60 servers, 55 klanten, dan raad ik je toch aan eens de clanname te onthouden, is namelijk een beetje flauw om élke clan te veroordelen op de acties van een van hen

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 21:19 ]
Een goede jet piloot schiet heli' s uit de lucht alsof het sitting ducks zijn, soms erg vervelend maar hoort bij het spel.The Widow Maker schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 21:14:
AA slaat echt alles tegenwoordig. Ik zag n attack chopper een transport heli aanvallen, ik draai om met mijn vliegtuig, helemaal langzaam met 500kmpu, wacht tot ie zijn flares gedrop heeft en weer gelockt is, ik schiet 4 raketten weg (de helft is standaard mis) en dit gebeurde er:
en weer een mooie banzor vanwege TK. Voordat ik werd gekickt nog maar ff suicidal in die attack chopper gevlogen, maar damn zijn die dingen in het echt ook zo slecht?
ik heb bf2 nooit gespeeld voor de 1.03 patch, maar ik heb het idd ook meegemaakt, ik bemande de phalanx, en de juist afgevuurde raket voelde zich zeer aangetrokken tot een net opgestegen teammate, terwijl die toch mijlen uit de buurt was.Basb schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 21:00:
Wat denk ik meer mensen opgevallen is, dat na de nieuwe patch, de aa missiles nog steeds uitermate grote voorkeur voor friendlys hebben.
Ik heb helaas geen filmpje van want het was bijna komisch: friendly yet vliegt voorlangs en weg, ik lock op vijand aan andere kant van vizier weg van me eigen de " friendly"jet.. Ik vuur.... me raketten maken meteen een 90 graden(!) bocht en raken een eigen jet op grote afstand:+![]()
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Verwijderd
pff zelfs een goeie pilot heeft er last van.......Basb schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 21:19:
[...]
Een goede jet piloot schiet heli' s uit de lucht alsof het sitting ducks zijn, soms erg vervelend maar hoort bij het spel.
Maar ik moet toegeven dat het best irri is als je raketten een rondje om je vijand maken en dan in volle vaart naar je friendlys vliegen..
In het in algemeen is het sowieso geen goede idee infarood geleide raketten te schieten als je eigen vliegtuigen/helis erachter zitten, hoe gaat de raket weten welke hittebron die moet pakken?
Ik vind het meer storend dat aa rakketten haakse bochten nemen richting je friendlys zelfs die buiten het zichtveld zijn.
ach, een aantal dagen geleden zag ik jou ook op Wake een teammate die iets eerder arriveerde uit de attackchopper schieten zodat je zelf ff kon vliegen........DaMorpheus schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 21:05:
60 servers, 55 klanten, dan raad ik je toch aan eens de clanname te onthouden, is namelijk een beetje flauw om élke clan te veroordelen op de acties van een van hen
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Insert jerry springer reactie:"Oooooooh!"Help!!!! schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 22:20:
[...]
ach, een aantal dagen geleden zag ik jou ook op Wake een teammate die iets eerder arriveerde uit de attackchopper schieten zodat je zelf ff kon vliegen........
Verwijderd
headhunternl schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 22:33:
[...]
Insert jerry springer reactie:"Oooooooh!"
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2005 22:57 ]
Mijn huidige strategie; gewoon met 700/800 echt VLAK boven de enemy heli vliegen, en zodra je er bijna overheen vliegt schiet je gewoon 4 raketten af. Dus gewoon lekker geen lock, en redelijk vaak succesvol... enige nadeel is dat je standaard commentaar krijgt als je toevallig net in de heli vliegt ipv er net boven langs....The Widow Maker schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 21:14:
AA slaat echt alles tegenwoordig. Ik zag n attack chopper een transport heli aanvallen, ik draai om met mijn vliegtuig, helemaal langzaam met 500kmpu, wacht tot ie zijn flares gedrop heeft en weer gelockt is, ik schiet 4 raketten weg (de helft is standaard mis) en dit gebeurde er:
[afbeelding]
en weer een mooie banzor vanwege TK. Voordat ik werd gekickt nog maar ff suicidal in die attack chopper gevlogen, maar damn zijn die dingen in het echt ook zo slecht?
de kans dat je met je boordgun die heli raakt is dan groter dan met de raketten. Maar wat je zegt klopt wel die ground-to-air defence heeft ook vaak de neiging om snel ff af te buigen naar een friendly.The Widow Maker schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 21:14:
[afbeelding]
Jij had toch zulk een goede contacten met de mensen van EA of nu in enen ook niet meer?
Je hebt nog een 5000 punten nodig, Mastery of First Sergeant is bij 20000.whyz schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 23:12:
Om toch nog even terug te komen op het master/first sergeant verhaal
Volgens DIT zou ik nog steeds naar Master sergeant promoveren, terwijl ik alle vereiste BADGES dus al hebHoe zit dat dan, bugje in het systeem of? Iemand die dat weet?
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ik weet dat ik nog 5000 punten nodig heb, maar op het eerste plaatje hoort dan te staan dat ik naar first toe ga en niet naar master. Dat was meer mijn pointFnF schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 06:43:
[...]
Je hebt nog een 5000 punten nodig, Mastery of First Sergeant is bij 20000.
[ Voor 8% gewijzigd door whyz op 11-10-2005 07:31 ]
Right for all the wrong reasons.
Verwijderd
De volgende rang voor jou is Master Sergeant, als je alle badges hebt is de rang daarna metee nFirst Sergeant, dus geen bug, wat in BFHQ staat klopt wel, alleen liggen beide rangen op hetzelfde puntentotaal, maar Master Sergeant is de eerstvolgende voor jou dus dat klopt.whyz schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 23:12:
Om toch nog even terug te komen op het master/first sergeant verhaal
Volgens DIT zou ik nog steeds naar Master sergeant promoveren, terwijl ik alle vereiste BADGES dus al hebHoe zit dat dan, bugje in het systeem of? Iemand die dat weet?
Verwijderd
Daarvoor zou je eens HIER kunnen kijken.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 07:49:
Paar vraagjes :
- Weet iemand waar je BF2 momenteel het voordeligst kan kopen ? 50 a 60 euro vind ik nogal prijzig. Ik wil best betalen voor een game, maar vind het tegenwoordig nogal duur allemaal, straks koop ik hem nu en is ie over een week 30 euro (gebeurde mij met Half life 2).
Kort gezegt, ja dit kan. Daar is het systeem nu eigenlijk ook op gebaseerd.- Kun je met 1 game meerdere user accounts aanmaken ? Want mijn broertje wil ook altijd spelen, en verpest altijd mijn rankings (in counter strike source bv)
Right for all the wrong reasons.
Volgens mij weten de rakketten het omdat je eerst altijd je target moet "locken" en dan volgen ze die hittebron terwijl bij Battlefield 2 ze dan gewoon het dichtbij zijnde hittebron pakken. Dus gewoon niet schieten als je friendly mensen ziet...Basb schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 21:19:
[...]
Een goede jet piloot schiet heli' s uit de lucht alsof het sitting ducks zijn, soms erg vervelend maar hoort bij het spel.
Maar ik moet toegeven dat het best irri is als je raketten een rondje om je vijand maken en dan in volle vaart naar je friendlys vliegen..
In het in algemeen is het sowieso geen goede idee infarood geleide raketten te schieten als je eigen vliegtuigen/helis erachter zitten, hoe gaat de raket weten welke hittebron die moet pakken?
Ik vind het meer storend dat aa rakketten haakse bochten nemen richting je friendlys zelfs die buiten het zichtveld zijn.
euh... het hele topic staat hier vol mee?Kaap schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 08:33:
Ik ben gister weer begonnen met BF2. Ik was Lance Corporal en moest bijna een hele baar om Corporal te halen. Ik speelde gister 2 potjes op een ranked server en direct promotie.
Hebben ze de ranks aangepast ofzo dat deze makkelijker te halen zijn?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
[ Voor 36% gewijzigd door Bulls op 11-10-2005 09:11 ]
lees ff een paar posts terug.....WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:06:
is het iemmand al een keer gelukt om met en helicopter een jet uit de lucht te knallen? of in iedergeval te raken met de raketten?
in BFV kon ik er aardig wat van maar het is nu echt moeilijk je moet eerder weg wezen en flares droppen dan dat je een head-on attack kan uitvoeren.
in BFV heb ik verscheidene malen de F4 fantom met de MI-8 uit de lucht gehaald, zelfs een paar keer dat hij mij niet kon raken met z'n noob heatseekers
en een vraagje: sinds patch 1.03 heb ik soms (leest vaak) als ik een server gejoined ben, nix aan de hand leuk spelen soms ook nog wel een medaile, maar als de mapchange komt.
Laad ik alles mooi, maar net voordat ik op join kan klikken klapt ie eruit, en krijg ik een message:
"Only allowes players with original content revert to original version to play" ofzoiets
terwijl ik gewoon BF2 op mn PC heb staan zonder mods of what so ever, misschien een reinstall.
ja ik kan elke map wel joinen die in de server list staan. maar als er een mapchange komt knapt hij eruit. (ook niet elke map)twiekert schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:25:
Probeer een reinstall. die 1.03 patch had bij mij sommige maps mooi stuk gemaakt, precies dezelfde melding dat je geen modified content mag hebben in je BF2 dir zodra je een server probeerde te joinen. Enig verschil is dat dit altijd bij mij voor kwam bij o.a. mashuur city en dalian plant. En sommige maps werkten weer wel, vaag dus
Je wil niet de moeite nemen om het uit te leggen maar wel je postcount omhoog gooien door commentaar te geven
Tegelijk met het uitbrengen van patch 1.03 heeft EA het rankingsysteem herzien. De puntenvereisten zijn sinds dien een stuk omlaag gegaan. Dit heeft als gevolg dat veel mensen snel een hogere rang verdient hebben met bijbehorende unlocks. Als je voor de herziening al een aardig aantal punten verzameld had met de daarbij behorende rang, maar in het nieuwe systeem met dit puntenaantal een hogere rang zou verdienen wordt bij elke punt die je vanaf dat moment scoort je rang verhoogt, totdat je de rang hebt die je in het nieuwe systeem verdient. Dit kan er dus voor zorgen dat je met 3 kills 3 rangen stijgt en 3 wapens mag unlocken. Ook de eisen voor verschillende awards zijn (blijkbaar?) aangepast aangezien het behalen hiervan na de herziening ook een stuk eenvoudiger gaat.Kaap schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:45:
[...]
Je wil niet de moeite nemen om het uit te leggen maar wel je postcount omhoog gooien door commentaar te geven
Ik heb nu helft van het topic terug gelezen maar ik zie nergens iets dat ze de rankings aangepast hebben. Wel lui die andere ranking problemen hebben.
So, care to explain
Jawel, maar ze doen een week geen uitspraken totdat ze het zelf wetenDigibilly schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 03:11:
[...]
Jij had toch zulk een goede contacten met de mensen van EA of nu in enen ook niet meer?
Yeah rightHelp!!!! schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 22:20:
[...]
ach, een aantal dagen geleden zag ik jou ook op Wake een teammate die iets eerder arriveerde uit de attackchopper schieten zodat je zelf ff kon vliegen........
headhunternl schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 22:33:
[...]
Insert jerry springer reactie:"Oooooooh!"
Na 270 uur BF2 weet ik inmiddels wel hoe ik vijandelijke en vriendelijk mijnen van elkaar onderscheid en welke waarschuwingen ik in mij HUD of op het scherm in de gaten moet houden.The Widow Maker schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 15:23:
bij vijandelijke mijnen zie je geen doodskop nee, dat lijkt me nogal logisch
Als je het doodshoofd negeert en toch doorrijdt dan wordt je opgeblazen door een "friendly" mijn.innocent schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:10:
[...]
Wat ik bedoel is dat er nergens mijnen voor je voertuig op de grond liggen (niet vriendelijk en ook niet vijandelijk) maar als je het rode doodshoofd in je HUD negeert en toch doorrijdt. Ik toch gekilled wordt door een enemy mijn
Stoppen en omdraaien aubJA, ik weet dat die grijze ronde dingen op de grond mijnen zijn
And it goes BRAAAAAPP!
Op http://ubar.bf2s.com/ kan je het e.a. aan informatie vinden over ranks. Let echter op de de info daar niet geheel correct is.WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 09:41:
wat lees ik nou? dat als je bepaalde ranks omhoog gaat maar dan heb je wel een bepaald aantal badges nodig? staat dit ook ergens als hard evidence?
I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie
Hoe groot is die "kleine achterstand"? Een stuk of 3 gamers .. of een stuk of 30.000 gamers? Mijn stats zijn namelijk al sinds vrijdag niet meer verandert en ik was van plan wat badges te halen maar dat gaat zo niet....DaMorpheus schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 16:00:
[...]
Er is een kleine achterstand bij de verwerking van stats doordat er na de patch release weer veel mensen BF2 zijn gaan spelen.
Ook schijnen sommige EA Official servers niet goed te ranken, althans, die mededeling krijgen we dagelijks via de mail van wat gamers
Verwijderd
Aha, dus het hoeft niet alleen aan je behaalde badges te liggen!Shuriken schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:36:
[...]
Op http://ubar.bf2s.com/ kan je het e.a. aan informatie vinden over ranks. Let echter op de de info daar niet geheel correct is.
Ik heb gisteren een discussie met een GM van EA gehad. Voor bv. First Sergeant zijn er ook bepaalde requirements met betrekking tot kit score, tijd van gebruikte kit en punten.
Volgens hem was de rang van Gunnery Sergeant echter geen requirement. Helaas wilde hij niet zeggen wat de exacte requirements nu zijn.
Na enig vergelijk van mijn stats (Master Sergeant) t.o.v. een aantal First Sergeant is dat je naar alle waarschijnlijkheid een hoeveelheid uur Medic of Support moet hebben gespeeld. En daarbij dus een bepaalde hoeveelheid revives,heals of resupplies moet hebben gemaakt.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 10:52 ]
Die prijs verwachtte ik al, niet al te duur maar toch koop ik m niet. Ik vind expansions altijd erg tegenvallen
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Hier geen problemen hoor, ik kan nog gewoon alle cameraposities kiezen, ook de cockpit-loze.Hubert schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:14:
kweet niet of het al gezegt is, maar wat is er met het camera standpunt in helicopters enzo gebeurt. kan niet meer kiezen dat ik geen cockpit zie, alleen cockpit of buiten view
[ Voor 11% gewijzigd door TheJoker op 11-10-2005 12:59 ]
als ik c druk switcht ie ook wel van camera positie, maar de cockpit loze is er niet meerTheJoker schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:21:
[...]
Hier geen problemen hoor, ik kan nog gewoon alle cameraposities kiezen, ook de cockpit-loze.
Ik heb zelf me middlemouse knop (scroll-klik) ge-bind als change camera position, default C geloof ik.
Voordeel hiervan is dat ik razendsnel alle cameraposities af kan gaan, ideaal om ff snel rond te kijken
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Is het dan zo als je alle benodigde badges hebt om van Gunnery Sergeant te promoveren naar First Sergeant i.p.v. Master Sergeant dat je dan nooit ver zou kunnen promoveren?Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 16:53:
Aangezien mensen op de vorige pagina nogal twijfelen hoe het precies zit mbt tot rangen rond de 20k en 50k punten.
Als je 19,999 punten (gunnery sg.) hebt en niet alle benodigde basic badges voor First Sergeant wordt je gepromoveerd tot Master Sergeant. Heb je bij 19,999 punten wel al die benodigde badges dan wordt je First Sergeant.
Haal je nu als Master Sergeant (20k + punten) alsnog alle benodigde badges voor First Sergeant haalt wordt je geen First Sergeant maar blijf je Master Sergeant.
Ikzelf had alleen de sniper badge niet (snipers = nutteloos voor overwinning imo) en was van plan die na mijn Master Sergeant te halen. Na de badge te halen bij 20,300 punten bleef ik M SGT. Een collega van me die wel alle basic badges had promoveerde dit weekend direct tot First Sergeant bij het overschrijden van 20k punten.
Wake rules idd, nu moeten ze Iwo Jima nog converten en dan ben ik helemaal happy!Kaap schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:02:
Ah zo nou ik ben er blij mee met corporal. Heb de Spec Ops kit unlocked, medic unlock zoog donkeyballs
En Wake is the bomb
Leuk hoor die oude maps, maar iets nieuws kan ik ook wel waarderen. Zo maakt DICE zich er wel makkelijk van afSnow_King schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:34:
[...]
Wake rules idd, nu moeten ze Iwo Jima nog converten en dan ben ik helemaal happy!
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Ik zal het even uit testen als ik thuis kom vanavondGrijns schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:27:
Wellicht een server side optie ? start eens een lan game en test of het daar ook zo is.
dit is misshien wel een uber goede zet, je plaatst gewoon een mijn over de enemy mijn heenROFLASTC schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:26:
[...]
Als je het doodshoofd negeert en toch doorrijdt dan wordt je opgeblazen door een "friendly" mijn.
En als er daadwerkelijk een enemy ligt dan heb jij pech en je teamgenoot de mazzel dat hij geen puntjes kwijtraakt.
[...]
Stoppen en omdraaien aub
Verwijderd
Lijkt me stug. Ik denk dat voor 20k en 50k punten er twee rangen zijn (dus 2x2 =4) en dat als je eenmaal de lagere hebt, niet meer naar de hogere kan promoveren. Bij 50k heb je dan weer een nieuwe kans op de "hogere rang" ongeacht welke rang je op dat moment hebt.Oemfoefoe schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:28:
[...]
Misschien denk ik erg kort door de bocht, maar misschien ook niet geheel onbelangrijk?!
beetje jammer van je dat je gaat ontkennen.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Boeit me niet, die map ruled gewoonjagermeister schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:38:
[...]
Leuk hoor die oude maps, maar iets nieuws kan ik ook wel waarderen. Zo maakt DICE zich er wel makkelijk van af
Verwijderd
He Gunner, jij moet écht je mond houden. Ik zag laatst een DaGunner en die racete express over mijn tenen.Gunner schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:42:
Hoe weet je dan zo zeker dat hij dat is? De spelling van de naam klopt niet eens?
Sorry, maar wat wil je nu? Maak volgende keer een screenshotje.Help!!!! schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:42:
[...]
beetje jammer van je dat je gaat ontkennen.![]()
Er zijn hier al eerder berichten geweest dat jij je, of het nou in de rol van admin danwel speler is, bij tijd en wijle kansloos gedraagt.
Maar goed ik zal me wel vergissen als ik bij "morpeus" in het team zit en door hem uit de chopper geschoten wordt waarna hij er zelf naar toe loopt en wegvliegt.......
om claymores te hebben en veel stamina om snel naar de heli te kunnen hollen.DaMorpheus schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:47:
[...]
Sorry, maar wat wil je nu? Maak volgende keer een screenshotje.
Je kan alleen met een m95 iemand uit een chopper schieten, waarom zou ik als sniper in een chopper gaan zitten?
nee BF2 engine/textures lenen zich perfect voor african campaignSnow_King schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:44:
[...]
Boeit me niet, die map ruled gewoon
Ik wil ook weer zo´n vette map als Berlin of Stalingrad, geen artillery, gewoon plain combat.
Dat zou ik ook wel willen, maar dan meer in de stijl van Mashtuur of Karkhand. Berlin of Stalingrad komen wel voorbij in een van de Mods (FH).Snow_King schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:44:
[...]
Boeit me niet, die map ruled gewoon
Ik wil ook weer zo´n vette map als Berlin of Stalingrad, geen artillery, gewoon plain combat.
is het niet beter om een grote el allamain desert te maken, maar daarin 3 stadjes op dezelfde map?jagermeister schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:53:
[...]
Dat zou ik ook wel willen, maar dan meer in de stijl van Mashtuur of Karkhand. Berlin of Stalingrad komen wel voorbij in een van de Mods (FH).
De map waaraan ik werk zal geen artillerie bevatten. Wordt namelijk strontziek van die artillerie. Ook zullen er geen vliegtuigen inzitten. Heel misschien een transport Heli. Waarschijnlijk wel een stuk of 2 tanks per team. Verder zullen er ook wel een aantal HMV's en jeeps inzitten. Kortom... voornamelijk groundcombat, voor een deel desert en voor een deel urban.
[ Voor 4% gewijzigd door Bulls op 11-10-2005 12:01 ]
Of met de GP25/30 en M203DaMorpheus schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:47:
Je kan alleen met een m95 iemand uit een chopper schieten,
Verwijderd
rustig aan, deze persoon is [NL]Gunner, niet gelijk conclusies trekkenVerwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:46:
[...]
He Gunner, jij moet écht je mond houden. Ik zag laatst een DaGunner en die racete express over mijn tenen.
Verwijderd
jagermeister schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:53:
[...]
Dat zou ik ook wel willen, maar dan meer in de stijl van Mashtuur of Karkhand. Berlin of Stalingrad komen wel voorbij in een van de Mods (FH).
De map waaraan ik werk zal geen artillerie bevatten. Wordt namelijk strontziek van die artillerie. Ook zullen er geen vliegtuigen inzitten. Heel misschien een transport Heli. Waarschijnlijk wel een stuk of 2 tanks per team. Verder zullen er ook wel een aantal HMV's en jeeps inzitten. Kortom... voornamelijk groundcombat, voor een deel desert en voor een deel urban.
Ja... ik ga weer opnieuw beginnen joh..WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:00:
[...]
is het niet beter om een grote el allamain desert te maken, maar daarin 3 stadjes op dezelfde map?
en dan per stadje 3 vlaggen ofzo
dus 2 mains plus 3 stadjes = 11 vlaggen
en die stadjes moet je dan wat verder uit elkaar plaatsen zodat je 3 verschillende oorlogjes krijgt
en af en aan komen van vehicles (trade-routes)'
misschien ga ik mezelf ff bezig houden met de editor
Inderdaad, mega map zoals El Alamein.WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:00:
[...]
is het niet beter om een grote el allamain desert te maken, maar daarin 3 stadjes op dezelfde map?
en dan per stadje 3 vlaggen ofzo
dus 2 mains plus 3 stadjes = 11 vlaggen
en die stadjes moet je dan wat verder uit elkaar plaatsen zodat je 3 verschillende oorlogjes krijgt
en af en aan komen van vehicles (trade-routes)'
misschien ga ik mezelf ff bezig houden met de editor
Verwijderd
Of de SRAW of ERYX werkt ook (op zijkant cockpit mikken waar piloot zit of recht op de voorkant van cockpit)
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Het is nogal triest dat iemand die continue te koop loopt met zijn affiliatie met i3d, derhalve een voorbeeldfunctie en belang bij fair play ( zie ook de servermessage bij beginscherm van de I3d servers) heeft, zich zelf schuldig blijkt te maken aan kansloos gedrag op diezelfde i3d servers.DaMorpheus schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:47:
[...]
Sorry, maar wat wil je nu? Maak volgende keer een screenshotje.
Je kan alleen met een m95 iemand uit een chopper schieten, waarom zou ik als sniper in een chopper gaan zitten?
PC Specs
Thanks escape, maar gezien de smiley denk ik dat het sarcastisch bedoeld wasVerwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:05:
[...]
rustig aan, deze persoon is [NL]Gunner, niet gelijk conclusies trekken
Me 2. Ik vind het knokken met het oude spul toch meestal wat leuker. Komt ook bij dat de wapens niet zo overpowered zijn. Hoop weer lekker rond te kunnen rennen met een M1 Garand... *klik klik BENG....klik klik... BENG...klik klik*Snow_King schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:07:
[...]
Inderdaad, mega map zoals El Alamein.
Maar ik wacht met smart op FH, XWW2 en Men of Courage, dat lijken me echt vette mods!
Verwijderd
willen jullie allebij astublieft mee ophouden, je ziet toch dat je er niks uit haalt en als het zo is. (Dat hij dat heeft gedaan) Is het gewoon een derde rangs zielige persoon OKEDaMorpheus schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:18:
[...]
En het komt niet in je op dat je je vergist hebt of whatever? Kinderachtig hoor, anderen zomaar beschuldigen van lame gedrag
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 12:29 ]
Het is gewoon een kwestie van geduld en willen... Editor kan nogal frustrerend werken af en toe. Alle info die je nodig hebt om te leren mappen vindt je @ http://bfeditor.gotfrag.com/forums/index.phpVerwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:28:
[...]
on toppic* zeg jagermeister heb jij zo goed leren mappen.....
[ Voor 10% gewijzigd door Largamelion op 11-10-2005 12:43 ]
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Ga je hem toch afmaken? Die screenies zagen er namelijk erg leuk uitjagermeister schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:53:
[...]
[ Voor 6% gewijzigd door Stewie! op 11-10-2005 12:47 ]
Verwijderd
en ik hoop een stijl aberdeen maar dan ook weer eentje met close combatDaMorpheus schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:47:
[...]
Ga je hem toch afmaken? Die screenies zagen er namelijk erg leuk uit
Als ie af is kan ik hem wel op een 50 slots server laten draaien (helaas dus wel unranked), is een van de servers die we sponsoren voor een leuke website![]()
Overigens komen er nog 3 nieuwe maps bij in de komende BF2 patches, ik hoop ook nog steeds El Alamein, en een map in de stijl van wake island (close combat met veel beschutting) zou ook erg cool zijn
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 13:16 ]
Zoals in de CoD2, beetje d-day achtig?Kaap schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:14:
Ik zou ook wel een beachhead map willen waar USMC met diverse bootjes van carrier naar beach moet varen en aldaar het strand op te rushen, dekking zoeken achter diverse obstakels en de bases pakken, dit zouden bijvoorbeeld bunkers kunnen zijn etc.
Die zat er in BF1942 ook een in, en die was ontzettend ongebalanceerd. De verdedigende partij had een ontzettend groot voordeel in die map.Kaap schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:14:
Ik zou ook wel een beachhead map willen waar USMC met diverse bootjes van carrier naar beach moet varen en aldaar het strand op te rushen, dekking zoeken achter diverse obstakels en de bases pakken, dit zouden bijvoorbeeld bunkers kunnen zijn etc.
Certified smart block developer op de agile darkchain stack. PM voor info.
Verwijderd
mah light eraan beetje samenwerken! eerst met de artillery de tanks uit schakelen ,en dan vlink naden als naar boven komt en als je boven bent snel naar de supply bunker !!Gunp01nt schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:20:
[...]
Die zat er in BF1942 ook een in, en die was ontzettend ongebalanceerd. De verdedigende partij had een ontzettend groot voordeel in die map.
Dat vond ik eerlijk gezegd vaak nogal meevallen... zolang ze de "boot" maar heel lieten en het hele team tegelijk dat strand bestormde was het best te doen.Gunp01nt schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:20:
[...]
Die zat er in BF1942 ook een in, en die was ontzettend ongebalanceerd. De verdedigende partij had een ontzettend groot voordeel in die map.
Zou cool zijn als je dat wilt doenDaMorpheus schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:47:
[...]
Als ie af is kan ik hem wel op een 50 slots server laten draaien (helaas dus wel unranked), is een van de servers die we sponsoren voor een leuke website![]()
Overigens komen er nog 3 nieuwe maps bij in de komende BF2 patches, ik hoop ook nog steeds El Alamein, en een map in de stijl van wake island (close combat met veel beschutting) zou ook erg cool zijn
de enige map daar nu een klein beetje op lijkt is gulf of oman.Heeft ook iets weg van een strand. Maar dan heb je als usmc al 3 vlaggen in je bezit voordat de strijd begint.
Ik hoop wel dat dan niet iedereen overstapt naar de expansion. Dat zou namelijk jammer van de tijd zijn die je in de map hebt gestoken.Ik heb dus toch besloten om hem af te maken idd. Toch wel wat mensen die hem zouden willen spelen. Bovendien heeft EA zitten kutten met de ranks en dus is het imho voor veel mensen minder een drijfveer om een hoge rang te halen enzo. Misschien dat er nu dus vaker op NON-ranked servers gespeeld gaat worden.
Ben voorlopig nog wel ff zoet hoor. Zijn een aantal zaken waar ik niet tevreden over ben in de map en dus ga ik die veranderen. Bovendien moet ik nog een berg objecten plaatsen en her en der nog wat textures + growth plaatsen. Ik hoop dat ie gaat bevallen. Weet zelf namelijk nog niet echt wat ik er van moet vinden
[ Voor 54% gewijzigd door SPOXER op 11-10-2005 13:36 ]
Is het niet mogelijk om jagermeister's map in de cycle van een ranked server te plaatsten zodat alleen die map unranked is?DaMorpheus schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:47:
[...]
Als ie af is kan ik hem wel op een 50 slots server laten draaien (helaas dus wel unranked), is een van de servers die we sponsoren voor een leuke website
Verwijderd
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 13:46 ]
Plus dat er 0,0 gevecht op het strand is doordat het té uitgerekt is en niemand in bootjes wilt varen met alle heli's en vliegtuigen erbovenSPOXER schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:34:
[...]
de enige map daar nu een klein beetje op lijkt is gulf of oman.Heeft ook iets weg van een strand. Maar dan heb je als usmc al 3 vlaggen in je bezit voordat de strijd begint.
.
Geef maar seintje, die server is nu grotendeels leeg, dat is alleen maar zondejagermeister schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:33:
[...]
Zou cool zijn als je dat wilt doen
Ik heb dus toch besloten om hem af te maken idd. Toch wel wat mensen die hem zouden willen spelen. Bovendien heeft EA zitten kutten met de ranks en dus is het imho voor veel mensen minder een drijfveer om een hoge rang te halen enzo. Misschien dat er nu dus vaker op NON-ranked servers gespeeld gaat worden.
Ben voorlopig nog wel ff zoet hoor. Zijn een aantal zaken waar ik niet tevreden over ben in de map en dus ga ik die veranderen. Bovendien moet ik nog een berg objecten plaatsen en her en der nog wat textures + growth plaatsen. Ik hoop dat ie gaat bevallen. Weet zelf namelijk nog niet echt wat ik er van moet vinden
Graag gedaan. Succes zou ik zeggen.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:41:
ik verwacht toch niet veel van die expasion alleen maar wat nieuwe wapens en mappen geef mij leuke mappen voor bf2 en Team deatmatch, capture the flag
jagermeister bedankt voor die forum!! ik ga er wat tijd binnenkort steken!!
welke editor gebruik je nu!! De Bf2 editor die nu wordt mee geleverd?
Dat is zeker zonde. Misschien leuk om alvast wat custom maps in de cycle te duwen. Er zijn wel een paar aardige gereleased. Er is zelfs een tooltje wat je kunt installeren (client en serverside) waarmee je clients automatisch de maps kunt laten downloaden. Moeten ze overigens wel dat tooltje geïnstalleerd hebben btw.DaMorpheus schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:43:
[...]
Geef maar seintje, die server is nu grotendeels leeg, dat is alleen maar zonde
[ Voor 3% gewijzigd door jagermeister op 11-10-2005 13:53 ]
Nou... dat weet ik echt nog niet. Nu is ie gewoon nog niet betaMaTr1x schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:15:
@jagermeister: wanneer mogen we de beta van de map verwachten om te testen
Verwijderd
HEb je voor BF2 Special forces BF2 ook nodig ? Of kun je alleen BF2SF kopen en deze spelen ?Sideshowbobbie schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:14:
[...]
Die prijs verwachtte ik al, niet al te duur maar toch koop ik m niet. Ik vind expansions altijd erg tegenvallen
tell us more about the tooltje!jagermeister schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 13:52:
. Er is zelfs een tooltje wat je kunt installeren (client en serverside) waarmee je clients automatisch de maps kunt laten downloaden. Moeten ze overigens wel dat tooltje geïnstalleerd hebben btw.
doet niet aan icons, usertitels of signatures
waarom denk je dat het een Expansion heet?Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:29:
[...]
HEb je voor BF2 Special forces BF2 ook nodig ? Of kun je alleen BF2SF kopen en deze spelen ?
Thx voor de link maar zover zat ik dus al, inloggen werkt perfect tenzij je een prefix gebruikt...MaTr1x schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:15:
@ Largamelion, kijk hier eens:
[rml]marrumerkat in "[ PC] Battlefield 2 - deel XXI"[/rml]
Het feit dat het een expansion (uitbreiding) noemt, heb je BF2 dus ook nodig.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:29:
[...]
HEb je voor BF2 Special forces BF2 ook nodig ? Of kun je alleen BF2SF kopen en deze spelen ?
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Dat wil ik dus ook doen maar kan nergens een instelling hiervoor vinden. Op welke tab kun je deze key binden?TheJoker schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:21:
[...]
Hier geen problemen hoor, ik kan nog gewoon alle cameraposities kiezen, ook de cockpit-loze.
Ik heb zelf me middlemouse knop (scroll-klik) ge-bind als change camera position, default C geloof ik.
Voordeel hiervan is dat ik razendsnel alle cameraposities af kan gaan, ideaal om ff snel rond te kijken
Here some more about the tooltje
Misschien ook leuk om dit toe te voegen aan de startpostAuto Map Download BF2 Client | Server - BFDL is a program that will automatically download the custom map that a server is running and then automatically launch the game and connect to the server. The program is very simple to use, works with punkbuster and does not make the loading times longer if you already have the map.
Bron
[ Voor 13% gewijzigd door jagermeister op 11-10-2005 15:08 ]
Ik hoop vooral op een Strike at Karkand map, dat lijkt me echt helemaal geweldigDaMorpheus schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 12:47:
[...]
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq