Zo, mijn V9999/TD is vandaag gekomen. Ik haal mijn oude kaart eruit, V9999/TD erin: corruptie. Zodra je de splash van XP ziet, veegt het indicatiebalkje rare pixels het scherm op. Zodra Windows zou moeten komen, ziet alles er raar uit en zie ik onderin ook een brede horizontale balk met allerlei pixels van vreemde kleuren. Ook kon ik niks doen, behalve de uitknop 4 sec. ingedrukt houden.
Nouja, kan gebeuren. Ik heb de BIOS even opnieuw correct ingesteld, daarna Windows opnieuw geinstalleerd. Ging het allemaal prima. Nadat Windows erop stond, heb ik als allereerst SP2 erop gezet (dus nog geen drivers programma's of wat dan ook). Ging allemaal goed, totdat ik opnieuw moest opstarten na de installatie van SP2. Na het opstarten exact dezelfde problemen weer. Nu zag ik echter wel wat flarden van het Windows Aflsuiten scherm (?). Ook nu weer kon ik niets anders dan uitzetten.
Iemand ideeen? Drivers kunnen het iig niet zijn. Veilige modus, of VGA modus werken ook niet.
Overigens zie ik bij het opstarten ook niet meer eerst de VGA bios, iemand die dit kan bevestigen of tegenspreken?
[
Voor 9% gewijzigd door
Brent op 27-10-2005 21:26
]