Het Nintendo DS Topic Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.150 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:31

Tarin

Just plain weird.

Meteos is vervelend verslavend, en af en toe irritant hectisch :P.

Net de eerste Star Trip (rechte lijn) uitgespeeld met de moeilijkheidsgraad op 5 sterren, was best, ehm, een uitdaging :P.
Van de volgende heb ik op 3 sterren alles al gehaald.. die ene ending-sequence van de derde Meteos van onderen is echt zwaar vaag :?.
spoiler:
Utter victory is ours! Probably.

[ Voor 12% gewijzigd door Tarin op 15-10-2005 23:04 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
lukaso schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 21:08:
ik weet nou niet meer zeker of ie hier al gepost was

de nieuwste filmpjes:
http://rapidshare.de/files/6255634/MarioKartDS-NDS.zip.html

ziet er imo echt ontzettend strak uit, en ook ook nog eens ontzettend veel content. Dit is echt verreweg de bruutste titel van dit moment.

Wel suf dat je hier nog hetzelfde voor betaalt als bijv. rogua agent....

ik verwacht wel dat dit spel bizar goed gaat verkopen...
Damn die filmpjes hebben bij mij echt het laatste greintje twijfel weggenomen; wat een gaaf spel gaat dit worden zeg _o_
Het lijkt echt gigantisch veel content te hebben, al zal het door online spelen toch al niet snel vervelen. Je hebt keuze uit klassieke karts of leipe wagentjes (waarom kiezen als je beide kunt hebben).
Ook zag ik eerder in dit topic iemand die bang was dat het super irritant ging worden dat zo'n blooper je hele zicht zo gaat belemmeren dat het niet meer fatsoenlijk speelbaar is. Dit valt dus reuze mee; er wordt echt maar een vlek niet zichtbaar maar er is nog genoeg wel zichtbaar om nog redelijk te zien wat er gebeurt :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ecco schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 23:12:
[...]
Ook zag ik eerder in dit topic iemand die bang was dat het super irritant ging worden dat zo'n blooper je hele zicht zo gaat belemmeren dat het niet meer fatsoenlijk speelbaar is. Dit valt dus reuze mee; er wordt echt maar een vlek niet zichtbaar maar er is nog genoeg wel zichtbaar om nog redelijk te zien wat er gebeurt :)
Ja dat was ik. En ik ben ook erg opgelucht nu ik heb gezien hoe het er echt uit ziet. :)
In de beschrijving die ik toen las stond het er echt alsof je alleen nog maar het kaarstschermpje kon gebruiken om je te oriënteren. Maar je ziet dus ook nog wel redelijk wat van de baan. Zeker als je een baan een beetje goed kent zal het niet zo'n heel groot probleem meer zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:11

S2S

MetroidPrime schreef op zaterdag 15 oktober 2005 @ 21:50:
Gisteren Castlevania binnengekregen. _/-\o_ Dit is IMHO het leukste DS spel en beste Castlevania spel dat ik tot nu toe gespeeld heb.

Planet GameCube heeft te horen gekregen van iemand, dat Nintendo WiFi Connection inderdaad geen WPA ondersteunt. Er zijn foto's gemaakt van de interface om de draadloze verbinding in te stellen, maar daar staat alleen een optie om de WEP-key in te voeren tussen. Ik heb al een mailtje afgevuurd richting Nintendo om te klagen, hopelijk kan Nintendo dan bij de tweede generatie online games wel WPA gaan ondersteunen.
Idd, maar het lijkt me dat een 256 bits WEP key wel goenoeg is....zou ongeveer 45 min - 1 uur duren om te kraken. Ik denk niet dat hackers daar niet veel zin in hebben als ze zien dat er genoeg open netwerken zijn.
Natuurlijk wel te hopen dat Nintendo 256 bits ondersteund.

En hierbij kun je natuurlijk je SSID hidden en je MAC toevoegen in je router USB stick.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

binnen een uur te kraken zie ik als een open netwerk.. niet elke hacker is een wardriver y'know..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Tja..de DS zal hier in huis online dus niet werken..great :|
Overigens heeft die screenshot een scrollbar die nog verder kan, zit er niet verderop een WPA setting ;)? Ik zit er over te denken om als een soort digibeet mailtjes te gaan sturen naar Nintendo over WPA. Zoiets van, ik heb alles geprobeert maar het werkt niet, wat is er nou? enz :D En dan de emailwisseling online plaatsen..tot ze er na tig mailtjes achterkomen dat het om WPA gaat (eventueel na hints van mijn kant) en dat er geen hol aan te doen is :) Waarna de discussie verder gaat met "En wat nu?" :P

[ Voor 87% gewijzigd door Max|Burn op 16-10-2005 08:39 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18:31

Tarin

Just plain weird.

MaxBurn schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 08:34:
Tja..de DS zal hier in huis online dus niet werken..great :|
[...]
Wat houdt je tegen met een dongle of (makkelijker) een los AP een verder afgesloten netwerkje aan te leggen, waarop je alleen de benodigde poorten forward en verder afsluit voor shares? Is een beetje een gedoe misschien, maar met een fatsoenlijke router kom je een heel eind. Kan je de rest op WPA laten staan en laat je dat losse AP als WEP-toegangspunt fungeren, welke alleen maar het internet op kan.

Wel minder netjes uiteraard dat ze geen WPA ondersteunen, maar goed. Mijn AP doet toch alleen maar aan WEP :P. En we zien wel tegen de tijd dat Mariokart uit komt :).

[ Voor 14% gewijzigd door Tarin op 16-10-2005 10:04 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Gisteren Castlevania binnengekregen. _/-\o_ Dit is IMHO het leukste DS spel en beste Castlevania spel dat ik tot nu toe gespeeld heb.
Hoe goed i.v.m. Symphony of the Night?

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Tarin schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 10:01:
[...]

Wat houdt je tegen met een dongle of (makkelijker) een los AP een verder afgesloten netwerkje aan te leggen, waarop je alleen de benodigde poorten forward en verder afsluit voor shares? Is een beetje een gedoe misschien, maar met een fatsoenlijke router kom je een heel eind. Kan je de rest op WPA laten staan en laat je dat losse AP als WEP-toegangspunt fungeren, welke alleen maar het internet op kan.

Wel minder netjes uiteraard dat ze geen WPA ondersteunen, maar goed. Mijn AP doet toch alleen maar aan WEP :P. En we zien wel tegen de tijd dat Mariokart uit komt :).
IDD deze gedachte kwam ook in mij op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Mario Kart DS is nu officieel een must-have geworden! Die filmpjes laten idd zoveel content zien, dat gaat echt TE goed worden.

Ik heb wel het idee dat Nintendo het door begint te krijgen en games nu vol stopt met extra meuk a la Super Smash Brothers: Melee op de Cube. Gewoon dingen die naast de solide basis erin zitten. Ik hoop dat ze deze lijn doortrekken!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Wat houdt je tegen met een dongle of (makkelijker) een los AP een verder afgesloten netwerkje aan te leggen, waarop je alleen de benodigde poorten forward en verder afsluit voor shares?
Kost geld terwijl ik al een hele goeie Router/AP heb. Bovendien moet ik dan me PC aan laten voor me DS. Het is meer iets principieels he. Ik ga geen extra geld uitgeven aan iets wat Nintendo zonder extra kosten al had kunnen implementeren.

[ Voor 19% gewijzigd door Max|Burn op 16-10-2005 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MaxBurn schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 16:18:
[...]
Kost geld terwijl ik al een hele goeie Router/AP heb. Bovendien moet ik dan me PC aan laten voor me DS. Het is meer iets principieels he. Ik ga geen extra geld uitgeven aan iets wat Nintendo zonder extra kosten al had kunnen implementeren.
Tja das Nintendo ;) moeten het altijd anders doen. Dit is ook wat ik vaak zeg.
Maar ook voor jouw geldt: je wordt niet gedwongen om het te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

MaxBurn schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 16:18:
[...]
Ik sluit me hier volledig bij aan. Ik heb net €100,- uitgegeven aan een router met WPA en dan zou ik nog meer geld uit moeten geven om met de DS via WiFi online te gaan, terwijl mijn huidige netwerk al goed werkt? Ik heb al een mailtje terug van Nintendo, maar daar worden WEP en WPA niet eens in genoemd. Het mailtje zegt dat er in de toekomst meer over Nintendo WFC bekend zal worden gemaakt.
S2S schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 16:31:
[...]

Tja das Nintendo ;) moeten het altijd anders doen. Dit is ook wat ik vaak zeg.
Maar ook voor jouw geldt: je wordt niet gedwongen om het te spelen.
Inderdaad, het is nog erger: we worden gedwongen om alleen offline te spelen! :(
Icelus schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 11:10:
[...]
Hoe goed i.v.m. Symphony of the Night?
Dat is één van de Castlevania spellen die ik nog niet gespeeld heb. :X Ik vergeleek het het meest met Circle of the Moon, het laatste Castlevania spel dat ik volledig gespeeld heb, en Dawn of Sorrow laat dat spel met gemak ver achter zich.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

MetroidPrime schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 18:13:
[...]

Ik sluit me hier volledig bij aan. Ik heb net €100,- uitgegeven aan een router met WPA en dan zou ik nog meer geld uit moeten geven om met de DS via WiFi online te gaan, terwijl mijn huidige netwerk al goed werkt? Ik heb al een mailtje terug van Nintendo, maar daar worden WEP en WPA niet eens in genoemd. Het mailtje zegt dat er in de toekomst meer over Nintendo WFC bekend zal worden gemaakt.

[...]

Inderdaad, het is nog erger: we worden gedwongen om alleen offline te spelen! :(
Nu niet zeiken ;) Ik werd altijd afgezeiken wanneer ik zei dat Nintendo is wat beter naar zjin gamers moest luisteren. En dan kreeg ik de wind van voren hier....ik heb me erbij neer gelegd...Dit is Nintendo.

En tja...ik draai wel gewoon WEP 256 en dan zie ik wel verder, ik kan me er niet meer druk om maken.

Ik verheug me in ieder geval erg op Mariokart, ik denk dat ik deze game meer ga spelen dan zn Cube versie.

[ Voor 7% gewijzigd door S2S op 16-10-2005 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Tja de PSP had ook geen support voor WPA. Nu als het goed is wel..na een paar upgrades..toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 01:53
ik heb alleen een WiFi PCI kaartje, zou dat ook werken?

zon ding is niet zo duur, ong 25. Kunnen jullie dan niet gewoon een tweede netwerk met een zo'n ding maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je zo'n usb geval gebruikt voor draadloos inet werkt je normale inet dan nog wel gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

BTW het lijkt erop dat de battle mode wel online is :)

We have information from Nintendo Power's interview on Mario Kart DS.

Features

-Over 30 courses

-Approximately half of the courses are new

-8 Player Single-Card download play

-4 Player online mode via Nintendo Wi-Fi Connection

-You can choose the same characters in Multiplayer mode, for example, everyone can be Mario but you will be able to tell the difference because of the players names over the karter's head.

-Battle Mode is available

-Computer A.I is improved

-Battle Mode is available online, but no co-op play

-The Touch Screen can be used to draw decals on your karts (no doubt parts of the body)

-Possible touch-control steering

-The DS features will be used, Hideki Konno said they wanted to make a Balloon weapon where you blow on the microphone to blow the balloon up

-The feather item from Super Mario Kart is being considered

"In our interview with Hideki Konno yesterday, the producer of Mario Kart DS gave us new details on the game's online mode and updates to the weapons and battle mode. He says the theme of the new Mario Kart is an expansion of the multiplayer and community aspects that the series is known for. The LAN mode is the ideal form of multiplayer, because up to eight players can compete (on a single game card), and the gameplay is locked in at sixty frames per second. The online WiFi mode supports four players, and the team is working very hard to achieve the same framerate as with LAN mode, but they aren't there yet. In a first for the Mario Kart series, players will be able to choose the same character simultaneously, so you can have a race of eight Marios. Individual players are still identifiable during the race, because the registered DS system name will be displayed above each player's character.

Mario Kart DS aims to be the biggest MK game yet, with over thirty courses and approximately half of those being brand new. The rest are courses ported from previous Mario Kart games, chosen for their nostalgic appeal. Battle mode is returning and is more or less the same as in past games, but the computer A.I. is being enhanced so that the mode will be fun even for a single player battling against bots. Additionally, Mr. Konno said the battle mode will probably be enabled for online play, as with the racing gameplay. Since all the karts in MKDS are built for just one character, there is no cooperative mode like the one found in the GameCube's Double Dash.

Although the game will be extremely familiar to fans of the series (don't expect any huge changes to the way it plays), Mr. Konno's team is looking at several ways to use the DS input features. The touch screen can be used to draw custom decals to decorate your favorite kart, and touch screen steering is being considered (though it would probably be optional, as the E3 demo is played entirely with the D-pad and buttons). As for weapons, the team would like to implement some new items that use the DS features, such as a balloon that is inflated by blowing into the microphone. By the way, we asked Konno-san about the feather item, and he said that he would keep it in mind."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weg met die ballon optie en stop de veer er weer in :D daarmee kon je altijd lekker afsnijden in mariokart op de snes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh het veertje! Die heb ik wel gemist sinds sinds SMK. :D
-Possible touch-control steering
Nou, dat mogen ze van mij wel achterwege laten. Maar zou het spel onderhand eigenlijk niet al zo'n beetje af moeten zijn? Over een paar weken moet het al in de winkels liggen, en het enige dat ik lees is dat ze "considering this" zijn, en "working on that" en "finetuning the controls" etc. Is dat normaal voor de ontwikkeling van een spel? Ik stelde me altijd zo voor dat ze het in de laatste weken alleen nog maar heel veel speelden en testen op bugs en dat soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
lukaso schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 20:46:
ik heb alleen een WiFi PCI kaartje, zou dat ook werken?

zon ding is niet zo duur, ong 25. Kunnen jullie dan niet gewoon een tweede netwerk met een zo'n ding maken?
Dat is hetzelfe als een dongle, wederom, dan moet ik me pc aanlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 14:33:

Ik heb wel het idee dat Nintendo het door begint te krijgen en games nu vol stopt met extra meuk a la Super Smash Brothers: Melee op de Cube. Gewoon dingen die naast de solide basis erin zitten. Ik hoop dat ze deze lijn doortrekken!
zou wel cool zijn als smash brothers ook op de ds zou komen vond ik altijd wel een lachen multiplayer spel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Verwijderd schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 23:32:
Oh het veertje! Die heb ik wel gemist sinds sinds SMK. :D

[...]

Nou, dat mogen ze van mij wel achterwege laten. Maar zou het spel onderhand eigenlijk niet al zo'n beetje af moeten zijn? Over een paar weken moet het al in de winkels liggen, en het enige dat ik lees is dat ze "considering this" zijn, en "working on that" en "finetuning the controls" etc. Is dat normaal voor de ontwikkeling van een spel? Ik stelde me altijd zo voor dat ze het in de laatste weken alleen nog maar heel veel speelden en testen op bugs en dat soort dingen.
1 geloof niet alles wat je leest in bladen en op sites.

2 wanneer hebben ze dit interview gehouden? Het kan wel in deze uitgave staan en 2,5 maand oud zijn.

3 ja dat is normaal, ze gaan door tot op het laatst.

Maar mocht battle mode online zijn dan _/-\o_ Nintendo
MaxBurn schreef op maandag 17 oktober 2005 @ 06:09:
[...]

Dat is hetzelfe als een dongle, wederom, dan moet ik me pc aanlaten.
En dat is een probleem? Ik zie je vaak posten op GOT, het lijkt me dat je pc toch al de hele dag aanstaat ehehehheehehhe

Ik moet zelf ook mn pc aanlaten, ik heb namelijk 1 xp machine die het internet verzorgt voor de computers in mn huis. Hier heb ik dus ook mn sweex dongle aanhangen.

[ Voor 36% gewijzigd door S2S op 17-10-2005 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

* Willybubba agrees.

Op zich wel vreemd, het beste spel tot nu toe is ook een spel wat op zich op de GBA net zo goed tot zijn recht had gekomen... Maar ach, er komt genoeg moois aan de komende tijd :*)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
MetroidPrime schreef op zondag 16 oktober 2005 @ 18:13:
Dat is één van de Castlevania spellen die ik nog niet gespeeld heb. :X Ik vergeleek het het meest met Circle of the Moon, het laatste Castlevania spel dat ik volledig gespeeld heb, en Dawn of Sorrow laat dat spel met gemak ver achter zich.
Circle of the Moon is - vooral grafisch - het minste van de drie op de GBA (zeker geen slecht spel). Ik heb de DS versie nog niet maar van wat ik er van gezien heb lijken o.a. animaties veel vloeiender dan in de GBA versies.

Symphony of the Night was indertijd een erg goed spel. Het zal nu - het was één van de eerste Playstation spellen - wel weer 'achterhaald' zijn.

Voor de liefhebbers: Classic gaming: Castlevania.
Zie ook de 'weirdness' en 'foreign' secties per spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
En dat is een probleem? Ik zie je vaak posten op GOT, het lijkt me dat je pc toch al de hele dag aanstaat ehehehheehehhe
Nee, alleen s'avonds enkele uurtjes maximaal. De rest v/d dag werk ik. :)
Ik moet zelf ook mn pc aanlaten, ik heb namelijk 1 xp machine die het internet verzorgt voor de computers in mn huis. Hier heb ik dus ook mn sweex dongle aanhangen.
Daar heb ik een router voor. Scheelt ook nog eens in de stroomkosten (max 10W)

[ Voor 40% gewijzigd door Max|Burn op 17-10-2005 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand nog iedeeen over een nieuw spel voor de ds die je zelf bedacht hebt?

laat je fantasie de vrije loop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/30251020051017_205558_0_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/30251020051017_205559_2_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/30251020051017_205559_3_big.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

http://darkfader.net/

In ieder geval biedt hij zijn excuses aan. Wil niet zeggen dat hij beter na had moeten denken voordat hij de bricker maakte , je zou toch zeggen dat hij meer verstand heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

S2S schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:28:
In ieder geval biedt hij zijn excuses aan. Wil niet zeggen dat hij beter na had moeten denken voordat hij de bricker maakte , je zou toch zeggen dat hij meer verstand heeft?
Dan mensen die zomaar dingen downloaden en zonder enigsinds rond te kijken zo hun ds aanpassen. Ik denk meer dat de mensen zelf een keer moeten nadenken voor ze zomaar andere schuld geven. Mensen zoals deze meneer zullen er altijd zijn.

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

disjfa schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 11:30:
[...]

Dan mensen die zomaar dingen downloaden en zonder enigsinds rond te kijken zo hun ds aanpassen. Ik denk meer dat de mensen zelf een keer moeten nadenken voor ze zomaar andere schuld geven. Mensen zoals deze meneer zullen er altijd zijn.
Andere de schuld geven? Die gast heeft het toch gemaakt of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ja precies. Bovendien een ERG matig excuus, maar 't is iig wat. Ik had 'm ook een boze mail gestuurd. Zelf geen slachtoffer, maar zeer teleurstellend van darkfader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Even een vraagje over het einde van Castlevania Dawn of Sorrow:
spoiler:
Als je Dario voor de tweede keer verslaat, kun je dan met dezelfde save verder om een beter einde te behalen?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom moeten wij hier eigelijk zoveel voor een DS/software betalen? ik kwam er vanmiddag achter dat ik stage loop met iemand die voor pczone (dacht ik) werkte en die vertelde mij dat je voor DS games in japan meestal maar 15 euro betaalt en voor bv zo'n special edition rode DS maar 70 euro.

Hij zij dat al die uitgevers hier dik 25 a 30 euro bijtellen bij de verkoop prijs omdat wij het toch wel kopen omdat we niet anders kunnen :r

Het is dat ik geen japans kan lezen maar als ik dit hoor kan je beter maar snel beginnen met leren (uiteraard ben ik daar al mee bezig het schiet alleen voor geen meter op door tijdgebrek :| ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

volgens mij heb ik ooit begrepen dat er gewoon voor importrotzooi een klap geld bovenop komt.. meeste van die zooi wordt dacht ik daar ook gemaakt namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan met niet voorstellen dat import kosten 2x zo hoog zijn als prijs van het orgineele product. Volgens mij is het sowiso behoorlijk dom om enorm hoge import kosten te vragen voor een product wat je zelf niet produceert (je kan er namelijk alleen maar aan verdienen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
<oops>

[ Voor 95% gewijzigd door Max|Burn op 18-10-2005 21:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:23:
Ik kan met niet voorstellen dat import kosten 2x zo hoog zijn als prijs van het orgineele product. Volgens mij is het sowiso behoorlijk dom om enorm hoge import kosten te vragen voor een product wat je zelf niet produceert (je kan er namelijk alleen maar aan verdienen).
nee accijns rotzooi ofzo.... snap 't ook niet zo.. ben maar een nerdje hihi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:11:
Waarom moeten wij hier eigelijk zoveel voor een DS/software betalen? ik kwam er vanmiddag achter dat ik stage loop met iemand die voor pczone (dacht ik) werkte en die vertelde mij dat je voor DS games in japan meestal maar 15 euro betaalt en voor bv zo'n special edition rode DS maar 70 euro.

Hij zij dat al die uitgevers hier dik 25 a 30 euro bijtellen bij de verkoop prijs omdat wij het toch wel kopen omdat we niet anders kunnen :r
Goeie vraag, die ik mezelf ook wel eens afvraag. Ik dacht dat Nintendo bij de introductie van de DS had gezegd dat de spellen goedkoper zouden zijn dan die van de GBA, rond de € 30,-

Verder wordt er volgens mij ook een aardige marge bovenop gezet door de winkels. Ga maar eens na, waarom zijn de spellen bij de Mediamarkt bijna allemaal €5,- goedkoper dan bij bijv. Bart Smit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik zit vast bij Castlevania...

spoiler:
Gergoth kickt mijn ass van hier tot Tokio... Heb het nog maar twee keer geprobeerd ofzo maar ik voel dat dit een frustratie gaat geven van het niveau Meta Ridley voor mij... Grr! Ben level 30 dus dat zou genoeg moeten zijn... naja, vanavond maar weer :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TdV
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:33

TdV

Castlevania is hier ook binnen van dvdboxoffice; erg mooi; sterke animaties; speelt lekker en niet te moeilijk gelukkig; dit is nl. de eerste castlevania die ik ga spelen. Ooit wel een halfslachtige poging gedaan met aria of sorrow geloof ik maar het kon me niet direct enorm boeien. Castlevania ds voelt een beetje "metroid-achtig" aan wat ik wel leuk vindt. (exploring/geheime kamers/upgrades etc)
Blijkbaar had aria dat toch ook; nog maar eens proberen dan na deze...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 oktober 2005 @ 18:11:
De prijzen in Japan zijn zonder BTW dus de prijzen lijken al lager doordat we in Europa alleen prijzen inclusief BTW zien. De DS kost bijv. in Nederland zo'n €126 zonder BTW.

De DS kost in Japan ¥14.799 dat is (op het moment) zo'n €107. De DS is dus zo'n €20 goedkoper in Japan. Dit komt voornamelijk door het verschepen van Japan naar Europa en invoerrechten; de rest wordt door de winkelier er boven op gegooid.

Verder komt er veel meer software in Japan uit. Winkeliers verlagen de prijzen van software vaak al na 2 weken (afhankelijk per spel) om ruimte te maken voor nieuwe titels. Tevens komt er veel op de 2e hands markt terecht waardoor de prijzen daar erg laag zijn.

De prijs van (DS) software ligt - in Japan - tussen de €17 en €38. Men lijkt in Europa er inderdaad weinig moeite mee te hebben om de (hoge) Europese prijzen te betalen (geldt ook voor bijv. CD's/DVD's).

[ Voor 5% gewijzigd door Icelus op 19-10-2005 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
Willybubba schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 09:26:
Ik zit vast bij Castlevania...

spoiler:
Gergoth kickt mijn ass van hier tot Tokio... Heb het nog maar twee keer geprobeerd ofzo maar ik voel dat dit een frustratie gaat geven van het niveau Meta Ridley voor mij... Grr! Ben level 30 dus dat zou genoeg moeten zijn... naja, vanavond maar weer :D
Gergoth is de tofste baas imo :D
spoiler:
Als hij steeds naar achter loopt; zo gaan staan dat wanneer hij bukt je niet raad, en vervolgens springt ie, dan moet je er onderdoor sliden.
Als hij de gigantische laser uit z'n mond vuurt moet je dicht bij z'n voeten gaan staan, dan raakt hij je net niet met z'n laser :)
Als hij zo gaat zuigen moet je gewoon van hem af rennen.
Ik had toen Mini Devil gesummoned (free hits als je hem ontwijkt) en dan zombies summonen voor extra damage.

Moet wel lukken zo als het goed is :)

Heb hem eergisteren overigens uitgespeeld. Echt veel playtime zit erin, zelfs als je denkt dat je hem hebt uitgespeeld (eerste slechte einde) heb je nog een eind te gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Hmm thnx... vanavond weer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icelus schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 10:28:
[...]
De prijzen in Japan zijn zonder BTW dus de prijzen lijken al lager doordat we in Europa alleen prijzen inclusief BTW zien. De DS kost bijv. in Nederland zo'n €126 zonder BTW.

De DS kost in Japan ¥14.799 dat is (op het moment) zo'n €107. De DS is dus zo'n €20 goedkoper in Japan. Dit komt voornamelijk door het verschepen van Japan naar Europa en invoerrechten; de rest wordt door de winkelier er boven op gegooid.

Verder komt er veel meer software in Japan uit. Winkeliers verlagen de prijzen van software vaak al na 2 weken (afhankelijk per spel) om ruimte te maken voor nieuwe titels. Tevens komt er veel op de 2e hands markt terecht waardoor de prijzen daar erg laag zijn.

De prijs van (DS) software ligt - in Japan - tussen de €17 en €38. Men lijkt in Europa er inderdaad weinig moeite mee te hebben om de (hoge) Europese prijzen te betalen (geldt ook voor bijv. CD's/DVD's).
De btw is maar 15% verschil (19% hier, 5% in japan) dus dat kan nooit een verschil van 25 a 30 euro uitmaken. Dat er hier minder titels uitkomen (wat overgens compleet de schuld van de maker/uitgever is) maakt volgens mij ook geen 25 euro verschil.

Die persoon zij trouwens dat een ds maar 70 euro is en games over het algemeen 15 euro. Weet niet wie er gelijk heeft maar hij komt daar nogal vaak (hij had er iig zijn special edition DS voor 70 euro gekocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmmm wil dat filmpje van mario kart ook wel zien alleen word het teveel gedownload :S ..dat haat ik altijd van rapidshare iemand die een andere link heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Gisteren ben ik mijn mijn vriendin O+ wezen winkelen in Breda. Nu ben ik elke gamezaak ingeweest, dus ook alle speelgoedwinkels, E-plaza, C-square & Replay. Nu zegt mijn vriendin zojuist dat ze op minstens 2 plaatsen een ferrari-rode DS heeft gezien (geen doos of display maar een echte). Ik zeg dat ze niet goed wijs is, en ze per ongeluk een GBA SP voor een DS aan heeft gezien, maar ze zweerd erbij dat het echt een DS was (Enfin, als dat echt zo zou zijn geweest had mijn oog er ook wel op moeten vallen). Kunnen jullie uitsluitsel geven of NOE werkelijk al Knalrode DS-en op de markt heeft gezet? Of is het per toeval beiden import geweest bij C-square & Replay. Prijs was volgens mijn meisje €149,- voor een losse DS.

Edit: Inmiddels een plaatje gevonden van een JAP van lik-sang:

Afbeeldingslocatie: http://image.lik-sang.com/images//large/nintendods-jap-red.jpg

Lijkt erop dat ze gelijk hebt. Zal dan wel bij C-Square & Replay zijn geweest. Heb ik weer niet op zitten letten, ik hang ook gelijk met mijn kop in de retro bak/vitrine.

[ Voor 19% gewijzigd door Richard op 19-10-2005 19:18 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,
heb een vraagje..
misschien gevraagd dan sorry ^___^"...

maar als mario kart uitkomt ben ik van plan de US te kopen...
want al me Ds games zijn US of JAP... dus zwarte hoesjes alleen die kleine versie hehe....

maar als Mario kart komt... zit ik wel te denken? want wil me verzameling mooi hebben met zwarte hoesje.. maar... kan ik met US mario kart Wireles spelen tegen Eu mario kart??

geld dus ook voor andere games :)...

want vroeger met pokemon red blue etc... kon ik gewoon met US game tegen Eu game spelen:)..

weet niet of het met Ds games ook zo is?/

weten jullie iets van?

thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Zover ik weet is de WiFi actie regio vrij. Dus volgens mij ben je safe met een US versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de EU komt mariokart toch eerder uit? waarom zou je al die moeite doen alleen voor een zwart hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobB
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 20:37
Eindelijk, ik hoor er nu toch ook bij :*) Net bij de Makro even een DS aangeschaft voor €125,-
Alleen wilde ik graag Nintendogs erbij, maar die was grotendeels uitverkocht, alleen Chiuaua was er nog maar, en die wilde ik nou juist niet :P Maarja, morgen hopelijk even langs de lokale gamesshop om een spel te halen. Is het nou waar dat uiteindelijk in alle versies van Nintendogs alle honden zitten? Want dat vind ik tot nu toe nog niet echt duidelijk :)

[ Voor 1% gewijzigd door BobB op 19-10-2005 21:47 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 21:35:
In de EU komt mariokart toch eerder uit? waarom zou je al die moeite doen alleen voor een zwart hoesje.
De Europese release is met twee weken uitgesteld, waardoor het spel als eerste in de VS uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 21:35:
wil gewoon me verzameling mooi hebben met zelfde hoesje..
snap niet waarom alleen Eu andere hoesje heeft dan US JAP..:S....

@ Deddykool..

thanks van je reactie.. dan kan ik met zonder twijvels me mario kart importeren:) :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2005 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 oktober 2005 @ 21:24:
maar als mario kart uitkomt ben ik van plan de US te kopen...
want al me Ds games zijn US of JAP... dus zwarte hoesjes alleen die kleine versie hehe....
Ha! Dat was ik eerst ook van plan. Maar ik heb het opgegeven toen Another Code eerst in Europa verscheen... het ging me te ver om ook nog eens te gaan wachten totdat een spel in amerika uit zou komen.

Oh uh... je vraag weet ik trouwens geen antwoord op. ;)
Is het nou waar dat uiteindelijk in alle versies van Nintendogs alle honden zitten? Want dat vind ik tot nu toe nog niet echt duidelijk
Ja. Alle honden zijn te unlocken in alle versies van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar Mario Kart DS feitjes:
spoiler:
- WaLuigi is te unlocken door de Star Cup uit te spelen (moeilijkheidsgraad is onbekend)
- De Mirror Mode (alle banen in spiegelbeeld) is te verkrijgen door alle cups te winnen in de 150CC klasse
- Elk karakter heeft minstens 7 karts.
- De tracks in de Special Cup zijn Wario Stadium (naam kan nog veranderen), Peach Garden, Bowster's Castle en Rainbow Road.
Waluigi vind ik maar een dom personage, en de mirror mode de allerslechtste uitvinding die ooit is gedaan. ;) Voor mij persoonlijk niet zo positief nieuws dus.

bron: www.gamed.nl

offtopic:
Ondertussen speel ik nu de hele tijd Mario Kart Super Circuit om alvast in de stemming te komen. :p Valt nog niet mee om alle cups met 3 sterren beoordeeld te krijgen.

3R!K heeft eigenlijk wel gelijk. :X Mijn excuses. (hoewel het nou ook weer niet zulke grote verrassingen zijn als je de vorige delen een beetje kent).

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spoiler |:(

-edit-

dank u

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2005 09:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MMm volgens mij heb ik ergens gelezen dat je met een VS en een Eu Nintendo DS niet kan wifien.. en dan bedoel ik je kan niet tegen je vriendje die toevallig ook een ds heeft en het zelfde spel alleen uit de EU spelen ... ..

Even een hele andere vraag ik heb nu een week ofzo Nintendogs .. en ik vroeg me wat af.. !!! .. Als hij zijn truukjes goed uitvoert staat er wel eens zo'n bot onderaan soort van te glimmen allen de omlijningen ..maar kan je ook ergens botten kopen???? .. ik kan alleen nog maar droog voer water melk en van dat 'natte' voer!! ..

Over Mario Kart DS .. ik wist al zeker dat ik hem ga kopen maar nu helemaal!! wat een mooie filmpjes :P .. en wat een opties en wat uitgebreid qua missies :) toppie .. nu maar hopen dat dat online een beetje goed werkt!!! .. Heb zelf draadloze verbinding dus das wel betersss! .. iemand al enig idee wanneer Animal Crossing DS in Nederland uitkomt??? .. Ik hoop wel tijdig en niet dat we weer zo lang moeten wachtenals bij de NGC versie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spypiet
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 03-06 22:02

Spypiet

Lit

AC komt pas begin 2006 naar europa :|

RKVV Messen (207117) V.254 [Gamecollectie]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja dat wist ik ! .. alleen is er nog geen datum bekend .. ? want begin kan net zo goed eind april pas zijn :( ... Weet niemand dat van Nintendogs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 16:19:
Ja dat wist ik ! .. alleen is er nog geen datum bekend .. ? want begin kan net zo goed eind april pas zijn :( ... Weet niemand dat van Nintendogs?
wat weten van nintendogs? dat de game al sinds 7-10 in de nederlandse winkels ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Mario kart lijkt me zeker een cool spel en mischien wel de reden om een ds aan te schaffen, alleen ik snap de keuze van de classis banen niet zo goed. Vooral de zogenaamde classics van de cube en n64 versie vind ik nou niet zulke fantastische banen.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 16:22:
[...]

wat weten van nintendogs? dat de game al sinds 7-10 in de nederlandse winkels ligt?
sorry als je me post daarvoor had gelezen snapte je hem ... Ik vroeg me af of je ook botten kon kopen in Nintendogs?... voor de hond?? en wanneer kanje andere hondjes kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 15:06:

Even een hele andere vraag ik heb nu een week ofzo Nintendogs .. en ik vroeg me wat af.. !!! .. Als hij zijn truukjes goed uitvoert staat er wel eens zo'n bot onderaan soort van te glimmen allen de omlijningen ..maar kan je ook ergens botten kopen???? .. ik kan alleen nog maar droog voer water melk en van dat 'natte' voer!! ..
die kan je later kopen als je meer trainerpoints hebt kan je koekjes enzo kopen, maar je moet gewoon naar de dierenwinkel gaan onder het uitlaten daar kan je veel meer nieuwere dingen vinden dan die normale dierenwinkel waar je gelijk heen kan gaan.

ps: dat glimmende botje kan je voeren aan je hond ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2005 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 01:53
FYI, er is een nieuwe DS demo uit "pokemon_torouze_demo_jap.nds"

een soort mix tussen zoo keeper(bejeweled) en Yoshi's cookie.

imo wel leuk spel, maar verder geen topper ofzo. Ik weet nog niet precies hoe het werkt maar dat kan ook aan mijn beperkte pokemon kennis liggen.

Als er over een paar weken ook hotspots met demo's in NL winkels komen, komen er misschien eindelijk eens wat meer demos op het net, zin an :9

[ Voor 8% gewijzigd door lukaso op 21-10-2005 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Vergelijking FFIII NES & DS

Andere site

[ Voor 35% gewijzigd door Icelus op 21-10-2005 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

Wha is dat serieus? ik dacht dat het een straight port zou worden (of meer ala FF1/2 op de GBA)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 20 oktober 2005 @ 15:06:
MMm volgens mij heb ik ergens gelezen dat je met een VS en een Eu Nintendo DS niet kan wifien.. en dan bedoel ik je kan niet tegen je vriendje die toevallig ook een ds heeft en het zelfde spel alleen uit de EU spelen ... ..
dat weet ik juist niet... wegens dat mario kart online kan..
dus andere woorden je kan ook tegen US of Canada... mensen wifen...

dan moet het toch wel lukken om normaal wifen tegen friends?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
TheEvilCuber schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:09:
Wha is dat serieus? ik dacht dat het een straight port zou worden (of meer ala FF1/2 op de GBA)
Nee, het wordt een 3D remake van de originele NES versie.
Dit is dan de enige - 2D - Final Fantasy die geen 2D-port heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

FFIII is zo wel meteen een stuk interessanter. Ziet er gewoon erg goed uit! Van mij mogen developers wat meer de grafische grenzen van NDS gaan opzoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Deddiekoel schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 17:04:
FFIII is zo wel meteen een stuk interessanter. Ziet er gewoon erg goed uit! Van mij mogen developers wat meer de grafische grenzen van NDS gaan opzoeken!
Dit is dus ook een voordeel van de DS, mensen hebben zoiets van ach ziet er allemaal wel aardig uit ps1/n64, en dan komen er in eens games die er echt uber uit zien, dan is het ook direct WOW.

Van PSP kijk ik veel minder op, je weet dat de grfx net niet PS2 zijn en het er gewoon allemaal goed uitziet. Maar das mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 16:09:
enne, FF1 op de GBA is zoweizo geen straight port, vergelijk hem maar eens met de originele versie van de NES.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 18:26:
[...]

enne, FF1 op de GBA is zoweizo geen straight port, vergelijk hem maar eens met de originele versie van de NES.
FF1 (en 2) zijn ports van de WonderSwan versies. De muziek is wel verbeterd in vergelijking met de WonderSwan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ziet er wel erg goed uit. Er moet bijna wel een addertje onder het gras zitten zou je zeggen. Misschien pre-rendered stilstaande achtergronden? Of is dit écht een 3D engine die draait op de DS? Wat hebben ze dan zitten prutsen met alle andere spellen die er totnutoe voor zijn verschenen? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Jaja... eindelijk ben ik de trotse bezitter van een Nintendo DS :) Heb er gelijk maar 4 games bijgekocht.

- Nintendogs
- WarioWare
- PAC-PIX
- Super Mario 64 DS

Afbeeldingslocatie: http://img453.imageshack.us/img453/6425/nds001thumb3nj.png

[ Voor 19% gewijzigd door seamus21 op 21-10-2005 23:15 ]

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij de eerste in dit topic die de chihuahua-versie van nintendogs heeft gekocht.
Maar welkom bij de club zou ik zeggen. pacpix ben ik nog steeds heel benieuwd naar, maar 45 euro vind ik teveel voor een spelletje dat me nogal beperkt lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:45:
[...]

Volgens mij de eerste in dit topic die de chihuahua-versie van nintendogs heeft gekocht.
Maar welkom bij de club zou ik zeggen. pacpix ben ik nog steeds heel benieuwd naar, maar 45 euro vind ik teveel voor een spelletje dat me nogal beperkt lijkt.
Ik kan bij mijn nintendogs ook andere rassen kiezen. Ik heb een Shetland Sheepdog gekocht.
Maar kan je bij andere versies dan ook weer andere rassen kiezen (& friends)?

Dat PAC-PIX ben ik nu aan het uitproberen. Het spreekt me wel aan dat je je eigen pacmans op het scherm moet tekenen en muren om je pacman om te leiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:27
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2005 @ 23:45:
[...]

Heb hem bij de free record shop zien liggen voor 15 euro :o (played it trade it actie, 2e hands)
Heb hem niet meegenomen. Heb ik op dit moment spijt van dus ik ga morgen kijken of die er nog ligt :D

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Ik heb mijn DS helaas aan de lader moeten koppelen. Mijn tweede indruk van pacpix is nog steeds goed. Ben bij chapter 4 (toen was de prik op) maar het wordt steeds lastiger. Je kan max 3 pacs tegelijk op het scherm tekenen. En dan moet je ze allemaal (om)leiden met muurtjes die jezelf moet trekken op het scherm. Afhankelijk van hoe groot je de pacman tekent gaat deze slomer of sneller.

Je moet dus binnen een tijdsbestek een aantal spookjes eten. Maar je hebt een beperkt aantal pacs. Als een getekende pac het beeld uit loopt dan moet je een nieuwe tekenen. De spookjes worden ook steeds lastiger. Sommige warpen oppeens ergens anders heen terwijl weer andere alleen maar vanaf de achterkant op te eten zijn. Tot nu toe 1 baas gezien en 1 soort opstakel.

Spel is inderdaad simpel qua regels (niet qua niveau) maar het touchen is erg leuk. En ik vind deze (nieuwe) vorm van spellen erg aanstekelijk. Ik game al vanaf SMB (NES) en heb alles zo een beetje wel gezien. Ik bedoel Quake 4 mooi! maar echt verslavende gameplay neuh... IMHO

Ben benieuwd en kan haast niet wachten tot die (ouderwetse) side-scroll mario uitkomt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seamus21 schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 01:07:

Ben benieuwd en kan haast niet wachten tot die (ouderwetse) side-scroll mario uitkomt! _/-\o_
Ik kan je Super Princess Peach aanraden, dat is een beetje een mengelmoes van alle mario's, hij doet me het meeste aan mario 2 denken en grafisch is het spel echt dik in orde, het geluid ook! Het spel maakt goed gebruik van de DS speakertjes.

Geef dit spel een kans, en hij is redelijk import vriendelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Waren Final Fantasy 3 en 7 niet de meest favoriete in de series?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ik heb mijn DS helaas aan de lader moeten koppelen.
Dan kan je toch gewoon spelen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
apNia schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:00:
Waren Final Fantasy 3 en 7 niet de meest favoriete in de series?
Nee, 6 en 7.
FF6 is als FF3 op de SNES uitgebracht in de VS. FF2, 3 en 5 zijn daar niet uitgebracht en daarom is 4 als 2 en 6 als 3 uitgebracht.
Vanaf 7 is men de officiële nummering gaan gebruiken en bij de Playstation ports van 1, 2, 4, 5 en 6 heeft men ook de officiële nummering gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Maar die remake van die, is dat nou "die andere succesvolle" of gewoon een mindere FF? If so, waarom hebben ze voor die gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
MaxBurn schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 13:35:
[...]
Dan kan je toch gewoon spelen ? :P
Yep, dat had ik ook gezien nadat ik het boekje had doorgelezen. Ben toen ook verder gaan spelen.

Ben alweer een stuk verder met pacpix. Het wordt nu toch wel een stukje pittiger. Ben bij Chapter 10 van Book 1. Er zijn nu nieuwe dingen beschikbaar geworden die je kunt tekenen en nieuwe soorten spoken dat zorgt voor variatie. Ik teken echt soms de vaagste pacmans en ze gaan dan niet de kant op die ik verwacht :D

Heb ook nog mijn (ninten)dog aan een beginnerscourse mee laten doen. Echter haalt hij de zit en lig commandos door elkaar. En kreeg van de jury maar een 7.5. Ik ga deze commandos maar ff opnieuw aanleren. Ik denk dat als ik de commandos met twee woorden aanleer dat hij ze minder snel door elkaar haalt.

[ Voor 3% gewijzigd door seamus21 op 22-10-2005 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seamus21 schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 00:04:
[...]
Ik kan bij mijn nintendogs ook andere rassen kiezen. Ik heb een Shetland Sheepdog gekocht.
Maar kan je bij andere versies dan ook weer andere rassen kiezen (& friends)?
Ja, in alledrie de versies zitten in het begin andere hondenrassen. Maar als je het lang genoeg speelt unlock je ook de rest. In principe zitten alle rassen dus in alle spellen, per versie verschilt het alleen welke er gelijk al aan het begin beschikbaar zijn.

Ik heb er nog eens over nagedacht, en ik ben tot de conclusie gekomen dat mijn grootste probleem met nintendogs waarschijnlijk gewoon is dat ik helemaal niks met honden heb. :) Na 10 keer geef poot en rollen en pak de frisbee heb ik het allemaal wel gezien. Het doet me verder niks en ik vind ze er ook niet echt schattig uitzien eigenlijk.

Maar een soortgelijk spelletje met katten zou ik waarschijnlijk fantastisch vinden. Dan zou ik het na 100 keer nog steeds niet zat zijn om hem met een propje papier te zien spelen. :p Vroeg of laat komt nintendo ook nog wel tot de conclusie dat ze een gigantische doelgroep (alle kattenliefhebbers) laten liggen op deze manier. ;)
Spel is inderdaad simpel qua regels (niet qua niveau) maar het touchen is erg leuk. En ik vind deze (nieuwe) vorm van spellen erg aanstekelijk.
Ja, het concept spreekt mij ook wel heel erg aan. Het lijkt me heel leuk om zelf een pacman te tekenen en hem dan te zien bewegen enzo... maar waar ik bang voor ben is dat ik daar na 10 minuten wel op uitgekeken raak. En dan hou je over een spelletje wat zich constant op 1 en hetzelfde veld afspeelt en waar je niks anders doet dan de hele tijd pacman's tekenen.

Maar als ik jouw ervaring zo lees zit er blijkbaar toch nog wel wat variatie in, en hebben ze het ook moeilijk gemaakt. Dat is toch wel positief dan. :) Uiteindelijk zal ik hem toch nog wel een keer aanschaffen.
Ik kan je Super Princess Peach aanraden, dat is een beetje een mengelmoes van alle mario's, hij doet me het meeste aan mario 2 denken en grafisch is het spel echt dik in orde, het geluid ook! Het spel maakt goed gebruik van de DS speakertjes.
Pfff, is die ook alweer uit? Helemaal over het hoofd gezien. :p Ik had al gehoopt dat dit (ongeveer) van mario-kwaliteit zou worden. Is het niet veel te makkelijk en/of te kort? Daar ben ik totnutoe steeds een beetje bang voor als ik de plaatjes zie en lees dat ze het nadrukkelijk op meisjes wilden richten. En kun je misschien ook eens uitleggen hoe het nu precies zit met die emoties waar je blijkbaar gebruik van moet maken op het onderste scherm? Dat is me nooit echt duidelijk geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar een soortgelijk spelletje met katten zou ik waarschijnlijk fantastisch vinden. Dan zou ik het na 100 keer nog steeds niet zat zijn om hem met een propje papier te zien spelen. :p Vroeg of laat komt nintendo ook nog wel tot de conclusie dat ze een gigantische doelgroep (alle kattenliefhebbers) laten liggen op deze manier.

katten zijn totaal niet aanhankelijk. Die komen alleen maar naar je toe om te eten (en daarna andermans tuin onder te schijten). Lijkt met niet echt geschikt voor een game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Jij hebt duidelijk zelf geen kat ? ;)
Zet even het woordje 'sommige' voor je post en dan klopt ’ie wel.
Meeste katten die ik ken moet je van je schoot afduwen omdat ze teveel aandacht willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 00:11:
katten zijn totaal niet aanhankelijk. Die komen alleen maar naar je toe om te eten (en daarna andermans tuin onder te schijten). Lijkt met niet echt geschikt voor een game ;)
Gelukkig zijn niet alle katten hetzelfde. Wij hadden 2 honden (nu 1) en hebben 2 katachtigen (1 kat en 1 poes). Mijn ervaring is dat katten in ieder geval bij mij veel aanhankelijker zijn. Onze poes vind het prachtig om met mijn rugtas te spelen. Soms echt niet normaal hoe erg ze er in wil kruipen ook al zit de tas helemaal dicht.

Ik ben met dat pacpix dus nu bij chapter 10 en heb gelezen dat het na 12 ophoud en je dan alleen 1 moeilijkheidsnivo erbij krijgt. Pacpix is dus wel een kort spel. Echter het concept van je eigen ventjes tekenen en hulpstukken daar moet je toch een waanzinnig spel mee kunnen maken.

Daarnaast die old skool 2d platform games _/-\o_ _/-\o_ Ga echt binnenkort eens een lijstje maken wat voor dat genre allemaal te vinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 23 oktober 2005 @ 00:11:
offtopic:
Liever dat ze het netjes begraven in iemands tuin dan dat ze midden op de stoep hun behoefte doen zoals "sommige" andere huisdieren. ;)
Mijn ervaring is dat katten in ieder geval bij mij veel aanhankelijker zijn. Onze poes vind het prachtig om met mijn rugtas te spelen. Soms echt niet normaal hoe erg ze er in wil kruipen ook al zit de tas helemaal dicht.
Haha, precies! Het zou wel een heel ander soort spel moeten worden omdat je katten geen commando's kunt aanleren. Maar tsjongejonge, ik zou er toch wel van genieten. :p Jonge katjes zijn altijd heel speels, daar moet toch wel iets leuks van te maken zijn. Misschien dat een 3rd party anders nog eens op het idee komt om zoiets te maken.
Pacpix is dus wel een kort spel. Echter het concept van je eigen ventjes tekenen en hulpstukken daar moet je toch een waanzinnig spel mee kunnen maken.
Ik blijf 45 euro te duur vinden, maar als hij nog eens wordt afgeprijsd tot 30 ofzo ga ik hem denk ik wel halen. :) Het prikkelt natuurlijk wel enorm, al vanaf dat ik de eerste filmpjes zag van de demo op E3. Dat het kort is vind ik opzich niet zo'n heel groot probleem, als het maar tot het einde toe leuk blijft en ook nog een beetje replay-value heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Ok heb vandaag weer verder gespeeld met Nintendogs. Heb inmiddels expert class in obedience course gehaald en zit nu in de master class. Ik heb van het prijzengeld een 2e pup aangeschaft. Deze kan nu zitten, liggen en jump.

Ik weet niet wat het max is aan pups maar ik ga voor het hele scherm vol met die beestjes :D Daarnaast wil ik ook nog alle courses uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
apNia schreef op zaterdag 22 oktober 2005 @ 14:14:
Maar die remake van die, is dat nou "die andere succesvolle" of gewoon een mindere FF? If so, waarom hebben ze voor die gekozen?
De minder succesvolle; waarschijnlijk hebben ze die gekozen omdat fans al tijden een port of remake hiervan verwachten.
De succesvolle, Final Fantasy VI, komt volgend jaar op de GBA uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Mario & Luigi: Partners in Time
Amerikaanse vs. Japanse box art (valt altijd weer op hoe 'druk' de Amerikaanse versies zijn...)

Afbeeldingslocatie: http://image.com.com/gamespot/images/bigboxshots/0/928290_67347_front.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.ngcfrance.com/images/news/ds/mario_luigi_2/box_jp.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09 23:20
Weet iemand hoe je alle opgeslagen gegevens van een spel kan resetten? Ik heb mijn DS een tijdje aan iemand uitgeleend, en die heeft veel met Nintendogs gespeeld. Nu wil ik graag dat spel zo resetten, dat ik het kan spelen alsof het de eerste keer is dat ik 'm in mijn DS stop. Is dat mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
JozyDaPozy schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:52:
Weet iemand hoe je alle opgeslagen gegevens van een spel kan resetten? Ik heb mijn DS een tijdje aan iemand uitgeleend, en die heeft veel met Nintendogs gespeeld. Nu wil ik graag dat spel zo resetten, dat ik het kan spelen alsof het de eerste keer is dat ik 'm in mijn DS stop. Is dat mogelijk?
Normaal is dat wel mogelijk. Sommige spellen hebben een menu optie om delen te wissen, bij andere spellen dien je een bepaalde toetscombinatie ingedrukt te houden tijdens het starten van het spel. Dit zou normaal in de handleiding staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JozyDaPozy schreef op maandag 24 oktober 2005 @ 16:52:
ff gegoogled :
Q: I would like to restart! Can I somehow reset the game?
A: Power up your DS, start the game and _immediately_ hold down A B X Y R
and L. If you managed to do it in time a plaque should pop up on the touch
screen along with two green buttons. Press the left button to accept
resetting the game and press it twice. Then wait for like half a minute or
so while the DS erases everything from the cart. Done.
Bron : http://db.gamefaqs.com/portable/ds/file/nintendogs_a.txt

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2005 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JozyDaPozy
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-09 23:20
Thanx, werkt idd.

Ik dacht dat het voor alle spellen een vaste toestcombinatie was ofzo, maar blijkbaar is dat dus per spel verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook elke dag Nintendogs aan het spelen nu!!! zeer grappig en leuk.. wat voor bijzondere objecten hebben jullie? Ik leeuwenmanen een piano tak.... ik wil graag een mario hoedje .. iemand die al gehaald? .. Ik vroeg me wat af kan je nou ook nieuwe klokken krijgen ofzo? omdat er een apart schermpje clocks is .. waar haal ik die in vredesnaam vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Damn wat is Castlevania briljant :D

Ik doe er echt LANG over, vind het leuk om te exploren enzo... Net voor de eerste keer "uitgespeeld"...
spoiler:
Dario verslagen voor de tweede keer
... en ik ga vanavond voor de andere eindes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Eerste score MarioKart DS:

The new German GamePro rated Mario Kart DS with 90%. I think this is the first review?

Further reviews:

DS

Mario Kart DS - 90%

Mooie score....kom maar op met die hap.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wees je ervan bewust dat er een trojan is opgedoken die de Nintendo DS kan aantasten. Je kan er meer over lezen op http://gaming.engadget.com/entry/1234000810062518 . De bestanden hiervan zijn gehost op een Nederlandse server, en hebben de vermoedelijke naam taihen.zip en r0mloader.zip Let dus even op als je deze tegenkomt.