[PC] Battlefield 2 - deel XXI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.009 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
sain onez schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:53:
ik merk dat als ik iets teveel met ATT ga spelen het er heel korrelig gaat uitzien, en de IQ achteruit gaat ipv vooruit, maar het is erg uitgebreid.

Wat me opviel was dat je niet meer zo makkelijk met één AT raket een jeep of vodnik wegknalt!?
Na lange tijd leeg te zijn geweest was de -x-[SswL]-x- server weer lekker vol, zodra je filtert op I3D staan we bovenaan, pienter knaapje die server admin :+

ps wie wil me DOA12 unlock inruilen voor de unlocked sniper, blijkt op Wake wel makkelijk te zijn... :/ (alle unlocked behalve die }:O )
ja 't was gister zeker relaxed datie weer vol zat! Trouwens erg lachwekkend, dat je bij de eerste 3 kills steeds een rang opschuift :p anyway, ik ga straks even unlocks kiezen als ik thuis ben. Heb op dit moment alleen medic en mag er volgens mij 3 bijkiezen. In dat geval ga ik voor de AT, de Spec-ops en de sniper denk ik. Als ik je ingame tegenkom, kunnen we wel ff wapens swappen!

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik krijg mijn voip niet aan het werk. Heb het wel werken in de setup scherm, maar zodra ik in het spel zelf zit dan doet hij het niet....

Is er ergens een site die dit stap voor stap kan uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:07:
Ik krijg mijn voip niet aan het werk. Heb het wel werken in de setup scherm, maar zodra ik in het spel zelf zit dan doet hij het niet....

Is er ergens een site die dit stap voor stap kan uitleggen?
Ik had hetzelfde probleem, en opeens van de een op andere dag deed ie het. Het is zowiezo een brak systeem waarmee veel personen problemen hebben. Geadviserd wordt dan ook om gewoon een teamspeak of ventrilo op te starten.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2005 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-08 14:50
VyperX schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 17:52:
Hmmm... weet niet of dit al eerder voorbij is gekomen, maar ik heb een makkelijke manier gevonden om in singleplayer alle wapens te unlocken. :) (Werkt ook als je zelf lokaal als server draait.)

In X:\Battlefield 2\python\bf2\stats\unlocks.py moet je op regel 38, de waardes bij "defaultUnlocks" van 0en veranderen in 1en.
Easy as pie! :)

Op deze manier kan je alvast met de verschillende wapens oefenen tegen bots, voordat je ze echt unlocked voor de ranked servers. ;)

(Misschien ook een idee om in de startpost te zetten? Weet niet hoeveel mensen dit handig vinden. :) )
Ik wil het er wel inzetten, maar het werkt bij mij niet.
Dus als het bij iemand anders wel werkt, wil die het dan zeggen?
Dan zet ik het er wel in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op verzoek van vele het perfomance verschil tussen onboard audio (AC97 5.1) en X-Fi van creative.
verschil is tussen de 15 en 30 fps meer ingame!!
cpu usage en mem usage van onboard audio was 128 mb ram ingame en 8 a 11 % cpu load in de meeste testen die ik heb gedaan.
did was ook in zelfde geval met HL2 source.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2005 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:18

nexhil

BAM!

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:10:
op verzoek van vele het perfomance verschil tussen onboard audio (AC97 5.1) en X-Fi van creative.
cpu usage en mem usage van onboard audio was 128 mb ram ingame en 8 a 11 % cpu load in de meeste testen die ik heb gedaan.
15 a 30 FPS vind ik wel een heel erg groot verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:51

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

als je eax door hardware laat renderen dan moet ie een smak overnemen de cpu, waardoor alles minder zal draaien, nu het hardwarematig is opgelost zal ie wat meer gerendert krijgen.

Verwacht als je low software sound zonder eax test tussen beiden, dan zal het verschil minimaal zijn...

ben benieuwd hoe een test tussen een audigy(2) en zo een nieuwe creative is, of daar nog wat verschil in fps in zit?!

[ Voor 18% gewijzigd door SAiN ONeZ op 07-10-2005 15:27 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:10

Shabbaman

Got love?

Omdat ik de 1.03 patch met geen mogelijkheid aan de praat krijg heb ik 1.02 maar geinstalleerd. Klaarblijkelijk zijn alle goede spelers er wel in geslaagd de nieuwste patch te installeren, want ik kwam me toch een zootje prutsers tegen... Als IK een van de betere spelers ben, dan weet je wel genoeg (want ik ben echt heel, heel slecht ;) ).

Ik hoop dat EA binnenkort met een fixje komt, tot die tijd moet het maar zo.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 14:52:
[...]

Ik had hetzelfde probleem, en opeens van de een op andere dag deed ie het. Het is zowiezo een brak systeem waarmee veel personen problemen hebben. Geadviserd wordt dan ook om gewoon een teamspeak of ventrilo op te starten.
Ventrilo? Is dat het zelfde als voip? Maar is daar geen site van die het allemaal uitlegt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

in nieuwe patch kan je speciaal voor de X-FI optie kiezen in BF2 sound menu. het geluid is echt monsterlijk goed gewoon. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17:18

Stewie!

Keen must die!

sain onez schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:26:
als je eax door hardware laat renderen dan moet ie een smak overnemen de cpu, waardoor alles minder zal draaien, nu het hardwarematig is opgelost zal ie wat meer gerendert krijgen.

Verwacht als je low software sound zonder eax test tussen beiden, dan zal het verschil minimaal zijn...

ben benieuwd hoe een test tussen een audigy(2) en zo een nieuwe creative is, of daar nog wat verschil in fps in zit?!
Vrijwel niks, BF2 gebruikt namelijk vrijwel niks van de features van die nieuwe kaart. Die is meer op de toekomst gebouwd (en dan vooral die gamers variant met 64 mb geheugen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:29:
[...]Ventrilo? Is dat het zelfde als voip? Maar is daar geen site van die het allemaal uitlegt?
http://www.ventrilo.com/ ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dikkie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 15:53
DaMorpheus schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:30:
[...]

Vrijwel niks, BF2 gebruikt namelijk vrijwel niks van de features van die nieuwe kaart. Die is meer op de toekomst gebouwd (en dan vooral die gamers variant met 64 mb geheugen)
Ja vandaar dat er een speciale XiFi optie in het Sound menu van battlefield zit. Gewoon omdat xifi zon mooi woord is |:( 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-09 18:48

jefjef

learning by doing

Euh..
Voortgang tot volgende rang blijft leeg?

iemand meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jefjef schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:49:
Euh..

iemand meer?
Heb ik ook last van ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doppert
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 25-01-2022
en ik ook ! Ben wel benieuwd naar mijn progress.

http://raptr.com/Doppert/about

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Euh..

iemand meer?
Dat hebbik ook, terwijl ik nog 5200 punten moet voor Master Sergeant...
Van de 12000 (volgens UBAR).

Nouja, maakt ook niet uit ook, ik spendeer uren IN het spel, niet in de statsoverzichten... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euh..

iemand meer?
ik ook....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Euh..

iemand meer?
Ja, zelfde hier, maar ik kijk voor zulke dingen gewoon op bf2s of www.paradroids.net voor zulke dingen :)
Wel hoop ik dat snel de serverbrowser gefixed wordt, want dit is helemaal niks zo :( En DaMorpheus zei dat het binnen 2 dagen goed moest zijn, dat is het inmiddels geweest, en nog steeds hetzelfde :(

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

dikkiedik schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:47:
[...]

Ja vandaar dat er een speciale XiFi optie in het Sound menu van battlefield zit. Gewoon omdat xifi zon mooi woord is |:( 8)7
Klopt, maar die kan je dus niet kiezen met een Audigy. Wel even opletten dat je een goede vergelijking maakt ;)
Je kan toch ook geen EAX kiezen met je ac '97 onboard audio? Toch kan je een vergelijking maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MF
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:11

MF

Take a Seat

dikkiedik schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:47:
Anders lees je even. Hij zegt toch vrijwel niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regnerus
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-11-2020
Weet niet of ernog steeds mensen zijn die er last van hebben om niet meer met ASE te kunnen inloggen maar hier is de FIX---------------------->(komt van het ASE forum)Okay, I'm not sure if the ASE guys will update soon to allow BF2 to start up again, but for now here's a fix.

Go to your ASE directory (default C:\Program Files\The All-Seeing Eye) and open up filters.txt. Search for "battlefield 2" and here's what you should have:

Code:
Battlefield 2

ServerType: GS
RegKey: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA GAMES\Battlefield 2\INSTALLDIR
ExeName: BF2.EXE
JoinTemplate: {EXEPATH} +restart 1 +joinServer {ip} +port {port} [ +password "{PASSWORD}"]
HostTemplate: {EXEPATH} +restart 1 +hostServer 1

Now, change the JoinTemplate line to this:
Code:
JoinTemplate: {EXEPATH} +joinServer {ip} +port {port} +username yourusername +playerPassword yourpassword [ +password "{PASSWORD}"]

Note that what you did was remove the +restart 1 and added +username yourusername +playerPassword yourpassword, of course replacing yourusername and yourpassword with your, um, username and password.

Once you join a server through ASE, you will bypass the login menu for BF2 and the game might seem to freeze for a bit with the EA message. Just wait a few seconds and BF2 should start loading your new map!

Succes

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bor de Wollef schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:55:
[...]

Smaken verschillen nu eenmaal. Ik zou zelf graag gewoon alle modes van BF1942 en DC (inclusief expansions) willen hebben. Die hebben we nu niet namelijk. Objective mode vond ik ook altijd heel erg leuk (zat in Secret Weapons).
Ben wel eens dat de modi erin zouden moeten zitten.
Ik bedoel,ik vind het niet leuk, maar ben niet verplicht het te gaan spelen natuurlijk en
alle voorgangers c.q. vergelijkbare spellen hebben die optie WEL.
Waarom een stap terug doen? snapte ik ook al niet van die "favorieten" die
niet aanwezig waren in de serverbrowser van voor patch 1.03

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

marrumerkat schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 16:14:
Weet niet of ernog steeds mensen zijn die er last van hebben om niet meer met ASE te kunnen inloggen maar hier is de FIX---------------------->(komt van het ASE forum)Okay, I'm not sure if the ASE guys will update soon to allow BF2 to start up again, but for now here's a fix.

Go to your ASE directory (default C:\Program Files\The All-Seeing Eye) and open up filters.txt. Search for "battlefield 2" and here's what you should have:

Code:
Battlefield 2

ServerType: GS
RegKey: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA GAMES\Battlefield 2\INSTALLDIR
ExeName: BF2.EXE
JoinTemplate: {EXEPATH} +restart 1 +joinServer {ip} +port {port} [ +password "{PASSWORD}"]
HostTemplate: {EXEPATH} +restart 1 +hostServer 1

Now, change the JoinTemplate line to this:
Code:
JoinTemplate: {EXEPATH} +joinServer {ip} +port {port} +username yourusername +playerPassword yourpassword [ +password "{PASSWORD}"]

Note that what you did was remove the +restart 1 and added +username yourusername +playerPassword yourpassword, of course replacing yourusername and yourpassword with your, um, username and password.

Once you join a server through ASE, you will bypass the login menu for BF2 and the game might seem to freeze for a bit with the EA message. Just wait a few seconds and BF2 should start loading your new map!

Succes
thnx works like a charme

en geen login meer in bf2 zelf, en na het verschijnen van die achterlijke popup, gaat ie na 2-3 sec gewoon verder met laden........

Tis nog beter dan voor de patch, want toen moest je nog telkens eerst zelf inloggen, das nu dus ook niet meer nodig _/-\o_

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het nu aan mij of zijn die stingers nu echt slecht geworden? Voor de patch kon ik nog makkelijk 3/4 planes neerhalen op gulf of oman maar nie raak ik gewoon niks meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:07

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Heb ik ook maar geen last van. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 16:50:
Ligt het nu aan mij of zijn die stingers nu echt slecht geworden? Voor de patch kon ik nog makkelijk 3/4 planes neerhalen op gulf of oman maar nie raak ik gewoon niks meer :(
Niet alleen de stingers...ik was gister aan het vliegen achter iemand aan die niet goed kon vliegen...vloog in rechte lijnen en niet flaren etc.....nou ik schoot 6 raketten op m af en maar 1 was raak...dan vraag ik je! Oh en ondertussen gingen er wel 2 op mn teammaat af en je raad het al...die was WEL dood!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
Zeg, kan iemand mij een hint geven waar ik de DHzer0point 5.9 drivers vandaan kan halen?
Ik heb nog steeds last dat mijn computer eruit klapt, dus ik wil andere drivers proberen.

Ik draaide overigens DHzer0point 5.8...
De link daarvoor had ik ook hierzo gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Mr. Bondt schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 17:04:
Zeg, kan iemand mij een hint geven waar ik de DHzer0point 5.9 drivers vandaan kan halen?
Ik heb nog steeds last dat mijn computer eruit klapt, dus ik wil andere drivers proberen.

http://www.driverheavendownloads.net/zeropoint.htm

have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Niet online

Nap

Dat fun moet je ook maar ruim nemen met de 5.9's })

Tx to: @internetofshit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whyz
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

whyz

Afdeling icoonloos

Ok vandaag heb ik wel afgeleerd om ATers van dichtbij te pakken :X 9/10 halen ze nu een DAO-12 tevoorschijn, en dat voel je. :'( Je moet echt een stuk anders gaan spelen nu iedereen zo'n beetje alle wapens heeft.

Right for all the wrong reasons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiekert
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10 02:39
Ze hebben de punten echt veel te ver omlaag geschroeft. Ik heb 11000+ punten en was al wat blij met mijn 2 unlocks. Nu heb ik 3 extra unlocks erbij, de fun van wapens verzamelen is er nu toch wel een beetje af :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
sain onez schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 16:33:
[...]

thnx works like a charme

en geen login meer in bf2 zelf, en na het verschijnen van die achterlijke popup, gaat ie na 2-3 sec gewoon verder met laden........

Tis nog beter dan voor de patch, want toen moest je nog telkens eerst zelf inloggen, das nu dus ook niet meer nodig _/-\o_
BF2 Autoloader werkt nu ook als een klok, inclusief autologin. Inderdaad duurt die popup een paar seconden en dan join je gewoon de server, eindelijk een fatsoenlijke serverbrowser inclusief autojoin.

Oja, alles zonder moeilijke fix ofzo ;)

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twiekert schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 17:24:
Ze hebben de punten echt veel te ver omlaag geschroeft. Ik heb 11000+ punten en was al wat blij met mijn 2 unlocks. Nu heb ik 3 extra unlocks erbij, de fun van wapens verzamelen is er nu toch wel een beetje af :|
Dan speel je toch lekker voor de rang? Ik vind het juist goed zo. Kun je als je een nieuwe account maakt tenminste snel aan de gang met veel wapens. En je vind ook eerder speciale wapens van lijken die je nog niet unlocked had.

Die nieuwe map owned hard trouwens. Zeker een van mijn favorieten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al dit Rank gedoe en dit Unlocks gedoe is naar mijn mening mensen te laten denken 'jah begin er nu wel genoeg van te krijgen'

Velen hebben nu ook het gevoel 'ik heb al genoeg bereikt' , en anderen 'het hele spel is verkloot door die rank/unlock gedoe en heb er niet veel zin meer in' etc...
Die mensen van EA zijn dan toch wel slim bezig om dit te gedaan hebben mwant de Expansion pack komt waarschijnlijk 11 November(ongeveer een maandje nog)...en ze willen toch wel weer geld in hun kassa zien stromen , dus maar hebben zij dit gedaan om de Expansion pack beter te kunnen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:09
Yes, en de aliens zijn al geland op aarde....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mr. Bondt schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 17:04:

www.driverheaven.net
Dan zie je wel op de homepage staan DHZer0point 5.9 Released, ff klikken, en dan is het een kwestie van links volgen :)
Zo kan het natuurlijk ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh ja? Waar dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

all your bases are belong to us

http://www.ufomind.com/area51/ >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na paar daagjes gespeeld te hebben met patch vind ik het een stukje verbetering.
De namen etc bij de flags vind ik best aangenaam, heeft het beest een "normaal" naampje

Ik zelf heb er 2 unlocks bij gekregen, heerlijk.
Eindelijk fatsoenlijke gun bij de AT en medic.
(G3 was eerste unlock)
Voor mij is het spelen nu een stukje eerlijker geworden.
Dat gedoe om wapens te unlocken vond ik ook een beetje jammer...

Alleen die turret van de tank is zo |:(

Ow ja en de jeeps zijn net karts... Doet me denken aan die crazy frog... 8)7
Rind ding ding ding ding.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
unlocks en rangen zijn wat doorgeslagen inderdaad. Ik vind het vooral naar dat je niet meer in 1 oogopslag kan zien wie noob is en wie niet. Nu moet je met je neus tegen je scherm de treepjes van de rang gaan tellen...
Wapens is ook beetje jammer. Heb "maar" 9000 punten en nu dus van 1 naar 5 unlocks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

twiekert schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 17:24:
ben het helemaal met je eens, het wapens verzamelen was een leuke spel toevoeging. Wat nu op 1 of andere manier verpest is. Hoef er nu nog maar 1 :/ eerst nog 4. Als ik na een tijdje spelen dan op hetzelfde aantal geunlockte wapens zou komen te zitten als dat ik nu heb, weet ik zeker dat ik er trots op zou wezen. En dat ben ik nu niet.... :|
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:10:
jah maar dan vergelijk je ook wat, onboard het ergste wat er is met de nieuwste technologie...
Verschil tussen audigy en xfi zal aanzienlijk minder wezen

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2005 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
Volg het topic iedere dag en volgens mij is dit nog niet voorbij gekomen, en anders heb ik het toch gemist.

Het gebeurde een kameraad van mij een poosje terug en het is mij nu overkomen.
Alles in de menu's etc werkt gewoon zoals het hoort, alleen zodra ik echt bij het spawn screen aankom slaat alles vast en dan moet ik er ctrl-alt-del uit.

Met een ander account werkt alles wel gewoon naar behoren dus dat is eigenlijk het vreemde aan het verhaal.

Vindt het toch ergens jammer van had net een aantal nieuwe unlocks ( na de patch uiteraard ) en ondanks dat ik toch echt voor de fun speel vindt ik het toch ergens jammer dat ik weer helemaal overnieuw moet beginnen.

Iemand hier mischien eerder iets over gehoord of gelezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen zit maar beetje over die ranks te zeuren :P

Laten ze maar is de hoogste rank halen.. als ze dat lukt dan mogen ze van mij verder zeuren haha..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

rac-on schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 19:52:
unlocks en rangen zijn wat doorgeslagen inderdaad. Ik vind het vooral naar dat je niet meer in 1 oogopslag kan zien wie noob is en wie niet. Nu moet je met je neus tegen je scherm de treepjes van de rang gaan tellen...
Wapens is ook beetje jammer. Heb "maar" 9000 punten en nu dus van 1 naar 5 unlocks...
Gaat het er om Wie noob is of wie iet je speelt het spel toch voor je zelf? Mijn intereseerd het niet zo wie welke rang en welke unlocks heft.

Zolang je maar rond kan schieten en, rokden etc. vind ik het allemaal wel best.

Wat ik wel merk is dat bijna idereen met de unlocked wapens speelt. Tijd dat ze maar weer eens nieuwe unlocks erbij doen amar dan voor veel hogere rangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-10 14:50

bosaap22

Doing things I'm good at.

Is het meer mensen opgevallen dat ze met de nieuwe patch ineens een hoop FPS meer halen? Heeft denk ik niet alleen met het geheugengebruik te maken, maar ook met andere dingen vermoed ik.
Specs:
AMD 2600+ , 1 gig, 9800 Pro

Draaide eerst op 1024*768, alles medium en AA 2x
Nu haal ik hetzelfde met 1280*1024, alles op medium en zelfs AA 2x !!

Meer mensen die dit is opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:19

RedFox

Heb je een OV ofzo?

Sipio schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 20:04:
Volg het topic iedere dag en volgens mij is dit nog niet voorbij gekomen, en anders heb ik het toch gemist.

Het gebeurde een kameraad van mij een poosje terug en het is mij nu overkomen.
Alles in de menu's etc werkt gewoon zoals het hoort, alleen zodra ik echt bij het spawn screen aankom slaat alles vast en dan moet ik er ctrl-alt-del uit.

Met een ander account werkt alles wel gewoon naar behoren dus dat is eigenlijk het vreemde aan het verhaal.

Vindt het toch ergens jammer van had net een aantal nieuwe unlocks ( na de patch uiteraard ) en ondanks dat ik toch echt voor de fun speel vindt ik het toch ergens jammer dat ik weer helemaal overnieuw moet beginnen.

Iemand hier mischien eerder iets over gehoord of gelezen?
Als het is wat ik denk dat het is, dan is het al een keer voorbij gekomen:
RedFox schreef op woensdag 20 juli 2005 @ 19:59:
[...]

gokje:
kijk is bij de instellingen voor je toetsen, is daar niet toevallig alles leeg?

had ik laatst namelijk ook, geen id hoe het gekomen is, maar alles was weg. Weer teruggezet dmv default ding en alles werkte weer.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Niet online
Twix schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 20:49:
[...]

Gaat het er om Wie noob is of wie iet je speelt het spel toch voor je zelf? Mijn intereseerd het niet zo wie welke rang en welke unlocks heft.
Wanneer ik bijvoorbeeld eens zin heb in goede teamplay, weet ik dat ik daar veel meer kans op heb als ik een squad join met hoge rangen. Dat zijn toch de mensen die het spel wat langer spelen en beter kennen over het algemeen...

@bosaap22: ik ben ook naar 1280*1024, alles medium en 2*AA gegaan met een 2500+@2700+, 1 gb ram en een 9800pro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Niet online
RedFox schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 21:00:
[...]

Als het is wat ik denk dat het is, dan is het al een keer voorbij gekomen:

[...]
Dat was hem idd! nu alleen alles weer instellen naar mijn smaak en klaar, heb ik er toch overheen gelezen dan idd.

Maar superbedankt man _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pff eindelijk die srever vol gekregen man (DJmantri) was een tijdej aardig leeg!! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Epitome
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 29-09 18:10
De lol is er idd een beetje vanaf...

Gelukkig maar want die BF2-verslaving duurde mij al te lang! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Epitome schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 21:15:
De lol is er idd een beetje vanaf...

Gelukkig maar want die BF2-verslaving duurde mij al te lang! ;)
nd that ... de kans dat ik nog een volgende rang haal is uiterst klein ... Wake Island is ook niet my cup of tea :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag an julie mijn neef speelt ook bf2 maar sind die nieuwe pach 1.03 kan hij niet meer normaal bf2 spele hij heeft last van een veel te hoge ping rond de 150-200 het is onspeelbaar zegt hij
voor die 1.03 had geinsaleerd van hij een ping rond 15-30 en dan op de i3D#1 server en nu dus een hoge ping weet iemand hoe dat kan hij heeft hem ook al meerdere malen opnieuw geinstaleerd
en ga zo maar door iemand een oplossing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 16:19
Ik heb sinds 1.03 iets vreemds tijdens het spelen., als ik een voertuig of een persoon die ong. op de max. zicht afstand in m'n vizier heb dan is die persoon onzichtbaar maar als ik dan m'n viezier naar links of naar rechts beweeg dus van dat doelwit af dan wordt mijn doel ineens wel zichtbaar, richt ik dan weer op het doelwit dan verdwijnt dit weer.

Ik kan er alleen op richten als dat doelwit blijft bewegen, zodra hij stop verdwijnt hij... :?

Het viel mij op dat dat bij alles gebeurt wat niet deel van het landschap uitmaakt dus die olievaten enzo verdwijnen ook, maar dit alles alleen op een hele grote afstand, dit is dus nogal vervelend omdat een vijandige APC mij nu dus wel kan zie en ik hem pas als hij begin te bewegen......

Al m'n instellingen (bv. max zicht afstand 100%) staan nog hetzelfde als voor de laatste patch.

Iemand hier ervaring mee...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 21:33:
ik heb een vraag an julie mijn neef speelt ook bf2 maar sind die nieuwe pach 1.03 kan hij niet meer normaal bf2 spele hij heeft last van een veel te hoge ping rond de 150-200 het is onspeelbaar zegt hij
voor die 1.03 had geinsaleerd van hij een ping rond 15-30 en dan op de i3D#1 server en nu dus een hoge ping weet iemand hoe dat kan hij heeft hem ook al meerdere malen opnieuw geinstaleerd
en ga zo maar door iemand een oplossing
man ik heb ook last vanaf die patch ineens hoge ping, dan van 40 naar 150 en soms 800 effe en daarna weer terug!!!

maar vorig keer gewoon hele tijd 100:S dus ik bellen naar me provider(niks aan de hand zeggen ze), ik heb nog is effe gepingd naar sites, maar daar had ik gewoon een ping van 30ms........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
omfg 8)7 wat ik nou weer tegenkom, een lopende g36!

http://home.planet.nl/~adria243/hoezoc~1.gif

doe voortaan eens netjes resizen ;)

clique ici ^^ ziet er n beetje gaar uit zo gecropped

[ Voor 15% gewijzigd door Crash op 08-10-2005 08:22 ]

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-09 10:43
digital8 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 22:15:
Ik heb sinds 1.03 iets vreemds tijdens het spelen., als ik een voertuig of een persoon die ong. op de max. zicht afstand in m'n vizier heb dan is die persoon onzichtbaar maar als ik dan m'n viezier naar links of naar rechts beweeg dus van dat doelwit af dan wordt mijn doel ineens wel zichtbaar, richt ik dan weer op het doelwit dan verdwijnt dit weer.

Ik kan er alleen op richten als dat doelwit blijft bewegen, zodra hij stop verdwijnt hij... :?

Het viel mij op dat dat bij alles gebeurt wat niet deel van het landschap uitmaakt dus die olievaten enzo verdwijnen ook, maar dit alles alleen op een hele grote afstand, dit is dus nogal vervelend omdat een vijandige APC mij nu dus wel kan zie en ik hem pas als hij begin te bewegen......

Al m'n instellingen (bv. max zicht afstand 100%) staan nog hetzelfde als voor de laatste patch.

Iemand hier ervaring mee...?
dit had ik ook al zonder de patch

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
Ik heb ook het volgende probleem;

Ik had dit nooit tot vorige week toe.

ik speel gewoon het spel... als ik dan in de map rondloop, en ik kijk een bepaalde kant op, dan gaat hij nog net geen 3 FPS lopen, en als ik dan weer wegkijk naar de andere kant (waar dan ook) dan loopt hij weer goed. en dat is iedere keer als ik DIE bepaalde kant op kijk.

ik heb mijn instellingen op HIGH staan en daar doet hij het bij. ik heb ook alles op MEDIUM gezet en daar doet hij het nog bij. nu heb ik alles op LAAG staan, en alles OFF wat er maar OFF kan. dat is behoorlijk kut dus... wel heb ik mijn resolutie op 1280 1024 staan (schrale troost).

specs;

-Intel pentium 4 3.0 GHZ
-2048 MB DDR dual channel
-XFX Geforce 6800GT 256 MB GDDR3 Dual DVI
-en nog veel meer sjit

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens over dat high ping!! dat komt waarschijnlijk foor Windows Firewall of Windows update !!!!
lees nu op een fora....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sideshowbobbie
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-10 15:52
Nog zoiets leuks aan de nieuwe patch, sinds dat ik m geïnstalleerd heb, heb ik zo veel lags! Is gewoon niet normaal. Het is niet zo erg als ik aan het lopen ben, maar in een chopper ofzo is het soms niet te doen 8)7

Nog meer mensen hier last van of ben ik de enige :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
zojuist was ik aan het spelen, en ik zat in een squad...en ik werd ineens naar de andere kant gegooid ?!

ik dacht dat dat verholpen was met de patch....het is me wel nog maar één keer gebeurt met de patch...

ook de minimap kan ik continue aanpassen als ik ergens instap...iedere keer weer opnieuw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:28
Mr. Detonator schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 00:01:
zojuist was ik aan het spelen, en ik zat in een squad...en ik werd ineens naar de andere kant gegooid ?!

ik dacht dat dat verholpen was met de patch....het is me wel nog maar één keer gebeurt met de patch...

ook de minimap kan ik continue aanpassen als ik ergens instap...iedere keer weer opnieuw..
alleen squadleader en commander worden niet van team gewisseld.

minimap past zich nu automatish aan aan wat voor voertuig je in zit, dus op verste zoom in planes bvb

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital8
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-09 16:19
Crypter schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 22:30:
dit had ik ook al zonder de patch
En een oplossing kunnen vinden...?
RocketKoen schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 00:10:
minimap past zich nu automatish aan aan wat voor voertuig je in zit, dus op verste zoom in planes bvb
En is dat ook uit te zetten ik vindt dat mateloos irritant namelijk..... :(

[ Voor 25% gewijzigd door digital8 op 08-10-2005 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
digital8 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 00:19:
[...]

En een oplossing kunnen vinden...?

:(
volgens mij is daar geen oplossing voor.... voor zover ik weet

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net weer effe op DJmantri's server gespeeld, het was weer reuze fijn :)

Ik ben JayBee in BF2, ik post hier niet veel maar wou even iets zeggen over Wake Island.
Dat is nu echt mijn favoriete map en ik denk dat ik weet wat deze map over andere maps heeft, nl. een echt gevecht om de vlaggen.

Door de smalle stroken grond tussen de bassisen onstaat er vanzelf een frontlinie met intense vuurgevechten, echt lekker om dan als bijvoorbeeld Support wat covering fire neer te leggen. Maar ook de sniper heeft hier nut. (zoals een paar pagina's terug vermeld).

Dat zelfde vind je eigelijk terug in Strike at Karkand, maar dan eigelijk alleen maar bij het eerste MEC point, in het begin is het daar zo intens. Dat is volgens mij de rede waarom iedereen het zo'n leuke map vindt (en natuurlijk omdat de kleutertjes onder de spelers veel heal en ammo puntjes kunnen scoren, maar das een ander verhaal).

En dan die sfeer van Wake Island, totaal anders dan de andere mappen (ja ik weet dat ie uit BF42 en BFV komt). Het hoge gras is echt iets om rekening mee te houden hier.
Zo zouden er meer mappen mogen komen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap niet dat die balkje volgende rang leeg is..heb nu 15000 punten maar hij is nog steeds leeg.
Stel voor dat ik dalijk op het punt sta mijn niuewe rang te behalen , blijft hij dan alsnog leeg of moet ik daar niets van aan trekken ?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2005 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CRpt3r55
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 00:56:

Ik ben JayBee in BF2, ik post hier niet veel maar wou even iets zeggen over Wake Island.
Dat is nu echt mijn favoriete map en ik denk dat ik weet wat deze map over andere maps heeft, nl. een echt gevecht om de vlaggen.

Door de smalle stroken grond tussen de bassisen onstaat er vanzelf een frontlinie met intense vuurgevechten, echt lekker om dan als bijvoorbeeld Support wat covering fire neer te leggen. Maar ook de sniper heeft hier nut. (zoals een paar pagina's terug vermeld).

Dat zelfde vind je eigelijk terug in Strike at Karkand, maar dan eigelijk alleen maar bij het eerste MEC point, in het begin is het daar zo intens. Dat is volgens mij de rede waarom iedereen het zo'n leuke map vindt (en natuurlijk omdat de kleutertjes onder de spelers veel heal en ammo puntjes kunnen scoren, maar das een ander verhaal).

En dan die sfeer van Wake Island, totaal anders dan de andere mappen (ja ik weet dat ie uit BF42 en BFV komt). Het hoge gras is echt iets om rekening mee te houden hier.
Leuk verhaal..... leuk gebracht.... maar we wisten het natuurlijk al

:)

Etuuuuuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://lighteye.whyz.nl/G...02029d611bfc0_Atomic.JPEG

Doe voortaan eens netjes resizen ;)

Sinds laatste update zie je wel erg veel krachtige wapens....

[ Voor 15% gewijzigd door Crash op 08-10-2005 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlagerBlom
  • Laatst online: 13-09-2015
Hielko schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 19:04:
Yes, en de aliens zijn al geland op aarde....
Huh? Echt?

Daarnaast vraagt ie zich af of vragen over drivers niet onder technische zaken vallen? 8)7 8)7 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door SlagerBlom op 08-10-2005 04:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 22:49:
Trouwens over dat high ping!! dat komt waarschijnlijk foor Windows Firewall of Windows update !!!!
lees nu op een fora....
Een beetje tweaker heeft die Windows Firewall er toch allang uitgesloopt :Y)
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 00:56:

Agree, echt zo intens, heel veel grotere mappen hebben dat niet, vandaar ook dat ik altijd op Urban Only speel, en dan meestal ook nog Strike at Karkand 24/7, omdat je daar altijd geweldige battles hebt.
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 03:15:
[afbeelding]

Sinds laatste update zie je wel erg veel krachtige wapens....
Erg slordig gedaan, en zie er absoluut niet de humor van in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Over die rangen en die unlocks: als we het daar toch over hebben, realiseer je dan dat in het echte leger, de hogere rangen enkel met een pistool als persoonlijk wapen rondlopen. Piloten (zijn hogere rangen) natuurlijk ook vanwege de ruimte die bijvoorbeeld een M16 inneemt.

Alleen het volk dat het harde werk mag doen, loopt met geavanceerd tuig rond. Dussss... voorstel naar EA om alles boven zeg Corporal de unlocks af te pakken en een Glock voor terug te geven?

Ik wil hier alleen maar mee zeggen: het gaat toch om de fun? Nu kun je wat extra dingetjes proberen, mooi toch? En ja, dat kan een ander ook, dus wordt het lastiger.

[ Voor 16% gewijzigd door GurbY{nl} op 08-10-2005 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
ja, maar nu is het hele spannende van de ranks weg! Je hebt niks anders voor te knokken als voor punten. Jippie, weer een rang hoger. En that's all. Terwijl je eerst superblij was met je volgende unlock. IEDEREEN loopt met bijna alle wapens rond, terwijl je ze zgn. moet verdienen. Beetje jammer. Volgende patch ineens iedereen generaal?

Tuurlijk, sommige ranks lagen wel erg ver uit elkaar, maar dit is weer het andere uiterste.

DOA-12 is wel mn favo unlock, maar die stond toch al op het programma.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YozY
  • Niet online

YozY

X

ik vind gewoon het hele systeem van die ranks en unlocks absurd
door die unlocks is er nu geen verschil tussen US, MEC of PLA terwijl met de standaard wapens er wel een verschil was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 08:07:
[...]

Een beetje tweaker heeft die Windows Firewall er toch allang uitgesloopt :Y)

[...]

Agree, echt zo intens, heel veel grotere mappen hebben dat niet, vandaar ook dat ik altijd op Urban Only speel, en dan meestal ook nog Strike at Karkand 24/7, omdat je daar altijd geweldige battles hebt.
Messchien moeten mensen een andere netwerk driver installeren. Ik heb nVidia nForce 8.12 beta geinstalleerd en ook rond die tijd de patch, dus voor mij is de laaste hoop die driver of anders light het duidelijk aan het spel...(Dze noob is zijn Cod cd's kwijt zo dat hij het niet bij een ander spel kan testen) :/ het is wel speelbaar maar die lag stoten zijn niet leefbaar.....(get it)
nee in mijn firewall stond neit uit van Windows daar had ik nooit problemen mee.. maar het heeft niks verholpen en op google is ook al zo weinig te vinden over dit probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 25-08 10:41
hebben jullie trouwens ook last van een of ander gaar iets dat je uit een server word geknikkert zodra je op join now klikt :? ik kom dan terug op mijn desktop :/

[ Voor 13% gewijzigd door Widow op 08-10-2005 10:58 ]

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FnF schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 08:07:

Erg slordig gedaan, en zie er absoluut niet de humor van in...
Gaat om het feit dat ik maanden moet spelen voor bijvoorbeeld de G36, en vervolgens iedereen em krijgt doordat die punten anders in worden gedeeld....
Hadden ze van mij iets minder makkelijk in mogen delen en ik denk dat veel anderen er ook zo over denken....ik heb in het echt nog nooit van een batallion met 20 generaals en 10 soldaten gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 06-10 14:54

jagermeister

Artillerie magneet :-(

The Widow Maker schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 10:58:
hebben jullie trouwens ook last van een of ander gaar iets dat je uit een server word geknikkert zodra je op join now klikt :? ik kom dan terug op mijn desktop :/
Heb ik ook 1 keer ondervonden na installatie van de patch. Verder niet meer gehad, maar heb ook nog niet echt veel gespeeld. Hooguit 2 uurtjes met nieuwe patch ofzo.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 11:35:
[...]

Gaat om het feit dat ik maanden moet spelen voor bijvoorbeeld de G36, en vervolgens iedereen em krijgt doordat die punten anders in worden gedeeld....
Hadden ze van mij iets minder makkelijk in mogen delen en ik denk dat veel anderen er ook zo over denken....ik heb in het echt nog nooit van een batallion met 20 generaals en 10 soldaten gehoord.
Ach, dat valt wel wat mee, je moet die ranks niet te serieus nemen wat niveau betreft. Je kan nu een stuk beter de verschillen tussen personen bekijken, dus niet 10500 punten vs 24999, nu zit alles wat dichter bij elkaar, en kan je tenminste goed bekijken hoe goed iemand is/hoeveel iemand gespeeld heeft. Ik heb er inmiddels al weer heel wat uren op zitten, en het bevalt me uitstekend, het is echt een stuk beter dan voor de patch, je went er enorm snel aan :)

En het gaat nu wel mooi met de badges, ik heb al Veteran Engineer Badge, Veteran Spec Ops Badge, Veteran Medic Badge en Veteran Support Badge :) En natuurlijk nog de Veteran Knife Badge _/-\o_ Voor de andere Veterans heb ik nog niet genoeg uren staan, die 20 kills is niet zo'n probleem :*)

[ Voor 14% gewijzigd door Phyxion op 08-10-2005 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

sain onez schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 16:33:
[...]

thnx works like a charme

Yep, en daarmee heb jij je password als leesbare tekst op jouw pc staan. No thanks.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:23

flessuh

Set sail for fail!

lijkt mij een test voor t nieuwe stealth-pak voor spec-ops :+

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Bor de Wollef schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 12:01:
[...]

Yep, en daarmee heb jij je password als leesbare tekst op jouw pc staan. No thanks.
OMG, en ik heb ook geen firewalls en virusscanners draaien, ik zie me pc als een veredelde XBOX en gebruik em ook zo...
jagermeister schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 11:38:
[...]

Heb ik ook 1 keer ondervonden na installatie van de patch. Verder niet meer gehad, maar heb ook nog niet echt veel gespeeld. Hooguit 2 uurtjes met nieuwe patch ofzo.
Das mooi, hij heeft zich weer volop in het mappen gestoken _/-\o_ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Laatst online: 06-10 14:54

jagermeister

Artillerie magneet :-(

sain onez schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 12:49:
Das mooi, hij heeft zich weer volop in het mappen gestoken _/-\o_ ;)
Lol... jij boefje ;) Wie zegt dat? :+

Ga de draad wel weer oppakken. Mogelijk komende week weer.

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-09 06:10

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

VyperX schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 17:52:
Hmmm... weet niet of dit al eerder voorbij is gekomen, maar ik heb een makkelijke manier gevonden om in singleplayer alle wapens te unlocken. :) (Werkt ook als je zelf lokaal als server draait.)

In X:\Battlefield 2\python\bf2\stats\unlocks.py moet je op regel 38, de waardes bij "defaultUnlocks" van 0en veranderen in 1en.
Easy as pie! :)

Op deze manier kan je alvast met de verschillende wapens oefenen tegen bots, voordat je ze echt unlocked voor de ranked servers. ;)

(Misschien ook een idee om in de startpost te zetten? Weet niet hoeveel mensen dit handig vinden. :) )
Ik dacht dat het moest zijn/worden 11,22,33,44,55,66,77

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Algemeen vraagje:

dit spel draait toch om teamplay !!!! :?

Nu lees ik weer dat iedereen alle wapens heeft en er geen drol meer aan is. Nou, normaal gesproken heb je in elke multiplayer online, alle wapens en draaid het om de game mode. Nu lijkt het net of iedereen voor zichzelf speelt, puur om unlocks en rangs te halen. :/ (dat is toch beetje bijzaak eigenlijk ? extratje zegmaar ? )

Ik begin nu echt sterk te twijfelen of ik deze game nog moet halen... ik vind teamwork juist enorm gaaf, maar als dit gewoon nergens te vinden is (zonder clan) tja :/ ....

Dit topic bestaat 80% uit gezeik zo'n beetje.... wel jammer ;(

[ Voor 7% gewijzigd door Dutchie! op 08-10-2005 13:00 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Laatst online: 13:24

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

Denk dat ik (samen met wat maten) weer een leuke bug ondekt heb. Was op Wake Islands en ik was Commander van de Chinezen, 2 vrienden zaten bij de US en 1 was er Spec Ops, de ander Engineer.

De Chineze Arty werd gesloopt en daar ik ook Engineer was, ik even geen supply drops klaar had én er niemand luisterde naar reparatie verzoeken ging ik zelf op repareren uit. Kom ik mijn in US zittende Engineer maatje tegen die MIJN Arty aan het repareren was, omdat ze dacht dat het HAAR Arty was.....
Map nieuw, dus je kan je vergissen in de plek, terwijl je normaliter alleen maar je eigen spullen kan repareren. Ik blij natuurlijk, het repareer werk werd voor me gedaan, maar kloppen doet het niet ;)

En iets waar ik zelf gemengde gevoelens over heb is dat Commanderen een stuk minder lollig is nu de Spec Ops punten krijgen voor het slopen. Wordt nu duidelijk wat vaker gedaan, je bent meer bezig met repareren dan bijvoorbeeld scannen...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Laatst online: 03-10 16:01
met de nieuwe patch zou je toch niet zo gemakkelijk een teamkill maken als je een klein tikje tegen een teammate geeft ? het lijkt wel dat ze het in plaats van bij een teammate bij de vijand hebben gedaan. heb nou al een paar keer gehad dat ik een vijand aanreed met de jeep en hij gewoon een paar meter verder werd gesleurd voor ie dood ging. (zelfde idee als je bij bf1942 hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pred87 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 13:10:
met de nieuwe patch zou je toch niet zo gemakkelijk een teamkill maken als je een klein tikje tegen een teammate geeft ? het lijkt wel dat ze het in plaats van bij een teammate bij de vijand hebben gedaan. heb nou al een paar keer gehad dat ik een vijand aanreed met de jeep en hij gewoon een paar meter verder werd gesleurd voor ie dood ging. (zelfde idee als je bij bf1942 hebt)
Het werkt gewoon op alle soldaten, vijandelijk en je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Laatst online: 03-10 16:01
Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 13:15:
[...]

ik merk geen verschil bij mn team. heb nog steeds teamkills als ik wegrijd met een jeep en iemand rent er van de zijkant tegen aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 13:15:
[...]

Jep, inderdaad :)

Ik moet wel zeggen dat ik sinds de patch nog nooit zo veel teamkills heb gemaakt in zo'n korte tijd :( Allemaal van die idioten die het even leuk vinden om voor een APC/Tank/Jeep te gaan staan, zodat je nergens heen kan, alleen maar dood rijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

sain onez schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 12:49:
[...]

OMG, en ik heb ook geen firewalls en virusscanners draaien, ik zie me pc als een veredelde XBOX en gebruik em ook zo...
Waarom OMG? Ik vind het risico gewoon te groot, virusscanner en firewall draaien hier ook wel hoor. Dat is gewoon een persoonlijke mening toch? Ik raad het in ieder geval zeker niet aan ervanuitgaande dat veel mensen hetzelfde password overal voor gebruiken.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-10 22:11

Technicality

Vliegt rechtsom...

FnF schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 13:20:
[...]

Jep, inderdaad :)

Ik moet wel zeggen dat ik sinds de patch nog nooit zo veel teamkills heb gemaakt in zo'n korte tijd :( Allemaal van die idioten die het even leuk vinden om voor een APC/Tank/Jeep te gaan staan, zodat je nergens heen kan, alleen maar dood rijden :(
En dat was voor de patch niet? Het lijkt me dat de patch daar niet zoveel verschil in maakt.
Waarom staat djmantir zovaak leeg? is echt leuk als-ie vol is mat een zooi gotters (Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~olie/fok/smilies/Smilies/bye.gif hoi Jaybee, t was idd leuk gisteravond :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Laatst online: 05-07 09:16
nieuwe patch werkt prima bij mij. Het eenige waar ik me echt vreselijk aan kan ergeren is dat men niet uitkijkt waar ze rijden. Je verdedigt een basis met mijnen maar iedereen rijd er doodleuk overheen ... om dan ook nog te punishen... fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Aap schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 12:59:
Nu lees ik weer dat iedereen alle wapens heeft en er geen drol meer aan is. Nou, normaal gesproken heb je in elke multiplayer online, alle wapens en draaid het om de game mode. Nu lijkt het net of iedereen voor zichzelf speelt, puur om unlocks en rangs te halen. :/ (dat is toch beetje bijzaak eigenlijk ? extratje zegmaar ? )
Eens, plus het feit dat de unlocks niet altijd een verbetering zijn. In sommige gevallen kan je voorkeur geven voor het gewone wapen, dat verschilt weer per map :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:17

Format-C

Tracing Rays

Grijns schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 13:34:
nieuwe patch werkt prima bij mij. Het eenige waar ik me echt vreselijk aan kan ergeren is dat men niet uitkijkt waar ze rijden. Je verdedigt een basis met mijnen maar iedereen rijd er doodleuk overheen ... om dan ook nog te punishen... fijn.
Beter nadenken waar je je mijnen neerpleurt, en niet over de weg rennen voordat je links, rechts en daarna weer links hebt gekeken. :+

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 13:38:
[...]

Eens, plus het feit dat de unlocks niet altijd een verbetering zijn. In sommige gevallen kan je voorkeur geven voor het gewone wapen, dat verschilt weer per map :)
Alleen bij de assault en AT kan het originele wapen meer nut hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

DaMorpheus schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 13:38:
[...]

Eens. Kwestie van nadenken "wat voor map is dit en welke rol is daar het beste". Een map die wordt bepaald door overwicht in armour, kun je als AT of Specops een leuke rol spelen. Een map die juist zwaar leunt op luchtoverwicht, kun je weer anders spelen. Sommige plekjes lenen zich bij uitstek voor het betere snipe werk, andere weer juist voor andere dingen. Karkand is erg leuk om met m203's rond te strooien of te medic-en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Laatst online: 17:09
Bij de sniper en medic hebben de originele wapens ook wel voordelen imo. Het mogelijke voordeel van het standaard AT wapen vind ik dan wel weer zeer minimaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de patch is mij het volgende opgevallen:

Als ik vanuit een attack chopper een tv-missile afvuur, heb ik wel de grote aiming crosshair, maar zie ik de kleinere 'targeting crosshair' niet meer... (het kleine kruisje wat schterblijft waar je hebt geklikt)...

In een LAN game is ie er wel, maar ik multiplayer is ie verdwenen...
Voor de patch had ik hem nog wel...

Is iemand anders dit ook opgevallen..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

headhunternl schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 13:24:
[...]

En dat was voor de patch niet? Het lijkt me dat de patch daar niet zoveel verschil in maakt.
Waarom staat djmantir zovaak leeg? is echt leuk als-ie vol is mat een zooi gotters ([afbeelding] hoi Jaybee, t was idd leuk gisteravond :) )
Ja, ook wel hoor :) Maar niet zo veel als nu, komt ook niet door de patch, maar meer door de servers die ik bezoek denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hielko schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 14:09:
Bij de sniper en medic hebben de originele wapens ook wel voordelen imo. Het mogelijke voordeel van het standaard AT wapen vind ik dan wel weer zeer minimaal.
Misschien alleen de mec sniper want die blijft ingezoomed. De medic unlock is voor elk land beter vind ik. Die zoom is te handig.
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor technische vragen (bv. patches die niet mee willen werken) kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht. Daar is dit topic niet voor bedoeld.