Frenkie123 schreef op zaterdag 29 november 2008 @ 21:18:
Ik moet toch effe reageren,Peter. IMO had je de case - met alle gebreken die jij vindt- gewoon kunnen tentoonstellen op de HME. De mensen die op de publieksprijs stemmen, kijken heel anders naar onze mods dan jij en ik. Daarbij; de Falcon mod is ook helemaal niet af en ziet er (wederom IMO ) belabberd uit. Toch krijgt de Falcon gewoon een deel van de stemmen van het publiek. Hell, zelfs de knuffelkubus krijgt heel veel stemmen ( voornamelijk van de vrouwen). Naja, is nu toch al te laat, maar ik hoop dat je heel gauw al de probleempjes kunt oplossen, Jouw mod is gewoon een winnaar !
Bedankt voor je reactie Frenk. Ik weet dat ik erg perfectionistisch ben tijdens het casemodden, maar het waren niet een paar kleine probleempjes waar ik tegenaan liep. Twee van de vier harde schijven pasten niet, maar daar kon ik zeker nog mee leven. Toen na vele uren werk de waterkoeling perfect liep en m'n broertje om 3 uur ging slapen, zag ik ineens water
onder het reservoir. Een van de aansluitingen van plexiglas bleek dus te lekken. Dat betekende dat ik het zonder draaiende hardware moest doen, dat kon ook nog wel. Zoals m'n broertje het zei, "als je ledjes het maar doen". De linker en rechterkant heb ik er toen maar opgezet, en dat zag er echt fantastisch uit. Toen pasten de achterkant en bovenkant ook net niet, en de pomp en mobo-rand waren niet goed. Het feit dat ik vanaf 16:00 bezig was en het ondertussen half 6 's morgens was, waren ook redenen om het op te geven. Ik wilde al die mensen die ik over het tbcl had verteld niet teleurtstellen en dat hield me tot die tijd op de been. Je wilt ook niet weten hoeveel werk ik de afgelopen drie weken verzet heb, ik dacht dat ik het gewoon ging halen. Die droom is echter in duigen gevallen, en daar baal ik gigantisch van.
Ik krijg nu al van allemaal mensen te horen dat ik de case wel echt af moet maken, en dat doet me wel goed. Er moeten alleen nog flink wat dingen veranderen, maar wellicht komt het er nog een keer van.
Btw, ik kom morgen toch nog even langs met een groot deel van de BEP-crew. Ik neem mijn Phase 2 creaties mee als klein goedmakertje, en dan kan ik Ed m'n excuses nog aanbieden enzo.
[
Voor 4% gewijzigd door
brinkdinges op 29-11-2008 22:45
]