[PC] Battlefield 2 - deel XXI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.992 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:15

Stewie!

Keen must die!

60 servers, 55 klanten, dan raad ik je toch aan eens de clanname te onthouden, is namelijk een beetje flauw om élke clan te veroordelen op de acties van een van hen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-09 10:04
zal iig niet op mijn server zijn :)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
AA slaat echt alles tegenwoordig. Ik zag n attack chopper een transport heli aanvallen, ik draai om met mijn vliegtuig, helemaal langzaam met 500kmpu, wacht tot ie zijn flares gedrop heeft en weer gelockt is, ik schiet 4 raketten weg (de helft is standaard mis) en dit gebeurde er:

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~adria243/kutaa.gif

en weer een mooie banzor vanwege TK. Voordat ik werd gekickt nog maar ff suicidal in die attack chopper gevlogen, maar damn zijn die dingen in het echt ook zo slecht?

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet niet precies hoe het met die air to air missiles zit, maar die ground to air missiles uit die emplacements gaan toch altijd liever naar friendlies dan naar enemies in geval dat beide in zicht zijn. Niet schieten op zo'n moment dus. :)

ps. tekeningetje mist de "LOLOLOLOLOL!!!!11" van de enemy chopper ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basb
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-01-2021
The Widow Maker schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 21:14:
AA slaat echt alles tegenwoordig. Ik zag n attack chopper een transport heli aanvallen, ik draai om met mijn vliegtuig, helemaal langzaam met 500kmpu, wacht tot ie zijn flares gedrop heeft en weer gelockt is, ik schiet 4 raketten weg (de helft is standaard mis) en dit gebeurde er:

en weer een mooie banzor vanwege TK. Voordat ik werd gekickt nog maar ff suicidal in die attack chopper gevlogen, maar damn zijn die dingen in het echt ook zo slecht?
Een goede jet piloot schiet heli' s uit de lucht alsof het sitting ducks zijn, soms erg vervelend maar hoort bij het spel.

Maar ik moet toegeven dat het best irri is als je raketten een rondje om je vijand maken en dan in volle vaart naar je friendlys vliegen..
In het in algemeen is het sowieso geen goede idee infarood geleide raketten te schieten als je eigen vliegtuigen/helis erachter zitten, hoe gaat de raket weten welke hittebron die moet pakken?

Ik vind het meer storend dat aa rakketten haakse bochten nemen richting je friendlys zelfs die buiten het zichtveld zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Basb schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 21:00:
Wat denk ik meer mensen opgevallen is, dat na de nieuwe patch, de aa missiles nog steeds uitermate grote voorkeur voor friendlys hebben.
Ik heb helaas geen filmpje van want het was bijna komisch: friendly yet vliegt voorlangs en weg, ik lock op vijand aan andere kant van vizier weg van me eigen de " friendly"jet.. Ik vuur.... me raketten maken meteen een 90 graden(!) bocht en raken een eigen jet op grote afstand:+ 8)7 B)
ik heb bf2 nooit gespeeld voor de 1.03 patch, maar ik heb het idd ook meegemaakt, ik bemande de phalanx, en de juist afgevuurde raket voelde zich zeer aangetrokken tot een net opgestegen teammate, terwijl die toch mijlen uit de buurt was.

(iemand trouwens enig idee waarom de phalanx als een AA wapen gezien wordt? het is toch echt een anti-missile systeem)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Basb schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 21:19:
[...]

Een goede jet piloot schiet heli' s uit de lucht alsof het sitting ducks zijn, soms erg vervelend maar hoort bij het spel.

Maar ik moet toegeven dat het best irri is als je raketten een rondje om je vijand maken en dan in volle vaart naar je friendlys vliegen..
In het in algemeen is het sowieso geen goede idee infarood geleide raketten te schieten als je eigen vliegtuigen/helis erachter zitten, hoe gaat de raket weten welke hittebron die moet pakken?

Ik vind het meer storend dat aa rakketten haakse bochten nemen richting je friendlys zelfs die buiten het zichtveld zijn.
pff zelfs een goeie pilot heeft er last van.......
Dat heb ik ook gewoon ook zefls, zit ik achter een jet aan komt een friendly jet terug van het bomaderen of iets... en toch wagen die dingen die ander te volgen( terwijl ik die andere gast heb gelockt) en al helemaal met de heli's zijn brak.......
schiet er 3 af en 2 gaan gewoon last second 1 meter naar links/rechts 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

DaMorpheus schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 21:05:
60 servers, 55 klanten, dan raad ik je toch aan eens de clanname te onthouden, is namelijk een beetje flauw om élke clan te veroordelen op de acties van een van hen 8)7
ach, een aantal dagen geleden zag ik jou ook op Wake een teammate die iets eerder arriveerde uit de attackchopper schieten zodat je zelf ff kon vliegen........ :|

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16-09 20:01

Technicality

Vliegt rechtsom...

Help!!!! schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 22:20:
[...]

ach, een aantal dagen geleden zag ik jou ook op Wake een teammate die iets eerder arriveerde uit de attackchopper schieten zodat je zelf ff kon vliegen........ :|
Insert jerry springer reactie:"Oooooooh!" :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

headhunternl schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 22:33:
[...]

:> wedden dit gaat weer geflame worden :o
en daar heb ik geen zin in.... hij zegt dit albalbal, als hij het echt doet is hij gewoon een zielig persoon, oke einde discussie :P

laten we beter een lijste maken wat er in de volgende patch moet gebeuren :o
en dat zijn de
*Mobile and stationary AA
*en die ping uitschieters van 300ms+

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Om toch nog even terug te komen op het master/first sergeant verhaal :P
Volgens DIT zou ik nog steeds naar Master sergeant promoveren, terwijl ik alle vereiste BADGES dus al heb :P Hoe zit dat dan, bugje in het systeem of? Iemand die dat weet? :)

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Laatst online: 04:06

[afbeelding]

Mijn huidige strategie; gewoon met 700/800 echt VLAK boven de enemy heli vliegen, en zodra je er bijna overheen vliegt schiet je gewoon 4 raketten af. Dus gewoon lekker geen lock, en redelijk vaak succesvol... enige nadeel is dat je standaard commentaar krijgt als je toevallig net in de heli vliegt ipv er net boven langs....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

[afbeelding]

de kans dat je met je boordgun die heli raakt is dan groter dan met de raketten. Maar wat je zegt klopt wel die ground-to-air defence heeft ook vaak de neiging om snel ff af te buigen naar een friendly.

Voor een heli gebruik ik tegenwoordig de Predetor SRAW of Eryx. net ervoor schieten en dan ernaartoe guiden. werkt perfect 2 schoten en die wentelwiek ligt in 2en .

cool plaatje btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlagerBlom
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09-2015
Jij had toch zulk een goede contacten met de mensen van EA of nu in enen ook niet meer? (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

whyz schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 23:12:
Volgens DIT zou ik nog steeds naar Master sergeant promoveren, terwijl ik alle vereiste BADGES dus al heb :P Hoe zit dat dan, bugje in het systeem of? Iemand die dat weet? :)
Je hebt nog een 5000 punten nodig, Mastery of First Sergeant is bij 20000.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

FnF schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 06:43:
[...]

Je hebt nog een 5000 punten nodig, Mastery of First Sergeant is bij 20000.
Ik weet dat ik nog 5000 punten nodig heb, maar op het eerste plaatje hoort dan te staan dat ik naar first toe ga en niet naar master. Dat was meer mijn point :)

edit:

Ok heldere uitleg hier beneden, bedankt :)

[ Voor 8% gewijzigd door whyz op 11-10-2005 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

whyz schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 23:12:
De volgende rang voor jou is Master Sergeant, als je alle badges hebt is de rang daarna metee nFirst Sergeant, dus geen bug, wat in BFHQ staat klopt wel, alleen liggen beide rangen op hetzelfde puntentotaal, maar Master Sergeant is de eerstvolgende voor jou dus dat klopt.
Ik baal nog steeds hiervan, nou moet ik nog ruim 27.000punten halen voor de volgende rang, dan maar eens goed bestuderen welke badges je nodig hebt en kijken of er geen bugs optreden, want ik heb geen zin om nog een rang aan mijn neus voorbij te zien gaan (krijg nu weer bij apply for commander: A player with a higher rank..... en dat is dan een First Sergeant overh et algemeen :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 18:25
Hmm ik heb nog niet echt veel badges gehaald vind k zelf, maar als ik kijk naar wat de voorwaarden er voor zijn lijkt me het een kwestie van je gewone speelgedrag even ergens op te laten focussen en dan haal je zo alle basics.

Ik heb nog maar een paar mensen gezien met medals, purple hart komt wel wat vaker voor, maar is het echt een hel om die te halen?

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar vraagjes :

- Weet iemand waar je BF2 momenteel het voordeligst kan kopen ? 50 a 60 euro vind ik nogal prijzig. Ik wil best betalen voor een game, maar vind het tegenwoordig nogal duur allemaal, straks koop ik hem nu en is ie over een week 30 euro (gebeurde mij met Half life 2).
- Kun je met 1 game meerdere user accounts aanmaken ? Want mijn broertje wil ook altijd spelen, en verpest altijd mijn rankings (in counter strike source bv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 07:49:
Paar vraagjes :

- Weet iemand waar je BF2 momenteel het voordeligst kan kopen ? 50 a 60 euro vind ik nogal prijzig. Ik wil best betalen voor een game, maar vind het tegenwoordig nogal duur allemaal, straks koop ik hem nu en is ie over een week 30 euro (gebeurde mij met Half life 2).
Daarvoor zou je eens HIER kunnen kijken.
- Kun je met 1 game meerdere user accounts aanmaken ? Want mijn broertje wil ook altijd spelen, en verpest altijd mijn rankings (in counter strike source bv)
Kort gezegt, ja dit kan. Daar is het systeem nu eigenlijk ook op gebaseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vini
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23-07 18:25
Levert mij alleen problemen op met de patch, hij vraagt om de cd code enkel bij mn broertjes accounts, dis dus ook een ander windows account hebben. Een herinstall van alles wilde niet helpen,
iemand ook met dit probleem (ja ik heb ze al veel gezien maar niet met 1 account die wel werkt en twee anderen niet).

BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:06
Ik ben gister weer begonnen met BF2. Ik was Lance Corporal en moest bijna een hele baar om Corporal te halen. Ik speelde gister 2 potjes op een ranked server en direct promotie.

Hebben ze de ranks aangepast ofzo dat deze makkelijker te halen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 19:44
Basb schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 21:19:
[...]

Volgens mij weten de rakketten het omdat je eerst altijd je target moet "locken" en dan volgen ze die hittebron terwijl bij Battlefield 2 ze dan gewoon het dichtbij zijnde hittebron pakken. Dus gewoon niet schieten als je friendly mensen ziet... 8)7

Wat ik wel irritant vind zijn de plane jumpers....mensen die ineens voor jet springen en dan complainen...krijg echt zin om ze dan op te zoeken en dan een paar klappen te geven met een heeeeel groot voorwerp :7. Hun zouden punten kwijt moeten raken omdat ze gewoon beter uit moeten kijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Kaap schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 08:33:
Ik ben gister weer begonnen met BF2. Ik was Lance Corporal en moest bijna een hele baar om Corporal te halen. Ik speelde gister 2 potjes op een ranked server en direct promotie.

Hebben ze de ranks aangepast ofzo dat deze makkelijker te halen zijn?
euh... het hele topic staat hier vol mee? :?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
  • Laatst online: 17-05 22:30
is het iemmand al een keer gelukt om met en helicopter een jet uit de lucht te knallen? of in iedergeval te raken met de raketten?

in BFV kon ik er aardig wat van maar het is nu echt moeilijk je moet eerder weg wezen en flares droppen dan dat je een head-on attack kan uitvoeren.

in BFV heb ik verscheidene malen de F4 fantom met de MI-8 uit de lucht gehaald, zelfs een paar keer dat hij mij niet kon raken met z'n noob heatseekers :D

en een vraagje: sinds patch 1.03 heb ik soms (leest vaak) als ik een server gejoined ben, nix aan de hand leuk spelen soms ook nog wel een medaile, maar als de mapchange komt.
Laad ik alles mooi, maar net voordat ik op join kan klikken klapt ie eruit, en krijg ik een message:
"Only allowes players with original content revert to original version to play" ofzoiets

terwijl ik gewoon BF2 op mn PC heb staan zonder mods of what so ever, misschien een reinstall.

[ Voor 36% gewijzigd door Bulls op 11-10-2005 09:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 23:03
WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:06:
is het iemmand al een keer gelukt om met en helicopter een jet uit de lucht te knallen? of in iedergeval te raken met de raketten?

in BFV kon ik er aardig wat van maar het is nu echt moeilijk je moet eerder weg wezen en flares droppen dan dat je een head-on attack kan uitvoeren.

in BFV heb ik verscheidene malen de F4 fantom met de MI-8 uit de lucht gehaald, zelfs een paar keer dat hij mij niet kon raken met z'n noob heatseekers :D

en een vraagje: sinds patch 1.03 heb ik soms (leest vaak) als ik een server gejoined ben, nix aan de hand leuk spelen soms ook nog wel een medaile, maar als de mapchange komt.
Laad ik alles mooi, maar net voordat ik op join kan klikken klapt ie eruit, en krijg ik een message:
"Only allowes players with original content revert to original version to play" ofzoiets

terwijl ik gewoon BF2 op mn PC heb staan zonder mods of what so ever, misschien een reinstall.
lees ff een paar posts terug.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 30-08 11:55
Probeer een reinstall. die 1.03 patch had bij mij sommige maps mooi stuk gemaakt, precies dezelfde melding dat je geen modified content mag hebben in je BF2 dir zodra je een server probeerde te joinen. Enig verschil is dat dit altijd bij mij voor kwam bij o.a. mashuur city en dalian plant. En sommige maps werkten weer wel, vaag dus 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
twiekert schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:25:
Probeer een reinstall. die 1.03 patch had bij mij sommige maps mooi stuk gemaakt, precies dezelfde melding dat je geen modified content mag hebben in je BF2 dir zodra je een server probeerde te joinen. Enig verschil is dat dit altijd bij mij voor kwam bij o.a. mashuur city en dalian plant. En sommige maps werkten weer wel, vaag dus 8)7
ja ik kan elke map wel joinen die in de server list staan. maar als er een mapchange komt knapt hij eruit. (ook niet elke map)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
wat lees ik nou? dat als je bepaalde ranks omhoog gaat maar dan heb je wel een bepaald aantal badges nodig? staat dit ook ergens als hard evidence?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Gunner schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 08:53:
[...]

euh... het hele topic staat hier vol mee? :?
Je wil niet de moeite nemen om het uit te leggen maar wel je postcount omhoog gooien door commentaar te geven :+

Ik heb nu helft van het topic terug gelezen maar ik zie nergens iets dat ze de rankings aangepast hebben. Wel lui die andere ranking problemen hebben.

So, care to explain :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
Ja, ze hebben de ranking aangepast en het staat wel degelijk in in de topics hoor. Er staan ook posts met de vermoedelijke punten voor de rangen. Dat maakt vast een hoop duidelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phYzar
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:18
Kaap schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:45:
[...]
Je wil niet de moeite nemen om het uit te leggen maar wel je postcount omhoog gooien door commentaar te geven :+

Ik heb nu helft van het topic terug gelezen maar ik zie nergens iets dat ze de rankings aangepast hebben. Wel lui die andere ranking problemen hebben.

So, care to explain :?
Tegelijk met het uitbrengen van patch 1.03 heeft EA het rankingsysteem herzien. De puntenvereisten zijn sinds dien een stuk omlaag gegaan. Dit heeft als gevolg dat veel mensen snel een hogere rang verdient hebben met bijbehorende unlocks. Als je voor de herziening al een aardig aantal punten verzameld had met de daarbij behorende rang, maar in het nieuwe systeem met dit puntenaantal een hogere rang zou verdienen wordt bij elke punt die je vanaf dat moment scoort je rang verhoogt, totdat je de rang hebt die je in het nieuwe systeem verdient. Dit kan er dus voor zorgen dat je met 3 kills 3 rangen stijgt en 3 wapens mag unlocken. Ook de eisen voor verschillende awards zijn (blijkbaar?) aangepast aangezien het behalen hiervan na de herziening ook een stuk eenvoudiger gaat.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ah zo nou ik ben er blij mee met corporal. Heb de Spec Ops kit unlocked, medic unlock zoog donkeyballs :)

En Wake is the bomb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Digibilly schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 03:11:
[...]

Jij had toch zulk een goede contacten met de mensen van EA of nu in enen ook niet meer? (8>
Jawel, maar ze doen een week geen uitspraken totdat ze het zelf weten 8)7
Help!!!! schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 22:20:
[...]

Yeah right :z
headhunternl schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 22:33:
[...]

_/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Laatst online: 22-07-2024
The Widow Maker schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:23:
bij vijandelijke mijnen zie je geen doodskop nee, dat lijkt me nogal logisch :P
Na 270 uur BF2 weet ik inmiddels wel hoe ik vijandelijke en vriendelijk mijnen van elkaar onderscheid en welke waarschuwingen ik in mij HUD of op het scherm in de gaten moet houden. :)

Wat ik bedoel is dat er nergens mijnen voor je voertuig op de grond liggen (niet vriendelijk en ook niet vijandelijk) maar als je het rode doodshoofd in je HUD negeert en toch doorrijdt. Ik toch gekilled wordt door een enemy mijn :(

JA, ik weet dat die grijze ronde dingen op de grond mijnen zijn en geen health of supply packs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06 06:37

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

innocent schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:10:
[...]

Wat ik bedoel is dat er nergens mijnen voor je voertuig op de grond liggen (niet vriendelijk en ook niet vijandelijk) maar als je het rode doodshoofd in je HUD negeert en toch doorrijdt. Ik toch gekilled wordt door een enemy mijn :(
Als je het doodshoofd negeert en toch doorrijdt dan wordt je opgeblazen door een "friendly" mijn.
En als er daadwerkelijk een enemy ligt dan heb jij pech en je teamgenoot de mazzel dat hij geen puntjes kwijtraakt.
JA, ik weet dat die grijze ronde dingen op de grond mijnen zijn
Stoppen en omdraaien aub

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shuriken
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 26-08 12:33

Shuriken

Life is all about priorities

WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:41:
wat lees ik nou? dat als je bepaalde ranks omhoog gaat maar dan heb je wel een bepaald aantal badges nodig? staat dit ook ergens als hard evidence?
Op http://ubar.bf2s.com/ kan je het e.a. aan informatie vinden over ranks. Let echter op de de info daar niet geheel correct is.

Ik heb gisteren een discussie met een GM van EA gehad. Voor bv. First Sergeant zijn er ook bepaalde requirements met betrekking tot kit score, tijd van gebruikte kit en punten.

Volgens hem was de rang van Gunnery Sergeant echter geen requirement. Helaas wilde hij niet zeggen wat de exacte requirements nu zijn.

Na enig vergelijk van mijn stats (Master Sergeant) t.o.v. een aantal First Sergeant is dat je naar alle waarschijnlijkheid een hoeveelheid uur Medic of Support moet hebben gespeeld. En daarbij dus een bepaalde hoeveelheid revives,heals of resupplies moet hebben gemaakt.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Laatst online: 05-07 09:16
DaMorpheus schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 16:00:
[...]

Er is een kleine achterstand bij de verwerking van stats doordat er na de patch release weer veel mensen BF2 zijn gaan spelen.
Ook schijnen sommige EA Official servers niet goed te ranken, althans, die mededeling krijgen we dagelijks via de mail van wat gamers 8)7
Hoe groot is die "kleine achterstand"? Een stuk of 3 gamers .. of een stuk of 30.000 gamers? Mijn stats zijn namelijk al sinds vrijdag niet meer verandert en ik was van plan wat badges te halen maar dat gaat zo niet....

ps. jep ik heb op verschillende ranked servers gespeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shuriken schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:36:
[...]

Op http://ubar.bf2s.com/ kan je het e.a. aan informatie vinden over ranks. Let echter op de de info daar niet geheel correct is.

Ik heb gisteren een discussie met een GM van EA gehad. Voor bv. First Sergeant zijn er ook bepaalde requirements met betrekking tot kit score, tijd van gebruikte kit en punten.

Volgens hem was de rang van Gunnery Sergeant echter geen requirement. Helaas wilde hij niet zeggen wat de exacte requirements nu zijn.

Na enig vergelijk van mijn stats (Master Sergeant) t.o.v. een aantal First Sergeant is dat je naar alle waarschijnlijkheid een hoeveelheid uur Medic of Support moet hebben gespeeld. En daarbij dus een bepaalde hoeveelheid revives,heals of resupplies moet hebben gemaakt.
Aha, dus het hoeft niet alleen aan je behaalde badges te liggen! :?
Is hier nog meer duidelijkheid over te verkrijgen want ik zit ook op rang Master Sergeant en snapte dus ook al niet waarom ik geen First Sergeant werd!
Ik snap niet waarom EA niet zelf hier duidelijk over is, nu zit iedereen maar wat te gissen! :(

edit:
Misschien Morpeus of Stronkie, die zitten volgens mij het dichst bij de bron

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
Die prijs verwachtte ik al, niet al te duur maar toch koop ik m niet. Ik vind expansions altijd erg tegenvallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Laatst online: 23:44

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

kweet niet of het al gezegt is, maar wat is er met het camera standpunt in helicopters enzo gebeurt. kan niet meer kiezen dat ik geen cockpit zie, alleen cockpit of buiten view :S

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoker
  • Laatst online: 15-09 09:58
Hubert schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:14:
kweet niet of het al gezegt is, maar wat is er met het camera standpunt in helicopters enzo gebeurt. kan niet meer kiezen dat ik geen cockpit zie, alleen cockpit of buiten view :S
Hier geen problemen hoor, ik kan nog gewoon alle cameraposities kiezen, ook de cockpit-loze.
Ik heb zelf me middlemouse knop (scroll-klik) ge-bind als change camera position, default C geloof ik.
Voordeel hiervan is dat ik razendsnel alle cameraposities af kan gaan, ideaal om ff snel rond te kijken

@ hieronder: weird, bij mij nog nooit gehad dat ik een of meerdere posities nietkon kiezen. mby inderdaad een server instelling?

[ Voor 11% gewijzigd door TheJoker op 11-10-2005 12:59 ]

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

TheJoker schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:21:
[...]

Hier geen problemen hoor, ik kan nog gewoon alle cameraposities kiezen, ook de cockpit-loze.
Ik heb zelf me middlemouse knop (scroll-klik) ge-bind als change camera position, default C geloof ik.
Voordeel hiervan is dat ik razendsnel alle cameraposities af kan gaan, ideaal om ff snel rond te kijken
als ik c druk switcht ie ook wel van camera positie, maar de cockpit loze is er niet meer :S

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Laatst online: 05-07 09:16
Wellicht een server side optie ? start eens een lan game en test of het daar ook zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oemfoefoe
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-09 21:26

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 16:53:
Aangezien mensen op de vorige pagina nogal twijfelen hoe het precies zit mbt tot rangen rond de 20k en 50k punten.

Als je 19,999 punten (gunnery sg.) hebt en niet alle benodigde basic badges voor First Sergeant wordt je gepromoveerd tot Master Sergeant. Heb je bij 19,999 punten wel al die benodigde badges dan wordt je First Sergeant.

Haal je nu als Master Sergeant (20k + punten) alsnog alle benodigde badges voor First Sergeant haalt wordt je geen First Sergeant maar blijf je Master Sergeant.

Ikzelf had alleen de sniper badge niet (snipers = nutteloos voor overwinning imo :D) en was van plan die na mijn Master Sergeant te halen. Na de badge te halen bij 20,300 punten bleef ik M SGT. Een collega van me die wel alle basic badges had promoveerde dit weekend direct tot First Sergeant bij het overschrijden van 20k punten.
Is het dan zo als je alle benodigde badges hebt om van Gunnery Sergeant te promoveren naar First Sergeant i.p.v. Master Sergeant dat je dan nooit ver zou kunnen promoveren?
De daaropvolgende ranks volgens ubar behaal je alleen maar als Master Sergeant en dus niet als First Sergeant.
Volgens die zelfde ubar zou je 2 ranks moeten overslaan om 2nd Lieutenant te worden wat mij onmogelijk lijkt.

Misschien denk ik erg kort door de bocht, maar misschien ook niet geheel onbelangrijk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:00

Snow_King

Konijn is stoer!

Kaap schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:02:
Ah zo nou ik ben er blij mee met corporal. Heb de Spec Ops kit unlocked, medic unlock zoog donkeyballs :)

En Wake is the bomb :)
Wake rules idd, nu moeten ze Iwo Jima nog converten en dan ben ik helemaal happy! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 07-09 15:51

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Snow_King schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:34:
[...]
Wake rules idd, nu moeten ze Iwo Jima nog converten en dan ben ik helemaal happy! _/-\o_
Leuk hoor die oude maps, maar iets nieuws kan ik ook wel waarderen. Zo maakt DICE zich er wel makkelijk van af :P

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Grijns schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:27:
Wellicht een server side optie ? start eens een lan game en test of het daar ook zo is.
Ik zal het even uit testen als ik thuis kom vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
ROFLASTC schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:26:
[...]

Als je het doodshoofd negeert en toch doorrijdt dan wordt je opgeblazen door een "friendly" mijn.
En als er daadwerkelijk een enemy ligt dan heb jij pech en je teamgenoot de mazzel dat hij geen puntjes kwijtraakt.

[...]

Stoppen en omdraaien aub
dit is misshien wel een uber goede zet, je plaatst gewoon een mijn over de enemy mijn heen :)
zodat je of altijd een kill krijgt of de ander een TK (en als het meezit bijde)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oemfoefoe schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:28:
[...]
Misschien denk ik erg kort door de bocht, maar misschien ook niet geheel onbelangrijk?!
Lijkt me stug. Ik denk dat voor 20k en 50k punten er twee rangen zijn (dus 2x2 =4) en dat als je eenmaal de lagere hebt, niet meer naar de hogere kan promoveren. Bij 50k heb je dan weer een nieuwe kans op de "hogere rang" ongeacht welke rang je op dat moment hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Laatst online: 04:06
Inderdaad, zo werkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

beetje jammer van je dat je gaat ontkennen. :r

Er zijn hier al eerder berichten geweest dat jij je, of het nou in de rol van admin danwel speler is, bij tijd en wijle kansloos gedraagt.

Maar goed ik zal me wel vergissen als ik bij "morpeus" in het team zit en door hem uit de chopper geschoten wordt waarna hij er zelf naar toe loopt en wegvliegt....... :+

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hoe weet je dan zo zeker dat hij dat is? De spelling van de naam klopt niet eens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

jagermeister schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:38:
[...]

Leuk hoor die oude maps, maar iets nieuws kan ik ook wel waarderen. Zo maakt DICE zich er wel makkelijk van af :P
Boeit me niet, die map ruled gewoon :P

Ik wil ook weer zo´n vette map als Berlin of Stalingrad, geen artillery, gewoon plain combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:42:
Hoe weet je dan zo zeker dat hij dat is? De spelling van de naam klopt niet eens?
He Gunner, jij moet écht je mond houden. Ik zag laatst een DaGunner en die racete express over mijn tenen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Help!!!! schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:42:
[...]

beetje jammer van je dat je gaat ontkennen. :r

Er zijn hier al eerder berichten geweest dat jij je, of het nou in de rol van admin danwel speler is, bij tijd en wijle kansloos gedraagt.

Maar goed ik zal me wel vergissen als ik bij "morpeus" in het team zit en door hem uit de chopper geschoten wordt waarna hij er zelf naar toe loopt en wegvliegt....... :+
Sorry, maar wat wil je nu? Maak volgende keer een screenshotje.
Je kan alleen met een m95 iemand uit een chopper schieten, waarom zou ik als sniper in een chopper gaan zitten? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
DaMorpheus schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:47:
[...]

Je kan alleen met een m95 iemand uit een chopper schieten, waarom zou ik als sniper in een chopper gaan zitten? 8)7
om claymores te hebben en veel stamina om snel naar de heli te kunnen hollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
Snow_King schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:44:
[...]

Ik wil ook weer zo´n vette map als Berlin of Stalingrad, geen artillery, gewoon plain combat.
nee BF2 engine/textures lenen zich perfect voor african campaign :9 maar natuurlijk zijn de gedoodverfde pacific maps ook welkom met china textures/lush

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Snow_King schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:44:
[...]

Dat zou ik ook wel willen, maar dan meer in de stijl van Mashtuur of Karkhand. Berlin of Stalingrad komen wel voorbij in een van de Mods (FH).

De map waaraan ik werk zal geen artillerie bevatten. Wordt namelijk strontziek van die artillerie. Ook zullen er geen vliegtuigen inzitten. Heel misschien een transport Heli. Waarschijnlijk wel een stuk of 2 tanks per team. Verder zullen er ook wel een aantal HMV's en jeeps inzitten. Kortom... voornamelijk groundcombat, voor een deel desert en voor een deel urban. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulls
jagermeister schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:53:
[...]

Dat zou ik ook wel willen, maar dan meer in de stijl van Mashtuur of Karkhand. Berlin of Stalingrad komen wel voorbij in een van de Mods (FH).

De map waaraan ik werk zal geen artillerie bevatten. Wordt namelijk strontziek van die artillerie. Ook zullen er geen vliegtuigen inzitten. Heel misschien een transport Heli. Waarschijnlijk wel een stuk of 2 tanks per team. Verder zullen er ook wel een aantal HMV's en jeeps inzitten. Kortom... voornamelijk groundcombat, voor een deel desert en voor een deel urban. :)
is het niet beter om een grote el allamain desert te maken, maar daarin 3 stadjes op dezelfde map?
en dan per stadje 3 vlaggen ofzo

dus 2 mains plus 3 stadjes = 11 vlaggen

en die stadjes moet je dan wat verder uit elkaar plaatsen zodat je 3 verschillende oorlogjes krijgt
en af en aan komen van vehicles (trade-routes)'

misschien ga ik mezelf ff bezig houden met de editor :P

[ Voor 4% gewijzigd door Bulls op 11-10-2005 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Laatst online: 21:21
Je kan alleen met een m95 iemand uit een chopper schieten,
Of met de GP25/30 en M203 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:46:
[...]

He Gunner, jij moet écht je mond houden. Ik zag laatst een DaGunner en die racete express over mijn tenen. :+
rustig aan, deze persoon is [NL]Gunner, niet gelijk conclusies trekken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

:) hey maar een idee... messchien een soort remake ala aberdeem? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:00:
[...]

is het niet beter om een grote el allamain desert te maken, maar daarin 3 stadjes op dezelfde map?

en die stadjes moet je dan wat verder uit elkaar plaatsen zodat je 3 verschillende oorlogjes krijgt

Ja... ik ga weer opnieuw beginnen joh.. :P

Ik zou zeggen... ga aan de slag en maak er iets van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snow_King

Snow_King

Konijn is stoer!

WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:00:
[...]

Inderdaad, mega map zoals El Alamein.

Maar ik wacht met smart op FH, XWW2 en Men of Courage, dat lijken me echt vette mods! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vassago schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:01:
[...]

Of met de GP25/30 en M203 :)
Of de SRAW of ERYX werkt ook (op zijkant cockpit mikken waar piloot zit of recht op de voorkant van cockpit) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
of een vette beachlandig map. Met een stel bootjes + apc's het strand opvaren en dan naar voren rushen terwijl je met bakken wordt afgeknalt!

* Rac-On wil intense gevechten, alle Berlin in DC en Karkand. Niet kilomters rennen en zo. Gewoon 4 vlaggen op een rechte lijn en 1 heftige frontlinie!

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

[...]

Het is nogal triest dat iemand die continue te koop loopt met zijn affiliatie met i3d, derhalve een voorbeeldfunctie en belang bij fair play ( zie ook de servermessage bij beginscherm van de I3d servers) heeft, zich zelf schuldig blijkt te maken aan kansloos gedrag op diezelfde i3d servers.

t is inderdaad pech dat ik geen screenshot heb maar het feit dat anderen ook al over jou geklaagd hebben in het verleden zegt mij genoeg.

Genoeg hierover. Ik ga weer spelen :) .

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:05:
[...]

rustig aan, deze persoon is [NL]Gunner, niet gelijk conclusies trekken
Thanks escape, maar gezien de smiley denk ik dat het sarcastisch bedoeld was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
idd, dat zou heftig zijn. Een gewoon continue vuurgevecht, soort D-day maar dan in een modern jasje natuurlijk. Hopelijk dat EA/DICE dit nog heeft staan op hun things to do list (waar al menig dingen opstaan >:) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Snow_King schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:07:
[...]
Inderdaad, mega map zoals El Alamein.

Maar ik wacht met smart op FH, XWW2 en Men of Courage, dat lijken me echt vette mods! :)
Me 2. Ik vind het knokken met het oude spul toch meestal wat leuker. Komt ook bij dat de wapens niet zo overpowered zijn. Hoop weer lekker rond te kunnen rennen met een M1 Garand... *klik klik BENG....klik klik... BENG...klik klik* :P

Ben wel benieuwd hoe de modellen van de soldaten uit FH eruit gaan zien en hoe ze bewegen. Hoop dat ze ook een flinke bepakking meekrijgen zoals de models in BF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Nou moe. Guilty until proven innocent :?

[ Voor 32% gewijzigd door Stewie! op 11-10-2005 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:18:
[...]

En het komt niet in je op dat je je vergist hebt of whatever? Kinderachtig hoor, anderen zomaar beschuldigen van lame gedrag :|
willen jullie allebij astublieft mee ophouden, je ziet toch dat je er niks uit haalt en als het zo is. (Dat hij dat heeft gedaan) Is het gewoon een derde rangs zielige persoon OKE

on toppic* zeg jagermeister heb jij zo goed leren mappen.....

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:28:
[...]

on toppic* zeg jagermeister heb jij zo goed leren mappen.....
Het is gewoon een kwestie van geduld en willen... Editor kan nogal frustrerend werken af en toe. Alle info die je nodig hebt om te leren mappen vindt je @ http://bfeditor.gotfrag.com/forums/index.php

De map ideeën komen bij mij altijd wel gaandeweg.

Ik ben begonnen met de Editor die bij BF:Vietnam zat. Deze editor is niet echt heel erg anders. Wel een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik zou Flaming Dart en Operation Hastings wel geport willen zien vanuit BF:V. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Laatst online: 21:51
Sorry als dit misschien al gepost is maar ik heb niet de tijd om deze hele topic door te lezen en met de search word ik ook niet wijzer.

Ik weet dat er een fix is om te connecten met ASE na patch 1.03, maar als ik een prefix gebruik en het 'global.con' bestand read-only maak (om te vermijden dat het spel de prefix steeds wist), dan kan ik 1 op 2 keer connecten als volgt:

Eerste keer dat ik connect met ASE kom ik op het login scherm, ik log dan manueel in maar dan gaat ie niet in de server. Als ik dan het spel afsluit en opnieuw connect met ASE gaat hij in het spel en automatisch in de server, met prefix.

Zonder prefix kan ik perfect connecten met ASE... is er reeds een oplossing om te connecten met prefix zonder steeds het spel eenmaal af te moeten sluiten?

Thx

[ Voor 10% gewijzigd door Largamelion op 11-10-2005 12:43 ]

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

[...]

Ga je hem toch afmaken? Die screenies zagen er namelijk erg leuk uit :)
Als ie af is kan ik hem wel op een 50 slots server laten draaien (helaas dus wel unranked), is een van de servers die we sponsoren voor een leuke website ;)

Overigens komen er nog 3 nieuwe maps bij in de komende BF2 patches, ik hoop ook nog steeds El Alamein, en een map in de stijl van wake island (close combat met veel beschutting) zou ook erg cool zijn :)

[ Voor 6% gewijzigd door Stewie! op 11-10-2005 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:47:
[...]

Als ie af is kan ik hem wel op een 50 slots server laten draaien (helaas dus wel unranked), is een van de servers die we sponsoren voor een leuke website ;)

Overigens komen er nog 3 nieuwe maps bij in de komende BF2 patches, ik hoop ook nog steeds El Alamein, en een map in de stijl van wake island (close combat met veel beschutting) zou ook erg cool zijn :)
en ik hoop een stijl aberdeen maar dan ook weer eentje met close combat
Weet je hoe fucked up eigenlijk als je de controle kwijt ben geraakt van je jet!!!
hang ik daar 600 feet, gelukkig kon ik een goeie halfe draai maken of anders was ik history ( die verdomde zone)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Ik zou ook wel een beachhead map willen waar USMC met diverse bootjes van carrier naar beach moet varen en aldaar het strand op te rushen, dekking zoeken achter diverse obstakels en de bases pakken, dit zouden bijvoorbeeld bunkers kunnen zijn etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Kaap schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:14:
Ik zou ook wel een beachhead map willen waar USMC met diverse bootjes van carrier naar beach moet varen en aldaar het strand op te rushen, dekking zoeken achter diverse obstakels en de bases pakken, dit zouden bijvoorbeeld bunkers kunnen zijn etc.
Zoals in de CoD2, beetje d-day achtig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja maar dan zou er een destroyer i.v.p vliegdekschip moeten staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Not Pingu
  • Laatst online: 05-08 09:21

Not Pingu

Dumbass ex machina

Kaap schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:14:
Die zat er in BF1942 ook een in, en die was ontzettend ongebalanceerd. De verdedigende partij had een ontzettend groot voordeel in die map.

Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunp01nt schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:20:
[...]

Die zat er in BF1942 ook een in, en die was ontzettend ongebalanceerd. De verdedigende partij had een ontzettend groot voordeel in die map.
mah light eraan beetje samenwerken! eerst met de artillery de tanks uit schakelen ,en dan vlink naden als naar boven komt en als je boven bent snel naar de supply bunker !!

I still remember Bugs Ohoma beach server 24/7 36 slot :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoker
Gunp01nt schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:20:
[...]

Dat vond ik eerlijk gezegd vaak nogal meevallen... zolang ze de "boot" maar heel lieten en het hele team tegelijk dat strand bestormde was het best te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

[...]

Zou cool zijn als je dat wilt doen :)

Ik heb dus toch besloten om hem af te maken idd. Toch wel wat mensen die hem zouden willen spelen. Bovendien heeft EA zitten kutten met de ranks en dus is het imho voor veel mensen minder een drijfveer om een hoge rang te halen enzo. Misschien dat er nu dus vaker op NON-ranked servers gespeeld gaat worden.

Ben voorlopig nog wel ff zoet hoor. Zijn een aantal zaken waar ik niet tevreden over ben in de map en dus ga ik die veranderen. Bovendien moet ik nog een berg objecten plaatsen en her en der nog wat textures + growth plaatsen. Ik hoop dat ie gaat bevallen. Weet zelf namelijk nog niet echt wat ik er van moet vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-08 15:14
DaMorpheus schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:18:
[...]

Zoals in de CoD2, beetje d-day achtig?
de enige map daar nu een klein beetje op lijkt is gulf of oman.Heeft ook iets weg van een strand. Maar dan heb je als usmc al 3 vlaggen in je bezit voordat de strijd begint.
Ik heb dus toch besloten om hem af te maken idd. Toch wel wat mensen die hem zouden willen spelen. Bovendien heeft EA zitten kutten met de ranks en dus is het imho voor veel mensen minder een drijfveer om een hoge rang te halen enzo. Misschien dat er nu dus vaker op NON-ranked servers gespeeld gaat worden.

Ben voorlopig nog wel ff zoet hoor. Zijn een aantal zaken waar ik niet tevreden over ben in de map en dus ga ik die veranderen. Bovendien moet ik nog een berg objecten plaatsen en her en der nog wat textures + growth plaatsen. Ik hoop dat ie gaat bevallen. Weet zelf namelijk nog niet echt wat ik er van moet vinden :P
Ik hoop wel dat dan niet iedereen overstapt naar de expansion. Dat zou namelijk jammer van de tijd zijn die je in de map hebt gestoken.

[ Voor 54% gewijzigd door SPOXER op 11-10-2005 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoker
[...]
Is het niet mogelijk om jagermeister's map in de cycle van een ranked server te plaatsten zodat alleen die map unranked is?
Of is EA daar niet blij mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik verwacht toch niet veel van die expasion alleen maar wat nieuwe wapens en mappen geef mij leuke mappen voor bf2 en Team deatmatch, capture the flag
jagermeister bedankt voor die forum!! ik ga er wat tijd binnenkort steken!!

welke editor gebruik je nu!! De Bf2 editor die nu wordt mee geleverd?

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

SPOXER schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:34:
[...]

de enige map daar nu een klein beetje op lijkt is gulf of oman.Heeft ook iets weg van een strand. Maar dan heb je als usmc al 3 vlaggen in je bezit voordat de strijd begint.
.
Plus dat er 0,0 gevecht op het strand is doordat het té uitgerekt is en niemand in bootjes wilt varen met alle heli's en vliegtuigen erboven
jagermeister schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:33:
[...]
Zou cool zijn als je dat wilt doen :)

Geef maar seintje, die server is nu grotendeels leeg, dat is alleen maar zonde :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:41:
ik verwacht toch niet veel van die expasion alleen maar wat nieuwe wapens en mappen geef mij leuke mappen voor bf2 en Team deatmatch, capture the flag
jagermeister bedankt voor die forum!! ik ga er wat tijd binnenkort steken!!

welke editor gebruik je nu!! De Bf2 editor die nu wordt mee geleverd?
Graag gedaan. Succes zou ik zeggen.

Ik gebruik de Beta-editor btw. Gewoon te downloaden van officiële site. Is volgens mij de enige BF2 editor die er momenteel is.
DaMorpheus schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:43:
[...]

Geef maar seintje, die server is nu grotendeels leeg, dat is alleen maar zonde :)
Dat is zeker zonde. Misschien leuk om alvast wat custom maps in de cycle te duwen. Er zijn wel een paar aardige gereleased. Er is zelfs een tooltje wat je kunt installeren (client en serverside) waarmee je clients automatisch de maps kunt laten downloaden. Moeten ze overigens wel dat tooltje geïnstalleerd hebben btw.

Er is volgens mij zoveel meer dan alleen de standaard maps.

[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 11-10-2005 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-09 15:13
@ Largamelion, kijk hier eens:
[rml]marrumerkat in "[ PC] Battlefield 2 - deel XXI"[/rml]

@DaMorpheus
Zou wel tof zijn ja als je die map van jagermeister zou willen hosten.
En drie nieuwe maps in de upcoming patches, nice. Zoals vele anderen hier zou ik graag El Alamein zien, dat was zo'n machtige map om te spelen. Die map verdelen in drie aparte stadjes zoals iemand al zei zou idd erg vet zijn ja. :)

@jagermeister: wanneer mogen we de beta van de map verwachten om te testen :)

Van de week volgens mij óf een cheater betrapt óf de redname bug gehad:
Ik zat op de 19th corps server, was USMC commander op de OCS map, vond met UAV een mannetje in onze basis, toen ik ging kijken zag ik 'm nergens en met nieuwe UAV ook niet meer, maar zag 'm opeens wel ergens liggen, met rode naam, maar plotseling verdween die en kwam 10 meter verder weer tevoorschijn :? . Toen ik 'm had ontdekt werd hij plotseling USMC, ging op me schieten, werd ik dus tot 2x toe door hem geteamkilled en ik werd door hem beschuldigd van teamkilling. Weer dus zo'n lame d00d. Ach ja 'get a life' denk ik dan en ik ging vrolijk verder met BF2 :)

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

MaTr1x schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:15:
@jagermeister: wanneer mogen we de beta van de map verwachten om te testen :)
Nou... dat weet ik echt nog niet. Nu is ie gewoon nog niet beta :) Opzich.. met een beetje geluk en tijd hoop ik echt wel snel met een beta te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sideshowbobbie schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:14:
[...]

Die prijs verwachtte ik al, niet al te duur maar toch koop ik m niet. Ik vind expansions altijd erg tegenvallen
HEb je voor BF2 Special forces BF2 ook nodig ? Of kun je alleen BF2SF kopen en deze spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
jagermeister schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:52:
. Er is zelfs een tooltje wat je kunt installeren (client en serverside) waarmee je clients automatisch de maps kunt laten downloaden. Moeten ze overigens wel dat tooltje geïnstalleerd hebben btw.
tell us more about the tooltje!

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 14:26

flessuh

Set sail for fail!

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:29:
[...]

HEb je voor BF2 Special forces BF2 ook nodig ? Of kun je alleen BF2SF kopen en deze spelen ?
waarom denk je dat het een Expansion heet? :+

maar ik zie veel mensen hier zeggen dat ze El Alamein een mooie map vinden, deze is wel te vinden voor BF2, alleen dus niet op ranked servers te spelen. zelf heb ik de map van fileplanet af.
Hij is erg leuk over LAN.

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Laatst online: 21:51
Thx voor de link maar zover zat ik dus al, inloggen werkt perfect tenzij je een prefix gebruikt... :( .
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:29:
[...]
Het feit dat het een expansion (uitbreiding) noemt, heb je BF2 dus ook nodig.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
TheJoker schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:21:
[...]
Dat wil ik dus ook doen maar kan nergens een instelling hiervoor vinden. Op welke tab kun je deze key binden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

rac-on schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:43:
[...]

tell us more about the tooltje!
Here some more about the tooltje :P
Auto Map Download BF2 Client | Server - BFDL is a program that will automatically download the custom map that a server is running and then automatically launch the game and connect to the server. The program is very simple to use, works with punkbuster and does not make the loading times longer if you already have the map.
Bron
Misschien ook leuk om dit toe te voegen aan de startpost :)
Overigens heb ik het nog niet getest.

[ Voor 13% gewijzigd door jagermeister op 11-10-2005 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

[...]

Ik hoop vooral op een Strike at Karkand map, dat lijkt me echt helemaal geweldig _O_
Heb je al enig idee wanneer er weer een nieuwe patch uitkomt?

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor technische vragen (bv. patches die niet mee willen werken) kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht. Daar is dit topic niet voor bedoeld.