|D3 Battletag: <SG>DarkAngelnl#2829| WOT DarkAngelnl
Verwijderd
Krijg je als je browser een referrer opgeeft die anders is dan het domein van hun sitegyedema schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:08:
[...]
???? Heb ik helemaal niet; kom er direct op?
Die vraag hoort hier: Processors, Mobo's & GeheugenLawrentium schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:57:
Ik denk er aan om 2GB aan geheugen te kopen om mijn huidige 1GB Kingston ValueRAM (PC3200, CAS 3) te vervangen om het swappen van mijn HD te verminderen. Het spel zelf draait heel soepel, maar je merkt dat er niet genoeg geheugen in zit om het swappen tegen te gaan. Ik zit te twijfelen tussen 2GB matched pair Kingston ValueRAM (PC3200, CAS 3) en 2GB matched pair Corsair TWINX met een CAS van 2 (ook PC3200). Is het verschil tussen de CAS timings echt te merken met BF (en andere spellen) of kan ik gewoon beter gaan voor CAS 3 geheugen? Heeft iemand hier ervaring mee?
[ Voor 60% gewijzigd door Stewie! op 06-10-2005 13:14 ]
Verwijderd
Ik ben zo knapVerwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:51:
[...]
weet je dat vind ik ook best knap dat je dat allemaal tegelijk kan
uav bedienen scan bedienen arti bedienen en dan ook nog mee vliegen en schieten ook nog oja ik vergeet orders te geven
kijk dat vind ik knap
volgens mij mis je dan altijd wat.......
ik ben het wel met je eens dat lame gedrag is not nice maar een commander die vliegt is ook niet nice!
vooral niet als pred je heli down schiet en vervolgens een team moet wachten tot jij een yes kan geven op een uav aanvraag.
Neej is idd ook eigenlijk teveel van het goede alles samen doen.
Was meer omdat er niemand commander was en het toch wel handy is om er eentje te hebben
Dat zou bij mij wellicht het probleem kunnen zijn.It looks like the 1.03 patch encrypts the CD-key value in the windows registry. Most likely this is done to avoid the theft of CD-keys by malicious software while you're playing online.
Unfortunately, it looks like this encryption of the CD-key is specific to the Windows User Account that was used to install the patch. If any other Windows user attempts to play the game on the same machine they are given a message saying the key is invalid.
by: the INQUIRER
[ Voor 6% gewijzigd door TFZ61 op 06-10-2005 13:20 ]
Zal em wel verdiend hebben, maar waarmee is me een raadsel..
t zou niet veel uit moeten maken bij een AMD omdat die ook op lagere timings voldoende geheugenbandbreedte heeft doordat de memorycontroller in de CPU geintegreerd zit.Lawrentium schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:57:
Ik denk er aan om 2GB aan geheugen te kopen om mijn huidige 1GB Kingston ValueRAM (PC3200, CAS 3) te vervangen om het swappen van mijn HD te verminderen. Het spel zelf draait heel soepel, maar je merkt dat er niet genoeg geheugen in zit om het swappen tegen te gaan. Ik zit te twijfelen tussen 2GB matched pair Kingston ValueRAM (PC3200, CAS 3) en 2GB matched pair Corsair TWINX met een CAS van 2 (ook PC3200). Is het verschil tussen de CAS timings echt te merken met BF (en andere spellen) of kan ik gewoon beter gaan voor CAS 3 geheugen? Heeft iemand hier ervaring mee?
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
O en trouwens met de nieuwe patch vind ik de stabieliteit alleen maar slechter.
Net stopte het spel er opeens helemaal mee, midden in het spel knal naar windows. En het stond ook niet meer in de taskbar.
En ook voor het eerst gehad dat me content niet goed was ofzo daar heb ik meerdere mensen over gehoord, alleen ik had het tijdens een server laden. Waarom dat gebeurde weet ik zelf ook niet want na nog een keer de zelfde server te laden geen probleem meer gehad.
Maar al met al vind ik het toch best geinig, maar vind toch dat de sfeer heel anders is dan voor de patch.
Laatst zat ik ook in een map met een vliegende commander maar die gast weigerde gewoon te resignen.Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 13:19:
[...]
Ik ben zo knap![]()
Neej is idd ook eigenlijk teveel van het goede alles samen doen.
Was meer omdat er niemand commander was en het toch wel handy is om er eentje te hebben
Now that pisses me off!!!!!!! en dan zit ik dus ook in een mum op een andere server. Van mij mogen admins hier best tegen optreden.
Non taken
Verwijderd
jagermeister schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:43:
Ghehe... vervelend he. Ben misschien wel van plan om geen Arti aan mijn custom map toe te voegen. Alleen UAV en Radarscan.
Dan nog ff wat goede AA er bij, of planes die moeten landen voor nieuw bommen-voer
Opzich kan arti wel, et is echt super als je als squad kan aanvragen als je zwaar in problemen zit. Veel damage bij tegenstander en daarna aan komen stormen en afmaken en vlag pakken. Is vaak de mentaliteit van de gene achter de knoppen
Sorry maar geen planes in deze map. Misschien een transportheli ofzo, maar zelfs daar ben ik niet zeker van. Over het algemeen dus infanterie en grondvoertuigen.Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 13:44:
[...]
![]()
Dan nog ff wat goede AA er bij, of planes die moeten landen voor nieuw bommen-voerDan heb je zeker een toppertje.
Opzich kan arti wel, et is echt super als je als squad kan aanvragen als je zwaar in problemen zit. Veel damage bij tegenstander en daarna aan komen stormen en afmaken en vlag pakken. Is vaak de mentaliteit van de gene achter de knoppenHet feit dat je ongestraft alles en iedereen kan plat gooien maakt het heel erg makkelijk. Dus hier een wijze les uit trekken -> Spec Ops -> C4 -> arti (dat van de tegenstander en des noods je eigen arti
)
Arti kán inderdaad super zijn, alleen over het algemeen is het maar een frustrerend spelbrekend element.
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
...Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:46:
... Naja weer terug naar de chopper maar dan, alleen staat zn maatje er nu...
Die paft me lekker neer zodat hij en zn (hol)maatje lekker saampjes kunnen vliegen.
Vervolgens krijg ik een mutany vote...
Ik resign, had geen zin in dit soort geneuzel.
Vervolgens een kickvote![]()
Toen dacht ik... Daaag hoor, ik gaat lekker een biertje pakken met een paar maten van me
INDERDAAD!! Dit is een van de redenen waarom op sommige servers spelen gewoon niet leuk meer is omdat iedereen denkt 'dat is van mij' of erger...
Ben ook al een paar keer neergeschoten omdat ik naar een chopper toeloop en dat zijn de ghasten die het spel vern#$ken...
Ik heb probleem ook gehad vóór de patch, maar dat had alles te maken met mijn ATI drivers. Updaten heeft wonderen gedaan en daarna draaien als een speer. Ook nu na de patch nog geen problemen gehad.Debtor schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 13:27:
... Net stopte het spel er opeens helemaal mee, midden in het spel knal naar windows. En het stond ook niet meer in de taskbar.
En ook voor het eerst gehad dat me content niet goed was ofzo daar heb ik meerdere mensen over gehoord, alleen ik had het tijdens een server laden. Waarom dat gebeurde weet ik zelf ook niet want na nog een keer de zelfde server te laden geen probleem meer gehad.
Maar al met al vind ik het toch best geinig, maar vind toch dat de sfeer heel anders is dan voor de patch.
Enkel bij de wetlands map moet ik is mijn muis-pointer en de werkelijke klik op de map zo'n 1.5 cm uit elkaar... oftewel, wil ik ergens UAV neergooien dan komt ie gewoon 1.5 cm ernaast ?!?!
En dat is ook ff wennen bij re-spawnen..
Op de andere maps totaal geen problemen. Heeft iemand dit toevallig ook?

Ben ik toch niet helemaal met je eens. Punt is: het is toch ook ZIJN spel? En dan hoef jij toch niet te bepalen hoe hij een bepaalde functie uitvoert? Als ie nou b.v. AT was, maar gaat de hele tijd met zijn knife snipertjes lekprikken, in plaats van tanks afknallen? Moet ie toch ook helemaal zelf weten?Puresmoker schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 13:28:
[...]
Laatst zat ik ook in een map met een vliegende commander maar die gast weigerde gewoon te resignen.
Now that pisses me off!!!!!!! en dan zit ik dus ook in een mum op een andere server. Van mij mogen admins hier best tegen optreden.
Los daarvan ben ik het wél 100% met je eens, dat dat MIJN spelplezier inderdaad bederft en ik dus net als jij, hup naar een andere server ben. Maar grondbeginsel vind ik toch: laat iedereen zijn eigen spel spelen; er zijn zat servers te vinden waar mensen het juist wél leuk vinden om in teams met en tegen elkaar te spelen.
Vaak zat dat ik op een server iemand ontmoet waar ik lekker mee kan chopperen/gunnen, maar ben ik net iets later dan iemand anders in b.v. de 10e keer dat we samen naar de chopper lopen: jammer dan. Dan gaat mijn "maat" maar even met die ander. No sweat.allesflex schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 14:14:
[...]
...
INDERDAAD!! Dit is een van de redenen waarom op sommige servers spelen gewoon niet leuk meer is omdat iedereen denkt 'dat is van mij' of erger...
Ben ook al een paar keer neergeschoten omdat ik naar een chopper toeloop en dat zijn de ghasten die het spel vern#$ken...
[ Voor 15% gewijzigd door GurbY{nl} op 06-10-2005 14:48 ]
Verwijderd
Ik ben het er mee eens dat iedereen moet spelen zoals hem/haar goed lijkt.
Maar als commander heb je gewoon een zekere verantwoordelijkheid tov je team. Als je dan gaat lopen prutsen, niet in de gaten houd wat er precies gaande is en je team niet aanstuurt dan ben je naar mijn mening fout bezig. Als dat andere team wel een serieuze commander heeft heb je namelijk al gelijk een flinke handicap te pakken.
Verwijderd
Afijn, kijk zelf maar:
http://www.dogsofwar.it/download/v-413.wmv
Verwijderd
oftewel, dat je kan zien of de tv-missile nog on-target zit...
Dit had ik voor de patch wel...
Als ik een local game start is de crosshair er, maar in multiplayer niet meer...
Is dit iemand anders ook opgevallen..?
zou het een bug zijn..?
Sometimes a conflict in the updated files can prevent the game from properly identifying your CD-key. Usually, refreshing your CD-key will resolve the issue.Jerk184 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 13:19:
Nog even over de CD-KEY problemen:
[...]
Dat zou bij mij wellicht het probleem kunnen zijn.
Open My Computer.
Open the Program Files folder.
Open the EA Games folder.
Open the Battlefield 2 folder.
Open the Support folder.
Double-click on the Battlefield 2_code.exe.
Type in your CD-key as listed on the back of the manual and click Next.
The window will close (your serial number is now refreshed in the registry).
If you still experience the error, trying reinstalling the patch files to correct any improper updates. The 1.03 patch is located on the Battlefield 2 downloads page.
ik vind uhm echt wel strak
This is the Way.
Het is alleen geen Blackhawk maar een UH-1 en ik dacht een RobinsonVerwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 15:37:
Misschien al eerder voorbij gekomen, maar onderstaande filmpje vond ik via I3d forum. Een BH met miniguns in het echtEn wees maar blij dat ze de BH niet als de real thing gemaakt hebben want wat een brute kracht is dit zeg....
![]()
![]()
![]()
Afijn, kijk zelf maar:
http://www.dogsofwar.it/download/v-413.wmv
Verwijderd
Tuurlijk moet je voor de rest weten wat je zelf doet. Ik heb ook vaak dat ik een basis ga verdedigen, maar daar heeft verder niemand last van (soms is het leuk, veel mannetjes en tanks opblazen met C4 en soms gebeurt er nix) Wat dan wel vervelend is (vind ik), is dat je nieuwe C4 nodig hebt en de commander reageert totaal nergens op.En als je hem dan in een jet/heli langs ziet denderen heb ik een vaag vermoeden waarom er nix gebeurt. Op zo'n momentel zou je zelf ook moeten inzien dat je in de commander rol niet helemaal 100% functioneert (en zelfs andere spelers belemmert).raptorix schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 15:27:
Wat commander betreft wel, maar voor de rest moet je het zelf weten, ik speel zelf liever alleen, vooral omdat ik lekker geduldig een vlag wil defenden, dan wel ergens rustig ga snipen. Ik heb niet zo een behoefte aan squats. Wat ik wel doe is samenwerken met anderen als je er toch bent, en dan hoef je echt niet in een squat te zitten.
Moet je weer opzoek gaan naar supply gast (en zoals Murphy vaak heeft gezegd, als je em nodig hebt vind je em niet
Kan ook weer even mee.
Zoals gezegd, ik heb me pc terug en internet aan de praat gekregen.
Hij is stiller, en er zit opeens een nieuwe ventilator bovenop mijn videokaart die gelijk alle lucht naar buiten blaast.
Tot nu toe geen enkel probleem gehad in BF2, en ook geen patch specifieke problemen tegengekomen
Die patch is toch best wel vet.
Het ziet er nu een stuk leuker uit in het scorevenster als je tab indrukt
Ik ga zometeen nog maar eens proberen DJMantri in te komen, gister mijn rangen gehaald dmv een andere server
Verwijderd
ik heb hier bij andere mensen wel meer dingen over gehoord (bij eerdere patches), maar het is nog nooit bij mij gebeurt (tot nu dan natuurlijk).
ieamand enig idee hoe ik dit misschien kan oplossen?
Verwijderd
klopt, dat heb ik ook bij bepaalde maps (niet allemaal). alle kliks op de map hebben in werkelijkheid een soort "offset" naar links (of naar rechts, is hoe je het bekijkt)Hielko schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 14:29:
Dat is volgens mij een 'bekend' probleem van de patch.
Dit is echt opgetreden met de patch. ze hebben namelijk wijzigingen aangebracht op de map (namen e.d. van spawnpoints) en nu heb ik dit opeens. voorheen nooit.
Verwijderd
Vreemd genoeg leiden mutiny's vervolgens maar zelden tot het aftreden van de commander, dus blijkbaar kan het een hele hoop mensen ook geen ruk schelen wat de commander doet, zolang z emaar niet door z'n arty geraakt worden.Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 15:22:
[...]
Ik ben het er mee eens dat iedereen moet spelen zoals hem/haar goed lijkt.
Maar als commander heb je gewoon een zekere verantwoordelijkheid tov je team. Als je dan gaat lopen prutsen, niet in de gaten houd wat er precies gaande is en je team niet aanstuurt dan ben je naar mijn mening fout bezig. Als dat andere team wel een serieuze commander heeft heb je namelijk al gelijk een flinke handicap te pakken.
Verwijderd
- driver updateVerwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 17:17:
ik heb een probleem, sinds de 1.03 patch heb ik dat als ik bf2 opstart, hij terug slaat naar het desktop.
ik heb hier bij andere mensen wel meer dingen over gehoord (bij eerdere patches), maar het is nog nooit bij mij gebeurt (tot nu dan natuurlijk).
- herinstallatie patch
- herinstallatie bf2 + patch
Mijn god, wat is die medic upgrade op singleshot lekker zeg. En als medic kun je gelijk alle andere troepen levend houden.
De hele tijd met een groepje spelers oprukken, dan weer ff snipen en onderwijl deelden ik en een andere medic pakjes uit, en vervolgens weer een stukje verder lopen/kruipen.
Dat werkt echt geweldig op Wake
Ik had eerder zoiets van "alweer Wake", maar ben nu erg gelukkig dat deze map in BF2 zit. En nu maar hopen dat er nog meer vette maps bijkomen.
Ik zie driedubbel...

Voor oplossingen op problemen met die patch even dit topic en van het vorige topic de laatste 20 bladzijden (25ppp) doorbladeren
Verwijderd
inderdaad, want vind het tot nu toe wel een beetje karig.TheJoker schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 17:33:
En nu maar hopen dat er nog meer vette maps bijkomen.
Ik bedoel: er zijn single player games met nog veel meer levels dan battlefield maps heeft en daar gebeurd ook nog eens van alles wat AI en scripting betreft.
Deze maps zijn gewoon lege maps...alleen omgeving met een paar vlaggen...beetje treurig aantal hoor voor die prijs.
In X:\Battlefield 2\python\bf2\stats\unlocks.py moet je op regel 38, de waardes bij "defaultUnlocks" van 0en veranderen in 1en.
Easy as pie!
Op deze manier kan je alvast met de verschillende wapens oefenen tegen bots, voordat je ze echt unlocked voor de ranked servers.
(Misschien ook een idee om in de startpost te zetten? Weet niet hoeveel mensen dit handig vinden.
[ Voor 12% gewijzigd door VyperX op 06-10-2005 17:53 ]
My Dwarf Fortress ASCII Reward: ~~@~~####,.".D",.B""
specs voor deze medaille waren:
- 4000 Global Hours Played in Total
· 27 Kills in 1 Round
· No Team Kills in same round
· No Team Damage in same round
· No Team Vehicle Damage in same round
Maar ik heb nog maar 260 uur gespeeld ?
Kreeg als foutmelding dat mijn unique nick incorrect was ofzo.
Dus account verwijderd, toen retrieve account wat ook een foutmelding opleverde.
Toen create account gedaan met zelfde nick en password en ja die deed het.
Alleen heb ik nu 2 accounts met dezelfde naam waarvan de nieuwste 0 punten
Zoek ik op een stats pagina op mijn naam geeft ie oude account weer.
Gebeurde trouwens al voor de patch.
Meer mensen met dit probleem?
Ik heb de Good Conduct Ribbon gekregen, helaas nog niet de Good Conduct Medal, en ik heb ook al de Middle East Service Ribbon gekregeninnocent schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 17:52:
Hebben meer mensen hier ook opeens een medaille voor goed gedrag gekregen ?
· 27 Kills in 1 Round
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Ja gisteren ook gekregen geloof ik. Nu wordt het wel erg makkelijk. Wat andere al zeggen Ea probeert het makkelijker te maken voor de minder die hard spelers.innocent schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 17:52:
Hebben meer mensen hier ook opeens een medaille voor goed gedrag gekregen ?
· 27 Kills in 1 Round
Verwijderd
Inderdaad....gister gewoon met een stilhangende Cobra....6x AA erop en maar 1 raak schot....en natuurlijk met de dood bekopen want na 6x een raket om je oren komen die jongens wel ff verhaal halenHielko schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 22:06:
Ik moet trouwens zeggen dat ik echt 0,0 merk van het feit dat er veranderingen doorgevoerd zijn aan de anti-air dingen, wordt er nog steeds niet door neergeschoten in een vliegtuig.... (tenminste, nauwelijks). Van mij mogen ze 't best zo maken dat wanneer je:
1. schiet in dezelfde richting als het vliegtuig vliegt
2. het vliegtuig geen flares gebruikt
Het resultaat een raak schot is. Nu is het nog steeds een kwestie van wat bochtenwerk en alle rakketten zie je langs je heen vliegen...
Issues Resolved in Catalyst Software Suite 5.9Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 17:17:
ik heb een probleem, sinds de 1.03 patch heb ik dat als ik bf2 opstart, hij terug slaat naar het desktop.
* Battlefield 2: The game no longer exits to the Windows desktop after the game logo is displayed
[ Voor 23% gewijzigd door funkylicious op 06-10-2005 18:42 ]
Verwijderd
alle 3 al gedaan helaasVerwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 17:25:
[...]
- driver update
- herinstallatie patch
- herinstallatie bf2 + patch
maar komt er ooit CTF online?
dat vond ik (in bijna alle 1 fps) het leukst .
traktor scratch!
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Verwijderd
Ik had gister zoiets in de server van brothers in arms (BIA). Echt om de 10s werd de server geflood met servermessages zoals, niet teamkillen, niet wachten op voertuigen met gevolg dat als je niet meespeelt word je gekicked enz enz. En wat blijkt. Die gasten van BIA doen precies het tegenovergestelde....mn gunner word uit de heli gesniped omdat een van BIA mee wil. Nota bene de commander. Hij stond de hele ronde achter de helipad te wachten tot we terug kwamen zodat ik kon proberen een van ons te snipen (maar ik draaide altijd de cockpit van m af) en dan maar op de heli schieten. En zo nog een boel van dat soort dingen. En hij was niet de enige van BIA die dat deed.Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:46:
Gister toch gelachen...
Ging voor het eerst naar Wake Island en ik was commander.
Begint de ronde, staat er een mooie chopper.
Rent er nog zon gastje naar toe die er net eerder is, hij is dus pilot en ik gunner.
Best oke, ik kan commanderen en lekker schieten tegelijk
Maar nee, dat vond de pilot dus niet oke, en begon dus flink op de bail out knop te rossen.
Ik bleef lekker zitten uiteraard, zie geen reden om eruit te jumpen voor een ander, ik heb ook plezier als ik gunner ben.
Maar dat mocht niet baten, meneer vertrok niet.
En maar blijven roepen bail out.
En in die 5 minuten hebben we nog geen meter gevlogen...
Naja geeft niet voor mij ik kon lekker commandertje spelen.
Komt er een keertje een plane aangevlogen die ons neerschiet![]()
Allebei dood dus.
Naja weer terug naar de chopper maar dan, alleen staat zn maatje er nu...
Die paft me lekker neer zodat hij en zn (hol)maatje lekker saampjes kunnen vliegen.
Toen dacht ik... Daaag hoor, ik gaat lekker een biertje pakken met een paar maten van me
Hoe triest kan je zijn

EN ZO HOORT T OOK!KnijnN schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:55:
[...]
Mee eens. Vind het ook knap dat je die 2 rollen kan combinerenAls ik commander ben ben ik daar continue mee bezig.
Ik word echt gek van die pipo's die én commander moeten zijn én per se een vliegtuig of heli moeten hebben. Het heeft niet eens zin want tijdens het vliegen heb je geen tijd om je commander assets te gebruiken en voor kills krijg je geen punten. Dus dat team word dubbel genaaid in mijn ogen. En die votekicks zuigen nog steeds....sinds het spel uit is heb ik misschien 3 votekicks gezien die ook echt gelukt zijn. Helemaal in maps waar veel spelers in zitten. 8-8 is een ander verhaal
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2005 20:41 . Reden: toevoeging ]
Denk het niet, ik vind zelf BF2 er niet zo'n game voor om dat te doen. Ik snap ook niet hoe dat wilt doen!Erikie schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 19:56:
misschien een hele domme vraag,
maar komt er ooit CTF online?
dat vond ik (in bijna alle 1 fps) het leukst .
Ik begreep dat Morpheus wist dat CTF er aan zat / zit te komen. Misschien kan hij hier iets meer over vertellen?SlideR NL schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 20:38:
[...]
Denk het niet, ik vind zelf BF2 er niet zo'n game voor om dat te doen. Ik snap ook niet hoe dat wilt doen!
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
CTF as in Capture The Flag?.... Dat is toch de hele bedoeling van BF2 dat je vlaggen capped? alleen het heet nu Conquest maar het principe is toch hetzelfde.Bor de Wollef schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 20:40:
[...]
Ik begreep dat Morpheus wist dat CTF er aan zat / zit te komen. Misschien kan hij hier iets meer over vertellen?
[ Voor 9% gewijzigd door Dark Lord op 06-10-2005 20:43 ]
10100111001
Nee zeker niet, CTF als in Capture the Flag is totaal iets anders. Bij CTF heeft elk team maar 1 vlag die de tegenpartij moet zien te veroveren (stelen en meenemen naar hun eigen vlag). Als je de vlag van de tegenpartij terug neemt naar je eigen vlag krijg je een punt. Is jouw vlag net gestolen dan moet je die eerst terugveroveren voordat je kunt scoren. Dit alles in 2 teams tegen elkaar natuurlijk. Een van de leukste modi in BF-1942 en DC als je het mij vraagt.Dark Lord schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 20:42:
[...]
CTF as in Capture The Flag?.... Dat is toch de hele bedoeling van BF2 dat je vlaggen capped? alleen het heet nu Conquest maar het principe is toch hetzelfde.
Verwijderd
Heb hem ook even online gezet gezien de "wachtrij" sites als fileplanet e.d.
hoogst irritant zijn.
wauw.
FTP : renderstream.nl
UID : bf2
PASS : bf2
Verwijderd
Smaken verschillen...als de map naar CTF veranderde in BF42 of DC was het meestal tijd voor mij om een andere server te gaan zoeken. Zelfde geldt voor Urban maps...ook niet echt mijn ding..maar ik ga er niet voor weg ofzo...tenzij de map 3x voorbij komt en daarna wéér een Urban komt.Bor de Wollef schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 20:46:
[...]
Nee zeker niet, CTF als in Capture the Flag is totaal iets anders. Bij CTF heeft elk team maar 1 vlag die de tegenpartij moet zien te veroveren (stelen en meenemen naar hun eigen vlag). Als je de vlag van de tegenpartij terug neemt naar je eigen vlag krijg je een punt. Is jouw vlag net gestolen dan moet je die eerst terugveroveren voordat je kunt scoren. Dit alles in 2 teams tegen elkaar natuurlijk. Een van de leukste modi in BF-1942 en DC als je het mij vraagt.
CTF is juist de mode die ik altijd opzocht op een server. Veel mensen vragen al om een CTF mode voor BF-2. Maar smaken verschillen natuurlijk (en gelukkig).Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 20:58:
[...]
Smaken verschillen...als de map naar CTF veranderde in BF42 of DC was het meestal tijd voor mij om een andere server te gaan zoeken. Zelfde geldt voor Urban maps...ook niet echt mijn ding..maar ik ga er niet voor weg ofzo...tenzij de map 3x voorbij komt en daarna wéér een Urban komt.
Verwijderd
Ik vind CTF toch meer iets voor dingen als Unreal Tournament. Het is meer een soort "sport" idee met 2 teams. vind het minder passen bij de wat realistischere games.Bor de Wollef schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 20:46:
[...]
Nee zeker niet, CTF als in Capture the Flag is totaal iets anders. Bij CTF heeft elk team maar 1 vlag die de tegenpartij moet zien te veroveren (stelen en meenemen naar hun eigen vlag). Als je de vlag van de tegenpartij terug neemt naar je eigen vlag krijg je een punt. Is jouw vlag net gestolen dan moet je die eerst terugveroveren voordat je kunt scoren. Dit alles in 2 teams tegen elkaar natuurlijk. Een van de leukste modi in BF-1942 en DC als je het mij vraagt.
Ik vind het juist erg goed bij games als BF passen. Het was in 1942 en DC altijd erg populair. Zo reeel is BF-2 ook weer niet hoor. Het is en blijft een arcade game.Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 21:00:
[...]
Ik vind CTF toch meer iets voor dingen als Unreal Tournament. Het is meer een soort "sport" idee met 2 teams. vind het minder passen bij de wat realistischere games.
Ik zie het ook als een erg goede toevoeging die relatief makkelijk te maken is en waar EA een groot aantal users erg blij mee kan maken.
Je hebt helemaal gelijk idd, ik was in de war. Ik heb al jaren geen UT meer gespeeldBor de Wollef schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 20:46:
[...]
Maar in dat geval lijkt CTF me echt niks voor BF2.
10100111001
Verwijderd
Das wel een beetje waar. toch is CTF meer voor mooie -veelal indoor- symetrische levels met een hoge dosis aan fast-paced action. BF2 voldoet niet echt aan (mijn) dat ideaal beeld.
Verwijderd
Ik vind maps als oilfield echt een perfecte CTF map. Je wilt juist geen rechtlijnige symmetrische maps hebben imho (dat is meer unreal tournament style). Verschillende doorgangen, verstopplekken etc zoals in 1942 Berlin zijn echt top!Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 21:08:
[...]
Das wel een beetje waar. toch is CTF meer voor mooie -veelal indoor- symetrische levels met een hoge dosis aan fast-paced action. BF2 voldoet niet echt aan (mijn) dat ideaal beeld.
de cd key opnieuw invoeren werkt niet...
This is the Way.
Verwijderd
Verwijderd
Veteran badges komen nu heel snel imo ... heb die van assault, engineer en spec opps ontvangen in no timeFnF schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 18:06:
[...]
Ik heb de Good Conduct Ribbon gekregen, helaas nog niet de Good Conduct Medal, en ik heb ook al de Middle East Service Ribbon gekregenEn zelfs gisteren de Veteran Support Badge, deze was ik toevallig (Ben normaal altijd Spec Ops, maar nu wordt het iets meer Support denk ik door de PKM
), en kreeg die na iets van 20 kills IAR
Naar EA mailen of een nieuw spel kopenHIValicious schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 21:28:
wat kan ik nog meer doen aan het die cd-key error...?
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Verwijderd
HIValicious schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 21:28:
wat kan ik nog meer doen aan het die cd-key error...?
Misschien je andere profielen van XP delete, als dat geen optie is (wss niet eens nodig om op t.net te zeggen) ff checken of je admin rechten hebt....quote: http://bf2.beblijkt de recente 1.03 patch voor Battlefield 2 de gamekey te versleutelen in het register. Een goede manier om illegaal gebruik tegen te gaan, ware het niet dat de sleutel nu gebonden is aan een enkel gebruikersprofiel in Windows, wat heel wat problemen oplevert voor spelers met meerdere profielen.
ik heb admin rechten.
ik heb geprobeerd om de patch ook bij mij te installeren maar dat werkt niet.
This is the Way.
Lees het topic eens door zou ik zeggen. Er zijn echt al heel veel mogelijke oplossingen gegeven. Check ook de vrije schijfruimte op drive C eens.HIValicious schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 22:06:
dat is geen optie. mijn pa speelt bf2 ook (op zijn acc.) en bij hem werkt ie dus wel.
ik heb admin rechten.
ik heb geprobeerd om de patch ook bij mij te installeren maar dat werkt niet.
Verwijderd
heb geen interesse om het hele topic door te spitten, die topics van bf2 gaan hard hier. vrije ruimte is geen oplossing dat is iets vanzelfsprekendsBor de Wollef schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 22:13:
[...]
Lees het topic eens door zou ik zeggen. Er zijn echt al heel veel mogelijke oplossingen gegeven. Check ook de vrije schijfruimte op drive C eens.
wie heeft er voor het spel betaald ?HIValicious schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 22:06:
dat is geen optie. mijn pa speelt bf2 ook (op zijn acc.) en bij hem werkt ie dus wel.
.
Best klote allemaal, ik hoef geen gamespy zolang het nog niet nodig is, en ook geen all seeing eye of iets dergelijks...

Als je het topic nou gewoon eens doorleest. Er zijn al meerdere keren meerdere oplossingen gegeven die je kunt proberen. Waarom zouden wij je moeten helpen omdat je zelf te lui bent om te zoeken?Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 22:52:
[...]
heb geen interesse om het hele topic door te spitten, die topics van bf2 gaan hard hier. vrije ruimte is geen oplossing dat is iets vanzelfsprekends
Vrije ruimte hoeft helemaal niet zo vanzelfsprekend te zijn hoor. Ik heb BF-2 geinstalleerd op drive D maar om te kunnen patchen heb je toch 1.6GB vrije schijfruimte op C nodig. Aan de reacties in dit topic te lezen hebben veel mensen dat al niet.
Installatie ging vlot, alleen crash to desktop na opstarten
Na wat geklooi kwam ik erachter dat als ik de map "default" weggooide uit profiles (in mijn docs/battlefield2/profiles) ik wel tot het loginscherm kwam maar toch een CTD kreeg bij het inloggen.
Vervolgens de profiles map helemaal leeggemaakt en m'n account geretrieved, werkt.
M'n controls.con weer teruggekopieerd, de rest zo gelaten. In-game video settings weer aangepast kom ik tot de conclusie dat ik geen AA kan instellen, staat alleen Off
Ik denk dan doe ik het in m'n video.con file, dus ff gekeken in de oude video.con, en vervolgens
1
| VideoSettings.setAntialiasing 2Samples |
idd dan krijg ik dus weer een CTD bij het inloggen....
Het lijkt er dus op dat ik andere videokaart drivers nodig heb.
Ik had nog de DHZer0point 5.8 er op staan. DHZer0point 5.9 valt dus tegen zie ik FnF en sain onez?
Uit jullie posts maak ik op dat Omega 5.9 de beste keus is? En geldt bij deze versie ook dat je niet de bijgeleverde ATT moet gebruiken? Is er een optie om ATT niet mee te installeren of moet je die achteraf verwijderen? Welke versie is dan wel geschikt voor Omega 5.9?
Verwijderd
Verwijderd
host = renderstream.nl
uid = bf2
pass = bf2
Ik snap er niks van.
Heb temp files ook al verwijderd, en gebruik Omega 5.9 en het lijkt dat het spel wel beter draait met die drivers, maar nu draait hij helemaal niet.
[ www.coredamage.com ] - [ Z mod (W40k:DOW) ]
Viel wel mee geloof ik, omdat die 5.9 dhzeros adapt aa aanhebben leek ie minder, maar tis een goede, snelle driver, eventueel die met CCC installeren zodat je die adapt AA kunt uitzetten (loopt erg zwaar dan in BF2) in had een probleem met de refresh rate van me monitor op 1280x960 (desktop) maar buiten dat geen probleem, draai zelf wel nog even op gewone cat 5.9 totdat die bug gefixed is..MaTr1x schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 23:20:
Mijn ervaringen tot zover met de 1.03 patch:
Installatie ging vlot, alleen crash to desktop na opstarten![]()
Na wat geklooi kwam ik erachter dat als ik de map "default" weggooide uit profiles (in mijn docs/battlefield2/profiles) ik wel tot het loginscherm kwam maar toch een CTD kreeg bij het inloggen.
Vervolgens de profiles map helemaal leeggemaakt en m'n account geretrieved, werkt.
M'n controls.con weer teruggekopieerd, de rest zo gelaten. In-game video settings weer aangepast kom ik tot de conclusie dat ik geen AA kan instellen, staat alleen Off![]()
Ik denk dan doe ik het in m'n video.con file, dus ff gekeken in de oude video.con, en vervolgens
code:van gemaakt. En wat denk je...
1 VideoSettings.setAntialiasing 2Samples
idd dan krijg ik dus weer een CTD bij het inloggen....![]()
Ik had nog de DHZer0point 5.8 er op staan. DHZer0point 5.9 valt dus tegen zie ik FnF en sain onez?
Uit jullie posts maak ik op dat Omega 5.9 de beste keus is? En geldt bij deze versie ook dat je niet de bijgeleverde ATT moet gebruiken? Is er een optie om ATT niet mee te installeren of moet je die achteraf verwijderen? Welke versie is dan wel geschikt voor Omega 5.9?
Ik zou ff via software verwijderen, dan ook de map in prog files verwijderen en ook die uit mijn doc ( controls.ini en screenshots bewaren) en geheel verse install doen, met alleen 1.03 er overheen.
(draai nadat je drivers verwijdert hebt, nog ff een drivercleaner..) suc6
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
de kosten heb we gedeeldMr. Detonator schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 22:57:
[...]
wie heeft er voor het spel betaald ?
This is the Way.
Edit:
AA doet het weer nu met die Omega driver.
BTW zie nu dat de ingame server browser ook goed werkt, als je nu op i3d of DJ zoekt, dan zie je ogenblikkelijk alle servers, en als je nu op een server klikt worden ook gelijk het aantal spelers ge-update.
[ Voor 28% gewijzigd door MaTr1x op 07-10-2005 01:16 ]
Ik had laatst een figuur die het ook niet zo aanstond dat ik gunner bij 'm was, die vloog met de neus van de heli naar de rand van de kaart zodat ik na 10 sec buiten de kaart geweest te zijn wegens AWOL zijn de kogel kreegVerwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:46:
Gister toch gelachen...
Ging voor het eerst naar Wake Island en ik was commander.
Begint de ronde, staat er een mooie chopper.
Rent er nog zon gastje naar toe die er net eerder is, hij is dus pilot en ik gunner.
Best oke, ik kan commanderen en lekker schieten tegelijk
Maar nee, dat vond de pilot dus niet oke, en begon dus flink op de bail out knop te rossen.
Ik bleef lekker zitten uiteraard, zie geen reden om eruit te jumpen voor een ander, ik heb ook plezier als ik gunner ben.
Maar dat mocht niet baten, meneer vertrok niet.
En maar blijven roepen bail out.
En in die 5 minuten hebben we nog geen meter gevlogen...
Naja geeft niet voor mij ik kon lekker commandertje spelen.
Komt er een keertje een plane aangevlogen die ons neerschiet![]()
Allebei dood dus.
Naja weer terug naar de chopper maar dan, alleen staat zn maatje er nu...
Verwijderd
Origineel zegConsty schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 01:26:
[...]
Ik had laatst een figuur die het ook niet zo aanstond dat ik gunner bij 'm was, die vloog met de neus van de heli naar de rand van de kaart zodat ik na 10 sec buiten de kaart geweest te zijn wegens AWOL zijn de kogel kreeg
Add me maar even op MSN (Zie profiel), dan zal ik wel even kijken of er wat te helpen valtVerwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 21:21:
na enkele maanden bf2 fulttime gespeeld te hebben waag ik de gok nog 1 keer namelijk: wie kan me helpen om succesvol te patchen, heb dit nou al zo vaak geprobeerd op allerlei mogelijk manieren en helaas. ik doe dit spel liever niet de deur uit
DHZer0point 5.8 zijn geweldig, de 5.9 ook. Standaard zijn de 5.9 Omega's echt enorm bagger, slechte IQ en slechte fps, maar nadat ik met ATT alle Advanced Tweaks aangevinkt hebt, loopt het echt geweldig, en geweldige IQMaTr1x schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 23:20:
Mijn ervaringen tot zover met de 1.03 patch:
Installatie ging vlot, alleen crash to desktop na opstarten![]()
M'n controls.con weer teruggekopieerd, de rest zo gelaten. In-game video settings weer aangepast kom ik tot de conclusie dat ik geen AA kan instellen, staat alleen Off![]()
code:van gemaakt. En wat denk je...
1 VideoSettings.setAntialiasing 2Samples
idd dan krijg ik dus weer een CTD bij het inloggen....![]()
Tip: Schrap dat enorm baggere Radlinker, en download ATT, heb je tenminste een mooi overzichtelijke layout, en iets wat wel 10x zo veel features heeftMaTr1x schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 00:48:
thnx ben net klaar met alles uninstallen, moest alleen ff radlinker downen en dan installen om te uninstallen, was dus niet verwijderd na uninstall van dhzer0. Ga nu de 5.9 omega's ff installen om te testen. En ja ik zag op DH dat probleem met je refreshrate. BTW als je dhzer0 5.9 zonder CCC installed kun je adaptive AA alsnog uitzetten met ATT.
Edit:
AA doet het weer nu met die Omega driver.
BTW zie nu dat de ingame server browser ook goed werkt, als je nu op i3d of DJ zoekt, dan zie je ogenblikkelijk alle servers, en als je nu op een server klikt worden ook gelijk het aantal spelers ge-update.

bij de 5.8 loopt battelfield ook stukken beter dan de omega's 5.8 en 5.9 en de normale 5.9 van ATI
Tx to: @internetofshit
Er is nergens beloofd dat met 5.9 BF2 beter zou werkenbertenernie schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 09:42:
De DHzer0point drivers vind ik persoonlijk nogal gaar werken, met 5.9 werd beloofd dat Battlefield beter zou werken, maar ik kon hem niet eens opstarten, waarnaa de pc opnieuw opstartte. Dan had ik nog mazzel met wat er normaal gebeurde met de pc opstarten: 10 seconden je bureaublad zien tot de desktop bevroor
en snoeihard vastliep. heel gezeik met uninstalleren en de oude DH's 5.8 erop. Beetje jammer dat ik nu elke keer als ik opstart zie dat ie nieuwe hardware vind, terwijl het gewoon goed geïnstalleerd is.
bij de 5.8 loopt battelfield ook stukken beter dan de omega's 5.8 en 5.9 en de normale 5.9 van ATI![]()
5.9 werkte ook voor geen meter bij mij, soms zomaar uit het niet crasthe mn pc. Ik heb 5.8 er maar weer opgezet, met deze driver draait alles naar behoren.bertenernie schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 09:42:
De DHzer0point drivers vind ik persoonlijk nogal gaar werken, met 5.9 werd beloofd dat Battlefield beter zou werken, maar ik kon hem niet eens opstarten, waarnaa de pc opnieuw opstartte. Dan had ik nog mazzel met wat er normaal gebeurde met de pc opstarten: 10 seconden je bureaublad zien tot de desktop bevroor
en snoeihard vastliep. heel gezeik met uninstalleren en de oude DH's 5.8 erop. Beetje jammer dat ik nu elke keer als ik opstart zie dat ie nieuwe hardware vind, terwijl het gewoon goed geïnstalleerd is.
bij de 5.8 loopt battelfield ook stukken beter dan de omega's 5.8 en 5.9 en de normale 5.9 van ATI![]()
Wel een windows intallatie van een dag oud trouwens
Speciaal voor BF2 trouwens wel een uitzondering gemaakt en het spel op mijn windows schijf geinstalleerd. Eerst vanaf dvd het spel geinstalleerd (default installatiedirectory aangehouden dus) en daarna in een keer de laatste patch, ging als een zonnetje. Hiervoor stond BF2 netjes op mijn games-schijf, maar toen had ik problemen met patchen.... Ik vind het naar dat het zo moet, installeer liever niet te veel op mijn windows schijf, maar het is niet anders.
doet niet aan icons, usertitels of signatures
-kills als commander met artillery tellen niet meer mee
-ligt het aan mij of komt je vizier voor voorraad/rpv/artillery (bewust) niet meer op de exacte plaats van je muispijltje
-bij unlocks vergiste ik me in icoontje voor genist (grmbl), waarom niet ff duidelijk naampje van bewuste type erbij
-duidelijk dat maps/modes gespaard worden voor de uitbreiding
-nog steeds veel te late weergave van kleur/naam bij heli/vliegtuigen, dus soms teamkills
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Op het moment waren er ook veel lonewolfs bezig.
Dus die autobalance gein zit er nog steeds in.!
Er zit wel meer niet in wat er volgens mij in zou moeten zitten:dCY schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:27:
Gister werd ik toch weer naar de andere team geschopt door autobalance, terwijl ik een squadleader was.
Op het moment waren er ook veel lonewolfs bezig.
Dus die autobalance gein zit er nog steeds in.!
- CTF mode
- Aangepast voting systeem
- Diverse bugfixes
Tx to: @internetofshit
Je kills als commander werden nooit meegeteldRFVR schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:23:
-mis nog steeds andere modes dan 'conquest'
-kills als commander met artillery tellen niet meer mee![]()
-ligt het aan mij of komt je vizier voor voorraad/rpv/artillery (bewust) niet meer op de exacte plaats van je muispijltje
-bij unlocks vergiste ik me in icoontje voor genist (grmbl), waarom niet ff duidelijk naampje van bewuste type erbij
-duidelijk dat maps/modes gespaard worden voor de uitbreiding
-nog steeds veel te late weergave van kleur/naam bij heli/vliegtuigen, dus soms teamkills
::Pac-Man Game PC:: Olivetti, 386 SX, HDD 120MB, 2MB RAM, VGA, 14" monitor, MS-DOS 5.0
Zou best kunnen dat ze een onzekerheidsfactor hebben ingebouwd om het gebruik van crates om op daken etc te komen waar je normaal niet op kunt tegen te gaan.RFVR schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:23:
neu dat niet (heb het nu al vaak genoeg gezien dat zo'n crate verkeerd land (op een hekje bv)Bor de Wollef schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:43:
[...]
Zou best kunnen dat ze een onzekerheidsfactor hebben ingebouwd om het gebruik van crates om op daken etc te komen waar je normaal niet op kunt tegen te gaan.
maar dat van die autoteambalance is op mijn server wel opgelost door middel van de modmanager
alleen is het wel zo dat het kan zijn dat je in een squad zit (als squadmember) je verplaatst wordt
anders gaat dadelijk iedereen in squads zitten en kan er niemand meer verplaatst worden
Dat klopt, maar de squad leader zou dus ook niet verplaatst moeten worden. Volgens de beschrijvingen in dit topic en de vorige delen zouden de lone wolfs altijd eerst gaan. Dat blijkt nu dus niet zo te zijn begrijp ik.djmantri schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:09:
[...]
alleen is het wel zo dat het kan zijn dat je in een squad zit (als squadmember) je verplaatst wordt
anders gaat dadelijk iedereen in squads zitten en kan er niemand meer verplaatst worden
Ik gebruikte ATT ook al met DHZer0point 5.8FnF schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 07:52:
DHZer0point 5.8 zijn geweldig, de 5.9 ook. Standaard zijn de 5.9 Omega's echt enorm bagger, slechte IQ en slechte fps, maar nadat ik met ATT alle Advanced Tweaks aangevinkt hebt, loopt het echt geweldig, en geweldige IQATT wordt standaard niet bij de DHZer0point meegeleverd, maar wel bij Omega. Maar toch zou ik even de laatste versie van ATT downloaden, aangezien er nogal leuke extra features inzitten, die de ATT van Omega missen.
[...]
Tip: Schrap dat enorm baggere Radlinker, en download ATT, heb je tenminste een mooi overzichtelijke layout, en iets wat wel 10x zo veel features heeftZelf heb ik trouwens geen problemen met refreshrates, dus weet niet waar dat aan ligt
Eerste indruk na de 64p server van i3d bf2.nl gejoined te hebben:
ik vond de IQ eigenlijk best wel oke, en het liep vloeiend. Alleen een paar keer meegemaakt dat op sommige erge drukke momenten de fps ietsje inkakte. Maar FRAPS werkt niet meer dus ik kon geen vergelijking maken en ik wist ff de console command niet meer. Wat wil je om half vier

Verwijderd
Ik niet. battlefield gaat over vlaggen veroveren. moet niet denken aan deatchmatch of CTF.RFVR schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 11:23:
-mis nog steeds andere modes dan 'conquest'
dat is TE arcade.
Nee, nog steeds niet nee.-kills als commander met artillery tellen niet meer mee
Ligt niet aan jou, dat klopt. sinds de patch kloppen bepaalde mappen niet meer, en hebben een soort "offset" naar links-ligt het aan mij of komt je vizier voor voorraad/rpv/artillery (bewust) niet meer op de exacte plaats van je muispijltje
Hmmm vind zelf de unlocks wel duidelijk hoor.-bij unlocks vergiste ik me in icoontje voor genist (grmbl), waarom niet ff duidelijk naampje van bewuste type erbij
Maps zijn karig inderdaad.-duidelijk dat maps/modes gespaard worden voor de uitbreiding
Nee, dat is juist goed en is expres gedaan. want als jij verborgen zit onder een struik als sniper ofzo-nog steeds veel te late weergave van kleur/naam bij heli/vliegtuigen, dus soms teamkills
en je gaat per ongeluk met het midden van je scherm in die richting (terwijl je hem dus nog niet gezien hebt) zie je dus WEL de tag. (dit was in BF1942 het geval)
Ik zie heel duidelijk het verschil tussen china/mec en USA. USA is namelijk lichter van kleur.
Wat me opviel was dat je niet meer zo makkelijk met één AT raket een jeep of vodnik wegknalt!?
Na lange tijd leeg te zijn geweest was de -x-[SswL]-x- server weer lekker vol, zodra je filtert op I3D staan we bovenaan, pienter knaapje die server admin
ps wie wil me DOA12 unlock inruilen voor de unlocked sniper, blijkt op Wake wel makkelijk te zijn...

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ˙ʞuɐlq ʇɟǝl ʎllɐuoᴉʇuǝʇuᴉ sɐʍ ǝɔɐds sᴉɥ┴ ®
Smaken verschillen nu eenmaal. Ik zou zelf graag gewoon alle modes van BF1942 en DC (inclusief expansions) willen hebben. Die hebben we nu niet namelijk. Objective mode vond ik ook altijd heel erg leuk (zat in Secret Weapons).Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 12:48:
[...]
Ik niet. battlefield gaat over vlaggen veroveren. moet niet denken aan deatchmatch of CTF.
dat is TE arcade.
|
Wat ik dus met het niet-meetellen van artillerykills door een commander bedoelde; je kreeg er nooit punten voor, maar in de stats werd elke enemykill meegeteld. Na 1.0.3 worden deze genegeerd, en alleen actieve kills met wapens/voertuigen worden als statistiek meegeteld (dus niet als punt).
Wat er exact aan nieuwe wapens is bijgekomen moet ik nog uitproberen, maar het valt me op dat raketwerpers nu erg snel een voertuig om zeep krijgen. In tegenstelling tot anderen hierboven lijkt de sniper (unlock) op de nieuwe map met kleinere afstanden een grotere trefkans te hebben. Maar door een heliraam iemand afknallen (zou volgens diverse draadjes moeten kunnen) met de unlocked snipergun is nog geen ene keer gelukt
Wat die 'offset' afwijking betreft: ik heb juist een artillery eronder, soms erboven, maar nooit links/rechts gehad... ?! Maar ook nog ff positief dan, dat je nu [GoT] voor je nick kunt zetten is wel gezelli
[ Voor 52% gewijzigd door tweaktubbie op 07-10-2005 13:30 ]
'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'
Dit topic is gesloten.
Voor technische vragen (bv. patches die niet mee willen werken) kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht. Daar is dit topic niet voor bedoeld.