[PC] Battlefield 2 - deel XXI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.877 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Dat patchen duurt echt vervloekt lang :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:23

Stewie!

Keen must die!

Anoniem: 41239 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:12:
Dat patchen duurt echt vervloekt lang :r
Nou en :r
Zolang die maar goed patcht, niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 41239

Nee, snel moet het ook gaan. Anders zou ik er niet over klagen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

Onze Nederlandse Koninklijke Landmacht en Luchtmacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• innocent
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-07-2024
Uhm, als commander kun je nog wel dood gaan maar je krijgt geen kills meer voor arty kills :(

niet goed voor een kill/death ratio :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 62696

Movinghead schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:02:
idd 1280x1024 is echt een mooie verbetering :)

alleen als ik "c" indruk in een jet of chopper of auto krijg ik geen andere camera view in de map wake island. ???:S:S
Ik had dat gisteren ook, meer mensen daar las van?
Oh ja ik gebruikte f9,10,11 en 12 maar dat werkte dus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64858

innocent schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:33:
Uhm, als commander kun je nog wel dood gaan maar je krijgt geen kills meer voor arty kills :(

Zou wel raar zijn als de commander niet dood kan: doodleuk alle vlaggen cappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 82299

Anoniem: 62696 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:37:
[...]

Ik had dat gisteren ook, meer mensen daar las van?
Oh ja ik gebruikte f9,10,11 en 12 maar dat werkte dus ook niet.
Dan heeft de server dat geblokt. Daar hou ik wel van: realisme.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Anoniem: 128821 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:42:
Ik helemaal blij, kan ik de patch niet installeren omdat ik te weinig ruimte op m'n c schijf heb :X
(Ik had die klein gemaakt, ik installeer daar toch niks.)
Nu heb ik dit geprobeerd:

[...]
(uit het vorige topic)
maar dat werkt niet. Heeft iemand anders een idee?
Ik voel me best wel genaaid namelijk, kom maar 600 mb tekort.
Ik heb mn xfire eraf gegooid...die nam namelijk 2,64Gb in beslag somehow
Hielko schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 17:49:
[...]

Respect als je dat lukt; ik vlieg regelmatig, maar ik ben nog nooit, en dan ook echt nooit door een tank uit de lucht geschoten. Zie soms wel dat iemand het probeert, maar raken is toch vrij lastig.
Het is mij toch ook al een paar keer gelukt...en ik stink met een tank...moet er wel bij zeggen dat het vliegtuig op me af dook op dat moment. En met de guns van een jet op een tank schieten heeft wel degelijk zin...zeker als hij al beschadigd is. Met APC's en AA voertuigen al helemaal. Soms gooi ik niet eens bommen maar doe ik 2 runs met guns only en weg zijn ze! Volgens mij is de gun van de SU bomber ook een stuk sterker dan de fighters
Grijns schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:03:
wake land 2007 is voor alle bf1942 veteranen een stukje nostalgie. niet zeuren

ff. is er ergens een goed "hoe schiet ik raak als sniper" guide. .. heb nu 2e sniper unlocked maar maak enkel kills met de claymore .... :P
Wake was inderdaad een van mn favoriete mappen in BF24 en ik speelde BFV niet eens totdat die WWII mod ofzo kwam...met die paar BF42 mappen op dx9 en dus meer eyecandy. Ik vind het zeker een leuke toevoeging maar ik mis zeer zeker de Apache en de A-10 van DC (en de manier waarop ze vliegen...stukje moeilijker maar ook veel effectiever!!) Vind het dan wel weer jammer dat EA/Dice niet met wat origineels komt.

[ Voor 68% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 05-10-2005 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ocf81
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

ocf81

Gewoon abnormaal ;-)

The Widow Maker schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:00:
de raketten wel ja, maar een draagbare stinger installatie bestaat afaik niet. Misschien ook wel hoor, zoiets als in DC zat bijvoorbeeld, maar die waren niet guided
Jij moet nodig een onderwijzing krijgen in militaire uitrusting, deze raketten bestaan al sinds de jaren 80, en initieel zelfs alleen in de MANPADS versie!
De stinger is het wapen waarme de voorlopers van de taliban (naam ff ontschoten, iets van muhemmedin ofzo) min of meer de russen hebben verslagen in afganistan, die zorgde er namelijk voor dat de Hind helicopters en Su-29's frogfoots niet zo effectief meer waren en dus hadden de russen geen luchtoverwicht.

© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | <X> as a Service --> making you a poor & dependent slave

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64858

Hoe kan het dat mijn xfire vastloopt tijdens battlefield?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DaMorpheus schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:14:
[...]

Nou en :r
Zolang die maar goed patcht, niet? :)
Hij patched wel goed, maar ik had liever gehad dat de patch goed was, en dan bedoel ik vooral de enorm brakke serverbrowser waar je niet eens meer mee kan zoeken, en als je een paar keer op Refresh of Update Server List klikt, dat gewoon alles compleet weg is, er er niks meer op het scherm kan komen :( Komt er misschien een hotfix hiervoor? Kan je eens informeren?:P
innocent schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:33:

Nope, viel me ook al op, ben daarom ook geen commander meer :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

FnF schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:06:
[...]

Hij patched wel goed, maar ik had liever gehad dat de patch goed was, en dan bedoel ik vooral de enorm brakke serverbrowser waar je niet eens meer mee kan zoeken, en als je een paar keer op Refresh of Update Server List klikt, dat gewoon alles compleet weg is, er er niks meer op het scherm kan komen :( Komt er misschien een hotfix hiervoor? Kan je eens informeren?:P
Er is nog geen hotfix in de planning.
Binnen 2 dagen zou de serverbrowser wél goed moeten werken (we zijn benieuwd :/ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 24-05 20:26

jagermeister

Artillerie magneet :-(

Ik vind de patch opzich wel ok. Performance verbetering heb ik iig niet gemerkt. Het hele ranking gebeuren is me sowieso wel een beetje ontgaan, dus het maakt mij niet zo uit dat ik ineens 3 rangen omhoog ben gegaan en het hele rankingsysteem vrijwel waardeloos is geworden. Nieuwe unlocks kan ik wel waarderen iig.

Verder wel relaxed dat je nu als passagier van een voertuig uit moet stappen om een vlag te cappen. Maakt het wat minder lame allemaal.

Wat ik nooit begrepen heb is die stink artillerie.... Man... wat kan dat stront vervelend zijn zeg. Echt het meest frustrerende aan de hele game. Loop je ergens met een leuk groepje en ben je verwikkeld in een intens gevecht.. pfieeeeeeeeeeeew.... BOOM....pfieeeeeeeeeeeew.... BOOM....pfieeeeeeeeeeeew.... BOOM.... gevecht verziekt.

Ik kijk dan ook rijkhalzend uit naar een goede WW2 mod waarin dit niet of in minder storende mate aanwezig is. Iemand al enig idee wanneer een alpha of beta versie van Forgotten Hope op de planning staat?

- specs - Download mijn custom BF2 map HIER NIET MEER

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16225

Anoniem: 16225 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 09:36:
Ik heb nog steeds de error bf2 error melding tijdens het laden van een map:

memory.dll :memory doesn't seem to be sane 145mb etc

Ik heb 2G als ik alle2 de modules gebruik heb ik de error en als ik ze 1 voor 1 probeer ook, bij de vorige versie totaal geen problemen en ik gebruik regelmatig 1.5G nooit geen problemen. Dus lijkt me sterk dat alle2 de geheugen modules kapot zijn.

Volgens mij heeft Dice een overijverige memcheck met deze patch meegestuurd, way to go :( Dice.
Nog meer mensen last van dit probleem? Lekker zo'n patch }:O
Vreemd dat ik de enige bent die er last van heeft, maar ik heb de oplossing gevonden. BF2 opnieuw installeren en gelijk 1.3 eroverheen en het werkt :D .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:15

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Anoniem: 41239 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:15:
Nee, snel moet het ook gaan. Anders zou ik er niet over klagen
Dat het lang duurde vond ik nog niet zo erg. Wat ik wel irritant vond was het gebrek aan een voortgangsindicator.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:44
Ik moet trouwens zeggen dat ik echt 0,0 merk van het feit dat er veranderingen doorgevoerd zijn aan de anti-air dingen, wordt er nog steeds niet door neergeschoten in een vliegtuig.... (tenminste, nauwelijks). Van mij mogen ze 't best zo maken dat wanneer je:

1. schiet in dezelfde richting als het vliegtuig vliegt
2. het vliegtuig geen flares gebruikt

Het resultaat een raak schot is. Nu is het nog steeds een kwestie van wat bochtenwerk en alle rakketten zie je langs je heen vliegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Bondt
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-05 12:45
Ok, ik gaat ff ranks en unlocks innen op de DJMantri server! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blacksnak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07-2024
Ik lees hier dikwijls dat er mensen zijn die met behulp van een toets (c zie ik dikwijls voorbij komen) kunt cyclen door je views als je in een voertuig zit (ipv F9, F10, F11, F12)

Ik zou die graag instellen op m'n muisbutton alleen kan ik niet vinden welke toets, laat staan dat ik em terugvind in m'n controls-instelling.

Iemand die me hierin wegwijs kan maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Hielko schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 22:06:
Ik moet trouwens zeggen dat ik echt 0,0 merk van het feit dat er veranderingen doorgevoerd zijn aan de anti-air dingen, wordt er nog steeds niet door neergeschoten in een vliegtuig.... (tenminste, nauwelijks). Van mij mogen ze 't best zo maken dat wanneer je:

1. schiet in dezelfde richting als het vliegtuig vliegt
2. het vliegtuig geen flares gebruikt

Het resultaat een raak schot is. Nu is het nog steeds een kwestie van wat bochtenwerk en alle rakketten zie je langs je heen vliegen...
Same here, ik had daar ook wat meer werk verwacht. Ik merk niet echt iets van een aanpassing eigenlijk. Zoals eerder aangegeven zou ik mobile stingers ook een goede optie vinden. Dan weet je van te voren ook niet waar de stinger sites zijn en is het verrassingselement ook groter. Verder lijkt mij jouw voorstel een goed plan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeehaa
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 23:45
zoals het gelukkig in het echt ook is :) die AA missles kunnen door hun hoge snelheid niet sneldraaien en daar profiteert de vlieger van als hij een scherpere bocht maakt. Zo word je dat ook geleerd tijdens je opleiding, gebruik maken van de eigenschappen van de raketten. Als ze in BF2 dat zouden invoeren dat ze èn wendbaar zijn èn super snel dan gaat het weer op UT lijken - meest onmogelijke wapens - terwijl het juist leuk is om alles zo echt mogelijk te hebben. Overigens vind ik wel dat er een vast aantal flares moet zijn die ook niet allemaal tegelijk worden afgeschoten maar het aantal keer dat je drukt = het aantal flares.

                           

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

jagermeister schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:29:
Wat ik nooit begrepen heb is die stink artillerie.... Man... wat kan dat stront vervelend zijn zeg. Echt het meest frustrerende aan de hele game. Loop je ergens met een leuk groepje en ben je verwikkeld in een intens gevecht.. pfieeeeeeeeeeeew.... BOOM....pfieeeeeeeeeeeew.... BOOM....pfieeeeeeeeeeeew.... BOOM.... gevecht verziekt.
Same here, ik vind het meer een verslechtering van het spel dan een goede toevoeging. Het haalt voor mij gewoon wat spanning uit het spel. Je hoort de artillery al als het word afgevuurd waardoor je weet dat je moet moven als je net bij een enemy flag zit. De gevechten worden er minder spannend van. De commanders op de publics kijken nu helemaal niet meer waar ze de artillery gooien doordat je geen tk meer voor friendlies krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoTyce
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

GoTyce

B S U R

Heeft iemand al informatie over het 'invalid cd keys' probleem? Misschien dat degenen die daar last van hebben een overeenkomst hebben?

Ik heb twee accounts, op twee verschillende gebruikers bij Windows. De account die door de ene gebruikt wordt doet het wel en de ander niet (die van mij!).
Degene die het wel doet heeft geen prefix, de ander wel (die van mij!).
Daarbij komt dat de account die het wel doet, de gebruiker is die de patch heeft geïnstalleerd.

Komt er misschien iets bekend voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

jeehaa schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 22:13:
zoals het gelukkig in het echt ook is :) die AA missles kunnen door hun hoge snelheid niet sneldraaien en daar profiteert de vlieger van als hij een scherpere bocht maakt. Zo word je dat ook geleerd tijdens je opleiding, gebruik maken van de eigenschappen van de raketten. Als ze in BF2 dat zouden invoeren dat ze èn wendbaar zijn èn super snel dan gaat het weer op UT lijken - meest onmogelijke wapens - terwijl het juist leuk is om alles zo echt mogelijk te hebben. Overigens vind ik wel dat er een vast aantal flares moet zijn die ook niet allemaal tegelijk worden afgeschoten maar het aantal keer dat je drukt = het aantal flares.
Ze hoeven ze ook niet wendbaar te maken in het voorbeeld van Hielko. Wat ik goed zou vinden is als je flares ook gewoon bij moet tanken net als je met ammo moet doen. Gewoon het aantal flares die je mee kunt nemen drastisch verlagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-06 15:50

greatgonzo

schit-te-rend!

nog ergelijker, ben je in je eentje bij een vlag, geen tegenstander in de buurt (comm had eerder al gescanned), en dan toch een friendly att op je botte harsens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Waarom verkloot EA het zo??? Na lekker spelen lult hij nu over dat de cd key niet klopt !

En ja, het is eerder gemeld, en nee, het werkt niet.

Bedankt EA!!!

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

greatgonzo schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 22:30:
[...]

nog ergelijker, ben je in je eentje bij een vlag, geen tegenstander in de buurt (comm had eerder al gescanned), en dan toch een friendly att op je botte harsens..
Lol, helaas klinkt dat totaal niet onbekend in de oren. Zijn er geen "no artillery" servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-06 11:14
Weet iemand een fix voor het multiplayer gedeelte in BF2, want nu kan ik niet eens een filter invoeren of alles is weg. Ik kan ook niet server met dezelfde versie aanvinken dan is ook alles weg. Ik heb wel de 1.03 patch...
Best klote allemaal, ik hoef geen gamespy zolang het nog niet nodig is, en ook geen all seeing eye of iets dergelijks... :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 19:07

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Anoniem: 135756 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:53:
[...]

Inderdaad.
Mensen die Corporal waren zijn nu gewoon Gunnery Segeant.
Met wat extra lintjes en guns.
Exclusieve rangen blijven toch wel bestaan. gewoon ff wennen.
Mja en ze hebben daarvoor ook wat extra rangen gecreerd maar dan nog is het zo dat iedereen alle guns heeft of iig 4 (g36 L85 dao-12 g3) Dat was toch zo lekker dat discussieren over welke wapen je nu zou nemen omdat je wel heel precies moest kiezen want je zat er nml 100.000 punten lang aan vast enzo.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bor de Wollef schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 22:44:
[...]

Lol, helaas klinkt dat totaal niet onbekend in de oren. Zijn er geen "no artillery" servers?
Ik ben ze nog niet tegen gekomen. Kijk steeds meer uit naar de 'betere' mods.

Artillery wordt ook zo snel achter elkaar gebruikt. Van mij zou het wel mogen blijven, maar dan maar 2 of 3 barages per team per potje max ofzo.

[ Voor 23% gewijzigd door jagermeister op 05-10-2005 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05 11:26

Erikie

www.erikie.nl

okee. ik heb helaas nog geen email ontvangen van ea.. (zoals verwacht). Ik heb het volgende geprobeerd.

bf2 gedeinstalleerd,
bf2 opnieuw geinstalleerd,
1.03 patch "normaal" geinstalleerd.
na een kwartier wachten was ie gepatcht.

Dus waarschijnlijk was er niks aan de hand bij mij.. alleen beetje ongeduldig. in je documents/bf2/ staat ergens een log file die je kunt checken terwijl hij aan het installeren is, en in mijn geval werd die textfile steeds groter :0

gelukkig maar.. denk dat het door die rotte handmatige patch install komt ,..

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Predje schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:27:
[...]

Idd ik als vervent Snowboarder mis in BF2 dit raakvlak met m`n andere hobby :D
Zou wel 1337 zijn als de snipers zich dan voort bewegen op ski's enzo

Afbeeldingslocatie: http://www.sttu.com/alpine/alpine-gallery/WSki.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.sttu.com/alpine/alpine-gallery/WSniper.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door ROFLASTC op 05-10-2005 23:08 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

greatgonzo schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 22:30:
[...]

Volgens google was in WW2 al sprake van 21% friendly fire casualties dus wellicht is het niet zo heel vreemd of onrealistisch, hooguit irritant want het is een spelletje

[ Voor 9% gewijzigd door ROFLASTC op 05-10-2005 23:20 ]

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111816

hm, klheb de patch nu al 2 maal gedownload.
krijg simpelweg te zien "Patching failed"

voor de rest, niks, nada, niente. geen uitleg... WTF ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Cloudje schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 22:15:
Heeft iemand al informatie over het 'invalid cd keys' probleem? Misschien dat degenen die daar last van hebben een overeenkomst hebben?

Ik heb twee accounts, op twee verschillende gebruikers bij Windows. De account die door de ene gebruikt wordt doet het wel en de ander niet (die van mij!).
Degene die het wel doet heeft geen prefix, de ander wel (die van mij!).
Daarbij komt dat de account die het wel doet, de gebruiker is die de patch heeft geïnstalleerd.

Komt er misschien iets bekend voor?
Ik ben er net ook achter gekomen dat de "invalid CD-Key" melding alleen voorkomt wanneer ik BF2 speel onder een ander Windows user account dan het Windows user account waarmee ik de patch geïnstalleerd heb. Beide users hebben overigens Administrator rechten en ik heb maar één BF2 account.

Het "invalid CD-key" probleem lijkt bij mij vooralsnog dus opgelost door BF2 te spelen onder dezelfde user account als waarmee ik de patch geïnstalleerd heb.

[ Voor 3% gewijzigd door Joni op 05-10-2005 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 105909

ff. is er ergens een goed "hoe schiet ik raak als sniper" guide. .. heb nu 2e sniper unlocked maar maak enkel kills met de claymore .... :P
het is zeker een stukje nostalgie alleen had ik liever een ander level gezien zoals omaha beach, omg wat heb ik die map veel gespeeld _/-\o_
ik snipete na een tijdje gewoon lopende mannetjes neer de hele tyd, of gewoon met een medic kit de vijandelijke basis inrennen, 8 mannetjes doodschieten en de vlag cappen, dat waren nog eens tijden, nu hebbie die kut artillery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130054

Met Wake is er eindelijk een map waar snipers nut hebben. Tot nog toe had je echt helemaal niks aan die gasten, nu kunnen ze prima opstotende infanterie weren. Op wake loopt het allemaal zo veel achter kaar dat het ook geeneens moeilijk is.

(Ik zelf heb in totaal 5 seconden met sniper gespeeld, maw de verkeerde kit opgepakt, en maar liefst 1 keer gestorven in die 5 seconden.)

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 130054 op 05-10-2005 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 105909 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:33:
[...]

het is zeker een stukje nostalgie alleen had ik liever een ander level gezien zoals omaha beach, omg wat heb ik die map veel gespeeld _/-\o_
ik snipete na een tijdje gewoon lopende mannetjes neer de hele tyd, of gewoon met een medic kit de vijandelijke basis inrennen, 8 mannetjes doodschieten en de vlag cappen, dat waren nog eens tijden, nu hebbie die kut artillery
Juist. Ik had ook liever een andere map gezien. EA trekt nu elke keer wake uit de kast als een BF opvolger niet goed verkoopt lijkt het wel. Hetzelfde lot onderging de map al eerder bij BF-vietnam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Wat word er toch enorm gemopperd over deze game zeg :/ bijna iedereen (lijkt het wel) moet zeggen dat de patch meer problemen opleverd dan dat het wat goed doet. Gelijk gaat ook bijna iedereen zeuren over andere dingen :p

Kom op mensen !! meld eens wat leuke dingen :p vette aktie die je hebt meegemaakt enz enz ik zou nu bijna niet meer deze game willen spelen zoals ik dit allemaal lees. post niet veel, lurk wel regelmatig in dit topic

edit: wel jammer vind ik ook dat het hele rangsysteem nu overhoop is. Ik snap best dat je eerst enorm veel punten moest verdienen voor een bepaalde rang, maar dat is toch logisch? wat is er nu voor leuks aan een game als je al binnen 2/3maanden spelen op de top zit. Vind wel dat ze de rang niet aan de wapens hadden moeten koppelen :)

[ Voor 27% gewijzigd door Dutchie! op 06-10-2005 01:03 ]

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Aap schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 01:01:
Vind wel dat ze de rang niet aan de wapens hadden moeten koppelen :)
Waar aan wel dan?

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

Speel uren. Speel je 10uur, ga je rank omhoog enz enz. En terwijl je speelt kun je punten verdienen om wapens mee te unlocken :) Het is toch gek, dat een Generaal het beste wapen zou hebben :? 8)7 heb je straks 1speler die generaal is terwijl elk andere soldaat een slecht wapen heeft ofzo...

De wapens unlock moet lekker vlot gaan.... zodat iedereen na 2maanden spelen gewoon alle wapens zou kunnen hebben (van een klasse ofzo). (dus je gaat je specialiseren ergens in). En daarna speelje gewoon lekker verder voor de rangs :)

Maar goed. Ik speel zo'n spel toch liever voor de teamplay dan dat ik zonodig veel kills moet maken enz. als ik dat wil, ga ik wel UT DM spelen ofzo. Goed samenwerken is enorm stoer !! en dan word een game ook gewoon echt gaaf !! :D :D :D

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:44
Tja, de wordt veel gemopperd... maar helaas ook in veel gevallen terrecht.

Hoe lang is het spel ondertussen uit? 5 maanden?

Hoeveel patches heb ik tot nu toe gezien? 1 (.00001 erbij voor patch 1.02)....

En dan zit die patch ook nog eens bordevol problemen.... sorry, maar dat is in mijn ogen ondersteuning van 3x niks. Ik heb verschillende andere games gespeeld zoals Warcraft III en CS(:S) en daar krijg je 1 geen brakke game als je em koopt en 2 worden problemen gewoon direct gefixt... Daar hoef je geen half jaar te wachten op een patch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
Ben het op dit punt met Hielko eens. CSS gebruikt steam, mooi systeem uiteindelijk hoewel iedereen er in the 1ste place tegenop keek :) Warcraft makers brengen nu nog steeds patches uit voor een spel wat allang is uitgebracht.

Ik vond het oude rangen systeem maybe nog wel beter, meer distinction tussen de diehard spelers en peasants :p (lees: minder nerdy types ;))

Wake Island net nog zitten spelen als USA. Leuk team wat niet begreep wat de term Cannon Fodder inhield. Om de zoveel tijd met 1 bootje aan de voorkant landen...Uiteindelijk 1 goede ronde gezien waar het midden snel werd overgenomen en toen brak min of meer de defence van de nmi. Ronde erna doen ze weer hetzelfde, met een bootje vooraan Omaha Beach naspelen (en natuurlijk hard geslapt worden hehe)
Wel een leuke map, had maybe toch liever een Urban map gezien :)

Zo te zien ben ik 1 vd weinigen waar het patchen snel ging (ja echt waar) en geen problemen ondervind (behalve het server filter toepas verhaal)

[ Voor 9% gewijzigd door aramdin op 06-10-2005 02:13 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

DaMorpheus schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 21:11:
[...]

Er is nog geen hotfix in de planning.
Binnen 2 dagen zou de serverbrowser wél goed moeten werken (we zijn benieuwd :/ )
Hm, vreemd, dus als ik het goed begrijp ligt het niet aan de patch, maar ligt het aan de servers bij EA...
Beetje vreemd, maar laten we hopen dat het waar is, want dit is geen gamen zo :'(

En vreemd dat mensen CD Key problemen hebben, * Phyxion heeft gelukkig nog steeds nergens last van gehad, en zijn serial heeft al vanaf begin af aan goed gewerkt :)
Hielko schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 01:29:
Tja, de wordt veel gemopperd... maar helaas ook in veel gevallen terrecht.

Hoe lang is het spel ondertussen uit? 5 maanden?

Hoeveel patches heb ik tot nu toe gezien? 1 (.00001 erbij voor patch 1.02)....

En dan zit die patch ook nog eens bordevol problemen.... sorry, maar dat is in mijn ogen ondersteuning van 3x niks. Ik heb verschillende andere games gespeeld zoals Warcraft III en CS(:S) en daar krijg je 1 geen brakke game als je em koopt en 2 worden problemen gewoon direct gefixt... Daar hoef je geen half jaar te wachten op een patch...
Game was iets van 21 juli meende ik. Dus 3 maand :)
aramdin schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 02:12:
Ben het op dit punt met Hielko eens. CSS gebruikt steam, mooi systeem uiteindelijk hoewel iedereen er in the 1ste place tegenop keek :) Warcraft makers brengen nu nog steeds patches uit voor een spel wat allang is uitgebracht.

Ik vond het oude rangen systeem maybe nog wel beter, meer distinction tussen de diehard spelers en peasants :p (lees: minder nerdy types ;))

Wake Island net nog zitten spelen als USA. Leuk team wat niet begreep wat de term Cannon Fodder inhield. Om de zoveel tijd met 1 bootje aan de voorkant landen...Uiteindelijk 1 goede ronde gezien waar het midden snel werd overgenomen en toen brak min of meer de defence van de nmi. Ronde erna doen ze weer hetzelfde, met een bootje vooraan Omaha Beach naspelen (en natuurlijk hard geslapt worden hehe)
Wel een leuke map, had maybe toch liever een Urban map gezien :)

Zo te zien ben ik 1 vd weinigen waar het patchen snel ging (ja echt waar) en geen problemen ondervind (behalve het server filter toepas verhaal)
Agree, volgende patch moet er eigenlijk een Urban map bij, dat is toch een stuk leuker IMHO, ik speel ook eigenlijk alleen maar Urban maps. Maar ik moet zeggen dat Wake ook wel een leuk level is, alleen zijn de vliegtuigen mij een beetje te veel aanwezig.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128025

Nu veel meer mensen ineens veel unlocks hebben ga je je toch afvragen of er met de volgende patch of een latere patch misschien meer unlocks bijkomen. Er is in ieder geval al wel een extra rang toegevoegd die van 2nd Lieutenant. Dus misschien nog meer rangen en extra unlocks (1 extra unlock per klasse oid?!) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150432

Aap schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 01:01:
Wat word er toch enorm gemopperd over deze game zeg :/ bijna iedereen (lijkt het wel) moet zeggen dat de patch meer problemen opleverd dan dat het wat goed doet. Gelijk gaat ook bijna iedereen zeuren over andere dingen :p
:)
nou ik stond versteld, en dan positief.
wake island vind ik cool. je kunt er mooi vliegen.
tevens het lijks alsof de patch ervoor gezorgt heeft dat het laden ook sneller gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-06 19:53

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Ja hoor. http://db.gamefaqs.com/co.../battlefield_2_sniper.txt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-06 09:55

Blerf

VroomVroom

Wake islang gisteren nog ff zitten spelen echt super. Wat ik erg erg goed vond waren de gecrashde planes die je vond in het water en op het eiland. En ja met je f15 over dat eiland gaan werkt ook te goed weer net als vroegah :P

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

FnF schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 07:17:
En vreemd dat mensen CD Key problemen hebben, * Gunner heeft gelukkig nog steeds nergens last van gehad, en zijn serial heeft al vanaf begin af aan goed gewerkt :)
Ja die van mij ook tot gisteravond 22.30

Re-install does the trick. AL met al behoorlijk triest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Nou dan in plaats van te mopperen: ik vind het nog steeds een absoluut top spel en nee, heb gelukkig helemaal geen last. Na het patchen start ie sneller op, en heb ik absoluut totaal geen stotters of hikjes kunnen ontdekken. Wake Island is, ach nou ja, een eiland, maar leuk voor "derbij". Het draait tot nu toe zo stabiel als een rots.
Overigens: gister op Mashtuur gespeeld, de kleine map zonder de chopper. Heerlijke map, dan, en een echte uitnodiging voor het betere teamwerk!! Prachtig om te zien hoe keer op keer tanks en APC's naast de vlag komen staan waar ik net 5 pakkies C4 heb neergelegd en dan verderop om een hoekje lig te kijken wanneer ik ga drukken... Echt helemaal top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ach het interesseert mij ook eigenlijk helemaal geen bips, het blijft toch regelmatig gewoon ff lekker knallen.. Maakt mij het uit of ik wc-onstopper soldaat of generaal ben als men wapen het maar doet ;) Als ik het zat ben hop disconnect morgen weer een dag ;)

Vind het toch een topgame hoor ! En inderdaad die 1280x1024 fix is echt een verbetering

Specs: 9800X3D, RTX 5080, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-05 21:29

JohnD

Bernd

Gisteren een basecamper @ fusche pass.

Gast zit in een guardtower.. je kent ze wel. Ik gooi 3 frags naar binnen en 1 claymore. Gast overleeft het en schiet mij neer en loopt ondanks de claymore gewoon uit de toren :?

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterMaceMichu
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07:06
Gister de eerste uurtjes gemaakt met de nieuwe patch.....Wat mij vooral opviel is dat je nu ineens HEEL veel snipers hoort......En vooral ziet........Volgens mij hebben ze gelezen dat je met de sniper unlock iemand uit een chopper kunt schieten.....en proberen ze dat nu bij alle voertuigen.....Ik zit op Masthur City in een tank (gunner) en zag drie keer achter elkaar een sniper op ons afkomen rennen, al schieten met zijn sniper gun.......... 8)7 ...Tja....een welgemikt schot en hij ligt......

Die PKM owned overigens heel erg: tot op grote afstanden schiet je ze voor de kop! >:)

Laatste dat opvalt: Het aantal punten ligt ECHT lager per game.......voorheen zsag je met gemak scores van 100, gister was de gouden medaille een keer 23 puntjes waard....... :X

3D Print Service || Activated Carbon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred87
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 02-06 19:44
hmm heb ik geen last van. maakte gister nog een ronde van 100 op wake island. als jetpiloot natuurlijk. wake island is wel heel erg makkelijk als je een beetje kan vliegen. had op gegeven moment een streak van 37 en dat zonder langs de carrier te zijn geweest :) er kwamen constant volle blackhawks en bootjes voorbij en dan schiet het op >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T4F.nl_Muad
  • Laatst online: 10-02 21:12
Wake island erg mooi! De smalle zandweggetjes aan de verre kant (vanuit de carrier gezien) zijn ideaal voor mijnen! Die ziet de vijand echt niet liggen. Vet met die hoeveelheden redelijk hoog gras. Heb alleen een beetje erg last van mn ping (maar da;s niet BF2 zn fout) dus het liep niet zo lekker. Wel lekker met de sniper kunnen rossen daar. Hier en daar wat claymores neerleggen...proberen ze op een gegeven moment om te lopen....kabooom :D
Die anti-tank unlock is ook erggggg lekker. Heerlijk rossen daarmee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik zie in Wake niet meer dan een zoethoudertje en een poging om 1942 spelers toch nog over te halen. De map heb ik nu echt wel gezien hoor. Het is zeker een goede map maar dit is nu al de 3e uitvoering van Wake. Laten ze gewoon met een paar nieuwe leuke mappen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hey Bor, je kan toch altijd nog Special Forces kopen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:27

nexhil

BAM!

Anoniem: 116474 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 20:01:
Ik hoor niemand over dat je nu eindelijk fatsoendelijk op 1280 x 1024 kan spelen, wat een verschil was dat bij mij zeg :| Wist niet dat het spel zo mooi was, hij stand op high met 1024, maar nu hij op 1280 staat is hij ineens VEEL mooier,
Zwaar relaxt de nieuwe patch, alleen al het aflsuiten van BF 2 en geheugen gebruik zijn drastich omlaag gegaan, van mijn 1gb had ik altijd 175 over, nu 325, is toch wel netjes, kan ik in ieder geval sneller switchen !!

Oja wat een kut map die Water laand 2007 ofzo !!!
ik speel nu ook op 1280 x 1024, idd een hele verbetering!

wat ik ook wel fijn vind aan de niewue patch is dat nu de namen op de kaart staan! weet ik ook eens waar ik heen moet als er een vlag gecapped is :P :P

ik heb trouwens geen patch problemen gehad en mijn pa ook niet (<-- dat zegt wat :P )

[ Voor 6% gewijzigd door nexhil op 06-10-2005 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Gunner schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 08:37:
[...]

Ja die van mij ook tot gisteravond 22.30

Re-install does the trick. AL met al behoorlijk triest
Deze nieuwe patch versleutelt de key in het register (stond er eerst cleartext in). Als dat fout gaat ben je de lul. Er is ergens een keycheck tooltje dat je kan gebruiken om de kapotte key te fixen, ik kan helaas niet zo snel vinden.
Tevens zou het helpen als je inlogt onder useraccount van Windows die je gebruikt heb bij installatie van de patch en het gaat ook fout als je username gekke buitenlandse letters heeft AO in één teken bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch-man
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-11-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

DaMorpheus schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:46:
[...]

Deze nieuwe patch versleutelt de key in het register (stond er eerst cleartext in). Als dat fout gaat ben je de lul. Er is ergens een keycheck tooltje dat je kan gebruiken om de kapotte key te fixen, ik kan helaas niet zo snel vinden.
Tevens zou het helpen als je inlogt onder useraccount van Windows die je gebruikt heb bij installatie van de patch en het gaat ook fout als je username gekke buitenlandse letters heeft AO in één teken bijvoorbeeld
Bedankt voor je stukje uitleg, alleen snijdt het geen hout. Ik heb dinsdag al gepatched, kon dinsdag en woensdag tot 22.30 prima spelen en opeens is mijn key invalid?? :/

En ja, ik speel altijd onder het account waar ik het spel mee heb geinstalleerd

[ Voor 7% gewijzigd door Gunner op 06-10-2005 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Gunner schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:40:
Hey Bor, je kan toch altijd nog Special Forces kopen? :+
Dat was ik dus niet van plan. Ik ben te vaak teleurgesteld door EA expansions. Ik heb alle BF1942 expansions gekocht, speel er eigenlijk geen. De hele spec forces setting trekt mij eigenlijk niet. Ik verwacht gewoon een nieuwe (en dan ook echt nieuwe) map bij een grote patch zoals ook bij 1942 het geval was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Het was ook sarcastisch bedoeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Gunner schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:52:
Het was ook sarcastisch bedoeld :)
I know, wilde alleen even uitleggen wat mijn ervaring met de exp packs van EA is. Misschien hebben de anderen er nog iets aan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Gunner schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:48:
[...]
En ja, ik speel altijd onder het account waar ik het spel mee heb geinstalleerd
Ik ben ook helaas niet helderziend, dus ik heb werkelijk geen idee hoe de jungle die het register heet op jouw specifieke PC de versleutelde key levert aan de gepatchte BF2 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-05 08:29

DeluxZ

Livin' the good life

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Referer Link Error

On every single HTML page of GameFAQs is the following request:
Feel free to link to this page, but not directly to the FAQs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bor de Wollef schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:37:
Ik zie in Wake niet meer dan een zoethoudertje en een poging om 1942 spelers toch nog over te halen. De map heb ik nu echt wel gezien hoor. Het is zeker een goede map maar dit is nu al de 3e uitvoering van Wake. Laten ze gewoon met een paar nieuwe leuke mappen komen.
Mee eens. Beetje jammer dat ze nu net weer voor Wake gekozen hebben. EA zou gewoon eens een mappack met een stuk of 10 nieuwe maps moeten gaan uitgeven om de community blij te maken. Hoeveel maps zijn er in zijn totaliteit nou eigenlijk? Stuk of 12 ofzo waarvan de Urban maps imho het meeste gespeeld worden. Echt jammer dat ze daar niet meer aan doen. Ik denk dat als er wat meer maps te spelen zouden zijn het gezeik van de community ook een stuk lager zou liggen.

Custom maps hoef je al helemaal niet te proberen, want die worden niet eens gespeeld. Ik ben maar genokt met het fabriceren van mijn map aangezien het te veel werk voor niets is. Jammer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

DaMorpheus schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:55:
[...]

Ik ben ook helaas niet helderziend, dus ik heb werkelijk geen idee hoe de jungle die het register heet op jouw specifieke PC de versleutelde key levert aan de gepatchte BF2 8)7
Het interesseert mij ook geen bal hoe de key zich versleuteld heeft in het register. Ik vind het voornamelijk slordig van EA/Dice.

Voor de rest waardeer ik je hulp wel :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18-04 12:51
gyedema schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 08:37:
Nou dan in plaats van te mopperen: ik vind het nog steeds een absoluut top spel en nee, heb gelukkig helemaal geen last. Na het patchen start ie sneller op, en heb ik absoluut totaal geen stotters of hikjes kunnen ontdekken. Wake Island is, ach nou ja, een eiland, maar leuk voor "derbij". Het draait tot nu toe zo stabiel als een rots.
Dat heb je geluk. Ik heb zo nu en dan last van stilstaand beeld voor een seconden of 3. Dat is meestal fataal. Het kost je punten en kills. Het laden vind ik eerder langer duren dan eerst. Verder ben ik redlijk te spreken over de patch. Behalve dat ik nu nog 3 unlocks over heb. Ik vind het iets te snel gaan. Dus met de andere 2 wacht ik nog ff. Ik heb nu de l85, de g36g en de pkm. Ik zit nu toch te twijfelen over de dao, shotgun van de enineer en de g3. Sniper speel ik niet zo veel dus daar wacht ik nog ff mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153850

Heb gelukkig ook totaal geen problemen ondervonden. Patch was snel klaar, laden ed gaat sneller en de andere toevoegingen zorgen bij voor voor meer spelplezier :9
Alleen de serverfilters is lastig maar ach, dat overleef ik ook wel. Als op een gegeven moment mn favorites vol staat hebbie dat toch nie meer nodig :)

Vanavondeens ff de G36C uitproberen, gisteren geen tijd meer voor gehad. Heb nog een unlock over alleen heb hetzelfde probleem als SPOXER, heb de medic, support en specops nu maar weet nog nie welke er nog bij komt. Ach, eerst maar eens ff mn nieuwe wapentjes uitproberen _/-\o_

Btw: Bij de upgrade van de assault krijg je G3 maar ben je M203 kwijt. Krijg je er ook geen gewone nades bij??? ANders hebbie wel errug weinig :?

[ Voor 41% gewijzigd door Anoniem: 153850 op 06-10-2005 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawrentium
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16-01 22:36
Pred87 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:11:
er kwamen constant volle blackhawks en bootjes voorbij en dan schiet het op >:)
Die blackhawks zin idd ideaaal om een beetje te scoren als piloot zijnde in de Wake map. Maar ik blijf die MEC bomber (wat was t ook alweer? Su-34?) ook echt super relaxed vinden. Met enige regelmaat heb ik 5 a 6 kills in 1 run _/-\o_, zo niet nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130054

SPOXER schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:31:
[...] Dus met de andere 2 wacht ik nog ff. Ik heb nu de l85, de g36g en de pkm. Ik zit nu toch te twijfelen over de dao, shotgun van de enineer en de g3.
De DAO vind ik het meeste toevoegen vergeleken met de standaard wapens van die kit. Als je veel US/China & engineer speelt is de engineer shotgun ook het overwegen waard (omdat die van de US en China echt langzaam zijn). Met de G3 heb ik geen ervaring, als je de verkeerde kan van het geweer niet meetelt. Als je graag met assault rifles speelt (single shot en lekker van afstand) is het volgens mij de krachtigste en nauwkeurigste die je kan krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134214

Gister toch gelachen...

Ging voor het eerst naar Wake Island en ik was commander.
Begint de ronde, staat er een mooie chopper.
Rent er nog zon gastje naar toe die er net eerder is, hij is dus pilot en ik gunner.
Best oke, ik kan commanderen en lekker schieten tegelijk :D

Maar nee, dat vond de pilot dus niet oke, en begon dus flink op de bail out knop te rossen.
Ik bleef lekker zitten uiteraard, zie geen reden om eruit te jumpen voor een ander, ik heb ook plezier als ik gunner ben.
Maar dat mocht niet baten, meneer vertrok niet.
En maar blijven roepen bail out.
En in die 5 minuten hebben we nog geen meter gevlogen...
Naja geeft niet voor mij ik kon lekker commandertje spelen.

Komt er een keertje een plane aangevlogen die ons neerschiet :P
Allebei dood dus.

Naja weer terug naar de chopper maar dan, alleen staat zn maatje er nu...
Die paft me lekker neer zodat hij en zn (hol)maatje lekker saampjes kunnen vliegen.
Vervolgens krijg ik een mutany vote...
Ik resign, had geen zin in dit soort geneuzel.
Vervolgens een kickvote 8)7

Toen dacht ik... Daaag hoor, ik gaat lekker een biertje pakken met een paar maten van me :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130054 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:38:
[...]

De DAO vind ik het meeste toevoegen vergeleken met de standaard wapens van die kit. Als je veel US/China & engineer speelt is de engineer shotgun ook het overwegen waard (omdat die van de US en China echt langzaam zijn). Met de G3 heb ik geen ervaring, als je de verkeerde kan van het geweer niet meetelt. Als je graag met assault rifles speelt (single shot en lekker van afstand) is het volgens mij de krachtigste en nauwkeurigste die je kan krijgen.
G3 is mijn favo, nauwkeurig op grote afstand, zwaar caliber en daardoor veel damage :)
Ook in close combat kom je een heel eind omdat de damage errug groot is
:Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawrentium
Anoniem: 134214 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:48:
[...]

G3 is mijn favo, nauwkeurig op grote afstand, zwaar caliber en daardoor veel damage :)
Ook in close combat kom je een heel eind omdat de damage errug groot is
Heb je wel eens de G36-C geprobeerd? Die is flink nauwkeurig op single shot, en geeft veel damage. Is op dit moment toch wel m'n favo, samen met de M-203 natuurlijk :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

jagermeister schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:13:
[...]

Custom maps hoef je al helemaal niet te proberen, want die worden niet eens gespeeld. Ik ben maar genokt met het fabriceren van mijn map aangezien het te veel werk voor niets is. Jammer..
Inderdaad, door het ranked systeem (en het feit dat het grooste gedeelte van de spelers alleen ranked wil spelen) krijgen custom maps helaas geen kans. Jammer want ik vond jouw BF-V map erg mooi (zelfs mooier dan veel van de standaard maps).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Laatst online: 22:22
Joni schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 23:26:
[...]

Ik ben er net ook achter gekomen dat de "invalid CD-Key" melding alleen voorkomt wanneer ik BF2 speel onder een ander Windows user account dan het Windows user account waarmee ik de patch geïnstalleerd heb. Beide users hebben overigens Administrator rechten en ik heb maar één BF2 account.

Het "invalid CD-key" probleem lijkt bij mij vooralsnog dus opgelost door BF2 te spelen onder dezelfde user account als waarmee ik de patch geïnstalleerd heb.
Nou... daar kan 'n stukje waarheid in zitten. Ik heb een aparte game-pc. Hierop heb ik 1 account: Jerk© (alt 184 ;) ) Vanaf dat de eerste patch uit is heb ik problemen om te patchen. Kwam achter via TotalBF2 forums dat account namen met een "vreemd" teken grote problemen hadden met patchen. Ik heb naast mijn Jerk© een account aangemaakt, gewoon Jerk. En wat denk je... ik kon/kan gewoon patchen. Dit probleem had ik dus met patch 1, 2 en nu dus ook met 3. Op mijn game pc heb ik m'n extra account nog staan, durf 'm nu niet meer weg te halen, mocht je verhaal waar zijn.

bbbbrrrr... EA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Laatst online: 20:27

nexhil

BAM!

Anoniem: 134214 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:46:
Gister toch gelachen...

Ging voor het eerst naar Wake Island en ik was commander.
Begint de ronde, staat er een mooie chopper.
Rent er nog zon gastje naar toe die er net eerder is, hij is dus pilot en ik gunner.

Maar nee, dat vond de pilot dus niet oke, en begon dus flink op de bail out knop te rossen.
Ik bleef lekker zitten uiteraard, zie geen reden om eruit te jumpen voor een ander, ik heb ook plezier als ik gunner ben.
Maar dat mocht niet baten, meneer vertrok niet.
En maar blijven roepen bail out.
En in die 5 minuten hebben we nog geen meter gevlogen...
Naja geeft niet voor mij ik kon lekker commandertje spelen.

Komt er een keertje een plane aangevlogen die ons neerschiet :P
Allebei dood dus.

Naja weer terug naar de chopper maar dan, alleen staat zn maatje er nu...
Die paft me lekker neer zodat hij en zn (hol)maatje lekker saampjes kunnen vliegen.
Vervolgens krijg ik een mutany vote...
Ik resign, had geen zin in dit soort geneuzel.
Vervolgens een kickvote 8)7

Toen dacht ik... Daaag hoor, ik gaat lekker een biertje pakken met een paar maten van me :Y)
ik ben blij dat je erom kan lachen.... ik word dus echt niet goed van dat soort streken, complains en votes om niets...ga gewoon spelen stelletje @#$@#%@$%@

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrknowitall
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

mrknowitall

Hardware junkie

Pred87 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 09:11:
hmm heb ik geen last van. maakte gister nog een ronde van 100 op wake island. als jetpiloot natuurlijk.
Dat viel me gisteren idd tegen, levens gevaarlijk die map met een chopper als de piloten de jet een beetje weten te besturen ;).
Erg laag gebleven en op een gegeven moment een fijne gunner, toen toch nog wat punten kunnen scoren.

Wel grappig, elke punt die ik gisteren maakte in het eerste rondje was een rang omhoog. Ik er na de game uit, maar de score was nog niet verwerkt. Volgende spelletje weer 4 promoties ;).
Misschien stom, maar gisteren alle unlocks gelijk opgemaakt (had bij 1e rang assault gedaan, bij de oude telling stond special forces eik op het programma), voor de fun support maar gedaan ipv medic ;). Nu rest engineer en medic nog,

One of the animals has left its cage today.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 20:24

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Bor de Wollef schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:53:
[...]

Inderdaad, door het ranked systeem (en het feit dat het grooste gedeelte van de spelers alleen ranked wil spelen) krijgen custom maps helaas geen kans. Jammer want ik vond jouw BF-V map erg mooi (zelfs mooier dan veel van de standaard maps).
sluit me hier bij aan, was eigenlijk heel benieuwd naar je custom made bf2 map, jammer wel.. :/

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJoker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-06 11:14
jagermeister schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:13:
[...]
Jammer, de previews van je map zien er zo vet uit :'(

Ik denk dat een hoop mensen hier de map best graag willen spelen, ik iig wel.
Het enige "probleem" is dat zulke maps niet ranked kunnen zijn, maar goed ik speel liever een vette map dan dat ik puntjes vergaar op een mindere map.

Zou het niet mogelijk zijn om jouw map mee te laten draaien in de roulatie op een ranked server; alle maps ranked, behalve als jouw map gespeeld wordt? Dan maakt het tijdelijk niet ranked zijn ook niet zoveel uit. Is dit uberhaupt mogelijk?

Tweakers.net profiel | Computer specs | BF2 stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107357

Net vage shit. Ik wil in een jet stappen maar loop tegen de vleugel , ga ik gewoon dood.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheJoker schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:01:
[...]
Ik denk dat een hoop mensen hier de map best graag willen spelen, ik iig wel.
Het enige "probleem" is dat zulke maps niet ranked kunnen zijn
Even een tijdje wachten dan heeft iedereen zijn gewenste medailles e.d. en wordt het ranked spelen een stuk minder aantrekkelijk. Dan is denk ik het moment om eens custom maps te gaan spelen (die soms nog beter zijn dan de originele)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aramdin
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-07-2024
nexhil schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:54:
[...]
ik ben blij dat je erom kan lachen.... ik word dus echt niet goed van dat soort streken, complains en votes om niets...ga gewoon spelen stelletje @#$@#%@$%@
Zwaar irri idd. Die gasten die zo lamen zijn meestal de grootste pukkelnerds who dont ever get to meet a women irl :Y) En als dat wel zo is moet het een trol zijn ;)

Vind btw wel jammer dat de Arty niet meer gepunished word.

[ Voor 5% gewijzigd door aramdin op 06-10-2005 11:27 ]

Instagram / YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mach2
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-06 11:58
Ze moeten gewoon dat rank systeem eruit trappen, iedereen alle unlocks geven (kan iedereen zijn favo wapen nemen). Dan krijgen we tenminste custom maps die gespeeld worden en wordt het ouderwets lekker knallen als in BF1942 / Vietnem zonder dat punten gezeik.

Hallo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

aramdin schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:26:
[...]

Zwaar irri idd. Die gasten die zo lamen zijn meestal de grootste pukkelnerds who dont ever get to meet a women irl :Y) En als dat wel zo is moet het een trol zijn ;)

Vind btw wel jammer dat de Arty niet meer gepunished word.
Tja ik snap het nut er zelf ook niet van in...
Je speelt voor je lol toch? Ik iig wel O-)

Leukste vond ik eigenlijk dat ie gewoon daadwerkelijk bleef staan en echt perse dat andere mannetje erbij wilde...
Als ik goede ronde heb met een maatje ofzo en hij kan er niet bij of ik niet, dan vraag je het 1x zo niet heb je gewoon pech... Daar zijn het tenslotte ook gewoon publics voor he :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

mach2 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:32:
Ze moeten gewoon dat rank systeem eruit trappen, iedereen alle unlocks geven (kan iedereen zijn favo wapen nemen). Dan krijgen we tenminste custom maps die gespeeld worden en wordt het ouderwets lekker knallen als in BF1942 / Vietnem zonder dat punten gezeik.
Vind ik niet je mag best wel wat doen. Net zoals de medals zijn toch grappige bijkomstig heden.

Want een neiuweling gaat dan meteen voor de M95 sniper rifle omdat die zo "cool" is. Dus ik vind het wel goed zo. PErsoon lijk ben ik een G3 fan :Y) (zeer nauwkeurig alleen klein magazijn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 150432

Anoniem: 134214 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:46:

weet je dat vind ik ook best knap dat je dat allemaal tegelijk kan
uav bedienen scan bedienen arti bedienen en dan ook nog mee vliegen en schieten ook nog oja ik vergeet orders te geven
kijk dat vind ik knap
volgens mij mis je dan altijd wat.......

ik ben het wel met je eens dat lame gedrag is not nice maar een commander die vliegt is ook niet nice!
vooral niet als pred je heli down schiet en vervolgens een team moet wachten tot jij een yes kan geven op een uav aanvraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnijnN
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-11-2024

KnijnN

GroenteBOER!

Anoniem: 150432 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 11:51:
[...]

weet je dat vind ik ook best knap dat je dat allemaal tegelijk kan
uav bedienen scan bedienen arti bedienen en dan ook nog mee vliegen en schieten ook nog oja ik vergeet orders te geven
kijk dat vind ik knap
volgens mij mis je dan altijd wat.......

ik ben het wel met je eens dat lame gedrag is not nice maar een commander die vliegt is ook niet nice!
vooral niet als pred je heli down schiet en vervolgens een team moet wachten tot jij een yes kan geven op een uav aanvraag.
Mee eens. Vind het ook knap dat je die 2 rollen kan combineren :? Als ik commander ben ben ik daar continue mee bezig.

::Pac-Man Game PC:: Olivetti, 386 SX, HDD 120MB, 2MB RAM, VGA, 14" monitor, MS-DOS 5.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mee eens, ik ben van mening dat een commander moet doen waarvoor hij is aangenomen....Commanderen! Als ik commander ben (niet vaak helaas) heb ik echt geen tijd om naast het sturen van squads, aanvragen en scans doen ook nog eens een paar kills te gaan maken welke nog niet eens meetellen......
Tis misschien ook afhankelijk hoeveel squads er zijn om aan te sturen en of ze een beetje meewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Bedankt voor de leuke reacties :)

Tja... opzich wil ik wel verder gaan met die map. Zeker na het feit dat er toch wel wat mensen zijn die geïnteresseerd zijn. Ben tenslotte al een heel eind, maar goed... het is zo'n waste of time eigenlijk. Ach... what the hell... ik ga er gewoon mee verder en zie wel waar het schip strandt. Het is opzich ook wel leuk om het eindresultaat te zien en in je eigen mappie rond te lopen met een paar mede Tweakers.

Wie weet worden over een tijdje toch wel weer meer servers als non-ranked ingericht wanneer met het hele lame-ass rank gebeuren een beetje zat is. Klein kansje dat men dan ook daadwerkelijk custom maps gaat downloaden en spelen.... maar goed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Techno Overlord
  • Laatst online: 00:46

Techno Overlord

Nocturnal Metamorphoses™

Ik heb ook helemaal geen opmerkingen over de nieuwe patch. Laden gaat sneller en dat je je favoriete servers kan bookmarken is echt een uitkomst. Als ik eerst met een paar vrienden een server ging zoeken waren we al een kwartier bezig voordat we een geschikte hadden gevonden. Nu is het zo gepiept.

Ik heb alleen (en dit had ik al voordat ik een of andere patch heb geinstalled) dat als ik in een server kom en ik start, dan hapert en hakkelt het gewoon supererg voor een halve minuut. Daarna loopt het als een trein! Aan me specs kan het niet liggen denk ik:

P4 3.0GHz.
2x 512MB Kingston HyperX PC3200
P4C800 Deluxe
2x SATA Maxtor 120GB Raid 01
ATi Radeon X800pro 256MB

Maargoed BF2 is echt een strakke game. Supervette battles meegemaakt met mijn Squad. Samen met een Ventrilo Servertje is het echt dikke fun. En als je ooit een Squad genaam Heerlen ziet... beware >:)

Forever raver!
Specs: Workstation Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

DaMorpheus schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 10:08:
[...]

Referer Link Error

On every single HTML page of GameFAQs is the following request:
Feel free to link to this page, but not directly to the FAQs..
???? Heb ik helemaal niet; kom er direct op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Voor de rangen spel ik BF2 echt niet meer.. Ben nu Sergeant Major vind het wel best zo..
Alleen nog missschien voor de badges dat ik nu speel ervoor ga spelen..

maare vooral nu is het voor mij van belang dat ik leuk spel.

http://bf2s.com/player/dcy/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 137471

Helemaal mee eens, wat een drama die arti. Vond em al vervelend maar door deze wijziging imho niet beter geworden. Gisteren echte brakke ervaring gehad met die troep. Ben 5 keer (binnen 10 min) door eigen commander omzeep geholpen (en nee geen arti op mini map en met een buggy kijken of ik er dwars doorheen kan :Y) ). Ben je vlagen aan het pakken en iedere keer als je enemy flag naar neutral kreeg was de commander (eigen en niet enemy) zo vriendelijk om arti op de vlag neer te leggen. Na 10 minuten maar andere server gezocht want hier snap ik geen [CENSUUR] van ;)

Tja en vliegtuigen vind ik ook nog steeds nix... net als arti heb je een goed piloot nodig die het hele speelveld beheerst. Was al zo is nog steeds zo. Vast leuk voor de piloot maar voor grondratten een stuk minder :). In dat laatste Novalogic spel (kweenie meer hoe ie heet, ongeveerd 1,5 jaar oud en tot 150 spelers op een server) had je tenminste nog engeneers met Stingers, ook geen jets, maar je had in ieder geval het idee dat je nog wat kon doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagermeister

jagermeister

Ghehe... vervelend he. Ben misschien wel van plan om geen Arti aan mijn custom map toe te voegen. Alleen UAV en Radarscan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 20:24

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

of met kromme lopen... >:)

Wake is erg vet, in eerste instantie lijkt ie veel groter, maar in verhouding klopt het precies, erg vet om onderaan de vliegbasis in het hoge gras de nmi op te wachten, nu heb ik alles unlocked op de sniper na 8)7 |:( Merk wel dat menige sniper het loodje legt, als ik op afstand single shot me medic upgrade gebruik :7

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lawrentium
Ik denk er aan om 2GB aan geheugen te kopen om mijn huidige 1GB Kingston ValueRAM (PC3200, CAS 3) te vervangen om het swappen van mijn HD te verminderen. Het spel zelf draait heel soepel, maar je merkt dat er niet genoeg geheugen in zit om het swappen tegen te gaan. Ik zit te twijfelen tussen 2GB matched pair Kingston ValueRAM (PC3200, CAS 3) en 2GB matched pair Corsair TWINX met een CAS van 2 (ook PC3200). Is het verschil tussen de CAS timings echt te merken met BF (en andere spellen) of kan ik gewoon beter gaan voor CAS 3 geheugen? Heeft iemand hier ervaring mee?
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor technische vragen (bv. patches die niet mee willen werken) kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht. Daar is dit topic niet voor bedoeld.