[PC] Battlefield 2 - deel XXI Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 8.866 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 109640

Ben nu aan het gamen tegelijk nu ik dit typ en hij gebruik nu maar 1066 geheugen met teamspeak en xfire en viruscanner en internet explorer

edit ohh xfire stond uit en nu aan 1090MB dus heeft wel degelijk effect ook in het begin. toen gebruikte hij 260 MB en nu maar 190MB als ik het spel opstart ,ik ga nu weer veder gamen :P alt-tabbie kijken of het oploopt
edit--

dit is trouwens op een 64 player map.

nou me internet lag eruit maar ik wil zeggen me geheugen kwam niet veder dan 1.12 GIG met alles aan

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 05-10-2005 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Pjotrski-
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ik gebruik FreeRAM XP Pro, dat programma houdt mooi een grafiekje bij met je vrije RAM en Pagefile percentages. Voor en na de patch heb ik tijdens BF2 een totaal RAMgebruik van 900MB (vd 1024MB), ik speel op 1152x864 medium textures. Pagefile is altijd voor 95% leeg of ik nou speel of niet.
Geen verschil na de patch voor mij dus.

[ Voor 4% gewijzigd door -Pjotrski- op 05-10-2005 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135756

Wilde schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:25:
[...]

Ik zou el alamein wel weer willen zien eigenlijk !! lekker matten in het brandende zonnetje :)
8) 8) 8) ik ook ! 8) 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrittyKitty
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2021

GrittyKitty

Happy-Happy Joy-Joy

Ik vindt dat deze patch mogen uitkomen, qua gameplay dan:

Ten eerste rangen worden te makkelijk verhoogd. Gisteren 2 uren spelen van Lance corporal (4900 punten en nog wat) naar sergeant (under die gunnery). En gelijk 2 weapon unlock erbij. Absurd gewoon.
Ik weet dat dit een spel is, maar beetje realistisch zou fijn zijn.

Ten tweede is mijn server browser leeg is geworden. Kan helemaal niet zoeken naar server. Dus ben afhankelijk van automatisch aangewezen server. Zwaar k*t.

Wat ik goed vindt tot nu toe is de tijd dat de arty klaar is vanaf het punt dat de map start, langer is.
En de memory gebruik kleiner is. Meestal als ik stop met het spel, hoor ik nog ca. 1.5 minuten de music nog blijven draaien.

Cigarette + Coffee = Breakfast of champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 113150

Stronkie schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:03:
Ik gebruik geen pagefily , heb 4 gig intern , vind dat wel goed zou dan een pagefile van 10gig krijgen
Want? Je kan best 4GB intern hebben en een pagefile van 1GB (of welk willekeurige andere grootte die door windows en je bestandssysteem ondersteunt wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Mr. Detonator schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:10:
[...]

dus de laadtijden zijn niet bij iedereen verbeterd ?!

hoeveel geheugen had je eerst in gebruik...en hoeveel nu ??

[...]

dat vind ik vreemd....dus het is niet bij iedereen minder geworden neem ik aan?

ik zit nog steeds op 1.1 gig na effe te spelen...
Ik zal het ook wel even bekijken na even spelen, dit van mij was gemeten toen de map er net stond :)

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmer25
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 01-12-2021

elmer25

ooit was ik 25

Ik las net de inleiding van dit topic even door en ik zie het volgende:

• Skull Icon
Hier staat hoeveel vijanden je hebt omgelegd.
• Cross Icon
Hier staat hoe vak je zelf bent neergelegd. Je verliest geen punten door dood te gaan, maar er gaat voor elke dood wel een ticket af.

Moeten die 2 niet net andersom staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-06 15:13

flessuh

Set sail for fail!

kijk maar es op Fileplanet.com, daar staat de map wel op, hij is niet officieel, maar wel een leuke remake:)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-06 23:17
Erikie schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 02:41:
voeg mij ook maar toe aan de non valid cd key :(..

bonnetje allang kwijt, sja, dacht niet dat ik m nog zou ruilen oid.. beetje naar dit :(
Tja... wat heet... Blijft vreemd hoor. Heb nog steeds het probleem. Je kunt hier btw een SFV filetje downloaden, om te controleren of je patch goed is: LINK

Andere tips die ik vanmiddag ga doen is deze:

The CD-key is in fact encrypted now in the registry, which is a good thing as cd-key steeling malware will not be able to use it. .

If you get the invalid cd key after patching try this.

start the patchinstaller.
after selecting language, press next, and leave it at that.
go into run menu in start menu, type %TEMP% click OK.
Window opens up, press F3 and do a search for BF2CDKeyCheck.exe and run the .exe
now close the patchinstaller and start the game.

Maybe you have to copy the bf2 patch files from the temp dir to the battlefield 2 folder not sure, I didn't try this myself.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:13

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Ik heb alweer nieuwe bugs ontdekt. Soms wil de ragdoll animatie niet stoppen en heb ik dus continu bewegende lijken (springen zelfs de lucht in soms) in beeld. Daarnaast kan ik soms niet meer rondbewegen als ik de sniper unlock in mijn handen heb. Even in en uitzoomen verhelpt dit weer.

Op de een of andere manier lijkt de nade-gooi-dood-ontplof bug wel verholpen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

-Pjotrski- schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 13:45:
Ik gebruik FreeRAM XP Pro, dat programma houdt mooi een grafiekje bij met je vrije RAM en Pagefile percentages. Voor en na de patch heb ik tijdens BF2 een totaal RAMgebruik van 900MB (vd 1024MB), ik speel op 1152x864 medium textures. Pagefile is altijd voor 95% leeg of ik nou speel of niet.
Geen verschil na de patch voor mij dus.
Ik ga hem downen en dan gaan we eens kijken wat de nieuwe patch doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 25-05 16:43
Bor de Wollef schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:15:
Ik heb alweer nieuwe bugs ontdekt. Soms wil de ragdoll animatie niet stoppen en heb ik dus continu bewegende lijken (springen zelfs de lucht in soms) in beeld. .
dat had ik al vóór de patch .......ik heb een abbonement op dat soort dingen... :/

heb ondertussen al heel wat magazijnen leeggeschoten op een lijk !

[ Voor 9% gewijzigd door Mr. Detonator op 05-10-2005 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Jerk184 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:03:

Andere tips die ik vanmiddag ga doen is deze:

[i]The CD-key is in fact encrypted now in the registry, which is a good thing as cd-key steeling malware will not be able to use it. .
Lijkt me dat het hier gewoon om reversible encryption gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja ik kreeg het ook ineens een week geleden ik schrok me de tering !!! iemand neer geknald en keek weer om stond hij daar ineens snel raggen :> kwam ik erachter dat het een bug had
de schrik van me leven :o

soms blijfen de mannetjes in de lucht hangen, maar met de patch is het verholpen
:)

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 109640 op 05-10-2005 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik geen pagefily , heb 4 gig intern , vind dat wel goed zou dan een pagefile van 10gig krijgen
En je weet dat Microsoft in alle toonaarden roept dat het uitzetten van de pagefile t.b.v. de performance juist een slecht idee is? ongeacht de hoeveelheid physiek geheugen? zoek maar eens op M$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 109640 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:22:
ja ik kreeg het ook ineens een week geleden ik schrok me de tering !!! iemand neer geknald en keek weer om stond hij daar ineens snel raggen :> kwam ik erachter dat het een bug had
de schrik van me leven :o

soms blijfen de mannetjes in de lucht hangen, maar met de patch is het verholpen
:)
Dat probleem heb ik nu dus, hiervoor niet echt last van gehad. Het is erg irritant als alle lijken gewoon nog bewegen. Je ziet erg moeilijk het verschil tussen iemand die al dood is en een levende vijand. Net was er bv een lijk dat gewoon in een rechte lijn over straat zweefde. Het enige waar ik aan kon zien dat deze persoon al dood was was het feit dat de benen niet bewogen. Creepy hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Anoniem: 128025 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 10:07:
[...]

Maar wwarom word ik dan geen First Sergeant? Dat van die basic pistol badge is het enige wat ik kan bedenken, op de webwiper stats staat die badge er bij mij ook niet bij maar bij een clangenootje wel? :? Daarom vind ik het zo vreemd, verder voldoe ik aan alle vereisten om first sergeant te worden!
Jup ... bij mij staat de veteran naast de basic ... ingame wordt ie wel vervangen (wegens geen plaats genoeg op het scherm waarschijnlijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 135756 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:26:
[...]

En je weet dat Microsoft in alle toonaarden roept dat het uitzetten van de pagefile t.b.v. de performance juist een slecht idee is? ongeacht de hoeveelheid physiek geheugen? zoek maar eens op M$
Lees de FAQ maar eens, Microsoft wordt afgekort met MS of Msft oid, maar niet met zulke namen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilde
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Bor de Wollef schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:19:
[...]

Lijkt me dat het hier gewoon om reversible encryption gaat.
ELKE encryptie is natuurlijk reversible, zolang je het maar met een juiste key of whatever doet :)

Specs: 9800X3D, RTX 5080, 64GB, VR: Pimax Crystal-Light

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ
  • Laatst online: 09:36

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Idd bor, ik gooide me eerste nade in de gepatchte BF2, werd gekilled, maar direct ging ie wel af, dus t lijkt erop... _/-\o_

Mijn totaal mem usage is misschien wat afgenomen maar blijft nog altijd op high ingesteld over de 1,1Gb heen, en das niet zo mooi...

1600x1200 4x aa, bovenste 4, en onderste op high rest op med dan is die 1Gb nog te weinig, gooi ik de textures op med dan duikt ie er weer net onder..

ps FnF heb je een link voor me , van die DHZer0's !?

eventueel textures op high op 1280x960 icm 4x ingame aa met geforceerd in ATT adapt temporal AA en Triple Buffering (voor wat meer frames, en omdat de vsync met temp AA toch aangaat...) net in de gig past , en ik ook eens een reden kan verzinnen om me 21" CRT te vervangen met een mooie 19" TFT....

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:57
Wilde schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:48:
[...]

ELKE encryptie is natuurlijk reversible, zolang je het maar met een juiste key of whatever doet :)
Ze gebruiken waarschijnlijk geen encryptie, maar gewoon md5-hashes :)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YozY
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

YozY

X

Stronkie schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 11:28:
maak nog eens een screen shot met alles op high op dezelfde plek... ben wel eens benieuwd.
hier se

Afbeeldingslocatie: http://users.skynet.be/yozy/bf2_tb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bertus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Shabbaman schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:47:
Ik heb een nogal suf probleem bij het installeren van de patch: te weinig schijfruimte. Blijkbaar probeert het programma iets (tijdelijk?) te plaatsen op de c-schijf (compartiment), maar daar is nou eenmaal geen 1,3 GB op vrij. Iemand suggesties?
Ik heb BF2 geinstalleerd op D: en ook geen 1,6 gig vrij, iemand al een workaround gevonden? :(

Heeft ook een computer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Wilde schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:48:
[...]

Zeker niet, zoek maar eens op internet op wat "hashing" is zoals bv SHA-1, dat zijn namelijk one way functies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch-man
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-11-2022
sain onez schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:58:
eventueel textures op high op 1280x960 icm 4x ingame aa met geforceerd in ATT adapt temporal AA en Triple Buffering (voor wat meer frames, en omdat de vsync met temp AA toch aangaat...) net in de gig past...
Dit moet ik vanavond eens tegen mijn vriendin vertellen, denkt ze meteen dat ik helemaal wous ben geworden...

Sorry, is offtopic, maar kon het niet laten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Morax schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:59:
[...]

Dat de md5 hashes van de keys worden gebruikt om te bannen kan ik mij heel goed voorstellen. De quote geeft echter aan dat de cd key al geencrypt in het register zou staan. Ik zie niet zo snel in hoe dit zou moeten werken als je daar de md5 hashes voor gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 90220

zou het echt veel in performance schelen als ik van onboard 5.1 overstap naar een audigy 2 ZS.
althans in cpu performance iig wel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
Nou mensen.. Ik zit nu voor het eerst op een server met m'n patch 1.03. (na m'n cd-key probleem)

Wat heb ik gedaan.

Ik had eerst dit gedaan:
The CD-key is in fact encrypted now in the registry, which is a good thing as cd-key steeling malware will not be able to use it. .

If you get the invalid cd key after patching try this.

start the patchinstaller.
after selecting language, press next, and leave it at that.
go into run menu in start menu, type %TEMP% click OK.
Window opens up, press F3 and do a search for BF2CDKeyCheck.exe and run the .exe
now close the patchinstaller and start the game.

Maybe you have to copy the bf2 patch files from the temp dir to the battlefield 2 folder not sure, I didn't try this myself.
Dat werkte bij mij niet. Op het TotalBF2.com forum stond ook het volgende:
go to your start menu, then to Run

- type in the following: regedt32

- in the application that pops up, navigate to this location:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Electronic Arts\EA Games\Battlefield 2\ergc

- once there, select the value that reads "<No Name> : REG_SZ : some stuff here" some stuff here is not literal.

- hit enter

- type in your CD-Key from the back of your manual. (edit: without the dashes)

- run that program "BF2CDKeyCheck.exe"

now watch the cd-key you just typed in change. that's what it does... just out of curiosity, did it change your cd-key to "x9392"?
En dat werkt bij mij wel.

DUS: mensen met hetzelfde CD-KEY probleem, probeer 1 van deze 2... Waarom de ene wel of niet werkt.. zou 't niet weten. Ben al lang blij dat ie 't weer doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Er is volegens mij iets goed mis met die Patch ik schiet 3 lui neer en promoveer het 1 naar het ander ben nu al wachtmeester :S met 11117 punten die lijktme vrij onmoglijk?

Heeft iemand anders dit ook gehad?

volensmij is er iets goed mis met die patch want dat haddne andere ook ?

[ Voor 16% gewijzigd door loodgieter op 05-10-2005 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

Grolsch-man schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:19:
[...]

Dit moet ik vanavond eens tegen mijn vriendin vertellen, denkt ze meteen dat ik helemaal wous ben geworden...

Sorry, is offtopic, maar kon het niet laten...

pas maar op dat ze je niet bespringt, en roept ' Gimme some more of that dirty talk, honey...'
want dan kan ze beter in de ICT gaan solliciteren...

@FnF:
Lees net je treurige post op driverheaven dat je ze zelf wat vindt tegenvallen, en ik uit je post kan opmaken dat de Omegas 5.9 zelfde IQ geven maar op een stabielere/hogere framerate?

Deze zijn ook sneller dan de DHzer0s 5.8 ( waarover ikzelf erg te spreken was..)?
adapt AA meen ik enkel in 5.9 , dus waarschijnlijk de omegas de beste driver dan.. :?

[ Voor 34% gewijzigd door SAiN ONeZ op 05-10-2005 15:37 ]

N47h4N|The secret to creativity is knowing how to hide your sources| Dyslexic atheists don't believe in doG! | ɯoǝʇ uıǝʇ ƃǝʞʞǝɹ ʍoɹpǝu ®

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Twix schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:29:
Er is volegens mij iets goed mis met die Patch ik schiet 3 lui neer en promoveer het 1 naar het ander ben nu al wachtmeester :S met 11117 punten die lijktme vrij onmoglijk?

DOHHHHHHHH, lees het topic eens zou ik zeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

Hielko schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:30:
[...]

DOHHHHHHHH, lees het topic eens zou ik zeggen :D
dat heb ik gedaan maar zal er wel overheen hebben gelezen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bosaap22
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 30-05 13:54

bosaap22

Doing things I'm good at.

Kan iemand een overzicht geven van de nieuwe ranking?? Dus wanneer je promoot naar de volgende rank..... Kan die nieuwe ranking nergens vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107357

Ik zou ook al First Sergeant moeten zijn maar ben het niet??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 101517

Ik vind het echt een domme zet om de weaponunlocks te binden aan de rangen. Beter was geweest dat weapon unlocks een eigen schaalverdeling zouden krijgen naast de rangen. Ik vind het namelijk niet erg als beginnelingen of noobs snel de unlocks vergaren. Ze kunnen tenslotte maar een unlock te gelijk gebruiken. Alleen nu is het zo dat de rangen mee gedegradeerd zijn met de wapens en zo geen indicatie zijn voor iemand zijn skills.

Dat ze dit niet bij EA/Dice bedenken dat is nog het ergst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102880

Rac-on
quote:
De igla en de ussx zijn nu ook echt lamers paradise.. als je even in een chopper of jet vliegt houdt de missle lock maar niet op.. kom je net bij een veldslag aan, kan je alweer terug om te repairen. Het lijkt nu ook of je nu meer bezig bent missle's te ontwijken dan even lekker te DOG FIGHTEN of om te bommen.. stressend gewoon..

hmzzzz, jij vind het leuk om als oppermachtige piloot mannetje plat te gooien? En nu kunnen ze iets terug doen (voorheen was alles kansloos tegen jets) en ga je miepen? Kom op, jets waren overpowerd en het zou chill zijn als daar wat tegen is gedaan.
Iedereen met zn overpowered....dáár word ik een keer een beetje moe van. Dan vind ik tanks ook overpowered want ik kan er niet goed mee omgaan. Altijd als ik in een tank zit ben ik zo kapot..misschien moeten ze die ook maar aanpassen voor mij. :+

Tis toch nooit goed!

Maar goed..ik heb nog niet veel gemerkt van betere AA...
Anoniem: 138411 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 11:48:
[...]

Oh dus met een volle black hawk door het veld vliegen om vlaggen te capturen zit er dus niet meer in. Vind ik wel goede toevoeging eigenlijk wand vond dat beetje lame. En als je als je chauffeur in je eentje een flag captured dan kan je dus beter uit je voertuig stappen om het capturen sneller te laten gaan ofniet?
Nee de chauffeur kan blijven zitten...de rest moet uitstappen om het sneller te laten gaan.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 102880 op 05-10-2005 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153850

Anoniem: 102880 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:52:
Rac-on

[...]
Iedereen met zn overpowered....dáár word ik een keer een beetje moe van. Dan vind ik tanks ook overpowered want ik kan er niet goed mee omgaan. Altijd als ik in een tank zit ben ik zo kapot..misschien moeten ze die ook maar aanpassen voor mij. :+
Ja maar een tank is op meerdere manieren uit te schakelen (lees: C4, AT, TOW chopper e.d.) en dat kan je van een vliegtuig niet zeggen. het enige wat daar tegen te doen was is een ander vliegtuig. Dat zijn toch heel wat minder maniertjes dan bij een tank ;)
Zou het fijn vinden om ook ens een door mezelf uit de lucht geschoten vliegtuigje te zien vallen :9 ipv een teamkill omdat mn gemikte stinger toch maar besloot om voor mijn teammate zn chopper te gaan....... 8)7

Maar ik heb de patch zowiezo nog nie geinstalleerd, eerste wat ik doe als ik dalijk thuiskom _/-\o_
En dan maar es kijken wat het is geworden........

*Ruza houd wel zn hart een beetje vast na alle reacties mbt de patch......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

sain onez schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:58:
Idd bor, ik gooide me eerste nade in de gepatchte BF2, werd gekilled, maar direct ging ie wel af, dus t lijkt erop... _/-\o_

Mijn totaal mem usage is misschien wat afgenomen maar blijft nog altijd op high ingesteld over de 1,1Gb heen, en das niet zo mooi...

1600x1200 4x aa, bovenste 4, en onderste op high rest op med dan is die 1Gb nog te weinig, gooi ik de textures op med dan duikt ie er weer net onder..

ps FnF heb je een link voor me , van die DHZer0's !?

eventueel textures op high op 1280x960 icm 4x ingame aa met geforceerd in ATT adapt temporal AA en Triple Buffering (voor wat meer frames, en omdat de vsync met temp AA toch aangaat...) net in de gig past , en ik ook eens een reden kan verzinnen om me 21" CRT te vervangen met een mooie 19" TFT....
www.driverheaven.net, dan zie je wel DHZer0point 5.9 Released staan, daar op klikken, en het is een kwestie van de links volgen :) Daarnaast is Tripple Buffering voor OpenGL, en BF2 is een DirectX spel, zal dus niks uitmaken ;)
Morax schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 14:59:
[...]

Ja, ze gebruiken MD5-hashes. Maar ik kan ook niet zeggen dat die nou zo veilig zijn, die kan je met het juiste programma gewoon weer omzetten tot normale tekst (Zelf uitgeprobeerd).
Bor de Wollef schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:19:
[...]

Zeker niet, zoek maar eens op internet op wat "hashing" is zoals bv SHA-1, dat zijn namelijk one way functies.
Allemaal leuk en aardig, maar als je de juiste programma's hebt, dan zijn ook SHA-1 en MD5 omkeerbaar...
sain onez schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:30:
[...]

pas maar op dat ze je niet bespringt, en roept ' Gimme some more of that dirty talk, honey...'
want dan kan ze beter in de ICT gaan solliciteren...

@FnF:
Lees net je treurige post op driverheaven dat je ze zelf wat vindt tegenvallen, en ik uit je post kan opmaken dat de Omegas 5.9 zelfde IQ geven maar op een stabielere/hogere framerate?

Deze zijn ook sneller dan de DHzer0s 5.8 ( waarover ikzelf erg te spreken was..)?
adapt AA meen ik enkel in 5.9 , dus waarschijnlijk de omegas de beste driver dan.. :?
Jep, vond ze inderdaad beetje tegevallen. De Omega's geven standaard nog slechtere kwaliteit en fps dan de DHZer0points, maar ik heb met ATT alle Advanced Tweaks aangezet, nu is de IQ een stuk beter, en het aantal fps ook. Echter heb ik nog niet helemaal 100% met de DHZer0points kunnen testen, misschien dat het ergens een hidden setting is die ik gemist heb, eigenlijk zou ik ook met de DHZer0points alle Advanced Tweaks op Enabled moeten zetten voor eerlijke benchmarks ;)
bosaap22 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:31:
Kan iemand een overzicht geven van de nieuwe ranking?? Dus wanneer je promoot naar de volgende rank..... Kan die nieuwe ranking nergens vinden....
www.bf2s.com, die ranking klopt nu wel aardig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Ik heb de eerste crash to desktop ook alweer gehad. Het geluid bleef hangen, mijn harddisk ratelde nog even en daar was ie: mijn mooie wallpaper :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Laatst online: 25-05 21:29

JohnD

Bernd

Anoniem: 153850 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:02:
[...]

*Ruza houd wel zn hart een beetje vast na alle reacties mbt de patch......
Niet doen. Gewoon lekker gaan spelen. Ieder spel heeft z'n ergenissen.

Mijn grootste ergernis is iig verdwenen en dat is het capturen van vlaggen met de blackhawk.

Ik snap niet waarom iedereen zo ergert over rangen en unlocks. Iedereen koopt het spel en heeft recht om met die extra wapens te spelen. "N00b" of niet. Nou ja n00bs.. misschien is het wel iemand die opnieuw is begonnen met spelen.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SAiN ONeZ

SAiN ONeZ

Ⅎnll-Ԁɹooɟǝp Ⅎool

oke, kad em al binnen zal em toch maar eens installen dan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:+ Ik was gister vergeten, dat ik huiswerk moest maken door die blije blijschap vna de patch, kwam ik helaas erom half 11 achter, beetje laat O+

Nog meer mensen die het hebben gehad toch nu maar me html opdracht eerst afmaken B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23299

Niet helemaal.. ben al Staff Sergeant met iets meer dan 7000 punten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch-man
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21-11-2022
Anoniem: 90220 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:21:
zou het echt veel in performance schelen als ik van onboard 5.1 overstap naar een audigy 2 ZS.
althans in cpu performance iig wel toch?
Ben hier ook wel benieuwd naar eigenlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grolsch-man schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:22:
[...]

Ben hier ook wel benieuwd naar eigenlijk...
Waarschuwing laat die kaart man! ga dan gelijk voor de X-fi de nieuwe geluidskaarten met een hoop vooruit gang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156727

Steeds als ik probeer op te starten via ASE of gamespy krijg ik un message van
Ea die ik niet eens kan lezen :? en dan ben ik weer in het beginscherm weet iemand hoe dat kan ?
En als ik opstart via de online multiplay dan krijg ik steeds un ddos aanval....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rac-On
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
Ja maar een tank is op meerdere manieren uit te schakelen (lees: C4, AT, TOW chopper e.d.) en dat kan je van een vliegtuig niet zeggen. het enige wat daar tegen te doen was is een ander vliegtuig. Dat zijn toch heel wat minder maniertjes dan bij een tank ;)
Zou het fijn vinden om ook ens een door mezelf uit de lucht geschoten vliegtuigje te zien vallen :9 ipv een teamkill omdat mn gemikte stinger toch maar besloot om voor mijn teammate zn chopper te gaan....... 8)7
inderdaad, een tank kan iedere gek wat tegen doen, terwijl een jet maar op 1 manier uit de lucht te krijgen is, en dat is met een andere jet (of de aa op de carrier). Ik hoop dus (zelf de patch nog niet gespeeld ivm verrote pc) dat ze de aa, zowel mobiel als stingers, hebben verbeterd.

@FnF: md5 omkeerbaar??? ga ff je huiswerk maken voordat je meepraat. Het is sinds kort mogelijk om een 2de bytecode te maken die een vooraf opgegeven hash X produceert. Het is wiskundig gezien onmogelijk om vanuit een md5 terug te gaan naar de originele tekst. Waarom? Omdat als ik een dvd image kan converteren naar een md5 hash van enkele tientallen bytes lang en daarna van die enkele tientallen bytes terug naar een dvd, ik al lang miljardair was geweest.
Kraakbaar is iets andere dan two-way

doet niet aan icons, usertitels of signatures

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156727 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:23:
Ea die ik niet eens kan lezen :? en dan ben ik weer in het beginscherm weet iemand hoe dat kan ?
En als ik opstart via de online multiplay dan krijg ik steeds un ddos aanval....
pff ja heb ik ook zo kan ik niemand via Xfire joinen Arghh zeer ierrie heeft iemand al een manier omdat eruit te slopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-06 15:13

flessuh

Set sail for fail!

[...]

[/sup]
met een tank tegen een vliegtuig werkt ook....vooral in dalian plant.
daar vliegen ze vaak laag over, dus met een beetje richtwerk schiet je zo een jet uit de lucht >:)
wel dat ze vaak gaan schelden van "cheater" })

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Anoniem: 156727 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:23:
Ga je ook niet naar een website als je op "open" klikt? Ik krijg die melding "message from EA" ook elke keer terwijl ik gewoon de game zelf start. Erg irritant inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156727

Yep ik ga naar een site dan die niet te openen is...
Erg vaag allemaal en ik wil toch gewoon spelen als het ff kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Laatst online: 25-05 21:29

JohnD

Bernd

@ mensen die willen weten of een audigy 2 in game performance scheelt:

http://hardware.gamespot....1240-x-x-x&body_pagenum=8

(site was hier echt vreselijk traag)
anders zelf maar eens zoeken op audigy 2 game performance

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:00

Shabbaman

Got love?

Bertus schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:16:
[...]

Ik heb BF2 geinstalleerd op D: en ook geen 1,6 gig vrij, iemand al een workaround gevonden? :(
Ik heb ondertussen wel iets gevonden om de patch mee te installeren, maar bf2 werkt nu gewoon niet. Gelijk CTD na het opstarten (dus voor het EA logo). Volgens mij had ik bij de eerste installatie ook al zulke problemen, die ik had opgelost door de refreshrate te veranderen in de video.con file. Daar staat alles nog steeds goed.

Redelijk gefrustreerd ondertussen.
That is correct. Once you get the 1600 mb error, leave the error alone. After that copy your "numbers" folder from %tmp% (enter %tmp% at start\run to get to your temp folder quickly, for those that didn't know) to another drive. After you have copied it, exit the installer with the 1600 mb error message.

After this, start a cmd window and run:

NUMBERFOLDER\patch.exe "path\to\battledfield 2 installation"

Note that you might click and drag patch.exe to get it's path properly into the cmd window. Also note that you need to enter the path to your own Battlefield 2 folder after patch.exe.

A quick and dirty way of accomplishing the patching is to simply copy patch.exe, along with the files surrounding it, into your Battlefield 2 folder and just doubleclicking patch.exe. Note that you need to delete the files you copied into the folder after the patcher is done.
Veel succes...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128821

Ik helemaal blij, kan ik de patch niet installeren omdat ik te weinig ruimte op m'n c schijf heb :X
(Ik had die klein gemaakt, ik installeer daar toch niks.)
Nu heb ik dit geprobeerd:
De installshield wizard pakt de EXE uit naar je TMP directory in je profiel. Wijzig de TMP verwijzing in je omgevingsvariabelen. De Computer > Eigenschappen > Geavanceerd > knop Omgevingsvariabelen. Verander hier TMP naar een map met voldoende ruimte
(uit het vorige topic)
maar dat werkt niet. Heeft iemand anders een idee?
Ik voel me best wel genaaid namelijk, kom maar 600 mb tekort.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 128821 op 05-10-2005 16:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124660

ben helemaal blij met de patch.

Heb in 4 uur spelen:

2 wapens mogen unlocken
gepromoveerd naar sergant
een ribbon
en een gouden medaille.

En alles loopt veel mooier en de geluiden zijn helemaal top!

Enige min punt is dat af en toe de serververbinding weg valt.....(2x)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 124660 op 05-10-2005 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mccAin
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:22
nou, leuk hoor, vind er geen zak meer aan met dat snelle ranken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlagerBlom
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09-2015
SunStorms_sletje schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:33:
@ mensen die willen weten of een audigy 2 in game performance scheelt:

http://hardware.gamespot....1240-x-x-x&body_pagenum=8

(site was hier echt vreselijk traag)
anders zelf maar eens zoeken op audigy 2 game performance
Das toch ook het voordeel van een dualcore processor want sinds ik een 3800 x2 er in heb zitten kan ik gewoon hardware op high eax enabled kiezen. Wel met nvida-sounddrivers trouwens ipv die gare ac'90 drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 53226

mccAin schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:50:
Ja ze hadden wel iets meer verschil tussen de ranks mogen laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Dat went wel, vanaf Gunnery Sergeant gaan de ranks al een stuk minder snel, en je zal het verschil zo toch nog wel kunnen blijven bekijken :) Daarnaast kan je nu veel beter het verschil zien in punten bij BF2 dan eerst, zoals 10500 of 24999 hebben, dat was nogal een verschil, en wist je nooit waar je aan toe was als je voor commander applyde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vassago
  • Laatst online: 02-06 20:04
En je speelt natuurlijk alleen om te ranken |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139239

Anoniem: 128821 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:42:
Ik helemaal blij, kan ik de patch niet installeren omdat ik te weinig ruimte op m'n c schijf heb :X

[...]
(uit het vorige topic)
Mijn oplossing was het verplaatsen van mijn pagefile naar een andere drive...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64858

Wat loopt iedereen te zeuren over ranken. Het is juist leuk. Je kunt wel zeggen dat de hoge ranks nu zijn voorbehouden aan goede spelers, maar nu zijn Gunnery Seargeant etc. gewoon geen hoge ranks meer. Het zijn nu 'gemiddelde' ranks. Nu is het vernieuwender omdat je af en toe nieuwe wapens langs ziet komen. En de onderscheidingen zijn ook weer wat makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:31

RedFox

Heb je een OV ofzo?

rac-on schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:24:
[...]

inderdaad, een tank kan iedere gek wat tegen doen, terwijl een jet maar op 1 manier uit de lucht te krijgen is, en dat is met een andere jet (of de aa op de carrier). Ik hoop dus (zelf de patch nog niet gespeeld ivm verrote pc) dat ze de aa, zowel mobiel als stingers, hebben verbeterd.
Heb vanmiddag een beetje lopen spelen met de stingers en ik kreeg toch redelijk vaak een vliegtuig uit de lucht ermee. Daarnaast heb ik wel het gevoel dat de bommen van vliegtuigen een stukje sterker zijn geworden en de air-to-air missiles een stukje minder trefzeker waren, maar dat kon ook aan de piloten/mij liggen.

Wat ik jammer vind van al die rang verhogingen is dat die plaatjes ingame er zo lelijk eruit zien, vooral
vanaf first sergeant (d8 ik) dan krijg je van die dikgedrukte dingen.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-05 11:26

Erikie

www.erikie.nl

Jerk184 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:21:
Nou mensen.. Ik zit nu voor het eerst op een server met m'n patch 1.03. (na m'n cd-key probleem)

Wat heb ik gedaan.

Ik had eerst dit gedaan:

[...]

Dat werkte bij mij niet. Op het TotalBF2.com forum stond ook het volgende:

[...]

En dat werkt bij mij wel.

DUS: mensen met hetzelfde CD-KEY probleem, probeer 1 van deze 2... Waarom de ene wel of niet werkt.. zou 't niet weten. Ben al lang blij dat ie 't weer doet.
helaas, het 2e heb ik geprobeerd, gisternacht kon ik inderdaad een paar potjes spelen. Nu probeer ik weer te spelen maar ik krijg weer een cd key error :(

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
Erikie schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 17:35:
[...]

helaas, het 2e heb ik geprobeerd, gisternacht kon ik inderdaad een paar potjes spelen. Nu probeer ik weer te spelen maar ik krijg weer een cd key error :(
Nee he... Maak me aub niet gek hoor! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
Banzaibunny schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:25:
[...]

met een tank tegen een vliegtuig werkt ook....vooral in dalian plant.
daar vliegen ze vaak laag over, dus met een beetje richtwerk schiet je zo een jet uit de lucht >:)
wel dat ze vaak gaan schelden van "cheater" })
Respect als je dat lukt; ik vlieg regelmatig, maar ik ben nog nooit, en dan ook echt nooit door een tank uit de lucht geschoten. Zie soms wel dat iemand het probeert, maar raken is toch vrij lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mccAin
  • Laatst online: 09:22
vassago schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 17:10:
[...]

En je speelt natuurlijk alleen om te ranken |:(
nee, doe ik niet, maar de uitdaging is er wel af zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 02-06 13:20

greatgonzo

schit-te-rend!

Hielko schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 17:49:
[...]

Respect als je dat lukt; ik vlieg regelmatig, maar ik ben nog nooit, en dan ook echt nooit door een tank uit de lucht geschoten. Zie soms wel dat iemand het probeert, maar raken is toch vrij lastig.
Verdien ik een doodschop als ik vind dat er een draagbare AA gun mag komen, net als er bij BF:V was?

[ Voor 62% gewijzigd door greatgonzo op 05-10-2005 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Niet online
Hielko schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 17:49:
[...]

vaak voor elkaar gekregen... meestal vliegen ze laag en gaan ze met hun kanon op je schieten... je draait je koepel en bam, weg issie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 156624

Anoniem: 23299 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:20:
[...]

Niet helemaal.. ben al Staff Sergeant met iets meer dan 7000 punten..
wel aardig zegt ie toch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
SileX schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:03:
[...]

vaak voor elkaar gekregen... meestal vliegen ze laag en gaan ze met hun kanon op je schieten... je draait je koepel en bam, weg issie :)
Met 't kanon op een tank schieten is meestal ook redelijk kansloos, ik ga meestal voor vol gas en dan een paar bommen droppen. Maar zelfs dan is een tank redelijk moeilijk te slopen, volgens mij moet je zo ongeveer een direct hit halen met je bom. Maar goed, dan weet ik nu ook dat langzaam overvliegen over een tank gevaarlijk kan zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 127429

Twix schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 15:29:

volensmij is er iets goed mis met die patch want dat haddne andere ook ?
Kijk ff naar de laatste 15 pagina's van dit en vorig topic ... als het lezen niet lukt vind je er zelfs plaatjes van terug (heb ze namelijk zelf gepost).

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 64858

Wie gebruiken hier eigenlijk Xfire voor battlefield?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R-B
  • Registratie: Mei 2003
  • Nu online

R-B

Blokkert

Hielko schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:18:
[...]

Met 't kanon op een tank schieten is meestal ook redelijk kansloos, ik ga meestal voor vol gas en dan een paar bommen droppen. Maar zelfs dan is een tank redelijk moeilijk te slopen, volgens mij moet je zo ongeveer een direct hit halen met je bom. Maar goed, dan weet ik nu ook dat langzaam overvliegen over een tank gevaarlijk kan zijn :P
Ik heb het ook paar keer voor mekaar gekregen.. Gwoon beetje op gevoel en hij is de lul :)

| NL | 2.2k Wp (ZW) | MHI SRC/SRK35ZS-W2 & ME MXZ-2F42+MSZ-AP20+MSZ-AP25 | Marstek 5.12KWh V151+CT003 V115 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ROFLASTC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 25-05 19:07

ROFLASTC

Faça valar uma vida!

Anoniem: 128821 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 16:42:

[...]
(uit het vorige topic)
Ik had op 1 disk 2 partities waaronder C: en die kwam nog steeds ruimte tekort ook na het verplaatsen van het pagefile. Met Partition Magic de boel opgeschoven zodat C: er 2 GB bij krijg en er bij D: 2 afging toen ging het helemaal goed.

And it goes BRAAAAAPP!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Nu online
R-B schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:37:
[...]

Ik heb het ook paar keer voor mekaar gekregen.. Gwoon beetje op gevoel en hij is de lul :)
Ik heb 't zonet ff getest, en als ik 400km/h ga vliegen wordt ik idd wel uit de lucht geschoten door een tank :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FnF schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 17:07:
[...]

Dat went wel, vanaf Gunnery Sergeant gaan de ranks al een stuk minder snel, en je zal het verschil zo toch nog wel kunnen blijven bekijken :) Daarnaast kan je nu veel beter het verschil zien in punten bij BF2 dan eerst, zoals 10500 of 24999 hebben, dat was nogal een verschil, en wist je nooit waar je aan toe was als je voor commander applyde.
Inderdaad.
Mensen die Corporal waren zijn nu gewoon Gunnery Segeant.
Met wat extra lintjes en guns.
Exclusieve rangen blijven toch wel bestaan. gewoon ff wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

greatgonzo schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:00:
[...]

Verdien ik een doodschop als ik vind dat er een draagbare AA gun mag komen, net als er bij BF:V was?
Nee hoor, goed plan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 140185

In het echt zijn stingers toch ook draagbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Widow
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 27-05 13:01
de raketten wel ja, maar een draagbare stinger installatie bestaat afaik niet. Misschien ook wel hoor, zoiets als in DC zat bijvoorbeeld, maar die waren niet guided

Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 143165

Reed achter een collega tank.... Vliegtuig kwam laag aan...
Die tank voor me zweette peentjes, maar het lukte me met een gericht schot hem uit de lucht te halen. zowel collega als piloot hadden dat niet verwacht getuige hun reacties :)

je moet vooral niet te vroeg willen schieten. Je hebt maar een kans.
Dus wacht zo lang mogelijk, dan raak je hem het makkelijkst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

The Widow Maker schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:00:
de raketten wel ja, maar een draagbare stinger installatie bestaat afaik niet. Misschien ook wel hoor, zoiets als in DC zat bijvoorbeeld, maar die waren niet guided
Lees dit eens: http://www.fas.org/man/dod-101/sys/land/stinger.htm
The Stinger is launched from a number of platforms: Bradley Stinger Fighting Vehicle, Bradley Linebacker, Avenger (HMMWV), and helicopters as well as Man Portable Air Defense (MANPADS).
Afbeeldingslocatie: http://www.fas.org/man/dod-101/sys/land/97stinger.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.fas.org/man/dod-101/sys/land/stinger-dvic463.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Bor op 05-10-2005 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153850

SV3NNER schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 12:37:
Ik heb een manier gevonden om toch op naam te zoeken in de server list
1: update serverlist
2: typ bvb i3d
3: vink ranked uit
4: apply filters
5: daar komen alle i3d servers :*)
Dit werkt iedergeval bij mij.
Ik zou zeggen probeer het uit.
Helaas werkt bovenstaande niet. Ik weet niet of er al een andere oplossing is aangedragen maar dit topic gaat ook zo hard, niet bij te houe _/-\o_
Maar iemand die een oplossing heeft.....graag! Want niet op naam zoeke is gewoonweg k*t! :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-06 11:43

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik was zo aan het denken.... ik mis een Sneeuw level!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111813

RMB schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:20:
idd, misschien een idee voor de volgende patch ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 03-03 11:55
RMB schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:20:
Idd ik als vervent Snowboarder mis in BF2 dit raakvlak met m`n andere hobby :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

En ik vind dat er meer bos moet komen zodat je beter verrasingsaanvallen kunt plegen... dat is nu bij bijna ieder level uit den boze.... en in de citymaps moeten vliegtuigen komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38733

Battlefield 2 performance van de nieuwe Ati kaarten vs de huidige Nvidia top. :9

Afbeeldingslocatie: http://www.firingsquad.com/hardware/ati_radeon_x1800_xt_xl/images/bf21280.gif

http://www.firingsquad.co...on_x1800_xt_xl/page12.asp

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 38733 op 05-10-2005 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stfnlln
  • Laatst online: 15-05 16:51
zo te zien werkt 512MB bij bf dus wel :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Anoniem: 38733 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:31:
Battlefield 2 performance van de nieuwe Ati kaarten vs de huidige Nvidia top. :9

[afbeelding]

http://www.firingsquad.co...on_x1800_xt_xl/page12.asp
Jep, zie ook Driverheaven.net: http://www.driverheaven.net/reviews/r520reviewxvxv/
Complete review van de X1800XT inclusief BF2 benchmark, daar zijn ook wat veel meer reviews gedaan :)
Stfnlln schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:36:
Tuurlijk, maar het gaat niet alleen om MB's, het gaat ook om effectiviteit van pipe's e.d. :) Maar das wel heel erg offtopic :P

[ Voor 5% gewijzigd door Phyxion op 05-10-2005 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB

RMB

wie heeft er nou zo'n vliegtuigkaart :P Jaloers!!!
ik moet et doen met een X800XT tje :( (eigenlijk pro.. maar geflashed naar XT PE)

[ Voor 58% gewijzigd door RMB op 05-10-2005 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111813

RMB schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:50:
wie heeft er nou zo'n vliegtuigkaart :P Jaloers!!!
ik moet et doen met een X800XT tje :( (eigenlijk pro.. maar geflashed naar XT PE)
ik met een ATi Mobility X600 :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon2107
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-09-2022

Falcon2107

DUTCH-FALCON

The Widow Maker schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:00:
Beledig de mensen in 'ons' leger niet. Die een day-job als luchtverdediger hebben. Dmv een Stinger op de Schouder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38733

Stfnlln schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:36:
De X1800XL (bedoeld als concurrent voor de 7800GT) heeft 'maar' 256Mb, maar is net
zo snel als de 7800GTX.
Ati doet het zowiezo dus erg goed in deze game, 512Mb of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023

Dutchie!

....

ROFLASTC schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 18:45:
[...]

Ik had op 1 disk 2 partities waaronder C: en die kwam nog steeds ruimte tekort ook na het verplaatsen van het pagefile. Met Partition Magic de boel opgeschoven zodat C: er 2 GB bij krijg en er bij D: 2 afging toen ging het helemaal goed.
Beetje offtopic, maar kon je gewoon niet wat zooi op een DVD-RW zetten ? patch installeren en bestanden terug zetten :?

Ontopic:
Zijn er trouwens veel mensen hier die al aan het mappen zijn voor BF2 ? waarschijnlijk ga ik wel mappen namelijk zodra ik de game heb :) en waarschijnlijk ga ik ook films maken met deze game 8)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116474

Ik hoor niemand over dat je nu eindelijk fatsoendelijk op 1280 x 1024 kan spelen, wat een verschil was dat bij mij zeg :| Wist niet dat het spel zo mooi was, hij stand op high met 1024, maar nu hij op 1280 staat is hij ineens VEEL mooier,
Zwaar relaxt de nieuwe patch, alleen al het aflsuiten van BF 2 en geheugen gebruik zijn drastich omlaag gegaan, van mijn 1gb had ik altijd 175 over, nu 325, is toch wel netjes, kan ik in ieder geval sneller switchen !!

Oja wat een kut map die Water laand 2007 ofzo !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatgonzo
  • Laatst online: 02-06 13:20

greatgonzo

schit-te-rend!

Falcon2107 schreef op woensdag 05 oktober 2005 @ 19:57:
[...]

Beledig de mensen in 'ons' leger niet. Die een day-job als luchtverdediger hebben. Dmv een Stinger op de Schouder.
het leger van mohammed? :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

idd 1280x1024 is echt een mooie verbetering :)

alleen als ik "c" indruk in een jet of chopper of auto krijg ik geen andere camera view in de map wake island. ???:S:S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijns
  • Laatst online: 21-05 15:32
wake land 2007 is voor alle bf1942 veteranen een stukje nostalgie. niet zeuren

ff. is er ergens een goed "hoe schiet ik raak als sniper" guide. .. heb nu 2e sniper unlocked maar maak enkel kills met de claymore .... :P
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor technische vragen (bv. patches die niet mee willen werken) kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht. Daar is dit topic niet voor bedoeld.