Het Nintendo DS Topic Deel 10 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 9.147 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Technicality
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 23:47

Technicality

Vliegt rechtsom...

Deddiekoel schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 14:28:
[...]

Inderdaad! Voor de mensen die aan het zoeken zijn. Het is de non-food versie van folder 21, pagina 2. Wel op vergroten klikken ;-)
Ik snap em niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Laatst online: 07:45

S2S

WeAreLegion schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 17:40:
Ok ik heb een DS gekocht. Die met nintendogs er bij, heb er ook nog polarium bijgekocht :D vink leuk spelletje. En een tasje om het geheel in kwijt te kunnen. Nu nog op zoek naar een PSP maar dat is een hels karwei
PSP hels karwei? Bij ons in het Oosten zijn er zat....gewoon ff 1tje online bestellen hoef je ook niet te zoeken ;)

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nou beetje offtopic maar hier in Amersfoort is er geen 1 winkel die er nog 1 op vooraad heeft. Ik ben heel de stad afgeweest zowat alle winkels die iets met electronica en games enzo verkopen. Maar goed vermaak me voorloppig wel met met hond genaamd Puc :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 16:21:
Of het was gewoon een programmeerfout..wat echt niet zo vreemd is.
Ik lees ergens anders al dat het gewoon een Hentai virus is..waarschijnlijk schamen mensen zich en geven ze Darkfader de schuld.. ? :)
Een fout kan voorkomen. :|

Het is niet mogelijk om op de DS zomaar een virus te krijgen door een verkeerde "homebrew" rom. Om de DS te flashen moet je onderaan een stickertje open pulken en twee contactjes verbinden. Dat doe je dus niet zomaar en kan niet softwarematig.

Op de PSP kan je wel volledig softwarematig de BIOS flashen, erg eng. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
tja, IRC logs zeggen me ook niet zoveel, fakebaar... Maar goed..ik koop me games gewoon ;) (/me wacht op de reacties met "ja ik heb het voor homebrew?!#@#%"

[ Voor 33% gewijzigd door Max|Burn op 10-10-2005 22:19 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

De fout is zo te zien ontdekt.
Er staan nu overal de juiste plaatjes ipv de stukken vlees / kaas die er eerst stonden.

you had to be there-geval :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

MaxBurn schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 22:19:
tja, IRC logs zeggen me ook niet zoveel, fakebaar... Maar goed..ik koop me games gewoon ;) (/me wacht op de reacties met "ja ik heb het voor homebrew?!#@#%"
Op een forum waar Darkfader vaker post is er een bekentenis gepost onder zijn user-id. De bedoeling zou zijn geweest om piraten af te schrikken door het als ROM-bootloader te verspreiden. Inmiddels wordt de malware ook onder andere namen verspreid, waardoor ook mensen die al hun spellen netjes kopen er slachtoffer van kunnen worden. Iemand die dit soort bagger doelbewust verspreid is geen haar beter dan iemand die een virus of trojan schrijft voor de PC. Stel je voor dat er iemand met deze trojan verder aan de haal gaat en hem draadloos gaat verspreiden? Dan kun je ook geen multiplayer spellen meer spelen of demo's gaan downloaden, voor je het weet is die Nintendogs demo die je bij de plaatselijke Bart Smit op je DS dacht te downloaden een trojan en kun je je dure handheld in de afvalbak gooien. Ik kan me voorstellen dat Nintendo hier absoluut niet blij mee is, dit gaat negatieve publiciteit opleveren en kan daardoor klanten gaan kosten.

[ Voor 6% gewijzigd door MetroidPrime op 11-10-2005 02:49 ]

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 22:19:
Erm, ik was er zelf bij, in een aardig druk kanaal. (Het kanaal posten zal wel weer een mbr opleveren :X). En ja, Darkfader was @.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 07-05-2023
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 22:16:
Het is niet mogelijk om op de DS zomaar een virus te krijgen door een verkeerde "homebrew" rom. Om de DS te flashen moet je onderaan een stickertje open pulken en twee contactjes verbinden. Dat doe je dus niet zomaar en kan niet softwarematig.
Nee hoor, dat is alleen de eerste 512 bytes van de firmware, de rest kan je zo overschrijven. FlashMe overschrijft die eerste 512 bytes omdat hij daar een soort repair-functie plaatst, juist tegen dit soort dingen (of gewoon als flashen is fout gegaan).

Dus met FlashMe ben je veiliger, omdat je dan altijd nog je firmware kan terugzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een hacker onder de naam DarkFader heeft het namelijk voor elkaar gekregen om een trojan te kweken voor de Nintendo DS. In de vorm van r0mloader of taihen (een rom welke gevuld is met hentai) zal de trojan in de NDS geladen worden waarna hij onbruikbaar is.
Oppassen dus wat je er allemaal op zet!

Bron: Gamed.nl
ff een firewall op me ds zetten :+

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:14:
[...]

ff een firewall op me ds zetten :+
welcome to yesterday's news sir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-08 22:29
Even een vraag over Nintendogs, is het nou mogelijk om alle rassen te krijgen in welke versie dan maar ook of ben je gebonden aan de honden die bv in de chihuahua versie zitten?

Ik hoor namelijk verschillende berichten hierover en ik heb hetzelf nog niet kunnen testen. De een zegt dat je de overige rassen gewoon later kan selecteren of dat je eerst iemand moet tegenkomen met die versie en dat je dan kan ruilen of iets dergelijks. En de ander zegt weer dat het totaal niet mogelijk is.

Daarnaast heb ik nog maar heel even gespeeld en ben er erg onder de indruk van. Toen ik vanochtend me DS aandeed en even keek hoe het met me hondje ging kwam die vrolijk op me af en kreeg ik spontaan een glimlach :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Mijn hondje deed gister happen onder het spelen :/

Wat kan je eigenlijk met die onzin die hij vindt tijdens het uitlaten ? Ik heb nu een stok, tissues en een of andere fles..

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koffiezuiper schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 10:59:
Even een vraag over Nintendogs, is het nou mogelijk om alle rassen te krijgen in welke versie dan maar ook of ben je gebonden aan de honden die bv in de chihuahua versie zitten?

Ik hoor namelijk verschillende berichten hierover en ik heb hetzelf nog niet kunnen testen. De een zegt dat je de overige rassen gewoon later kan selecteren of dat je eerst iemand moet tegenkomen met die versie en dat je dan kan ruilen of iets dergelijks. En de ander zegt weer dat het totaal niet mogelijk is.

Daarnaast heb ik nog maar heel even gespeeld en ben er erg onder de indruk van. Toen ik vanochtend me DS aandeed en even keek hoe het met me hondje ging kwam die vrolijk op me af en kreeg ik spontaan een glimlach :p
in alle versies kan je alle honden krijgen je unlocked ze d.m.v trainerpoints te halen en als je weer genoeg hebt voor een nieuwe hond dan zegt je ds het.

spoiler:
Unlockable Dogs in Chihuahua and Friends
Unlockable How to Unlock
German Shepherd Collect 17000 Owner Points
Jack Russel Terrier While on a walk, your dog may come across an Item called the Jack Russel Book. If you visit the kennel, you can now buy the single Jack Russel Terrier
Japanese Style House (from Shiba Pack) 20000 Owner Points
Pinscher Collect 14000 Owner Points
Pug Collect 4000 Owner Points
Schnauzer Collect 10000 Owner Points
Shetland Sheepdog Collect 8000 Owner Points
Toy Poodle 25000 Owner Points
Welsh Corgi Collect 2000 Owner Points

Unlockable How to Unlock
Beagle 16,000 trainer points
Dachshound (dog) 50,000
Dalmation Find an item called "Fireman Hat"
Golden Retriever Collect 10000 Owner Points
Jack Russel Terrier While on a walk, your dog may come across an Item called the Jack Russel Book. If you visit the kennel, you can now buy the single Jack Russel Terrier
Labrador Retriever (dog) 45,000
Miniature Schnauzer Collect 14000 Owner Points
Pinscher Collect 2000 Owner Points
Pug (dog) 35,000
Shiba Inu (dog) 30,000
Shih Tzu (dog) 22,000 trainer points
Siberian Husky Collect 4000 Owner Points
Toy Poodle Collect 8000 Owner Points
Welsh Corgi 20,000 trainer points

voor dachshund http://www.gamefaqs.com/portable/ds/code/926849.html
voor labrador http://www.gamefaqs.com/portable/ds/code/928837.html

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-10-2005 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 11:29:
[...]

in alle versies kan je alle honden krijgen je unlocked ze d.m.v trainerpoints te halen en als je weer genoeg hebt voor een nieuwe hond dan zegt je ds het.
Oke bedankt, dat dacht ik zelf ookal. Een college op me werk had al met Nintendo gebeld en tja die vertelde dus fijn van niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
-Daniël- schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 07:46:
[...]
Erm, ik was er zelf bij, in een aardig druk kanaal. (Het kanaal posten zal wel weer een mbr opleveren :X). En ja, Darkfader was @.
Ik weet het ondertussen wel hoor..naaierig :) Maar ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik twijfel nog steeds over Nintendogs. Ben niet iemand die er elke dag tijd aan kan besteden en tegen een NDS gaat praten. Maar ik ben wel benieuwd naar de AI etc....

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Same here... Ik denk dat mijn vriendin het wel helemaal vet zou vinden maarja, dan ben ik m'n DS kwijt :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier moest ik toch wel even om lachen :D

http://video.google.com/v...3632796742315484146&q=PSP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooral, "Loading dropkick" op het einde was goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm! Contact (Het nieuwe project van de Killer7 studio) blijkt nu zelfs een MMORPG te worden. Het begint steeds beter te klinken. :9

Bron, ook 3 nieuwe screenshots

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 08:21:
Hm! Contact (Het nieuwe project van de Killer7 studio) blijkt nu zelfs een MMORPG te worden. Het begint steeds beter te klinken. :9

Laten we hopen dat het gratis blijft online, Leve gratis MMORPG _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op dinsdag 11 oktober 2005 @ 15:16:
Same here... Ik denk dat mijn vriendin het wel helemaal vet zou vinden maarja, dan ben ik m'n DS kwijt :P
Haha mijn vriendin <3 en ik hebben beide een ds met nitendo dogs (beide verschillende versie) en we zitten uren ons hondje optevoeden echt zo leuk haha :D echt een dikke aanrader die game :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegorex
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-09 23:24
Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 08:21:

Die link doet het niet (meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu al een paar dagen fifa 2006 en het is en geweldig spel, zo spel ik zelf in de actie modus zodat je wat dichter bij je speler bent en met het onderste scherm kun je zien waar je spelers staan, zo gebeurt het wel eens dat als mijn mannetje vrij staat ik het onderst scherm gebruikt om de bal even verder te tikken naar een vrij speler, geweldig concept dat 2de scherm.

Ik ben al super goed in balletje afpakken en spelen op de nul, ja de nul. ik krijg de bal er niet in en er zit ook geen oefenen modus in fifa 2006 zodat ik niet even kan trainen, dat is wel weer jammer, dus ik vraag aan een ieder met spits talent op fifa 2006 gebied, hoe kan ik het best scoren als ik de bal krijg in mijn voeten voor het doel, hoe moet ik richting geven. TIPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook al een tijdje een nintendo ds, en nu zitten er allemaal lichte krasjes op mijn onderste scherm, weet er mischien iemand een wannier om die krasjes weg te halen? doormiddel van poetsen of iets dergelijks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 22:06:
Ik heb ook al een tijdje een nintendo ds, en nu zitten er allemaal lichte krasjes op mijn onderste scherm, weet er mischien iemand een wannier om die krasjes weg te halen? doormiddel van poetsen of iets dergelijks?
Hoogstwaarschijnlijk zijn het geen echte krasjes.
Waar bijna iedereen last van heeft is dat er op het onderste schermpje een laagje vuil komt te zitten. Een soort vettige aanslag. De "krasjes" die je ziet zijn als het ware strepen die je door het vuil heen trekt.

Met bijvoorbeeld een brillenpoetsdoekje (die geven ze vaak wel gratis als je er om vraagt bij een opticien) kun je het schermpje wel een beetje oppoetsen en ziet het er weer even netjes uit. Een goede manier om het schermpje écht schoon te maken heb ik nog niet gevonden.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2005 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar ik voel ze ook als ik er met mijn stylus overheen gaat, en het stoort nogal, mij lijkt het dat dat geen vuil is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 22:45:
Maar ik voel ze ook als ik er met mijn stylus overheen gaat, en het stoort nogal, mij lijkt het dat dat geen vuil is
Nope dan is het een krasje. Ik heb helaas ook een heel klein krasje midden op mijn scherm zitten (gelukkig zie je het bij het gamen niet zitten maar je voelt het wel als je eroverheen gaat) en een hele boel van die streepen maar dat is idd vuil denk ik.

Als je echt krassen heb kan je er denk ik het beste een screenprotector opstoppen, ik denk dat je ze dan niet echt meer zal voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou het is niet een krasje, het zijn er heel veel :( is er geen manier om die weg te polijsten ofzo iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

New Mario Kart Wireless Info
Admin User

Wireless Communication: Mario Kart DS features three different forms of wireless game play: two kinds of local wireless game play and Nintendo Wi-Fi Connection online game play. Mario Kart DS offers two different options for LAN Wireless game play: DS Download Play, in which only one player has Mario Kart DS and all players have Nintendo DS systems, and Multi-Card Play, in which all players have Mario Kart DS and Nintendo DS systems.

DS Download Play:
As with all DS Download multiplayer games, the DS Download Play in Mario Kart DS requires that only one player has a copy of the game. Unlike past DS games, however, DS Download Play in Mario Kart DS allows multiple players who have the game card to play with multiple players who do not have the game card. DS Download Play offers the following features:

* 2-8 player simultaneous wireless game play
* Choice of multiplayer racing, Balloon Battle, or Shine Thief modes
* Players who own Mario Kart DS can choose their own characters and use personalized icons
* Players who do not own Mario Kart DS must play as Shy Guy; they cannot use personalized player icons
* Track selection is limited to eight tracks for racing and three arenas for Balloon Battle and Shine Runner modes
* DS Download Play is limited to the 100 cc engine class

Multi-Card Play:
Multi-Card Play requires all players to have their own copies of Mario Kart DS, giving players more options, modes and tracks to choose from. Multi-Card Play offers the following features:

* 2-8 player simultaneous wireless game play
* Choice of multiplayer racing, Balloon Battle or Shine Thief modes
* Players can choose from different engine classes
* No limits on character choice
* No limits on track choice
* Player's win/loss ratio is saved and tracked
* Players who race locally are automatically added to each other's friend roster and then can race via Nintendo Wi-Fi Connection
* Players can trade ghost data wirelessly, allowing them to race against each others' best times.

Nintendo Wi-Fi Connection:
Nintendo Wi-Fi Connection is a free online game-play service provided by Nintendo to Nintendo DS owners. It offers seamless access to online game play and an environment that is welcoming to gamers of all skill levels. Features include:

* 2-4 Players racing simultaneously
* Choice of playing with:
o Friends Only (players registered as Friends)
o Rivals (players with similar skills)
o Recent Opponents
o Regional Racers (players in their country)
o World Racers (players anywhere in the world)
* No limit on course choice, but each player votes for a course and the course with the most votes wins (in case of a tie, the course is chosen randomly)
* No limit on character choice
* Players can create and use personalized player icons

Connecting to the Nintendo Wi-Fi Connection will be quick, easy and seamless. Players can go to an official Nintendo hotspot and immediately go online and start playing. To use their home Wi-Fi routers, players first must configure the DS to connect to their routers by entering the router's network ID and optional security key or install the Nintendo Wi-Fi USB Connector on their PC and configure the DS to enable it to share the PC's broadband connection. After that, players can go online anytime without further configuration. Friends are registered to the friends roster either by exchanging and entering Friend Registration Keys or by playing local Multi-Card Multiplayer mode together.
bron: Nintendo Press site en http://www.vooks.net/modules.php?module=article&id=342

Kijk alleen ff je SSID key invullen en security key...en klaar is kees. Werkt dus op alle wi-fi stuff. En niet alleen op de USB dongle van Nintendo ;)

Lijkt erop dat er geen WPA in zit...

[ Voor 5% gewijzigd door S2S op 13-10-2005 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mario Kart is een succesvolle serie waar we voorlopig het einde nog niet van gezien hebben. Ook de Nintendo DS krijgt zijn eigen Mario Kart versie en daar is wat meer informatie over naar buiten gebracht.

De game moet op 25 oktober uitkomen; anderhalve week na de Amerikaanse release maar wel anderhalve week voor de Japanse release. De volgende informatie werd vandaag vrijgegeven:
Dit was me nog niet opgevallen. Mariokart die eerder in europa en usa uitkomt dan japan? De tijden zijn wel veranderd zeg. :D
- De NDS versie van Mario Kart grijpt meer terug naar de GBA versie in plaats van de Gamecube variant. Qua controls is de game het beste vergelijkbaar met Mario Kart 64, waarbij ze het gebruik van de D-pad zo goed mogelijk wilde evenaren als analoge stick.
Teruggrijpen op de GBA-versie = :)
MK64-controls = :( (wat mij betreft, maar ja) Wat was er toch mis met "gewoon" driften zonder als een idioot links, rechts, links, rechts, links, rechts, links, rechts in te voeren om een boostje te krijgen?
- Karts kunnen verschillen in onderdelen als besturing, drifts, gewicht van de bestuurder en de unieke mogelijkheden van de kart om speciale items te bemachtigen. Op dit moment verkeerd Nintendo in het proces van finetunen om een gebalanceerde game af te leveren. Als voorbeeld hiervan wordt genoemd dat wanneer je een zware kart / karakter combinatie hebt, het maken van bochten makkelijker is maar je er wel sloom uit kan komen. Ook kan een kart welke betere items heeft langzamer zijn in zijn top snelheid. Het is dus zaak om de juiste combinaties te maken om zo snel mogelijk over de courses te racen.
Een kart welke betere items heeft? Dus niet alle karts kunnen alle items gebruiken? Of krijgt iedereen weer een special attack?
- Voor een race kun je kijken naar je drift parameter. Wanneer deze laag is kan het enige tijd durven voordat je kart hersteld is na een bocht, wat onderstuur makkelijker maakt. In vorige games werd een drift aangegeven door een andere rookkleur, in deze game wordt het aangegeven door sterren en vlammen vanonder je banden.
Om de snelste tijd neer te zetten zul je ook gebruik moeten maken van de driftstream van je tegenstanders.

- Op online gebied is het mogelijk om je eigen 32x32 decal te maken en deze aan je tegenstanders te laten zien.
Leuk! :) En hier is de stylus natuurlijk ook perfect voor.
- Het is mogelijk om een friends list samen te stemmen tot 60 personen. Wanneer je tegen iemand een match speelt (door middel van WiFi) zal deze automatisch aan deze lijst worden toegevoegd.

- Multiplayer bevat modes als classic mode, time attack en balloon battle. In deze laatste heeft iedere kart een vijftal balonnen, de rest behoeft geen uitleg. Nieuw is de "Atsumete Shine"-mode, oftewel; collect shine. In deze mode dien je zoveel mogelijk Shines (van Mario Sunshine, je weet toch ...) te verzamelen. Je kunt ze echter ook bij je tegenstander reduceren door hem te raken.

- Mario Kart DS is niet enkel een multiplayer game. In singleplayer mode is een Mission Run mode toegevoegd. Hierbij krijg je een kart toegewezen en doen je bepaalde opdrachten te voldoen op de baan. Zo moet je bijvoorbeeld een bepaald parcourd binnen lijnen rijden of krabben uitschakelen door middel van items. Dit alles gaat uiteraard onder de nodige tijdsdruk, maar door het succesvol uitvoeren van de opdrachten kan je weer nieuwe karts winnen. Je doet het dus niet voor niets.
Singeplayer mode... ik ben benieuwd. Opzich was er ook niets mis met het systeem van dingen unlocken door de GP op hogere standen uit te spelen. Maar een extra uitdaging is natuurlijk nooit weg.
- Enkele banen zijn Puku Puku Beach (gevuld met krabben welke je laten spinnen als je er tegenaan rijdt), Luigi's Mansion, Eight Cross Circuit (in de vorm van het cijfer acht) en Yoshi Falls (een baan die zo ontworpen is dat je er makkelijk vanaf valt)

Genoeg vernieuwingen dus om ook dit deel weer interessant te maken voor het publiek.
Bron: gamed.nl (gisteren mislukte mijn directe link, dus nu maar zo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

ahahahahahah ik had ook nieuws ;) tegelijk...zit je ook vroeg achter de pc ;) ^^ post boven die van jouw ehehehhe

[ Voor 19% gewijzigd door S2S op 13-10-2005 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2005 @ 22:51:
Nou het is niet een krasje, het zijn er heel veel :( is er geen manier om die weg te polijsten ofzo iets?
ik snap niet hoe jullie die krasjes krijgen je moet ook niet als een gek drukken op het scherm he |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Het lijkt er op dat er geen Wpa op de DS zit:

PGC: How will the USB Connector (and Nintendo DS) work under WEP and/or WPA security? What about on a PC connected to a wired router?

MS: I believe they both work under WEP, but please ask Nintendo about this to double check. This is their decision not ours.

http://www.planetgamecube...cfm?action=profile&id=576

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ik moet de topicstart nog aanpassen ivm de trojan...helaas nog geen tijd gehad.

excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik ook de nederlandse taal kiezen?

Ja Hiervoor is een update nodig. Ik ben nog op de zoek naar de informatie hierover. Nog niet beschikbaar.
is hier al meer info over?

heb er eigenlijk ook nooit wat van gehoord/gelezen.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2005 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Lekker kut dus.. dan ga ik mooi een USB dongle gebruiken, ik wil m'n router echt niet van de WPA af... domme actie van ze weer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

apNia schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:19:
Lekker kut dus.. dan ga ik mooi een USB dongle gebruiken, ik wil m'n router echt niet van de WPA af... domme actie van ze weer..
Tja nintendo he ;)....ik moet nog wel ergens iets hebben van Xlinkds. Volgens mij kan ik daar de MAC van de DS mee zien...kan ik die wel in mn stick zetten, is er toch iets meer beveiliging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

apNia schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:19:
Muhuhaha lekker voor je :P

Je kan niet verwachten dat ze rekening houden met een (imo) overbodig stukje encrytie dat vrij weinig mensen gebruiken. (ja ik weet dat de psp het wel heeft)

Jammer voor jou, maar nauwelijks dom van hun, eerder goed zakelijk en statistisch bekeken.

Good job Nintendo :Y)

/me heeft geen firewall, virusscanner, of wep wap woep beveileging, en vind dat allemaal maar onzin, iedereen is welkom B)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

TheEvilCuber schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:28:
[...]

Je kan niet verwachten dat ze rekening houden met een (imo) overbodig stukje encrytie dat vrij weinig mensen gebruiken. (ja ik weet dat de psp het wel heeft)

Jammer voor jou, maar nauwelijks dom van hun, eerder goed zakelijk en statistisch bekeken.

/me heeft geen firewall, virusscanner, of wep wap woep beveileging, en vind dat allemaal maar onzin, iedereen is welkom B)
Ik wil toch ff op jouw reageren...

Beetje dom he geen firewall, virusscanner etc...etc..
Ik heb een hekel aan dat soort personen, vaak zijn jullie de gene die virussen, spam emails versturen zonder het te weten. Ik kan jullie missen als kiespijn
Plus je pc zal wel lekker brak zijn met al die shite erop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

S2S schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 12:53:
[...]

Ik wil toch ff op jouw reageren...

Beetje dom he geen firewall, virusscanner etc...etc..
Ik heb een hekel aan dat soort personen, vaak zijn jullie de gene die virussen, spam enails versturen zonder het te weten. Ik kan jullie missen als kiespijn
Plus je pc zal wel lekker brak zijn met al die shite erop.
Waar zie je me voor aan :X

Een beetje tweaker heeft al dat soort shit niet nodig, Virusscanner zijn leuk voor mensen die denken ah leuk een .scr bestandje met de naam iloveyou.

Ik heb nog nooit een virus gehad, mn pc formatteer ik eens in het jaar (om ruimte te maken op mn hd) maar zelfs dan is het niet eens nodig. Toolbars en spyware zijn me ook vreemd, die zie ik alleen bij andere mensen als ik hun pc weer eens fortmatteer als hij naar de fillisteinen is (en zij hebben notabene een viruscanner een potdichte router en 2 firewalls)

Don't make assumptions.. :z

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ik heb geen scanner en nooit virussen. :) Ik weet welke processes er horen te draaien (bj mij vrij weinig) dus afwijkende dingen zie ik direct. Ook heb ik geen spyware, aangezien ik nooit crap open of installeer en daarnaast een browser heb die ook niet zomaar meuk opent.
Het lijkt er op dat er geen WPA op de DS zit
* Max|Burn kucht heel hard en herinnert zich bepaalde mensen die beweerden dat dit in games zelf opgelost wordt..wat ik destijds al erg vreemd vond... De dongle werkt dus waarschijnlijk alleen op WEP, waarmee ik dus ook aanneem dat de DS geen WPA zal ondersteunen.

@Evilcuber - Geen WEP/WPA vind ik dus wel dom..ik kan dus, mocht ik dat willen, rustig 1 miljoen spam mails via je verbinding versturen en eventuele netwerkshares inzien....geruststellende gedachte niet?... Zeker omdat het instellen van WPA een fluitje van een cent is snap ik niet waarom je dat niet gebruikt.
Steeds meer mensen gebruiken het (terecht). voornamelijk dankzij betere digibeten-handleidingen. Overigens draait echt iedereen die ik ken met draadloos internet WPA. WEP is useless want dat is doorgaans binnen 15 minuten gekraakt. De PSP had WPA pas na een firmware upgrade.
Volgens mij kan ik daar de MAC van de DS mee zien...kan ik die wel in mn stick zetten, is er toch iets meer beveiliging.
MAC adres based beveiliging is voor kwaadwillenden geen beveiliging. Je kan de MAC adressen namelijk zonder problemen sniffen. Overigens meld me router netjes alle mac adressen die proberen aan te melden dus ik zou die van me DS ook zo kunnen zien. (Heb die van me Cube ook)

[ Voor 89% gewijzigd door Max|Burn op 13-10-2005 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

MaxBurn schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:11:
@Evilcuber - Geen WEP/WPA vind ik dus wel dom..ik kan dus, mocht ik dat willen, rustig 1 miljoen spam mails via je verbinding versturen en eventuele netwerkshares inzien....geruststellende gedachte niet?... Zeker omdat het instellen van WPA een fluitje van een cent is snap ik niet waarom je dat niet gebruikt.
mn router heeft voor zover ik weet geen WPA (USR9106) wel WEP maar dat probeerde ik een paar keer in stellen en dat lukte niet meteen (ja ik heb geen geduld :> ) Dus ah fuck it, als ze binnen willen komen, doen ze dat toch wel.

Ik ben trouwens nog nooit op straat een beveiligd draadloos netwerk tegengekomen (wep wpa) met de PSP. (in elke straat wel zon 3/4 verbindingen zelfs in een klein dorpje)

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Dus ah fuck it, als ze binnen willen komen, doen ze dat toch wel.
Dat is dus niet waar hoor, WPA is echt heel veilig. WEP inderdaad niet...maar is toch iets van een barriere. Er is heus nog veel onbeveligd. Dit was ooit 80-90% nu 50-70%...is nog erg veel hoor maar betekent dat dat je het zelf dan ook maar fout moet doen? ;)

Als Nintendo niets aan dit punt doet koop ik uit protest een PSP. Het ding boeit me totaal niet maar wie niet luisteren wil.. ;) Ik koop in ieder geval ABSOLUUT geen aparte dongle om dan met WEP alsnog een gat t creeren in me netwerk en ik ga al helemaal niet de beveiliging van me netwerk voor de DS omlaag schroeven.

[ Voor 64% gewijzigd door Max|Burn op 13-10-2005 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

[...]

OVERBODIGE ENCRYPTIE? waarvoor denk je dat WPA is uitgevonden? Omdat de WEP key via wat linuxtooltjes binnen notime te kraken is.
Zakelijk en statistisch goed bekeken?!??! Wat ouwehoer je nou? Dat is iets aan jouw kant, daar ondervinden zij geen enkel voor- of nadeel van. Je router prakt 't toch uiteindelijk als raw packets door je lijn heen hoor. Hooguit scheelt 't ze WPA compatibility meecompilen in de game. Woohoo, dat zou een zakelijk orakel betekenen!
En sinds wanneer is je wireless router goed beveiligen onzin? Weet niet of je weet hoe makkelijk 't is data te snuffen. Ik heb liever niet dat mensen m'n pop3 mailpass weten (en ga nou niet zeuren dat ik dan die inviduele dingen goed moet gaan securen).
TheEvilCuber schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:38:
[...]

mn router heeft voor zover ik weet geen WPA (USR9106) wel WEP maar dat probeerde ik een paar keer in stellen en dat lukte niet meteen (ja ik heb geen geduld :> ) Dus ah fuck it, als ze binnen willen komen, doen ze dat toch wel.

Ik ben trouwens nog nooit op straat een beveiligd draadloos netwerk tegengekomen (wep wpa) met de PSP. (in elke straat wel zon 3/4 verbindingen zelfs in een klein dorpje)
Ze komen er toch wel in. Fylosofie is dat als iemand op MIJN router binnenkomt (SSID hidden, WPAkey, MAClock) hij waarschijnlijk dermate goed is dat 't om de sport gaat, niet om de schade. Ik weet niet of je ooit heb gewardrived, maar met m'n laptop kan ik door een straat in A'dam Zuid scheuren en zo 20 AP's te pakken hebben onderweg. Besides een of andere joker met een vette antenne pakt zo een half stadsdeel.

Dit is serieus de fucking domste post die ik in tijden heb gezien. Ga de Computer Idee lezen man. Voor iemand die z'n PC formateert om ruimte te maken (toch incidenteel ongewenste dingen op je PC?) vind ik 't wel heel toepasselijk though.

[ Voor 29% gewijzigd door apNia op 13-10-2005 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

apNia schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:45:
[...]

OVERBODIGE ENCRYPTIE? waarvoor denk je dat WPA is uitgevonden? Omdat de WEP key via wat linuxtooltjes binnen notime te kraken is.
Waarom denk je dat ik geen WEP gebruik (omdat ik lui ben) omdat het toch zo te kraken is.
Zakelijk en statistisch goed bekeken?!??! Wat ouwehoer je nou? Dat is iets aan jouw kant, daar ondervinden zij geen enkel voor- of nadeel van.
Het percentage dat WPA gebruikt onder de groep wifi routers is hoe groot? heel klein ja, dus de moeite niet waard. (een zelfde soort beslissing als die van Nintendo om de digitale output uit de GC te halen in Amerika, het scheelt niet veel maar het is de moeite niet waard om het erin te laten)
En sinds wanneer is je wireless router goed beveiligen onzin? Weet niet of je weet hoe makkelijk 't is data te snuffen. Ik heb liever niet dat mensen m'n pop3 mailpass weten (en ga nou niet zeuren dat ik dan die inviduele dingen goed moet gaan securen).
Ik weet heel goed hoe makkelijk het is om in mijn pc te komen, het boeit me alleen geen enkele reet, ookal staat er een berg persoonlijke informatie / werk op.
Ze komen er toch wel in. Fylosofie is dat als iemand op MIJN router binnenkomt (SSID hidden, WPAkey, MAClock) hij waarschijnlijk dermate goed is dat 't om de sport gaat, niet om de schade. Ik weet niet of je ooit heb gewardrived, maar met m'n laptop kan ik door een straat in A'dam Zuid scheuren en zo 20 AP's te pakken hebben onderweg. Besides een of andere joker met een vette antenne pakt zo een half stadsdeel.
Yup ik ben zovaak in de stad geweest met een psp of een laptop, tig verbindingen, overal vrij internet en open AP's heerlijk toch?
Dit is serieus de fucking domste post die ik in tijden heb gezien. Ga de Computer Idee lezen man.
Nee dank je dat is voor n00bs, ik ben eigenwijs dat is toch echt wat anders.
Voor iemand die z'n PC formateert om ruimte te maken (toch incidenteel ongewenste dingen op je PC?) vind ik 't wel heel toepasselijk though.
nope mn hdd is maar 60 gb en overal en nergens laat ik bestanden slingeren dus dan is het af en toe handig om even schoon te beginnen.

[ Voor 27% gewijzigd door Collaborator op 13-10-2005 14:03 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Het percentage dat WPA gebruikt onder de groep wifi routers is hoe groot?
gokje, 10% Niet echt te verwaarlozen voor iets wat standaard hoort te zijn op WiFi-technologie van deze tijd. (Het is niet voor niets opgenomen als standaard door de wifi alliance. Dit is echt een heel ander verhaal dan HDTV ondersteuning. (momenteel gebruikt door 0.2% n NL?)

[ Voor 12% gewijzigd door Max|Burn op 13-10-2005 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

TheEvilCuber schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:54:
[...]

Waarom denk je dat ik geen WEP gebruik (omdat ik lui ben) omdat het toch zo te kraken is.
encryptie is altijd beter dan niks
[...]

Het percentage dat WPA gebruikt onder de groep wifi routers is hoe groot? heel klein ja, dus de moeite niet waard. (een zelfde soort beslissing als die van Nintendo om de digitale output uit de GC te halen in Amerika, het scheelt niet veel maar het is de moeite niet waard om het erin te laten)
hoe kom je DAAR nou weer bij????? heel klein? dear Jesus!
[...]

Ik weet heel goed hoe makkelijk het is om in mijn pc te komen, het boeit me alleen geen enkele reet, ookal staat er een berg persoonlijke informatie / werk op.
Dat het jou niet kan schelen maakt het van nintendo niet zakelijk een sterk plan om WPA encryptie over te slaan in een game.
[...]

Nee dank je dat is voor n00bs, ik ben eigenwijs dat is toch echt wat anders.
De computer!totaal dan............... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

[...]
WPA is niet overbodig, WEP is slecht ontworpen en hard aan vervanging toe. Het is mogelijk om WEP encryptie met een gemiddelde PC binnen een kwartier te kraken, zonder miljoenen packets te hoeven sniffen.
MaxBurn schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 13:11:
* MetroidPrime kucht heel hard en herinnert zich bepaalde mensen die beweerden dat dit in games zelf opgelost wordt..wat ik destijds al erg vreemd vond...
Je hebt het een beetje verkeerd begrepen. Ik bedoelde dat Nintendo een WPA-"driver" everde en dat de ontwikkelaars deze "driver" statisch linken met hun game bij het compileren. Dan zou je, in theorie, WPA ondersteuning mogelijk kunnen maken zonder firmware updates.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
Ik begrijp exact wat je bedoelde echter vond ik het een idiote oplossing :) Dat ik het nu wat eenvoudiger uitleg dan het is is meer omdat het weinig zin heeft hier in details te treden.

Het is overigens maar de vraag of je wilt dat een game(meegecompileerde driver) zover kan gaan als het aansturen van de nic.

Wel grappig dat we het beiden hebben over een kwartier m.b.t. WEP keys uitlezen/kraken :)

[ Voor 41% gewijzigd door Max|Burn op 13-10-2005 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

MetroidPrime schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:03:
[...]

WPA is niet overbodig, WEP is slecht ontworpen en hard aan vervanging toe. Het is mogelijk om WEP encryptie met een gemiddelde PC binnen een kwartier te kraken, zonder miljoenen packets te hoeven sniffen.
Dat weet ik, maar het veranderd er niets aan dat IK het niet nodig vind om mijn netwerk zo te beveiligen

Wat een gezeur zeg, IK vind het onzin, dat heeft niks met mijn computerkennis te maken (dus dat soort achterlijke opmerkingen mag je achtewege laten) en alles met mij (en daar hebben we het hiet niet over)

10% vind ik trouwens niet al te veel voor een `grote standaard` (als het al zo is)
Die HDTV uitgang op de gamecube ging over Amerika, en daar is het aandeel een stuk groter.

[ Voor 14% gewijzigd door Collaborator op 13-10-2005 14:13 ]

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
10% vind ik trouwens niet al te veel voor een `grote standaard` (als het al zo is)
Het is de standaard echter is het doorgaans niet eenvoudig in te stellen. Echter aangezien het DE standaard is en het hardwarematig makkelijk zonder kosten uit te voeren is (er worden echt geen nic's meer ontwikkelt waar er geen driverondersteuning is voor WPA) is dit gewoon een idiote keuze van Nintendo. Er komt wel degelijk een klachtenbrief van mijn kant als er geen WPA komt. Er wordt mij wireless play beloofd terwijl de standaard encryptiemogelijkheden geeneens ondersteund worden.

Even een voorbeeld van mijn thuissituatie:

1 x Router, 1 type wireless nic pc's en 2 soorten wireless laptop nics, allen ondersteunen WPA of beter (AES) terwijl het soms alweer om redelijk oude hardware gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Wat een ophef :?

Het maakt mij niet zoveel uit...ik voeg gewoon de MAC van mn DS toe, zet WEP aan, hide mn SSID...dat is wel genoeg, en als ik klaar ben dan trek ik de USB stick eruit.

[ Voor 83% gewijzigd door S2S op 13-10-2005 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

10% van je gebruikers. Ga eens na wat dat 'zakelijk' betekent voor nintendo. 1% is zakelijk gezien al zat om rekening mee te houden gezien je het hebt over tientallen duizenden spelers. Laten we zeggen dat 500.000 mensen Mario Kart online gaat spelen via hun router. Betekent dat 50.000 man hun router moet omswitchen omdat het zogenaamd zakelijk slim was het interpreteren van WPA achterwegen te laten.

Wat mij gewoon irriteerde is hoe je doet alsof ik iets heel stoms zeg door er van te kakken dat er geen WPA compatibliteit wordt geleverd, terwijl dit (zeker met oog op de toekomst, want denk niet dat het bij 10% blijft.. WEP gaat dus nu plaats maken voor WPA) wel zou moeten. Dingen als 'nauwelijks dom van nintendo' en 'zakelijk bekeken' laten me echt twijfelen of je wel weet waar je het over hebt. Dat jij het niet belangrijk vindt betekent niet dat het slim en logisch is van nintendo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
ik voeg gewoon de MAC van mn DS
Zoals ik al zei, MAC adressen kan je zo uit de lucht plukken...

En tuurlijk, doorgaans maakt het voor een standaardgebruiker geen bal uit, die zal het geeneens merken als iemand zijn bedrijfskritische zakelijke documenten van zijn hobby pc afleest of creditcard gegevens uit de lucht plukt, echter is het echt kolder dat een organisatie zakelijk bezig is als ze alleen aan de massa denken. We hebben het hier gewoon over een functie die zonder enige extra kosten te implementeren is. Evilcubers HDTV voorbeeld is heel iets anders, wil je dezelfde games op HDTV resoluties draaien dan zal de Rev. een stuk meer power nodig hebben en dat kost juist wel bakken met geld.

Mocht de NDS dongle overigens op zo'n manier werken dat alleen NDS-en er op werken dan verwacht ik kosteloos een dongle van Big N.... wat ik uiteraard in een nette brief zal vragen en ook publiekelijk zal communiceren. Mocht het hetzelfde werken dan een normale dongle dan heb ik weer een probleem, WEP dongle = gat in netwerk.

[ Voor 20% gewijzigd door Max|Burn op 13-10-2005 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

apNia schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 14:27:
Wat mij gewoon irriteerde is hoe je doet alsof ik iets heel stoms zeg door er van te kakken dat er geen WPA compatibliteit wordt geleverd, terwijl dit (zeker met oog op de toekomst, want denk niet dat het bij 10% blijft.. WEP gaat dus nu plaats maken voor WPA) wel zou moeten. Dingen als 'nauwelijks dom van nintendo' en 'zakelijk bekeken' laten me echt twijfelen of je wel weet waar je het over hebt.
Ik weet wel waar ik het over heb, ik denk er alleen anders over, en dat kan vast irritant over komen.
Ik vind het juist zo leuk dat iedereen zn pc beveiligd met veel moeite en kosten om veilig te zijn, terwijl ik dat niet doe en net zo veilig ben tot op de dag van vandaag (of tot de dag dat er een spammert voor mn deur staat :Y)
Dat jij het niet belangrijk vindt betekent niet dat het slim en logisch is van nintendo.
Dat betekend idd niet dat het zo IS, maar wel dat ik het zou begrijpen dat ze het zouden doen (icm mijn visie op het onderwerp O-))

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Je visie is dus knaak, dat proberen we je duidelijk te maken... :)
Security is gewoon iets wat iedereen weg kan denken, en des te meer zijn dit soort dingen van belang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
(of tot de dag dat er een spammert voor mn deur staat
offtopic:
Dat gaat meestal in de vorm van een ISP die je internetverbinding dichtzet..vaak genoeg meegemaakt toen ik nog voor een provider werkte :) Waren meestal mensen met dezelfde visie als jij, "maar k ben virusvrij!@#@$" ..Klopt..maar je buurman die, zonder het door te hebben, automatisch inlogt op je open wireless netwerk niet...en dat is toch echt je eigen verantwoordelijkheid.

[ Voor 41% gewijzigd door Max|Burn op 13-10-2005 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

apNia schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 15:09:
Je visie is dus knaak, dat proberen we je duidelijk te maken... :)
Voor jou is dat knaak ja, ik heb er geen last van dus wie ben jij om te zeggen dat ik het wel moet beveiligen :)
Dus zullen we nu maar weer even terug naar de DS gaan?

wat een knakenstreek van Tha big N dat ze er geen WPA in gooien, daarmee sluiten ze alvast 10% buiten!
hap hap :>

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
offtopic:
TheEvilCuber: Je vergeet vooral dat het hier om een standaardfunctie gaat in alle huidige wifi hardware die blijkbaar, terwijl het niets extra kost, niet geimplementeerd wordt. Een internetprovider die geen nieuwsserver bied stoot ook "Slechts" +/- 10-15% van zijn klanten af, is dat ook een goed zakelijk besluit? Je vergeet dat het in absolute getallen over een groot aantal mensen gaat. Zeker 90% van de gamers vermaakt zich prima met 13-in-1-dozijn games, toch ben ik superblij dat er toch games uit komen die wel vernieuwend zijn, gewaagd zijn en zakelijk misschien een groter risico meebrengen dan het uitbrengen van the sims 40054.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

offtopic:
jouw visie is dat omdat securen voor jou overbodig is het logisch is dat nintendo het er niet in keilt... is het nou zo lastig toe te geven dat je een beetje voorbarig of dom hebt gereageerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator

Collaborator

You! Cake or Death?

apNia schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:44:
[offtopic]jouw visie is dat omdat securen voor jou overbodig is het logisch is dat nintendo het er niet in keilt...
klopt ongeveer ja
is het nou zo lastig toe te geven dat je een beetje voorbarig of dom hebt gereageerd?[/offtopic]
Een mening kan niet voorbarig of dom zijn, ook niet als deze anders is dan die van jou.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

TheEvilCuber schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:49:
[...]
Een mening kan niet voorbarig of dom zijn, ook niet als deze anders is dan die van jou.
Dit klink zo mooi als zo`n discussie "maar jij bent stom" ; "nee jij bent stom"

Laten we het over de DS hebben en spelletjes laten zien ipv loze discussie wat nergens over gaat. Of ga verder op msn ofzo :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
disjfa schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 16:54:
[...]
Laten we het over de DS hebben.
offtopic:
Dit ging toch eigenlijk wel om een naar mijn idee idioot punt in de wireless strategie voor de DS. Overigens probeerde ik de discussie te onderbouwen dus een welles/nietes discussie was het niet. Ik ben overigens wel uitgediscussieerd.

[ Voor 8% gewijzigd door Max|Burn op 13-10-2005 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mini games die in de mario 64 ds zitten zijn niet te resetten volgens mij.
ik heb dit spel gekocht van iemand en die had hem al uitgespeeld.
maar nu heb ik alle saves gedeleted maar de mini games zijn nog steeds vrij gespeeld.
is dit een fout en is hier een oplossing voor.
ik heb gehoord dat je een reset kan doen op een spel door een toets combinatie te doen weet iemand die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2005 @ 17:06:
mini games die in de mario 64 ds zitten zijn niet te resetten volgens mij.
ik heb dit spel gekocht van iemand en die had hem al uitgespeeld.
maar nu heb ik alle saves gedeleted maar de mini games zijn nog steeds vrij gespeeld.
is dit een fout en is hier een oplossing voor.
ik heb gehoord dat je een reset kan doen op een spel door een toets combinatie te doen weet iemand die?
Na enig speurwerk op het volgende gekomen, misschien dat je er iets aan hebt

1. Turn on the DS.
2. At the safety screen, hold down L+R+A+B+X+Y all at the same time.
3. A screen will appear asking if you want to erase all data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Modbreak:Willen de heren en dames het weer over de Nintendo DS gaan hebben i.p.v. zaken die totaal niets van doen hebben in dit topic? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm leuk zo'n wifi functie op de Ds alleen jammer dat ik geen vrienden heb die er ook een hebben dus aan dat multiplayeren heb ik nog niks gehad :(. Zijn er nog mensen die ook naar de Gameplay gaan? Ik zit te twijfelen ben nog nooit geweest!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Ik ga...met mn vrienden...ja ja die heb ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

So I got a chance to poke around the interface that'll get you on the Nintendo WiFi Connection yesterday. I can't get TOO into specifics because of an embargo on the game that used it, but I will say this:

It's a very, very clean interface. Very similar to the DS start-up menu system.

It's both simple AND versatile. Just tapping a button will pull up a list of area Wireless connections, and it will test the connection. If it works, great! If it doesn't, you can go in and edit the details of that network setting.

It doesn't require firmware upgrade -- every game that supports the WiFi Connection will have this software executable. I believe I saw the ability to "beam" settings from one system to another so friends in the area don't have to retype anything that was tweaked.

If you have the Nintendo WiFi USB adapter, there's a button in this interface to link directly to it.

-- Craig

Quote:
Also, each game will have three different Network Profiles. So, when you're in the game, it'll invisibly try to connect to the network in the first profile. If it doesn't connect, it works down the line to the second profile, then the third.

The interface makes it incredibly easy to delete network settings out of these slots and pull in another profile.

-- Craig

Quote:
What I'm describing to you is the general interface to set up network connections. Every game that supports WiFi will have this interface, since you'll have to set up a connection for each cartridge...unlike the PSP, the network data doesn't sit in dedicated underlying system memory that every game can pull from, so Nintendo created a very simply, easy to use interface for every WiFi Connection game.

Once the data's been entered in, the menu boots back to the game...and each game will have its own online interface to link up to friends and download data.

But the Network Setup menu will be universal. And that's what I was describing.

-- Craig
^^ Graig IGN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://img366.imageshack.us/img366/3953/mariokartds7dh.th.jpg

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is volgens mij geen gewone kart waar Mario in zit. (op het bovenste schermpje van de DS op die verpakking. Even op het plaatje klikken om hem in volledig formaat te zien). Wat het dan wel is zie ik niet goed, maar het lijkt wel een soort formule1 wagen. Konden ze het toch weer niet laten om dingetjes toe te voegen?

Rood vind ik verder geen gezicht voor een DS. :p Maar dat is persoonlijk.

Ik heb me echt nog nooit eerder zo verheugd op een spelletje voor een handheld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OppFox
  • Laatst online: 07-05-2023
Lijkt mij gewoon precies die kart waar mario ook in springt (Die heeft ook 4 van die uitlaten..) :)

Edit: Wat is trouwens die 'Hot Decal Set'? :?

[ Voor 21% gewijzigd door OppFox op 14-10-2005 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

For fuck's sake. Hier in Australie hebben we wel 600 exemplaren van CastleVania: blabla of Sorrow gekregen. Uiteraard over uitverkocht...

Zucht... Moet ik weer de kroeg induiken... :P

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Topicstarter
OppFox schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 00:19:
Edit: Wat is trouwens die 'Hot Decal Set'? :?
Stickersetje gok ik zo (Decals)..niet echt boeiend dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaxBurn schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 08:10:
[...]
ja van die stickertjes die je op je ds kan plakken zoals dit:

http://e3.n-sider.com/decals2.jpg

http://www.decalgirl.com/prodimg/ds/ds-chill-100.jpg

http://www.dsavenue.com/i...ws/DScolors/celebds03.jpg

hier nog een paar: http://www.dsavenue.com/images/stories/News/DScolors/

you get the point

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2005 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Castlevania is idd slecht te vinden... Maar ik heb hem :d

Het is echt wel zwaar stoer hoor, lekker oldschool platform RPG-tje :)

Maakt ongeveer nul gebruik van touchscreen of tweede scherm, voelt een beetje aan als "ja het moest dus dan maar zo" maar dat mag de pret niet drukken :)

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 09:22:
Castlevania is idd slecht te vinden... Maar ik heb hem :d

Het is echt wel zwaar stoer hoor, lekker oldschool platform RPG-tje :)

Maakt ongeveer nul gebruik van touchscreen of tweede scherm, voelt een beetje aan als "ja het moest dus dan maar zo" maar dat mag de pret niet drukken :)
Ik heb 'm ook niet veel gezien! Wel bij de Makro voor 36 euro ;). Daar heb ik 'm ook meegenomen!

Niet ieder spel hoeft van mij echt superveel gebruik te maken van 't touchscreenhoor .... het is optioneel .... als het niet past of wat dan ook, dan niet .... 2 schermen komen altijd wel van pas eigenlijk!

Ik vind de game wel erg strak verder!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-10-2005 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
MaxBurn schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 08:10:
[...]
Deze als ik die site mag geloven:
Afbeeldingslocatie: http://www.kotaku.com/gaming/images/MKDS_Stickers%20on%20DS.jpg

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Icelus schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 10:10:
[...]
Deze als ik die site mag geloven:
[afbeelding]
Ben ik de enigste die dit spuug lelijk vind?! ze moeten net als bij de sp een retro NES skinn produceren. Maar ik ben voorals nog erg happy met mijn metallic blauwe ds <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze vind ik zelf anders wel cool:

Afbeeldingslocatie: http://www.dsavenue.com/images/stories/News/DScolors/celebds03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dsavenue.com/images/stories/News/DScolors/celebds02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.dsavenue.com/images/stories/News/DScolors/celebds01.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

ik haat stickers op je DS sowieso... zoals hierboven is mooi.. maar je had echt shit die je er op kon plakken.. echt SKANKY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maar ik vind ze denk ik toch wat te afleidend die stickers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is niet bepaald officieel, maar iemand op de gamefaqs forums heeft aan de hand van screenshots en videos een lijstje gemaakt van banen die volgens hem in ieder geval in MK:DS zullen zitten. :)
Een beetje speculeren is altijd leuk...
New courses:
- Figure Eight Circuit
- Yoshi Falls
- Cheep Cheep Beach
- Luigi’s Mansion
- Waluigi Flipper
- Mushroom Mountain
- Dry Dry Desert*
- Delino Plaza*
- DK Alpine*
- Tick Tock Clock*
- Mario Circuit*
- Airship Fortress*
- Bowser's Castle*
- Rainbow Road

Returning courses:
- Mario Circuit 1
- Donut Plains 2
- Moo Moo Farm
- Frappe Snowland
- Peach Circuit
- Bowser Castle 2
- Luigi Circuit
- Mushroom Bridge

Battle courses:
- Nintendo DS
- Creep House*
- Palm Coast*
- Candy Treat*
- Block Fort (returning)
- Pipe Plaza (returning)
Airship Fortress is blijkbaar gebaseerd op die eindlevels van SMB3!! Met de vliegende boten en rondvliegende kanonskogels. Hopelijk gebruiken ze ook diezelfde muziek weer... ik kan het trommelgeroffel al bijna weer horen als ik er aan denk. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ooo block fort is zo de bom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

New courses:
- Figure Eight Circuit
- Yoshi Falls
- Cheep Cheep Beach
- Luigi’s Mansion
- Waluigi Flipper
- Mushroom Mountain
- Dry Dry Desert*
- Delino Plaza*
- DK Alpine*
- Tick Tock Clock*
- Mario Circuit*
- Airship Fortress*
- Bowser's Castle*
- Rainbow Road

Returning courses:
- Mario Circuit 1
- Donut Plains 2
- Moo Moo Farm
- Frappe Snowland
- Peach Circuit
- Bowser Castle 2
- Luigi Circuit
- Mushroom Bridge

Battle courses:
- Nintendo DS
- Creep House*
- Palm Coast*
- Candy Treat*
- Block Fort (returning)
- Pipe Plaza (returning)

Airship Fortress is blijkbaar gebaseerd op die eindlevels van SMB3!! Met de vliegende boten en rondvliegende kanonskogels. Hopelijk gebruiken ze ook diezelfde muziek weer... ik kan het trommelgeroffel al bijna weer horen als ik er aan denk. _/-\o_
maar wat is er mis met die * ervoor er schuilt vast wel weer een addertje onder het gras

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 13:05:
[...]
maar wat is er mis met die * ervoor er schuilt vast wel weer een addertje onder het gras
Daar wist hij geen officiele namen van, maar het zijn dus wel woestijnbanen, een baan gebaseerd op delphino plaza (yuk!), een baan gebaseerd op tick tock clock (huh? :p Een vertikale baan?), eentje gebaseerd op bowsers castle... etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:43

Aidix

Geluidspietlut

Ey, check de laatste screenshots van mario kart:

Afbeeldingslocatie: http://img448.imageshack.us/img448/5725/kart15ig.png

Afbeeldingslocatie: http://img442.imageshack.us/img442/8504/kart27xv.png

Volgens mij hadden ze nog wat pixels over :X

(Nee dit is niet fake, zijn van het onderste scherm tijdens het intro o.i.d.)

[ Voor 13% gewijzigd door Aidix op 14-10-2005 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aidix schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:07:

[afbeelding]

[afbeelding]

ik zat eerst te twijvelen of ik mk ds zou kopen maar als ik dit zie ga ik hem zeker aanschaffen :9~ een super spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Aidix schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 14:07:

[afbeelding]

[afbeelding]

Ik heb het zo dichtbij niet gezien in het filmpje ;) niet inzoomen he :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidix
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06:43

Aidix

Geluidspietlut

Is niet ingezoomd, je zit nog in de ontkenningsfase.

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/30251020051014_005457_8_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/30251020051014_005457_7_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://jeux-france.com/Webmasters/Images/30251020051014_005456_1_big.jpg

Op zich ben ik altijd wel een Mario Kart fan geweest maar ik weet niet of ik dit wel kan aanzien.

En weet je wat nou zo sneu is, de oorspronkelijke SNES/GBA/N64 versies zagen er stukken beter uit, zonder enorm opgeblazen pixels:

Afbeeldingslocatie: http://img292.imageshack.us/img292/1225/mariokart8ap.png

[ Voor 36% gewijzigd door Aidix op 14-10-2005 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

Als het maar fun is, speel je MK toch niet?

Niemand dwingt je hoor 8)7

*edit onderdaad ziet er niet uit :9

Afbeeldingslocatie: http://www.jeux-france.com/Webmasters/Images/30251020051014_005456_3_big.jpg

Afbeeldingslocatie: http://static.gameparty.net/screenshots/1838/29956.jpg

[ Voor 171% gewijzigd door S2S op 14-10-2005 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffiezuiper
Groot verschil imho. MKDS ziet er grafisch gewoon zeer goed eruit en het draait ook nog eens op 60fps. Filmpjes geven een veel betere indruk dan wat de screenshots laten zien. Je moet het in het geheel zien en niet alleen naar de pixels kijken van een moment opname :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

VET:

http://www.jeux-france.com/images10_4_12797.html

http://www.jeux-france.com/images11_4_12797.html

MOOOH MOOH farm :)

[ Voor 40% gewijzigd door S2S op 14-10-2005 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukaso
  • Laatst online: 24-08 01:53
ik weet nou niet meer zeker of ie hier al gepost was

de nieuwste filmpjes:
http://rapidshare.de/files/6255634/MarioKartDS-NDS.zip.html

ziet er imo echt ontzettend strak uit, en ook ook nog eens ontzettend veel content. Dit is echt verreweg de bruutste titel van dit moment.

Wel suf dat je hier nog hetzelfde voor betaalt als bijv. rogua agent....

ik verwacht wel dat dit spel bizar goed gaat verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:Z
Gaan we dit nu bij elke nieuwe 3D titel op de DS bespreken? Na Mario64 en Ridge Racer is het onderhand toch wel bekend dat de pixels af en toe erg duidelijk in beeld komen? (Op de Nintendo64 zat je dan tegen een levensgrote screenblur aan te kijken, dat was ook niet altijd even prettig). Als je het spel in beweging ziet valt het al een stuk minder op, en als je het een tijdje zelf hebt zitten spelen merk je het geeneens meer.
MOOOH MOOH farm
Aaaargh! Die rotmollen!! Opzich een leuke baan, maar die mollen daar zijn echt @#%$! :p

Opzich vind ik het wel jammer (dit begin wel echt een beetje mierenneuken te worden, maar ja) dat ze die gladde gerenderde look van MarioKart64 hier weer gebruiken. Voor de portretten van de personages en de voorwerpen in de itemboxen. Ik had gehoopt dat het weer wat simpeler en cartoonachtiger zou worden. Zeker op zo'n klein schermpje komt dat imo veel beter over.

Verder schijnt het geluid ook heel goed gedaan te zijn. Met het nep surround-sound effect van die DS-speakertjes kun je precies horen vanaf welke kant je ingehaald wordt. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellsofwar
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-05 13:49
Koffiezuiper schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 17:18:
Groot verschil imho. MKDS ziet er grafisch gewoon zeer goed eruit en het draait ook nog eens op 60fps. Filmpjes geven een veel betere indruk dan wat de screenshots laten zien. Je moet het in het geheel zien en niet alleen naar de pixels kijken van een moment opname :p
Daar ben ik het mee eens. De filmpjes zagen er mijns inziensniet slecht uit . Maar jah...ik draag dan ook een bril :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lukaso schreef op vrijdag 14 oktober 2005 @ 21:08:
ik weet nou niet meer zeker of ie hier al gepost was

de nieuwste filmpjes:
http://rapidshare.de/files/6255634/MarioKartDS-NDS.zip.html

ziet er imo echt ontzettend strak uit, en ook ook nog eens ontzettend veel content. Dit is echt verreweg de bruutste titel van dit moment.

Wel suf dat je hier nog hetzelfde voor betaald als bijv. rogua agent....

ik verwacht wel dat dit spel bizar goed gaat verkopen...
Die filmpjes zijn zeker wel mooi, het ziet er echt super uit voor de ds :) :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Gisteren Castlevania binnengekregen. _/-\o_ Dit is IMHO het leukste DS spel en beste Castlevania spel dat ik tot nu toe gespeeld heb.

Planet GameCube heeft te horen gekregen van iemand, dat Nintendo WiFi Connection inderdaad geen WPA ondersteunt. Er zijn foto's gemaakt van de interface om de draadloze verbinding in te stellen, maar daar staat alleen een optie om de WEP-key in te voeren tussen. Ik heb al een mailtje afgevuurd richting Nintendo om te klagen, hopelijk kan Nintendo dan bij de tweede generatie online games wel WPA gaan ondersteunen.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wees je ervan bewust dat er een trojan is opgedoken die de Nintendo DS kan aantasten. Je kan er meer over lezen op http://gaming.engadget.com/entry/1234000810062518 . De bestanden hiervan zijn gehost op een Nederlandse server, en hebben de vermoedelijke naam taihen.zip en r0mloader.zip Let dus even op als je deze tegenkomt.