Verwijderd
bron http://ds.ign.com/articles/661/661073p1.htmlEven more interesting: Tony Hawk DS will have downloadable content. Every week, Vicarious Visions will create a custom challenge within an existing skatepark that everyone will be able to compete in, with the top skaters' scores and ghost data uploaded to the servers for people to peek in and see just how they did what they did.
nice!
Dawn of Sorrow?
http://www.konami.com/gs/officialsites/castlevania/
[ Voor 20% gewijzigd door seamus21 op 25-10-2005 17:27 ]
Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...
Verwijderd
GastVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:10:
Pacman roll besteld!!!!! .. nu afwachten hoe lang dat duurt!!.. Is play asia trouwens een beetje bekend ivm creditcard enzo!!

- relax!!!!!! (te veel uitroeptekens!)
- uhm..... ( te veel punten
En maak normale zinnen, dit hoe je nu al een tijdje post vrij moeilijk leesbaar.
Ik laat Pack 'n Roll nog maar even zitten, heb al genoeg spellen voor mijn DS die ik nog niet uitgespeeld heb.
This space is occupied
Verwijderd
play-asia vind ik persoonlijk de beste online games winkel, nooit problemen mee gehad, alles goed verpakt, en redelijk snel in verzenden.Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 18:10:
Pacman roll besteld!!!!! .. nu afwachten hoe lang dat duurt!!.. Is play asia trouwens een beetje bekend ivm creditcard enzo!!
Verwijderd
Oke ik zal er aan denken in het vervolg. Zit te twijfelen of ik hem toch wel ga bestellen. Ik had hem nog niet besteldTheEvilCuber schreef op dinsdag 25 oktober 2005 @ 19:26:
[...]
Gast![]()
- relax!!!!!! (te veel uitroeptekens!)
- uhm..... ( te veel punten
En maak normale zinnen, dit hoe je nu al een tijdje post vrij moeilijk leesbaar.
Ik laat Pack 'n Roll nog maar even zitten, heb al genoeg spellen voor mijn DS die ik nog niet uitgespeeld heb.
Ik had hier op het forum gelezen dat je alle hondjes vrij kan spelen bij Nintendogs. Dat klopt ik kan ook andere hondjes krijgen maar dat wordt voor mij gekozen welke:? terwijl ik hier wel eens las van ik koos dat en dat hondje erbij hoe zit dat?
Mario Kart DS Demos Confirmed
20 Oct 2005 by Kaygen
Retailers are giving you the chance to get your hands on Mario Kart DS ahead of its release.
In rumoured news, sources have indicated that retailers will be getting demo versions of Mario Kart in-store, by late October. So for those of you who are as desperate to get your hands on it, this is great news.
And another rumour is, for those select few that pre-order Mario Kart DS from participating retailers, just like the JAP and USA releases, you will recieve the Mario Kart DS stylus and "checkered flag" thumb strap..
With the possibility of the demo appearing, the stylus and thumb strap, it looks like Nintendo will be pumping Mario Kart DS for all its worth, which is a good thing...
Mario Kart DS will be released Australia-wide November 17 - just four weeks away!
Update
It seems once again Aussie-Nintendo has been correct with its rumours. From today onwards, people can head down to their local Electronics Boutique store and have a go of the Mario Kart DS demo.
We aren't sure if other retailers have their copies. But for now, head down to your local EB and check out the MK DS Demo in-store...
Don't forget to pre-order your copy so you dont miss out!
Stay tuned to A-N for more exciting rumours coming your way.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Geweldig nieuws! Ben al een tijdje op zoek geweest, maar kan deze demo nergens vinden. Iemand enig idee of die al te downloaden valt, zodat de mensen met een Passme/flashcard dit briljante spel kunnen uitproberen?
Gewelidg dat je nu de main character als badguy hebt, leuk gedaan! Nu nog ff het laatste deel voor het derde einde unlocken...
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Play Asia is lekker bezig deze dagen, de game is volledig in 't engels dus laat deze kans niet lopen

[ Voor 15% gewijzigd door RSP op 26-10-2005 12:03 ]

Gister Pac 'n Roll en nu dit, gaat weer goed met me geld

[ Voor 15% gewijzigd door Timen op 26-10-2005 12:50 ]
Verwijderd
Hopelijk ziet de echte versie ( want deze is duidelijk gephotoshopt ) er beter uit.Icelus schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 17:41:
Mario Kart bundel Europa
Beetje kaal...
[afbeelding]
Denk het nietVerwijderd schreef op woensdag 26 oktober 2005 @ 18:02:
[...]
Hopelijk ziet de echte versie ( want deze is duidelijk gephotoshopt ) er beter uit.
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
[ Voor 8% gewijzigd door lukaso op 27-10-2005 15:11 ]
Ha dat probleem liep ik ook al tegenaan gisteren.lukaso schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:10:
nou dankjewel jongens, pac n roll is nu out of stock, net nu mijn geld binnen is op mn paypal account
Verdervelijk volk hier
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Zelfde probleem hierzo. Had het ook al met Catch! Touch! Yoshi! een paar maanden geleden.. maar ik had inmiddels net niet meer genoeg geld op m'n Paypal staan om dit direct te bestellen.lukaso schreef op donderdag 27 oktober 2005 @ 15:10:
nou dankjewel jongens, pac n roll is nu out of stock, net nu mijn geld binnen is op mn paypal account
Nu lijkt me dit eerlijk gezegd ook geen volledig geniaal spel, dus ik blijf gewoon trouw de aanbiedingen volgen
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Veel winkels vinden het een B game en nemen niet de moeite om het in te kopenGrote Smurf schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 13:21:
Ligt het aan mij of zijn sommige DS spellen heel slecht verkrijgbaar in de winkels? Ik ben nu al een tijdje op zoek naar Castlevania maar kom hem echt nergens tegen. En dat is niet het enige spel wat ik niet tegen kom. Natuurlijk is het internet ook een optie, maar dat ter zijde.

This space is occupied

edit: Dit is dus die Yoshi demo die je in sommige winkels ziet.
[ Voor 14% gewijzigd door Captain N op 29-10-2005 15:47 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik vraag me af of je met de DS versie nog op het kasteel kan komen (zonder kanon) Ik gok van wel maar het lukte me net niet
[ Voor 11% gewijzigd door Max|Burn op 29-10-2005 18:24 ]
Verwijderd

Dit lijkt me echt zo'n titel die automatisch goed verkoopt vanwege de mario-connectie, en vertalen kan ook niet al teveel werk zijn. Ik had verwacht dat het dit jaar nog wel in alle werelddelen zou verschijnen. Vaag gedoe, misschien ga ik dan toch de japanse versie maar bestellen.
Kun je er wellicht nog wat meer over vertellen?Verwijderd schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 01:23:
Ik kan je Super Princess Peach aanraden, dat is een beetje een mengelmoes van alle mario's, hij doet me het meeste aan mario 2 denken en grafisch is het spel echt dik in orde, het geluid ook! Het spel maakt goed gebruik van de DS speakertjes.
Geef dit spel een kans, en hij is redelijk import vriendelijk
En heb je het al uitgespeeld? Hoe is de lengte? En de moeilijkheidsgraad? Ik heb net een video bekeken, en met de gameplay zit het verder wel goed volgens mij.
De tekst zie je niet zo heel veel verschijnen. Je hebt alleen in de levels (in het begin in ieder geval) veel van de 'hulp-blokjes'. Als je daar tegenaan springt krijg je zo'n tekstballontje met informatie over trucjes die je kunt doen enzo, en tips. Op zich zou het wel handig zijn als je dat zou kunnen lezen, maar met trail-and-error kom je ook een eind en kan je veel uitvinden.Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 21:49:
Zat net op IGN een stukje over Peach Princess te lezen. Is dat spel nog helemaal niet aangekondigd voor US of Europa?! Is Nintendo soms gek geworden?![]()
Dit lijkt me echt zo'n titel die automatisch goed verkoopt vanwege de mario-connectie, en vertalen kan ook niet al teveel werk zijn. Ik had verwacht dat het dit jaar nog wel in alle werelddelen zou verschijnen. Vaag gedoe, misschien ga ik dan toch de japanse versie maar bestellen.
[...]
Kun je er wellicht nog wat meer over vertellen?Ik ben heel erg benieuwd naar dit spel. Hoe zit het met de tekst? Alleen een intro-filmpje en daarna gewoon levels afwerken? Of zitten er toch nog meer tussenfilmpjes tussen de levels door?
En heb je het al uitgespeeld? Hoe is de lengte? En de moeilijkheidsgraad? Ik heb net een video bekeken, en met de gameplay zit het verder wel goed volgens mij.Het zijn gewoon nieuwe levels in SMB2-stijl.
Ik ben nog niet zo heel ver, omdat ik op het moment vast zit in het begin. (Weet niet hoe ik de eerste eindbaas moet verslaan.

Voor zover ik heb gezien, geen tussenfilmpjes.
Verder, leuk spel idd. Lekker SMB-nostalgie.
[ Voor 13% gewijzigd door Milenco op 30-10-2005 03:50 ]
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Ja, Matt van IGN had het daar laatst over. Dat Super Mario Baseball tig keer zo snel de winkel uit vloog als Battalion Wars. (Terwijl Baseball niet zo'n bijzonder spel schijnt te zijn, en hij over Battalion Wars heel enthousiast was). Ik denk dus inderdaad dat Nintendo gelijk heeft. Als ze er een Mario Wars van hadden gemaakt had het ongetwijfeld meer verkocht.Deddiekoel schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 10:38:
Ik begreep uit de verkopen in Japan dat Peach Princess minder verkoopt dan verwacht voor een game die old-skool Mario gameplay combineerd. Misschien heeft Nintendo dus wel gelijk door overal expliciet Mario in de titel op te nemen om zo meer te verkopen. Ik hoop het niet...
Maar ja aan de andere kant. Het kan natuurlijk best, een nieuwe franchise succesvol introduceren. Sony heeft met de komst van de PS2 ook gewoon Spyro en Crash Bandicoot het raam uit geflikkerd.
Alleen speelt Mario nog steeds veel lekkerder dan al die andere games.
Een US versie van Peach Princess schijnt toch nog in ontwikkeling te zijn (volgens veel mensen op gamefaqs). Dus ik wacht het nog even af. Wat ik de hele tijd lees is dat het een makkelijk spel is, alleen dat de eindbazen nogal irritant zijn als je geen japans kunt lezen... daar heb ik toch niet zo'n zin in. Als hij nou echt niet uitkomt buiten japan ga ik hem natuurlijk wel importeren. Maar zolang er nog kans is op een engelstalige versie heb ik liever die.
Op dezelfde manier als SM64? Dus via de zijkant van het kasteel die superjump van mario en dan walljumpen?MaxBurn schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 13:10:
Hm..yup, op de DS kan je met SM64DS ook op het kasteel zonder kanon
In dat geval moet ik toch wat beter oefenen.
[ Voor 21% gewijzigd door Max|Burn op 30-10-2005 16:14 ]
Die manier bedoelde ik ook.MaxBurn schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 16:14:
Die manier moet ook kunnen (via die dijk/heuvel, maar was me nog niet gelukt) maar je kan ook een triple doen daar vlakbij tegen de muur en dan een wallkick en vervolgens tegen de muur ernaast (90gr hoek) weer een wallkick.
spoiler:Ik kan me alleen herinneren dat Yoshi er dan ook al was met 99 levens, maar nu dus niet
Die games zijn gewoon stuk voor stuk goed en tsja dat het allemaal de naam Mario draagt maakt mij niks uit.
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
lolMaxBurn schreef op zondag 30 oktober 2005 @ 20:52:
De rest: STERF!
Zucht... dat was zo'n beetje de situatie zoals ten tijde van de snes.
Daarna werd het denk ik duurder om spellen te maken, en dus ook meer druk om er een verkoopsucces van te maken. Ik kan me voorstellen dat Super Tennis door misschien 5 mensen in een paar weken in elkaar is gezet. Terwijl Mario Tennis waarschijnlijk een heel team veel langer heeft gekost.
Verwijderd
Nintendogs is ook best leuk.
Nu heb ik van een vriend twee GBA spellen geleend te weten:
- Super mario Advance
- Mario & Luigi Superstar Saga.
Nu is de tweede erg verslavend en ik ging elke keer braaf saven.
Nu wou ik even verder spelen en is mijn save game weg.. Van super Mario advance blijven de savegames wel bestaan... Hoe is dit mogelijk
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Er zitten geen tussenfilmpjes tussen de levels, wel de werelden, maar die filmpjes (verhaaltjes) zijn echt niet boeiend.Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2005 @ 21:49:
Zat net op IGN een stukje over Peach Princess te lezen. Is dat spel nog helemaal niet aangekondigd voor US of Europa?! Is Nintendo soms gek geworden?![]()
[...]
Kun je er wellicht nog wat meer over vertellen?Ik ben heel erg benieuwd naar dit spel. Hoe zit het met de tekst? Alleen een intro-filmpje en daarna gewoon levels afwerken? Of zitten er toch nog meer tussenfilmpjes tussen de levels door?
En heb je het al uitgespeeld? Hoe is de lengte? En de moeilijkheidsgraad? Ik heb net een video bekeken, en met de gameplay zit het verder wel goed volgens mij.Het zijn gewoon nieuwe levels in SMB2-stijl.
Ik heb het spel uitgespeeld ja, ik vind em toch niet zo makkelijk, en heeft me een kleine week gekost, ik ben ZEER tevreden over dit spel, het Japans valt reuze mee, want de bedoeling is duidelijk, Toads redden, Luigi redden en Mario redden, het einde verklap ik niet
IMO gewoon een goede "mario" reeks zoals die op nes snes en gba zijn verschenen.
Brakke game. batterij(in de game dus) of brakke opslagruimte in de game
[ Voor 9% gewijzigd door Max|Burn op 31-10-2005 06:01 ]
Zit alleen wel zon gare schroef op, hebbie speciale schroevendraaier nodig...
Verwijderd
dan is denk ik de garantie er wel af of hoef je niet een sticker weg te halenRTBravo schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 12:42:
Openschroeven dat ding en zelf ff batterijtje vervangen
Erg mooi opgelost, dat chatten met vriendenQuote (translated):
If you don't know the people you are playing with, you won't be able to chat with them, to protect the privacy of the young users. On the other hand, if you play against a friend you'll be able to chat. Every DS has a MAC code, and you'll have to give this code to your friends to be able to play and chat with them.
- NoE will set up over 25,000 hotspots across Europe
- The USB Wi-fi adapter will available on Nov 25th at 39.95 €. This adapter will also be compatible with Revolution.
Verder is 25.000 hotspots erg mooi
[ Voor 4% gewijzigd door Xrenity op 31-10-2005 15:43 ]
Tja ze zullen wel niet echt super hebben nagedacht over online voordat ze de DS uitbrachten ehhehe.apNia schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 16:10:
Toch een bizarre oplossing.. je hele fucking maccode geven.
Zo'n probleem is het niet...maar 10 cijfertjes.
edit: Een MAC adres is hexadecimaal (0-9 en A-F) en kent 12 posities.
edit2: Straks is het nog mogelijk om je mac adres te wijzigen(nee niet standaard ik bedoel met een tool ofzo)...kan dan leuke problemen opleveren...
[ Voor 67% gewijzigd door Max|Burn op 31-10-2005 16:36 ]
Reactie op hierboven : Waarom zou je in godsnaam je MAC adres willen wijzigen? Je kunt zoiezo niet met een gekopieerde DS het net op omdat het hardware is
[ Voor 28% gewijzigd door RTBravo op 31-10-2005 16:39 ]
Het zou het allemaal echt niet zoveel moeilijker maken, hoeveel mensen met een DS weten niet hoe je je op een site registreert?.... Hotmail anyone?
huh..een gekopieerde DS? Maar goed..waarom zou je dat willen doen? Waarom zou iemand een virus willen maken en verspreiden...? waarom zou iemand websites willen defacen ?..juist...gekopieerde DS
Een goede username/password combinatie raad je niet zomaar, maar als ik me eigen MAC adres opzoek en vervolgens 1 erbij optel dan heb ik alweer het "unieke" adres te pakken van iemand anders. MAC adressen worden namelijk in serie uitgegeven... dus bv 00:00:00:00:00:AA, 00:00:00:00:00:AB, 00:00:00:00:00:AC etc.
[ Voor 37% gewijzigd door Max|Burn op 31-10-2005 16:42 ]
Gekopieerde DS was dus de grap, het is geen software, je kunt er alleen legaal aan komen door t te kopen, niet door te kopieeren. Tenzij een of ander fout bedrijf kopieen gaat produceren
[ Voor 29% gewijzigd door RTBravo op 31-10-2005 16:42 ]
Er is al eerder gezegd dat inloggen niet nodig is en dat het via een unieke code in je DS gaat...MAC dus...Het gaat ook niet over inloggen met een MAC adres, ik neem ook wel aan dat het via username/password gaat.
Wat je waarschijnlijk niet helemaal duidelijk is: MA adressen zijn te wijzigen. Doorgaans een kwestie van een EEPROM herschrijven. (of soms kan het gewoon in het "OS" al.) Als hier een simpl tooltje voor zou komen dan zijn er genoeg scriptkiddies die gaan kloten
[ Voor 63% gewijzigd door Max|Burn op 31-10-2005 16:46 ]
Ik weet ook dat je MAC adressen kunt wijzigen en IP's kunt spoofen (heb lange opleiding informatica achter de rug
[ Voor 37% gewijzigd door RTBravo op 31-10-2005 16:48 ]
Klopt, je hebt geen loginnaam en password.. Dat is me hele punt juist.Nou dat je MAC adres je ID/loginnaam is lees ik nergens?
Stel ik ben een rotkind
[ Voor 44% gewijzigd door Max|Burn op 31-10-2005 16:48 ]
Verwijderd
de GBA-rom openschroeven ?RTBravo schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 12:42:
Openschroeven dat ding en zelf ff batterijtje vervangen
En dan kom ik online en is je verbinding f*cked omdat er dan 2 mensen online zijn met zelfde adresMaxBurn schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 16:47:
[...]
Stel ik ben een rotkindIk kom aan jouw mac adres en via een tooltje pas ik het mac adres van me DS aan. Vervolgens wil iemand met jou chatten of karten en hang ik aan de andere kant..zich voordoent als jou.
quote: Ik weet ook dat je MAC adressen kunt wijzigen en IP's kunt spoofen (heb lange opleiding informatica achter de rug ), maar als dat gebeurt is zoiezo het eind zoek, dan kun je ook geen goede connectie meer opzetten als iemand jouw MAC adres neemt of IP. Of het nou je login is of niet.
dubbele mac-adressen is vaak geeneens zo erg, zolang het maar niet binnen hetzelfde subnet is van dezelfde provider. Een dubbel ip geeft hooguit ip conflicten en een wegvallende verbinding. Allemaal heus vervelend hoor maar dat is heel iets anders dan het uniek identificeren van een gebruiker aan de hand van een willekeurig, voor de normale gebruiker niet te veranderen nummer.
quote: En dan kom ik online en is je verbinding f*cked omdat er dan 2 mensen online zijn met zelfde adres
Niet echt..de verbinding blijft gewoon. De service van nintendo zal waarschijnlijk iemand er willekeurig uit gooien.
[ Voor 21% gewijzigd door Max|Burn op 31-10-2005 16:54 ]
Ik snap je punt nietMaxBurn schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 16:51:
offtopic:
dubbele mac-adressen is vaak geeneens zo erg, zolang het maar niet binnen hetzelfde subnet is van dezelfde provider. Een dubbel ip geeft hooguit ip conflicten en wegvallen verbindingen. Allemaal heus vervelend hoor maar dat is heel iets anders dan het uniek identificeren van een gebruiker aan de hand van een willekeurig nummer.
RTBravo schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 16:54:
[...]
Dan heb je beide problemen met de verbinding.
alleen op het nintendo netwerk, de internetverbinding zelf blijft wel in stand aangezien je gewoon een verschillend ip hebt. Het stikt van de dubbele mac adressen op het internet (doorgaans brakke netwerkkaarten of foute router configs) Normaliter geeft dat geen problemen.(tenzij binnen dezelfde gateway) Je gebruikt het mac adres niet als extra controle, je gebruikt het als eigen "user" en dat zuigt gewoon
[ Voor 43% gewijzigd door Max|Burn op 31-10-2005 17:01 ]
Verwijderd
cartrigdeRTBravo schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 16:50:
[...]
GBA cartridge jah. Als je een rom van dat spel hebt geladen op een flash kaart dan hoor je hier niet eens te komen
nee, ik heb het in doosje en al, niks illegaals...
Ik zal straks als ik thuis ben ff kijken of ik hem kan openschroeven
P.S. We zijn ontopic aan het praten
Neehoor, het MAC zit gewoon in de firmware gebakken, dus als je uitvind hoe je de firmware patched, kan je ook je MAC veranderen. Kijk maar eens hierzo: http://www.1emulation.com/forums/index.php?showtopic=15425RTBravo schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 17:05:Ik denk dat die niet in de ROM van de DS zit maar in het hardware gedeelte waar de NIC zit. Als je dus ff snel wilt switchen van MAC moet je je DS openschroeven, de ROM van de NIC herprogrammeren en DAN kun je online.
Verwijderd
Kijk! Daar zat ik op te wachten.On the other hand, if you play against a friend you'll be able to chat.
Gewoon alleen maar racen tegen iemand zonder verder enige vorm van communicatie vind ik een beetje suf. Dan kun je net zo goed de 1player stand doen.
Ik hoop dat dat chat-gedeelte echt helemaal met het spel (bijv. mariokart) verweven is. Niet dat het gewoon een extraatje is, waar iedereen eerst moet zeggen: "zullen we mariokarten?" Dan iedereen MK opstarten en vervolgens kun je nog niet met elkaar praten.
Het zal wel geen voicechat zijn, maar tussen de races door (als alle punten bij elkaar opgeteld worden etc) wat tegen elkaar kunnen zeggen lijkt me al erg leuk.
Verder ook netjes opgelost door Nintendo. Een gratis netwerk waar iedereen anoniem met iedereen in contact kan komen zonder enige vorm van moderatie is natuurlijk vragen om problemen. Maar dit lijkt me een degelijk systeem.
Verwijderd
Heb beide GBA spellen even opengehad.Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 17:04:
[...]
cartrigdedat is het woord
nee, ik heb het in doosje en al, niks illegaals...
Ik zal straks als ik thuis ben ff kijken of ik hem kan openschroeven
De mario & Luigi superstar saga zat een batterijtje in, stond geen nintendo op het printplaatje... (batterij is aardig dik vast gesoldeerd)
Super Mario Advance had geen batterijtje, stond wel nintendo op het printplaatje
moet ik nu van het ergste uitgaan dat ik mario & luigi niet meer kan spelen ?
This space is occupied
PreciesOppFox schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 17:17:
[...]
Neehoor, het MAC zit gewoon in de firmware gebakken, dus als je uitvind hoe je de firmware patched, kan je ook je MAC veranderen. Kijk maar eens hierzo: http://www.1emulation.com/forums/index.php?showtopic=15425
Verwijderd
Dus stel ik wil s2s adden, dan kaart ik dat aan, wilt ie S2S's MAC weten om te controlleren dat dat wel klopt, en dan kan ik 'm toevoegen... verder staat ie altijd als S2S in m'n lijstje... dat GOK ik hoor... maar dat maakt 't meeste sense.. je krijgt zo vast geen lijst met een serie macs
Iets teamspeak/voicechat-achtigs zou natuurlijk helemaal tof zijn. Er ziet niet voor niks een microfoontje in...Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2005 @ 17:23:
[...]
Kijk! Daar zat ik op te wachten.
Gewoon alleen maar racen tegen iemand zonder verder enige vorm van communicatie vind ik een beetje suf. Dan kun je net zo goed de 1player stand doen.
[...]
Ik bedoel, de helft van de lol van het multiplayer-mariokarten (vooral in battle) is het commentaar wat je op elkaar kan geven.
[/wishfull thinking]
[ Voor 13% gewijzigd door Tarin op 01-11-2005 10:24 ]
Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN
Verwijderd
Ja daar hoopte ik ook de hele tijd op... maar het is volgens mij erg onwaarschijnlijk. Dus heb ik m'n verwachtingen een beetje bijgesteld.Tarin schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 10:22:
Iets teamspeak/voicechat-achtigs zou natuurlijk helemaal tof zijn. Er ziet niet voor niks een microfoontje in...
Ik vind dat ook, maar ja.Ik bedoel, de helft van de lol van het multiplayer-mariokarten (vooral in battle) is het commentaar wat je op elkaar kan geven.
Een nadeel van dat ingebouwde microfoontje is dat die dan ook de hele tijd de audio van de DS zelf zou opnemen. Al speel je het met 4 man online hoor je dus 4x de achtergrondmuziek en 4x alle geluidseffecten etc door elkaar heen voorbij komen. Lijkt me niet echt een prettig gehoor.
Verwijderd
Voice chat lijkt me trouwens toch niet echt fijn als je in het openbaar zit. Je stoort er anderen alleen maar mee (net als al die apen met hun kut mobieltjes die de hele bus/trein door bleren).
Nintendo heeft tijdens de E3 2005 een VOIP demo laten zien met prima geluidskwaliteitlukaso schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 19:37:
is de kwaliteit van die mic niet gewoon gaar? ik heb het idee dat het alleen goed is voor blazen, in project rub kon je zelf en stukje audio opnemen en dat was absoluut onverstaanbaar...
VOIP over de DS dus...
Verwijderd
Het is geen topkwaliteit, maar toch goed genoeg om duidelijk verstaanbare stemmen op te nemen.lukaso schreef op dinsdag 01 november 2005 @ 19:37:
is de kwaliteit van die mic niet gewoon gaar? ik heb het idee dat het alleen goed is voor blazen, in project rub kon je zelf en stukje audio opnemen en dat was absoluut onverstaanbaar...
In Electroplankton zitten twee spelletjes waarbij je geluiden kunt opnemen, en dat klinkt allemaal prima (de achtergrondmuziek wordt dan wel gedempt op momenten dat de mic open staat). Een beetje krakerig, maar goed genoeg.
Dat stukje dat je op kunt nemen bij Project Rub klinkt inderdaad nergens naar. Zal wel aan de software zelf liggen dan.
Verwijderd
bronDescribed by producer Yoshifumi Hashimoto as Harvest Moon where you wield a sword, the game is being developed with the idea of creating a fantasy world in which the player exists, rather than the standard type of RPG where you play the role of a hero and work your way through a storyline. You'll be able to capture monsters, raise them on your farm, and add them to your adventuring party.
Both Rune Factory and Innocent Life are part of the "Shin Bokujou Monogatari" (New Harvest Moon) series, which includes games that differ from the traditional Harvest Moon titles. A release for the DS title is planned for some time in 2006.
Dat vind ik nou echt een goed idee. Er was volgens mij ook al eerder een harvest moon voor de DS aangekondigd, en het is me niet echt duidelijk of dit hetzelfde spel is, of dat het ernaast uitkomt (of in plaats van?). Maar het concept van een typische RPG-wereld waar je op je gemak in kunt wonen, alleen maar sidequests en geen einddoel... dat lijkt me echt briljant.
Verwijderd
Hij lijkt mij een beetje te realistisch. Van mij hoeft een videogame flipper-tafel (helemaal) niet op een echte tafel te lijken. Mijn favoriete pinball game ooit is Kirby's Pinball op de gameboy.TdV schreef op woensdag 02 november 2005 @ 19:08:
Ik meld even dat metroid prime pinball (us versie) erg leuk is; goede kwaliteit op alle fronten maar hij speelt vooral erg lekker. Rumble pack maakt weliswaar teveel lawaai en te weinig rumble maar het geeft toch een aardige toevoeging. Het is als flipperspel erg goed uitgewerkt en daar gaat het om bij pinball
Over de rumblepak, dat lijkt me wel heel erg cool... maar ik vraag me af of het niet schadelijk is voor de DS? Een controller laten trillen is leuk en aardig, maar een hele portable? (Of misschien is er daarom voelbaar minder rumble).
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Dat touch game party heb ik al staan bekijken trouwens maar daar lijkt me niks aan; saaie boel.
In principe maakt het niet zoveel uit. Vraag wel naar de garantievoorwaarden zoals waar garantie op gegeven wordt en hoelang.Duupjuh schreef op woensdag 02 november 2005 @ 20:00:
ik heb nou een vraagje, je ziet op marktplaats al honderden mensen die hun DS kwijtwillen. nou ben ik een mega DS fan wil er zelf graag 1tje hebben.... in de winkel kost hij 130 euro.... vind ik goed te doen, maar aan de andere kant zie ik op Nedgame.com een gebruikte voor 89 euro staan. wat is nou wijsheid, doe ik me er goed aan om geld te besparen en een goedwerkende 2ehandse te kopen, of loop ik dan teveel risico?
Nintendo geeft bijvoorbeeld pixel-garantie maar een winkel die 'm 2e hands verkoopt doet dat misschien niet.
(De DS is ook voor €119 nieuw bij sommige winkels te koop).
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Verwijderd
Hm, dat klinkt toch wel leuk eigenlijk.TdV schreef op woensdag 02 november 2005 @ 21:23:
Bij metroid pinbal lopen (en vliegen) er ook vijanden over het speelveld. De flipper elementen zijn goed maar het is echt geen normaal pinball spel. Ik heb al een bossfight achter de rug met Thardus; erg gaaf gedaan.
Nu ook even een review gelezen, en dit lijkt me bij nader inzien best een interessant spel.
But because this is pinball in a virtual sense, the designers throw a lot of fun elements that can't exist in real pinball. There are plenty of challenges where players must target familiar Metroid Prime enemies wandering around the environment, or even wall jump against the back glass to grab a hovering target.
Dat ziet er zeker goed uit!D3ft0n3 schreef op woensdag 02 november 2005 @ 14:51:
http://games.fok.nl/news.php?newsid=7319
Ziet er echt super uit imo.
Zo te zien kan Mario dit keer lege Koopa-schilden ook aantrekken. Dat is inderdaad de volgende logische stap. Eerst kon hij ze wegtrappen, toen ook oprapen, en nu er dus in stappen.
Dit voelt echt weer net als vroeger.
Dat is trouwens wel nieuws voor me. Er was toch nog helemaal geen releasedatum bekend? Fantastisch als het waar is natuurlijk, maar ik zou het liever op een betrouwbaardere site zien staan. Met Mario Kart en Animal Crossing hebben ze voor de eindejaarsperiode al wel genoeg belangrijke spellen lijkt me.New Super Mario Bros komt tegen het einde van dit jaar uit in de Verenigde Staten.
Edit: Bovenaan die Japanse pagina kan ik ook een "2006" ontwaren. Daar staat vast "releasedatum: in de loop van 2006" geschreven ofzo.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2005 21:44 ]
Dit topic is gesloten.
Wees je ervan bewust dat er een trojan is opgedoken die de Nintendo DS kan aantasten. Je kan er meer over lezen op http://gaming.engadget.com/entry/1234000810062518 . De bestanden hiervan zijn gehost op een Nederlandse server, en hebben de vermoedelijke naam taihen.zip en r0mloader.zip Let dus even op als je deze tegenkomt.