Dat patchen duurt echt vervloekt lang

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Onze Nederlandse Koninklijke Landmacht en Luchtmacht
Anoniem: 62696
Ik had dat gisteren ook, meer mensen daar las van?Movinghead schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:02:
idd 1280x1024 is echt een mooie verbetering
alleen als ik "c" indruk in een jet of chopper of auto krijg ik geen andere camera view in de map wake island. ???:S:S
Anoniem: 64858
Zou wel raar zijn als de commander niet dood kan: doodleuk alle vlaggen cappen.innocent schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:33:
Uhm, als commander kun je nog wel dood gaan maar je krijgt geen kills meer voor arty kills
niet goed voor een kill/death ratio
Anoniem: 82299
Dan heeft de server dat geblokt. Daar hou ik wel van: realisme.Anoniem: 62696 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:37:
[...]
Ik had dat gisteren ook, meer mensen daar las van?
Oh ja ik gebruikte f9,10,11 en 12 maar dat werkte dus ook niet.
Anoniem: 102880
Ik heb mn xfire eraf gegooid...die nam namelijk 2,64Gb in beslag somehowAnoniem: 128821 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:42:
Ik helemaal blij, kan ik de patch niet installeren omdat ik te weinig ruimte op m'n c schijf heb
(Ik had die klein gemaakt, ik installeer daar toch niks.)
Nu heb ik dit geprobeerd:
[...]
(uit het vorige topic)
maar dat werkt niet. Heeft iemand anders een idee?
Ik voel me best wel genaaid namelijk, kom maar 600 mb tekort.
Het is mij toch ook al een paar keer gelukt...en ik stink met een tank...moet er wel bij zeggen dat het vliegtuig op me af dook op dat moment. En met de guns van een jet op een tank schieten heeft wel degelijk zin...zeker als hij al beschadigd is. Met APC's en AA voertuigen al helemaal. Soms gooi ik niet eens bommen maar doe ik 2 runs met guns only en weg zijn ze! Volgens mij is de gun van de SU bomber ook een stuk sterker dan de fightersHielko schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 17:49:
[...]
Respect als je dat lukt; ik vlieg regelmatig, maar ik ben nog nooit, en dan ook echt nooit door een tank uit de lucht geschoten. Zie soms wel dat iemand het probeert, maar raken is toch vrij lastig.
Wake was inderdaad een van mn favoriete mappen in BF24 en ik speelde BFV niet eens totdat die WWII mod ofzo kwam...met die paar BF42 mappen op dx9 en dus meer eyecandy. Ik vind het zeker een leuke toevoeging maar ik mis zeer zeker de Apache en de A-10 van DC (en de manier waarop ze vliegen...stukje moeilijker maar ook veel effectiever!!) Vind het dan wel weer jammer dat EA/Dice niet met wat origineels komt.Grijns schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:03:
wake land 2007 is voor alle bf1942 veteranen een stukje nostalgie. niet zeuren
ff. is er ergens een goed "hoe schiet ik raak als sniper" guide. .. heb nu 2e sniper unlocked maar maak enkel kills met de claymore ....
[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 05-10-2005 20:53 ]
Jij moet nodig een onderwijzing krijgen in militaire uitrusting, deze raketten bestaan al sinds de jaren 80, en initieel zelfs alleen in de MANPADS versie!The Widow Maker schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:00:
de raketten wel ja, maar een draagbare stinger installatie bestaat afaik niet. Misschien ook wel hoor, zoiets als in DC zat bijvoorbeeld, maar die waren niet guided
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave
Hij patched wel goed, maar ik had liever gehad dat de patch goed was, en dan bedoel ik vooral de enorm brakke serverbrowser waar je niet eens meer mee kan zoeken, en als je een paar keer op Refresh of Update Server List klikt, dat gewoon alles compleet weg is, er er niks meer op het scherm kan komenDaMorpheus schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:14:
[...]
Nou en
Zolang die maar goed patcht, niet?
Nope, viel me ook al op, ben daarom ook geen commander meerinnocent schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:33:
Uhm, als commander kun je nog wel dood gaan maar je krijgt geen kills meer voor arty kills
niet goed voor een kill/death ratio
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Er is nog geen hotfix in de planning.FnF schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:06:
[...]
Hij patched wel goed, maar ik had liever gehad dat de patch goed was, en dan bedoel ik vooral de enorm brakke serverbrowser waar je niet eens meer mee kan zoeken, en als je een paar keer op Refresh of Update Server List klikt, dat gewoon alles compleet weg is, er er niks meer op het scherm kan komenKomt er misschien een hotfix hiervoor? Kan je eens informeren?
- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER
Anoniem: 16225
Vreemd dat ik de enige bent die er last van heeft, maar ik heb de oplossing gevonden. BF2 opnieuw installeren en gelijk 1.3 eroverheen en het werktAnoniem: 16225 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 09:36:
Ik heb nog steeds de error bf2 error melding tijdens het laden van een map:
memory.dll :memory doesn't seem to be sane 145mb etc
Ik heb 2G als ik alle2 de modules gebruik heb ik de error en als ik ze 1 voor 1 probeer ook, bij de vorige versie totaal geen problemen en ik gebruik regelmatig 1.5G nooit geen problemen. Dus lijkt me sterk dat alle2 de geheugen modules kapot zijn.
Volgens mij heeft Dice een overijverige memcheck met deze patch meegestuurd, way to goDice.
Nog meer mensen last van dit probleem? Lekker zo'n patch
Dat het lang duurde vond ik nog niet zo erg. Wat ik wel irritant vond was het gebrek aan een voortgangsindicator.Anoniem: 41239 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:15:
Nee, snel moet het ook gaan. Anders zou ik er niet over klagen
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Same here, ik had daar ook wat meer werk verwacht. Ik merk niet echt iets van een aanpassing eigenlijk. Zoals eerder aangegeven zou ik mobile stingers ook een goede optie vinden. Dan weet je van te voren ook niet waar de stinger sites zijn en is het verrassingselement ook groter. Verder lijkt mij jouw voorstel een goed planHielko schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 22:06:
Ik moet trouwens zeggen dat ik echt 0,0 merk van het feit dat er veranderingen doorgevoerd zijn aan de anti-air dingen, wordt er nog steeds niet door neergeschoten in een vliegtuig.... (tenminste, nauwelijks). Van mij mogen ze 't best zo maken dat wanneer je:
1. schiet in dezelfde richting als het vliegtuig vliegt
2. het vliegtuig geen flares gebruikt
Het resultaat een raak schot is. Nu is het nog steeds een kwestie van wat bochtenwerk en alle rakketten zie je langs je heen vliegen...
Same here, ik vind het meer een verslechtering van het spel dan een goede toevoeging. Het haalt voor mij gewoon wat spanning uit het spel. Je hoort de artillery al als het word afgevuurd waardoor je weet dat je moet moven als je net bij een enemy flag zit. De gevechten worden er minder spannend van. De commanders op de publics kijken nu helemaal niet meer waar ze de artillery gooien doordat je geen tk meer voor friendlies krijgt.jagermeister schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:29:
Wat ik nooit begrepen heb is die stink artillerie.... Man... wat kan dat stront vervelend zijn zeg. Echt het meest frustrerende aan de hele game. Loop je ergens met een leuk groepje en ben je verwikkeld in een intens gevecht.. pfieeeeeeeeeeeew.... BOOM....pfieeeeeeeeeeeew.... BOOM....pfieeeeeeeeeeeew.... BOOM.... gevecht verziekt.
Ze hoeven ze ook niet wendbaar te maken in het voorbeeld van Hielko. Wat ik goed zou vinden is als je flares ook gewoon bij moet tanken net als je met ammo moet doen. Gewoon het aantal flares die je mee kunt nemen drastisch verlagen.jeehaa schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 22:13:
zoals het gelukkig in het echt ook isdie AA missles kunnen door hun hoge snelheid niet sneldraaien en daar profiteert de vlieger van als hij een scherpere bocht maakt. Zo word je dat ook geleerd tijdens je opleiding, gebruik maken van de eigenschappen van de raketten. Als ze in BF2 dat zouden invoeren dat ze èn wendbaar zijn èn super snel dan gaat het weer op UT lijken - meest onmogelijke wapens - terwijl het juist leuk is om alles zo echt mogelijk te hebben. Overigens vind ik wel dat er een vast aantal flares moet zijn die ook niet allemaal tegelijk worden afgeschoten maar het aantal keer dat je drukt = het aantal flares.
nog ergelijker, ben je in je eentje bij een vlag, geen tegenstander in de buurt (comm had eerder al gescanned), en dan toch een friendly att op je botte harsens..jagermeister schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:29:
Wat ik nooit begrepen heb is die stink artillerie.... Man... wat kan dat stront vervelend zijn zeg. Echt het meest frustrerende aan de hele game. Loop je ergens met een leuk groepje en ben je verwikkeld in een intens gevecht.. pfieeeeeeeeeeeew.... BOOM....pfieeeeeeeeeeeew.... BOOM....pfieeeeeeeeeeeew.... BOOM.... gevecht verziekt.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Lol, helaas klinkt dat totaal niet onbekend in de oren. Zijn er geen "no artillery" servers?greatgonzo schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 22:30:
[...]
nog ergelijker, ben je in je eentje bij een vlag, geen tegenstander in de buurt (comm had eerder al gescanned), en dan toch een friendly att op je botte harsens..
Mja en ze hebben daarvoor ook wat extra rangen gecreerd maar dan nog is het zo dat iedereen alle guns heeft of iig 4 (g36 L85 dao-12 g3) Dat was toch zo lekker dat discussieren over welke wapen je nu zou nemen omdat je wel heel precies moest kiezen want je zat er nml 100.000 punten lang aan vast enzo.Anoniem: 135756 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:53:
[...]
Inderdaad.
Mensen die Corporal waren zijn nu gewoon Gunnery Segeant.
Met wat extra lintjes en guns.
Exclusieve rangen blijven toch wel bestaan. gewoon ff wennen.
And it goes BRAAAAAPP!
Ik ben ze nog niet tegen gekomen. Kijk steeds meer uit naar de 'betere' mods.Bor de Wollef schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 22:44:
[...]
Lol, helaas klinkt dat totaal niet onbekend in de oren. Zijn er geen "no artillery" servers?
[ Voor 23% gewijzigd door jagermeister op 05-10-2005 23:02 ]
traktor scratch!
Zou wel 1337 zijn als de snipers zich dan voort bewegen op ski's enzoPredje schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:27:
[...]
Idd ik als vervent Snowboarder mis in BF2 dit raakvlak met m`n andere hobby
[ Voor 10% gewijzigd door ROFLASTC op 05-10-2005 23:08 ]
And it goes BRAAAAAPP!
Volgens google was in WW2 al sprake van 21% friendly fire casualties dus wellicht is het niet zo heel vreemd of onrealistisch, hooguit irritant want het is een spelletjegreatgonzo schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 22:30:
[...]
nog ergelijker, ben je in je eentje bij een vlag, geen tegenstander in de buurt (comm had eerder al gescanned), en dan toch een friendly att op je botte harsens..
[ Voor 9% gewijzigd door ROFLASTC op 05-10-2005 23:20 ]
And it goes BRAAAAAPP!
Anoniem: 111816
Ik ben er net ook achter gekomen dat de "invalid CD-Key" melding alleen voorkomt wanneer ik BF2 speel onder een ander Windows user account dan het Windows user account waarmee ik de patch geïnstalleerd heb. Beide users hebben overigens Administrator rechten en ik heb maar één BF2 account.Cloudje schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 22:15:
Heeft iemand al informatie over het 'invalid cd keys' probleem? Misschien dat degenen die daar last van hebben een overeenkomst hebben?
Ik heb twee accounts, op twee verschillende gebruikers bij Windows. De account die door de ene gebruikt wordt doet het wel en de ander niet (die van mij!).
Degene die het wel doet heeft geen prefix, de ander wel (die van mij!).
Daarbij komt dat de account die het wel doet, de gebruiker is die de patch heeft geïnstalleerd.
Komt er misschien iets bekend voor?
[ Voor 3% gewijzigd door Joni op 05-10-2005 23:27 ]
Anoniem: 105909
het is zeker een stukje nostalgie alleen had ik liever een ander level gezien zoals omaha beach, omg wat heb ik die map veel gespeeldGrijns schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:03:
ff. is er ergens een goed "hoe schiet ik raak als sniper" guide. .. heb nu 2e sniper unlocked maar maak enkel kills met de claymore ....
Anoniem: 130054
[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 130054 op 05-10-2005 23:44 ]
Juist. Ik had ook liever een andere map gezien. EA trekt nu elke keer wake uit de kast als een BF opvolger niet goed verkoopt lijkt het wel. Hetzelfde lot onderging de map al eerder bij BF-vietnam.Anoniem: 105909 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:33:
[...]
het is zeker een stukje nostalgie alleen had ik liever een ander level gezien zoals omaha beach, omg wat heb ik die map veel gespeeld![]()
ik snipete na een tijdje gewoon lopende mannetjes neer de hele tyd, of gewoon met een medic kit de vijandelijke basis inrennen, 8 mannetjes doodschieten en de vlag cappen, dat waren nog eens tijden, nu hebbie die kut artillery
[ Voor 27% gewijzigd door Dutchie! op 06-10-2005 01:03 ]
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Waar aan wel dan?Aap schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 01:01:
Vind wel dat ze de rang niet aan de wapens hadden moeten koppelen
And it goes BRAAAAAPP!
Speel uren. Speel je 10uur, ga je rank omhoog enz enz. En terwijl je speelt kun je punten verdienen om wapens mee te unlocken
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
[ Voor 9% gewijzigd door aramdin op 06-10-2005 02:13 ]
Hm, vreemd, dus als ik het goed begrijp ligt het niet aan de patch, maar ligt het aan de servers bij EA...DaMorpheus schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:11:
[...]
Er is nog geen hotfix in de planning.
Binnen 2 dagen zou de serverbrowser wél goed moeten werken (we zijn benieuwd)
Game was iets van 21 juli meende ik. Dus 3 maandHielko schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 01:29:
Tja, de wordt veel gemopperd... maar helaas ook in veel gevallen terrecht.
Hoe lang is het spel ondertussen uit? 5 maanden?
Hoeveel patches heb ik tot nu toe gezien? 1 (.00001 erbij voor patch 1.02)....
En dan zit die patch ook nog eens bordevol problemen.... sorry, maar dat is in mijn ogen ondersteuning van 3x niks. Ik heb verschillende andere games gespeeld zoals Warcraft III en CS() en daar krijg je 1 geen brakke game als je em koopt en 2 worden problemen gewoon direct gefixt... Daar hoef je geen half jaar te wachten op een patch...
Agree, volgende patch moet er eigenlijk een Urban map bij, dat is toch een stuk leuker IMHO, ik speel ook eigenlijk alleen maar Urban maps. Maar ik moet zeggen dat Wake ook wel een leuk level is, alleen zijn de vliegtuigen mij een beetje te veel aanwezig.aramdin schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 02:12:
Ben het op dit punt met Hielko eens. CSS gebruikt steam, mooi systeem uiteindelijk hoewel iedereen er in the 1ste place tegenop keekWarcraft makers brengen nu nog steeds patches uit voor een spel wat allang is uitgebracht.
Ik vond het oude rangen systeem maybe nog wel beter, meer distinction tussen de diehard spelers en peasants(lees: minder nerdy types
)
Wake Island net nog zitten spelen als USA. Leuk team wat niet begreep wat de term Cannon Fodder inhield. Om de zoveel tijd met 1 bootje aan de voorkant landen...Uiteindelijk 1 goede ronde gezien waar het midden snel werd overgenomen en toen brak min of meer de defence van de nmi. Ronde erna doen ze weer hetzelfde, met een bootje vooraan Omaha Beach naspelen (en natuurlijk hard geslapt worden hehe)
Wel een leuke map, had maybe toch liever een Urban map gezien
Zo te zien ben ik 1 vd weinigen waar het patchen snel ging (ja echt waar) en geen problemen ondervind (behalve het server filter toepas verhaal)
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Anoniem: 128025
Anoniem: 150432
nou ik stond versteld, en dan positief.Aap schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 01:01:
Wat word er toch enorm gemopperd over deze game zegbijna iedereen (lijkt het wel) moet zeggen dat de patch meer problemen opleverd dan dat het wat goed doet. Gelijk gaat ook bijna iedereen zeuren over andere dingen
![]()
Ja hoor. http://db.gamefaqs.com/co.../battlefield_2_sniper.txtGrijns schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:03:
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Ja die van mij ook tot gisteravond 22.30FnF schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 07:17:
En vreemd dat mensen CD Key problemen hebben, * Gunner heeft gelukkig nog steeds nergens last van gehad, en zijn serial heeft al vanaf begin af aan goed gewerkt
Specs: 9800X3D, RTX 5080, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
ik speel nu ook op 1280 x 1024, idd een hele verbetering!Anoniem: 116474 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:01:
Ik hoor niemand over dat je nu eindelijk fatsoendelijk op 1280 x 1024 kan spelen, wat een verschil was dat bij mij zegWist niet dat het spel zo mooi was, hij stand op high met 1024, maar nu hij op 1280 staat is hij ineens VEEL mooier,
Zwaar relaxt de nieuwe patch, alleen al het aflsuiten van BF 2 en geheugen gebruik zijn drastich omlaag gegaan, van mijn 1gb had ik altijd 175 over, nu 325, is toch wel netjes, kan ik in ieder geval sneller switchen !!
Oja wat een kut map die Water laand 2007 ofzo !!!
[ Voor 6% gewijzigd door nexhil op 06-10-2005 09:51 ]
Deze nieuwe patch versleutelt de key in het register (stond er eerst cleartext in). Als dat fout gaat ben je de lul. Er is ergens een keycheck tooltje dat je kan gebruiken om de kapotte key te fixen, ik kan helaas niet zo snel vinden.Gunner schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 08:37:
[...]
Ja die van mij ook tot gisteravond 22.30
Re-install does the trick. AL met al behoorlijk triest
Bedankt voor je stukje uitleg, alleen snijdt het geen hout. Ik heb dinsdag al gepatched, kon dinsdag en woensdag tot 22.30 prima spelen en opeens is mijn key invalid??DaMorpheus schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:46:
[...]
Deze nieuwe patch versleutelt de key in het register (stond er eerst cleartext in). Als dat fout gaat ben je de lul. Er is ergens een keycheck tooltje dat je kan gebruiken om de kapotte key te fixen, ik kan helaas niet zo snel vinden.
Tevens zou het helpen als je inlogt onder useraccount van Windows die je gebruikt heb bij installatie van de patch en het gaat ook fout als je username gekke buitenlandse letters heeft AO in één teken bijvoorbeeld
[ Voor 7% gewijzigd door Gunner op 06-10-2005 09:49 ]
Dat was ik dus niet van plan. Ik ben te vaak teleurgesteld door EA expansions. Ik heb alle BF1942 expansions gekocht, speel er eigenlijk geen. De hele spec forces setting trekt mij eigenlijk niet. Ik verwacht gewoon een nieuwe (en dan ook echt nieuwe) map bij een grote patch zoals ook bij 1942 het geval was.Gunner schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:40:
Hey Bor, je kan toch altijd nog Special Forces kopen?
I know, wilde alleen even uitleggen wat mijn ervaring met de exp packs van EA is. Misschien hebben de anderen er nog iets aan
Ik ben ook helaas niet helderziend, dus ik heb werkelijk geen idee hoe de jungle die het register heet op jouw specifieke PC de versleutelde key levert aan de gepatchte BF2Gunner schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:48:
[...]
En ja, ik speel altijd onder het account waar ik het spel mee heb geinstalleerd
die link werkt niet
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Referer Link Error
Mee eens. Beetje jammer dat ze nu net weer voor Wake gekozen hebben. EA zou gewoon eens een mappack met een stuk of 10 nieuwe maps moeten gaan uitgeven om de community blij te maken. Hoeveel maps zijn er in zijn totaliteit nou eigenlijk? Stuk of 12 ofzo waarvan de Urban maps imho het meeste gespeeld worden. Echt jammer dat ze daar niet meer aan doen. Ik denk dat als er wat meer maps te spelen zouden zijn het gezeik van de community ook een stuk lager zou liggen.Bor de Wollef schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:37:
Ik zie in Wake niet meer dan een zoethoudertje en een poging om 1942 spelers toch nog over te halen. De map heb ik nu echt wel gezien hoor. Het is zeker een goede map maar dit is nu al de 3e uitvoering van Wake. Laten ze gewoon met een paar nieuwe leuke mappen komen.
Het interesseert mij ook geen bal hoe de key zich versleuteld heeft in het register. Ik vind het voornamelijk slordig van EA/Dice.DaMorpheus schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:55:
[...]
Ik ben ook helaas niet helderziend, dus ik heb werkelijk geen idee hoe de jungle die het register heet op jouw specifieke PC de versleutelde key levert aan de gepatchte BF2
Dat heb je geluk. Ik heb zo nu en dan last van stilstaand beeld voor een seconden of 3. Dat is meestal fataal. Het kost je punten en kills. Het laden vind ik eerder langer duren dan eerst. Verder ben ik redlijk te spreken over de patch. Behalve dat ik nu nog 3 unlocks over heb. Ik vind het iets te snel gaan. Dus met de andere 2 wacht ik nog ff. Ik heb nu de l85, de g36g en de pkm. Ik zit nu toch te twijfelen over de dao, shotgun van de enineer en de g3. Sniper speel ik niet zo veel dus daar wacht ik nog ff mee.gyedema schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 08:37:
Nou dan in plaats van te mopperen: ik vind het nog steeds een absoluut top spel en nee, heb gelukkig helemaal geen last. Na het patchen start ie sneller op, en heb ik absoluut totaal geen stotters of hikjes kunnen ontdekken. Wake Island is, ach nou ja, een eiland, maar leuk voor "derbij". Het draait tot nu toe zo stabiel als een rots.
Anoniem: 153850
[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 153850 op 06-10-2005 10:38 ]
Die blackhawks zin idd ideaaal om een beetje te scoren als piloot zijnde in de Wake map. Maar ik blijf die MEC bomber (wat was t ook alweer? Su-34?) ook echt super relaxed vinden. Met enige regelmaat heb ik 5 a 6 kills in 1 runPred87 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:11:
er kwamen constant volle blackhawks en bootjes voorbij en dan schiet het op
Anoniem: 130054
De DAO vind ik het meeste toevoegen vergeleken met de standaard wapens van die kit. Als je veel US/China & engineer speelt is de engineer shotgun ook het overwegen waard (omdat die van de US en China echt langzaam zijn). Met de G3 heb ik geen ervaring, als je de verkeerde kan van het geweer niet meetelt. Als je graag met assault rifles speelt (single shot en lekker van afstand) is het volgens mij de krachtigste en nauwkeurigste die je kan krijgen.SPOXER schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:31:
[...] Dus met de andere 2 wacht ik nog ff. Ik heb nu de l85, de g36g en de pkm. Ik zit nu toch te twijfelen over de dao, shotgun van de enineer en de g3.
Anoniem: 134214
G3 is mijn favo, nauwkeurig op grote afstand, zwaar caliber en daardoor veel damageAnoniem: 130054 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:38:
[...]
De DAO vind ik het meeste toevoegen vergeleken met de standaard wapens van die kit. Als je veel US/China & engineer speelt is de engineer shotgun ook het overwegen waard (omdat die van de US en China echt langzaam zijn). Met de G3 heb ik geen ervaring, als je de verkeerde kan van het geweer niet meetelt. Als je graag met assault rifles speelt (single shot en lekker van afstand) is het volgens mij de krachtigste en nauwkeurigste die je kan krijgen.
Heb je wel eens de G36-C geprobeerd? Die is flink nauwkeurig op single shot, en geeft veel damage. Is op dit moment toch wel m'n favo, samen met de M-203 natuurlijkAnoniem: 134214 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:48:
[...]
G3 is mijn favo, nauwkeurig op grote afstand, zwaar caliber en daardoor veel damage
Ook in close combat kom je een heel eind omdat de damage errug groot is
Inderdaad, door het ranked systeem (en het feit dat het grooste gedeelte van de spelers alleen ranked wil spelen) krijgen custom maps helaas geen kans. Jammer want ik vond jouw BF-V map erg mooi (zelfs mooier dan veel van de standaard maps).jagermeister schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:13:
[...]
Custom maps hoef je al helemaal niet te proberen, want die worden niet eens gespeeld. Ik ben maar genokt met het fabriceren van mijn map aangezien het te veel werk voor niets is. Jammer..
Nou... daar kan 'n stukje waarheid in zitten. Ik heb een aparte game-pc. Hierop heb ik 1 account: Jerk© (alt 184Joni schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:26:
[...]
Ik ben er net ook achter gekomen dat de "invalid CD-Key" melding alleen voorkomt wanneer ik BF2 speel onder een ander Windows user account dan het Windows user account waarmee ik de patch geïnstalleerd heb. Beide users hebben overigens Administrator rechten en ik heb maar één BF2 account.
Het "invalid CD-key" probleem lijkt bij mij vooralsnog dus opgelost door BF2 te spelen onder dezelfde user account als waarmee ik de patch geïnstalleerd heb.
ik ben blij dat je erom kan lachen.... ik word dus echt niet goed van dat soort streken, complains en votes om niets...ga gewoon spelen stelletje @#$@#%@$%@Anoniem: 134214 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:46:
Gister toch gelachen...
Ging voor het eerst naar Wake Island en ik was commander.
Begint de ronde, staat er een mooie chopper.
Rent er nog zon gastje naar toe die er net eerder is, hij is dus pilot en ik gunner.
Best oke, ik kan commanderen en lekker schieten tegelijk
Maar nee, dat vond de pilot dus niet oke, en begon dus flink op de bail out knop te rossen.
Ik bleef lekker zitten uiteraard, zie geen reden om eruit te jumpen voor een ander, ik heb ook plezier als ik gunner ben.
Maar dat mocht niet baten, meneer vertrok niet.
En maar blijven roepen bail out.
En in die 5 minuten hebben we nog geen meter gevlogen...
Naja geeft niet voor mij ik kon lekker commandertje spelen.
Komt er een keertje een plane aangevlogen die ons neerschiet![]()
Allebei dood dus.
Naja weer terug naar de chopper maar dan, alleen staat zn maatje er nu...
Die paft me lekker neer zodat hij en zn (hol)maatje lekker saampjes kunnen vliegen.
Vervolgens krijg ik een mutany vote...
Ik resign, had geen zin in dit soort geneuzel.
Vervolgens een kickvote![]()
Toen dacht ik... Daaag hoor, ik gaat lekker een biertje pakken met een paar maten van me
Dat viel me gisteren idd tegen, levens gevaarlijk die map met een chopper als de piloten de jet een beetje weten te besturenPred87 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:11:
hmm heb ik geen last van. maakte gister nog een ronde van 100 op wake island. als jetpiloot natuurlijk.
One of the animals has left its cage today.
sluit me hier bij aan, was eigenlijk heel benieuwd naar je custom made bf2 map, jammer wel..Bor de Wollef schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:53:
[...]
Inderdaad, door het ranked systeem (en het feit dat het grooste gedeelte van de spelers alleen ranked wil spelen) krijgen custom maps helaas geen kans. Jammer want ik vond jouw BF-V map erg mooi (zelfs mooier dan veel van de standaard maps).
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Jammer, de previews van je map zien er zo vet uitjagermeister schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:13:
[...]
Custom maps hoef je al helemaal niet te proberen, want die worden niet eens gespeeld. Ik ben maar genokt met het fabriceren van mijn map aangezien het te veel werk voor niets is. Jammer..
Anoniem: 107357
Even een tijdje wachten dan heeft iedereen zijn gewenste medailles e.d. en wordt het ranked spelen een stuk minder aantrekkelijk. Dan is denk ik het moment om eens custom maps te gaan spelen (die soms nog beter zijn dan de originele)TheJoker schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:01:
[...]
Ik denk dat een hoop mensen hier de map best graag willen spelen, ik iig wel.
Het enige "probleem" is dat zulke maps niet ranked kunnen zijn
Zwaar irri idd. Die gasten die zo lamen zijn meestal de grootste pukkelnerds who dont ever get to meet a women irlnexhil schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:54:
[...]
ik ben blij dat je erom kan lachen.... ik word dus echt niet goed van dat soort streken, complains en votes om niets...ga gewoon spelen stelletje @#$@#%@$%@
[ Voor 5% gewijzigd door aramdin op 06-10-2005 11:27 ]
Hallo
Tja ik snap het nut er zelf ook niet van in...aramdin schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:26:
[...]
Zwaar irri idd. Die gasten die zo lamen zijn meestal de grootste pukkelnerds who dont ever get to meet a women irlEn als dat wel zo is moet het een trol zijn
Vind btw wel jammer dat de Arty niet meer gepunished word.
Vind ik niet je mag best wel wat doen. Net zoals de medals zijn toch grappige bijkomstig heden.mach2 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:32:
Ze moeten gewoon dat rank systeem eruit trappen, iedereen alle unlocks geven (kan iedereen zijn favo wapen nemen). Dan krijgen we tenminste custom maps die gespeeld worden en wordt het ouderwets lekker knallen als in BF1942 / Vietnem zonder dat punten gezeik.
Anoniem: 150432
weet je dat vind ik ook best knap dat je dat allemaal tegelijk kanAnoniem: 134214 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:46:
Best oke, ik kan commanderen en lekker schieten tegelijk
Mee eens. Vind het ook knap dat je die 2 rollen kan combinerenAnoniem: 150432 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:51:
[...]
weet je dat vind ik ook best knap dat je dat allemaal tegelijk kan
uav bedienen scan bedienen arti bedienen en dan ook nog mee vliegen en schieten ook nog oja ik vergeet orders te geven
kijk dat vind ik knap
volgens mij mis je dan altijd wat.......
ik ben het wel met je eens dat lame gedrag is not nice maar een commander die vliegt is ook niet nice!
vooral niet als pred je heli down schiet en vervolgens een team moet wachten tot jij een yes kan geven op een uav aanvraag.
::Pac-Man Game PC:: Olivetti, 386 SX, HDD 120MB, 2MB RAM, VGA, 14" monitor, MS-DOS 5.0
Forever raver!
Specs: Workstation Server
???? Heb ik helemaal niet; kom er direct op?DaMorpheus schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:08:
[...]
Referer Link Error
On every single HTML page of GameFAQs is the following request:
Feel free to link to this page, but not directly to the FAQs..
Anoniem: 137471
Helemaal mee eens, wat een drama die arti. Vond em al vervelend maar door deze wijziging imho niet beter geworden. Gisteren echte brakke ervaring gehad met die troep. Ben 5 keer (binnen 10 min) door eigen commander omzeep geholpen (en nee geen arti op mini map en met een buggy kijken of ik er dwars doorheen kanjagermeister schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:29:
N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq