Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
sluiten

Laatste kans om te stemmen voor de Tweakers Awards 2019/2020!

Dit jaar organiseert Tweakers alweer voor de dertiende keer de Tweakers Awards, de publieksprijs voor de beste technologie- en elektronicaproducten. Laat je stem gelden en maak kans op een Google Stadia Premiere Edition, Nintendo Switch inclusief Mario Kart of een setje Sony WF-1000XM3 in-ear oordoppen.

Stemmen

Toon posts:

[PC] Battlefield 2 - deel XXI Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.257 views sinds 30-01-2008

• Ace Lightning
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 31-10-2016
quote:
jagermeister schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:57:
[...]

Here some more about the tooltje :P

[...]
en nu zouden we eigenlijk die tool goed moeten promoten of zelfs een nieuwe nieuwigheid in de next komende patch!! wat ze eigenlijk hadden beloofd EA/DICE, iemand die dice of ea kan overhalen om dit tooltje in de patch te stoppen?? :P

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

• jagermeister
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 18-01 12:32

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Er is volgens mij ook al een port van de map Berlin. Zag laatst volgens mij zoiets.

EDIT: Gevonden :P http://www.planetbattlefi...es/news2/bf2map100805.jpg

Voor een overzicht van wat custom maps kijk @ http://www.planetbattlefield.com/bf2/tweakin/maps/
quote:
Ace Lightning schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:10:
[...]
en nu zouden we eigenlijk die tool goed moeten promoten of zelfs een nieuwe nieuwigheid in de next komende patch!! wat ze eigenlijk hadden beloofd EA/DICE, iemand die dice of ea kan overhalen om dit tooltje in de patch te stoppen?? :P
Weet niet of het tooltje goed werkt. Bovendien betwijfel ik of EA dit zal toevoegen. Weet wel zeker van niet eigenlijk.

jagermeister wijzigde deze reactie 11-10-2005 15:22 (64%)

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

• TheJoker
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 16-01 12:52
quote:
Blacksnak schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 14:53:
[...]
Dat wil ik dus ook doen maar kan nergens een instelling hiervoor vinden. Op welke tab kun je deze key binden?
correct me if i'm wrong, volgens mij staat dit bij options > controls > general
quote:
jagermeister schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:16:
[...]
Weet niet of het tooltje goed werkt. Bovendien betwijfel ik of EA dit zal toevoegen. Weet wel zeker van niet eigenlijk.
Het is sowieso al erg jammer dat EA geen mogelijkheid biedt om custom maps van de server te downen, ieder zichzelf respecterend spel kan dit, waarom BF2 dan niet?

TheJoker wijzigde deze reactie 11-10-2005 15:22 (41%)

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

• Ace Lightning
quote:
Er is volgens mij ook al een port van de map Berlin. Zag laatst volgens mij zoiets.

EDIT: Gevonden :P http://www.planetbattlefi...es/news2/bf2map100805.jpg

Voor een overzicht van wat custom maps kijk @ http://www.planetbattlefield.com/bf2/tweakin/maps/

[...]
nee maar ik heb gelezen dat er een stukje code heeft ingezeten in BF2(voor het downloaden van cunstom maps) maar een of ander reden dat ze het eruit hebben gegooid
maar ze hebben die code niet goed uitgesloopt zo konden deze makers de tool maken..

• Stewie!
  • Registratie: september 2001
  • Laatst online: 00:11
quote:
FnF schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:09:
[...]

Ik hoop vooral op een Strike at Karkand map, dat lijkt me echt helemaal geweldig _O_
Heb je al enig idee wanneer er weer een nieuwe patch uitkomt?
Kan morgen zijn, kan over 2 maanden zijn, ik gok t laatste

i3D.net - A Ubisoft Company
GameBlocks Anti-Cheat

• Basti504
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 20:44

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

Hier staan ook een helehoop custom maps :P , de meine staan er ook tussen . Er word trouwens niet zoveel op custom maps servers gespeelt :/ , het valt mij op dat bijna de helft van die servers wake island 2007 draaien :?

...

• Phyxion
  • Registratie: april 2004
  • Laatst online: 17-01 18:12

Phyxion

_/-\o_

quote:
DaMorpheus schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:27:
[...]

Kan morgen zijn, kan over 2 maanden zijn, ik gok t laatste
Zoiets dacht ik dus ook al :'( En EA/DICE wil er zeker ook niks over kwijt? Want vooral de server-zoek-bug begint me steeds meer te vervelen :(
Laten we hopen dat bij de volgende patch iig een Urban map zit ;)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

• jagermeister

jagermeister

quote:
Ace Lightning schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:27:
[...]

nee maar ik heb gelezen dat er een stukje code heeft ingezeten in BF2(voor het downloaden van cunstom maps) maar een of ander reden dat ze het eruit hebben gegooid
maar ze hebben die code niet goed uitgesloopt zo konden deze makers de tool maken..
Denk dat dat komt omdat een beetje map groter is dan 50 MB. Bovendien.. als 15 / 64 mensen tegelijk die map van de server gaan plukken.... psies..

Volgens mij connect dit tooltje naar een externe downloadlocatie waar betreffende map te downloaden is.

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

Ik lees net dit:
quote:
NEK schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:34:
Ik heb EA gesproken en zij zullen binnenkort de patch verwijderen van hun website en wachten op patch 4. Het is een groot probleem en zij verwachten binnen 1 maand een nieuwe patch. Het werd mij aanbevolen alles te verwijderen en alleen de DVD-installatie te gebruiken, eventueel met patch 1.01 en patch 1.02.
Kan DaMorpheus, of iemand anders, daar misschien wat meer over vertellen? Want zo veel werk lijkt mij een hotfix niet om te maken voor al deze problemen...

• Widow
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 15:47
quote:
Basti504 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:35:
het valt mij op dat bijna de helft van die servers wake island 2007 draaien :?
maar dat is een ubermap :D overal weer snipeplekken opzoeken, manieren om bootjes te stelen en op bepaalde punten te komen en vanaf daar weer te fraggen, tot meerdere mensen het ontdekken en er wat aan gaan doen, en dan weer andere punten opzoeken waar je je oude plek kan besnipen en wachten tot enemy snipers er gaan liggen, ja ik vind wake island echt weer een lekkere map. Je kan nergens heen met je tank, dus die krengen hebben iig niet zoveel power op dat level.

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

• Ace Lightning
quote:
jagermeister schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:01:
[...]

Denk dat dat komt omdat een beetje map groter is dan 50 MB. Bovendien.. als 15 / 64 mensen tegelijk die map van de server gaan plukken.... psies..

Volgens mij connect dit tooltje naar een externe downloadlocatie waar betreffende map te downloaden is.
ik denk dat EA/DICE er ook wel aan heeft gedacht of anders zouden de gameservers zelf er ook onder lijden :>

• JohnD
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 21:44

JohnD

Bernd

quote:
Basti504 schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:35:
het valt mij op dat bijna de helft van die servers wake island 2007 draaien :?
dit vind ik dus ook vreselijk irritant. Zet die map gewoon in de rotation en gamen maar.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 23:48

Bor

Frontpage Admin / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

quote:
Berlin _/-\o_ Komt deze in een volgende patch of is dit een custom port?

Frontpagemoderatie Forum

• Shabbaman
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 21:22

Shabbaman

Got love?

Zeg.

Ik kan ineens geen server meer joinen. Nu heb ik geen patch 1.03 geinstalleerd (volkomen onmogelijk namelijk), maar tot vandaag was dat geen enkel probleem.

EDIT:

Ik bedoel dus, als ik de servers filter op "zelfde versie" en een server aanklik, dan ga ik weer terug en komt er een browser refresh. Hetzelfde wat je krijgt als een server vol is, maar dan zonder waarschuwingsboodschap.

Shabbaman wijzigde deze reactie 11-10-2005 18:11 (42%)

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

• Blacksnak
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 13-10-2019
quote:
FnF schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 16:04:
Ik lees net dit:
[...]
Kan DaMorpheus, of iemand anders, daar misschien wat meer over vertellen? Want zo veel werk lijkt mij een hotfix niet om te maken voor al deze problemen...
Lijkt mij dikke onzin...maar wie ben ik eh :) :+

• Onno F
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 22-05-2006
heej---> ik wil dit wel ff laten weten:

specs

amd 2800+ barton
512 mb ddr 400 ram
gf 5200 128 mb

in de laagste settings is bf 2 best wel speelbaar: veel mensen zeggen dat dit niet kan. maar ik heb het spel en je kan gewoon volop genieten hoewel de beelden natuurlijk niet geweldig zijn

• NEK
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 15-01 13:35
quote:
Ik lees net dit:
[...]
Ik heb vanmiddag de Nederlandse helpdesk aan de telefoon gehad en die vertelde mij dit. Ze hebben wereldwijd meerdere problemen met patch 3 en ze verwachten dat EA hoofdkantoor (canada) zo spoedig mogelijk werk van gaat maken.

• Hielko
  • Registratie: januari 2000
  • Laatst online: 15:26
Haha, jaja net zo spoedig als 1.03 vast.... ETA 2/3 maand dus minimaal.

• Xanad0x
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 15-06-2006

Xanad0x

-= BF2 & UT2004 Player =-

Ben eindelijk Corporal.. nog 1,669 punten tot Sergeant. :) Duurt nog ff dus. :)

Help GoT mee ! | My BF2 Stats

• jagermeister

jagermeister

quote:
Bor de Wollef schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:00:
[...]

Berlin _/-\o_ Komt deze in een volgende patch of is dit een custom port?
Is een custom port. Ik heb hem nog niet gespeeld. Weet dus niet of het wat is. Screens zagen er wel redelijk goed uit.

• Maartenvb
  • Registratie: september 2005
  • Laatst online: 06-02-2018
http://edit.petr.com/maarten/images/bf3.jpg
:? 8/6 in een squat :?
Is dit weer eens zo'n vage server optie. want ik zag het later ook andere squat hebben.
Want ik zag ook gewoon 7 andere ventjes achter mij huppelen.
Na wel grappig :) vind squat altijd wel leuk om als een team te werken.
Andere mensen dit ook mee gemaakt reactie welkom ;)

doe voortaan eens netjes resizen ;)

Crash wijzigde deze reactie 11-10-2005 22:14 (9%)

An apple a day keeps windows away

• Sideshowbobbie
  • Registratie: augustus 2005
  • Laatst online: 14-12-2019
quote:
NEK schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 17:46:
[...]

Ik heb vanmiddag de Nederlandse helpdesk aan de telefoon gehad en die vertelde mij dit. Ze hebben wereldwijd meerdere problemen met patch 3 en ze verwachten dat EA hoofdkantoor (canada) zo spoedig mogelijk werk van gaat maken.
Problemen?? Welke problemen? :P

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

quote:
Maartenvb schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 18:57:
[afbeelding]
:? 8/6 in een squat :?
Is dit weer eens zo'n vage server optie. want ik zag het later ook andere squat hebben.
Want ik zag ook gewoon 7 andere ventjes achter mij huppelen.
Na wel grappig :) vind squat altijd wel leuk om als een team te werken.
Andere mensen dit ook mee gemaakt reactie welkom ;)
Wat is een Squat? Je bedoeld zeker een Squad _O_
Ik zat laatst iig ook in een Squad van 7/6, lijkt me idd niet helemaal te kloppen, maar ach, wat is zo'n bug nou, dat maakt niet zo veel uit, er zijn veel vervelendere bugs :P

• MaTr1x
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 12-01 12:13
@ jagermeister: nice er is dus er is ook al een Berlin map voor BF2 :) Behalve Fileplanet staat die map ook hier.
@ Banzaibunny: hehe en ook al een El Alamein dus, ik vond 'm ook hier.
@ Largamelion: 2 bad dat het niet werkt met een prefix. FYI: Je kunt je prefix eruit slopen in de Global.con text file mocht dat nodig zijn.
@ Basti504: welke map heb jij gemaakt daaro op battlefield2.filefront.com?
@ FnF: over ATT, ik heb van het weekend bij "Advanced Tweaks" voor d3d alle "additional tweaks" aangezet en die 2 daaronder, ik heb nog niks gedaan aan die fog tweaks bovenin en de tiling tweaks onderin. Het enige verschil dat ik zie is dat bijvoorbeeld de reflection op sommige voertuigen echt veel mooier is, ljikt meer op zo'n reflection die je ziet bij render apps, wel erg nice :*) Welke ATT tweaks zijn er nog meer aan te raden?

π

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

quote:
MaTr1x schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:09:
@ jagermeister: nice er is dus er is ook al een Berlin map voor BF2 :) Behalve Fileplanet staat die map ook hier.
@ Banzaibunny: hehe en ook al een El Alamein dus, ik vond 'm ook hier.
@ Largamelion: 2 bad dat het niet werkt met een prefix. FYI: Je kunt je prefix eruit slopen in de Global.con text file mocht dat nodig zijn.
@ FnF: over ATT, ik heb van het weekend bij "Advanced Tweaks" voor d3d alle "additional tweaks" aangezet en die 2 daaronder, ik heb nog niks gedaan aan die fog tweaks bovenin en de tiling tweaks onderin. Het enige verschil dat ik zie is dat bijvoorbeeld de reflection op sommige voertuigen echt veel mooier is, ljikt meer op zo'n reflection die je ziet bij render apps, wel erg nice :*) Welke ATT tweaks zijn er nog meer aan te raden?
Gewoon alles aanschakelen, behalve 1 optie, dat is No Support for Adaptive AA. De rest kan gewoon allemaal aan :) En inderdaad, BF2 ziet er echt enorm veel beter uit met alle tweaks enabled :) Zelf heb ik nog niet echt getest wat welke tweak nou precies doet, maar zolang alles met alles enabled er stukken beter uitziet, en betere fps geeft, vind ik het wel goed _/-\o_

• Largamelion
  • Laatst online: 20:32
quote:
Dit snap ik dus niet en wil ik dus niet, ik wil net dat ie m'n prefix onthoudt!

Dit komt uit TS:
quote:
Prefix weghalen
Sinds Patch 1.03 heb je de mogelijkheid om een prefix van 6 karakters in te stellen.
Alleen blijkt nu dat EA denkt dat wij nooit eens zonder willen spelen, eenmaal ingesteld, altijd een prefix voor je naam
Gelukkig kan je hem wel weghalen door een bestandje te editen, te weten <Mijn Documenten map>\Battlefield 2\Profiles\Global.con.
Vervolgens wijzig je de regel

code:
1
GlobalSettings.setNamePrefix "prefix"

(waar "prefix" staat voor jouw prefix) naar
code:
1
GlobalSettings.setNamePrefix ""

Nu zit je weer zonder prefix
Ik snap niet hoe jullie daarop komen... wat er gebeurt als je het spel start is dat in je 'global.con' de regel 'GlobalSettings.setNamePrefix ""' juist leeggemaakt wordt, en dit telkens je het spel start. De enige oplossing is je 'global.con' read-only maken, maar dan moet je dus steeds eenmaal inloggen, spel afsluiten, opnieuw connecten via ASE en dan gaat t.

Largamelion wijzigde deze reactie 11-10-2005 19:21 (16%)

• ROFLASTC
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 15-01 11:56

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Is die important message van EA weg te slopen?? En zijn die 1942 maps ook op ranked servers? zal wel niet...

• MaTr1x
@ROFLASTC: gewoon die irritante melding negeren, je hoeft niet eens op Close te klikken.
quote:
FnF schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:12:
[...]

Gewoon alles aanschakelen, behalve 1 optie, dat is No Support for Adaptive AA. De rest kan gewoon allemaal aan :) En inderdaad, BF2 ziet er echt enorm veel beter uit met alle tweaks enabled :) Zelf heb ik nog niet echt getest wat welke tweak nou precies doet, maar zolang alles met alles enabled er stukken beter uitziet, en betere fps geeft, vind ik het wel goed _/-\o_
Oke ga ik eens proberen, ik had die "No Support for Adaptive AA" nog wel aan laten staan, omdat ik vermoedde dat het anders onspeelbaar zou worden, maar ik zal AAA dan toch zo ff checken als ik thuis ben. thnx

π

• Widow
quote:
ROFLASTC schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:31:
Is die important message van EA weg te slopen?? En zijn die 1942 maps ook op ranked servers? zal wel niet...
nee dat kan niet, dit spel is van EA hoor, daar kan dat soort spul allemaal niet :/ ranked bf1942 maps zijn er ook niet, mag allemaal niet van EA...

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

quote:
MaTr1x schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:48:
@ROFLASTC: gewoon die irritante melding negeren, je hoeft niet eens op Close te klikken.

[...]

Oke ga ik eens proberen, ik had die "No Support for Adaptive AA" nog wel aan laten staan, omdat ik vermoedde dat het anders onspeelbaar zou worden, maar ik zal AAA dan toch zo ff checken als ik thuis ben. thnx
Het is alleen maar de Support, het is zo dat AAA meteen enabled wordt, alleen krijg je wel de mogelijkheid om het te enablen, wat normaal niet zo is ;)

• PhoeniXProjects
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 23-02-2011
quote:
Epitome schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 18:07:
Nee, dan zie je je prefix niet staan maar als je inlogt is ie er weer wel! :/

Ik heb het al eruit gesloopt maar dan via:

My documents\Battlefield 2\Profiles\Global.con
code:
1
GlobalSettings.setNamePrefix ""

Thanx...dat zocht ik al..

• PhoeniXProjects
quote:
Basb schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 14:02:
[...]

Ik wil ook de servie batch halen van de US, de chineze en die van de mec heb ik al. Wat me opvalt dat in Amerikaanse team vaak het niveau stuk minder is. Kom ik helemaal nergens als ik met US speel. Tevens standaard elke keer loosing team met een hele grote marge. Verder bij US, dat je als squad leader geen normale teammates kan verzamelen, daarnaast als je commander bent vaak ook niks met je squads kan. Iedereen doet maar wat. Met name op operation clean sweep er frustrerend, aangezien je met het materieel overwicht de MEC kan afmaken als je squads beetje luisteren.

Ben maar weer eff " voor" de Chinezen en scoor weer medailles en sta weer steevast in top 10(van 64-server) >:)

Die US batch zal me dus eff een worst wezen, heb geen zin kanonnenvoer te spelen :+
Ben ik nou gek? Er is toch geen service ribbon voor US??

• Basti504
  • Registratie: februari 2005
  • Laatst online: 20:44

Basti504

Niet de enige, wel de echte.

quote:
[..]
[..]
Deze , deze map is een beetje "mwa" vind ik, was meer een test map :P

En deze , vind ik best wel goed gelukt, soort in grote lijnen een Ohma Beach.

tip:
Als je de editor alleen voor mappen gebruikt moet je die matiriaal editor en animation editor uitzetten enz. dan start ie veel sneller op

...

• Stewie!
quote:
Ik lees net dit:

[...]

Jep, ik heb net bericht gekregen van EA dat het inderdaad onzin is. Dus geen idee wie of wat het verteld heeft, maar het klopt niet

GameBlocks Anti-Cheat

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

quote:
PhoeniXProjects schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:23:
[...]

Ben ik nou gek? Er is toch geen service ribbon voor US??
Nope, die is er inderdaad ook niet zo goed ik weet :) Wel van China en MEC, maar niet van USMC...
quote:
DaMorpheus schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:35:
[...]

Jep, ik heb net bericht gekregen van EA dat het inderdaad onzin is. Dus geen idee wie of wat het verteld heeft, maar het klopt niet
Mooi, vond het al een beetje vreemd bericht :) Toevallig ook nog wat gehoord over eventuele patch/hotfix voor serialproblem en serverbrowser e.d.? :9

• Bulls
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 08-12-2019

Bulls

Chump has no hands

quote:
[...]

waar kun je die tweaks instellen dan of heb je daar een tool/progje voor nodig

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

quote:
Largamelion schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 19:19:
[...]
Dit snap ik dus niet en wil ik dus niet, ik wil net dat ie m'n prefix onthoudt!

Dit komt uit TS:

[...]
Ik snap niet hoe jullie daarop komen... wat er gebeurt als je het spel start is dat in je 'global.con' de regel 'GlobalSettings.setNamePrefix ""' juist leeggemaakt wordt, en dit telkens je het spel start. De enige oplossing is je 'global.con' read-only maken, maar dan moet je dus steeds eenmaal inloggen, spel afsluiten, opnieuw connecten via ASE en dan gaat t.
wat doen julie allemaal moeilijk zeg, ga gewoon voor het inloggen er iets in typen en weer weg "backspacen" dan heb je als je inlogt erna geen prefix meer B) en je kan het heel snel zien want onderaan staat welk account geactiveerd is.

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

quote:
WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:42:
[...]

waar kun je die tweaks instellen dan of heb je daar een tool/progje voor nodig
Het zijn niet specifieke BF2 tweaks, het zijn gewoon algemene tweaks voor ATi kaarten, en je hebt er het progsel ATi Tray Tools voor nodig van Ray Adams
quote:
WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:46:
[...]

wat doen julie allemaal moeilijk zeg, ga gewoon voor het inloggen er iets in typen en weer weg "backspacen" dan heb je als je inlogt erna geen prefix meer B) en je kan het heel snel zien want onderaan staat welk account geactiveerd is.
Dubbelpost :) Maar inderdaad, gewoon wat op de spatiebalk raggen als je opnieuw inlogt, en het is weg :)

• Shuriken
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 15-01 19:58

Shuriken

Life is all about priorities

quote:
Oemfoefoe schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:28:
[...]

Is het dan zo als je alle benodigde badges hebt om van Gunnery Sergeant te promoveren naar First Sergeant i.p.v. Master Sergeant dat je dan nooit ver zou kunnen promoveren?
De daaropvolgende ranks volgens ubar behaal je alleen maar als Master Sergeant en dus niet als First Sergeant.
Volgens die zelfde ubar zou je 2 ranks moeten overslaan om 2nd Lieutenant te worden wat mij onmogelijk lijkt.

Misschien denk ik erg kort door de bocht, maar misschien ook niet geheel onbelangrijk?!
Als je mijn bovenstaande opmerking had gelezen kloppen de gegevens op bf2s dus niet.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• PhoeniXProjects
quote:
RAZORDUDE schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 16:19:
[...]

Je hebt helemaal gelijkt, dit vind ik ook heel jammer.
Ik zou het ook heel handig vinden als je dingen kon zeggen zoals:
Need a medic?
I'm a medic!
Er waren nog wel wat van die dingen maar weet ze zo niet meer, maar als je oa die voorbeelden die ik heb genoemd ook nog in het spel doet, dan maakt het de teamplay veel beter vind ik.

Als ik iemand wil healen dan moet ik steeds maar achter hem blijven lopen, en die gene die ik wil healen die heeft niet in de gaten dat er een medic is die hem wil healen, dus als je kon zeggen dat je een medic was dmv menu, dan merkt hij dat en kan je hem healen, en kan je veel beter samen werken.
Ik heb het eerder andersom....soms ren ik me kapot achter een medic aan...schreeuwend NEED A MEDIC (want dat kan wel) en die gasten lopen dan gewoon door. Die zijn dan alleen medic voor hunzelf denk ik dan. Zo vervelend!!

• T4F.nl_Muad
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 28-06-2019
Ik paf altijd een keer op zo'n medic dan ;)

De anti-tank unlock had ik veeeeel eerder moeten nemen, die roeleert echt mega! Super in korte afstand, echt 1000 keer beter dan die rot mp5. Lange afstand is het nog steeds niks, maar die mp5 was helemaal butt.

• Martinspire
  • Laatst online: 01:02
wat ik wel merk, ondanks mn unlocks speel ik nog steeds het meest met medic omdat ik die gewoon het fijnste vind (langste mee gespeeld en helemaal aan gewend!)

al is het wel handig om af en toe wat af te wisselen met andere (ook krachtige) wapens

Martinspire - PC, PS4, X1

• Oemfoefoe
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 20:33

Oemfoefoe

'|°o\O/o°|'

quote:
Shuriken schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 21:29:
[...]

Als je mijn bovenstaande opmerking had gelezen kloppen de gegevens op bf2s dus niet.
Deze bedoel je waarschijnlijk?
quote:
Shuriken schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:36:
[...]

Op http://ubar.bf2s.com/ kan je het e.a. aan informatie vinden over ranks. Let echter op de de info daar niet geheel correct is.

Ik heb gisteren een discussie met een GM van EA gehad. Voor bv. First Sergeant zijn er ook bepaalde requirements met betrekking tot kit score, tijd van gebruikte kit en punten.

Volgens hem was de rang van Gunnery Sergeant echter geen requirement. Helaas wilde hij niet zeggen wat de exacte requirements nu zijn.

Na enig vergelijk van mijn stats (Master Sergeant) t.o.v. een aantal First Sergeant is dat je naar alle waarschijnlijkheid een hoeveelheid uur Medic of Support moet hebben gespeeld. En daarbij dus een bepaalde hoeveelheid revives,heals of resupplies moet hebben gemaakt.
Ik had mijn vraagtekens bij de promotie na Master Sergeant/First Sergeant en niet het verschil tussen deze ranks. Helaas had jouw verklaring geen bevredigend antwoord. ;)

31gaming.nl

• SlagerBlom
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 13-09-2015
quote:
DaMorpheus schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:35:
[...]

Blijf je interessant doen over je zogenaamde contacten met Ea? Ik zou me rot schamen met het resultaat van afgelopen patch als ik jou was :D Maar sommigen stoten zich blijkbaar graag aan dezelfde steen?

SlagerBlom wijzigde deze reactie 12-10-2005 03:03 (13%)

• Stewie!
quote:
Digibilly schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 03:02:
[...]

Blijf je interessant doen over je zogenaamde contacten met Ea? Ik zou me rot schamen met het resultaat van afgelopen patch als ik jou was :D Maar sommigen stoten zich blijkbaar graag aan dezelfde steen?
:?
De patch wordt niet teruggerold, wat is daar zo moeilijk aan te begrijpen? :?

GameBlocks Anti-Cheat

• tijmennnnn
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 01-12-2005
beste tweakers,

ik heb een vraagje, omdat ik volgende week op donderdag een lanparty heb wil ik natuurlijk wel een beetje oefenen (wil niet om de have klap dood geschoten worden) maar het lukt niet echt om online te spelen. dus mijn vraag,
is expert bij solo spel veel beter dan de mesen online of veel slechter of het zelfde.

want als ik dat weet ga ik gewoon met expert spelen.

alvast bedankt

• OzBoz
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 20-10-2019

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

quote:
tijmennnnn schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 07:40:
is expert bij solo spel veel beter dan de mesen online of veel slechter of het zelfde.
alvast bedankt
Ik heb niet BF2 niet echt veel single gespeeld (niet echt wat aan) maar voor mijn gevoel zijn ze dommer en voorspelbaarder qua tactiek. Maar aan de andere kant schieten ze wel beter dan de gemiddelde online gamer. Ook als ze je haast niet kunnen zien en ze normaal langs waren gelopen schieten ze raak.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn

• Largamelion
quote:
WSaeNoTSoCK schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 20:46:
[...]

Als jij nou eens de tijd zou nemen om aandachtig te lezen wat ik getypt heb, zou je zo geen dom antwoord geven... |:( . Ten eerste is het de bedoeling om met ASE te connecten en dan zie je het login scherm niet eens en ten tweede is het de bedoeling dat de prefix net blijft staan en dat ie niet telkens gewist wordt wanneer je het spel start.

Largamelion wijzigde deze reactie 12-10-2005 11:13 (15%)

• OxiMoron
  • Laatst online: 01-10-2019
quote:
beste tweakers,

ik heb een vraagje, omdat ik volgende week op donderdag een lanparty heb wil ik natuurlijk wel een beetje oefenen (wil niet om de have klap dood geschoten worden) maar het lukt niet echt om online te spelen. dus mijn vraag,

alvast bedankt
Als student Kunstmatige intelligentie zal ik hier evne op antwoorden.

Als we in staat waren menselijk lijkende bots te maken zou dat geweldig zijn, helaas zijn we dat niet.

Bots zijn best slim, op sommige punten, zoals Deep Blue goed kan schaken, zo kunnen bots goed schieten... soms een beetje te goed. bij mensen zit je altijd met de X factor die je niet in een bot kunt krijgen. Een mens zal nog wel eens iets onverwachts doen, van een bot... nou.. alleen als het ingeprogrammeerd is. ;)

maw: je kunt bots en mensen niet vergelijken.

Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?

• OMD
  • Laatst online: 00:56
quote:
beste tweakers,

alvast bedankt
legale versie kopen? :+

R7 3700X // Corsair H115 RGB // MSI B450 Mortar Max // 16Gb G.Skill Flare C14 // Corsair Air 540 // MSI RTX2080 Gaming X Trio // Adata XPG 1TB

• innocent
  • Laatst online: 04-07-2018
quote:
beste tweakers,

alvast bedankt
Als het net zo gaat als in BF1942 DC dan wordt gewoon van het dak geschoten (als je daar op ligt) terwijl jij die gasten niet eens kan zien. Ze schieten dan als het ware deels door het dak heen :(

• innocent
  • Laatst online: 04-07-2018
quote:
OxiMoron schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 08:42:
[...]

Als student Kunstmatige intelligentie zal ik hier evne op antwoorden.

Als we in staat waren menselijk lijkende bots te maken zou dat geweldig zijn, helaas zijn we dat niet.

Bots zijn best slim, op sommige punten, zoals Deep Blue goed kan schaken, zo kunnen bots goed schieten... soms een beetje te goed. bij mensen zit je altijd met de X factor die je niet in een bot kunt krijgen. Een mens zal nog wel eens iets onverwachts doen, van een bot... nou.. alleen als het ingeprogrammeerd is. ;)

Een schaakcomputer wil bijvoorbeeld nog wel eens verliezen omdat deze niet tevreden is met een remisse. :)

• lenny_z
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 28-09-2018
quote:
[filosofische modus]
Zijn mensen dan ook niet gewoon een berg variabelen bestrooid met wat randoms ?
Wiskundigen willen graag denken van wel, religieuzen willen graag denken van niet.
De waarheid zal wel ergens in het midden liggen :)
[/filosofische modus]

A.I. is in ieder geval zeer interessant.....

Don't worry mister B, I have a cunning plan to solve the problem.

• cybermans
  • Registratie: maart 2001
  • Laatst online: 16-01 15:41
Leuk een zelf denkend en lerende bot. Na 5 rondes ownt die je zo hard. (ow ja vergeet niet skynet achtige ideeen). Hoe goed je een bot ook maakt ze zijn bijna allemaal voorspelbaar op een gegeven moment. Een mens kan bv een valstrik doorzien door dat zijn intuitie hem verteld dat er wat mis is, een computer kan dat niet.

Strava | Runkeeper | Endomondo (mijn leikr uploads)

• Cyclonus
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 12-09-2017
Over het master sergeant/First Sergeant verhaal, na de patch hadden dus veel mensen First moeten worden Sergeant maar door een bug in het badge detectie systeem zijn deze mensen Master Sergeant geworden. Bug had te maken met het feit dat hij wel de Veteran Badge "zag" maar dan niet de basic waardoor het systeem besloot dat je dan de basic kennelijk niet had en dus geen First Sergeant werd! |:( Nu heeft EA een paar dagen na de patch 1.03 snel dit probleem gefixed alleen lijkt het voor de mensen die al zijn gepromoveerd te laat te zijn.
EA blijft hier zelf heel erg stil over maar heeft al wel deels toegegeven dat er een probleem was door dus die badge detectie bug te fixen! :(
edit:

Linkje erbij: EA UK FORUM

Cyclonus wijzigde deze reactie 12-10-2005 10:53 (14%)

Compassion will be your downfall!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

quote:
Cyclonus schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:51:
Over het master sergeant/First Sergeant verhaal, na de patch hadden dus veel mensen First moeten worden Sergeant maar door een bug in het badge detectie systeem zijn deze mensen Master Sergeant geworden. Bug had te maken met het feit dat hij wel de Veteran Badge "zag" maar dan niet de basic waardoor het systeem besloot dat je dan de basic kennelijk niet had en dus geen First Sergeant werd! |:( Nu heeft EA een paar dagen na de patch 1.03 snel dit probleem gefixed alleen lijkt het voor de
Patch opnieuw installen? Badge opnieuw halen als t ware wellicht dan wel promotie?

ROFLASTC wijzigde deze reactie 12-10-2005 11:22 (6%)

• Stewie!
quote:
EA blijft hier zelf heel erg stil over maar heeft al wel deels toegegeven dat er een probleem was door dus die badge detectie bug te fixen! :(
Over bugs gesproken: EA is nu bezig met de evaluatie van de patch. De serverhosters hebben hun bugs al aan kunnen geven, komende vrijdag is het de beurt aan de gamers.

Als jullie échte bugs hebben gevonden (dus geen gameplay wijzigingen, etc) of knoppen/controls hebben gevonden die niet lekker werken, meldt ze dan even hier op GoT of op ons forum: http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=5052
Vrijdagavond worden ze dan naar EA gestuurd zodat ze meegenomen worden in de feedback die EA aan DICE stuurt. Met een beetje geluk geeft DICE zelf reactie op de bugs.

GameBlocks Anti-Cheat

• Bornin
  • Laatst online: 05-12-2019
Misschien ten overvloede maar Stats retriever is wel een geinig progje B)

Non taken

• Shuriken
  • Registratie: november 1999
  • Laatst online: 15-01 19:58

Shuriken

Life is all about priorities

quote:
Over het master sergeant/First Sergeant verhaal, na de patch hadden dus veel mensen First moeten worden Sergeant maar door een bug in het badge detectie systeem zijn deze mensen Master Sergeant geworden. Bug had te maken met het feit dat hij wel de Veteran Badge "zag" maar dan niet de basic waardoor het systeem besloot dat je dan de basic kennelijk niet had en dus geen First Sergeant werd! |:( Nu heeft EA een paar dagen na de patch 1.03 snel dit probleem gefixed alleen lijkt het voor de mensen die al zijn gepromoveerd te laat te zijn.
edit:

Linkje erbij: EA UK FORUM
Ik heb ook al onder de naam joeribl4975 in dat topic gereageerd. Het lijkt erop dat EA zijn kop in het zand steekt omtrend dit probleem. Ze hebben inderdaad stilletjes het badge probleem opgelost en voor de rest vinden ze het ons probleem.

I rather have a bottle in front of me, then a frontal lobotomie

• Webwiper
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 06-12-2010
quote:
cybermans schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 10:40:
Leuk een zelf denkend en lerende bot. Na 5 rondes ownt die je zo hard. (ow ja vergeet niet skynet achtige ideeen). Hoe goed je een bot ook maakt ze zijn bijna allemaal voorspelbaar op een gegeven moment. Een mens kan bv een valstrik doorzien door dat zijn intuitie hem verteld dat er wat mis is, een computer kan dat niet.
Volgens mij raakt dit kant nog wal :wat is intuitie anders dan een soort onbewust, latent doorzicht in complexe gegevens ? Ook mensen zijn in theorie perfect voorspelbaar, alleen jammer dat we de enorme hoop prikkels niet dermate (slechts gedeeltelijk) kunnen verwerken ... Ik ben er zeker van dat er bots te creeëren zijn die geen mens kan doorgronden indien geen toegang tot de onderliggende gegevens.

• skullsplitter
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 29-11-2019

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

quote:
[...]

Waar kan ik die tweak vinden?

www.avpnews.com

• Dr Mad
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 05-01 14:40

Dr Mad

Team4Fun Vouwert

quote:
DaMorpheus schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 11:28:
[...]

Over bugs gesproken: EA is nu bezig met de evaluatie van de patch. De serverhosters hebben hun bugs al aan kunnen geven, komende vrijdag is het de beurt aan de gamers.

Als jullie échte bugs hebben gevonden (dus geen gameplay wijzigingen, etc) of knoppen/controls hebben gevonden die niet lekker werken, meldt ze dan even hier op GoT of op ons forum: http://forum.i3d.nl/showthread.php?t=5052
Vrijdagavond worden ze dan naar EA gestuurd zodat ze meegenomen worden in de feedback die EA aan DICE stuurt. Met een beetje geluk geeft DICE zelf reactie op de bugs.
Een vervelende bug waar ik sinds de patch vaak last van heb: Bij het switchen naar een nieuwe map op de server start het load screen prima. Nadat ie bijna klaar is met laden wordt ik van de server geknikkerd met de foutmelding: No server selected (gebeurt +/- 1 op de 3 mapchanges). Normaal gesproken zit ik zo'n beetje altijd als 1st in de game, hierdoor dus niet meer :(. Enige wat ik kan verzinnen is dat de server zelf nog niet klaar is met de mapchange en waardoor ik niet in de server kan, met als gevolg de foutmelding "server not selected".

Krijg opeens ook veel vaker de melding dat de content van mijn game veranderd is > opnieuw server aanklikken en hij doet het goed.

Als laatste heb ik sinds de nieuwe patch vaker last van random lag. Paar minuten lang een totaal verspringend beeld bij lopen/draaien/rijden.

De helft van de tijd selecteert ie mijn spawn point niet goed, waardoor ik opnieuw (eerst uit selectie scherm gaan) een spawn point moet selecteren.

Laatste bug (naar mijn mening dan): Het unlock systeem > veels te makkelijk nu om wapens geunlocked te krijgen > jammer..... heel jammer......... eigenlijk gewoon DOM van EA.

Verder speelt het wel goed en heb ik nog steeds veel plezier in het spel.

:w

Money4Gamers

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

quote:
[...]

Ik lees daar:
* Map Exploits op Karkland zijn niet aangepakt
Wat moet ik me daar van voorstellen?
quote:
Tweaks->Advanced Tweaks->D3D Tweaks :)

Verder krijg ik regelmatig een blauw scherm als ik Disconnect van een server, dit was met 1.0.2 niet het geval :(

Phyxion wijzigde deze reactie 12-10-2005 12:57 (19%)

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

quote:
Webwiper schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:47:
[...]

Volgens mij raakt dit kant nog wal :wat is intuitie anders dan een soort onbewust, latent doorzicht in complexe gegevens ? Ook mensen zijn in theorie perfect voorspelbaar, alleen jammer dat we de enorme hoop prikkels niet dermate (slechts gedeeltelijk) kunnen verwerken ... Ik ben er zeker van dat er bots te creeëren zijn die geen mens kan doorgronden indien geen toegang tot de onderliggende gegevens.
Alleen vreet zon bot dan wel veel rekenkracht, en er is nog geen model die onze complexiteit kan verduidelijken kwa denken en redeneren. Beste AI zit voorals nog in Far Cry IMO...

www.avpnews.com

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

quote:
FnF schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:55:

Leuk, maar waar zit die (ik heb de discussie niet gevolgd, maar in 3 pagina's ook niets erover kunnen vinden met Ctrl+F ;)

www.avpnews.com

• Yozzman
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 17-07-2019

Yozzman

meer MAN dan yozz

Edit knop zit er niet voor niks op :P

http://wotlabs.net/sig/eu/yozzman/signature.png

• marcel1968
  • Registratie: maart 2005
  • Laatst online: 28-12-2011
quote:
Digibilly schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 03:02:
[...]

Jezus man doe een normaal zeg wees blij dat je nog wat info krijgt. Lekkere omgangsnormen hebben verschillende mensen hier, wordt er echt kotsmisselijk van.

http://www.gameslave.co.uk/bfparser.cfm?accountName=marcel1968 ::::: BF2 GOF at 84.244.130.112 : 16567 32 slots RANKED ::::::

• biobak
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 18-01 06:42
quote:
[...]
Als jullie échte bugs hebben gevonden (dus geen gameplay wijzigingen, etc) of knoppen/controls
Rechter muisknop werkt niet in combinatie met een andere toets. Ik loop met de rechter muisknop. Nu kan ik tijdens het lopen geen scores, "spotted" en chatcommando's (Q) gebruiken. Dat kon wel voor 1.03.

• rubenski
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 20-10-2017

rubenski

kletskoppen for president

Gisteren even op de DjMantri server gespeeld. Toch wel gaaf dat je met die nieuwe optie om een prefix aan je nick toe te voegen kan zien wie er van GoT is en niet. Ik speel in elk geval met [GoT]rubenski. Ik zag Sideshowbobbie en TheJoker en Jagermeister ook dacht ik. Vanavond ben ik er weer :)

People that want a pet go to a pet shop
People that want a pet shop go to a pet shop shop
People that want a pet shop shop, well, they're just being silly

• skullsplitter

skullsplitter

Eat brain, high fibre!

quote:
Ramius23 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:02:
Edit knop zit er niet voor niks op :P
Of je bent leuk regelgeil...

www.avpnews.com

• vassago
  • Laatst online: 19:34
quote:
biobak schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:05:
Rechter muisknop werkt niet in combinatie met een andere toets. Ik loop met de rechter muisknop. Nu kan ik tijdens het lopen geen scores, "spotted" en chatcommando's (Q) gebruiken. Dat kon wel voor 1.03.
Klopt, echt heel irritant. Heb een keer een team-maat een granaat op zijn kop geschoten hierdoor :(
(T -> klik = UAV maar lopen met rechtermuis + t -> klik = boem )

• Bornin
  • Laatst online: 05-12-2019
quote:
rubenski schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:07:
Gisteren even op de DjMantri server gespeeld. Toch wel gaaf dat je met die nieuwe optie om een prefix aan je nick toe te voegen kan zien wie er van GoT is en niet. Ik speel in elk geval met [GoT]rubenski. Ik zag Sideshowbobbie en TheJoker en Jagermeister ook dacht ik. Vanavond ben ik er weer :)
Ik zal ook eens op mantri komen kijken vanavond. Alleen ik en de m8's hebben als Prefix *GoEs*. We komen namelijk allemaal uit ... . . . .. . . juist ja

iets wat ik als zeer irri ervaar maar geen bug is: Er komt een tank aangerden naar bijv. een vlag. Dan denk ik ff gauw wat C4 neer te tyfen voor wat kills en flagdefend. Alleen, als je C4's op zijn krijg je gelijk de detonator in je hand klik, klik, klik, klik, klik, BOEM!!!!! *GoEs* Da_Whizz is dead 8)7 8)7

Bornin wijzigde deze reactie 12-10-2005 13:27 (23%)

Non taken

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

quote:
skullsplitter schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:59:
[...]

Leuk, maar waar zit die (ik heb de discussie niet gevolgd, maar in 3 pagina's ook niets erover kunnen vinden met Ctrl+F ;)
In ATT, gewoon over openen, rechtermuisknop, dan zie je Tweaks->Advanced Tweaks->D3D Tweaks ;)
quote:
marcel1968 schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:03:
[...]

Jezus man doe een normaal zeg wees blij dat je nog wat info krijgt. Lekkere omgangsnormen hebben verschillende mensen hier, wordt er echt kotsmisselijk van.
Als je niet normaal kan reageren, doe het dan niet.

• Sarcastro
  • Laatst online: 06-05-2008
quote:
[...]

Ik lees daar:
Je kan op een friendly fire (off) server jezelf bovenop een gebouw C4'en. Vervolgens kan je door de dakrand schieten (loop steekt erdoor) waardoor jij mensen kan raken en anderen niet jou. De meest oninteressante exploit sinds het begin der tijd aangezien niemand op FF servers speelt.

Sarcastro wijzigde deze reactie 12-10-2005 13:58 (2%)
Reden: ik = de spelwondert

• Largamelion
quote:
Dr Mad schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:54:
[...]
Laatste bug (naar mijn mening dan): Het unlock systeem > veels te makkelijk nu om wapens geunlocked te krijgen > jammer..... heel jammer......... eigenlijk gewoon DOM van EA.
Sommigen vinden het dom, anderen vinden het maar best zo... ze kunnen niet iedereen blij maken en persoonlijk vind ik dit positief aangezien niet iedereen de tijd heeft om zoveel uur te spelen. Het spel wordt nu meer gespeeld om de fun ipv de stats en dat vind ik veel beter.
quote:
Puresmoker schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:25:
[...]
Alleen, als je C4's op zijn krijg je gelijk de detonator in je hand klik, klik, klik, klik, klik, BOEM!!!!! *GoEs* Da_Whizz is dead 8)7 8)7
Ja, deze is echt kut en hier heb ik al veel suicides door gehad. Gewoon rustig de arty opblazen maar vergeten dat je 5 minuten ervoor al een C4 'tje hebt gebruikt waardoor je er dus maar 4 meer hebt ipv 5 en dan heb je t zitten uiteraard.

• MaTr1x
quote:

Ik lees daar:

Ik had al een tijdje geleden gehoord over die exploits op Karkand, geen idee wat ze er precies mee bedoelen.
Over ATT: gisteren alles aangevinkt en de no support optie voor AAA uitgezet, maar ik zag niet veel verschil. Ik zag op sommige maps wel dat de grond nu af en toe a.h.w. verticaal meerolde als je begrijpt wat ik bedoel, gewoon met v-sync uit, erg irritant. Over dat AAA he, hoe werkt dat nou precies, is het nou standaard ge-enabled met 4.9, want qua fps zag ik geen verschil.
BTW wel balen van je BSOD's bij disconnect :(

@ Hielko: over rollen gesproken: laatst zei je trouwens dat als je je Geometry op high zou zetten dat je dan geen last zou hebben van het rollen van bergen enzo aan de horizon met een ATi kaart. Nou ik heb Geometry altijd op high gehad en ik heb dat probleem nog steeds dus dat is helaas niet de oplossing. Maar ik stoor me daar eigenlijk helemaal niet aan.
quote:
Ik zat gisteren ook op DJ en we zijn mekaar toch wel meer dan één keer tegengekomen daarzo :) Ik zal vanavond ook ff de GoT prefix gebruiken.

π

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

quote:
MaTr1x schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 14:16:
[...]

Ik had al een tijdje geleden gehoord over die exploits op Karkand, geen idee wat ze er precies mee bedoelen.
Over ATT: gisteren alles aangevinkt en de no support optie voor AAA uitgezet, maar ik zag niet veel verschil. Ik zag op sommige maps wel dat de grond nu af en toe a.h.w. verticaal meerolde als je begrijpt wat ik bedoel, gewoon met v-sync uit, erg irritant. Over dat AAA he, hoe werkt dat nou precies, is het nou standaard ge-enabled met 4.9, want qua fps zag ik geen verschil.
BTW wel balen van je BSOD's bij disconnect :(

@ Hielko: over rollen gesproken: laatst zei je trouwens dat als je je Geometry op high zou zetten dat je dan geen last zou hebben van het rollen van bergen enzo aan de horizon met een ATi kaart. Nou ik heb Geometry altijd op high gehad en ik heb dat probleem nog steeds dus dat is helaas niet de oplossing. Maar ik stoor me daar eigenlijk helemaal niet aan.

[...]

Ik zat gisteren ook op DJ en we zijn mekaar toch wel meer dan één keer tegengekomen daarzo :) Ik zal vanavond ook ff de GoT prefix gebruiken.
Jep, erg vervelend, ik heb het niet altijd, maar zeg maar een 9 van de 10 keer wel :( Dat rollen val bergen maakt inderdaad niks uit door Geometry op High te zetten, geen idee waar het wel aan ligt. En wat bedoel je precies met "Ik zag op sommige maps wel dat de grond nu af en toe a.h.w. verticaal meerolde"?

• phYzar
  • Laatst online: 19:40
quote:
Dr Mad schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 12:54:
De helft van de tijd selecteert ie mijn spawn point niet goed, waardoor ik opnieuw (eerst uit selectie scherm gaan) een spawn point moet selecteren.
Ja, idd, heel vaak moet ik als ik een spawnpunt heb gekozen opnieuw een spawnpunt kiezen +-2secs voordat ik weer respawn, alsof hij mijn keuze kwijtraakt.
Verder merkte ik dat tanks op Wake Island wel erg geruisloos over brugjes rijden, meer mensen dit gemerkt? (dus als je in een tank zit op een brug rijdt hoor je enkel je motorgeluid, niet je tracks, nouja, zo klinkt het)

phYzar wijzigde deze reactie 12-10-2005 14:25 (11%)

• TheJoker
  • Laatst online: 16-01 12:52
quote:
Vergeet die irri Hielko niet hé?
Om eao reden wint hij een 1 on 1 tankbattle bijna altijd :(

:> Hielko

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

• biobak
  • Registratie: augustus 1999
  • Laatst online: 18-01 06:42
FYI: Op http://forum.eagames.co.u...6048a937d0edb2aa7ccc5b7b5 staat ook een overzicht met negatieve (en positieve) punten uit 1.03 verzameld op het EAUK forum.

• SlagerBlom
  • Registratie: maart 2002
  • Laatst online: 13-09-2015
Reageer dan niet :{

Crash wijzigde deze reactie 12-10-2005 16:52 (91%)

• Stewie!
quote:
Sorry, maar voeg wat aan de discussie toe en laat die constante flames eens achterwege. Zit echt niemand hier op te wachten ....

Crash wijzigde deze reactie 12-10-2005 16:52 (12%)

GameBlocks Anti-Cheat

• Dark Lord
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 17-04-2018
*zucht* ik moet maar even me hart luchten :P
Ik probeer al tijdje die commander badge te halen maar dan is de game weer over als ik 36 punten heb, erg irritant :P
Of dan gaat niemand (afgezien van 1 persoon) in een squad dus dan krijg je volgens mij ook geen punten.
Want je krijgt toch alleen punten als mensen die in een squad zitten punten halen en niet van lone wolfs?

Dark Lord wijzigde deze reactie 12-10-2005 17:21 (3%)

10100111001

• Hielko
quote:
TheJoker schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 14:42:
[...]

Vergeet die irri Hielko niet hé?
Om eao reden wint hij een 1 on 1 tankbattle bijna altijd :(

:> Hielko
Komt omdat ik altijd depleted uranium shells gebruik in m'n tank ;)

Overigens wat betreft de "rollende bergen", volgens mij heeft dat wel te maken met de geometry optie, als je 't op low zet wordt 't een flink stuk erger. Alleen is high nog niet high genoeg om het effect compleet te elimineren.

• MaTr1x
quote:
FnF schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 14:19:
[...]

En wat bedoel je precies met "Ik zag op sommige maps wel dat de grond nu af en toe a.h.w. verticaal meerolde"?
Nou dat bijvoorbeeld in Sharqi dat als je dan loopt dat je de grond steeds ziet worden opgebouwd van links naar rechts in lijnen, doet een beetje denken aan zo'n leugendetectorprinter zoals je op tv ziet die ook van links naar rechts gaat. Maar uiteraard niet zo overdreven natuurlijk.
Hoe zit het nou met AAA, moet ik dat nog aanzetten ofzo?

Over bugs, ja erg irritant dat als je een spawn hebt geselecteerd dat je 'm dan toch nog opnieuw moet selecteren, gebeurt vooral bij squad leader spawn points, zwaar irritant (en arm keyboard ;) ).
- Soms wordt de info niet geüpdate als je een voertuig verlaat. Stap ik bij iemand in een tank, stapt hij uit, maar hij staat nog wel in het lijstje als bestuurder.
- Sound: met EAX aan heb ik in Dalian Plant in gebouwen nu een zware echo.

π

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

quote:
MaTr1x schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:55:
[...]

Nou dat bijvoorbeeld in Sharqi dat als je dan loopt dat je de grond steeds ziet worden opgebouwd van links naar rechts in lijnen, doet een beetje denken aan zo'n leugendetectorprinter zoals je op tv ziet die ook van links naar rechts gaat. Maar uiteraard niet zo overdreven natuurlijk.
Hoe zit het nou met AAA, moet ik dat nog aanzetten ofzo?

Over bugs, ja erg irritant dat als je een spawn hebt geselecteerd dat je 'm dan toch nog opnieuw moet selecteren, gebeurt vooral bij squad leader spawn points, zwaar irritant (en arm keyboard ;) ).
- Soms wordt de info niet geüpdate als je een voertuig verlaat. Stap ik bij iemand in een tank, stapt hij uit, maar hij staat nog wel in het lijstje als bestuurder.
- Sound: met EAX aan heb ik in Dalian Plant in gebouwen nu een zware echo.
Nog steeds niet helemaal duidelijk, misschien even tijd voor een screenshot? ;)

En dat heb ik ook maar even van AAA gedaan:
http://img290.imageshack.us/img290/4291/aaa2nv.jpg

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

quote:
Dark Lord schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 17:21:
*zucht* ik moet maar even me hart luchten :P
Ik probeer al tijdje die commander badge te halen maar dan is de game weer over als ik 36 punten heb, erg irritant :P
Of dan gaat niemand (afgezien van 1 persoon) in een squad dus dan krijg je volgens mij ook geen punten.
Want je krijgt toch alleen punten als mensen die in een squad zitten punten halen en niet van lone wolfs?
Allerlei manieren om punten te halen. Veel gebruik maken van je spullen en verwacht niet dat alle poppetjes naar je luisteren. Je kunt hun nml ook helpen met hun plan, supply droppen bij aanvallend clubje en als ze dat gebruiken heb je alweer puntjes. Veel bezig zijn iig en dmv scan de loslopende vijand aanwijzen (maar niet teveel aub)

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

quote:
ROFLASTC schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:06:
[...]

Allerlei manieren om punten te halen. Veel gebruik maken van je spullen en verwacht niet dat alle poppetjes naar je luisteren. Je kunt hun nml ook helpen met hun plan, supply droppen bij aanvallend clubje en als ze dat gebruiken heb je alweer puntjes. Veel bezig zijn iig en dmv scan de loslopende vijand aanwijzen (maar niet teveel aub)
Nee, soms heb je ook van die commanders die de hele tijd rondspammen waar vijanden liggen :r Dat is zo enorm irritant :( Je hoort dan helemaal niks meer aan geweren/tanks e.d., zelfde als iemand de hele tijd in zijn mic zit te spugen, dan hoor je er ook helemaal niks van :P

offtopic:
2525e post _/-\o_

• Hielko
Volgens mij zijn commander punten nog altijd simpelweg het team gemiddelde...

• Blacksnak
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 13-10-2019
quote:
vassago schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 13:20:
[...]
Klopt, echt heel irritant. Heb een keer een team-maat een granaat op zijn kop geschoten hierdoor :(
(T -> klik = UAV maar lopen met rechtermuis + t -> klik = boem )
Kan ik alleen maar bevestigen. Al meermaals teammate gekilled toen ik vanuit tank ff wilde melden dat er gevaar op komst was

Owja, en dan dat verschil tussen de plaats van klikken en het uiteindelijke plaatshebben op je commandermap niet te vergeten. (zeer irri met arti ;))

Blacksnak wijzigde deze reactie 12-10-2005 18:32 (17%)

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

quote:
FnF schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:27:
[...]

Nee, soms heb je ook van die commanders die de hele tijd rondspammen waar vijanden liggen :r Dat is zo enorm irritant :( Je hoort dan helemaal niks meer aan geweren/tanks e.d., zelfde als iemand de hele tijd in zijn mic zit te spugen, dan hoor je er ook helemaal niks van :P

offtopic:
2525e post _/-\o_
ik heb de VOIP uitgeschakeld want ten eerste hoor je er amper wat van, en ten tweede gaat je "gewone" geluid ff zachter dan normaal.
en dat is pas het irritante gedeelte.

• MaTr1x
quote:
FnF schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:05:
[...]

[afbeelding]
omg zit het daar, wel logisch natuurlijk, ik had er alleen overheen gekeken 8)7

π

• Phyxion

Phyxion

_/-\o_

quote:
WSaeNoTSoCK schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:35:
[...]

ik heb de VOIP uitgeschakeld want ten eerste hoor je er amper wat van, en ten tweede gaat je "gewone" geluid ff zachter dan normaal.
en dat is pas het irritante gedeelte.
Dat bedoelde ik ook gedeeltelijk met dat je niks meer hoorde :)
quote:
MaTr1x schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:46:
[...]

omg zit het daar, wel logisch natuurlijk, ik had er alleen overheen gekeken 8)7
Jep, het zit daar :) Ik heb trouwens zelf nog een extra optie in de Advanced Tweaks geadd.

• Webwiper
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 06-12-2010
quote:
FnF schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:05:
[...]

[afbeelding]
Ik gebruik de laatste versie ( 1.0.3.755 ) maar vind de AAA optie er niet terug ?

• Dark Lord
  • Registratie: april 2003
  • Laatst online: 17-04-2018
quote:
ROFLASTC schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:06:
[...]

quote:
Hielko schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 18:28:
Volgens mij zijn commander punten nog altijd simpelweg het team gemiddelde...
wat Hielko zegt.

http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?id=542
stukje uit dat topic:
quote:
When a team member scores a point or points, those points are divided by the number of members of the team at that exact moment and added to the Commander's score.
Dat klopt volgens mij. Dat artillery, supply, uav is om je team te helpen en niet om punten voor jezelf te krijgen. Daarom lukt het me ook steeds niet, ik zit continu alles te gebruiken maar als je team niet ze best doet dan maakt het nog niet uit.

10100111001

• Widow
Wat je wel kan doen als je een uber artillery strike gaat maken, is arty afschieten, snel aftreden als commander en zo een dikke score krijgen :D

• jagermeister

jagermeister

Weer een paar screens van mijn upcoming map :P

U.S start ongeveer ter hoogte van dit punt en moet oprukken richting de stad om de vlag bij de Moskee op het plein in handen te krijgen.

Screen1

Links in de verte zie je een bouwterrein. Op dit terrein staat de eerste vlag die men tegen zal komen.

Screen2

Bouwterrein eenmaal in handen zorgt ervoor dat er kan worden opgerukt naar de vlag nabij de dubbele spoorwegovergang.

Screen3

Wanneer deze in bezit is zal men de stad moeten gaan aanvallen. De stad is inprincipe alleen binnen te treden via de grote brug / stadspoort. Onderaan de brug stuit men (als het goed is) op flinke tegenstand aangezien hier 2 bunkers staan welke allebei zijn voorzien van een mounted machinegun.

Screen4
Screen5

Uiteraard zijn er ook wel andere manieren om de stad binnen te vallen. Zoals over de containers in het water of via het damgebouw links.

Screen6
Screen7

Via de brug zal de meest intensieve manier zijn aangezien je hier ook weer wordt opgewacht door 2 bunkers (ditmaal van zandzakken) voorzien van mounted machine guns.

Screen8

Eenmaal voorbij dit punt ben je aanbelandt bij de Moskee... hier bevindt zich de laatste vlag.

Uiteraard wemelt het nog van de slordigheidsfouten en is de boel her en der nog wat kaal. De map is voorlopig nog steeds niet klaar, maar ik hou jullie wel op de hoogte :)

Hoop dat mijn bandbreedte het een beetje uithoud. Topic is namelijk nog druk bezocht... dus.. je zit zo aan het max. :)

Edit: toch maar links van de pics gemaakt aangezien het verleden keer wel erg hard ging met de bandbreedte.

jagermeister wijzigde deze reactie 12-10-2005 23:25 (17%)

• Bulls

Bulls

Chump has no hands

quote:
The Widow Maker schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 22:32:
Wat je wel kan doen als je een uber artillery strike gaat maken, is arty afschieten, snel aftreden als commander en zo een dikke score krijgen :D
wat ik stom vind van commanders is dat ze eerst een suplycrate droppen om vervolgens die aan flarden te blazen met de artillery strike

• nlboy
  • Laatst online: 18-01 12:26

nlboy

Alles kitz?

quote:
jagermeister schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 23:07:
Weer een paar screens van mijn upcoming map :P
_O_ Ziet er goed uit.

• Sarcastro
  • Laatst online: 06-05-2008
quote:
1. Commander zijn in een 16player game op 32player map / 32player game op 64 player map. -> 2. Commander Badge. -> 3. Woo Yay Hoopla -> 4. ???? -> 5. Geile winst / Vette Chicks.

Succes.
Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor technische vragen (bv. patches die niet mee willen werken) kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht. Daar is dit topic niet voor bedoeld.

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True