Toon posts:

[Simyo] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 27 Laatste
Acties:
  • 335.226 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:01
Geen matches
Ik zou de vraag op het Simyo forum stellen, mijn ervaring is dat je dan snel reactie krijgt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-09 23:14
Geen matches
Heb sinds december vorig jaar een abonnement. In augustus de mail gekregen dat mijn actiekorting nog een jaar geldig blijft. Ik neem aan met ingang van x augustus (zal wel tijd verzenden email zijn) de korting nog een jaar door loopt en niet vanaf december nog eens.

Ik kan dit echter nergens in MijnSimyo nakijken. Of weet iemand waar je die informatie terug kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:32
Matched: hi
adyta schreef op maandag 01 oktober 2012 @ 17:39:
[...]

Vreemd, daar heb ik niets van gezien. Nouja, we wachten geduldig af. :)
Om hier nog even op terug te komen, ik heb nog steeds geen email ontvangen van Simyo. Inmiddels heb ik op twitter dan ook contact gezocht met de webcare dienst en deze konden mijn order niet terugvinden... |:(

Men vroeg mij of de 1 cent betaling ook was afgeschreven en dat is inderdaad het geval, men heeft het nu intern in onderzoek. Afwachten dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mint
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16:16
Xiqum schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 19:54:
[...]

Om hier nog even op terug te komen, ik heb nog steeds geen email ontvangen van Simyo. Inmiddels heb ik op twitter dan ook contact gezocht met de webcare dienst en deze konden mijn order niet terugvinden... |:(

Men vroeg mij of de 1 cent betaling ook was afgeschreven en dat is inderdaad het geval, men heeft het nu intern in onderzoek. Afwachten dus...
Toevallig, dit heb ik van de week ook gedaan. Nadat ik een lang nummer (ik denk een registratienummer aan de kant van Simyo) door heb gegeven, kreeg ik ineens de welkomstmail. Ik zou dat nog even doorgeven (staat in de omschrijving van de overboeking van die €0,01), misschien dat die informatie de zaak versnelt.

Edit: bij mij gaven ze overigens ook aan dat ze mijn order niet terug konden vinden.

[ Voor 5% gewijzigd door Mint op 03-10-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiqum
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:32
adyta schreef op woensdag 03 oktober 2012 @ 20:03:
[...]

Toevallig, dit heb ik van de week ook gedaan. Nadat ik een lang nummer (ik denk een registratienummer aan de kant van Simyo) door heb gegeven, kreeg ik ineens de welkomstmail. Ik zou dat nog even doorgeven (staat in de omschrijving van de overboeking van die €0,01), misschien dat die informatie de zaak versnelt.

Edit: bij mij gaven ze overigens ook aan dat ze mijn order niet terug konden vinden.
Dat nummer heb ik ook aan hun doorgegeven vanmiddag dus hopelijk komt het ook bij mijn bestelling goed. Ik wacht het af.

edit: Inmiddels is het probleem via de webcare verholpen op dezelfde manier die adyta beschrijft.

[ Voor 7% gewijzigd door Xiqum op 04-10-2012 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_raoul
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-09 11:45
DancePlaza schreef op dinsdag 03 januari 2012 @ 09:40:
weet iemand of doorschakelen naar een andere nummer binnen of buiten de bundel wordt gerekend?

want bij Vodafone wordt het buiten de bundel gerekend :(
Ik kan het antwoord hierop nergens vinden, kan iemand dit bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Geen matches
Ik schakel het ook vaak door naar een Voipnummer als ik in het buitenland ben en extra kosten zijn me nooit opgevallen. Dat lijkt me ook het meest logische, heb er niet eens over nagedacht dat zoiets ook buiten de bundel zou kunnen vallen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dj_raoul
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 22-09 11:45
Geen matches
Bij veel providers valt dit buiten de bundel helaas. Lijkt er dus op dat dit bij Simyo wel uit de bundel gaat, mooi! Als iemand dit nog kan bevestigen dan graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:03
Geen matches
Mijn ervaringen met Simyo zijn verschrikkelijk te noemen.

Ze zijn vergeten de bundels te activeren waardoor ik na 3 dagen +- 100 EURO EXTRA had verbruikt wat normaal gesproken binnen de bundel had moeten vallen.

In totaal uren en uren in de wacht gehangen om iemand te spreken te krijgen, en veel valse beloftes.

Uiteindelijk na veel aandringen en schriftelijk op het forum van alles vast te leggen is de boel na een maand verrekend, maar ik heb er uren werk mee gehad.

1 advies, NIET aan beginnen :r

PVOUPUT - 13.400WP - Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 14:12

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Binnenkort verloopt mijn abonnenment bij Hi (28 december) en ik zit al een tijdje een beetje naar Simyo en Telfort te kijken als sim-only opvolger. Want ik wil wel bij het KPN netwerk blijven, dat bevat namelijk goed.

Alleen lees ik aardig veel wisselende verhalen over Simyo. Met het bellen lijkt het wel snor te zitten, maar over internet lees je de meest wilde verhalen. Mensen die in een dag door hun bundel zijn en flink mogen bijlappen. Mensen die volgens hun telefoon 180MB verbruiken, maar volgens Simyo al door hun bundel van 500MB zijn.
Er zijn hier vast mensen die een internetbundel van Simyo gebruiken.
Iemand anders hier problemen mee gehad?
Houden jullie je data gebruik toevallig bij? En komt het overeen met de teller @ Simyo?

Ik ben een beetje huiverig geworden na al die verhalen en dingen op het Simyo forum.

Nou lees je bij Telfort ook het een en ander, maar veel minder onverwachtte rekeningen van dike boven de honderd euro. ;)

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiMacho
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-08 10:59
Ultraman schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 00:30: Mensen die volgens hun telefoon 180MB verbruiken, maar volgens Simyo al door hun bundel van 500MB zijn.
Houden jullie je data gebruik toevallig bij? En komt het overeen met de teller @ Simyo?
Ik gebruik een app om bij te houden hoeveel ik verbruik en dat is ongeveer gelijk aan Simyo. Misschien 5% afwijking. Dus geen problemen, ben pas 2 maanden aan de Simyo, kom van T-Mobile af en erg tevreden over het bereik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcPirate
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-07 22:39
Geen matches
Inderdaad: de app houdt het dataverbruik bij Simyo keurig bij en komt 99,99% overeen met het tegoed online.

[ Voor 4% gewijzigd door PcPirate op 17-11-2012 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:35

Christiano007

Ich bin der champion

Ultraman schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 00:30:
Binnenkort verloopt mijn abonnenment bij Hi (28 december) en ik zit al een tijdje een beetje naar Simyo en Telfort te kijken als sim-only opvolger. Want ik wil wel bij het KPN netwerk blijven, dat bevat namelijk goed.

Alleen lees ik aardig veel wisselende verhalen over Simyo. Met het bellen lijkt het wel snor te zitten, maar over internet lees je de meest wilde verhalen. Mensen die in een dag door hun bundel zijn en flink mogen bijlappen. Mensen die volgens hun telefoon 180MB verbruiken, maar volgens Simyo al door hun bundel van 500MB zijn.

Ik ben een beetje huiverig geworden na al die verhalen en dingen op het Simyo forum.

Nou lees je bij Telfort ook het een en ander, maar veel minder onverwachtte rekeningen van dike boven de honderd euro. ;)
Ik heb precies hetzelfde, een sim-only bij Hi heeft geen voordelen voor mij meer. Ik wil altijd maar een 1 jarig abbo en bij Hi krijg je maarliefst 4 maanden korting :') daarna betaal je absurd veel en kun je bijna net zo goed een "Normaal" abbo nemen. Krijg je er nog een telefoon bij, dan maar iets minder minuten.

Alleen de ervaringen bij Simyo en Telfort...tjah , wat is wijsheid?

Zitten er trouwens nog haken en ogen aan die aanbiedingen van SimYo? Aktietarieven gelden het hele jaar?

[ Voor 3% gewijzigd door Christiano007 op 18-11-2012 21:48 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Ultraman schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 00:30:

Ben al 1 1/2 jaar tevreden klant van Simyo met internetbundel, zowel verbruik op de site als met de app Sinopia komt altijd keurig overeen. Ook qua snelheids niets te klagen.

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Geen matches
Mijn ervaring met internetverbruik is heel positief, ik ga helemaal niet snel door mijn bundel heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Geen matches
Bedankt voor de input allen!
Negatieve ervaringen vind je op het web overal, maar de positieve moet je vaak wat beter naar op zoek. Fijn dat ze er zeker zijn. Zit er dik in dat ik volgende maand ook overstap naar Simyo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Geen matches
Ik hoop voor jou dat alles in 1 x goed gaat, zo niet dan heb je bij Simyo wel een probleem :)

Mocht alles goed gaan dan heb je er wel een goede provider aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Geen matches
Grolsch schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:18:
Ik hoop voor jou dat alles in 1 x goed gaat, zo niet dan heb je bij Simyo wel een probleem :)

Mocht alles goed gaan dan heb je er wel een goede provider aan :)
Ja, laten we het hopen.
Jouw verhaal was ook een van de verhalen waardoor ik wat huiverig werd...

Ik heb nu besloten om eerst een nieuwe telefoon te halen en te gebruiken met mijn huidige abo, welke ik dan maar even laat doorlopen. Zo houd ik de maand spelen met nieuwe telefoon binnen een abo met een FUP en krijg ik ook een degelijk inzicht in het data verbruik met de nieuwe telefoon.
Dan kan ik na een maand of twee maanden altijd nog overstappen.
En wie weet gebeurd er nog wel iets met de prijzen zodra de frequentieveiling afgerond is.

[ Voor 38% gewijzigd door Ultraman op 20-11-2012 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Grolsch schreef op dinsdag 20 november 2012 @ 12:18:
Je kunt het woord "Simyo" hier door willekeurig welke dienstverlener ook vervangen. Telefoon, internet, televisie, wat dan ook: gaat het goed dan is het prima, gaat het mis dan ben je weken/maanden (of nog erger) aan het vechten tegen de bierkaai :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grolsch
Geen matches
Ik heb met diverse providers (telefoon/mobiel/vast/internet/tv) contact gehad in mijn werkzame leven als systeembeheerder, maar nergens heb ik langer in de wachtrij gestaan als bij Simyo. En dit was geen incident, dit heeft weken geduurd met een gemiddelde wachttijd van 30 minuten, kortste was 20 minuten, langste was 45 minuten.

En met name de gemaakte afspraken welke domweg niet worden nagekomen heb ik nog nooit eerder meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Geen matches
Grolsch schreef op woensdag 21 november 2012 @ 07:50:
Ik heb met diverse providers (telefoon/mobiel/vast/internet/tv) contact gehad in mijn werkzame leven als systeembeheerder, maar nergens heb ik langer in de wachtrij gestaan als bij Simyo. En dit was geen incident, dit heeft weken geduurd met een gemiddelde wachttijd van 30 minuten, kortste was 20 minuten, langste was 45 minuten.

En met name de gemaakte afspraken welke domweg niet worden nagekomen heb ik nog nooit eerder meegemaakt.
Het is dat het minder snel is, maar ik probeer zelf zo veel mogelijk dingen per e-mail te doen: sowieso handig dat je zwart op wit bewijs hebt van de afspraken, maar ik moet toch na mijn werk gaan bellen (overdag werkt een mens en je pauze er aan verspillen wil je niet) en tsja..dat doet de rest van NLD ook > lange wachttijden.

Er staat een wachttijdindicator op de simyo website via de contactpagina, dat is dan wel weer handig. Een chatfunctie zou ook nog wel een handige aanvulling zijn. Overigens is een gratis nummer voor de klantenservice een nadeel: elke flup met simpel vraagje X gaat aan de telefoon hangen, dat zorgt ook niet echt voor kortere wachttijden natuurlijk. Heb 't in het verleden ook zelf gemerkt toen ik nog aan de telefoon werkte: overstap van gratis naar lokaal tarief > sloot minder onzinnige calls en suffe vragen.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 06:01
Geen matches
Mijn ervaring is dat het forum van Simyo ook goed werkt om zaken na te vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Geen matches
Vraagje over het prepaid verhaal van Simyo, hoe lang blijft het bel tegoed geldig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
dCY schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 08:06:
Vraagje over het prepaid verhaal van Simyo, hoe lang blijft het bel tegoed geldig?
Altijd, maar je moet wel één keer per zes maanden een telefoongesprek voeren of een sms versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73
  • Laatst online: 10-09 19:17

hars73

Papa van Dewi en Robin :-)

Ik heb nu bij Simyo nog voor de 'oude' voorwaarden een 50 belminuten en 200mb internetbundel voor 9,98 per maand en heb hier ruim voldoende aan (gebruik gemiddeld 15 belminuten en 50mb). Hierbij kan ik elke maand de bundels aanpassen of eventueel overstappen naar een ander.

Ik zit nu te overwegen om dit over te zetten naar een '1-jaar' abonnement. Ik begrijp dat je ook dan nog elke maand naar een hogere of lagere bundel kunt overstappen. Alleen lees ik dat je niet lager kunt dan je startbundel. Weet iemand wat dat precies betekent? Is dat de bundel van de eerst maand van dat 1-jaars abonnement?

Want ik wil nu eigenlijk overzetten naar 100min/200mb, maar misschien in de toekomst een keer mijn internetbundel uitzetten. Maar volgens die voorwaarden (alleen overstappen naar lagere bundel), zou dat dan dus niet kunnen, omdat ik niet onder mijn startbundel kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Geen matches
Kan je dan niet beter eerst met de laagste startbundel beginnen (voor 1 maand) en dan doorschakelen naar de 100 min?

Overigens vroeg ik me ook al af wat het allemaal precies betekend. Blijven ze altijd kijken naar je startbundel, of is het zo dat als je 1x omhoog bent gegaan, je vervolgens niet meer terug omlaag kan. Ben er nog niet aan toe gekomen het Simyo forum daarover af te struinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hars73

hars73

dcl! schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 10:51:
Kan je dan niet beter eerst met de laagste startbundel beginnen (voor 1 maand) en dan doorschakelen naar de 100 min?

Overigens vroeg ik me ook al af wat het allemaal precies betekend. Blijven ze altijd kijken naar je startbundel, of is het zo dat als je 1x omhoog bent gegaan, je vervolgens niet meer terug omlaag kan. Ben er nog niet aan toe gekomen het Simyo forum daarover af te struinen.
Er zijn toch geen lagere bundels dan 100min? De bundel van 50min die ik nu heb bestaat niet meer.

Maar wat voor mij eigenlijk van belang is, als ik nu begin met een internetbundel van 200mb, kan ik dan later nog een keer die internetbundel uitzetten voor een maandje. Of moet ik nu de eerste maand die internetbundel niet nemen en pas vanaf de 2e maand aanzetten.

Tja ik kon op het forum bij Simyo ook niet echt iets vinden. Misschien moet ik daar maar even een account aanmaken en de vraag stellen.

EDIT: ik heb de stap maar gewoon genomen. Ik heb mijn telefoon/zelden(50 min) en internet/basis(200mb) van 9,98 per maand gewijzigd naar een 1-jaars abonnement bellen/100 en internet/200 voor 8 euro per maand

[ Voor 9% gewijzigd door hars73 op 27-11-2012 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Geen matches
Lijkt me een mooie deal voor maar 8 euro. Benieuwd naar je bevindingen over een paar maanden!
Overigens, weet iemand dit:

Is het ook mogelijk om voor de de telefoon en jaar abo te nemen en voor internet een maand abo (of omgekeerd) of moet het een en ander altijd in dezelfde combinatie.

• hars73

hars73

Geen matches
dcl! schreef op woensdag 28 november 2012 @ 09:49:
Lijkt me een mooie deal voor maar 8 euro. Benieuwd naar je bevindingen over een paar maanden!
Overigens, weet iemand dit:

Is het ook mogelijk om voor de de telefoon en jaar abo te nemen en voor internet een maand abo (of omgekeerd) of moet het een en ander altijd in dezelfde combinatie.
Volgens mij is je basisabonnement het telefoonabonnement. Voor het dataverkeer kun je een internetbundel aanschaffen die dan dus deel uitmaakt van je basisabonnement.

Wat mijn bevindingen betreft, ik zit al meer dan 1.5 jaar bij Simyo en heb nog nooit problemen ondervonden. Maar nou bel en internet ik dus ook niet zo heel veel zoals je aan mijn abonnement kunt zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskerenske
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 07:18
Geen matches
Hallo!

1 maart loopt mijn huidige Vodafone-abbo af en ik wil overstappen naar een andere provider, omdat ik anders veel meer moet betalen (de afgelopen twee jaar was een actietarief via tvgids.nl). Ik overweeg naar Simyo te gaan, of nee, eigenlijk heb ik dat al besloten :P. Ik heb getwijfeld tussen Simyo aan de ene kant en Ben en Tele2 aan de andere kant, maar het feit dat Simyo gebruikmaakt van het KPN-netwerk heeft me toch wel overstag doen gaan. Wel jammer dat je niet kunt internetten in het buitenland, dat kon met Vodafone dan weer wel. Maar goed, die drie weken per jaar dat ik in het buitenland zit maak ik dan wel gebruik van wifi :). Benieuwd naar de ervaringen van anderen met Simyo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Geen matches
Ik heb nu een jaar en 2 maanden Simyo (eerste jaar met nog de 1gb internet voor 5 euro actie) en ben heel tevreden, nooit gekke rekeningen of wat dan ook. Vooral het KPN 3G netwerk is een pré.

Daarvoor had ik T-Mobile, kreeg daar altijd vreemde facturen. Zakelijk heb ik ook nog Vodafone maar vooral in kleine gehuchten is hun netwerk om te huilen.

Verder kwam ik net dit topic nog tegen: Heeft er iemand kennis over het netwerk van Simyo?

[ Voor 14% gewijzigd door xabre16v op 31-12-2012 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renskerenske
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 19-09 07:18
xabre16v schreef op maandag 31 december 2012 @ 20:15:
Ik heb nu een jaar en 2 maanden Simyo (eerste jaar met nog de 1gb internet voor 5 euro actie) en ben heel tevreden, nooit gekke rekeningen of wat dan ook. Vooral het KPN 3G netwerk is een pré.

Daarvoor had ik T-Mobile, kreeg daar altijd vreemde facturen. Zakelijk heb ik ook nog Vodafone maar vooral in kleine gehuchten is hun netwerk om te huilen.

Verder kwam ik net dit topic nog tegen: Heeft er iemand kennis over het netwerk van Simyo?
Goed om te horen :-) Heb je ook niet het idee dat je internetMB's wel heel snel op gaan? Gebruik je ook een app om je verbruik bij te houden en matcht dat een beetje met wat je Simyo-profiel aangeeft?

Over het algemeen heb ik geen problemen met Vodafone, maar ik merk wel dat ik tussen Hilversum en Utrecht zeer slecht/geen bereik heb. Dat zou met KPN minder kunnen zijn?
Had op Schiphol (in de tunnel) ook altijd slechte verbinding, maar dat is nu wel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xabre16v
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Geen matches
Nee verbruik houd ik niet bij maar ik heb wel het idee dat het aardig klopt. Soms stream ik weleens muziek in de auto voor 2 uurtjes, en dan ben ik zo'n 100mb verder. Het klopt goed denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Geen matches
Ik heb nu nog een oude bundel bij Simyo en betaal voor 100 + 20 min/smsjes + 1GB data totaal 15 euro per maand.

Nu gebruik ik momenteel veel WiFi dus wil mn abbo aanpassen naar 500MB, daarnaast bel ik meer dan voorheen dus daar wil ik dan voor 200 min/smsjes kiezen. Kom ik totaal op 18 euro per maand (maandelijks opzegbaar). Of zou een andere combinatie slimmer (goedkoper) zijn?

Nu zat ik ook te kijken naar die sms verdubbelaar, weet iemand hoe je die aan kunt zetten, bij mij is ie grijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B2
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:55

B2

wa' seggie?

Geen matches
Ik heb nu ongeveer een maand Simyo, op zich ben ik best tevreden.

Op kantoor had ik met mijn iPhone 4S nauwelijks ontvangst met Vodafone, zelfs dat ik hoorde dat mensen mij geprobeerd te bellen hadden maar dat ik het niet zien kreeg. Met KPN heb ik op kantoor binnen geen 3G ontvangst, maar wel volledig grps. T-mobile doet het nog een stukje beter, op mijn iPad heb ik volledig 3G ontvangst.

Ik merk wel dat het switchen tussen grps en 3G wat langer lijkt te duren, bijvoorbeeld als ik van binnen naar buiten ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Geen matches
Op mijn rekening staat oa het volgende: 'Internet op je mobiel binnen Nederland 214'. Bedoelen ze daarmee dat ik 214 keer internet gebruikt heb of bedoelen ze daar 214MB mee? Ik kan het nergens vinden.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:30
Geen matches
aantal keren ik heb 12825 ;)
en geen oververbruik . Ik heb 1 gb bundel ;)
Ik heb een factuur van 165 pagina 8)7

[ Voor 66% gewijzigd door saharoen op 19-01-2013 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Size
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-08 19:20
Geen matches
Ik heb m'n bundel bij Simyo aangepast naar 100 min/sms per maand en 200 MB data per maand. Wifi ftw ;)

Kost me € 10,- p.m., niet gek dacht ik zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:40
Geen matches
Grolsch schreef op woensdag 21 november 2012 @ 07:50:

Eens, heb ooit een fout begaan door voor simyo te kiezen, maar zo een fout maak ik nooit meer. Liever iets meer betalen en dan niet met hun ''oplichters-achtige' praktijken te maken krijgen en wel betere service te ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-09 19:33
Een tip, als ze zwart op wit afspraken niet nakomen dien dan een aangektekende klacht in bij je telecomprovider, reageren ze daar niet op binnen de in hun voorwaarden gestelde termijn ga je direct door naar de geschillen commissie. Kost ook weken/maanden, maar daarin hoeft je enkel wat papierwerk te regelen. Sta je in je recht dan komen ze wel met een mooie oplossing, laten ze het toch voorkomen dan sta je ook nog goed, duurt het alleen een stuk langer. Wel leerzaam. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:37
Gister ook een simonly afgesloten bij Simyo. Ben zeer benieuwd. Zit al jaren bij T-mobile, heb nog een oud i-150 abonnement met onbeperkt data. Lang getwijfeld of ik dit wilde opgeven. Heb toen een paar maanden DataMan gedraaid en daar kwam uit dat ik alle maanden onder de 200MB zat (+3GB wifi) Dus nu voor €8,00 p/m 100min/sms + 200MB afgesloten. Stel ik ga er de eerste maand over heen dan kan ik (als het goed is) het makkelijk zelf verhogen.

Scheelt me €22,- per maand, dat is wat mij betreft onbeperkt data niet waard. Zoals ik al zei heb ik lang gezocht naar een geschikte simonly die ruim goedkoper zou zijn dan mijn huidige abonnement. Dat was in eerste instantie nogal lastig. Bij T-mobile, KPN, Hi en Vodafone zijn de simonly's tegenwoordig niet zo veel goedkoper dan de abonnementen met telefoon van een paar jaar terug. Dus uiteindelijke bij Simyo uitgekomen, zij hebben volgens mij het beste voorstel. Vooral doordat ze zo goedkoop zijn en je makkelijk je bundel kan aanpassen. Het enige nadeel wat ik zie is dat ze buiten de bundel best duur zijn. (€0,31 per min/sms en €0,15 per MB)

Nogmaals ik ben benieuwd hoe het allemaal gaat lopen, zodra ik over ben zal ik wel laten weten hoe het verlopen is met oa nummerbehoud etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Ik zit sinds twee dagen ook op Simyo. Tot nu toe geen problemen, alles is goed gegaan.
Inloggen op mijn Simyo gaat ook prima en de registratie aan die kant komt overeen met het verbruik wat ik op mijn telefoon zie. Ik heb de snelheid nog niet getest, maar ik maak me er ook niet echt druk om. Dat het werkt vind ik veel belangrijker.
Mochten er problemen optreden dan laat ik dat hier natuurlijk weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-09 13:19

Zak

Sinds vrijdag over naar Simyo. Ging gelukkig allemaal goed met nummer porteren. Ik heb dit nummer al 16 jaar en gebruik het ook zakelijk dus ben altijd een beetje huiverig voor dit soort zaken.

Hiervoor had ik een oud t-mobile i-300 abonnement nou overgestapt op 300 minuten en 1gb data. Scheelt een hoop.

Moet wel zeggen dat het lijkt alsof het internet over 3g niet heel tof werkt. Krijg vaak de melding dat de server niet reageert als ik naar een website probeer te navigeren. Een melding die ik voorheen nauwelijks kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeSitated
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-12-2024
Is er hier iemand het gelukt om je af te melden voor de email omtrent bijv. de nieuwe website?

Het enige wat ik heb aanstaan is: Service- en procesberichten

Maar die kun je niet uitzetten:
Communicatie

Service- en procesberichten

Serviceberichten zijn een noodzakelijk onderdeel van de dienstverlening van Simyo, daarom kun je deze ook niet uitzetten. Het gaat hier bijvoorbeeld om prijswijzigingen of berichtgeving over negatief beltegoed.
En als je belt, vragen ze je om je inlognaam en wachtwoord... Huh? Waarom dan? Wat kunnen jij meer dan ik met mijn inlognaam en ww dan ik zelf kan? Ik heb je toch al verteld dat ik alles heb uitstaan.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Geen matches
Vragen ze daadwerkelijk om je wachtwoord? :X
Want dat kun je mij vragen tot je een ons weegt, die krijg je niet. Dan reset ik hem tijdelijk wel naar "appelflap123" al het echt moet. Vreemde procedure als het echt zo gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik vind de nieuwe site afschuwelijk, maar dit lijkt de trend te zijn in webdesign land. De oude was, net als Tweakers, een stuk overzichtelijker.

Gelukkig hoef ik er maar een paar dagen tegenaan te kijken, 7-2 ga ik naar Tele2. T-Mobile netwerk is toch beter voor mij, thuis heb ik Vodafone 0 en KPN 1 streepje. T-Mobile 3 streepjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Geen matches
Simyo gaat binnenkort internet in het buitenland aanbieden. Bron is simyo forum, ben benieuwd in welke vormen ze dit gaan aanbieden, dag- en weekbundels zou mooi zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door Slasher op 27-02-2013 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:07

Ankh

|true

Geen matches
Slasher schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 08:17:
Simyo gaat binnenkort internet in het buitenland aanbieden. Bron is simyo forum, ben benieuwd in welke vormen ze dit gaan aanbieden, dag- en weekbundels zou mooi zijn.
Kijk, dat is goed om te horen! Ik was al even aan het kijken wat ik zou gaan nemen. Maar dan stap ik weer over (terug) naar Simyo.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• martijn007
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:37
Geen matches
Dat is inderdaad goed nieuws, internet in het buitenland, nu maar hopen dat ze het een beetje relaxt regelen.

Ik ben sinds vandaag over op Simyo en dat is allemaal prima verlopen. De nieuwe website heeft nog wat kinderziektes maar werkt over het algemeen prima. Ik kan meteen mijn verbruik bekijken, dat kon ik bij T-Mobile volgens mij niet zo gedetailleerd.

Ben erg benieuwd naar de iPhone app van Simyo (http://www.simyo.nl/Simyo-app) die in april komt.

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:52
Geen matches
Als dat zo is heeft Simyo mij snel als klant. Dit was de enige reden dat ik geen Simyo wou hebben. Prima dus!!

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

• pven
  • Niet online
Geen matches
Voor Android gebruik ik Google Play: Beltegoed Sinopia, die werkt prima. Ik heb geen idee of iets dergelijks voor iOS bestaat.

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Geen matches
pven schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:43:
Voor Android gebruik ik Google Play: Beltegoed Sinopia, die werkt prima. Ik heb geen idee of iets dergelijks voor iOS bestaat.
Sinopia bestaat ook voor iOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
martijn007 schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:33:
Ik kan meteen mijn verbruik bekijken, dat kon ik bij T-Mobile volgens mij niet zo gedetailleerd.

.
Dat klopt, Simyo is gedetailleerd en bovendien ook actueler. Bij T-Mobile liepen de gegevens vaak rustig tot wel een week echter, zodat dit behoorlijk onbetrouwbare informatie was hierdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:24
Geen matches
Het overzicht is wel verslechterd; voorheen kon je in een keer een hele categorie openklappen, nu moet dat handmatig per telefoonnummer |:(

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Afgaande op Google Play: Beltegoed Sinopia heb ik in februari 14,11 euro verbruikt, de voorgaande maanden was dit 12,98 euro. Nu probeer ik op de site van Simyo te achterhalen waar dit verschil vandaan komt, maar ik kan het niet vinden. Wel kan ik mijn verbruik terugvinden (minuten, SMSjes en MB's) maar buiten bundel ik niet vinden. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archimond
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 07:52

Archimond

Lopende Helpdesk

Heb je bij Sinopia het afronden per minuut ingesteld? Misschien heeft het netwerk ook wel extra data overhead als je daarvan gebruik maakt.

Een kennis heeft ook Simyo, maar die vinden dat het bereik wel slechter is dan KPN, Hi en Telfort in Groningen. Dat vind ik wel raar.

[ Voor 33% gewijzigd door Archimond op 13-03-2013 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Archimond schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 17:13:
Een kennis heeft ook Simyo, maar die vinden dat het bereik wel slechter is dan KPN, Hi en Telfort in Groningen. Dat vind ik wel raar.
Zeker raar, het is gewoon het KPN netwerk, dus er zou geen reden moeten zijn dat het bereik minder is. Toen ik simyo al had en mijn vriendin KPN zaten we identiek qua bereik overal, zoals je zou verwachten.

Of zouden ze minder mastjes in Groningen mogen gebruiken ofzo? Moet toch een of andere verklaring voor zijn...

[ Voor 11% gewijzigd door 2Dutch op 13-03-2013 18:17 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Hier in huis ook Simyo en KPN en er is geen verschil. Zelfde toestellen ook nog 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 15:45
Geen matches
Toevallig iemand die met zekerheid kan vertellen of pptp-vpn wel of niet werkt?

Ik sta op het punt om (tijdelijk) over te stappen om zo m'n consumenten stem te laten gelden tegen de belachelijke prijzen bij Vodafone.
Voorwaarde is dat wel dat 'het' allemaal werkt.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpongeRob
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

SpongeRob

Nachtmerries zijn ook dromen..

Ik merk zelf ook wel iets verschil in bereik met m'n eigen Simyo simkaart en Yes telecom (KPN) simkaart van de zaak. Ik heb ze in een dualsim toestel zitten, dus een beter vergelijk is er niet.
Meestal heeft de Simyo kaart net een streepje minder bereik, maar soms is het juist ook andersom....
Het kan er misschien ook aan liggen dat ik op m'n Simyo kaart de data gebruik en op de andere niet?

"Never wrestle with a pig – it gets mud all over you and the pig likes it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Ik ben na jaren Vodafone een beetje zat. Heb nog wel een ouder abonnement, maar alsnog wel duur. Nu zit ik te denken om over te stappen naar Simyo. Ik heb er eigenlijk maar één vraag over: wat is het grote nadeel van Simyo?

Ik ben altijd zo verbaasd dat "de grote 3" (KPN, Vodafone, T-Mobile) zo duur zijn, en Simyo het dan zo goedkoop kan bieden. Ik snap dat neit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iamzero456
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09:36
Geen matches
Verwijderd schreef op woensdag 20 maart 2013 @ 02:08:
Ik ben na jaren Vodafone een beetje zat. Heb nog wel een ouder abonnement, maar alsnog wel duur. Nu zit ik te denken om over te stappen naar Simyo. Ik heb er eigenlijk maar één vraag over: wat is het grote nadeel van Simyo?

Ik ben altijd zo verbaasd dat "de grote 3" (KPN, Vodafone, T-Mobile) zo duur zijn, en Simyo het dan zo goedkoop kan bieden. Ik snap dat neit.
Minder marketing? Capaciteit? Klantondersteuning? Beperkte keuzes en diensten?

Nog steeds vind ik de prijs/kwaliteit verhouden van de grote 3 ver te zoeken trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Buiten de bundel bellen met Simyo is 30 cent p/m. Ik weet niet hoe dat bij de abo's van de grote jongens is, misschien zit daar een verschil.
Tot op heden is het nog niet mogelijk om te internetten in het buitenland, maar dat schijnt er binnenkort aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
Geen matches
Niemand de mogelijkheid om even te testen?
M'n nummer maandelijks porteren zie ik niet zo zitten dus hulp is welkom. :)

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:30
Geen matches
:) :) pptp-vpn getest voor Raymond werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
Geen matches
Ontzettend bedankt nog voor het testen saharoen.
Geen Telfort taferelen dus ik ben definitief over. :)

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen matches
Weet iemand of Simyo belminuten naar boven af rond? Ik kan het op de website nergens vinden en ook op mijn factuur wordt ik er niet wijzer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Geen matches
Volgens mij heb ik ooit gelezen dat ze de eerste minuut afronden en daarboven niet.

[ Voor 4% gewijzigd door pven op 22-03-2013 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
Geen matches
Simyo tarieven
Bij Simyo wordt elk gesprek per hele minuut naar boven afgerond.
Dat dus.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

mijn telefoon ging in de avond van 23 maart ongemerkt een android update downloaden, twv 250 mb, dure grap, zit hierdoor 150mb over mn limiet, dat is 25 euro voor deze update. heb het proberen aan te kaarten bij simyo maar ze wuiven het erg makkelijk weg, wij zijn niet voor verantwoordelijk voor jouw update. het woord coulance, service of klantvriendelijkheid hebben ze vast nog nooit van gehoord. vind het een beetje makkelijk en stoor me erg aan deze manier van handelen

heb ook een hele dag storing gehad en was daarom erg verhinderd in mn werk en moest met andere telefoons belkosten maken, kan ik ze daarvoor laten opdraaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montsubai
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-10-2024
Geen matches
Je bent toch zelf verantwoordelijk over wat je telefoon download of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
Geen matches
Tja, ipv bij Simyo kan je dan veel beter bij de fabrikant van je OS gaan klagen. Ongevraagd updates downloaden over mobiel internet is erg slordig. Dit dient dan beter geregeld te worden op je telefoon zelf, Simyo kan daar weinig aan doen tenslotte.

Oeps foutje, bedankt Smultie!

[ Voor 8% gewijzigd door troftnom op 28-03-2013 14:56 . Reden: HN -> Simyo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Geen matches
In Android (iig vanaf versie 4) kun je prima aangeven dat je telefoon niet meer dan 500 MB (of welke hoeveelheid dan ook) mag downloaden via GPRS/3G/HSDPA.

Verder wat Troftnom zegt; niet de schuld van Simyo (wat is HN?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• assass
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-07-2024

assass

Salon GoT'er

Geen matches
troftnom schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 14:42:
Tja, ipv bij Simyo kan je dan veel beter bij de fabrikant van je OS gaan klagen. Ongevraagd updates downloaden over mobiel internet is erg slordig. Dit dient dan beter geregeld te worden op je telefoon zelf, Simyo kan daar weinig aan doen tenslotte.

Oeps foutje, bedankt Smultie!
mja lijkt me nogal kansloze zaak, klagen bij google. update begon volgens mij wel toen ik op wifi zat, maar vervolgens moest ik weg en is ie kennelijk overgegaan op 3g. fijn om te horen hoe anderen erover denken. ik voel me eerlijk gezegd niet verantwoordelijk voor het geprogrammeerde gedrag van mn telefoon en vind persoonlijk dat een goede leverancier wel wat begrip voor een bepaalde situatie kan tonen en geen slaatje daaruit hoeft te slaan.
@smultie grappig, ik kan me heel bewust herinneren dat ik dat heb ingesteld inderdaad maar als ik nu kijk zie ik dat deze op 2gb waarschuwing 5gb blokkeren staat :? dus daar kan je ook niet echt van op aan, anyway nu weer ingesteld, dat voorkomt een nieuwe grap. ik mag nog blij zijn denk ik dat maar 15 cent per extra mb betaal. stel je voor dat dit in het buitenland gebeurd was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Geen matches
assass schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 16:13:
[...]

mja lijkt me nogal kansloze zaak, klagen bij google. update begon volgens mij wel toen ik op wifi zat, maar vervolgens moest ik weg en is ie kennelijk overgegaan op 3g. fijn om te horen hoe anderen erover denken. ik voel me eerlijk gezegd niet verantwoordelijk voor het geprogrammeerde gedrag van mn telefoon en vind persoonlijk dat een goede leverancier wel wat begrip voor een bepaalde situatie kan tonen en geen slaatje daaruit hoeft te slaan.
@smultie grappig, ik kan me heel bewust herinneren dat ik dat heb ingesteld inderdaad maar als ik nu kijk zie ik dat deze op 2gb waarschuwing 5gb blokkeren staat :? dus daar kan je ook niet echt van op aan, anyway nu weer ingesteld, dat voorkomt een nieuwe grap. ik mag nog blij zijn denk ik dat maar 15 cent per extra mb betaal. stel je voor dat dit in het buitenland gebeurd was...
Data roaming staat standaard uit bij Android.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaasaanfiets
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

kaasaanfiets

Extreme Edition of koekoek

Geen matches
2Dutch schreef op woensdag 13 maart 2013 @ 18:16:
[...]

Zeker raar, het is gewoon het KPN netwerk, dus er zou geen reden moeten zijn dat het bereik minder is. Toen ik simyo al had en mijn vriendin KPN zaten we identiek qua bereik overal, zoals je zou verwachten.

Of zouden ze minder mastjes in Groningen mogen gebruiken ofzo? Moet toch een of andere verklaring voor zijn...
Beetje late reactie maar ik heb met Simyo in Groningen beter bereik dan T-mobile(als als weer tijd geleden) en ongeveer even veel als Vodafone(rond 2010.2011). In ieder geval niet slechter...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Geen matches
Smultie schreef op donderdag 28 maart 2013 @ 19:06:
[...]

Data roaming staat standaard uit bij Android.
Dat niet alleen, Simyo ondersteund (nog) geen internet in het buitenland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Geen matches
Maar het komt er binnenkort wel aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
[...]
mja lijkt me nogal kansloze zaak, klagen bij google.
Je kan ook beter klagen bij de fabrikant van je Android toestel, Google maakt zelf nog niet zoveel telefoons. De fabrikanten maken ook wijzingingen aan het OS, daar moet je dan ook zijn met een klacht. Of bij je provider als het een branded versie is. Maar geloof niet dat Simyo daar aan doet.
[...]
fijn om te horen hoe anderen erover denken. ik voel me eerlijk gezegd niet verantwoordelijk voor het geprogrammeerde gedrag van mn telefoon en vind persoonlijk dat een goede leverancier wel wat begrip voor een bepaalde situatie kan tonen en geen slaatje daaruit hoeft te slaan.
Hierover verschillen we dan gewoon van mening, je telecomprovider heeft niet veel te maken met het toestel dat je gebruikt. Tenzij hij het je geleverd heeft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Geen matches
De default bij de Android telefoons die ik heb gehad was iig nooit zomaar updates downloaden. Volgens mij niet eens automatisch over WiFi. Als er een update was kreeg ik een notificatie en begon het downloaden pas zodra ik toestemming gaf.
Kan zijn dat de fabrikant het heeft aangepast, daar hebben Google en Simyo niets mee te maken gehad.

Het is jouw telefoon, daar ben jij voor verantwoordelijk.
Als jouw telefoon vervolgens meer data verstookt dan de limieten waar jij voor betaald is dat dus voor jouw rekening. Wat je Simyo wel zou kunnen vragen is of ze niet simpelweg de verbinding stop kunnen zetten zodra jij je limiet bereikt. Wie weet kunnen ze je daar tegemoet komen zodat een volgende keer kan worden voorkomen.

Daarnaast kan het een idee zijn om 's nachts de dataverbinding van je telefoon uit te schakelen. Als ik ga slapen zet ik op mijn telefoon alles uit behalve de telefoonverbinding. WiFi uit, dataverbinding uit, sync uit, dan kan ik enkel nog gebeld worden (voor bijv. noodgevallen). Scheelt ook nog eens een beetje batterijlading en nutteloze draadloze communicatie waar je midden in de nacht toch niets mee doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danielschut
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-06 19:28
Geen matches
dcl! schreef op vrijdag 29 maart 2013 @ 09:19:
Maar het komt er binnenkort wel aan!
Bron? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elmarko
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-01 14:12
Geen matches
Zie het forum op simyo.nl
Daar maakt het personeel de klanten al weken lekker met "het komt er binnenkort aan" en "mogelijk het eerste kwartaal van 2013".

Ik denk er ook over na om over te stappen op een leuke sim-only van simyo, maar eerst wil ik zekerheid over internet in het buitenland. We moeten het afwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14:29
Op dit moment zit ik met een prepaid bundel bij Ben. Echter merk ik zelf dat ik erg weinig bel/sms en elke maand een internetbundel van €10 koop.
Mij lijkt dus een 500MB bundel icm 100 belminuten/sms van Simyo een uitkomst, zeker omdat hier t-mobile practisch geen bereik heeft en KPN juist weer wel.

Vroeger ooit simyo gehad en had toen ellende met in buitenland bellen (uitschakelen en weer inschakelen met een # voor de pincode oid). Ik neem aan dat deze problemen niet meer bestaan?
Internet in het buitenland is voor mij niet belangrijk (las hier dat dit nog niet mogelijk was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel242186
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 16:01
Ben net overgestapt van Hi naar Simyo...was even bang dat last zou krijgen van het langzamere internet maar in de praktijk merk ik er eigenlijk niks van...had bij Hi 7MB/s en nu dus 2 MB/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
eltweako schreef op woensdag 10 april 2013 @ 19:05:
Vroeger ooit simyo gehad en had toen ellende met in buitenland bellen (uitschakelen en weer inschakelen met een # voor de pincode oid). Ik neem aan dat deze problemen niet meer bestaan?
Internet in het buitenland is voor mij niet belangrijk (las hier dat dit nog niet mogelijk was).
Je kan het heel gemakkelijk in/uitschakelen via de website, als je het standaard aan laat staan heb je geen probleem. Heb er tot nu toe probleemloos gebruik van kunnen maken in het buitenland.

internet snelheid: op papier zou deze veel langzamer zijn dan wat ik in het verleden bij T-Mobile had, maar in de praktijk heb ik bij Simyo meer/beter bereik via 3g en is de snelheid ook altijd prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Probook8979
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23-09 21:11
Geen matches
Wanneer komt simyo dat je in t buitenland kan internetten?, dimyo heeft nog steeds als je in t buitenland komt dat er je automatisch geen roaming hebt of kunt krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Geen matches
Vraag het eens aan de klantenservice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Geen matches
Op het forum van simyo komen de moderators al maanden niet verder dan "het komt er binnenkort aan" en "we zijn er druk mee bezig"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Geen matches
Ik heb antwoord van de klantenservice:
Het is op dit moment nog niet mogelijk te kunnen internetten met Simyo in het buitenland, en dat zal de komende tijd ook nog zo blijven.
Mocht er een verandering inkomen krijgt u dat wel te zien op onze website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak aarde
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03 13:01
Nog geen spoor te bekennen van de Simyo-app. Hij zou deze maand beschikbaar komen: http://www.simyo.nl/Simyo-app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Hij komt deze maand, ze zijn nu (nog steeds) aan het testen.
Het zou inderdaad handig zijn als ze dat even op de website zouden zetten ipv het alleen aan vragers in het forum te vertellen.
Idem het buitenland internetten. Laatste mededeling op forum nu is dat ze het wel beschikbaar willen hebben in de zomer, voor de vakantiegangers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23-09 10:07
Er is wel een spaanse simyo app beschikbaar. Zal wel niet bruikbaar zijn voor de nederlandse simyo's. Hoop wel dat de app er nog deze maand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
dcl! schreef op maandag 15 april 2013 @ 13:15:
Hij komt deze maand, ze zijn nu (nog steeds) aan het testen.
Het zou inderdaad handig zijn als ze dat even op de website zouden zetten ipv het alleen aan vragers in het forum te vertellen.
Idem het buitenland internetten. Laatste mededeling op forum nu is dat ze het wel beschikbaar willen hebben in de zomer, voor de vakantiegangers.
Vóór de zomer zal de langverwachte officiële gratis App voor Mijn Simyo beschikbaar zijn.

De eerste versie van onze app maakt het mogelijk je belminuten, sms'jes en MB’s te checken. In de daarop volgende versies zullen we geleidelijk nieuwe functies toevoegen zoals je verbruiksgeschiedenis, facturen, meldingen voor het instellen van waarschuwingen en uiteraard zijn wij pas helemaal tevreden als je straks ook via de app je eigen bundels en instellingen kunt aanpassen. Ons doel is om je echt 100% controle te geven over je Simyo Sim-Only abonnement.

Ook zullen we in latere versies de app verder uitbreiden voor Simyo prepaid. De Mijn Simyo App zal geschikt zijn voor zowel de iPhone, Android en Windows Phone 8 telefoon.

Voor overige toestellen zoals bijvoorbeeld de Blackberry zal je belstatus straks inzichtelijk worden via Mijn Simyo op onze mobiele site.

Binnenkort meer informatie.
Stelletje falers. Vind 't verder niet zo erg dat er nog geen app is ('t is immers een goedkoop alternatief voor de grote providers, logisch dat er op enkele punten moet worden beknibbeld), maar ga dan niet lopen verkondingen dat ie in april gaat verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Geen matches
Net zoals het internet in het buitenland, komt ook "binnenkort"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hasjee
  • Laatst online: 20-07 23:54

hasjee

hoplakee

Geen matches
*Zucht* Moeders was van de week de telefoon verloren, Simyo gebeld en nummer laten blokkeren. Niewe sim besteld via de site en die kwam vandaag binnen. Kom ik om kwart voor zes thuis uit mn werk sim in de vervangende telefoon gedaan geactiveerd via de site blijft ie geblokkeerd. Mag ik de helpdesk bellen die alleen op werkdagen bereikbaar zijn tot half zes. *zucht*

sorry moest het even kwijt.

-={ Hier had u reclame kunnen staan}=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ook een nieuwe abonnee voor Simyo, zat voorheen bij T-Mobile, maar zelfs hun SIM only abonnementen zijn niet goedkoop te noemen.

Afgelopen woensdag aangemeld, enveloppe met SIM kaart vandaag ontvangen. Viel me trouwens op dat er een randje om de SIM chip zit, handig om 'm op maat te knippen voor een telefoon die micro SIM vereist.

Een paar dagen voor het einde van deze maand is m'n nummer geporteerd, ben benieuwd hoe het bereik zal zijn en of mobiel internet sneller is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Geen matches
Mobiel internet bij Simyo is niet snel. Maar door de betere dekking in vergelijking met T mobile zal je het wel als sneller ervaringn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Geen matches
Ik noem het "snel genoeg". :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Geen matches
Ik ook, ben niet sneller gewenst en door wat ik zeg, de dekking is goed dus je hebt een consequente zelfde snelheid en die is ruim voldoende! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Geen matches
Bij T-Mobile was de snelheid, bij mij, altijd maar een papieren snelheid: was in werkelijkheid veel lager.
Bij Simyo krijg ik ook werkelijk de beloofde snelheid dus ja, dat ervaar in inderdaad als (veel) sneller dan de T-Mobile.
Pagina: 1 ... 16 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor storingen: https://allestoringen.nl/storing/simyo