Toon posts:

[Simyo] Ervaringen & Discussie Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 27 Laatste
Acties:
  • 335.247 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eltweako
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 24-09 14:29
Geen matches
Vandaag de aanvraag ingediend voor een sim only bij simyo.

Had tot op heden ben vrij prepaid met een maandbundel voor "onbeperkt" internet. Nu had ik de internetbundel al een maand niet meer omdat ik maar 100 á 200 mb verbruikte. Eigenlijk wou ik mijn prepaid tegoed opmaken echter kreeg ik vandaag een sms van ben dat ze stoppen met het aanbieden van prepaid. Ik kan nog tot 22 mei beltegoed kopen en nog tot 27 juni bellen.

Hoewel ik van plan was weg te gaan vind ik het schandalig dat ze zo'n korte periode geven voor hun huidige klanten om over te stappen, het is net iets meer dan een maand! Diep triest dit.
Heb me dus nu een jaar abbo aangevraagd bij Simyo, 100 minuten/sms en 500mb internet. 10,50 een prima deal lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Matched: hi
Kreeg vandaag weer zo'n mailtje dat m'n factuur klaar stond en was ondertussen aan het bijpraten met een vriend van me, die ook Simyo heeft en die pas z'n abo had teruggezet. Zat eens te kijken naar mijn belgedrag/dataverbruik en had toen zoiets van: ik ben gek ook, omlaagschroeven die handel :P

Aangezien ik niet om de haverklap de boel hoef aan te passen, gekozen voor die jaar-optie en de boel van 250min/sms geregeld/1gb teruggeschroefd naar 100min/500mb wat uitkomt op 10,50 per maand.
Prima zo en ben tevreden met de ontvangst en de rest dus ik zie geen reden om dan niet eens aan mijn portemonnee te denken :) 6,44 per maand minder is toch weer ruim 77 euro per jaar.

Ging soepel via de nieuwe site, hij is wat schreeuwerig maar werkt wel goed verders, korte bevestiging in de mail meteen, nice :)

[ Voor 4% gewijzigd door 2Dutch op 17-05-2013 22:57 ]

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:46
Eindelijk: de Simyo app! Helaas alleen nog maar de Android versie beschikbaar, dus ik heb er nog niets aan... maar er lijkt dan nu toch beweging in te komen.

Op de homepage staat er nog niets van, maar op het Simyo forum wel.

[ Voor 31% gewijzigd door dcl! op 22-05-2013 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Geen matches
Helaas geen widgets, dan vind ik Sinopia toch wat handiger..

[ Voor 8% gewijzigd door pven op 22-05-2013 11:13 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Geen matches
Jammer, ik gebruikte altijd de Bundeltegoed Checker voor Simyo, maar die app werkt nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

dcl! schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:58:
Eindelijk: de Simyo app! Helaas alleen nog maar de Android versie beschikbaar, dus ik heb er nog niets aan... maar er lijkt dan nu toch beweging in te komen.

Op de homepage staat er nog niets van, maar op het Simyo forum wel.
Wel een hele basale app.
Hoopte dat ik ook tenminste de laatste factuur kon inzien.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Geen matches
pven schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 11:12:
Helaas geen widgets, dan vind ik Sinopia toch wat handiger..
Sinopia lijkt het ook niet meer te doen. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Geen matches
pven schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 09:16:
[...]

Sinopia lijkt het ook niet meer te doen. -O-
O ik dacht dat het aan mij lag... Maar werkt inderdaad niet meer: :-(

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Registratie: Maart 2008
  • Niet online
Geen matches
Ik gebruik bundels op iphone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exterminator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06:03
Een van de grootste nadelen mbt Simyo is misschien wel het niet internetten in het buitenland en de maximale snelheid van 2Mbps. Hoe wordt dit echter ervaren door jullie? Als storend of valt het allemaal wel mee? Ben namelijk aan 't twijfelen tussen Hollands Nieuwe, Simyo en Telfort... Met uiteraard ieder hun voor en nadelen, waarbij ik op dit moment misschien toch het meeste neig naar Telfort (hoewel het bereik van Hollands Nieuwe bij mij thuis beter is, maar ik twijfel over de internetbundel van HN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Geen matches
Wat mij steeds heeft weerhouden om HN te proberen is dat je er dan een jaar aan vast zit minimaal. Bij Simyo kan je na een maand weer weg. Kost je dan natuurlijk wel aansluitkosten. De snelheid heb ik getest door mijn prepaid kaartje eerst voor 1 dag met internet erbij te kopen en in de iPhone te stoppen. Ik had toen meteen beter bereik dan met T-Mobile en heb toen dus de overstap gewaagd.

Op zich vind ik de bundels die HN heeft wel aantrekkelijk voor mij, en dat je gewoon extra kan bijkopen. Maar ik ben nu tevreden met Simyo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07:57
Geen matches
Ik zit ook Simyo te overwegen. In oktober loopt m'n contract pas af, maar nu vast eens aan het rondkijken. Heb genoeg aan 100min/smsjes en 200mb dus kan goedkoop klaar zijn. Denk dat ik dan eerst maar eens begin met een maand kijken hoe het gaat...ben benieuwd of de lage prijs ook meteen merkbaar is qua snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Exterminator schreef op zondag 26 mei 2013 @ 12:42:
Een van de grootste nadelen mbt Simyo is misschien wel het niet internetten in het buitenland en de maximale snelheid van 2Mbps. Hoe wordt dit echter ervaren door jullie? Als storend of valt het allemaal wel mee? Ben namelijk aan 't twijfelen tussen Hollands Nieuwe, Simyo en Telfort... Met uiteraard ieder hun voor en nadelen, waarbij ik op dit moment misschien toch het meeste neig naar Telfort (hoewel het bereik van Hollands Nieuwe bij mij thuis beter is, maar ik twijfel over de internetbundel van HN)
2 Mbps is prima te doen. Het niet internetten in het buitenland kan irritant zijn, maar de meeste hotels hebben tegenwoordig toch wel Wifi dus ik mis dat niet zo. Verder is het handig, want geen dure rekeningen achteraf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Geen matches
Ik ben wel benieuwd wat voor snelheid je dan in de practijk meet: kom je vaak in de buurt van die 2 Mbps? (Ik zit bij Hollands Nieuwe: bijna overal heel snel (ik meet meestal wel boven de 3 Mbps in de practijk, denk ik), alleen in bepaalde buurten in Amsterdam extreem lage snelheid ondanks 4 streepjes 3G. In andere steden, op het platteland, en in andere buurten is het altijd snel. Met een pre-paidkaartje van Vodafone heb ik op ongeveer dezelfde plaats lage snelheden, dus het ligt aan het netwerk van Vodafone (HN is een dochter). Het was trouwens supersnel overal in Amsterdam, tot een aantal maanden geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

tweaker2010 schreef op zondag 26 mei 2013 @ 21:28:
[...]

2 Mbps is prima te doen. Het niet internetten in het buitenland kan irritant zijn, maar de meeste hotels hebben tegenwoordig toch wel Wifi dus ik mis dat niet zo. Verder is het handig, want geen dure rekeningen achteraf.
Ben het hier helemaal mee eens. Haal altijd een constante snelheid van 1,5-2Mbit/s, het merendeel van de taken heeft geen dikke speeds nodig: social media, mail, zelfs YouTube gaat er vlot zat mee imho.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoubleYouPee
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 24-09 10:54
Geen matches
Weet er iemand toevallig of Fast Dormancy inmiddels al wordt ondersteunt door KPN/Simyo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03:21

Exirion

Gadgetfetisjist

Cerberus_tm schreef op maandag 27 mei 2013 @ 05:47:
Ik ben wel benieuwd wat voor snelheid je dan in de practijk meet: kom je vaak in de buurt van die 2 Mbps?
In de afgelopen 2 jaar heb ik regelmatig een testje gedaan en als ik een blik op m'n hele testhistorie werp dan zie ik vrijwel structureel 1.8Mbit op allerlei lokaties in Nederland :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-09 14:44
Geen matches
Slasher schreef op vrijdag 24 mei 2013 @ 13:12:
[...]

O ik dacht dat het aan mij lag... Maar werkt inderdaad niet meer: :-(
Werkt inderdaad niet meer, is uitgefaseerd door de ontwikkelaar.... best wel vervelend!

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 24-09 09:25

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Geen matches
zijn er op dit moment nog acties met extra korting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhr-zip
  • Laatst online: 23:30
Geen matches
Ik heb een andere telefoon gekocht en nu wil ik de volgende 2 dingen, alleen weet ik niet wat de handigste en snelste volgorde is:

- ik wil een micro-sim.
- ik wil overstappen van pre-paid naar een abonnement.

Wat is handiger eerst abo aanvragen en dan micro-sim. Of eerst micro-sim en dan een abo aanvragen?

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Nu online

Ankh

|true

Geen matches
Ik zou eerst overstappen en daarna de micro sim aanvragen. Zo heb ik het ook gedaan en was bij mij erg snel. 's Nachts meteen overzetting naar abo en overdag op de website meteen een micro-sim aangevraagd. Let wel op, ze geven dat de sim gecrediteerd wordt op de eerste factuur, maar dat was bij mij niet het geval. Ik heb ze een berichtje gestuurd (twitter) en ze hebben het gecorrigeerd.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cerberus_tm
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Exirion schreef op maandag 27 mei 2013 @ 13:05:
[...]

In de afgelopen 2 jaar heb ik regelmatig een testje gedaan en als ik een blik op m'n hele testhistorie werp dan zie ik vrijwel structureel 1.8Mbit op allerlei lokaties in Nederland :)
Dank voor de info, dat is uitstekend te doen. Of je nou 1.8 of 3.6 Mbps hebt, dat verschil merk ik niet of nauwelijks op mijn mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

2Dutch schreef op maandag 27 mei 2013 @ 09:40:
[...]

Ben het hier helemaal mee eens. Haal altijd een constante snelheid van 1,5-2Mbit/s, het merendeel van de taken heeft geen dikke speeds nodig: social media, mail, zelfs YouTube gaat er vlot zat mee imho.
Kreeg een geautomatiseerd berichtje vannacht over dat ik mijn internetbundel stopgezet zou hebben. Eerder al kreeg ik een (wel juist) berichtje over mijn gewijzigde belbundel. Toen ik het als feedback aankaartte bij de Simyo klantenservice, kreeg ik geen antwoord op mijn opmerking, maar een bevestiging van wat ik zelf ook al had gemeld in m'n berichtje, namelijk dat ik mijn bundel had gewijzigd. Ze lezen dus wat haastig (kreeg een zeer snelle reactie, dat wel), maar heb niet het idee dat ze het echt lezen. Naja, jammer dan, mijn belbundel en internetbundel staan goed dus dan zal het wel. Hopelijk helpen ze je wel goed als er een keer echt iets aan de hand is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abz87
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 12:26
Geen matches
Als je het heel lief vraagt dan zou je eventueel je sim kunnen laten knippen bij een belcompany, die hebben volgens mij standaard van die simknippers daar staan. ;)
mhr-zip schreef op dinsdag 28 mei 2013 @ 18:56:
Ik heb een andere telefoon gekocht en nu wil ik de volgende 2 dingen, alleen weet ik niet wat de handigste en snelste volgorde is:

- ik wil een micro-sim.
- ik wil overstappen van pre-paid naar een abonnement.

Wat is handiger eerst abo aanvragen en dan micro-sim. Of eerst micro-sim en dan een abo aanvragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-09 12:00

westergas

rikkie_pc

Geen matches
Mijn ervaringen met Simyo zijn uitstekend. Bereik en 3G/HSDPA zijn beter dan Vodafone. Helaas ben ik een succer voor de nieuwste smartphone en heb ik me een abbo bij MTV mobile aan laten smeren. Anders was ik zeker bij Simyo gebleven, had alleen geen zin om even €600 op tafel te leggen voor het toestel.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kunnen mensen hier aangeven hoe stabiel hun internetverbinding in de trein is? Momenteel gebruik ik Telfort, waar ik gematigd tevreden over ben (oktober kan ik overstappen, wellicht naar Simyo). Vrijwel overal waar ik kom heb ik een goede verbinding, zelfs op de grote treinstations (Utrecht en Amsterdam CS). Het gekke is echter, dat ik tussen Amsterdam en Utrecht vaak vol 3G bereik heb, maar vrijwel geen druppeltje internet dat er doorheen komt (telefoon wordt ook erg warm).

Ik ben erg benieuwd of dit probleem zich enkel voordoet bij Telfort, of dat dit een algeheel KPN probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:39

13art

Moderator Mobile
Geen idee of dit hier al langs is gekomen, kon het in ieder geval niet vinden, maar als je nu hier een simyo abonnement besteld dan krijg je er gratis een universele afstandsbediening bij... Zal niet te vergelijken zijn met een Harmony one oid, maar toch leuk meegenomen denk ik.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Zit niet dagelijks in de trein, maar de keren dat ik er in zit, heb ik met Simyo beter bereik en internetverbinding dan ik met mijn T-Mobile abo had.
Maar ik kan me niet voorstellen dat je verschil gaat hebben met een Telfort verbinding, want dat is toch ook een KPN dochter. Denk niet dan Simyo beter is dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xaero
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-09 11:43
Geen matches
Wat werkt die Mijn Simyo app pauper zeg.. Geen widgets, elke keer opnieuw inloggen etc. Hopelijk komt er snel een upgrade.. Nu Beltegoed Sinopia pleiten is is er nog maar weinig over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Elke keer opnieuw inloggen? Hij verloopt steeds na een paar dagen. Ben gisteren aangelogd, bij openen app zit ik er nu direct in.
Edit: wel de iOS app overigens, weet niet of dit nog verschilt van de Android app?

[ Voor 24% gewijzigd door dcl! op 11-06-2013 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics
  • Laatst online: 03-12-2021

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Geen matches
Vorige week de overstap voor het abonnement van mijn vrouw opgestart van Vodafone naar Simyo. Volgens de planning gaat het nummer volgende maand over.

Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Geen matches
En het wordt goedkoper om naar 0800- en 0900-nummers te bellen. De betaalde servicenummers mogen niet meer buiten de belbundels van de abonnementen voor mobiele telefoons vallen. Een 0900-nummer bellen buiten de abonnementsbundel kost doorgaans tussen de 25 en 35 cent, terwijl voor datzelfde belletje 10 tot 15 cent wordt betaald als het binnen de bundel valt. De postzegel wordt wel 6 cent duurder.
Iemand een idee hoe Simyo dat gaat regelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Geen matches
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Geen matches
Al een tijdje volg ik het Simyo forum mbt internet in het buitenland en waar ze zeiden dit te communiceren via de social media als dit er zou zijn moet je er blijkbaar achter komen via de tarieven pagina.

Er is dus blijkbaar internet in het buitenland maar ze hanteren (nog) geen aantrekkelijke bundels zoals VF en Tmobile maar gewoon het maximale tarief van 0.55 cent per mb

Dat is dus nog voor verbetering vatbaar laten we hopen dat dit er ook aan gaat komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Mm, de informatie op de Simyo website is echt ontzettend slecht.
Via het forum moet je er ook achter komen dat de apps (android/iPhone) inmiddels beschikbaar zijn, en nu dit weer.
En inderdaad jammer dat er geen buitenland bundels zijn. Maar goed, het begin is er...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:36
Slasher schreef op donderdag 04 juli 2013 @ 19:05:
Er is dus blijkbaar internet in het buitenland maar ze hanteren [...] gewoon het maximale tarief van 0.55 cent per mb
Ik neem aan dat alleen is voor het abonnement, want dat is dus minder dan ik hier in Nederland betaal (€1,00 per mb) bij Simyo Prepaid.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Geen matches
die 55 cent is wat ze maximaal mogen vragen toch (onlangs per 1 juli). Dat ze binnen Nederland voor prepaid een hoger bedrag vragen is blijkbaar volledig vrij.
Het kan ook best nog wel zo zijn dat internet in buitenland helemaal niet mogelijk is met prepaid, er is nog bitter weinig info over alles te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Waar zijn de goede oude tijden gebleven voor mobiel internet? Slechts twee jaar geleden bij Hi onbeperkt xtrasnel internet voor 2,50 euro per maand... nu wil ik mobiel internet bij Simyo, krijg je slechts 200 MB voor 5 euro per maand bij een jaarabo! Voor de rest was Hi stervensduur, dus daar na een jaar weer weg toen.

Nu slechts 100 minuten/sms en 200 MB voor 8 euro per maand bij een jaarabo.....

Klopt het trouwens echt dat als ik nu mijn bundel aanpas, dit pas per 1 augustus ingaat? Want ik kreeg mijn nieuwe mobiel echt 3 dagen na het begin van deze maand binnen... :P

Was trouwens in Rusland afgelopen tijd, en kreeg doodleuk een smsje van Simyo dat mobiel internetten slechts 456 ct/mb kost. Oftewel 4,56 euro!! Rusland valt niet binnen de EU..

[ Voor 28% gewijzigd door Deezers op 06-07-2013 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 23-09 23:48
Geen matches
Valt mee, in Senegal betaal je (weet niet meer welke provider) 11.91 euro per mb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timorad
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 24-09 19:00
Geen matches
Zojuist overgestapt van Vodafone naar Simyo, scheelt kwa maandbedrag behoorlijk wat. Bovendien gaat KPN 3G op 900mhz uitbreiden, dus hopelijk kan ik daar ook van mee profiteren. Bovendien is de mogelijkheid om oa internetbundels maandelijks te kunnen wijzigen erg fijn. Ben benieuwd wat het kwa bereik gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:34

IkWilbert

Het is mij!

Geen matches
Timorad schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 14:55:
Zojuist overgestapt van Vodafone naar Simyo, scheelt kwa maandbedrag behoorlijk wat. Bovendien gaat KPN 3G op 900mhz uitbreiden, dus hopelijk kan ik daar ook van mee profiteren. Bovendien is de mogelijkheid om oa internetbundels maandelijks te kunnen wijzigen erg fijn. Ben benieuwd wat het kwa bereik gaat doen.
Ik ben ook gestapt... 5 aug ga ik over op simyo. Ben vooral benieuwd naar de internetsnelheid... hoop niet dat het al te traag is in vergelijk met vodafone.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander817
  • Laatst online: 24-09 09:25

sander817

5260 Wp + 13,2GJ Zonneboiler

Geen matches
als ik overstap, wordt dan mijn huidige abo ook opgezegd door simyo>?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Geen matches
sander817 schreef op woensdag 10 juli 2013 @ 12:39:
als ik overstap, wordt dan mijn huidige abo ook opgezegd door simyo>?
Ja, heeft Simyo in ieder geval wel voor mij gedaan ivm nummberbehoud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Niet online
Voor de mensen die de mail niet in hun mailbox hebben gekregen:

We zien dat steeds meer klanten hun antwoorden vinden op simyo.nl of onze klantenservice online benaderen via ons forum, twitter of e-mail. Daarom komt ons gratis 0800 klantenservicenummer per 9 augustus te vervallen. Zo houden we onze kosten laag, zodat je goedkoop kunt blijven bellen.

Kom je er online niet uit? Dan kan je ons natuurlijk nog steeds gratis bellen via 1200 als je belt met je Simyo nummer.

Bel je vanaf een vaste lijn, dan kan je vanaf 9 augustus bellen naar 0900-8090 voor €0,35 per gesprek.
Let op! Je betaalt €0,35 per gesprek, dus de lengte van je gesprek heeft geen invloed op de kosten.
Voor het gemak vind je hier alle online mogelijkheden op een rij:

De meeste antwoorden vind je in onze veelgestelde vragen

Op Simyo.nl houden we alle veelgestelde vragen bij. Heb je een vraag? Grote kans dat je jouw antwoord hier vindt. Ga naar veelgestelde vragen

Bezoek het Simyo forum

Op het Simyo forum kan je veel antwoorden vinden en zelf vragen stellen. Je wordt niet alleen door ons binnen één werkdag geholpen, maar vaak ook door andere klanten! Meld je aan voor het Simyo Forum

Tweet je vraag

Staat je vraag niet op ons forum? Tweet dan je vraag naar @simyoNL en je krijgt snel antwoord.

Mail je vraag

Je kunt je vraag ook mailen, dan krijg je binnen 3 werkdagen antwoord. Mail je vraag: klik hier en vervolgens op "E-mail".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Geen matches
dcl! schreef op vrijdag 05 juli 2013 @ 10:46:
die 55 cent is wat ze maximaal mogen vragen toch (onlangs per 1 juli).
Per 01-07-14 gaat het tarief naar 24 cent, en als Nelie Kroes haar zin krijgt, internetten we gewoon met onze binnenlandse bundel over de grens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03:21

Exirion

Gadgetfetisjist

Geen matches
IkWilbert schreef op dinsdag 09 juli 2013 @ 15:14:
Ik ben ook gestapt... 5 aug ga ik over op simyo. Ben vooral benieuwd naar de internetsnelheid... hoop niet dat het al te traag is in vergelijk met vodafone.
Bij mij structureel 1.5 a 1.8 Mbit, al ruim 2 jaar :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-09 13:43
Tegenwoordig bieden ze ook de optie om voor €0,55 per MB te kunnen internetten in Zone 1-landen.
Maar dat werkt dus gewoon niet, ondanks dat ik het geactiveerd heb. Ook roaming stond (natuurlijk) ingeschakeld op mijn telefoon, maar dat maakte geen verschil. Hij maakte gewoon geen verbinding met internet.

Op hun forum staan er wel enkele meldingen over, dus ik denk niet dat het aan mij ligt. Ik heb overigens ieder netwerk geprobeerd, maar op geen enkele wilde het werken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Geen matches
Is het met de Simyo-app op android niet mogelijk om het wachtwoord voor goed te onthouden? Ik moet om de paar dagen mij wachtwoord weer inkloppen omdat de sessie dan verlopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Nu online

Ankh

|true

Geen matches
Toch jammer, sinds enige tijd is het bereik bij ons thuis een stuk slechter geworden (0~1 streepje). Enkel heeft Simyo niet zo veel zin om iets uit te zoeken lijkt wel. Heb het aangegeven en ze hebben "nagevraagd" bij KPN of er een netwerkstoring was. De persoon wilde niet verder iets uitzoeken en begreep ook niet dat een slecht bereik niet altijd betekend dat er storing is. Het is ook mogelijk dat KPN de masten minder vermogen geeft.

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Vraag het zelf eens na bij KPN, misschien dat je dan wat betere antwoorden krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barbas
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 23-09 19:19

Barbas

Gallego!

Ik zit zelf ongeveer een jaar bij Simyo en heb nooit problemen gehad. Nu heeft een collega sinds 3 maanden een abonnement bij Simyo. Sinds gisteravond is zijn abonnement afgesloten. Er is blijkbaar 2 gb gedownload via 3g, en dat terwijl hij op het werk zat. Hij heeft een Lumia 800. Vanochtend Simyo gebeld maar die geven enkel aan dat hij het bedrag dient te betalen en dat zij verder niks kunnen doen (eigen schuld dikke bult). Hij heeft nu een rekening van 250€.

Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt bij Simyo? Rest hem nog een andere optie dan gewoonweg de rekening te betalen? Ik heb wel in een ander topic een soortgelijk verhaal gevonden maar daar is niet op gereageerd.

Mejor así

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Geen matches
Wow, slecht zeg dat je binnen Windows Phone geen data-limiet via mobile data kunt instellen.
Ben blij dat dat standaard in Android ingebakken zit. Ik heb best redelijk zicht op m'n datagebruik, maar je hoeft maar een foute app binnen te halen, en je complete portemonnee wordt leeggetrokken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
Geen matches
pven schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 08:16:
Is het met de Simyo-app op android niet mogelijk om het wachtwoord voor goed te onthouden? Ik moet om de paar dagen mij wachtwoord weer inkloppen omdat de sessie dan verlopen is.
Ja, na 3-4 dagen moet je standaard opnieuw aanloggen. Daar zijn veel klachten over op het forum, en hopelijk gaan ze dat corrigeren in een update. Maar voorlopig zal het nog wel even zo blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Geen matches
De Simyo app is sowieso erg kaal, je kunt niet eens zien welke extra kosten je hebt gemaakt bijvoorbeeld in het buitenland met SMS of Data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Geen matches
Vanaf volgende maand ook eindelijk de overstap van een veels te duur abonnement naar sim-only via Simyo.

Hoelang duurt het ongeveer voordat alles opgestuurd en functioneel is (heb geen nummerbehoud), dan kan ik daar rekening mee houden met bestellen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Geen matches
RDMA schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:01:
Vanaf volgende maand ook eindelijk de overstap van een veels te duur abonnement naar sim-only via Simyo.

Hoelang duurt het ongeveer voordat alles opgestuurd en functioneel is (heb geen nummerbehoud), dan kan ik daar rekening mee houden met bestellen. :)
Ehm... bij mij was het een dag of twee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Geen matches
IkWilbert schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:05:
[...]

Ehm... bij mij was het een dag of twee
Bedankt. Dat is lekker vlot, kan ik mooi vlak voor mijn huidige eind-contractdatum bestellen.

[ Voor 3% gewijzigd door RDMA op 17-07-2013 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icecreamfarmer
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-09 11:19

icecreamfarmer

en het is

Geen matches
Slasher schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:00:
De Simyo app is sowieso erg kaal, je kunt niet eens zien welke extra kosten je hebt gemaakt bijvoorbeeld in het buitenland met SMS of Data.
Dat kun je online ook niet zien in de lopende maand.
We super irritant trouwens.

ik zie ik zie wat jij niet ziet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:53
Geen matches
RDMA schreef op woensdag 17 juli 2013 @ 13:19:
[...]

Bedankt. Dat is lekker vlot, kan ik mooi vlak voor mijn huidige eind-contractdatum bestellen.
Houdt wel rekening met je opzegtermijn. Meestal is die 1 maand en wordt per maand automatisch verlengt. Je kunt bij Simyo to 8 weken van te voren nummerportering aanvragen. Ik ga eind augustus over en heb de simkaart al klaarliggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Geen matches
jongetje schreef op donderdag 18 juli 2013 @ 10:10:
[...]

Houdt wel rekening met je opzegtermijn. Meestal is die 1 maand en wordt per maand automatisch verlengt. Je kunt bij Simyo to 8 weken van te voren nummerportering aanvragen. Ik ga eind augustus over en heb de simkaart al klaarliggen.
Heb mijn huidige abonnement al opgezegd, die stopt dus op de eind-contract datum. Nummer overzetten ga ik niet doen, krijg gewoon een nieuw nummer via Simyo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Heb een sim only van simyo van 3 euro.

Ben tevreden over Simyo, overzicht facturering daarintegen mag wat makkelijker. Je krijgt een e-mail notificatie met de melding dat de factuur klaarstaat. Op de website. Waarom niet gewoon via e-mail een pdf-je meesturen? Of is dat puur vanwege veiligheid zo opgezet misschien?

Ik heb gebeld & geinternet in het buitenland en moet zeggen dat de kost daarvan zeer meevallen, dus in de paar maanden dat ik Simyo heb weinig te klagen.

Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Laatst online: 23-09 02:20
Geen matches
Ze hebben afgelopen weekend de snelheid behoorlijk verhoogd: https://forum.simyo.nl/in...et-snelheid-omhoog-12779/

Van 2/0,3 mbit naar 14,4/2 mbit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

En ook weer heerlijke communicatie hierover, via een topic op het forum moet je er maar achter komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:59
Geen matches
Heb mobiel internet op de site ff uitgezet en ff gewacht en dan weer aangezet en heb nu ook 14mbit :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Nu online

Ankh

|true

Slasher schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 08:00:
En ook weer heerlijke communicatie hierover, via een topic op het forum moet je er maar achter komen.
Gratis upgrade naar 14Mbit en dan dit.. :z

Indien je nu de snelheid wilt moet je inloggen en wat uitvoeren. Je krijgt het niet automatisch.
Als ze nu een mailing eruit gooien, met de melding dat elke klant moet inloggen en wat moeten uitvoeren, dan is het ook weer niet goed. :F

Zoals bij de kabelinternetters worden zulke dingen vaak per regio aangepast. Dat kan je niet ineens doen, dan kan je net zo goed je helpdesk met 100 man vergroten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Geen matches
Ankh schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 08:32:
[...]

Gratis upgrade naar 14Mbit en dan dit.. :z
Hoezo? Daar hoor je mij niet over, je zou gelijk hebben als je er niets voor hoeft te doen. In dit geval is het wel zo, je moet namelijk in je persoonlijk Simyo pagina internet aan- en uitzetten.

Omdat er niet over gecommuniceerd wordt, weet het gros dit niet, en je moet er maar via forums achterkomen waar de moderators het bevestigen in de trant van: " O ja dat is inderdaad zo"

Mijn constatering staat niet op zichzelf, ook met internet in het buitenland is er nog steeds niet over gecommuniceerd. Het lijkt me ook dat dit erg interessant is voor Simyo klanten, want: Je moet er zelf ook nog iets voor doen, namelijk weer inloggen op je eigen Simyo pagina om een optie aan te zetten.

Dus ja, ik vind dat simyo flinke steken laat vallen op het gebied van communicatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Geen matches
Slasher schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 08:49:
[...]

Dus ja, ik vind dat simyo flinke steken laat vallen op het gebied van communicatie.
Dat is wel jammer inderdaad, ik hoor het ook voor het eerst, kan me persoonlijk weinig schelen omdat ik altijd via wifi inetrnet & data staat uit, maar anderen zouden dit juist erg graag willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Geen matches
Er wordt ook nog gecommuniceerd vanuit Simyo geven ze aan.
Mogelijk wachten ze een newsletter af of willen ze het per 1 augustus melden. Wie weet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Nu online

Ankh

|true

Slasher schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 08:49:
[...]

Hoezo? Daar hoor je mij niet over, je zou gelijk hebben als je er niets voor hoeft te doen. In dit geval is het wel zo, je moet namelijk in je persoonlijk Simyo pagina internet aan- en uitzetten.

Omdat er niet over gecommuniceerd wordt, weet het gros dit niet, en je moet er maar via forums achterkomen waar de moderators het bevestigen in de trant van: " O ja dat is inderdaad zo"

Mijn constatering staat niet op zichzelf, ook met internet in het buitenland is er nog steeds niet over gecommuniceerd. Het lijkt me ook dat dit erg interessant is voor Simyo klanten, want: Je moet er zelf ook nog iets voor doen, namelijk weer inloggen op je eigen Simyo pagina om een optie aan te zetten.

Ben ik met je eens, maar ik kan hierin het wel begrijpen waarom ze dit nog niet hebben gecommuniceerd.
Daarnaast is dit door een gebruiker opgemerkt, die waarschijnlijk toevallig zijn internet heeft moeten resetten. Misschien wilde ze inderdaad na de vakantie periode het wereldkundig maken.

Ik kan me de wedloop van internet van vroeger nog herinneren. Dat kabel net op kwam en tegen ADSL aan het opboksen was qua snelheid. Toen werd er niet eens wat gecommuniceerd als upgrade. (ik lijk wel oud op deze manier :X )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Geen matches
Maar met internet in het buitenland hadden ze dit allang kunnen doen, dit is al een maand actief, en ik kan me voorstellen dat veel vakantiegangers dit toch graag hadden willen weten deze maand, vind dat echt slordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Vooral nu de roamingkosten in het buitenland omlaag zijn sinds juli en dit icm sneller internet is toch wel iets wat onopgemerkt mag blijven voor zo lang. Iemand die bijv foto's in de cloud wil dumpen via zijn telefoon of echt zwaar internet gebruikt. Maar misschien is het wel erg bewust om deze redenen niet gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Geen matches
XoReP schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 08:24:
Heb mobiel internet op de site ff uitgezet en ff gewacht en dan weer aangezet en heb nu ook 14mbit :*)
Wat is 'ff gewacht' ongeveer. Paar seconden, minuten, whatever? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Geen matches
pven schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:18:
[...]

Bij mij was het ongeveerd 5 minuten, haal nu 5.5mbit.
XoReP schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 08:24:
14.4 echt met een speedtest gehaald? Die snelheden haal je in de praktijk niet echt toch? Het is meer een theoretisch haalbare snelheid.

[ Voor 43% gewijzigd door Slasher op 31-07-2013 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Geen matches
Slasher schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 09:57:
Maar met internet in het buitenland hadden ze dit allang kunnen doen, dit is al een maand actief, en ik kan me voorstellen dat veel vakantiegangers dit toch graag hadden willen weten deze maand, vind dat echt slordig.
Dat je ook in het buitenland gebruik kunt maken wordt gewoon per SMS gemeld wanneer je in een ander land komt.

Fotografie: | Flickr | Canon 5DII + 20mm + 35mm + 50mm + 100mm || Hardlopen: Strava PR 5km: 20:26 10km: 44:35 HM 1:39:58

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Geen matches
inquestos schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:44:
[...]

Dat je ook in het buitenland gebruik kunt maken wordt gewoon per SMS gemeld wanneer je in een ander land komt.
Niet helemaal waar, ja je krijgt deze SMS met informatie, maar die kreeg je ook toen Simyo het nog niet aanboodt. En je moet alsnog ergens internet hebben om de optie op je persoonlijke Simyo pagina aan te zetten.

Maar dat onzegt Simyo niet om nieuwe features fatsoenlijk te communiceren. Op het Simyo forum zijn meer mensen die klagen daarover.

[ Voor 25% gewijzigd door Slasher op 31-07-2013 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
Geen matches
Als iemand die regelmatig de grens passeert kan ik je wel melden dat het melden in het SMS'je van de mogelijkheid van internet in het buitenland toch behoorlijk recent is. En ik neem aan dat wanneer je interesse hebt om internet in het buitenland te gebruiken je dat ook al in Nederland doet, dus die optie hoef je dan niet meer aan te vinken. Hoe goed het allemaal werkt weet ik niet, tot nu toe geen gebruik van gemaakt.

Maar inderdaad kan de communicatie van Simyo beter, maar ze moeten ergens op besparen om goedkoop te moeten blijven. Als je topservice wil moet je naar een andere aanbieder. Zo zie ik het iig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Zijn hier simyo VOIPers? : http://webwereld.nl/mobil...r-schendt-netneutraliteit
inquestos schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 11:16:
Als iemand die regelmatig de grens passeert kan ik je wel melden dat het melden in het SMS'je van de mogelijkheid van internet in het buitenland toch behoorlijk recent is. En ik neem aan dat wanneer je interesse hebt om internet in het buitenland te gebruiken je dat ook al in Nederland doet, dus die optie hoef je dan niet meer aan te vinken. Hoe goed het allemaal werkt weet ik niet, tot nu toe geen gebruik van gemaakt.

Maar inderdaad kan de communicatie van Simyo beter, maar ze moeten ergens op besparen om goedkoop te moeten blijven. Als je topservice wil moet je naar een andere aanbieder. Zo zie ik het iig :)
Er zijn 2 vinkjes op je pagina, een voor het binnenland en een voor het buitenland. Die van het buitenland moet je echt zelf aanzetten anders doet die het niet ook al staat binnenland aan.

[ Voor 87% gewijzigd door MegaTronics op 31-07-2013 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Vaag verhaal: het lijkt alsof één onderzoeker een testje heeft gedaan, en adhv die uitslag concludeert dat Simyo niet goed bezig is. 8)7

Overigens zet me dit wel aan het denken, want vanavond ga uiteraard even naar Voip kijken. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan-E
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 08:36
Geen matches
Die reactie van de directeur van Simyo is nog vager. Skype en Viber zijn namelijk geen normale Voip-diensten en werken niet over poort 5060.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• inquestos
MegaTronics schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:08:
Zijn hier simyo VOIPers? : http://webwereld.nl/mobil...r-schendt-netneutraliteit

[...]

Er zijn 2 vinkjes op je pagina, een voor het binnenland en een voor het buitenland. Die van het buitenland moet je echt zelf aanzetten anders doet die het niet ook al staat binnenland aan.
Ik had natuurlijk wel even gecheckt voor ik mijn bericht postte, en ik heb geen specifieke aanvinkmogelijkheid voor het buitenland internetten. Maar ik heb prepaid. Zou dus kunnen dat ik geen mogelijkheid heb voor datagebruik in het buitenland, maar wel de SMS'jes krijg. Nog niet uitgeprobeerd, maar dat zou dus wel behoorlijk slecht en verwarrend zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegaTronics

MegaTronics

Chef WiFi Kabels

Geen matches
Jan-E schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:36:
Die reactie van de directeur van Simyo is nog vager. Skype en Viber zijn namelijk geen normale Voip-diensten en werken niet over poort 5060.
Iets met klok en klepel. :p
inquestos schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 12:40:
[...]

Ik had natuurlijk wel even gecheckt voor ik mijn bericht postte, en ik heb geen specifieke aanvinkmogelijkheid voor het buitenland internetten. Maar ik heb prepaid. Zou dus kunnen dat ik geen mogelijkheid heb voor datagebruik in het buitenland, maar wel de SMS'jes krijg. Nog niet uitgeprobeerd, maar dat zou dus wel behoorlijk slecht en verwarrend zijn.
Ik heb een abonnement bij Simyo. Het zou dus kunnen dat het momenteel alleen werkt voor abonnees.

Edit: Ik heb ook nog een prepaid kaart van Simyo en daar is inderdaad de optie voor internet in het buitenland niet aanwezig.

[ Voor 25% gewijzigd door MegaTronics op 31-07-2013 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SannrHerr
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 22-09 11:46

SannrHerr

Furor Teutonicus!

http://www.simyo.nl/tarie...=Tarieven_Mobiel_internet

Ook hier worden de hoge snelheden gewoon weergegeven. Echter heb ik nogsteeds 2Mb down 360Kb up Ook na het uitschakelen van internet op de website en het uitschakelen van mijn telefoon gedurende 15 minuten.

Zit hier in hartje arnhem in 14.4Mb gebied, en mijn telefoon snapt HSDPA 7.2Mb.

Zwaardtijd, speertijd | Schilden splijten | Windtijd, wolftijd | Eer de wereld vergaat | Geen enkel mens | Zal den ander sparen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoffy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:04
SannrHerr schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 15:56:
http://www.simyo.nl/tarie...=Tarieven_Mobiel_internet

Ook hier worden de hoge snelheden gewoon weergegeven. Echter heb ik nogsteeds 2Mb down 360Kb up Ook na het uitschakelen van internet op de website en het uitschakelen van mijn telefoon gedurende 15 minuten.

Zit hier in hartje arnhem in 14.4Mb gebied, en mijn telefoon snapt HSDPA 7.2Mb.
ik ook heb het ongeveer 10 min uitgezet en daarna weer aan maar nogsteeds onder de 2 mbit :-( is het dan alleen voor nieuwe abbonees ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kid1988
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20-09 10:13
Geen matches
Net even bij mijn vriendin geprobeerd. Haal geen volle snelheid (4.03Mb in 7.4Mb gebied). Maar het is in ieder geval sneller dan 2Mb. (Lumia 620, HSDPA+)

Bij mezelf kom ik niet hoger dan 1.6Mb down, maar upload is wel 600Kb, dus dat ik wel een aanduiding dat het sneller is dan het oorspronkelijk hoorde te zijn. Kan ook zijn dat mijn toestel wat ouder is (maximaal HSDPA, 7.2Mb)

edit: Kwartiertje uit gehad btw, op beide accounts, en ook beide toestellen uitgeschakeld

[ Voor 10% gewijzigd door kid1988 op 31-07-2013 20:01 ]

kid1988 wijzigde deze reactie 26-11-1998 04:19 (101%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Laatst online: 23-09 07:58
Geen matches
Hoe zit het met het bereik van Simyo, maakt het gebruik van alle masten van KPN? Ik overweeg om over te stappen naar Simyo vanaf Vodafone, Vodafone heeft me ook een aanbod gedaan maar dat ligt alsnog ~7.- p/m hoger dan Simyo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dcl!
knoffy schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 16:36:
[...]

ik ook heb het ongeveer 10 min uitgezet en daarna weer aan maar nogsteeds onder de 2 mbit :-( is het dan alleen voor nieuwe abbonees ?
Nee, maar volgens mij zit er een flinke vertraging in (of is de boel bij Simyo misschien overbelast?). Een 25 minuten na het uitschakelen in mijn simyo (en dus 20 minuten nadat het weer was aangezet) verdween ineens 3g op de telefoon, dus blijkbaar duurt dat enorm lang bij Simyo.

Om weer 3g terug te krijgen moest ik de telefoon aan-/uitzetten. Toen had ik wel meer snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-09 14:12

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Xevoo schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:09:
Hoe zit het met het bereik van Simyo, maakt het gebruik van alle masten van KPN?
Ik merk geen verschil tussen Hi en Simyo, dus ik zou zeggen van wel.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteMe_
  • Niet online
Ultraman schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:39:
[...]
Ikzelf ben ook van Hi naar Simyo gegaan en ook ik heb geen verschil eigenlijk, gaat gewoon goed

[ Voor 3% gewijzigd door ByteMe_ op 01-08-2013 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knoffy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 00:04
dcl! schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:24:
[...]

Nee, maar volgens mij zit er een flinke vertraging in (of is de boel bij Simyo misschien overbelast?). Een 25 minuten na het uitschakelen in mijn simyo (en dus 20 minuten nadat het weer was aangezet) verdween ineens 3g op de telefoon, dus blijkbaar duurt dat enorm lang bij Simyo.

Om weer 3g terug te krijgen moest ik de telefoon aan-/uitzetten. Toen had ik wel meer snelheid.
inderdaad het duurt wel ff voordat het doorgevoerd is, haal nu iets van 5 max maar meestal 3,5. toch leuk wat meer snelheid voor niks. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Laatst online: 23-09 07:58
Ultraman schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:39:
[...]
Thanks!
RonaldDesigns schreef op donderdag 01 augustus 2013 @ 11:39:
[...]

Ikzelf ben ook van Hi naar Simyo gegaan en ook ik heb geen verschil eigenlijk, gaat gewoon goed
Ook bedankt!
Dan ga ik een deze weken mijn abbo bij Vodafone eens stopzetten en bij Simyo aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:59
Geen matches
pven schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:18:
[...]

Denk hooguit 5 minuten dat het was
Slasher schreef op woensdag 31 juli 2013 @ 10:19:
[...]

Bij mij was het ongeveerd 5 minuten, haal nu 5.5mbit.

[...]

14.4 echt met een speedtest gehaald? Die snelheden haal je in de praktijk niet echt toch? Het is meer een theoretisch haalbare snelheid.
Nee bedoelde de theoretische, haal iets van 12/13MBit @ omgeving Amstelveen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caspervm
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-05 12:19
Geen matches
Zojuist een 100 min/sms en 1000MB bundel afgesloten bij Simyo. Moet helaas nog wel een maandje wachten, omdat m'n abonnement bij T-Mobile nog loopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:09
Geen matches
Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/android/534412427.png
Dit was gistermiddag ergens rond Alkmaar (in beweging).

Nu twee maanden klant bij Simyo en dik tevreden.
De informatie die je krijgt over het aanpassen van je bundel is wel erg verbose, een bijkomend voordeel is dat het dan ook wel kristalhelder is wat er gebeurt.

De dekking is goed. T-mobile heeft wel duidelijk beter bereik onder de grond (metro's bijvoorbeeld).
De internetsnelheid is voldoende voor bijna alles wat je mobiel doet. (lees: geen 720P proberen te streamen vanaf je NAS).

Inmiddels helemaal genezen van het verwaarloosde melkkoe syndroom wat ik had opgelopen bij Vodafone.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MmarkM
  • Niet online
Ook bij mij werkt de nieuwe snelheid ook. Heb nog een heel oude bundel van ergens uit 2009 die ik nog gebruik. Heb de hele nacht me internet op mobiel uitgezet, vanmorgen aangezet en hij werkt. Bij mij werkte hij niet toen ik hem enkele minuten had uitgezet, maar de hele nacht dus wel >:)

Afbeeldingslocatie: http://img16.imageshack.us/img16/394/osy3.png

[ Voor 16% gewijzigd door MmarkM op 03-08-2013 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-09 15:20
Geen matches
Ook ik zit alweer een jaar bij Simyo en ben super tevreden. Ik heb onlangs mijn abonnement omgezet in een jaar i.v.m. een maand.

€13,00 euro voor 100min + 1gb data.

edit: Ook in behaal inmiddels de nieuwe snelheid. Super! 10mbit voluit!

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Geen matches
Sinds vanmorgen ook actief bij Simyo, kom van Vodafone. Alles lijkt te werken behalve gebeld worden... als ik mijn nummer bel krijg ik een stem te horen dat het nummer niet in gebruik is... kan wel gewoon uit-bellen en internetten. Hoelang duurt het normaal gesproken voordat alles werkt? Heb al een aantal maal mijn toestel opnieuw opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
Geen matches
Dat klinkt alsof je nummer (nog) niet (volledig) geporteerd is.
Komen uitgaande oproepen wel binnen vanaf je eigen telefoonnummer?

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Geen matches
Raymond P schreef op maandag 05 augustus 2013 @ 12:19:
Dat klinkt alsof je nummer (nog) niet (volledig) geporteerd is.
Komen uitgaande oproepen wel binnen vanaf je eigen telefoonnummer?
Ja, als ik iemand anders bel zie ik netjes mijn nummer staan. Volgens de KS van Simyo kan het tot 17.00 uur duren voordat alles werkt. Bij voorgaande porteringen was het altijd minuten werk... :|

[ Voor 17% gewijzigd door IkWilbert op 05-08-2013 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
Vodafone > Simyo duurde hier ook een enkele minuut.

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IkWilbert

IkWilbert

Het is mij!

Geen matches
Even een update, kan nu gebeld worden. Heeft even geduurd maar alles werkt nu.

Pagina: 1 ... 17 ... 27 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Voor storingen: https://allestoringen.nl/storing/simyo