Het Grote World of Warcraft Topic - Deel 51 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.081 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-06 13:41

Crowmeister

Stop!.... Continue

-ETz-Memphis Z schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 19:07:
[...]

Phoeh, 276 :p

Mijn rogue doet meer hoor 8) :P
Op level 54? Nouja een rogue hoort wel meer damage te doen ja

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Temraakle
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Temraakle

Dat is altijd leuk

Heb het nog niet langs zien komen.
Taken from http://wow.allakhazam.com/

This only applies to you if you are running an older version of Internet Explorer, have not updated windows with the latest security patches and do not have virus protection on your computer. Apparantly one of our ad providers was affected by a trojan and was serving it to our site for several days last weekend. This is a keylogger and could possibly compromise your game login and password. As soon as we discovered it, we pulled all of their ads.

To see if you got the trojan, go to Program Files/Internet Explorer in your directory and look for a file named "syssmss.exe". If it is there, then open your task manager and delete the file. Also go to %WIN_DIR%\Downloaded Program Files and delete a file named either "!&$%snow.exe" or "muma.exe". Then once you have done that, log into the game and change your password.

There are also several online sites that scan your computer for free.

http://www.windowsecurity.com/trojanscan/
http://housecall.trendmicro.com/

We apologize for this. In 6 years of running this site, nothing like this has ever happened. It kills me to think that we may have, even inadvertantly, caused anyone to have their account compromised. We're all about making the games better and more fun. Believe me, we will do everything in our power to make sure it does not happen again.

Along with the advertiser who sent this, and in cooperation with the FBI, we are attempting to track down the people who sent this. European Lead Technical Support and Billing
http://forums-en.wow-euro...w-general-en&t=567452&p=1

Treinreizen China: www.treinkaartjesChina.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiBoD
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12:11
Hooli-gan schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:04:
[...]

Jij bent al gemerged? Dacht dat ze dat pas vanaf vrijdag deden en dat er nog onderhandeld werd.
Dus jij hebt ook in Ancient gezeten en bent naar Doomcraft gegaan? Ik zit pas een aantal dagen bij Ancient ;(

Zal je ff in mijn friendlist toevoegen (mits ik het niet vergeet vanavond :) )
Haha, nee.. toch een andere guild die ook gemerged is. ;)
Devotion --> Coalescence
Daggerspine was het toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 17:57

Blamm

Niet meer Smart

Blastershot Launcher is net voor ons gedropt in MC.. en wie kreeg hem? Iemand die al met Core Marksman Rifle rondliep :(
Hij had wel de meeste DKP dus dat is eerlijk, maar er zijn er bij (zoals ik) die nog gewoon met een blauwe bow of xbow rondlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marshallq
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Razorfist schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 22:14:
Blastershot Launcher is net voor ons gedropt in MC.. en wie kreeg hem? Iemand die al met Core Marksman Rifle rondliep :(
Hij had wel de meeste DKP dus dat is eerlijk, maar er zijn er bij (zoals ik) die nog gewoon met een blauwe bow of xbow rondlopen.
Zou gelijk voor epic boog zooi gaan, onyxia + majordomo drops. Die demons zijn het makkelijke gedeelte mits je je even goed voorbereid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Wij zijn nog niet zo heel ver.. onze eerste guildy heeft net pas petrified leaf geloot. Dus dat is nog erg ver weg voor mij ;) (ben net nieuw in de guild, dus low dkp)
Voorlopig zou ik al erg blij zijn met een Core Marksman of Blastershot / Strikers Mark

We gaan nu trouwens 1e try op onyxia doen :) pas 2 horde guilds voor ons die haar neer hebben, dus we doen ons best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-06 10:31
'We do toch mind wel' ;) Dit heet crossposten en is niet toegestaan.

[ Voor 92% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 09-10-2005 10:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-06 21:09

Snappie88

Mr. Hollywood

Misschien dat m'n medetweakers eventjes kunnen helpen. Ik probeer sinds gisteren 13:00 World of Warcraft te installeren. Heb hem eraf moeten gooien, omdat m'n hele chat ondersteboven zat, en niets meer hielp. Affijn, installeren gaat nog wel (alhoewel dat kreng dus af en toe blijft hangen op terrain.mpq of sound.mpq), maar dat patchen is een ware hel. Ik krijg iedere keer de volgende melding:
Blizzard BNUpdate v2.109 compiled on May 12 2005
Log created at 9:07 pm on 10/08/2005

This patch upgrades World of Warcraft from version 1.1.2.4125 to version 1.6.0.4500.

ERROR: unable to apply patch to file 'World\Maps\Azeroth\Azeroth_34_38.adt'

RESULT: Patch failed
De Azeroth_34_38.adt word zo nu en dan vervangen door andere files. Ik zag Kalimdor_35_35.adt al voorbijkomen, en bij Zul'Gurub ging ie ook al een paar keer de fout in. Je zou bijna denken dat het aan de DVD ligt, maar installatie vanaf de CD's wil ook niet lukken (heb hier CE edition).

En op de officiële forums van Blizzard is het zoeken naar een naald in een hooiberg natuurlijk. Aan alle blauwe posts heb ik weinig, en tussen die 156 pagina's zal vast iemand met hetzelfde probleem zitten, maar ik ga ze niet allemaal doorkijken.

En heb vanmiddag een MC run om 15:00 :|

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Ik heb het ook gehad ja, en wat bij mij hielp was een van de 2 geheugenreepjes er uit halen. Heel stom misschien.. maar dit had ik ook van de forums af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-06 23:20

we_are_borg

You will Comply

Snappie88 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 11:57:
Misschien dat m'n medetweakers eventjes kunnen helpen. Ik probeer sinds gisteren 13:00 World of Warcraft te installeren. Heb hem eraf moeten gooien, omdat m'n hele chat ondersteboven zat, en niets meer hielp. Affijn, installeren gaat nog wel (alhoewel dat kreng dus af en toe blijft hangen op terrain.mpq of sound.mpq), maar dat patchen is een ware hel. Ik krijg iedere keer de volgende melding:

[...]

De Azeroth_34_38.adt word zo nu en dan vervangen door andere files. Ik zag Kalimdor_35_35.adt al voorbijkomen, en bij Zul'Gurub ging ie ook al een paar keer de fout in. Je zou bijna denken dat het aan de DVD ligt, maar installatie vanaf de CD's wil ook niet lukken (heb hier CE edition).

En op de officiële forums van Blizzard is het zoeken naar een naald in een hooiberg natuurlijk. Aan alle blauwe posts heb ik weinig, en tussen die 156 pagina's zal vast iemand met hetzelfde probleem zitten, maar ik ga ze niet allemaal doorkijken.

Wat ook helpt is net zo grote sprongen maken met patchen dus eerst 1.4, dan de 1.5, 1,6 enz enz. Het lijkt er op dat niet alle patches alle informatie bevat.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Ah, ik zal dat ook wel proberen dan (joepie, lekker downloaden :P). Zojuist m'n gehele temp leeggehaalt, en toen weer geinstalleerd. Kreeg de Azeroth_31_30 ditmaal :| Om gek van te worden..

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kwaza
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 02-03-2023

kwaza

http://dogepool.nl

Snappie88 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 11:57:

[...]

Heb je virussen? Vriend van me heeft precies hetzelfde probleem gehad. Bleek een of ander virus te hebben dat de bestanden van World of Warcraft aanpast. Weet helaas niet meer de naam. Hij kreeg het niet met een removaltool eraf en had dus zijn schijf geformatteerd. |:(
Sindsdien geen problemen meeer gehad :/

http://dogepool.nl DogePool P2Pool voor Dogecoin!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147287

IS er misschien een progamma om mijn prestaties in wow te verbeteren? Zit nu met 512 mb Dual Channel die mijn Prestaties tegen houdt. Als ik in Ironforge loop duurt een trip van Military ward naar de ah zeker zo een 10 a 20 Minuten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

kwaza schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 12:11:
[...]

Heb je virussen? Vriend van me heeft precies hetzelfde probleem gehad. Bleek een of ander virus te hebben dat de bestanden van World of Warcraft aanpast. Weet helaas niet meer de naam. Hij kreeg het niet met een removaltool eraf en had dus zijn schijf geformatteerd. |:(
Sindsdien geen problemen meeer gehad :/
Heb Adaware en Hijackthis al gedraait. Vond niets boeiends. Had vroeger ook al eens dit probleem. Heb toen de beta installatie geprobeerd en toen deed ie het wel.

Erg vreemd dit.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 03-07 15:52

Wiebbe

<none />

die twee programma's zijn geen virus scanner ;)

het zijn trojan/spyware scanners. Probeer het eens met de trend micro online virus scanner:
http://housecall.trendmicro.com/

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Snappie88 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 12:09:
Ah, ik zal dat ook wel proberen dan (joepie, lekker downloaden :P). Zojuist m'n gehele temp leeggehaalt, en toen weer geinstalleerd. Kreeg de Azeroth_31_30 ditmaal :| Om gek van te worden..
Probeer je toevallig te patchen met patches die al op je HD staan?

Ik heb laatst ook een verse install gedaan, en ik heb gewoon braaf de autopatcher aangezet. In één keer gepatcht naar 1.7, patch is 200 MB groot, maar ik kon hem met mn volle 8Mbit lijntje binnenhalen, dus qua tijd boeit het absoluut niks en je weet gewoon zeker dat het goed gaat.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

Blistimo schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 16:42:
[...]

Probeer je toevallig te patchen met patches die al op je HD staan?
Eerst probeerde ik hem braaf binnen te halen. Dat deed ie dus niet. Heb vanaf 1.2 opnieuw gepatcht, dus 1.2, 1.3, 1.4 etc en hij deed het!

Heb nu m'n Cenarion Boots binnen :D

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PJJ
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 25-06 21:42

PJJ

Zo lekker wat instances gedaan en beetje geshopt in AH, kvind m'n gear nu best relaxed, m'n broek kan ik nog vervangen voor een ander in BFD hopelijk vanavond tijd en hopelijk dropt hij gelijk :)

pjj @ the maelstrom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 10:47
Kan iemand me vertellen vanaf wanneer blacksmithing eigenlijk een winstgevend profession wordt? Ik zit nu op lvl212 en tot nu toe is alles wat ik maak een complete desinvestering gezien de prijzen van de grondstoffen op de AH; ik kan mijn iron en mithril bars voor veel meer verkopen dan wat ik krijg van de verkoop van mijn wapens en armor. Bijna geen enkel wapen tot nu toe verkoopt ook op de AH, ik kan nu tot zo'n lvl37 wapens maken en die zijn bijna niet in trek op mijn server. Ze leveren hooguit 10-20% meer op dan bij een NPC.

Misschien dat het later wel interessant wordt, of dat het voor andere crafting professions anders is, maar mijn huidige theorie is dat je tot minimaal lvl46 (mijn huidige lvl) beter af bent met twee farming professions.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22297

heuveltje schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 13:29:
Erg duidelijk ook niet :?

Chan 4 is LFG ?
Channel 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

Bij jou is het toevallig 5, bij een ander 4 of 6. Dat hangt totaal van jezelf af, hoeveel kanalen je zelf joined etc. Het is geen hard getal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

Dr. Strangelove schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 18:47:
Kan iemand me vertellen vanaf wanneer blacksmithing eigenlijk een winstgevend profession wordt? Ik zit nu op lvl212 en tot nu toe is alles wat ik maak een complete desinvestering gezien de prijzen van de grondstoffen op de AH; ik kan mijn iron en mithril bars voor veel meer verkopen dan wat ik krijg van de verkoop van mijn wapens en armor. Bijna geen enkel wapen tot nu toe verkoopt ook op de AH, ik kan nu tot zo'n lvl37 wapens maken en die zijn bijna niet in trek op mijn server. Ze leveren hooguit 10-20% meer op dan bij een NPC.

Misschien dat het later wel interessant wordt, of dat het voor andere crafting professions anders is, maar mijn huidige theorie is dat je tot minimaal lvl46 (mijn huidige lvl) beter af bent met twee farming professions.
Blacksmithing is alleen windstgevend als je de Lionheart helm of Stronghold Gaunlets kan maken, verder kan je er vrij weinig mee verdienen. Op servers waar AV nooit open is kan je mischien nog wat verdienen met Arcanite Reapers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86399

PJJ schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 17:56:
Zo lekker wat instances gedaan en beetje geshopt in AH, kvind m'n gear nu best relaxed, m'n broek kan ik nog vervangen voor een ander in BFD hopelijk vanavond tijd en hopelijk dropt hij gelijk :)

pjj @ the maelstrom
Ik bekijk het net ff, maar... je weet dat je talentpoints kan besteden toch? ;) In je allakhazam profiel is er namelijk niet 1 besteedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cube81
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-11-2024
En dan hopen we na de migration eindelijk van de queue's af te zijn op Bloodscalp, maar nee hoor.
Bloodscalp is Full
Position in Queue: 150
Estimated time: 11 min
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-07 21:31
Cube schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 19:55:
En dan hopen we na de migration eindelijk van de queue's af te zijn op Bloodscalp, maar nee hoor.

[...]

8)7
Het is dan ook zondagavond, wat gewoon de drukste periode is voor WoW.

Ik heb eindelijk mn nieuwe user interface weer op orde gekregen, nu ga ik denk maar van Shadow priest naar een wat meer holy-priest speccen. Hebben jullie suggesties hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:15
Cube schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 19:55:

[...]

8)7
join dan lekker emerald dream.. geen queue's gehad.. NOOIT.

Ik heb eindelijk mn nieuwe user interface weer op orde gekregen, nu ga ik denk maar van Shadow priest naar een wat meer holy-priest speccen. Hebben jullie suggesties hiervoor?
hoeveel punten heb je te besteden..? en welk lvl ben je dus?

[ Voor 38% gewijzigd door BootVluchteling op 09-10-2005 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:41
BootVluchteling schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 20:28:
[...]

hoeveel punten heb je te besteden..? en welk lvl ben je dus?
Als je in zijn sig gekeken had dan had je kunnen zien dat ie lvl60 was, dus alle 51 punten..
Holypriest is wel het beste imho, vooral in mc. Ik heb nu al vaak genoeg met een shadowpriest in brd/brs/strat/scholo gezeten, gaat best goed.

Vanmiddag wel een kutgroep trouwes voor strat:
3 druid, 3 rogue, 1 warrior, 1 hunter, 1 mage, 1 priest
Alles ging wel vet makkelijk neer, maar de rogue was zo overhaast met killen dat ie telkes doodging.

Nu voorbij de eerste R van Revered bij darnassus, en nog 273gold. Gaat nogsteeds goed. :P Flink aan het grinden op lake kel'theril, maar daar wordt het ook met de dag drukker. Al 5 van die icy chill formula's gevonden, wat moet ik ermee... :/
Nu ook aan een priest begonnen, lvl 7 al :D

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 19-06 23:20

we_are_borg

You will Comply

jarnotjuh schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 20:48:
[...]

Als je in zijn sig gekeken had dan had je kunnen zien dat ie lvl60 was, dus alle 51 punten..
Holypriest is wel het beste imho, vooral in mc. Ik heb nu al vaak genoeg met een shadowpriest in brd/brs/strat/scholo gezeten, gaat best goed.

Vanmiddag wel een kutgroep trouwes voor strat:
3 druid, 3 rogue, 1 warrior, 1 hunter, 1 mage, 1 priest
Alles ging wel vet makkelijk neer, maar de rogue was zo overhaast met killen dat ie telkes doodging.

Nu voorbij de eerste R van Revered bij darnassus, en nog 273gold. Gaat nogsteeds goed. :P Flink aan het grinden op lake kel'theril, maar daar wordt het ook met de dag drukker. Al 5 van die icy chill formula's gevonden, wat moet ik ermee... :/
Nu ook aan een priest begonnen, lvl 7 al :D
ik weet niet wat het is met de rogues ik was met een party in BRD en de rogue liep te pullen i.p.v. de warrior ik kon het met healen niet meer aan dus heb hem even gezegt dat de warrior aan geeft wat de aanvals plan wordt zo kan de warrior aggro pakken als het moet en de rogue kan sappen als te veel zijn. na dat hij dit begreep ging het wel goed aangezien je er op voorbereid ben als de rogue eerst gaat.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Ja, maar onze rogue wou dus niet luisteren, tja, dan maar doodgaan. :)

Ook in scholomance, een warlock die wil tanken :|, het wordt steeds gekker... "Jaja, dat kan ik wel door mijn bloodpact buff." Ok, als jij dat denkt, go ahead.
Hij de halve run getanked :+, ik wil niet weten hoeveel repaircosts ie had, maar ging best goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 75805

jarnotjuh schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 21:06:
Ja, maar onze rogue wou dus niet luisteren, tja, dan maar doodgaan. :)

Ook in scholomance, een warlock die wil tanken :|, het wordt steeds gekker... "Jaja, dat kan ik wel door mijn bloodpact buff." Ok, als jij dat denkt, go ahead.
Hij de halve run getanked :+, ik wil niet weten hoeveel repaircosts ie had, maar ging best goed.
iig minder als een warrior die tanked..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SouLmaN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-07 07:09
Anoniem: 75805 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 21:30:
[...]

iig minder als een warrior die tanked..
Dat word de volgende patch ook gecorrigeerd dacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Anoniem: 61283 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 18:53:
[...]

Blacksmithing is alleen windstgevend als je de Lionheart helm of Stronghold Gaunlets kan maken, verder kan je er vrij weinig mee verdienen. Op servers waar AV nooit open is kan je mischien nog wat verdienen met Arcanite Reapers.
Meen je dat serieus? Waarom wordt dit niet gecorrigeerd dan? Welke craft professions zijn dan eigenlijk wel nuttig om te hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61283

Dr. Strangelove schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 21:58:
[...]

Meen je dat serieus? Waarom wordt dit niet gecorrigeerd dan? Welke craft professions zijn dan eigenlijk wel nuttig om te hebben?
Ja, want de plans die iedereen kan krijgen heeft iedereen al, of laten mensen gratis door een guildmember maken. Je kan ook winst maken met Mithril Spurs en Steel Weapon chain, dat was ik even vergeten. De spurs zijn niet heel winstgevend, maar met die Steel Weapon Chain verdien ik 3g per chain.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-06 12:57
Zo, net als lvl 44 weer naar Maraudon geweest, we zijn tot die lvl 50 giant boss gekomen met vier man. Paar guildies waarmee ik vorige week ook al naar Maraudon gegaan was wilden nu verder, ben ik natuurlijk altijd voor in. :P Lvl 59 en 58 druids, 53 hunter en ik. Halverwege ging de vijfde, lvl 47 hunter, weg omdat z'n vrouw bij 'm stond met de deegrol. :P

Leukste moment was nog wel bij Lord Vyletongue. Niet vanwege het gevecht of de loot, maar de manier waarop de looting ging. Ik was aan het healen toen de 58 druid tankte en halverwege viel m'n verbinding weg. Critical error. :( Snel weer ingelogd, Vyle lag inmiddels al gestrekt en de rest heeft net voor de loot gerolld, aangezien niemand need had. Ik roll, 89, ik win. :) Daarna een chest, ik roll, 99, ik win. :D Guild leader vroeg gelijk of ik niet weer even moest disconnecten bij de volgende baas. :P

Heb trouwens sinds gistermiddag vijf uur 16 goud verdiend zonder het AH bezocht te hebben, ben ik niet ontevreden mee. :) Heb m'n bags nog vol zitten met verkoopbare troep. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

[...]

Eigenlijk zijn alleen de professions die geile recipe's hebben als je exalted bent met bepaalde faction winstgevend:

Blacksmithing > revered of exalted met thorium brotherhood: zwaar noodzakelijke Fire Resist gear voor plate en mail wearers. Verder als je mazzel hebt inderdaad de recipe's voor Arcanite Reaper/Stronghold Gauntlets/Lionheart Helm

Leatherworking > revered of exalted met thorium brotherhood: Fire Resist gear voor rogues, druids en wat mail items voor shamans en hunters

Tailoring > revered of exalted met thorium brotherhood: Fire Resist gear voor clothies

Enchanting > revered met Argent Dawn/Timbermaw Furballs/Thorium Brotherhood: +22 int, +15 agi, +55 spellpower, en nog wat meer leuke endgame enchants waar mensen best wat goud voor neerleggen. Tegenwoordig brengen mensen zelfs hun eigen materials mee en kun je dus simpelweg 20g vragen voor drie keer op accept drukken. Da's pas easy money :P

Alchemy > greater fire protection potions. Dit recipe is vrij rare, dus als je het te pakken kunt krijgen moet je dat zeker doen. Een stack van 5 pots gaat op BL voor 15g, en da's winst, geloof mij. Alle guilds die Ragnaros en Onyxia doen slaan best wel van deze pots in voor ze erheen gaan, dus de afzet is goed. Andere pots die het goed doen zijn uiteraard de major mana en healthpots, mongoose elixers, greater agi etc.

Verder zijn natuurlijk de gathering professions op zich winstgevend. Bloempjes, Leather en Bars op de AH gooien en pure winst maken

De enige profession die niet direct nuttig is om winst mee te maken is engineering, hoewel je hiermee weer uitstekende items voor PvP kunt maken. Bombs, mindcontrol cap, goblin rocket helm, rocket boots, flash bombs voor pets en druids in animalform, noem maar op. Uit eigen ervaring weet ik echter dat engineering vooral geld kost, en dat je er weliswaar winst mee kunt maken, maar dan moet je wel een beetje geluk hebben dat je een van de weinige mensen bent die Deadly Blunderbusses maakt en ze op AH zet. Overigens geldt dit alleen voor de horde, want deze hebben er eentje nodig voor een bepaalde quest in Ashenvale, en aangezien de reward een blauw item is, doet vrijwel iedereen deze quest :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 03-07 18:36
Blistimo schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 07:37:
Blacksmithing > revered of exalted met thorium brotherhood: zwaar noodzakelijke Fire Resist gear voor plate en mail wearers. Verder als je mazzel hebt inderdaad de recipe's voor Arcanite Reaper/Stronghold Gauntlets/Lionheart Helm
Arcanite Reaper en Stronghold Gauntlets zijn dropped recipes AFAIK.

Ik zoek op mijn server nog steeds naar iemand die de Stronghold Gauntlets kan maken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
BootVluchteling schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 20:28:
[...]

join dan lekker emerald dream.. geen queue's gehad.. NOOIT.
Emerald Dream is kwa Alliance/Horde ratio 1 van de slechste servers, zeker gezien het 1 van de lagere medium populated servers is. PVP wordt gedomineerd door 1 horde 1337 team en als je mazzel hebt is er 1 horde PUG groep waar je dan een gelijke kans tegen hebt.

Daarnaast zijn er maar 5 epic raid guilds waarvan er 4 1337 gedrag vertonen en de laatste een poging doet tot het bekomen van de grootste guild op de server.

The Emerald Dream...

Als straks dat char transfer systeem komt tegen betaling, zullen Ashes en Exiles de server zeer zeker gaan verlaten voor een server waar meer PVP is.

Emerald Dream's population ratio is zelfs zo slecht dat door de BG queue's vanwege het gebrek aan horde, de hardcore PVP'ers amper rank 13 en 14 kunnen halen ondanks dat ze niets anders doen dan PVP'en. Maar ja, als je telkens minimaal 45 minuten moet wachten voordat je de BG in mag...

Emerald Dream, heeft geen queues, maar verder is er alles mis mee :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nog een leuke trip gedaan naar RFD van 't weekend:

2 Pallies, 1 Hunter (ik) en 1 niet-healende, altijd-pullende priest. Na de eerste baas (die spin) vertrok de priest omdat ie de roll verloor, op een crap-item (cloak met +10sta, +4spi). Dus ik whisper tegen 1 van de pallies of we een kans hebben om het te halen, hij zegt heel simpel: Nee. Dus we zijn lekker verder gegaan, Pallies zijn 2 keer doodgegaan (1 keer omdat _ik_ een disconnect kreeg :+ ), maar uiteindelijk hebben we met 3 man dus toch RFD gecleared. :P

Kreeg nog te horen van een andere hunter dat ik zo sterk was.... Nee lul, ik ben BM-specced en ik trek geen agro van m'n pet. Hij was MM-specced en trok in no-time de agro van z'n pet, waarna hij vakkundig door de mobs in elkaar getrimt werd. :+

En nog een Battlefield Destroyer of Agility (die naam O+ ) gevonden, 2h-sword met +19 agi. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

[...]

Eigenlijk zijn alleen de professions die geile recipe's hebben als je exalted bent met bepaalde faction winstgevend:

Leatherworking > revered of exalted met thorium brotherhood: Fire Resist gear voor rogues, druids en wat mail items voor shamans en hunters

Tailoring > revered of exalted met thorium brotherhood: Fire Resist gear voor clothies

Enchanting > revered met Argent Dawn/Timbermaw Furballs/Thorium Brotherhood: +22 int, +15 agi, +55 spellpower, en nog wat meer leuke endgame enchants waar mensen best wat goud voor neerleggen. Tegenwoordig brengen mensen zelfs hun eigen materials mee en kun je dus simpelweg 20g vragen voor drie keer op accept drukken. Da's pas easy money :P

Alchemy > greater fire protection potions. Dit recipe is vrij rare, dus als je het te pakken kunt krijgen moet je dat zeker doen. Een stack van 5 pots gaat op BL voor 15g, en da's winst, geloof mij. Alle guilds die Ragnaros en Onyxia doen slaan best wel van deze pots in voor ze erheen gaan, dus de afzet is goed. Andere pots die het goed doen zijn uiteraard de major mana en healthpots, mongoose elixers, greater agi etc.

Verder zijn natuurlijk de gathering professions op zich winstgevend. Bloempjes, Leather en Bars op de AH gooien en pure winst maken

De enige profession die niet direct nuttig is om winst mee te maken is engineering, hoewel je hiermee weer uitstekende items voor PvP kunt maken. Bombs, mindcontrol cap, goblin rocket helm, rocket boots, flash bombs voor pets en druids in animalform, noem maar op. Uit eigen ervaring weet ik echter dat engineering vooral geld kost, en dat je er weliswaar winst mee kunt maken, maar dan moet je wel een beetje geluk hebben dat je een van de weinige mensen bent die Deadly Blunderbusses maakt en ze op AH zet. Overigens geldt dit alleen voor de horde, want deze hebben er eentje nodig voor een bepaalde quest in Ashenvale, en aangezien de reward een blauw item is, doet vrijwel iedereen deze quest :P
ja want hunter betalen niet dik voor deze recipe ;)

http://www.thottbot.com/?i=36517

een van de weinige engineering items die geen engineering nodig hebben en wel erg dik zijn :P
Leuk voor als je guild geen MC kan doen maar je toch een dik wapen wilt hebben als hunter zijnde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Wiebbe schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 09:09:
[...]

ja want hunter betalen niet dik voor deze recipe ;)

http://www.thottbot.com/?i=36517

een van de weinige engineering items die geen engineering nodig hebben en wel erg dik zijn :P
Leuk voor als je guild geen MC kan doen maar je toch een dik wapen wilt hebben als hunter zijnde.
Jammer dat cores in MC droppen tho :P
Mag je dikke prijzen gaan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Sjoan schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 20:00:
[...]

Zelf ben ik dit weekend voor 31/20 Disc/Holy gegaan omdat ik meer mana wilde hebben en divine spirit buff. 10% mana erbij en 15% regeneration tijdens combat is toch wel leuk. Qua holy zijn spiritual healing en improved renew wel erg handig. Subtlelty is een keuze, ik vind het zelf wel handig ook al moet het niet.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Gimbooze schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 09:13:
[...]

Zag van het weekend een Core in de AH staan, kostte slechts 80g :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

Gimbooze schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 09:13:
[...]

ja precies! dikke prijzen die een engineer kan verdienen :D
dat was precies mijn punt. ;)

Maar gelukkig droppen de cores bij trashmobs dus mochten mensen een klein beetje trashies kunnen farmen..

Engineering heeft in ZG eindelijk ook eens een PVE use. flashbombs ftw! Engineering is heel leuk maar helaas zijn alle items ALTIJD cloth/leather. Ik zou wel eens een helmpje willen zien in plate of minstens mail :(

dit is mijn volgende item die ik wil hebben
http://www.thottbot.com/?i=51189

helaas geen stats, maar de bonusses erop maken het meer dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:27
Onyxia tot 10%.... :'( :'( :'(

Vanaf de 20/15% begon ze random mensen te targetten. Ik stond bijvoorbeeld stil, deed niks alleen de fear overleven terwijl de warrior netjes z'n aggro op bouwde (wat ie al even aan het doen was). Target ze tot 2 keer toe mij, 1e keer overleef ik door naar de tank toe te blinken en Ice Block te gebruiken maar de 2e keer was ff teveel.

Ik was niet de enige, zeker 10 man waren de lul en dat kon de raid niet hebben..

Ik ben bang dat we nog heel veel oefening nodig hebben. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-07 12:05

RaseriaN

So much choices..

Gisteren weer een leuke run gehad in MC :)
Tot en met Sulfuron is het gecleared nu, Golemagg ging niet lekker omdat op een of andere manier.. en kregen we bijna nog een extra wipe omdat iemand het nodig vond om kortbij te gaan kijken na het rezzen :/

Wel de Nightslayer Shoulder Pads geloot gisteren, nog maar 6 items en ik heb het helemaal compleet ;) (Heb de Gloves ook al..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan
  • Laatst online: 12:46

HTT-Thalan

technically, I'm not pedantic.

Ellooooooo. Terug van vakantie 8)

De discussie zit op het punt geld verdienen met je profession zie ik. Ik moet zeggen dat ik het nog aardig doe, ook al gebruik ik mijn profession niet zo heel veel meer. Ik maak vaak armor kits, en gooi die dan (rugged) voor 60 of 70 zilver per stuk op de ah, ze verkopen eigenlijk altijd allemaal. Leer wil ik ook nog wel gewoon op stacks verkopen, gaat ook nog zeer goed. Ik verkoop ook al sinds jaar en dag Stacks met Ungoro Soil, voor 1g50 buyout, en ook die raak ik altijd kwijt. Ben nu ongeveer op 200g aangeland op een paar dagen tijd, maar dat is ook vanwege een lucky drop (doombringer) in UBRS en ik heb gisteren nog wat devilsaurs gegrind om gloves te verkopen.

Dat laatste ga ik nu vaker doen, want je vangt (met een beetje geluk) bijna 100g voor een set :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 10:43

On_E

Housemusic

Gisteren na een lange MC sessie en aardig wat pogingen eindelijk Baron Geddon down.

5 down, 5 to go :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Geld verdienen?
Groene en blauwe items allemaal disenchanten en die shards verkopen...
Greater Eternal Essence's, Large Brilliant Shards, Illusion Dust, gaat allemaal goed :)
(Natuurlijk niet de goede items, die dus BoE zijn en dus veel opleveren, maar meer de soulbound troep die je normaal vendord) Zit nu na een paar dagen al op 150G verdiensten en heb me eigen niet eens bezig gehouden ermee, puur op AH gooien en instance's runnen ;)

En Jarno natuurlijk arm maken door stacks met runecloth te verkopen (goedkoop of niet dan Jarno?) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
RaseriaN schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 10:15:
En Jarno natuurlijk arm maken door stacks met runecloth te verkopen (goedkoop of niet dan Jarno?) :D
Die jongen is dalijk Exalted en dan heeft die geen geld meer om een mount te kopen :D
/gloat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
en wij ons maar druk maken...serieus waar Thalan. Bekijk het vorige topic nog maar eens, daar vroegen we ons af waarom je niet meer poste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 03-07 13:29
Crafting professions zijn danook niet bedoeld om veel winst mee te maken. Als je het puur om het geld doet kun je beter twee gathering professions nemen.
Geld verdienen?
Greater Eternal Essence's, Large Brilliant Shards, Illusion Dust, gaat allemaal goed :)
(Natuurlijk niet de goede items, die dus BoE zijn en dus veel opleveren, maar meer de soulbound troep die je normaal vendord) Zit nu na een paar dagen al op 150G verdiensten en heb me eigen niet eens bezig gehouden ermee, puur op AH gooien en instance's runnen ;)
M'n alt heeft tailoring/enchanting (wat een money pit is dat zeg, niet normaal, niet aan te raden op je eerste char) en die heb ik dus een hoop cloth en greens gevoerd met m'n main. De dusts die ik over heb (waar ik dus enchanting niet op kan levelen) verkoop ik, en dat levert nog behoorlijk wat geld op. Ook een stack shards gaat goed, van de low level shards heb ik er toch meer dan ik nodig heb.
:D Runecloth verkoopt erg lekker, helaas is m'n tailor nu op runecloth bezig, en gaat daar een hoop geld naar toe.

[ Voor 60% gewijzigd door Hydra op 10-10-2005 10:29 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Geld verdienen?
Ben nu blacksmith en miner, maar ik wil ooit ook overstappen op enchanting ipv mining. Heb 232 mining, 234 smithing en m'n quest al gedaan, is het handig nu al over te stappen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Exitium schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 10:28:
Ben nu blacksmith en miner, maar ik wil ooit ook overstappen op enchanting ipv mining. Heb 232 mining, 234 smithing en m'n quest al gedaan, is het handig nu al over te stappen? :P
Absoluut niet. Als je production + enchanting wilt hebben, of 2 production, zou ik wachten tot je 60 bent en blacksmithing op 300 hebt. Enchanting kost erg veel om te levelen, en dat geld ga je niet hebben als je ook nog je bars van de AH moet halen om BS te levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Kaap schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 10:22:
[...]
en wij ons maar druk maken...serieus waar Thalan. Bekijk het vorige topic nog maar eens, daar vroegen we ons af waarom je niet meer poste.
Omdat ik een tijdje in griekenland heb gezeten, tussen slangen, gyros, ouzo en ruines :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Hangt ervan af hoe snel je geld verdient (behoorlijk bij me, 16g sinds zaterdagavond) en hoe je inkoopt lijkt me. :P Koop eigenlijk altijd onder de gemiddelde prijs, gisteren weer wat mithril gekocht, twee stacks voor in totaal nog geen 4g. :) Ga ook wel even overleggen met een lvl 48 hunter uit m'n guild, die heeft ook crafting + enchanting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Maar wat kun je nou met 2 stacks Mithril? Dat zijn 40 mithril bars, terwijl de meeste plans/schematics 4 tot 6 bars nodig hebben? Dan zou je voor 4g 6 a 7 punten kunnen stijgen met die skill. Best duur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
Als ik het goed begrijp is er eigenlijk geen reden om een crafting profession te hebben behalve voor de lol; want die paar items die je kan maken die geld opleveren tegen de tijd dat je eindelijk lvl300 hebt gehaald wegen financieel nooit op tegen het 60 levels lang geld verdienen met b.v. mining en skinning.

Ik zit nu op 234 mining en 213 blacksmithing, lvl46. Ironisch dat ik op lvl 10 skinning gedropt heb voor BS, want als ik het goed begrijp had ik beter tot zo'n lvl 40-45 lekker door kunnen gaan met skinning en mining en dan pas kunnen switchen naar BS.

In het vrij lage tempo dat ik speel zit ik voorlopig ook niet op 300 BS, dus daar ga ik de komende maanden geen geld mee verdienen.

Ik heb volgens mij drie redenen om het te houden: een alt aanmaken die iets aan mijn BS skills heeft, zoals een warrior of paladin, een vriend van me die binnenkort gaat spelen happy maken met mijn skills en... het is gewoon zonde om nu 213 levels BS weg te gooien!

Echt heel jammer dat crafting professions zo weinig opbrengen; dat vind ik toch wel een groot manco aan de WoW game wereld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:27
HTT-Thalan schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 10:52:
[...]

Omdat ik een tijdje in griekenland heb gezeten, tussen slangen, gyros, ouzo en ruines :P
STV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Miles Teg schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:06:
Maar wat kun je nou met 2 stacks Mithril? Dat zijn 40 mithril bars, terwijl de meeste plans/schematics 4 tot 6 bars nodig hebben? Dan zou je voor 4g 6 a 7 punten kunnen stijgen met die skill. Best duur :P
Eerder zes tot tien, kan die items ook weer goed verkopen though. Heb gisteren vier items gemaakt die ik voor 80s aan een vendor verkocht heb, die vier punten hebben me in totaal iets meer dan 1g gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Gimbooze schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 10:20:
[...]

Die jongen is dalijk Exalted en dan heeft die geen geld meer om een mount te kopen :D
/gloat :P
Nee hoor dat valt wel mee. Heb nu nog maar 270 goud, en zit over de eerste r van revered. Nog 200 stacks te gaan ofzo, en dan nog sparen voor mijn mount.
Arme ik ;( :+

Intussen al 7 van die icy chill formula's gevonden, ik heb geen idee wat ik er mee moet, maarja, vendorren is ook zo iets.
@ ras, grats met je 2de nightslayer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:14:
[...]
Nee hoor dat valt wel mee. Heb nu nog maar 270 goud, en zit over de eerste r van revered. Nog 200 stacks te gaan ofzo, en dan nog sparen voor mijn mount.
Arme ik ;( :+

Intussen al 7 van die icy chill formula's gevonden, ik heb geen idee wat ik er mee moet, maarja, vendorren is ook zo iets.
Was het geen idee om te sparen voor een NE Epic mount en dan een NE geld te geven en hem te laten kopen voor jou? Of zijn die Epics BoP?

Btw thnx, heb de hele fight niks gedaan omdat ik mn vriendin naar huis toe bracht onder de raid ;)

[ Voor 9% gewijzigd door RaseriaN op 10-10-2005 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143011

RaseriaN schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:16:
[...]

Was het geen idee om te sparen voor een NE Epic mount en dan een NE geld te geven en hem te laten kopen voor jou? Of zijn die Epics BoP?

Btw thnx, heb de hele fight niks gedaan omdat ik mn vriendin naar huis toe bracht onder de raid ;)
Je moet er wel op kunnen rijden natuurlijk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Anoniem: 143011 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:19:
[...]

Je moet er wel op kunnen rijden natuurlijk. :D
Ik dacht zuiver dat ik ooit gelezen heb dat het kon op die manier :/
O well, net weekend geweest en alcohol tast hersencellen aan.. zal dit keer wel de verkeerde zijn :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
Je kan mounts gewoon kopen zover ik weet, en dan geven aan een ander person. Ze zijn bind on use. Of dit ook voor epics geldt weet ik niet.

Bytes lag gister te zeiken dat ik slecht equip had, nu bleek er een priest te zijn in mc die dezelfde gear als mij had. Dat vind ik al helemaal niet kunnen als een priest.
Maargoed, als je doodging, dan kan je niet ressen, omdat je afk was? :)

Niemand iets gemerkt trouwes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

jarnotjuh schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:25:
Je kan mounts gewoon kopen zover ik weet, en dan geven aan een ander person. Ze zijn bind on use. Of dit ook voor epics geldt weet ik niet.

Bytes lag gister te zeiken dat ik slecht equip had, nu bleek er een priest te zijn in mc die dezelfde gear als mij had. Dat vind ik al helemaal niet kunnen als een priest.

Ach laat Bytes maar zeuren, is al lang vrijgezel denk ik ;)
Gister ook een rogue bij ons, minstens de helft nog groene gear en een of ander 33 dps offhand daggertje.. loopt wel met NS Chestpiece rond :/
Niemand iets gemerkt, gewoon in stealth gaan en op de goede plek blijven staan.. viel precies binnen toen ze de loot gingen verdelen en ik nog net op tijd "Yes!" kon zeggen op de Shoulder Pads ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
jarnotjuh schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:25:

Ik meen mij te herinneren dat toen ik vorige week een mount kocht, deze een melding bij het kopen gaf. Dus niet BoU maar BoP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Dr. Strangelove schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:06:
Echt heel jammer dat crafting professions zo weinig opbrengen; dat vind ik toch wel een groot manco aan de WoW game wereld.
Hehehehe. Tja, ach. Alles is te fixen door de developers toch? Gewoon zorgen dat de vendor prices hoger zijn dan de materiaal kosten ;)

Het is geen manco aan de wereld. Praktisch iedereen heeft een production profession, en zo niet dan heeft iemand in de guild het wel. Dit betekend dat het eindproduct makkelijk te krijgen is, en de vraag naar raw materials (bars, cloth, etc.) altijd hoger zal zijn, omdat deze zowel voor het skillen van je production trade als voor het produceren van items nodig zijn. De vraag is gewoon hoger, en daarom is de prijs dat ook. Als ze dit zouden 'verhelpen' door de aanvoer van deze raw materials flink te vergroten, zou de hele economie in mekaar zakken. Inflatie is een van de grootste problemen in MMORPGs.
jarnotjuh schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:14:
Ik heb d'r een hele zooi van gevonden, en ze allemaal verkocht voor zo'n 15 gold / stuk. En anders kun je er altijd nog een enchanter in je guild blij mee maken :)

[ Voor 19% gewijzigd door Hydra op 10-10-2005 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:16
Items die goed verkopen bij engineering

Thorium shells (verkocht pasgelden voor 1g per stack) nodig 2 dense stone en 2 thorium bar
Hi-explosive bombs 4 a 5g per 8. deze heb je nodig voor een quest in EPL
Thorium widgets (verkoopt voor ongeveer 8g per stack) 18 thorium bars + 6 runecloth = 6 thorium widgets = 20 darkmoon tickets.

1200 darkmoon tickets = epix !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadKow
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-02 17:33
Als ik het goed begrijp is er eigenlijk geen reden om een crafting profession te hebben behalve voor de lol; want die paar items die je kan maken die geld opleveren tegen de tijd dat je eindelijk lvl300 hebt gehaald wegen financieel nooit op tegen het 60 levels lang geld verdienen met b.v. mining en skinning.

Ik zit nu op 234 mining en 213 blacksmithing, lvl46. Ironisch dat ik op lvl 10 skinning gedropt heb voor BS, want als ik het goed begrijp had ik beter tot zo'n lvl 40-45 lekker door kunnen gaan met skinning en mining en dan pas kunnen switchen naar BS.

In het vrij lage tempo dat ik speel zit ik voorlopig ook niet op 300 BS, dus daar ga ik de komende maanden geen geld mee verdienen.

Ik heb volgens mij drie redenen om het te houden: een alt aanmaken die iets aan mijn BS skills heeft, zoals een warrior of paladin, een vriend van me die binnenkort gaat spelen happy maken met mijn skills en... het is gewoon zonde om nu 213 levels BS weg te gooien!

Rond dat level heb ik best vaak green iron hauberks weten te verkopen met winst. Als je iemand kent die de green leather armors voor je kan maken zit daar best geld in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
OVERLORD_1982 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:31:
[...]

Ik meen mij te herinneren dat toen ik vorige week een mount kocht, deze een melding bij het kopen gaf. Dus niet BoU maar BoP
AFAIK bind je je mount pas als je hem voor het eerst gebruikt.

Andere vraag nu: Heb inmiddels een L41 Druid maar heb die even in de ijskast gezet tot patch 1.8. Ben met een hunter begonnen (L32 inmiddels) en de damage die ik daar mee doe is echt een verademing ten opzichte van mijn druid. Ik heb nu 5 punten in IaofH en de rest in MM. Op elk hunter fora dat ik lees word aangeraden om voor levelen full BM te gaan. Wat is daar nu eigenlijk het grote voordeel van?

[ Voor 41% gewijzigd door ebborazor op 10-10-2005 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153479

[...]

Ik heb als warlock met een questpaard ook een gewone Skeletel horse gekocht laatst, omdat die geen 500+ mana kost als je wil mounten ( In AB kan dat behoorlijk wat mana kosten :( ), en die gaf de melding pas toen ik wilde mounten "this item .. etc" ...maar dat was dus een gewone en geen epic. Misschien zijn epics wel BoP , geen idee eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bcd87
  • Niet online
[...]

Swift Gray Ram
Binds when used
Races: Human, Dwarf, Night Elf, Gnome
Requires Level 60
Requires Ram Riding (1)
Use: Summons and dismisses a rideable swift gray ram. This is a very fast mount.
Cooldown: 3 sec
3 sec cast
Item Level 60

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Gimbooze schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:43:
[...]
Swift Gray Ram
Binds when used
Requires Level 60
Requires Ram Riding (1)
Use: Summons and dismisses a rideable swift gray ram. This is a very fast mount.
3 sec cast
Item Level 60
Dus dan is het theoretisch mogelijk om dat te doen? Moet je alleen wel leren om op zon ding te rijden denk ik dan (Riding Skills dus...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-07 23:32
ebbo schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:40:
[...]

AFAIK bind je je mount pas als je hem voor het eerst gebruikt.
Dat klopt, helaas kan je geen mount kopen van een andere faction. Ik wilde voor een guildie een epic horse kopen omdat ik hoger dan rank3 ben en honored daar, 20% discount dacht ik. Mooi niet dus. Je kan pas een mount van andere faction kopen als je daar exalted bent.
Andere vraag nu: Heb inmiddels een L41 Druid maar heb die even in de ijskast gezet tot patch 1.8. Ben met een hunter begonnen (L32 inmiddels) en de damage die ik daar mee doe is echt een verademing ten opzichte van mijn druid. Ik heb nu 5 punten in IaofH en de rest in MM. Op elk hunter fora dat ik lees word aangeraden om voor levelen full BM te gaan. Wat is daar nu eigenlijk het grote voordeel van?
Omdat je pet dan massive dps doet en jij lekker van afstand kan blijven knallen. Weinig downtime dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OVERLORD_1982
Gimbooze schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:43:
[...]

Swift Gray Ram
Binds when used
Requires Level 60
Requires Ram Riding (1)
3 sec cast
Item Level 60
Dan heb ik me dat dus niet goed herrinert :) pas 23 jaar en nu al vergeetachtig :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ImdaMned schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:37:
Items die goed verkopen bij engineering

Thorium shells (verkocht pasgelden voor 1g per stack) nodig 2 dense stone en 2 thorium bar
Hi-explosive bombs 4 a 5g per 8. deze heb je nodig voor een quest in EPL
Thorium widgets (verkoopt voor ongeveer 8g per stack) 18 thorium bars + 6 runecloth = 6 thorium widgets = 20 darkmoon tickets.

1200 darkmoon tickets = epix !!!
hmmz troll, die widgets zijn alleen in te leveren door Enigneers , net als alleen Blacksmiths die dense grinding stuff kunnen inleveren en alleen leatherworkesr die ruged kits kunnen omruilen voor tickets

enige waarom widgets leuk verkopen is denk ik voor DM Tribute runs :)

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Sinds van de week een Tauren Shaman weer aangemaakt op een nieuwe realm.
Toch is Twisting Nether niet helemaal leeg van nieuwe chars en 'n00bs'
Je ziet inderdaad af en toe een verdwaalde LvL60 in The Barrens lopen ;)

Zitten er meer mensen van hier toevallig ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11:16
-=BoKKiE=- schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 12:01:
[...]

hmmz troll, die widgets zijn alleen in te leveren door Enigneers , net als alleen Blacksmiths die dense grinding stuff kunnen inleveren en alleen leatherworkesr die ruged kits kunnen omruilen voor tickets

enige waarom widgets leuk verkopen is denk ik voor DM Tribute runs :)
klopt, maar je kan natuurlijk wel een proffession droppen en engineering nemen om die widgets in te leveren :)

Kijk nu maar eens naar de AH, hooguit 8 stacks thorium te koop met een minimum prijs van 4.50g :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Laatst online: 09:56

Ace

Happy Happy Joy Joy

Topicstarter
RaseriaN schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 11:45:
[...]

Dus dan is het theoretisch mogelijk om dat te doen? Moet je alleen wel leren om op zon ding te rijden denk ik dan (Riding Skills dus...)
En juist voor de ridiing skills moet je exalted met een andere faction afgezien van je eigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88

Snappie88

Mr. Hollywood

RaseriaN schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 12:18:
Ik en drie vrienden hebben onze alts van level 40 (ca.) erheen overgeheveld. Hopen dat het inderdaad wat drukker word :)

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 6104

Mwja... Ik ben een warrior begonnen met herbalisme en alchy. Waarom?
Dan kan hij zijn eigen potions maken.. Ik heb een lock met mining en blacksmith, dus die kan ik beter gebruiken om afentoe wat te maken. Want als je up levelt heb je aan blacksmith geen hol, in tegenstelling tot wat veel mensen zeggen. Want de spullen die je maakt stellen geen ruk voor bij de spullen die je in een instance krijgt bij een boss

Daarnaast is geld verdienen met spullen die iedereen kan maken ook een droom. Dus ik koop gewoon niets, run wat instances, gebruik mijn points en ik heb op lvl 16 al leuke spullen zonder dat ik uberhaubt iets gekocht heb

Als laatste nog het volgende:
Ik wil graag de ultieme tank warrior maken, wat is dan de beste build? Ik heb namelijk al veel templates bekeken, maar ik ken de warrior nog onvoldoende om daar iets over te kunnen zeggen.

Ik zit aan dit te denken:
http://wowvault.ign.com/V...Templates.Detail&id=21034

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 6104 op 10-10-2005 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Snappie88 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 12:58:
[...]

Ik en drie vrienden hebben onze alts van level 40 (ca.) erheen overgeheveld. Hopen dat het inderdaad wat drukker word :)
Ja ik zit er ook met Iratus Lepus samen, alleen hopen dat het dan niet zo word als gisteravond, want dat was wel laggy.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FragNeck
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-04 11:13
Anoniem: 6104 schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 13:54:
[...]

Als laatste nog het volgende:
Ik wil graag de ultieme tank warrior maken, wat is dan de beste build? Ik heb namelijk al veel templates bekeken, maar ik ken de warrior nog onvoldoende om daar iets over te kunnen zeggen.
9/5/37

arms:

Tier 1
[5/5]
Deflection

Tier 2
[4/5]
Tactical Mastery

Fury.

Tier 1
[5/5]
Cruelty

Protection:

Tier 1
[5/5]
Shield Specialization

Tier 2
[2/2]
Improved Bloodrage

[5/5]
Toughness

[5/5]
Iron Will

Tier 3
[1/1]
Last Stand

[3/3]
Improved Revenge

[5/5]
Defiance

Tier 4
[2/2]
Improved Taunt

Tier 5
[2/2]
Improved Shield Bash

[1/1]
Concussion Blow

Tier 6
[5/5]
One-handed Weapon Specialization

Tier 7
[1/1]
Shield Slam

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Hahaha... check dit dan:

http://forums-en.wow-euro...istingnether-en&T=613&P=1

Mijn god...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5646

Eergister Stonegrip Gaunlets van de AH geplukt voor 50g :)
Volgens mij heb ik nog nooit zo snel op de BO knop gedrukt ;-)

Ben nu ook eindelijk maar eens begonnen met wat instance runs (na aardig wat ge-pvp de laatste dagen).
Begon iig gelijk goed.. Strat/Baron run, Valor legplates dropte en rol gewonnen van een andere warrior :*)
Was een 10man raid, ging zo enorm goed dat we het daarna nog een keer gedaan hebben.
Ze gingen neer als een mes door warme boter. Op de 2e run nog Husk of Nerub'enkan en wat ander blauw spul gewonnen. Had eigenlijk gehoopt dat Ramstein de Valor gaunlets ook nog zo droppen.. maar het mocht niet zo zijn.
Kreeg iig complimenten van de rest van de raid over het tanken.. zeker omdat het mn 1e keer daar was.
Enkel een keer een mob laten glippen, maar dat was dan omdat er 1 ff dik achter elkaar aan het critten was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:08

FunkyTrip

Funky vidi vici!

RaseriaN schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 12:18:
Sinds van de week een Tauren Shaman weer aangemaakt op een nieuwe realm.
Toch is Twisting Nether niet helemaal leeg van nieuwe chars en 'n00bs'
Je ziet inderdaad af en toe een verdwaalde LvL60 in The Barrens lopen ;)

Doe me eens een lol en maak je char aan op Defias Brotherhood... dan zit de Barrens namelijk lekker vol... Ik zie dagelijks nog nieuwe level 1-5s in mijn census overzicht. Kun je makkelijk groepen en heb je niet het idee dat je de enige in de wereld bent.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

FunkyTrip schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 14:43:
[...]

Doe me eens een lol en maak je char aan op Defias Brotherhood... dan zit de Barrens namelijk lekker vol... Ik zie dagelijks nog nieuwe level 1-5s in mijn census overzicht. Kun je makkelijk groepen en heb je niet het idee dat je de enige in de wereld bent.
Hoezo jouw een lol doen? Zit nu beetje in een guild te kloten (ik kan gewoon NIET spelen zonder die groene soap text onderin ;)) en zitten nu al rond de 100 lvl 10-20 spelers...

Waarom zou ik hem op Defias moeten aanmaken (RP-PVP Server) als ik daar geen zin in heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Het valt mij op dat Hunters eigenlijk altijd kiezen tussen Dawn's Edges óf Bone Slicing Hatchets. De Bone Slicing Hatchets zijn duidelijk, uiteraard. Maar waarom de Dawn's Edge? Dual Wielding Assassination Blades lijkt mij veel cooler :P
Bovendien heb je een iets hogere dps, en +6 strength (woeptiedoe :+ ). Enig nadeel is dat ze wellicht wat duurder zijn, maar het zal geen 100g schelen in totaal. En toch, ze worden nooit genoemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blamm

Blamm

Niet meer Smart

Miles Teg schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:03:
Het valt mij op dat Hunters eigenlijk altijd kiezen tussen Dawn's Edges óf Bone Slicing Hatchets. De Bone Slicing Hatchets zijn duidelijk, uiteraard. Maar waarom de Dawn's Edge? Dual Wielding Assassination Blades lijkt mij veel cooler :P
Bovendien heb je een iets hogere dps, en +6 strength (woeptiedoe :+ ). Enig nadeel is dat ze wellicht wat duurder zijn, maar het zal geen 100g schelen in totaal. En toch, ze worden nooit genoemd...
Dat er lastig aan te komen is misschien? :P
Dawn's Edges kun je (laten) craften gewoon. En Bone Slicing Hatchets droppen vrij regelmatig in strat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

LMD

Complex Minded

^^ helaas dat sommige mensen het niet snappen, blijkbaar ben jij er 1 van.

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
weg

Dacht dat t een ander Twisting Nether topic betrof ;)

[ Voor 91% gewijzigd door itsme op 10-10-2005 15:18 ]

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Laatst online: 28-05-2024
Ik snap het zeker.

Het is ook zeker irritant om tijdens het verzamelen voor MC of BWL te moeten wachten op raid leden die gekilled worden voor de ingang of whatever.

Probleem is alleen dat dat normaal is en zou moeten zijn op een PVP server.

De reden dat jullie zoiets proberen op te zetten is omdat je zonder gezeur PVE instances wilt doen.
Dit kun je op PVE servers. Op PVP servers hoort het er gewoon bij.

Om Boro even te quoten:
All the ppl that yell "Roll on a PvE server" "Most stupid thing i ever heard" blablabla.

You prolly not in a guild that is raiding high end instances seriously (aka MC and BWL).
Beetje tegenstrijdig om zoiets te zeggen terwijl je op een PVP server speelt, niet waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

TangLeFuzZ schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:18:
Ik snap het zeker.

Het is ook zeker irritant om tijdens het verzamelen voor MC of BWL te moeten wachten op raid leden die gekilled worden voor de ingang of whatever.

Probleem is alleen dat dat normaal is en zou moeten zijn op een PVP server.

De reden dat jullie zoiets proberen op te zetten is omdat je zonder gezeur PVE instances wilt doen.
Dit kun je op PVE servers. Op PVP servers hoort het er gewoon bij.
Gisteren bij ons idem, werden raid members geslacht voordat ze in MC waren en dus te laat kwamen. Probleem is, dit weet je van te voren en dan moet je maar eerder 'vertrekken'

Ook de zin "Reroll on PvE server" kan ik me in vinden, je weet dat het PvP is en je weet wat er kan gebeuren, dan moet je niet zeuren :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

leuk overzicht, maar de info moet wel kloppen, revered met ad heb je healing en mana-regen formula op bracers. Bij timbermaw hoef je 'slechts' honoured the worden (3000mobs grinden) en heb je +15agi of +15 strength. Thorium brotherhood krijg je +22 int bij revered, maar +55 spellpower bestaat niet, +30 spellpower en +55 healing power is het en dat zijn beide mc drops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Razorfist schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:08:
[...]

Dat er lastig aan te komen is misschien? :P
Dawn's Edges kun je (laten) craften gewoon. En Bone Slicing Hatchets droppen vrij regelmatig in strat
Ach, lastig....

Voorbeeld Dawn's Edge: Je loopt naar de AH, zoekt het beestje op en drukt op buy-out (mits de prijs goed is). Je loopt naar je mailbox en je haalt je bijltje eruit.

Voorbeeld Assassination Blade: Je loopt naar de AH, zoekt het beestje op en drukt op buy-out (mits de prijs goed is). Je loopt naar je mailbox en je haalt je zwaardje eruit.

Alleen staat de Assassination Blade iets minder vaak op de AH, ik zie 'm toch regelmatig voorbij komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Miles Teg schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:28:
Voorbeeld Assassination Blade: Je loopt naar de AH, zoekt het beestje op en drukt op buy-out (mits de prijs goed is). Je loopt naar je mailbox en je haalt je zwaardje eruit.

Alleen staat de Assassination Blade iets minder vaak op de AH, ik zie 'm toch regelmatig voorbij komen.
De enige reden dat Hunters die Assassination Blade zouden willen hebben is die 1% crit, en die Assassination Blade is niet zo common dat je 'em vaak ziet staan. Bovendien is die blade duurder omdat er meer vraag (vanuit rogues) naar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• admiral866
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20-06 12:28

admiral866

The King Personality Disorder

hmm btw kan iemand inloggen op EU-forums? Kan wel bij acc management inloggen maar niets op forum posten.
Post de vraag hier ook maar, in het nederlands dan :)

In CTRaid 1.4 zit een soort van decursive ingebouwd. Maar deze lijkt altijd rank2 dispel (ben een priest) te gebruiken. Rank 2 is alleen nodig als er meer dan 1 magic debuff op iemand zit, anders is rank 1 genoeg. Rank 1 is ongeveer de helft aan mana, dus ik gebruik liever die.

Weet iemand hoe je rank 1 gebruikt ipv rank 2 dispel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Hydra schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:51:
[...]
De enige reden dat Hunters die Assassination Blade zouden willen hebben is die 1% crit, en die Assassination Blade is niet zo common dat je 'em vaak ziet staan. Bovendien is die blade duurder omdat er meer vraag (vanuit rogues) naar is.
Die 1% crit is ook de enige reden dat Hunters Dawn's Edge willen hebben. :P
En tja, hij is inderdaad wat duurder, maar ach, eens in de zoveel tijd zijn er personen die spulletjes op de AH zetten voor normale prijzen, dus dan wacht ik daar maar op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTT-Thalan

HTT-Thalan

Miles Teg schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:28:
[...]

Ach, lastig....

Voorbeeld Dawn's Edge: Je loopt naar de AH, zoekt het beestje op en drukt op buy-out (mits de prijs goed is). Je loopt naar je mailbox en je haalt je bijltje eruit.

Dan speel jij vast niet op vash :D

Want ik speel al 5 maanden en heb hem nog maar 2 keer op de ah zien staan :P

Btw, ik speel nu al een tijdje dagger rogue. Dat heb ik gedaan vanwege imp.sap, en vanwege de nerf op weaponswitching (+1.5 sec cooldown).

Maar nu komt er (weer) een nieuwe nerf, en deze keer op de weaponsspeed voordelen van dolken zoals de shanker. Alsof het nooit ophoud :(

Daarom wil ik nu misschien weer sword rogue gaan, maar ook met een bijpassende combat/sword build. Dan raak ik wel mijn imp.sap kwijt, maar zal meer geschikt zijn voor instancewerk, zal minder snel aggro trekken en meer gestagere dps doen. Ben wel mijn backstab/ambush kwijt, maar krijg daar meer "white" damage voor terug.

En imp.kick = total silence voor een caster, kan volgens mij best lachen zijn :P

- edit -

Wat zijn de grote voor's / tegen's ? Punten waar je op moet letten? Aanbevolen build? Ervaringen?

[ Voor 5% gewijzigd door HTT-Thalan op 10-10-2005 16:06 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.