Iemand de nieuwe 5.10 cats al geprobeerd met bf2 ? Hoe zit het met de schaduwen ?
Ik dacht laat ik het veel geroemde Wake Island ook eens gaan spelen. Euhm tja, toen het eenmaal geladen was zag het er nogal vreemd uit.
http://img.photobucket.co...94/tjoek/Battlefield2.jpg
Hééél apart...
http://img.photobucket.co...94/tjoek/Battlefield2.jpg
Hééél apart...
Is er iets mis met de statsserver?
Gisteravond en vanavond een aantal ronden lekker gevolgen vette scores, K:D (50:2) + gold
maar bij de stats geen punten en geen medals.
Was trouwens op EA Europe servers.
Vet baale maar was wel leuk
Gisteravond en vanavond een aantal ronden lekker gevolgen vette scores, K:D (50:2) + gold
CM Stacker: Corsair CMPSU-750TX, Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3, Intel Core i5 2500K ,Corsair 8 GB DDR3-1600, Sapphire HD6950 Dirt3 Edition, Crucial m4 64GB + Samsung 1+2TB, Dell Ultrasharp U2412M, Logitech G5 + X530
Dit hoort totaal niet thuis op GoT.
[ Voor 102% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 13-10-2005 08:28 ]
Respect voor de hoeveelheid onzin en non-informatie die jij in 1 alinea weet te stoppen
Zover ik merk niet, bij mij zijn de stats meestal binnen een paar minuten geupdate. Als 't er nu nog niet bij is gekomen denk ik dat dat ook niet meer zal gebeuren... schijnt vaker voor te komen bij notabene de EA official servers (tenminste, ik hoor 't vaker...)Is er iets mis met de statsserver?
Dat zou inderdaad kunnen, ik heb mijn versie van ATT een beetje aangepast om zo wat makkelijker toegang te hebben tot allesAnoniem: 127429 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 20:53:
[...]
Ik gebruik de laatste versie ( 1.0.3.755 ) maar vind de AAA optie er niet terug ?
http://s41.yousendit.com/...H468J1WTFYR50L2LWZ2SQG7EP
Download deze file, dan zie je de map Databases, overschrijf alles van ATT\Databases
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
zonde van het topic dat gezwetst.
Anyways. Ik heb gister weer tijd gehad om een beetje te pielen. Valt toch weer tegen als je het een tijdje niet gedaan hebt
ging wel direct een rang omhoog en mocht een unlock uitkiezen. Ben voor het medic ding gegaan maar ben er nog niet uit of ie me bevalt. Die scope is wel handig maar alles waar je op schiet loopt vrolijk door
Anyways. Ik heb gister weer tijd gehad om een beetje te pielen. Valt toch weer tegen als je het een tijdje niet gedaan hebt
ging wel direct een rang omhoog en mocht een unlock uitkiezen. Ben voor het medic ding gegaan maar ben er nog niet uit of ie me bevalt. Die scope is wel handig maar alles waar je op schiet loopt vrolijk door
Stats & Servers : Niet spelen op de officiële EA servers.Freast.nl schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 01:41:
Is er iets mis met de statsserver?
Omdat ook mijn stats tijden lang geen milimeter bewogen en ik toch echt op die officiële server zat ging ik uit wanhoop maar andere niet EA wel ranked servers af en tot mijn verbazing updaten deze je stats wel!
Ik weet niet precies waar ze bij EA mee bezig zijn maar ik heb het vermoeden dat EA dat zelf ook niet helemaal weet
Volgens mij krijg je 1 commander punt erbij als je team een vlag pakt.Dark Lord schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 20:56:
[...]
[...]
wat Hielko zegt.
http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?id=542
stukje uit dat topic:
[...]
Dat klopt volgens mij. Dat artillery, supply, uav is om je team te helpen en niet om punten voor jezelf te krijgen. Daarom lukt het me ook steeds niet, ik zit continu alles te gebruiken maar als je team niet ze best doet dan maakt het nog niet uit.
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Ik weet dat sommige commanders een supplycrate droppen in de hoop dat daar de tegenstander bij gaat laden...en zo lekker veel kills binnenhaalt.WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 23:09:
[...]
wat ik stom vind van commanders is dat ze eerst een suplycrate droppen om vervolgens die aan flarden te blazen met de artillery strike
Anoniem: 127429
Done, maar geen verandering merkbaar hierFnF schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 07:57:
[...]
Dat zou inderdaad kunnen, ik heb mijn versie van ATT een beetje aangepast om zo wat makkelijker toegang te hebben tot alles
http://s41.yousendit.com/...H468J1WTFYR50L2LWZ2SQG7EP
Download deze file, dan zie je de map Databases, overschrijf alles van ATT\Databases
Volgens mij niet, test het maar eens; krijg je bij elke vlag capture direct een punt erbij? Denk het niet. De reden dat je wel regelmatig een punt erbij krijgt is omdat een pakken van een vlag vaak voor veel punten zorgt. Als bijv. 3 man een vlag cappen is dat 3x 4 punten = 12 punten. Als je een team van 16 spelers hebt is dat 0.75 punt erbij voor jou als commander en dus een erg grote kans je ook daadwerkelijk een puntje omhoog gaat.SunStorms_sletje schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 08:44:
[...]
Volgens mij krijg je 1 commander punt erbij als je team een vlag pakt.
Gisteravond nog ff gespeeld op i3d.nl #2, ik kwam daar The Widow Maker ook nog even tegen.
* Phreak
naar [NL]Widowmaker
Ik was daar aan het spelen op Wake Island, ik zat met een aantal mensen in een BH.
Ik had het idee dat de guns van de BH helemaal niet zoveel minder krachtig zijn dan ik gedacht had.
Als ik een zwart stipje op de grond zag bewegen, bewoog hij niet meer
Ik kan het wel merken als de pilot te snel vliegt, dan is degene waar je op schiet niet direct dood of helemaal niet omdat je hem niet helemaal goed kan raken. Dan merk je wel dat de gun minder krachtig is.
Ook nog de veteraan antitank badge gehaald die avond
Op naar de volgende rank > Sergeant Major, maar dat duurt nog wel tot volgend jaar ofzo.
Bijna geen tijd meer om te spelen, te druk met MCSE en werk.
* Phreak

Ik was daar aan het spelen op Wake Island, ik zat met een aantal mensen in een BH.
Ik had het idee dat de guns van de BH helemaal niet zoveel minder krachtig zijn dan ik gedacht had.
Als ik een zwart stipje op de grond zag bewegen, bewoog hij niet meer
Ik kan het wel merken als de pilot te snel vliegt, dan is degene waar je op schiet niet direct dood of helemaal niet omdat je hem niet helemaal goed kan raken. Dan merk je wel dat de gun minder krachtig is.
Ook nog de veteraan antitank badge gehaald die avond
Op naar de volgende rank > Sergeant Major, maar dat duurt nog wel tot volgend jaar ofzo.
Bijna geen tijd meer om te spelen, te druk met MCSE en werk.
Noobmeter WoT: Froekie
Hey mensen, binnen 1 of 2 dagen krijg ik m'n eigen BF2 Ranked Server voor 32 man. Dit is gewoon een publieke server zonder een clan. Ik post het IP nummer zodra de server online is en alles is ingesteld. Iedereen is natuurlijk welkom...
is het niet 2x(2+2) punten dan?Hielko schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:20:
[...]
Volgens mij niet, test het maar eens; krijg je bij elke vlag capture direct een punt erbij? Denk het niet. De reden dat je wel regelmatig een punt erbij krijgt is omdat een pakken van een vlag vaak voor veel punten zorgt. Als bijv. 3 man een vlag cappen is dat 3x 4 punten = 12 punten. Als je een team van 16 spelers hebt is dat 0.75 punt erbij voor jou als commander en dus een erg grote kans je ook daadwerkelijk een puntje omhoog gaat.
persoon 1 krijgt 2x2 punten
persoon 2+3 krijgen allebei 2x1 punt.
of vergis ik me nu?
edit: beetje raar dat als je minder mensen je onder je hebt, je juist meer kans hebt op punten.
[ Voor 7% gewijzigd door JohnD op 13-10-2005 11:14 ]
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Ik zie dat er weer een nieuwe ati drivers zijn (ze komen nou zowat iedere 2 á 3 weken uit met een nieuwe catalyst
) wordt dan nog ff wachten op de omega drivers.
En jagermeister, dat wordt zeker weten een mooie map; ziet er onwijs goed uit
Volgens mij krijg je als commander een punt als een squad die jij naar een vlag hebt gestuurd en deze ook weten te veroveren.Hielko schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:20:
[...]
Volgens mij niet, test het maar eens; krijg je bij elke vlag capture direct een punt erbij? Denk het niet. De reden dat je wel regelmatig een punt erbij krijgt is omdat een pakken van een vlag vaak voor veel punten zorgt. Als bijv. 3 man een vlag cappen is dat 3x 4 punten = 12 punten. Als je een team van 16 spelers hebt is dat 0.75 punt erbij voor jou als commander en dus een erg grote kans je ook daadwerkelijk een puntje omhoog gaat.
::Pac-Man Game PC:: Olivetti, 386 SX, HDD 120MB, 2MB RAM, VGA, 14" monitor, MS-DOS 5.0
Bedankt man. Ben er dan ook al wel lang aan bezig. Ik hoop dat alles goed komt en dat ie lekker draait aangezien ik merk dat het rondlopen in de buurt van de Moskee toch wel wat van je systeem vergt. Ben benieuwd hoe dat is als er straks 30 man rondhuppelenSideshowbobbie schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 11:28:
[ Voor 19% gewijzigd door jagermeister op 13-10-2005 12:33 ]
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Heb er nog niemand over horen klagen, maar sinds 1.03 duurt het laden van levels een stuk langer dan ervoor, schat zo'n 20-30sec langer zelfs
Ik heb de settings niet veranderd en zo te zien zijn die ook niet veranderd na de patch. Ook nog de laatste drivers geprobeerd, maar dat maakt (logisch) niets uit.
specs: amd2500@3200
mem: 1 GB
vid: ati 9800se =~ 9600xt
Dus voor de patch was het prima, was ik vaak 1 van de eersten in het level, nu niet meer
voor de discussie dus: hebben meer mensen dit gemerkt?
Ik heb de settings niet veranderd en zo te zien zijn die ook niet veranderd na de patch. Ook nog de laatste drivers geprobeerd, maar dat maakt (logisch) niets uit.
specs: amd2500@3200
mem: 1 GB
vid: ati 9800se =~ 9600xt
Dus voor de patch was het prima, was ik vaak 1 van de eersten in het level, nu niet meer
voor de discussie dus: hebben meer mensen dit gemerkt?
[ Voor 7% gewijzigd door Tjark op 13-10-2005 12:44 ]
*insert signature here
Ik heb niet echt goed gezien of er al aanmerkingen waren over het opnieuw spawnen van vliegtuigen en dergelijken wat toch stukken langer duurt lijkt mij met de nieuwe patch..?
Rapapa...
Anoniem: 145161
Neoflip zwaait naar PhreakNC_Phreak schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:27:
Gisteravond nog ff gespeeld op i3d.nl #2, ik kwam daar The Widow Maker ook nog even tegen.
* Anoniem: 145161naar [NL]Widowmaker

Op www.battlefield2.com staat dat het volgende in de patch zit
Countermeasures
A reload bar has been added for vehicle countermeasures. You'll always know now when you can set off that next flare!
Misschien zie ik het over het hoofd, maar hebben jullie er iets van gemerkt?
Countermeasures
A reload bar has been added for vehicle countermeasures. You'll always know now when you can set off that next flare!
CM Stacker: Corsair CMPSU-750TX, Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3, Intel Core i5 2500K ,Corsair 8 GB DDR3-1600, Sapphire HD6950 Dirt3 Edition, Crucial m4 64GB + Samsung 1+2TB, Dell Ultrasharp U2412M, Logitech G5 + X530
Heb er nog niets van gemerktFreast.nl schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:06:
Countermeasures
Niks van te zien iig...Freast.nl schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:06:
Countermeasures
www.avpnews.com
jazeker wel. Je ziet in de hud bij een chopper bv hoever de flares zijn met reloaden. Niet dat je daar let op in het heetst van de strijd.
Als aanvulling op de reactie hierboven.
http://www.whyz.nl/screen007.jpg
Niet dat het lekker zichbaar is idd
Right for all the wrong reasons.
Hmm ja verrek... daar kijkt niemand als ie aan het vliegen iswhyz schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:21:
Als aanvulling op de reactie hierboven.![]()

...naja zoiets dan
En bij je jet?whyz schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:21:
www.avpnews.com
zelfde maar kan je natuurlijk ook zelf ff checken nu je weet waar het staat
Zal wel bij je health status bar staan. Enige vrije ruimte daar
::Pac-Man Game PC:: Olivetti, 386 SX, HDD 120MB, 2MB RAM, VGA, 14" monitor, MS-DOS 5.0
Anoniem: 128025
Is het het balkje onder je armor?? Die in een jet dus al wordt gebruikt voor je afterburner!whyz schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:21:

Ja die voor de jet zit daar ook, hoe onlogisch het ook mag zijn. Leuk dat je in een jet nu de reload time daar van kan zien, maar je ziet dan niet zo snel meer hoeveel afterburner je nog hebtAnoniem: 128025 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:42:
[...]
Is het het balkje onder je armor?? Die in een jet dus al wordt gebruikt voor je afterburner!

[ Voor 7% gewijzigd door whyz op 13-10-2005 13:44 ]
Right for all the wrong reasons.
En ik snapte al regelmatig niet waarom de afterburner 't ineens niet deed terwijl het balkje niet leeg was

Gaat net veel sneller dan voor patch 1.03, het moment dat jij terug spawnt op de basis, spawnt het voertuig naast je (enkel als het volledig is opgeblazen met jou erin natuurlijk).LosGieros schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:49:
Ik heb niet echt goed gezien of er al aanmerkingen waren over het opnieuw spawnen van vliegtuigen en dergelijken wat toch stukken langer duurt lijkt mij met de nieuwe patch..?
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Ik heb net de ATI Catilyst 5.10 geprobeerd en heb in BF2 (en ook andere games) mega lelijke textures, ook al staat mipmapping op het hoogst in het control panel
Ook al zet ik alles in de game(s) op high en AA en AF aan, de textures zijn ultra blokkerig. Dit had ik geloof ik ook al met de 5.9 drivers. Met 5.8 zijn ze wel gewoon strak zoals het hoort.
Meer mensen dit probleem met hun ati kaart en eventueel een oplossing?
Ik heb met de 5.9 drivers nooit problemen gehad. Misschien moet je eerst al je drivers uninstallen/verwijderen en dan de nieuwe installeren. Wil nog wel is helpenAnoniem: 145161 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:39:
Ik heb net de ATI Catilyst 5.10 geprobeerd en heb in BF2 (en ook andere games) mega lelijke textures, ook al staat mipmapping op het hoogst in het control panelOok al zet ik alles in de game(s) op high en AA en AF aan, de textures zijn ultra blokkerig. Dit had ik geloof ik ook al met de 5.9 drivers. Met 5.8 zijn ze wel gewoon strak zoals het hoort.
Iemand gemerkt dat de choppers en vehicles betere armor hebben nu? Als ik nu bijvoorbeeld met AT een raket afvuur op de Vodnik dan gaat die niet eens in de fik
Iets soortgelijks met de attackchopper, schiet ik van close range met de M203 op de cockpit dan heeft die niet eens een schrammetje. Dat was in beide gevallen in het verleden wel anders...
Screens zien er trouwens goed uit Jagermeister
@Neoflopper, ATi drivers uninstallen, dan ff Driver Cleaner draaien in safe mode: http://www.drivercleaner.net/, alles van ATi verwijderen, daarna rebooten en weer drivers installen.

Iets soortgelijks met de attackchopper, schiet ik van close range met de M203 op de cockpit dan heeft die niet eens een schrammetje. Dat was in beide gevallen in het verleden wel anders...
Screens zien er trouwens goed uit Jagermeister
@Neoflopper, ATi drivers uninstallen, dan ff Driver Cleaner draaien in safe mode: http://www.drivercleaner.net/, alles van ATi verwijderen, daarna rebooten en weer drivers installen.
Ik ben positief over de 5.9 catalysts... lijkt allemaal soepeler te lopen (voor zover het niet tussen de oren zit) Heb je wel eerst de oude drivers volledig verwijderd? Of mss gebruik je nog third party software wat je instellingen beinvloed? (even voor de duidelijkheid.... heb de 5.9 pas 2 dagen geleden geinstalleerd... 5.10 zijn nu ook uit)
[ Voor 18% gewijzigd door JohnnyV76 op 13-10-2005 15:34 ]
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
Nee, je moet nu precies hetzelfde hebben als ik je hierboven liet zienAnoniem: 127429 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 10:09:
[...]
Done, maar geen verandering merkbaar hierMoet ik in Controll panel van de 5.9 drivers nog iets aanvinken of zo ? (omega versie).
doe geen moeite, die adapt AA is te grote impact op bf2, je moet al stuk met resolutie en settings omlaag om t nog met redelijke fps te kunnen spelen, je kunt t ook via een reghack enablen dan heb ik em net zo als temp AA in een kader aan te vinken in de gewone cat 5.9
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Nee, jou acties als commander hebben geen invloed op je punten. Maar zoals Hielko al goed uitlegde omdat er dan natuurlijk veel punten gehaald kunnen worden bij een vlag krijg je er wat bij. Want de score van de commander is het gemiddelde van het team.KnijnN schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:12:
[...]
Volgens mij krijg je als commander een punt als een squad die jij naar een vlag hebt gestuurd en deze ook weten te veroveren.
Als iemand uit jou team een punt haalt word die punt gedeeld door het aantal mensen dat er in je team zit. Dus bv iemand maakt een kill (2 punten) en je speelt met 64 mensen is het 2/64=0,03125 dus dat betekent dat er heelveel kills gemaakt moeten worden voor je commander badge hebt
10100111001
Precies gedaan wat je zegt, maar heb het nog steeds. Textures zien er echt niet uitMaTr1x schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:31:
In ieder geval bedankt voor de drivercleaner tip, die komt sowieso nog wel van pas
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 145161 op 13-10-2005 16:18 ]
Verwijder alles van ATi eens met DC Pro. Daarna even de Omega's 5.9 installeren, dan ATi Tray Tools van Ray Adams downloaden, alle Advanced Tweaks van D3D Tweaks Enablen (Behalve No Support for Adaptive AA). Dan zal het er zeer waarschijnlijk wel goed uitzien.Anoniem: 145161 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:17:
[...]
Precies gedaan wat je zegt, maar heb het nog steeds. Textures zien er echt niet uitBF2 is bij mij dus niet om aan te zien met de standaard 5.9/5.10 catalists. Structuurvoorkeur en mipmap-detail staan op het hoogst in de driver settings. Snap er dus geen drol van. Met de modified DNA 5.9 drivers is het probleem weg, en met alle 5.8 drivers ook geen problemen. Ik hou dus maar de DNA 5.9 erop denk ik.
In ieder geval bedankt voor de drivercleaner tip, die komt sowieso nog wel van pas
Wel grappig... zo kom je nog eens mensen tegenAnoniem: 145161 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:54:
[...]
Neoflip zwaait naar PhreakKom jou ook overal tegen sinds ik BF2 speel
![]()
Mega Old School...
Dat balkje voor flares geldt hetzelfde voor tanks/apc's.
Als je smokes gebruikt dan begint dat balkje ook weer langzaam vol te lopen.
Ik bedoel dus het balkje onder je armor status.
Op zich wel handig, maar idd wel verwarrend als je in een jet zit en je gebruikt afterburners.
Noobmeter WoT: Froekie
Super! Ziet er dankzij die Ray Adams ATI Tray Tools weer uit zoals het hoort. Merk qua performance weinig verschil tussen de 5.9's en 5.10's. Tussen de 5.8 en 5.9 merkte ik wel veel verschil (met 5.8 alles op medium en AA 4x, AA 0x, en met de 5.9 alles op high en AA 6x, AF 8x).FnF schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:34:
[...]
Verwijder alles van ATi eens met DC Pro. Daarna even de Omega's 5.9 installeren, dan ATi Tray Tools van Ray Adams downloaden, alle Advanced Tweaks van D3D Tweaks Enablen (Behalve No Support for Adaptive AA). Dan zal het er zeer waarschijnlijk wel goed uitzien.
In ieder geval, Ray Adams roeleert (wie het ook mag zijn
Gelukt ... wist ik dus nietFnF schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:00:
[...]
Nee, je moet nu precies hetzelfde hebben als ik je hierboven liet zienHeb je wel in Advanced Tweaks No Support for Adaptive AA uitgezet?
Linkie naar drivercleaner.net gaat standaard naar DC Pro
Het verschil aan Tweaks ligt hem vooral aan de Modders van de diverse sets. De ene modder voegt deze tweaks toe, en de andere voegt weer andere tweaks toe. Door gewoon alles zelf te enablen met ATT heb je gewoon alle tweaks die er beschikbaar zijn, en heb je gewoon een beetje een combinatieAnoniem: 145161 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:51:
[...]
Super! Ziet er dankzij die Ray Adams ATI Tray Tools weer uit zoals het hoort. Merk qua performance weinig verschil tussen de 5.9's en 5.10's. Tussen de 5.8 en 5.9 merkte ik wel veel verschil (met 5.8 alles op medium en AA 4x, AA 0x, en met de 5.9 alles op high en AA 6x, AF 8x).
In ieder geval, Ray Adams roeleert (wie het ook mag zijn)
van verschillende modded sets (Maar modded sets veranderen ook dingen aan de files die je kopieert, en daar kan ATT niks mee doen
Ray Adams is de ontwikkelaar van ATi Tray Tools, heel aardig figuur ook nog
Zo'n idee had ik dus al
Jep, maar ik bedoelde meer dat hij alles eens moest verwijderen van ATi met DC Pro, niet specifiek in de richting van een andere versie bedoeldMaTr1x schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 17:48:
[...]
Linkie naar drivercleaner.net gaat standaard naar DC Pro
Oei oei oei Was me dat even heftag.
Wake Island: Ik bij de chinezen als support en we hadden alleen het vliegveld nog. Uiteindelijk zat ik in een zandzak bunkertje met 2 medics en nog 2 anderen. Medics driftig strooien met pakketjes en ik ook met ammo packs. Er onstond uiteindelijk een behoorlijk statische knokpartij me yanks die het bleven proberen via the landing beach. Veel slachtoffers gemaakt met mijn PKM en zelfs een artillery strike op ons dak kreeg ons niet weg. Pas toen ze met tanks aankwamen is het ze gelukt. Ik stond op 35-27-5 als score door dat bunkertje alleen al. Zelfs het potje nog gewonnen ook al kwam ik erin toen we op verlies stonden.
Wou ik ff kwijt en nu; "Once more upon the breach my friends. Cry HAVOC! en let slip the dogs of war"
Wake Island: Ik bij de chinezen als support en we hadden alleen het vliegveld nog. Uiteindelijk zat ik in een zandzak bunkertje met 2 medics en nog 2 anderen. Medics driftig strooien met pakketjes en ik ook met ammo packs. Er onstond uiteindelijk een behoorlijk statische knokpartij me yanks die het bleven proberen via the landing beach. Veel slachtoffers gemaakt met mijn PKM en zelfs een artillery strike op ons dak kreeg ons niet weg. Pas toen ze met tanks aankwamen is het ze gelukt. Ik stond op 35-27-5 als score door dat bunkertje alleen al. Zelfs het potje nog gewonnen ook al kwam ik erin toen we op verlies stonden.
Wou ik ff kwijt en nu; "Once more upon the breach my friends. Cry HAVOC! en let slip the dogs of war"
And it goes BRAAAAAPP!
Tja, dat soort potjes ken ik maar al te goed! Mn favo is nog altijd Strike at Karkand, waar ik met iets van 50-100 tickets begon. Kon een tankie pakken, ff rondschuren om wat vlaggen terug te krijgen, hier en daar een handvol mannetjes neergelegd, enemy tank en apc het leven zuur gemaakt, uiteindelijk winnen we (ik mag wel zeggen dankzij mij) de map met 2 tickets verschil. Ik had een lekker puntenaantal (80 ofzo) en een nette k/d ratio (30 om 2 ofzo).ROFLASTC schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 19:04:
. Pas toen ze met tanks aankwamen is het ze gelukt. Ik stond op 35-27-5 als score door dat bunkertje alleen al. Zelfs het potje nog gewonnen ook al kwam ik erin toen we op verlies stonden.
Dat is echt een lekker gevoel, als je team wint doordat jij net een lekkere ronde speelt (al dan wel of niet met behulp van je team)
Het valt me nu op dat op battlefield2.nl Wake Island niet is toegevoegd aan de played maps statistieken ? Ik zou wel willen weten hoeveel uur ik daar nou heb gezeten. Morpheus kan jij hier wat mee/aan doen?
And it goes BRAAAAAPP!
Jep, komt goedROFLASTC schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 20:46:
Het valt me nu op dat op battlefield2.nl Wake Island niet is toegevoegd aan de played maps statistieken ? Ik zou wel willen weten hoeveel uur ik daar nou heb gezeten. Morpheus kan jij hier wat mee/aan doen?
Via www.bf2tracker.com geen probleem hoor, daar staat Wake Islands gewoon bij:ROFLASTC schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 20:46:
Map Stats:
Mapname Matches Total Matches Won Matches Lost BRS MC MI Hours played
Clean Sweep 36 20 16 38 19 17 10.42
Dalian Plant 71 38 33 42 45 26 15.72
Daqing OilFields 32 12 20 62 28 4 8.48
Dragon Valley 65 38 27 67 42 23 18.40
FuShe Pass 35 16 19 36 22 13 8.40
Gulf of Oman 56 20 36 45 39 17 14.47
Kubra Dam 49 18 31 80 31 18 17.70
Mashtuur City 66 29 37 63 54 12 12.09
Sharqi Peninsula 71 35 36 78 52 19 20.37
Songhua Stalemate 27 11 16 82 17 10 6.62
Strike At Karkand 101 47 54 98 84 17 26.07
Wake Island 10 6 4 71 5 5 2.57
Zatar Wetlands 29 12 17 36 19 10 7.90
Edit: Sorry, je had het over Battlefield2.nl, dat is voor DaMorpheus ja
[ Voor 4% gewijzigd door bvk op 13-10-2005 22:19 ]
Anoniem: 52352
Kweet nie of het voor de patch ook al was, maar sindsdien ontploft mijn wagen als ik hem volge[plakt met C4 tegen een andere aanknal. Vroeger moest je toch nog op de knop douwen?
Voordat ik ga pitten wil ik jullie nog ff met een hardwarevraag opzadelen:
Momenteel draai ik een Leadtek 6600GT AGP op een asrock dualsata2 samen met 2x 512MB OCZ EL REV.2 en een Venice 3200+
Nu heb ik ff €200 te besteden en kan ik 2 dingen doen:
1. 2x 512 van hetzelfde mem erbij kopen
2. Videokaart verpatsen en een XFX GeForce 6800 GT 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI), PVT45GUD
ervoor terugkopen.
't zal qua geld niet veel schelen maar waar win ik het meeste mee in BF2? ( en later ook andere games natuurlijk, maar BF2 heeft ff 1ste prioriteit)
De rust
Momenteel draai ik een Leadtek 6600GT AGP op een asrock dualsata2 samen met 2x 512MB OCZ EL REV.2 en een Venice 3200+
2. Videokaart verpatsen en een XFX GeForce 6800 GT 256MB DDR3 (PCI-e, 2x DVI), PVT45GUD
ervoor terugkopen.
't zal qua geld niet veel schelen maar waar win ik het meeste mee in BF2? ( en later ook andere games natuurlijk, maar BF2 heeft ff 1ste prioriteit)
De rust
Non taken
Kunnen anderen dit bevestigen ?Anoniem: 52352 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 23:25:
Kweet nie of het voor de patch ook al was, maar sindsdien ontploft mijn wagen als ik hem volge[plakt met C4 tegen een andere aanknal. Vroeger moest je toch nog op de knop douwen?
Btw : ik merk dat ik af en toe compleet zwarte screenshots neem ? Soms doet ie het, soms niet. Zowel de jpg als de png zijn dan zwart. Ik heb dit sinds de patch, nog mensen die dit voorhebben ?
Verder niks dan lof over de 5.10 cats met ccc én att tweaks. Enkel die verdomde schaduwen zijn nog zo brak :
http://www.frag4fun.com/forums/showthread.php?t=6117
Wat vinden we hier van?
soort van grappig denk ik
Wat vinden we hier van?
soort van grappig denk ik
And it goes BRAAAAAPP!
net voor het eerst sinds lange tijd weer eens Bf2 gespeeld en moet zeggen dat de patch het spel wel wat leuker heeft gemaakt.
Jammer kun je daarmee niet de mensen die het spelen aanpassen.
was lekkere duits/franse server en ik was commander.
deed lekker werk we waren het winnen etc deed me commander werk (arti/supply/RPV/enemy spotten) en vocht ook zelf lekker mee.
zat een ventje van de clan waarvan de server was via de chat om ammo aan mij te vragen.
omdat bijna ons hele team aan het chatten was (20/20) en ik net bezig was me huid te redden kon ik dus niet zien welk poppetje op commander map geel werd tijdens de vraag in chat en wist de loc van diegene dus niet.
Begon opeens een andere gek van die clan mij voor commander noob uit te schelden en tegen zijn maatjes te zeggen dat ze me maar moeten TKen.
ja ik ben de noob als het hele team voor repairs of ammo om een supply drop vragen waardoor ik de loc kan zien (supply symbool op commander map) en dat ventje in hun clan niet.
best jammer dat spelers je soms nog p.ss.g kunnen maken als de ronde lekker draait.
maar daarnaast we wonnen de ronde en dankzij de dubbele punten voor commander werd ik 1e met 205 punten zon 40 punten meer dan de nr2 eentje van hun clan
en de command ribbon eindelijk.
Jammer kun je daarmee niet de mensen die het spelen aanpassen.
was lekkere duits/franse server en ik was commander.
deed lekker werk we waren het winnen etc deed me commander werk (arti/supply/RPV/enemy spotten) en vocht ook zelf lekker mee.
zat een ventje van de clan waarvan de server was via de chat om ammo aan mij te vragen.
omdat bijna ons hele team aan het chatten was (20/20) en ik net bezig was me huid te redden kon ik dus niet zien welk poppetje op commander map geel werd tijdens de vraag in chat en wist de loc van diegene dus niet.
Begon opeens een andere gek van die clan mij voor commander noob uit te schelden en tegen zijn maatjes te zeggen dat ze me maar moeten TKen.
best jammer dat spelers je soms nog p.ss.g kunnen maken als de ronde lekker draait.
maar daarnaast we wonnen de ronde en dankzij de dubbele punten voor commander werd ik 1e met 205 punten zon 40 punten meer dan de nr2 eentje van hun clan
Anoniem: 24527
Ik heb van de ene op de andere dag opeens een ping van 100+, meer mensen die daar last van gehad hebben?
Bedankt voor de uitleg! Is het weer ff wat duidelijker voor meDark Lord schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:08:
[...]
Nee, jou acties als commander hebben geen invloed op je punten. Maar zoals Hielko al goed uitlegde omdat er dan natuurlijk veel punten gehaald kunnen worden bij een vlag krijg je er wat bij. Want de score van de commander is het gemiddelde van het team.
Als iemand uit jou team een punt haalt word die punt gedeeld door het aantal mensen dat er in je team zit. Dus bv iemand maakt een kill (2 punten) en je speelt met 64 mensen is het 2/64=0,03125 dus dat betekent dat er heelveel kills gemaakt moeten worden voor je commander badge hebt
Ja, dit is altijd al zo geweest, als je hard genoeg crasht, dan ontploft je auto en dus ook de C4 die er aan hangt.Anoniem: 52352 schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 23:25:
Ik had dit geloof ik voor de 5.9 Catalysts (of was het nu 5.8, weet k niet meer zeker, het was degene waar bij stond dat ze allerlei grafische problemen met BF2 zouden verhelpen). Nu heb ik er geen last meer van, maar wat je kan doen is je shaders opnieuw laten optimaliseren. Er zit ergens in je 'docs & settings' onder BF2 een map mods\bf2\cache of zoiets en daarin moet je 1 of meerdere mappen vinden met een hele reeks letters. Verwijder die eens en dan gaat ie bij het laden van een map je shaders weer optimaliseren, mss helpt het.Anoniem: 127429 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 01:31:
[...]Btw : ik merk dat ik af en toe compleet zwarte screenshots neem ? Soms doet ie het, soms niet. Zowel de jpg als de png zijn dan zwart. Ik heb dit sinds de patch, nog mensen die dit voorhebben ?
Verder niks dan lof over de 5.10 cats met ccc én att tweaks. Enkel die verdomde schaduwen zijn nog zo brak :
[ Voor 3% gewijzigd door Largamelion op 14-10-2005 08:54 ]
gister weer op de sswl server ff mega relaxed Zatar Wetlands zitten spelen. Bijna de complete club zat bij elkaar in het team, verdeelt over 2 squads. Constant als een grote kolonne van armor over die map heen een weer gereden en vlag na vlag gecapped. Zodra we iets van armor tegenkwamen met de hele club schieten en vervolgens elkaar repairen. Af en toe nog wat air support erbij
Erg stoer om zo met z'n alle samen te werken.
Uiteindelijk overtuigend gewonnen en nog een gouden plak aan overgehouden.
valt me trouwens op op gewone public servers hoe weinig mensen de kracht van het beschikbare armor combineren. ALs je met 2 apc's of en apc + tank rond rijdt, ben je echt vele malen sterker dan in je eentje. Je kan elkaar rugdekking geven of ff rustig je voertuig repairen terwijl de ander de boel in de gaten houdt... Ook win je altijd van andere voertuigen, door dat je dubbele vuurkracht tot je beschikking hebt...
Uiteindelijk overtuigend gewonnen en nog een gouden plak aan overgehouden.
valt me trouwens op op gewone public servers hoe weinig mensen de kracht van het beschikbare armor combineren. ALs je met 2 apc's of en apc + tank rond rijdt, ben je echt vele malen sterker dan in je eentje. Je kan elkaar rugdekking geven of ff rustig je voertuig repairen terwijl de ander de boel in de gaten houdt... Ook win je altijd van andere voertuigen, door dat je dubbele vuurkracht tot je beschikking hebt...
[ Voor 30% gewijzigd door Rac-On op 14-10-2005 08:59 ]
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Anoniem: 153850
Idd, gistre op Songhua Stalemate rondjes gereden met op een gegeven moment 3 apc's en 1 BH erboven. Als je dan een tank of APC tegenkomt is ie echt zo weg. En de BH zag ze ruim van tevoren dus knallen met zn allenrac-on schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 08:57:valt me trouwens op op gewone public servers hoe weinig mensen de kracht van het beschikbare armor combineren.
Inderdaad, eergisteren zo ook een paar potjes gespeeld op DJMantri's server met een aantal GoT'ers. Tegenstander had geen schijn van een kans! Wat is BF dan toch fijn :-)rac-on schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 08:57:
valt me trouwens op op gewone public servers hoe weinig mensen de kracht van het beschikbare armor combineren.
Ik zou het niet weten, heb altijd wel last van een hoge ping. Weet nog steeds niet waar het in zit.Anoniem: 24527 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 08:44:
Ik heb van de ene op de andere dag opeens een ping van 100+, meer mensen die daar last van gehad hebben?
Toch wel een redelijke vraag of niet? iemand?Puresmoker schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 00:33:
Voordat ik ga pitten wil ik jullie nog ff met een hardwarevraag opzadelen:
ervoor terugkopen.
De rust
Non taken
Hangt er van af hoe je die pci express kaart in je agp slot denkt te frummelen...Puresmoker schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:09:
[...]
Toch wel een redelijke vraag of niet? iemand?
en als je 200 euro uit KUNT geven, waarom dan niet gewoon een tweetal reepjes van 1024?
www.avpnews.com
2x512 kost bij mijn weten iets van een 120 euro, een 6800 GT zit daar toch wel een serieus stuk boven qua prijs tenzij je veel krijgt voor die 6600. Met 1,5 gig heb je meer als genoeg in principe (voor BF2 in ieder geval, heb onlangs getest met 1,5 of 2 en merk geen verschil).Puresmoker schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:09:
[...]
Persoonlijk zou ik voor een de 7800 GTX gaan
Anoniem: 42791
Het lijkt me beide niet zo interessant eigenlijk. Volgens mij ga je qua performance erg weinig merken van een 6800GT ipv je huidige 6600GT. Daarbij komt idd dat je voor een PCI-express videokaart ook een nieuw moederbord moet kopen.
2x 512 OCZ kost 200,= 6800GT 300, 100 euro moet ik wel kunnen krijgen voor mijn huidige graka lijkt me maar ik vraag me af of ik zoveel prestatieverbetering zal zien t.o.v. mijn 6600GT.Largamelion schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:27:
[...]
2x512 kost bij mijn weten iets van een 120 euro, een 6800 GT zit daar toch wel een serieus stuk boven qua prijs tenzij je veel krijgt voor die 6600. Met 1,5 gig heb je meer als genoeg in principe (voor BF2 in ieder geval, heb onlangs getest met 1,5 of 2 en merk geen verschil).
Persoonlijk zou ik voor een de 7800 GTX gaan... hehe nee hoor, maar de videokaart lijkt me interessanter.
Laat maar trouwens, koop wel geheugen en met kerst een 7800GTX
Juist, verkoop mijn 2x512 en koop er 2x 1024 voor terug.skullsplitter schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:26:
en als je 200 euro uit KUNT geven, waarom dan niet gewoon een tweetal reepjes van 1024?
Op mijn mobo kan dus zowel PCI-x als AGP. sterker nog, deze kunnen er zelfs tegelijk opAnoniem: 42791 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:31:
Het lijkt me beide niet zo interessant eigenlijk. Volgens mij ga je qua performance erg weinig merken van een 6800GT ipv je huidige 6600GT. Daarbij komt idd dat je voor een PCI-express videokaart ook een nieuw moederbord moet kopen.
[rml][ oc-939 Ervaringen] ASrock 939Dual-SATA2 ULi M1695[/rml]
[ Voor 36% gewijzigd door Bornin op 14-10-2005 11:38 ]
Non taken
ff een soort van mededeling
ik stap vandaag (laat in de avond) over van multiplay naar i3d
dus het kan zijn dat er morgen even geen server meer online is (omdat ik nogal moeite heb met online komen thuis
)
daarna gaat het weer gewoon prima maar dat betekend wel dat het ip veranderd!
dus het kan zijn dat er morgen even geen server meer online is (omdat ik nogal moeite heb met online komen thuis
DJMantri,
zal de servernaam hetzelfde blijven of wordt er I3D.nl voor gezet?
Imo is het handiger om er I3D voor et zetten wantt dat zal toch een breder publiek aantrekken (mits dat gewenst is natuurlijk
)
zal de servernaam hetzelfde blijven of wordt er I3D.nl voor gezet?
Imo is het handiger om er I3D voor et zetten wantt dat zal toch een breder publiek aantrekken (mits dat gewenst is natuurlijk
Weet je toevallig het ip-adres al? Dan kan ik hem alvast toevoegen aan mijn favorietendjmantri schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:36:
dus het kan zijn dat er morgen even geen server meer online is (omdat ik nogal moeite heb met online komen thuis)
Zoals gezegd, hoe wil je pci in agp krijgen?Puresmoker schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:09:
[...]
Wel zijn ze er in agp uitvoering, een lijstje
Asus GeForce 6800 GT 128MB (AGP, DVI), V9999GT/TD € 242,-
Point of View GeForce 6800 GT 256MB DDR3 € 275,-
Chaintech GeForce 6800 GT 256MB DDR3 (AGP, DVI), AA6800G € 300,-
pw
[ Voor 6% gewijzigd door greatgonzo op 14-10-2005 13:14 ]
Weinig Battlefield he.. die videokaarten talk.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Jep, dit hoort hier helemaal niet, zoals eigenlijk ook al de Waarschuwing weergeeft. Maar ja, je wordt ook wel eens zat van het dagelijkse gemopper dat dit weer niet werkt en dit weer niet werkt, wat hier eigenlijk ook al niet thuis hoortjagermeister schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:20:
Weinig Battlefield he.. die videokaarten talk.
Oke, de server is vanavond vroeg dus nog niet offline lijkt me.djmantri schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 11:36:
dus het kan zijn dat er morgen even geen server meer online is (omdat ik nogal moeite heb met online komen thuis)
En je zocht nog steeds admins geloof ik, ik had het al eerder aangegeven via MSN voor je oude server, dus bij deze nogmaals.
Trouwens wel een goed idee om i3d voor de naam te (laten) zetten, zodat die in het i3d lijstje verschijnt ingame.
@greatgonzo: puresmoker heeft dat Asrock mobo dat zowel een AGP slot als een PCI-E slot heeft.
@FnF/Sain Onez: Gisteren heb ik Adaptive AA aangezet (en no AAA support uit
@Zx.Mic: ging weer lekker he gisteren met z'n tweeën in de Cobra
hoe moet die serverbrowser nu precies werken dan? Ik speel graag strike at karkand dus vul ik in dat vakje boven de mapnaam "karkand" in en dan is m'n hele lijst met servers leeg. Ik kan klikken op refresh servers of op refresh maar geen servers. Ook als ik karkand weer weghaal krijg ik met geen mogelijkheid weer een lijst met servers. Werkt het gewoon niet of ben ik weer achterlijk bezig?
Werkt nietJuggernaut schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:05:
hoe moet die serverbrowser nu precies werken dan? Ik speel graag strike at karkand dus vul ik in dat vakje boven de mapnaam "karkand" in en dan is m'n hele lijst met servers leeg. Ik kan klikken op refresh servers of op refresh maar geen servers. Ook als ik karkand weer weghaal krijg ik met geen mogelijkheid weer een lijst met servers. Werkt het gewoon niet of ben ik weer achterlijk bezig?
Nu we toch offtopic gaanMaTr1x schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:02:
[...]
Oke, de server is vanavond vroeg dus nog niet offline lijkt me.
En je zocht nog steeds admins geloof ik, ik had het al eerder aangegeven via MSN voor je oude server, dus bij deze nogmaals.
Trouwens wel een goed idee om i3d voor de naam te (laten) zetten, zodat die in het i3d lijstje verschijnt ingame.
@greatgonzo: puresmoker heeft dat Asrock mobo dat zowel een AGP slot als een PCI-E slot heeft.
@FnF/Sain Onez: Gisteren heb ik Adaptive AA aangezet (en no AAA support uit) en zo de hele avond BF2 gespeeld, het zag er idd veel scherper uit, en ik ging er maar een paar fps op achteruit, dus ik laat het lekker aanstaan. Over dat eerdere probleem: dat de grond 'meerolde', dat is gelukkig verdwenen, dus Omega 5.9 + Ati Tray Tools + Advanced Tweaks aan + Adaptive AA aan =
![]()
@Zx.Mic: ging weer lekker he gisteren met z'n tweeën in de Cobra
heb nu cat5.10 draaien met ATT en al die additional tweaks aan, met adapt AA maar valt toch niet te spelen op 1600x1200 4xaa géén AF (merk geen verschil in IQ behalve in fps) bovenste 3 en onderste op high (videosettings) rest medium ingesteld, vooral als er 'foliage' is , bomen en voornamelijk gras, dropt het gigantisch..... ter voorbeeld:
mét (25,5fps)

zónder(47fps)

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Anoniem: 154414
Ik heb net een nieuwe monitor aangeschaft, de ilyama E431S-B3...(17"TFT)
ziet er zeer strak uit allemaal alleen ik kan BF2 niet meer opstarten, als het scherm zwart wordt en dus het spel begint te laden springt ie weer terug naar het bureaublad....
Iemand advies?
ziet er zeer strak uit allemaal alleen ik kan BF2 niet meer opstarten, als het scherm zwart wordt en dus het spel begint te laden springt ie weer terug naar het bureaublad....
Iemand advies?
ik zou zeggen probeer dit eens.
Voor technische vragen (bv. patches die niet mee willen werken) kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht. Daar is dit topic niet voor bedoeld.
Probeer eens %karkandJuggernaut schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:05:
hehe jah. was leuk toen op gegeven moment het hele squad een apc had. met zn alle vlaggen cappenBlacksnak schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:50:
[...]
Inderdaad, eergisteren zo ook een paar potjes gespeeld op DJMantri's server met een aantal GoT'ers. Tegenstander had geen schijn van een kans! Wat is BF dan toch fijn :-)
wel gelachen toen op gegeven moment de voorste in een rafijn reed en dus dood was en de rest van de rij apc's doodleuk er achteraan rijdt
helaas, ik dacht dat multiplay wel de hele dag nog mn server online zou houden 
maar:
ofwel djmantri is dus tijdelijk offline
en persoonlijk wilde ik i3d er wel in zetten maar niet vooraan
(djmantri.nl moet er nl voorrang bij krijgen imo) en als je zoekt op i3d komt ie toch wel (bovendien iets hoger dan de rest aangezien d lager in het alfabet staat
)
desalniettemin kan het zijn dat er nog wat problemen zijn ivm verhuizing dus
ik kan onder andere modmanager niet meer erbij zetten waardoor ik wat hulpmiddeltjes mis, al zijn ze er bij i3d.nl wel mee bezig
er werd mij trouwens verteld dat mn server eind deze middag online zal staan maar dan staat misschien niet alles helemaal 100% ingesteld (al heb ik wel gevraagd of er al wat doorgevoerd kon worden)
helaas heb ik er dan nog zelf niet op gespeeld dus ben niet verantwoordelijk voor enige fouten
maar:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| horised Servers ClanForge was unable to find any servers that you are authorised to manage. warning All your servers have expired or been cancelled. ok Server 'DJMantri.nl For GoT (Dutch - Ranked)' Service cancelled on the 2005-10-14. ok Server 'Multiplay.co.uk :: MH2895 Teamspeak (Logical)' Service cancelled on the 2005-10-14. |
ofwel djmantri is dus tijdelijk offline
en persoonlijk wilde ik i3d er wel in zetten maar niet vooraan
desalniettemin kan het zijn dat er nog wat problemen zijn ivm verhuizing dus
ik kan onder andere modmanager niet meer erbij zetten waardoor ik wat hulpmiddeltjes mis, al zijn ze er bij i3d.nl wel mee bezig
er werd mij trouwens verteld dat mn server eind deze middag online zal staan maar dan staat misschien niet alles helemaal 100% ingesteld (al heb ik wel gevraagd of er al wat doorgevoerd kon worden)
helaas heb ik er dan nog zelf niet op gespeeld dus ben niet verantwoordelijk voor enige fouten
Als ik al mijn filters weghaal en de mapname ook dan krijg ik weer de complete serverlijst terug. Volgens mij werkt het zoeken op mapname ook alleen maar als je de exacte mapname invult.Juggernaut schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:05:
Volgens mij werkt het niet als je de servernaam niet exact begint zoals die ook heet. Dus zal je imo DJMantri.....i3d niet vinden als jij zoekt op I3D......djmantri schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:45:
en persoonlijk wilde ik i3d er wel in zetten maar niet vooraan (djmantri.nl moet er nl voorrang bij krijgen imo) en als je zoekt op i3d komt ie toch wel (bovendien iets hoger dan de rest aangezien d lager in het alfabet staat)
Kan het mis hebben, iemand die dit kan bevestigen (of niet

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 153850 op 14-10-2005 15:53 ]
Anoniem: 153006
Zou iemand mij nog een keer kunnen vertellen hoe ik fps in beeld krijg tijdens het spelen, ik zie het niet staan bij command line opties.
` (tilde) om console te openen (daarna 1x backspace omdat die ` er komt te staan...) en dan type je renderer.drawfps 1/0 om het aan/uit te zetten..
Weet je het ip adres toevallig al?
Search werkt hier helemaal nietAnoniem: 153850 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:49:
[...]
Als ik al mijn filters weghaal en de mapname ook dan krijg ik weer de complete serverlijst terug. Volgens mij werkt het zoeken op mapname ook alleen maar als je de exacte mapname invult.
[...]
Volgens mij werkt het niet als je de servernaam niet exact begint zoals die ook heet. Dus zal je imo DJMantri.....i3d niet vinden als jij zoekt op I3D......
Kan het mis hebben, iemand die dit kan bevestigen (of niet). ANders ben ik nml al een hele tijd zeer moeilijk aan het zoeken
als ik alles uitvink dan werkt het vaak wel gewoon 
maar ik zal er iig ff over nadenken en misschien doe ik i3d er wel voor maar niet .nl ofzo
weet ik iig nog niet
het ip weet ik helaas nog niet maar dat zal niet al te lastig te vinden zijn denk ik
het is iig wel gewoon zoeken op djmantri dus als je dat doet dan kom je al n eind
maar ik zal er iig ff over nadenken en misschien doe ik i3d er wel voor maar niet .nl ofzo
weet ik iig nog niet
het ip weet ik helaas nog niet maar dat zal niet al te lastig te vinden zijn denk ik
het is iig wel gewoon zoeken op djmantri dus als je dat doet dan kom je al n eind
Oke, ik zal alles eens voor de aardigheid uitvinken, en zien of het werkt, ik zal direct wel ff posten of het wel of niet werktdjmantri schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 16:01:
als ik alles uitvink dan werkt het vaak wel gewoon
weet ik iig nog niet
//EDIT:
Jep, werkt inderdaad
[ Voor 14% gewijzigd door Phyxion op 14-10-2005 16:09 ]
ik dus niet. enige manier om weer servers te krijgen is het spel opnieuw op te startenAnoniem: 153850 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 15:49:
[...]
Als ik al mijn filters weghaal en de mapname ook dan krijg ik weer de complete serverlijst terug. Volgens mij werkt het zoeken op mapname ook alleen maar als je de exacte mapname invult.

zal da %karkand zo eens proberen
[ Voor 5% gewijzigd door Kaasplank op 14-10-2005 16:09 ]
het kan zijn dat je monitor de refreshrate niet aan kan waar het op staat ingesteld.Anoniem: 154414 schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:33:
Ik heb net een nieuwe monitor aangeschaft, de ilyama E431S-B3...(17"TFT)
Iemand advies?
Wie gaat het volgende deel klaarmaken?
Deze nadert zijn einde
Ik wil het ook wel weer doen, hoor.
(Dit keer wacht ik wel even
)
Deze nadert zijn einde
Ik wil het ook wel weer doen, hoor.
(Dit keer wacht ik wel even
En deeltje XXII alweer
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor technische vragen (bv. patches die niet mee willen werken) kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht. Daar is dit topic niet voor bedoeld.