Nee, voor als je net als ik van de zomer op vakantie gaat en je sleek toch wilt opladen zonder dat je 2 weken lang in de buurt van een USB-poort komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je ergens drivers vinden voor de sleek op het internet ? Ik vrees dat ik mijn cd'tje kwijt ben en ik kan hem dus nu alleen nog gebruiken op deze computer :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

Verwijderd schreef op dinsdag 20 juni 2006 @ 21:14:
Waar kan je ergens drivers vinden voor de sleek op het internet ? Ik vrees dat ik mijn cd'tje kwijt ben en ik kan hem dus nu alleen nog gebruiken op deze computer :s
http://nl.europe.creative...=10&drivertype=0&x=38&y=3

[ Voor 45% gewijzigd door webfreakz.nl op 20-06-2006 21:27 ]

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
geweldig ding .. heb hem nu 4 dagen ofzo ..

en vandaag werkte de batterij ook super goed !! :D:D

vanaf 8 uur 's ochtends aangestaan full time .. tot nu nog 3kwart vol !! geweldig !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jamaar dat is net het probleem, dat is alleen de bijhorende software, maar nergens een driver voor windows :s

(maar toch alvast bedankt om me te helpen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkLoki
  • Laatst online: 06-09 20:42
Heb er sinds vandaag ook één. Bij de dynabyte zag ik twee mogelijke mp3 spelers voor mij: de ipod nano 2gb of de zen sleek photo. Eerst wou ik voor de ipod gaan maar na het lezen van dit topic en het feit dat de zen 10x zoveel opslagruimte had ben ik toch voor de zen sleek photo gegaan. Heb hem nu een paar uurtjes dus kan nog niet veel zeggen maar ik vind hem er mooi uitzien en ik moet zeggen dat creative wel aandacht aan de verpakking besteed. De aansluitingen snoeren waren helemaal ingepakt in zacht piepschuim achtig iets en de adaptor was nog eens helemaal bedekt met folie.

Over de speler zelf, het scherm is mooi maar het lijkt wel 60hz op zijn hoogst. De bediening is even wennen aangezien de scrollbalk heel gevoelig is. Over geluidskwaliteit kan ik niet heel veel zeggen aangezien het me eerste is maar heb hem op me versterker gehad en kwam zeker mooi geluid uit. De fm radio en voicerecorder werken ook naar behoren. Het viel me op hoeveel de microfoon opvangt.

Als er nog mensen opzoek zijn naar een goede mp3 speler voor 200 euro kan je niet veel beters krijgen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

DarkLoki schreef op maandag 03 juli 2006 @ 16:44:
Heb er sinds vandaag ook één. Bij de dynabyte zag ik twee mogelijke mp3 spelers voor mij: de ipod nano 2gb of de zen sleek photo. Eerst wou ik voor de ipod gaan maar na het lezen van dit topic en het feit dat de zen 10x zoveel opslagruimte had ben ik toch voor de zen sleek photo gegaan. Heb hem nu een paar uurtjes dus kan nog niet veel zeggen maar ik vind hem er mooi uitzien en ik moet zeggen dat creative wel aandacht aan de verpakking besteed. De aansluitingen snoeren waren helemaal ingepakt in zacht piepschuim achtig iets en de adaptor was nog eens helemaal bedekt met folie.

Over de speler zelf, het scherm is mooi maar het lijkt wel 60hz op zijn hoogst. De bediening is even wennen aangezien de scrollbalk heel gevoelig is. Over geluidskwaliteit kan ik niet heel veel zeggen aangezien het me eerste is maar heb hem op me versterker gehad en kwam zeker mooi geluid uit. De fm radio en voicerecorder werken ook naar behoren. Het viel me op hoeveel de microfoon opvangt.

Als er nog mensen opzoek zijn naar een goede mp3 speler voor 200 euro kan je niet veel beters krijgen denk ik.
tipje, scrollen kun je ongevoelliger zetten en het went, als je er aan gewent bent kun je altijd nog gevoeliger zetten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vakantieman
  • Laatst online: 07-08 00:13
Ik denk dat ik zelf een Zen Sleek Photo ga kopen. Het enige wat mij op dit moment nog tegen houd is het probleem van de stof onder het beeldscherm. Ik heb dit ook met mijn telefoon en dat is mega irritant. Hebben de mensen die hier last van hadden dit op kunnen lossen via een RMA aanvraag? Hebben de nieuwe apparaten hier ook nog last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is deze speler een betere koop dan de Iriver 20gb? kwa specs zijn ze volgens mij +/- hetzelfde alleen de Iriver krijgt wel betere waarderingen in de reviews en de iRiver is 40 euro goedkoper.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2006 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Laatst online: 22:34

Piggen

Lekker bakkie

Volgens mij doen ze weinig voor elkaar onder, dus ik zou voor de iriver gaan. Die is wel een halve centimeter dikker.

[ Voor 13% gewijzigd door Piggen op 04-07-2006 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkLoki
  • Laatst online: 06-09 20:42
GoldenSample schreef op maandag 03 juli 2006 @ 22:36:
[...]

tipje, scrollen kun je ongevoelliger zetten en het went, als je er aan gewent bent kun je altijd nog gevoeliger zetten ;)
Ik heb dit gedaan en het gaat inderdaad een stuk beter nu. Ik werd eerst helemaal gek wou ik iets selecteren scrollde ik ineens en omgekeerd. Maar vind het steeds handiger worden nu.

En over stof de photo heeft een heel ander scherm dus weet niet of het daar ik bij voorkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
vakantieman schreef op maandag 03 juli 2006 @ 23:21:
Ik denk dat ik zelf een Zen Sleek Photo ga kopen. Het enige wat mij op dit moment nog tegen houd is het probleem van de stof onder het beeldscherm. Ik heb dit ook met mijn telefoon en dat is mega irritant. Hebben de mensen die hier last van hadden dit op kunnen lossen via een RMA aanvraag? Hebben de nieuwe apparaten hier ook nog last van?
Ik heb zojuist m'n nieuwe Zen Sleek (niet de Photo versie) ontvangen van Creative. Ik had dus ook last van stof (zie aantal post terug). Ze deden niet moeilijk over de RMA. Ik heb direct gecontact gelegd met Creative en niet met de winkel waar ik de Zen Sleek gekocht heb. Of de nieuwe apparaten er ook last van hebben kan ik nu nog niet beoordelen. Mocht over enkele maanden hetzelfde stof-probleem zich weer voor doen stuur ik hem uiteraard weer terug naar Creative.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

lochtejans schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 15:02:
[...]

Ik heb zojuist m'n nieuwe Zen Sleek (niet de Photo versie) ontvangen van Creative. Ik had dus ook last van stof (zie aantal post terug). Ze deden niet moeilijk over de RMA. Ik heb direct gecontact gelegd met Creative en niet met de winkel waar ik de Zen Sleek gekocht heb. Of de nieuwe apparaten er ook last van hebben kan ik nu nog niet beoordelen. Mocht over enkele maanden hetzelfde stof-probleem zich weer voor doen stuur ik hem uiteraard weer terug naar Creative.
tja ik hoop dat ze het opgelost hebben want anders blijf ik zo door emmeren en ben ik straks door m'n garantie heen...
mijne gaat na m'n vakantie (van een maand, van half juli tot half augustus) terug voor stof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich007
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-09 08:45
Verwijderd schreef op dinsdag 04 juli 2006 @ 01:12:
Is deze speler een betere koop dan de Iriver 20gb? kwa specs zijn ze volgens mij +/- hetzelfde alleen de Iriver krijgt wel betere waarderingen in de reviews en de iRiver is 40 euro goedkoper.
Ik heb dus ook lang zitten twijfelen tussen deze 2.
Net toch een bestelling geplaatst van de ZEN Sleek Photo. Ook omdat de Iriver nergens meer te krijgen is, maar vooral omdat bij Dixons nu een hele goed aanbieding loopt voor de ZEN Sleek Photo... Online voor nu maar 179,- euro!

Edit:
Schiet me eigenlijk ineens nog een vraagje binnen over de oordopjes die standaard meegeleverd worden, is dat wat? of is het aan te raden om bv Sennheiser dopjes te gaan halen, en zo ja, welke?

[ Voor 15% gewijzigd door Mich007 op 05-07-2006 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vakantieman
  • Laatst online: 07-08 00:13
Ik heb van een distri vernomen dat de IRiver komende maandag binnen komt.
Daar wacht ik nog even op en anders ga ik voor de Sleek. Ik lees overal dat beide niet veel verschillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenSample
  • Niet online

GoldenSample

Huub, Huub, Barbatruc!

Mich007 schreef op woensdag 05 juli 2006 @ 18:40:
[...]

Ik heb dus ook lang zitten twijfelen tussen deze 2.
Net toch een bestelling geplaatst van de ZEN Sleek Photo. Ook omdat de Iriver nergens meer te krijgen is, maar vooral omdat bij Dixons nu een hele goed aanbieding loopt voor de ZEN Sleek Photo... Online voor nu maar 179,- euro!

Edit:
Schiet me eigenlijk ineens nog een vraagje binnen over de oordopjes die standaard meegeleverd worden, is dat wat? of is het aan te raden om bv Sennheiser dopjes te gaan halen, en zo ja, welke?
ze zijn wel aardig voor mee geleverde dopjes maar niet meer dan dat, als je eenmaal aardige in-ears hebt gehad wil je niet meer terug. daar is BTW een topic over Wat zijn goede oordopjes? Deel 7, de Creative EP-630 voor eurotje of 30 is een zeer goede koop, de Sennheiser CX-300 zijn gelijk (of bijna gelijk) maar iets duurder, welke van de 2 beter is is niet te zeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
ik heb een probleempje met mijn creative zen sleek photo.

ik heb hem nu dus ongeveer een maandje nu
heel tevreden mee enzo. maar nu heb ik dus een probleem.
als ik mijn creative wil aansluiten aan de pc om er nieuwe muziek op te zetten dan herkent mijn pc wel dat hij word aangesloten. en dan open ik hem met de software van creative maar daar ziet hij niet dat hij is aangesloten. en als ik dan op mijn creative kijk dan zie ik ook niet dat hij docked is maar alleen maar oplaad. hoe kan ik dit verhelpen ?

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistral
  • Laatst online: 24-08 07:52
wolfster schreef op vrijdag 07 juli 2006 @ 23:04:
ik heb een probleempje met mijn creative zen sleek photo.

ik heb hem nu dus ongeveer een maandje nu
heel tevreden mee enzo. maar nu heb ik dus een probleem.
als ik mijn creative wil aansluiten aan de pc om er nieuwe muziek op te zetten dan herkent mijn pc wel dat hij word aangesloten. en dan open ik hem met de software van creative maar daar ziet hij niet dat hij is aangesloten. en als ik dan op mijn creative kijk dan zie ik ook niet dat hij docked is maar alleen maar oplaad. hoe kan ik dit verhelpen ?

mvg
Probeer dit eens,

http://www.nomadness.net/...ies=Nomad+Jukebox+Zen#219

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
ik snap het niet egt :'( kan iemand voor mij beetje uitleggen wat ze daar allemaal bedoelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

wolfster schreef op zaterdag 08 juli 2006 @ 12:47:
ik snap het niet egt :'( kan iemand voor mij beetje uitleggen wat ze daar allemaal bedoelen ?
Het is toch ontzettend duidelijk wat daar staat?
Here are some things to try if you have connection issues with your player:

1. Reset the player and run a disk cleanup.

2. Install the latest drivers, firmware and application software. Download these from Nomadworld.com.

3. Try the player on ALL your USB ports and make sure you aren't using a hub.

4. Try some other transfer software (see the list above).

5. In Device Manager with the Zen connected delete it from the device listing. Physically disconnect the Zen from the USB cable, reset it, then reconnect to the PC to see if it is detected properly.

6. Test the player on another PC (ideally a different make), if possible. This will help determine where the problem lies i.e. with the player, or the PC.

7. Double check the files you are transferring. It's possible for the transfer to halt if the file is corrupt in some way, or the tag data within the file can't be read or is corrupt. The simple test is to try transferring a file that you know will work i.e. copy a file off the player, and then try transferring back to the player.

8. Try a replacement USB cable (ideal if you can borrow one from somewhere, or if you have another USB device that uses the same cable).

9. Check for BIOS and USB chipset updates.

10. Delete the USB ports in device manager, then reboot the PC to see if they are redetected with updated drivers.

11. Make sure the player isn't locked.

12. Try going into Device Manager, update the driver manually by pointing it to C:Program FilesCreativeJukebox 3 Drivers.

13. If you are using a PCI USB card, try moving the card to all the other PCI slots in the PC.

14. Buy a known good PCI USB2 card from somewhere you can return it if it doesn't work i.e. the NEC USB chipset, typically used by Adaptec. Fit the card, and see if the player works with the ports on the card. Note that known problem chipsets include VIA, ALI, nForce and Intel, although it isn't clear if Creative and/or the chipset manufacturer are at fault.
[ Back to Top ]
Of kun je geen Engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfster
ik kan wel engels .. maar heel veel dingen die daar staan heb ik al gedaan of kan ik niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hij kan ook gewoon stuk zijn. Als de dingen die daar staan niet werken probeer dan eens de garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqnLdr
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Heeft iemand deze speler al geprobeerd i.c.m. Vista Beta 2? (Build 5384).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phamoen
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 13:56
Ik hoor eigenlijk weinig mensen over de ingebouwde FM radio, werkt deze bij iedereen ideaal?
Het was mede de reden om deze te kopen tov andere HD spelers maar binnenhuis en op de fiets in Eindhoven is de ontvangst best beroerd.
Ligt dit aan mij of hebben meer mensen deze ervaring?
Ik probeer 3FM te luisteren op 90.9
Of hebben jullie nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqnLdr
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Radio werkt hier prima. Alleen de ontvangs van 3FM (88.6) is hier minder sterk/redelijk omdat ik vrijver van de zendmast zit. Lokale zenders zijn kraakhelder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isaja
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 14:53
Nu bij bol.com voor 179,- in de aanbieding; dan wil ik het er wel op wagen (hopen dat het stofprobleem is opgelost... ;) )

Nu heb ik nog een vraagje: Is het op de een of andere manier mogelijk om de albumhoes te weergeven op de speler, bijvoorbeeld bij het selecteren van een cd of het doorzoeken van je lijst, of tijdens het afspelen van het album???

Vraag me niet waarom, maar dit vind im gewoon errug fijn.... :) Ik mis momenteel het cdtjes-uit-de-kast-zoeken gevoel een beetje, het visualiseren... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-09 19:32

Colan

sucks @ solderen

Isaja schreef op zaterdag 29 juli 2006 @ 18:20:
Nu bij bol.com voor 179,- in de aanbieding; dan wil ik het er wel op wagen (hopen dat het stofprobleem is opgelost... ;) )
gelukkig...ik wil er een kopen voor het nieuwe schooljaar, maar Dixons heeft hem net uit de aanbieding gegooid

en over het stofprobleem, zou dit misschien helpen(en passen)? :

Afbeeldingslocatie: http://www.skins-mobile.com/images/telefooncondoom_jp_1150621g.jpg

Simplicity is de bom...

Pagina: 1 2 3 4 Laatste

Let op:
Dit topic is enkel bestemd voor ervaringen of vragen naar ervaringen. Heb je een probleem waar je niet uit komt, open dan een nieuw topic.
Zie ook Invulling en behandeling Grote Topics aangepast