Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
Anoniem: 115248
Fantastisch icoontje!
Dat logo roept echt veel mooie herinneringen bij me op. Eeuwig zonde dat ze hem veranderd hebben.
Dit is eigenlijk de eerste keer dat een spel me echt weet te overtuigen het 2e schermpje op de DS nuttig kan zijn.
In één van de previews las ik over een nieuwe superkracht waarbij je het beeld kapot kunt snijden met de stylus, en vervolgens die stukken op een andere manier weer aan elkaar plakken. Supercreatief allemaal, dit wordt bijna zeker één van de allerbeste DS-games volgens mij.
Vreemd, misschien is het dan alleen bij software.Spypiet schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 16:05:
Ik heb wel 2x een DS kunnen registreren![]()
[afbeelding]
gaar maar wel beter (dat je 2 dsen hebt kunnen registreren)
Ik kan mijn ds helemaal niet registreren
maarja ik wil tog nog 1 keer een nieuwe kopen hier zitten echt al 3 dikke krassen op (1 klote sand korreltje

Lijkt me sterk dat het niet zo is, want heb hem een week geleden bij de Bart Smit gekochtricost schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 17:27:
Advance wars heb ik hier al zien liggen, maar ga vanavond gewoon eens op zoek naar Nintendogs. Hier is een Dixons, Free Record Shop en een Intertoys dus ik hoop dat een van hun em al wilt verkopen
Anoniem: 69767
Hij is toch pas morgen officieel in Europa? Weet je zeker dat het niet de import versie was?Xrenity schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 19:31:
[...]
Lijkt me sterk dat het niet zo is, want heb hem een week geleden bij de Bart Smit gekocht
Hori Screen protectors...cuberob schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 19:29:
maarja ik wil tog nog 1 keer een nieuwe kopen hier zitten echt al 3 dikke krassen op (1 klote sand korreltje![]()
)
Ligt al in de winkel. Nedgame verkoopt ze al.Anoniem: 69767 schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 19:52:
Komt de Nintendo DS + Nintendogs Blue Pack nou ook tegelijk morgen in de winkels te liggen? Dixons.nl zegt pas 28 oktober (en 7 oktober voor de game)...Terwijl Intertoys voor de pack wel 7/8 oktober heeft staan...Ik snap het niet meer...
Wel een beetje jammer, want dat doosje past niet mooi tegen de mat witte doosjes van europese releases.
Wel een tof spelletje trouwens. Ik had mijn DS 1 volle dag niet aangehad (met Nintendogs erin), en toen ik mn hondje ging uitlaten kreeg ik commentaar van andere hondenbezitters dat mijn hond er zo slecht uitzag
Als Castlevania: Dawn of Sorrow ook net zo goed of zelfs beter is, is dat imo een must have. Die 'old-school' looks zijn ook helemaal geweldig imo
</moest ik even kwijt>
Bron: Eurogamer.netNintendo has updated Mario Kart DS's European release date and announced European pricing for the Wi-Fi USB Connector it unveiled in Japan this week, which will launch on the same day. Having mentioned this yesterday, we thought we'd go into more detail for you on how it all works.
Mario Kart DS is now set to be with us on November 25th and coincides with the introduction of Nintendo's Wi-Fi Connection worldwide multiplayer service. Players will be able to play Mario Kart DS online against people all around the world - either through Nintendo Wi-Fi Connection Access Points located in high street stores, through Nintendo Wi-Fi-enabled public Wi-Fi hotspots, or through home computers equipped with the Nintendo Wi-Fi USB Connector, which will retail for £30.
Mario Kart's online play will allow for racing modes only, Nintendo recently confirmed, with Battle mode restricted to wireless LAN play. Those going online will be able to take advantage of a Friend Roster feature that allows players to keep in touch with their mates by swapping Friend Codes and inserting them into the game, which then keeps track of when they come and go. It's also possible to match your skill level to random strangers - something managed through Nintendo's centralised skill-mapping system.
Those who don't care to venture online will be well catered for too. As well as an expansive single-player game, featuring a mixture of old and new tracks and familiar elements like shoulder-button hopping and sliding, projectile power-ups, banana skins and the like, wireless LAN play will allow up to eight people to engage in multiplayer racing with one game card.
It's not explicitly clear from Nintendo's announcement whether one game card will be enough to support Battle mode, so we'll let you know on that one - the GBA Mario Kart, probably the best rule of thumb for this, offered those with just one cartridge limited multiplayer options and opened the full line-up of tracks and modes up to groups with multiple cartridges between them.
Over in the US, the Wi-Fi story's slightly different - Mario Kart DS and Tony Hawk's American Sk8land (dear god) will launch on November 14th with the US Wi-Fi USB Connector, and they will be followed by Animal Crossing: Wild World on December 5th. We're still waiting on confirmation of UK dates for the latter two, so stay tuned for those.
Finally, it's worth adding that Metroid Prime Hunters, the multiplayer first-person shooter derived from the Metroid Prime series, will also support Wi-Fi Connection when it launches in 2006.
Nintendo Europe says further details of Wi-Fi Connection and public hotspots will be made available soon.
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Ja, het moet natuurlijk ook weer niet te leuk worden...Icelus schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 23:17:
Mario Kart's online play will allow for racing modes only, Nintendo recently confirmed, with Battle mode restricted to wireless LAN play.

Soms snap ik echt helemaal niks van Nintendo. Battle Mode geschikt maken voor online-play is voor hun waarschijnlijk een kwestie van ergens A of B aanvinken. Heel veel extra moeite kan het in ieder geval niet zijn. Maar dan denken ze toch: 'hm nee, laten we dat maar niet doen.' Wat gaat er dan in die hoofden om als ze zulke beslissingen nemen?
Nouja... ik hoop in ieder geval dat het een beetje een fatsoenlijke mariokart wordt. Speltechnisch bedoel ik. Uit wat ik totnutoe heb gelezen, maak ik op dat ze de controls van MK64/MK:DD hebben omgezet naar de vierpuntdruktoets-besturing van de DS. Ik ben heel benieuwd of dat goed gaat werken... en stiekem hoop ik toch dat het meer zal aanvoelen zoals in het origineel en supercircuit.
Ja. Ik begrijp het ook wel. Natuurlijk is het leuker als je tegenstanders fysiek naast je zitten. Maar je zou ze zo graag eens toe willen schreeuwen: het één sluit het ander niet meteen uit! Maar wel als je bij Nintendo werkt blijkbaar.Robin schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 00:09:
Ik denk eerder dat Nintendo de Battle Mode als pure LAN-game wilt hebben, waar je face-to-face met anderen aan het spelen bent. Dat verhoogt natuurlijk de fun factor adan als je via internet een game aan het spelen bent. Ze proberen dus Mario Kart DS ook als een gezelligheidsspel te pushen en niet zozeer een LAN-game-only. Vanuit de gebruiker bekeken is dit natuurlijk een vreemde stap, al helemaal als je bedenkt dat de Battle Mode netzo goed via LAN als built-in WiFi gespeeld kan worden.
Anoniem: 72901
Misschien technisch niet mogelijk?Anoniem: 115248 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 00:03:
[...]
Ja, het moet natuurlijk ook weer niet te leuk worden...![]()
Soms snap ik echt helemaal niks van Nintendo. Battle Mode geschikt maken voor online-play is voor hun waarschijnlijk een kwestie van ergens A of B aanvinken. Heel veel extra moeite kan het in ieder geval niet zijn. Maar dan denken ze toch: 'hm nee, laten we dat maar niet doen.' Wat gaat er dan in die hoofden om als ze zulke beslissingen nemen?
Waarom zou dat technisch niet mogelijk zijn? Er zal vanuit een technisch standpunt weinig verschil zijn tussen battle mode en een race. Ik heb zelf al meerdere keren zonder problemen de battle mode van Mario Kart Double Dash!! online gespeeld en dat spel is niet eens bedoeld om online gespeeld te worden.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
www.cubezone.nl"What I can tell you is that it's going to use the touch screen for a very unique control system that people have never experienced in a Zelda game before. I think one of the important elements of the Zelda series has always been that you feel like you're in the world doing the things that Link is doing and touching the things that Link is touching. This time you'll be able to use the touch screen and actually touch those items and objects yourself."
Mijn eerste gedachte is: ja leuk... maar dat kennen we nu wel.
ik heb Chihuahua & Friends (omdat die alleen nog maar over was

"mijn pctje :D" MK:ds friendcode: 429557057186
Battle mode niet online WTF?
Ach ja das onze Nintendo...in ieder geval kunnen we wel online racen. Wel is waar met maar 4, maar ik hoop stiekem met zn 4-en de championship te doen online ehehehhe
2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.
Your'e wrong, ze willen het fun gevoel behouden als je naast elkaar zit op de bank, dat is niet mogelijk online.apNia schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 09:18:
Ik denk dat het technisch gezien wel ergens logisch is.. Battle mode is afhankelijk van veel secondewerk en daar is lag wat fataler.. Bij rondrijden maakt het niet heel veel uit als je een wagentje recht vooruit ziet karten.. But I could be wrong..
Ik snap ze wel, het is dezelfde redenen waarom ik liever met een splitscreen multiplayer dan over xbox live.
This space is occupied
JaTheEvilCuber schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 09:20:
[...]
Your'e wrong, ze willen het fun gevoel behouden als je naast elkaar zit op de bank, dat is niet mogelijk online.
Ik snap ze wel, het is dezelfde redenen waarom ik liever met een splitscreen multiplayer dan over xbox live.
Ik ben van mening dat er nu mensen zijn die de game laten liggen....beetje dom Nintendo. Naar mijn mening heeft het ook niet met lag te maken....wel is het vreemd dat alle online games maar met 4 pers kunnen? Toch lag?
Ja waarom niet? Als een bedrijf een cart maakt met een browser en een soort msn...is dat goed mogelijk.3R!K schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 09:29:
bestaat er maybe een mogelijkheid in de toekomst dat je met je ds kan internetten ofzo en op msn kan?
die eerste link is doodOppFox schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 10:07:
er is ook hier iemand bezig om WiFi te enablen voor homebrew en aangezien de test application een irc client is, kan je in ieder geval IM'en d.m.v. Bitlbee
Ps4/switch gamer
http://66.249.93.104/sear...i/+akkit.org+dswifi&hl=nl
http://www.1emulation.com/forums/index.php?showforum=81
Anoniem: 72901
Ja, hallo. Je hebt het wel over Eiji Aonuma, die doet niet aan PR praatjes.Anoniem: 115248 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 08:28:
Eji Aonuma vertelt een heel klein beetje over Zelda DS:
[...]
www.cubezone.nl
Mijn eerste gedachte is: ja leuk... maar dat kennen we nu wel.Dit soort promo-praatjes werkten erg goed toen de Nintendo DS net uit was. Maar ondertussen weet iedereen al hoe het voelt om dingen aan te raken en te verplaatsen met de stylus. Net alsof een gamecube spel nu nog steeds zou worden aangeprezen vanwege de revolutionaire 3D besturing met de controlstick. Op een gegeven moment verwacht je dat soort dingen gewoon standaard
Die is oud (ook al is er niet erg veel veranderd). Hier is een mirrorJegorex schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 10:55:
Hij zit nog wel in de cache van Google:
http://66.249.93.104/sear...i/+akkit.org+dswifi&hl=nl
Nee, is al een week uitOppFox schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 19:52:
[...]
Hij is toch pas morgen officieel in Europa? Weet je zeker dat het niet de import versie was?
Stond ook op Nintendo.nl's release lijst. En het is 100% zeker gewoon de Europese versie, ook aan de handleiding/doosje te zien
Vandaag op school Advance Wars multiplayer op 1 DS gedaan
Anoniem: 5577
Dachshund&friends omdat ik perse een huskie wou hebben3R!K schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 08:52:
welke versie nintendogs heeft iedereen hier
ik heb Chihuahua & Friends (omdat die alleen nog maar over was)
kan ik nu ook kiezen omdat ik genoeg trainer points heb.Anoniem: 5577 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 15:04:
[...]
Dachshund&friends omdat ik perse een huskie wou hebben
Wat ik niet snap is hoe dit nou op de ds komt?
Zit het progje in alle online games en is het iets eenmaligs? Of zit het al in de DS, zit het in Mariokart? Of moet je dit naar je DS sturen vanaf een website? Of stuurt de Nintendo USB stick dit naar de DS en verplicht Nintendo je zo om een dongle van hun te kopen.
Het laatste lijkt me niet aangezien het op alle wi-fi apps werkt.
vragen....hum
Pff en mariokart dus officieel naar de 25e november gekicked... kut weer
Voor het hele online gebeuren wordt er een unieke identificatie code op de DS zelf opgeslagen. Het opslaan van de instellingen zelf zal dan ook wel kunnen worden opgeslagen in het flashgeheugen van de DS, zoveel ruimte zou dat niet moeten innemen.apNia schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 17:54:
Ik gok dat dit ingame screenies zijn van een game met hoe je in stappen de verbinding legt met je WiFi apparatuur. Echt onmogelijk lelijk dat nintendo zoiets heeft gebakken en niet in de DS zelf zoals de PSP. Zal wel niet je DS gebruiksklaar maken, maar specifiek die game.
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Anoniem: 84457
Alleen heb ik nog geen game...
Dit puur doordat er nog niet een game is die me echt leuk lijkt...
Rare situatie, ik heb de DS puur gehaald omdat ik em voor 105 euro kon kopen..
Ook balen dat er bij deze DS geen demo zit anders kon ik tenminste al een beetje genieten van mijn neiuwe aanwinst...
Ehr... zit er dan tenminste wel een game aan te komen waar je naar uit kijkt? Anders is het wel een beetje een bizarre aankoop?Anoniem: 84457 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 19:35:
Heb net een DES gehaald bij de MediaMarkt voor 105 euro incl
Alleen heb ik nog geen game...
Dit puur doordat er nog niet een game is die me echt leuk lijkt..
Ik heb vanmiddag het meeste recente nummer van N-Gamer aangeschaft, en na het lezen van de preview heb ik weer ongelooflijk veel zin gekregen in New Super Mario Bros.
Maar op dit moment niet de games die ik zoek.
Het is idd een redelijke bizarre aankoop...
Op Lik-sang zag ik dat Winning Eleven voor de DS zou moeten uitkomen.
Over de datum is niets bekend, helaas.
Is er ergens een release lijst van pal en ntsc games te vinden?
Ik neem aan dat de DS regio vrij is...?
Of Winning Eleven ook daadwerkelijk uit gaat komen voor de DS is ook nog maar de vraag.
Maar mocht deze uitkomen dan zou het voor de Amerikaanse markt zijn, tenminste dat las ik op een gamessite.
Het zou dus best nog april 2006 kunnen worden voordat WE uitkomt.
Dat zou me te lang duren, dan Burnout maar aanschaffen..
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 84457 op 07-10-2005 20:29 ]
Slim Nintendo van dit soort gasten word je rijk.
Bron: DS-Gamer.nlNintendo, Page en de C1000 gaan samenwerken om Nintendogs aan de man te brengen. Slim van Nintendo? Lees het alleen op DS-Gamer!
We weten al een tijdje dat Nintendo het serieus aanpakt met Nintendogs. Niemand van DS-Gamer wil het woord in de mond nemen, aangezien we er een paar keer naast zaten, maar nu is het toch echt tijd geworden voor de Dual Screen: er is een 'killer-app' verschenen!
Neen, we hebben het niet over de nieuwste verkoopcijfers van de game. Het gaat om de pogingen om de game aan de man te brengen. We zien al veel reclames in bladen en op de televisie, er is een tour gaande en er komt nog iets nieuws. Nintendo gaat namelijk samenwerken met Page. Inderdaad, het toiletpapier met dat schattige hondje gaat samen met Nintendo spelletjes aan de man brengen.
Over enkele weken zijn de Page verpakkingen versierd met een Nintendogs sticker waar prijzen mee te verdienen zijn. Let wel, dit is alleen in de C1000 winkels. Voor drie partijen dus voordelig. Of maak er maar vier van, want hopelijk zijn dat extra bezoekertjes voor DS-Gamer!
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Wat ook zo is. De dongle i.c.m. de PC = een Access point. Weliswaar kan alleen een DS of wellicht in de toekomst een Revolution verbinden maar het IS een AP.eentje zegt zelfs hij kan je internet draadloos maken en zo word ie een AP....zodat de DS kan connecten.
[ Voor 35% gewijzigd door Max|Burn op 07-10-2005 21:48 ]
Er is geloof ik op de E3 nog wat nieuws geweest over Winning Eleven DS. Het spel zou online gaan via Nintendo WiFi Connection, maar dat was geloof ik alles wat er bekend werd gemaakt. Het zou nog wel even kunnen duren voordat het spel uitkomt.Anoniem: 84457 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 20:27:
Ik geloof graag dat er hele leuke games zijn voor de DS!
Maar op dit moment niet de games die ik zoek.
Het is idd een redelijke bizarre aankoop...
Op Lik-sang zag ik dat Winning Eleven voor de DS zou moeten uitkomen.
Over de datum is niets bekend, helaas.
Is er ergens een release lijst van pal en ntsc games te vinden?
Ik neem aan dat de DS regio vrij is...?
Of Winning Eleven ook daadwerkelijk uit gaat komen voor de DS is ook nog maar de vraag.
Maar mocht deze uitkomen dan zou het voor de Amerikaanse markt zijn, tenminste dat las ik op een gamessite.
Het zou dus best nog april 2006 kunnen worden voordat WE uitkomt.
Dat zou me te lang duren, dan Burnout maar aanschaffen..
Ik zoek namelijk zoveel mogelijk info waaruit ik nog een beetje vertrouwen kan putten dat WE echt op de DS gaat verschijnen.
Dat hele online gebeuren zie ik niet zo zitten, tenminste dan zou het op een simple manier moeten.
Het liefst plug&play aangezien ik totaal niet thuis ben in het hele router gebeuren.
Dan heb je het nieuws van de afgelopen dagen niet gevolgd.Anoniem: 84457 schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 22:20:
Dat is goed nieuws!![]()
Ik zoek namelijk zoveel mogelijk info waaruit ik nog een beetje vertrouwen kan putten dat WE echt op de DS gaat verschijnen.
Dat hele online gebeuren zie ik niet zo zitten, tenminste dan zou het op een simple manier moeten.
Het liefst plug&play aangezien ik totaal niet thuis ben in het hele router gebeuren.
Voor die prijs is het nog te doen!
Kan ik daar ook demo's mee gaan beheren?
Zodat ik bv demo's van het web pluk om ze vervolgens op mijn DS over te zetten?
Bedankt voor je hulp!
Koop gewoon een PCI kaartje voor 20 - 30 euro en klaar ben je.
Laat ik daar nou de ballen verstand van te hebben.
Ik ben namelijk niet eens in staat om mijn router weer draaiende te krijgen.
Deze heb ik laten installen door iemand die het voor 50 euro wilde installeren, de afzetter.
Hij heeft die router zo ontzettend snel geinstalleerd dat ik er niets van op kon steken.
Voor dat meneer de deur uitging zei hij doodleuk, mocht je weer router probs hebben, bel me dan.
Ben bang dat wanneer ik een PCI WiFi kaartje aanschaf dat kaartje uiteindelijk net als mijn router niet meer gebruikt gaat worden.
In elk geval bedankt voor je reactie!
Wat ik bedoel is dat iedere USB wi-fi dongle dit kan!MaxBurn schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 21:47:
[...]
Wat ook zo is. De dongle i.c.m. de PC = een Access point. Weliswaar kan alleen een DS of wellicht in de toekomst een Revolution verbinden maar het IS een AP.
Anoniem: 5577
Dan heb je weinig aan nintendogs want je doet erg erg veel op spraak. Ik ga dus ook echt geen nintendogs doen buiten de deur ik schaam me rot als ik in de trein zou zitten en ineens tegen mijn ds zit te roepen "zit, lig etc"WeAreLegion schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 01:27:
Ik zit er over te denken om morgen ook een DS te gaan halen met Nintendogs. Vriend van me heeft dat spel en ik heb het daar tijdje zitten doen en ik vind het echt geweldig. leuk om in de trein te doen als ik naar school ga of me verveel tijdens de tussen uren die ik heb. Maar goed zonder het tegen me DS praten that is. want wil nog wel normaal door school kennen lopen
Anoniem: 69767
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 08-10-2005 10:53 ]
Ja en nee. De combo die Nintendo bied belooft amper instelwerk nodig te hebben. Iets wat wel anders is als je een normale usb dongle gebruikt en deze als AP op wilt zetten. De NDS dongle draait ook meteen als AP, terwijl een standaard dongle als normale wireless netwerkkaart is ingesteld. (De software/driver dus)S2S schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 02:28:
[...]
Wat ik bedoel is dat iedere USB wi-fi dongle dit kan!
[ Voor 19% gewijzigd door Max|Burn op 08-10-2005 11:26 ]
Waarschijnlijk is dat simpelweg een kwestie van een extra meegeleverd softwarepakket, de dongle zal waarschijnlijk hardwarematig niet afwijken van de normale versie.MaxBurn schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 11:25:
[...]
Ja en nee. De combo die Nintendo bied belooft amper instelwerk nodig te hebben. Iets wat wel anders is als je een normale usb dongle gebruikt en deze als AP op wilt zetten. De NDS dongle draait ook meteen als AP, terwijl een standaard dongle als normale wireless netwerkkaart is ingesteld. (De software/driver dus)
Correct.MetroidPrime schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 12:03:
[...]
Waarschijnlijk is dat simpelweg een kwestie van een extra meegeleverd softwarepakket, de dongle zal waarschijnlijk hardwarematig niet afwijken van de normale versie.
Echt wel...MaxBurn schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 13:24:
Dat hoor je me ook niet zeggen. Of misschien zei ik het wat scheef. Het is gewoon zo dat de dongle + software direct een AP is terwijl dat normaal niet zo is. Tuurlijk kan dat met andere dongles ook maar de software is meestal niet voor AP's bedoeld en bied doorgaans geeneens instellingen daarvoor.
Mijn Sweex USB dongle kan ik met 1 knop in un AP veranderen. Zat in de bijgeleverde software, staar je nou niet blind op dat ding alleen omdat er Nintendo op de Dongle staat
Ik zou gewoon ff wachten de eerste dag en een normal goedkope Dongle halen.
[ Voor 57% gewijzigd door S2S op 08-10-2005 13:42 ]
Haha inderdaad nou ja het meeste speel ik natuurlijk thuis dus denk dat het dan nog wel mee valt maar goed het ziet er wel beetje vreemd uit,Anoniem: 5577 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 10:08:
[...]
Dan heb je weinig aan nintendogs want je doet erg erg veel op spraak. Ik ga dus ook echt geen nintendogs doen buiten de deur ik schaam me rot als ik in de trein zou zitten en ineens tegen mijn ds zit te roepen "zit, lig etc"
Ik staar me er niet blind op. Ik heb het ding sowieso niet nodig. Ik herhaal het maar weer, het gaat om de bijgeleverde software, niet om de dongle. Overigens, de meeste mensen krijgen het met normale software geeneens voor mekaar. (Een AP/Netwerk instellen)staar je nou niet blind op dat ding alleen omdat er Nintendo op de Dongle staat
Hiernaast zei ik dat de meeste wireless dongles en netwerkkaarten niet goeie software hebben om simpel als AP te draaien. Ik zei niet alle. Overigens zijn dongles doorgaans niet zo best met bereik, zal met die van Nintendo niet anders zijn.
Anyway, ik stop met reageren. In eerste instantie reageerde ik op het feit dat jij zei dat een "noob" zei dat de dongle als AP kan draaien en dat dat onzin was. Zo bedoelde je het niet maar zo zei je het wel..thats all.
[ Voor 61% gewijzigd door Max|Burn op 08-10-2005 14:03 ]
Bij software kon ik dus gewoon nog een Super mario registreren.MaxBurn schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 19:11:
[...]
Vreemd, misschien is het dan alleen bij software.
En ik heb dit al een keer eerder geprobeerd en toen ik kreeg de melding dat dat niet kon.
Wel beter dus.
Zou het een probleem zijn als ik een IQ zou hebben van een glas water?
Anoniem: 103465
Wat me ook opviel dat Free Record gewoon het duurst is met zijn games, die vroeger 5 a 6 euro meer voor de game , wat nog erger is qua prijs van Free dat ze fifa 2006 voor 49,95 verkopen, terwijl bart, MM en Inter ze verkopen voor onder de 40 euro, dat is toch maf. Had daar over geklaagd bij Free omdat ik met vrienden een ID-kaart heb, zeggen ze je krijgt toch korting met je ID, tuurlijk en dan nog steeds meer payen dan bij de concurrent. lachen die gasten.
Trouwens heeft iemand al fifa 2006 en zo ja hoe is dit, is het echt lekker om mee te spelen.
Anoniem: 26222
Je kan elk artikel maximaal 2x registreren. Dat is al zeker een jaar zo.docftp schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 14:58:
[...]
Bij software kon ik dus gewoon nog een Super mario registreren.
[afbeelding]
En ik heb dit al een keer eerder geprobeerd en toen ik kreeg de melding dat dat niet kon.
Wel beter dus.
Anoniem: 126062
Ik had mijn ervaringen al in Deel 9 gepost. Maargoed, nog een keertje.Anoniem: 103465 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 19:49:
Ik heb eergisteren Advanced wars - dual strike gekocht en het werkt super, net zo als de vorige serie's van dit spel, alleen beter en iets meer keuzes.
Wat me ook opviel dat Free Record gewoon het duurst is met zijn games, die vroeger 5 a 6 euro meer voor de game , wat nog erger is qua prijs van Free dat ze fifa 2006 voor 49,95 verkopen, terwijl bart, MM en Inter ze verkopen voor onder de 40 euro, dat is toch maf. Had daar over geklaagd bij Free omdat ik met vrienden een ID-kaart heb, zeggen ze je krijgt toch korting met je ID, tuurlijk en dan nog steeds meer payen dan bij de concurrent. lachen die gasten.
Trouwens heeft iemand al fifa 2006 en zo ja hoe is dit, is het echt lekker om mee te spelen.
Goede game die Fifa 98 evenaart ongeveer, met commentaar, goede controls. Leuke game! Als je iets specifieks wil weten, reply maar!
Sure? Een krap jaar geleden wou het toch echt niet. Zowel 2x een cube als 2x super smash brothers mocht niet. Voor niets 1250 sterren weggegooit dus..Anoniem: 26222 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 19:55:
[...]
Je kan elk artikel maximaal 2x registreren. Dat is al zeker een jaar zo.
[ Voor 8% gewijzigd door Max|Burn op 08-10-2005 20:52 ]
Haha, inderdaad. De prijzen daar zijn tamelijk absurd. Ik heb het ook weleens gezegd tegen zo'n verkoper: "honderd meter verderop kost dit spel 10 euro minder."... maar het kan ze niks schelen volgens mij.Anoniem: 103465 schreef op zaterdag 08 oktober 2005 @ 19:49:
Ik heb ook zo'n voordeelkaart, maar ik ga hem niet meer verlengen dit jaar. Vroeger kocht ik ook nog weleens een cd'tje bij de FRS, en dan haalde ik die 10 euro er wel uit. Maar ze verkopen tegenwoordig haast geen cd's meer.

De 3 = 2 actie vind ik dan wel weer heel erg leuk van ze.
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 115248 op 08-10-2005 22:43 ]
Ik heb flink zitten kijken naar al die verschillende honden en zat wel wat te twijfelen (had bij 2 winkels nog keuze uit alledrie - Intertoys was goedkoper!), maar ben uiteindelijk gegaan voor Dachshund vanwege de teckel (voor mijn vrouw), de Golden Retriever (vinden we allemaal leuk), de Beagle (mijn zoon) en de Husky (voor mezelf). De Lab heeft voor mij alleen de Labrador (maar die vind ik wel erg leuk - ook zelf thuis gehad) en de Chihuahua had voor mij niet zoveel leuks...3R!K schreef op vrijdag 07 oktober 2005 @ 08:52:
welke versie nintendogs heeft iedereen hier
ik heb Chihuahua & Friends (omdat die alleen nog maar over was)
Wel jammer dat er geen Schotse Collie te vinden is in die games! Dat was onze laatste hond irl - echt een schat van een beest!
nieuwste aanwinsten: Western Digital 2500JB, Samsung SyncMaster 930BF, SonyEricsson W800i, Nintendo DS, Leadtek A6600 GT AGP, NEC 3520 DVD-RW DL 16x
Alle versies hebben alle honden, alleen krijg je sommige dan pas laterMaxBurn schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 10:36:
Dachshund and friends is denk ik qua honden de beste versie, alhoewel smaken uiteraard verschillen.
Jammer dat ze geen vuilnisbakkenras honden erin zetten, die zijn pas liev
[ Voor 13% gewijzigd door Collaborator op 09-10-2005 11:33 ]
This space is occupied
Anoniem: 117133
In ieder geval geen hondenliefhebberAnoniem: 117133 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 11:44:
Ik kijk net even de online makro-folder in. Kom ik Nintendogs tegen (40 euro). Ik klik even om te vergroten.........................Zeker een PSP-fan als folder-redacteur!
I know maar ik begin dus liever met Dachshund and friends
en.................... ?Anoniem: 117133 schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 11:44:
Ik kijk net even de online makro-folder in. Kom ik Nintendogs tegen (40 euro). Ik klik even om te vergroten.........................Zeker een PSP-fan als folder-redacteur!
Niet iedereen heeft een Makro pas, dus zou je het even kunnen quoten of iets in die geest ?
0000012312000.KeN. schreef op zondag 09 oktober 2005 @ 13:25:
[...]
en.................... ?
Niet iedereen heeft een Makro pas, dus zou je het even kunnen quoten of iets in die geest ?
Zien is leuker
Ignorance Is Bliss
Inderdaad! Voor de mensen die aan het zoeken zijn. Het is de non-food versie van folder 21, pagina 2. Wel op vergroten klikken ;-)
[ Voor 3% gewijzigd door Deddiekoel op 09-10-2005 14:29 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Bedankt
Idd erg droog
Heb overigens een Nintendogs tasje gewonnen voor m'n DS

Volgens mij staan de plaatjes verkeerd doorgelinkt.
Bij elk artikel komt een food plaatje (vlees, kaas etc.) als je ’m uitvergroot.
Anoniem: 127560
dat best wel klote ditHomebrew onveilig verklaard!
Door: - Op: 9 Oktober 2005 20:08 - Bron: /
Dit zogenaamde stukje software schijnt een loader te zijn waarmee je Nintendo DS roms kan spelen. Maar inplaats van dat het roms afspeelt maakt het je DS onbruikbaar! Dit hebben enige 'piraten' ondervonden die de software hebben gebruikt en natuurlijk ook direct bestraft zijn. Maar ook zijn er onschuldige mensen betrokken bijgeraakt wat niet de bedoeling was aangezien dit is ontworpen om piraterij tegen te gaan.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Door de zelfde Darkfader...die ook de passme heeft gemaakt...beetje hypocriet IMO.
*edit
Kan zijn dat hij het niet heeft gedaan, maar ik hoor andere geluiden.
[ Voor 17% gewijzigd door S2S op 10-10-2005 16:50 ]
Ik lees ergens anders al dat het gewoon een Hentai virus is..waarschijnlijk schamen mensen zich en geven ze Darkfader de schuld.. ?
[ Voor 51% gewijzigd door Max|Burn op 10-10-2005 16:23 ]
Anoniem: 126062
Nee. Ik heb logs van het IRC kanaal, waar hij het zelf toegeeft, "just for fun".MaxBurn schreef op maandag 10 oktober 2005 @ 16:21:
Of het was gewoon een programmeerfout..wat echt niet zo vreemd is.
Ik lees ergens anders al dat het gewoon een Hentai virus is..waarschijnlijk schamen mensen zich en geven ze Darkfader de schuld.. ?
Deze game moet ik echt hebben. Wel duur allemaal, want ik moet ook nog een X360 hebben
[ Voor 4% gewijzigd door S2S op 10-10-2005 18:49 ]
Ignorance Is Bliss
Dit topic is gesloten.
Wees je ervan bewust dat er een trojan is opgedoken die de Nintendo DS kan aantasten. Je kan er meer over lezen op http://gaming.engadget.com/entry/1234000810062518 . De bestanden hiervan zijn gehost op een Nederlandse server, en hebben de vermoedelijke naam taihen.zip en r0mloader.zip Let dus even op als je deze tegenkomt.