toen ik op 'quote' drukte was RM-rf's post er nog niet, sorry als dit een beetje dood-paard-meppen is
- elke post in NSTM/SG/W&L niet meetellen (en daar zijn er nogal wat van zoals ik 't kon zien)
- elke post die uit 1 regel bestaat en niet direct hulp geeft niet meetellen
- elke vraag niet meetellen (dit geldt ook voor de one-liners)
Begin daar maar eens mee. Wat hou je dan over? Welke posts hebben dan echt inhoud, en wat is de verhouding inhoud/ruis?
(disclaimer : ik ben geen modje maar ik hang hier al een tijdje rond en in my never so humble opinion denk ik dat bovenstaande het wel goed beschrijft)
Je post one-liners die voornamelijk uit vragen bestaan. Je techposts zitten voornamelijk in de games-afdeling en hebben ook weer vragen of one-liners. Voor de rest zit je voornamelijk in NSTM als ik het zo zie.TommyGun schreef op donderdag 06 oktober 2005 @ 12:53:
Vrij duidelijk? Een link naar mijn post history. Wat moet ik daar uit halen dan?
Daarom moet je er zelf naar kijken. Het is heel eenvoudig:Geef dan gewoon wat argumenten ipv een automatisch gegenereerd mailtje!
- elke post in NSTM/SG/W&L niet meetellen (en daar zijn er nogal wat van zoals ik 't kon zien)
- elke post die uit 1 regel bestaat en niet direct hulp geeft niet meetellen
- elke vraag niet meetellen (dit geldt ook voor de one-liners)
Begin daar maar eens mee. Wat hou je dan over? Welke posts hebben dan echt inhoud, en wat is de verhouding inhoud/ruis?
(disclaimer : ik ben geen modje maar ik hang hier al een tijdje rond en in my never so humble opinion denk ik dat bovenstaande het wel goed beschrijft)
Wat denk jij in HK aan te treffen als je hier al "pissig" om moet worden? Het is geen koekje dat voor je neus bengelt en weggetrokken wordt.Sorry iig voor het taalgebruik maar ik kan hier best pissig om worden.
[ Voor 11% gewijzigd door Yoozer op 06-10-2005 13:38 ]
teveel zooi, te weinig tijd