Close range vind ik 't standaard medic wapen toch beter.
Verwijderd
iemand een oplossingVerwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 21:33:
ik heb een vraag an julie mijn neef speelt ook bf2 maar sind die nieuwe pach 1.03 kan hij niet meer normaal bf2 spele hij heeft last van een veel te hoge ping rond de 150-200 het is onspeelbaar zegt hij
voor die 1.03 had geinsaleerd van hij een ping rond 15-30 en dan op de i3D#1 server en nu dus een hoge ping weet iemand hoe dat kan hij heeft hem ook al meerdere malen opnieuw geinstaleerd
en ga zo maar door iemand een oplossing
Daar heb ik ook last van.. heb eigenlijk spijt dat ik die ge unlocked hebHielko schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 15:36:
Close range vind ik 't standaard medic wapen toch beter.
Albert Einstein: A question that sometime drives me hazy: Am I or are the others crazy?
Ik weet niet of ik de enige ben, maar na zo een tijdje BF2 te spelen heb ik het gevoel dat ik dingen gewoon slechter zie.
In BF1942 zag ik dingen veel sneller en kon ik sneller onderscheid maken of het nu friendly of nmy was.
PC is snel genoeg voor BF2, dat is het niet, FPS is in orde.
Ligt het gewoon aan mij? Of hebben meer mensen hier last van?
In BF1942 zag ik dingen veel sneller en kon ik sneller onderscheid maken of het nu friendly of nmy was.
Hoi,
Zouden jullie me even kunnen zegen hoe je als commander aan punten geraakt?
Greet
Greet
Was het niet zo dat met de 3DMap (Q) aan je daar altijd de namen van je teammates zag en niet hoefde te wachten totdat ze een bepaalde tijd binnen je crosshair zaten? Dat scheelt nogal...Snow_King schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 16:24:
Ik weet niet of ik de enige ben, maar na zo een tijdje BF2 te spelen heb ik het gevoel dat ik dingen gewoon slechter zie.
Dit is wat je krijgt, niet meer en niet minder, wat je ook doet...:Stormtraxx schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 16:30:
Hoi,
Greet
Commander score:
Winnende commander : 2x gemiddelde team score
Verliezende commander : 1x gemiddelde team score
De punten die je zelf vergaard, maken dus niets uit.
P.S.
Even Googlen doet wonderen hoor, staat btw ook gewoon in de TS
Toevallig TweakDSL? Want ik heb er ook last van... Maar niet specifiek na de patch...
My Laptop Specificaties vs My Desktop Specificaties
Nee, dat was vietnam. Ik heb het over good 'oll BF1942.phYzar schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 16:34:
[...]
Was het niet zo dat met de 3DMap (Q) aan je daar altijd de namen van je teammates zag en niet hoefde te wachten totdat ze een bepaalde tijd binnen je crosshair zaten? Dat scheelt nogal...
Dat wist ik al... maar ik heb het over commanderpoints die je nodig hebt om een badge te verdienen... ?bvk schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 17:08:
[...]
Dit is wat je krijgt, niet meer en niet minder, wat je ook doet...:
Commander score:
Winnende commander : 2x gemiddelde team score
Verliezende commander : 1x gemiddelde team score
De punten die je zelf vergaard, maken dus niets uit.
P.S.
Even Googlen doet wonderen hoor, staat btw ook gewoon in de TS
En nog een andere vraag, de punten die je verdient als je bijvoorbeeld iets repareert, hoe tellen die mee? Komen die achteraf bij je punten ofzo?
En wat als je totale punten bijvoorbeeld -1 is, wordt dat dan van je al behaalde punten (uit vorige spelen afgetrokken?
Greetz en thx al !
Verwijderd
Ik wordt toch wat kritischer over de patch: iedereen heeft in close range veel te goede wapens en daarbuiten wordt je wel overhoop gehaald door tanks :(
Weet iemand hoe je de prefix weer verwijdert?
Ik wilde even kijken hoe het eruit zag, maar nu kan ik niet voor geen prefix meer kiezen...
Het zou toch niet waar zijn dat ze echt zó dom zijn bij EA!!
Ik wilde even kijken hoe het eruit zag, maar nu kan ik niet voor geen prefix meer kiezen...

als je je aanmeld @ eerste scherm kan je dat toch weer wegslopen?
Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.
Ik speel nu het spel sinds afgelopen week en het is echt geweldig, alleen ik heb 1 probleempje.Mijn stats worden niet geupdate. ik ben inmiddels 4x private first class geworden, maar de progressbar blijft netjes op zo'n 80% staan, ik krijg wel elke keer nieuwe awards (basic aviator en dergelijke) maar die worden ook niet bijgeschreven. ik speel enkel op ranked servers en volgens mij is dit sinds ik de nieuwe update heb geinstalleerd. iemand enig idee hoe dit komt?
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Nee, dan zie je je prefix niet staan maar als je inlogt is ie er weer wel!
Ik heb het al eruit gesloopt maar dan via:
My documents\Battlefield 2\Profiles\Global.con

code:
1
| GlobalSettings.setNamePrefix "" |
Ik heb het ook wel , van veraf geeft ie de player names nog niet aan en denk je dat ze hostile zijn. Heb ik al meerdere keren last van gehad en teammates gemold.Snow_King schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 16:24:
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Na een tijdje begin je spelers te herkennen aan de kleur van hun pak, MEC is iets donkerder dan USMC. Teminste op de mappen waar de spelers desert camo aanhebben, de rest speel ik niet zo.
Verwijderd
Sinds ik die nieuwe patch heb geinstalleerd worden mijn punten niet meer ge-updated. Weet iemand wat ik hier aan kan doen want zo is het niet echt leuk meer
valt dat niet in te stellen bij de server ?Domus schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 18:40:
[...]
Ik heb het ook wel , van veraf geeft ie de player names nog niet aan en denk je dat ze hostile zijn. Heb ik al meerdere keren last van gehad en teammates gemold.
bij bf1942 kon je de afstand instellen waarop de poppetjes zichtbaar werden (althans de naam)..
misschien dat ze dat met de patch hebben toegevoegd, alleen staat het nog op een standaard waarde ?
Verwijderd

Had ik ook, gewoon ff opnieuw inloggen, en even een aantal keer op de spatiebalk drukken bij de Prefix, dan werkt het welEpitome schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 18:01:
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Wat wel/ook vervelend is ivm met die playernames op de 3D-map is dat wanneer je bv tegenover een enemy staat een achter een muurtje - en achter de enemy - staat een friendly soldaat, dan lijkt het alsof er boven de enemy een blauw naampje staat. Maar meestal herken je aan het uniform wel dat het slachrvoer is (of hij begint op je te schieten
)
Je moet gewoon de prefix weghalen met DEL, dan iets intikken, weer DEL en dan ENTEREpitome schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 18:01:
Elect a clown, expect a circus.
Toegevoegd aan de startpostEpitome schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 18:07:
Nee, dan zie je je prefix niet staan maar als je inlogt is ie er weer wel!![]()
code:
1 GlobalSettings.setNamePrefix ""
ja want niemand upload nog images
vind het ook niet gek want het spel word steeds bouter.
ik hoop btw dat ea snel eens een urban map maakt, sort of karkand, maar dan zonder al die tank rotzooi. Zat net in gulf of oman, ik heb een week niet gespeelt in die map en ik weet niet wat er gebeurt is maar iedereen rijd opeens vanaf village met n apc richting de hoofdbasis van MEC om daar ff lekker te baserapen, word er echt strontziek van. Kickvote stond ook uit, schiet lekker op iig. Ik ga voorlopig alleen nog maar urban maps spelen, vind geen moer meer aan de manier waarop de normale maps worden bespeelt, echt iedereen denkt dat ie in counterstrike zit ofzo. Hup pak die apc rij hun basis in en knal alles af. en niet 1x nee gerust 5x achter elkaar en altijd heb ik de kut apc die eerder stuk is dan de andere, gaap.

ik hoop btw dat ea snel eens een urban map maakt, sort of karkand, maar dan zonder al die tank rotzooi. Zat net in gulf of oman, ik heb een week niet gespeelt in die map en ik weet niet wat er gebeurt is maar iedereen rijd opeens vanaf village met n apc richting de hoofdbasis van MEC om daar ff lekker te baserapen, word er echt strontziek van. Kickvote stond ook uit, schiet lekker op iig. Ik ga voorlopig alleen nog maar urban maps spelen, vind geen moer meer aan de manier waarop de normale maps worden bespeelt, echt iedereen denkt dat ie in counterstrike zit ofzo. Hup pak die apc rij hun basis in en knal alles af. en niet 1x nee gerust 5x achter elkaar en altijd heb ik de kut apc die eerder stuk is dan de andere, gaap.
[ Voor 4% gewijzigd door Widow op 08-10-2005 21:27 ]
Verwijderd
Dat komt omdat je met een 9800pro speelt.....te weinig details zie je...Snow_King schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 16:24:
Heb ook een 9800pro gehad en daarmee speelde het een stuk minder en dat terwijl het super soepel liep, maar wel op medium details..
Net dat wapen van de AT geunlockt,omg wat een vet ding. Paar knallen en je tegenstander is dood. Het leuke vind ik ook dat je dicht bij moet staan wil het wapen iets doen,dus lekker sneaken totdat je dichtbij genoeg staat.
CSS snippet om users te blokkeren: https://tweakers.net/instellingen/customcss/snippets/bekijk/2618/
Ik draai alles op High?Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 21:37:
[...]
Dat komt omdat je met een 9800pro speelt.....te weinig details zie je...
Heb ook een 9800pro gehad en daarmee speelde het een stuk minder en dat terwijl het super soepel liep, maar wel op medium details..
Dat wapen is ook idiaal om de vlag te verdedigen. Ik vind het wapen vooral erg nuttig inde urban maps. Dan ben je bijna onverslaanbaar. Alleen jammer dat de antitank geen granaten heeft.pingkiller schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 21:42:
Net dat wapen van de AT geunlockt,omg wat een vet ding. Paar knallen en je tegenstander is dood. Het leuke vind ik ook dat je dicht bij moet staan wil het wapen iets doen,dus lekker sneaken totdat je dichtbij genoeg staat.
Verwijderd
ja, maar wat doe je daaraan dan, heb al gekeken in forum, staan ook 2 oplossingen.Jerk184 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 13:19:
Nog even over de CD-KEY problemen:
It looks like the 1.03 patch encrypts the CD-key value in the windows registry. Most likely this is done to avoid the theft of CD-keys by malicious software while you're playing online.
Unfortunately, it looks like this encryption of the CD-key is specific to the Windows User Account that was used to install the patch. If any other Windows user attempts to play the game on the same machine they are given a message saying the key is invalid.
by: the INQUIRER
[...]
Dat zou bij mij wellicht het probleem kunnen zijn.
heb ze allebei geprobeerd, maar werken geen van beide
bij voorbaat dank
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2005 22:41 ]
zou het antwoord zo niet weten, maar ik denk dat je deze vraag beter in het problemen en vragen topic kan plaatsen zoals in het blauw staat aangegeven bovenaan dit topic.Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 22:40:
[...]
ja, maar wat doe je daaraan dan, heb al gekeken in forum, staan ook 2 oplossingen.
heb ze allebei geprobeerd, maar werken geen van beide
bij voorbaat dank
Verwijderd
iedergeval ik heb het niet meer om de minuut, wel het rare was, dat ik dit pas na 1 dag kreeg van die rare lag ziekte
ik heb nog 2 leuke pica's: hier zie je ze en hier niet meer lolz
ik upload morgne wel ga nu slapen
Dus mensen met veel lag probeer het is te spelen op Lan inplaats van cable.
alleen worden me rankings niet meer geupdate lolz, maakt het uit kan lekker spelen
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2005 23:23 ]
Hmm, dat betekend dat je tegenstanders de kunst van moderne oorlog voering goed verstaan. Verzin er iets op en maak ze afVerwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 18:01:
Ik wordt toch wat kritischer over de patch: iedereen heeft in close range veel te goede wapens en daarbuiten wordt je wel overhoop gehaald door tanks :(
Doe meestal snel ff "enemy spotted" meestal krijg je dan gelijk de kleur (kan ook de tijd zijn) friendly wordt ? anders rood puntje op de mini mapMr. Detonator schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 19:28:
[...]
valt dat niet in te stellen bij de server ?
bij bf1942 kon je de afstand instellen waarop de poppetjes zichtbaar werden (althans de naam)..
misschien dat ze dat met de patch hebben toegevoegd, alleen staat het nog op een standaard waarde ?
One of the animals has left its cage today.
jah ik heb hier een sniper guide in het engels op mn hd staan maar kan zo niet de link vindeGrijns schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:03:
wake land 2007 is voor alle bf1942 veteranen een stukje nostalgie. niet zeuren
ff. is er ergens een goed "hoe schiet ik raak als sniper" guide. .. heb nu 2e sniper unlocked maar maak enkel kills met de claymore ....
gister werkelijk een vreselijk potje gespeelt. De map was Kurba Dam en ik was MEC. USMC was werkelijk een stelletje malloten en na 10 minuten spelen hadden ze nog geen enkele basis veroverd. Uit pure verveling toen maar met m'n aa hun hoofdbasis binnen gereden (geen mijn op de weg btw) en een beetje om mee heen gaan knallen. Allemaal gezeik over baserapen (was het ook wel een beetje, maar het werd zo saai) maar weer op mijn gemak weg gereden. Stuk of 5 kills en zelf geen enkele damage. Naja, daarna maar een beetje de rest van me team ondersteund. Zij hielden de bovenste 2 basissen in de gaten (en daarmee de uitwegen van USMC) ik hield de choppers en jets een beetje bezig met m'n aa. USMC heeft werkelijk aan 1 stuk door lopen janken over baserapen, terwijl ze ook gewoon ff een vlag hadden kunnen cappen...
doet niet aan icons, usertitels of signatures
Laat me raden: ze hadden geen Commander en verder alleen maar Lone Wolfs?rac-on schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 01:08:
gister werkelijk een vreselijk potje gespeelt. De map was Kurba Dam en ik was MEC. USMC was werkelijk een stelletje malloten en na 10 minuten spelen hadden ze nog geen enkele basis veroverd. Uit pure verveling toen maar met m'n aa hun hoofdbasis binnen gereden (geen mijn op de weg btw) en een beetje om mee heen gaan knallen. Allemaal gezeik over baserapen (was het ook wel een beetje, maar het werd zo saai) maar weer op mijn gemak weg gereden. Stuk of 5 kills en zelf geen enkele damage. Naja, daarna maar een beetje de rest van me team ondersteund. Zij hielden de bovenste 2 basissen in de gaten (en daarmee de uitwegen van USMC) ik hield de choppers en jets een beetje bezig met m'n aa. USMC heeft werkelijk aan 1 stuk door lopen janken over baserapen, terwijl ze ook gewoon ff een vlag hadden kunnen cappen...
Verwijderd
Als ik Battlefield 2 probeer op te starten dan geeft mijn Monitor (zie hieronder) de melding recommended mode 1280 x 1024 @ 60hz (is dus een venstertje van mijn monitor zelf niet van windows).
Soms geeft hij deze melding niet dan geeft hij beeld veranderingen maar hij start niet door. Dit alles is met Patch 1.03 en de laatste Nvidia drivers 78.01 (WHQL) van de nvidia site.
PC Specs:
Processor : AMD Athlon XP 3200+ 400MHz FSB
Moederbord : Asus A7N8X-Deluxe 2.0
Geheugen : 2x Corsair 512MB-RAM pc3200 (DC-Kitje)
Harddisk : Maxtor Diamondmax 9 160GB S-ATA
CD/DVD : 52x CD-ROM & NEC 2500A DVD+-RW
Videokaart : XFX GeForce 6800LE @ 12Pipes 6VS
Monitor : Samsung Syncmaster 913N 8ms 19" TFT
Voeding : OCZ Modstream 520 Watt
Ik heb zelf al meerdere malen andere drivers geprobeerd.... Meerdere malen BF2 geinstalled... Zowel in de standaardmap C:\Program Files\etc.. als op mijn D: partitie...
Met een andere monitor heb ik het Recommended gedoe niet, maar ook dan start BF2 niet door....
Een vriend van me heeft hier vandaag gezeten om zijn PC te formatten, hij heeft dat dus gedaan en bij hem werkt alles zonder problemen.... Hij krijgt bijvoorbeeld ook niet de "Patching Failed" foutmeldingen, waar ik omheen moet werken d.m.v command prompt...
Word er nu een beetje moedeloos van... Hulp zou ik zeer op prijs stellen...
Soms geeft hij deze melding niet dan geeft hij beeld veranderingen maar hij start niet door. Dit alles is met Patch 1.03 en de laatste Nvidia drivers 78.01 (WHQL) van de nvidia site.
PC Specs:
Ik heb zelf al meerdere malen andere drivers geprobeerd.... Meerdere malen BF2 geinstalled... Zowel in de standaardmap C:\Program Files\etc.. als op mijn D: partitie...
Met een andere monitor heb ik het Recommended gedoe niet, maar ook dan start BF2 niet door....
Een vriend van me heeft hier vandaag gezeten om zijn PC te formatten, hij heeft dat dus gedaan en bij hem werkt alles zonder problemen.... Hij krijgt bijvoorbeeld ook niet de "Patching Failed" foutmeldingen, waar ik omheen moet werken d.m.v command prompt...
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2005 02:19 ]
Hmm, wat zou dat betekenen?Waarschuwing:
Voor technische vragen (bv. patches die niet mee willen werken) kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht. Daar is dit topic niet voor bedoeld.

Er zijn tientallen mogelijke oplossingen en je kan toch écht het best geholpen worden als je zelf een topic aanmaakt ipv door een discussie heen je probleem op te dringen, dan wordt het alleen maar onoverzichtelijk
[ Voor 64% gewijzigd door Stewie! op 09-10-2005 02:23 ]
Ik begrijp presies wat jij bedoeld, heb ook Samsung Syncmaster 913N en er is nix mis mee. Als ik het spel start krijg ik ook die melding. Als ik later ingame in het menu van de monitor kijk dan zie ik dat ie wel gewoon op 1280 x 1024 @ 60hz staat. Het lijk dus dat ie bij het opstarten van het spel dus heel even in de niet native resolutie springt, om daarna in de ingetelde waarde te schakelen. Nix aan de hand dusVerwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 02:18:
Als ik Battlefield 2 probeer op te starten dan geeft mijn Monitor (zie hieronder) de melding recommended mode 1280 x 1024 @ 60hz (is dus een venstertje van mijn monitor zelf niet van windows).
PC Specs:
"May our framerates be high and our temperatures low."
Verwijderd
Na de zoveelste re-install doet BF2 het weer, alleen de patches worden NIET toegepast om 1 of andere vage reden.... de patches apply ik via het cmd gebeuren... Omdat ik de Patching Failed foutmeldingen krijg...Ik begrijp presies wat jij bedoeld, heb ook Samsung Syncmaster 913N en er is nix mis mee. Als ik het spel start krijg ik ook die melding. Als ik later ingame in het menu van de monitor kijk dan zie ik dat ie wel gewoon op 1280 x 1024 @ 60hz staat. Het lijk dus dat ie bij het opstarten van het spel dus heel even in de niet native resolutie springt, om daarna in de ingetelde waarde te schakelen. Nix aan de hand dus
[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2005 04:11 ]
Verwijderd
VRAAG VRAAG VRAAG ........................
ik heb een vraag en meerderen hebben deze gesteld maar niemand heeft er een antwoord op kunnen geven.
Heb vandaag na maanden lang spelen voor het eerst een mes in mijn handen gehad en 7 kills mee gepleegd..zo ook met mijn pistool kill van 5 mensen.
dus heb 2 nieuwe badges bijgekregen , maar wat ik nu merk is dat ze niet te zien zijn in mijn Stats.
Het word volgens mij niet meer geupdate....en ik lees dat hier meerderen last van hebben.
Is er een oplossing voor dit KVT gedoe ???
Of is alle moeite voor niets ??
Bijvoorbaad dank.
ik heb een vraag en meerderen hebben deze gesteld maar niemand heeft er een antwoord op kunnen geven.
Heb vandaag na maanden lang spelen voor het eerst een mes in mijn handen gehad en 7 kills mee gepleegd..zo ook met mijn pistool kill van 5 mensen.
dus heb 2 nieuwe badges bijgekregen , maar wat ik nu merk is dat ze niet te zien zijn in mijn Stats.
Het word volgens mij niet meer geupdate....en ik lees dat hier meerderen last van hebben.
Is er een oplossing voor dit KVT gedoe ???
Of is alle moeite voor niets ??
Bijvoorbaad dank.
dan heb je niet goed genoeg gezocht, want het is echt al heel wat keren voorbij gekomenVerwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 04:54:
.
tip: zoek eens in een van de vorige topics....en nog een tip: geduld !
[ Voor 5% gewijzigd door Mr. Detonator op 09-10-2005 08:22 ]
Ja, de mensen zijn een beetje nalatig met het submitten van POTD's.
Dus hierbij even een oproep aan iedereen: Stuur die leuke POTD's in, alles wat je tegenkomt, stuur ze in
Agree, dit hele topic wordt helemaal vol gespammed met problemen die mensen tegenkomen, terwijl het er helemaal niet voor bedoeld isDaMorpheus schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 02:20:
[...]
Hmm, wat zou dat betekenen?
Er zijn tientallen mogelijke oplossingen en je kan toch écht het best geholpen worden als je zelf een topic aanmaakt ipv door een discussie heen je probleem op te dringen, dan wordt het alleen maar onoverzichtelijk
Verwijderd
wat zit ook iedereen nou te huilen over spijt van unlocks.. wees fokking blij dat je niet 15000 punten moet halen nu voor nieuwe unlock. damn tis nu echt geen sport meer met de nieuwe ranks.OxiMoron schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 16:09:
[...]
Daar heb ik ook last van.. heb eigenlijk spijt dat ik die ge unlocked heb
aleen maar cry babies. medic wapen roelt, je moet hem gewoon op single shot zetten trigger happy mogo's 1 a 2 shots en je schiet alles aan stront
tis geen focking doom waar je aleen hoeft te sproeien

Ik wil wel even wat kwijt over mn unlocks: ben er erg blij mee
Heb oa de m95 sniper rifle gepakt en daar haal ik eindelijk weer mooie one shot kills mee. Gister had ik even mn momentje van glorie: op Fuche Pass map lag ik op 100 meter van kamp, komt er een vijandelijke Black Hawk boven onze vlag hangen. Ik kon mooi de piloot dwars door zn heliruit pakken en gelijk 3 kills meegenomen.
Dan smaakt het virtueel gezien dan wel naar meer
Dan smaakt het virtueel gezien dan wel naar meer
Verwijderd
wanneer je de arty opblaas en andere vijandelijke doelen gelden die ook voor de explosive badge?
Volgens mij niet, iig in 1.02 kreeg je er niks voor. Weet niet hoe het zit in 1.03 maar ik vrees het ergste
There is no replacement for displacement!
Nee, het gaat om kills.Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 11:04:
wanneer je de arty opblaas en andere vijandelijke doelen gelden die ook voor de explosive badge?
En, tenzij de arty enzo geen digitale mensen zijn, tellen ze niet mee.
Verwijderd
ja maar ook toen ik SAS (32 players) server zat wake island only!!! reeg ik een ping van 170-400 en de rest niet......djmantri schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 00:10:
volgens mij heb je zoiezo meer kans op lag met een 64 player server...
en over de ingame chat hoorde ik niemand klagen over lag
en over die foto's!!!!

hmmm toch niet echt veilig om daar te gaan wachten

helaas driaaide ik me om!! maar ik hoord wel een hevige knal
en dat was het resultaat
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2005 12:09 ]
Verwijderd
Zoiets had ik ook eergister maar dan op cleansweep. Dat vond ik al de saaiste map maar nu helemaal. De US deed geen moer terwijl de teams wel 32vs32 waren. Alleen die vlag linksboven werd tevergeefs soms aangevallen. Na 10 minuten rondrijden had ik het wel gezienrac-on schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 01:08:

Cleansweep is (op Wake na danVerwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 12:30:
[...]
Zoiets had ik ook eergister maar dan op cleansweep. Dat vond ik al de saaiste map maar nu helemaal. De US deed geen moer terwijl de teams wel 32vs32 waren. Alleen die vlag linksboven werd tevergeefs soms aangevallen. Na 10 minuten rondrijden had ik het wel gezien
Karkand speel ik trouwens ook nooit

Kijk maar: http://www.bf2tracker.com/bf2_userprofile.php?bf2id=46510318
Even omlaag scrollen naar Map Stats
Ik wil ook de servie batch halen van de US, de chineze en die van de mec heb ik al. Wat me opvalt dat in Amerikaanse team vaak het niveau stuk minder is. Kom ik helemaal nergens als ik met US speel. Tevens standaard elke keer loosing team met een hele grote marge. Verder bij US, dat je als squad leader geen normale teammates kan verzamelen, daarnaast als je commander bent vaak ook niks met je squads kan. Iedereen doet maar wat. Met name op operation clean sweep er frustrerend, aangezien je met het materieel overwicht de MEC kan afmaken als je squads beetje luisteren.Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 12:30:
[...]
Zoiets had ik ook eergister maar dan op cleansweep. Dat vond ik al de saaiste map maar nu helemaal. De US deed geen moer terwijl de teams wel 32vs32 waren. Alleen die vlag linksboven werd tevergeefs soms aangevallen. Na 10 minuten rondrijden had ik het wel gezien
Ben maar weer eff " voor" de Chinezen en scoor weer medailles en sta weer steevast in top 10(van 64-server)
Die US batch zal me dus eff een worst wezen, heb geen zin kanonnenvoer te spelen
[ Voor 12% gewijzigd door basb op 09-10-2005 14:36 ]
Verwijderd
same hereMr. Bondt schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 13:40:
[...]
Cleansweep is (op Wake na dan) bij mij de minst gespeelde map...
Karkand speel ik trouwens ook nooit![]()
Kijk maar: http://www.bf2tracker.com/bf2_userprofile.php?bf2id=46510318
Even omlaag scrollen naar Map Stats
http://www.bf2tracker.com/bf2_userprofile.php?bf2id=44739925
Squads werken gewoon niet omdat niemand lijkt te willen samenwerken.
Echt frustrerend hoe vaak het team over de hele map verspreid is zonder enige vorm van communicatie of wederzijdse ondersteuning.
Echt frustrerend hoe vaak het team over de hele map verspreid is zonder enige vorm van communicatie of wederzijdse ondersteuning.
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
idd. Helaas zou dit juist één van de mooie dingen aan BF2 moeten zijn, daarvoor zijn de squads er juist; om een leuke teamplay te krijgen. Ik zit zelden in een squad waar iedereen een mic gebruikt (9/10 nooit iemand, anders 1 persoonocf81 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 14:28:

Ik heb ook wel eens in het heetst van de strijd perongeluk een supply drop naast de commander toys van de tegensstander gedropt. Voel je je wel lulligbvk schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 13:00:
Denk dat ik (samen met wat maten) weer een leuke bug ondekt heb. Was op Wake Islands en ik was Commander van de Chinezen, 2 vrienden zaten bij de US en 1 was er Spec Ops, de ander Engineer.
De Chineze Arty werd gesloopt en daar ik ook Engineer was, ik even geen supply drops klaar had én er niemand luisterde naar reparatie verzoeken ging ik zelf op repareren uit. Kom ik mijn in US zittende Engineer maatje tegen die MIJN Arty aan het repareren was, omdat ze dacht dat het HAAR Arty was.....
Map nieuw, dus je kan je vergissen in de plek, terwijl je normaliter alleen maar je eigen spullen kan repareren. Ik blij natuurlijk, het repareer werk werd voor me gedaan, maar kloppen doet het niet![]()
En iets waar ik zelf gemengde gevoelens over heb is dat Commanderen een stuk minder lollig is nu de Spec Ops punten krijgen voor het slopen. Wordt nu duidelijk wat vaker gedaan, je bent meer bezig met repareren dan bijvoorbeeld scannen...
Kent er hier toevallig iemand agent_orange_mike? hij speelt ook BF2 en ik wil hem graag ff spreken namelijk
Ik had ook liever gezien dat de enemy een rood helmpje of barretje opheeft. Maak het een stuk makkelijker om ze te herkennen. Nu zie je soms hun rode naam niet of zie je een blauwe naam van iemand die er ergens in de verte achter staat.Domus schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 18:40:
[...]
Ik heb het ook wel , van veraf geeft ie de player names nog niet aan en denk je dat ze hostile zijn. Heb ik al meerdere keren last van gehad en teammates gemold.
Dus wacht ik soms veel te lang voordat ik durf te schieten, om een of andere reden wordt ik door hun altijd wel gelijk afgeknald
Verwijderd
Dat is juist realistisch. In het echt schiet je ook niet zomaar op iedereen. Nu moet er tenminste wat nagedacht worden voor er wordt geschoten. Anders zou het helemaal op een deathmatch lijken.
Ik ben hem wel eens ingame tegen gekomen volgens mij, verder nietThe Widow Maker schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 15:04:
Kent er hier toevallig iemand agent_orange_mike? hij speelt ook BF2 en ik wil hem graag ff spreken namelijk
Verwijderd
ja ik ook is op de i3d serversFnF schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 15:39:
[...]
Ik ben hem wel eens ingame tegen gekomen volgens mij, verder niet
Je hebt helemaal gelijkt, dit vind ik ook heel jammer.ocf81 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 14:28:
Ik zou het ook heel handig vinden als je dingen kon zeggen zoals:
Need a medic?
I'm a medic!
Er waren nog wel wat van die dingen maar weet ze zo niet meer, maar als je oa die voorbeelden die ik heb genoemd ook nog in het spel doet, dan maakt het de teamplay veel beter vind ik.
Als ik iemand wil healen dan moet ik steeds maar achter hem blijven lopen, en die gene die ik wil healen die heeft niet in de gaten dat er een medic is die hem wil healen, dus als je kon zeggen dat je een medic was dmv menu, dan merkt hij dat en kan je hem healen, en kan je veel beter samen werken.
[ Voor 3% gewijzigd door RAZORDUDE op 09-10-2005 16:19 ]
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
ja daar ken ik hem dus ook van, het is zon pipo die meteen op page down ramt als je hem TK't. En dat is me nu al n paar keer gebeurt, niemand snapt kennelijk dat als je naast n tank gaat staan van de vijand en er komt een vliegtuig die die tank bombardeert, dat je dan doodgaat ofzo. En vandaar dat ik hem eens wil aanspreken.
Lol, jij wilt iemand aanspreken omdat ie op punish drukt als jij hem tked? Succes! Denk niet dat het hem ook maar iets kan schelen. Anders koos hij namelijk vast voor "forgive".The Widow Maker schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 16:21:
[...]
ja daar ken ik hem dus ook van, het is zon pipo die meteen op page down ramt als je hem TK't. En dat is me nu al n paar keer gebeurt, niemand snapt kennelijk dat als je naast n tank gaat staan van de vijand en er komt een vliegtuig die die tank bombardeert, dat je dan doodgaat ofzo. En vandaar dat ik hem eens wil aanspreken.
Ik punish trouwens ook 9 van de 10 tk's. Alleen als het overduidelijk mijn eigen schuld is wil ik nog wel eens forgive kiezen.
Als je om een medic roept zie je automatisch al aan de icoontjes waar de medics zijn. Niet echt een zinvolle uitbreiding lijkt me.RAZORDUDE schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 16:19:
[...]
Je hebt helemaal gelijkt, dit vind ik ook heel jammer.
Need a medic?
I'm a medic!
[ Voor 23% gewijzigd door Bor op 09-10-2005 16:26 ]
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Doe je zoveel moeite alleen om een gast op z'n vingers te tikken omdat 'ie je punishde?? Als je gekicked wordt door een punish ga je toch gewoon naar een andere server, ik zie het hele probleem niet?? Damn... IPV achter zulke gastjes aan te gaan kan je beter meer spelen (je bent nog niet erg ervaren aan je rank te zien)...
Trouwens, dat gezeik hier over squads gaat ook helemaal nergens over. Haal gewoon wat vrienden bij elkaar (met mics) en vorm 'n squad, DAAR is het voor bedoeld. En dan nog, je hebt er een extra spawnpunt bij als squadmember, dus WEES BLIJ!
Wat een gezeik hierzo, dit hele topic staat vol met whine-posts... speel dit spel alleen als je het leuk vind! Als je je alleen maar ergert moet je gewoon iets anders gaan doen, zet je PC dan uit ofzo.. pff..
Trouwens, dat gezeik hier over squads gaat ook helemaal nergens over. Haal gewoon wat vrienden bij elkaar (met mics) en vorm 'n squad, DAAR is het voor bedoeld. En dan nog, je hebt er een extra spawnpunt bij als squadmember, dus WEES BLIJ!
Wat een gezeik hierzo, dit hele topic staat vol met whine-posts... speel dit spel alleen als je het leuk vind! Als je je alleen maar ergert moet je gewoon iets anders gaan doen, zet je PC dan uit ofzo.. pff..
Verwijderd
ja en jij maakt er nu ook een deel van uit {maar dat is off-topic}Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 16:30:
Doe je zoveel moeite alleen om een gast op z'n vingers te tikken omdat 'ie je punishde?? Als je gekicked wordt door een punish ga je toch gewoon naar een andere server, ik zie het hele probleem niet?? Damn... IPV achter zulke gastjes aan te gaan kan je beter meer spelen (je bent nog niet erg ervaren aan je rank te zien)...
trouwens wat zien jullie graag in de volgende patch?
ik 2 nieuwe mappen en vooral wat bugsfixen (graag 2 city's maps) of ze mogen van mij een offcaile map pack uit bregen met 5 nieuwe mappen
Verwijderd
TrueVerwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 16:40:
[...]
ja en jij maakt er nu ook een deel van uit {maar dat is off-topic}
Ik hoop dat er nog een Aberdeen-style map komt met grote tankbattles
Mijn mic lijkt het echter vaak neit te doen. (Heel vaak rood gebroken speakertje) terwijl ik wel alles geconfigged heb.Sideshowbobbie schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 14:39:
[...]
idd. Helaas zou dit juist één van de mooie dingen aan BF2 moeten zijn, daarvoor zijn de squads er juist; om een leuke teamplay te krijgen. Ik zit zelden in een squad waar iedereen een mic gebruikt (9/10 nooit iemand, anders 1 persoon) Het enige voordeel dat je er aan kan behalen is dat je kan spawnen op je squadleader, voor de rest heb je er niks aan om in een squad te zitten zonder enige vorm van communicatie. Behalve dan met de zinnen: "Roger that" en "No way man" etc.
Als het wel werkt, dan moet je ook nog eens het geluk hebben dat je geen Ali Chemicali accent aan de lijn hebt of dat ze alleen maar duits kunnen. Ook pubertjes zijn erg irritant om mee te werken omdat ze de wereld eisen zonder er iets voor terug te willen doen.
[ Voor 17% gewijzigd door ocf81 op 09-10-2005 16:58 ]
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
deze bedoel je ? http://www.battlefield2.n...hp?name=Agent_Orange_mikeThe Widow Maker schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 15:04:
Verwijderd
I love youVerwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 16:52:
[...]
True
Ik hoop dat er nog een Aberdeen-style map komt met grote tankbattles
ook mijn stijl en dan nog een goeie urban map net als stalin&berlin
Verwijderd
hallo, sta ik lekker eerstes, word ik vlak voor het einde gekickt zonder rede. Hoe komt dat?
PS net medic bonus unluckt... supergoed wapen!!!
Ten eerste is het geen gezeik maar gewoon gegronde techniek. Ten tweede is het niet bedoelt om alleen door vrienden / bekenden gebruikt te worden (in tegendeel zelfs).Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 16:30:
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd
Omdat iemand daar zin in had? Geen idee wat wij daar over zouden kunnen zeggenVerwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 17:31:
hallo, sta ik lekker eerstes, word ik vlak voor het einde gekickt zonder rede. Hoe komt dat?
Verwijderd
Het is niet zo moeilijk om een samenwerkende squad te vinden. Join gewoon wat squads en kijk waar de leader spawned en hoe die speelt (vermijd sniper leaders of attack heli/jets spelers). Als je hem gewoon volgt is het automatisch teamplay. Vaak waarderen ze dat. Vooral als je medic bent. En vaak joinen dan ook meer mensen die ook met je samenwerken.
Als ik op djmantri's server speel dan join ik vaak een squad waar anderen van dit forum inzitten, vanmiddag vond ik t best goed gaan qua teamplay enzo. Maar jah dat is alleen op bijvoorbeeld deze server.
Je ziet trouwens veel servers die als regel hebben dat je een squad MOET joinen anders wordt je bijv. gekicked. Dan gaan mensen wel leuk in een squad zitten, maar meer ook niet. Begrijp gewoon niet dat mensen het niet snappen dat als je in een squad zit dat goed functioneerd meer vlaggen kan veroveren etc. doordat iedereen samenwerkt. Dat is toch veel leuker
Je ziet trouwens veel servers die als regel hebben dat je een squad MOET joinen anders wordt je bijv. gekicked. Dan gaan mensen wel leuk in een squad zitten, maar meer ook niet. Begrijp gewoon niet dat mensen het niet snappen dat als je in een squad zit dat goed functioneerd meer vlaggen kan veroveren etc. doordat iedereen samenwerkt. Dat is toch veel leuker
Hoe zit dat eigenlijk als alle vlaggen gecapped zijn en er is nog één lone wolf; als die dan een squad creeert (en automatisch squad leader wordt), kun je daar dan nog bij spawnen? Kwam ik gister tegen; vroeg het aan één iemand maar iemand anders riep dat het niet kon (en degene aan wie ik het vroeg vertikte het om een squad te maken, dus het was niet te proberen)
[ Voor 4% gewijzigd door GurbY{nl} op 09-10-2005 19:08 ]
klopt, moet minimaal 1 spawn van je team zijn om op een squadleader te kunnen spawnengyedema schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 19:08:
Hoe zit dat eigenlijk als alle vlaggen gecapped zijn en er is nog één lone wolf; als die dan een squad creeert (en automatisch squad leader wordt), kun je daar dan nog bij spawnen? Kwam ik gister tegen; vroeg het aan één iemand maar iemand anders riep dat het niet kon (en degene aan wie ik het vroeg vertikte het om een squad te maken, dus het was niet te proberen)
ik begrijp niet dat mensen niet begrijpen dat 't af en toe ook eens leuk is om alleen te spelen...Sideshowbobbie schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 18:44:
Begrijp gewoon niet dat mensen het niet snappen dat als je in een squad zit dat goed functioneerd meer vlaggen kan veroveren etc. doordat iedereen samenwerkt. Dat is toch veel leuker
ik speel veel met een vast groepje, en dán join ik het squad wel....maar als ik effe wil gaan spelen, ga ik er meestal alleen voor....om vanalles met c4 op te blazen kan ook leuk zijn...of met een volgeplakte jeep wat rondrijden...enz..enz
[ Voor 10% gewijzigd door Mr. Detonator op 09-10-2005 19:24 ]
BTW, de pictures van de SP zijn allemaal down
Welke pictures bedoel je? de potd pic doet het niet idd, de rest hier wel.
Right for all the wrong reasons.
Jep, nu doen ze het weer, net waren ze allemaal down...whyz schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 19:37:
[...]
Waarom vlieg jij btw zo hoog in Mashtuur City?whyz schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 19:37:
[...]

Was 8 seconden freefall voordat de parachute open moest
dat rode gebroken speakertje betekent dat je te hard praatocf81 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 16:56:
[...]
Mijn mic lijkt het echter vaak neit te doen. (Heel vaak rood gebroken speakertje) terwijl ik wel alles geconfigged heb.
Als het wel werkt, dan moet je ook nog eens het geluk hebben dat je geen Ali Chemicali accent aan de lijn hebt of dat ze alleen maar duits kunnen. Ook pubertjes zijn erg irritant om mee te werken omdat ze de wereld eisen zonder er iets voor terug te willen doen.
je kunt je instellingen aanpassen trouwens.
Wise men speak because they have something to say; Fools because they have to say something
mja, ik moet toch n keer beginnen. Dat hele gepunish is gewoon shit, ik zat vanmiddag op n server waar de commander gewoon achter elkaar stond te teamkillen met arty, dan vraag ik me afwaarom er geen admin is die die gast gewoon kickt.Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 16:30:
van de 9000 kills die ik tot nu toe heb gemaakt, zijn er iets van 370 een TK. Ben vaak genoeg gekicked dat ik er gewoon compleet gestoord van word, en nee, het ligt niet aan mijn speelwijze. Als ik 2 tanks naast elkaar zie staan schieten op n zooi gasten van mijn team en ik drop er 2 bommen op, dan zal je altijd zien dat er een of andere klootzak tussenstaat die toevallig medic is ofzo en het wel gezellig vond om tussen 2 tanks te staan, en dat soort mongolen punishen altijd. Ik word als spec op ook wel eens opgeblazen door n ander vliegtuig als ik net met c4 naast een tank sta, maar ik punish vrij weinig. Alleen als ik iemand echt op mij zie schieten, dan punish ik, maar dingen zoals handgranaten in karkand, er worden er ongeveer 500 per minuut heen en weer gegooit in het begin van dat level en ik snap niet dat er dan nog idioten zijn die punishen.
Om niet geraakt te worden door vijandelijk vuurDaMorpheus schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 20:05:
[...]
Waarom vlieg jij btw zo hoog in Mashtuur City?![]()
Was 8 seconden freefall voordat de parachute open moest
Twas overigens ook bedoelt om de chopper als spawnpunt te kunnen houden, behaal je ook wel wat voordeel mee
[ Voor 12% gewijzigd door whyz op 09-10-2005 20:29 ]
Vandaag flink gespeeld op karkand als antitank. gelijk ook mijn level 2 antitank badge verdient.
Sinds de laatste update kom ik de server in en dan slaat alles vast , teminste alles ingame .
Weet iemand hier een oplossing voor , want loop me nu suf te zoeken.
http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|
verkeerde topic....lees hieronder is dat nou zo moeilijk?rhermans schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 20:41:
Sinds de laatste update kom ik de server in en dan slaat alles vast , teminste alles ingame .
[ Voor 7% gewijzigd door MacDokie op 09-10-2005 20:56 ]
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Jep, was inderdaad perfect. Vanaf die plek (waar je boven hing) heb ik toch 20 kills gemaakt voordat ik dood ging. Niemand verwacht vanuit die hoek de kogelwhyz schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 20:28:
[...]
Om niet geraakt te worden door vijandelijk vuurdie wapens aan die mec chopper zuigen ook nogal. Had ik in een blackhawk gezeten dan zou ik wel wat lager gaan vliegen, miniguns doen hun werk nog steeds goed
Twas overigens ook bedoelt om de chopper als spawnpunt te kunnen houden, behaal je ook wel wat voordeel mee
Toch leuk om te zien dat die BH een stuk minder gewild is. Geen tientallen wachtende gasten meer op de BH spawn
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2005 23:05 ]
jah leuk stuur ik wat in krijg ik ditFnF schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 08:56:
Ja, de mensen zijn een beetje nalatig met het submitten van POTD's.
[b]Dus hierbij even een oproep aan iedereen: Stuur die leuke POTD's in, alles wat je tegenkomt, stuur ze in
Titel: Jah.. Uhh.. Wat nu???
Auteur: SlideR NL
Datum submit: zondag 9 oktober 2005 - 21:53 uur
Views: 0
Aantal stemmen: 1
Gemiddelde score: 6
Datum POTD: zaterdag 8 oktober 2005
Klopt niet echt he.
Submit em dan ff 3x ofzo, dan looptie wel weer syncroon.SlideR NL schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 21:55:
[...]
jah leuk stuur ik wat in krijg ik dit
Titel: Jah.. Uhh.. Wat nu???
Auteur: SlideR NL
Datum submit: zondag 9 oktober 2005 - 21:53 uur
Views: 0
Aantal stemmen: 1
Gemiddelde score: 6
Datum POTD: zaterdag 8 oktober 2005
Klopt niet echt he.
edit: Ik heb er ff een pic tussen gezet, submit em nu en hij zal morgen tevoorschijn worden getoverd.
[ Voor 44% gewijzigd door whyz op 09-10-2005 22:20 ]
Verwijderd
Ik neem aan dat je weet dat als je op de vuurknop drukt als je dood bent I need a medic schreewt ??? Ik zou eens willen dat een medic alleen dan je komt reviven.RAZORDUDE schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 16:19:
[...]
Need a medic?
I'm a medic!
Het is ook superirritant als gewonde teammates van je vandaan rennen terwijl jij als medic hem probeert een healthpack te geven!
Ik vind het nieuwe idee van de passagiers die eruit moeten voor de flagassists wel goed, zo krijg je meer hand-to-hand combat bij de vlaggen.

Ik vind het nieuwe idee van de passagiers die eruit moeten voor de flagassists wel goed, zo krijg je meer hand-to-hand combat bij de vlaggen.
Medics moeten gewoon overal healthpacks rondspammen, en als je op je minimap kijkt zie je overal wie waar dood is, daar kan je dus naartoe rennen en hun leven redden. Als je op je 3dmap kijkt zie je precies de mensen met n lage health dus die kan je dan een beetje redden. Als hun niet doorhebben dat jij medic bent en dat je ze wilt helpen doordat ze wegrennen ofzo, dan heb je het iig geprobeert. Ik doe er iig niet al teveel moeite meer voor om achter zon speler aan te hobbelen. Ik bedoel als je kon zeggen van im a medic dan moesten mensen alsnog op hun minimap kijken waar het vandaan komt en dan kunnen ze net zo goed gewoon i need a medic brullenRAZORDUDE schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 16:19:
[...]
Need a medic?
I'm a medic!
Ik speel nu alleen maar medic, kan je toch best lekker punten meer scoren 
Vooral op karkland, rondom hotel kan je hoop mensen reviven en het zutje in leven houden.
Alleen het medic wapen van de USMC sucks wel bigtime zeg
Vooral op karkland, rondom hotel kan je hoop mensen reviven en het zutje in leven houden.
Alleen het medic wapen van de USMC sucks wel bigtime zeg

Omdat ik ruim een week heb zitten zoeken. En van ellende mijn ATI 9800Pro maar aan de wilgen heb gehangen en een GeForce 6600 GT heb gekocht (tijdelijke oplossing aangezien ik het nog met AGP moet doen).
Misschien niet juiste topic maar iedereen met vage problemen, hangend geluid, crashes to desktop, schokkerig beeld, framedrops etc.. update punkbuster via hun webupdate. http://www.evenbalance.com/index.php?page=updatepb.php
Ik ben van alle shit af en het heeft nog nooit zo vloeiend gelopen.
Met die 9800Pro maak ik wel weer collega blij. Maar wilde dit toch ff kwijt
Misschien niet juiste topic maar iedereen met vage problemen, hangend geluid, crashes to desktop, schokkerig beeld, framedrops etc.. update punkbuster via hun webupdate. http://www.evenbalance.com/index.php?page=updatepb.php
Ik ben van alle shit af en het heeft nog nooit zo vloeiend gelopen.

In sommige gevalen vind ik het wel oke, maar eigenlijk vind ik het vrij matig als je gunner er uit moet bij bijv. een attack heli om een vlag te kunnen pakken. Das toch een beetje jammer.Epitome schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 23:05:
Het is ook superirritant als gewonde teammates van je vandaan rennen terwijl jij als medic hem probeert een healthpack te geven!![]()
Dit topic is gesloten.
Let op:
Voor technische vragen (bv. patches die niet mee willen werken) kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht. Daar is dit topic niet voor bedoeld.