Mario Kart Tour: 211982902522
Rockstar Games Social Club (PC): GiantLeap
RC spul:
Traxxas Nitro Rustler
Hubsan X4 H107D
DJI Phantom 2 Vision+
Als het gemakkelijk was had iemand anders het wel gedaan!
Casemod: Cubeleon
[ Voor 3% gewijzigd door hardware.tom op 04-02-2010 19:33 ]
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Die case is af!
I7 920 D0 @ 4,0 / Asus P6T Deluxe V2 / 3x2 GB OCZ Gold @ 1600 C8 / HD5770 1 GB Sapphire / 2x Spinpoint F3 1TB (raid1) / Scythe Mugen 2 / Antec 300 / CM real power 620M / Dell 2408
Wat een GRUWELIJK vette mod. Alles klopt, de vorm, de afwerking, het strakke, het past gewoon. Alles klopt.
1e wat ik dacht trouwens was "you will be assimilated".
Nogmaals. Bijzonder goede mod, zeker prijswaardig. hulde.
[ Voor 0% gewijzigd door ZenTex op 15-02-2010 09:04 . Reden: typo ]
Ik heb 'm een flinke tijd geleden al eens gezien
Gelukkig is het allemaal goed gekomen zo te zien
En ik dacht dat ik een mooie PC had...
Shit jonge, egt dé shit
Android developer & dürüm-liefhebber
Is wel zo ontzettend gaaf. Ik heb met verbazing naar het eindresultaat zitten kijken, zo perfect allemaal.
Een van mijn meest favoriete mods op GOT
Klasse!
Server: Intel Xeon E5 1620v3--Gigabyte X99 sli--128GB ecc--Samsung evo 960 250GB--Samsung evo 970plus 1TB--5x Seagate barracuda 2TB raid6--PSU Coolermaster 1000M--3Ware 9650SE-8LPML
EDIT: laatste post kwam uit 2009 en de mod zelf uit 2005
[ Voor 35% gewijzigd door NickM89 op 23-08-2010 11:05 ]
Neemt niet weg dat het nogsteeds een gruwelijke mod is.
Je nam er de tijd voor 3,5 jaar ??
En ondanks alle tegenslagen Respect !
Na rose e cient spin
Van de week heel je proces maar eens doorlezen, dat moet de moeite waard zijn.
En nu.. plans for the next 5 years? ;p
Signature
Nou en...metalme schreef op maandag 23 augustus 2010 @ 11:04:
Deze mod komt uit 2009 , wth zijn jullie aan het doen ?
EDIT: laatste post kwam uit 2009 en de mod zelf uit 2005
Met zulk vakwerk mag het topic over 2 jaar nog gerust wel een keer opgehaald worden voor een paar complimenten
Server: Intel Xeon E5 1620v3--Gigabyte X99 sli--128GB ecc--Samsung evo 960 250GB--Samsung evo 970plus 1TB--5x Seagate barracuda 2TB raid6--PSU Coolermaster 1000M--3Ware 9650SE-8LPML
Met zulk vakwerk zul je dit vanzelf wel vinden als je een beetje wilt weten wat een échte casebuild inhoudtcasemodder schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 19:50:
[...]
Nou en...
Met zulk vakwerk mag het topic over 2 jaar nog gerust wel een keer opgehaald worden voor een paar complimenten

Wat zijn buiten het maken van reservoirs om je toekomstplannen m.b.t. het modden?
[ Voor 47% gewijzigd door Wannial op 26-08-2010 20:07 ]
Ik moest me nog even inhouden, maar nu zal ik hier op reagerenYeseterror schreef op donderdag 26 augustus 2010 @ 20:07:
Wat zijn buiten het maken van reservoirs om je toekomstplannen m.b.t. het modden?
Binnenkort zal ik een webshop openen en die steeds verder uitbreiden, op dit moment staat op de website www.brinkofmodding.com alleen wat algemene informatie en de contactgegevens.
Productontwikkeling ben ik al mee bezig en daar zullen jullie de resultaten wel van zien verschijnen. Casemodden op bestelling is al wel mogelijk, dus stuur me een mailtje als iets wilt laten modden
Mitsubishi Electric & Heavy Industries externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl
Dadona schreef op woensdag 08 september 2010 @ 21:24:
En dan 3.5 jaar later geleverd krijgen, mm, ik weet het nog niet...
+1 voor deze geniale, half ongepaste opmerking
Advies was gratis, of is dat nog steeds zo?
Als ik jou was zou ik nog een website openen; House of Modding.....
past bij je achternaam
LED staat toch voor Licht En Duurzaam?
Ik denk ook wel dat zodra ze je werk zien je ook opdrachten krijgt uit het buitenlandbrinkdinges schreef op donderdag 09 september 2010 @ 11:19:
Die website zou er wel goed bij passen jaBrink is trouwens ook prima te gebruiken in het Engels hoor, dan betekent het onder andere de top van iets, maar ook het moment voordat er iets bijzonders gebeurt. Een internationaal betekenisvolle naam was sowieso een vereiste bij het kiezen van de naam.
Ik had hier, niet beseffende dat de bouwer een Tweaker was, al eens plaatjes van voorbij zien komen op andere sites. Maar nu ik zie wat voor 'n bloed zweet en tranen er in zitten, ben ik toch ook wel erg onder de indruk. Gebruik je deze kast nog steeds, of heb je ondertussen al weer iets anders?brinkdinges schreef op vrijdag 27 november 2009 @ 14:48:
Het moest er toch een keer van komen, en vandaag is het zover. Cubeleon is af en compleet werkend! In september 2005 begon ik aan het bouwen van deze kast, en ik had niet kunnen voorspellen wat voor reis het zou worden. Eentje vol met hoogtepunten, bijvoorbeeld na het voltooien van elk lastig onderdeel, en dieptepunten, de ergste op de dag van het The Benelux Casemod League. In de aanloop daarvan zette ik alles een maand lang opzij om aan deze kast te werken, en zelfs een all-nighter was toen niet genoeg om hem werkend te krijgen. Nu zijn we een jaar verder en alle bugs zijn eruit, alles is waterdicht en alles ziet eruit zoals ik dat bedacht had. Met trots presenteer ik jullie Cubeleon!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lights up!!
[afbeelding]
PLED's up!!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nog twee overzichtshots om het af te leren
[afbeelding]
[afbeelding]
En dat was het dan. Ik wil iedereen bedanken die mijn topic ooit bezocht heeft, en hen die durfden te posten wat ze ervan vonden. Daarnaast meneer Geurkink van het Saxion Enschede voor het CNC'en van allerlei platen, zelfs als ik haast had en er niet bij kon zijn. En natuurlijk alle vrienden en familieleden, die mijn geneuzel over een computerkast al die jaren aan hebben gehoord en me gesteund hebben. Iedereen bedankt
Snoep verstandig, lik m'n reet! :P
Anoniem: 521240
misschien heb je er al rekening mee gehouden..
het schoot gewoon even in me hoofd..
[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 521240 op 13-03-2014 15:36 ]
Misschien handig om even naar de datum van een topic te kijken als je een reactie geeft... De kast is al af sinds 27 nov 2009... Denk niet dat de temps een issue zijn/waren...:)Anoniem: 521240 schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 15:35:
Ben je niet bang dat de kast niet te warm word? Ik heb vaak gezien dat vierkante kasten ( Opzich aardig kleine kasten ) Over verhit raakte..
misschien heb je er al rekening mee gehouden..![]()
het schoot gewoon even in me hoofd..
Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black
Echt mooi geworden